BAF
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Adam Forman |
Bydliště | Chrudim |
Registrace | před 9.5 rok. |
Poslední aktivita | před 7.9 měs. |
Příspěvků ve fóru | 26 |
Komentářů u článků | 523 |
Pozitivních komentářů u článků | 197 |
Negativních komentářů u článků | 8 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Když zrovna nepracuje na tom, aby byly měkčené plasty ještě měkoučtější, přemýšlí Adam opravdu o zvláštních věcech. Třeba o starých vojenských náklaďácích nebo o něco méně starých amerických kabrioletech, které se potom snaží i provozovat. |
Poslední blogy
Hluboká fáze dědkovství
Zatímco ostatní sní o Miatách a S2K, já pokukuju po amerických křižnících v nejslabších motorizacích. Jak moc jsem divný?
Proč muži myjí auta v dešti
Člověk myjící auto v průtrži mračen tak nečiní proto, že je šílený, ale naopak, aby se šílencem nestal.
Posledních 50 komentářů
To mi připomíná, jak moje žena prohlásila, že potřebuje rodinné auto. Tak do garáže přibyl rodinný Cadillac (neuhádnete kdo byl původní majitel). Žena to auto upřímně nenávidí a to auto upřímně nenávidí ji. Dokonce nedobíjí když s ním jede ona a úplně normálně dobíjí, když s ním jedu já. Bohužel, zcela neplánovaně jsem změnil chlebodárce, takže se z 10km dojíždění stalo 37km dojíždění. Navíc už nejezdím přes město, ale nově na Vysočinu přes Žďárské vrchy. Začíná to lézt do peněz, auto je furt v servisu a stejně pořád je co dalšího opravovat (nemluvě o vhodnosti zadokolky do regionu, kde sníh odklízí až slunce).
No a samozřejmě Caddyho zbožňuju a jízdu ráno do práce si užívám :-)
1p: Kumkvat
2p bez Hnusu
3p: k eurotabletě
4p: vidím Hlen
5p: oslovujeme Sterliní mrdko
6p: o Ničem
7p: s Pohlavně přenosnou chorobou
Navrhuji sjednotit se na tomto skloňování.
Nevinil bych primárně novináře. Zavři skupinu náhodně vybraných lidí na měsíc na pustý ostrov a po návratu najdeš 10 kmenů ve svaté válce. Lidé si přirozeně hledají způsob jak utvořit skupinu, která je jim, jako vůdci, zavázána nějakým pravidlem či poznávacím znakem.
Tahle primitivní potřeba se lidstvem táhne až k opicím s harémy. Až opravdu silně vyvinutá inteligence a sebeuvědomění nám snad dovolí potlačit pudovou potřebu myšlenkovým pochodem. Tahle potřeba 'někam patřit' konečně vede i k lidem, kteří se neobrátí proti svému 'vůdci' a mlčky přihlíží, jak se jejich stát/skupina podílí na aktivitách, které neschvalují.
Novináři a politici si na tom jen založili živobytí. Stejně tak bychom mohli vinit prostitutky z nevěry...
Co si myslet o světě, kde víc jak 50% atomového arsenálu ovládají samozvaní diktátoři bez sebemenšího vztahu k realitě? Ani těch pár malých ostrůvků příčetnosti a 'demokracie' ve světě s nimi nic nenadělá. K čemu nám je technologický vývoj, když se většina světa chová podle středověké morálky?
Další věc je účelnost technologického postupu. Energii, čas a prostředky raději věnujeme pro vývoj pohodlí i na úkor enviromentální katastrofy. Společnost se uměle dělí na 'sluníčkáře' co se připoutávají ke stromům a 'konzervy' co pálí pneumatiky v kamnech. Navrhněte, že vážně nepotřebujeme 12ti válcová ferrari a hned je z vás ten typ, co chce jezdit do práce na velbloudu.
Umělá polarizace společnosti, rozevírání sociálních nůžek, neschopnost (nezájem) elity směřovat méně šťastné vrstvy k udržitelnému rozvoji a v neposlední řadě absolutní arogance vládnoucích skupin mi moc pozitivní výhled nedává. To vážně musíme odstartovat další světovou válku, aby nám došlo že takhle teda ne?
@Kuře: Jesli jezdíš v sobotu do práce, tak tě Enyakv nezajímá, jelikož za takové nasazení zasloužíš Range Rover.
Konečně nejsem jediný, kdo porovnává výhledy pořízení elektrifikované Dacie a zadohnaného sedanu :-D
LPG na Priusu mi přijde jako natírat atomovku kontaktním jedem :-D
Zrovna u toho Lupa je to fakt výkon, protože většina z nich má křiklavé barvy a vypadají jako lentilky. Obzvlášť zelená je echt.
Aneb řadí to jako kokot a je to drahé... Sorryjako, Fauvé nemám rád. Fakt ne. Přežiju Lupo 3L a ochotně bych vlastnil T2 a T3. Zbytek produkce téhle značky bych vyměnil za tramvajenku...
Pochybuju, že je to máta. Jak znám Violu, je to něco prudce jedovatého a ona jen čeká, až se někdo zeptá, jestli to může ochutnat.
Naprostý souhlas. Tohle je už skoro osobní Renault. Na poměry užitkových je to úplně na úrovni.
CX-5 mě strašně štve, protože i když nenávidím SUV, tak tuhle Mazdu bych bral. Ani na mě nepůsobí jako tank. Spíš jako moderní ekvivalent devadesátkového kupé s velkorysým půdorysem. Něco jako MX-6. Ta taky nebyla kdovíjak lehkonohá a sportovní...
Tak trochu pochybuju že sehnaly skutečný plech. Spíš nějaký papundekl...
Třeba zrovna u té Mazdy taky nemám úplně čisté svědomí :-D První auto co jsem mohl svobodně řídit byla 626 GE a od té doby prostě velké Mazdy absolutně žeru :-) Jo jsou dost specifické, ale neřekl bych, že by byly už za hranou auta pro každého. Podle mě je to spíš tím, že člověk, který má vztah k autům dokáže lépe vnímat specifika jednotlivých modelů. To, že nám Mazda přijde jiná a specifická běžný uživatel ani nezaregistruje.
Ze stejného důvodu, jako se jiné redakce obejdou bez UAZů :-) Osobní úchylka redaktora, kterého baví specifická auta a tak si je aktivně shání na testy :-)
Vypadá to jako civic s takovým tím papundeklem, co dávají důchodci v zimě na chladič. Ale fotky jsou fakt boží. Nevím, kde si tu fotografku vyhrabal, ale nech si ji!
Kéž by byl přetlak trvalý :-D Ono to je spíš najednou všechno a pak dlouho nic :-) Ale je fakt, že Autíčkář se za poslední dobu etabloval jako médium - alespoň pro správce novinářských flotil - spolehlivé.
Zvenku teda strašný, ale je fakt, že z high-end aut bych dnes šel bez přemýšlení pro BMW. Ten rozdíl, obzvlášť v naftových motorech, oproti konkurenci je neuvěřitelný. To se prostě musí zažít. Dokud nepřišly F generace, bylo pro mě BMW auto pro plešaté blbečky a kolotočáře, ale teď se mi vrátilo na pomyslný piedestal, který naposledy okupovala E39.
Srovnatelné s mobilem od Apple. Je to status symbol a udělá radost lidem, kteří se v autech moc neorientují a nemají srovnání třeba s Mustangem nebo Porsche. Je to hezké, má to vychytávky, jednoduše se to ovládá a zařadí vás to do 'lepší' společnosti. Přesně to, co většina kupců nového luxusního auta ocení.
Kdybyste viděli Dana řídit, divili byste se, jak je v tomto testu neobyčejně úsporný :-)
Dacia: Made by Renault, approved by Beastar.
Kuš řezat samolepku!
Já bych naopak pár kusů zachoval jako výstrahu budoucím generacím. Ani koncentráky jsme nezasypali zeminou, ale udělali z nich smutné, ale poučné muzeum (mimochodem Terezín je vážně zajímavý, doporučuji navštívit). Lada Samara, Škoda 120, Polonez FSO a konečně TAZ (škoda 1203 se slovenskou kvalitou výroby) by tu měly navždy být a připomínat, proč je centrálně plánovaný vývoj bez prvku konkurence špatný nápad.
Kubajzova hlava vypadala po návratu ze servisu pokaždé jinak, takže možná obojí :-)
Felicia KitCar by mi asi domů mohla. Nebo Filcka fpičapu s nafťákem dost obouchaná na to, abych s ní poučil sousedy o zásadách parkování (jakože proč jsou na silnici ty srandovní bílé čárky). Dost nedávno jsem málem koupil 120 za zajímavou cenu. Měl jsem v plánu vypustit z toho auta olej a jet dokud nezačne hořet...
Postup nakupování automobilů:
1) Podívat se, co chce kdo kolem prodat. Plusové body, pokud jde o zanedbané nebo rozbité auto bez servisní podpory v ČR, vlastněné jiným členem redakce Autíčkáře.
2) Koupit.
3) Snášet nadávky od ženy a shánět nesehnatelné servisní díly.
Hluboko pod osmset jde i UAZ Patriot :-D Ale když už i ty říkáš že "Není už lepší ta Lada když chci jezdit po polích." tak jde do tuhýho :-D
On ho spíš dezintegroval, než naboural :-D To se vůbec nedá srovnat...
No já mám teorii focení docela načtenou :-D Jen na to prostě nemám talent. Je to smutné, ale je to tak :-( No nic. Jak to bylo v pohádce tři veteráni. Budu to zkoušet znova a znova zase znova... Talent je jen 10% úspěchu, snad to doženu úsilím :-)
Historicky to možná sranda byla, ale v současnosti je zábavnější sledovat jak usychá natřená zeď, než jak se po okruhu honí F1. Třeba při srovnání s takovým autokrossem je to fakt k chcípnutí...
Já jsem prostě marný na focení. Jsem si našel zajímavou lokaci, vzal zrcadlovku a drahý objektiv a... No kdybych to vyfotil mobilem, tak to dopadne líp, páč mě to nenechá takhle dokopat :-D
Tak zrovna ten Dakar je docela slušná platforma pro vývoj. Ty okruhy jsou ovšem poněkud zvláštní, ale zase je tu i šampionát okruhových sekaček na trávu. Divím se, že se nedostalo na pásové buldozery :-D
Mě vždycky fascinuje, že za volantem těchhle oblud sedí jen osamocený řidič. Dobře, jako jediné auto pro rodinu to asi k pochopení bude (i když ne verze RS fplný), ale když v tom mám jezdit sám, tak stejné peníze stojí Mustang s osmiválcem...
Pluriel jsem vždycky chtěl a jednou ho málem i koupil. Pěkně černý a s tou debilní převodovkou protože já fakt moc rád trpím. Nakonec se ale objevil Stratus za cenu, která říkala "vem mě domů".
Tvl, jak čtu ty tvoje blogy a příspěvky, tak si říkám, jestli nepotřebuješ tajemníka, osobního sluhu, řidiče nebo tajného milence. S tebou musí být prča někam vyrazit a já dobrodružství zbožňuju :-D
Naprostý souhlas. Skromností k zážitkům...
Slintáme, slintáme, ale mega a půl nemáme...
Ahoj, jednotlivé jízdy, tedy 'desetiminutovky' nám většinou v pořadí aut dělaly problémy a obecně se jim snažíme vyhnout, kvůli plynulejšímu průběhu jízd. Stávalo se totiž, že v jednu chvíli chtělo na okruh přes 20 aut a vzápětí byl asfalt prázdný.
Půlden znamená, že máš interval, kdy můžeš na trať. Spočítané je to tak, že s trochou rozumné domluvy se na vjezd téměř nečeká. Kolikrát pojedeš je pak samozřejmě na tobě, ale obecně se v Mýtě nevyplatí kroužit déle než těch cca 10-12 minut (co kolo to zhruba minuta). Když k tomu přidáš rozumné stydnutí motoru a pryže, tak to je zhruba 10 minut kroužit, 20 minut vychladnout (pokud máš své vozítko moc rád). Tedy zazávodíš si minimálně jednou za půl hodiny. V praxi ale lidi zdaleka tolik nejezdí.
Jinak doporučuji využívat čas trati do krajností, ideálně přijet dopoledne ale na trati být jako první. Mít okruh jen sám pro sebe je super a většina lidí po příjezdu začne přezouvat, kibicovat a trať zeje aspoň půl hodiny prázdnotou.
Já vždycky doufal, že se cyklisti zrušej tak nějak sami na principu darwinovy teorie, ale oni naopak přibývají!
Nýtovací matice jsou zlo. Teda pokud nejsou pojištěný svarem. Chrysler jich pár má. Zápustnejch. Všechny jsou protočený... Zlatý nejty!
Noooo. Počkej až budeš řešit novou hydroizolaci na střeše, shánět lafetu nebo nedej bože origo dveře. Ty věci jsou neskutečně drahé. Z ručníotechnik a periskopů taky moc nezbylo...
Náhodou, já jednoho moooc šikovnýho klempíře znám. Dělal mi Stratus, když se s ním seznámila felicie pickup z boku. Provalený práh, dveře a zadní čtvrtka. Díly samozřejmě nejsou. Když mi to ukazoval před lakem, sedl jsem na prdel. Ani kousek kitu! Ten kluk by vytepal i sochu. Jo a na prdel jsem sedl i z MB 300 SL, který stál vedle...
Poslední komentáře
- yaoming, 5 důvodů, proč je (pro mě) Range...
Jak je na tom spolehlivost? Stále člověk musí mít dva aby jeden... - Jakub Pospíšil, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Jojo, vánoční dárky jsou legendární... - PepaSFI, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
připomněl bych díl který se u nás z jakýchsi záhadných... - rivka, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Pro rocka: teda, tuhle generaci jako kombi jsem snad naživo... - rivka, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Jéé, právě jsem TG dokoukal, na Primě Cool :) Epizodu... - wondy, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Top Gear je mrtev, at žije Top Gear! S reasonably priced car jezdím... - Sato, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Moj najoblubenejsi diel uz na vzdy bude ako si vyrobia limuziny... - Jyrki, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
je jich celá řada, ale jako první se mi vybaví Well aged... - Sato, u blogu Když vás nakousne žralok......
Velmi zaujimave diky! Super je ta cast o obmedzenej zivotnosti... - Sato, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
JS: takze u tych nizsich vybavach to ide, zaujimave, Lexus ES je na tom stejne? - Sato, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Ja to pri dnesnych cenach benzinu fakt nechapem, ze ludia na novych... - rock, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Ještě na přelomu milénia to zas tak absurdní představa... - sheogh, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Tipuju, ze tomu trochu chybi spicka, takze se to zda takovy plochy..... - Jaromír Soukup, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Těch je prý celkem 250. - Jan Hrdina, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Co se těch prodejů týče, tak podle mě velká část těhle...
Poslední inzeráty
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
2019 rok výroby
435 koní výkon
6 162 ccm objem
1990 rok výroby
212 koní výkon
5 735 ccm objem
1999 rok výroby
190 koní výkon
4 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů