načítám data...

RRRampapapa

JménoFrancimor Blumenthal
BydlištěAsie
Registracepřed 18.6 měs.
Poslední aktivitapřed 7.8 hod.
WWWhttp://eshop.svetluska.cz/multicar-m25-levne-nahradni-dily-pro-multikaru-m-25/
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků19
Pozitivních komentářů u článků14
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

RRRampapapa
05. října 2020, 15:02
0
RRRampapapa
29. září 2020, 00:32
1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Ad kanár - čas od času už přes 7 let vozím klec se senegalcem připoutanou vzadu, klec je 80x80x50. Jeden příslušník se k tomu vyjádřil, ze už viděl hodně, ale připoutaného ptáka ještě ne. Ta opeřená bestie se ale baví ničením všech věcí, včetně bezpečnostního pásu, takže přes něj, tedy ten pás, ještě musím dávat deku. K tomu jsme 3 a kočárek s korbičkou se vejde do 300l kufru u 3dv hatchbacku, sporťák dokonce pod plato. A jde to :)

RRRampapapa
21. září 2020, 16:39
0
ZMĚNA!! Trackday ve Vysokém Mýtě se přesouvá na 17.10. 2020

Ahoj Redakce, jak velká je pravděpodobnost, že se to bude konat, prosím?
Nemyslím to zle, ale už ten přesun na říjen a současná mediální hysterie nedávají moc nadějí. Proběhla už nějaká komunikace s vedením Autodromu?

RRRampapapa
02. září 2020, 15:20
1
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Drcení se nemusíš bát, Corolla je na drcení stavěná. Pravidelné drcení dělá dobře motoru i podvozku!

RRRampapapa
02. září 2020, 13:59
1
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Ne, nemožné. Pan Clarkson přeci říkal, že se jedná o nejnudnější auto na světě! :)

Doporučuji účast na plechcupu! Mýto není z Brna tak daleko.

RRRampapapa
12. března 2020, 13:01
1
UPDATE Trackday 4. 4. 2020 Vysoké Mýto

Plechcup bude, nebo ne? Víc lidí zvažuje nákup dopoledne -> plechcup.

RRRampapapa
11. března 2020, 16:12
0
Trackday&PlechCup 4. 4. 2020 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Zákaz vystupování z aut, komunikace bude probíhat přes rádio, každý si naladí Autíčkář FM a žádná riziková interakce neproběhne :)

Auta se pochopitelně nebudou moci přiblížit na méně než 1m. Stažené okénko a emise vlastních exhalací se můžou potrestat vyloučením a veřejným vytroubením.

RRRampapapa
11. března 2020, 11:40
1
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Pokud tazatel neměří nad ~185 cm a pohodlně se poskládá do IS, tak je to dobrá volba. Ohledně vnitřního prostoru si nemá s e46 co vyčítat, ale má horší ergonomii - rozsah nastavení sedačky a volantu. Jinak je to toyota v dobrém i ve zlém, tzn lichoběžník (a nejen on) na lexusu přežije 3x mchperson na e46, ale výbava je tak nějak o generaci pozadu (např. tempomat jen s automatem) a motor na první dojem nic moc (hlavně dole). Naopak manuální převodovka je za mě super, krátce odstupňovaná a přesnost řazení je lepší než e46. Díky pošahanému marketingu se IS300 s manuálem prodávalo jen ve státech a těch pár kusů, co je v evropě si lidi nechají sakra zaplatit. To je pak lepší jít do novější IS250, hodně jeté kusy se už začínají objevovat okolo 120 tisíc (naftu nebrat). E46 je mnohem snáz dostupnější (pochopitelně i co se ND týká), výběr motorizací je jiný svět. Ale spotřebák na lexus je naprosto v klidu řešitelný, plechařina/karosařina už je horší a člověk snáz sežene z allegro apod., tam je to podobné jako s jinými "exotickými" auty.

Diskuze je zábavná, tazatel (ať už jsou jeho důvodky jakékoliv) nechce BMW a dle mnohých jiná volba neexistuje. Lidi se vyjadřují k autům, co v lepším případě viděli na parkovišti a když hodně, tak v tom jednou jeli. :)

RRRampapapa
18. prosince 2019, 20:43
4
Lada Niva prodělala facelift. Zvenčí není poznat, zevnitř posunul vůz do osmdesátých let.

Při pohledu na tu galerii se vkrádá myšlenka, že i po 43 letech je ten design nápaditější než ten přehlej plech s tabulí skla od pana Muska v odkazu pod článkem. :D

RRRampapapa
29. října 2019, 22:18
12
RRRampapapa
29. října 2019, 22:13
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Nechápu, jak někdo může mít víc kusů něčeho takového jako je Corolla...
.
.
.
.
.
.
K pochopení dokonalosti a dosažení Nirvány bohatě stačí jedna! :D

RRRampapapa
02. října 2019, 00:40
1
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Ad. 1.5 TSI - ten motor je technicky specifický (viz https://www.volkswagen-newsroom.com/en/direct-petrol-injection-tsi-3649 a nebo snad nebude vadit odkaz na jiný český web https://www.autorevue.cz/vw-predstavuje-motor-15-tsi-evo-s-variabilni-geometrii-lopatek-turba). Astmatická 1.6 rozhodně nepojede tak dobře, ale sám jsem zvědavý, jaké budou provozní náklady toho TSI v průběhu let.

RRRampapapa
10. srpna 2019, 10:31
1
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Proč je populárnější e36, pomineme-li jak vypadá? Hlavně je levnější, potom o 100 kg lehčí a s 1.9 to bude příjemné svezení s lepší odezvou na plyn než N42/46. A pravděpodobně bude i motoricky spolehlivější. Ale nemám přímého srovnání (zkušenost jen s e46 316ti). Nevím, jak jezdí ten 2.0, ale já bohužel patřím do klubu, který si prožívá výrobní vady N46 - koupeno s přeskočenými rozvody ve 115 kkm v jinak super stavu za super cenu, potom separátor oleje a stejně to žere 1l/1000 oleje, gufera ventilů kaput - rádo to přepíná do Wehrmacht módu v hustém provozu a tvoří to kouřovou clonu, a teď klekl motor valvetronicu. Ten motor má co dělat s nemalou váhou auta, ale odvděčí se slušnou spotřebou při jízdě na klobouka. Za mě bych ho spíš nedoporučil.

RRRampapapa
18. června 2019, 11:47
0
Toyota Yaris 1.0 VVT-i (MY1999): Překvapivě dobrý

S jedním litrovým (první generací) po-face modelem jsem najel cca 4 tisíce km (bylo v blízké rodině), s dalším litrovým (druhá generace) jsem absolvoval pár jízd na brigádě, a měl jsem možnost projet více kusů včetně prvního TS. Se článkem se neztotožňuji. Auto je to dobré do města, nenáročné a jako první auto pro začínajícího řidiče/řidičku super, ale skvělý podvozek je houpavý, až je člověku špatně, řízení je nadčasově tupé a mrtvé, přeposilované a všechny ovládací prvky působí, jako by byly spojeny gumycuky. Je to prototyp snad všech klišé, které se o toyotě říkají. Ne, nemám ho rád. Pravdou je, že TS to kompenzovalo opravdu točivým motorem (poznámka v článku o obratném motoru mě celkem pobavila - jasně, no budiž v porovnání s ostatními litry/hrůzou tří písmen) s krátkými převody, hrabalo za sucha při přeřazení i na 3jku :-), a i když mělo továrně tvrdší odpružení, řízení, řazení a pedály byly pořád yarisovitě houbovité.

Abych jen neremcal - existuje varianta, která zachová výhody Toyoty a přitom je "řidičsky příjemnější"?
Ano, Corolla E10/E11.

RRRampapapa
20. dubna 2019, 20:40
3
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

No, z tvého výběru... samozřejmě corolla! :-D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Ostatní Eskort 1988
Ford Ostatní Eskort

1988 rok výroby
56 koní výkon
1 350 ccm objem

Buick Skyhawk  1980
Buick Skyhawk

1980 rok výroby
85 koní výkon
3 800 ccm objem

Ford Mustang  2011
Ford Mustang

2011 rok výroby
310 koní výkon
4 ccm objem

Volkswagen Passat TDI 125 kW DSG 4 motion  2010
Volkswagen Passat TDI 125 kW DSG 4 motion

2010 rok výroby
125 koní výkon
1 998 ccm objem

Plymouth Fury Suburban Sport Wagon 1968
Plymouth Fury Suburban Sport Wagon

1968 rok výroby
216 koní výkon
6 288 ccm objem