RRRampapapa
Jméno | Francimor Blumenthal |
---|---|
Bydliště | Asie |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 1.0 dny |
WWW | http://eshop.svetluska.cz/multicar-m25-levne-nahradni-dily-pro-multikaru-m-25/ |
Příspěvků ve fóru | 13 |
Komentářů u článků | 84 |
Pozitivních komentářů u článků | 42 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
A celkově spokojenost po těch x letech? Nějaké problémy, nebo samé benefity a sociální jistoty?
Auris bude mít spotřebu tak poloviční, ale taky je to tak trochu poloviční i v dalších ohledech. Mě je na RX třeba sympatická možnost tahat 2t. Ale fakt je ten, že se to zvrhává ve výběr auta podle mých kritérií a ne podle mé polovičky.
Máš toho tvého ještě? Zrovna jsem teď nedávno četl tvůj blog z 2019. Dívám se po Aurisech v hybridu (rozvážení dětí) a cenově se dost nebezpečně prolínají s RX :D
To je zajímavý tip. T3 by nebyl problém sehnat hluboko pod rozpočet - https://www.dpo.cz/pro-cestujici/aktuality/novinky/7534-tramvaje-na-prodej-2023-08-21.html
A určitě by se do rozpočtu vešla i T6 nebo možná i něco novějšího!
Dojezd nemusí řešit ani v zimě ani v létě, jen teda kde to parkovat před domem... a infrastruktura jako taková je krapet limitující.
Prý 1995 kg, Chrion byl 1996 a sport 1978, podle toho co se dá najít..
Nestárnou, protože staré byla už když je vyrobili :D
Aha, takže poučení z článku zní založit si to Onlyfans? 7,5 mega měsíčně, s tím by se už dalo něco udělat!
Plán je jasný, teď ještě aby byl nějaký plechcup vůbec...
Většina 5+ místných aut bude o nějakém kompromisu, to je pak lepší se dívat po osobní dodávce. Nebo Previa II, ale nevím jak zapadá do výběru stářím.
T815!
Jinak variantou k Hiluxu, pohodlná by byla Camry, Carina... Prius! :D
Tohle ale bylo specifikum JDM trhu. Nevím jestli je to tam dodnes, ale v minulosti měly auta krom omezovače na 180 km/h ještě tuhle fičuru. Jsou dokonce blázni, co jim to pro správný JDM feel, v autě chybí :D
Někdo znalejší může doplnit, zda to trvá dodnes.
Spalovací motory jsou dost možná tlačítkové telefony. Ale elektromobily jsou v té analogii telegrafem :D
Za mě snad jen, že Dinitrol dělá krom kaučukových/bitumenových nástřiků i voskový, třeba 4942. Jo, není to jako ten Mike Sanders, ale zase dá se to aplikovat běžnou pistolí na kartuše a není to takový děs jako běžné bitumeny na podvozky. Poučen na vlastních autech - je určitě lepší něco co se dá celkem snadno dostat dolů (když je třeba) a zároveň je i evidentní kdyby se pod tím něco dělo.
Trochu jsem z těch komentářů tady dostával pocit, že Dinitrol je něco jako když se kdysi řeklo Rezistin :D
Ještě k tomu konkrétnímu autu - zrovna dnes vyšla na garáži srovnávačka, kde figuruje ta samá Supra. Naopak tam řazení v porovnání s BMW chválí. To jste to auto měli před a nebo po Garáži?
"v GR86 lítal fofrklacek jak namydlenej" jestli ono to nebude tím, že GR86 má skříň od Aisinu, AZ6, prakticky tu stejnou, co mívaly i MX5, RX8, IS200, a Supra má ZF. Snad to byla jen vlastnost konkrétního kusu, ale i má osobní zkušenost s BMW (a to tu značku mám rád) je, že pocit z řazení nebývá nic moc. Připomenulo mi to mimochodem jednu recenzi -
Když trvá na té naftě... https://auto.bazos.cz/inzerat/171446836/toyota-auris-14-d4d-nafta-manual-66-kw.php
Otázka, zda se z toho ta komedie na dveřích dá sundat.
Jinak samozřejmě!! :) https://auto.bazos.cz/inzerat/171074143/toyota-corolla-14-hatchback-1997-29tkm.php
Wakantanka - Je to ono? https://www.motora.cz/daihatsu/sirion-m3_2005/1.3_26618/chlazeni/chladic-vody_100103
Hledal jsem jen v rychlosti na M3 od roku 2005, pro 1.3 FWD. Jinak nevím jak specificky se liší chladič pro automat, ale v drtivé většině má jen extra okruh pro chlazení oleje automatu, což se dá zaslepit a jinak neřešit. Alespoň toť má zkušenost ze 2 aut, kde jsem buď řešil přestavbu z automatu na manuál, nebo jsem sehnal chladič s požadovanou sílou jádra, ale měl navíc okruh pro automat.
No abych řekl pravdu, tak mě napadlo 325xi e46 nebo i e90. Rozhodně to není podle zadání a Radek by musel být trochu víc dobrodruh (pro někoho možná trochu víc magor :)), ale jezdí prakticky jen po silnici... A díly na to sežene stejně snadno jako na škodovku.
https://auto.bazos.cz/inzerat/170179729/bmw-e46-325xi-m-paket-xenony.php
Panda nerezne? V nějakém paralelním vesmíru?
Čím nahradit Subaru Justy? Novějším Justy? :) https://auto.bazos.cz/inzerat/169745514/subaru-justy-13-4x4.php
Nějaké Daihatsu, krátká rav4 (asi zbytečné a navíc na horním limitu rozpočtu).
Tak ono to má vepředu frunk, takže když se do něj něco naložilo, tak by to oralo přední nápravou silnici.
A vůbec, z dnešního pohledu to byl dynamický design, to auto vypadalo, že akceleruje, i když bylo zaparkované.
Ale tak třeba když budeš stát na té nabíječce dost dlouho, tak bude nakonec potřebovat přebalit :D
Přemýšlím, jestli bych na delších trasách neměl cvičně začít zastavovat už dnes, se spalovákem, jakože nabíjím. Aby byla další generace zvyklá už odmalička. :D :D
"Už tam budem?? A teď?"
Tyhle otázky budou s EV budoucností minulost. Nově to bude "Už máme nabito?"
Za 45 to by tomu prodávajícímu už Afričani utrhali ruce, musím se po tom sám podívat :D
Měl jsem pár let zpět carinu a byla super. Nakonec taky skončila v Africe. Ale v principu souhlasím, že minimálně v naší kotlině je to pro 99% lidí nic neříkající auto.
Když jsem viděl tu fotku středového panelu, čekal jsem tu komentář od Břízy ve smyslu, že tady u té elektropi... se to tvůrci rozhodli dát najevo rovnou i v interiéru.
Benzín nebo nafta?
Za mě je Avensis hodně o kompromisu ohledně výběru specifické motorizace a to mluvím o benzínech, nafta to nemá vůbec smysl rozebírat. Camry má taky svoje známá specifika. Accord je v tomto případě jistější volba, to stejné Lexus.
Jedno dobré video -
Ferrari F40 nemělo žádné stereo, pokud nebereme v potaz tu twin turbo V8 za zády a tam bych si o kvalitě soundtracku dovolil polemizovat. Mimochodem, pěkná recenze na jednom konkurenčním českém serveru byla minulý týden.
Jinak k testované krabici nemám nic. Volant bez znaku na mě působí celkem divně. Měli tam dát aspoň blesky/S, nejlíp 2 vedle sebe, protože elektrika, nebo další displej. Jo, ten tam chybí. a na něm by si uživatel volil znak sám. Co ale ohledně designu musím invalidní hondě uznat je ten koncept 74, ten je fakt super.
No, řekl bych, že proti (sei)centu bude i to Ka tank, bohužel. Prostě proto, že se ta karoserie vypořádá lépe už jen se svoji váhou, natož něčím těžším, co to potká.
Podobné pro vše ostatní, co tu v diskuzi zaznělo. Jinak nic moc proti Seicentu jako takovému.
Yaris TS
https://auto.bazos.cz/inzerat/160677085/toyota-yaris-ts-15-vvti-78-kw.php
Cuore
https://auto.bazos.cz/inzerat/160675957/daihatsu-cuore-10i-klima-2-sady-kol-2004.php
Splash jako alternativa ke Swiftu
https://auto.bazos.cz/inzerat/158498315/suzuki-splash-10i-2009.php
Suzuki mám v okolí 2 a oba slouží bez problémů. Za mě - spolehlivější než varianty od VW a Opelu.
Motoricky příjemně živé a točivé, přitom to nežere (Swift a právě Splash).
Dál Colt, Panda, Corsa, Lupo, Micra..?
Sato - k Superbu jsem našel toto:
https://www.cars-data.com/en/skoda-superb-1-5-tsi-greentech-act-business-edition-specs/158982/tech
A tohle se tváří jako, že je to z letošního roku - https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/07/TD-SUPERB-en.pdf
Paradoxně ten první odkaz (skrz označení greentech) vychází trochu kratší převodovka. Rozdíl otáček ve 130 je asi jen 100 (2657 vs 2765). Co odpovídá, to kdyžtak napiš ty. Takové terno jako ta Mazda to není a navíc to je přeplňovaný motor. To spíš to bojuje s váhou auta.
A když už jsem byl v tom, tak v roce 2019 nabízeli ještě rozumnou převodovku... https://www.automobile-catalog.com/car/2019/2768585/mazda_2_1_5_skyactiv-g_115_i-eloop.html
No, tak si sypu popel na hlavu, protože jsem to měl ještě blbě. Měl jsem tam špatný koncový převod a teď ten diagram vypadá ještě mnohem děsivěji, s teoretickou maximálkou 353 km/h.... Může pan Machač potvrdit kolik to točilo při 130? Zda jsou to platí?
Pokud čísla v odkaze níže souhlasí, tak to vypadá nějak takhle. (Ty ostatní příklady jsem nevybíral, ale měl jsem je vykreslené z dřívějška).
https://www.automobile-catalog.com/performance/2022/3050465/mazda_2_1_5_skyactiv-g_90_m_hybrid.html
By mě zajímalo nakolik ten 3,9 kW zadní motor funguje v nějakých těžších podmínkách. Tohle se člověk totiž skoro nikde nedočte, jak je ta 4 kolka udělaná. A shodou náhod jsem nedávno někomu v rodině pomáhal konfigurovat tento stroj a příplatek 50 k mi k tomu technickému řešení moc nepasuje. Má s tím někdo nějaké větší zkušenosti? Pokud se nepletu, to samé řešení má prius už nějakou dobu. Na YT je pár videí, kde to někdo zkouší na sněhu a ledu a ono na to prvotní popostrčení to stačí podle všeho.
David - Mám N46 kompakta pofacelift a měrku má naštěstí pořád normální.
S bkralikem souhlasím, už jsem to tu někde psal jinde.
Za mě další příklady germaneeringu - ventilátor topení vyndáš pouze pokud sundáš sání motoru, nebo popustíš celý motor s nápravnicí. Aretace při výměně rozvodů - musí se aretovat vyvažovací hřídele ve vaně. OK, aby jsi je mohl aretovat, tak musíš sundat vanu - opět nutné popustit nápravnici.
Po výměně gufer ventilů (dělám "indiánskou metodou" s hlavou na motoru) zatím nejhorší zkušenost, ani na VFR750 nebyl tak blbý přístup, skoro neměřitelná spotřeba oleje. Servo valvetronicu už jsem taky měnil, separátor taky. Ano, připečený plastový ventildekl, spolu s těsněním které je lepší už nové máznout silikonem... M54 jsou dle kamaráda trochu takové wankely od BMW (zapečené kruhy, podobné jako 1ZZ od toyoty), ale oproti Nxx mají aspoń zajímavý projev. Dále mě překvapilo rozpadající se torpédo pod předním sklem - to se kvalitou opravdu vyšvihli. Abych jen nekřivdil, co mi na japoncích chybí jsou ty rychloupínací šrouby spodního krytu motoru :D, až se nabízí zlomyslný komentář, že to Mnichovští často potřebují.
Viděl jsem oblbovák pro termostat, aby do něj ECU nešila a nechávala provozní teplotu smysluplnou - nezkoušel to někdo? Respektive nejlepší by bylo přeprogramovat to přes INPU, ale zatím jsem k tomu nic nenašel.
Nissan Tsuru/Sentra sice evropan nezná, ale co mi moje vědomosti dovolují, tak Primera P10 není jejich přímý příbuzný. Co ale Evropan zná a je to přímá variace Sentry, to je Sunny N14. Možná mě nějaký znalec Nissanu ještě opraví/doplní.
https://www.autickar.cz/clanek/nissan-sunny-gti-prehlizeny-hothatch-90-let/
Znám osobně lidi, co kdysi šli do nové Astry F (classic) a Octavie 1 tour, prostě proto, že pro ně rozdíl ceny hrál dost zásadní roli a s autem pak spokojeně fungovali. V dnešním světě by o výběhové modely zájem byl, to bych se určitě nebál - tak jako má Dacie dobré prodeje, jenže skrz zvrácenou emisní legislativu, kdy automobilky musí zařezávat úspěšné modely, aby nebyly penalizovány za flotilové emise, už to možné není.
Poslední starý Rapid 136.
Objektivními měřítky to nejhorší, co ještě po listopadu 89 vyráběli, ale přesto by to byla škodovka, kterou bych se jednou za čas celkem rád projel, respektive se na to nějak těšil. (A musel by stát do výše zmíněných 15 tisíc, což je poplatné době před cca 15 lety. :D)
Yes, it is.
The powertrain features a 3.5-litre V6 Dual VVT-i V6 petrol engine and two electric motors, together delivering maximum system power of 354 hp/264 kW.
https://global.toyota/en/detail/15378759
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_GR_engine#8GR-FXS
Že jsem tak smělý, fotky vnitřku a nějaké techniky by nebyly?
Když jsme kupovali první sedačku (kategorie I.) po vajíčku, tak jsme chtěli isofix, ale paní prodavačka měla tezi, že isofix údajně nepřináší vyšší bezpečnost, protože lidi mají tendence tomu slepě věřit a nemusí to dobře zajistit. Naopak pásy jsou nepohodlné, ale ve výsledku blbuvzdornější. Pokud tu sedačku nevyndáváš každý den, ale spíše tam bude tak nějak natrvalo, tak je to pak celkem jedno. Vajíčko jsme měli pouze na pás a nebyl to takový opruz. Za mě výše zmíněný Prius, tak nějak po něm sám toužím :D, nejlépe kus padlý na baterce, čas od času se mihnou v inzerci bezpečně pod limit, oprava za pár, bohužel je toho jako šafránu a je to pryč rychleji, než se ti načte ten inzerát... jinak si sakra drží cenu. Jo a nemá to rádo dlouhodobé odstávky.
Ta úvodní fotka článku mi připomenula moji příhodu přímo z tohoto místa. Už jsi někdy viděl porouchanou Toyotu? Já ano, seděl jsem v ní, v páteční špičce ve 4h odpoledne, když jsem stál první na světlech směrem k Dornychu a při rozjedu auto chcíplo. Za mnou vlek s pračkou, auto točí, nestartuje. Setrvačností jsem dojel za křižovatku, naštěstí tam stála kolona a rychle mobilizoval nějaké pány z auta zaparkovaného na chodníku, jestli by mě odtlačili mimo jízdní pruh. Byla to cívka zapalování. Zpětně to bylo takové drobné dobrodružství.
Vlastní nehoda 3 měsíce po získán řidičáku, přecenění schopností. Auto odepsané, bez újmy na zdraví, naštěstí i spolujezdců. Loni v létě jsme jeli s rodinkou po D1 ve stoupání u Rohlenky, když tam před námi náklaďák srazil pána měnícího kolo ve stoupacím pruhu. Pro mě jasné poučení obětovat pneu a dojet někam mimo, jak to jen jde.
Poslední komentáře
- HeavySmoker, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Sato: Obvykle sa výrobná cena pre automobilky uvádza v rozmedzí... - sheogh, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Ten kufr teda na "rodinny" auto moc nevypada. - Lulub, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tak možná v 1.7 dci - chrochta, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ten je pěknej. Focus je boží v tom, že má nesmyslně velkej... - Frodo, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
Nedokážu si představit nic nudnějšího, než si koupit auto... - krab, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
V létě jsem vedle novýho Mustangu parkoval na jednom srazu... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
No testují to zatím různě po Kalifornii, takže sníh a námraza... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný...
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
2008 rok výroby
347 koní výkon
6 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů