
ToMyx
Jméno | Tomáš Daniel |
---|---|
Bydliště | Kladno |
Registrace | před 6.7 rok. |
Poslední aktivita | před 2.5 měs. |
Příspěvků ve fóru | 227 |
Komentářů u článků | 624 |
Pozitivních komentářů u článků | 125 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Mám rád plnoletá auta :-) |
Posledních 50 komentářů

Docela pěkná smečka funglovek :-) Já bych to zase tak nehanil, 90% místniho čtenářstva si nemůže dovolit vrazit do auta 500+, takže by nebylo pomalu ani na minulé generace.

Pokud bude alespoň sucho, I'm in. Každý výlet byl fajn, těším se co přinese následující rok.

Krabův Sunday drive.
Směsice všech možných řidičských nebo jinak zajímavých aut a neméně zajímavých majitelů, kteří neváhají brát na výlety i další členy rodiny :-) Tady platí, že cesta je cíl.
Komunita kolem Nissanů.
Ať už můj servisman nebo ladič nebo další známí, kteří se motali nějakým způsobem kolem mého auta. Vždy to vedlo na trackday nebo na okresky nebo víkendovou akci mezi kopečkama. Rohlík na hubě, učení se jízdním technikám, předávání zkušeností se servisem a jednotlivými díly a hlavně chuť pomocí. Tohle můžu :-)
-
Komentář upraven 12. 10. 2020, 23:04:42


Snažím se to často koncipovat tak, aby se naše rodina dělila na holky a kluky:-) Synátor jede se mnou "horší cestou, za to je to dál" a dcerka s paní Tomyxovou zatím stihnou vše připravit na náš příjezd:-D

U Almery s 1,4 jsem nechápal jak opravdu lehounce lze pohybovat řadící pákou. I jedním prstem. Jako 2 auto jen na nákupy ideál, jen ta kovomorka a co si budeme povídat, 55kw moc nejelo.

Jasan, takhle nějak bych si to představoval :-) Díky za osvětu. Zadohrab jako rodinná dročka by asi nebyl úplně podmínkou, jen si nedokážu představit jak to ten předek přenesl na silnici, automat možná pomohl...

Zajímavé zamyšlení. Jediné co na mě křičí je to GTO, tohle je ideální kára pro rodinku. Nikdy jsem se nevezl, 2x se mi povedlo zaslechnout při startu a výjezdu z garáží a byl jsem lapen. Zamrzl jsem v minulosti a tuhle káru bych teda sakra bral :-)

Sympatický test sympatického autíčka. Do města a pro matku se dvěma dětmi ideální. Bez nutnosti zapojit něžnou polovičku do tajů řízení je celkem plus a když člověk uvidí cenovku, vybere veselou barvičku a není o čem.

Super napsáno, díky. Zrovna nedávno kolega začal proklínat svého současného fokáče a zamýšlel vybrat nový povoz. Od malého kombi se při výběru dostal až k Dusteru a SsangYongu stylem...za málo peněz hodně muziky. Když jsem procházel, co Korejec nabízí, vůbec mě to neuráželo a Korando bych doma klidně snesl, kdybych ho shodou okolností upřednostnil před kombi. Za ty prachy to bude fajn kup. Jen víc takových ať se hladina trochu zavlní :-)
-
Komentář upraven 11. 6. 2020, 18:05:44
-
Komentář upraven 11. 6. 2020, 18:14:39

Tenhle super článek mě dnes donutil si přečíst i článek o Camaru, znova a za nějakou dobu to udělám znova :-)
Krásná kára, super styl a plně chápu majitele. Dokážu si představit, že se těší na další jízdu kamkoli, tu bublavou pohodu, prostě rohlík. Super fotky to jen dokreslují. Amerikám moc neholduju, ale o to víc mě baví o těch dlouhých kapotách a velkých rozvorech číst. Díky

Franto, text a auto fakt paráda, pane fotograf, fotkytaky paráda!!!! Čtení a pokoukání jedna báseň :-)

Teda Krabe tfuj! Jak granulka, jak pejsek? Zkus si být zavřený 3 měsíce na HO ve 3+1 s kňučícíma prckama a jen jednou ženskou :-)
Řekl jsem si, že chci stihnout maximum než přijde druhá vlna korony nebo další zimní servis, takže si vlastně plním sny a dejchám :-D
A na mou obhajobu, když synátor slyšel, že v den výletu s Krabem je od 17h akce u ENGINE a ještě předtím K+K, tak prosil, že by chtěl stihnout všechno. Malému Tomyxovi já neumím říct ne, ale můžeš mu to vysvětlit na výletě, jestli chceš :-)

Jdu zrovna kolem a nestačím se divit! Hustej básníčkář, teda vlastně sorry bro...rapper.
A já budu další co se bude snažit spojit obě akce dohromady. Ráno s Krabem a večer s Violou, bude to nabitý :-D

Lukáši s kolegou, držím pěsti ať vám bělouš drží co nejdéle! Je vždy radost vidět mladé kluky co si pořídili káru na půl, aby mohli sypat na okruhu. Paleček za přístup! Modrá s bílejma:-)

Ty bestiální E30 byly krásné na pokuk i poslech. Tak bylo úprav, šemíků i šikovnosti dost.

Díky za zveřejnění! Alespoň mám potvrzeno, že mobilní aplikace zdarma a gps jsou poměrně přesné.

Vypadá to na jeden z klidnějších trackdayů bez front, tak koukejte objednat i jasno a 15°C :-)

Parádní článek i celá série! Autobusy jsou pro mě nostalgické vzpomínky při dojíždění do školy, výlety, závody... Prostě ideální článek k snídani nebo na odpolední siestu. Četlo se to samo!

Historie tohoto konkrétního kusu samozřejmě táhne a celý článek mi zlepšil ráno. Design mě úplně neoslovuje, ale to celé kouzlo bude v nenucené jízdě bez střechy. Klidně víc takových!!


To Bčko je asi fajn, ale Avíka pro začátečníka a navíc do města? Avensis (T25) kombi je auto na dálnice, případně okresky. Do města na cukání vhodné určitě není. Nejen kvůli pekelně dlouhé převodovce, městské spotřebě, ale i malému rejdu a špatném přehledu co se děje za autem při parkování (info od 2 řidiček). Jinak jí mám moc rád :-)

Mně se líbí, že nadhled a klídeček čiší i z tvých odpovědí na rozhořčené brečící komentáře :-)
Nejen článek, ale i diskuze pobavila. Jen tak dál nejen s autíčkářovou garáží, ale i neotřelými způsoby psaní!

Čtu článek až dnes a díky za počáteční sdělení. Je to vtipnej článek, klidně i víc závorek s názory Kubajze..
Přijde mi to jako perfektní olej do ohýnku lednové ospalosti a bavil jsem se. Ve finále je to lákadlo pro zájemce o velké kabrio z frcu. ještě jsem teda neviděl lákat na "nedokonalosti", ale taky cesta :-)
Měl jsem možnost svézt se oranžovým coupé s T5 a automatem, poladěnou Hirschem, myslím. Bylo to v době Oktávky jedničky s 1,8T v L@K (kamarád si jí vypůjčil od otce). V té době mi síla a zvuk švédského pětiválce přišly neskutečné a jízdně to bylo fakt dělo. Dodnes je to jedno z nejhezčích elegantních větších coupé, jehož design bych popsal jako nadčasový. Ale i tak, kdo čeká štiku okresek, ten bude čekat marně. Silnice první třídy a dálnice, tak bych popsal revír téhle fajn káry.

Ohledně Žuka bych předem silně doporučil se v tom svézt. Jede to hezky, jen ta tvrdost podvozku mě celkem překvapila.
Jako druhé auto domů bych v této situaci vybíral podobně...svišť, panda, lion, clio. Je mi tam nějak neštymujou ty 1,8tsi, asi předsudky z minulých zakarbonovaných let.

Nic proti Leónu, ale to už ty 1,8 jsou v pohodě? Pokud ano, pak tedy Golf od Seatu, proč ne :-)

Vy dva, tu na Autíčkáři máte svou nezastupitelnou roli :-) Automobilový promiskuita a romantik s básnickou licencí a raubíř, podněcovač diskuzí a přilévač oleje do ohně, tak to má být a bez toho by to nešlo. Člověka to nutí zapnout mozek, číst mezi řádky a prohlédnout, že je to občas prča nebo záměrné pošťouchnutí. Já bych to neměnil :-)

Anketa byla super, sice došlo na mnoha frontách k nepochopení té základní triviální otázky, ale to je věc druhá :-)
Synátor se vždy nemohl dočkat až bude moct vybrat to svoje auto a tím pro mě celá anketa splnila smysl = POBAVIT.
Co se týče místních výkřiků a hejtů, to mi hlava fakt nebere. Moc to žerete pánové, vždyť vůbec o nic nejde. Nebo mi chcete namluvit, že ultrasubjektivní věc jako je fakt, že se někomu něco líbí víc než něco jiného, je nutné měřit a analyzovat, aby se v případě "nevhodného" výsledku ankety mohlo začít s napadáním? Ale no tak. Sympatie můžou vycházet ze zkušeností, vzdělání, ale také třeba jen z aktuálního rozpoložení. Každý hlas byl přeci jen vyjádřením sympatií jedince, nikoli univeziální pravda, tak proč to fňukání :-)
I kdyby vyhrál Trabant, je to prostě vítěz ankety na základě hlasů z FB, nic víc, nic míň.

Jen dobře a pokud se povede zachovat parádní zvuk motoru, snad si to někdo z frflalů i koupí.

Kdyby nebyl požadavek na úplně nové auto, pak bych doporučil předposlední generaci MRS, takhle si myslím, že to bude hlavně o vyzkoušení. Poslední MRS už není takový vládce a pak záleží na zaměření řidiče, protože není tracktool jako tracktool :-)


Nebyl jsem přímo tady, na Zličíně existuje něco podobného (auto/ letadlo). Každopádně, je to skvělá nová zkušenost. Pro tebe výhoda, přes zimu si do toho otevřeného auta nebudeš muset brát kulicha :-)

Lokalita super, není to sice láce, ale jako trénink pro někoho, kdo chce se svým autem poprvé nebo po dlouhé době navštívit nějaký okruh je to super věc!

Vojta: Výborně! Muselo mi to utéct :-)

Toyota Soarer/ Lexus SC je super, jen se obávám, že old school vzhled nebude pro tazatele dostatečně moderní.

Výborně! S tou Hondou jsem byl, koukám, o pár minut pomalejší.
Přiznám se, že vzhledem k mé situaci, pečlivě sleduju Vaše aktuální inzeráty na bazoši. LS430 by byl ideál, pokud by bylo na benzín a ještě by dvě kila zbyly na servis :-)

Souhlas pánové. V posledních několika letech byl můj roční nájezd cca 35-45tkm/ rok. Nebylo to vždy vše jedním autem, za to přes půlku soukromým benzínovým Avensisem. Za tu dobu jsem zjistil, že základ jsou sesle a logické uspořádání jednotlivých ovládacích prvků, aby mě něco neštvalo. Jedno z nejpohodlnějších a taky celkem trvanlivých aut mi přišla stará Camry s benzínovým 3.0 (a klidně LPG), jenže to není koncern a 4x4.
Za posledních cca 5 let mě překvapilo ještě jedno auto. Taxikářský Accord 2.2. Za posledních cca 5 let jsem jel ve 3 exemplářích a nájezd byl cca 500- 700 (vím, že nad půl mega, protože to byl důvod ptát se řidiče na zkušenosti) . Velmi mě překvapilo, že pánové dročkaři měli velmi podobné osudy zkušenosti. Prý to koupili jeté na zkoušku s nájezdem cca 200-250, ale ono to pořád drží a jezdí (2x manuál, 1x automat). Dověděl jsem se jen to, že jen pravidelná výměna oleje a filtrů a nazdar. To mě fakt překvapilo.
U výše zmíněných jsem do popředí postavil hlavně trvanlivost, takže je to asi úplně mimo. Tolik z mých skromných zkušeností.
-
Komentář upraven 12. 11. 2019, 11:32:44

Sato: Doporučuju zkusit kompletní dekarbonizaci pomocí výrobků jedné americké firmy na 2 písmenka..ať nedělám reklamu (ale opravdu kompletní = nejen sání a motorová část, ale i palivová část). Měl jsem možnost zjistit co to udělá jak s benzínem, tak s dieselem a je to opravdu markantní rozdíl. Cena mezi 5-10tis Kč dle motoru. Jen je nutné hledat někoho, kdo to dělá opravdu komplet, ne jen některou z částí.

Tuhle pětku jsem si už někdy v roce 2013 dal na seznam aut, které jednou pořídím. Moc nechybělo a koupil jsem kombíkového 540i s repasovanou automatickou převodovkou. Utekla mi o cca 2 dny. Sním hold dál :-)


abc: Zajímavé. V čem kromě "neprůstřelné" spolehlivosti to Coupé tak ekluje? Jen design? Chvíli jsem měl tu čest (jedny prázdniny před cca 15 lety) a to auto mi přišlo v pohodě a těch 140kw s tím hýbalo hezky.

Za ty prachy by měla být zlatá :-) Pořád je ale na čem pracovat. Ještě více zpevnit, utlumit zvuk a hlavně se naučit řídit. Snad jednou.
-
Komentář upraven 22. 8. 2019, 16:18:02

Sausages: Krásná fotka, evokuje mi to zájezd důchodců do maďarských termálů :-) To snad nemůže být nad 50kmh vůbec použitelné, tohle zvěrstvo. Těm vzadu musí uletět nejen paruky, ale i brejle!! :-)

Tak to mě taky napadlo jakmile jsem si přečetl tenhle titulek :-)
Chápu, že Kia/Hyundai jde stále kupředu, zpět ni krok, ale do ranku 1,3 mio mi tam prostě něco chybí. Možná ten šestihrnec :-)

Proto je nejlepší mít doma 2 a více aut, každé k dosažení jiného cíle :-) Abychom si nalili čistého vína, mně se to kecá, mé auto pro zábavu je...liftback :-))))


Mám to s láskou k MPV stejně. Naposledy co jsem si říkal, že bych se sebezapřením zvládl byl S-Max :-)
Také si nemohu pomoci, ale tohle BMW, podobně jako ty velké mastodontní úplně nemusím. Ještě, že nejsem mamina :-D

Tak tak, krásně trefený článek na paroh :-D

Je fajn narazit na podobného nadšence, který se nebojí auto používat. Z takových lidí (libovolného věku) je pak to nadšení pěkně nakažlivé.
-
Komentář upraven 13. 8. 2019, 15:28:16
Poslední komentáře
- beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Junior: Point one taky nebyl primárně se posmívat autu. Mě to taky... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
A mimochodem, jenom abych jako nekecal... Já bych si nějakou... - Stanley, Ford Focus ST X: Okruhový test
Tohle auto mám rád - občas se se standardním ST této generace... - HeavySmoker, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: O software by som sa nebál. Keď sa toto rozšíri (a ono sa to šíri... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Jako jo, uznávám, mohla to být to otrava už tehdá, někdy... - beastar, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: Co píšeš je samozřejmě z velké části pravda. V tom zmiňovaném... - Marek Brunner, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Reálně to je spíš 10-15 kWh/100 km, 19 to žere max v zimě,... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Bych jenom podotkl, že ve slušně vychovaném autě z r. 2007... - Trinom, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Zadávání adresy rozhodně pravěk nebude. Vyhledání obecných... - sheogh, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
... a peklo zamrzlo... :-))))))) Ten interier je vylozene hnusnej,... - FidoBlack , Auta, která mi způsobují smutek
Téměř každý crossover nebo SUV co si hraje na rodinný auto...... - Habakukk, Premiéry na Legendách: novinky ukázal...
Obecně mě mega obrazovky nevadí, ale v tomto krásném Mustangu... - Moctezuma, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Pěkná recenze, díky. Spotřeba 19 kWh/100 km je perfektní.... - afro-r1, Ford Focus ST X: Okruhový test
Take mam relativne dlouhy koncovy prevod petka 250km/h, sestka... - rock, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Ono té konkurence okolo 750 t disponující 150 k s nějakou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - DS3 E-tense: Nově bez přídomku, zato s lepším dojezdem
25 komentářů