načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 4.6 rok.
Poslední aktivitapřed 1.7 hod.
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru201
Komentářů u článků641
Pozitivních komentářů u článků89
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
20. prosince 2018, 12:27
0
Desátá Gymkhana je tady - a je skvělá

Pokud vím tak Escortu akorát umřel motor. (série Gymkana files na Amazon). Co se týče Kena, tak se koukni kolik mu je let a kdy začal závodit. Je mu 51 a jestli si pamatuju dobře tak začal závodit ve 37. Tedy mu chybí zhruba 25let zkušenosti.

Vojta Nekvapil
18. prosince 2018, 21:18
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

S13 Má jednu báječnou vychytavku. Otočné výdechy ventilace přímo pod ve čem volantu. Stačí nasměrovat na ruce a je mi prijemno v zimě i létě. Jinak mám v autě levněji semisovej volant. Správně by se měl používat v rukavicích protože saje pot. Ale jednou za čas ho vydrbu jede se dal. Občas používám rukavice na okruhu. Ale tam jsem používal zahradnické rukavice z tesca za pár Kč.

Vojta Nekvapil
30. listopadu 2018, 17:30
1
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Daewoo Tico 0,8l trivalec karburator bez omezovace, mrtve tlumice. Kdo vi kolik to tocilo. Podle prevodu odhaduji tak 7000ot. Po pretryskovani bez problemu 8k. Ventily se prej potkavaji nekde na 10k u serioveho motoru.

Vojta Nekvapil
28. listopadu 2018, 15:46
0
5 druhů radosti za volantem. Máte to taky tak?

Nespadá e pod to. My všichni co jezdíme plechcup?

Vojta Nekvapil
23. listopadu 2018, 13:53
3
Daewoo Matiz: Když s ránem přichází vysvobození

Proč mám podle popisu pocit, že jsi zkoušel kousek s mrtvejma tlumičema?

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2018, 17:09
0
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Já si v takovém stavu koupil Protona (stále jezdí), E36 Compact (velká spotřeba ND) a Fto (o technickém stavu nehovorime :) )

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2018, 11:02
3
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Petrolhead se pomalu blíží významem ke slovu pozer. Blázni do aut už spíše spadají pod termín car freak.

Vojta Nekvapil
16. listopadu 2018, 17:47
0
E-Salon 2018: Budoucnost mnoha tváří

Ja furt zastavam, jedno reseni ktere se nam blaznum muze libit. Mame radi manual, ale neradi poskakujeme po meste.
Mozne reseni by byl motor bezici v nizkych otackach nabijejici malou baterii ci kondenzatory. (10km max kapacita at to neni tezke). Do 50kmh by jsme mohli jezdit na elektromotor jako s automatickou prevodovkou. Pak by jsme zapojili do hry i normalni motor. Ano je to svym zpusobem micro hybrid ale nevidel jsem zatim zadne auto takto nastavene.

Vojta Nekvapil
13. listopadu 2018, 09:53
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Kdyz nemas vykon na to aby jsi byl rychlej na rovine, tak musis bejt rychlej v zatackach. I s Ticem jsem nahanel par mladejch frajirku a bylo vtipne je sledovat jak se snazi ujet male hranate krabici. Co mam ted 316i Compacta, tak s drobnejma upravama podvozku, se toho auta zacinama bat. V primem smeru nic extra ale v zatacce drzi velmi dlouho. V mem oblibenem klikatem useku se neodvazuju naplno vyuzit potencial.

Vojta Nekvapil
12. listopadu 2018, 02:14
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Audio, podvozky, výkonové úpravy, lakování,... Ono to naskace rychle.

Vojta Nekvapil
09. listopadu 2018, 13:50
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Tico má idclip v základu. Díky svým rozměrům jde strčit kamkoliv. Na přeplněném parkovišti jsem vždy místo našel a ostatní řidiči jen závistivě koukali. Nemluvě o tom, že u každého supermarketu máš kryté stání. (ano bouda na košíky :) )

Vojta Nekvapil
09. listopadu 2018, 02:39
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

No ted taky zacina byt v mode dohledavat prestupky dle socialnich siti. Tohle mas treba peknej dukazni material.

Vojta Nekvapil
09. listopadu 2018, 02:34
1
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Asi te prekvapim ale do Tica se i s tohle vyskou prekvapive vejdes. Jen je hodne uzke. Ja mam hodne dlouhe nohy, takze ve vetsine aut musim jezdit rozkrocmo. Takze v Ticu jsem jeznil s pravym kolenem lehce nad radickou a levym na oblozeni dveri. Nejvice jsem dal 550km/den ale to uz me slusne bolela kolena.

Vojta Nekvapil
09. listopadu 2018, 02:30
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Alto je velmi oblibene auto. Za Alto S-works v garazi bych se rozhodne nezlobil. Korejci si holt vybrali spatnej trh. Ale na druhou stranu v polsku bylo velmi oblibene (dokonce se tam i vyrabelo) a nahrazovalo stare maluchy. Vlastne v dobe kdy se Tico prodavalo nikdo korejce nebral vazne a povazoval je za podradna auta. Je fakt, ze v te dobe hlavne vyrabeli licencne cizi auta. Hyundai treba tuhle dobu prezil a dotahnul naskok evropy. MartinCoupe: Muzes se zeptat Trinoma A Fernieho. :)

Vojta Nekvapil
08. listopadu 2018, 16:30
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Tico jsme kupovali nějak po roce 2000. Kupoval se jako bourane na zadek po opravě. Sloužilo nám asi do roku 2014. Pokud pominu další nehody a vandalismu, tak jedinné opravy na které si vzpomínám byli ztuhlé samostavy zadních brzd. Můžeš tohle říci o Pande ?
Hodně lidí mi říkalo Jakej to je krám. Po svezeni už měli jinej názor. Nějakou dobu byla atrakce, že každý kdo přijel k nám na návštěvu chtěl svézt na místním okruhu v Ticu a nahanet motorkáře, kteří naprosto nechápali jak se jich ten krám dokáže držet. :)

Vojta Nekvapil
08. listopadu 2018, 03:30
1
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Docela bych se zase svezl. Už je to peknejch pár let co se rusilo naše Fialové Tico s bílými plameny u světel, které možná někteří pamatuji. Nejvíce mě bavilo zesmesnovat silnější auta. Ať už na okresce tak ve sprintu. Na jeden sprint na US cars srazu vzpomínám rád. Napřed se strašně smáli co to tahneme na start a pak s otevřenou hubou čuměli na Tico mizí i v dal. V8 většinou start prohrabali a pak se pomalu rozjizdeli. Čas na konci jsme ale měli stejný. Pak jsem měl možnost potkat opravdového blázna do Tica a to Fittyho. V autě měl 300 000kc za úpravy. Pretryskovany karburátor znamenal 8000 otáček 8l/100km a fotku od policistů s cislovkou 185kmh. Když jsem auto viděl naposledy, tak mělo vzduchový podvozek a plánoval to oturbit.

Vojta Nekvapil
28. října 2018, 01:32
7
Posedlost kusem roury

Je doba faku. Falesne vyfuky. Falesne otvory. Felesny generovany zvuk. Falesne emise. Falesna bezpecnost SUV.

Vojta Nekvapil
26. října 2018, 01:29
0
O budoucnosti automobilismu a proč nic není tak horké, jak se může na první pohled zdát.

Existujici auta se nam pokousi zlikvidovat palivem. Nove predpisama zakladajicima se na nesmyslech. A pokud dopadnou silene vize, vse na elektriku, tak individualni doprava bude zase jen pro bohate. Uz ted vyrabime malo baterii a vyroba se omezuje. O tom, ze nemame zdroje elektriny, nemluve. Rad bych byl optimista ale preci jen diky praci ve vyvoji vidim par let dopredu a vubec se mi to nelibi.

Vojta Nekvapil
19. října 2018, 16:53
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Konkretni znacku v oblibe nemam. Jsou jen auta ktera rad ridim a zatim jsem nasel jen jedno ve kterem relaxuji uz jen tim, ze sedim v garazi na miste ridice. Obecne mi spise sedi pristup japoncu, kteri delaji auta trochu jinak. Nabizeji prijemnejsi ergonomii, v beznem zivote dobre funguji. Ale soucasne jim nedela problem kdyz se do toho slapne. Najednou clovek citi lepsi zpetnou vazbu, ze podvozek je nastaven tak aby fungoval i na klikate silnici. Mam rad ten jejich vybalancovany pristup.

Vojta Nekvapil
18. října 2018, 17:58
0
Kanadský dealer Alfy možná omylem prozradil vzhled nového modelu

A rychlej google dotaz to potvrzuje.
https://www.motorbox.com/auto/magazine/auto-novita/alfa-romeo-suv-compatto-ecco-immagini-e-render-del-piccolo-stelvio
Náčrt byl zveřejněn na Facebookové stránce prodejce Alfa Romeo ve Winnipegu a pravděpodobně je to práce fanoušků domu Arese.

Vojta Nekvapil
18. října 2018, 17:53
0
Kanadský dealer Alfy možná omylem prozradil vzhled nového modelu

Photoshop. Prevdepodobne Stelvio s neumele napasovanym zadkem 4C. Sledujte spary. Ta od kufru nahle mizi.

Vojta Nekvapil
17. října 2018, 12:21
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Nemluvě o tom, že vývoj s reálnými auty spíše nahrazuje simulace že hry GTA5 kdy se v kratší době získá mnohem více dát pro vývoj AI. Data která v provozu sbírá Tesla spíše slouží pro upřesnění map a tedy třeba lepší řazení do pruhů. Žádná AI není neomylna. Třeba Volvo má v Austrálii problém u automatického brzdění. Nedokáže detekovat klokany. Co AI nepozná, na to nereaguje.

Vojta Nekvapil
17. října 2018, 06:49
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

A Tesle s jejich nevhodne pojmenovanym tempomatem veris? Porad se bavime o urovni autonomie1. Částečně 2. Opravdu tam neni zadna neznama technika, kterou nenajdes na jinych autech. Par radaru pro hlidani okoli, kamera pro hlidani pruhu a dopravnich znacek, elektricky posilovac rizeni, automaticke brzdeni a par dalsich asistentu. Ale pro dalsi uroven autonomie potrebujes hromadu dalsich veci u kterych se teprve resi jak je do auta vubec namontovat. Napriklad lidar.

Vojta Nekvapil
16. října 2018, 20:36
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Vubec ne. Staci si precist manual. Coz neudelala vetsina majitelu Tesly. Ta hromada senzoru je priprava pro automaticke rizeni. Jenze na to tech senzoru je porad malo. Ano diky propojeni s navigaci umi Tesla par veci navic. Jinak to je stale jen chytrejsi tempomat, ktery mas jako ridic stale hlidat. Nic vic. Co vim z prace tak s automatickym rizenim se pocita nejdrive za 10 let a to jen na dalnici. BTW comma.ai znas?

Vojta Nekvapil
12. října 2018, 22:55
2
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Ma tak uzasne zrychleni az si trha tisicihran na poloosach. Proto ostatni vyrobci EV omezuji rychlost rozjezdu. Proklamovany milion mil ten pohon nevydrzi. Hodne se menili v ramci zaruky.Vzhledem k tomu, jak Tesla pristupuje k servisovani bude asi veselo, vzhledem k tomu, ze prvnim S konci zaruka. O ergonomii interieru si myslim sve. Asistent rizeni je obycejnej adaptivni tempomat s hlidanim jizdnich pruhu co mas i ve VW. Nemluve o tom, ze cas Tesly vyprsel. Nevyuzili naskok. Na trh se chysta hromada konkurence. Musk dela jednu kravinu za druhou. Velmi realne vidim moznost, ze je do roka koupi nejaky vetsi koncern. Tesla je neco Apple automobiloveho sveta. Jakmile zacnes mluvit o nedostatcich, tak se do tebe fandobe znacky pusti.

Vojta Nekvapil
12. října 2018, 22:00
2
BMW M5: Strach, rychlost a láska

No ja jako konstrukter radeji pomlcim o nedostatcich Tesly co jsem videl a radeji doporucim auto od firmy co je dela o neco dele.

Vojta Nekvapil
11. října 2018, 20:49
0
To nejlepší z automobilových skoků

Na 2 me stvalo to priserny CGI. Vzdyt i NFS:U vypadalo lepe jak ten film.

Vojta Nekvapil
11. října 2018, 09:35
2
To nejlepší z automobilových skoků

Radeji bych videl list nejlepsich skutecnych skoku. CGI a filmove triky si muzou strcit nekam.

Vojta Nekvapil
03. října 2018, 17:11
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Jenže na téhle myšlence plechcup vznikal.

Vojta Nekvapil
03. října 2018, 13:35
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Mno Micra třeba taky nemá papíry a pod kapotou je sr20. Moje Fto jsem koupil sice u Karlových Varů ale taky to je anglan. Doklady jsem oživovat až dodatečně jinak byl v plánu platak. V historii plechcupu je dost aut co přijelo na podvalu. Ja auta dřív kupoval i jako Daily se zaplaceným eko do 15k. FTO je už pro mě čistě Toy car.

Vojta Nekvapil
03. října 2018, 09:59
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Ke me se doneslo, ze tam nekdo vlez za provozu a az nasledne se zastavovalo. U RC se pohybuju dlouho a znam hodne odpovednych lidi ale ted jak padly ceny, tak to ma kde kdo a podle toho to vypada. Sam urcite vis, ze diky tomu se na tohle hobby stale vic zameruji i urady.

Vojta Nekvapil
01. října 2018, 19:30
0
Vojta Nekvapil
01. října 2018, 19:25
1
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Tady nejde o to, že lidi přecházeji trať. Tady jde o to kde a jak. Určitě víš, z běžného provozu, že si hromada chodců myslí že jsou nesmrtelní. Správný postup by byl, každých 10min stáhnout všechna auta z trati, nechat chodce přejít a zase jezdit. Koukni na rallye. Lidi sami lezou do zakázaných zón. Nadávají, když je někdo vyhazuje ale pak je oheň na střeše když někoho trefí auto. Třeba jen kamenem.

Vojta Nekvapil
01. října 2018, 19:05
1
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Jo kluci s dronama tam udelali par hodne velkejch blbosti. Trinom je tam trochu zjebal. Drony bych nezakazoval ale priste si dohodneme nejake zasady bezpecneho letani. Protoze treba DJI startoval mezi lidmy a pri rozletu na trat malem posekal startujiciho. Pak vim ze jeden dron spadnul na trat a kluky nenapadlo nic lepsiho nez se za provozu vydat na trat. Navrhoval bych: 1) Nestartovat pobliz lidi. 2) Neletat nad lidmi. 3) Dodrzovat rozumnou, bezpecnou vzdalenost od aut. (Hlavne od kabrioletu) 4) Bylo by vhodne mit spottera kdyz letate FPV a vysilacku (PMR se pouziva?) aby se nahlasil pad na trat (pripadne vzlet a opusteni trate). 5) Upozorneni pro ridice bacha spadly dron na trati. Zluta a cervena vlajka soucasne?

Vojta Nekvapil
01. října 2018, 11:18
4
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Nic není mrtvé dokud jsi to nepohřbil. Opravit jde hodně věcí. Charakter auta je jen o přístupu majitele. Proto moho být stejná auta naprosto odlišná. Každá oprava, úprava, údržba , jízdni styl mění charakter auta. A je jen na nás kam se posune dál.

Vojta Nekvapil
24. září 2018, 13:31
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

Compact se nelíbí nikomu. Coupe či sedan je oblíbenější.

Vojta Nekvapil
19. září 2018, 19:58
1
Mongol Rally 2018 část 7. : O výškové nemoci, čínských hranicích a Pamir Highway

A pak si clovek vzpomene na expadici co jela s Range Rovery co nedojela ani na ukrajinu. :D

Vojta Nekvapil
18. září 2018, 20:28
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

Ja bych spise tipoval hlavu jako u RS.
Ono obecne. ktere nove auto ma ukazatel teploty?

Vojta Nekvapil
18. září 2018, 08:35
0
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

U E36 uz spise se servisem pocitej. Za 3 roky co mam Compacta tak jsem dost nadaval na zivotnost silent bloku a plastove dily v motorovem prostoru zkrehli tak, ze se rozpadaji uz na pohled. Takze jsem nekolikrat skoncil jako kropici vuz. Fakt to uz neni na daily.

Vojta Nekvapil
17. září 2018, 17:35
0
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Slušnou e36 s větším motorem už pod 100k nesezenes. Pak už to je různé stadium rozkladu.

Vojta Nekvapil
17. září 2018, 01:20
1
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Predni mlhovky nejsou problem. A jejich uziti chapu. Nesmeruji nahoru do tveho zorneho pole. Tedy neoslnuji. Pak jsou pouzit jako prvek posilujici bezpecnost nocni jizdy. Sviti vyrazne vice do stran. Nektera aut maji hlavni svetlomety jako docela uzky kuzel jen pred auto ale pomalu nevidis krajnici ani odbocku, natoz do zatacky. Zadni mlhovka to je jine. Tam mam spis problem, ze ji pouzivaji i kdyz neni traba a strasne s ni oslnuji. Jinak svetla si serizuju sam s autem 5m od rovne zdi a s metrem v ruce kontroluju sklon.

Vojta Nekvapil
15. září 2018, 08:46
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Nebo B96 pokud nechce psát testy. :)

Vojta Nekvapil
14. září 2018, 11:18
0
Vojta Nekvapil
13. září 2018, 14:05
0
Mazda 323 V6 K8 - Mámin sedan

FTO mas na seznamu spatne. 1.8 byla 4G93 4valec. V6 byla 2.0 6A12. V6 FTO planuju ukazat v nedeli na plechcupu.

Vojta Nekvapil
13. září 2018, 13:56
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Vzpomen na Fittiho. Ten ma na Daewoo Tico taky vzduchovej podvozek udelanej z mechu pro sedacky mercedes protoze nic jineho se tam neveslo. :D

Vojta Nekvapil
12. září 2018, 15:11
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

+ adaptery, kompresor (kompresor za 600kc z lidlu na to fakt idealni nebude), spojovaci material,... Navic resis jen jednu napravu. Ty auta jsou fakt za par korun a pocita se, ze se nemusi vratit. Vlozky do pruzin mas zalezitost 600kc na cele auto. Nemluve o tom, ze tam nepridavas, zadnou dalsi techniku, ktera muze selhat.

Vojta Nekvapil
12. září 2018, 13:47
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Nevyklepe. Drží to pevné. A hlavně to nestojí jako celé auto v tvém případě. :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem