načítám data...

Co nejhoršího se vám stalo na cestách?

Poruchy nebo nepříjemnosti se na cestách dějí každý den a můžeme jen doufat, že nepotkají zrovna nás. Ale ne vždy to vyjde. Co nejhoršího potkalo vás?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Nepříjemností, které nás mohou potkat na silnici je celá řada. Některé z nich zabolí naši peněženku, některé naše zdraví a některé naše ego. A také samozřejmě kombinace výše zmíněného. A tak se dneska vydáme na cestu vzpomínkami. A ne zrovna těmi příjemnými. Já začnu, jo? 

Porucha

Naž začnu, musím zaklepat na dřevo. Až na pár drobných výjimek mě na cestách potkaly jen poruchy lehčího rázu, případně takové, které mi s postupem času přijdou spíš vtipné. Mohu zavzpomínat na výlet z konce předminulého léta, kdy jsem vyrazil za svými přáteli, kteří na motorce obráželi republiku, do podyjí. Mému mocnému italskému jednoválci se ucpala tryska karburátoru, oni objevili prasklinu na řidítkách. Výlet jak vyšitý. Ten den vznikla myšlenka na to, polepit můj synthwavový skútr italskými sprostými slovy. Ano, stále na něm jsou.

Nejhorší porucha, která mě kdy potkala, je prasklá brzdová trubka. Vzpomínka na pocit, kdy šlápnete na brzdu, pedál se propadne a před vámi je zrovna křižovatka kde svítí červená a stojí tam auta, je i po těch letech vážně nepříjemný. Blbí mají štěstí. Naštěstí. Ukážu vám nákres a vysvětlím.

zdroj: mapy.cz

Už jsem se modlil, křižoval a hledal další nejbližší možné bohy, kteří by způsobili zázrak, když tu vidím, že mezi auty je skulina, kam by se vešel i můj Continental. Což byla přesně ta velikost, jakou jsem potřeboval. Pokud by se mi podařilo zahnout doprava, v protikopci by se mi už určitě povedlo úplně zastavit. Myslím, že jsem nad tím ani moc nepřemýšlel, prostě jsem držel klakson, všechno mi vyšlo. Z pekla štěstí.

Nehoda

Foto: František Čáslavský

Bohudík, nemám žádné příběhy které by byly jak do dokumentárního filmu 13 minut, který na nás teď vyskakuje ze všech stran. Nebo alespoň na mě, zatracená cílená reklama. K tomu, že jsem MX-5 poslal vlastní blbostí do lesa, jsem se kdysi přiznal. Autu se skoro nic nestalo, ale já jsem z místa odešel s prasklým obratlem na tři kusy. Doslova, dokonce i do nemocnice jsem si došel sám. A ano, své nohy stále cítím. (Ale naštěstí ne svým čichem. Boty si ale raději sundavat nebudu, ano?)

Jednu věc, kterou prožitkem stavím nad prasklou brzdovou trubku, mi připomíná promáčklina na kapotě MX-5. Srazit někoho autem není nic moc příjemného. Na moment, kdy před sebou vidíte postavu, která někam jde a na tom místě by vůbec neměla být, se těžko zapomíná. A ještě hůř na ten moment, kdy jste jen divákem svého vlastního hororu a před vámi se právě tvoří obří rozvětvená prasklina na čelním skle. Ať už za to můžete nebo ne, tak je to spousta hodně nepříjemných okamžiků a také spousta papírování… 

No jo, tak to by bylo ode mě. Možná bych mohl přidat nějaké další veselé historky o srážkách s blbcem, které ale naštěstí nikdy neskončily pojistnou událostí. Ale to třeba až příště. Co nejhoršího na silnicích potkalo vás? Diskuse je vaše…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Radek Chlud
20. září 2021, 18:15
0

Rozhodně výměna gumy v zúžení. (nechci vědět, co vás přitom napadá :D) A natrefení dvakrát na stejné lopaťáky s pojízdnou šipkou, kteří neměli v dodávce ani kompresor.

reagovat
sp
spooon
20. září 2021, 20:59
5

tak to respekt, já bych se na to vysral. Prdla mi taky pneu na dálnici na mostě (=užší dálnice s neplnohodnotným odstavným pruhem), vylezl jsem, a když jsem zjistil, že to je jen prasklá pneu (samozřejmě levá) tak sem sral na gumu a pomalu odjel na blikačkách odstavným pruhem k nejbližšímu sjezdu. Bylo to asi 2km, guma na sračky, kolo bylo v cajku.

Zelenáč VR6
20. září 2021, 18:28
0

Musím říct že za necelých 55 tis km co mám Passat se mi na cestě přihodila jen jediná závada a to je prasklý chladič. Po 300 tis. co mělo auto najeto v té době, měl nárok na to odejít. Naštěstí to bylo jen 7km od baráku.

reagovat
sp
spooon
20. září 2021, 21:04
4

To mě na 20 letým Mondeu praskla chladič "kamarádka". Bylo to na akci mimo civilizaci, všichni pod vlivem a kamarád přišel se svou novou holkou, že má par km daleko chatu na přespání a že nic nepila, tak nás hodí. No když po chvíli neviděla asi 20cm vystouplý kanál, který samozřejmě trefila, tak sem to raději odřívil sám. Druhý den sem po pár km jízdy zjistil, že jaksi není chladící kapalina, a delší den že tý krávě bylo 16 a ještě byla ožrelá.

S.
S.h.I.t.
20. září 2021, 18:53
2

Jih Francie, Alpy, 5 hodin rano, tma, kraj vesnice o par domech, nikde nikdo... a o sutry schovane pod cerstvym snehem prorizle 2 pneu na aute. V aute dvoulete dite, zena, ja a kamaradka, auto po strechu nalozene vecma na lyzovani. Venkovni teplota pod nulou a huste snezi. V miste temer neni signal mobilu...
Nakonec pomohli cestari s vyhrnovakem, kteri i pres jazykovou barieru pochopili, v nejblizsi vetsi obci sehnali kontakt na pneuservis, zavolali, domluvili. Pan prijel, vysadil 2 nahradni kola, odvedl nas za sebou na maly hotel, kde podavali snidani a v mezicase snidane zmizel k pneuservisu obout moje kola na fungl nove zimni pneu a pak je jeste poprehazoval na napravach, aby to k sobe sedelo. V 9 uz jsme zase byli na ceste, o 400Eur za servis a pneu lehci, ale o zkusenost bohatsi.

reagovat
sp
spooon
20. září 2021, 20:55
0

tak to já mám z Francouzema spíš negativní zkušenosti. Vlastně jenom negativní zkušenosti...ale jen sem tam asi 2x projížděl, tak to byla asi smůla. Tobě se docela poštěstilo.

fortress
20. září 2021, 19:12
10

Prasklý chladič na dálnici a ještě jsem šlápl do hovna u krajnice (lidskýho) nějakej démon si tam předtím zastavil aby se na tom stejnym místě vysral.

reagovat
Calif
30. září 2021, 07:53
0

Tak teď jsem se asi 30 sekund vehementně smál.. díky :)

Romus
20. září 2021, 19:38
7

Tahání debila z totálně rozstřelenýho auta + následný zjištění že zfetovanej/ožralej a bez papírů někoho zabil... Sedím v autě každej den a namátkovou kontrolu na chlast jsem nepotkal 3 roky, dopisy s fotkou 60kmh na 50 mám ale 2 do roka...

reagovat
JohnyLBC
20. září 2021, 21:43
0

To je smutný. Ale je to fakt tragédie s těma kontrolama. Tohle mě taky štve.

Pochtli
20. září 2021, 20:00
0

Zrušení dvou aut během půl roku. Jedno vlastní blbostí, druhé byla kombinace únavy a blbého počasí.

reagovat
J.K.
20. září 2021, 23:57
9

Takže dvě zrušená auta vlastní blbostí.

Do
Dodo
20. září 2021, 20:42
2

Nehoda (cca 10 let zpět, plečka Golf III Variant):
Rovinka 2 km dlouhá mezi polema, sychravý a deštivý den. Přes malé údolí, takže extrémně přehledná. Dojíždím 3 pomalu jedoucí vozy u kterých plynule přecházím do předjíždění, protože nikde jinde nic nejede.
Přesně v ten nejhorší okamžik se poslední auto bez zrcátka rozhodne předjíždět taky. Je mokro, dva lidi, plně naložené auto plus za sebou nebržděný vlek se 600kg nákladem. Při kritickém brždění jsem se snažil vejít ještě vedle toho auta zleva, ale jedno z kol chytlo štěrk u krajnice a záhy letíme 2m dolu do pole.
Obrovským štěstím mineme jak stromy podél silnice, tak takový betonek na rouru na strouhu z pole. Vlek přistává vedle nás a ne na nás, LP přední kolo vletělo dovnitř k pedálům.
Doteď nechápu, kde jsem měl v moment nárazu nohy, že mi je to neskříplo.
Nejhorší byla situace po nehodě, kdy už do rozbahněného pole začalo pršet a stmívat se, takže řešení nehody a 4h čekání na odtah bylo peklo...
Štěstí v neštěstí bylo, že nakonec spolujezdec měl jen hnutý krk, já byl OK a ten dotyčný (ač vlastně žádná kolize neproběhla) neujel, vrátil se a ještě všechno na sebe policii napráskal - prý jel z porodnice.



reagovat
ro
rock
20. září 2021, 20:42
2

Den, kdy se mne tři různí lidé pokusili zabít. Nejdřív mi paní nedala přednost coby protijedoucímu. Pak mne chlapík s dodávkou předjížděl v zatáčkovité pasáži a když se mu do protisměru vybatolil náklaďák, tak to strhl zpátky na kraj. Na mne. A na závěr mne autobus začal předjíždět těsně před kruháčem, nestihl to dokončit a nějak mu bylo jedno, že když se stočí do kruháče, tak vpravo do něj žádné místo nezbude.
Všechny tři situace jsem přežil -jinak bych o tom nepsal-, ovšem ve všech třech situacích mne výhradně moje předvídavost, vyježděnost a technika zachránily od nedobrovolné návštěvy pokoje s kapačkou (v tom lepším případě) a všichni tři si v těch situacích shodně počínali, jak kdybych tam prostě nebyl.

Ale byl jsem na kole, silniční veš, tak se to holt nepočítá...

reagovat
Be
Beran
20. září 2021, 21:28
0

Na facku kaput elektrika, ale motor bezel. Ukazovat na dalnici zmenu pruhu rukou z okynka nebylo nic prijemneho.
Facko pichle v zaveji, protoze ve stinu stromu jeste neroztal led. Ja i auto bez poskozeni.
Na pul roku stare fabce odeslo nejake rele na ostrikovace. Rano za tmy na dalnici plne slane brecky to bylo o hubu. V servise na me koukali jak na trotla, proc si nevymenim pojistku. A po pul hodine na dilne mi rekli, ze to je na pul dne a na kdy chci objednat.
Cestou z akce nam v nekonecne kolone pri 30°C v aute bez klimy dosly ciga a nealko :-D

Musim uznat, ze zatim mam stesti :-)

reagovat
Spooker
20. září 2021, 22:04
6

Výbuch diferenciálu na bulharské dálnici už doufám nic nepřekoná...

reagovat
ne
nebel
10. října 2021, 19:15
0

Na čem se to stalo?

Spooker
11. října 2021, 19:26
0

Toyota Previa

Jakub Pospíšil
20. září 2021, 22:16
13

Vtipná historka z nedávné doby. Věděli jste, že Range Rover Velar lze "rozbít", když dostatečně dlouho mačkáte odemykací tlačítko voliče převodovky?
Čekal jsem ve Mstěticích na přejezdu, je to docela frekventovaná silnice. Byl jsem první, kdo dojel k závorám, když začaly blikat světla. Věděl jsem, že je to na dýl, tak jsem zařadil "P" a do rytmu rádia si pomačkával odemykač voliče převodovky. Zrovna když přejížděl vlak, rozblikala se na mě přístrojovka jak vánoční stromek, infotainment vypsal asi 10 chyb a konečná. Nešlo zařadit. Zvedly se závory a já stál jak pecka před přejezdem. Mladý floutek v Range Roveru. Nepomohlo chcípnutí a nastartování, nepomohlo dlouhé držení voliče, tlačítek... Ta věc prostě nejela. Dlouhé minuty plynuly. Za mnou se troubilo, objet mě nešlo, protože z protisměru jela kolona vytvořená čekáním na přejezdu. Po zhruba pěti minutách padly závory znova. Rozhodl jsem se pro zásadní krok, vystoupil z auta, zamknul ho a počkal. Opět troubení. Vlak projel, nasednul jsem zpátky do auta, nastartoval, chvíle napětí...auto zařadilo. Tehdy jsem byl fakt rád za to, že měl Range tak brutální zrychlení, protože jsem z místa činu chtěl zmizet hodně rychle.
Range Rover je skvělé auto, ale bacha na tlačítka :)

reagovat
Avex
20. září 2021, 22:50
-1

To bych čekal u RR tak z roku 2005, je vidět že ve spolehlivosti od tý doby posun nic moc :D

kotzitzaq
20. září 2021, 22:36
2

Porucha - jel jsem na otočku na jednání do Milána a při návratu zpět mi na necelý rok starém národním pokladu jménem Octavia odešla vodní pumpa. Za daných podmínek jsem z toho opravdu nebyl nadšený a dorazila mě Škoda Auto, která mi druhý den oznámila, že potřebují 2-3 dny na rozhodnutí, zda to nechá opravit v Itálii, nebo nechají auto odtáhnout do ČR. Sedl jsem na letadlo a nechal chlapce, ať si to pořeší (bylo to náhradní vozidlo). Do ČR se to auto vrátilo asi za měsíc.

Nehody mám v jedné stopě. Jsem úspěšný - na co jsem sedl, to jsem vyválel. Naštěstí nikdy nic vážného, ale řešit prodřené hliníkové víko skrz které teče olej v Tunisku byla taky zábava.

reagovat
beastar
20. září 2021, 23:20
2

Všechno co tu čtu. Výměny pneu asi nejlepší v Praze přímo v centru když jsem prorazil gumu u Budha baru a měnil to v Revoluční. Prosím pěkně na Panameře. Ta se nakonec skácela z heveru a čekal sem na Global Assistance týpka. , hadice od chladiče prasklá v Drážďanech v Pátek ve dvě odpoledne na ucpaném obchvatu. Odtah. To byla A6. Další skvělé Audi mi ve dvě ráno za Linzem přestalo servovat. Dojezd do servisu v Č. B. druhý den téměř bez náplně za hluku přistávajícího 747. Super zážitek byl když mi pán v jedničkové ovečce vyletěl z protisměru přímo do čumáku hodobóžáckého suv ML. Okyna odletěla na Mars pán na áro. Mě se nic nestalo. Teda pytle byli, sanitka taky, ale vše nakonec ok. I pan oktávkář Loeb přežil. Moje chyba byla že jsem jel po silnici ve svém pruhu 82 jeho chyba byl zbytek. Prostě být dobrý, vyježděný a předvídat občas nestačí. Možná by mě Červinka mohl doučit techniku pohledu za roh. No nic je toho spousta, ale každý druhý tady si s autama jistě zažil svoje. Když mi ve 160 na dálnici praskla guma u Infiniti taky sem se málem posral.

reagovat
PB
21. září 2021, 00:43
5

Jeli jsme jednou uprostred angoly, ja na motorce, kolegove s Hiluxem - a nekdy navecer se jim podarilo prorazit treti kolo (dve nahradni kola se v tu chvili zacaly jevit jako podceneni situace :)). Takze jsem na svuj mocny terenni stroj Jawa 350 Tramp (coz je kapitola sama o sobe) vzal typka z Hiluxu a racnama k nemu pridelali nejmin rozbity BFG.. a vyrazili zpatky do nejblizsiho mestecka, ktery bylo tricet kilometru daleko a museli jsme prekonat rozbombardovanej most. Cesta tam jeste za svetla, odchyceni gumilepa, oprava kola, a cesta zpatky potme, po nezpevnenej ceste s ohromnym kolem v zaminovanym uzemi, kde se fakt nechces omylem trefit mimo cestu. Pri pristim vyletu jsem propasoval poucen do auta k lepeni i nahradni duse, aby to bylo cim vycpat, protoze tohle jsem uz fakt zazit nechtel. Tady je video toho mostu:

chutovka:D

reagovat
PB
21. září 2021, 00:49
6

Jaj i nakej obrazek se najde:)))

Adam Forman
27. září 2021, 06:28
0

Tvl, jak čtu ty tvoje blogy a příspěvky, tak si říkám, jestli nepotřebuješ tajemníka, osobního sluhu, řidiče nebo tajného milence. S tebou musí být prča někam vyrazit a já dobrodružství zbožňuju :-D

PB
27. září 2021, 06:44
0

Haha, jo, obcas se nejaky zabavnosti podari, prijed se podivat na Papuu, ted zrusili karanteny :))

vojtacz
21. září 2021, 07:16
1

Prasklý (ok, byl uhnilý) výfuk za středovým tlumičem, takže rychlooprava pomocí kusu plechu, dvou drátů a tradá 60km domů. Prasklý chladič cca 6 km od domu, zbytek chladící kapaliny si vesele stříkal přes mřížku v nárazníku. A nejveselejší bylo, když mi auto přestalo dobíjet cca 200 km od domu, v sobotu večer. Takže jsem to sice dal na jeden zátah, ale vypnout motor znamenalo už nenastartovat. Nakonec to byly jen zoxidované kontakty na baterii. A všechno mi to udělal Fiat Punto.

A loni mě celkem vypekl Saab, když se rozhodl že bude tříválcem. Naštěstí jenom 20km od domu, ale řešení bylo skoro na měsíc.
Vlastně nejhorší bylo, když se nějaký hrdina z lidu rozhodl, že mě poučí jak nemám parkovat a vypustil mi zadní kolo. S autem ale většinou jezdí manželka, která si toho samozřejmě nevšimla. Guma sice byla totálně na hadry, ale nic se jí ani synovi nestalo.

reagovat
FidoBlack
21. září 2021, 07:46
2

Jojo, Punta jsou zábava, taky jsem si jednou takhle štrádoval z práce domu když tu kontrolka immo... zastavím a auto nic, otevřu kapotu a hle, vyskočený + kontakt na baterce, takže jsem jel cca 40km na altík :D To samé s tou kapalinou, někde se mi záhadně ztratila a trasu cca 70km jsem jel bez vody. Naštěstí to auto je tak blbuvzdorný že se za jízdy neuvařilo, uchladilo se vzduchem

vojtacz
21. září 2021, 07:59
1

A to jsem úplně zapomněl na zábavnou situaci, kdy jsem chtěl někdy ve dvě ráno nastartovat a ono nic. Zpuchřely hadičky a nafta si vesele přisávala vzduch. Po snad půl hodině marného snažení auto naskočilo a já pádil 100km domů. Jinak jsem ale to auto měl moc rád :)

FidoBlack
21. září 2021, 08:23
1

Já ho mám stále, sice jen 1.1 ale je to držák, to je opravdu auto dokud nás stk nerozdělí :)

Trinom
21. září 2021, 08:29
0

Koukám, že mrtvej altík na Century kdesi v Belgii není zas až taková hrůza :-D Samozřejmě, že to bylo při tom lijáku, jak tam pak měli ty povodně. Naštěstí řešení s několika náhradními baterkami fungovalo a dovezlo mě do Německa, odkud jsem si už zavolal odtah.

reagovat
PachezZ
21. září 2021, 20:20
1

Takhle sem koupil v MB Xedose bez altíku... no a že to na k nám na jih dáme přehazováním baterek z auta co mne tam vezlo do xedose a zpět... jenže sme tam jeli Twingem :D Twingo nabíjelo o poznání méně než xedos vybíjel. Dojezd mezi výměnama se postupně zkracoval a zkracoval, poprvé sme měnili asi po 70km, naposledy pak asi po 10km... K tomu navíc - v Twingu byla baterka připojená přes takový... jak náprstek to vypadalo... za deště v Janovicích mi tahle věc spadla někam dovnitř a nebyla k nalezení, nakonec se muselo twingo vyheverovat a po zašátrání zespoda se to našlo na nápravnici... do toho debil já, nedošlo mi že si topit můžu, že v rámci šetření elektřinou jen nemůžu pouštět větrák - tak sem asi 3/4 cesty mrznul s otevřeným okýnkem aby se mi nemlžilo čelní sklo :D

James
21. září 2021, 08:33
6

V 17 letech tajná projížďka se 3 spolužákama škodou 120 maminky jednoho z nich. Řídil jsem přes pár vesnic já, u polní cesty si za to sedl spolužák. Na polní cestě to rozjel asi na kilo, za horizontem mu to začalo tancovat, pak už letíme kotrmelce do pole. Všichni nepřipoutaní. Když se auto dotočilo, on v něm nebyl, vyletěl předním oknem, zůstaly tam jenom jeho boty. Já měl obličej jeden kus syrového masa, jak se zmáčkla střecha praskly skla, a jak jsme tam v těch střepech rotovali, tak nás to pořezalo.

2)
Prijíždím do Mstětic, v dálce z vedlejší zprava pomalu najíždí auto do mého směru. Svižně jsem ho dojel, a než za ním brzdit než to trochu rozjede, začal jsem ho předjíždět. Když jsem byl v úrovni jeho předního blatníku, periferně vidím, že se mu rozsvítil levý blinkr na blatníku. Pak už si nic nepamatuju.
Prý ze mně museli tu Ducati sundavat, přistála na mně. Partička chtěla jen přejet pár metrů po hlavní na protější parkoviště si tam zahulit.
Dál si až pamatuju, jak nad sebou vidím kopřivy a sklánět se týpky "ty vole von je mrtvej", následně jak mě nakládají na nosítka a do sanitky.

Nikdy jsem neměl ani jednu zlomeninu...

reagovat
Na
Napuram
21. září 2021, 10:42
6

Samé poruchy a nehody. Mě dostal úřední šiml z říše. Celní správa mě odstavila na německé dálnici s dodávkou, papíry v pořádku, auto zánovní. Ale jako Čech jsem byl automaticky feťák a podvodník. Dva testy na drogy negativní, tak do nemocnice na krev. Potom mi auto rozebrali na sračky, nechali to očuchat psem a když to vzdali, vytáhli si svačiny a sedli do svého auta a smáli se mi, jak se to zase s minimem nářadí snažím složit zpátky. Ono půltunovou paletu si jenom tak do auta na zádech nenahodíte, takže celé rozebrat a kus po kusu naložit do auta. Všechny víčka odšroubovaná, všechny hadice povolené, rozjebaná palubovka, všude chlupy od psa. Po hodině, když je to přestalo bavit a dojedli mi popřáli hodně štěstí a šli si zase pro nějakého Poláka. Já jsem to dával do kupy přes 3 hodiny. A od těch dob jsem k těm náckům velmi, velmi přezíravý. Svině jedny prašivý. Zato s normálními policajty v Německu jenom dobré zkušenosti.

reagovat
beastar
21. září 2021, 12:13
1

Bagouni jsou kurvy. To se ví. Jen teda tohle je už na oficiální stížnost. A je tam i zbytečné zdržení. Narušení integrity nákladu. Nevím zda si soukromý dopravce či jen řidič. Ovšem být já dopravce tak oba ti kkti přišli minimálně o osobko. Čech nečech tohle je prostě moc. Ovšem nelze to řešit na místě.. Pokud tedy bylo vše jak píšeš a třeba si nejel předloženej na 100.. 140 a nebavil se s nima z pozice já sem Čech kdo je víc. Tak potom si byl 190% v právu!

Na
Napuram
21. září 2021, 18:14
0

Jako dneska už bych to asi i řešil, ale byl jsem mladý, blbý a zaměstnaný bez smlouvy. No a co si vezmeš na 4 chlapech, kteří se očividně dobře baví. Kdo by mi co asi věřil.

beastar
22. září 2021, 09:19
0

Jasně tak to je v prdeli no.

OndrasI
21. září 2021, 10:46
0

1) Hned v prvním roce s řidičákem pecka do boku auta, co mi nedalo přednost. Obě Fabie na sračku - a je to už 13 let a pořád mám špatný zápěstí.
2) Prasklá hlava motoru v pátečním provozu při 130++ km/h, v levém pruhu ve stoupání, když to do odstavnýho / odbočovacího bylo přes 3 pruhy. Čelní sklo nahozený od oleje a chladicí kapaliny, nefunkční servo a nebylo poznat, jestli motor běží nebo je jen roztočenej od kol. Nakonec se to dotlačilo do škarpy jen se ztrátou na cti. Auto se opravilo jen aby padlo ze stejnýho důvodu o dva roky pozdějc znovu.

reagovat
Frankie
21. září 2021, 10:51
0

U mě naštěstí nic tragického, ani co by mělo dopad na zdraví kohokoliv. První havarka s mokrými papíry na sněhu s Fiat Regata, přední zimní, zadní letní, smyk a dle zákonů přitažlivosti nemůžeš trefit v plotě pletivo, ale sloupek. A jak je nás kraj razovity a železárny, tak sloupek byl z kolejnice. Ale jen plecharina.
Poruchy díky který jsem nedojel vždy vlastně banalita. Nelepší v Brně, firemní Felda přestala jet v zimě na Dornychu. Já naštěstí v pravém pruhu a hned vedle parkoviště s volný parkovacím místem. Dotacím, zjistím, že stará baterka v háji. Hned pod tím kde stojím obchod s autobateriemi, otevřený. Kupují novou, instalují za pomoci prodavače a jedu dal.
A ta na ego? Letos při tripu na Sardinii. Jeli jsme přes Passo Stelvio a bawo nevyjelo muselo si 2 krát spocnout, to nás objizdeli postupně cyklisti a silničáři se smáli.

reagovat
RRRampapapa
21. září 2021, 11:48
0

Ta úvodní fotka článku mi připomenula moji příhodu přímo z tohoto místa. Už jsi někdy viděl porouchanou Toyotu? Já ano, seděl jsem v ní, v páteční špičce ve 4h odpoledne, když jsem stál první na světlech směrem k Dornychu a při rozjedu auto chcíplo. Za mnou vlek s pračkou, auto točí, nestartuje. Setrvačností jsem dojel za křižovatku, naštěstí tam stála kolona a rychle mobilizoval nějaké pány z auta zaparkovaného na chodníku, jestli by mě odtlačili mimo jízdní pruh. Byla to cívka zapalování. Zpětně to bylo takové drobné dobrodružství.

Vlastní nehoda 3 měsíce po získán řidičáku, přecenění schopností. Auto odepsané, bez újmy na zdraví, naštěstí i spolujezdců. Loni v létě jsme jeli s rodinkou po D1 ve stoupání u Rohlenky, když tam před námi náklaďák srazil pána měnícího kolo ve stoupacím pruhu. Pro mě jasné poučení obětovat pneu a dojet někam mimo, jak to jen jde.

reagovat
Sa
Sato
21. září 2021, 12:25
0

Najzaujimavejsia zavada bola mikrotrhlina v palivovej hadicke vytvarajuca benzinovy aerosol v motorom priestore. Auto stale v poho pojazdne len v servisak bol dost vystraseny ked otvoril kapotu a pozeral na mna ako na samovraha, ze som s tym prijel.

reagovat
yellec
21. září 2021, 16:53
0

To mě odstavila vlastní blbost. Rok 2006 konečně vezu domů vysněnou Integru. Moje první pořádný auto. Vraceli jsme se z Bielefeldu, do Brna zbývá ještě kus cesty. Jel se mnou kámoš jako morální podpora a před náma člověk co mi nákup zařizoval. V Chemnitzu kousek od hranic chtěl zařizovač zastavit na nákup v supermarketu u dálnice. Ok sjeli jsme, šli se taky mrknout dovnitř, ale nic nekoupili. Vrátili se do auta a já myslel na ty super zážitky co mě s ním čekaj.
Dívali jsme se co kde vlastně je a kámoš si všiml že na svazku klíčů jsou dva černé a jeden červený. Zeptal se k čemu je? Já nevím. Asi servisní. Myslíš že taky nastartuje? Nevím. Zkusíme. Zkusil jsem, nenastartoval. Ale pak ani ty černé. motor točil, blikala ikona imobilizéru a to bylo všechno.
Zkoušeli jsme všechno možné, volat do ČR kámošům co maj taky Hondu a postupovat podle jejich rad, hledali Honda servis v Chemnitzu a našli ho zavřený, zvažovali že v autech přespíme na parkovišti, ale vzhledem k tomu že byl leden jsme to zavrhli. Nakonec jsme potupně odjeli do Chomutova a já s hrůzou nechal Hondičku stát na parkále, odhlášenou, na převozních značkách. V Chomutově jsme se ubytovali v penzionu a půjčili si telefonní seznam a v 11 večer začali obvolávat odtahovky.
Povedlo se najít člověka, co druhý den vezl do Německa opravené auto na vleku a ITR že nám odveze zpátky. Takže ráno nasnídat, já celou cestu v hrůze jestli tam auto bude stát, naštěstí stálo. V Chomutově oživit auto byla záležitost na 10 minut a jelo se konečně domů.

reagovat
sp
spooon
21. září 2021, 18:35
0

A v čem teda byl problém?

yellec
21. září 2021, 21:01
0

přesně nevím, ale zasunutím toho červenýho klíče se nejspíš ECU přepla do servisního módu. V Chomutově v Hondě připojil borec krabičku, něco do ní ťukal, znovu spároval černý klíče s autem a zase to šlapalo.

eLzyx
21. září 2021, 17:38
4

mimo několika rozstřelených aut vlastně asi jen to, že mi "kamarádka" prokopla podpatkem opěrák sedačky, přičemž nový potah stál 18000Kč. Mno, jsem nám mohl zaplatit noc v Hiltonu a vyšlo by to levněji.

reagovat
eLzyx
21. září 2021, 17:42
0

a pak takové ty zážitky s novým autem ... na C70 mi ve 160km/h bouchla guma, ale toho jsem si ani nevšiml, tak to asi nebudu ani počítat. Ale docela "pobavilo" když jsem jel s Volvo 850 T-5R z Dánska a u Hamburgu mi uletěly nalepovací převozní značky. To je tak když si člověk chce zazávodit se starou P911. Takže jsem projel celé Německo a kus Čech bez značek ...

Pajinex
21. září 2021, 18:38
0

Mám zatím smůlu spíše na traktor a motorky. V prvním případě se sesmekl řemen z altíku a zůstali jsme s vlekem dřeva za zatáčkou. Kámoš: Běž tam dát trojúhelník! Tak jsem šel a když jsem ho postavil, jen tak tak jsem uskočil, dědek s "dýnkama" místo brejlí ho normálně přejel. Pak jsem rozbil v Dolomitech testovací MV Agustu F4, kdy jsem objel skalní masív s kolenem na zemi a v osmdesátce jsem se koukal do kufru téměř stojící Multiply. Přebrzdil jsem předek a po katapultáži na Mars jsem jel domů se zlomenou kličkou. Další byl před lety nový Fireblade v Portimau, kdy japonští soudruzi tvrdili, že kontrolu trakce nepotřebuje. Střídající Francouz měl asi 110 kilo a dost poničil zadní gumu. Ujela mi pod plynem naštěstí v nejpomalejší pravé, stát se to v té rychlé z kopce před cílem, asi by mě shrábli do pytle. Šrouby v kotníku mi "vyrobilo" bavorské GS, kdy po výjezdu z lesa na asfalt zůstalo bláto ve vzorku a při pokusu o udržení kácejícího se křižníku to prasklo. No a loni na podzim jsem zhruba v kile na MG Stelvio trefil naplno skotačivou dančí mademoseille. Byla vejpůl, já naštěstí jen naražené rameno a pár odřenin.

reagovat
PachezZ
21. září 2021, 20:17
0

Byl sem v brně za přítelkyní, babičce sem tam nakoupil něco v ikea = plná previe krabic s nábytkem., Když v tom mi na parkovišti u přehrady vypadla brzdová destička... tedy, spíš něco co jí kdysi bývalo... Tím padla moje běžná cesta na jih přes znojmo a rakousko.. no řeknu vám cesta na jih přes vysočinu - třebíč, telč atd bez brzd nic moc :D Nikdy dřív sem si nevšiml jak často je tam 12% klesání do vesnice s kruháčem atd. Nakonec se těch 190km povedlo jen s jedním bržděním před závorama v třebíči...

reagovat
PB
22. září 2021, 00:29
0

To je docela odvazna cesta pro auto bez brzd:DD ...samej Namest, Strmilov, Krahulci....

PachezZ
22. září 2021, 01:21
0

No co si budem, bylo to vlastně dost nezodpovědný... v Jarošově mi spadl kámen ze srdce, odtud k nám už je to prakticky placka a navíc to má člověk najetý...

beastar
22. září 2021, 09:18
0

To musela být radost jet za tebou. Proč si to kolo kde vypadla destička nevyradil z provozu aby to brzdilo jen na 3 kola. Nevím co to bylo za káru, ale většinou to jde. Dá se tam třeba špalek:D

da
davidb
21. září 2021, 21:08
3

Ve škodě 120 mi ulítlo zadní kolo (byla tam taková velká středová matice, co držela tuším buben a povolila se. Stačilo nasadit a dojel jsem, akorát to urvalo zespodu tlumič. Ale ta sranda, když vás najednou předjíždí vlastní kolo :)) - to je 15 let zpátky, to jsem byl ještě maldej a blbej.

Letos v Superbu - neměl jsem zahrádku, takže 4 jízdní kola v otevřeném kufru a blbě přitáhnutý gumicukama. A na Andělu při zrychlení všechny vypadly z kufru. Odneslo to jen manželky kolo, co bylo ve spod. To už jsem byl teda docela starej, ale blbej jsem furt stejně očividně :)

reagovat
Pochtli
22. září 2021, 15:18
0

Kolo na škodovce 120 nám taky upadlo a předjelo nás. Pak jsme hledali půl hodiny aspoň nějaké matky (2 ze 4), abychom mohli jet dál.

Ho
Honza32
22. září 2021, 08:59
0

Citroen C8 s 2.2HDI a skok do ´´nouzáku´´ (aka vrtulník, nebo grilovaný kuře) v první den dovolené - s autem plným lidí, kufrem plným věcí a na pátých dveřích 3 kola. Vlastně se nic nestalo - na nouzák to dojelo tam kam mělo, ale ten pocit byl děsnej (hlavně při představě vykládání/překládání, co s dětma atd prostě paradise) - každopádně před pár lety to byl v souběhu předchozích událostí ten poslední hřebíček do rakve tomuhle příšernýmu mamacaru (a mému úletu ve vozovém parku).

reagovat
ransom
22. září 2021, 13:10
4

Když jsem se za volantem v devadesátce porval s bejvalkou (sebeobrana).

reagovat
ro
rock
22. září 2021, 14:47
1

Tři dálniční příhody:

- auto těsně přede mnou sestřelilo přebíhajícího psa. Mně se nestalo nic, akorát jsem měl sevřený půlky, když jsem se z rychlýho pruhu dostával do odstavnýho, protože dopředu jsem přes směs krve a chladící kapaliny na čelním skle neviděl vůbec nic.

- došla mi nafta ve zúženém úseku (2 pruhy, ale úzké, žádný odstavný). Vydal jsem se na 2 km benzinku I. a tam měli zavřeno (i když je nonstop. Asi jenom předávali službu, ale to mi nedošlo). Šel jsem 9 km na benzinku II., koupil jse kanystr s naftou a vrátil se 7 km k místu odstaveného auta... které tam už nebylo. Došel jsem zbývající 2 km na benzinku I. (btw už měli vesele otevřeno), odtamtud jsem z budky zavolal na policii, ti mne navedli na higway patrol a ti mi vysvětlili, kam odtáhli moje auto (jenom na konec zúženého úseku). Doťapkal jsem 5 km k odstavenému autu, nalil naftu a hurá, odjel. Po 20 odejitých km, 5 jsem odjel stopem.

- při jízdě nočním podzimním mrholením přiskákala ze tmy pneumatika, přeběhla mi přes masku a kapotu nad autem a zmizela... Asi vypadla polákovi, co jí měl podložený auto na přívěsu. Měl jsem štěstí, strefilo mne to v šikovným úhlu, tak jenom popraskanej nárazník a vysypaná mechanika ostřikovače světla.

Mám štístko. Mně se nikdy neděje nic zásadního.

reagovat
PepaSFI
22. září 2021, 19:29
1

já akorát jednou hodil škodovku přes boudu, naštěstí bez zranění. S Fiatem, starou Pandou jsem jel asi 300 km se zaseknutou spojkou co nešla rozepnout. No ale protože umím s meziplynama, tak to celkem šlo. Člověk se pak na kruháky dívá trošku jinak, když nemusí zastavovat.
Malebná věc se mi stala s traktůrkem, takovou tou "frézou" jak s tím jezdil pan Hrušínský, jen ne tovární ale homemade. Zlobila brzda, jaksi se zakusovala, holt náprava z kdovíčeho, asi deluxe žebřiňák, v bubnech čelisti z jakési podivné hmoty pipomínající pytlovinu impregnovanou čímsi hnědým. Jedu takhle do lesa, z kopce si vyadím a poťukávám brzdu. Zavrzání, zadrnčení, frčíme dál. Zas na brzdu, drrrc prásk badabum, pedál spadl, vozejk jede bočmo, tlačím na ruční brzdu na pední kola na řídítkách a hledám kudy tudy jak z toho ven. Zastavím a obhlížím co se stalo. Ta brzda se kousla, náprava vleku se utrhla z mizerných svarů, naštěstí se utrhlo i lanko od pedálu takže to odbrzdilo a jelo dál. Náprava zůstala pod vozem, jen se posunula a vybočila. Moc nechybělo a měl bych z toho indiánský saně a kdybych byl rychlejší, tak třeba i kotrmelec do příkopu, asi 20 metrů hluboko. A příčina? To brzdový obložení. Mělo volný nejtky, při brzdění se hýbalo na paknách.

A asi nejvíc člověka svrbí úplný blbosti, když se někde blbě podíváte a rozštípete nárazník při popojíždění někde na dvorku, nebo jako já když jsem při zastávce na vychcání drcnul do zmrzlý hroudy na kraji pole.

reagovat
luknav
23. září 2021, 07:45
0

Proč? Bo sem chuj :) Když jsem se vrátil k autu od lékaře, měl jsem prázdnou PP gumu. Zimák na plechu.

V kufru jsem ale zrovna měl letní liťák, velkej hever i nářadí. Takže na parkovišti za chviličku výměněný, ideální stav.

Vyjel jsem spokojeně z parkoviště, a při odbočování mě ten právě nainstalovanej letní liťáček předjel a zaparkoval si to do popelnic. Na kotouči jsem ještě 2 metry klouzal.

Měl jsem asi nějaký zatmění, a nedal tam velký kuželovitý matky na ten liťáček. Ale jen malý plecháčový matičky :-) Sem chuj

reagovat
Blix
23. září 2021, 08:40
1

My skončili stejně po výměně letních kol za zimní. 406 před FL a po FL nemají kompatibilní šrouby kol (!), spletli jsme si je a pneuservis si nevšiml že všchny kola drží na jednom závitu.

Csaba
25. září 2021, 07:59
0

Jak krásně, typicky a nepochopitelně francouzské! Tohle dokáží asi jenom oni :)

Blix
28. září 2021, 22:00
0

Ukážu foto že nekecám. Problém je ten kužel, délka je stejná. Je to tam aby šla použít obyč plecháč rezerva. Opravdu tohle umí jen oni :)

Csaba
29. září 2021, 19:32
0

Vím že nekecáš, pár aut ze žabožroutova jsem měl... :)

Ch
Chochin
23. září 2021, 09:22
2

Ja som mal taku veselu prihodu na svadbe. Prvýkrát v zivote som jazdil kamosovi na svadbe ako sofer, a prave tam som dostal svoj prvy defekt v zivote, prave ked som doviezol tanecnice, nevestine kamaratky, ktore mali nacvicene nejake vystupenie pred polnocou.. tak toto vystupenie som zmeskal, lebo som musel menit gumu :-)

reagovat
Bavoraczech
24. září 2021, 11:08
0

Bylo to na srazu Alfy Romeo :-D
Jedeme "spanilou" jízdu a najednou jsem dojel. Propadl se pedál spojky. Tady se ovšem projevila ta správná alfistická povaha, kolegová nás odtáhli za roh, zistili jsme že to byla pouze uvolněná závlačka spojkového pedálu. Tu jsme našli, nasadili a účast na srtazu pro nás tedy neskončila.

Další příhoda s Peugeotem. Jedu si tak po dálnici a jnajednou koukám, že motor přestává táhnout. Zastavuji u krajnice a motor chcípá. Zkouším startovat. Zjišťuji, že benzín z nádrže neteče, ale v nádrži je ho dost. Měním pojistku podávacícho čerpadla a jedu dalších 20 km dál. A takhle každých 20-40 km :-).

Citroen a lanko spojky. Bylo celkem obtížné projet méně frekventovanou křižovatku a zabočit doleva na 5. rychlostní stupeň. Naštěstí bylo do křižovatky vidět asi z 200m, takže jsem rychlost vozu přizpůsobil aktuálnímu provozu a proklouznul. Zastavil mě až důchodce s Fábií, který se prostě rozhodl, že rychleji jak 25 do toho kopečka nepojede. To už Citroen na 5 nedal a chcípnul. Naštěstí se podařilo jej odtlačit na bezpečné místo asi 500 metrů od domova :)

reagovat
Bavoraczech
24. září 2021, 11:09
0

Málem bych zapomněl na příhodu s Fiatem, kde jsem šetřil palivo tak dlouho až prostě došlo. S vozem jsem tedy zajel ke krajnici a přemýšlel co dál. Nicméně na kopečku asi 20 metrů nade mnou svítila čerpací stanice. Měli i kanistr :)

reagovat
Velkej Mara
27. září 2021, 15:22
0

Vtipnější historka se pojí s upadlým výfukem na felicii po cestě na D1. Dost jsem se divil, když ta dýzlovačka najednou začala mít zvuk jako muscle car. Výfuk jsem odmontoval, hodil na hadr do kufru a jel dál.
O poznání méně veselé to bylo, když o nás loni v koloně u Rohlenky zastavil pán. Najednou rána jak z děla, bavorák poposkočil jak žaba z rákosí a bylo hotovo. Manželka skončila pro jistotu na vyšetření ve špitále a s límcem kolem krku na 14 dní.

reagovat
Calif
30. září 2021, 08:54
0

Před 21 lety mi bylo 18....Jawa 350 Californian v policejní verzi....Jedu v Kladně kolem kablovky směrem k přejezdu na Cikánce ( místní, dodnes výstižný název ) , široká silnice, od zastávky vyběhnou dva zpitý cikáni a jako že mě s rozpaženýma rukama zastoupí cestu, místo abych zastavil nebo je zeširoka objel jsem hrdinně pokračoval beze změny směru jízdy, ten první malinko uhnul, ale vzal jsem o něj pravou brzdovou páčkou, mašina šla s řídítky vpravo k zemi na levou stranu vlivem cikánské odstředivé síly. Ještě stále zpomaleně vidím jak zadní kolo stále rotující podmetlo more nohy, sňalo obuv, která letěla opačným směrem než přemet činící majitel ...
Když jsem se po efektním skluzu a ráně přilbou o obrubník zvedl tak bosý aktér se právě zvedal po provedeném gymnastickém prvku a druhý se kvapně vzdaloval. V tom se kolem vyrojilo asi deset snědých fakanů a jedna paní s taškou cinkajicí lahváčena co na mě křičela že jsem jim "zabil tatu".... Chtěl jsem volat policii, ale došlo mi, že jsem až příliš dlouho odkládal absolvování STK v řádném termínu....Bosého však slova o policii velmi sklidnila a jal se hledat své tenisky. Zvedl jsem Jawu a zjišťoval škody. Blinkr fuč, heft odřený, stupačka kolmo k nebi a řidítka v nepřirozeném úhlu..... Nešlo to nakopnout, asi přelitý karburátor....za cenu půl krabičky cigaret mě haranti za všeobecného veselí roztlačili..V Kladně už dlouho nebydlím, ale vždy když tím mistem jedu si tu situaci přesně vybavím jak film...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem