načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 6.8 rok.
Poslední aktivitapřed 18.0 dny
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru250
Komentářů u článků875
Pozitivních komentářů u článků154
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Off road zážitek - neuspěšná povídka.

22. prosince 2019, 13:31 10 komentářů

Ve článku o zadání soutěže jsem psal, že moje povídka bude zřejmě vyřazena pro drzost ( :D ). Což se zřejmě i stalo a tak ji tedy zveřejňuji takto ať se pobaví i ostatní.


Posledních 50 komentářů

Woyta
03. března 2021, 20:46
0
Nejlepší vozidlo na výlet do jiného okresu

Co se inspirovat minulostí? http://cestykesvobode.sdruzenipamet.cz/index.php/cs/pribehy/5-pribeh-hruseckeho-tanku Klukům v Gastownu určitě něco použitelného přebýva aby něco spíchli. :D

Woyta
26. prosince 2020, 12:49
0
A nehodilo by se mi spíš jedno auto jen na okruh?

No ram čelního okna v Miate výdrží kulové a hodně ochranných rámu je vzhledem ke způsobu upevnění jen pro ozdobu. Takže zase tak kriticky to nevidím. A pořád to má jen výkon Miaty.

Woyta
25. prosince 2020, 20:27
0
A nehodilo by se mi spíš jedno auto jen na okruh?

Jestli tak čtu dobře, tak Frantíkovi přebejvá minimálně půlka Miaty. Co postavit tohle? To by možná šlo tahat i na normálním vozíku. https://tipo184.com

Woyta
21. prosince 2020, 20:18
-1
A nehodilo by se mi spíš jedno auto jen na okruh?

Alfu chce málokdo udržovat při životě na silnici, natož na okruhu. :D

Woyta
21. prosince 2020, 13:27
0
A nehodilo by se mi spíš jedno auto jen na okruh?

E46 compact jsem si zkusil v Mýtě. Oproti E36 compact výrazně klidnější podvozek. S tlumiči, silentbloky a odklony marnej nebude. V rámci pohybu po ose asi nej řešení. Rezu jsem zkoušel taky ale tam budou velke ztraty v pohonu a na okruhu 4x4 moc nevyužiješ. Pak tu jsou různé hot hatche. Třeba SR20 Micra, Colty, Protony (1,8 gti jsem nedávno viděl za levno). Mě dělá radost FTO. Původně to měl být jen dárce motoru a převodovky ale líbilo se mi jak se chová a tak se udržuje při životě. Jen dostupnost dílů je tragická, papírově to je komplikované atd.

Woyta
16. prosince 2020, 01:12
1
Autům se vrací smysl pro humor

O moderním autě můžu říci že je dobré když mě výrazně neotravuje. Dobře reaguje na mé pokyny a nesnáší se do toho kecat. Pak pro mě představují ledničku. Práci dovedou ale nazaujmou, nenadchnou. Třeba ve Fabii 3 posilovač měl uprostřed úzkou oblast kdy nic nedělal. Stačilo udělat drobnou korekci a už se snažil vrátít vší silou na střed. Stačilo pár kilometrů a tenhle krám už v životě nechci řídit. Popravdě po roce 2005 není moc aut která bylo pro mě příjemné je řídit a bavila mě i jinak.

Woyta
16. prosince 2020, 01:02
0
Autům se vrací smysl pro humor

Tak Shelby je taky tuner ale kolikrát za těmito auty stojí tovární záruka.

Woyta
11. prosince 2020, 21:21
0
Autům se vrací smysl pro humor

Udělat auto tak nudné, že nám navigace musí vyprávět vtipy je revoluce? Diky ale asi se brzo stanu veteránistou. :D

Woyta
10. prosince 2020, 03:57
0
Woyta
09. prosince 2020, 07:08
0
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Jedině bývalý vojenský prostor. Jiná šance asi není. U Mimoňe se na bývalém letišti blbo. Až všude dali cedule a zábrany a teď na ranveji sějí jezdit jen cyklisti a bruslaři.

Woyta
09. prosince 2020, 07:04
2
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

4) Ne veřejné silnici si vždy nechávám bezpečnostní rezervu a nejedu na limit. Není kam utéct.
5) Počítám s tím, že každy v provozu okolo mě je potencionální debil a může provést blbost

Woyta
08. prosince 2020, 18:19
0
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Sedlo je svým způsobem past. Většina zatáček začíná mírně a následně prudce utáhne. Obzvláště když tam někdo jede prvně. Kousek od domu mám větší lákadlo. Přírodní závodní okruh. Tady se jezdí ostřejší ale zatáčky jsou široké, přehledné a s konstantním radiusem. Takže s nehodámi takový problém nemáme.

Woyta
08. prosince 2020, 00:18
2
Itasha: Proč mají v Japonsku auta polepená kreslenými postavičkami?

To je jednotka svítivosti. Výkon se počítá v klokanech.

Woyta
08. prosince 2020, 00:02
0
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Jo to mi říkají cajti taky, že čekali někoho jiného když vylezu z Compactu. Loni 6x preventivní kontrola a to za mnou jeli i přes půl města než mě zastavili.

Woyta
07. prosince 2020, 22:36
0
Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?​

Když jsem si ten článek četl, (samozžejmě bez zaplacení členského poplatku straně) tak jsem si říkal, že už jsem dlouho takovou snůško nesmyslů neviděl. Zrovna loni jsem byl moc rád, že jsem do mého plečkapového Compacta dal hydralickou ruční brzdu. ve městě máme kopec kde se sáňkuje a velde vede silnice mírně z kopce. Na ní námraza a tatínkovi uteklo dítě. ABS protestovalo i při nízké brzdné síle a ručka se najednou hodně hodila. A ano samozřejmě jsem byl předtím "trenovat" abych si zvyknul na jiné adnézní podmínky a chování auta na těch úzkých klouzavých gumách s vysokým profilem. Najít rozumnej plac je čím dále větší problém. A sněhu je taky stále méně. Proti expedicím do hor na prázdné silnici, kde nikoho člověk neotravuje nic nemám. Ale když nějaký srandista o pulnoci trápí auto s malorážním kanonem místo výfuku na parkovišti na kopci, kde se hluk nese, přes celé město, tak je jasné, že nasere hodně lidí.

Woyta
05. prosince 2020, 15:23
0
Z herního simulátoru na silnici

Tak na virtualizace jsou i další zajimave veci. Na simulaci kokpitu se používa zařízení, ktere má elekricky polohovatelné pedály, volant, řadící páku, sedačku a další doplňky. Takže během pár sekund doslova sedíte v jiném interieru. Jak na pohled přes 3D brýle, tak na omak. Dokonce se řešila i loketní opěrka která mění tvar podle zvoleného vozu.

Woyta
02. prosince 2020, 13:56
0
Už máte nakoupíno? Zajímavé dárky pro řidiče, petrolheady, pozéry i závodníky

No obvykle je ale to zvladaji kolikrat lepe lehke plastové kity.Me obcas zrazuje vaha. Holt celokov nápravy a nerez ochranej rám. Ale nic co by nevyresilo trochu výkonu navíc. :D

Woyta
02. prosince 2020, 07:08
0
Už máte nakoupíno? Zajímavé dárky pro řidiče, petrolheady, pozéry i závodníky

Bežná expa má rychlost tak do 10kmh. Pro nás je důležité křížení, plynulost pohybu atd. Hmotnost? To by jsi se divil kolik závaží se přidává. No a pak jsme tu my blazni co do toho nacpou pořádnej motor. Teď jsem na hmotnosti asi 5kg. Baterie 3S, 6ti polovej stříďák dvourychlostní převodovka a neplánovaně jsem musel přidat na zadní nápravu stabilizátor. Auto zatím ujelo tak kilák a už sežralo 3 poloosy. Teď hledám servo co se zvládne hádat s motorem o vládu nad předními koly. 30kg JX servo se neosvědčilo.

Woyta
30. listopadu 2020, 05:53
0
Už máte nakoupíno? Zajímavé dárky pro řidiče, petrolheady, pozéry i závodníky

Raději nechtěj vědět v Jakej cenovkach se pohybuji u mých expedičních aut. :D

Woyta
30. listopadu 2020, 05:48
0
Už máte nakoupíno? Zajímavé dárky pro řidiče, petrolheady, pozéry i závodníky

Na RC4x4.cz jsou dost oblíbené a bral jsem je jako upgrade těch Integy. Mám teď 4 offroady na každém zkouším něco úplně jiného. Moje současná expedice se chová pomalu jako short course. :) Motor můžeš chladit dokonce i vodním chladičem.

Woyta
28. listopadu 2020, 21:17
0
Už máte nakoupíno? Zajímavé dárky pro řidiče, petrolheady, pozéry i závodníky

Hlavne je odvzdušni podle návodu na YT. Ja na to přišel pozdě. Integy mají expu prázdnou. U Gmade je druhý píst a to jak fungují je jiná liga. http://www.gmade.net/xd-piggyback-shock-103mm-2/

Woyta
28. listopadu 2020, 14:12
0
Už máte nakoupíno? Zajímavé dárky pro řidiče, petrolheady, pozéry i závodníky

Ty integy celkem ujdou, mám je na prvním scx chassis ale gmade nabízí více. K tomu se teď rozjela nabídka tlumicu s externí expanzkou. Ty pak ani nezabírají moc místa.

Woyta
28. listopadu 2020, 11:17
2
Už máte nakoupíno? Zajímavé dárky pro řidiče, petrolheady, pozéry i závodníky

Nope. Letos vyhrává Kei Truck od WPL. Jeden ke mě už putuje.

Woyta
10. října 2020, 13:58
1
Historie Uralu: Jak Rusové utekli před Hitlerem do náruče Italů

To co píšeš o kabině mi přijde jako ptakovina. Motor je v obou připadech na stejném místě. V případě krátké kabiny máš nad motorem "psi boudu". Teziste se tedy zasadne nemeni. Dlouhej cumak ma vyhodu snadneho pristupu k motoru. U V3S se treba za mrazu davali motoru precist noviny. Dalsim problemem v mrazu muze byt hydralicke sklapeni boudy, ktere muze zamrznout.

Woyta
05. října 2020, 12:27
0
Komu zvoní hrana

E36 Compact se pomalu rozpadá a koukám co ho nahradí jako daily. Zásadně kupuju třídveřové hatchbacky s rozumným motorem. Kromě Hyundai Veloster který má sprívný rozměr dveří aspoň u řidiče toho moc není. Colt, Civic, Swift, Polo, Golf, ... Všechno špatná konfigurace dveří. SUV jsou jen výsledek stupidní rovnice pro výpočet emisí, kdy je lepší postavit větší auto, než malé a lehké.

Woyta
30. září 2020, 20:30
0
Autíčkář se ptá: Jak to máte s palivem?

Tak úplně levná paliva nekupuji. Na Ono nejezdím vůbec protože s jejich palivem jsme měli problémy. Motory měli tendenci v nechávat a nebo se snížil dojezd. Až o pětinu. Nakupoval jsem u místní Benzin ale po zavedení paliva Efecta moje auto protestovalo a tak teď odjíždím na Shell.

Woyta
19. září 2020, 14:30
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Co se týče zatížení brzd tak z mojí zkušenosti Sosna více zatěžuje gumy, protože hodně zatáčíš ale jinak je celkem pomalá. V Mýtě je zatáček méně a brzdíš z vyšší rychlosti. Sosna mi žere gumy a v Mýtě vařím brzdy. Ohledně klapky preferenci lanka chápu. Elektronická může mít rychlejší reakci než lanko ale to by to tak museli naprogramovat. U běžného auta ten průběhnoptimalizují kvůli emisím, průběhu výkonu atd a ta reakce je kolikrát fakt odporná. Co se týče asistentů tak ze špatných řidičů nedělají dobré řidiče. Jen z nich dělají rychlejčí řidiče protože maskují jejich chyby. Ař to asistent nedá tak si nabijou hubu. Ve městech stále více lidí třeba spoléhá na automatické brždění. Takže si hrajou s mobilem, s radiem atd a napalí to do auta před sebou. Mě málem párkrát způsobilo nehodu, když to uprostřed zatáčky zaduplo brzdy, protože si myslelo, že npálím do předmětu vedle silnice. BTW Krabe tenhle system obvykle funguje do rychlosti 40-50kmh.

Woyta
18. září 2020, 17:54
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Co bych v novem aute uvital? Zadnej dotykovej displej. Jen to odvadi pozornost ridice. Uz i zakonodarci proti nim zacinaji bojovat. Budiky preferuji klasicke a lcd jen pouze jako doplnek. Kdyz slunce sviti pod spravnym uhlem, task je LCD na co? Skinovat je nelze kvuli predpisum. A riskovat neautorizovany SW by mohlo byt drahe. Elektronicky diferencial. Pro normální ježdění určitě lepší než nic ale když blbneš na okruhu tak to zbytečně zatěžuje kritický komponent. Brzdy. A víme, jak snadno je lze u občas přehřát. Je to prostě levné kompromisní řešení, tam kde mechanika funguje lépe.

Woyta
14. září 2020, 19:53
-2
Autíčkář se ptá: Vozíte v autě maskota?

Tu masku mam obvykle na polystyrenove hlave prichycenou k sedacce gumicukem. Pak jsem vezl zname (Mondy, Susa viz spodni foto) a masku jsem hodil na zadni sedacku. Tak si ji nasadil a ze stresniho okekna koukal a maval na nechapajici nemecke turisty , kteri navstivili Jizerske hory.

Woyta
14. září 2020, 15:50
1
Autíčkář se ptá: Vozíte v autě maskota?

Tak schválně. kdo mě trumfne. :D

Woyta
09. září 2020, 04:44
2
BMW se chce stát do deseti let lídrem na trhu s elektromobily

Poměrně časté návštěvy servisu nových vozů a hromadu nadávek od nás co ty staré krámy udržují při životě. :D

Woyta
01. září 2020, 04:16
0
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Tak to buděš mít s budoucími výběry asi problém. :D Když už i omlácenej Modrej skrček nabízí větší výkon než nejsilnější Fabie. A to šlo tenkrát o motor ze středu nabídky.

Woyta
01. září 2020, 04:11
0
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

No auta v pro moje ježdění vybírám stylem: 1) Maximálně troje dveře (Veloster a RX8 jsou vyjímky) 2) Příjemná pozice za volantem (záchodova ergonomie VWG mi fakt nesedí) 3) Příjemný pocit ze řízení a minimum otravných asistentů. 4) Minimální výkon 75kw. No a poslední 3 auta plnili i bonusový bod 5) Cena do 15 000kč. :D

Woyta
04. srpna 2020, 02:29
0
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

No me jeste napada VW Scirocco. Technika golfu, sportovní kabát. Překvapivě nepadla ani zmínka o jedničkové řadě BMW. Případně starších Compactech.

Woyta
22. července 2020, 12:52
3
Slepé uličky konstrukce: Dveře

K Tesle bych uvedl další detajl. Ta karoserie má mizernou tuhost na krut. Stačí tedy jen kolem najet na obrubník, auto se zkroutí a dveře nejdou zavřít. Dále mají dveře hromadu čidel aby zabránila zranění. S updaty některá tato čidla deaktivovali.

Woyta
07. července 2020, 03:42
0
Temná doba motorismu

No toho místa v motoráku se moc neušetří. Jen místo motoru tam je pidi motor a hromada příslušenství pro navýšení výkonu. S tím roste složitost. Se složitostí roste poruchovitost a obvykle to znamená horší ovladatelnost. Je to hromada věcí co se musí nějak nastavit aby motor šel do otáček. A ve výsledku to spotřebu a emise plní jen v normovaných testech. Sranda je, že původně za ty normy lobovali evropší výrobci aby zastavili asijskou konkurenci. Nyní jsou v haji a asiati plní. Chtělo by to konečně ty motory na velmi chudou směs.

Woyta
01. července 2020, 02:00
0
Záhada zapomenuté Lancie

Sežen laminát na repliku. :)

Woyta
28. června 2020, 19:04
1
8 nejlepších filmových dodávek

Slabota. RV from hell je nej dodávka:)

Woyta
01. června 2020, 06:46
0
Autopůjčovna Hertz vyhlásila bankrot. Levně se zbavuje Chevroletů Corvette.

Ty problémy budou dlouhodobější. Od Herz jsme měli služební auta na operak. Loni servis dvě auta zabavil a odmítal vydat protože Herz neplatil faktury.

Woyta
30. května 2020, 21:17
0
Škrabka pod víčkem nádrže už není cool, teď letí koloběžka u rezervy.

Mno, něco většího na baterky pro posledni míli jsem řešil. Ale mluvit o tom můžu až za pár roků. :D

Woyta
30. května 2020, 18:34
0
Woyta
20. května 2020, 14:43
3
Bazarový snílek: Stylový pick-up na léto

No mě by se velmi líbilo Subaru Baja. Ale těch tu moc není a asi by byl problém dostat na něj tažné.

Woyta
25. dubna 2020, 14:12
4
Škoda Rapid: Jak to bylo tehdy a jak se to zdá dnes

Ja přidám k dobru něco o vývoji auta. Jako první se dělala testovací mula pro testování ABS. Ta vznikla z plechu existujících aut. Takže motorový prostor, firewall a podlaha (ta se svařovala ze dvou protože se prodlužovala kabina) pocházela z Fábie Od zadních sedaček dále se použily plechy z Roomsteru. Na to se posadila karoserie z Octavie. Protože vše na sebe tak ůplně nepasovalo, tak se tu kus uříznul, tu vše propojilo 2cm paskem plechu. Poslepovaný to bylo solidně. Tohle auto bylo k vidění na spy fotografiích. Možná jste viděli fotku Octávie na podivně malých kolech poněkud zalezých v podbězích.

Woyta
17. dubna 2020, 02:45
0
Hledáme únikové auto pro bankovní loupež

Nejcastejsi kradena auta jsou od koncernu. Co je trochu promichat? Kastle urcite Octavia pro nenapadnost v provozu. 4x4 Scout treba? Lepsi motor, brzdy, podvozek treba z Audi, trosku to chipnout a mame to.

Woyta
17. dubna 2020, 02:42
3
Woyta
15. dubna 2020, 14:11
0
Bez jakého nářadí se v garáži neobejdete?

Mě se u tamtoho líbí mobilnost a univerzálnost. Takže budu moci třeba na dvoře opisovat spodek auta.

Woyta
14. dubna 2020, 13:58
0
Bez jakého nářadí se v garáži neobejdete?

No ja už několik let vybyvuju dílnu vším možným. Základem je několik druhů flexa brusek. :D Ale mám i dalši typy brusek, Dremel, pásová, oscilační, stolní,... Svářečku mám na MIG, MAG i TIG. Kompresor dvoupíst se 10l nádrží. Stříkací pistole samozřejmostí. I pískovačka se najde. Aku vrtačku a auku utahovačku už považuju za nutnost. Nářadí mám velký dílenský vozík + několik dalších speciálnich sad. Třeba pertlovačka na brzdy, sada na spojku, klempířská kladívka, něco na odvzdušňování brzd. Na zvedání auta mám několik heverů. Případně elektrický jeřáb u stropu se kterým swapujeme motory. Nedávno přibyl i hydraulický lis a plazma na řezání nepotřebných zbytků. Po čem ale momentálně toužím, je nějaký pořádný zvedák. Sloup garáží mi je na nic. Mám nízký strop a navíc by se blbě parkovalo. Takže koukám po něčem mobilnějším. Momentálně vítězí toto: https://allegro.pl/oferta/podnosnik-jednokolumnowy-blacharsko-lakierniczy-9084031481

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem