reklama
načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 3.8 rok.
Poslední aktivitapřed 2.3 dny
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru169
Komentářů u článků550
Pozitivních komentářů u článků69
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
16. dubna 2018, 02:50
0
Potkáváte někdy svoji bývalku? | Autíčkář se ptá

No ja jsem si po skoro trech letech sednul v Myte za volant Modreho skrcka. Kdyz jsem ho prodaval tak to byl omlaceny plechcup special. Tim je porad.jen ted dela trosku vetsi ramus. Sice jsem po prechodu na RWD trochu zapomnel, jak jsem ho do zatacek utrhnul a jel bokem i tak se mi par prijemnych sklouznuti povedlo a majitel z mista spolujezdce videl, co se ma se Skrckem naucit. Dalsi auta asi neprodam. S13 je mazlik. BMW bude dokud na STK ci strom nerozdeli a FTO je neprodejne.

Vojta Nekvapil
13. dubna 2018, 21:23
0
Nejdrzejší čínské automobilové kopie

O Ceo jsem ted ve svete motoru cetl recenzi. Docela zajimave auto. Kdyz vedle toho postavili Toyotu a BMW, tak uz to tak podobne nevypadalo. jinak pod kastli se skryva technika Mitsubishi. Za par korun to je docela zajimave auto.

Vojta Nekvapil
02. dubna 2018, 17:04
0
Předběhl Uber svou dobu?

Mel jsem možnost si zkusit dráhu zkušebního jezdce. Jezdit po světě a kochat se krajinou. Říkal jsem si, že by to mohl být zajímavý odpočinek od PC. i finančně to nebylo špatné. Ale jakmile jsem se dozvěděl, že jde o autonomii tak jsem okamžitě ztratil zájem.

Vojta Nekvapil
22. března 2018, 18:41
0
První Autíčkářův trackday 2018: Drama v ledovém království

Par fotek ode mne je ve clanku. Dalsi se teprve chystam editovat.

Vojta Nekvapil
15. března 2018, 22:28
0
Trackday v Mýtě je za dveřmi, registrujte se včas a ušetřete!

Jako by to nam dvema zrovna vadilo ze? U plechkraru tohle zrovna moc neresime takze jsem mel smouhu na dverich a odrenej naraznik. U lestenek to uz je torchu problem.

Vojta Nekvapil
10. března 2018, 03:30
0
Vojta Nekvapil
08. března 2018, 12:53
1
Připravte se na jarní coming out, kupte si kabriolet!

Tak proč ho dělají jen v dětské velikosti?

Vojta Nekvapil
04. března 2018, 12:36
2
Ptejte se: Jakým kombíkem nahradit Focus ST225?

Pokud potrebujes auto jen na stavbu, tak si kup za par korun Felicii kombi. Tam nejake poskozeni nicemu nevadi. a jak bylo zmineno. Rodina se do Focusu vejde.

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 16:41
1
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Říkám si že jsem si měl koupit to exekucne zabavene bmw e36 combi 325i za 3000kč a zkombinovat s compactem co jsem měl na dily. Občas jde sehnat zajimavej nesmysl. :)

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 12:52
0
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Slicky jsou zakázané pokud vím. Dřív jsme kupovali ojeté slicky za cca 1000kc pár včetně disku. Teď většina jezdí na ns2r. Ty nám teď poněkud podrazili. Obyčejné gumy jsem zavrhnul. Po svezeni na Sosnové se zcela novejma gumama jsem večer jednu vyhazovat a zbytek byl servanej taky hrozně. Ns2r mám 3ti sezónu. 3x Sosnová, 11x mýto, 24000km a stále ještě jsou použitelné.

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 12:05
-1
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Pravidlo o prodeji pro mě znamená poměrně velkou investici. Koupit tažné auto, podval a nejakej krám bez papírů. Pak se idea levného závodění ztrácí.

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 12:03
0
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Fto tu cenovou má. Je to vrak. Ale jak jsem řekl tak problémové doklady a unikát který nemám šanci už sehnat. Bawo jsem koupil za 15 000. Ale jelikoz ho používám jako daily tak jsem doplňoval výbavu jako audio airbagy, hezčí interiér, pěkná kola. Tedy věci které nešli do jízdních vlastností. Naopak to je hmotnost navíc. Pořád je to líná stará 316i která chce každou chvíli náhradní díl. Teď třeba se rozpadla vodní pumpa a došli zadní brzdy. Sám víš že je dost lidí co závodí s daily. Reálná hodnota nízká ale kvůli zaplacený nákladům na servis se jim nevyplatí to prodávat. Mě třeba taky nelaka řešit další bourane a rezate auto.

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 11:10
0
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Já ho ale koupil u Karlových Varů jako bezpapiraka. Ale zjistil jsem že je v UK stále registrováno a podařilo se to přepsat na mě.

Vojta Nekvapil
27. února 2018, 08:49
-3
První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Vyhrazuje si právo neprodát. S jedním vrakem jezdím do prace a Fto je v ČR unikát. (navíc s UK doklady)

Vojta Nekvapil
26. února 2018, 23:24
9
Najděte si nejlepší pojištění s Autíčkářovým online srovnávačem!

Slo by tam automaticky predvyplnovat cislo telefoni eroticke linky at si kluci na call centru taky uziji,. :D

Vojta Nekvapil
21. února 2018, 17:11
1
Trackdayová sezóna 2018: Máme termíny prvních okruhů!

Sosnovou mám rád. Je taková technictější a nezakazují blbnout. Z hlediska fotografa a pořadatele je výhoda, že je přehlednější. V Mýtě se v zadní části okruhu děje všechno možné a člověk se to dozví až od řidičů.

Vojta Nekvapil
25. ledna 2018, 23:30
0
Přijeďte si tuto neděli zajezdit na speciální minitrackday ve Vysokém Mýtě!

Asi se prijedu podivat a pokecat. Na NS2R je zima a obude Pneu Vranik maji k okruhovemu nacini zatracene daleko :D

Vojta Nekvapil
23. ledna 2018, 23:54
0
Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby

No nakupni tasku jsme doma meli. Daewoo Tico. To pro jistotu nemelo ani poslilovac a do velkeho volantu se sily projevovali celkem rozumne. V S13 mi zatim prijde posilovac asi nastvenej nejlepe z aut co jsem zatim ridil. U E36 Compact si jeste nemuzu zvyknout na vlastnost kdy po zakleknuti v zatacce se rizeni odlehci a ja nejsem schopnej poznat optimalni natoceni kol kdy auto jeste zataci, nebo uz zbytecne poskozuje vnejsi hranu gumy. Bavime se zhruba o rozsahu ctvrt az pul otacky volantem kdy nejde nic poznat. Auto zataci tak nejak stejne a obute nankangy nepiskaji. Popravde jsem je snad ani piskat neslysel. Na limitu se zacnou plynule sunout.

Vojta Nekvapil
22. ledna 2018, 20:38
0
Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby

No ve Fabii III jsem si slusne zanadaval. Kontakt s koly zadnej a v zatacce jsem se pral s posilovacem aby me milostive nechal zatocit. Docela me bavilo jezdit s moji S13 kdyz se mi rozvil posilovac. Sice parkoviste bylo za trest ale vsude jinde to bylo prima.

Vojta Nekvapil
20. ledna 2018, 13:36
3
Auta jako jediný koníček? | Autíčkář se ptá

Mno myslím že za největšího magor tu budu asi já. (řadím se spíše pod termín car freak než petrolhead) Živím se jako konstruktér pro automobilový průmysl, ve volném času se hrabu nebo jezdim s mými starými auty, jezdím si s rc auticky (rc článek v radakcnim bufferu) , amatérský fotografuji (převážně auta) a když jsem u PC tak buď koukám na videa o autech či si s nimi hraji. No a sem tam ještě napíšu článek. OK baví mě technika všeobecně takže se vrtám v kde čem. Jak Elektro tak mechanika.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2018, 22:44
0
Mini s britskou vlajkou ve světlech: Je to už moc? | Autíčkář se ptá

