načítám data...

RRRampapapa

JménoFrancimor Blumenthal
BydlištěAsie
Registracepřed 24.5 měs.
Poslední aktivitapřed 12.9 dny
WWWhttp://eshop.svetluska.cz/multicar-m25-levne-nahradni-dily-pro-multikaru-m-25/
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků32
Pozitivních komentářů u článků21
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

RRRampapapa
07. dubna 2021, 15:06
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Kolečka jsou na podvozku pod tou korbičkou. Nemusíme je sundávat. Dávám tam ten žlutý hadr, protože jsou často od bláta, tak aby nebylo vše okolo špinavé :D Fotka s Pandou super :)

RRRampapapa
07. dubna 2021, 09:06
0
Toyota Yaris 1.5 Dynamic: Málem jsem zapomněl, že se ještě dělají nehybridy

Františku, ta nejvyšší rychlost je el. omezená, nebo je to dané zpřevodováním? Zpřevodování bych moc nečekal, skrz co nejnižší otáčky na dálnici - kolik to mimochodem točilo při 130km/h? Asi to moc potenciálních majitelů vzrušovat nebude, ale z technického hlediska mě to zaujalo.

RRRampapapa
06. dubna 2021, 21:10
1
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Beran - Souhlasím :)
S.h.i.t. - Tak já nepolemizuji o tom, co je pohodlnější, praktičtější, tam nemám co namítat. Polemizuji o tom co psal už Honza123 nahoře, že bez kombíku to nejde. Jeden známý takhle skončil u Berlinga skrz 3. dítě a možnost dát dozadu pohodlně sedačky vedle sebe. Do té doby ale s 2 dětmi fungoval s Kiou Vengou. V blízké rodině jsme měli partnera a tak dost dobře chápu výhody a nevýhody toho auta. Přesto jsem neměl žádné nutkání při narození potomka běžet prodat auto a rychle kupovat něco "rozumného" :D.

RRRampapapa
06. dubna 2021, 16:08
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Jo a pro referenci kočárek je Roan Bass soft.

RRRampapapa
06. dubna 2021, 15:57
2
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Definici pohodlně si netroufám určovat, ale za mě jo, pro klasickou korbičku musím vyhodit plato. Sporťák se vejde dokonce pod plato, ale musí se vyháknout z těch úvazů, jinak by se poničilo uchycení při otvírání kufru (narazí to o kočárek). Takže prakticky pokud beru kočárek, tak plato nechávám doma a věci v kufru přehodím dekou, když nechci aby bylo vidět, co tam vše vezu. Ano, moje drahá je opravdu hodně tolerantní, už jen když jsem jí jako "rodinné auto" koupil jiné 3dv (e46 kompakta :D). Dnes už jezdíme se sedačkou kategorie I a 3dv pro nás nejsou takový problém. Naopak mi příjde, že když někde zastavíme, tak máme dost prostoru vzadu na přebalování, když se přední sedačka jedním tahem sklopí a posune uplně dopředu - celkem bez problému si do toho prostoru člověk čupne a obslouží klona na zadní sedačce. A ono mám v okolí mraky lidí, co prostě na kombík/MPV nedají dopustit a nikomu to nevyvracím.

RRRampapapa
06. dubna 2021, 15:27
2
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

No a teď si vem, že tu pračku (výše sušičku, co zmiňoval FidoBlack) naložíš aji do 3dv kompaktu, v mém příkladě Corolla E10... po zbytek roku v tom člověk vozí vzduch. Každému co jeho jest, ale jsme momentálně 3 a vždy jsme se poskládali, i na různé kratší/délší dovolené :).

RRRampapapa
25. března 2021, 00:35
1
Vyvraceč kmenových mouder

Míchají se tady 2 věci dohromady a přijde mi, že autor tomu moc nepomohl. V češtině se používá pojem prodleva turbodmychadla a to pro oba provozní stavy - jak dlouho trvá, než motor dodá potřebné množství výfukových plynů turbíně, která začne konat práci a dodá energii kompresoru, který pak stlačí vzduch, do motoru se ho dostane více (spolu s palivem), tím vzroste množství energie uvolněné během spalování (síla na píst, točivý moment x otáčky = výkon) a samozřejmě motor tím pádem dodá turbíně víc výfukových plynů a ta už nemusí čekat na motor. Samozřejmě kolik motorem proteče vzduchu závisí na otáčkách a magie okolo různých technologií turbodmychadel mají za cíl dosáhnout požadovaného plnícího tlaku při co nejnižších otáčkách motoru a přitom neudělat motoru "špunt" v těch vysokých. Druhý provozní stav je kdy turbína koná práci a my měříme jen prodlevu mezi požadavkem na výkon a dosažením hodnoty. První je v angličtině boost threshold, to druhé turbolag. Jednoduše a dobře je to popsané v tomhle videu:

RRRampapapa
24. března 2021, 16:01
1
Autíčkář motorkářem. Může se to stát i vám?

Mám slabost pro V2. Po 6 letech s GS500, která řekl bych víc odpovídá profláklosti Octavie mezi motorkama :), jsem koukal po novějším SV650S, ale u mě byl problém přehnaného očekávání a bylo z toho spíše rozčarování. Tak jsem šel rovnou do stroje, který mě učaroval.. A jinak ke článku - rád si o motorkách na autičkáři počtu.

RRRampapapa
11. února 2021, 11:21
0
Ptejte se: Střední třída za 350 tisíc

Naprosto s tebou souhlasím!

A proto bych nechal starou 323 na těch 10 kkm ročně a koupil něco takového:

https://www.rajveteranu.cz/35805-bmw-8-850i-e31-v12-1990-malo-km

Na autičkáři je dobrá ta rozmanitost :) oproti jiným webům o autech se tady v komentářích aspoň neomílají jen škodovky, protože nic jiného neuservisuješ!

RRRampapapa
07. února 2021, 13:58
0
RRRampapapa
26. listopadu 2020, 15:34
2
Hatchback nemusí být hot, aby byl cool

Takový hatchbacko-kombík..

RRRampapapa
19. listopadu 2020, 13:41
17
Ptejte se: Rychlá nákupní taška za 100 tisíc

Ne... tvůj Lotus má motor z Corolly :D

RRRampapapa
05. října 2020, 15:02
0
RRRampapapa
29. září 2020, 00:32
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Ad kanár - čas od času už přes 7 let vozím klec se senegalcem připoutanou vzadu, klec je 80x80x50. Jeden příslušník se k tomu vyjádřil, ze už viděl hodně, ale připoutaného ptáka ještě ne. Ta opeřená bestie se ale baví ničením všech věcí, včetně bezpečnostního pásu, takže přes něj, tedy ten pás, ještě musím dávat deku. K tomu jsme 3 a kočárek s korbičkou se vejde do 300l kufru u 3dv hatchbacku, sporťák dokonce pod plato. A jde to :)

RRRampapapa
21. září 2020, 16:39
0
ZMĚNA!! Trackday ve Vysokém Mýtě se přesouvá na 17.10. 2020

Ahoj Redakce, jak velká je pravděpodobnost, že se to bude konat, prosím?
Nemyslím to zle, ale už ten přesun na říjen a současná mediální hysterie nedávají moc nadějí. Proběhla už nějaká komunikace s vedením Autodromu?

RRRampapapa
02. září 2020, 15:20
1
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Drcení se nemusíš bát, Corolla je na drcení stavěná. Pravidelné drcení dělá dobře motoru i podvozku!

RRRampapapa
02. září 2020, 13:59
1
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Ne, nemožné. Pan Clarkson přeci říkal, že se jedná o nejnudnější auto na světě! :)

Doporučuji účast na plechcupu! Mýto není z Brna tak daleko.

RRRampapapa
12. března 2020, 13:01
1
UPDATE Trackday 4. 4. 2020 Vysoké Mýto

Plechcup bude, nebo ne? Víc lidí zvažuje nákup dopoledne -> plechcup.

RRRampapapa
11. března 2020, 16:12
0
Trackday&PlechCup 4. 4. 2020 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Zákaz vystupování z aut, komunikace bude probíhat přes rádio, každý si naladí Autíčkář FM a žádná riziková interakce neproběhne :)

Auta se pochopitelně nebudou moci přiblížit na méně než 1m. Stažené okénko a emise vlastních exhalací se můžou potrestat vyloučením a veřejným vytroubením.

RRRampapapa
11. března 2020, 11:40
1
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Pokud tazatel neměří nad ~185 cm a pohodlně se poskládá do IS, tak je to dobrá volba. Ohledně vnitřního prostoru si nemá s e46 co vyčítat, ale má horší ergonomii - rozsah nastavení sedačky a volantu. Jinak je to toyota v dobrém i ve zlém, tzn lichoběžník (a nejen on) na lexusu přežije 3x mchperson na e46, ale výbava je tak nějak o generaci pozadu (např. tempomat jen s automatem) a motor na první dojem nic moc (hlavně dole). Naopak manuální převodovka je za mě super, krátce odstupňovaná a přesnost řazení je lepší než e46. Díky pošahanému marketingu se IS300 s manuálem prodávalo jen ve státech a těch pár kusů, co je v evropě si lidi nechají sakra zaplatit. To je pak lepší jít do novější IS250, hodně jeté kusy se už začínají objevovat okolo 120 tisíc (naftu nebrat). E46 je mnohem snáz dostupnější (pochopitelně i co se ND týká), výběr motorizací je jiný svět. Ale spotřebák na lexus je naprosto v klidu řešitelný, plechařina/karosařina už je horší a člověk snáz sežene z allegro apod., tam je to podobné jako s jinými "exotickými" auty.

Diskuze je zábavná, tazatel (ať už jsou jeho důvodky jakékoliv) nechce BMW a dle mnohých jiná volba neexistuje. Lidi se vyjadřují k autům, co v lepším případě viděli na parkovišti a když hodně, tak v tom jednou jeli. :)

RRRampapapa
18. prosince 2019, 20:43
4
Lada Niva prodělala facelift. Zvenčí není poznat, zevnitř posunul vůz do osmdesátých let.

Při pohledu na tu galerii se vkrádá myšlenka, že i po 43 letech je ten design nápaditější než ten přehlej plech s tabulí skla od pana Muska v odkazu pod článkem. :D

RRRampapapa
29. října 2019, 22:18
12
RRRampapapa
29. října 2019, 22:13
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Nechápu, jak někdo může mít víc kusů něčeho takového jako je Corolla...
.
.
.
.
.
.
K pochopení dokonalosti a dosažení Nirvány bohatě stačí jedna! :D

RRRampapapa
02. října 2019, 00:40
1
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Ad. 1.5 TSI - ten motor je technicky specifický (viz https://www.volkswagen-newsroom.com/en/direct-petrol-injection-tsi-3649 a nebo snad nebude vadit odkaz na jiný český web https://www.autorevue.cz/vw-predstavuje-motor-15-tsi-evo-s-variabilni-geometrii-lopatek-turba). Astmatická 1.6 rozhodně nepojede tak dobře, ale sám jsem zvědavý, jaké budou provozní náklady toho TSI v průběhu let.

RRRampapapa
10. srpna 2019, 10:31
1
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Proč je populárnější e36, pomineme-li jak vypadá? Hlavně je levnější, potom o 100 kg lehčí a s 1.9 to bude příjemné svezení s lepší odezvou na plyn než N42/46. A pravděpodobně bude i motoricky spolehlivější. Ale nemám přímého srovnání (zkušenost jen s e46 316ti). Nevím, jak jezdí ten 2.0, ale já bohužel patřím do klubu, který si prožívá výrobní vady N46 - koupeno s přeskočenými rozvody ve 115 kkm v jinak super stavu za super cenu, potom separátor oleje a stejně to žere 1l/1000 oleje, gufera ventilů kaput - rádo to přepíná do Wehrmacht módu v hustém provozu a tvoří to kouřovou clonu, a teď klekl motor valvetronicu. Ten motor má co dělat s nemalou váhou auta, ale odvděčí se slušnou spotřebou při jízdě na klobouka. Za mě bych ho spíš nedoporučil.

RRRampapapa
18. června 2019, 11:47
0
Toyota Yaris 1.0 VVT-i (MY1999): Překvapivě dobrý

S jedním litrovým (první generací) po-face modelem jsem najel cca 4 tisíce km (bylo v blízké rodině), s dalším litrovým (druhá generace) jsem absolvoval pár jízd na brigádě, a měl jsem možnost projet více kusů včetně prvního TS. Se článkem se neztotožňuji. Auto je to dobré do města, nenáročné a jako první auto pro začínajícího řidiče/řidičku super, ale skvělý podvozek je houpavý, až je člověku špatně, řízení je nadčasově tupé a mrtvé, přeposilované a všechny ovládací prvky působí, jako by byly spojeny gumycuky. Je to prototyp snad všech klišé, které se o toyotě říkají. Ne, nemám ho rád. Pravdou je, že TS to kompenzovalo opravdu točivým motorem (poznámka v článku o obratném motoru mě celkem pobavila - jasně, no budiž v porovnání s ostatními litry/hrůzou tří písmen) s krátkými převody, hrabalo za sucha při přeřazení i na 3jku :-), a i když mělo továrně tvrdší odpružení, řízení, řazení a pedály byly pořád yarisovitě houbovité.

Abych jen neremcal - existuje varianta, která zachová výhody Toyoty a přitom je "řidičsky příjemnější"?
Ano, Corolla E10/E11.

RRRampapapa
20. dubna 2019, 20:40
3
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

No, z tvého výběru... samozřejmě corolla! :-D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem