načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 6.2 rok.
Poslední aktivitapřed 2.9 dny
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru247
Komentářů u článků847
Pozitivních komentářů u článků146
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Off road zážitek - neuspěšná povídka.

22. prosince 2019, 13:31 10 komentářů

Ve článku o zadání soutěže jsem psal, že moje povídka bude zřejmě vyřazena pro drzost ( :D ). Což se zřejmě i stalo a tak ji tedy zveřejňuji takto ať se pobaví i ostatní.


Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
19. září 2020, 14:30
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Co se týče zatížení brzd tak z mojí zkušenosti Sosna více zatěžuje gumy, protože hodně zatáčíš ale jinak je celkem pomalá. V Mýtě je zatáček méně a brzdíš z vyšší rychlosti. Sosna mi žere gumy a v Mýtě vařím brzdy. Ohledně klapky preferenci lanka chápu. Elektronická může mít rychlejší reakci než lanko ale to by to tak museli naprogramovat. U běžného auta ten průběhnoptimalizují kvůli emisím, průběhu výkonu atd a ta reakce je kolikrát fakt odporná. Co se týče asistentů tak ze špatných řidičů nedělají dobré řidiče. Jen z nich dělají rychlejčí řidiče protože maskují jejich chyby. Ař to asistent nedá tak si nabijou hubu. Ve městech stále více lidí třeba spoléhá na automatické brždění. Takže si hrajou s mobilem, s radiem atd a napalí to do auta před sebou. Mě málem párkrát způsobilo nehodu, když to uprostřed zatáčky zaduplo brzdy, protože si myslelo, že npálím do předmětu vedle silnice. BTW Krabe tenhle system obvykle funguje do rychlosti 40-50kmh.

Vojta Nekvapil
18. září 2020, 17:54
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Co bych v novem aute uvital? Zadnej dotykovej displej. Jen to odvadi pozornost ridice. Uz i zakonodarci proti nim zacinaji bojovat. Budiky preferuji klasicke a lcd jen pouze jako doplnek. Kdyz slunce sviti pod spravnym uhlem, task je LCD na co? Skinovat je nelze kvuli predpisum. A riskovat neautorizovany SW by mohlo byt drahe. Elektronicky diferencial. Pro normální ježdění určitě lepší než nic ale když blbneš na okruhu tak to zbytečně zatěžuje kritický komponent. Brzdy. A víme, jak snadno je lze u občas přehřát. Je to prostě levné kompromisní řešení, tam kde mechanika funguje lépe.

Vojta Nekvapil
14. září 2020, 19:53
-2
Autíčkář se ptá: Vozíte v autě maskota?

Tu masku mam obvykle na polystyrenove hlave prichycenou k sedacce gumicukem. Pak jsem vezl zname (Mondy, Susa viz spodni foto) a masku jsem hodil na zadni sedacku. Tak si ji nasadil a ze stresniho okekna koukal a maval na nechapajici nemecke turisty , kteri navstivili Jizerske hory.

Vojta Nekvapil
14. září 2020, 15:50
1
Autíčkář se ptá: Vozíte v autě maskota?

Tak schválně. kdo mě trumfne. :D

Vojta Nekvapil
09. září 2020, 04:44
2
BMW se chce stát do deseti let lídrem na trhu s elektromobily

Poměrně časté návštěvy servisu nových vozů a hromadu nadávek od nás co ty staré krámy udržují při životě. :D

Vojta Nekvapil
01. září 2020, 04:16
0
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Tak to buděš mít s budoucími výběry asi problém. :D Když už i omlácenej Modrej skrček nabízí větší výkon než nejsilnější Fabie. A to šlo tenkrát o motor ze středu nabídky.

Vojta Nekvapil
01. září 2020, 04:11
0
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

No auta v pro moje ježdění vybírám stylem: 1) Maximálně troje dveře (Veloster a RX8 jsou vyjímky) 2) Příjemná pozice za volantem (záchodova ergonomie VWG mi fakt nesedí) 3) Příjemný pocit ze řízení a minimum otravných asistentů. 4) Minimální výkon 75kw. No a poslední 3 auta plnili i bonusový bod 5) Cena do 15 000kč. :D

Vojta Nekvapil
04. srpna 2020, 02:29
0
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

No me jeste napada VW Scirocco. Technika golfu, sportovní kabát. Překvapivě nepadla ani zmínka o jedničkové řadě BMW. Případně starších Compactech.

Vojta Nekvapil
22. července 2020, 12:52
3
Slepé uličky konstrukce: Dveře

K Tesle bych uvedl další detajl. Ta karoserie má mizernou tuhost na krut. Stačí tedy jen kolem najet na obrubník, auto se zkroutí a dveře nejdou zavřít. Dále mají dveře hromadu čidel aby zabránila zranění. S updaty některá tato čidla deaktivovali.

Vojta Nekvapil
07. července 2020, 03:42
0
Temná doba motorismu

No toho místa v motoráku se moc neušetří. Jen místo motoru tam je pidi motor a hromada příslušenství pro navýšení výkonu. S tím roste složitost. Se složitostí roste poruchovitost a obvykle to znamená horší ovladatelnost. Je to hromada věcí co se musí nějak nastavit aby motor šel do otáček. A ve výsledku to spotřebu a emise plní jen v normovaných testech. Sranda je, že původně za ty normy lobovali evropší výrobci aby zastavili asijskou konkurenci. Nyní jsou v haji a asiati plní. Chtělo by to konečně ty motory na velmi chudou směs.

Vojta Nekvapil
01. července 2020, 02:00
0
Záhada zapomenuté Lancie

Sežen laminát na repliku. :)

Vojta Nekvapil
28. června 2020, 19:04
1
8 nejlepších filmových dodávek

Slabota. RV from hell je nej dodávka:)

Vojta Nekvapil
01. června 2020, 06:46
0
Autopůjčovna Hertz vyhlásila bankrot. Levně se zbavuje Chevroletů Corvette.

Ty problémy budou dlouhodobější. Od Herz jsme měli služební auta na operak. Loni servis dvě auta zabavil a odmítal vydat protože Herz neplatil faktury.

Vojta Nekvapil
30. května 2020, 21:17
0
Škrabka pod víčkem nádrže už není cool, teď letí koloběžka u rezervy.

Mno, něco většího na baterky pro posledni míli jsem řešil. Ale mluvit o tom můžu až za pár roků. :D

Vojta Nekvapil
30. května 2020, 18:34
0
Vojta Nekvapil
20. května 2020, 14:43
3
Bazarový snílek: Stylový pick-up na léto

No mě by se velmi líbilo Subaru Baja. Ale těch tu moc není a asi by byl problém dostat na něj tažné.

Vojta Nekvapil
25. dubna 2020, 14:12
4
Škoda Rapid: Jak to bylo tehdy a jak se to zdá dnes

Ja přidám k dobru něco o vývoji auta. Jako první se dělala testovací mula pro testování ABS. Ta vznikla z plechu existujících aut. Takže motorový prostor, firewall a podlaha (ta se svařovala ze dvou protože se prodlužovala kabina) pocházela z Fábie Od zadních sedaček dále se použily plechy z Roomsteru. Na to se posadila karoserie z Octavie. Protože vše na sebe tak ůplně nepasovalo, tak se tu kus uříznul, tu vše propojilo 2cm paskem plechu. Poslepovaný to bylo solidně. Tohle auto bylo k vidění na spy fotografiích. Možná jste viděli fotku Octávie na podivně malých kolech poněkud zalezých v podbězích.

Vojta Nekvapil
17. dubna 2020, 02:45
0
Hledáme únikové auto pro bankovní loupež

Nejcastejsi kradena auta jsou od koncernu. Co je trochu promichat? Kastle urcite Octavia pro nenapadnost v provozu. 4x4 Scout treba? Lepsi motor, brzdy, podvozek treba z Audi, trosku to chipnout a mame to.

Vojta Nekvapil
15. dubna 2020, 14:11
0
Bez jakého nářadí se v garáži neobejdete?

Mě se u tamtoho líbí mobilnost a univerzálnost. Takže budu moci třeba na dvoře opisovat spodek auta.

Vojta Nekvapil
14. dubna 2020, 13:58
0
Bez jakého nářadí se v garáži neobejdete?

No ja už několik let vybyvuju dílnu vším možným. Základem je několik druhů flexa brusek. :D Ale mám i dalši typy brusek, Dremel, pásová, oscilační, stolní,... Svářečku mám na MIG, MAG i TIG. Kompresor dvoupíst se 10l nádrží. Stříkací pistole samozřejmostí. I pískovačka se najde. Aku vrtačku a auku utahovačku už považuju za nutnost. Nářadí mám velký dílenský vozík + několik dalších speciálnich sad. Třeba pertlovačka na brzdy, sada na spojku, klempířská kladívka, něco na odvzdušňování brzd. Na zvedání auta mám několik heverů. Případně elektrický jeřáb u stropu se kterým swapujeme motory. Nedávno přibyl i hydraulický lis a plazma na řezání nepotřebných zbytků. Po čem ale momentálně toužím, je nějaký pořádný zvedák. Sloup garáží mi je na nic. Mám nízký strop a navíc by se blbě parkovalo. Takže koukám po něčem mobilnějším. Momentálně vítězí toto: https://allegro.pl/oferta/podnosnik-jednokolumnowy-blacharsko-lakierniczy-9084031481

Vojta Nekvapil
29. března 2020, 14:49
2
Rouška v autě: nutnost, nebo nesmysl?

No ono je těžké něco doporučit, když o tom málem zmetkovi vlastně skoro nic nevíme. Pár dní nazpět jsem potkal článek, že na malé prachové částici dokáže uletět až 3km.

Vojta Nekvapil
16. března 2020, 00:14
0
UPDATE Trackday 4. 4. 2020 Vysoké Mýto

A nejake to lejstro povolujici jizdu. Myslim, ze je asi na case to skutecne odpiskat.

Vojta Nekvapil
12. března 2020, 14:47
0
UPDATE Trackday 4. 4. 2020 Vysoké Mýto

Od pátku také vláda zakázala divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení, sportovní, kulturní, náboženské, spolkové, taneční akce, výstavy, slavnosti, poutě, přehlídky, ochutnávky, trhy a veletrhy s účastí přesahující ve stejný čas 30 osob.

Vojta Nekvapil
12. března 2020, 12:16
0
UPDATE Trackday 4. 4. 2020 Vysoké Mýto

Předpokládám, že plechcup tentokrát vypustíme ať neblokujeme "sloty" pro jezdící.

Vojta Nekvapil
12. března 2020, 12:14
0
UPDATE Trackday 4. 4. 2020 Vysoké Mýto

Vláda zvažuje, že zakáže jít večer do hospody, posilovny i akce nad 10 osob.

Vojta Nekvapil
11. března 2020, 13:47
0
Trackday&PlechCup 4. 4. 2020 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Bohužel to tak vypadá, že Corona virus ohrožuje náš Kuruma (japonsky auto) virus. Akce nad 100 lidí jsou zakázané a řekl bych, že ten počet pokaždé překonáváme.

Vojta Nekvapil
06. března 2020, 02:21
0
Bazarový snílek: Obnova vozového parku

Njn. Politicka korektnost nas jednou zabije. Vlastne uz i zabiji. :D

Vojta Nekvapil
04. března 2020, 10:32
0
Bazarový snílek: Obnova vozového parku

Frantiku. Mam pocit, ze hledas Dodge Magnum 5,8 Hemi LPG. Kdyby nemel, tak malo na kouli, tak o nem uvazuju.

Vojta Nekvapil
04. března 2020, 01:16
1
Ptejte se: Který sedan střední třídy vybrat?

Všechny slušnější motory teď strašně podražili, nebo se rovnou přestali prodávat. Dovedeš si představit, že v mém málém kompaktním autě mám motor o buržoázním objemu 1,6l? :D

Vojta Nekvapil
22. února 2020, 23:00
0
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

No ono tech Porsche co byly spise VW bylo celkem dost.

Vojta Nekvapil
21. února 2020, 16:04
4
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

Chcete Porsche a budete kupovat Volkswagen?

Vojta Nekvapil
20. února 2020, 02:03
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

No když jsme se bavili o možnych alternativních okruzích, tak mi bylo za dedakci řečeno, že mediální podporu máme zajištěnou. Mě třeba docela láká ten plácek co má UAMK v Pardubicích. https://www.uamk.cz/uamk-cr/strediska-uamk-cr/stredisko-pardubice Nejdelší okruh co jde vyznačit má asi 550m Když by se nás dohodlo tak 10 tak by to tereticky mohla bít zajímavá komorní akce. Co vím, tak tam probíhá drift school a ford tam mel trackday. nemame v UAMK nějakého špiona? :)

Vojta Nekvapil
17. února 2020, 13:04
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Pouzivam taky obycejne bezne dostupne desky ale zkuste se na podivat po trackdayi na jejich stav. Nepocitaji s takovou tepelnou zátěží a jejich hrany se drolí. Nejhorší to je u aut s pevnými nechlazenými kotouči.

Vojta Nekvapil
16. února 2020, 03:57
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

No z meho odborneho hlediska tam prohresku proti bezpecnosti bylo vicero. Uriznutim zadku jsi prisel o celou zadni deformacni zonu. A první do ceho narazis je silovy kabel baterie. Nadrz pak chrani jen napravnice .Dale touto upravou byl narusen nosny oblouk strechy. Ten propojuje predni a zadni cast vozu a prenasi velke mnozsvi energie pri narazu. B sloupek to nepodrzi, C sloupek u kombiku nema takovou pevnost jako u sedanu a D sloupek nepritomen. Stejne jako zadni pricnik. Takze pri narazu by se to mohlo zachovat vesele. Ty jekly tomu moc nepomuzou. Staraji se spise o bocni stabilitu. Dale tu nemame okna ani ochrane site misto nich. Igelit nestaci. Ted podle fotek nevim jestli vevnitr vpredu bylo oblozeni dveri a palubka. Jinak to mame hromadu ostrych hran. Ohledne AX by ten seznam byl krapanek delsi. :D U Alfy je zase firewall po odstraneni vseho deravej jak cednik. V pripade pozaru taky slusnej pruser. A tak dale. A vsichni vime, ze pruserem to muze skoncit velmi snadno a velmi rychle.

Vojta Nekvapil
14. února 2020, 16:57
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Navrhuji protestni akci. Burnout ve 2 rano pred domy stezovatelu. :D

Vojta Nekvapil
10. února 2020, 23:46
2
Proč toužím po Fordu Model T

Me zase bavi stara omlacena auta bez elektroniky, ktera uz nikdo nechce. Tedy jsou za par korun. Kdyz uz se clovek prestane obavat nakladu na opravu, tak si zacne uzivat svobodu a vodit auto zpusobem, ktery konstrukteri urcite nemeli v popisu zadani prace. :D

Vojta Nekvapil
04. února 2020, 00:23
0
Pět filmových představ automobilové budoucnosti

Minmalně možnost přepnout do Offroad modu by se na našich silnicích hodila :D

Vojta Nekvapil
23. ledna 2020, 02:18
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Jazz je sice trochu lepe řešen jako stejně velká Fabia 2 (Která má taky vysokou střechu a proto ji důchodci rádi) ale pokud se nic nezměnilo, tak byl dražší a v prodeji jich moc nebylo.

Vojta Nekvapil
22. ledna 2020, 01:58
2
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Nechtelo by to spis nejakou kocku? Teda Jaguar? Na De Tomaso Panthera asi mit nebude. :D

Vojta Nekvapil
20. ledna 2020, 15:25
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

To byla reakce na dostupnost nahradnich dilu. Ne spolehlivost auta. Ta fabka mela nalitano hodne. Byl to sluzebak.

Vojta Nekvapil
20. ledna 2020, 11:23
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Aby jsi se nedivil. :D 2 mesice po zahajeni seriove vyroby Fabie 2 jsme v Mlade Boleslavi davali do autorizovaneho servisu Fabii 1 1,4 na vymenu tesneni pod hlavou. Cekali jsme mesic.

Vojta Nekvapil
19. ledna 2020, 23:02
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Nerekl bych. Casto vidim jen vic mista nad hlavou. S kombikem by mohly byt vyhledy z auta lepsi. Nemluve o tom, ze MPV je relativne snadne pri nehode prevratit diky vysoke stavbe. Kolega lehce tuknul Cmax na zadni kolo kdyz mu zenska nedala prednost. Na RX8 to vicemene odnesla vyztuha narazniku

Vojta Nekvapil
19. ledna 2020, 02:55
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Z výběru mam měl pocit, že kombiky vymreli.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2020, 12:48
2
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Na mě ten zadek pusibí, že někdo nacouval do betonové zídky. Vytahnout zadní nárazník dozadu tak 10cm a vypadalo by to decentněji.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2020, 10:35
3
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

martinw: Ty auta jsou v zahraničí levnejší díky poměrně brutálnim dotacím. A ejhle stejně je spousta lidí nechce. Proto je prodávaji a raději si vezmou "ojete" auto z německa (výrazně menší zdanění než u noveho auta). Můj odpor k porizeni auta pramení z toho, že kdybych ho chtěl použít jinak něž na cestu do práce a zpět, tak pro mě představuje opravdu velké omezení. Ukaž mi elektromobil, za kterým můžeš třeba táhnout podval s autem. Co mi vadí dále, že nám to je nuceno jako dokonalé ekologické řešení. Reálně se ale jen jezdí na jiná fosilní paliva. Převážně uhlí. A díky vysoké hmotnosti je spotřeba energie i přes vyšší efektivitu pohonu prakticky stejná. Prostě mi jejich masivní prosazování nedává žádný smysl. Ekologicky spíše škodí, než pomáhají. Mají spoustu omezení. A nemáme dostatek zdrojů energie a ani surovin na baterie. Vzdyt jen o dostavbe temelinu se bavime desitky let. Takze jedinne realne reseni by bylo probudit stare uhelné elektrárny. Smysl mi dávají jiná řešení. Nejjednodušší by asi byla synteticka paliva . (V F1 třeba plánují palivo ze vzdušného CO2). V případě elektro aut se mi líbí elektrolyt místo baterii. Současnej ekofanatismus, který spíše škodí a neřeší nastalé problémy mi dost vadí.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2020, 10:12
1
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Ted se budou pretahovat kdo ma delsi nabijeci snuru.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2020, 13:06
2
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Andy: Brzdy řešit budeš ale trochu jiným způsobem. Sice budeš méně měnit spotřební díly ale na druhou stranu jsou pak náchylnější k zatuhnutí když se nepoužívají. tedy aspoň takové jsou zkušenosti majitelů Priusu. Prakticky nula od nuly pojde o se týče servisu. Jen ty problémy jsou jiné.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge D150 Prospector 1984
Dodge D150 Prospector

1984 rok výroby
175 koní výkon
5 898 ccm objem

Chrysler 300M  2003
Chrysler 300M

2003 rok výroby
248 koní výkon
3 518 ccm objem

Peugeot 307  2005
Peugeot 307

2005 rok výroby
88 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Newport Royal 1972
Chrysler Newport Royal

1972 rok výroby
140 koní výkon
6 551 ccm objem

Lincoln Town Car  1984
Lincoln Town Car

1984 rok výroby
150 koní výkon
5 ccm objem