reklama
načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 22.7 měs.
Poslední aktivitapřed 8.7 hod.
Příspěvků ve fóru135
Komentářů u článků261
Pozitivních komentářů u článků40
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
12. července 2018, 11:32
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Připojuju se do party doporučující Lexus IS F. Nic jsem od toho kromě "jiných řešení" a brumlavého V8 nečekal, ale svezení mě dostalo.
In/ext design není pro každého, ale mně seděl. Navíc, dokud to auto neslyšíte, je i vcelku nenápadné až na ty dvojité koncovky vzadu..
Jen je jich málo, takže málo zkušeností, referencí a ceny trochu výše, ale zase ne o moc :-)

ToMyx
11. července 2018, 16:53
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Jen tam šoupnout hned olejovej chladič ať se to na dálnici moc nehřeje a hotovka:-) Ještě jsem v Nismu nejel, ale docela by mě zajímalo jak moc velký rozdíl je v podvozku oproti normálu. Jedno z mála aut co bych snesl v bílý :-)

ToMyx
19. června 2018, 09:38
0
BMW 640d xDrive GT: Velikost XXL a kouzlo osobnosti

Pěkný test, pěkná barevná kombinace. Jen se prostě nemůžu ubránit dojmu, že stačilo 3ce a 5ce udělat liftback a nemusela to být samostatná řada :-)
Mám, podobně jako Knightrider, trochu problém s auty působící zavalitě. Oproti 5gt je to maskováno lépe, ale pořád mi to to auto pasuje spíše pro ženu a děti, můj výběr (i kdybych byl cílovka) by to asi nebyl.

ToMyx
18. června 2018, 11:57
0
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

Ty reakce na torzku chápu, internet je jich plný. Ale co takhle si připustit, že existují lepší a horší produkty, kde i ta torzka funguje skvěle? Na druhou stranu, dokážou nadávající skutečně využít ten rozdíl? Co Renault Sport, na ty nikdo neřekne nic špatného, protože nastavené je to dobře. Chce to méně předsudků a remcat až po vyzkoušení ;-) Pár aut s tou "hnusnou" torzkou jsem vyzkoušel a i třeba ta 20 let stará paštika Primera má vzadu něco podobného a i při opravdu rychlé jízdě na české okresce (čti záplaty, vlny a díry) je to krásně ovladatelné a nezáludné.

Fandím těm, kteří jdou proti proudu, nejdou za chladnou efektivitou, razí svou cestu i za cenu vyloučení. Pažout mi tak i celkem přijde, jen těch "vychytávek" je tam na mě až trochu moc a chce to určitě zvyk (budíky, volant). Možná bych ubral palec na kolech a přidal trochu svalů na karoserii, ale to už jsou ryze subjektivní názory a ty se počítají jen v hospě:-)
Před krátkým časem jsem se svezl RCZ a jako brána k Peugeotu to posloužilo dokonale. 308 gti by chtělo vyzkoušet. Tak ať slouží mkp!!

-
Komentář upraven 18. 6. 2018, 12:02:01
-
Komentář upraven 18. 6. 2018, 12:02:45
-
Komentář upraven 18. 6. 2018, 13:39:41

ToMyx
15. června 2018, 09:54
0
ToMyx
13. června 2018, 21:31
0
Kafe & Káry Praha vol. 26: Fata Morgana a červená zmije

Rád jsem tě poznal osobně Knighte!
Synátor ti málem vlezl do motoru, obě auta máte doma krásný. Výhra je to, že na tuhle úchylku nejsi sám :-)
Tak zase příště a combi ponechám doma.
-
Komentář upraven 13. 6. 2018, 21:40:02

ToMyx
07. června 2018, 09:31
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

Petr 'Krab' Jeřábek: Ano, ano, a ještě jedou ano. Pro každého může znamenat sportovní jízda/ řízení/ auto/ cokoli ...něco úplně jiného. A je nadšenec a nadšenec :-) Kdo jezdí párkrát za měsíc na okresky jen pro ten pocit z dobře zvládnutého podřazení na brzdách, pro trefení apexu..., bude mít asi trochu jinou představu o sportovním svezení než ten, který jezdí piplanou víkendovkou na výlety s přítelkyní. Není to dobře, není to špatně, je to prostě tak. BRZ mi v této optice přijde jako lakmusový papírek.

Přesně jak popsal Junior o kousek výš.
Řidiče, co vyžaduje "produkt" na zábavu bez vlastního přičinění bude štvát, že za ty prachy to netancuje na lusknutí prstu a jak můžou být všechny ty testy tak pochvalné.
Kdo hledá auto na hledání zbytků přilnavosti, zkoušení přenosů hmotnosti a řízení plynem, ten bude po relativně kratším soužití nadšený.
-
Komentář upraven 7. 6. 2018, 09:43:55

ToMyx
07. června 2018, 09:05
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

to MartinCoupe: Myslím, že tady Juniorovi trochu křivdíš. Jeho hon na auto jsem zaznamenal na Autoforu a neřekl bych, že šlo o opojení kopancem do ledvin ve dvou tisících ;-) Možná by tě až překvapilo jak moc velká matematika to byla.

ToMyx
06. června 2018, 17:27
8
Subaru BRZ versus zbytek světa

Úplně jsem zapomněl dodat: excelentní formát testu, lahůdkový jazyk a palec nahoru, že se povedlo sehnat tolik plechovek najednou! Super

ToMyx
06. června 2018, 15:19
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

Nevím, jaký je předepsaný olej u toyobaru, ale podobný "přehřívací" problém mají i Nissaní Zetory. Pak je řešením olejový chladič, což není zase taková raketa ;-)
Pokud bych měl Toyobaru jako víkendovku s občasných denním využitím, do olejového chladiče bych asi radši šel. Mimochodem, těch 105-115°C mi taky nepřijde moc. Na dálnici mám těch samých 115°C na oleji na Přímce při 140-150 tacho taky, 5w50 by to dávat mělo s přehledem.
-
Komentář upraven 6. 6. 2018, 17:17:06
-
Komentář upraven 7. 6. 2018, 08:57:37

ToMyx
01. června 2018, 14:09
0
Kafe & Káry Praha vol. 25: Benzín, kafe a sluníčko

Podobně jsem to měl i já v 18 letech, ale na nové samozřejmě nebylo. Od té doby se pár věcí změnilo, ale uvnitř jsem se stále nedokázal donutit na nová auta. Asi mě baví něco staršího v dobrém stavu s relativně nízkou startovní cenou co v průběhu vývoje díky opravám nebo vylepšením lépe poznám a díky počáteční nízké ceně se vůbec nezamýšlím, zda "investovat".
Je pravda, že neznalá pivní společnost lépe chápe, žes vrazil statisíce do starého koníka nebo krevety než desetitisíce do přímky, jdu vlastně proti proudu :-D
Obecně si nic moc neopravím, ale líbí se mi, když aspoň tuším o co jde, proto mě ty jednodušší starý paštiky lákají trochu víc. Navíc si musím obhájit svojí volbu jako správný čech, ne ? :-)
Primera mě učí řídit a ta okruhová zátěž tam nějaká je což je také důvod, proč se o ní tak starám. Ono se jinak "používá" auto, kde motor v dobrém stavu lze sehnat kolem cca 10tkč a takových věcí je tam hodně.

Tvojí krevetu bych zavřel do garáže a na okruh bych s ní jezdil maximálně k plotu sledovat ostatní, o tom žádná :-)
Tak v neděli.

ToMyx
31. května 2018, 17:12
0
Kafe & Káry Praha vol. 25: Benzín, kafe a sluníčko

Určitě se potkáme. Já těsně po příjezdu a domácí limošce ukazoval zvědavým přihlížejícím ten randál, když vyndám silencer z výfuku a to mě zbrzdilo :-)
Těsnění mě zaskočilo už proto, že to u tohoto motoru není vůbec běžné a určitě ne ve 150tkm. Už 2 roky celkem lítala hladina chladící kapaliny v expanzce (po jízdě na okruhu jí bylo celkem dost), takže to bylo dlouho načaté a ccelodenní točení k 7tis ot. na malém okruhu v Mýtě tomu samozřejmě nepřidá. Mechanik je super, takže hlava je opět připravená, jen to chvíli trvá než se to složí zpět. Nebyl jsem na řadě :-) Primera zůstane v tomhle stavu co nejdéle, snad někoho začínajícího inspiruje ta nutnost zachraňovat reznoucí staré plechy co rozdávají radost...

ToMyx
31. května 2018, 15:32
0
Kafe & Káry Praha vol. 25: Benzín, kafe a sluníčko

Přijel jsem pozdě, notně znaven po cestě z kodaňského hokejového derby, ale nelitoval jsem. Procházel jsem mezi všemi těmi skvosty a vždy, když jsem se zaměřil na tvojí krevetu nebo mustanga, nikdo kolem nebyl, abych přispěchal pochválit a podat ruku. Za pár minut jste bohužel odjížděli. Zní vám to krásně pane Knight, jen co je pravda. Bohužel, následující den fouklo 20ti leté těsnění pod Príma hlavou, takže stará bude teď pravděpodobně chybět. Nyní dorazím se synátorem kombi Avensisem ať to Raspbymu není líto:-)
-
Komentář upraven 31. 5. 2018, 15:33:57

ToMyx
31. května 2018, 15:06
0
O mytí aut a ježdění starými křápy

Ty kanáldekly tomu neskutečně sednou! Myslím, že jsem to zahlédl i kolem Dicompu...
GDPR bych se zase tak nebál, značka přece nelze přečíst a Karlínů je víc.-)
-
Komentář upraven 31. 5. 2018, 15:06:55

ToMyx
31. května 2018, 14:54
1
Opel Insignia ST 2.0 CDTI: Poslední svého druhu

Moc pěkně napsaný test. Minulá Insignie mi přišla dost těžkopádná, pokud se to teď změnilo, tak super.
Cena je za tu výbavu parádní!

ToMyx
25. května 2018, 16:01
0
O mytí aut a ježdění starými křápy

Neparkuje náhodou v Karlíně?

ToMyx
15. května 2018, 16:44
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Ano, ano. Ceny dílů na japka opravdu nejsou vysoké a čím starší, tím levnější. Kotouče a desky (trw) na celou Primeru vyšly na cca dva a půl:-) Spojka vyjde na cca trojku....atd atd. Taky jsem se toho bál, ale místo do oprav jsem ty prachy dal do pár úprav :-)

ToMyx
14. května 2018, 11:04
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Calibra bylo pro mě zjevení a nechyběla na plagátu na zdi pokojíčku:-) BOhužel jsem jich hodně potkal otuzených s maniakálními výfuky a s megahustobodykity. O to vzácnější pro mě bylo potkat nějakou pěknou skoro v základu s minimem úprav bez roury od okapu vzadu:-) Pro mě jedno s nejkrásnějších aut ever.

ToMyx
04. května 2018, 10:25
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Aside, mně nepřišlo, že by ta palubka šla nějak extra špatně vyndat. V tu dobu bylo auto na servisu na druhém konci ČR, tak jsem pořídil druhou palubku. Pokud chceš, mohl bych ti zbylou palubku věnovat za odvoz....to je deal, co? :D

ToMyx
03. května 2018, 13:40
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

to bitner: Úplně jsem zapomněl, to tě bude jistě zajímat, moje úplně první Primera byla pofacelift (p11c) a chtěl jsem jí používat na každodenní skákání do práce včetně instalace LPG. První auto se bohužel rozpadlo dřív než došel do finále první ponákupní servis. To je hold tak, když na to chceš jít cestou 30/70 (30 za auto/70 za servis):-) Nakonec jsem se naštval, vrátil se na zem a strategii jsem otočil.

Krab: To víš, že jsem rád, čekal jsem zástupy haterů, ale asi mají dovču nebo co:-D
Původní záměr byl ukázat, že i ze starého, navíc praktického důchodcovského auta jde udělat za trochu peněz a lásky celkem schopnou srandu což by mohlo lákat začínající mladé autíčkáře ;-)
Druhá věc je, že než jsem přišel na to co chci, stálo to čas a nějakou pětku navíc, ale zase jsem se něco naučil...

Beny: Ty jo, Mazda 323 GTX to by bylo něco. Hlásím se na čumendu až se bude nalézat na Praze-západ ;-)

ToMyx
03. května 2018, 12:21
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Oči mi možná špatně slouží, ale originál Nardi deep corn jsem na speedpro.eu nenašel...
Raději jsem sáhl po několikrát prověřeném dodavateli se kterým jsem měl zkušenosti, objednával jsem toho nakonec víc ;-)
V Čr to jde i levněji přes http://www.jedetoshop.cz/.
Flock jsem si nedělal sám, já zvládnu max výměnu oleje a filtrů :-) Flock palubky vyšel na něco kolem 13stovek, jestli si dobře pamatuju....flockovani.com. Zní to vznešeně, ale dělá to starší pán v malé dílně.... Snad mě za všechny ty reklamy místní redakce nepověsí...

ToMyx
03. května 2018, 10:30
0
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

Musím to tu trochu oživit, aby se nestalo, že primerák bude mít víc komentů než okyna f plny:-D
Takhle trojkombinace, je to pěkně od všeho trochu a to je dobře:-)
Ještě k té šedé. Mám rád barvy, šedá je jako taková hnusná a jestli se nepletu, viděl jsem tu novodur šedou snad i na lambu, takže trend to asi bude:-D
Měl jsem auto bílé, vínové, brg, tmavě modré a v barvě, které mají dle úhlu a intenzity svitu slunce lehce jiný odstín... Každopádně červená okyna RS , tu jsem viděl tak 2x v životě. A zase mi ten test přišel trochu jiný než obvykle, což je fajn.

ToMyx
03. května 2018, 09:25
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Ano, palubka je poflockovaná, konečně se palubka neleskne na předním okně ;-)

ToMyx
03. května 2018, 09:22
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Díky, těší mě, že se líbí. Moc úprav "na parádu" tam není nebo to nebylo prvotním cílem. Pořád je to starší japončík s lehce nafouklým zadkem, protože lift, a s tím na molo nemůžeš :-) Ať už barvičky v motorovém prostoru díky coiloverům nebo volant, vše bylo pořizováno s důrazem na funkci a radost z jízdy. Volant jsem pořídil na driftworks.com, doručení z UK trvalo 4 pracovní dny, doporučuju ;-)

ToMyx
02. května 2018, 22:23
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Díky, to dělá to sluníčko a Krabův cit pro fotografii :-)
Nebylo to za jednu zimu, můj vývoj i vývoj auta trvá od konce roku 2014. Není to auto na chlubení v hospě, je to jen továrna na endorfiny...
Až bude "Itálie" v pořádku, třeba někdy v Mýtě, Sosně nebo na K&K.

ToMyx
02. května 2018, 22:12
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

No jo, jenže Sunny gti je se svou váhou a motokárovým podvozkem ještě úplně někde jinde. A točil přes 7tis, ty pocity, kdy si to do zatáčky prostě hodíš jsou kulervoucí. Smál jsem se po projížďce ještě asi hodinu jak přiblblej pubescent :-D

ToMyx
02. května 2018, 21:57
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

O to větší radost budeš mít až ji zase oprášíš a naklepe ti řízky na našich super silnicích :-)
Kreveta je ale úplně někde jinde, stačí otočit klíčkem a to bublání mě vždy dostane, tak snad někdy na K+K.

ToMyx
02. května 2018, 14:21
1
Porsche Cayenne S: Ten nejlepší

Moc pěkně napsáno. Dojmy z jízdy shrnuté chytlavě, chytlo mě to :-)
Design vem čert, ale ten pocit uvnitř při polykání delších vzdáleností bych si klidně vyzkoušel.

ToMyx
02. května 2018, 11:08
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

to Krab: Někdy se ozvu až bude trochu času a hlavně nahozené ty správné pryže :-)

ToMyx
02. května 2018, 11:05
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

to Beny: Trefils to úplně přesně. Myslím, že prvotní myšlenka zájemce o auto pro zábavu je souboj vzhledu, "užitné hodnoty" nebo "společenské prestiže" a peněz, takže Primera to prohrává hned na první a vlastně i druhé metě. Primera, Almera a základní Sunny (vyjma sportovních verzí) měly pověst povozů důchodců ze SRN. Je jich tu málo, i přes poměrně vstřícnou komunitu jsou tyto auta podceňovaná což zase pomáhá jejich ceně...

Co se týče podvozku, původně jsem měl asi 6 měsíců kombinaci tlumiče bilstein b6 a pružiny eibach. Bylo to moc fajn za tu cenu cca 15tis (pevné, ne moc tvrdé) do doby než jsem zkusil tyhle DGR, které jsou na české děravé okresky pro mě ideální. Čím rychleji jedeš, tím lépe fungují. Nejsem nějaký extra řidič-závodník a pořád se učím, ale nechal jsem si ukázat povolanějšími co dovedou a spadla mi brada co umí za tu cenu. Pěkně fungují, pokud v zatáčce při vyšší (nebo o ještě vyšší:-) rychlosti trefíš díru nebo hup. Kolo se po propružení vrátí rychleji do kontaktu s podkladem a bez problému jedeš dál. Nechápal jsem, udrží to víc než dovolí můj práh sebedestrukce :-) Nejlepší je si to vyzkoušet...
-
Komentář upraven 2. 5. 2018, 11:09:10
-
Komentář upraven 2. 5. 2018, 13:25:23

ToMyx
02. května 2018, 10:45
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Díky, Krab je super fotograf, ona je na fotkách hezčí než v reálu...
Je tam stále dost nedotažených věcí, byla doma po zimním servisu teprve pár dní. Nebyl čas odstranit ani ceduli z ventildeklu, protože ve mně byl puberťák co nutně potřeboval jezdit. Ale tomu asi pane rytíři rozumíte, že :-)

ToMyx
02. května 2018, 10:32
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Myslím, že tenhle typ aut, které už nejsou originál, úplně pro Kraba není. Navíc to není ani origo GT, takže svojí historickou hodnotu nebude mít nijak závratnou a pokud z toho nekouká investice, Krab do toho nepůjde :-))

Jsem ostuda, lehká kola s AD08R jsou doma a ještě jsem je ani nevyzkoušel. Čas je trochu můj nepřítel:-(

ToMyx
02. května 2018, 10:28
1
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Díky za fajn recenzi Krabe, místy jsem se až divil, že ta chvála je o 20 let staré pixle :-))
Pěkně si vystihl mimo jiného ty nejdůležitější informace, které by si případný zájemce o jednoduchý a vcelku levný povoz mohl odnést.
1. Není to modelka ani supersport, takže síly má tak akorát a "krása" devadesátek je tam cítit se všemi vý/nevýhodami
2. Je kam se posunout SR20VE (cca 220+ koní a max otáčky o tisíc výše) nebo DE+T/ DET, jen to chce už větší jednorázové investice, které se netýkají jen motoru ať je to stále bezpečné a hodné auto (+ možná ještě kratší převodovka, svor, lepší brzdy...)
3. Pořizovací cena za zdravý (karoserie) kus je něco kolem 2 průměrných výplat, ale kvapem jich ubývá...
4. Tento kus není nekompromisní okruhové náčiní, to by nekorespondovalo s občasným využitím na svezení dědiců trůnu do školky nebo k babičce :-) Před každým trackdayem jdou zadní sesle, rezerva a další bordel na hromádku a úspora 40-50 kg je na světě.
5. Úpravy stály trochu víc než by musely, nenechal jsem si poradit od znalejších. Ale snad alespoň letmý rozpis ceny několika věcí pomůže pro představu.

Snad se potkáme na K&K!
-
Komentář upraven 2. 5. 2018, 10:33:48

ToMyx
26. dubna 2018, 13:28
0
Hyundai Ioniq electric: Sousedův elektromobil

Už vidím, jak mě cupujou alfisti... kvadri-lift:-D
-
Komentář upraven 26. 4. 2018, 13:28:33

ToMyx
26. dubna 2018, 10:48
0
Hyundai Ioniq electric: Sousedův elektromobil

Přesně tak jsem zauvažoval i já. On je liftback/ sedan větší rozdíl v užitné hodnotě než v designu. Takže pokud je někdo líný skládat pucle a nechce kombi, lift je volba. Stinger je fajn, jen ten předek mi tam úplně neštimuje:-) Alfě fandím, ale to jí nepomůže....

ToMyx
26. dubna 2018, 09:40
2
Hyundai Nexo: Patří budoucnost vodíku?

Přesně tak. Jenže to je bohužel obraz dnešní doby....trendy, vlny, přebírání cizích názorů bez vlastní anylýzy a samozřejmě zakrývání velkých problémů těmi malými. Je to jednodušší, rychlejší a dostaneš víc lajků :-D

Mně jen fakt mrzí, že kolikrát nejde ani tak o ekologii nebo dokonce o prezentaci pokroku, ale pouze a jen o důsledek vylobbovaného scénáře velkých hráčů s politickou reprezentací a pak to smrdí různými dotacemi, které zaplatí ne uzavřená skupina dotčených, ale všichni bez rozdílu... Ale třeba se mýlím:-)

Každopádně, Hyundai palec nahoru, že ukazují možnosti.

ToMyx
25. dubna 2018, 10:52
0
Land Rover Discovery 3 TDV6: Diskošku nezastavíš!

Po přečtení bych si ho taky na týden půjčil, ale raději jen půjčil :-)
Tuhle třídu aut úplně nemusím, ale racionálně (až na servis) je to asi ideální auto pro mamku s dětma...

ToMyx
18. dubna 2018, 14:47
0
Hyundai i30 N: Jak upéct excelentní hot hatch v 5 krocích

To místo vzadu jsem zmínil jako jeden ze vzletných autíčkářských argumentů pro drahou polovičku, že to není tak úplně nerodinný...kdyby bylo potřeba :-D Nepředpokládám, bližší zapojení ostatních rodinných příslušníků :-) Freulein Tomyx nechce po naladění ecu za volant ani do Primery, přitom je skoro stejně praktické jako Octomilka I :-)
Pro rodinku máme samo ještě kombi, na které psal pěkný blog Raspby koncem minuého roku.
Pokud bych se posunul dál, Primera by musela do světa. To ale uteče ještě hodně vody, jedině, že přijde někdo s absurdně vysokou nabídkou jako jsem to tehdy udělal minulému majiteli já...a to je jako pravděpodobnost, že vyhraju ve sportce:-D

-
Komentář upraven 18. 4. 2018, 14:55:35

ToMyx
18. dubna 2018, 10:09
0
Hyundai i30 N: Jak upéct excelentní hot hatch v 5 krocích

bea: Po 350z taky začínám pošilhávat, ale pořád mi tam pocitově chybí místo vzadu :-)
Beny: Ono to je asi spíš tím katováním kostů a odklonu automobilek/ zákazníků od opravdu řidičstkých a trvanlivých aut. Ještě, že existují výjimky;-)

ToMyx
17. dubna 2018, 16:40
0
Hyundai i30 N: Jak upéct excelentní hot hatch v 5 krocích

Líp bych to asi nenapsal:-)
Jen jsem chtěl především zdůraznit fakt, že u auta pro zábavu nechceš rodinný liftback s širokou pánví:-D Myslím, že "každý" chce alespoň třídvířko nebo lépe dvoudvířko a aby to byla agresivní placka. Já to mám prostě jinak. Neříkám, že by mě nebavilo něco jako 300ZX nebo alespoň Silvinka, ale na mé "řidičské začátky" mi vychází ta Primera asi nejlíp, protože spolehlivost, bytelnost, opravdu nízké náklady na cokoli ....

ToMyx
16. dubna 2018, 20:27
0
Hyundai i30 N: Jak upéct excelentní hot hatch v 5 krocích

Díky za pochopení. Jsem v tomhle trochu [email protected] Pro auto pro rodinu mám trochu jiná měřítka. U auta pro zábavu to tak prostě mám. Jinak bych nemohl mít starou dvacetiletou ošklivku Primeru liftback s designem pro německé důchodce ;-)
Chvílemi si dokonce říkám, že ty Compacty nejsou tak ošklivý....



ToMyx
16. dubna 2018, 14:43
0
Hyundai i30 N: Jak upéct excelentní hot hatch v 5 krocích

Pěkně napsané, recenzí na I30n jsem četl hodně, ale tahle má zase jiný úhel, čte se úplně sama :-)
Značka a její historie mě celkem nezajímá, design je taky níže v žebříčku. Reklamy jsou jen o schopnostech marketingových oddělení a o tom jak chce automobilka, aby působilo. Pokud bych si měl vybrat auto na dalších 10 let, protože je nové, chtěl bych se moct spolehnout, že se to dokáže těch 10 let/250tkm dožít :-) To prověří čas. Snad to koupí dost nadšenců, aby to za nějaké 3-5 let bylo v bazáči za 300, protože to má vélikanáááánskooou spotřebu :-))
Přijde mi, že poslední dobou ty sportovní modely rostou jako houby po dešti a to je moooc dobře.

ToMyx
12. dubna 2018, 10:57
0
Nejdrzejší čínské automobilové kopie

Pár kopií jsem už zahlédl, ale vždy mám pocit, že se jedná jen o nějaký ošklivý sen na který rychle zapomenu. Fakt maso jsou kolikrát emblémy a značky, ze kterých vzdáleně a mlhavě vystupuje znak předlohy....Proč asi, když je to na tom původním originálu vše naplácnuté:-)

ToMyx
10. dubna 2018, 16:34
2
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Každý nový test od Zlokočky je jako psaný jiným jazykem, nemůžu si pomoct, mně to sedí. Asi jsme na stejné vlně, čte se to samo :-D
Nedokážu si představit, co by mě donutilo takovou velkou mrchu domů koupit. Jo už vím, žena a děti.....
-
Komentář upraven 10. 4. 2018, 16:35:39

ToMyx
10. dubna 2018, 09:22
0
Vzpomínky na mládí: Ford Focus Mk1

To je tak, když mám chvíli času a chci zvládnout přečíst vše najednou a občas se snažím i reagovat zpětně a pak se mi to motá :-)
Krab je sice bůh, ale Matějovi se omlouvám. Fakt to bylo pěkné počtení. V myšlenkách jsem si dovolil zabrousit až ke Krabově vzpomínkách na bílého Focuse...
Beastare, ty démone, KrabMag mě fakt pobavil :-)

ToMyx
09. dubna 2018, 17:10
0
Vzpomínky na mládí: Ford Focus Mk1

Hezká dávka nostalgie, na tu jsi Krabe mistr:-)
Fokáč s 2.0 byl chvíli v hledáčku, ale nakonec mě zastavila koroze a vybral jsem jinou "hloupost".

ToMyx
09. dubna 2018, 15:13
0
KIA Stinger 2.0 T-GDI: Žák se stává učitelem

Auto je to moc pěkné, test taky super, jen tak dál.
Design prodává, to je pravda, ale mrkněte třeba na Alfu, zatím jsem nezaznamenal nějaké enormní nadšení z prodejních čísel.
Obávám se, že prodává nejen design, ale také zvuk značky, její pověst a samozřejmě cena. Fandím Kii ať alespoň trochu zasáhne do českého prodejního rybníčku :-)

ToMyx
09. dubna 2018, 12:16
0
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite: V jednoduchosti je síla

No dobře, je pravda, že bych za tohle víc jak nějakých 120tis asi nedal. A to mám právě tyhle ošklivý japonský krámy rád:-)
Ono už začíná být ta doba, kdy ty japka z 90-2000 k sehnání jsou, ale v takovém stavu, že i za pade je to někdy moc.
Koroze to žere a zdravá kastle je jak jednorožec.

ToMyx
09. dubna 2018, 09:31
0
Ford Model A: Hotrod ze staré školy

Skvělý článek! Taková kára se směsicí všech těch svých specifických vůní, to je něco. To musel být skvělý zážitek!
Krabe, to MG je nádhera, navíc bez střechy. Z těchhle aut mi čím dál víc padá brada, asi stárnu :-)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Cheyenne extended cab 1991
Chevrolet Cheyenne extended cab

1991 rok výroby
176 koní výkon
6 200 ccm objem

Hyundai Santa Fe Santa Fe 2,2 CRDI TECHNOLOGY 2016
Hyundai Santa Fe Santa Fe 2,2 CRDI TECHNOLOGY

2016 rok výroby
147 koní výkon
2 200 ccm objem

Peugeot 206  1999
Peugeot 206

1999 rok výroby
65 koní výkon
1 587 ccm objem

Jeep Comanche  1987
Jeep Comanche

1987 rok výroby
125 koní výkon
4 000 ccm objem

Chevrolet Camaro 5.7L V8 TOP stav 1975
Chevrolet Camaro 5.7L V8 TOP stav

1975 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem