načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 2.4 rok.
Poslední aktivitapřed 9.0 hod.
Příspěvků ve fóru175
Komentářů u článků365
Pozitivních komentářů u článků68
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
dnes v 13:44
2
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Pozor na ten motor. 2,2 dcat 130 kw vypadá pěkně jen na papíře. Je to nejcitlivější naftový motor toyoty na kvalitu mazutu.

ToMyx
včera v 19:41
0
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Ty vysoké náklady na servis jsou hlavně u kusů, které měly DPF spojené s katalyzátorem a cena dílu byla na začátku až 170tkč. Jinak bych naopak diesely od Hondy bez DPF označil za nadprůměrně spolehlivé. Sám jsem o verzi s rakví chvíli přemýšlel, tak jsem hledal rozumy a zkušenosti. Dokonce jsem jel 2x s taxi accordem. 1x sedan a 1x kombi a oba měli nad 500tkm a spokojení s benzínovou charakteristikou dieselu. To mi přijde jako docela dobrá vizitka.

ToMyx
včera v 14:26
2
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Díky Raspby a Póline za info v mé nepřítomnosti :-)
Přesně tak, myslel jsem bývalého závodníka, zakladatele časopisu Faster a současně jednu ze tří historicky nejviditelnějších postav na garážcézet. Pro mě je samozřejmě nejdůležitější postavou monsieur Krab jakožto bývalý místní harcovník a skorosoused...

ToMyx
včera v 12:44
0
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Za novou Supru jsem moc rád. Je to pro mě další důkaz toho, že Toyota dokáže překvapit a i v tak těžké době (politika, která je tak sluníčkově agresivní jen v EU) pracuje už na druhém sporťáku, který pro ní nebude výdělečný.

Co se týče subjektivního hodnocení designu, zatím bych počkal až bude běžně k vidění naživo. Fotky pěkné, videa taky, ale pořád není nad vlastní zkušenost, pak lze říct co z auta vyzařuje. U interiéru nebo exteriéru u sportovního auta řeším jen, jestli se mi líbí a je ideálním místem k životu nebo ne. Je mi vlastně úplně jedno, kdo ho vyrábí. Zatím mi přijde, že exteriér za srdce chytá víc než strohý interiér, ale uvidíme až tam bude manuál, třeba přijdou i nějaké retuše :-)

Je trochu škoda té hysterie, která kolem Supry vypukla. Zarytí Fandové se bijou do prsou, protože BMW a motory a kdovíco. Ale spíše mi to zní jakoby net křiklouni chytili možnost "seberealizace" za pačesy, protože konečně někdo poslouchá :-) Stačí se trochu zamyslet, ty motory v původních Suprách jsou už dost staré a je velmi pravděpodobné, že by i po úpravách byly v Evropě vzhledem k regulacím neprůchozí. Druhá věc je, že touto optikou je Lexus LC500 blíže původní myšlence Supry než současná nová Supra...

Sdílím názor Stanleyho, taky bych do nové šel, jde přeci o zábavu, radost a o řízení. Jsem moc rád, že to Jakub Rejlek popsal bez předsudků a rozumbradům vysvětlil jak se věci mají. Bude to zábava a radost řídit a o to jde především.

ToMyx
předevčírem v 12:44
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Já se Scrossem ještě nesvezl, tak jsem chtěl spíš nasát dojmy.

ToMyx
11. ledna 2019, 13:58
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Možná jsem to napsal lehce neohrabaně, nechtěl jsem házet špínu ani na vw ani na mazdu, jen jsem chtěl poukázat na to, že ani novější auta nejsou bez chyby. A ty popsané chyby nebyly za tisíce, ale za desetitisíce a to prostě nechceš. Nenechávej se mnou ale moc ovlivňovat, tobě bude auto přinášet radosti nebo strasti ;-) Už ses tou Suzuki svezl? Jak to na tebe působilo? Vše ok?

ToMyx
11. ledna 2019, 09:52
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Já koupil ve 2013 v tacho cca 114tkm se všema papírama z DE (dekra+TUV pár týdnů před dovozem a doklady ze servisu, kde byly km uvedeny, tak jsem si říkal, že by mohly být pravé) a když opadlo první nadšení, taky jsem začal řešit kvalitu paliva (95/98/98+) a začal přidávat vif. Za cca 3 nádrže auto taky hodně ožilo, takže je otázka co to způsobilo (vif nebo palivo s menším až nulovým množstvím srajdy)? Nechci pořád slepě kopat za T25, ale za těch ted už 6 let jsem neměl prakticky nic zásadního. Jeden známý má pašíka ze 2012 103 kw diesel a druhý si koupil Mazdu 6 2,2 naftu taky tak podobně 2012/2013 (obě předváděčky s nájezdem do 20tkm). Co vím, tak pašík v cca 150tkm problémy se vstřiky (nutná výměna), DPF (výměna), auto se vybíjelo protože zatékalo do kabelu k zadnímu brzdovému světlu, takže servis vyčůraně poradil koupit celé nové světlo i kabeláž v ceně s prací nad 10+. A ta Mazda jezdila krásně, když jezdila, po cca 110tkm se vydřela vačka či co a od té doby se hádá o tom, že už od 90tkm si stěžoval na problémy při garančkách a nikdo s tím nic nedělal (má protokoly).
A kolem sebe mám další, kteří koupili auto 2012 a mladší a za 5 let a nájezd cca 150tkm si vzalo v průměru cca 10-15 ročně nad rámec klasické spotřebky a to se jedná o soukr auta, které si doma leští.

ToMyx
10. ledna 2019, 17:20
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Koukám, že tebe Avík pěkně zlobí. Skoro mi to přijde, že bys mohl mít nalítáno o trochu víc než je na budíkách. Pokud se nepletu, lambdy začínají zlobit mezi nějakými 140-200tkm a rozvody servisák doporučoval sledovat od nějakých plus mínus 200tkm, že prý se to občas stane už takhle "brzy" i když je to řetěz a výrobce hlásí, že jsou doživotní... Já jsem problémy s odrazovou vrstvou u xenonů vyřešil za 100 éček ve Wroclawi ve 2013 a od té doby je to stále ok. Spotřebu mám kolem 8l dle nohy a 9 z deseti tankování dávám Vervu, jednou Euro Oil bez bio...pokud není zbytí.
No, každopádně mě to fakt překvapuje, já neměl snad kromě těch světel jediný podobný problém. Asi páteční kus.

ToMyx
10. ledna 2019, 17:08
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Já to mám přesně obráceně s tím mým starým japončíkem :-) Servisáka jsem také hledal dlouho a jezdím za ním 130 km, ale kdykoli přijedu, slyším historky jak u Golfa/ Pašíka/ Octy je tam přístup jak k penězům a na tý mojí starý japonský vráně si zase psychicky odpočine :-)

ToMyx
10. ledna 2019, 14:21
1
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Pochtli:
To je náhoda, zrovna jdu kolem a jednu kombajnovku benzínovou dvoulitrovku T25 (2007) s 210+tkm na hrbu mám :-) Možná dorazí i Raspby:-D
Až na vrozenou vadu z výroby (špatná svítivost xenonů = odstraněno za 100 EUR) a předepsanou výměnu lambasond nebylo za posledních 100tkm mého vlastnictví nic. Jen olej každých 10tkm a spotřebka (1x desky a kotouče a náplně a ve 2014 nové výbojky). Byl to můj designový sen, ale design hold stárne. Jinak vše až na spotřebku je opravdu původní (spojka, tlumiče, pružiny). Jen ty plasty v kufru se rády podrápou. Párkrát jsem se pral s myšlenkou na koupi něčeho novějšího nebo pro mě zajímavějšího, ale vždy jsem se vrátil zpět a následně jsem byl rád.

Jak píše pan Inženýr, záleží na kusu a pokujej nemáš od novoty, je dost možné, že sklízíš plody servisních zásahů nebo zanedbané údržby předchozího majitele. Pokud teda nemáš na mysli T25 se 130kw 2.2 d-catem, to je výjimka :-)

ToMyx
09. ledna 2019, 12:51
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Hezky se to četlo, už tu chyběl nějaký svěží vítr od Zlo Kočky ;-) Se současným designem mám trochu problém u všech řad a ryze trendy názvu coupé pro pixlu s pěti dveřma se musím smát u všech značek, ale jízda bude asi fajn. Na 18-19" se sportovnějším obutím bude asi hodně fajn...
-
Komentář upraven 9. 1. 2019, 12:52:29

ToMyx
08. ledna 2019, 17:00
0
Kam se díváte při řízení?

Dlouho jsem se nesvezl na motorce, ta je pro naučení se předvídání, kontrolu povrchu vozovky, toho co se děje co nejdále i blízko před i za mnou a hledání únikových zón asi ideální trenažér, protože jakákoli chyba je hořce cítit. Na motorce jsem jel tak, jakoby mě všichni chtěl zabít a asi to pomohlo. V autě úplně stačí pár procent téhle paranoiy.

Když jedu v autě, sleduju situaci co nejdál vidím, jak se auta přede mnou chovají a rovnou si vybírám kam to poslat, když tomu kamionu proti prdne přední levá. Dokonce jsem se přistihl, že při každém trochu intenzivnějším brzdění, koukám raději i do zpětného, abych to mohl případně trochu povolit a poslat vedle auta přede mnou, když už to maňas s mobilem v ruce nedává zpomalit, protože nečučí kam má.

Před cca 6 lety jsem jel na svatbu přátel 200 km daleko, 10 km před cílem na kruháku bohužel nedobrzdil kluk s půjčeným autem co si na vozíku vezl krosku na závody a mrkl se mi do kufru. 2 km zpětně jsem ho pozoroval jak datluje do mobilu, tak jsem mu raději trochu ujel. Bohužel ne dost daleko. Mezitím stihl předjet auta co nás dělily a před zmíněným kruhákem začal zase datlovat a nějak si nevšiml, že já tam pořád stojím a čekám až bude na kruháku volno. Stihl jsem jen povolit brzdu a začít se bát o těhotnou přítelkyni. Nakonec se na místě nikomu nic zásadního nestalo. Kluk byl vyklepanej jako startka což brzdilo moje ochranitelské pudy což bylo také více než dobře. Druhý den nás oba bolelo pěkně za krkem a mně samozřejmě i žaludek :-) Skoro happyend, řekl bych, ale i tak mě to naučilo nevěřit i těm za mnou.

ToMyx
08. ledna 2019, 13:06
0
Hodně prostoru za málo peněz

Obávám se, že život 2,5T SMax na 40tkm/ rok asi nebude zásah. Velikostně určitě, jen nálady za benzín budou asi vyšší než tazatel požaduje. Pokud by tam bylo LPG od výrobce, byla by to asi výhra. Skoro bych největší match viděl tu Alteu XL od mistra Břízy ????
-
Komentář upraven 8. 1. 2019, 13:09:42

ToMyx
08. ledna 2019, 09:15
0
Hodně prostoru za málo peněz

Myslím, žes to řešil i tady, gratuluju, žes vyhrál :-) Já nevím, mně ty vysoký krabice prostě nevoní, jediné co mě alespoň designem celkem zaujalo byl pažout 5008, teda když už auto pro manželku. Ale i tak bych se zuby nehty bránil a snažil se přemluvit do klasického kombajnu.

ToMyx
07. ledna 2019, 16:30
1
Opravdu silničáři zaspali?

Skoro bych řekl, že ta chyba je v každé makovici řidiče, který není schopný si uvědomit zákony fyziky základní školy :-)

ToMyx
07. ledna 2019, 16:27
0
Opravdu silničáři zaspali?

Souhlas Knighte, těm pánům "fyzikům", kteří si myslí, že jejich systémy jsou nade vše bych ordinoval párkrát do týdne mrknout na nějaké videa z Ruska, tak je to vše krásně vidět.
....vyjeté koleje na zledovatělé zasněžené silnici, kde jsou krásně vidět dva pruhy v každém směru. Kolona jede 80 km/h. V protisměru už asi minutu nic nejelo, tak proč to nezkusit naslepo, že... Borec si ani neudělá prostor, aby viděl co se děje v dálce v protisměru a aby se citlivě rozjel, rovnou na to šlápne a ejhle...jedno kolo na ledu, druhé na asfaltu/sněhu a už letí v hodinách protisměrem na blížící se kamion... Je mi pak líto těch spolujezdců, ti za to nemůžou.

ToMyx
07. ledna 2019, 15:52
3
Hodně prostoru za málo peněz

Chápu, že jeden z požadavků bylo "vyššího", ale jinak mi to přijde jako šité na Mondeo nebo jiný kombík střední třídy. A za 150 to nebude dělat snad ani ostudu :-) Pokud už by to musela být větší krabice, pak Zafira i Toyota Verso, Peugeot 5008, Renault grand scenic... Ale nedokážu se upbránit dojmu, že větší kombi střední třídy nabídne víc za míň než mpv... Otázka je, co se manželce líbí:-)

ToMyx
04. ledna 2019, 15:33
0
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Tý jo, 30 cm model Mangusty jsem měl jako malej pětiletej capart od příbuzných z německa. To auto jsem si pečlivě oprašoval a jednou za týden jemně volantem točil koly, aby se moc neošoupalo :-)

ToMyx
03. ledna 2019, 14:55
1
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

johan: Článek jsem četl, proč myslíš, že bych jinak reagoval? Jen jsem si nevím proč myslel, že to bylo součást jména modelu nikoli nejvyšší výbava, tak jsem se raději zeptal.

beastar: Hele bíste, ty jsi normálně studnice. Máš fakt slušný přehled principále, jen co je pravda ;-)

ToMyx
03. ledna 2019, 13:32
1
Redakční nej roku 2018

Goldies: Uvidíme jak to dopadne, setup teoreticky slibuje rozřechtat 220-230 šemíků, ale do změření nemá celu spekulovat. Váha cca 1280 není nic moc. Supersport to prostě nebude, spíše takové malé splnění Autíčkářova snu. Bylo mi předvedeno, že můj dosavadní setup (cca 175-180k+AD08r) dokáže Mýto se správným jezdcem pod 57s. Já se nedostal ani pod 58, takže rezervy jsou u mě velké a jen tak se to nezmění:-) Honzy jsem myslel ty dva nejvýše postavené :-D

ToMyx
03. ledna 2019, 11:40
0
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Díky za rychlou reakci!
Já si ten nápis pamatuju ze zadku auta:-) Hold to bylo v době, kdy jsem měl mokrý papíry a tajně jsem si přál si sednout za volant tohodle renclíka.

ToMyx
03. ledna 2019, 11:37
0
Redakční nej roku 2018

@Pólin: Pokud je to tvůj sen, kašli na konvence. Budou to ve finále jen tvoje peníze a tvoje svezení. Navíc, třeba vyzkoušíš nějaký kus a zjistíš, že automat bude sedět ;-)

ToMyx
03. ledna 2019, 11:32
1
Redakční nej roku 2018

Goldies: Musím trochu nazbrojit na ty vaše lehké mrchy do Mýta. Se prostě bojím, že mi Tvá žena zase napráská :-)
Získal jsem neodolatelnou cenu na torsen od Mfactory, pokud vezmu i stálý převod...peněženka dovolila a bylo jasno. Musím ještě počkat na pár věcí a teploty vhodnější k ladění ecu a můžu se vydat to někam změřit. Prostě rodinný liftback, který neprovokuje. Těším se zase na vaše klání s Raspbym v Mýtě, tak snad se to opět povede a budou všechny tři auta nachystané.
Huh, tak to by bylo překvápko, kdybys nakonec zjistil, že by ti svor zablokoval kola což vedlo k tý svodidlový puse. Každopádně je super, že se máš na koho obrátit. Honza a Honza jsou borci:-)

ToMyx
03. ledna 2019, 11:00
0
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Nejmenoval se Baccara? V jednom takovém se mi poštěstilo se svézt někdy kolem roku 2000. Design exteriéru se mi líbí dodnes, ale jak to jelo, bylo to brutální. Stejně tak investice majitele do servisu, který byl náročný.

Tipl bych si, že označení liftback bylo v devadesátkách aktuální díky snu českých rodin, který nastoupil v roce 1996 tuším? Každopádně, tyhle ojedinělá auta jsou parádní!
-
Komentář upraven 3. 1. 2019, 11:06:20

ToMyx
02. ledna 2019, 16:40
1
Redakční nej roku 2018

To máš vlastně pravdu Krabe, při focení měl ventildekl plaketku, která byla navíc a já jí nestihl šetrně odstranit...
Po zimě bude holka zase o kousek dál a snad už kousek od finále. Bude točit 9 jako S2000 a v zatáčkách nebude prokluzovat odlehčené kolečko, tak jak říkáš, snad se ta proměna podaří :-)

ToMyx
02. ledna 2019, 16:21
1
Redakční nej roku 2018

Příroda to tak chtěla :-)

ToMyx
02. ledna 2019, 10:42
0
Redakční nej roku 2018

Tak se na té Šumavě koncem ledna možná potkáme :-) Docela jsem ti záviděl tu možnost projíždět žlutou, stříbrnou a další. Já si vymyslel na zimu silnější točivější motor, takže Príma je vlastně zazimovaná a minimálně ještě 1-2 měsíce bude. Ale o to lepší bude jarní probuzení a ladění.

ToMyx
02. ledna 2019, 10:35
0
Deset letošních blogů, které by vám neměly uniknout

To si rád počtu! Zajímalo by mě jak moc je současná autoškola "jinde".

ToMyx
02. ledna 2019, 10:18
0
Redakční nej roku 2018



Krabe, všichni jsou na horách, proto tu nejsou komenty. To jen my musíme makat :-)
Pěkný článek, který je odpovědí na otázky, které kvůli silvestrovskému opojení ještě nikdo nestihl vyslovit...
Také přeju Hezký Nový rok Autíčkáři!! Ať vám takhle práce přináší co nejvíce zábavy.

ToMyx
19. prosince 2018, 15:37
1
ToMyx
18. prosince 2018, 14:55
0
Škoda Fabia Style 1.0 70kW: Neumím být zlý

Snad jsem mým komentem nenastavil nový princip rozdělení typů aut v redakci :-)
Jinak, rádo se stalo.
-
Komentář upraven 18. 12. 2018, 14:57:32

ToMyx
18. prosince 2018, 10:29
9
Škoda Fabia Style 1.0 70kW: Neumím být zlý

Tady je návod jak z totální nudy a kolíbavého auta vyrobit fajn čtivou recenzi. Tahle schopnost je k nezaplacení, mnohdy přehlížená a já Honzo tleskám! ;-)

ToMyx
04. prosince 2018, 16:53
0
Hyundai i30N vs. Škoda Octavia RS: Souboj na ostří nože

I když jsem to viděl už alespoň desetkrát, vždy mě to rozesměje :-D

ToMyx
04. prosince 2018, 15:33
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Koukám, že jsi stejný pacient jako já s tou mojí Primerou, hold srdcovka :-D
Já jsem se naučil, že ani 20 let staré auto náchylné na korozi nemusí bez garáže zreznout na prach (3 roky stoj venku). Každou zimu se mění k obrazu mému zavřené v servisu nebo spí pod plachtou a nevidí sůl a světe div se, koroze téměř žádná.

S těmi barvami na ES to mám stejně jako výsledek na tvém blogu...černá a bílá je s tím bodykitem super, ale do té červené ještě potřebuju dospět. Ale chápu. Na barvu laku to nejezdí. Tak ať se ti to opět povede!

ToMyx
04. prosince 2018, 15:26
0
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

Uvědomuju si, že nebudu úplně cílovka :-D

ToMyx
04. prosince 2018, 15:21
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Natrefil jsem na tvůj blog věnovaný Tryskomyši a už chápu :-)

ToMyx
04. prosince 2018, 14:48
0
Maserati Quattroporte S Q4 Gran Lusso: Z jiného světa

Moc pěkně napsaná recenze! Quattroporte jsem měl možnost prohlédnout si staticky ve firmě co myje interiéry. Nevím co to bylo za výbavu nebo motor, ale dojem to na mě udělalo parádní. Tady by na volbu rozumem nebyl vůbec prostor.
Asi jsem trochu zamrzl ve starých dobách. Nepotřebuju všechny ty moderní elektronické vymoženosti, které mi sahají na brzdy, plyn nebo dokonce na volant. Které mě hlídají, jestli nemám náhodou špatnou náladu, varují mě, že jsem zapomněl spárovat mobil a napsat manželce :-) Chci se spolehnout jen sám na sebe. Na svoje končetiny, smysly a na svůj úsudek a za případné chyby nést následky. Tohle auto je pro mě v současné době ztělesněním principu, kdy není třeba kupovat na kvantitu (výbava), ale na kvalitu (krásný design, ušlechtilé materiály, dechberoucí zvuk a skvělé jízdní vlastnosti). Quattroporte bych si dokázal představit jako ideální auto do garáže na těch 5-10tkm ročně jen když je krásně a sucho.

ToMyx
04. prosince 2018, 13:56
1
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Prošel jsem si podobnou cestou uvažování. Původně bych řekl něco jako Toyobaru, starý Soarer nebo dokonce nová Supra. Ale pak jsem se vrátil na zem a uvědomil jsem si, že jsem zatím neokusil motoricky odolnější auto než je Primera GT, která je po pár úpravách pro mě ideálním mixem prostoru (liftback), provozních a servisních nákladů a zábavy. Ale hlavně je to srdcovka, takže prdím na coupé, cabria a gt:-)
Takže jednu s kastlí do pozinku a druhou s minimálním nájezdem do stodoly pod plachtu jako dárce orgánů pro případ potřeby. A samozřejmě bednu performance dílů podvozku a pohonu, protože bude nejen občas vozit rodinu, ale také dělat radost na okreskách a okruhu tak jak dělá dosud. Všechna ta sranda by vyšla určitě pod půl miloše, takže takové jeté Toyobaru a to se vyplatí:-D

ToMyx
26. listopadu 2018, 17:06
0
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

Já doufám, že do cca března budu ready i já se svými plány, to bys mohl stíhat, ne?:-)

ToMyx
26. listopadu 2018, 09:42
0
Jak jsem dal druhou šanci Mazdě MX-5

Převodovka pomůže dost! Tak ať zimní servis dopadne a třeba zase někdy někde!

ToMyx
23. listopadu 2018, 10:23
0
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Tvl, za nákupku!! Průšvih je, že "inzerátoví válečníci" jsou dost často hrubšího zrna a mdlého rozumu a to se pak dějou věci. Myslel jsem si, že jde vždy o poptávku po produktu a o nabídku peněz za něj. Poprvé vidím, že kolikrát jde o poptávku po nulové marži prodávajícího. To musí bejt slušnej materiál :-D

V každé profesi jsou lidi kompetentní a ti ostatní. V profesi automechanika je to těžší o to víc, že je nutné zvládat mnohem více činností a opravdu to nemůže zmáknout každý tupec. Jednat s lidma je občas peklo samo o sobě ať už děláš cokoli, myslet na náklady nejen jednoho případu, ale jak to ovlivní celek, správné načasování a odhad, aby zákazníci nečekali a zvládnout dalších činnosti....to prostě nezvládne každý na 100%. Potom je šikovnost člověku k ničemu, když mu čeká fronta naštvaných zákazníků, kterým něco slíbil nebo nedokázal vyhodit tupce, protože na něj bude mít čas až za 3 dny.
S odstupem nějakých 15 let, kdy jsem hledal někoho, kdo se vyzná a navíc nemá čekačku 3 měsíce, smekám před každým mechanikem, který má dobrou pověst a odvádí dobrou práci. A takoví si zaslouží platit zlatem :-)

ToMyx
21. listopadu 2018, 16:40
0
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Takže námět na nový Autíčkářský tričko :-D

Mám to s lidma nejen od aut podobně jak píšeš v poznámce. Je to vlastně takový klasický model obchodního jednání :-) Necháš se vtáhnout a buď to zafunguje nebo ne, ale téměř vždy je to přínos. Trvalo než jsem na to přišel :-D

ToMyx
21. listopadu 2018, 15:43
1
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Zase pozdě, ale hold není čas.
Na začátku článku jsem si řekl, že je to jen další z řady o tom samém, ale je to fakt dobře napsané a vystihuje důležité myšlenky.
Jsem rád, že sem občas zabloudím a zjistím, že tady je svět ještě v pořádku. Bíste, Krabe, Breakthru, Knighte, máte pravdu, jde o to nechovat se jako malej! Je to vše přeci hlavně o nadšení nebo možná jen o pozitivním vztahu, ne o vymezení. Auta jsou super, lidi kolem nich někdy ano a někdy ne což lze ve správných chvílích odignorovat :-)

Sedrik má pravdu.... drive and let drive... :-D

ToMyx
21. listopadu 2018, 15:24
1
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Drive and let drive....
Tak tohle je asi nejvíce vystihující spojení k tématu :-)

ToMyx
20. listopadu 2018, 14:16
1
E-Salon 2018: Budoucnost mnoha tváří

Ze všech těch elektrobazmeků se mi nejvíc zamlouvá nová Camry. Tu bych si dokázal doma představit:-)

ToMyx
14. listopadu 2018, 15:28
0
Jeep Compass Limited: Tohle není kočka!

Ještě se mi nestalo, abych recenzi auta podobného zaměření přečetl jedním dechem a na konci tý krabici ještě fandil.Fotky se též povedly a dokonce video included. Hezky pěkně!

ToMyx
07. listopadu 2018, 13:48
0
ToMyx
07. listopadu 2018, 11:58
0
Opel Corsa OPC: Doježděno, podtrženo, sečteno

Pěkné subjetivní shrnutí a palec hore za to přiznání špatné volby auta, to neumí každý.
Hold některé klady na začátku zastínily zápory a problém byl na světě, hlavně po delším používání. Jen jestli volba dílů na auto nebyla právě ten katalyzátor, který ty zápory zesílil. Ono pak to auto od původního OEM naladění může být úplně někde jinde, pokud se spojí kratší pružiny, těžká a velká kola a houbovité zimáky. Ale tak máš o zkušenost víc.
Tak co tam máš dále?:-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mini Clubman COOPER S 2007
Mini Clubman COOPER S

2007 rok výroby
174 koní výkon
1 598 ccm objem

Pontiac Trans Sport  1992
Pontiac Trans Sport

1992 rok výroby
102 koní výkon
3 100 ccm objem

Chrysler LeBaron  1983
Chrysler LeBaron

1983 rok výroby
80 koní výkon
2 200 ccm objem

Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW  2006
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW

2006 rok výroby
200 koní výkon
2 387 ccm objem

Buick LeSabre Limited 1990
Buick LeSabre Limited

1990 rok výroby
165 koní výkon
3 800 ccm objem