Sob95
Jméno | .. . |
---|---|
Bydliště | Asie |
Registrace | před 6.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.4 rok. |
Příspěvků ve fóru | 7 |
Komentářů u článků | 54 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Řekl bych, že to bylo kvůli dodávaným šestiválcům ze začátku výroby. Jinak mi to auto příde na pružinách a 16/17 kolech pohodlnější než C6 s hydractive na 18.
Také jsem té přídi nemohl přijít na chuť, ale řekl bych, že to autu prospělo. Pokud si to člověk srovná se starší verzí, tak už vypadala dost zastarale.. Jinak to se testovačky Jag a LR vozí z Rakouska na vyžádání dealera? Prakticky každá dražší verze těchto aut má rakouzskou rz.. :D
Parádní článek a fotky!
Souhlasím, ale zařadil bych ještě Lincoln Aviator, Escalade a Navigator jsou až moc natáhlí do všech stran, a XT6 nevím no..
Dík za opravu, měl jsem to zafixované blbě. :-) Kdysi jsem to viděl v autosalonu, musel kvůli tomu do předních podběhů a v kufru sundat tapecírunk. :D
Typický zákazník Volva nepůjde pro Polestar specifikaci, ale maximálně si dá udělat Polestar SW u nějaké D5 nebo T6.. Už i minulá generace měla takhle stavitelný podvozek. A nevím jestli je momentálně Audi výhra, když se všude nadává na prodlevu akcelerace..
Ty ceny pořád lítají, ale Pirelli P Zero 245/45 R18 jsem objednával za 3k kus, před koronou byly dokonce za 2600,-/kus. Letos v lednu vyrobené. 225/60 R16 Michelin, Continental, Goodyear.. jsou klidně za 3500,- kč za kus.. Jo, jsou za 2k třeba Pirellky, ale pak ti zavolají že jsou 5 roků staré. Ale inzerují DOT 19/20..
PS: Ty desetikoruny jsem přestřelil, ale 16' jsou momentálně dost drahé.
Každopádně s tou cenou to nebude tak horké.. nedávno jsem sháněl 16' a 18' letní pneu, a cena byla +- pár desetikorun stejná.
Breakthru: Ano. Ale viděl jsem i nějaký bodykit na Land Cruiser a ten vypadal slušně oproti tomuhle.. V Rusku to asi frčí. :- ))
Docela slabý odvar.. Dnes jsem na to narazil na tohle. :D
Jeli jste v tom vůbec někdo? Popravdě to potkávám denně a nevypadá to špatně.. atmo v6 se taky jen tak nevidí.. Otázka co s náhradními díly. A to nemluvím o následném prodeji, to bude stát za starou belu určitě. :- ))
Každopádně co se týče nových modelů v USA, jsou na to vesměs pozitivní reakce, takže bych to tak nezatracoval. EU není a nebude jejich primární trh s jedním modelem.
Ta zelená je hrozná pastelka. :-D Tu modrou bych musel vidět naživo, na netu to hází na každé fotce jiný odstín.. Kola a lak udělají hodně. Každopádně základní výběr barev u všech automobilek je slabý, pokud se nepočítá individuální režim.
Ono u Audi si stačí pohrát s barvičkama, jak lakem tak interiérem a hned ta šedá nuda vypadá jinak.. Třeba RS5 Sonoma Green. :-)
Petju: To už je dobrý skok. :-D Mě se nejvíce líbí S90. Jasné, že to má být top co Volvo nabízí, ale je tam znatelný rozdíl v komfortu a hluku v kabině?
Má vůbec V90 oproti V60 smysl? Je tam něco navíc kromě trochu více místa a vzduchem odpružené, zadní nápravy a kůže na palubce? V60 bude mít asi nivomaty, takže přetížený zadek odpadá. V60 je v Inscription T8 levnější o skoro 300k a to už se poskládá dostatečná výbava.
Rock: No nevím jestli si ta 1.6 spokojeně pobrumlává v tak velkém autě. Ano stačí to, ale ideál je 2.0. Pochybuji o znatelné úspoře paliva. Jezdím často s C5 1.6 Hdi 81 kW, jo stačí to, ale jak se to obsadí, zapne klima, vůbec to nejede.
Asi zkoušeli no. Bratrance takhle otravovali stím, že nestál dostatečně dlouho na stopce. Nakonec platil 500,- za to, že neměl u sebe řidičák. :-D
Saab bych doporučil jen fanoškovi co si dělá servis sám, nebo má v okolí daný servis. Jinak tě o*ebávají na ceně.
Někde jsem četl, že do Cadillacu V16 ( cca 1930 ) se dala domontovat klimatizace. Nevýhoda byla ta, že to prý chladilo pořád a nešlo vypnout. :-D A také domontování prvních "autorádií".
beastar: Pro uživatele asi super, pro ostatní účastníky provozu nikoliv. Alespoň já mám špatnou zkušenost, zatím co jsem takové auto potkal, vždy mě to obtěžovalo.. Ať si recenzenci melou co chcou o "vykreslování".
To schvaluji. Nejlépe znějící diesel co jsem slyšel na živo. Pěkná ukázka s radlicí. :-D
Jen nevím jestli člověk co jsi jde pro Dustera, by skousl Škodovku. :D Navíc je to SUV vs kombi. Servisní náklady budou asi také o něco vyšší. Ale chápu co tím myslíš, vezl jsem se v tom jednou a jako soukromé auto bych to nechtěl.
greg: A co si představuješ pod zábavou za volantem v dálničním autě?
abc: Pak už jen zvážit kolik má jeho Sup najeto a dojet ho. A došetřit na A6 C7. :D
Insignii nebrat. Přesedlat na Passat / Superb 3. Nebo risknout A6. Rozumný komfort na dálnici by byl Citroën C5 2.2 / 2.0 Hdi s hydractive podvozkem. Ale tady nelze očekávat žádnou zábavu za volantem a nemá 4x4.
Páni, tady ten karbonový dekor vypadá pěkně, což se u mnoho dalších aut říct nedá. Za ty peníze, ale raději verzi Marco Polo nebo VW Californii. Tenhle šestimístný luxus se hodí maximálně na přepravu mezi hotelem a letištěm..
Tak to bude všude stejná bída. U šestky by to mělo jen zrychlit řazení převodovky. Si rýpnu, nemá mít "sportovní" Mazda tohle jako standart a jako nějaký mód?:-D
U aut s jízdnými režimy chybí režim individual, kde by si člověk nastavil co chce, alespoň v mainstreamu. Chci houpavou jízdu s okamžitou reakcí na plyn a né lenocha co čeká, čeká, než podřadí a drtí to přes vyšší stupeň. A přesně jak bylo zmíněno, ve sportu to jen trhá, vytáčí, jako proč?! Alespoń vidím, že sport nefunguje u Peugeotu stejně jako u Saabu. :-D Je auto ve střední třídě co to umí?
Školní autobusy tu nebudou jen tak fungovat, když do každé střední školy přijíždí žáci z celého regionu, ze všech směrů. To by jich bylo několik a pochybuji, že byste to byl ochoten platit. :-)) Do základky jsem chodil v doprovodu bratra do nějaké třetí třídy. On pak nastoupil na střední a já to už dochodil sám. A to bych řekl, že to bylo divočejší než dnes a nikdy mi nikdo nenabízel bombóny. Jen nebyl takový provoz.
Jinak co se týče odvozu dětí do školek. U nás to fungovalo už před 20 lety. Přijela pro mě a mé vrstevníky dodávka na sídliště, kde nás vyzvedl vychovatel a jeli sme do ústavu. :- ))
Řekl bych, že průměrná povolená rychlost po dálnicích na celém světě bude kolem 110km/h, takže tenhle problém tě nemusí zajímat. Když je i u nás max 130km/h. Ale ten výkon je na rodinný auto hrozná bída. Tomu ujete i 1.0 TSI v Oktávii, ne?
Tak to byl sakra dobrý kup, nebo jsou tak předražené? Jak jsem vybíral auto, tak pět let staré S80 stály mezi 300-400k v benzínu.
Každopádně S90 dobrý, až na tu stupidně malou nádrž. Wow efekt se už také dostavil..
Až budu koukat po nástupci vidím to bledě. Sedan s benzínovým šestiválcem je už rarita..
Jak je to s dojezdem a tankováním v takových končinách? Nějaké samoobslužné čerpačky? Prázdná nádrž nebude asi radostná zpráva. :D
Pěkný, jen nechápu ten kontrast volantu a sloupku vůči zbytku interiéru. A raději v sedan verzi. : ))
A co něco většího? Asi je to blbost, ale mým kandidátem by bylo XJR ( https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Jaguar-XJR-5.0-V8-Kompressor-Tageszulassung/vhc:car,ms1:12400_14_,frn:2010/pg:vipcar/275544825.html ). Dají se sehnat i levnější s nájezdem do 20k km. Myslím, že kompromis mezi komfortem a zábovou je bezkonkurenční. Jen tedy nevím jak s tou spotřebou ve městě. :-))
Tak né každý chce kombi/ SUV, tak to jde řešit takhle. Team Sky na TdF také vozí na F-typu dvě náhradní kola s upraveným zadním sklem. Jon Olsson také měl Lambo s boxem na lyže. :-D Zatím největší blázna jsem potkal s bratrem v zimě. V céčkovém kupé měl zastrčené běžky přes okno, ikdyž bylo -10°C. :- D
Před časem jsem viděl příčníky s přísavkami na střechu nového XJ, tak by se to dalo vyřešit takhle..
Krásné auto a parádní článek! Jsem zvědavý jak na tom budou za pár let soudobá XJ a XJR, už teď jsou kusy s 300k km na hrbu, zdali to bude udržitelné v provozu tak, jako starší Jaguary.
M-paket musí být vidět i v noci! :-D To už jen zaostává Audi. U M-B svítí hvězda..
To je pravda. Spolu s Kodiaqem a Scalou. Ty zádě nejsou povedené. Nevím, kde Škoda chodí na ten design podivně zalomit víko kufru. Ze škodovek bych vybral Superb Combi, ale stejně bych raději vzal Talisman v sedan verzi.
Sedačky jsou tvrdé pryčny, ale jsou docela v pohodě. Hm, trochu si protiřečíte. To by pak měl být jeden z hlavních důvodů proč nekoupit.
Jen ta spotřeba, známý měl starší 4.2 XFR a ve městě to jezdilo za 18l+.
Kdo ví, jak to bude fungovat na našich silnicích s adaptivními tlumiči a maximálně 18'' koly. Po zkušenostech s mojí 9-5 těm tlumičům moc nevěřím. :-D Ten podvozek je zbytečně tvrdý a houpe se jen na pěkné silnici. Taky je dost hlučný, už mě to docela začíná štvát.
Koukám, že ty 1.6 už jsou dobře přefoukané. :-D Já mám zkušenost jen s 1.6HDi, sice to skoro nic nežere, ale je to slabé a vůbec to nejede. Každopádně to bude zase porod vybírat auto, samé vylítané lízačky..
Jak je na tom Talisman s odhlučněním podvozku? A co tvrdost? Za pár let by to mohl být pěkný kandidát mezi ojetinami. :- ))
Snaha ušetřit za každou cenu. Pokud VW nepřejde čistě na keyless, těžko budou vyrábět dvě verze, jednu pro klasický klíč a další s el. rozvody a jinou středovou konzolí nebo kam by to dali. :-)
Já bych tedy raději neboural vůbec. :-D Každopádně, jsem nemyslel zvýhodňování starších aut nad novějšími. Jedna věc je konstrukce, druhá únava materiálů. Z pohledu trhu jezdím starých křápem ( 2011 ), takže si nemyslím, že tam bude tak propastný rozdíl v konstrukci oproti úplně novým autům. Pokud by nezkrachovali, tak by možná šla do prodeje nová generace.
Zajímavé, ale pokud člověk koukne na výsledky crash testů, není tam takový zásadní rozdíl. Pořád, ale raději sedám do větších aut, než do těch menších..
Poslední komentáře
- rock, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
ad Jardův komentář, tedy jeho závěr: Přesně obráceně:... - bitner, Asistenty, které otravují, nemohou...
Uplne zbytecne ty povinne assistenty nejsou. Je to jeden z vice... - Carlie, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Pokud se chcete podívat na fotky zrenovované polopancéřované... - krab, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
jo, je fakt, že C6 je první Vette co přišla v rámci designu... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Názor kolegy Jardy není můj, stačí si přečíst název... - Paja.k, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Autore opravdu myslite, ze ta Voska mohla za to, jakou svoloc... - Sato, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
C6 vyzerá stále super :) Kto by jej typoval tie roky. BTW... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
I výjimky se najdou…:) - Sato, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
"Řečeno suchými čísly je to vlastně velmi podobné... - rock, Dacia Duster Expression ECO-G 100: Bič...
Mně to právě docela zaujalo; v poslední době jsem zlenivěl... - rock, Dacia Duster Expression ECO-G 100: Bič...
Ber to tak, že tě tím rejpáním udržuji ve střehu :-).... - martin_100, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Tak hlavně že 603 kterou většina autíčkářů pbdivuje... - Vavris Vavrisovic, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
Tohle video jsem viděl, a říkal jsem si na začátku wow - tohle... - Vrooom, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
Tu Z4C jsem mel a super. Prisla mi citelna. Ale taky ji chybi... - David Střítežský, Dacia Duster Expression ECO-G 100: Bič...
Právě 4x4 bude mít jinou nápravu - nějaký víceprvek, takže...
Poslední inzeráty
1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
45 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů - 2015 Dodge Challenger V8 Hemi 5.7 Shaker Widebody : Uřvaný chuligán
22 komentářů - Yamaha ve světě aut: Když se motorkáři spojí s motoráři
21 komentářů - Retro okénko Petra Přikryla: Škoda 100 - auto, které naučilo řídit tisíce motoristů
21 komentářů