načítám data...

vojtacz

JménoVojtěch Bok
BydlištěLitoměřice
Registracepřed 3.4 rok.
Poslední aktivitapřed 1.0 hod.
Příspěvků ve fóru9
Komentářů u článků27
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

vo
vojtacz
05. února 2019, 21:50
2
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Saab 9-3 Aero. A ještě zbude hromada peněz na benzín a hotel, kdyby už nebavilo spát v autě.
https://auto.bazos.cz/inzerat/99480577/Saab-9-3-Aero-28-V6-Maptun-290PS.php

vo
vojtacz
26. října 2018, 21:46
0
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

Jedná stříbrná C6 nám jezdí po městě. A vždycky když ji vidím, tak si můžu hlavu ukroutit ,protože je to prostě moc pěkný auto.

vo
vojtacz
27. září 2018, 08:38
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

Jako majitel Stila v kombíku můžu potvrdit, že nehnijou nijak zásadněji než tehdejší konkurence. Elektroinstalace ovšem občas zazlobí, mě naštěstí vetsinu problémů vyřešila silnější baterka.

vo
vojtacz
26. září 2018, 14:25
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

Selespeed? Má! Dokonce i s čudlíkama řazení na volantu :)

vo
vojtacz
25. září 2018, 08:38
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

No, ani vlastně ne. Co jsem se zkusmo díval na bazoš, kde jsou asi 4, tak začínají na 50. To zas taková mizérie není.

vo
vojtacz
24. září 2018, 19:45
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

Limitka s plaketou byla až Michael Schumacher edice.

vo
vojtacz
15. května 2018, 09:07
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Měl jsem tu samou akorát v naftě a bylo to super auto - spotřeba snad kolem 5 litrů (a to sem jezdil každý den do práce cca 80km po dálnici), vyspat se v tom taky dalo. A servisně to bylo všechno za hubičku. A navíc, ta hranatá je taková roztomilá :))

vo
vojtacz
15. května 2018, 09:01
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Mě docela fascinuje inzerovaný nájezd 197 tisíc km a fotka budíků s 362 tisícema. A takhle ojetý auto bych nechtěl vůbec, natož v plynu.

vo
vojtacz
14. května 2018, 10:59
1
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Aha, to jsem nevěděl. Ale je pravda že ta 3d verze vypadá pořád poměrně dobře, na to jak je stará.

vo
vojtacz
14. května 2018, 09:02
1
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Do 50 tisíc se dá sehnat i Fiat Stilo (za 50 tisíc možná i dvě). Je větší, bezpečnější, ovšem náklady budou dost podobné - z vlastní zkušenosti stačí prakticky měnit olej a nezbytné spotřební díly , jejichž ceny jsou poměrně v pohodě.
1.6. benzín umí jezdit kombinovaně za 6-7 litrů. Na dálnici ve 130 točí 3500, šestku mají bohužel jenom nafty. A nerezne to.

vo
vojtacz
19. března 2018, 12:38
0
Luxusní Mercedes na LPG. Je to dobrý nápad?

Revize by měla být každý rok (většinou za cca 3 stovky), každých cca 20 tisíc km je ideální vyměnit filtry, rozhodně není od věci mít tam přimazávání kvůli ventilům. Sám mám Fiata Stilo na LPG (1.6) a z hlediska provozu je to ok. Jasně, nemůžu do podzemních garáží. Jinak ale negativa nespatřuju - nádrž vydrží +- 500km, v ČR natankuju v skoro každý vesnici, zahraničí zatím taky OK (Neměcko a Polsko, jinde nevím).

Ale jestli bych to dával do Mercedesu pro radost, to asi ne..

vo
vojtacz
05. února 2018, 11:38
0
Ve které zemi se vám jezdí nejlíp? | Autíčkář se ptá

Tam se mi taky jezdilo dobře. Navíc semafory za křižovatkou FTW!

vo
vojtacz
09. října 2017, 00:00
0
Lužická jezera v domě na čtyřech kolech

Hezký článek. Se ženou jsme onehdá plánovali půjčení trochu menšího bydlíku na cca 3 týdny. Jenže pak sme si spočítali, že jenom půjčení by vyšlo na cca 40 tisíc + nafta + kempy a najednou už se dovolená na kolečkách nejevila tak výhodná. Ale po bydlícím Transporteru pokukuju pořád, pro dva, max tři mi to přijde OK a pořád je to nenápadnější než třeba velký bydlík s alkovnou.

vo
vojtacz
10. září 2017, 07:55
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

Nikdy mě nenapadlo nad tím přemýšlet, ale co jsem koukal na ebay, tak ceny i obyčejných rhd jsou naprosto jinde oproti cenám v ČR. Takže klidně i jako rodinný daily bych to pořídil. Za článek dík.

vo
vojtacz
09. května 2017, 21:39
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Toho okna je škoda, občas je to poměrně dost praktický.

vo
vojtacz
09. května 2017, 21:33
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Že by konečně případná náhrada mého milovaného Stila MW? Pokud to nemá žádnou nákladovou hranu a v příplatku je vyklápěcí sklo pátých dveří, tak rozhodně :)

vo
vojtacz
21. února 2017, 13:54
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

No, madlo je dobrá šílenost. A to se mě ještě občas někdo ptá "a čím mám ten kufr otevřít?" :D

vo
vojtacz
21. února 2017, 13:43
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Já bych jen tak podotkl, že u Stila sice není půlený nárazník, ale přesto má naprosto skvěle nákladovou hranu v rovině. A ještě k tomu celou rovnou podlahu, když se sklopí sedačky. Pozdější modely ale měly jakousi atrapu - vypadá to jako kdyby byl nárazník půlený, ale je to přidělaný na kufru a v podstatě je to k ničemu.

Ve výčtu super věcí mi chybí dělené okno kufru - buď otevřu celý kufr, nebo jenom sklo. Zrovna u Stila to používám poměrně často a je to super. Měla to ještě Laguna a tušímže i BMW. U jiných aut jsem to neviděl.

vo
vojtacz
19. prosince 2016, 08:23
0
10 největších automobilových průšvihů – 2. část

Tchyni se stalo něco dost podobného - Superb II, tuším že má 1.4 TSi - motor se odporoučel po cca 100 tisících, dostala nový motor, ale taky probíhalo dost dohadů ohledně hrazení škody, Škoda se k tomu moc neměla. Vzhledem k tomu že se to stalo v řádu několika týdnu dvoum firemním autům, tak nakonec myslím firma platila "jenom" práci..

vo
vojtacz
11. února 2016, 09:44
0
O nesmyslnosti voličů převodovky na středovém tunelu

Mě teda páka pod volantem z nějakého záhadného důvodu moc nevyhovovala, ale na umístění přímo na palubce sem si zvyknul neskutečně rychle a bylo to super :)

vo
vojtacz
05. února 2016, 07:57
0
Ptejte se Vojty: Kabrio na letní výlety?

Roadster bude lepší volba, už jenom proto, že "the only person who ever looked good in the back of a four-seater convertible is Adolf Hitler."

vo
vojtacz
02. února 2016, 13:19
0
Autíčkář se ptá: Jaký roadster koupit?

Přiznávám že s Bárou jsem najel cca 300km, takže v podstatě nic, Mazdu (NBfl) máme doma, takže s tou mám najeto podstatně víc. Bára je rychlá, ale v zatáčkách mě tolik nebavila. Na druhou stranu, sám přemýšlím že bych si časem nějaký malý roadster pořídil a koukám spíš po Báře, než po Mazdě. Asi v tom bude hrát to, že první auto bylo Punto a teď jezdím Stilem :)

vo
vojtacz
02. února 2016, 07:32
0
Autíčkář se ptá: Jaký roadster koupit?

Já teda nevím, když srovnám Barchettu s Miatou (jel jsem s oběma), tak Miata z hlediska zábavnosti vede. Bára mi přišla taková "nijaká". Je hezká, to ano. Vevnitř je subjektivně víc místa než Miatě, ergonomie mi taky přišla lepší. Motor super, ale v podstatě je "jenom" rychlá. Na 96 kW je hodně hodně rychlá, ale zábavný mi to nepřišlo. V zatáčkách je to pořád auto se vším vepředu, se vším co z toho vyplývá. Na druhou stranu je pravda že antikorozní ochrana bude na jiný úrovni než u Mazdy, ceny dílů nejspíš taky, když je to v podstatě Punto Mk1.

vo
vojtacz
11. prosince 2015, 08:00
0
Autíčkář se ptá: Mýty a pověry v automobilovém světě

Je pravda, že elektrika u Stila je záhadnou směsicí náhody a zásob Kontaktolu, ale zatím funguje. Až na pověstnej problém s airbagama a neustále praskající žárovky, které ale ve skutečnosti svítí. Výměna žárovky je porod, ale jsou auta který jsou na tom hůř. Mě to všechno vyvažuje podlaha bez jakýhokoliv schodu a výklopný okno v pátých dveřích, nechápu jak jsem bez něj mohl žít :D

Co mě ale naprosto vytáčí jsou sedačky. Podobně debilní měla i Fiesta Mk IV. Žádný výškový štelování, jenom nastavení sklonu sedáku, což je na prd. Když ho dám dolů, táhne mi záda. Když je nahoře, drhnu hlavou o strop. Zlatý sedačky z Barchetty, který jsem měl v Puntu :)

vo
vojtacz
10. prosince 2015, 14:25
0
Autíčkář se ptá: Mýty a pověry v automobilovém světě

Fiat rezne, to ví každej. To, že je zbytečný vysvětlova,t že 17 let starý Fiat Punto mělo při prodeji zdravou podlahu a stále dělá radost novému majiteli je zbytečný dodávat. Fordem tam, vlakem zpátky. Dodávku od Fordu jsme po 7 letech prodávali, za tu dobu se do servisu podívala jenom na výměnu oleje a brzd. Španělové neuměj makat, to bude stát za prd. Proto Leon 1P jezdí stále bez poruch a jakýchkoliv problémů. Akorát na Miatu nikdo nic neříkal, ačkoliv je o nich známé, že reznou.

Každá značka měla ve svojí době něco. Opely a Fiaty rezly a reznout budou v očích mnoha lidí stále. Alfa je furt v servisu. Ford taky. Stejně tak fšichni Francouzi. Osobně mi je to jedno a ať si každej jezdí čím chce a pomlouvá jak chce. Já mám třeba už druhýho Fiata (Stilo MW) a vím, že najít vhodného nástupce (až přijde čas) bude problém, protože Stilo je v mých očích prostě perfektní. Hlavně mi přijde, že koupit v současný době vyloženě špatný auto je relativně složitý. Všechno mi přijde +- stejný, až na zářný výjimky, který jsou prostě lepší. Druhou věcí jsou osobní antipatie k dané značce..

vo
vojtacz
19. října 2015, 09:22
0
10 ‚vylepšení‘, kterými majitelé týrají svá auta

Taky nechápu. Na druhou se tomu směju podstatně míň než samolepkám "Toníček a Kvidoušek v autě", ideálně i s vyobrazením jmenovaným. Chcací panák většinou bývá vylepen nedaleko..

vo
vojtacz
29. září 2015, 07:27
0
Autíčkář se ptá: Drobnosti, které vás v autě vytáčejí

když už se teda načal ten koncern, tak u Seatu Leon 1P je naprosto logicky zapínání rádia (a knoflík na hlasitost) na straně spolujezdce, takže když chci zapnout/změnit hlasitost musím se natahovat jak opice.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI 2008
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI

2008 rok výroby
426 koní výkon
6 063 ccm objem

Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive

2006 rok výroby
420 koní výkon
4 163 ccm objem

Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015
Ford Expedition 2015 4x4 Limited

2015 rok výroby
365 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Super Riviera 1950
Buick Super Riviera

1950 rok výroby
130 koní výkon
4 000 ccm objem

Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987

1987 rok výroby
425 koní výkon
14 600 ccm objem