načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 4.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1.7 dny
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru206
Komentářů u článků666
Pozitivních komentářů u článků94
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
18. března 2019, 02:06
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

On uz stav zakladniho auta neni slava. Lepsi by bylo dojet si do UK pro lepsi kousek za 800 liber. Takze moje FTO bude jen trackday toy.

Vojta Nekvapil
16. března 2019, 15:07
3
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

O duvod vic udrzovat pri zivote muj polovrak FTO.

Vojta Nekvapil
13. března 2019, 16:21
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Jen si říkám jaké pocity bude zažívat rodič až se jeho potomek bude přibližovat vysokou rychlostí do zatáčky a následně auto přejde do krabiho režimu.

Vojta Nekvapil
12. března 2019, 16:39
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Dříve jsme půjčování Protona Blue Midget než se prodal. Tenkrát to bylo 400kc za 10min vcetne vjezdu na trať. Sice to sotva stačilo na benzin a gumy ale aspoň si lidi užili. Teď máš jen 10min za 400.

Vojta Nekvapil
12. března 2019, 16:36
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

On někdo ty naše plecky co měli být dávno na vrakoviště neživá sportovními vozy?

Vojta Nekvapil
11. března 2019, 16:12
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

Mno já upřednostňuji ochranej oblouk kolem hlavy a tuhou karoserii. Takže moje potřeby splňuje šíbr. Okna dolů, střecha dozadu a jsem spokojenej.

Vojta Nekvapil
11. března 2019, 16:08
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

A co taková Škoda Rapid 136 kabrio?

Vojta Nekvapil
07. března 2019, 14:33
0
Příběh autíčkářových fotek

Když se jede fotit do zákazu tak je lepší se s organama domluvit na primhoureni oči předem. Btw co mi kluci říkali tak Strahov je kvuli driftovani hodně hlídané.

Vojta Nekvapil
07. března 2019, 02:27
1
Systémy autonomního řízení naráží na delikátní problém

Renaultu se ted povedla prezentace automatickeho brzdeni kdyz sundal peleton zavodniku hned na startu. Pak uz radeji jeli starym hlouupym autem. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/uz-i-cykliste-tvrde-okusili-co-vsechno-vam-dnes-nedovoli-delat-moderni-auta/

Vojta Nekvapil
06. března 2019, 02:19
0
Volvem už jen 180 km/h

Akorat ja mam na mysli Fittyho Tico. Do nej zahucelo hoodne penez. https://fitty.rajce.idnes.cz/Daewoo-Tico-Filip-Virgl/ Kdyz mel jeste pevnej podvozek tak s pretryskovanym karburatorem slusne litalo. Sice uz nejezdilo za 4, nybrz za 8 ale zase tocilo 8000 za minutu. No a jeste pred zavedenim bodoveho systemu mel fotecku od policie z dalnice 185km/h. Pozdeji z toho auta byl uz vicemene jen show car a dostalo i vzduchovej podvozek. (To vazne neni vtip)

Vojta Nekvapil
05. března 2019, 18:01
0
Volvem už jen 180 km/h

Na to bude stačit i nakrmeny Daewoo Tico.

Vojta Nekvapil
05. března 2019, 17:29
3
Volvem už jen 180 km/h

Já si myslím, že jde o pokus udělat z nouze ctnost.
Obvykle Elektro auta na této hodnotě konci. Tak omezíme spalovaky a najednou tabulkové Elektro auta vypadají lépe. Jedou stejně rychle. Lépe zrychluje, provoz nic nestojí a státy dotuji. Že by příprava kvóty EU?

Vojta Nekvapil
13. února 2019, 13:38
0
Bud Spencer by měl radost: Dunovka od Volkswagenu se vrací.


Je velkej rozdíl sladká a slaná voda. Vodivost určují nečistoty rozpuštěné ve vodě. Pak je ještě otázka na kolik voltů ona konkrétní stříkačka fungovala.

Vojta Nekvapil
10. února 2019, 03:17
0
Bud Spencer by měl radost: Dunovka od Volkswagenu se vrací.

No pokud mám jako vzorek brát teslu tak jejich baterky mají poměrně proměnou kvalitu utěsnění. V běžném autě máš vysoké napětí jen na zapalovací cívce. U Elektro auta se bavíme o napětí 500-600v v hlavním zdroji energie. Nemluvě o tom., že si vzpomínám jak horeli modely 6 když došlo k poškození krytu baterie. Elektro offroad jedost riskantní záleží.

Vojta Nekvapil
08. února 2019, 20:54
0
Bud Spencer by měl radost: Dunovka od Volkswagenu se vrací.

Sul je vodiva. tam to zavani zkratem a pozarem.

Vojta Nekvapil
08. února 2019, 20:46
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

BRZ vyletelo do lesa myslim v leve po cilovce. Colta mam na fotce jak to bere do travnate steny 2 zatacky pred cilovkou a myslim ze zatacka na vrcholu taky delala problemy. Asi jezdis pomalu :D

Vojta Nekvapil
08. února 2019, 15:11
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Není lepší variantou dodávka upravena na obytnou s podvalem na kterém je zcela nepraktické, zábavné auto? Do 400k by se to mohlo podařit.

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 23:34
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Myslim, ze ne. Trackdays ho nejak nechytli.

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 16:25
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Zatím letělo do lesa Brz v Písku. Ale tam se naštěstí celkem trefil mezi stromy.

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 16:23
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

To mě zajímá jak tam ve dvou dotahneme tři auta. Fd pro radost, Fto na závod a e36 compact na pálení gum.

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 02:15
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Jo taky se tam tesim. No a prvni Myto mi vychazi tyden pred odjezdem do japonska. A prvni Bela tesne po navratu. :D

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 02:13
1
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Vzdyt jsme tam litali bez helem. Me to tam bavilo. Krome vracaku dolu z kopce na kterej seriove sedacky nestacili :D

Vojta Nekvapil
05. února 2019, 11:50
2
Bud Spencer by měl radost: Dunovka od Volkswagenu se vrací.

Dunovka která nebude moci na pláž. Elektrické komponenty a sůl se moc v lásce nemají.

Vojta Nekvapil
03. února 2019, 23:03
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

No ja na to kouknu, z historickeho hlediska. Napriklad moje S13. 200hp FR koncepce ale 2+2. Produkcni cisla take nebyli nejak moc vysoka. Celkove bylo za 9 let vyrobeno okolo 300 000ks. Tedy BRZ se asi nema za co stydet co se tyce poctu. Muj konkretni kousek je z roku 1994. Tedy posledni rok pro evropu. A prodal se az v kvetnu 1995. Zrejme posledni v evrope prodana S13. A cenovka byla 55 000 marek. Tedy auto za mega. 10 let nazpatek to bylo levne auto na driftovani. Ted ve slusnem stavu stoji jako ojete BRZ. Jen za posledni rok strasne stouplo na cene. Ano venku je hodne youngtimeru, ktere nabidnou cistejsi svezeni nez moderni auta. Takze hodne lidi da prednost jim. uz treba jen z nostalgie, protoze tohle byli auta nasich her.

Vojta Nekvapil
20. prosince 2018, 12:27
0
Desátá Gymkhana je tady - a je skvělá

Pokud vím tak Escortu akorát umřel motor. (série Gymkana files na Amazon). Co se týče Kena, tak se koukni kolik mu je let a kdy začal závodit. Je mu 51 a jestli si pamatuju dobře tak začal závodit ve 37. Tedy mu chybí zhruba 25let zkušenosti.

Vojta Nekvapil
18. prosince 2018, 21:18
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

S13 Má jednu báječnou vychytavku. Otočné výdechy ventilace přímo pod ve čem volantu. Stačí nasměrovat na ruce a je mi prijemno v zimě i létě. Jinak mám v autě levněji semisovej volant. Správně by se měl používat v rukavicích protože saje pot. Ale jednou za čas ho vydrbu jede se dal. Občas používám rukavice na okruhu. Ale tam jsem používal zahradnické rukavice z tesca za pár Kč.

Vojta Nekvapil
30. listopadu 2018, 17:30
1
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Daewoo Tico 0,8l trivalec karburator bez omezovace, mrtve tlumice. Kdo vi kolik to tocilo. Podle prevodu odhaduji tak 7000ot. Po pretryskovani bez problemu 8k. Ventily se prej potkavaji nekde na 10k u serioveho motoru.

Vojta Nekvapil
28. listopadu 2018, 15:46
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Nespadá e pod to. My všichni co jezdíme plechcup?

Vojta Nekvapil
23. listopadu 2018, 13:53
3
Daewoo Matiz: Když s ránem přichází vysvobození

Proč mám podle popisu pocit, že jsi zkoušel kousek s mrtvejma tlumičema?

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2018, 17:09
0
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Já si v takovém stavu koupil Protona (stále jezdí), E36 Compact (velká spotřeba ND) a Fto (o technickém stavu nehovorime :) )

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2018, 11:02
3
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Petrolhead se pomalu blíží významem ke slovu pozer. Blázni do aut už spíše spadají pod termín car freak.

Vojta Nekvapil
16. listopadu 2018, 17:47
0
E-Salon 2018: Budoucnost mnoha tváří

Ja furt zastavam, jedno reseni ktere se nam blaznum muze libit. Mame radi manual, ale neradi poskakujeme po meste.
Mozne reseni by byl motor bezici v nizkych otackach nabijejici malou baterii ci kondenzatory. (10km max kapacita at to neni tezke). Do 50kmh by jsme mohli jezdit na elektromotor jako s automatickou prevodovkou. Pak by jsme zapojili do hry i normalni motor. Ano je to svym zpusobem micro hybrid ale nevidel jsem zatim zadne auto takto nastavene.

Vojta Nekvapil
13. listopadu 2018, 09:53
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Kdyz nemas vykon na to aby jsi byl rychlej na rovine, tak musis bejt rychlej v zatackach. I s Ticem jsem nahanel par mladejch frajirku a bylo vtipne je sledovat jak se snazi ujet male hranate krabici. Co mam ted 316i Compacta, tak s drobnejma upravama podvozku, se toho auta zacinama bat. V primem smeru nic extra ale v zatacce drzi velmi dlouho. V mem oblibenem klikatem useku se neodvazuju naplno vyuzit potencial.

Vojta Nekvapil
12. listopadu 2018, 02:14
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Audio, podvozky, výkonové úpravy, lakování,... Ono to naskace rychle.

Vojta Nekvapil
09. listopadu 2018, 13:50
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Tico má idclip v základu. Díky svým rozměrům jde strčit kamkoliv. Na přeplněném parkovišti jsem vždy místo našel a ostatní řidiči jen závistivě koukali. Nemluvě o tom, že u každého supermarketu máš kryté stání. (ano bouda na košíky :) )

Vojta Nekvapil
09. listopadu 2018, 02:39
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

No ted taky zacina byt v mode dohledavat prestupky dle socialnich siti. Tohle mas treba peknej dukazni material.

Vojta Nekvapil
09. listopadu 2018, 02:34
1
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Asi te prekvapim ale do Tica se i s tohle vyskou prekvapive vejdes. Jen je hodne uzke. Ja mam hodne dlouhe nohy, takze ve vetsine aut musim jezdit rozkrocmo. Takze v Ticu jsem jeznil s pravym kolenem lehce nad radickou a levym na oblozeni dveri. Nejvice jsem dal 550km/den ale to uz me slusne bolela kolena.

Vojta Nekvapil
09. listopadu 2018, 02:30
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Alto je velmi oblibene auto. Za Alto S-works v garazi bych se rozhodne nezlobil. Korejci si holt vybrali spatnej trh. Ale na druhou stranu v polsku bylo velmi oblibene (dokonce se tam i vyrabelo) a nahrazovalo stare maluchy. Vlastne v dobe kdy se Tico prodavalo nikdo korejce nebral vazne a povazoval je za podradna auta. Je fakt, ze v te dobe hlavne vyrabeli licencne cizi auta. Hyundai treba tuhle dobu prezil a dotahnul naskok evropy. MartinCoupe: Muzes se zeptat Trinoma A Fernieho. :)

Vojta Nekvapil
08. listopadu 2018, 16:30
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Tico jsme kupovali nějak po roce 2000. Kupoval se jako bourane na zadek po opravě. Sloužilo nám asi do roku 2014. Pokud pominu další nehody a vandalismu, tak jedinné opravy na které si vzpomínám byli ztuhlé samostavy zadních brzd. Můžeš tohle říci o Pande ?
Hodně lidí mi říkalo Jakej to je krám. Po svezeni už měli jinej názor. Nějakou dobu byla atrakce, že každý kdo přijel k nám na návštěvu chtěl svézt na místním okruhu v Ticu a nahanet motorkáře, kteří naprosto nechápali jak se jich ten krám dokáže držet. :)

Vojta Nekvapil
08. listopadu 2018, 03:30
1
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Docela bych se zase svezl. Už je to peknejch pár let co se rusilo naše Fialové Tico s bílými plameny u světel, které možná někteří pamatuji. Nejvíce mě bavilo zesmesnovat silnější auta. Ať už na okresce tak ve sprintu. Na jeden sprint na US cars srazu vzpomínám rád. Napřed se strašně smáli co to tahneme na start a pak s otevřenou hubou čuměli na Tico mizí i v dal. V8 většinou start prohrabali a pak se pomalu rozjizdeli. Čas na konci jsme ale měli stejný. Pak jsem měl možnost potkat opravdového blázna do Tica a to Fittyho. V autě měl 300 000kc za úpravy. Pretryskovany karburátor znamenal 8000 otáček 8l/100km a fotku od policistů s cislovkou 185kmh. Když jsem auto viděl naposledy, tak mělo vzduchový podvozek a plánoval to oturbit.