Njn. clovek je zvyklej mit v ruce jen placate po 180.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2018, 08:53
0
Mini s britskou vlajkou ve světlech: Je to už moc? | Autíčkář se ptá

Protoze nikdo nevyrabi kliku, ktera by mela ojnice po 120st. Takze je trival ponekud nevyvazen. Coz nemci zkousi neuspesne resit vyvazovaci hrideli.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2018, 01:11
0
Henrik Fisker ukázal na veletrhu CES nový elektromobil EMotion

Jako konstrukter jsem z Karmy moc nadsenej nebyl. nektera reseni co tam meli mi prisli i k smichu. Jak tady pisou i ostatni. Do auta s takhle navrzenymi dvermi se elegantne nastoupit neda. Prijde mi ,e Fisker se chce za kazdou cenu odlisit a proto jsou jeho auta spatne prodejna.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2018, 00:37
0
Vojta Nekvapil
11. ledna 2018, 00:25
0
Vojta Nekvapil
10. ledna 2018, 22:44
0
Fiat 124 Spider Lusso: Auto, které si pořídím, až budu mladší

Co si pujcit sadu obutou do poradnych gum a zkusit Fiatu jeste jednou. Plechcup nam ukazuje, ze i z desne mrdky poloslick dela zabavne auto :D BTW Skrite schranky za obema sedackami jsi nasel?

Vojta Nekvapil
08. ledna 2018, 18:55
0
Volkswagen Polo 1.0 TSI: Noční můra automobilového novináře

Auta se s kazdou generaci zvetsuji. Az vyrostou tak ze je treba nastupce do jejich puvodni kategorie. Takze UP nahradil Polo, Polo nahrazuje Golfa. Ze stejneho duvodu mame u Skodovky Citigo a Rapid.

Vojta Nekvapil
04. ledna 2018, 03:28
0
Může někdo rozumně vysvětlit, jak se ocitl nový motor z LaFerrari na Ebay?

Viděl jsem fotky ze stavby tě miaty. Motor opravdu funguje. Jen je tak trochu pod palubní deskou. Zkus si najít V16 matu.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2018, 17:36
1
Může někdo rozumně vysvětlit, jak se ocitl nový motor z LaFerrari na Ebay?

S Ferrari motory je trosku problem v tom, ze patri do jine casti auta. a pak trosku prekazi sani. Takze v pripade GT4586 Ryana Tuerka jde sani motor skrz celni sklo do kabiny.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2018, 13:16
0
Jak testuje Koenigsegg odolnost svých aut? Je to bolestivě krásná podívaná

Ja to resim z pohledu konstruktera kterym jsem. U mejch plecek za par korun ocekavam to nejhorsi ale u noveho supersportu za nekolik milionu mi to prijde jako slusnej fail.

Vojta Nekvapil
31. prosince 2017, 04:29
0
Jak testuje Koenigsegg odolnost svých aut? Je to bolestivě krásná podívaná

Treba na tomhle testu je pekne videt jak vyztuhy funguji u cabrio

Vojta Nekvapil
31. prosince 2017, 04:24
0
Jak testuje Koenigsegg odolnost svých aut? Je to bolestivě krásná podívaná

Karbon celkem pruzi ale jakmile se prekroci urvits hranice tak nic extra. V tomhle videu vidim jak se zakladni monokok pri narazu prohyba. Je to roadster takze prahy by meli vydrzet velkou silu. Tady vidim jak jde strecha dopredu a dvere se vyrazne prohybaji a sklo praska. To mi prijde hodne spatne kdyz se kouknu na testy normalnich kabrioletu.

Vojta Nekvapil
30. prosince 2017, 17:08
0
Jak testuje Koenigsegg odolnost svých aut? Je to bolestivě krásná podívaná

Ten celni naraz do zdi se ukazuje jako slusnej fail. To nedopadlo vubec dobre. Krome toho 100% prekryti nic nerekne. Proto se testuje 40%. To by dopadlo jeste hur.

Vojta Nekvapil
28. prosince 2017, 22:13
3
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Je to tak. Zajimavy auta za par korun dochazej. Zdrava E36 se zajimavym motorem uz je draha. S13 v predrenovacnim stavu je taky za 150. Takze asi vazne zbyva E46 Compact s rozumnym motorem + kvalitni podvozek + gumy. Mozna jeste nejaka ta Impreza.

Vojta Nekvapil
27. prosince 2017, 14:14
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Proc myslis, ze mam v garazi auta z roku 1994,1995,1997? Jenze kvuli euro norme v dokladech, byt jak se ukazuje emise se prakticky nezmenili mam jsou omezovany vjezdy vozidelo do mest a podobne. Nahradit tyhle jednotky neni snadne. Bavil jsem se s clovekem co tyhle veci vyviji. Oni maji emulatory simulujicic cinnost techto jednotek. Ale ven to nepusti ani omylem a navic pro dukcni auto ma vse vzajemne svazano kody.

Vojta Nekvapil
26. prosince 2017, 22:25
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

V pripade autonomie pokladam vzdy dotaz: "Proc bych ja ridic mel chtit auto ktere nechce ridice?
Proc bych tedy mel chtit auto ktere dela veci co nechci? Nechci to pouzivat. Nechci pred kazdym startem provadet ritualy. Nechci aby moje auto bylo pernamentne na siti. Nachci ani takove kraviny jako bezklickovy vstup ci dotykove LCD. Chci proste hloupe auto. Vyrobci tyhle prvky bezpecnosti nedavaji kvuli zakaznikum. jen to zvysuje naklady a snizuje zisky. Davaji je kvuli predpisum. Davaji je kvuli hvezdickam v crashtestech. Pricemz, pata hvezdicka dnes z hlediska ochrany posadky uz nic neznamena.

Vojta Nekvapil
25. prosince 2017, 19:05
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Ja o svych nedostatcich vim a snazim se je odstranovat. Co je moderni, neznamena, ze je idealni volba. Stale vice funkci se presouva na dotykove displeje, ktere odvadi pozornost. Pak tu mame automaticke dobrzovani ve meste. Vidam spoustu lidi co cumej nekam jinam, spolehaji na tuto funkci a pruh je jim uzky. Chytre tempomaty taky lidi zneuzivaji k tomu k cemu by nemeli. Soucasna generace je vychovana tak, ze je vsude vodili za rucicku a zodpovednost jim moc nerika. Za pár let prijdeme i zabavná maloseriova auta. I v nich bude povinne ESP. Takze pokud budu chtit auto co mi vyhovuje, tak musim zustat u starych aut. Ale ty uz mi taky postupne zakazuji ci umyslne zvysuji naklady na jejich provoz. Jelikoz se pohybuji ve vyvoji v automotive, tak ti muzu rici, ze momentalne jsme ve fazi kdy vymyslime jak vzbudit ridice.

Vojta Nekvapil
23. prosince 2017, 23:49
3
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Muj pohled na tyhle veci je opacny. Clovek si obcas potrebuje rozdit hubu. Tim ze softwarove budeme korigovat jeho chyby v rizeni, tak nezkuseneho ridice nic nenaucime a blikajici kontrolce se bude jen smat. Jedinne ceho dosahneme, bude, ze bude jezdit stale rychleji az se dostane do bodu kdy ho nedokaze ohlidat ani stado asistentu. Z pozice zkusenejsich ridicu to mozna vidis jako dobrou vec. Proste to vypnes kdyz chces blbnout. Ale zkus zavzpominat jak jsi ziskaval zkusenosti. Tady auto s nizkym limitem blbuodolnosti funguje lepe. Prezenes to, placne te pres prsty. Obcas to odnese nejakej ten plech ale vetsina z nas takhle zacinala. Radeji pojedu pomaleji a budu mit z auta respekt, nez slepe duverovat asistentum, ze to za me vyresi. Ja chci mit v aute jen jedinou pomucku. Dobre fungujici ABS. Ale uz jsem se dostal do situace kdy se me jednostarsi ABS pokusilo zabit. Druhy den uz bylo odpojene. Netouzim po zbytecne silne aute na ktere nemam schopnosti abych ho bez pomoci ukociroval, miluju spatne povetrnostni podminky a kdykoliv mám prilezitost, tak trenuju zvladani kritickych situaci.

Vojta Nekvapil
22. prosince 2017, 17:43
1
Co vás dokáže nejvíce naštvat či rozesmát na filmových automobilových honičkách?

Me nejvice vytaci CGI. vyjmecne se povede udelat prijatelne. Vetsinou to je ale prisernost. Vzpominate na Rychle a zbesile 2? I intro na Need for Speed Underground vypadalo lepe.

Vojta Nekvapil
21. prosince 2017, 02:52
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Pak je otazka zda neco zajimaveho nenabizi aftermarket. Treba v pripade vyfuku bych se divil, kdyby nemecti tuneri nemeli neco v zasobe.

Vojta Nekvapil
20. prosince 2017, 00:16
1
CAD nákresy Corvette s motorem uprostřed jsou tady a jsou pravé

Nic proti ale tohle vykresy nejsou. Snimky s ramem jsou prezentace na interni porady. Snimky auta jsou jen otevrena sestava v CAD SW. (jakou vidam kazdy den). Nicmene nasledky pro toho co to vynesl budou dosti neprijemne. Identifikovat datum porizeni snimku neni tezke podle konkretniho stavu sestavy. Rekl bych, ze snimky pochazi z interní porady na kterou byl pozvan externista, ktery vyfotil projekcni platno. Takovych porad nebyva moc a nebyva na nich moc lidi. Tedy vypatrat konkretniho vynika bude snadne. Takze nekdo pekne zavaril sobe a firma pro kterou dela zaplati mastnou pokutu a dlouho bude na suchu. Jop. Obcas se vyplati vedet na co si davat pozor kdyz se chcete pochlubit na cem delate. :D

Vojta Nekvapil
10. prosince 2017, 01:56
0
Předvánoční soutěž se škodovkou – je libo něco malého pod stromeček?

Oblibenou rychlou nemam zadnou. Nesedi mi. A koncepty co me zaujali se ven nedostali. Ale nakonec hadam, ze by me asi stejne zklamali pocitem z jizdy. Skoda dela nemastna, neslana auta. Zastavam, nazor, ze kazda automobilka by mela mit v nabidce jedno demonstracni auto pro prezentaci novych technologii byt by nebylo uplne ziskove. S moznosti volby od cisteho sportaku bez vybavy s poradnym motorem, po auto plne technologii.

Vojta Nekvapil
10. prosince 2017, 00:31
0
Opel Omega A 2.6i | Hrdinové za babku

V posledni dobe pomalu potkavam vice BMW E36 Compact nez Felicii.

Vojta Nekvapil
27. listopadu 2017, 00:36
0
Nissan startuje prodej dílů do legendárních aut v programu Nismo Heritage

Pokud mas kastli jako darce VIN a dokladu, tak uz je par moznosti mit novou kastli. Jaguar E type napriklad.

Vojta Nekvapil
21. listopadu 2017, 22:19
3
Rudá Potvora po čtyřiceti tisících kilometrů | Autíčkářova garáž

No on je Frata takovej drobnej a krehkej. Proste typicky predstavitel 4% mensiny. :D

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2017, 16:53
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Posledni Skodovka co me zaujala byl Joyster. To vypadalo na zabavne auto.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Edge  2008
Ford Edge

2008 rok výroby
268 koní výkon
3 500 ccm objem

Citroën Xsara  2000
Citroën Xsara

2000 rok výroby
88 koní výkon
1 600 ccm objem

Audi A8  2000
Audi A8

2000 rok výroby
180 koní výkon
3 ccm objem

Volkswagen Caddy 1.6TDi, 75kW 2013
Volkswagen Caddy 1.6TDi, 75kW

2013 rok výroby
75 koní výkon
1 600 ccm objem

Volkswagen Phaeton Luxusní vůz 2004
Volkswagen Phaeton Luxusní vůz

2004 rok výroby
240 koní výkon
126 ccm objem