načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 5.6 rok.
Poslední aktivitapřed 14.4 hod.
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru232
Komentářů u článků807
Pozitivních komentářů u článků133
Negativních komentářů u článků6
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Off road zážitek - neuspěšná povídka.

22. prosince 2019, 13:31 10 komentářů

Ve článku o zadání soutěže jsem psal, že moje povídka bude zřejmě vyřazena pro drzost ( :D ). Což se zřejmě i stalo a tak ji tedy zveřejňuji takto ať se pobaví i ostatní.


Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
včera v 02:18
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Jazz je sice trochu lepe řešen jako stejně velká Fabia 2 (Která má taky vysokou střechu a proto ji důchodci rádi) ale pokud se nic nezměnilo, tak byl dražší a v prodeji jich moc nebylo.

Vojta Nekvapil
předevčírem v 01:58
2
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Nechtelo by to spis nejakou kocku? Teda Jaguar? Na De Tomaso Panthera asi mit nebude. :D

Vojta Nekvapil
20. ledna 2020, 15:25
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

To byla reakce na dostupnost nahradnich dilu. Ne spolehlivost auta. Ta fabka mela nalitano hodne. Byl to sluzebak.

Vojta Nekvapil
20. ledna 2020, 11:23
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Aby jsi se nedivil. :D 2 mesice po zahajeni seriove vyroby Fabie 2 jsme v Mlade Boleslavi davali do autorizovaneho servisu Fabii 1 1,4 na vymenu tesneni pod hlavou. Cekali jsme mesic.

Vojta Nekvapil
19. ledna 2020, 23:02
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Nerekl bych. Casto vidim jen vic mista nad hlavou. S kombikem by mohly byt vyhledy z auta lepsi. Nemluve o tom, ze MPV je relativne snadne pri nehode prevratit diky vysoke stavbe. Kolega lehce tuknul Cmax na zadni kolo kdyz mu zenska nedala prednost. Na RX8 to vicemene odnesla vyztuha narazniku

Vojta Nekvapil
19. ledna 2020, 02:55
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Z výběru mam měl pocit, že kombiky vymreli.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2020, 12:48
2
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Na mě ten zadek pusibí, že někdo nacouval do betonové zídky. Vytahnout zadní nárazník dozadu tak 10cm a vypadalo by to decentněji.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2020, 10:35
3
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

martinw: Ty auta jsou v zahraničí levnejší díky poměrně brutálnim dotacím. A ejhle stejně je spousta lidí nechce. Proto je prodávaji a raději si vezmou "ojete" auto z německa (výrazně menší zdanění než u noveho auta). Můj odpor k porizeni auta pramení z toho, že kdybych ho chtěl použít jinak něž na cestu do práce a zpět, tak pro mě představuje opravdu velké omezení. Ukaž mi elektromobil, za kterým můžeš třeba táhnout podval s autem. Co mi vadí dále, že nám to je nuceno jako dokonalé ekologické řešení. Reálně se ale jen jezdí na jiná fosilní paliva. Převážně uhlí. A díky vysoké hmotnosti je spotřeba energie i přes vyšší efektivitu pohonu prakticky stejná. Prostě mi jejich masivní prosazování nedává žádný smysl. Ekologicky spíše škodí, než pomáhají. Mají spoustu omezení. A nemáme dostatek zdrojů energie a ani surovin na baterie. Vzdyt jen o dostavbe temelinu se bavime desitky let. Takze jedinne realne reseni by bylo probudit stare uhelné elektrárny. Smysl mi dávají jiná řešení. Nejjednodušší by asi byla synteticka paliva . (V F1 třeba plánují palivo ze vzdušného CO2). V případě elektro aut se mi líbí elektrolyt místo baterii. Současnej ekofanatismus, který spíše škodí a neřeší nastalé problémy mi dost vadí.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2020, 10:12
1
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Ted se budou pretahovat kdo ma delsi nabijeci snuru.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2020, 13:06
2
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Andy: Brzdy řešit budeš ale trochu jiným způsobem. Sice budeš méně měnit spotřební díly ale na druhou stranu jsou pak náchylnější k zatuhnutí když se nepoužívají. tedy aspoň takové jsou zkušenosti majitelů Priusu. Prakticky nula od nuly pojde o se týče servisu. Jen ty problémy jsou jiné.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2020, 11:46
0
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Frantik je hlavne na lehke ma roadstery s platenou strechou. Ideal pro nej by byl CityEL. :D Ale jo na Mobile .de je nabidka trosku pestrejsi.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2020, 11:19
0
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Prodavaji se tu i jako nove. Tak mesic nazpet me posadili za volant kousku pujceneho od dealera. Male auto podle me ma byt lehke a agilni. Sedi sice pekne, dobre i zrychluje ale rozhodne to nebude moje volba.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2020, 02:23
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Řekl bych, že statistiky spolehlivosti ty předsudky spíše potvrzují. BTW Krabe. Do snehu patří uzké gumy. U i3 si akorát říkám jaká bude za pár let dostupnost gum tohohle rozměru. Zapujčit si elktro jde. Klidne na měsíc. Samozřejmě za poplatek ale člověk si auto vyzkouší ve svém typickém provozu.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2020, 02:14
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Zoe mi přišel spíše jako auto kategorie Fabie. To moc asi na cestování nebude. Starší elektrický mercedes B či C? Pokud vím, tak pod kapotou byla technika Tesla ale zbytek zpracování Mercedes. V čisté elektro zatím nevěřím, takže auta kategorie REX mi přijdou zajímavější (Chevy Volt/ opel Ampera). Je to i řešení, když někde neplánovaně zůstanu trčet, bez jakékoliv možnosti dobíjet. Plug in hybrid je hádám asi moc komplikovaný. Jinak by asi mohl zustat u sveho oblibeneho vozu a koupit Superb iV. Prakticky dojezd 30-40km čistě na elektro .

A nabidka od VW se chytsa rozrust.

Vojta Nekvapil
13. ledna 2020, 00:36
0
Deset let v kostce

Junior: Resili jsme jestli to jde a nebo nejde detekovat. Jen jsem napsal, ze se obcas chlubej, kdyz nekoho odhalej.
Ja se policajtama se vidam casto. Jsem rizikova skupina, protoze si dovoluju jezdit ve starem omlacenem BMW (plechcup special). Loni to bylo 5 nahodnych kontrol a radi za mnou jezdi pres cele mesto.

BTW Z FTO jsem vymontoval starej Snooper S6 Plus. Je to jeste pouzitelny, nedo uz jen tezitko?

Vojta Nekvapil
11. ledna 2020, 18:09
1
Sony chystá elektromobil. Zatím to je ale spíše jen zbytečně velký držák na monitory.

Myslím, že už to s tím příslušenstvím k playstationu trochu přeháněj.

Vojta Nekvapil
10. ledna 2020, 13:19
4
Deset let v kostce

Meli by jsme zalozit nejakou natlakovou skupinu a delat protesní pondelky za rozumnejsi mobilitu.

Vojta Nekvapil
10. ledna 2020, 08:48
0
Deset let v kostce

Beastar: Obcas se v mediich pochlubi. Ze nekoho chytili. Pak te ceka na miste zabavene auto a 100k pokuta.

Vojta Nekvapil
09. ledna 2020, 22:32
0
Deset let v kostce

Hardware se tam na to dostal jako E-call. Pak uz to je o aktivnim SW. Zajimava zminka je o tom sledovani spotreby jednotlivych aut.

Vojta Nekvapil
08. ledna 2020, 00:26
4
Deset let v kostce

Teorie rika,ze pokud dany zakon porusuje 85% obyvatel, tak by se mel zrusit.

Vojta Nekvapil
07. ledna 2020, 16:24
1
Deset let v kostce

V praxi jim radar napíše chybu, na fotce je vidět zářič a už tě stahují ke kraji. Pak to je drahý a nemáš papíry.

Vojta Nekvapil
07. ledna 2020, 00:33
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Jo je to tak. Holt se staneme narodem veteranistu. Letos kupuju auto s 6ti valci, 2,5l objemem a euro 4 v dokladech. Na benzin samozrejme. S tim by mi hohli dat par let pokoj.

Vojta Nekvapil
07. ledna 2020, 00:28
0
Deset let v kostce

Odlehčovat auto nechcete. Stojí to peníze. A nízká hmotnost auta snižuje limit CO2 co může auto vypustit. Přivítejte tedy SUV, která můžete prodat s příplatkem. BTW Rapid není produkt krize. Začal se vyvýjet před krizí. Když přišla krize, tak už byly testovací muly.

Vojta Nekvapil
01. ledna 2020, 15:46
0
Elektrický pick-up od Rivianu sice nevypadá jako jehlan, v rukávu má ale zajímavý trik

Akorát když chceš táhnou těžší náklad jako třeba podval s autem a trackday, tak zjistíš že tam možná dojedeš ale zpět už ne. Z tohohle důvodu to dává smysl jen jako pracovni stroj do města.

Vojta Nekvapil
01. ledna 2020, 15:44
0
Elektrický pick-up od Rivianu sice nevypadá jako jehlan, v rukávu má ale zajímavý trik

Jak bylo zmíněno, tak deformaci zóna vyžaduje nějaký prostor. Dále zapomínat, že kola mají podbehy a ty dost omezují prostor pro nohy. Dále je třeba někam umístit řídící elektroniku, chladiče, prvky komfortní výbavy, zajistit rozumnou servisovatelnost a dále plnit všechny homologacni předpisy. A zbyly prostor je možné použít jako úložný. Čumák se možná trochu zkrátí ale určitě s námi zůstane.

Vojta Nekvapil
20. prosince 2019, 16:04
2
Lada Niva prodělala facelift. Zvenčí není poznat, zevnitř posunul vůz do osmdesátých let.

Bavil jsem se s někým z Mostecké uhelné. Nissan L200 jim vydrží asi 6 let ale je každou chvíli v servisu. Niva jim bez servisu vydrží 2 roky, než ji pošlou dál. A pořád se jim vyplatí koupit 3x Nivu než jeden Nissan.

Vojta Nekvapil
19. prosince 2019, 22:18
0
Ptejte se: Malý rychlík pro malou rodinu

Když jsem ho měl v ruce, tak byl v nabidce jen s CVT. Tohle auto mě moc neoslovilo, tak jsem jeho nabidku dale nesledoval.

Vojta Nekvapil
18. prosince 2019, 22:21
0
Ptejte se: Malý rychlík pro malou rodinu

Swift Sport 2005 mame uz nejakou dobu doma a tata je s nim velmi spokojen. Ja se taky obcas svezu. Spatne to neni ale ja jsem na RWD. (BMW rady 1?) Nissan Juke Nismo jsem si taky zkusil. Vicemene to je jen vizualni paket a pokud se nic nezmenilo, tak byl jen s CVT prevodovkou. Nismo a konstantni hukot motoru k sobe nesedi. Non nismo s manualem nam sedlo vic.

Vojta Nekvapil
18. prosince 2019, 12:37
1
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Myslím, že 7-10kmh? Nejsem si teď jistej. Ve státech 5mph. Proto vznikli ty vaše oblíbené pětimílové nárazníky. Auto naráží do pevné překážky. Byl jsem teď nedávno na zkušebně kde se tyhle testy provádí a trochu při nich pomáhal. Nějak takhle to vypada

Vojta Nekvapil
18. prosince 2019, 10:32
0
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Protože rychlost nárazu byla vyšší než při zkoušce. :) U některých aut nám při zkoušce vychází, že pokud nemrzne, tak stačí jen naraznik nacvaknout zpět do držáku.

Vojta Nekvapil
17. prosince 2019, 20:27
0
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Asi te prekvapim ale tyhle veci slow crash prezijou, maximalne chteji levnou sadu uchytu.

Vojta Nekvapil
17. prosince 2019, 19:54
0
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Mrkacky nezabila ochrana chodcu ale pojistovny. Cena pojistneho se pocita z ceny dilu, ktere je treba vymenit pri narazu v male rychlosti. V pripade mechanismu vyklopnych svetel to byla draha sranda.

Vojta Nekvapil
16. prosince 2019, 20:26
2
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Tuning auto roku je zluta Skoda 120. Ta taky porazila Imprezu. Ted muze flame zacit. :D

Vojta Nekvapil
16. prosince 2019, 14:06
3
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Pro tebe možná Mega nic není ale i s průměrným platem to máš tak spoření na 4roky a nesmíš utratit ani korunu. Takže ano je to dost za ojeté staré nespolehlivé auto a většina lidí si tak musí nechat zajít chuť. Není to zas tak dávno co ty ceny byly 3x i vícekrát níže.

Vojta Nekvapil
16. prosince 2019, 12:04
1
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Kdyz kouknu na cenovky FD,. Ty si muzes FD dovolit? Vetsina tech aut je mimo nase moznosti.

Vojta Nekvapil
15. prosince 2019, 22:39
0
Vyhlašujeme vánoční soutěž o zbrusu nového Defendera!

Sepsáno a odesláno včetně fotodokumentace. Tak uvidíme. :D

Vojta Nekvapil
10. prosince 2019, 19:27
0
Vyhlašujeme vánoční soutěž o zbrusu nového Defendera!

No muj pribeh bude overitelny pomoci fotodokumentace ale nevim, jestli me nediskvalifikuji za drzost. :D

Vojta Nekvapil
07. prosince 2019, 23:24
1
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Wanix: Podle toho co ctu naznacujes, ze postupnym opravovanim FTO ziskavam nejakou zasadni konkurencni vyhodu. Rekni mi ktere konkretni dily ti vadi, protoze podle meho mereni jezdi auto stale stejne rychle.

Vojta Nekvapil
06. prosince 2019, 09:00
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

NS2R kdyz zacinali, tak byly za 1200kc. Compact dostal predni brzdy z 320i. Prumer kotouce stejny, stejne brzdove desticky. Jen trmen byl sirsi a kotouc byl chlazeny. Nez jsem udelal tuhle vymenu tak Comact vydrzel par kol, nez prestal brzdit a ze trmenu jsme vypousteli paru. Po tehle vymene nam odpadly problemy problemy s chlazenim brzd a mohli jsme krouzit jak dlouho jsme chteli. Akorat trpi desticky a okraje se jim trochu droli, protoze nejsou pro sportovni ucely. U FTO brzdy vydrzi 9min. Tam zkusim lepsi brzdovku a vylepsit chlazeni. Jinak budu muset dat vetsi brzdy z 350Z a FTO na plechcupu skonci. BTW ja ty auta mam na delsi dobu. Proton ma jineho majitele ale stale jezdi. BMW sice uz nezavodi ale stale slouzi jako daily.

Vojta Nekvapil
05. prosince 2019, 23:13
-1
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Radku. 1) Ram neni udrzba ale bezpecnost a investice do ni jsou povoleny i nad limit plechcupu, pokud vim. Sam Bubaaczek nam ted ukazal jak dulezita soucast zavodaku to je. Zatim mam v aute jen stare levne vicebodove pasy. 2) Jak ram udela moje auto rychlejsi? Vzdyt to je hmotnost navic. To by jsi sam mel videt, kdyz AX odlehcujete i o chladici kapalinu. :D BTW za kolik se uctujou 3D tistene dily z vlastni zahradky? Asi budu resit to chlazeni brzd.

Vojta Nekvapil
05. prosince 2019, 22:48
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Kdyz jsme zacinali s NS2R na Protonu tak stali stejne jako normalni guma a bylo to nejlevnejsi UHP. A prechazelo se na ne protoze normalni gumy nebyli schopne prezit jedinej den na sosnove. Tyhle gumy z Protona se porad objevuji na trackadayich. Na BMW uz cena trosicku povyskocila ale vydrzeli mi 3 roky asi 15 trackdayu a asi 20 000km. Ale co se tyce novych serii tak kluci na Siere maji problem je dostat do pracovni teploty. Co se tyce silentbloku tak u E36 bylo velmi poznat kdyz se dal silentblok ramen (cca 1000kc investice) Dalsi silace uz tak vyraznej vliv nemeli. Ale tohle bude auto od auta.

Vojta Nekvapil
04. prosince 2019, 10:51
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Kdyby FTO sloužilo jen ty 3kola a jezdilo na podvalu tak by dostalo jen repas sadu brzd, pistky, přední destičky a kola. To auto mě baví a chci z něj časem mít okruhovou hračku. Takže do oprav sypu více peněz. Sám musíš uznat že tam není nic co by reálně zvedlo hodnotu auta a nějak ho zrychlil. Popravdě si říkám jestli by nebylo lepší z UK dotáhnout FTO v lepším stavu s vykonejsim Mivec motorem. Takhle řeším jak opiskovat a nabarvit spodek, jak vyrobit novou zadní vyztuhu/nosič nárazníku a další věci. Protože FTO je na tom hodně špatně. Co vím tak to auto bylo bourane minimálně 2x předek, 1x zadek a i do příkopu se podivalo. Elektrika zprasena a zlobí. Atd. Pokud máš zájem, tak platí nabídka co jsem dal Kubovi A my vyrazíme s podvalem pro další FTO.

Vojta Nekvapil
03. prosince 2019, 13:43
1
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

BTW teď mě napadá ještě jedna možnost. Protona jsem ke konci pronajímal. Pár lidí si ho pronajalo i na Plechcup. To by možná mohl být kompromis. Ale na druhou stranu bych se některé stroje bál svěřit někomu kdo nemá zkušenost.

Vojta Nekvapil
03. prosince 2019, 13:27
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Tohle je ale praktikovatelne jen když se nebude jednat o registrovaná auta (přepis bych vyžadoval a to může být velký náklad navíc) a lidi budou ochotni zahodit hodiny strávené dávání závodního stroje do kupy. Včera jsme vymysleli s čím případně nahradit Fto. Pořád platí plán A kvůli kterému se FTO kupovalo jako dárce motoru. Velmi upravený Colt V6. Plán B co máme v zaloze počítá se spoustou řezání, sváření, ohýbání a celkový vývoj funkční konstrukce. Pokud bych počítal Člověko hodiny tak by to bylo drahé jako prase. Pokud jen materiál, tak je to do limitu a pravděpodobně velmi rychle. Včera jsme dělali kalkulace a zjišťovali co můžeme použít jako základ. Nevím jak ty ale já bych svoje dílo rozhodně prodat nechtěl.

Vojta Nekvapil
03. prosince 2019, 00:29
1
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

No jista sance tu je.
14. 0:57.39......................Woyta Mitsubishi FTO pneu Toyo R1R
19. 0:59.08......................Woyta BMW E36 Compact 316i pneu sjeté Nankang NS-2R, brzdy 320i, jinak série, komplet interiér
23. 0:59.67......................BubaaCZek Opel Calibra 2.0i 8v, plná série, pneu Imperial Snowdragon (byl mráz)
24. 0:59.70......................Woyta Proton C9 wreck edition 1.6, pneu vpredu: Nankang NS-2R 195/50 R15 vzadu: Falken Ziex 914

Vojta Nekvapil
02. prosince 2019, 23:12
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Kola ukradnes z nejakeho japonce (Frantovy Miaty nepasujou). Loziska dam stara a chladic oleje na 3 kola nepotrbujes. Porad budes mit nove brzdy, naplne, a budiky na olej. Remen na rozvody pridam. Me se do toho vazne nechce. Stacilo mi opravovat altik. :D

Vojta Nekvapil
02. prosince 2019, 23:01
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Kubiku. Nasli jsme si dve nahradni FTO do limitu. Kdyz si sundam kola, loziska a chladic oleje, meli byste zajem? :D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car Limo 2003
Lincoln Town Car Limo

2003 rok výroby
250 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 5.7 1979 1979
Chevrolet Corvette C3 5.7 1979

1979 rok výroby
195 koní výkon
5 700 ccm objem

GMC Safari AWD 2005
GMC Safari AWD

2005 rok výroby
200 koní výkon
4 300 ccm objem

Ford Focus 1.4i klima el. okna STK 2021 2001
Ford Focus 1.4i klima el. okna STK 2021

2001 rok výroby
75 koní výkon
1 388 ccm objem

International Harvester Scout  1973
International Harvester Scout

1973 rok výroby
345 koní výkon
5 700 ccm objem