vojtacz
Jméno | Vojtěch Bok |
---|---|
Bydliště | Ústí nad Labem |
Registrace | před 9.0 rok. |
Poslední aktivita | před 1.5 dny |
Příspěvků ve fóru | 37 |
Komentářů u článků | 129 |
Pozitivních komentářů u článků | 60 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Mám už třetího kombíka v benzínu, takže asi tam nějaký vzor bude.
Já jsem asi 3 týdny zpátky prodal svýho Saaba 9-3, kterýho jsem v podstatě miloval, protože i když neměl turbo, tak byl skvělej. Co hůř, měla ho ráda žena, měl ho rád syn ale prostě jsem dostal nabídku co nešla odmítnout na novější auto a dvě auta neužiju ani kdybych chtěl. Takže Saab šel pryč. Za tu dobu jsem si nějak zvykl, ale syn pořád říká "hele tati, Saab" a diví se, že Toyoty se nezdraví. Jestli mě to mrzí? Občas jo, na druhou stranu asi míň než kdyby to auto stálo před domem a já věděl že na něj prostě nemám čas. A navíc mi žena řekla, že si místo toho přece můžu koupit nějakej nesmysl na víkendy .
Já pořídil synovi (sobě samozřejmě) Tamiya CC-02. Je to menší, skladnější a dá se s tím jezdit i v obyváku. Dokonce i manželka s ní jezdí ráda, takže za mě win win situace.
Já třeba oceňuju, že je tu aspoň fotka kufru, aby si člověk udělal představu jak je +- velký/malý. Na druhou stranu chybí fotky zadních sedaček, protože ty asi u rodinnýho auta nejsou potřeba..
Líbí, se mi jak se tu hned řeší dojezd při rychlosti 150-160, ale že to má naprosto hnusnou palubku je daleko zásadnější věc.
Stejná kategorie to není, Grandland je delší o víc jak 30 cm. T-Cross je spíš konkurentem Mokky.
Figaro stojí na stejné platformě jako Pao (které mi přijde hezčí). Takže nejspíš bylo v plánu 8000 Firaga + další na stejné platformě. Paa se vyrobilo něco málo přes 31 tisíc.
Vypadá to jako zvedlej Ford Flex. Jenže ten je na rozdíl o tohoto hezký auto.
Ten seznam by asi mohl být nekonečný ale pár bych našel: Multipla, MB R před FL (po FL už totiž vypadá i jako celkem hezké, byť velké auto), jakýkoliv obří americký pickup s doublecabem, BMW 3 GT
V tom případě jsem asi žil v omylu a popravdě nemám moc s čím srovnávat. Třeba u Karoqu mi kufr fakt nepřijde nějak obří, v porovnání třeba s Fabií, která je podstatně menší auto.
Navíc kombík mi prostě pořád přijde hezčí než SUV. A jako rodinný auto je to prostě lepší. Zkus se s malýma dětma sbalit na dovolenou do SUV..
Já jsem konečně dostal G500, který jsem si tak dlouho přál. Sice je jenom v měřítku 1:10, ale jezdí, svítí a má naprosto super spotřebu. Akorát teda budu muset pořídit nějaké lepší obutí, ale co už. Chtěl jsem Mercedes, tak mám Mercedes :)
Karoq s dvoulitrem a DSG mám v práci jako služebák, takže něco najeto s tím mám. A ne, rozhodně to není rodinné auto - na to je kufr dost malý, možná tak pro rodiny s odrostlejšími dětmi, ale kočárek s hlubokou korbou se tam vejde obtížně. DSG je cokoliv, jenom ne super. V režimu D je to ucukané a pomalé, v režimu S je odezva o něco lepší ale stejně ne ideálně. I obyčejná City Verso od Toyoty má plynulejší automat.
Ceníkovka milion a to máme dokonce tak bizarní verzi, že má sice panoramu, zadní výhřev sedaček a jenom parkovací senzory bez kamery. V základní modrý (která je dost odporná), protože služebák. Mno a terénní schopnosti - nezpevněné cesty, bláto a mokrá tráva mu nevadí a zvládá je. Pořád si ale myslím, že by podobnou práci zastala i Octavia Scout.
Nový Ford Bronco a vlastně i Ford Maverick. Přesně v týhle barvě. Sice bych to nikdy vůbec nevyužil, ale obě ty auta se mi děsně líbí.
Přesně. Že bych si bral volno v práci abych si opravil něco na autě fakt nehrozí. Od toho je přece víkend.
Osvědčený servisak je fajn, ale málokdo se chce hrabat v Saabu. Takže já mám sice osvědčeného, ale některý věci si udělám radši sám za zlomek ceny
Asi to bude kombinace více faktorů:
1) nerad si to přiznávám, ale asi jsem lakomej. Když to dovedu sám doma, proč bych to dával do servisu
2) neochota servisu splnit moje přání ohlední dílů
3) přímá návaznost na předchozí body. 5 litrů oleje mě vyjde na pětikilo, filtr na kilo. V servisu 3500 a hotovo. Chápu, mají na tom oleji super marži. Ale kdyby mi prostě řekli - "ok, přines si svůj olej, ale budeš platit víc za práci" tak nemám problém. Ale pohádky o tom že co by pak s tím starým olejem dělali a že to nejde ať si strčí za klobouk
Takže věci co zvládnu a jsem rád, že to zvládnu + ušetřím si udělám sám. Věci co nezvládnu dávám do servisu.
Ono asi dost záleží jestli staré/nové jako víkendovka, nebo jako daily. V tom případě asi jednoznačně daily - nové, víkendovka - staré. Protože když se na staré víkendovce něco podělá, tak pořád je to jenom druhý auto.
Zrovna ten Defender z obrázku bych určitě bral novej. Všema deseti :)
Jenda2000: vidíš, té druhé části dotazu jsem si nevšiml. Mám je na Saabu 9-3, 1.8i 2008. Roční nájezd mám poměrně malý, nějakých 15000 max. Většinou provoz po městě + okolí, žádný dálky (kromě dovolený). Samozřejmě všichni ti budou nejspíš říkat, že to je debilita, ovšem pro můj provoz jsou naprosto ideální. Jinak souhlas co psal beastar - trochu víc hučí, ovšem za mokra i za sucha se chovají naprosto příkladně.
Jenda200: kupoval jsem Kleber Quadraxer 2. 225/45/17. Četl jsem docela dost testů, zase jsem nechtěl úplně drahý ani úplný shit. Tyhle mi z toho vylezly jako ok. Zatím jsem spokojenej, akorát na některých površích mírně hučí když je mokro. Jinak dobrý. https://pneumatiky.heureka.cz/kleber-quadraxer-2-225-45-r17-94v
bitner: pořiď si celoročky. Já je mám na autě už někdy od loňska a nedám na to dopustit. Nemusím řešit přezouvání, na suchu se to chová stejně jako předchozí letňáky, v zimě taky naprosto v klidu. Jediný čeho jsem si všiml, tak mi v létě víc hučely na rakouských okreskách. Asi jinej asfalt nebo tak. Ale jinak lepší jak dojíždět zimáky v létě.
Renault Alpine A110. Nevšední je to přijde dost, a i když je to "jen" Renault, tak to nikde napsáno není. Rozhodně jich nikdy nebude tolik co Lamb. Jo a nedávno jsem viděl video kde se nějaký influencer rozplýval nad koupí X7, že prej mega skvělý super úžo. Ale těch vlastně taky jezdí celkem dost.
Espas. Protože to tak je francouzsky. Ovšem slyšel jsem i Espís, Espejs a nejlepší ze všech špatných bylo Espáče.
To je ale hodně akademická debata. Já si třeba kola měnil X let sám doma, takže ano, dovedu to. Ale že bych to chtěl dělat u silnice když mám v rámci pojištění asistenci? Ani nápad. Budu zaprasenej, budu z toho zpocenej, nasranej a ještě můžu riskovat že mě někdo sejme. Takže si klidně počkám.
Onehdy se stalo manželce, že měla prázdný kolo (nějaký dobrák na sídláku sděloval svůj nesouhlas s parkováním tím, že vypouštěl kola) a samozřejmě že si zavolala asistenci. A popravdě kdyby jí někdo nabídnul, že jí kolo vymění, tak fakt ne. Radši asistenčka než nějakej jouda z ulice co by ještě urval práh
Pokud bych bral jako to hlavní tebou vypsanou výbavu, tak třeba i30 Smart Family vychází na 465 tkč oproti základní Astře. To je rozdíl cca 75 tkč. A výbavu má minimálně stejnou
Já teda myslím, tomu Stilu dost křivdíto. Měl jsem 2003 1.6, najezdil jsem s ním nějakých 80 tkm než šlo pryč. Fakticky jediný s čím jsem se setkal byly false alarmy ohledně prasklých žárovek - to vyřešila silnější baterie. Řídicí jednotka nezkolabovala, airbagy nikdy nic a zadní madlo taky v pohodě. Co je pravda jsou ty špatně vyřešený kapsy za předníma kolama - ale když z toho člověk pravidelně vyndaval bordel, tak se taky nic nedělo. To auto v podstatě vůbec nikde nehnilo a to jsem se ho zbavoval když mělo najeto 250 tkm. Za sebe můžu říct, že jsem asi spolehlivější auto zatím nevlastnil.
Stilo je taky první co mě napadlo. Třídvířko je pořád dost pěkný, nerezne, servis za pár kaček.
Design mě teda nijak zvlášť nepohoršuje a řekl bych, že je i to celkem hezký (uznávám že jsem člověk kterýho nijak neuráží Golf Sportsvan), ovšem jestli to má fungovat jako rodinné MPV, tak je to imho malý. Kufr má papírově 406l, což má i krátkej Mégane. Takže žádný zázrak. Navíc za cenu od mi furt přijde jako lepší kup starší Grand Tourer s větším kufrem, který je navíc o skoro 80 tisíc levnější.
Zase říct, že se to nekupuje říct nemůžu, protože i sudetským krajským městě je docela potkávám.
3x Saab 9-5 kombi. Jedním jezdíš, druhým jezdíš když je první v servisu a třetího máš na díly. A ještě zbyde na dovolenou.
Mě se to auto vlastně i celkem líbí, z profilu mi nějakým záhadným způsobem připomíná Defendera, každopádně spotřeba je prostě průser a kufr teda není moc domyšlenej. Ostatně o tý spotřebě píšou i v jiných recenzích, prý se pod 9 v podstatě nedá pořádně dostat.
Chtěl jsem si k tomu čtení uvařit kafe, ale přečetl jsem to jedním dechem a na kafe si ani nevzpomněl. Díky, pěkný!
Zajímavý. Ještě zajímavější je použití slovo venkoncem třikrát v jednom článku. Nešlo by to zakázat?
Odbočení doprava na červenou jako mají v USA je super. Co je ale ještě víc super je semafor až za křižovatkou, ne před jako u nás. Nebolí z toho za krkem, autem se dá skutečně stát až v křižovatce a celé mi to přišlo tak nějak líp vymyšlené.
To vypadá pěkně. Každopádně si počkám až to bude v Game Passu. Legračních autíček pro dva je totiž obecně celkem málo.
Pěkná recenze pěknýho auta. Ostatně mi oba poslední kombíkový Opely přijdou takový upřímně starosvětský. Devadesátkový auto s novýma technologie. Když to srovnám s konkurencí kde je tu trčící displej, támhle dotykový ovládání tak Opel prostě jede tlačítka, točítka a všechno to působí tak nějak správně. Za mě palec nahoru.
Za ty peníze ať se jde Caddy vycpat, i ta rodinná verze vypadá slušně a dokonce jde nakonfigurovat s půlenýma zadníma dvěřma. Ale ten automat prostě v konfigurátoru není.. nebo ho nemůžu najít.
Mno zrovna Rohlík/Košík a další rozvozci potravin mi přijdou jako nejmenší problém. Navíc to i poměrně dobře řeší situaci starých lidí, kteří si prostě do krámu nedojdou a to ho můžou mít pár metrů od domu. Z vlastní zkušenosti to pozoruju u starší a špatně pohyblivé sousedky - auto jí přiveze nákup až do domu a problém vyřešen.
Co mě však vyloženě sere je dámejídlo a jejich kohorta řidičů s mokrým řidičákem, nula zkušenostma a přerostlým egem. Tam je i ten vozovej park celkem bizarní, citigo chápu a do města dává smysl, ovšem v poslední době jezdí vlastně čímkoliv. Takže klidně i vylágrovanou naftou.
Hybridního Aurise máme v rodině a až na tu pro mě nepříjemně znějící převodovku je to fajn auto. Spotřeba mizivá, místa vcelku dost.
Ta červená barva to na fotkách celkem dobře maskuje, v reálu jsem viděl bílé a tam světla úplně trčely. A ne, hezký fakt nejsou.
Mě to přijde jako takový cenově dostupnější CLA (který se mi líbí), takže za mě dobrý.
Rangera ať si strčí za klobouk, já chci aby se tu prodával Maverick, protože vypadá naprosto senzačně. Jenže prodávat se tu nebude, protože Ranger.
Ten zlom vzadu nepochopím, celý to tam tak divně nesedí a čím déle na to koukám, tím víc odporností tam vidím.
Kluci my jich tady v Ústí nad Labem taky máme celkem dost (a dokonce máme i servis), občas se nám s kamarádem co bydlí na konci ulice povede i hezky zaparkovat. Ale prostě jich je podstatě míň než třeba Peugeotů, žejo.
U Očenáška jsem už samozřejmě kdysi byl, vím že Klášterec je na Saaby celkem hojný.
-
Komentář upraven 22. 9. 2021, 13:36:15
Na vyčnívání ze stáda je lepší mít toho Saaba co tu doporučuje Pólin. Jet přes celou republiku a potkat celkem 0 aut stejné značky, to se ti poštěstí v máločem.
A to jsem úplně zapomněl na zábavnou situaci, kdy jsem chtěl někdy ve dvě ráno nastartovat a ono nic. Zpuchřely hadičky a nafta si vesele přisávala vzduch. Po snad půl hodině marného snažení auto naskočilo a já pádil 100km domů. Jinak jsem ale to auto měl moc rád :)
Prasklý (ok, byl uhnilý) výfuk za středovým tlumičem, takže rychlooprava pomocí kusu plechu, dvou drátů a tradá 60km domů. Prasklý chladič cca 6 km od domu, zbytek chladící kapaliny si vesele stříkal přes mřížku v nárazníku. A nejveselejší bylo, když mi auto přestalo dobíjet cca 200 km od domu, v sobotu večer. Takže jsem to sice dal na jeden zátah, ale vypnout motor znamenalo už nenastartovat. Nakonec to byly jen zoxidované kontakty na baterii. A všechno mi to udělal Fiat Punto.
A loni mě celkem vypekl Saab, když se rozhodl že bude tříválcem. Naštěstí jenom 20km od domu, ale řešení bylo skoro na měsíc.
Vlastně nejhorší bylo, když se nějaký hrdina z lidu rozhodl, že mě poučí jak nemám parkovat a vypustil mi zadní kolo. S autem ale většinou jezdí manželka, která si toho samozřejmě nevšimla. Guma sice byla totálně na hadry, ale nic se jí ani synovi nestalo.
Mě teda Sambar T1 neuráží a nějakým zvrhlým způsobem se mi líbí. Asi ho nutně potřebuju :D
Poslední komentáře
- Lulub, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tak možná v 1.7 dci - chrochta, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ten je pěknej. Focus je boží v tom, že má nesmyslně velkej... - Frodo, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
Nedokážu si představit nic nudnějšího, než si koupit auto... - krab, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
V létě jsem vedle novýho Mustangu parkoval na jednom srazu... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
No testují to zatím různě po Kalifornii, takže sníh a námraza... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní... - Bigg.I, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Cabrio Focus https://auto.bazos.cz/inzerat/189980324/ford-focus-ford-focus-20i-cabrio-automat.php
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
2008 rok výroby
347 koní výkon
6 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů