
PachezZ
Jméno | Petr Mitiska |
---|---|
Bydliště | Jindřichův Hradec |
Registrace | před 6.9 rok. |
Poslední aktivita | před 1.2 měs. |
Komentářů u článků | 203 |
Pozitivních komentářů u článků | 76 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Měsíc s Previí
Proč sem si pořídil minivan když nemám 5 dětí ani psa? Jaký byl první měsíc s previí? Neměl bych krotit své nadšení?
Posledních 50 komentářů

Previa :D osobne Starii i vnimam jako takovyho vzhledovyho naslednika :)

ano má, jinak než "youtubeři jsou všichni debilové kromě dvou nebo tří" sem si to opravdu vyložit nezvládnul...

Stále si nepřenesl přes srdce že dneska už nemusíš být slavnej jen díky tv a filmu? vždyť je to to samý :) Youtuber nemusí být jen někdo kdo po sobě matlá jídlo a dělá píčoviny... (Je mi 37, nemám tv, za to na youtube sleduju hromadu tvůrců v různých tématech....)

Co by se mi líbilo je Honda Ruckus resp u nás je to myslim zoomer

Není 37" málo? Tohle sem teď potkal na islandu - 54" Mickey Thompson Baja Claws :D


vidíš, mi mekáčový kafe zase chutná :) U většiny lidí co jsou anti-fastfood je to spíš póza, viz týpek o pár příspěvků vejš co mekáč nikdy ale random hladový okno za rohem už mu neva... přitom tam nemáš nejmenší tušení co v tom je, narozdíl třeba od mekáče...
Ty nejlevnější cheeseburgery apod, ty mi teda nejedou, ale takovej maestro fresh si dám rád, nicméně ano, normální stravu to nenahradí...

v čr asi zatím ne, ale bydlím přímo na rakouských hranicích, malý městečko... a rozhodně vidím častěji id3 než třeba posledního golfa

Já v tom předku pořád vidím Hondu Beat nebo něco takovýho... nemůžu si pomoci

stirling: koukám že tesla má nakonec s applem opravdu něco společnýho, lidi co to maj jsou spokojení a frflaj ti ostatní :D

beastar: jenže to, že budeš mít výfuk v prunéřově a ne ve městě, je právě to co reálně zlepší kvalitu života víc než nějaký souhrný emise...
Chápu že pro vás boomery je těžce přijatelný když se svět mění, ale jediný co zbyde je se s tím smířit. ICE auta dřív nebo později zůstanou víkendovejma hračkama pro pár "pomatenců" zatímco běžnej osobní provoz se bez nich obejde čím dál víc...

Když vidim fotky tvýho dvorku a na něm tuhle bizarnost, mám pocit jak když koukám na Grind Hard Plumbing "dvorek" :D

Ta černá zdá se mi tomu moc nesluší, je to pak v kombinaci s tou stříbrnou takový trochu pouťový, ale komplet stříbrnej se mi líbí velmi...

to je ono, to jsou ty slova co hledám když vidim ty lány šedýho plastu kolem klavírně černých dotykových obludností... LADA...

Tak za 800 koukat na tu odpornou palubku co vypadá jak když... jak když... mě ani nenapadne dostatečný přirovnání... prostě bych blil, debilní ovládání klimy, divnej panel ze stropu, nepraktickej interiér... To bych si fakt přál, to nemůžu říct...

vždycky když tohle někde řeknu, že na daily popřípadě slušebák chci prostě auto co ideálně dělá spoustu věcí samo a vlastně ani moc nevim že někam jedu, vyrojí se někdo s argumentem že do kauflandu pro rohlíky jezdí klidně v závoďáku... jo já taky jezdim kostitřasem klidně do práce... ty 3km... ale taky sem zažil služebky kdy sem jel 800km tam, nocleh, porada, 800km zpět... a taky znám lidi co denně točej třeba 200km... a tam už prostě chceš jezdit spotřebičem...

Měl sem jich postupně 5, ačkoliv už z fotek je vidět který 3 měly péči a který byly jen na díly a dolítání :D a s láskou na ně vzpomínám :)
Stejně si ho jednou zase pořídim :)






Přijde mi to krásný auto - bez nostalgie :) Prostě francouzská avantgarda která neni pro každýho...

spolujezdcova sedacka je posunuta dozadu takze se ramenama nemlatite...

Třeba v rakousku jezdí mopedoaut opravdu hodně (bydlim přímo na hranicích), věřím že se to ujme, líbí se mi to, na takový skákání po městě nebo okolních vesnicích vlastně dostačující...


No co si budem, bylo to vlastně dost nezodpovědný... v Jarošově mi spadl kámen ze srdce, odtud k nám už je to prakticky placka a navíc to má člověk najetý...

Takhle sem koupil v MB Xedose bez altíku... no a že to na k nám na jih dáme přehazováním baterek z auta co mne tam vezlo do xedose a zpět... jenže sme tam jeli Twingem :D Twingo nabíjelo o poznání méně než xedos vybíjel. Dojezd mezi výměnama se postupně zkracoval a zkracoval, poprvé sme měnili asi po 70km, naposledy pak asi po 10km... K tomu navíc - v Twingu byla baterka připojená přes takový... jak náprstek to vypadalo... za deště v Janovicích mi tahle věc spadla někam dovnitř a nebyla k nalezení, nakonec se muselo twingo vyheverovat a po zašátrání zespoda se to našlo na nápravnici... do toho debil já, nedošlo mi že si topit můžu, že v rámci šetření elektřinou jen nemůžu pouštět větrák - tak sem asi 3/4 cesty mrznul s otevřeným okýnkem aby se mi nemlžilo čelní sklo :D

Byl sem v brně za přítelkyní, babičce sem tam nakoupil něco v ikea = plná previe krabic s nábytkem., Když v tom mi na parkovišti u přehrady vypadla brzdová destička... tedy, spíš něco co jí kdysi bývalo... Tím padla moje běžná cesta na jih přes znojmo a rakousko.. no řeknu vám cesta na jih přes vysočinu - třebíč, telč atd bez brzd nic moc :D Nikdy dřív sem si nevšiml jak často je tam 12% klesání do vesnice s kruháčem atd. Nakonec se těch 190km povedlo jen s jedním bržděním před závorama v třebíči...

Nýtovací matice jsou geniální vynález a koupě kleští právě na ně byla jedna z nejlepších koupí co se usnadnění oprav týče

určitě mi před těmi 18 lety nepřišlo že v autoškole počítali s tím že to žák neumí. naopak... takovou motorku sem ani nedodělal, instruktor prostě nebyl schopnej to naučit někoho kdo na tom seděl den před AŠ poprvé někde na poli, po dvou jízdách kdy mne už poprvé vzal do centra sem to vzdal... U těch motorek si myslim že bude praxe pořád taková, že počítají s tím, že člověk jezdit umí a jde si jen udělat papíry. U aut už dneska snad ne...

A já si říkal kdo tu měl koule to koupit když sem to viděl u Caddyho na fotkách :)


no myslim že neni nějakej zásadní problém mít baterku o velikosti kapacita auta+ztráty,než si vyjedeš na autě těch 1000km nebo kolik to tou dobou může běžně zvládat tak se ti hádám stihne nabít zdroj v garáži i v zimě... těch 15 let zákonitě nějakej pokrok přinese a pokud je to s nějakou investicí možný dnes, nevidim důvod aby to nebylo možný za 15 let...

hele reálně se dá z FV jezdit už dnes, pokud tedy máš na počáteční investici, nedávno sme to počítali právě v českých podmínkách a při pokrytí jedný strany sedlový střechy domu běžný velikosti to za rok vyprodukovalo energie třeba na 30k km v enyaqu... což podle ,mne většina lidí ani nenajede...
S přenosovou soustavou to taky imho nebude tak horký, kdo si před patnácti lety uměl představit že budeme mít kapacity na streamování hd videa do mobilů hromady uživatelů a v každým druhým domě na sídlišti optiku, vždyť by se musely zakopat nový kabely... už dneska umí třeba hyundai nabíjet poměrně rychle, s nějakou trochu inteligentní infrastrukturou by nemusel být problém po příjezdu auto připojit a oznámit síti jak dlouho plánuju být doma, ai už si to pak porozděluje...

hlavně si to nepoplést s následně vydaným přepisem scénáře, četl sem oboje a je to nebe a dudy :D naštěstí sem "plnou verzi" četl dřív :)

Dlouhý léta sme se hyundai smáli, ale tady na tom srovnání vidim jedno hezký, čistý, decentní auto a vedle něj oplácanou slátaninu všech možných tvarů, promáčklin a otvorů...

ještě když to z fotky vypadá že je tam hromada místa na to dát tam napříč rouru ke koncovkám na druhý straně :D


Přijde mi tu poslední dobou poněkud přerusákováno co se těch aut týče... však to nemá 99% evropský populace co nabídnout... snad kromě zážitku jak ze skanzenu

já se klidně přiznám že tohle je první škodovka co bych fakt chtěl, akorát mi to v konfigurátoru vyšlo na nějakých 1,6M :D

jinak ty dveře á la sunfire měl třeba Saturn SC 3door - jen na jedný straně... no a pak Saturn Ion3 quad coupe, o víc nevim :D

a tak jasně, jde o chválení svý garáže, ale na dýlku je to víceméně stejný, mezi podběhama v interiéru rozdíl 3cm, mezi šoupačka je zafira pravda o 10cm širší, sedačky jak jsme se dočetly se musí tahat ven úplně stejně(což je třeba věc co bych za sedačky sklopný do podlahy vyměnil hned) atd. vestavba na kempování se dá udělat do obojeho...
Je teda fakt že u chryslera s konfigurací 2-2-3 odpadá ta varianta 5+bagáž, ostatně v tý jezdim i já nejčastěji co se přítomnosti sedaček týče... ani sem nezkoumal jestli se to dělalo s třema místama v prostřední řadě nebo ne

a když si vezmu něco takovýho za zlomek ceny, nemusim se ani tahat s těma sedačkama... https://auto.bazos.cz/inzerat/135987763/jeep-cherokee-25crd-4x4-manual-vyhrev-klima-tazne.php

Když to tak čtu tak vlastně nevím co by mi to nabídlo navíc proti dvacetiletý previi2... v palubce mám asi osm zavíracích přihrádek, do dvěří se vejde hromada věcí, šoupačky maj stahovací okna i kapsu na pití, ve třetí řadě je v tapcích taky cupholder...
Kdyby to aspoň umělo sklopit sedačky do podlahy nebo tak... takhle to vypadá že jediný co to nabízí proti dvacetiletým japonským nebo americkým minivanům jsou moderní motory a infotainment... a ten vyřeší 2 din android z alíku...


eLzyx - takhle to ale prostě v dnešních centrech měst nemůže fungovat... to bys musel půlku města zbourat a postavit znovu... v centru je ti jaksi k hovnu že na periferním sídlišti mají možnost parkovat v podzemní garáži od developera...
já taky bydlim na malým městě a v pohodě si parkuju před panelákem dvě auta,ale mám kamarády třeba v centru prahy - jeden bydlí přímo na václaváku - auto v 99% případů nepotřebuje, dopraví se mhd, pro případy převozu něčeho apod mi pak dává carsharing smysl...

S těma autama sem to nikdy nepochopil... je to pořád jen věc, rozbiješ, zaplatíš... a to mám svý auta rád. Brouka tedy běžně nepůjčuju vzhledem ke snížení, ale třeba kamarádům co vědí jak jezdit aby nikde neuvízli klidně :D

tam už žádné "asi" není :) je to jistota... SOP leden 2022 :)

7 míst a třílitr v automatu? Previa II Aeras :D
jinak moje dětství vlastně bylo taky převážně bez autíček... Táta žigula rozbil už někdy v batolecí fázi mýho života a jako uvědomělej alkoholik usoudil že bude raději chlastat a tak auto neužije :D Auta v dětství tedy obstarával dědův Moskvič 412 a pradědova Š120, mnohem častěji sem se ale vyskytoval v koženkovým kupé (bdtee? nevim, nejsem šotouš :D) nebo podobným taženým laminátkou řady 230... občas zpestřeno žabotlamem při cestě na chatu... později po přestěhování už vytrvale převážně šílenost v podobě 810 :D

Vždy když někdo použije slovo "zimáčky" tak si představuju jak se s těma gumama po večerech mazlí, no a nebo mu jsou čtyži... a taky bůh zabije koťátko... :D


nějak tak, zemědělčit nepotřebuju, maximálně nějaký ty slepice...

jenže to jsou věci co oceníš pro svoje použití, ne něco co chceš do skladu kde musíš splňovat různá BOZP a potřebuješ aby ten člověk nebyl vyfluslej když za osmičku naloží 15 návěsů... je to vlastně jak s těma bagrama i s těma autama :)
Poslední komentáře
- fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu... - HeavySmoker, Jak na displeje?
M1chal: Plne súhlasím že je vyšperkovaný. Odlesky, animácie,... - Pólin, Jak na displeje?
článek fajn a tleskám budíkům Barchetty- jsou moc fajn,... - Deenz, Peugeot Boxer BlueHDi 140 S&S MAN6:...
Chápu to nadšení z plechové dodávky, ano pošta je skutečně... - M1chal, Jak na displeje?
Ad Mercedes, @ HeavySmoker, vies, ze Mercedes ma asi najviac... - esmo, Jak na displeje?
Nechápu ty mínusy :D ... vždyť je to přesně to co petrolhead... - Trinom, Jak na displeje?
Osobně proti displejům nemám nic, obzvlášť, když jsou... - krab, Jak na displeje?
Hele já to beru ze zkušenosti s Poršákama co mají tohle... - HeavySmoker, Jak na displeje?
rock: Tam kde je teraz len Hallo Fahrer si navolíš čo chceš,... - rock, Jak na displeje?
Ten prostřední je OK. Teda pokud se v tom řadí manuálně. Ale...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů