načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 2.5 rok.
Poslední aktivitapřed 1.1 dny
Příspěvků ve fóru187
Komentářů u článků430
Pozitivních komentářů u článků81
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
18. března 2019, 16:33
0
Bazarový snílek: Plechcupové speciály se závodním rodokmenem

Je tam nějakých 200 kg rozdíl, to mi přijde, že těch 66kw by mohlo na malém okruhu zářit víc, ale co délka převodovky, to netuším. Možná máš pravdu.

ToMyx
18. března 2019, 14:18
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Čas 57,3 byl zajetý ve dvou lidech na palubě v klasickém směru s jednou šikanou na cestě k nejvyššímu vrcholu.
Se 180k setupem v Primeře nejsem schopen zajet lépe. Ale je to jen "informativně", neberte to jako bernou minci pánové. Všechno to jsou časy s mojí ne úplně sériovou Primerou a mými skromnými zkušenostmi. Vedle počtu koní je nutno zohlednit váhu auta a fakt, že ty časy pod minutu byly zajeté na trochu lepivějších pneu (Yokohama ad08r). Z pohledu nějakého mého vývoje a zkušeností cokoli pod minutu s podobně slabým a těžkým vehiklem už vyžaduje snahu/ talent, lepší parametry auta nebo všechno dohromady :-)
Úplně první Mýto někdy v roce 2016 znamenalo čas několik sekund přes minutu a to dokonce bez šikan, teď je otázka, jestli je to obrázek mé jalovitosti nebo toho co udělá trénink, setup a pár koní (cca 30) navíc.

to beastar: pan sejdž má trochu jiné parametry nářadí :-) , každopádně vodil si to v Mýtě pěkně, to se musí nechat.
-
Komentář upraven 18. 3. 2019, 14:21:33

ToMyx
18. března 2019, 11:16
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Abych ty časy v Mýtě uvedl na pravou míru, dost závisí na strojovně a rukách. Časy kolem 60s+ jezdí slabší auta a začátečníci nebo mírně pokročilí a pak každá sekunda dolů je znát. Předohrab s cca 180k, 1300 kg a téměř stokilovým řidičem + spolujezdcem s váhou pytle cementu to v zápalu boje v nejlepší chvilce zajede za něco jako 57s:-) Takže cokoli pod tenhle čas je dáno větším zastoupením koní v motoru nebo mírou šikovnosti drivera :-) Jinak ano, Mýto je v ČR asi nejrychlejší z malých okruhů. I když Sosnová, pokud je otevřená celá, také není co do rychlosti nejhorší. Jen ten povrch.

ToMyx
15. března 2019, 16:04
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Už jsem to párkrát "proti proudu" jel. Některé zatáčky jsou ostřejší a zrovna po té horní táhlé rovince to chce brzdit dříve, ale je to fajn zpestření. Doporučuju vyzkoušet.

ToMyx
13. března 2019, 14:59
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Když pojedeš mrknout do Bělé, tak klíďo, synovcův podprdelák mě přesvědčil :-D Skoro na každé akci beru pár navigátorů :-)

ToMyx
13. března 2019, 14:36
0
ToMyx
13. března 2019, 14:32
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Rienovo FD bylo bestiální, to ano, ale hlavně díky řidiči. Krásná hra kočky s myší, tedy spíš balancování mezi zrychlováním a ujíždějícím zadkem a bržděním a ujíždějícím předkem :-D

ToMyx
13. března 2019, 14:27
1
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Díky za reakci. Neplánuju s prckem na sedadle cokoli riskovat. Hlava mi stejně nedovolí tlačit jako bych jel sám. Spíše mi jde o to, aby potomek viděl, že to jde i jinak. Helma a rozum sebou je samozřejmost :-)
-
Komentář upraven 13. 3. 2019, 14:34:10

ToMyx
13. března 2019, 12:52
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Tak na tuhle odpověď s dětským spolujezdcem si taky počkám:-)

Největší auta? V Mýtě se proháněly emerický koráby a co do koní, už jsem tam na trackdayích viděl i Challanger SRT a další nestvůry s výrazně přes 400 koní. Mýto je okruh pro motokáry, silné bestie se ani nerozjedou a už musí brzdit. Zondě by bylo nejlépe v "depu" na červeném koberečku hned vedle velitelského "stanu" :-D
-
Komentář upraven 13. 3. 2019, 13:02:43

ToMyx
13. března 2019, 11:58
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Už jsem na Autíčkářském trackdayi zahlédl prcka v autosedačce. Měl na hlavě cyklohelmu a ta kára byla stříbrná MRcha :-D
Taky plánuju tento rok prcka zasvětit :-)

ToMyx
13. března 2019, 11:52
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Nic si z toho nedělej, zimní servis se nedá uspěchat. Hold nazbrojíme až na Bělou :-)

ToMyx
28. února 2019, 11:31
0
Renault Kadjar TCe 160 EDC: Tak to berem, zlato?

Máš naprostou pravdu, prošlapanou cestičku a možnosti čarování s cenou, které zase zpětně těží z prodejů...to je prostě začarovaný kruh a nějakej já to nezmění...

Krásnej popis toho pána co si takhle se Sally jezdí na celé sobotní dopoledne pro mlíko a rohlíky :-)
Každému, kdo ho nezná to může být buřt, ale je dobré si přiznat, že tu v kotlině není moc lidí se schopností točit auta a ještě o tom psát se zápalem. Navíc v tom spatřuji hlavní přidanou hodnotu a to říct stádu, že je fajn použít vlastní hlavu, názor a nebát se zkusit něco nového a jiného než jen uniformitu. Přesně tak, až bude mít Bíst každý měsíc možnost přihrát nějakou zajímavou káru, bude ta větička s poděkováním mít zase trochu jiný zvuk ;-)


-
Komentář upraven 28. 2. 2019, 11:42:58

ToMyx
27. února 2019, 17:15
0
Renault Kadjar TCe 160 EDC: Tak to berem, zlato?

Pěkně se to četlo, né, že né!!
Máme tady koukám nový fenomén, Krab je všude :-D
Vůbec Rencky nesleduju, Talismana občas potkávám a pěkné auto a tohle mě také designem neuráží.
Nerad to říkám, ale bylo by fajn, kdyby nákupčí zahodili předsudky a kupovali nejen vag. Bude to hned veselejší.


ToMyx
25. února 2019, 15:22
0
Motorismus na Pařížský způsob

Správně se dotazuješ:-)
DS určitě ta stará Fantomasova, ty tvary jsou super! Nové DS se všemi těmi cinkrlátky mi nic moc neříká.

ToMyx
25. února 2019, 10:33
0
Motorismus na Pařížský způsob

DS a Alpinka jsou krásné, mohl bych se na ně dívat od rána do večera:-)

ToMyx
21. února 2019, 17:05
0
Citroën U55 Currus Cityrama: Retro autobus z budoucnosti

Pamatuju RTO, město ho půjčovalo kroužku orientačního běhu, tak mě vozil na závody. Pak pamatuju i M6 a kloubovým Ikarusem jsem jezdil také a vždy jsem chtěl být na točně, hold 5. třída základky. Jsem teda starej?:-)
Jinak ten strojek na kličku (na jízdenky) se mi vždycky strašně líbil a jeden řidič si ho dokonce prosadil i v době, když už byly elektronické. Říkal jsem mu trhač, měl vždycky švih, jakoby chtěl nekomu tím lístkem useknout hlavu:-D

ToMyx
21. února 2019, 13:57
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Recenze stejně jiskrná a noblesní jako Levante samo, parádně napsáno :-)
Ještě jsem se nezvezl a vlastně ani neměl možnost vidět více z blízka, takže si netroufnu hodnotit auto. Těch pár záblesků na světlech a zvuk při rozjezdu od semaforů mi stačí na jedniné. Vypadá hezky tenhle tlouštík a nějakým záhadným způsobem mi připomíná Stelvio.

ToMyx
21. února 2019, 13:49
1
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Přesně to mě napadlo, když jsem ho poprvé viděl.

ToMyx
20. února 2019, 09:24
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

To byli chrániči ještě v pohodě. Né vždy jen takhle neinvazivně doporučují :-)

ToMyx
20. února 2019, 08:59
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Asi jsem se zasnil, že jsem tak nějak zapomněl na cenu :-) Každopádně máš pravdu, pokud se objeví nějaký kus do 400, většinou je s pochybnou (nedoložitelnou) historií, takže pak je jasné, proč je levnější.
Ještě je tu pěkný, ale také za pěkné peníze: https://www.sportovnivozy.cz/111825-jaguar-xjr-supercharged-bratislava

ToMyx
19. února 2019, 16:09
0
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

Jéé, to je dobře, že si Dan dovolil o Mazdě v kombinaftě napsat, že se nejedná o zábavné auto. A proč by taky mělo. Ano, chová se při jízdě trochu jinak, vzdáleně bych jí možná přirovnal k Accordu (2007) v naftě. Díky za recenzi.

ToMyx
19. února 2019, 13:28
0
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

Krásná modrá patnáctka:-)

ToMyx
19. února 2019, 11:44
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Jaguar XF 4.2, nejlépe supercharged :-)
Doporučuji vyzkoušet. Je pravda, že je to "jen" sedan a poněkud dražší špás, ale uvnitř v ročníku 2008-9 to luxusní a současně sportovní bylo až až. Místa bylo také dost, jen to nebylo combi a spolehlivost nedokážu soudit.

ToMyx
19. února 2019, 11:02
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Toho černého Pontiaca s tím "správným" motorem jsem obdivoval kdykoli jsem zahlédl, pro mě pořád nádherné a neokoukané auto.

ToMyx
19. února 2019, 10:34
0
Zemřel John Haynes, zakladatel legendární série dílenských příruček

Abych byl upřímný, taky jsem víc teoretik než praktik :-)

ToMyx
15. února 2019, 14:28
0
ToMyx
15. února 2019, 14:21
1
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Pane Inženýr, ty hodiny s NFSU máme společné, to byly časy. A přesně to jediné mě štvalo též. Dokud na autě nebylo dostatečné množství vylepšení (čti nejlepší megakřídlo, ale také nejlepší turbo), nešlo to dál. Měl jsem rád vlastně to co teď. Decentní úpravy designu ext. veškeré možné úpravy funkčních komponent pro uživatelskou přívětivost a fun factor. V NFSU to bylo fajn, prachy se daly vydělat za pár minut, v životě už je to bohužel jiné.
Každopádně souhlas s tím, že funkční úpravy nejsou zadarmo a to na jakémkoli autě.
-
Komentář upraven 15. 2. 2019, 14:30:01

ToMyx
15. února 2019, 11:54
6
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Vnitřně to mám rozdělené na 'tuning' a 'úpravy'. Význam stejný, následky" jiné.
S 'tuningem' mám podvědomě spojené především podobné designové kreace jako v inzerátech. Tyhle exteriérové šílenosti jen přidávají hmotnost a riziko, že to jednou odpadne a někoho to skalpuje. Ano, design je subjektivní a možná tomu nerozumím, ale nechápu smysl dělat auto těžším a hůře ovladatelným = otravnějším. Jo aha, odlišit se. Není to málo?

S 'úpravami' mám spojené malé japonské garážičky s mužíky, kteří neustále pilně pracují nejen na vylepšení křivky výkonu motoru, ale i na lepším chlazení oleje, zkoušejí variace tlumičů, pružin, silentbloků, různých směsí brzdových desek a kotoučů a bůhví čeho, aby auto bylo ovladatelnější, aby bylo zábavnější a ve finále rychlejší. S tím je spojená další ožehavá věc. Raději budu šetřit 2 roky na kvalitní/ origo díly než abych si navěsil na auto něco z alibáby, ale hozené do fialového eloxu, aby to vypadalo cool. Vyrostl jsem na Best Motoring :-)

Smyslem úprav je pro mě na prvním místě zlepšení jízdních vlastností, větší radost při řízení nebo používání auta a také možnost lépe ten vehikl poznat a přizpůsobit svým potřebám. Pokud se auto upravuje od podvozku, přes brzdy, různé rozpěry, zpevnění až k motoru, často se malinko změní jeho design. Tím samozřejmě nemyslím, že se na auto nakoupí ty největší možný čínský repliky od japan racingu a pošle se to k zemi pěkně brousit vanu o retardéry :-)

Jsem příznivcem úprav za použití pokud možno origo dílů ze sportovějších verzí modelu nebo dílů, používaných u daného modelu v motorsportu. Jsou to 1000x odzkoušené cesty, které v domácích podmínkách nejsme schopni překonat i když ego a kluci v hospě tvrdí něco jiného :-) Prostě budu raději fandit sleeperům než replikám ferrari.

ToMyx
14. února 2019, 10:01
1
Volant na deset způsobů

Uff, sláva, svět je opět v pořádku!!

ToMyx
13. února 2019, 16:16
0
Zemřel John Haynes, zakladatel legendární série dílenských příruček

Souhlas, pro mě jako totálního začátečníka s rukama dozadu je i Haynes podrobný dost, pro mechoše asi není 100% ní. Každopádně, "JAK NA TO" Nissan Primera jsem si asmozřejmě pořídil ve 2015 :-D
-
Komentář upraven 14. 2. 2019, 09:51:53

ToMyx
11. února 2019, 09:48
0
ToMyx
08. února 2019, 15:31
0
ToMyx
08. února 2019, 15:13
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Kde se v Písku dá tak rozjet, aby to šlo přepálit? Max ihned po startu po té pravé?

ToMyx
07. února 2019, 11:51
1
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Zlo Kočka: Děkuji za vysvětlení. V Písku jsem měl tu čest ve 2018 a bylo to fajn poježdění. Je menší než Mýto, to je pravda. Helmy ale nikdo nevyžadoval, měly je jen cabria. Tak se možná uvolnily regule.
O Sosně jsem už slyšel, od rekonstrukce se asi pěkně navýšila cena, že? Škoda, přitom jde o okruh, kde je více povrchů, takže zase něco jiného. Vím, že organizace je kromě Vysokého Mýta vždy tak trochu loterie, tak ať se daří a bez karambolů!

ToMyx
07. února 2019, 11:44
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Konkurenční trackdays? Nemáte pánové nějaký seznam nebo dokonce tránku, kam koukáte, aby neutekl nějaký termín? V minulosti se mi povedlo přifařit k Cliosport a Subaru klubům, ale to je jen vyjímečná událost.

Bělá je zase něco trochu jiného, ale je taky super! Určitě doporučuju, snad se tam potkáme!

ToMyx
07. února 2019, 10:40
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Přesně jak píšete pánové (bíst + Ča Snač Aj), nic není zadarmo a vždy je to o minci a jejích dvou stranách. Výši životního standardu taky nelze měřit velikostí města a P není zárukou blahobytu. Velmi často se setkávám s tím, že jeden maká prakticky 12 hodin denně a druhý mu po 8hodinovce závidí, že má o třetinu víc peněz:-D
-
Komentář upraven 7. 2. 2019, 15:41:30

ToMyx
06. února 2019, 16:55
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Mohl bych se zeptat, zda je možné v brzké době očekávat zase Sosnovou nebo třeba Písek? Dle jakého klíče vlastně vybíráte okruhy? Díky za osvětlení.
Termíny fajn, do Mýta v březnu asi nestihnu připravit veterána, ale ta Bělá vypadá slibně, jen ty stromy proklatě blízko.... To bude mazec:-)

ToMyx
05. února 2019, 20:23
2
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Nevím proč, ale napadá mě jedno zaklínadlo.... STAGEA :-)
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/nissan-stagea-rs-4-s-rb25det-neo-schalter-werneck/253892018.html

ale dobře, ta E39 Touring s čímkoli od 330i výše je vcelku fajn svezení.

Když se vrátím trochu na zem, napadá mě ještě Mazda 3 MPS, kus ke 400k by mohl být v super stavu, nebo rovnou Mazda 6....
-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 20:24:45
-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 20:33:37

ToMyx
05. února 2019, 16:44
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

beastar: "Jako renegade driver je to tudíž supr. Kam se hrabe Gallardo;)"
Ty máš zase dneska den co? Výborně :-D

ToMyx
05. února 2019, 16:30
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Motor s kompresorem od GRMN by tomu určitě slušel víc, otázka je co cena.

ToMyx
05. února 2019, 16:12
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Jezdil jsem s ním rád, ale jen v NFS :-D
Měl jsem 2x možnost svézt se naživo a ta 2.7 byla krásně těžká na předek, takže vůbec nechtěla zatáčet. Na 6 válec to nemělo teda ani nic moc zvuk. Ale zase to bylo levný a pro mlaďasy na tescodostaveníčka asi ideál :-D

ToMyx
05. února 2019, 16:09
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Ta moje informace se týkala úplně nejzákladnější N95. Až pojedu kolem požádám, nevěnoval jsem tomu pozornost, protože u nich beru tak možná 3x do roka, když zrovna musím, ale i tak. Díky za pošťouchnutí.

ToMyx
05. února 2019, 15:25
2
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Koukám, že jsme tu všichni podobně "narušení", všichni se tak nějak shodneme a pak už tam každý přidá kousek toho svého:-)

krab: Hlavně, že na tu nemoc máš medicínu... Je fajn, že si můžeš plnit sny a Eliška je dostatečný důvod, proč se zbavit přebytků... :-)
Až to bude u mě uvařený, ozvu se a ochutnáme.

RCNP: Když bych měl srovnat první dojjem po přesednutí z trojky BMW do BRZ, ten nízký posez a úhel volantu mě dostal.

ToMyx
05. února 2019, 15:09
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Nimrod: povozů, které si vzhledem hrají na něco, co nejsou... to mi připomnělo Hyundai Coupé (v US Tiburon). Taky to vypadalo akčněji, ale ani podvozkově a dokonce ani motoricky se šestiválem to moc nejelo. Toyobaru je proti tomu "okruhový speciál" :-)
-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 15:27:37

ToMyx
05. února 2019, 15:01
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Díky za reakce krabe, RCNP, Vavrisi. Jako spolujezdec jsem jel 2x v GT86 a 1x v BRZ a vždy se jednalo o ostřejší okresky s dobrým řidičem co koketuje se závoděním, nemám tedy žádnou osobní řidičskou zkušenost.
Původně jsme plánovali s Krabem, že si povozy na pár km vyměníme až ten můj dostane silnější srdce a svor. Krabova automobilová promiskuita je ale silnější (dobře pro Tebe) a moje kára bude ready až někdy 4-5/2019, tak jsem osobní zkušenost nestihl.

Petře, s tím posledním odstavcem plnně souhlasím. Mělo to být vlastně novodobé AE86 se vším všudy, určené jako slušný základ pro doladění. Jen to stojí banány hold. Není to hold univerzál a není to pro každého, protože každý potřebuje trochu něco jiného. Ale to je někdy těžké odhadnout, když na Toyobaru jsou všude v testech chvalozpěvy jak je zábavné.

-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 15:05:11

ToMyx
05. února 2019, 12:26
4
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Máte pánové tak nějak pravdu všichni. Jen, u sportovního "devadesátkového" auta řešíme hlavní kámen úrazu..... předjíždění?
Neřešíme přehřívání oleje na malých okruzích nebo při dlouhé jízdě ve vysokých otáčkách na dálnicích nebo vysoké náklady na legalizaci instalace kompresoru nebo jaké pneu jsou nejlepší pro dovádění na okreskách?
Ano, 200k není buhví co a ano, je to atmoška a z toho vychází i její projev a hmotnost 1200-1300kg by mohla být taky trochu níže. Ale není přecijen větší problém chování těch ostatních, kteří neumožní bezpečné předjetí tím, že NEBUDOU ZRYCHLOVAT, aby ukázali jak to té placce natřou? Přiznám se, že jsem si oranžádu nestihl půjčit od Kraba, takže nevím z pozice řidiče, kam až točí třeba dvojka a trojka, ale přijde mi (z pozice spolujezdce), že v normálním provozu nemůže být obecně problém. Druhá věc je, jak píše Principál, Toyobaru je svou cenou už v teritoriu, kde vládnou turbokoně 280+, tam je to prostě jiná sekundová písnička. Ale je to opravdu ten kámen úrazu?

O tom dělat věci jinak (postaru) to podle mě asi u Toyobaru je. Je to auto s nádechem devadesátek, které nezrychluje na brnk a řidič se musí snažit jej komplexně zvládnout. Přijde mi, že přesně tyto vlastnosti ke sportovnímu autu sedí. Auta, které tuto vlastnost postrádají mi někdy přijdou sterilní. Ono by to totiž pak mohlo znamenat, že rychle nedokáže jezdit každý, což u aktuálních hothatchů není problém a to je možná jádro pudla:-D
Je to pro Toyobaru opravdu takové mínus? Vadí, že to není "statusové" auto? Přijde mi, že by to neměl být problém, ale většinoví kupující zákazníci mají většinou asi jiný názor a ti co původně křičeli po lehkém jednoduchém sporťáku, jsou najednou zticha a nekupují nebo ne tolik...

Přemýšlel jsem, jestli jít cestou swapu motoru (230 turbokoní) nebo motoru co na stejné koně točí 9tis otáček, co jsem si asi vybral? Jedná se o pixlu co je čím dál méně daily a v zimě odpočívá, takže lehký kompromis. A Toyobaru mi přijde svým určením podobné. Nemá zvládat všechno, není to ryzí daily auto, ale pro toho, kdo to tak chce to umožní a poskytne zábavnou formou.

ToMyx
05. února 2019, 11:11
-1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Nimrod: Přišel jsem na to někdy v roce 2016-2017. Čepro mělo smlouvu na benzín s vojákama, kde nesmí být bio ani ň. O naftě jsem si žádné info nehledal, mám jen benzínová auta. Nyní už možnosti jak zjistit jestli smlouva dále trvá nemám, proto jsem psal, že dnes kdoví.

Ještě ke slevovým kartám Benzina, sleva 1Kč/L je příjemný detail, potom už se rozdíl mezi vervou100 a tím jejich klasickým naturálem "erekta":-) výrazně snižuje. Oproti OMV maxxmotion100 je to vždy o 2 a víc Kč, tak alespoň má člověk lepší pocit :-D


-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 11:15:24

ToMyx
04. února 2019, 15:37
0
Krátkozrakost a můj žlučovitý hněv...

beastar: Cca rok zpátky jsem podobnou situaci zažil. Pán v postarším eSku jel za mnou dolů Chotkovou směr Malostranská. Po tramvajovém pásu cinkaly tramvaje a ob auto předemnou jela postarší paní v Cliu. Samozřejmě chtěla dole pod Klárovem odbočovat vlevo ke strakovce. Jela lehce pomaleji, ale pořád si dojížděním udržovala pohodový odstup asi na 1-2 auta. Blížila se ke křizovatce pod Klárovým ústavem a v době, kdy dala blinkr vlevo, se blížila tramvaj shora a paní ač by to přes pás asi stihla, raději počkala a nechala tramvaji její přednost. V tu chvíli jí tam zprava vlétl s mohutným troubením a samo bez blinkru maník co jel původně v pruhu rovně a do křižovatky přes tramvaj pás jako první. Tramvajákovi museli popadat kaštani jak tramvaj musela brzdit. Ono totiž nahoru do Chotkovy ulice se to zastavilo a auta stály i v křižovatce a maník v novém bavoráku neměl kam ujet, takže zbytečně zablokoval i tramvaje v obou směrech.
A jak to bylo dál? Celé to trvalo asi 30-40 sekund. Z medvěda za mnou vylezl velký pán, vytáhl kouzelnou hůlku a klidnou chůzí došel až dopředu k viníkovi, kde mu začaroval přední postranní okénko. Na cestě zpět kývl hlavou na paní v Cliu a v klidu sedl do auta. Pan egopospíchal těsně po čarování s pískotem gum odjel po tramvaj pásu nahoru do Chotkovy. Paní v Cliu nakonec pustily ještě obě tramvaje a svět byl zase v pořádku. Karma je svině a někdy navíc černá. Nikomu bych tohle nepřál, ale v tu chvíli jsem měl pocit, že možná došlo k odnaučení pár zlozvyků a nikomu se nic nestalo a votode... :-D

Situace z článku je smůla, která je v práglu ve špičce na rušnějších křižovatkách asi 1 za 10 minut. Už jsem to vzdal se rozčilovat, jediné na co se zmůžu je označení viníka Cecilem nebo dementem, protože situace si nevybírá, jestli mám vzadu prcky nebo ne :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Avenger  2008
Dodge Avenger

2008 rok výroby
140 koní výkon
1 996 ccm objem

Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG  2006
Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 968 ccm objem

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem

Lincoln Premiere Continental  1960
Lincoln Premiere Continental

1960 rok výroby
320 koní výkon
7 044 ccm objem