Milan
Jméno | Milan Blecha |
---|---|
Bydliště | Most |
Registrace | před 8.6 rok. |
Poslední aktivita | před 7.5 rok. |
Příspěvků ve fóru | 9 |
Komentářů u článků | 22 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Super článek, víc takovejch a brzo si nikdo už nekoupíme nic, protože na nic nebudeme mít.....
jo díky podobnejm článkům se zoufalci snaží prodávat všechno zábavný najednou za dvojnásobek. Zrovna včera sem si říkal, ze se podívám, jestli bych neklofnul mk3 za dobrou cenu po sezoně. A obdobný auto je letos za dvojnásobek, což považuju za naprostej nesmysl.
tak jsou urcite i tovarní alternativy V6 podobnejch parametrů. Takže krom ceny mě teda nenapadá žádnej racionální důvod proč tam cpát mazdu těchto parametrů.
Tak líbí se mu to, koupil to levně, je s tím spokojenej, tak je to v pořádku. Zrovna proti takovýmu článku nic nemám. Ale cpát to všude, srovnávat to se vším, to už je trošku moc přehnaný. Nezkušenej člověk by pak z tohohle webu mohl mít pocit, že miata je něco, co vůbec není. A přesně tenhle přístup mi kdysi zhnusil modrou vrtuli a dodnes ty auta nemůžu. Všeho s mírou hoši. :-)
no RWD bylo jen s V8 a Xpower a to bych se dost divil, kdyby nějaký v ČR bylo. Všechny ostatní jsou FWD :-)
Je hrozně málo americkejch aut, který mám rád nebo který bych chtěl. Ale tohle je hrozná škoda, že končí. Viper je pojízdnej nesmysl v dobrým slova smyslu. Bohužel takovej punk na 4 kolech už nikdy nikdo nevyrobí :-(
A palec za to zavrhnutí E36. Mám to úplně stejně :-) Je to až ta poslední volba, i když kolikrát rozum říká, že by to dávalo smysl :-)
Tak hlavně, že seš spokojenej. Jestli byla levná, nevypadá špatně. To je podle mě největší výhoda oproti MR2 mk3. Mazda se dá koupit o dost levněji. Je to ale zase o dost starší a pomalejší auto. Je velká škoda, že mk3 nemá kufr. Když se ale vyhodí zepředu rezerva, je tam relativní dostatek místa. Oproti minulým generacím je to ale bída, to je fakt :-( Je to ale auto na zábavu no
A asi mi to nebudete věřit, ale jednou sem si to chtěl i přes ten buzi vzhled koupit. Za poslední čas se mi to ale hrozne znechutilo. Proflákla tuctovka
Takže to mam chápat, že vás neplatí Mazda a ze Mini a Boxter nejsou auta pro kadeřníky? :-)) ☺
Souhlas. Gt86 se mi líbi taky vic. Tohle je auto pro sekretářky a jejich kadeřníky. Gt86 mohlo bejt urcite uhlazenejsi. Člověk mimo pubertu v tom vypadá moc rychle a zběsile, obzvláště s tim aero packetem. Ale auto je to skvělý. Jeho největší problém je podle me cena a jeho výkon. Stoji to micudu a má to 200ps. Kdyby to bylo o třetinu levnější, tak dejme tomu, ale tyhle peníze podle me těžko někdo rád vyvali, aby pak poslouchal, že to má min koni a jede hůř jak nějaka nafta s upravenou mapou. Bejt to už v základu přeplňovany nebo s větším motorem, nestalo by je to o moc vic a prodali by toho 2x tolik. Tenhle novej koncept si nepovede o moc lip, protoze když se oprostim od toho divnýho vzhledu, tak kdo si koupi auto pro radost s mrtvou 1.5 se 130ps. Kdyby to melo motor z brz, bylo by to při tunový váze něco uplnejinyho. Ale vyvalit třeba 650 za 130ps. Ne diky
Mé se líbi. Otázkou je kolik bude stat. Kdysi sem Italy moc nemusel, ale dva sem důkladne proveril jako služebaky a byl sem spokojenej, takže bych se už nebál to koupit. Myslím, že je to dobra alternativa ke koncernu. Minimálne rovnocenna za daleko lepší cenu
no tak vidiš, tak až budeš mít S2K s lehlým motorem, uděláš GO. Ted už to všichni víme a můžeme otočit list.
protože opravit ten kýbl je otázka skoro kila s nejistotou jak dlouho to zase vydrží. Dobrý auto, který bych si kvůli tomu motoru ale osobně nikdy nekoupil. Bejt v tom stejně výkonna v6, bylo by po problémech, akorát bez onanie o litrovým výkonu, ktejej ovšem může za tu skleněnost.
no 8étky mám v hudbě rád a dá se říct, že všechny auta, který jsem měl fakt rád byly vyrobený 198x :-) Já bych v 80 netrpěl, kdybych na ty auta měl na nový :-)
přesto, že si myslím, že Vojta napsal dobrej článek, tak bych řekl, že to tak úplně není. V devadesátkách byly auta přece jen zajímavější z hlediska řízení - nebyly tak napěchovaný technikou a nesmyslama, co kazí řízení a to se projevilo na váze a následně na jízdních vlastnostech. Spoustu z těch dávno sešrotovanejch krámů bylo určitě zábavnější řídit jak jejich dnešní následovníky. Ale souhlasím, že zbylo jen to nejlepší, protože udržovat při životě 25 let starej sedanovej předohrab se čtyrválcem pod kapotou jen kvůli komunikativním u řízení nedává úplně moc velkej smysl
tak tvářit se, že 2ZZ nemá žádný problémy je hloupost, ale je to přece jen k nerozeznání od původního, což co si budeme povídat je velký plus. Asi by se dalo věřit tomu, že i K20 by se dala vystajlovat tak, aby běžnej technik na STK nic neřešil (to, že dnes není na STK problém neznamená, že je to nafurt). Pokud by do toho někdo šel a nevadil by mu motor z Hondy v Toyotě, tak K20 je určitě lepší volba. Má lepší průběh a s autem týhle váhy a koncepce bude cvičit takovým způsobem, že o adrenalin nebude nouze. To už se ale pak dá přemýšlet rovnou i třeba o 2GRFE nebo nějaký levnější a starší V6 z Camry. Možná, že ve výsledku nejlevněji vyjde dát původní motor do kupy a lehce ho přifouknout, ačkoliv se to obecně moc nedoporučuje, takových aut jezdí mraky
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů