reklama
načítám data...

ToMyx

JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 12.6 měs.
Poslední aktivitapřed 1.5 dny
Příspěvků ve fóru41
Komentářů u článků74
Pozitivních komentářů u článků13
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá a zralá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
předevčírem v 20:38
0
Přehled cen sporťáků a hot hatchů z roku 2000. Slabší, ale dražší.

Úplně stejně to působí na mě. Doba, kdy je možné koupit auto v původní ceně přes meloun za nějakých 100-300tis je krásná:-)

ToMyx
14. září 2017, 14:19
0
Fiat Fullback: Dělník se smyslem pro humor

Za ty prachy je to pořádný kus auta a základ L200 to má skvělý. Moc pěkně napsaný test, offy nejsou moje krevní skupina, ale četlo se to samo. Pěkné, moc pěkné!

ToMyx
06. září 2017, 11:38
0
Který supersport je ten nejúchvatnější ze všech? | Autíčkář se ptá

nevíce mě uchvátili, vysvětlit se to nedá
1. LFA
2. McLaren F1 + Zonda
3. NSX

ToMyx
05. září 2017, 13:39
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

Pan Krab: Děláš tu fakt dobrou službu. Spojení s triple ej musí být pro "pacienta" jako jsi ty super, navíc z toho můžeme těžit v podobě recenzí a testů na Autíčkáři :-) Je fajn, že si zmínil otáčky na dálnici a kvalitu řazení i srovnání s minulou generací i když jen váhově, to je pro mě u takového auta docela zásadní.
Dovedu si představit to tvé sledování inzerce velmi živě:-) Obávám se, že každý Autíčkář je tak trochu automobilově promiskuitní alespoň co se týče hlídání inzerce a chutí vyzkoušet. A tak to má být, vždyť je to zdravý!

ToMyx
05. září 2017, 12:04
0
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

Moc pěkná recenze, dokážu si představit, že bych podle tebe koupil i něco naslepo:-) No dobře, nekoupil, ale je to super vodítko s tím, že vše důležité od chování v normálním provozu/ dálnici/ klikatici nechybí. Četlo se to samo. Máš numero uno:-)

ToMyx
04. září 2017, 16:33
0
Duesenberg SJ: Osm vojáků v jedné řadě | Legendy minulosti

Chtěl bych tyhle skvosty vidět jednou na nějaké výstavě. Až něco takového bude, přinesu si židličku a budu celý víkend očunovat detaily jednoho auta. Krásné stroje a umělecká díla!

ToMyx
04. září 2017, 16:09
0
Enjoy 86: Autíčkář v akci

Knightrider: no dobejď :-)

Krab: rychle opravuju poslední větu na znění......"já bych nebyl špatnej prodavač" :-)

Docela by mě zajímalo, jak je to v současnoti s kondicí těch dvoulitrových boxerů v toyobaru. Vím, že tuhle informaci bude asi těžké získat, výrobce asi nebude vyvěšovat počet chyb. Ale přesto, není tu nějaký insider?

ToMyx
04. září 2017, 15:16
0
Enjoy 86: Autíčkář v akci

Kdo jiný by měl Knighridera přitáhnout ke komentu než Krab, že? Jako za starých časů :-)

Krab: Sem s kritikou čehokoli! V tom je pro mě kouzlo Autíčkáře. Navíc je to to koření "charakteru" mnoha opěvovaných aut. Nejlépe číst kritiku od někoho s lehkým nadhledem ať se nám obě extrémní strany elektronicky neservou:-D

ToMyx
04. září 2017, 12:45
0
Enjoy 86: Autíčkář v akci

Krabe, zvuk dělá hodně, takže půjdeš do titanového výfukového vedení? :-D Jak tak koukám, ty "doplňky" na gt86 nejsou úplně za babku :-/
Podobně jako pro beastara, toyobaru pro mě nebylo prvoplánově líbivé, ale cestu k jejímu designu jsem si tak nějak našel. Facelift tenhle proces hooodně urychlil, původně na mě toyobaru působilo trochu pouťově, ale teď se mi vyloženě líbí.

Super posun v přístupu! Fajn je, že víš, že na okruh jedeš vyzkoušet co to dělá a jak se to chová v extrému. Jsi tedy připravený na následnou údržbu a není ti vůbec líto to opotřebení nebo riziko. Posouváním hranic, nejlépe ještě s instruktorem, to je to nejrychlejší učení! Kolikrát si říkám, kdyby jízda na okruhu nebo na testovacím polygonu s byla součást výuky v autoškole, možná by to mnohým otevřelo oči. Třeba jen tím spojením blbnutí a okruhu/ polygonu. Čím dříve přijde řidič do styku s autem ve smyku, tím menší překvapení se pak konají!
U gt86/ BRZ se mi líbí ta aura podceňovaného/ slabého auta, o to víc může překvapit při svezení. Ono těch 200 poníků na papíře není zase tak málo, ale ani moc. Je to trochu voda na můj mlýn. Moje plechovka na hraní je 20-ti letá, takže po zdvořilostní pochvale ohledně zachovalého stavu slýchám názor, že to musí být starý neschopný železo a že musí být pořád v servisu. Ale také, že je to japonec, tak to bude mít určitě silný turbomotor :-D Světe, div se, je to přesně naopak. V době lehce dosažitelných výkonů s turbem/kompresorem jsou atmosféry jako dinosauři, za to zatáčky mu opravdu chutnají. Chtělo by ještě trochu (50-100 kg) odlehčit s čímž morálně bojuju:-)

Zatím jsem si 3x vychutnal emotivní pocity spolujezdců, původně nevěřících Tomášů, kteří mi v zatáčkovitém úseku (mimo zástavbu o víkendu v 7h ráno) naznačovali ať zpomalím, že se vybouráme, že v té další už nám při brždění ulítne zadek moc. Že je to pila na okruh a ne na okresky. Podotýkám, že jsem jel na cca 70% mých a asi méně % auta, už nemám zapotřebí zabít sebe nebo někoho jiného. I s možným cyklistou jsem počítal.

Ne, nepíšu to proto, abych byl borec, chci jen vyzdvihnout dvě věci. Ta první je, že cvičením se dá naučit opravdu hodně (okruhy, instruktor). A ta druhá, že každý jsme jiný. Stejné věci a pojmy chápeme každý trochu jinak vzhledem k vlastním zkušenostem. Např. pojem sportovní auto. Pro mnoho lidí je jediným vypovídajícím údajem to, že auto má přes 200kw nebo že má vysokou maximálku a to není asi úplně dobře. Toyobaru je pro mě synonymem sportovního auta (čím víc tlačíš, tím lepší to je) s kompromisy pro zacílení na co nejširší spektrum kupujících. Nezačíná se z toho toyobaru tady na Autíčkáři stávat druhá miata?:-D

ToMyx
03. září 2017, 15:03
1
Citroën C-Elysée: Vůz za rozumnou cenu

Ono to ne/přiznání k předmětu obživy je do jisté míry dáno rizikem srážky s předsudky, závistí nebo despektem z neznalosti. Je to velmi podobný důvod, proč náklady na servis svých miláčků skoro nikdo nezveřejňuje (Goldies je čestná výjimka co má koule). Snad se obecné přijímání faktu, že soused se může mít lépe než já v dohledné době změní. Já jsem měl také špatné zkušenoti s bazarníky (3x), jednou se dokonce jednalo o známého, ale byla to vlastně vše moje naivita (vše ve věku 18-20 let). Ať jde o auta nebo o elektroniku nebo služby, vše je obchod a má svá pravidla. Všude je důležité orientovat se v "prostředí byznysu" bez naivity a přílišné důvěry. Na druhou stranu, asi není v pořádku jakýkoli podvod nebo lež ze strany prodávajícího/ zprostředkovatele, protože "kupující je socka a určitě se nebude soudit". Tady není vítěze, ale házet všechny do jednoho pytle a lynčovat na netu fakt není řešení. Kdybych se takhle choval, nenašel bych člověka, který mně a mým známým dovezl už 7 aut za poslední 4 roky a dám za něj ruku do ohně.
A teď k tématu, tyhle auta jsou ok jako pixly pro důchodce nebo pro lidi, kteří chtějí nové za málo nebo potřebují jezdit kolem komína a potřebují záruku pro klid duše. Tady asi není třeba super podvozek (stačí, když nějaké ty díry vydrží) a není třeba ani super výbava. Okna a zrcátka v el, manuální klima, rádio s usb a možná denní svícení, si myslím, že by mohlo stačit. Jediné co mi nějak nesedí je ta cena. 1,2 za cca 280tis nebo 1,6 za 300 je ok, cokoli navíc za tento komplet mi přijde neúměrné.

ToMyx
03. září 2017, 14:37
0
Enjoy 86: Autíčkář v akci

Jé sice s úplně jiným autem, ale poznávám mé první ostřejší ježdění na okruhu :-) Ty mixy pocitů a zjištění, které se s každým kolem vyvíjí jsou fajn. Zjišťování, že méně/ pomaleji je ve výsledku více/ rychleji, hledání meze adheze a hra s přenášením váhy, zkušenosti k nezaplacení.
Budík na olej a lepivější pneu, to bylo první combo, které mě napadlo. Přehled, jestli už ano nebo už ne a chladit, je dost důležité :-)

ToMyx
02. září 2017, 16:57
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

Chrapláček to má teda parádní. Pamatuju si, když jsem v C4 jel poprvé, místa tam na mě bylo až moc:-) Byl jsem z toho úplně unešený.

ToMyx
02. září 2017, 15:59
0
Citroën C-Elysée: Vůz za rozumnou cenu

no vidíš a teď si představ, že bys to na sebe práskl na jiném webu... To by bylo nenávistných komentářů, přestože jsi jen voják co má rozkazy z hůry.

ToMyx
01. září 2017, 12:45
0
Citroën C-Elysée: Vůz za rozumnou cenu

To je jasné, něco tam v těch spráných odděleních musí vymýšlet, aby finální "nastavení" efektivně mířilo na požadvoaný trh :-)

ToMyx
18. srpna 2017, 11:16
0
Bentley Boys aneb o báječných mužích, kteří závodili (nejen) s vlaky

Článek krásně nechá zapomenout na dnešní spěch jen k dalšímu semaforu. Díky!

ToMyx
18. srpna 2017, 11:07
0
BMW Z4 Concept je venku ještě před oficiálním uvedením

Krásný koncept, jen ty kostičkočtvrečky vyšité na řidičově sedačce nee, evokuje mi to lak na rámu dámských mtb:-)
Ale i tak bych to asi zkousl, snad toho "přežije" do finále co nejvíce.

ToMyx
18. srpna 2017, 10:49
0
Přijde vám Miata rozkošná? Co potom Fiat 500 Gamine

Tak to je bomba:-) Proč mám pocit, že to má díry ve střeše, aby bylo kudy protáhnout hlavu? Vypadá skvěle, stejně jako Fiátek.

ToMyx
18. srpna 2017, 10:47
0
Infiniti ukazuje retro formuli Prototype 9

Vždy, když vidím tyhle "doutníky" s hadicemi místo pneu, říkám si, že řídit to nechtělo jen talent, ale i pořádný koule. Jako exponát do muzea to bude asi fajn...

ToMyx
16. srpna 2017, 13:39
0
Jaguar XE 25t: Britské impérium vrací úder

Krab: Hezky blesková reakce! Ty výsledky jsou fajn, bál jsem se, že to bude horší.

ToMyx
16. srpna 2017, 13:32
0
Jaguar XE 25t: Britské impérium vrací úder

Tipuji, že je to ovlivněno mimo jiné i tím, že velké procento nových aut střední a vyšší třídy jsou služebáky. Takže je to boj, kdo dá jakou slevu "strážci/nákupčímu" vozového parku nebo ještě další specifika, které asi nedokážu dost dobře rozkrýt.
Druhá věc je ta zdejší konzervativnost hraničící s něčím, co mě vytáčí do běla, kdykoli na to narazím. Myslím tím problém statusu auta, kdy člověk se někde ukáže v novém autě, které na cenovku meloun+ i vypadá a už je zle. Tohle se na jednáních, společenských akcích a někdy dokonce i mezi přáteli prostě neodpouští. Prostě omezenost, závist, arogance, malost, nevím jak popsat situaci, kdy člověku začne až dosud spokojený klient dávat najevo, že takhle ne, pokud bys přijel Octávkou, OK, ale Lexusem, MB, AUDI, BMW? Minulost má bohužel dlouhé prsty a ještě to chvíli potvrvá. Na druhou stranu si člověk aspoň udělá jasno mezi nejbližšími.

ToMyx
16. srpna 2017, 10:17
0
Jaguar XE 25t: Britské impérium vrací úder

Moc pěkná recenze Zlokočko! Moc nerozumím tomu, proč se neprodávají jak rohlíky na krámě. Měl jsem za to, že auta prodává design + cena + rating značky + předpokládané servisní náklady a zůstatková cena. Design je subjektivní věc, ale při pohledu na přední až zadní část je to krása, jen teda ty zadní lampy bych zmenšil pro více agresivity. Cena vypadá taky slušně, jen možná rating + servis bude zakopaný pes?? Poraďte. Kolem sebe mám lidi s Discovery nebo Range Roverama a pokud porovnávali s Q7 nebo X5, shodli se na tom, že je to prašť jak uhoď. Tak nevím, kde je problém s anglánama?

Ten dvoulitr určitě pojede hezky, jen mi to na auto této třídy přijde pocitově málo (málo válců, málo železa). Ale já určitě nejsem cílovka, takže je to stejně jedno :-) Děkuju za test krásného kousku!

ToMyx
14. srpna 2017, 14:46
0
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Král Jelimán to vystihl dokonale a s noblesou sobě vlastní!! :-) Souhlas.

ToMyx
14. srpna 2017, 13:17
0
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

krab: Hehe a začátek kampaně odstartoval.....:-D
Náhrada olova do benzínu v nádobce na šňůře na krk do každé autíčkářské rodiny!!!

ToMyx
14. srpna 2017, 11:10
4
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Aneb jak Krab přes blogy až na hrad došel:-)
Placený Autíčkář jako celek nebo jeho vyhraněná "classics" část) je geniální nápad. Vše co zabere trochu času, námahy a nedej bože dokonce i trochu peněz ( jsme v ČR, takže především peněz!), dokáže oddělit alespoň ty největší hejhuláky:-)
Chválím jakoukoli možnost výběru, potud pro mne dobré zprávy. Na začátku nebude 100% spokojených, ale časem se ty hrany pěkně obrousí.

ToMyx
29. června 2017, 12:15
0
Které válečné barvy jsou nejlepší? | Autíčkář se ptá

OOOOh, ta Mr2ka je brutální a nádherná!

ToMyx
27. června 2017, 10:54
4
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Tahle recenze je mistrovské dílo. Chvílemi jsem měl pocit, že jedu na sedadle spolujezdce... Subjektivní BRAPAPAPA byla lahoda!!
Jsem sám komu přijdou 300-500k za to co to auto nabízí úplně v pohodě? Tohle auto fakt není tuctovka a tahle recenze taky ne. Díky za palici zalitou benzínem Vavrisi!

ToMyx
19. června 2017, 11:17
0
Závoďáky do 15 tisíc aneb další speciály na PlechCup

Krásná maličká motokára s velkou porcí stylu :-) Tenhle původní Mini Cooper je prostě paráda.

ToMyx
16. června 2017, 15:07
0
Nissan Patrol V8: Vzhůru na Dakar!

Super malina. Sice jsem nikdy nebyl fanoušek OFF, ale po článku bych to rád změnil :-)

ToMyx
12. června 2017, 15:06
0
Trackday&Plechcup 16.7.2017: Registrace v plném proudu

Nevím, jestli registrační formulář je nakrklej jen na mě, ale při výběru varianty stále vyskakuje staré datum dubnového Trackdaye. Přidáte tam aktuální datumy nebo víme, že víme a budeme to sborově ignorovat a vybírat aprílově? :-D Díky.

ToMyx
16. května 2017, 09:51
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Skvěle napsaný test, přenesl mě do kabiny a ušpinil mi boty od bahna:-) Sice offroady nejsou můj šálek kávy, ale článek jsem hltal! Paráda

ToMyx
15. května 2017, 20:37
0
Emmanuel Macron dostal prezidentský crossover DS 7 Crossback

:-D punk mě napadl taky. Tleskám Krabovi!

ToMyx
10. května 2017, 10:30
0
Mazda Xedos 9 MCE: Slepá ulička, nebo trefa do černého?

díky Chase, takže rozdíl MCE/ klasika = hodně koníků.

ToMyx
10. května 2017, 10:27
0
Mazda Xedos 9 MCE: Slepá ulička, nebo trefa do černého?

Perfektní článek! Předpokládám, že motor Xedosu 9 (2,5) nebude moc podobný s tím v MX6, že?

ToMyx
10. května 2017, 10:01
0
Ptejte se: Věčné auto pro domácího opraváře aneb moderní kára nafurt

S Carinou E mám také pár společných km, byla holka v rodině a za cca 180tis km žádný problém kromě klasické spotřebky (oleje a ostatní náplně, filtry, kotouče, desky a pár žárovek). Ten dvoulitr s ní opravdu slušně hýbal až bylo pro ostatní účastníky často velmi překvapivé, že lehce obtloustlý rodinný japonec byl tak živý. Za to vše mohla nízká váha, ale tím pádem i poměrně nízká ochrana posádky. Škoda, že hnila na klasických místech jako ostatní japončíci té doby (prahy, lemy, nosníky....), ale na druhou stranu u 20ti letého kusu byl původní výfuk netknutý a čisťounký zevnitř.
Když to tak vidím, pokud si odmyslím občasnou korozi nebo řešit kastlí do pozinku, podobnou výdrž měly i Corolla hatch s motorem 1,3, Nissan Almera s 1,4, Nissan Primera 2,0 a třeba taková Camry se šestiválem a automatem a další vrány z devadesátek....
Pokud bych měl vybírat dnes něco ultratrvanlivého + jednoduchého, napsal bych Vojtovi :-D

ToMyx
10. května 2017, 08:01
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Sice jen na chvíli, ale dal jsem si ochutnávku. Musel jsem ocenit slušné boční vedení sedadel, které dnes u rodinných kombi aby jeden pohledal. Nejde přeci o nějaké sportování, ale o příjemnou oporu. Motor je na těch 1,3t úplně v pohodě a cvičil s autem ve 2 lidech fakt pěkně a to i za studena. Jen jsem neměl možnost vyzkoušet jak je to s využitím při předjíždění, jestli tady také dochází dech za půlkou cesty k omezovači jako jinde. Nechtěl jsem studený motor trápit. Tak třeba příště. Ale celek působil fakt příjemně, funkčně a bez zbytečných kudrlinek. Pěkné fotky :-)

ToMyx
28. dubna 2017, 11:07
0
Úplně nové Porsche 911 RSR z roku 1993 potřebuje jen wapku a trochu lásky

Já bych to nemyl, vnitřek svítí až až a patina na povrchu je super :-)

ToMyx
24. dubna 2017, 15:33
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Výborně, briza zase nezklamal!! :-) Občas si v diskusích pod nějakou tou škodivkou říkám, že redaktoři musí mít svatou trpělivost a oni mají:-) Navíc, teď místo zbytečného vysvětlování nějakému internetovému křiklounovi a rozumbradovi bude stačit copy+paste s odkazem na článek... Na některých webech by ty diskuze vypadaly pěkně unifikovaně:-D

ToMyx
24. dubna 2017, 14:43
0
Hrdinové za babku: Mazda Xedos 6

Xedos 6 nebo 9, obě krásný, ale žádnou jsem bohužel prozatím neměl tu čest řídit. Ještě by byla fajn nějaká Mx-6 s 2.5l V6, ale tam to s korozí bude platit asi stejně. Já tyhle střepy prostě můžu, hoďte na mě síť :-D

ToMyx
17. dubna 2017, 20:34
0
Autíčkář.TV uvádí video z prvního letošního trackdaye v Mýtě!

Video mělo šťávu, Miaty live na okruhu taky, některým se nápisy během dne vyvíjely :-) Nejen technicky, ale i lidsky to asi nebyla úplně sranda vyloudit publikovatelné odpovědi. Jen tak dál!

ToMyx
15. dubna 2017, 21:38
0
Silviiny deníky 5: První okružení

Mýto je malý okruh, ideální na začátky, navíc je celkem milosrdný k pneu třeba oproti Sosnové.
Silvii to v Mýtě slušelo, je to krásná kára. Každý díl je super, jen tak dál.

ToMyx
12. dubna 2017, 14:23
0
ToMyx
11. dubna 2017, 11:48
0
Autíčkář na lovu: Sportovní poklady za pár

Těším se na blog, snad se brzy ozvou. A obávám se, že se obáváš správně :-D

ToMyx
11. dubna 2017, 11:45
0
ToMyx
11. dubna 2017, 11:00
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Paráda, to jsou maliny!! Skvělé čtení. Toho Pažouta jsem měl v pokoji na zdi. O Audi a MRše jsem taky netušil, skvělý článek!

ToMyx
09. dubna 2017, 02:45
0
Ve znamení Apríla aneb jak se letos poprvé jezdilo v Mýtě - DOPLNĚNY FOTKY A VIDEA

Skvěle organizačně zvládnuté počasí, šťavnaté burgery a vedle okruhu se dalo i na motokárách zajezdit. Občas někdo neuhýbal nebo uhýbal bez blinkru, ale chápu, pokud je někdo poprvé, to se natrénuje. Celkově sobota předčila mé očekávání a to dost výrazně. Rohlík na hubě mám ještě dneska. Díky za organizaci dámy a pánové!!!:-)

ToMyx
05. dubna 2017, 09:29
2
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

Doporučuju udělat krok vzad a nahoru a vzít to více s nadhledem, stejně jak to bylo uvedeno s článku :-)
K Vojtově radě bych dodal, že 100% souhlasím. Nejde o to přizpůsobit podmínky šikovnějším, nebo je stížit nemehlům, aby se vyjezdili, jde o to, aby základní dovednosti dostali pod kůži všichni v co nejkratším čase.

Řízení jsem piloval před rokem 2000 a měl jsem nepravidelnou možnost sedlat Žigula 1500. Tehle vehikl měl cca 5cm dlouhý plyn = poloha ON/OFF, volant bez posilovače = jako z autobusu, téměř nefunkční ručku = při zastavení v kopci nutnost stát na brzdě a cit pro rozjezd, ale pak to mělo i nějaké ty plusy, na 4ku to vyjelo všechno a vždy, brzdy s posilovačem jo a sytič to samozřejmě mělo... Poté, co jsem tohle zvládl ovládat plynule i za studena, cítil jsem se jako vítěz sám nad sebou...

ToMyx
04. dubna 2017, 21:15
0
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Czmisak: moc díky! Zachovám pro další generace. Mně fotek bohužel moc nedopadlo. Chyba chipu, skoro vse mazanice.

Franz: dokonalý vysmátý aristokrat, parkovali jsme skoro vedle sebe, tak jsem zahlédl a při odjezdu pozdravil kynutím ruky :-)

ToMyx
04. dubna 2017, 20:34
0
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Czmisak: Diky moc za pripadne nalezeni nejaké fotky mé modré Primery. Na té společné "klubovce" je to ta první z Gottwaldova.
krab: já si říkal, jakto že to porsche tak rychle dojíždím, ale nebyl bych jiný, je to opravdová kráska
goldies: fakt super zvuk a rychlost, na kosmetiku se víš co...na tu to nejezdí

ToMyx
03. dubna 2017, 18:28
1
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Tak proto je tam moje plechovka radši jen po přední kolo, protože líp zachránit už to nešlo:-)

ToMyx
30. března 2017, 14:27
0
reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 5 e39 523i 1999
BMW Řada 5 e39 523i

1999 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem

International 1210 Special 1977
International 1210 Special

1977 rok výroby
1000 koní výkon
5 000 ccm objem

Jeep Wrangler YJ 1989
Jeep Wrangler YJ

1989 rok výroby
103 koní výkon
2 464 ccm objem

BMW Řada 6 BMW 645ci,Paket M6,4398,245kW 2004
BMW Řada 6 BMW 645ci,Paket M6,4398,245kW

2004 rok výroby
245 koní výkon
4 398 ccm objem