načítám data...

Milan

JménoMilan Blecha
BydlištěMost
Registracepřed 8.6 rok.
Poslední aktivitapřed 7.5 rok.
Příspěvků ve fóru9
Komentářů u článků22
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Milan
06. října 2016, 19:42
0
Proč bude Boxster cool aneb kašlete na investice!

Super článek, víc takovejch a brzo si nikdo už nekoupíme nic, protože na nic nebudeme mít.....

Milan
06. října 2016, 19:41
0
Proč bude Boxster cool aneb kašlete na investice!

jo díky podobnejm článkům se zoufalci snaží prodávat všechno zábavný najednou za dvojnásobek. Zrovna včera sem si říkal, ze se podívám, jestli bych neklofnul mk3 za dobrou cenu po sezoně. A obdobný auto je letos za dvojnásobek, což považuju za naprostej nesmysl.

Milan
06. října 2016, 19:37
1
Proč bude Boxster cool aneb kašlete na investice!

no spiš to bude fakt jen pocit.-)

Milan
08. listopadu 2015, 19:30
0
Za volantem: MG ZS180

I tak bych se divil. těch aut je jak šafránu a stojí nesmysl .-)

Milan
08. listopadu 2015, 19:29
0
Ptejte se: Miata jako náplast ztracené S2000?

tak jsou urcite i tovarní alternativy V6 podobnejch parametrů. Takže krom ceny mě teda nenapadá žádnej racionální důvod proč tam cpát mazdu těchto parametrů.

Milan
08. listopadu 2015, 19:25
0
Koupil jsem si roadster. Vy víte který.

tak to už jste dva a dva jsou pár :-)

Milan
08. listopadu 2015, 19:23
0
Koupil jsem si roadster. Vy víte který.

Tak líbí se mu to, koupil to levně, je s tím spokojenej, tak je to v pořádku. Zrovna proti takovýmu článku nic nemám. Ale cpát to všude, srovnávat to se vším, to už je trošku moc přehnaný. Nezkušenej člověk by pak z tohohle webu mohl mít pocit, že miata je něco, co vůbec není. A přesně tenhle přístup mi kdysi zhnusil modrou vrtuli a dodnes ty auta nemůžu. Všeho s mírou hoši. :-)

Milan
07. listopadu 2015, 00:05
0
Za volantem: MG ZS180

no RWD bylo jen s V8 a Xpower a to bych se dost divil, kdyby nějaký v ČR bylo. Všechny ostatní jsou FWD :-)

Milan
06. listopadu 2015, 22:10
0
Dodge Viper drtí konkurenci, drží 14 traťových rekordů a poráží P1 i 918, přesto končí.

Je hrozně málo americkejch aut, který mám rád nebo který bych chtěl. Ale tohle je hrozná škoda, že končí. Viper je pojízdnej nesmysl v dobrým slova smyslu. Bohužel takovej punk na 4 kolech už nikdy nikdo nevyrobí :-(

Milan
06. listopadu 2015, 21:57
0
Koupil jsem si roadster. Vy víte který.

A palec za to zavrhnutí E36. Mám to úplně stejně :-) Je to až ta poslední volba, i když kolikrát rozum říká, že by to dávalo smysl :-)

Milan
06. listopadu 2015, 21:54
0
Koupil jsem si roadster. Vy víte který.

Tak hlavně, že seš spokojenej. Jestli byla levná, nevypadá špatně. To je podle mě největší výhoda oproti MR2 mk3. Mazda se dá koupit o dost levněji. Je to ale zase o dost starší a pomalejší auto. Je velká škoda, že mk3 nemá kufr. Když se ale vyhodí zepředu rezerva, je tam relativní dostatek místa. Oproti minulým generacím je to ale bída, to je fakt :-( Je to ale auto na zábavu no

Milan
03. listopadu 2015, 20:06
0
O podplacených novinářích, neumětelství a nepochopení

A asi mi to nebudete věřit, ale jednou sem si to chtěl i přes ten buzi vzhled koupit. Za poslední čas se mi to ale hrozne znechutilo. Proflákla tuctovka

Milan
03. listopadu 2015, 20:02
0
Milan
02. listopadu 2015, 20:19
0
O podplacených novinářích, neumětelství a nepochopení

Takže to mam chápat, že vás neplatí Mazda a ze Mini a Boxter nejsou auta pro kadeřníky? :-)) ☺

Milan
08. října 2015, 20:42
0
Napraví Toyota S-FR to, co je na GT 86 špatně?

Souhlas. Gt86 se mi líbi taky vic. Tohle je auto pro sekretářky a jejich kadeřníky. Gt86 mohlo bejt urcite uhlazenejsi. Člověk mimo pubertu v tom vypadá moc rychle a zběsile, obzvláště s tim aero packetem. Ale auto je to skvělý. Jeho největší problém je podle me cena a jeho výkon. Stoji to micudu a má to 200ps. Kdyby to bylo o třetinu levnější, tak dejme tomu, ale tyhle peníze podle me těžko někdo rád vyvali, aby pak poslouchal, že to má min koni a jede hůř jak nějaka nafta s upravenou mapou. Bejt to už v základu přeplňovany nebo s větším motorem, nestalo by je to o moc vic a prodali by toho 2x tolik. Tenhle novej koncept si nepovede o moc lip, protoze když se oprostim od toho divnýho vzhledu, tak kdo si koupi auto pro radost s mrtvou 1.5 se 130ps. Kdyby to melo motor z brz, bylo by to při tunový váze něco uplnejinyho. Ale vyvalit třeba 650 za 130ps. Ne diky

Milan
08. října 2015, 20:25
0
Napraví Toyota S-FR to, co je na GT 86 špatně?

Běžte už s tou miatou fakt do haj.....

Milan
07. října 2015, 17:23
0
Fiat Aegea se nedobrovolně předvádí

Mé se líbi. Otázkou je kolik bude stat. Kdysi sem Italy moc nemusel, ale dva sem důkladne proveril jako služebaky a byl sem spokojenej, takže bych se už nebál to koupit. Myslím, že je to dobra alternativa ke koncernu. Minimálne rovnocenna za daleko lepší cenu

Milan
22. září 2015, 11:47
0
Ptejte se: Miata jako náplast ztracené S2000?

no tak vidiš, tak až budeš mít S2K s lehlým motorem, uděláš GO. Ted už to všichni víme a můžeme otočit list.

Milan
21. září 2015, 14:15
0
Ptejte se: Miata jako náplast ztracené S2000?

protože opravit ten kýbl je otázka skoro kila s nejistotou jak dlouho to zase vydrží. Dobrý auto, který bych si kvůli tomu motoru ale osobně nikdy nekoupil. Bejt v tom stejně výkonna v6, bylo by po problémech, akorát bez onanie o litrovým výkonu, ktejej ovšem může za tu skleněnost.

Milan
13. září 2015, 10:23
0
Proč jsou stará auta lepší, i když jsou vlastně horší?

no 8étky mám v hudbě rád a dá se říct, že všechny auta, který jsem měl fakt rád byly vyrobený 198x :-) Já bych v 80 netrpěl, kdybych na ty auta měl na nový :-)

Milan
10. září 2015, 21:59
0
Proč jsou stará auta lepší, i když jsou vlastně horší?

přesto, že si myslím, že Vojta napsal dobrej článek, tak bych řekl, že to tak úplně není. V devadesátkách byly auta přece jen zajímavější z hlediska řízení - nebyly tak napěchovaný technikou a nesmyslama, co kazí řízení a to se projevilo na váze a následně na jízdních vlastnostech. Spoustu z těch dávno sešrotovanejch krámů bylo určitě zábavnější řídit jak jejich dnešní následovníky. Ale souhlasím, že zbylo jen to nejlepší, protože udržovat při životě 25 let starej sedanovej předohrab se čtyrválcem pod kapotou jen kvůli komunikativním u řízení nedává úplně moc velkej smysl

Milan
10. září 2015, 11:20
0
Ptejte se: Miata jako náplast ztracené S2000?

tak tvářit se, že 2ZZ nemá žádný problémy je hloupost, ale je to přece jen k nerozeznání od původního, což co si budeme povídat je velký plus. Asi by se dalo věřit tomu, že i K20 by se dala vystajlovat tak, aby běžnej technik na STK nic neřešil (to, že dnes není na STK problém neznamená, že je to nafurt). Pokud by do toho někdo šel a nevadil by mu motor z Hondy v Toyotě, tak K20 je určitě lepší volba. Má lepší průběh a s autem týhle váhy a koncepce bude cvičit takovým způsobem, že o adrenalin nebude nouze. To už se ale pak dá přemýšlet rovnou i třeba o 2GRFE nebo nějaký levnější a starší V6 z Camry. Možná, že ve výsledku nejlevněji vyjde dát původní motor do kupy a lehce ho přifouknout, ačkoliv se to obecně moc nedoporučuje, takových aut jezdí mraky

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem