reklama
načítám data...

Woyta

JménoVojta Nekvapil
BydlištěJičín
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 4.4 hod.
WWWgoogle.com/+Woyta
Příspěvků ve fóru159
Komentářů u článků531
Pozitivních komentářů u článků62
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vojta Nekvapil
včera v 23:54
0
Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby

No nakupni tasku jsme doma meli. Daewoo Tico. To pro jistotu nemelo ani poslilovac a do velkeho volantu se sily projevovali celkem rozumne. V S13 mi zatim prijde posilovac asi nastvenej nejlepe z aut co jsem zatim ridil. U E36 Compact si jeste nemuzu zvyknout na vlastnost kdy po zakleknuti v zatacce se rizeni odlehci a ja nejsem schopnej poznat optimalni natoceni kol kdy auto jeste zataci, nebo uz zbytecne poskozuje vnejsi hranu gumy. Bavime se zhruba o rozsahu ctvrt az pul otacky volantem kdy nejde nic poznat. Auto zataci tak nejak stejne a obute nankangy nepiskaji. Popravde jsem je snad ani piskat neslysel. Na limitu se zacnou plynule sunout.

Vojta Nekvapil
předevčírem v 20:38
0
Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby

No ve Fabii III jsem si slusne zanadaval. Kontakt s koly zadnej a v zatacce jsem se pral s posilovacem aby me milostive nechal zatocit. Docela me bavilo jezdit s moji S13 kdyz se mi rozvil posilovac. Sice parkoviste bylo za trest ale vsude jinde to bylo prima.

Vojta Nekvapil
20. ledna 2018, 13:36
3
Auta jako jediný koníček? | Autíčkář se ptá

Mno myslím že za největšího magor tu budu asi já. (řadím se spíše pod termín car freak než petrolhead) Živím se jako konstruktér pro automobilový průmysl, ve volném času se hrabu nebo jezdim s mými starými auty, jezdím si s rc auticky (rc článek v radakcnim bufferu) , amatérský fotografuji (převážně auta) a když jsem u PC tak buď koukám na videa o autech či si s nimi hraji. No a sem tam ještě napíšu článek. OK baví mě technika všeobecně takže se vrtám v kde čem. Jak Elektro tak mechanika.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2018, 22:44
0
Mini s britskou vlajkou ve světlech: Je to už moc? | Autíčkář se ptá

Njn. clovek je zvyklej mit v ruce jen placate po 180.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2018, 08:53
0
Mini s britskou vlajkou ve světlech: Je to už moc? | Autíčkář se ptá

Protoze nikdo nevyrabi kliku, ktera by mela ojnice po 120st. Takze je trival ponekud nevyvazen. Coz nemci zkousi neuspesne resit vyvazovaci hrideli.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2018, 01:11
0
Henrik Fisker ukázal na veletrhu CES nový elektromobil EMotion

Jako konstrukter jsem z Karmy moc nadsenej nebyl. nektera reseni co tam meli mi prisli i k smichu. Jak tady pisou i ostatni. Do auta s takhle navrzenymi dvermi se elegantne nastoupit neda. Prijde mi ,e Fisker se chce za kazdou cenu odlisit a proto jsou jeho auta spatne prodejna.

Vojta Nekvapil
12. ledna 2018, 00:37
0
Vojta Nekvapil
11. ledna 2018, 00:25
0
Vojta Nekvapil
10. ledna 2018, 22:44
0
Fiat 124 Spider Lusso: Auto, které si pořídím, až budu mladší

Co si pujcit sadu obutou do poradnych gum a zkusit Fiatu jeste jednou. Plechcup nam ukazuje, ze i z desne mrdky poloslick dela zabavne auto :D BTW Skrite schranky za obema sedackami jsi nasel?

Vojta Nekvapil
08. ledna 2018, 18:55
0
Volkswagen Polo 1.0 TSI: Noční můra automobilového novináře

Auta se s kazdou generaci zvetsuji. Az vyrostou tak ze je treba nastupce do jejich puvodni kategorie. Takze UP nahradil Polo, Polo nahrazuje Golfa. Ze stejneho duvodu mame u Skodovky Citigo a Rapid.

Vojta Nekvapil
04. ledna 2018, 03:28
0
Může někdo rozumně vysvětlit, jak se ocitl nový motor z LaFerrari na Ebay?

Viděl jsem fotky ze stavby tě miaty. Motor opravdu funguje. Jen je tak trochu pod palubní deskou. Zkus si najít V16 matu.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2018, 17:36
1
Může někdo rozumně vysvětlit, jak se ocitl nový motor z LaFerrari na Ebay?

S Ferrari motory je trosku problem v tom, ze patri do jine casti auta. a pak trosku prekazi sani. Takze v pripade GT4586 Ryana Tuerka jde sani motor skrz celni sklo do kabiny.

Vojta Nekvapil
02. ledna 2018, 13:16
0
Jak testuje Koenigsegg odolnost svých aut? Je to bolestivě krásná podívaná

Ja to resim z pohledu konstruktera kterym jsem. U mejch plecek za par korun ocekavam to nejhorsi ale u noveho supersportu za nekolik milionu mi to prijde jako slusnej fail.

Vojta Nekvapil
31. prosince 2017, 04:29
0
Jak testuje Koenigsegg odolnost svých aut? Je to bolestivě krásná podívaná

Treba na tomhle testu je pekne videt jak vyztuhy funguji u cabrio

Vojta Nekvapil
31. prosince 2017, 04:24
0
Jak testuje Koenigsegg odolnost svých aut? Je to bolestivě krásná podívaná

Karbon celkem pruzi ale jakmile se prekroci urvits hranice tak nic extra. V tomhle videu vidim jak se zakladni monokok pri narazu prohyba. Je to roadster takze prahy by meli vydrzet velkou silu. Tady vidim jak jde strecha dopredu a dvere se vyrazne prohybaji a sklo praska. To mi prijde hodne spatne kdyz se kouknu na testy normalnich kabrioletu.

Vojta Nekvapil
30. prosince 2017, 17:08
0
Jak testuje Koenigsegg odolnost svých aut? Je to bolestivě krásná podívaná

Ten celni naraz do zdi se ukazuje jako slusnej fail. To nedopadlo vubec dobre. Krome toho 100% prekryti nic nerekne. Proto se testuje 40%. To by dopadlo jeste hur.

Vojta Nekvapil
28. prosince 2017, 22:13
3
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Je to tak. Zajimavy auta za par korun dochazej. Zdrava E36 se zajimavym motorem uz je draha. S13 v predrenovacnim stavu je taky za 150. Takze asi vazne zbyva E46 Compact s rozumnym motorem + kvalitni podvozek + gumy. Mozna jeste nejaka ta Impreza.

Vojta Nekvapil
27. prosince 2017, 14:14
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Proc myslis, ze mam v garazi auta z roku 1994,1995,1997? Jenze kvuli euro norme v dokladech, byt jak se ukazuje emise se prakticky nezmenili mam jsou omezovany vjezdy vozidelo do mest a podobne. Nahradit tyhle jednotky neni snadne. Bavil jsem se s clovekem co tyhle veci vyviji. Oni maji emulatory simulujicic cinnost techto jednotek. Ale ven to nepusti ani omylem a navic pro dukcni auto ma vse vzajemne svazano kody.

Vojta Nekvapil
26. prosince 2017, 22:25
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

V pripade autonomie pokladam vzdy dotaz: "Proc bych ja ridic mel chtit auto ktere nechce ridice?
Proc bych tedy mel chtit auto ktere dela veci co nechci? Nechci to pouzivat. Nechci pred kazdym startem provadet ritualy. Nechci aby moje auto bylo pernamentne na siti. Nachci ani takove kraviny jako bezklickovy vstup ci dotykove LCD. Chci proste hloupe auto. Vyrobci tyhle prvky bezpecnosti nedavaji kvuli zakaznikum. jen to zvysuje naklady a snizuje zisky. Davaji je kvuli predpisum. Davaji je kvuli hvezdickam v crashtestech. Pricemz, pata hvezdicka dnes z hlediska ochrany posadky uz nic neznamena.

Vojta Nekvapil
25. prosince 2017, 19:05
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Ja o svych nedostatcich vim a snazim se je odstranovat. Co je moderni, neznamena, ze je idealni volba. Stale vice funkci se presouva na dotykove displeje, ktere odvadi pozornost. Pak tu mame automaticke dobrzovani ve meste. Vidam spoustu lidi co cumej nekam jinam, spolehaji na tuto funkci a pruh je jim uzky. Chytre tempomaty taky lidi zneuzivaji k tomu k cemu by nemeli. Soucasna generace je vychovana tak, ze je vsude vodili za rucicku a zodpovednost jim moc nerika. Za pár let prijdeme i zabavná maloseriova auta. I v nich bude povinne ESP. Takze pokud budu chtit auto co mi vyhovuje, tak musim zustat u starych aut. Ale ty uz mi taky postupne zakazuji ci umyslne zvysuji naklady na jejich provoz. Jelikoz se pohybuji ve vyvoji v automotive, tak ti muzu rici, ze momentalne jsme ve fazi kdy vymyslime jak vzbudit ridice.

Vojta Nekvapil
23. prosince 2017, 23:49
3
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Muj pohled na tyhle veci je opacny. Clovek si obcas potrebuje rozdit hubu. Tim ze softwarove budeme korigovat jeho chyby v rizeni, tak nezkuseneho ridice nic nenaucime a blikajici kontrolce se bude jen smat. Jedinne ceho dosahneme, bude, ze bude jezdit stale rychleji az se dostane do bodu kdy ho nedokaze ohlidat ani stado asistentu. Z pozice zkusenejsich ridicu to mozna vidis jako dobrou vec. Proste to vypnes kdyz chces blbnout. Ale zkus zavzpominat jak jsi ziskaval zkusenosti. Tady auto s nizkym limitem blbuodolnosti funguje lepe. Prezenes to, placne te pres prsty. Obcas to odnese nejakej ten plech ale vetsina z nas takhle zacinala. Radeji pojedu pomaleji a budu mit z auta respekt, nez slepe duverovat asistentum, ze to za me vyresi. Ja chci mit v aute jen jedinou pomucku. Dobre fungujici ABS. Ale uz jsem se dostal do situace kdy se me jednostarsi ABS pokusilo zabit. Druhy den uz bylo odpojene. Netouzim po zbytecne silne aute na ktere nemam schopnosti abych ho bez pomoci ukociroval, miluju spatne povetrnostni podminky a kdykoliv mám prilezitost, tak trenuju zvladani kritickych situaci.

Vojta Nekvapil
22. prosince 2017, 17:43
1
Co vás dokáže nejvíce naštvat či rozesmát na filmových automobilových honičkách?

Me nejvice vytaci CGI. vyjmecne se povede udelat prijatelne. Vetsinou to je ale prisernost. Vzpominate na Rychle a zbesile 2? I intro na Need for Speed Underground vypadalo lepe.

Vojta Nekvapil
21. prosince 2017, 02:52
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Pak je otazka zda neco zajimaveho nenabizi aftermarket. Treba v pripade vyfuku bych se divil, kdyby nemecti tuneri nemeli neco v zasobe.

Vojta Nekvapil
20. prosince 2017, 00:16
1
CAD nákresy Corvette s motorem uprostřed jsou tady a jsou pravé

Nic proti ale tohle vykresy nejsou. Snimky s ramem jsou prezentace na interni porady. Snimky auta jsou jen otevrena sestava v CAD SW. (jakou vidam kazdy den). Nicmene nasledky pro toho co to vynesl budou dosti neprijemne. Identifikovat datum porizeni snimku neni tezke podle konkretniho stavu sestavy. Rekl bych, ze snimky pochazi z interní porady na kterou byl pozvan externista, ktery vyfotil projekcni platno. Takovych porad nebyva moc a nebyva na nich moc lidi. Tedy vypatrat konkretniho vynika bude snadne. Takze nekdo pekne zavaril sobe a firma pro kterou dela zaplati mastnou pokutu a dlouho bude na suchu. Jop. Obcas se vyplati vedet na co si davat pozor kdyz se chcete pochlubit na cem delate. :D

Vojta Nekvapil
10. prosince 2017, 01:56
0
Předvánoční soutěž se škodovkou – je libo něco malého pod stromeček?

Oblibenou rychlou nemam zadnou. Nesedi mi. A koncepty co me zaujali se ven nedostali. Ale nakonec hadam, ze by me asi stejne zklamali pocitem z jizdy. Skoda dela nemastna, neslana auta. Zastavam, nazor, ze kazda automobilka by mela mit v nabidce jedno demonstracni auto pro prezentaci novych technologii byt by nebylo uplne ziskove. S moznosti volby od cisteho sportaku bez vybavy s poradnym motorem, po auto plne technologii.

Vojta Nekvapil
10. prosince 2017, 00:31
0
Opel Omega A 2.6i | Hrdinové za babku

V posledni dobe pomalu potkavam vice BMW E36 Compact nez Felicii.

Vojta Nekvapil
27. listopadu 2017, 00:36
0
Nissan startuje prodej dílů do legendárních aut v programu Nismo Heritage

Pokud mas kastli jako darce VIN a dokladu, tak uz je par moznosti mit novou kastli. Jaguar E type napriklad.

Vojta Nekvapil
21. listopadu 2017, 22:19
3
Rudá Potvora po čtyřiceti tisících kilometrů | Autíčkářova garáž

No on je Frata takovej drobnej a krehkej. Proste typicky predstavitel 4% mensiny. :D

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2017, 16:53
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Posledni Skodovka co me zaujala byl Joyster. To vypadalo na zabavne auto.

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2017, 16:51
1
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Co se tyce crashtestu, tak v poslednich letech je pata hvezdicka za "blbosti" ktere se samotnou pevnosti konstrukce nemaji nic společného. Jde třeba o aktivni prvky. Pokud je nějaký výrobce nabízí volitelně a nemá je standartně ve všech autech, tak jdou body dolu. Koukej jen na vysledky crashe. Konkretně na figuríny. Hvezdicky nefunguji. O tom, že auta stavíme na testy nemluvě. 90% aut co je na trhu by neprošlo testem nárazu s 15% překrytím.

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2017, 08:39
2
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

PS: "Zachodova" ergonomie posezu za volantem VW Group mi hodne nesedi. Radeji obetuju objem kufru abych si poradne posedel za volantem.

Vojta Nekvapil
20. listopadu 2017, 08:37
6
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Je to o skupine lidi ve ktere se pohybujes. Ridici ktere rizeni bavi vice ze Skodovek moc nadseni nejsou. Vetsina naroda je naopak glorifikuje. Staci se podivat na prodejni cisla a ceny v autobazarech. V ramci sluzebnich aut stridam hodne Skodovackejc modelu. Jako ridic hledam auto ktere posloucha a dela mi radost z jizdy. V pripade skodovek jsou pocity v lepsim pripade sterilni. V horsim pripade me svym chovanim vytaci. Napriklad Rapid mi prisel celkem OK ale Fabii 3 povazuji za nejhorsi auto jake jsem kdy ridil. Preposilovane brzdy se kterymi neslo rozumne pribrzdovat. Posilovac co se snazi volant drzet rovne az se s nim v zatackach musim prat. Motor nalazen tak, ze s nim nelze pojizdet v koilone. Bud nema silu, nebo tlaci turbo a ma zase sily moc. Zajimave, ze Rapid na stejne platforme temito vecmi netrpel. Pro me jsou Skodovky prumerna, nezajimava auta. Nemluve o tom, ze nemaji v nabidce nic co by me zaujalo. Moje dalsi auto na nakupnim seznamu je Subaru Impreza.

Vojta Nekvapil
04. listopadu 2017, 17:30
0
Autíčkářův trackday po třetí: Zima, déšť a orkán

Nechtej aby jim lidi jezdili pres travu. Ted v Myte taky nadavali kdyz jim nekdo vyjel mimo. Jinak ja mel na jare od traktorky smouhu 30cm pres celej bokjak jsem riznul zatacku . :D

Vojta Nekvapil
03. listopadu 2017, 16:06
0
Autíčkářův trackday po třetí: Zima, déšť a orkán

On je tak trosku problem v tom, ze nikdo nechce rano vstavat a na veceri chce byt doma. Takze rano a vecer je skoro prazdno. Me se treba tentokrat povedlo, ze jsem po privalovem destiku sjel z okruhu, zaradil se do fronty 3 aut asel se klouzat dal. :)

Vojta Nekvapil
03. listopadu 2017, 16:02
0
Vojta Nekvapil
29. října 2017, 08:18
0
Vojta Nekvapil
25. října 2017, 23:55
0
6 mýtů, kvůli kterým se (možná) bojíte jet na okruh

Nemusis. V mite je hodne mist kde to bezpecne odstavis (kdyz tam doplachtis). Prinejhorsim se zastavuje provoz, nez se to odtahne,

Vojta Nekvapil
25. října 2017, 18:13
1
6 mýtů, kvůli kterým se (možná) bojíte jet na okruh

Brno je nuda pro auta co nemaji aspon 300hp. Je proste velke. Proto mam radeji male okruhy. BTW 2,5m je cas Corvetty C5. Bezna auta spise kolem 3min.

Vojta Nekvapil
24. října 2017, 17:51
1
6 mýtů, kvůli kterým se (možná) bojíte jet na okruh

Koupil jsem Protona za 10k. 3 roky jsem ho trapil na okruhu a pak ho zase za 10k prodal. U nej mi odeslo tesneni pod hlavou a zarezly zadni trmeny. Ted mam BMW E36 a tam to je s umrtnosti dilu horsi :D Ale zase si to poradne uzivam.

Vojta Nekvapil
24. října 2017, 17:34
2
6 mýtů, kvůli kterým se (možná) bojíte jet na okruh

Kdyz nam tu zkousi zavodit takovy dinosauri jako Ford Thunderbird Turbo Coupe 1985 ci Ford (klaun) Scorpio tak kombik od Volva je proti temhle autum mrstnej hatchback. :)

Vojta Nekvapil
20. října 2017, 17:44
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

Kocouce se obcas barvi respektive chromujou ale to se dela jen u show and shine aut ktera nejezdi a jen soitezi v tuningu.

Vojta Nekvapil
19. října 2017, 19:43
1
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

No ja jsem s Daewoo Tico taky uspesne nahanel Subaru. :) Jen by se hodilo rici par drobnosti. 1) Bylo to na klikate silnicce z kopce kterou dobre znam. 2) Subaru ridil nejakej klucina s cerstvym ridicakem. Takze klucina projizdel pomalu zatacky a kratke rovinky neroztocili turbo aby mi utekl. No a mala fialova krabice za zadnim naraznikem mnoho jistoty taky neprida. Podobne jsem to zazil z druhe strany kdyz jsem s moji S13 nahanel AE86. Jo lehky auta v zatackach fungujou.

Vojta Nekvapil
18. října 2017, 19:34
0
Jak vybrat správné zimní pneumatiky? | Autíčkář se ptá

Nejlevnejsi offroad gumy. Vranik. :) A driftovani je radost.

Vojta Nekvapil
12. října 2017, 18:16
0
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

A ja bych se priklonil k verzi kombi. Krome toho existuje jeste Saabaru. Neboli Saab 9-2X. Tedy plnime i zadani. :D

Vojta Nekvapil
11. října 2017, 22:15
0
VW T2 versus strom: 1:0

A kousek popojedes i bez vody.

Vojta Nekvapil
08. září 2017, 14:48
2
Caterham Seven SuperSprint – zpátky k úplným základům

Google rika

Under the bonnet is a 660cc Suzuki three-cylinder engine, boosted by a turbocharger and mated to a five-speed manual gearbox, also from Suzuki. The powertrain is currently used Suzuki’s Japanese market models – even in the Jimny 4x4 – but it’s had a thorough retune and new ECU for its high-performance Caterham application. Performance and economy figures are yet to be tested, but will be revealed later this month.

A podle vykipedie tedy pujde o motor Suzuki K6A.

Vojta Nekvapil
08. září 2017, 12:45
0
Caterham Seven SuperSprint – zpátky k úplným základům

660ccm turbo trivalec nebude motorka ale Kei car.

Vojta Nekvapil
06. září 2017, 15:40
1
Kafe&Káry Brno vol. 22: Už tuto neděli!

A my vybirame horlaviny na upaleni zakerneho auta pro mensiny. Schvalne kdo vybere vic. :D

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee  1993
Jeep Grand Cherokee

1993 rok výroby
173 koní výkon
3 999 ccm objem

Ford F350 4x4 1996
Ford F350 4x4

1996 rok výroby
199 koní výkon
7 300 ccm objem

Chevrolet Express LT 1500 AWD - platinum depp 2012
Chevrolet Express LT 1500 AWD - platinum depp

2012 rok výroby
310 koní výkon
5 328 ccm objem

Pontiac Catalina 1965 1965
Pontiac Catalina 1965

1965 rok výroby
290 koní výkon
6 300 ccm objem

Toyota Yaris 1,VVT-i 2005
Toyota Yaris 1,VVT-i

2005 rok výroby
48 koní výkon
998 ccm objem