načítám data...

TheKubajs

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoJakub Pospíšil
BydlištěPraha 3
Registracepřed 4.2 rok.
Poslední aktivitapřed 13 sec.
Příspěvků ve fóru307
Komentářů u článků925
Pozitivních komentářů u článků395
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Zlatý věk levných ojetin je právě teď

03. srpna 2017, 08:59 23 komentářů

Dneska odbočím od popisu svých aut a pokusím se vysvětlit, proč si myslím, že žijeme v tom nejlepším věku pro milovníky levných ojetin.

Archetypy automobilových kategorií. Hledá se nejsedanovitější sedan a nejkombíkovatější kombi.

10. srpna 2017, 09:18 10 komentářů

Jaké první auto se Vám vybaví, když se řekne kupé? Kabriolet? SUV? Moje archetypy automobilových tříd si můžete prohlédnout níže. A ty Vaše mi napiště do komentářů.

Ty nejlepší úpravy pro Vaše auto podle pětiletého Kubajze

14. srpna 2017, 14:43 54 komentářů

Podle čeho jsem ve svých pěti letech hodnotil výkon a rychlost aut? Co nesmělo chybět na žádném sporťáku?


Posledních 50 komentářů

Jakub Pospíšil
včera v 22:42
0
Honda Jazz Crosstar e:HEV: Používejte pouze v souladu se zamýšleným účelem použití

Jo, jde to. Mi třeba ta převodovka (co tam není) nepřišla nijak zvlášť otravná, až jsem měl skoro pocit, že tenhle zvýšený jazz má nějakou jinou. Ale nemá.
Já s tím (v německu) cestoval po dálnici do Liberce a zpět na tempomatových 150 a v pohodě.

Jakub Pospíšil
předevčírem v 22:12
0
Jakub Pospíšil
předevčírem v 12:30
0
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

To žraní brzd je prý způsobené pokročilými ESP systémy, které blokují vnitřní kolo v zatáčce, aby auto ochotněji zatáčelo. Zní to logicky, ale exaktní studii, co by to ověřila, jsem nenašel.

Jakub Pospíšil
23. listopadu 2020, 13:26
0
Honda představuje nový Civic

Já budu asi rejpat, ale zrovna tenhle civic je sice pohledný, ale rozhodně mi nepřijde moc originální. Úzká světla protažená blinkry do stran, jednoduché čitelné tvary, nižší profil kapoty, hranaté kliky, otěrová lišta... to všechno byly klasické prvky přelomu 80. a 90. let.
Ale Accord Aerodeck, to je jiná, to je mistrovské dílo. Navíc s mrkačkami.

Jakub Pospíšil
21. listopadu 2020, 21:58
6
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

Tyjo, to vypadá, že konečně nějaká testovačka jezdí s podobnou spotřebou, jako dvacet pět let starý naftový pětiválec. Kdy se ten pokrok zastaví... :)
-
Komentář upraven 21. 11. 2020, 21:58:42

Jakub Pospíšil
21. listopadu 2020, 12:30
9
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

A vy jste se mi smáli, že prý focus se svojí tlacitkovou klimou a dvěma tocitky na rádiu není volba konzervativce. Who is laughing now...

Jakub Pospíšil
20. listopadu 2020, 13:13
0
Nejhůře vybavené nové auto na světě je na prodej v Indonésii.

Zas ale na druhou stranu je to točivá DOHC atmosféra, co nic neváží, nemá posilovač a trpaslíčky a výkon si v ní musí řidič zasloužit. Tak možná kdyby se to správně podalo...
-
Komentář upraven 20. 11. 2020, 13:13:59

Jakub Pospíšil
19. listopadu 2020, 20:46
1
Ford Focus 1.0 EcoBoost mHEV: Radost z malého motoru

Nenapadlo mě to googlit, ale tohle je fakt moc hezký sedan.

Jakub Pospíšil
19. listopadu 2020, 20:16
0
Ford Focus 1.0 EcoBoost mHEV: Radost z malého motoru

To je dobrá myšlenka. Nenapadlo by mě po jedničkovém focusu v sedanu brečet, protože nebyl moc hezký, ale tady by to fakt mohlo fungovat.

Jakub Pospíšil
19. listopadu 2020, 13:43
0
Ford Focus 1.0 EcoBoost mHEV: Radost z malého motoru

U Suzuki se ta informace o ceně taky objevila stylem "jedna paní povídala". Bylo by ale zajímavé dostat z autorizovaného servisu nacenění výměny baterie, zkusím to poptat.

Jakub Pospíšil
19. listopadu 2020, 13:24
0
Škoda Octavia G-TEC: Plyn se stále hlásí o slovo

Až na ty novodobý Hanza, co má ereso. To je i ryze měřitelně nesubjektivně hnus.

Jakub Pospíšil
19. listopadu 2020, 12:27
0
Ford Focus 1.0 EcoBoost mHEV: Radost z malého motoru

No já nevim, ale zrovna tady se ta převodovka tvářila docela manuálně :)
Jinak ale jo, na čísla to smysl nedává, na jízdní projev jo. Tříválcovou ovci sedlám v zaměstnání, má teda 115 koní, 85 kW a když koukám do konfigurátoru, tak teď má tříváleček dokonce jen 81 kW, ale to není důležité. Celkově je to charakterem hodně jiné auto. Tupější, méně ukecané. Víc spotřební.
-
Komentář upraven 19. 11. 2020, 12:31:40

Jakub Pospíšil
19. listopadu 2020, 12:10
0
Ford Focus 1.0 EcoBoost mHEV: Radost z malého motoru

To je otázka. Nedává to smysl ve chvíli, kdy zadání zní "koupit čtyři a půl metru automobilu v celku" a neřeší se výkon, jízdní projev a podobně. Ale reálně ten Focus jede pocitově lépe, než většina dvoulitrů pár let zpátky. Je agilnější, hbitější. Takže pokud jde i o výkon, pocit z auta, tak tam to smysl jednoznačně má.

Jakub Pospíšil
14. listopadu 2020, 17:26
0
Jakub Pospíšil
12. listopadu 2020, 15:09
0
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Jsem to ještě doupravil o cenu toho auta.

Jakub Pospíšil
12. listopadu 2020, 15:03
5
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Já vím, Krabe, ale zas v roce 2013 jsem bral osmnáct tisíc a říkal jsem si, jak je to supr geld. Ono už to je dlouho a platy šly od té doby nahoru neskutečně. 2013 jsme se tak nějak vyhrabali z krize, ceny byly popadané nízko, kupní síla nic moc. Teď je to přesně naopak, jsme na vrcholu (no dobře, tak těsně za ním).

A vůbec - ČSÚ nechť promluví.

průměrná hrubá mzda 1q 2013: 24 061 Kč
průměrná hrubá mzda nyní: 34 271 Kč

hodnota yarise tvojí mámy přepočtená na průměrnou mzdu dnes cca: 452 980,-
-
Komentář upraven 12. 11. 2020, 15:08:18

Jakub Pospíšil
12. listopadu 2020, 14:31
3
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Pidiautíčko Ignis vyšroubuješ na čtyři kila příplatkovou výbavou a novinářskou konfigurací. A je to ceníkovka, za kterou se auta, zvlášť s výbavou fakt nekupujou. To je věc, kterou zcela jistě víš a když se ti to zrovna hodí do krámu, tak ji i zmíníš.
Bývávalo obvyklé, že nová Felicie stála sto pade. Ale taky bývávalo obvyklé, že v té době brala zdravotní sestra 4500 měsíčně. Myslím, že "cílovka", ať už tím nazýváš kohokoli, má v poslední době nejsnazší přístup k důstojnému autu, jaký kdy v historii lidstva byl.
Mi taky vadí ty ekologický nařízení. Konec konců sám víš čím jezdím. Pracuju v centru Prahy, docela se mi nelíbí, že se skloňuje varianta, kdy by moje dvacet pět let starý daily nemohlo do centra, protože nemá správnou plaketku. Přitom jsem si jistej, že na těch mých 15k km ročně je mnohem ekologičtější používat tohohle spolehlivého dinosaura, než si nechávat vyrobit nové auto.
Problémem nakonec nejsou nějaké hodnoty emisí, problémem je spotřeba jako taková. To, že věci jsou čím dál víc rychloobrátkové. Stále mám v garáži vrtačku ze sedmdesátých let a když čas od času vyměním uhlíky, vydrží asi věčně. vše je na ní plechové, je jednoduchá a opravitelná. To je dneska už, až na to nejdražší zboží, prostě nemyslitelné. Paradoxně si myslím, že je to dané právě tlakem na to udělat věci co nejdostupnější. Ano, vrtačku dnes koupíš za pětikilo, může si ji dovolit každý, ale stojí to za to?
Podobně elektronika. Lowend telefony nedostávají aktualizace systému ani rok po datu ukončení výroby, takže neúměrně zastarávají. Nejsou náhradní díly. Opravitelnost věcí klesá.
Ale snad i v tom se trochu blýská na lepší časy, koukni na tohle video. To mi udělalo po dlouhé době radost.




-
Komentář upraven 12. 11. 2020, 14:38:29

Jakub Pospíšil
12. listopadu 2020, 14:14
1
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Při padesáti dobrý, můžeš šeptat a spolujezdec slyší.
Při devadesáti dobrý, můžeš mluvit polohlasem a spolujezdec slyší.
Při 130 točíš malý motor do 3600 otáček za minutu. Není to kdovíjak hlasitý, ale při setrvalé jízdě je to otravný. Někde vpředu furt slyšíš "vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr". Hodinu v kuse třeba. Ale mile překvapil aerodynamický svist, ten je tišší, než u nového Jazze, který by měl být aerodynamický až za hrob.
Zhovadilost je prostě silnější altík a přídavná baterka. Upřímně si myslim, že klasický auto s naroubovaným startstopem bez přídavné baterky a startergeneratoru je z hlediska zhovazení větší humáč. Tohle je alespoň sladěný jedno s druhým.

-
Komentář upraven 12. 11. 2020, 14:15:41

Jakub Pospíšil
12. listopadu 2020, 14:07
1
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Jak "jen spotřebou". Pokud mi nahoře Zajda píše, že to dřív žralo stejně, tak odpovídám, že ne. Jinak mi to přijde jako postupná evoluce. Má to lepší světla, je to trochu hezčí, umí to apple car play, přidali "módní" béžovou ve stylu G-Wagenu a favorita... "Zakazovat" automobilkám, aby průběžně inovovaly mi přijde fakt zcestný.
-
Komentář upraven 12. 11. 2020, 14:09:43

Jakub Pospíšil
12. listopadu 2020, 13:54
7
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Kucí, vy jste s tou EU otravný jak diskuteři na novinkách s uprchlíkama.

Převodovka je furt stejná, mi teda nijak sportlich nepřišla ale budiž, to je asi subjektivní.

Dvoukolka s hybridem žere teď kolem čtyř, čtyřkolka do pěti. Mi to žralo víc, protože polovina z 470 km co jsem s tim ujel byla po, aby se to někdo nechyt tak teda německé, dálnici z části v rychlostech kolem 140, 150.

Hybridní Ignis zcela prokazatelně žere míň, než žral nehybridní.

Baterka, jež se po půl roce může poškodit samovybíjením zní nebezpečně, ale v zásadě to znamená to, že když se auto vyjeté do mrtě nechá půl roku stát v mraze, tak se může mírně snížit kapacita hybridní baterie (která tam je stejně spíš symbolicky). Páni, to by nikdo nečekal.

Zdražení je nevyhnutelné u všech aut, projděte si ceníky. Tak to prostě je, dalo se to čekat. Snad jediný kdo zlevnil je Lada.

Jestli chcete brečet za nějaké Suzuki, které to schytalo od EU, je tu Jimny - to je typický příklad. Ale u Ignise jde spíš o přirozený vývoj.

-
Komentář upraven 12. 11. 2020, 13:57:17

Jakub Pospíšil
12. listopadu 2020, 12:55
1
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Ano, ta Vitara bude ve finále asi nejlepší volba, pokud by byl v hledáčku Duster, s tím nemohu než souhlasit.

Jakub Pospíšil
12. listopadu 2020, 11:42
2
Suzuki Ignis 1,2 DualJet Hybrid 4x4: Venkovan

Pravda, koukám, že Niva zlevnila, zatímco Ignis zdražil. Avšak - je Niva automobil pro normálního člověka, nebo spíše nářadí, případně hipsterská retro blbinka?

Duster je slovo do pranice, ale když koukám, na kolik by vyšel se srovnatelnou výbavou, jsou tam už velké rozdíly. Ještě víc se ty nůžky pak rozevírají při porovnání cen skladových vozů.
-
Komentář upraven 12. 11. 2020, 11:43:12

Jakub Pospíšil
11. listopadu 2020, 08:23
0
Ptejte se: Luxusní sedan za milion

Stinger je dobrá volba, taky mě hned napadl. Akorát právě u toho šestiválce mám pocit, že to auto je tak podivně rozkročené mezi sportovností a luxusem. Jde krásně poslat bokem, pálí gumy, i ten podvozek je vlastně celkem čitelný, ale jinak je to dost těžké auto a na brzdách v zatáčce dokáže nepříjemně překvapit tím, že prostě nezastaví. No a na luxusní loď je zase moc rozvrkočenej.

Jakub Pospíšil
11. listopadu 2020, 08:06
1
K mání je limitovaná edice Porsche 911. Lze si ji pořídit jen ve "výhodném balíčku".

No já jsem tam samozřejmě hned volal, že bysme to vzali na firmu na Autíčkáře, protože náš starej redakční Citation už není co bejval, ale Dan Borský a Jeník mi to hned zpucovali, že prej by se nám za obyčejnej Phenom všichni smáli, nejvíc Matěj Podhorský. Takže čekáme na bundle k Legacy, Lineage, nebo alespoň Praetoru.

Jakub Pospíšil
10. listopadu 2020, 11:51
0
Nepodceňujte kontrolku Check Engine, může to být vážné

Taky by mě to zajímalo. Možná má Mustang nějaký detektor plazů. Ale spíš ne. Co se týče hada a toho jak přežil, doufal jsem, že se ho v reportáži zeptají, ale nakonec nic.

Jakub Pospíšil
09. listopadu 2020, 11:01
2
TopX automobilových sebevražd

Mi tohle obhajování wankelu za každou cenu vždycky připomíná jednoho alternativního pána co znám, co bydlí v jurtě. V zimě tam má zimu, v létě vedro, vlhko, zatéká mu tam, každej víkend stráví tím, že to opravuje, na záchod nemá dveře, ale jen závěs, ale každému na potkání vypráví, jak je to super, jak to je levný a že s trochou údržby, kterou přece potřebuje i normální barák, je to supr dostupný bydlení pro každýho, kdo není nudnej.
Jako jo, technicky vzato tam bydlet jde, ale z uživatelského hlediska existují určitě i příjemnější varianty. No a s RX je to podobné, že. Jako blbinka když nevíš co s časem a rád "děláš věci jinak" - proč ne. Ale vydávat to za plnohodnotný konkurenceschopný automobil...odvážná teze.
-
Komentář upraven 9. 11. 2020, 11:03:38

Jakub Pospíšil
08. listopadu 2020, 10:56
0
Jakub Pospíšil
07. listopadu 2020, 19:38
8
Znáte Škodu Agromobil?

Nejhorší je, že Ivo už se tu neukáže. Odbyl si svůj slovní průjem, nečeká reakci, má svou pravdu a dialog nepřipouští. Místo toho raději pátrá v jiných zákoutích internetu, kde by mohl opět svým výkřikem do tmy zachránit svět.

Jakub Pospíšil
02. listopadu 2020, 17:41
12
Jezdíme křápy, aneb Proč nás lidi nemají rádi.

Nejezdí no. Protože to jsou krámy.

Jakub Pospíšil
01. listopadu 2020, 18:23
0
Když k dokonalosti chyběl jen krůček

Hydroměnič u nového transita by měl leccos poznat sám, má jen režim ECO a pak klasický normal. Ale ne vždy je z toho úplně moudrý. Typicky při pomalejších rozjezdech s prázdným autem měl tendenci točit zbytečně vysoko, což by dávalo smysl při plném autě, ale jinak moc ne. Ale možná jsem jen puntičkář.

Jakub Pospíšil
01. listopadu 2020, 12:58
0
Když k dokonalosti chyběl jen krůček

U transita je manuální možnost odřazení si naopak velmi užitečná. Ten automat totiž neví, nakolik je auto naložené. Takže u přeložené dodávky lze podřadit, naopak u dodávky prázdné jde odřadit výš třeba na okresce. A pak se ještě hodil na rozbahněné louce.

Jakub Pospíšil
30. října 2020, 21:23
0
Když k dokonalosti chyběl jen krůček

Logiku, zda je kvalt nahoru od sebe nebo k sobě má každý nastavenou jinak, ale je to ještě ten menší problém. Protože pořád to má alespoň trochu smysl. Ale třeba takový Transit má manuální změnu kvaltů kolébkovým tlačítkem, které je zboku řadičky tam, kde mívají některá auta odblokovávací tlačítko.
No a vyloženě na facku je řešení u současného Espace. Tam je v místě, kde bývá odblokovávací tlačítko knoflík polohy "P". Odblokovávací tlačítko pak ta převodovka vůbec nemá.

Jakub Pospíšil
30. října 2020, 11:18
0
Fiat Tipo čeká facelift. Přijde i outdoorová verze.

To by mě na jednu stranu potěšilo, ale na druhou - prodeje Y se drží hlavně proto, že je levná, jednoduchá, prostě typické menší italské auto. Jestli by tenhle recept fungoval i u crossoveru je otázka.

Jakub Pospíšil
30. října 2020, 08:09
0
Fiat Tipo čeká facelift. Přijde i outdoorová verze.

Jsou tam i nové lištičky na palubce, okraje výdechů klimy, změnilo se podsvícení a grafika ovládání klimatizace (z oranžové na klasickou bílou). Celkově to dost prokouklo. Když dám vedle sebe ty dva interiéry, každej pozná, co je nový a do 5 let starý.

Jakub Pospíšil
29. října 2020, 18:52
1
Mitsubishi Space Star: Budoucí hvězda petrolheadského undergroundu

U Sandera (toho současného, ne toho, co se chystá na příští rok) mám problém s tím, že má interiér horší, než první generace Meganu. To auto vevnitř úplně strašně křičí "hele, tady se všude moc moc šetřilo". Plastové výlisky mají otřepy, materiály jsou děsné, sedačky nepohodlné a odbyté, nezakryté šrouby a kabely jsou standard. V dodávce z devadesátek by to bylo akceptovatelné, ale prodávat to dneska jako nové auto je chucpe.

Jakub Pospíšil
29. října 2020, 15:29
0
Mitsubishi Space Star: Budoucí hvězda petrolheadského undergroundu

Kdepak, nový Yaris v úplném základu bez hybridního ústrojí startuje na 362 tisících. Tohle je bezmála o kilo levnější, u Toyoty je to teritorium Ayga.

Jakub Pospíšil
29. října 2020, 14:41
0
Mitsubishi Space Star: Budoucí hvězda petrolheadského undergroundu

Stojí to základ+22 tisíc za ten vzhledový paket, takže přes prst 311 tisíc.

Jakub Pospíšil
29. října 2020, 13:41
5
Mitsubishi Space Star: Budoucí hvězda petrolheadského undergroundu

No tak jasně. Akorát vybrat, kterou třetinu za ty prachy pořídit. Asi bych šel do té prostřední s kokpitem a udělal si z toho doma simulátor.

Jakub Pospíšil
26. října 2020, 12:42
0
Lexus RC-F Track Edition: Beránek v rouše vlčím

Já bych ho chtěl ve žluté s černou kapotou a křídlem.
Když to jeník přivezl, tak jsem se v tom svezl ve vytahaných teplákách a mikině, cejtil jsem se jako nějakej slavnej rapper, co si omylem koupil místo géčka RC-F.
Jo a kolego, mrzí mě, že jsi nevysvětlil, na co je tlačítko Launch a proč je důležité.

Jakub Pospíšil
26. října 2020, 12:38
2
Lexus RC-F Track Edition: Beránek v rouše vlčím

Ten je v plánu začátkem listopadu, ale obávám se, že i kdybych se rozkrájel, tak komplexněji, než pan Vaculík ho fakt nepojmu.
Ale už se na něj dost těším.

Jakub Pospíšil
26. října 2020, 11:19
0
Lexus RC-F Track Edition: Beránek v rouše vlčím

Neboj, napravíme reputaci nějakým tříválečkem :)

Jakub Pospíšil
24. října 2020, 23:32
0
Jakub Pospíšil
23. října 2020, 11:12
0
Honda Jazz e:HEV: Na papíře složitý, ve skutečnosti přirozený

Kdybych to honil jen po městě, bude to myslím kolem 3,5 na sto, ale bylo tam i pár dálničních cest a ty bohužel pro hybrid vždycky vyjdou hůř.

Jakub Pospíšil
22. října 2020, 12:29
3
Honda Jazz e:HEV: Na papíře složitý, ve skutečnosti přirozený

Corsa E je proti tomu hrozný krám. Zpracováním, výbavou, celkovým pocitem z auta. Tahle Honda je dost zvláštní auto. Vlastně kdyby to bylo malé SUV, tak je to asi trhák, ale mini MPV nad půl milionu je dost neprošlapaná cesta. Umím si představit, že si to najde zákazníky, jako druhé auto do rodiny to dává dokonalý smysl, ale asi jen málokoho, kdo hledá cukadlo za půl mega napadne jít do Hondy.

Jakub Pospíšil
21. října 2020, 11:47
0
Dacia představuje svůj první elektromobil

Na cenu jsem přišel podle toho, že slibovali nejlevnější elektromobil v EU, čili to mělo být levnější než městochod. Zároveň to ale těžko bude levnější, než indická verze (K-ZE). Nakonec těch 380 tisíc bez daně ukazuje, že jsem se docela trefil. Ono co čekat jinýho, levněji to udělat asi fakt nejde.
Přijde mi, že to jde úplně proti idee Dacie - osvědčená jednoduchá technologie za pár korun bez výstřelků a moderní výbavy. Tohle je vzhledově rádoby trendy věc, ale zastaralá, za to na elektřinu a drahá.

Jakub Pospíšil
12. října 2020, 08:13
4
Volvo XC60 T8 Twin Engine Polestar Engineered: Jak se pejsek s kočičkou naučili péct dort

" Land Rover z Bratislavy - přitom by na všechna ta auta jistě byla výrobní kapacita i přímo v Evropě..."
:D

Jakub Pospíšil
09. října 2020, 22:26
4
Ford Transit 2.0 EcoBlue automat: Když nechcete jet nadvakrát

Jasně Martine. Všichni, co když poprvé dostanou do ruky sedmimetrovou dodávku, tak ji na Praze 1 nepichnou na první dobrou bez chyby do podelnyho parkování by radši měli vrátit řidičák a chodit se denně klanet mistrům volantu jako jsi ty.
To jsou zas kecy povýšenecké, to bysem blil.
Je super, že to ta stodola má a doufám, že za pár let to bude stejný standard, jako jsou dneska třeba pipaky.

Jakub Pospíšil
09. října 2020, 11:02
2
Ford Transit 2.0 EcoBlue automat: Když nechcete jet nadvakrát

Ona někde je! Ještě vyvolaná z filmu. Ale kde, to fakt netuším. Asi někde v kronice.

Jakub Pospíšil
08. října 2020, 20:19
4
Ford Transit 2.0 EcoBlue automat: Když nechcete jet nadvakrát

Hele je to dobrý, ten automat na parkování. On si pohkida provoz a všechno, navíc je fakt maximálně efektivní.
Jinak je to hdm samozřejmě.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě 1969
Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě

1969 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR! 1971
Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR!

1971 rok výroby
245 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT Fastback, Na cestě 1970
Ford Mustang GT Fastback, Na cestě

1970 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG 2014
Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG

2014 rok výroby
214 koní výkon
3 600 ccm objem

Ford Aerostar MPV 1991
Ford Aerostar MPV

1991 rok výroby
150 koní výkon
3 000 ccm objem