načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 10.4 hod.
Příspěvků ve fóru226
Komentářů u článků604
Pozitivních komentářů u článků116
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
20. ledna 2020, 17:04
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

To Bčko je asi fajn, ale Avíka pro začátečníka a navíc do města? Avensis (T25) kombi je auto na dálnice, případně okresky. Do města na cukání vhodné určitě není. Nejen kvůli pekelně dlouhé převodovce, městské spotřebě, ale i malému rejdu a špatném přehledu co se děje za autem při parkování (info od 2 řidiček). Jinak jí mám moc rád :-)

ToMyx
13. ledna 2020, 16:08
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Mně se líbí, že nadhled a klídeček čiší i z tvých odpovědí na rozhořčené brečící komentáře :-)
Nejen článek, ale i diskuze pobavila. Jen tak dál nejen s autíčkářovou garáží, ale i neotřelými způsoby psaní!

ToMyx
13. ledna 2020, 14:10
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Čtu článek až dnes a díky za počáteční sdělení. Je to vtipnej článek, klidně i víc závorek s názory Kubajze..
Přijde mi to jako perfektní olej do ohýnku lednové ospalosti a bavil jsem se. Ve finále je to lákadlo pro zájemce o velké kabrio z frcu. ještě jsem teda neviděl lákat na "nedokonalosti", ale taky cesta :-)

Měl jsem možnost svézt se oranžovým coupé s T5 a automatem, poladěnou Hirschem, myslím. Bylo to v době Oktávky jedničky s 1,8T v [email protected] (kamarád si jí vypůjčil od otce). V té době mi síla a zvuk švédského pětiválce přišly neskutečné a jízdně to bylo fakt dělo. Dodnes je to jedno z nejhezčích elegantních větších coupé, jehož design bych popsal jako nadčasový. Ale i tak, kdo čeká štiku okresek, ten bude čekat marně. Silnice první třídy a dálnice, tak bych popsal revír téhle fajn káry.

ToMyx
19. prosince 2019, 09:37
1
Ptejte se: Malý rychlík pro malou rodinu

Ohledně Žuka bych předem silně doporučil se v tom svézt. Jede to hezky, jen ta tvrdost podvozku mě celkem překvapila.
Jako druhé auto domů bych v této situaci vybíral podobně...svišť, panda, lion, clio. Je mi tam nějak neštymujou ty 1,8tsi, asi předsudky z minulých zakarbonovaných let.

ToMyx
19. prosince 2019, 09:32
0
Ptejte se: Malý rychlík pro malou rodinu

Nic proti Leónu, ale to už ty 1,8 jsou v pohodě? Pokud ano, pak tedy Golf od Seatu, proč ne :-)

ToMyx
18. prosince 2019, 08:56
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Vy dva, tu na Autíčkáři máte svou nezastupitelnou roli :-) Automobilový promiskuita a romantik s básnickou licencí a raubíř, podněcovač diskuzí a přilévač oleje do ohně, tak to má být a bez toho by to nešlo. Člověka to nutí zapnout mozek, číst mezi řádky a prohlédnout, že je to občas prča nebo záměrné pošťouchnutí. Já bych to neměnil :-)

ToMyx
17. prosince 2019, 14:37
11
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Anketa byla super, sice došlo na mnoha frontách k nepochopení té základní triviální otázky, ale to je věc druhá :-)
Synátor se vždy nemohl dočkat až bude moct vybrat to svoje auto a tím pro mě celá anketa splnila smysl = POBAVIT.

Co se týče místních výkřiků a hejtů, to mi hlava fakt nebere. Moc to žerete pánové, vždyť vůbec o nic nejde. Nebo mi chcete namluvit, že ultrasubjektivní věc jako je fakt, že se někomu něco líbí víc než něco jiného, je nutné měřit a analyzovat, aby se v případě "nevhodného" výsledku ankety mohlo začít s napadáním? Ale no tak. Sympatie můžou vycházet ze zkušeností, vzdělání, ale také třeba jen z aktuálního rozpoložení. Každý hlas byl přeci jen vyjádřením sympatií jedince, nikoli univeziální pravda, tak proč to fňukání :-)

I kdyby vyhrál Trabant, je to prostě vítěz ankety na základě hlasů z FB, nic víc, nic míň.

ToMyx
28. listopadu 2019, 16:05
0
Nissan testuje na Ringu nástupce 370Z

Jen dobře a pokud se povede zachovat parádní zvuk motoru, snad si to někdo z frflalů i koupí.

ToMyx
27. listopadu 2019, 11:36
0
Ptejte se: Hothatch, který se neztratí na okruhu

Kdyby nebyl požadavek na úplně nové auto, pak bych doporučil předposlední generaci MRS, takhle si myslím, že to bude hlavně o vyzkoušení. Poslední MRS už není takový vládce a pak záleží na zaměření řidiče, protože není tracktool jako tracktool :-)

ToMyx
14. listopadu 2019, 15:32
1
ToMyx
14. listopadu 2019, 09:10
0
Simulátor My Race: je to celé jinak, než jsem myslel

Nebyl jsem přímo tady, na Zličíně existuje něco podobného (auto/ letadlo). Každopádně, je to skvělá nová zkušenost. Pro tebe výhoda, přes zimu si do toho otevřeného auta nebudeš muset brát kulicha :-)

ToMyx
13. listopadu 2019, 13:42
0
Simulátor My Race: je to celé jinak, než jsem myslel

Lokalita super, není to sice láce, ale jako trénink pro někoho, kdo chce se svým autem poprvé nebo po dlouhé době navštívit nějaký okruh je to super věc!

ToMyx
13. listopadu 2019, 11:07
0
ToMyx
12. listopadu 2019, 13:41
0
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Toyota Soarer/ Lexus SC je super, jen se obávám, že old school vzhled nebude pro tazatele dostatečně moderní.

ToMyx
12. listopadu 2019, 11:29
0
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Výborně! S tou Hondou jsem byl, koukám, o pár minut pomalejší.
Přiznám se, že vzhledem k mé situaci, pečlivě sleduju Vaše aktuální inzeráty na bazoši. LS430 by byl ideál, pokud by bylo na benzín a ještě by dvě kila zbyly na servis :-)

ToMyx
12. listopadu 2019, 11:23
4
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Souhlas pánové. V posledních několika letech byl můj roční nájezd cca 35-45tkm/ rok. Nebylo to vždy vše jedním autem, za to přes půlku soukromým benzínovým Avensisem. Za tu dobu jsem zjistil, že základ jsou sesle a logické uspořádání jednotlivých ovládacích prvků, aby mě něco neštvalo. Jedno z nejpohodlnějších a taky celkem trvanlivých aut mi přišla stará Camry s benzínovým 3.0 (a klidně LPG), jenže to není koncern a 4x4.
Za posledních cca 5 let mě překvapilo ještě jedno auto. Taxikářský Accord 2.2. Za posledních cca 5 let jsem jel ve 3 exemplářích a nájezd byl cca 500- 700 (vím, že nad půl mega, protože to byl důvod ptát se řidiče na zkušenosti) . Velmi mě překvapilo, že pánové dročkaři měli velmi podobné osudy zkušenosti. Prý to koupili jeté na zkoušku s nájezdem cca 200-250, ale ono to pořád drží a jezdí (2x manuál, 1x automat). Dověděl jsem se jen to, že jen pravidelná výměna oleje a filtrů a nazdar. To mě fakt překvapilo.

U výše zmíněných jsem do popředí postavil hlavně trvanlivost, takže je to asi úplně mimo. Tolik z mých skromných zkušeností.
-
Komentář upraven 12. 11. 2019, 11:32:44

ToMyx
12. listopadu 2019, 10:07
0
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Sato: Doporučuju zkusit kompletní dekarbonizaci pomocí výrobků jedné americké firmy na 2 písmenka..ať nedělám reklamu (ale opravdu kompletní = nejen sání a motorová část, ale i palivová část). Měl jsem možnost zjistit co to udělá jak s benzínem, tak s dieselem a je to opravdu markantní rozdíl. Cena mezi 5-10tis Kč dle motoru. Jen je nutné hledat někoho, kdo to dělá opravdu komplet, ne jen některou z částí.

ToMyx
06. listopadu 2019, 14:17
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

Tuhle pětku jsem si už někdy v roce 2013 dal na seznam aut, které jednou pořídím. Moc nechybělo a koupil jsem kombíkového 540i s repasovanou automatickou převodovkou. Utekla mi o cca 2 dny. Sním hold dál :-)

ToMyx
06. listopadu 2019, 14:14
0
ToMyx
18. října 2019, 17:00
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

abc: Zajímavé. V čem kromě "neprůstřelné" spolehlivosti to Coupé tak ekluje? Jen design? Chvíli jsem měl tu čest (jedny prázdniny před cca 15 lety) a to auto mi přišlo v pohodě a těch 140kw s tím hýbalo hezky.

ToMyx
26. srpna 2019, 14:39
0
ToMyx
22. srpna 2019, 16:13
0
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Za ty prachy by měla být zlatá :-) Pořád je ale na čem pracovat. Ještě více zpevnit, utlumit zvuk a hlavně se naučit řídit. Snad jednou.
-
Komentář upraven 22. 8. 2019, 16:18:02

ToMyx
22. srpna 2019, 15:37
0
Střídání stráží u koncernových kabrioletů. A3 mizí z nabídky, objevuje se T-Roc.

Sausages: Krásná fotka, evokuje mi to zájezd důchodců do maďarských termálů :-) To snad nemůže být nad 50kmh vůbec použitelné, tohle zvěrstvo. Těm vzadu musí uletět nejen paruky, ale i brejle!! :-)

ToMyx
22. srpna 2019, 15:28
0
Kia Sorento 2.2 CRDi GT Line: K ideálu chybí dva válce

Tak to mě taky napadlo jakmile jsem si přečetl tenhle titulek :-)
Chápu, že Kia/Hyundai jde stále kupředu, zpět ni krok, ale do ranku 1,3 mio mi tam prostě něco chybí. Možná ten šestihrnec :-)

ToMyx
22. srpna 2019, 15:14
0
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Proto je nejlepší mít doma 2 a více aut, každé k dosažení jiného cíle :-) Abychom si nalili čistého vína, mně se to kecá, mé auto pro zábavu je...liftback :-))))

ToMyx
22. srpna 2019, 13:48
1
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Správný dotaz, těším se na odpovědi :-)

ToMyx
22. srpna 2019, 13:47
2
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Mám to s láskou k MPV stejně. Naposledy co jsem si říkal, že bych se sebezapřením zvládl byl S-Max :-)
Také si nemohu pomoci, ale tohle BMW, podobně jako ty velké mastodontní úplně nemusím. Ještě, že nejsem mamina :-D

ToMyx
21. srpna 2019, 14:12
0
ToMyx
13. srpna 2019, 15:25
1
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Je fajn narazit na podobného nadšence, který se nebojí auto používat. Z takových lidí (libovolného věku) je pak to nadšení pěkně nakažlivé.
-
Komentář upraven 13. 8. 2019, 15:28:16

ToMyx
13. srpna 2019, 15:11
0
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Tak ten je od hlavy až k patě jako ze žurnálu!!! Ten spolykal asi také nějakou tu hodinku lásky :-)

ToMyx
13. srpna 2019, 15:10
0
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Je jasné kam vašnosti mířej a chtěl bych vidět ten typovej list u toho vzducháče, ale nekazil bych těmito poznámkami radost.
Skoro bych si tipl, že jakékoli nové performance díly budou lepší než to co lze sehnat OEM ;-) Pokud se s tím jezdí často, klbouk dolů před stavem.

ToMyx
13. srpna 2019, 13:35
3
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Je fajn, že se tu objevují čtenářská auta v čím dál větší míře. Na Žigiho mám podobné vzpomínky, jen s rozdílem, že jsem ho asi rok měl možnost řídit. Byla to patnáctka v této dvanáctvkové kastli a byla to raketa :-) Posilovač řízení, brzd, nefungující ručka a 3cm dlouhý chod pedálu plynu..všechno to mělo :-) Na naučení ideál! Veteránista by se zhrozil, ale co, záleží vždy na majiteli jak si svoje auto vyšperkuje. Za mě až na pár detailů včetně gumiubrusu vcelku v pohodě! A to hlavní...žije a jezdí a rozdává radost!!! Nad šikovností majitele se ovšem skláním!

ToMyx
13. srpna 2019, 11:40
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Hezky pojatá recenze, takhle se mi to fakt líbí. Jednotlivé dílčí věci se mi líbí, jen ta celková cena odráží talent minimálně 1,5x víc :-)

ToMyx
13. srpna 2019, 10:29
1
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Všechno pěkné, snad jen ten nájezd, ale to se asi inzerent upsal o nulu:-)

ToMyx
08. srpna 2019, 15:48
2
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

beastare, ty tvoje hlody žeru.... lesbická zaměstnankyně ropný plošiny...:-)))) = další zářez na týšrt :-D

HH1982: Chápu, také jsem měl 2 nehody. Při té horší jsem jel ve Favoritu a dostal jsem pusu od Supa 2. Já zpomaloval a najížděl ke středu odbočovat vlevo, on cca 60 kmh a mobil v ruce. Nakonec se kromě viníkova šoku z bagu nikomu nic nestalo a i to Fávo se opravilo a ještě chvíli jezdilo.
Tím nechci říct, že bezpečnost není důležitá, sám jsem pro mou polovičku a děti pořídil Avensis kombi. Ale od nějaké hodnoty je to téměř vždy o štěstí. O hmotnosti toho druhého a o dalších věcech, které nedokážeme ovlivnit. Ve finále bych chtěl hlavně zdůraznit, aby si možnosti paní sama vyzkoušela. Sama uvidí, v čem jí bude nejlépe a díky dobrému pocitu bude klidnější a soustředěná, což je především na začátku asi skoro to nejdůležitější ;-)

ToMyx
08. srpna 2019, 13:05
0
Za volantem: Mini 1.3 Mark VI

Moc hezky se to četlo! U "pes pochcal nejdražší boty" jsem se fakt bavil :-)
Miník je asi jediné auto, které je tak malinké a přitom bez estrogenu, krásný kousek, gratulace majiteli!
Někdy bych se chtěl alespoň posadit na spolujezdce a nasát tu atmosféru...

ToMyx
08. srpna 2019, 12:13
0
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Beastar:
Nenapsal bych to líp. To s tou bezpečností je krásná ukázka působení marketingu a směs pocitů. Dobře, samozřejmě ne ve všech případech. Myšleno typicky na ty včechny zvedlé hatchbacky :-) Jak je to vyšší, je to i bezpečnější mámo a basta:-D

Dnes, a je to tak dobře, je mnohanásobně širší výběr než před cca 10 lety. Ale proč sem plést cokoli nazvedaného nebo vysokého? Jasně, RAM a ostatní byl vtípek, ale paní má očividně z řízení respekt. Není divu takhle z čerstva. Bude jí vyhovovat něco přehledného, nejlépe s couvací kamerou a matem. Ve finále je nižší nebo nižší střední opravdu to nej z pohledu přehlednosti, vybavenosti a ceny (ostatní varianty budou budou skoro vždy více kompromisní a dražší). Vše ostatní je buď "na pocit" nebo protože to nabízí něco co někdo vyloženě chce = posuvné dveře nebo mega prostor pro převážení vzduchu třeba :-)


ToMyx
08. srpna 2019, 10:49
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Fajn článek! Pěkný provar pro Citroen, teď si to vynahrazuje.

ToMyx
08. srpna 2019, 10:04
1
Nové Hispano Suiza se testuje v Barceloně. Vypadá...zvláštně.

Když jsem viděl ten předek...z dálky, nepřišlo mi to tak divné. Když jsem viděl vše z blízka, je to divné. Design je věc vkusu každého soudruha, ale tohle mi přijde jako marketingová rychlokvaška. Honem něco rychle ukuchtit s nějakým odkazem a nějakými hi-tech a nějaké to elektro k tomu. A obhájíme to mega cenovkou, abychom mohli říkat, že se nelíbí jen těm co na to nemají. Jsem rád, že na to nemám :-)))

ToMyx
08. srpna 2019, 09:57
1
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

S rozpočtem do 600tKč je prostoru opravdu hodně. Pokud bych volil auto pro nevyježděného člověka a navíc ženu s potřebou přepravovat děti + kočátek, kladl bych důraz na co nejnovější (nekupoval bych 5+ let starou bazarovku) a hlavně na to v čem se žena bude cítit nejlépe. Je to opruz, ale chce to vydržet a zkoušet. Automatu se určitě nevzdávat! Nabídka je opravdu široká. Jen doporučuji začít hatchbacky, případně menší kombi (všeobecně nižší cena)....pak krabice od bot a všeobecně zvedlejší auta (vyšší cena).

Kamarád tohle řešil nedávno. Zadání bylo: benzín, automat, místo pro 2 prcky (1 rok + 4 roky) a krámy. Nakonec pořídil 1,5 roku starou předváděčku s 25tkm najeto. Byla to Toyota Corolla 1,6, automat a v sedanu!!! Do kufru hodili kočárek (klasika korba + konstrukce) + zkusili nákup a žena mu po projížďce řekla, že je spokojená a že nic jiného nechce a basta (couvací kamera atd). Neříkám že je to nejideálnější auto, ale za poslední cca rok jsem ji doporučil 4 lidem a z toho 3 si ji stihli koupit (předposlední model) a jsou happy. Doporučuji vyzkoušet. Cena byla plus mínus 350-370tkč.

Tak jen, že na podobné potřeby není úplně nutné kupovat krabici od bot :-)

ToMyx
05. srpna 2019, 10:44
0
Toyota Corolla 1.8 Hybrid hatchback: Zpátky ni krok!

Mám nějaké zkušenosti s předchozí generací Corolly v sedanu (sympatická 1,6 + automat), která mi přišla takový ideál na město, okresky nebo rodinné výlety/ dovču v klidném tempu. Tohle beru jako pokračovatele, jen té tvrdosti a odchlučnění se bojím.
Design se povedl, navíc takhle dvoubarevná kombinace vypadá hezky dravě. Skoro bych si vsadil, že tahle Corolla by mohla být černým koněm důchodců. Motor (1.8 = nepřímovstřik) nebude trápit zakarbonování a i zbytek by mohl být trvanlivý. A že to nejede? Ono to taky moc nepapá a na to šetřílci slyší víc :-)

ToMyx
01. srpna 2019, 12:00
0
Totálně zklidněná doprava

Tak tak, pokaždé, když se vyhnu krizovce o metry nebo pár sekund předem, říkám si jak by zareagovala moje polovička :-)

ToMyx
30. července 2019, 14:53
1
Totálně zklidněná doprava

Tady bych řekl, že Martin Martin upozorňoval na to, že represe zaměřená čistě na rychlost je naprd, policií je nejlehčeji uplatňovatelná, přitom není zdaleka tak nebezpečná jako jantar co nedává přednost nebo blinkry nebo kufrolepič. Přijde mi dost mimo dávat flastr za 55 km/h na pajdě místo flastru za nebezpečné předjíždění. Je otázka, co by provinilce víc zasáhlo, jestli pokuta finanční nebo časová. Je těžké to všechno házet do jednoho pytle.

ToMyx
30. července 2019, 14:42
0
Totálně zklidněná doprava

Měl jsem to podobně. Po autoškole jsem hned na vlastní neměl, tak jsem byl rád, když jsem dělal rodičům nebo prarodičům závozníka. Rad jsem dostal dost, učil jsem se couvat s vlekem a třeba v zimě krotil zadek žigiho při neopatrném podřazení před křižovatkou :-)
Příště jsem aspoň věděl, že je nutné srovnat otáčky. Byly to jalový léta, ale naučil jsem se nespoléhat se na druhé, že mi tu přednost dají nebo dokonce, že se budou řídit pravidlem pravé ruky nebo že by mohli nedejbože zipovat:-D

ToMyx
30. července 2019, 14:31
0
Totálně zklidněná doprava

Mám to stejně. Na okruh jsem začal jezdit proto, abych zjistil co auto dělá. Jasně, ten adrenalin nebo spíš následné endorfiny jsou třešnička, ale ve výsledku se pak člověk chanechca lépe připraví na krizovky a je větší pravděpodobnost, že automaticky udělá více věcí správně a tím ušetří čas a místo = sebe. To samé jízda na polygonu a škola smyku, všechno super věci, které mohou člověka jen posunout.
Škoda, že to mnozí vidí jako ztrátu času a peněz.

ToMyx
30. července 2019, 14:23
0
Totálně zklidněná doprava

Ono je to těžké, je to hodně ovlivněné rozpoložením vzorku populace za volantem. Poslední 3 roky jezdím nejen pracovně, ale i soukromě do SRN a ten rozdíl v chování na silnici je skutečně diametrální. V levém pruhu na dálnici, i přesto, že je vpravo volno, jezdí jen Poláci, Rumuni a někdy Češi. To samé rozdíždění se na křižovatkách nebo na světlech, místní se rozjíždí vždy svižně, jsou ohleduplní nebo spíše tolerantní a pouštění se. Současně i reakce na to, když chci někoho ve vhodnou chvíli pustit, jsou ve většině případů opravdu rychlé. Pak stačí pod Drážďanama přejet hranice čechistánu a megakolona tří kusů úček v levém, jedoucích 125. Prooooč? Protože 2km vpředu je v pravém kamion. Tohle mi hlava asi nikdy nepobere. Párkrát jsem udělal to, že jsem jel do pravého na úroveň účka předemnou a prstíčkem a s úsměvem jsem naznačil "tytyty" :-) Dotyčný byl asi překvapený tou sametovou revolucí, že jsem ho nevyblikal a nevytroubil a po chvíli to vzdal a jel si těch svých 125 v pravém. Tyhle chvíle mi hlava nebere. Takhle směs arogance, sebestřednosti, ignorace a hlouposti je fakt naprd. Ale co s tím? Policajty na cesty a ne za radar??

ToMyx
30. července 2019, 14:03
0
Totálně zklidněná doprava

Pochtli/ Skipper: Souhlas. Možná bych ještě doplnil, že starší, méně izolovaná auta poskytují více signálů (zvuky, otřesy ve volantu, pedálech a pod.) už ve fázi, když se k jejich limitu začínáte přibližovat. U novějších aut (ve valné většině) tolik informací o dění kolem auta není a pak je pozdě, kdež se de na plné brzdy na apexu. Plné brzdy, to je taky další sranda spojená s citem v pedálu. Jsem moc rád za pomocníčka krizového brždění, díky tomu i moje hezčí polovička zabrzdí rodinné kombi, když potřebuje. Ale pokud se bavíme o citu v pedálu, tak ho je čím dál méně. Maximálně přeposilovanost a jedovatý nástup. Mně se tohle nelíbí, jsem radši, když vím co se děje.
Takže pod videohru se podepisuju. Je to škoda.

ToMyx
24. července 2019, 08:49
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Nechci se vměšovat, ale není náhodou od minulého roku podmínka při ježdění pro UBER mít koncesi vyřízenou? Ono se to všechno hýbe kupředu...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ 2007
BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ

2007 rok výroby
230 koní výkon
2 993 ccm objem

Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012
Dodge Challenger RT V8 HEMI

2012 rok výroby
395 koní výkon
5 700 ccm objem

Dodge Power Wagon  2012
Dodge Power Wagon

2012 rok výroby
388 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 4 BLACK DIAMANT LUXURY 1976
Lincoln MK 4 BLACK DIAMANT LUXURY

1976 rok výroby
150 koní výkon
7 500 ccm objem

Jeep Grand Cherokee ZG 5,9 1998
Jeep Grand Cherokee ZG 5,9

1998 rok výroby
240 koní výkon
5 899 ccm objem