reklama
načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 2.6 rok.
Poslední aktivitapřed 10.6 hod.
Příspěvků ve fóru108
Komentářů u článků378
Pozitivních komentářů u článků28
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
předevčírem v 00:45
2
Mazda MX-5 dostala český ceník a příplatkový automat

Mazda MX-5 je gay auto roku 2016.
Fiat 124 je gay auto roku 2017.
Mazda MX-5 RF bude gay auto roku 2018?

Vojta Nekvapil
17. ledna 2017, 09:15
0
Veřejnosti se představila závodní Tesla Model S

No jsem zvědavá co udělají s chlazením. Normální S může naplno akcelerátor jen jednou. Pak se časy prodlužují kvůli chlazení. Stejně tak neujede ani jedno kolo na ringu. Prehreje se a omezí výkon.

Vojta Nekvapil
17. ledna 2017, 00:24
0
11 automobilových reklam, které máme rádi

Pry bude nova serie.
Hire mam rad ale ja preferuju tuhle nekorektni.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2017, 13:06
0
Kam se poděly legendární značky?

Citigo měsíčně 4500kc. Bmw E36 compact 1.6 v pouzitelnem stavu 15 000kc. Raději prodlouzim život starému autu, které nikdo nechce, než bych platil měsíční poplatky za pidi auto do kterého se pořádně nevejdu a nabízí tolik zábavy jako mrazák.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2017, 10:26
0
Kam se poděly legendární značky?

Za 3 najmy shitiga mám svoji omlacenou E36 a neřeším kdy se mi rozpadne.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2017, 10:23
0
Kam se poděly legendární značky?

Auto hipster taky obvykle auta moc neřeší. Dost se teď ale rozšiřují přestavby starých aut na elektřinu.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2017, 18:00
0
Jeep Renegade: Offroad (nejen) do města

No s Renegadem je docela veselo kdyz se jde prudce na brzdy.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2017, 02:49
0
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Ja se zatim dostal jen do pomerovani aut. Jednou jsem jel po serizeni auta trochu to prozkouset. Pak jsem to chtel vzít nejkratsi cestou domu. Takze ve vesnici jsem se na pojil na hlavni a na konci jsem dojel nejakej hatchback a za nim naftovou Cocktavii RS. V te dobe nove auto. Zacal jsem blikat a plynule prejizdel do leveho pruhu, ze je predjedu. Kdyz jsem byl tesne za Octou, tak mi tam umyslne hodil prudkou mysku a musel jsem na brzdy. V to, ze me prehlídl, moc neverim, protoze jsem byl v levem relativne dlouhou dobu a tiche auto take nemam. No nic, pockam az si dokonci predjizdeci manevr a pak ho taky predjedu. Za takovym volem se mi jet nechce. Kdyz jsem ho zacal predjizdet, tak umyslne zrychlil aby mi ukazal jak vypada kral ceskych silnic. Pred nami byli 2km rovne silnice mirne do kopce a tak jsem podradil a nechal motor zazpivat nasi oblibenou japonskou vysokootackovou pisnicku. Evidentne se nechtel nechat predjet 20 let starym kramem, nebo chtel ukazat spolujezdci co umi RS a tak jsme nejakou dobu jeli bok po boku. Ve 180 nafte dosel dech a ja porad tocil ctvrty prevod. Plynule jsem dokoncil predjeti, zaradil se a ve zrcatku vidim jak zpomaluje na normalnejsi rychlost. Take jsem zpomalil na beznou cestovni rychlost. Po 10k cesty co jel za mnou nez jsem odbocil si radeji drzel velmy vyrazny odstup od meho auta.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2017, 08:20
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Prvni auto se kterym jsem jezdil bylo omlacne Daewoo Tico. Porad mam radtu kombinaci tociveho 0,8l trivalce v kombinaci se 640kg hmotnosti auta. Rad vzpominam jak za spravne konstelace hvezd lidi nechapali co ten prcek predvadel.

Vojta Nekvapil
04. ledna 2017, 23:08
3
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Mě by se obcas hodila takova blbost. Tazne zarizeni a fitrovani dle mozne hmotnosti vleku.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2017, 23:10
0
Den, kdy závodění přestalo být sportem

Svym zpusobem tohle splnuje Darpa chalenge.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2017, 16:40
0
Den, kdy závodění přestalo být sportem

A proto by bylo zajimave sledovat jak si s tim konstrukteri a jezdci poradi nemyslis? Slovo nejde mame zakazane. protoze se vzdy najde nejaky blbec, ktery nevi, ze to nejde a udela to.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2017, 13:28
0
Den, kdy závodění přestalo být sportem

Pretizeni asi takovy problem nebude. V letadlech jsou manevry pri 7 a vice G. U Pragy R1 uvadi az 3G v zatackach. Takze je stale kam jit.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2017, 12:46
0
Den, kdy závodění přestalo být sportem

Rikam si, ze by to chtelo nejakou pravidli neomezenou serii. Neco jako byl kdysi Can-Am. Zadne limity pohonu a aero. jen povinne crashtesty ochrany pilota. Dnes to je jen o tom kdo najde skulinu v pravidlech.

Vojta Nekvapil
23. prosince 2016, 16:10
0
Po Japonci v Praze zbylo pouze jedno hodně široké Porsche

Jo a nejsou zrovna levni. Dalsi trik je "prodat" auto do nemecka, tam udelat TUV a s vyjimkami u nas zase prihlasit.

Vojta Nekvapil
23. prosince 2016, 01:36
1
Po Japonci v Praze zbylo pouze jedno hodně široké Porsche

Kdyz mas tolik penez na upravu, tak mas i na individualni homologaci.

Vojta Nekvapil
16. prosince 2016, 22:07
0
10 největších automobilových průšvihů – 2. část

VW respektive Skoda potkanej motor od preskoceneho retezu neresila jako zarucni opravu. Jen potaji menila rozvody pri servisnich prohlidkach. Takze prvni preskocenej a bohuzel potkanej motor stal firmu 80k. Zbyle 2 TSI na firme preskocili pozdeji, kdyz uz o tom vsichni vedeli a plne to hradila zaruka. Vim, ze se pak snazili ze Skodovky dostat penize i za prvni motor ale nevim jak to dopadlo.

Vojta Nekvapil
16. prosince 2016, 11:17
0
10 největších automobilových průšvihů – 2. část

Hlavní problém tsi byl nekvalitní řetěz. Ve je nakupovali v Číně. A jak je vw zvyklé, tak řeklo dodavateli, že má snížit cenu. Zatímco v Evropě zůstane kvalita zachována a výrobce se musí uskromnit Číňan začne šetřit na materiálu. Ty řetězy byly delší o 3cm už po 10 000km. To nemá napinak šanci napnutí.

Vojta Nekvapil
13. prosince 2016, 08:52
0
Autíčkář se ptá: Půjčovat nebo nepůjčovat auto?

Modrej Street stal pár korun a byl omlacen že všech stran. Ridicsky to bylo hodně auto, které nekoukal. Takže jsem se nebál ho půjčovat veřejnosti. E36 naopak zkusebnimi jízdní s testovacimi piloty ukázala, že rwd patří jen do rukou omezené skupiny lidí a ani to nezaručí, že mě nečekají opravy.

Vojta Nekvapil
11. prosince 2016, 23:53
0
Autíčkář na lovu: Rychlé a zběsilé nákupní tašky

Nopokud koukneme na Kei, tak tam zacina spravna zabava. Znamy vzal obycejne Tico. Pritvrdil podvozek a pretryskoval karburator motoru. Serie vazi 640kg, ktere zene vpred 30kw z 0,8l motoru, na 6000ot se ji moc nechce a upaluje jen do 145km/h .Bezna spotreba 4-5l. Lehce poladena verze toci 8000ot, zere 8l a policejni radar male rakete nameril 185km/h. Na okreskach to je neuveritelna strela.

Vojta Nekvapil
02. prosince 2016, 09:03
1
10 největších automobilových průšvihů – 1. část

EV1 bylo prototyp a za případné nehody odpovídá automobilka. Po ukončení pokusu tak putovali na srotak, byť film Kdo zabil EV1 se to snaží podat jinak. V případě Viperu dala fabrika prototypy školám at se na nich učí. Na silnici nesmějí. Jenže díky pár blbcum tě míří všechny do šrotu.

Vojta Nekvapil
30. listopadu 2016, 20:45
2
Vojta Nekvapil
30. listopadu 2016, 18:13
0
5 automobilových žebříčků, kterým není radno (příliš) věřit

Nemecka auta drive prestanou fungovat nez schniji. Japonska schniji drive nez prestanou fungovat.

Vojta Nekvapil
28. listopadu 2016, 17:03
4
Autíčkář se ptá: Jaký vánoční dárek pro nadšeného autíčkáře?

Auto je z dlouhodobého hlediska levnější na provoz.

Vojta Nekvapil
27. listopadu 2016, 20:19
0
Lotus generuje peníze a poodhaluje příští Elise

Me to docela hodne pripomina Ford GT90.

Vojta Nekvapil
27. listopadu 2016, 15:47
0
Dětský Mustang od Power Wheels má kontrolu trakce a velký reprák

Nabizi se otazka, kdy dostanou i autopilot. Hracky maji byt zabavne.

Vojta Nekvapil
25. listopadu 2016, 13:07
1
Ptejte se: Nové auto pro Návštěvníky

Tu hrůzu jménem Kokokodiaq fakt ne. To auto je lednice. Naprosto nudné a průměrné. A to říkám jako člověk co se podílel na jeho vývoji. Když už moderní auto tak starej Yeti s kulatejma svetlama. Ale spíše bych zůstal u Nivy která se stále prodává.

Vojta Nekvapil
22. listopadu 2016, 08:26
0
Pětadvacet let vývoje bezpečnosti automobilů v jedné ráně

Ano. Jak jsem psal. Obe auta na maderu a oba ridici mrtvi. Versa uz byla na limitu toho co konstrukce zvladne, nez se zacne bortit. Popravde bych radeji videl kdyby proti tomu poslali levne auto jako treba Logan. Tyhle ukazky nebezpecnosti starych aut maji casto tendenci ponekud podvadet. Znamej podvod je treba crashtest Trabantu po revoluci aby ho co nejrychleji dostali ze silnic.

Vojta Nekvapil
21. listopadu 2016, 20:52
0
Pětadvacet let vývoje bezpečnosti automobilů v jedné ráně

Hodilo by se napsat, ze rychlost setkani byla 80mph. Tedy kazde auto jelo 40mph neboli cca 65km/h. Pekne si to spocitali aby ukazali ceho se mame zbavit. Versa je tezsi asi o 150kg. Tedy nevyhoda pro Tsuru. Struktura Tsuru selhala drive nez u Versa ale tam uz take doslo selhani konstrukce. A sloupek nema dalek k celkovemu kolapsu. Kdyby byla rychlost krapek vyssi, ci auta stejne vyvazena, tak by nasledky narazu mohly byt podobne pro oba ridice.

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2016, 01:11
0
Škoda Octavia 1.0 TSI/85 kW: Nový český standard?

Ano je to kvuli normam. Ale ted se zmenili a tehle motor je uz zase historii. At zije novy kral o objemu 1,5l ktery ho nahradi.

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2016, 01:10
0
Škoda Octavia 1.0 TSI/85 kW: Nový český standard?

No on se 4 valec obejde bez vyvazovaciho hridele aby ten motor nevyskocil z pod kapoty. VW 3 valce bez hridele neumi.

Vojta Nekvapil
15. listopadu 2016, 22:20
0
Vojta Nekvapil
15. listopadu 2016, 17:14
0
Auto není mixér aneb pohled pod kapotu

Jo bohuzel je to tak. Nakonec jsem musel jet 70km s olejem na minimu. Na firme mame par lahvi s olejem na dolejvani od lesingovky. Litrovka tam zahucela cela. Kazdej skrabanec musime psat do zvlastniho listu poskozeni vozidla atd. I gumy si jezdi leasingovka prezouvat sama.

Vojta Nekvapil
15. listopadu 2016, 15:34
0
Auto není mixér aneb pohled pod kapotu

Ono je ted dost aut na operak, takze mame zakazano tam dolejt i kapalinu do ostrikovacu. Vse poskytuje leasingovka. Auto na opravy a kontroly si vyzvedavaji. Jenze pak stojim na kraji silnice a volam na vsechny strany co delat,protoze ze 3000km po vymene oleje, hladinka sotva dosahne merky, auto nadava a ja mam zakazano stavit se na pumpe a nalejt tam chybejici litr oleje.

Vojta Nekvapil
15. listopadu 2016, 11:37
0
Autíčkář se ptá: Vaše plány na zimu?

Ja si letos dal celkem dokupy BMW E36 Compact, takze se na snih docela tesim. No a pomalu se pripravuji plany jak rozhejbat Compact cislo 2 pomoci dilu z ruznych vraku. Takze levne a vykonne auto.

Vojta Nekvapil
13. listopadu 2016, 00:25
0
Do Říma s Rudou Potvorou, část druhá

Nase prani bylo vyslyseno. Nebudeme te muset odtahovat z velkych dalek. :P

Vojta Nekvapil
12. listopadu 2016, 01:02
0
Bude Donald Trump oblíbeným prezidentem petrolheadů?

Jo a z Evropy by se stala nova cina. Uz ted je vyroba v cine pomalu drazsi nez u nas v CR.

Vojta Nekvapil
11. listopadu 2016, 17:10
0
Bude Donald Trump oblíbeným prezidentem petrolheadů?

Jo opravdu. Vetsina veci se vyrabi lokalne protoze se nevyplati je dovazet. Kdyz navrhuji i obycejne blbe dvere tak musim pocitat se 7mi ruznymi motory spousteni oken od ruznych vyrobcu.

Vojta Nekvapil
10. listopadu 2016, 23:10
0
Bude Donald Trump oblíbeným prezidentem petrolheadů?

Polovinu ceny US auta ti tvori clo a DPH. Vyvoz aut z evropy? Z evropy se vyveze jen par soucastek. Ocel je z ciny.

Vojta Nekvapil
10. listopadu 2016, 16:14
1
Bude Donald Trump oblíbeným prezidentem petrolheadů?

Mexiko je od dovozni dane do US osvobozeno. To je jeden z duvodu, proc tam evropske a sijske firmy stavi fabriky . Zavedeni cel by mělo pomoci domácí produkci. EU nam ten trh taky neuveritelne pokrivila.

Vojta Nekvapil
06. listopadu 2016, 13:24
1
Číňan zdolal v Mini Nürburgring za 45 minut…po dvou kolech

Na vlecne naprave si nemuzes upravit odklony, takze jak se bocnice dostava do kontaktu s vozovkou tak dochazi k rozkmitani ramene. A jelikoz je rameno skoro v pozici maximalniho vyveseni, protoze sily zatizeni napravy se do karoserie prenasi jinym smerem nez pres tlumic, tak to neni nic tezkeho.

Vojta Nekvapil
05. listopadu 2016, 17:59
1
Neobvyklé automobilové testy: Moose test

Hilux je porad poradny offroad a jako takovy musi krizit. Oproti konkurenci nema tedy tak tuhe stabilizatory. To by asi hodne blbe cumeli jak se chovaji tereni auta se zvysenym podvozkem. Ale v pracovni prostredi je nic neprekona.

Vojta Nekvapil
27. října 2016, 09:38
0
Vrcholné AMG E63 přichází s novým driftovacím módem

A protože nejsme schopni takto výkonná auta ovládat tak všude cpou ESP a další otravné trpaslíky.

Vojta Nekvapil
25. října 2016, 07:49
0
10 Škodovek, které psaly historii - 2. část

Tak Roomster nahradu ma. Jen se jmenuje VW Caddy. Varianta Skodovky bylo prvni auto zariznute pri diesegate a to mluvime o aute, ktere bylo pripraveno do vyroby. Vsechny potrebne nastroje byly vyrobeny. Melo jinou prední cast a odlisne zadni dvere. K seriove vyrobe chybelo opravdu malo.

Vojta Nekvapil
24. října 2016, 20:24
0
Autíčkář se ptá: Co za volantem vás dokáže vytočit nejvíce?

Nesmrtelni kreteni, kteri pri predjizdeni ohrozi vsechny okolo sebe. Casto do celni srazky zbyvaji centimetry. Ale hlavne, ze usetrej 2s casu. Uz jsem na dvouproude silnici zazil i 4 auta vedle sebe.

Vojta Nekvapil
21. října 2016, 21:03
1
Souboj titánů: Turbo vs. Kompresor

Existuje i upravene turbo kdy v nizkych otackach ho roztaci elektrika a ve vyssich vyfukove plyny. Myslim, ze to pouziva Audi.

Vojta Nekvapil
21. října 2016, 21:01
0
Souboj titánů: Turbo vs. Kompresor

Vzdyt my ho v koncernu tak pomalu vyrabime. A nektere modely ruznych se lisi jen detajly.

Vojta Nekvapil
21. října 2016, 18:32
0
Souboj titánů: Turbo vs. Kompresor

Ja mluvil o poctivem turbokopanci ze stare skoly. Nissan 200SX S13 1,8l 135kw tlak turba zvysen na 0,9b. 2500 bylo citit jak se roztaci a 3000 uz byl krasny kopanec do zad. Proste auto z doby, kdy turbo slouzilo k zvyseni vykonu a ne oblbovani emisnich testu.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Concorde  2001
Chrysler Concorde

2001 rok výroby
229 koní výkon
3 200 ccm objem

Chevrolet Beretta Manual. převodovka  1988
Chevrolet Beretta Manual. převodovka

1988 rok výroby
125 koní výkon
3 100 ccm objem

Pontiac Firebird V6  1991
Pontiac Firebird V6

1991 rok výroby
140 koní výkon
3 200 ccm objem