načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 4.9 rok.
Poslední aktivitapřed 2.9 hod.
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru208
Komentářů u článků684
Pozitivních komentářů u článků97
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
15. května 2019, 16:05
0
Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.

I kdyby to bylo jen 200 000km tak to pro mě znamená tak 10let ježdění. Pro mě je zajímavá třeba varianta Isobutanol pro naše spalovaky.

Vojta Nekvapil
15. května 2019, 10:13
1
Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.

Když si člověk vezme, že elektro auto začne být ekologické až po ujetí 700 000 km (výsledek vědecké studie) tak raději odjíždím staré krámy co by jinak byli už na srotaku. Můj nájezd je malý a výroba nového auta pro mě znamená ohromné eko náklady. Tím že se chovám ekologicky a ekonomicky se že mě stává postupně veřejný nepřítel číslo jedna.

Vojta Nekvapil
15. května 2019, 10:06
2
Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.

Revoluce by byla kdyby se do běžného provozu dostalo ono řešení s elektrolitem. Pak by tankování bylo opravdu tankování a dopadlo by čekání při dobíjení.

Vojta Nekvapil
14. května 2019, 21:35
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Jak casto to beres na okruh? Ja uz vymenil komplet brzdy, komplet chladici okruh, spousta veci vymenena za lepsi z darce dilu, nejake to vareni. Silentbloky jsem uz menil podruhe a radeji jsem daval vse z PUR. A ted se mi pri razeni zasekla spojka. Takze hromada penez za nove dily a porad to je stara omlacena E36 Compact 316i lakovana sprejem.

Vojta Nekvapil
13. května 2019, 23:39
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Mno bmw compact nesplňuje obsah motoru. Mno a o spolehlivosti mě e36 bych mohl hodně vyprávět. Takže tam raději nekoukat. Velmi dobrou zkušenost jsem měl s Protonem. Tedy klonem Mitsubishi Colt. Swift by měl být taky dobrá volba. Hodně to je o tom jak se majitel staral. Já kupuju krámy na plechcup :)

Vojta Nekvapil
01. května 2019, 14:42
0
Trackday&PlechCup 19.5.2019 Bělá pod Bezdězem - registrace spuštěny!

Už tu v japonsku scháníme High performance nálepky. Konkurence nemá šanci. High Potecial Factory Full Blast musí přidávat alespoň 30KW. :D

Vojta Nekvapil
01. května 2019, 14:40
0
Trackday&PlechCup 19.5.2019 Bělá pod Bezdězem - registrace spuštěny!

Záleží na tom jak moc se bojíš jezdit polovraky.:D (Hořice)

Vojta Nekvapil
21. dubna 2019, 02:40
0
Vojta Nekvapil
21. dubna 2019, 02:40
0
Vojta Nekvapil
20. dubna 2019, 11:42
0
Škoda Kodiaq RS: ‚Jen‘ vrcholná verze boleslavského SUV

No ale fixu musíš použít UV stabilní na tištěné spoje. Jinak je cervena brzo zpet.

Vojta Nekvapil
09. dubna 2019, 00:27
-1
Ford Mustang se možná konečně dočká ostré čtyřválcové verze!

Mno už se konecne začínají pomalu objevovat i obráceně swapy. Wankel Corvette

Vojta Nekvapil
04. dubna 2019, 18:59
1
Nenávist k vlastnímu vozu osvobozuje

Nissana renovuju, tak jsem jezdil do prace na kole. Kdyz jsem malem skoncil jako obtisk na dodavce, tak jsem si rekl, ze to chce nejakej ten plech okolo + v te dobe nejak zacinal plechcup. Tak se impulzivne koupil Proton a zacal se pouzivat jako Daily racer. S omlacenym autem jsem prestal resit, jestli to nekdo skrabne ale pro zmenu to zacali resit vsichni okolo. Najednou jsem mel na parkovisti od auta metr mista. 3 roky nez mi zacal chybet nahon na zadni napravu. Takze ted mam E36 compact a Proton dela radost nekomu jinemu.

Vojta Nekvapil
01. dubna 2019, 15:21
0
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Co jsem dělal na světlech pro VW tak tam zadnej větrák nebyl. Jen kilo hliníku. Ona už teď je sranda s ledkama v zadních světlech. Já snad neviděl Golf V kterému by svítilo všechny segmenty.

Vojta Nekvapil
30. března 2019, 20:51
0
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Mitsubishi FTO. Oficialni navod na demontaze alternatoru: Kompletne rozebrat sani a alternator vyndat prostorem za motorem. Neoficialni navod z interntu. Sundat prave kolo, povolit zadni ulozeni ramena, Prizvednout motor a vyndat vzniklym prostorem alternator. Nissan S13. Navod na demontaz turba: Povolte 4 souby na prirube svodu a sundejte turbo. Praxe: Srouby na prirube nelze povolit. Prekazi svody. Demontaz svodu, nelze provest. Prekazi turbo. Nakonec jsem nasel reseni jak povolit zbyvajici nedostupne dva stefty za turbem. Poslepu od zadni casti motoru na ne nasadim ockovy klic. Jinym klicem pak uzkym prostorem mezi motorem a firewallem na ten klic tlaci/ taham. Pak jde ven turbo i se svody.

Vojta Nekvapil
24. března 2019, 20:00
0
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

Ještě pár takových nápadů a umrtnost ve Volvu klesnou na nulu. Stejně jako jejich prodeje.

Jinak japončíci upozorněni na rychls v některých autech maji. Asi nejznámější je to z AE86.


Vojta Nekvapil
23. března 2019, 20:49
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Za posledni roky nektera auta hodne vystrelila. 120 ktere jsme kupvali za flasku zacinaji na 20k za prorezlou mrchu bez papiru.
Slusna 120 tak 80k. Za naseho Rapida 136 po renovaci nam na ulici nabizeli 135k na ruku. Potkat Favorita je uz dnes taky zazrak a cena poskocila. Akorat soused nahradil jeho udrzovanou Skodu 1000mb (dal ji vnukovi) a nekde si sehnal Favorita v moc peknem stavu. Nebo jsme s Trinomem za 20k koupili 1989 200SX S13 s nefunkcnim motorem a par adlsimi problemy. Motor jsme ozivili, par der zavarili a i dalsich veci opravili. nebyl cas tak sel za 25k. O mesic pozdeji se prodal za 40k.

Vojta Nekvapil
18. března 2019, 02:06
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

On uz stav zakladniho auta neni slava. Lepsi by bylo dojet si do UK pro lepsi kousek za 800 liber. Takze moje FTO bude jen trackday toy.

Vojta Nekvapil
16. března 2019, 15:07
3
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

O duvod vic udrzovat pri zivote muj polovrak FTO.

Vojta Nekvapil
13. března 2019, 16:21
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Jen si říkám jaké pocity bude zažívat rodič až se jeho potomek bude přibližovat vysokou rychlostí do zatáčky a následně auto přejde do krabiho režimu.

Vojta Nekvapil
12. března 2019, 16:39
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Dříve jsme půjčování Protona Blue Midget než se prodal. Tenkrát to bylo 400kc za 10min vcetne vjezdu na trať. Sice to sotva stačilo na benzin a gumy ale aspoň si lidi užili. Teď máš jen 10min za 400.

Vojta Nekvapil
12. března 2019, 16:36
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

On někdo ty naše plecky co měli být dávno na vrakoviště neživá sportovními vozy?

Vojta Nekvapil
11. března 2019, 16:12
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

Mno já upřednostňuji ochranej oblouk kolem hlavy a tuhou karoserii. Takže moje potřeby splňuje šíbr. Okna dolů, střecha dozadu a jsem spokojenej.

Vojta Nekvapil
11. března 2019, 16:08
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

A co taková Škoda Rapid 136 kabrio?

Vojta Nekvapil
07. března 2019, 14:33
0
Příběh autíčkářových fotek

Když se jede fotit do zákazu tak je lepší se s organama domluvit na primhoureni oči předem. Btw co mi kluci říkali tak Strahov je kvuli driftovani hodně hlídané.

Vojta Nekvapil
07. března 2019, 02:27
1
Systémy autonomního řízení naráží na delikátní problém

Renaultu se ted povedla prezentace automatickeho brzdeni kdyz sundal peleton zavodniku hned na startu. Pak uz radeji jeli starym hlouupym autem. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/uz-i-cykliste-tvrde-okusili-co-vsechno-vam-dnes-nedovoli-delat-moderni-auta/

Vojta Nekvapil
06. března 2019, 02:19
0
Volvem už jen 180 km/h

Akorat ja mam na mysli Fittyho Tico. Do nej zahucelo hoodne penez. https://fitty.rajce.idnes.cz/Daewoo-Tico-Filip-Virgl/ Kdyz mel jeste pevnej podvozek tak s pretryskovanym karburatorem slusne litalo. Sice uz nejezdilo za 4, nybrz za 8 ale zase tocilo 8000 za minutu. No a jeste pred zavedenim bodoveho systemu mel fotecku od policie z dalnice 185km/h. Pozdeji z toho auta byl uz vicemene jen show car a dostalo i vzduchovej podvozek. (To vazne neni vtip)

Vojta Nekvapil
05. března 2019, 18:01
0
Volvem už jen 180 km/h

Na to bude stačit i nakrmeny Daewoo Tico.

Vojta Nekvapil
05. března 2019, 17:29
3
Volvem už jen 180 km/h

Já si myslím, že jde o pokus udělat z nouze ctnost.
Obvykle Elektro auta na této hodnotě konci. Tak omezíme spalovaky a najednou tabulkové Elektro auta vypadají lépe. Jedou stejně rychle. Lépe zrychluje, provoz nic nestojí a státy dotuji. Že by příprava kvóty EU?

Vojta Nekvapil
13. února 2019, 13:38
0
Bud Spencer by měl radost: Dunovka od Volkswagenu se vrací.


Je velkej rozdíl sladká a slaná voda. Vodivost určují nečistoty rozpuštěné ve vodě. Pak je ještě otázka na kolik voltů ona konkrétní stříkačka fungovala.

Vojta Nekvapil
10. února 2019, 03:17
0
Bud Spencer by měl radost: Dunovka od Volkswagenu se vrací.

No pokud mám jako vzorek brát teslu tak jejich baterky mají poměrně proměnou kvalitu utěsnění. V běžném autě máš vysoké napětí jen na zapalovací cívce. U Elektro auta se bavíme o napětí 500-600v v hlavním zdroji energie. Nemluvě o tom., že si vzpomínám jak horeli modely 6 když došlo k poškození krytu baterie. Elektro offroad jedost riskantní záleží.

Vojta Nekvapil
08. února 2019, 20:54
0
Bud Spencer by měl radost: Dunovka od Volkswagenu se vrací.

Sul je vodiva. tam to zavani zkratem a pozarem.

Vojta Nekvapil
08. února 2019, 20:46
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

BRZ vyletelo do lesa myslim v leve po cilovce. Colta mam na fotce jak to bere do travnate steny 2 zatacky pred cilovkou a myslim ze zatacka na vrcholu taky delala problemy. Asi jezdis pomalu :D

Vojta Nekvapil
08. února 2019, 15:11
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Není lepší variantou dodávka upravena na obytnou s podvalem na kterém je zcela nepraktické, zábavné auto? Do 400k by se to mohlo podařit.

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 23:34
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Myslim, ze ne. Trackdays ho nejak nechytli.

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 16:25
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Zatím letělo do lesa Brz v Písku. Ale tam se naštěstí celkem trefil mezi stromy.

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 16:23
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

To mě zajímá jak tam ve dvou dotahneme tři auta. Fd pro radost, Fto na závod a e36 compact na pálení gum.

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 02:15
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Jo taky se tam tesim. No a prvni Myto mi vychazi tyden pred odjezdem do japonska. A prvni Bela tesne po navratu. :D

Vojta Nekvapil
07. února 2019, 02:13
1
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Vzdyt jsme tam litali bez helem. Me to tam bavilo. Krome vracaku dolu z kopce na kterej seriove sedacky nestacili :D

Vojta Nekvapil
05. února 2019, 11:50
2
Bud Spencer by měl radost: Dunovka od Volkswagenu se vrací.

Dunovka která nebude moci na pláž. Elektrické komponenty a sůl se moc v lásce nemají.

Vojta Nekvapil
03. února 2019, 23:03
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

No ja na to kouknu, z historickeho hlediska. Napriklad moje S13. 200hp FR koncepce ale 2+2. Produkcni cisla take nebyli nejak moc vysoka. Celkove bylo za 9 let vyrobeno okolo 300 000ks. Tedy BRZ se asi nema za co stydet co se tyce poctu. Muj konkretni kousek je z roku 1994. Tedy posledni rok pro evropu. A prodal se az v kvetnu 1995. Zrejme posledni v evrope prodana S13. A cenovka byla 55 000 marek. Tedy auto za mega. 10 let nazpatek to bylo levne auto na driftovani. Ted ve slusnem stavu stoji jako ojete BRZ. Jen za posledni rok strasne stouplo na cene. Ano venku je hodne youngtimeru, ktere nabidnou cistejsi svezeni nez moderni auta. Takze hodne lidi da prednost jim. uz treba jen z nostalgie, protoze tohle byli auta nasich her.

Vojta Nekvapil
20. prosince 2018, 12:27
0
Desátá Gymkhana je tady - a je skvělá

Pokud vím tak Escortu akorát umřel motor. (série Gymkana files na Amazon). Co se týče Kena, tak se koukni kolik mu je let a kdy začal závodit. Je mu 51 a jestli si pamatuju dobře tak začal závodit ve 37. Tedy mu chybí zhruba 25let zkušenosti.

Vojta Nekvapil
18. prosince 2018, 21:18
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

S13 Má jednu báječnou vychytavku. Otočné výdechy ventilace přímo pod ve čem volantu. Stačí nasměrovat na ruce a je mi prijemno v zimě i létě. Jinak mám v autě levněji semisovej volant. Správně by se měl používat v rukavicích protože saje pot. Ale jednou za čas ho vydrbu jede se dal. Občas používám rukavice na okruhu. Ale tam jsem používal zahradnické rukavice z tesca za pár Kč.

Vojta Nekvapil
30. listopadu 2018, 17:30
1
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Daewoo Tico 0,8l trivalec karburator bez omezovace, mrtve tlumice. Kdo vi kolik to tocilo. Podle prevodu odhaduji tak 7000ot. Po pretryskovani bez problemu 8k. Ventily se prej potkavaji nekde na 10k u serioveho motoru.

Vojta Nekvapil
28. listopadu 2018, 15:46
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Nespadá e pod to. My všichni co jezdíme plechcup?

Vojta Nekvapil
23. listopadu 2018, 13:53
3
Daewoo Matiz: Když s ránem přichází vysvobození

Proč mám podle popisu pocit, že jsi zkoušel kousek s mrtvejma tlumičema?

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2018, 17:09
0
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Já si v takovém stavu koupil Protona (stále jezdí), E36 Compact (velká spotřeba ND) a Fto (o technickém stavu nehovorime :) )

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2018, 11:02
3
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Petrolhead se pomalu blíží významem ke slovu pozer. Blázni do aut už spíše spadají pod termín car freak.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem