načítám data...

TheKubajs

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoJakub Pospíšil
BydlištěPraha 3
Registracepřed 4.0 rok.
Poslední aktivitapřed 9.7 min.
Příspěvků ve fóru299
Komentářů u článků864
Pozitivních komentářů u článků366
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Zlatý věk levných ojetin je právě teď

03. srpna 2017, 08:59 23 komentářů

Dneska odbočím od popisu svých aut a pokusím se vysvětlit, proč si myslím, že žijeme v tom nejlepším věku pro milovníky levných ojetin.

Archetypy automobilových kategorií. Hledá se nejsedanovitější sedan a nejkombíkovatější kombi.

10. srpna 2017, 09:18 10 komentářů

Jaké první auto se Vám vybaví, když se řekne kupé? Kabriolet? SUV? Moje archetypy automobilových tříd si můžete prohlédnout níže. A ty Vaše mi napiště do komentářů.

Ty nejlepší úpravy pro Vaše auto podle pětiletého Kubajze

14. srpna 2017, 14:43 54 komentářů

Podle čeho jsem ve svých pěti letech hodnotil výkon a rychlost aut? Co nesmělo chybět na žádném sporťáku?


Posledních 50 komentářů

Jakub Pospíšil
předevčírem v 22:15
1
Promarněné příležitosti nových technologií

Tenhle názor už čtu poněkolikáté a s odpuštěním je to pitomost.
To je to samé jako kdybys tvrdil, že je škoda, že se pořád nepřipojujeme k netu vytáčeně a jen někteří vybraní, protože tenkrát každý dodržoval netiketu a na fórech byly fakt zajímavé a super příspěvky a internet byl zkrátka lepší.
Mimo to čím víc řidičů, tím víc aut, tím větší tlak na kvalitu infrastruktury, tím víc peněz na vývoj nových aut...
Představa krásného světa, kdy kdo neumí seřídit karbec si nepořídí auto je nesmyslná utopie. Jsem moc rád, že je řízení aut snazší, jsem rád, že lidi v mém okolí, co jim třeba řízení jde trochu méně, nebo se za volantem necítí tak super jako já, si mohou koupit auto s automatem, hill holdem, ze kterého hezky vidí atd a nemusí jezdit nějakým těžko ovladatelným verglem.
A ještě mě napadá - kde uděláš čáru, co je to moderní špatné a to komfortní dobré? Je ABS ok? Co posilovač brzd? Posilovač řízení, případně jaký? Zrcátko i na pravé straně auta?
-
Komentář upraven 18. 9. 2020, 22:17:22

Jakub Pospíšil
předevčírem v 21:53
3
Promarněné příležitosti nových technologií

Já se hlásím do klubu pětiletých kdyžtak taky. Dneska jsem jezdil v Hondě E a ta věc má displeje po celém předku a jdou tam pustit rybičky. Je to super a moc to chci.
-
Komentář upraven 18. 9. 2020, 21:54:48

Jakub Pospíšil
předevčírem v 21:49
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Ještě mě napadala jedna věc - díky těm elektrodiferákům, ESP a spoustě dalších věcí jsou z lidí, co mají auto jako dopravní prostředek, ne jako zábavu, ve výsledku bezpečnější řidiči. Můžeš stokrát tvrdit, že stodvacítka ti dala vědět, co se děje pod koly a byla čitelnější než nová auta, ale je to blbost. V té stodvacítce stačila malá chyba a auto jí neodpustilo. A snad nikdo si nedovolí tvrdit, že chybu nikdy neudělal.
Takže si myslím, že ve výsledku jsou pro nadšeného řidiče výhodou tyhle technologie i v autech ostatních účastníků provozu. Protože nikdy nevíš, kdy to paní (nebo pán, to je fuk) v protisměru neposlala do tvého pruhu před tvoje porsche v zatáčce jen proto, že jí chytře na poslední chvíli zbrzdilo elektronický ESP.
Kdoví, jak by to bylo bývalo tenkrát dopadlo na té dálnici cestou na Ring, kdyby ten senior měl Clio s automatickým bržděním...
-
Komentář upraven 18. 9. 2020, 21:50:40

Jakub Pospíšil
předevčírem v 20:13
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Zase to ber tak, že tyhle technologie mílovými kroky zlepšují jízdní vlastnosti obyčejných aut. Vem si třeba Golfa mk3 a Golfa dneska, nemyslím nějaké GTi verze, ale základní motorizaci. To je prostě nebe a dudy, není těžký se dovtípit, co je rychlejší, efektivnější, bezpečnější a ano, i zábavnější (ne, ta vydechlá 1,4 fakt nebyla zábavná na řízení).
U ortodoxních sporťáků je to těžký. Tam je to o preferencích si myslím. Mě třeba dost zklamalo Toyobaru, pocitově mi přišlo méně zábavné než třeba Fiesta ST. Ano, vím, umí rozhodit zadek přidáním plynu, zkusil jsem si to, ale za sucha s tím byla prostě docela nuda. Nemluvím o Supře třeba, ta byla za sucha jak Toyobaru za deště, to je něco jiného a je to velmi v pořádku.
Ale já osobně neumím asi dost docenit ta auta s aurou "zasloužení si něčeho". Proto mi nakonec třeba šestiválcová ghetto 323 sedan přišla lepší, než základní MX5, i když je to obyčejnej předohrab. Asi na to nemám ten závodnickej feel, ale prostě když to jede líp a vydrží víc humpolácké hrcání volantem, tak to mám asi radši. A na to jsou nová auta prostě lepší.

Jakub Pospíšil
předevčírem v 19:45
0
Koloběžka Lime: Jak se stát kosmonautem...

Není to o hledání nepřítele, ale o upozornění na to, že "takhle ne". Lime speciálně je fakt naprosto buranský projekt, který stojí na tom, že se někam nasypou koloběžky za těžký prachy a vono to bude fungovat. Well...nefunguje.
V tomhle jsou myslím dobrým příkladem Rekola. Snad nikdy jsem se nesetkal s tím, že by růžovka někde překážela, dokonce i lidi na nich jezdí celkem normálně. Čím to je? Přiznám se, že nevím, ale hádám, že v tom má roli to, že je to česká firma, co si dává pozor na svojí image u lidí a tak své uživatele lépe a efektivněji instruuje, co že s jejich koly mají a nemají dělat.

Jakub Pospíšil
předevčírem v 19:35
0
Promarněné příležitosti nových technologií

Skoro bych řekl, že ta auta jsou na to koncipovaná. S i30n jsem jezdil dvacet minut v kuse v Sosnové jako úplný bezmozek a ačkoli bylo přibržďování vnitřního kola v permanenci celou dobu plus jsem neustále dusal na brzdu, tak nakonec jako první na teplo odešly gumy. Tím chci říct, že prostě když se s tím počítá, problém to není a myslím, že u sportovních aut se s tím počítá.
Co se týče obyčejnějších aut, tam si zas řekněme narovinu, že teď mají břibržďování, které sice asi teroreticky můžeme přehřát, ale dříve také nemívaly samosvor, takže je to pořád zlepšení.
Teď to fakt nemyslím zle, ale já jsem dřív taky těmhlě věcem neholdoval, protože jsem o nich vlastně nic nevěděl. Neměl jsem to načtené, neměl jsem s tím dost osobních zkušeností, nevěděl jsem přesně jak to funguje. Bylo to prostě výkon -> elektrická krabička co se může rozbít -> kola. U samosvoru jsem naopak přesně věděl, co se děje vevnitř a proč. Ale stačilo se do toho trochu zahloubat, prostudovat to, projet se autama co tu technologii používaj a najednou už to strašák není. Je to technologie jako každá jiná a spíš než nedůvěru cítím určitou radost z toho, jak se lidské poznání dere dopředu mílovými kroky.
Protože se to sice možná zpočátku neposlouchá hezky, ale z hlediska efektivity dá prostě elektronika mechanice většinou na zadek.
A myslím, že zrovna tohle není věc emisí, ale když už teda něčeho, tak výrobních nákladů. To jen tak na okraj.
-
Komentář upraven 18. 9. 2020, 19:37:23

Jakub Pospíšil
17. září 2020, 22:21
0
Nové "Zetko" je tady. Líbí se vám?

Máte pravdu kluci - je to ta novější. Stará má sice podobnou horní linku, ale je to jasnej odkaz na devadesátkovou verzi.

Jakub Pospíšil
16. září 2020, 11:38
0
Peugeot 3008 Hybrid: Francouzská konfekce dle poslední módy

Je to tak, vlastně největší problém je ten, že takové auto od Peugeotu většinový spotřebitel ani nečeká, takže ho nenapadne se po něm tam poohlížet.

Jakub Pospíšil
15. září 2020, 13:50
2
Ptejte se: Vybíráme pohodlné kombi do 350 tisíc

Z toho dotazu sálá chuť pořídit si auto a za pět let do něj nalít maximálně olej a měnit gumy. Což chápu. Proto je hádám omezen ten nájezd, stáří a hydra, která je historicky vnímána jako držák (oproti DSG).
Pak je tu ta výkonová hranice, která diskvalifikuje prakticky jakýkoli osvědčený držák. Kdyby tam nebyla, jasná odpověď by byl ojetý hybridní Auris s 1,8 VVT-i.
Obávám se, že při dodržení všech pravidel to bude v tomto rozpočtu vždycky nakonec nějaký kompromis a rozhodně ne zajímavé nebo nějak zvlášť dobré auto.
Možná by bylo paradoxně nejlepší najít dobře opravenou bouračku, tam ty ceny můžou být zajímavé. Ale to nemůžu doporučit s čistým svědomím...

Jakub Pospíšil
15. září 2020, 13:39
2
Ptejte se: Vybíráme pohodlné kombi do 350 tisíc

Jako majitel dvou severských vozů musím reagovat takto...
Stačí trocha zanedbané údržby, špetka smůly a místo "jinýho držáku" máš rázem "krám co se furt sype a díly na něj stojí nesmysl".
-
Komentář upraven 15. 9. 2020, 13:40:02

Jakub Pospíšil
15. září 2020, 09:30
2
Ptejte se: Vybíráme pohodlné kombi do 350 tisíc

Nějaká ojetá V60/V70 s 2,4 D5 a hydroměničem by taky asi odvedla dobrou službu.

Jo počkat, do pěti let a sta tisíc. Tak to nic.
-
Komentář upraven 15. 9. 2020, 09:31:56

Jakub Pospíšil
14. září 2020, 16:18
1
Autíčkář se ptá: Vozíte v autě maskota?

To je Mondrogar!
Tak v tom případě tě dorovnám...

Jakub Pospíšil
10. září 2020, 11:09
0
Ptejte se: Auto se třemi místy k sezení a velkým kufrem

Tourneo je dobrá volba, ale do 150 tisíc jsem třímísto nenašel...

Jakub Pospíšil
10. září 2020, 10:43
1
Postavte si věrnou repliku legendární Tatry 603 v měřítku 1:8!

řešil jsem to už v minulém článku na toto téma (ten jsem psal osobně a nepřevzali jsme text zadavatele). Je to docela drahé, ale jde to brát jako "model na splátky". Ale samozřejmě byznysmodel stojí na tom, že to co nejvíc lidí přestane po pár číslech bavit.
https://www.autickar.cz/clanek/rychly-a-zbesily-charger-miri-do-trafik/

Jakub Pospíšil
09. září 2020, 14:27
1
Opel Corsa E: Autentický test elektromobilu

Pochtli: Technicky vzato tankovat ještě o něco déle. Dostal jsem auto plně nabité, vracel skoro vybité.

Jakub Pospíšil
09. září 2020, 11:46
1
5 nejšerednějších supersportů planety

Miata zas vypadá jak mejdlo a taky jí má každej rád.

Jakub Pospíšil
09. září 2020, 11:19
6
5 nejšerednějších supersportů planety

Panoz je super. Žebrování vpředu jsou poličky na poháry na srazech, to je přece jasný. Já si dovolím velmi kontroverzní a nepopulární názor - podle mě není nijak zvlášť hezká škoda 110 super sport. Je hrozně disproporční. Předek ok, to je docela fajn, ale zboku je to fakt kekel.

Jakub Pospíšil
08. září 2020, 11:04
0
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Poslední dobou mi přijde trochu smutné, jak jsi přehnaně zastydlý a zaujatý vůči všemu, co náhodou nepasuje do tvého vysněného světa, Krabe. Proč by nějaká značka měla dělat něco, co si kupuje pár staromilců a nevyrábět moderní zboží co jde dobře na odbyt? Protože tím naštve zastydlého puberťáka, co si od nich stejně nové auto nekoupí. To je teda argument jak stehno...
Vážím si způsobu, jakým umíš ocenit stará auta, o kterých si myslím, že to jsou sociální plečky (typicky třeba to staré Clio, Twingo, nebo Fabka Junior - prostě na tom najdeš něco dobrého, to já nějak moc neumím), ale proč se tak militantně bránit novým věcem? Vždyť je to objektivně dobrý spotřebič.
-
Komentář upraven 8. 9. 2020, 11:09:07

Jakub Pospíšil
03. září 2020, 11:52
0
Renault Espace: Odvaha dělat věci jinak

Jo takhle - to chápu, ty naroubované výdechy z boku trochu působí jako odstávající uši, celé to je takový trochu robot, nebo možná stylizovaný Ganéša. Chápu, to by šlo asi dělat jinak. Ale vzhledem k tomu, co se v autech občas objeví je tohle ještě v pohodě.

Jakub Pospíšil
03. září 2020, 11:48
0
Jak mě Mercedes-Benz G 350d nepřipravil o iluze

My máme taky profi Radka, ale ten fotí po svém stylem, že nějaká tahle supr čupr místa moc nemusí. Většinou mu stačí to píchnout někam ke stromu, tři minuty kolem toho poběhá s foťákem a stejně to nakonec vypadá líp, než cokoli s čím se crcá běžný plebs celé odpoledne.

Jakub Pospíšil
03. září 2020, 11:43
1
Renault Espace: Odvaha dělat věci jinak

To je zajímavý, zrovna v Renaultu mi přijde infotainment, jeho orientace i logické členění celkem bez výhrad. Ostatní francouzi jen závistivě pokukují. Je fakt, že to je trochu jak žehlící prkno, ale že by mě to vyloženě uráželo, to nemohu říci. Sto lidí, sto chutí.

Jakub Pospíšil
03. září 2020, 11:37
0
Jak mě Mercedes-Benz G 350d nepřipravil o iluze

Koukám, že naše úroveň je dost podobná. I když minule jsme teda při focení Scorpia měli dokonce stativ za kilo z vetešnictví a pracovní světlo!

Jakub Pospíšil
03. září 2020, 11:29
1
Jak mě Mercedes-Benz G 350d nepřipravil o iluze

Tomu místu říkame s Honzou "ateliér" :)

Jakub Pospíšil
03. září 2020, 10:04
0
Renault Espace: Odvaha dělat věci jinak

Ano, je to pořád stejná platforma.

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 22:02
0
Renault Clio IV: Jak to bylo tehdy a jak se to zdá dnes

To neříkám, ale uznej sám, že Dacia je kategorie sama pro sebe - jak v pozitivech, kterými je cena a nenáročnost, tak i v negativech, jako je mizerná výbava a zpracování.

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 21:50
-1
Jakub Pospíšil
02. září 2020, 19:16
1
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Tyjo, to čím dál víc potřebuju. 135 najeto nemělo žádné moje auto. To by bylo nejméně ojeté vozidlo v mém vlastnictví ever.

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 15:37
3
Jak mě Mercedes-Benz G 350d nepřipravil o iluze

Františku! Je tu sháňka po tvých písmenech!

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 15:27
0
Renault Clio IV: Jak to bylo tehdy a jak se to zdá dnes

Nová generace začíná tuším na 299 tisících, takže je nejvyšší čas nakupovat.
Zas na druhou stranu dosluhující i20 není moc dobré auto. Myslím, že patří do TOP 3 nejhorších mnou testovaných aut.

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 14:30
1
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

To mě zajímá. Po zimě budu možná potřebovat spolehlivé posouvadlo.

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 11:15
0
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Toho turbeného Játryse už hypnotizuju nějaký pátek. Naštěstí jsem si zatím neobhájil sám před sebou, že ho potřebuju. Ale moc se mi líbí.

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 11:04
1
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Meriva není Vagon, to je Agila. Ale jinak souhlasím, tenhle nafouklý keicar má potenciál.

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 10:24
2
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Asi bych volil Pandu s FIRE motorem. Bude to stejně zdechlé, ale je novější, větší a má dokonce i CITY režim posilovače.

Jakub Pospíšil
01. září 2020, 20:03
3
Opel Zafira Life: Omyvatelný přístroj

Ano, cena reflektuje aktuální stav trhu pro daný model. Ale to je myslím si v pořádku a je to relevantní skutečnost. Dostupnost zboží a schopnost výrobce zásobit sklady přeci logicky ovlivní cenu. Pokud je Mercedes tak žádaný, že nestíhá vyrábět, není důvod zlevňovat. Pokud má PSA plné sklady a potřebuje se toho zbavovat, naopak s cenou kouzlí velmi kreativně. Jako spotřebitele tě ale přeci tyhle skutečnosti vlastně vůbec nemusí zajímat.
-
Komentář upraven 1. 9. 2020, 20:03:56

Jakub Pospíšil
01. září 2020, 15:13
2
Opel Zafira Life: Omyvatelný přístroj

Skladovky jsou právě velmi relevantní, protože odráží skutečnou cenu těch aut a ukazují, co si lze reálně koupit. Objednat si auto a čekat rok, jestli náhodou na mě vyjde řada, to dneska nedělá u takhle užitkových aut snad nikdo.

Jakub Pospíšil
31. srpna 2020, 16:10
2
Opel Zafira Life: Omyvatelný přístroj

Tak jsem dokonce udělal průzkum ve skladovkách a tady to je:

-nejlevnější holobyt s 8+ místy:

Proace Verso - 515 000 Kč (r.v. 2020, 2,0 150 koní, manuál, bílá, nelakované nárazníky)
Vito Start 114 CDI - 800 941 Kč (r.v. 2019, 1,8 136 koní, manuál, bílá, nelakované nárazníky)

-podmínkou je automat, parkovací asistent, tempomat, výhřev sedaček:

SpaceTourer Shine 2,0 B-HDi 838 000 Kč (2020, 2,0 180 koní, kůže, el. šoupačky, el. sedadla, skleněná střecha, 3zonová klima)
Vito 119 CDI Tourer Select 1 148 290 (2019, 2,0 190 koní, bez navigace, bez kamery - jen pípáky, hadr, manuální sesle)

Ale znova zdůrazňuju, že to je naprosto v pohodě cena u obojího, stejně vybavený MB za cenu PSA by nedával smysl.

-
Komentář upraven 31. 8. 2020, 16:15:33

Jakub Pospíšil
31. srpna 2020, 16:01
2
Opel Zafira Life: Omyvatelný přístroj

Ceníková cena je u PSA nezávazné doporučení, to se řeší asi pod každým testem auta od nich. Vito ve srovnatelné verzi se srovnatelnou výbavou bude nakonec vždycky o minimálně 200 tisíc dražší.
Není to špatně, ta hodnota tam je. Nakonec by bylo divné, kdyby to bylo opačně. Jen prostě pro ty, kdo mají hlouběji do kapsy, bude argument úspory cca čtvrtky ceny dost zásadní.

Jakub Pospíšil
31. srpna 2020, 09:57
6
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Já myslím, že Bittner (kam se hrabe :D ) to řeší hlavně kvůli plynu...

Jakub Pospíšil
27. srpna 2020, 15:08
7
Jakub Pospíšil
27. srpna 2020, 12:56
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Čekal jsem, jestli se ozveš :) S-Type vypadá už trochu poživatelně po faceliftu a má mnohem hezčí záď, než mondeár. Ale ten předek s pěti oválama je prostě, zvlášť z přímého pohledu, eklhaft. Ale jinak je to ve všem lepší, než X-Type, to zase jo.

Jakub Pospíšil
27. srpna 2020, 11:19
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Jo, to vypadá taky dobře. Píchnout na to znáčky Buicku, nebo něčeho podobného, tak nikdo nic nepozná. Takovýhle auta mám přesně rád.

Jakub Pospíšil
27. srpna 2020, 10:52
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Ten Opirus má potenciál. Sundáš z toho znáčky a nikdo netuší, co to je a kolik by to mohlo stát. Ale má to kůži, elektrické věci, chrom, takže to muselo být drahý.

Jakub Pospíšil
27. srpna 2020, 10:05
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Omega je moc profláklá si myslim, ale jinak je to slušný auto, to zase jo.

Jakub Pospíšil
27. srpna 2020, 09:39
8
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Jenže RX8 majitele, co nemá škváru, zpravidla dělá dojem jen na špalkách kdesi za barákem...

Jakub Pospíšil
26. srpna 2020, 13:12
0
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

"Nějaká žena na to tady odpoví, načež jinak zřejmě naprosto normální běloch odpoví, že si vlastně nemá na co stěžovat."

Hele, nemyslim to fakt nějak zle, reálně mě to zajímá - proč je tam ten důraz na to, že Knightrider není černej?

Jakub Pospíšil
25. srpna 2020, 12:34
3
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Jo, to zase jo, to je dobrý point, setkal jsem se s tím mockrát, že se u holek řeší spíš jak vypadají, než čím jezdí. Ale vždycky záleží na komunitě, ve které se to děje. A některé "děvy od aut" tomu jdou dost naproti.

Jakub Pospíšil
25. srpna 2020, 12:31
5
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Tohle je super téma. Ono je to dost i o tom, jak vlastně vnímáme automobilové nadšenectví. Znám pár holek, co mají rády auta, ale že by se vypravily na okruh, nebo dobrovolně strávily odpoledne v garáži výměnou brzd? To moc ne, radši vyjedou někam na výlet, v pohodovém tempu, žádná okresková "touge", ale klídek, příjemná hudba, hezké výhledy... Na autě je nejkrásnější ta svoboda, kterou řidiči (a klidně i spolujezdci) dává, a tu myslím, že si užívají všichni bez ohledu na pohlaví.

Jakub Pospíšil
25. srpna 2020, 12:18
18
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

J. K.: měl jsem rozepsanou fakt dlouhou odpověď, ale to je asi buřt. Spokojím se tedy jen s parafrází tvé poslední věty.
"Až uvidím v naší společnosti alespoň 50% chlapů, kterak tráví rádi čas nákupem kosmetiky, bude to pro mě dobrý signál o stavu naší společnosti. Zatím je tento lakmusový papírek červený jako spartakiádní trenýrky."
Proč je progresivním levičákům tak zatěžko uznat, že mezi mužem a ženou mohou být rozdíly?
-
Komentář upraven 25. 8. 2020, 12:24:13

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Newport Royal 1972
Chrysler Newport Royal

1972 rok výroby
140 koní výkon
6 551 ccm objem

Lincoln Town Car  1984
Lincoln Town Car

1984 rok výroby
150 koní výkon
5 ccm objem

Dodge Ram 1500 2001
Dodge Ram 1500

2001 rok výroby
241 koní výkon
5 899 ccm objem

Chevrolet Silverado K1500 1988
Chevrolet Silverado K1500

1988 rok výroby
220 koní výkon
5 700 ccm objem

Mercedes-Benz Třídy G 300GE 1992
Mercedes-Benz Třídy G 300GE

1992 rok výroby
167 koní výkon
2 962 ccm objem