načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 2.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1 sec.
Příspěvků ve fóru195
Komentářů u článků484
Pozitivních komentářů u článků87
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
17. května 2019, 09:37
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Tak, tak, stilíčko v 1,2 má fajn převodovku se šestkou. Společně s Almuchou a Fočusem je to celkem doporučeníhodná skvadra.

ToMyx
16. května 2019, 14:25
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

Tý barvě s kódem NOVODUR se taky divím. Asi jí nesnáším, portože jsem viděl, z čeho jsou odpady :-)
Chápu, že teď frčí bej cool a pastelový nebo matný barvy, ale je tolik krásných odstínů barev modré, červené, zelené, fialové, žluté a ještě, když jsou v tom odlesky. Proč si vybírat záměrně nudu?

ToMyx
15. května 2019, 14:02
2
Ptejte se: Jaké první auto?

Junior + beastar, vaše komentáře jsou kolikrát vydatnější než mlíko v kindrčokoládě :-))

Skoro bych ten požadavek na auto upravil na auto+pov = 30.
Je asi rozdíl, když někdo platí pov 3 litry a někdo přes deset, to je fakt. Jen jsem nečekal, že samotné riziko škodní události je "dražší" než samotná služba :-D
-
Komentář upraven 15. 5. 2019, 14:04:53

ToMyx
14. května 2019, 09:41
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Obecně je v ČR problém téměř nemožnost si nechat zapsat výjimku na díly, které jsou OEM v jiných zemích, které tady se neprodávyly a nemají éčko. Pak je tu problém techniků stk navyklých na obálkovou metodu a pak také vraky, které lidi občas snaží protlačit. Legislativa se nám změnila, postihy stk techniků a přímo stanic zvýšily, ale stále se nám tu nezměnil všeobecný přístup (ojebat cokoli co jde). V okolních státech není takový problém udělat úpravy auta za normální peníze, ale v ČR je to prostě na desetitisíce. Krásný příklad jsou typové listy u kol. Hold ČR.
Výfuk bych asi neřešil, pokud to neřve a pokud máš zdravý kat. Byl jsem v minulosti na STK, kde mi technik povídá: "Pane, vy to máte nějaký upravený, co?" Ano mám, chci auto mít kondici a pohromadě :-) "Koukám na to, máte tu nový pružiny, tlumiče, nerez výfuk, nové díly na nápravách, kdyby to tak dělal každý, to by byla paráda". Pán měl lidský přístup a viděl, že technicky je auto v super stavu. Když jsem odjížděl, dal mi svoje číslo a říkal, že pokud bych ho chtěl prodat ať se ozvu.
Takže, vždy je to o lidech, ale vyloženě bych to s volantem neriskoval.

ToMyx
13. května 2019, 16:57
0
Lev se vrací na trůn!

Ten předek sedanu (3. obrázek) je pro mě dokonalý. Trochu to kazí ty humpolácké kola, ale to by se vymyslelo :-) Krásná byla ta 505.

ToMyx
13. května 2019, 16:46
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Pokud na STK pošleš servisáka, kterému vysvětlíš situaci, budeš na 99% v pohodě. Pokud půjdeš sám "neznalý", je velká pravděpodobnost, že to technik odhalí. Nemá cenu si cokoli namlouvat, tak to dnes hold frčí... Na druhou stranu, výměna volantu není nic těžkého, stačí si to jedou zkusit a pak už to dáš v klidu sám bez pomoci.

ToMyx
13. května 2019, 12:28
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Pólin: na STK je vše v pořádku se správným volantem s bagem. Hold je to práce navíc jednou za 2 roky. Primera má airbag ve volantu a i např. postranní bag v sedačce, je tam těch věcí vícero, které chtějí péči.

ToMyx
10. května 2019, 08:28
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

Všiml, až Ty jsi mě donutil to potvrdit veřejně, Knighte:-)

ToMyx
09. května 2019, 16:48
0
Kia Ceed SW 1.6 CRDi Exclusive: Bez překvapení, bez emocí a bez chyby?

Alespoň, že tam toho bílého trochu je, ta modrá je opravdu naprd.

ToMyx
07. května 2019, 12:46
0
Kia Ceed SW 1.6 CRDi Exclusive: Bez překvapení, bez emocí a bez chyby?

No vidíš, tady jsem si říkal, že ta zadní část by mohla jako celek bodovat, ty plastové detaily jsou jak plast na oko:-)
Přijde mi to podobné avantu 6ce někdy z roku 2016 a asi mě to neuráží.

ToMyx
06. května 2019, 13:27
0
ToMyx
03. května 2019, 10:41
0
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Zase se tam nedosahuje takových rychostí, aby to tam na suchu bylo nějak nezvladatelné a nebezpečné. Ale ano, Bělá není úplně nejlepší co se týče těch únikových zón.

ToMyx
03. května 2019, 09:55
0
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

S tím rozuzlením celé "bajky" souhlasím. Mnoha "závodníkům" by pomohlo, kdyby si své schopnosti pilovali na trackdays. Člověk se vybouří, zažije krizovky v bezpečném prostředí s velkým množstvím únikových zón (kromě Nordschleife:-) ), vezme si z toho nějaké pomaučení a pak nemá zapotřebí to ventilovat na okreskách ve špičce. Druhý pohled, ještě stále jde (v létě) brzy ráno nebo pozdě večer najít okresky bez provozu. Pokud je tedy potřeba, raději na tyhle místa než blbnout v plném provozu.
-
Komentář upraven 3. 5. 2019, 09:58:25

ToMyx
29. dubna 2019, 16:24
0
Lexus LS500h: Potřebuje ještě Yakuza Mercedes?

Taktéž děkuji za zákulisní info!

ToMyx
29. dubna 2019, 14:50
0
Čerpací stanice jako umění

Poslední dobou jsem zaznamenal docela dost benzínek, kde se rekonstruuje a venkovní design je často do dřeva (Benzina) což je fajn.
Já mám, bohužel, ve spojení s čerpačkama spíše trápení s kvalitou pohonných hmot. Hledám nějaký recept jak mít 100% jistotu, že ta N98 nebo víc je opravdu kvalitní a bez sr..ek :-( Občas se mi stane, že i na hogo fogo čerpačce naberu plnou a za nějakou chvíli lituju, že jsem tam bral :-( Nechal jsem se zlákat novou stavbou.

ToMyx
29. dubna 2019, 13:29
0
ToMyx
29. dubna 2019, 10:07
0
Kafe & Káry se po zimní pauze vrací na Džbán

Že by podpůrné kroky ke zvýšení počtu aut na plečkap? :-)

ToMyx
29. dubna 2019, 10:06
0
Kafe & Káry se po zimní pauze vrací na Džbán

A pak, že nezažiješ americký sen v ČR :-)

ToMyx
26. dubna 2019, 10:14
0
ToMyx
26. dubna 2019, 10:11
0
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

Vtipně napsaný test o autě, které už tak moc vtipné není. Současná plastová móda mi prostě nesedí a je úplně jedno, že jsou plasty orámované jakochromíčkem. Prostě mě to odpuzuje a úplně devalvuje dobrý pocit z jinak asi kvalitně vyrobeného auta.

ToMyx
26. dubna 2019, 09:21
0
Kafe & Káry se po zimní pauze vrací na Džbán

Knightrider: Ihned jsem prostudoval a jdu tam vyhrát Chevyho, to je daný :-D

ToMyx
25. dubna 2019, 11:45
0
Kafe & Káry se po zimní pauze vrací na Džbán

Díky za odkaz. Na Moravu občas zavítám, takže to pro mě psychologicky není daleko.
Chápu to přesycení, někdy je to hned, někdy později, někdy vůbec a často jen proto, že tomu člověk nevěnuje takovou péči. Tak teď zbývají letadla nebo lodě :-D

ToMyx
24. dubna 2019, 17:20
0
Kafe & Káry se po zimní pauze vrací na Džbán

Na té fotce je Avensis kombi kucí :-D
Každopádně, děkuju za slova uznání, ale jak naznačuje Beastar, to slovo "srdcaři" lze nahadit slovem blázni:-)
Nedémonizoval bych můj přístup a náklady za Primeru. Cca 250 by nebylo fuč, kdybych na začátku věděl co chci a jen stále neposouval o krok za krokem...

Plánuji se tento rok podívat na nějaké srazy amerik, tak se třeba potkáme. Nebo jsi tento rok totálně mimo auta Knighte?
-
Komentář upraven 24. 4. 2019, 17:22:48

ToMyx
24. dubna 2019, 11:37
0
Kafe & Káry se po zimní pauze vrací na Džbán

Moc pěkná fotka s tím Tvým šuplíkem Knighte :-) Tyhle [email protected] jsem byl se synem a bylo super moci vidět obě ikony vedle sebe! Nakonec je to sranda, ale můj rodinný povoz je na fotce přesně vedle zmijáka a to jsem se snažil parkovat mimo, abych s krabicí moc nezacláněl :-D

5.5. bude Príma na 99% na finálním dolaďovacím servisu, pokud budou díly. Takže pravděpodobně dorazím jen na kukačku.
-
Komentář upraven 24. 4. 2019, 11:39:14

ToMyx
18. dubna 2019, 10:06
0
Lexus představuje svůj první minivan

Vůbec bych se tomu nedivil :-))

-
Komentář upraven 18. 4. 2019, 10:06:42

ToMyx
17. dubna 2019, 16:47
3
Lexus představuje svůj první minivan

Jsem asi divnej, ale mně se to fakt líbí. Já bych to bral :-)

ToMyx
17. dubna 2019, 16:42
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Krabe, netěš se. Limity jsou stále stejně dané, takže to zase taková raketa není. Ze mě mluví jen slepé nadšení :-)
Na Elišku se moc těším, alespoň nasednout bych rád. A chtít bych chtěl už teď, o tom nemá cenu se bavit!
Budoucnost hold začne vyšším zdaněním našich miláčků a bude pokračovat....to se ještě budeme divit..

ToMyx
17. dubna 2019, 16:01
0
Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni

Hezký článek o velmi zajímavém autě!
Nevím proč, nechápu to, ale strašně se mi tenhle Mustang líbí! Asi nejvíc ten zadní šikmý pohled. Tohle auto musí rozdávat radost, úplně mu to kouká z očí. Aha, já už vím, mám úchylku na podceňovaná auta:-D

ToMyx
17. dubna 2019, 15:44
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Krabe, politika a nebude to lepší, spíš naopak, bohužel.
Ta moje plechovka má jen ekologický motor (opravdu), je tam ekvivalent vtecu, aby to v nízkých otáčkách méně žralo a zajisté produkovalo nízké emise. Tenhle motor si JPN trh chtěl nechat pro sebe, ty motory byly kombinované s automatem (cvt). Počkej až se svezeš, pak ten nový ekvivalent určitě vymyslíš, ale budeš muset asi k jiné značce :-)

Beastare, díky, že zmiňuješ tu dobrou stránku pokroku. Soustředil jsem se na to co mě štve, že jsem zapomněl na hlavní přínos. Když čtu podobné hororové vize, většinou spojené s eko/elektro, říkám si, jestli nejsem v katastrofickém filmu, který brzy skončí.

ToMyx
17. dubna 2019, 14:37
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Ale to pak jsou klíče jen na startování auta a ne na machrování v café, nová doba :-D

ToMyx
17. dubna 2019, 14:21
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Beast: Na hnusnej kepl se těším! Po 7 měsících půstu mám auto konečně na chvíli doma. Zase je ze mě puboš :-) Za cca týden půjde zase zpět kvůli dodělávkám, ale musel jsem si pro ní dojet a svět je zase trochu lepší místo...a takhle na mě působí i jen trochu agilnější auta z devadesítek.

Koukám, že vztah k novodobým asistentům máme stejný. Největší paradox je, že chválím auto, kde jde startstop vypnout jednoduše tlačítkem!! Místo, abych se ptal, proč není možnost vypnout ho napořád... A purista? Já jsem jen nadšenec co má rád svobodu pohybu a chce jí využít alespoň jednou týdně :-)

Krab: Mám takový pocit, že v tom ty mladší generace (15--25) nejsou úplně samy. Od malička mají pro řešení jakékoli situace o 13 možností více než jsme měli my. Dneska je to vše o konzumu díky vyššímu standardu, ve kterém žijeme. Bohužel s tím jdou ruku v ruce i věci, které se nelíbí nám.... F1 co nemá koule, čím dál tlustší kastle, upozaďování umění řídit auto před býti řízen autem a vše cos uvedl. Jdeme dál a jednou si budeme v domově důchodců pouštět na mobilu zvuky dvanácti, osmi, šesti a čtvřválců a budeme se plácat po zádech jak to byly fajn časy, když se ještě smělo blbnout aspoň na okruhu a nestálo to majlant :-D



-
Komentář upraven 17. 4. 2019, 14:26:17
-
Komentář upraven 17. 4. 2019, 14:31:05

ToMyx
16. dubna 2019, 16:55
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Však já Tě dobře chápu. Ty napíšeš to na co jiní se stydí myslet :-) A je to tak dobře. Teď si jdu ještě jednou pročíst ten poslední blog s Rendlem s useklou zádí...

ToMyx
16. dubna 2019, 14:29
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Bíste, ty seš pirát! Chtěl jsem ti pochválit poslední super blog, ale Tvoje Evloodpověď mi vyrvala klávesnici z ruky!!! :-D

ToMyx
16. dubna 2019, 11:18
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Bíste: 100% souhlas! Máš frňák na odhady lidí mohl bys to zase jednou rozjet v blogu ;-)

Mně Autíčkář paradoxně otevřel oči ohledně převodovek. Dříve jsem pro srandu nebo u čehokoli silnějšího uctíval jedině manuál. Poté, co jsem pár těch automatů/robotů/dsg/cvt/hydro nevímco vyzkoušel, musím uznat, že to není tak jednoduché. Téměř neexistuje univerzální pravda, je to jen o situaci a náladě řidiče. V rodinné káře si ten automat najednou představit dokážu (nejlépe hydrodyn.měnič). Pak třeba kategorie supersportů, kde chápu, že při srandě je nutné mít 99% času obě pracky na volantu. Ale pak jsou tu auta, které jsou silné, rychlé, ale zvládají toho víc najednou ... gtčka, tam už nejsem vyhraněný.
Ale proč to tu píšu?
Chci navázat na "módy pro kreténky". Je mi jasné, že je to nabízeno, protože to rozevře procentuelní nůžky nakupujících. Ale naopak by mi přišlo logičtější, kdyby ty opravdu sportovní káry měly na čudlíku volitelný pouze comfort mód. Ten race+ je tam přece z fabriky, přirozenost, důvod, proč tyhle auta začaly vznikat nebo ne? A jó vlastně, dneska je to o prezentaci a hromadě keců, místo chlapských činů :-D

ToMyx
15. dubna 2019, 15:45
0
Proč máme tak rádi stará auta?

To máš za to Krabe, nemáš mít doma auto na každý den! :-D
Samozřejmě si dělám srandu, ale obávám se, že nejsem daleko od pravdy. Už jen tvé daily dává laťku proklatě vysoko, i když je spíše luxusní gt. A ty dvě další holky, o tom se nemá cenu bavit. Eliška je motokára kde cítíš vše a od catu jí dělí pár kg. A Sally? Je to Porsche! Rozložení hmotnosti, jiný způsob řízení než ostatní auta, překrásný zvuk motoru... pořád se ještě divíš, že už tě moderní nakoňované playstationy neuchvátí? :-)
-
Komentář upraven 15. 4. 2019, 15:46:18

ToMyx
15. dubna 2019, 14:15
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Krab: Ano, může to být tím, žes měl možnost vyzkoušet hodně různých aut a především jich máš pár doma. Zkušenosti přibývají a hlava si zvyká :-)

Mně E39 M5 přijde charakterem nádherně živočišná, ale i trochu nebezpečná, pokud se zatahá za ocas :-)
Dnešní nejen M, ale i běžná konfekce k ovládání nevyžadují nějaké extrémní zapojení řidiče, téměř žádné umění nebo řidičský cit.
Vše je jednoduché a na dotek a polovina aut dnes působí, jako by byly recyklát sama sebe. Pokud si mám auta vážit, nemít ho jako konzumní přepravní kapsli, musím k němu chovat z nějakého důvodu respekt. Pokud mi má dělat radost, pořebuju se spolehnout, že to bude spolehlivý rohlíkovač. Nemusí to být nabušený sporťák s 300+ koní, musí ale dělat to co chci já, reagovat nadšeně na povely a nejlépe i klamat tělem (v tom E39/ E46 M také hezky mátla). Třeba taková Alfa 166 s Bussem, to auto není ani nijak moc rychlé, ale ten chraplavý zvuk, reakce na plyn, super podvozek a posez za volantem.. Má prostě chrakter na rozdávání. A takových podobných překvapení je mnoho a někdy z babku nebo dvě :-)

Nechci říct, že vše staré je super a vše nové je nuda. Spíše, že v dřívějších dobách se auta vyráběla podle jiných limitů s jinými náklady a jinými cíly. Proto nám i dnes některé z nich pomáhají pocítit svobodu pohybu :-)

Bíst: Leon Cupra? Já stále nechápu, že vůbec takový balíček emocí v dnešní době někdo vyrobí a ještě v kombajnu proboha. Paráda!!! Jede to teda jako píchlá svině, jen bych si asi dokázal spíš představit a milejší by mi byl manuál, ale né úplně nutně. Na DSG mi vadí jak to prdí, když to řadí nahoru pod plynem. Až to bude za 5 let stát 400 a bude všude plno dílů, to oturbený auto se nebudu bát pořídit :-)


-
Komentář upraven 15. 4. 2019, 14:22:50

ToMyx
15. dubna 2019, 11:45
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Na fotkách vypadá skvěle. Svalnatý zvuk taky fajn, ale naživo jsem si nemohl pomoct, že je to trochu pouťovka, která navíc vypadá tak trochu otekle. Na papíře a v reklamě to vypadá sexy, ale naživo jsem z toho zase tak odvařenej teda nebyl. Ale to je zase ta subjektivní věc s designem, no..

ToMyx
15. dubna 2019, 10:55
0
Autíčkářův Trackday 2019 vol.1: Zdařilý start sezóny

Držím palce ať se najde! Byla radost pozorovat jak s tím ten motor cvičí :-D

ToMyx
09. dubna 2019, 14:40
0
Autíčkářův Trackday 2019 vol.1: Zdařilý start sezóny

Lukáš Senohrábek, díky za opravdu super fotky snad každého auta!!!! Sice jsem nedorazil, ale očividně byla švanda jako vždy a tak to má být! Tak snad v BpB!!
-
Komentář upraven 9. 4. 2019, 14:41:02

ToMyx
03. dubna 2019, 12:47
0
Brexit - britské vozy opouští Evropu

A vsadím se, že budou přibývat., bohužel:-)

ToMyx
02. dubna 2019, 10:21
0
Brexit - britské vozy opouští Evropu

Není co skrývat 3:0 :-)
Velmi vtipné, že jsem za včerejší aprílový den bral vše s odstupem..až na tenhle článek :-) Hamstere, ty hlavo pomazaná, jeden z nejzdařilejších aprílových počinů, který jsem kdy viděl. Tleskám a jdu pro prášek na tlak!

ToMyx
01. dubna 2019, 15:40
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Bíst sbírá lajky, založí si množírnu, svět se zbláznil :-)

ToMyx
01. dubna 2019, 14:02
1
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Aha, chápu, takže je to takt trochu srdcovka. Barčou jsem se jen párkrát svezl. Vždy to místo ní vyhrálo něco praktičtějšího japonského co hnije rychleji :-D

ToMyx
01. dubna 2019, 11:50
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Díky za upřesnění.
Inzerátu by neuškodila lehce vyšší informační hodnota + i třeba nějaké fotky z introše. Určitě každý chce alespoň základní info, než zvedne telefon a jede přes půl republiky do Hranic ;-)
Jinak já tu 1.8 znám také z barči. V coupé jsem zkoušel 140kw dvoulitr a to auto bylo krásně dravý a příjemně rychlý. Méně bych asi do Coupé ani nedával.
-
Komentář upraven 1. 4. 2019, 13:51:00

ToMyx
01. dubna 2019, 11:22
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Přesně tak. Ač mám tojky rád, tohle auto má pro mě v perfekt stavu cenu tak kolem 50-60tkč. Hlavně, je to stále starej japonec a po první prosolené zimě to bude kvést, pokud se to neproleje voskem skrz naskrz ;-)

ToMyx
01. dubna 2019, 11:14
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Ouuu, to bude ten kousek za 6 pětek z náchoda? Vypadá moc pěkně, jen ten motor...je jen základ.
Škoda, že to není 140kw verze, jednou bych si jí chtěl pořídit a zavřít do garáže k rodičům :-D Cena je krásná, to opravdu paráda!

ToMyx
29. března 2019, 14:52
0
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

Jen je škoda, že hromada lidí v té svobodě utváření budoucnosti bez jakéhokoli lobbingu a ovlivnění nevidí nutnost. Je to asi historický pozůstatek, ale i tak mě to štve. Neříkám, že fandění spojení "zub za zub", ale určitě mám blízko k maximální míře svobody a naopak k trestání, pokud dochází k nekalostem a překročení nějakých limitů. Svoboda pohybu, za chvíli o tom budeme číst v pohádkách dětem.

ToMyx
28. března 2019, 17:14
0
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

A nebo mu došly prachy :-(

Ať nejsme jen negativní, mám tady návrh na tričko nově vznikajícího brandu s velkou fjůčr: "Jmenuji se Elton Mlusk" :-D

ToMyx
28. března 2019, 17:01
1
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Právě o to jde. Řidiči jsou skupina ze kterých se lehce dostává nějaká ta "dodatečná daň" navíc. Od pohonných hmot přes bodový systém apod. Obávám se, že tady spíš půjde o to, že Pepíci jako jsme my řvou daleko nejslabším hlasem, takže ti půjdou jako první. Ale nechci být špatná Libuše :-)

ToMyx
28. března 2019, 16:57
1
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

Jojo, takže už nejde o to, že je riziko, že to nějakou nadutou palici napadne dát povinně nevypínatelné, ale rovnou to v rámci bezpečnosti vyšperkuje elektrošoky nebo nastavení vyhřívání sedačky na max?

Proč mám neodbytný pocit, že bezpečnost je až na posledním místě?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

Cadillac Escalade jen 110 000km 2007
Cadillac Escalade jen 110 000km

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 199 ccm objem