načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 2.9 rok.
Poslední aktivitapřed 15.0 hod.
Příspěvků ve fóru208
Komentářů u článků546
Pozitivních komentářů u článků101
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
včera v 12:20
0
Ford Focus Active: Nejlepší skaut

neotřelý bobří test :-)

ToMyx
včera v 12:19
0
Tudy cesta nevede aneb Slepé uličky automobilové bezpečnosti

Radlice na dnešní městské káry, to by bylo žůžo, jen by musely mít i matraci, peřinku a polštářek, aby to bylo všechno bezpečné a genderově vyrovnané :D

ToMyx
13. července 2019, 03:31
0
To nejlepší za dva miliony

Jsem tu zase s křížkem po funuse. Hold dovča mimo civilizaci. Ale pokud bych měl naťuknout novou svěží možnost, znělo by to monotóně. Lexus ISF, RCF a LC500/LC500h. Teď jsem se nechal v DE svézt LC500 a je to komfortní gt (kdyz chceš) a zvuk toho osmiválu je hrozná droga :-)

ToMyx
19. června 2019, 12:41
0
Report: MX-5 Cup 2019 - 2. závod Vysoké Mýto

Návraty a začátky jsou těžké, přemotivovanost je mrcha. Ale ono se to všechno podá, hlavně, že auto drží a je vcelku ;-)
když jsem poprvé četl ty časy kolem 55 sekund a méně, říkal jsem si, že to musí být hodně rychlá jízda. U časů pod 50 a ještě s šikanou za kopcem mi to hlava už vážně nebere. Až teď jsem jí zavřel, byla dokořán :-D

ToMyx
18. června 2019, 12:34
1
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Ale pozooor, tohle vypadá moooc pěkně.

ToMyx
18. června 2019, 12:15
2
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Jimi, mě ten Lexus IS350 odzbrojil tím, jako moc lépe jel než ta 250. Pravda, je tam rozdíl 100 koní a to není málo i když na tu váhu.... ;-)
Jen tu proboha neřešte kolik to žere. Pokud to má bavit, žrát to bude vždycky, jde jen o to, jestli to bude vyvážené tím fun&comfort faktorem.

-
Komentář upraven 18. 6. 2019, 12:23:32

ToMyx
17. června 2019, 17:16
2
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Lexus IS 250 mě původně taky hned napadlo, ale pak jsem si vzpomněl na jízdu v IS350. Jelo to o moc lépe a cekově to bylo luxusní a v případě potřeby i agilní. A proč se nerozjet, když budget by to možná dovolil?
doporučuji zkusit Lexus IS-F s krásně znějícím 5.0 8hrnkem a nezáludnými jízdními vlastnostmi. Cena pěkných kusů startuje tedy od 25tis EUR, ale tohle by byl můj ideál.
Další adept mě napadl Jaguar XFR 5.0, servisně to bude asi lahůdka, ale to je i svezení a motor je lahoda. A když jsem se tak rozjel s osmiválcema, co takhle Audi RS4 B7 4.2 FSI?

Uznávám, že kromě Lexe jsem šel cestou srdce a sluchu, ale nemohl jsem si pomoct. Ono i to zadání je lehce protichůdné (cestovní komfort x zábava za volantem)

ToMyx
17. června 2019, 09:46
0
Okruhové ježdění: Poučení z krizového vývoje

Písek jsem zkusil zatím 2x, je to ještě menší okruh než Mýto, ale také zábava a vcelku trénink na pletení vánočky. Určitě to není stavěné pro přemotorované bestie typu M5 nebo Rienova píchlá svině :-)

ToMyx
14. června 2019, 16:03
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Všechno to beru a souhlasím. Chtěl jsem jen vyzdvihnout, že jste oba trefili tu typologii zákazníka. Sám nemám problém, když je někdo konzerva a pokud k tomu má i budget, může si dovolit být loajální konzerva ;-)
Automobilky si tyhle věci moc dobře uvědomují, až alchymisticky sestavují modelové řady a ceníky napříč celým koncernem a mně se líbí, když se to nebojíte říct nahlas a brát to bez emocí jako fakt.

ToMyx
14. června 2019, 15:57
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Sob95: V porovnání s čím? Já měl možnost porovnat se Supem L&K (280k). Na posouzení podvozku si netroufám, nebylo to v ČR, nebylo možné zjistit jak se to chová na tankodromu:-)
Podvozek byl možná o malinko komfortnější, ale odhlučnění podobné jako Sup. Sedačky byly ale vyloženě skvělé s výraznější oporou. Talisman mi přišel na okresce méně těžkopádný (možná díky 4 control) a při jízdě bych netipoval, že má takový výkonový deficit na Supa. Ale nedoporučuji diesel 1,6 (160k). Na papíře to vypadá dobře, ale nejede to a pod zátěží to žere (kolem 7,5-8l nafty). Za to ten benzín byl při normální jízdě (150 tempomat dálnice, 110 okresky, město svižně limit +10) za 8,1. A při předpisové jízdě to bylo pod 7l bez snažení. RenaultSport mám rád odjakčiva, ale tohle auto probudilo můj zájem o klasické modely rencka:-)

ToMyx
14. června 2019, 15:20
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

No jasněže fplný a samozřejmě s vědomím, že tam máš ten samej motor jako je v Megane RS, jen ho přifouknout ;-)
Původně, když jse psal 1,8T, neměl jsem namysli, že je ten obsah malý. Psal jsem to pro lepší identifikaci toho nejnovějšího nejsilnějšího Talismana s tímhle motorem (225k). Pro mě to bylo za cca 20 minut fakt příjemný překvápko.

ToMyx
14. června 2019, 15:15
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Tak pod tuhle sondu se klidně podepíšu. Pěkně shrnuto.

ToMyx
14. června 2019, 14:36
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Bíste, koukám, že jsi další koho Talisman oslovil. Zkusils 1,8T? Mě to totálně dostalo. Měl jsem nedávno možnost sednout do toho v DE na pár minut při takové malé recenzi a jsem lapen. Moc příjemné auto a první dojem super.

ToMyx
14. června 2019, 14:26
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Nezapomínej, že žijeme v ČR. Slovo "ZDARMA" má magickou moc i když matematika a selský rozum říká něco jiného :-)

ToMyx
14. června 2019, 14:11
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Jen, aby to nebylo 10tkm za obě :-D

ToMyx
14. června 2019, 11:16
2
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Pěkný testík, jen mě překvapilo, že Mazda váží 1,6 tuny, myslel jsem, že to bude v porovnání s Peugeotem přesně naopak.
Děkuji a chválím za uvedení všech běžných hodnot pěkně přehledně. Hlavně hmotnost se dost často z přehledů v testech bohužel vytrácí.

ToMyx
13. června 2019, 16:09
0
První kilometry za volantem nového Range Roveru Evoque

V minulém jsem párkrát měl tu čest a to auto mě překvapilo jak malé bylo zvenku a velké uvnitř. Nešlo o fyzické rozměry, ale o to jak to uvnitř působilo. A kokpit je mystrovský, ten můžu.

ToMyx
13. června 2019, 15:52
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Junior:
možná už to máš ve zprávě, ale mrkni...
https://porsche-smichov.cz/akce-a-novinky/2019/5/audi-a6-audi-a1-za-22-222-bez-dph-m-sicn/
-
Komentář upraven 13. 6. 2019, 15:52:29

ToMyx
12. června 2019, 11:51
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Tak tak, ono to ani není nijak lehké (cca 1,4t), takže těch papírově slušných 200k neudělá takovou show nejen kvůli čtyřkole, ale i kvůli hmotnosti.

ToMyx
12. června 2019, 10:31
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Přesně tak, škoda těch zim, kdy je sníh čistého času celkem 8 dní a na Valachy je to daleko :-)
Takhle sranda je fajn vozítko na takové schopnější daily, trochu tomu i odpovídá servis. Ale co, má to kurvachraplák, takže bug eye goooo :-)

ToMyx
11. června 2019, 12:15
2
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Tomino: Když jsem si v Klecanech nechal dělat nerez výfuk, okukoval jsem pěkného SSS, který tam byl na zvedáku. Tohle auto mi duchem silně připomíná Clio rs. Není prvoplánově krásné, je vysoce funkční a servisně moc příjmené. Jen ta výška sedáku mi v SSS seděla teda víc. Tyhle tryskomyši můžu.

ToMyx
11. června 2019, 10:25
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Pravda, tohle řešení chce docela koule a je přesně pro ty, kteří vědí co chtějí.

ToMyx
11. června 2019, 10:23
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Matěj: Ano, tak to na mě taky působí. Škoda, že těch informací nebylo uvedeno víc. Ale má to i přínos. V rozpoutané diskuzi je poměrně dost názorů, které se nebojí přiznat a popsat jak to je.

Kde byl Autíčkář, když mi bylo 18?! Aha, chodil ještě do školky, škoda :-D
-
Komentář upraven 11. 6. 2019, 12:16:07

ToMyx
11. června 2019, 10:16
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Souhlas! Je to vždy o úhlu pohledu a také o tom, že nákupkou to v případě nějakých "vylomenim" opravdu nekončí.

Ty lidi co upravujou ty svoje víkendovky fakt nechápu....:-D

ToMyx
11. června 2019, 10:12
1
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Tomino: Je moc dobře, žes nakousl ekonomický pohled. Co si budeme povídat, čím méně zkušesnotí máme, tím růžověji to s pořízením "nového" auta vidíme, nechceme slyšet o problémech, za to kladné reference vyloženě vyhledáváme.
Jak lehké je zapomenout na to, kolik stojí první servis po koupi jízdenky.... rozvody, opravdu všechny náplně, svíčky, mot. olej+filtry, klima...to nemluvím o tom, že by bylo fajn do toho zařadit také kontrolu brzd, tlumičů, pružin, geometrie. A pokud auto nemá zánovní pneu, šup. Možná to trochu přeháním, ale tenhle postup mi u auta na blbnutí (větší zátěž) dává smysl.
Druhá strana je cenovka. U báwa bude trochu jiná výsledná cena než u Swifta, stačí začít u pneu :-)

ToMyx
11. června 2019, 10:01
1
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Rozjela se tady slušná analýza.
Nechci podceňovat tazatele, ale opravdu si myslíte, že to s těmi okruhy myslí až tak vážně, když dotaz byl položen tak jak byl položen? :-)

ToMyx
11. června 2019, 09:14
1
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Tak tak. I ta moje stará popelnice spolkla celou tu zmíněnou částku jako nic jen za poslední servis, ale ta je tak moc mimo výseč, že jsem se neodvážil doporučovat. A je celkem logické, že nechceš koupit auto s tím, že budeš čekat půl roku, než ti to někdo upraví a ve finále je to stejně menší či větší kompromis. Pak je tu ještě jedna bolest nejen starších aut, koroze = nikdy nekončící boj.
Ale vlastně jsem to doporučit mohl, ledvinky to má taky :-D

ToMyx
10. června 2019, 17:00
3
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

Bíste, člověče, už po několikáté jsi to napsal za mě :-)

Tazatel by udělal lépe, kdyby to lépe promyslel a pak lépe a blíže specifikoval požadavek. Tohle působí něco jako... chci zábavné auto co jede, baví, může i okružit a nejlépe bavor. Chce to více infa jak moc kterou stránku má auto plnit.

Pokud je tazatel okreskový hráč, auto je pod výrazně nižší zátěží než u vymetače trackdayů. Po bližším osahání v Mýtě zjistíš, že ta kára sakra nějak málo chladí (k tomu jako bonus nebudeš ani tušit, že se přehřívá olej). Podvozek bude najednou uhoupaný, brzdy budou v koncici tak prvních 5 kol a pneu po tom pátém kole budou klouzat jakbysmet.
Pokud to má být použitelné a radost přinášenící i na okruhu (více než jednou ročně), doporučuji počítat s dodatečnou úpravou minimálně brzd, možná i podvozku. takže do čeho jít? Do něčeho co má trochu schopný motor, běžně se upravuje a co bude max za 150 ať zbyde na úpravy a pořádné pneu.

Když už nutně BMW, co takhle Compacta 323ti/325ti v co nejlepším stavu a odlehčit? Díky "oblíbenosti" je cenově mnohem níže oproti trojce ze které vychází. Další adepty bych zkusil Hondu CTR, ATR ty jsou relativně dostatečně dimenzované v základu, stejně jako cokoli od Reaultsportu. Fíkus ST bude taktéž fajn varianta, chce to zkusit.

Pokud by byl požadavek a popis zaměřený jen na okreskovou srandu, možností je mnohem delší řada...

ToMyx
06. června 2019, 15:14
0
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

Moc pěkně napsaná recenze, krásně vtáhla do "děje".
Kára má pěkný interiér i exteriér, ale nechápu potřebu obludně velkých kol. Ty 20" mají pěkný design, ale na autě mi připadají až moc veliké a auto zbytečně působí takovým až nepatřičně humpoláckým dojmem. Jaké mají ty megakola výhody? Kromě designu mě napadají jen nevýhody.

ToMyx
04. června 2019, 15:11
0
ToMyx
04. června 2019, 10:37
1
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

proletět se za touch & go!!!!! :-D
Další romantické zvolání jako stvořené na třičko. Hezky jedeš bíste!

ToMyx
03. června 2019, 16:00
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

bkralik: I tak moc děkuju! Až to bude aktuální, zkusím zaútočit s dotazem i do HK.

ToMyx
30. května 2019, 12:15
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

bkralik: Díky moc za reference! Měl jsem tu čest získat reference od pár jejich zákazníků (kolem Vánoc 2018) a byli spokojeni. Koho ale jiného doporučit? Přece nebudu kola sundavat kladivem :-(

ToMyx
30. května 2019, 09:00
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Díky za info! Vojto, už jsem objednal litrovku :-) Uvidíme co to udělá.

ToMyx
29. května 2019, 16:19
2
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Kubajz, to první jsem si hned vybavil. To infiniti bude právě ta trefa do černého.

ToMyx
29. května 2019, 16:11
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Vojta Nekvapil: Právě čekám až dojde Auto Milit a prubnu. Pokud bude naprd, jdu po Iron Out ;-) Asi blbě hledám, ale na JDM jsem na to nenarazil. Uctivě děkuji za radu Vojto.

ToMyx
29. května 2019, 16:01
0
Za volantem: Chevrolet Corvette C5 - lidový supersport

PeteC5: Skvělé info o soužití a to hned z první ruky!
Ty náklady jsou moc fajn. Hlavně je nutné si uvědomit, že jde o opravdu funkčně upravenou trvanlivou káru!

Pozor na to, moje modrá taky nebyla na prodej a byla tu :-D
Dělal jsem to částečně ze stejného důvodu jako majitel a také proto, že jsem si nebyl jistý, jestli jdu správnou cestou. A jak to tak bývá, nakoplo mě to jít dál.

Exige je úplně jiný vesmír, když jsem ale srovnal ceny nabouchaného Elise a základního Exige (no jasně, protože na to nemám), asi bych sáhl po Elise. Ale tohle jsou kdyby a sny se mají snít :-)
-
Komentář upraven 29. 5. 2019, 16:07:41

ToMyx
29. května 2019, 15:08
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Je to vždy o lidech a technologii. Vše má své pro a proti. Snažil jsem se o těch rozdílech vyhledat co možná nejvíce, tak alespoň ve zkratce.
1. nejdříve je nutno odstranit původní nástřik/lak a to buď opískováním/ otryskáním
Někde otryskání provádějí moc hrubými částicemi, které udělají do alu důlky a pak další postup musí být tmelení = to nechceš!
Buď tedy vyhledat, kde to dělají jenými částicemi nebo zvolit chemickou cestu odstranění laku/ barvy.

2. samotná barva/lak
Mokrá cesta lakování je opět méně riziková pro kola, ale trvanlivost a kvalita závisí na pečlivosti lakýry a také na výběru barvy.
Prášková barva se musí na alu vypálit což by mohlo narušit pevnost disku. Po mnoha referencích se obrátím na mostečáky renovace-alu.cz. Sice toho mají strašně moc a čekačka měsíc, ale přes zimu mi to tolik vadit nebude..



ToMyx
29. května 2019, 14:49
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Chtěl jsem zachovat origo vzhled, u mě si ani nejsem jistý, jestli je to hezký :-)
Časem pravděpodobně ztratím trpělivost a půjdou do nějaké šedočerné ať to není tak moc vidět. Možná byl problém, že jsem nenechal klasicky vypálit práškovou barvu, ale chtěl jsem jim věnovat péči a nechal jsem odstranit barvu chemicky a lakovat mokrou cestou. Výsledek je jako vždycky "super". Bylo 2x dražší a nejde to z toho vůbec dolů :-D

ToMyx
29. května 2019, 13:42
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Bylo možné příště zvolit delší část trati. Lesní část je fajn, ale pro diváky není nic vidět, pokud by bylo možné trať protáhnout přes parkoviště na druhou stranu (Specialdrive to tak měl také), bylo by postaráno i o zábavu pro diváky. Nebo je tam nějaké omezení?

ToMyx
29. května 2019, 13:33
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Děkuji za pochvalu, rád svezu, stačí říct :-)
Ten design kol je s Desmondem velmi podobný = jen funkčnost, ale ty moje jsou trochu jiná rarita.
Lehoučké japonské kola s váhou pod 4,5 kg v 16" s označením Keii Office ks-ce. Keii Office je značka japonského závodníka Keiichiho Tsuchiyi (DoriDori/ Drift King...), který byl u startu fenoménu Skylinu r32 - godzilla. Snažil jsem se ty kola sehnat 3 roky a povedlo se, jen je problém tu bílou udržet bílou v kombinaci s prášícími brzdovými deskami.

ToMyx
29. května 2019, 12:16
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Řekl bych velmi hrubým odhadem do 20 aut. Takže zas až taková komora to nebyla...

ToMyx
29. května 2019, 12:15
1
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Hehe, 350Z gumovalo na place se synátorem na sedačce a takový ůsměv po vystoupení už dlouho neměl :-)
Také se připojuji k přání dát Bělé ještě šanci!
-
Komentář upraven 29. 5. 2019, 13:41:21

ToMyx
29. května 2019, 10:20
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Úplně jsem ten link na konci článku přehlédl, moc děkuju oběma! Ozvu se!

ToMyx
29. května 2019, 09:50
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Byl jsem v Bělé poprvé, téměř nulové únikové zóny stahovaly zadek slušně, ale jinak to bylo super!
Mezi jedenáctou a půl pátou jsem v klídku najel 7 stintů, svezl 4 lidi včetně synka a všichni byli happy. Návštěvnost byla slabší, ale zase se není čemu divit, pokud v rámci tohoto víkendu jsou další akce typu Legendy, ADAC GT Masters v Mostě a další. Naopak si myslím, že účast vzhledem k datumu byla ještě v pohodě. Jinak díky za organizaci i zajištění stánku s teplým i studeným občerstvením. Malinovka nebyla zlá :-)
Mám prosbu, celý den jsem se někomu věnoval a nemám žádnou akční fotku té mojí modré škatule s bílýma kolama, pokud jste někdo fotil/ natáčel, prosím o sdílení. V galerii článku je jedna ucházející fotka zadku se zdviženou nožkou a na další jen půl auta. Díky za případným dobrým duším.

ToMyx
27. května 2019, 10:50
0
Kia Ceed GT: Nymburkring material

Přesně tak. Těch 7,5s je k té váze 1,4t celkem odpovídající hodnota. Navíc, pro rodinnou škatuli. Každé auto co má +- 200k nemusí být sportovní. Být kratší převodovka, bylo by to jinde, ale to i také přenést to na morku bezpečně na silnici v tomto setupu.

ToMyx
27. května 2019, 09:22
0
ToMyx
24. května 2019, 11:16
0
Neoplan Jumbocruiser: Ten největší

Kellyho famílie...takový typický uživatel :-) Jdou na mě mrákoty, když si představím co to musí být za zájezd mít takovou rodinku..
-
Komentář upraven 24. 5. 2019, 11:17:24

ToMyx
24. května 2019, 11:13
2
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Ono je pak taky otázka, jestli ten CTR byl opravdu tak sériový jak povídají. Takové to lehčí přidánítlaku na turbu také neznamená, že auto není sériové, nemá jediný nový díl :-D Jen ať se předhánějí s časy na ringu, třeba díky tomu vymyslí nová řešení, které oceníme v běžných autech v budoucnu. Ok, to jsem asi přestřelil, není to nasa:-D

ToMyx
24. května 2019, 11:09
0
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

sumy: přečetl jsem to s "podkožkou" tak rychle, že mi to nedocvaklo ;-)

Tomino: mám to stejně, nejradši mám oboardy, kde jsou vidět otáčky, rychost, zařazený stupeň a záběr na nohy a řadičku, pořád se mám co učit a kolikrát je to krásný taneček na pedálech...
-
Komentář upraven 24. 5. 2019, 11:10:18
-
Komentář upraven 24. 5. 2019, 11:31:00

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet G20  1988
Chevrolet G20

1988 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Subaru Outback 3.0 H6 + LPG 2001
Subaru Outback 3.0 H6 + LPG

2001 rok výroby
210 koní výkon
3 000 ccm objem

Toyota Corolla Toyota Sport 2001
Toyota Corolla Toyota Sport

2001 rok výroby
191 koní výkon
1 796 ccm objem

Toyota MR2  2003
Toyota MR2

2003 rok výroby
138 koní výkon
1 794 ccm objem

Toyota Corolla  1989
Toyota Corolla

1989 rok výroby
75 koní výkon
1 295 ccm objem