reklama
načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 2.7 rok.
Poslední aktivitapřed 20.7 hod.
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru109
Komentářů u článků403
Pozitivních komentářů u článků34
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
předevčírem v 18:53
0
Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

Je to uz dlouho ale slo Octavii II. Ktera v te dobe byla nova a draha. Octavia III uz je s nami nejakou dobu a je to zastaraly model. Takze ceny jsou nizsi nez drive.. Nemluve o tom, co bylo drive jako extra draha priplatkova elektronicka vybava je dnes skoro v zakladni vybave.

Vojta Nekvapil
26. února 2017, 02:40
0
Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

Ja bych se vratil k te Octavii. Znamy mi vypravel o jednom cloveku, ktery jezdi k zakaznikum a domlouva si praci. Jako auto ma octavii v plne palbe s cenovkou pres 1,5mega. Passata se stejnou vybavou by sice mohl mit levneji, nebo koupit neco uplne jineho. Ale to by zakaznik mel pocit, ze ho odira a snazil by se snizit cenu zakazky.

Vojta Nekvapil
23. února 2017, 00:21
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Veskera soucasna produkce se v US prodavat nemuze, protoze nesplni americke crashove zkousky. Konec hlaseni.

Vojta Nekvapil
22. února 2017, 19:14
0
Jak je to s hraním Dooma na infotainmentu Porsche?

Staci ti obejit system infotainmentu. Staci mu vnutit falesny update firmware a misto updatu nabehne nas SW. Takhle treba funguje CHDK firmware pro Canon fotaky. Ten doom je ale cistej fake. jen viral. Nic vic, nic min.

Vojta Nekvapil
22. února 2017, 19:06
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

U zavodaku se pouziva jeden trik. natocis budiky tak aby optimalni hodnoty smerovali kolmo vzhuru. Problemovou hodnotu tak poznas velice rychle.

Vojta Nekvapil
21. února 2017, 20:58
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Franc: Rapid 1.2tsi. V rozsahu 4000ot huci a tahne naprosto stejne. Jinak otacky si hlidam, kdyz se musim, za nekym plazit, nebo splham do kopce. Snazim se netrapit motor pod 2000.

Vojta Nekvapil
21. února 2017, 10:56
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Je to jen zpusob zobrazeni. Vsechny budikz jsou dnes digitalni. Rucicka je pridelana na servo motor a ukazuje pod dat co dostane. Popravde lcd panel je levnejsi nez klasicke budiky a dost automobilek je zacina pouzivat. Pak uz jen na nich jakou zvoli grafiku. Klasicke budiky, cislice, nebo treba sloupcovy graf. Rucicka ma ale velkou vyhodu, ze neodvadi pozornost a je mozne ji sledovat koutkem oka. Jeji pozice je jednoznacne vypovidajici.

Vojta Nekvapil
18. února 2017, 00:41
0
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Ale jak do vylepseni autofrcu zapada tahle otazka:
"Byli byste ochotni zaplatit, pokud by za vás někdo jiný převzal záruku za vaše auto?"
Neco takoveho by uz vyzadovalo hodne velkou financni rezervu a velka prodejni cisla.

Vojta Nekvapil
17. února 2017, 21:14
1
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Proc mam po projiti dotazniku pocit, ze jde o pruzkum trhu pro nejakej bazar co se domluvil s pojistovnou?

Vojta Nekvapil
16. února 2017, 18:55
0
Autíčkář hledá PlechCup speciál aneb jaké nejlepší auto za babku?

316 Compacta mam. A opravdu to na pujcovani verejnosti neni. Testovaci vzorek pretocil auto v kazdem kole. A druhy, zkusenejsi vzorek opustil trat s trojitou otočkou a dotykem bariery. Navic si Bobes asi nebude rozumet se svareckou.

Vojta Nekvapil
16. února 2017, 00:06
1
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Letiste jsou problem, kdyby tam nahodou chtelo pristat letadlo a nevsimlo si gum. V HK je na letisti udelanej okruh Czechring. Me celkem vyhovoval ale jestli se nepletu tak najem sel nahoru.

Vojta Nekvapil
15. února 2017, 18:28
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Za to jsem na podzim kupoval E46 320i sedan, ktery zadneho klempire nepotreboval a za posledni 2 roky do nej zahucelo 90k za nahradni dily (prakticky vse co na e46 odchazi). Ke vsemu hromada uctenek a 5 protokolu z mereni kdyz se ladila geometrie po instalaci podvozku. Majitel byl puntickar ale stehoval se za praci do zahranici a nechtel aby auto trpelo.

Vojta Nekvapil
14. února 2017, 15:20
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Asi nebude za plechcupovou cenu co?

Vojta Nekvapil
14. února 2017, 12:07
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Zas takova tragedie to neni. Jinak bych to nekoupil. Ja to beru jako nemeckou AE86. Je to rwd hatch s 1.6 pod kapotou a stejne jako hachi to nikdo nechce nez se zjisti jak ochotne to driftuje. Na velkej okruh to neni ale Myto ci Sosna me hodne bavilo. Proton byl lehci, vykonejsi a v lepsim stavu. Ale RWD ani velmi zabavnym FWD nenahradis. Jo tuhle zimu jsem si poradne uzil. A ze to je verze, kterou nikdo nechce? A co? Ja si za volantem uzivam.

Vojta Nekvapil
13. února 2017, 20:36
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Jo vevitr je svarena kostka z asi 3mm plechu na zvedani auta. Z boku je v tom vevarena trubka pro rucni hever a zespod zacvakla guma.

Vojta Nekvapil
13. února 2017, 20:29
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Az zabiju moji 316i Compact, tak bych klidne sel do E46 ale asi bych svapnul cumak, za ten ze sedanu.

Vojta Nekvapil
13. února 2017, 08:57
3
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

I s 316i compact plechcupove kategorie je celkem prima svezeni. Co se tyce rozvoru, tak bych rekl, ze je stejny jako u coupe/sedanu. Jen se zkratila zad o cca 20cm, coz znamena o 80kg mene hmotnosti na zadni naprave. Vysledkem je auto, ktere velmi ochotne vlaje zadkem. Divim se, ze soucasna generace nemcu se tohoto veku vubec dozila.

Vojta Nekvapil
09. února 2017, 23:20
0
Designér Jozef Kabaň končí u Škody a začíná u BMW

Co se ke me doneslo, tak se to designeri dozvedeli asi 2h predtim, nez to iDnes zverejnil.

Vojta Nekvapil
09. února 2017, 23:03
2
Designér Jozef Kabaň končí u Škody a začíná u BMW

Asi te prekvapim ale v Cesane sedim uz asi 4 roky a konkretne na Kodiakovi jsem delal. Az se dostane ven jedna z variant tohohle SUV, tak pochopis. A at mas radost tak ted jsem ukoncil moji cinnost na Octavii 4 a pracuju na Fabii 4. Ale na tyhle veci si jeste pockas. Ted k vam teprve putuje facelift Octavie a za chvilku i Fabie. O tom, ze nam ted odchode sefdesignera (prakticky z hodiny na hodinu) ponekud zkomplikoval vyvoj asi ani mluvit nemusim.

Vojta Nekvapil
09. února 2017, 07:17
0
Designér Jozef Kabaň končí u Škody a začíná u BMW

A proc by tam nestalo? Auta od konkurence pro srovnani (a pkopirovani) tam jsou kazdou chvili. Pri vyvoji Kokokokodiaka tam furt byl Evoque

Vojta Nekvapil
08. února 2017, 10:34
0
Jaká by byla auta, kdyby se vyvíjela jako autobusy

Ono v reálném světě to ani s osobaky není tak horké. Platformy nám žijí pod novými kabátky hodně dlouho. Třeba Fabia 1,2,3 jsou na stejné platformě. Mění se jen tvaru okolo. V prodeji tak je spousta aut velkého konstrukčního stáří. Jen autobusy se neprodávají jako housky na krámě a tak se o je více vidět.

Vojta Nekvapil
05. února 2017, 12:43
0
Dynamická doba si žádá zážitkových aut. A vy?

Toyobaru bych cenove srovnaval spise s ND. NC uz je hodne stare auto. Hyundai u nas zavedl agresivnejsi ktere jsou bezne v zahranici. Nam moc nesedi. Nicmena spatna auta nedelaji. BTW ty zrychlene zabery v reklame me dost zrazi.

Vojta Nekvapil
31. ledna 2017, 23:01
0
Green Shitter: Nejlepší klasické Porsche?

Na E36 jsem na slovenskem foru nasel dokument s povolenymy rozmery a typy disku primo od BMW. Zasel jsem s tim na uradm vybrali jsme par pro me zajimavych rozmeru (opsat vse by znamenalo asi 50 rozmeru) a za50kc jsem je mel v TP. Na Nissan budu muset jit asi cestou falesneho TP. (nejlevnejsi varianta) Stoji cca 1500 a dekra se vam nevrta v aute. Staci jen poslat typ disku + rozmery a prijde vam typovy list primo pro vase auto.

Vojta Nekvapil
29. ledna 2017, 19:19
2
Green Shitter: Nejlepší klasické Porsche?

Restomods mam rad. Sam si ted s necim hraju, Jen urady nam nepreji. Jen zapsat vetsi kola je legalne neresitelny problem.

Vojta Nekvapil
21. ledna 2017, 00:45
3
Mazda MX-5 dostala český ceník a příplatkový automat

Mazda MX-5 je gay auto roku 2016.
Fiat 124 je gay auto roku 2017.
Mazda MX-5 RF bude gay auto roku 2018?

Vojta Nekvapil
17. ledna 2017, 09:15
0
Veřejnosti se představila závodní Tesla Model S

No jsem zvědavá co udělají s chlazením. Normální S může naplno akcelerátor jen jednou. Pak se časy prodlužují kvůli chlazení. Stejně tak neujede ani jedno kolo na ringu. Prehreje se a omezí výkon.

Vojta Nekvapil
17. ledna 2017, 00:24
0
11 automobilových reklam, které máme rádi

Pry bude nova serie.
Hire mam rad ale ja preferuju tuhle nekorektni.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2017, 13:06
0
Kam se poděly legendární značky?

Citigo měsíčně 4500kc. Bmw E36 compact 1.6 v pouzitelnem stavu 15 000kc. Raději prodlouzim život starému autu, které nikdo nechce, než bych platil měsíční poplatky za pidi auto do kterého se pořádně nevejdu a nabízí tolik zábavy jako mrazák.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2017, 10:26
0
Kam se poděly legendární značky?

Za 3 najmy shitiga mám svoji omlacenou E36 a neřeším kdy se mi rozpadne.

Vojta Nekvapil
16. ledna 2017, 10:23
0
Kam se poděly legendární značky?

Auto hipster taky obvykle auta moc neřeší. Dost se teď ale rozšiřují přestavby starých aut na elektřinu.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2017, 18:00
0
Jeep Renegade: Offroad (nejen) do města

No s Renegadem je docela veselo kdyz se jde prudce na brzdy.

Vojta Nekvapil
14. ledna 2017, 02:49
0
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Ja se zatim dostal jen do pomerovani aut. Jednou jsem jel po serizeni auta trochu to prozkouset. Pak jsem to chtel vzít nejkratsi cestou domu. Takze ve vesnici jsem se na pojil na hlavni a na konci jsem dojel nejakej hatchback a za nim naftovou Cocktavii RS. V te dobe nove auto. Zacal jsem blikat a plynule prejizdel do leveho pruhu, ze je predjedu. Kdyz jsem byl tesne za Octou, tak mi tam umyslne hodil prudkou mysku a musel jsem na brzdy. V to, ze me prehlídl, moc neverim, protoze jsem byl v levem relativne dlouhou dobu a tiche auto take nemam. No nic, pockam az si dokonci predjizdeci manevr a pak ho taky predjedu. Za takovym volem se mi jet nechce. Kdyz jsem ho zacal predjizdet, tak umyslne zrychlil aby mi ukazal jak vypada kral ceskych silnic. Pred nami byli 2km rovne silnice mirne do kopce a tak jsem podradil a nechal motor zazpivat nasi oblibenou japonskou vysokootackovou pisnicku. Evidentne se nechtel nechat predjet 20 let starym kramem, nebo chtel ukazat spolujezdci co umi RS a tak jsme nejakou dobu jeli bok po boku. Ve 180 nafte dosel dech a ja porad tocil ctvrty prevod. Plynule jsem dokoncil predjeti, zaradil se a ve zrcatku vidim jak zpomaluje na normalnejsi rychlost. Take jsem zpomalil na beznou cestovni rychlost. Po 10k cesty co jel za mnou nez jsem odbocil si radeji drzel velmy vyrazny odstup od meho auta.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2017, 08:20
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Prvni auto se kterym jsem jezdil bylo omlacne Daewoo Tico. Porad mam radtu kombinaci tociveho 0,8l trivalce v kombinaci se 640kg hmotnosti auta. Rad vzpominam jak za spravne konstelace hvezd lidi nechapali co ten prcek predvadel.

Vojta Nekvapil
04. ledna 2017, 23:08
3
AutoFrc aneb automobilový inzertní server, který tu chyběl!

Mě by se obcas hodila takova blbost. Tazne zarizeni a fitrovani dle mozne hmotnosti vleku.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2017, 23:10
0
Den, kdy závodění přestalo být sportem

Svym zpusobem tohle splnuje Darpa chalenge.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2017, 16:40
0
Den, kdy závodění přestalo být sportem

A proto by bylo zajimave sledovat jak si s tim konstrukteri a jezdci poradi nemyslis? Slovo nejde mame zakazane. protoze se vzdy najde nejaky blbec, ktery nevi, ze to nejde a udela to.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2017, 13:28
0
Den, kdy závodění přestalo být sportem

Pretizeni asi takovy problem nebude. V letadlech jsou manevry pri 7 a vice G. U Pragy R1 uvadi az 3G v zatackach. Takze je stale kam jit.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2017, 12:46
0
Den, kdy závodění přestalo být sportem

Rikam si, ze by to chtelo nejakou pravidli neomezenou serii. Neco jako byl kdysi Can-Am. Zadne limity pohonu a aero. jen povinne crashtesty ochrany pilota. Dnes to je jen o tom kdo najde skulinu v pravidlech.

Vojta Nekvapil
23. prosince 2016, 16:10
0
Po Japonci v Praze zbylo pouze jedno hodně široké Porsche

Jo a nejsou zrovna levni. Dalsi trik je "prodat" auto do nemecka, tam udelat TUV a s vyjimkami u nas zase prihlasit.

Vojta Nekvapil
23. prosince 2016, 01:36
1
Po Japonci v Praze zbylo pouze jedno hodně široké Porsche

Kdyz mas tolik penez na upravu, tak mas i na individualni homologaci.

Vojta Nekvapil
16. prosince 2016, 22:07
0
10 největších automobilových průšvihů – 2. část

VW respektive Skoda potkanej motor od preskoceneho retezu neresila jako zarucni opravu. Jen potaji menila rozvody pri servisnich prohlidkach. Takze prvni preskocenej a bohuzel potkanej motor stal firmu 80k. Zbyle 2 TSI na firme preskocili pozdeji, kdyz uz o tom vsichni vedeli a plne to hradila zaruka. Vim, ze se pak snazili ze Skodovky dostat penize i za prvni motor ale nevim jak to dopadlo.

Vojta Nekvapil
16. prosince 2016, 11:17
0
10 největších automobilových průšvihů – 2. část

Hlavní problém tsi byl nekvalitní řetěz. Ve je nakupovali v Číně. A jak je vw zvyklé, tak řeklo dodavateli, že má snížit cenu. Zatímco v Evropě zůstane kvalita zachována a výrobce se musí uskromnit Číňan začne šetřit na materiálu. Ty řetězy byly delší o 3cm už po 10 000km. To nemá napinak šanci napnutí.

Vojta Nekvapil
13. prosince 2016, 08:52
0
Autíčkář se ptá: Půjčovat nebo nepůjčovat auto?

Modrej Street stal pár korun a byl omlacen že všech stran. Ridicsky to bylo hodně auto, které nekoukal. Takže jsem se nebál ho půjčovat veřejnosti. E36 naopak zkusebnimi jízdní s testovacimi piloty ukázala, že rwd patří jen do rukou omezené skupiny lidí a ani to nezaručí, že mě nečekají opravy.

Vojta Nekvapil
11. prosince 2016, 23:53
0
Autíčkář na lovu: Rychlé a zběsilé nákupní tašky

Nopokud koukneme na Kei, tak tam zacina spravna zabava. Znamy vzal obycejne Tico. Pritvrdil podvozek a pretryskoval karburator motoru. Serie vazi 640kg, ktere zene vpred 30kw z 0,8l motoru, na 6000ot se ji moc nechce a upaluje jen do 145km/h .Bezna spotreba 4-5l. Lehce poladena verze toci 8000ot, zere 8l a policejni radar male rakete nameril 185km/h. Na okreskach to je neuveritelna strela.

Vojta Nekvapil
02. prosince 2016, 09:03
1
10 největších automobilových průšvihů – 1. část

EV1 bylo prototyp a za případné nehody odpovídá automobilka. Po ukončení pokusu tak putovali na srotak, byť film Kdo zabil EV1 se to snaží podat jinak. V případě Viperu dala fabrika prototypy školám at se na nich učí. Na silnici nesmějí. Jenže díky pár blbcum tě míří všechny do šrotu.

Vojta Nekvapil
30. listopadu 2016, 20:45
2
Vojta Nekvapil
30. listopadu 2016, 18:13
0
5 automobilových žebříčků, kterým není radno (příliš) věřit

Nemecka auta drive prestanou fungovat nez schniji. Japonska schniji drive nez prestanou fungovat.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercedes-Benz CL CL 500 2004
Mercedes-Benz CL CL 500

2004 rok výroby
225 koní výkon
5 000 ccm objem

Renault Mégane Grandtour 2000
Renault Mégane Grandtour

2000 rok výroby
105 koní výkon
1 600 ccm objem

Ford Mustang Convertible V6 3.7 2014
Ford Mustang Convertible V6 3.7

2014 rok výroby
305 koní výkon
3 700 ccm objem