Vojta Nekvapil
28. října 2018, 01:32
7
Posedlost kusem roury

Je doba faku. Falesne vyfuky. Falesne otvory. Felesny generovany zvuk. Falesne emise. Falesna bezpecnost SUV.

Vojta Nekvapil
26. října 2018, 01:29
0
O budoucnosti automobilismu a proč nic není tak horké, jak se může na první pohled zdát.

Existujici auta se nam pokousi zlikvidovat palivem. Nove predpisama zakladajicima se na nesmyslech. A pokud dopadnou silene vize, vse na elektriku, tak individualni doprava bude zase jen pro bohate. Uz ted vyrabime malo baterii a vyroba se omezuje. O tom, ze nemame zdroje elektriny, nemluve. Rad bych byl optimista ale preci jen diky praci ve vyvoji vidim par let dopredu a vubec se mi to nelibi.

Vojta Nekvapil
19. října 2018, 16:53
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Konkretni znacku v oblibe nemam. Jsou jen auta ktera rad ridim a zatim jsem nasel jen jedno ve kterem relaxuji uz jen tim, ze sedim v garazi na miste ridice. Obecne mi spise sedi pristup japoncu, kteri delaji auta trochu jinak. Nabizeji prijemnejsi ergonomii, v beznem zivote dobre funguji. Ale soucasne jim nedela problem kdyz se do toho slapne. Najednou clovek citi lepsi zpetnou vazbu, ze podvozek je nastaven tak aby fungoval i na klikate silnici. Mam rad ten jejich vybalancovany pristup.

Vojta Nekvapil
18. října 2018, 17:58
0
Kanadský dealer Alfy možná omylem prozradil vzhled nového modelu

A rychlej google dotaz to potvrzuje.
https://www.motorbox.com/auto/magazine/auto-novita/alfa-romeo-suv-compatto-ecco-immagini-e-render-del-piccolo-stelvio
Náčrt byl zveřejněn na Facebookové stránce prodejce Alfa Romeo ve Winnipegu a pravděpodobně je to práce fanoušků domu Arese.

Vojta Nekvapil
18. října 2018, 17:53
0
Kanadský dealer Alfy možná omylem prozradil vzhled nového modelu

Photoshop. Prevdepodobne Stelvio s neumele napasovanym zadkem 4C. Sledujte spary. Ta od kufru nahle mizi.

Vojta Nekvapil
17. října 2018, 12:21
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Nemluvě o tom, že vývoj s reálnými auty spíše nahrazuje simulace že hry GTA5 kdy se v kratší době získá mnohem více dát pro vývoj AI. Data která v provozu sbírá Tesla spíše slouží pro upřesnění map a tedy třeba lepší řazení do pruhů. Žádná AI není neomylna. Třeba Volvo má v Austrálii problém u automatického brzdění. Nedokáže detekovat klokany. Co AI nepozná, na to nereaguje.

Vojta Nekvapil
17. října 2018, 06:49
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

A Tesle s jejich nevhodne pojmenovanym tempomatem veris? Porad se bavime o urovni autonomie1. Částečně 2. Opravdu tam neni zadna neznama technika, kterou nenajdes na jinych autech. Par radaru pro hlidani okoli, kamera pro hlidani pruhu a dopravnich znacek, elektricky posilovac rizeni, automaticke brzdeni a par dalsich asistentu. Ale pro dalsi uroven autonomie potrebujes hromadu dalsich veci u kterych se teprve resi jak je do auta vubec namontovat. Napriklad lidar.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Avenger  2008
Dodge Avenger

2008 rok výroby
140 koní výkon
1 996 ccm objem

Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG  2006
Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 968 ccm objem

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem

Lincoln Premiere Continental  1960
Lincoln Premiere Continental

1960 rok výroby
320 koní výkon
7 044 ccm objem