reklama
načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 2.8 rok.
Poslední aktivitapřed 17.6 hod.
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru119
Komentářů u článků432
Pozitivních komentářů u článků39
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
včera v 02:36
0
Autíčkář se ptá: Nejlepší zábava bez koní?

Nez jsem si koupil vlastni auto, tak jsem dlouhe roky jezdil s maminym Daewoo Tico. Coz bylo licencne vyrabene Suzuki Alto. Kombinace 3 valce japonskeho puvodu o obsahu 800ccm a vykonu 30kw v kombinaci s hmotnosti auta 640kg predstavovalo na spravne klikate silnici zakernou kombinaci. Bylo vesele sledovat jak se silnejsi auta snazi uniknou jen aby ta mala krabice byla v dalsi zatacce opet za zadnim naraznikem. Vrcholem provokace byl 300m sprint na jednom srazu amerik. Podarilo se nam ukecat poradatele aby nam zmeril neameriku. Ale nevedel o jake jde auto. A tak kdyz se fialove Tico s plameny u svetel postavilo na caru, tak se vsichni strasne smali.Padla zelena, guma piskla a Tico zmizelo. Najednou tam vsichni stali s otevrenou hubou, protoze velke a tezke ameriky start vetsinou prohrabali a na prvnich metrech moc nezrychlovali. Vysledny cas odpovidal Corvetam z 80tych. Znam i blazna, ktery Tico upravuje. motor uz sice nejezdi za 5l ale za 8l a toci 8000. Spolu s podvozkem to je moc prima pocket rocket.

Vojta Nekvapil
19. dubna 2017, 11:35
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

No a se Civicem to má taky hodně společného jestli se nepletu.

Vojta Nekvapil
19. dubna 2017, 11:34
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Měl bych typ. Proton vyráběl v rámci licence Mitsubishi Colt. Jde tedy o hatchback staré školy ale vyráběný do roku 2005. Za tyhle peníze by se dala sehnat verze 1.8 gti. Je mel jen obyčejnou 1.6 za pár korun ale jízdu jsem si užíval. Stejně jako všichni co si Modrého Skrcka pujcili. Zkuste tedy kouknout po Satria, Persona, C9, či jaká další jména to na evropském trhu dostalo

Vojta Nekvapil
10. dubna 2017, 21:06
0
Mini Remastered je britská klasika s novou duší

Zatim si vystacim s velkoseriovou produkci. Ted se chystam zkrizit Malajce s Japoncem.

Vojta Nekvapil
10. dubna 2017, 08:58
0
Mini Remastered je britská klasika s novou duší

Co na YT koukam na Project Binky tak na Mini tech plechu fakt moc neni. No a pokud se koupi rovnou cela kastle, tak to je pak opravdu pomalu detska stavebnice.

Vojta Nekvapil
09. dubna 2017, 20:34
0
Vojta Nekvapil
09. dubna 2017, 00:04
0
Ve znamení Apríla aneb jak se letos poprvé jezdilo v Mýtě - DOPLNĚNY FOTKY A VIDEA

Okruh uzavreli drive lidi z Myta. Miaty nejukaznenejsi nebyli. Taky me jedna nechtela pustit pred sebe. V zatackach me brzdila a na rovince moje 316i nemela dost sily aby ji predjela.

Vojta Nekvapil
09. dubna 2017, 00:01
0
Ve znamení Apríla aneb jak se letos poprvé jezdilo v Mýtě - DOPLNĚNY FOTKY A VIDEA

Otviral se ji kufr. Proto aktivni aero. Mam to na fotkach. (jeste nezpracovane)

Vojta Nekvapil
06. dubna 2017, 23:29
1
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Svornost 5-10% takze opravdu minimalne a nepotkal jsem SX ktere by ten dif uz nemelo mrtvej. Pak se chova jako otevrenej.

Vojta Nekvapil
06. dubna 2017, 23:27
0
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Proc S13? Proste mi sedla. Sednul jsem si za volant a pripadal si jako doma. Optimalni pozice sezeni, vse dulezite po ruce, vyborna zpetna vazba a silne navykovy kopanec turba do ledvin. Pro me to je auto ve kterem relaxuji i kdyz v ni sedim jen v garazi.

Vojta Nekvapil
05. dubna 2017, 18:50
0
Jaguar vám prodá „znovuzrozený“ E-Type

Ford se nerepasuje. Ford se meni za jizdemku na MHD :D

Vojta Nekvapil
05. dubna 2017, 17:40
0
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

E36 316i compact mám už rok a za auto pro začátečníky ho rozhodně nepovažuji. Lehkej zadek a pohon na prdelko z nej Sice dělají zábavné auto ale kousat umí taky pěkně. Dvoulitrova atmosféru impreza mi přišla jako celkem hodné auto. Narozdil od bawa je více nedotaciva díky pohonu na předek a tím více přátelská k začátečníkům.

Vojta Nekvapil
01. dubna 2017, 07:50
1
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Me bylo receno, ze nejjednodussi pro zacatecnika je odjezdit si par kol, zmerit tlak a upustit na doporuceny tlak vyrobcem.
Casem pak uz clovek upousti automaticky o hodnoty co si zjistil zkousenim. Ja vetsinou ufukuju predek o 0,2 a zadek o 0,1 bar.

Vojta Nekvapil
01. dubna 2017, 07:47
2
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Co se tyce LFS tak autor je magor do fyziky. Uz nekolik let cekame az doladi novy fyzikalni model pneu. Kdyz jsem ziskal papiry, tak jsem v LFS trenoval krizove situace. V praxi se mi to hodne hodilo a ani se to moc nelisilo.

Vojta Nekvapil
31. března 2017, 15:04
0
Silviiny deníky 3: První servisní ožužlání

Disky s typovym listem na S14 sezenes (na S13 bohuzel nikoliv). Dalsi moznosti je noficialni cesta typoveho listu na miru za 1500kc na nejmenovane FB skupine. Pripadne oficialne pres Dekru za 4000kc. Zkus zajit na 200SX.cz foru a treba sezenes v okoli nekoho kdo ti pujci disky a typovy list.

Vojta Nekvapil
31. března 2017, 14:58
0
Nejnovější trend v japonském tuningu? Beranidla a široké blatníky bez blatníků

Dej motor z 911 do Caymana a ten si s 911 vytre vsak vite co. Roky vylepsuji platformu, ktera v sobe skryva vadu v podobe mootru za napravou. I kdyz se to snazi napravit , tak zakladni vlastnosti kdy pri propruzeni motor nadlehci predni napravu se nikdy nezbavi uplne. 911 neberu jako auto ktere by se melo drzet ciste a naprosto bez uprav. Pro me to je masove vyrabene auto stejne jako GTR, Supra a dalsi.

Vojta Nekvapil
30. března 2017, 09:36
0
Nejnovější trend v japonském tuningu? Beranidla a široké blatníky bez blatníků

Ono zajimavejch upravcu porsche mas vicero. Treba Singer. Stara kara nova, technika.

Vojta Nekvapil
29. března 2017, 08:06
0
Nejnovější trend v japonském tuningu? Beranidla a široké blatníky bez blatníků

Nerekl bych, ze Akira Nakai przni Porsche. Proste stavi aut pro ookruhove zavody co jsou na znackach. Dela to poctive a kvalitne. BTW stavba cisteho zavodaku je vetsi prasarna. Tam se pocita se zivotnosti auta par let.

Vojta Nekvapil
26. března 2017, 12:30
0
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

S prechodama je jeste jedna sranda. Na obycejne silnici proti vam jede nakladak pres prechod. Najednou se za nakladakem uprostred prechodu objevi chodec. Taky paradni situace.

Vojta Nekvapil
23. března 2017, 23:15
0
Silviiny deníky 2: První střet…doslova

Slusna S13 se pohybuje dnes bezne kolem 150k. S14 se porad drzi kolem 200k. S13 stoupa S14 stagnuje.

Vojta Nekvapil
18. března 2017, 02:21
1
Vyjádření redakce Autíčkáře k výsledkům ankety Auto roku

Pro me je Kudyjak pouze lednicka. Naprosto tuctove Stupid Useless Vehicle. Nezaujme, nenadchne, neudela radost. Preprava z bodu A do bodu B bez emoci a jakekoliv vazby k vozidlu. Funkci splni ale neni to nic co bude clovek vyhledavat. A to rikam jako clovek, ktery se podilel na vyvoji.

Vojta Nekvapil
16. března 2017, 18:58
1
Silviiny deníky 1 - O Američanech, Japoncích a samochódech

Ono se to nezda ale v polsku jde sehnat prekvapive slusna auta.
Znamy si dovezl peknou S13. Jen mela trosku veselejsi historii. Ukradli ji, policie ji nasla a vratila majiteli a ten ji obratem prodal.

Vojta Nekvapil
14. března 2017, 21:01
0
Zakázané ovoce VW aneb co Němci Čechům nenabídli

Nekde po svete jezdi Skodovka s maskou VW a motorem Fiat. Uz si ale nevzpominam co to bylo za bastarda. mozna Fabie?

Vojta Nekvapil
14. března 2017, 20:28
0
Sergio na ocet, létající auta, volnější emise i miliardové pokuty

Velkej dron na baterky uz je. Uzivatel nebude vlastnit nic. Bude platit sluzbu. Aneb operativni leasing jak ho zname dnes. Respektive sharing.

Vojta Nekvapil
14. března 2017, 20:22
0
Sergio na ocet, létající auta, volnější emise i miliardové pokuty

No na Fiat se VW obratilo zady. Ale zaroven oznamilo strategickou dohodu s indickou firmou Tata.

Vojta Nekvapil
08. března 2017, 21:06
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Kalkulacka: http://www.penize.cz/kalkulacky/znehodnoceni-koruny-inflace
Kafka: Vzdyt pisu, ze kupujeme stale levnejsi a vybavenejsi auta a nekde se to musi projevit. Drazsi zake neznamena kvalitnejsi.

Bitner: Mam pristup do dilny a systemu, kde se provadi analyza konkurencich aut. Je zajimave videt kompletne rozrezane nove auto s provednou chemickou a pevnostni analyzou plechu. nemluve o dalsich detajlech jako je penova izolace proti sireni hluku uvnitr karoserie a ruzna konstrukcni reseni.

Vojta Nekvapil
08. března 2017, 18:44
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Inflacni kalkulacka rika: "Na co by vám v roce 1996 stačilo 200 000 korun, na to byste v roce 2016 potřebovali 353 964 korun. Průměrná meziroční inflace mezi zadanými léty dosáhla hodnoty 2,90 %."
Pozink je o roku 1998 bezny na nejvice trapenych dilech. Pokud tato halirova polozka chybi, tak to cosi vypovida o kvalite. Ten kdo kupuje levne nove auto, tak nove za 5 let mit nebude. BTW prarodice stale maji predfacelift Felicii, kterou koupili jako novou. Drive menili auta zhruba po 10ti letech.

Vojta Nekvapil
07. března 2017, 21:43
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Srovnej drivejsi a dnesni platy s odpovidajcimi cenami aut. A zjistis, ze auta zlevnuji a jsou lepe vybavena. Konstrukcne stare auto, se vyrabi dokud plni predpisy. jednickova Octa se vyrabela treba 15 let.

Vojta Nekvapil
06. března 2017, 21:56
0
Prožíváme všichni společně automobilovou krizi středního věku?

Ja bych si dovolil s hodnocenim kvality ponekud nesouhlasit.Mel jsem moznost videt rozrezanej a anylyzovanej Duster. Antikoroze je hodne spatna. Dost plechu ktere reznou jako prvni dokonce ani nebylo pozinkovano. Svreazna konstrukce auta taky o necem vypovida. Po B sloupek to je sandero. Za nim se to urizlo a udelal se novej plech. Moc krasne to je videt, kdyz se sunda tesneni dveri. Ten zub na tesnici stojne tam je strasnej. O dalsich uspornych resenich nemluve. Jezdi to, funguje to ale zadnej zazrak to neni. Proste stara technika v obalu ne zrovna excelujicim dlouhou zivotnosti.

Vojta Nekvapil
27. února 2017, 18:53
0
Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

Je to uz dlouho ale slo Octavii II. Ktera v te dobe byla nova a draha. Octavia III uz je s nami nejakou dobu a je to zastaraly model. Takze ceny jsou nizsi nez drive.. Nemluve o tom, co bylo drive jako extra draha priplatkova elektronicka vybava je dnes skoro v zakladni vybave.

Vojta Nekvapil
26. února 2017, 02:40
0
Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

Ja bych se vratil k te Octavii. Znamy mi vypravel o jednom cloveku, ktery jezdi k zakaznikum a domlouva si praci. Jako auto ma octavii v plne palbe s cenovkou pres 1,5mega. Passata se stejnou vybavou by sice mohl mit levneji, nebo koupit neco uplne jineho. Ale to by zakaznik mel pocit, ze ho odira a snazil by se snizit cenu zakazky.

Vojta Nekvapil
23. února 2017, 00:21
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Veskera soucasna produkce se v US prodavat nemuze, protoze nesplni americke crashove zkousky. Konec hlaseni.

Vojta Nekvapil
22. února 2017, 19:14
0
Jak je to s hraním Dooma na infotainmentu Porsche?

Staci ti obejit system infotainmentu. Staci mu vnutit falesny update firmware a misto updatu nabehne nas SW. Takhle treba funguje CHDK firmware pro Canon fotaky. Ten doom je ale cistej fake. jen viral. Nic vic, nic min.

Vojta Nekvapil
22. února 2017, 19:06
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

U zavodaku se pouziva jeden trik. natocis budiky tak aby optimalni hodnoty smerovali kolmo vzhuru. Problemovou hodnotu tak poznas velice rychle.

Vojta Nekvapil
21. února 2017, 20:58
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Franc: Rapid 1.2tsi. V rozsahu 4000ot huci a tahne naprosto stejne. Jinak otacky si hlidam, kdyz se musim, za nekym plazit, nebo splham do kopce. Snazim se netrapit motor pod 2000.

Vojta Nekvapil
21. února 2017, 10:56
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Je to jen zpusob zobrazeni. Vsechny budikz jsou dnes digitalni. Rucicka je pridelana na servo motor a ukazuje pod dat co dostane. Popravde lcd panel je levnejsi nez klasicke budiky a dost automobilek je zacina pouzivat. Pak uz jen na nich jakou zvoli grafiku. Klasicke budiky, cislice, nebo treba sloupcovy graf. Rucicka ma ale velkou vyhodu, ze neodvadi pozornost a je mozne ji sledovat koutkem oka. Jeji pozice je jednoznacne vypovidajici.

Vojta Nekvapil
18. února 2017, 00:41
0
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Ale jak do vylepseni autofrcu zapada tahle otazka:
"Byli byste ochotni zaplatit, pokud by za vás někdo jiný převzal záruku za vaše auto?"
Neco takoveho by uz vyzadovalo hodne velkou financni rezervu a velka prodejni cisla.

Vojta Nekvapil
17. února 2017, 21:14
1
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Proc mam po projiti dotazniku pocit, ze jde o pruzkum trhu pro nejakej bazar co se domluvil s pojistovnou?

Vojta Nekvapil
16. února 2017, 18:55
0
Autíčkář hledá PlechCup speciál aneb jaké nejlepší auto za babku?

316 Compacta mam. A opravdu to na pujcovani verejnosti neni. Testovaci vzorek pretocil auto v kazdem kole. A druhy, zkusenejsi vzorek opustil trat s trojitou otočkou a dotykem bariery. Navic si Bobes asi nebude rozumet se svareckou.

Vojta Nekvapil
16. února 2017, 00:06
1
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Letiste jsou problem, kdyby tam nahodou chtelo pristat letadlo a nevsimlo si gum. V HK je na letisti udelanej okruh Czechring. Me celkem vyhovoval ale jestli se nepletu tak najem sel nahoru.

Vojta Nekvapil
15. února 2017, 18:28
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Za to jsem na podzim kupoval E46 320i sedan, ktery zadneho klempire nepotreboval a za posledni 2 roky do nej zahucelo 90k za nahradni dily (prakticky vse co na e46 odchazi). Ke vsemu hromada uctenek a 5 protokolu z mereni kdyz se ladila geometrie po instalaci podvozku. Majitel byl puntickar ale stehoval se za praci do zahranici a nechtel aby auto trpelo.

Vojta Nekvapil
14. února 2017, 15:20
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Asi nebude za plechcupovou cenu co?

Vojta Nekvapil
14. února 2017, 12:07
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Zas takova tragedie to neni. Jinak bych to nekoupil. Ja to beru jako nemeckou AE86. Je to rwd hatch s 1.6 pod kapotou a stejne jako hachi to nikdo nechce nez se zjisti jak ochotne to driftuje. Na velkej okruh to neni ale Myto ci Sosna me hodne bavilo. Proton byl lehci, vykonejsi a v lepsim stavu. Ale RWD ani velmi zabavnym FWD nenahradis. Jo tuhle zimu jsem si poradne uzil. A ze to je verze, kterou nikdo nechce? A co? Ja si za volantem uzivam.

Vojta Nekvapil
13. února 2017, 20:36
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Jo vevitr je svarena kostka z asi 3mm plechu na zvedani auta. Z boku je v tom vevarena trubka pro rucni hever a zespod zacvakla guma.

Vojta Nekvapil
13. února 2017, 20:29
0
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

Az zabiju moji 316i Compact, tak bych klidne sel do E46 ale asi bych svapnul cumak, za ten ze sedanu.

Vojta Nekvapil
13. února 2017, 08:57
3
Hrdinové za babku: BMW 323ti Compact

I s 316i compact plechcupove kategorie je celkem prima svezeni. Co se tyce rozvoru, tak bych rekl, ze je stejny jako u coupe/sedanu. Jen se zkratila zad o cca 20cm, coz znamena o 80kg mene hmotnosti na zadni naprave. Vysledkem je auto, ktere velmi ochotne vlaje zadkem. Divim se, ze soucasna generace nemcu se tohoto veku vubec dozila.

Vojta Nekvapil
09. února 2017, 23:20
0
Designér Jozef Kabaň končí u Škody a začíná u BMW

Co se ke me doneslo, tak se to designeri dozvedeli asi 2h predtim, nez to iDnes zverejnil.

Vojta Nekvapil
09. února 2017, 23:03
2
Designér Jozef Kabaň končí u Škody a začíná u BMW

Asi te prekvapim ale v Cesane sedim uz asi 4 roky a konkretne na Kodiakovi jsem delal. Az se dostane ven jedna z variant tohohle SUV, tak pochopis. A at mas radost tak ted jsem ukoncil moji cinnost na Octavii 4 a pracuju na Fabii 4. Ale na tyhle veci si jeste pockas. Ted k vam teprve putuje facelift Octavie a za chvilku i Fabie. O tom, ze nam ted odchode sefdesignera (prakticky z hodiny na hodinu) ponekud zkomplikoval vyvoj asi ani mluvit nemusim.

Vojta Nekvapil
09. února 2017, 07:17
0
Designér Jozef Kabaň končí u Škody a začíná u BMW

A proc by tam nestalo? Auta od konkurence pro srovnani (a pkopirovani) tam jsou kazdou chvili. Pri vyvoji Kokokokodiaka tam furt byl Evoque

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Challenger  1973
Dodge Challenger

1973 rok výroby
1 koní výkon
6 276 ccm objem

Chevrolet Camaro  2010
Chevrolet Camaro

2010 rok výroby
309 koní výkon
3 600 ccm objem

Ford F100  1962
Ford F100

1962 rok výroby
115 koní výkon
3 700 ccm objem