
BAF
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Adam Forman |
Bydliště | Chrudim |
Registrace | před 5.8 rok. |
Poslední aktivita | před 49.9 min. |
Příspěvků ve fóru | 24 |
Komentářů u článků | 422 |
Pozitivních komentářů u článků | 136 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Když zrovna nepracuje na tom, aby byly měkčené plasty ještě měkoučtější, přemýšlí Adam opravdu o zvláštních věcech. Třeba o starých vojenských náklaďácích nebo o něco méně starých amerických kabrioletech, které se potom snaží i provozovat. |
Poslední blogy
Hluboká fáze dědkovství
Zatímco ostatní sní o Miatách a S2K, já pokukuju po amerických křižnících v nejslabších motorizacích. Jak moc jsem divný?
Proč muži myjí auta v dešti
Člověk myjící auto v průtrži mračen tak nečiní proto, že je šílený, ale naopak, aby se šílencem nestal.
Posledních 50 komentářů

Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším podvozkem a tišším projevem.

S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo přemýšlet, když za stejné peníze koupím V-Class. Proč kupovat fauvé, když můžu mít za stejný groše Mercedes?

Jasně že to jsou křápy. Fakt bych nechtěl mít tyhle střepy jako jedinou možnost dopravy. Jenže když do nich sednu, baví mě bezprostřední rozhraní a souboj člověka s technikou. Jakkoliv to byly ve sve době sráče, dneska je to zábavný koníček a souboj člověka s ocelí. Doporučuji vyzkoušet třeba vejdu nebo buchanku na terénním polygonu a zaručuju, že i nejzarputilejší příznivec Havlova sametového puče se bude smát od ucha k uchu :-)

Nojo, airsoft a vojenský veteráni :-) "Ale mouchu by nezabil!"

@Galveston: Jako jo, ale tímhle myšlením se dostaneš ke stravě z tuby a oblečení na příděl. Proč věnujeme tolik času vybírání aut/oblečení/nábytku atd? Abychom měli radost. Určitě taky máš nějakou úchylku, která je objektivně blbost :-)


Což o to, důvody k pořízení osobní dodávky jsou jasné, ale VW za bezmála 2M? Pořád je to jen Volkswagen...

Nooooo... Já jednoho hybrida s RExem pučenýho měl a když je plugin a fakt ho dobíjíš, tak ten REx moc času neběží. Vlastně se pouštěl jen na fakt dlouhejch trasách a vždycky na chvilku. Nevim jak Wankel bude dávat krátkodobý provozy byť za optimálních otáček. Nebo že by to běželo furt a plugin byl jen na manuální EV mód do center měst se zácpovou daní? Uvidíme. Jsem fakt zvědavej. Jen se bojím, že to bude stejné zklamání jako Honda CR-Z. Po představení Skyactive-X, od kterýho jsem čekal hodně se obávám dalšího zklamání. Kdyby rači vymysleli, jak do všeho nacpat tu jejich báječnou dva-a-půlku s HDM.

Tyjo, nevím jak u vás, ale tady na pardubicku chlupáči čas na hulení rozhodně nemaj. Musej kroužit kolem zbohatlickejch čtvrtí a firemních areálů, aby si zasloužili tantiémy...

Hele pokud jde o prevenci na silnici tak jsou na tom v Bohdanči hoši dobře. Kde jinde se člověk bojí, že ho nějaký kikot napálí stotřicítkou z boku a pak ještě do něj vysype zásobník za 52 km/h? Oni byli jeden čas fakt jak mudžahedíni a tím že byli v klubu, tak si za spoustu zhovadilostí ani nešli sednout. namísto toho dělali 'civilního konzultanta'.

Doporučuji si někdy stoupnout k letišti a zkusit dětem vyprávět pohádku. Nebo si přečíst skvělý Kubův článek o ZiSu:
https://www.autickar.cz/clanek/zis-127-pokrok-za-kazdou-cenu/

Hmm, hybridy byly moc spolehlivý, tak jako range extender použijou wankel. Já ty kluci japonský mám rád, dokonce Xedosa od nich mám, ale tohle je fakt kravina...

Já měl možnost jet s Touranem (tím samým vozem) před a po updatu řídící jednotky a propad byl velice citelný. Zajímavé je, že ADAC vydal graf, podle kterého dieselgate projevu jednotky pomohl. Přesto se auto zdálo váhavější a z nejnižších otáček se sbíralo vyloženě neochotně. Dokonce jsem si i subjektivně posunul řadící bod o cca 500 ot/min. Poslední dobou mi všechny VW připadají vespod chcíplé. Hlavně teď dělají nesmyslně dlouhé převodovky. Nejvíc tím teď trpí nejmenší nafťáky a 1.5 TSI. Nejspíš další pomůcka, jak si pomoci v současné metodice měření emisí. Nakonec si ještě budeme tunit auta výměnou finálních převodů. Pokud nebudou 1.5 TSI umírat, ještě z nich bude levná volba petrloheada, který výměnou ozubených koleček v diferenciálu získá svižné vozidlo :-)

Tak on pětiválec ve VW zas taková výhra není... Tady je problém spíš v eko-udušeným motoru kombinovaným s extrémně dlouhým finálním převodem. Od dob dieselgate ty TDI prostě moc netáhnou, přitom Renault i PSA zátah vocpoda umí...

Po projížďce ve Scale mám dojem, že súdruhy zo Slovenska ještě doženeme...

To bude ohavný zvuk, až zavře kufr a ty držáky deklu se zakousnou do lahví...

U těch Multivanů se nedivím, torsen uprostřed a možnost objednání uzávěry jsou opravdu vyjímečné na dodávku. Je to takový předstupeň opravdových offroadů jako GAZ Sobol.

To mi přišlo geniální na policii ve Španělsku. Ve tmě jim svítí majáky modře. Jakože neblikají, jen si hrají na takové neony vzhůru nohama. Žádni bukači švestkoví pak nehrozí...
Jo a vypoadá to teda cool.


Naaprostá většina prodejů půjde do firem, kde navíc mají vlastní CNG plničky, takže s tím tankováním to tak horký nebude. Fakt nevim, kdo si to koupí jako soukromník. Leda nějaký echt nadšenec.

Tak ono to v mrazu na ten benzín nastartuje, ohřeje motor a až pak to přepne na CNG, což může být problém při opakovaných krátkých přískocích. Teď jsem s tím jel pár set km, a jako majitel sedanů z principu přesahujících délku 4m, bych auto bez uzardění prohlásil za kostitřas s dynamikou říčního tahače uhelných člunů (verze fholý). Ta převodovka mi lezla na nervy asi nejvíc, jelikož neustále ekologicky odřazuje nahoru a já s ní musím válčit dupáním na plyn. Ale mě se Škodovky radjěi nepůjčují, jelikož je mám rád asi jako svrab.

O těch nikdy nevím, jesli jsou geniální nebo odporný. Asi si na ně člověk prostě zvykne a pak mu Viper bez nich přijde divný...


Já se moc těším, až se naučíme recyklovat spaliny v atmosféře na náhradu fosilních paliv. To by se regule mohly opět povolit a přestalo by se blbnout s emisemia elektromobily. Jako zarytý optimista říkám: Zlatá doba automobilů ještě může přijít! Vždyť auta jako Lotus Exige, Alfa Romeo 4C nebo BMW M2 nejsoužádní veteráni...

Mě jenom strašně mrzí, že nemůžeme mít trochu volnosti, jako měla kdysi Británie a jakou mají v USA. Já chci buginu na šasi Land Roveru s V8 uprostřed! Vždyť je jedno, jestli ten Northstar bude tahat nějaký Caddy, nebo tlačit zběsilost. Emise to bude mít stejný, bude to svítit, místo blinkrů mám ruku a bude to brzdit. A jestli se v tom zabiju? Můj problém. Ochrana chodců bude srovnatelná s normálním Land Roverem...

Podobné úmluvy mají v USA a každý stát má svoje pravidla. Přesto auto homologované v Kalifornii může jezdit po Virginii, protože pravidla mají společný nejnutnější základ a nadstavby omezují lokálně schvalované automobily. Vycházejí z předpokladu, že auto schválené lokálně bude jezdit lokálně.
Co potřebujeme od auta? Musí brzdit, troubit, mít rozumné emise (osazeno homologovaným motorem, včetně platnosti předchozích emisních norem pro staré motory). Jenže EU zachvilku bude regulovat i propustnost prdů řidičovou sedačkou...

Souhlasím, je to nevyhnutelné, tak proč všichni odporují?


Nová stará auta se pořád vyrábí! Buchanka, Niva, Hunter...
Stačí si pro ně zajet do Ruska. Nebo do Brna. Prostě kamsi za Ural.


Skoro bych řekl, že je to každodenní jev. OK asi se shodneme, že se neshodneme. Pro většinu řidičů je auto prostě jen spotřebič a každá funkce usnadňující jeho ovládání rychle zdomácní. Většina řidičů skutečně nikdy nesedne do auta staršího, než má (pokud nepočítám nešťastníky procházející ekonomickým propadem).

@Martin: Tak hrozně bych to neviděl. Dnešní řidič už taky nezapíná sytič, neseřizuje předstih, neřadí bez synchronů. Když tu funkci postupně přeberou všechna auta, tak prostě půjde o standard. Stejně tak brzy bude mít každý auto couvací kameru a lidi zapomenou, jak se bez ní parkuje.

No nevim, s kamionem jsem zaparkoval napoprvý uplně fpohodě. Někdo prostě tu orientaci může mít lepší...



Hele mě by zajímalo, co má v techničáku jako max. hmotnost přívěsu. Třeba Tourneo s automatem, co jsem testoval asi před rokem, mělo prostě 0. I když tady to vypadá na 2,8t

Měl bys tam mít vlevo pod datem přidání malé červené 'upravit'.


Tak jako já nechci zakazovat SUVčka. Jen dřív byly reklamy o jízdních vlastnostech, o sportovních pocitech, vlajkový lodě lákaly na vymakaný podvozky, exotický motory, vyráběly se auta, která nesla image, i když vlastně prodělávaly. 323F, jinak nudný hranatý krám měl vlajkovou loď s pohonem 4x4... Dnneska je ta image taková... nijaká. Z aut mizí radost. A to nemyslím nezbytně sportovní feeling. Obyčejná Astra se stahovací střechou je aspoň něčím zajímavá. Peugeout RCZ je dobrá úchylárna, Stinger je zajímavý počin. Jen jich je nějak míň.
Mizí kabriolety, ale SUV kabriolety jsou opravdu vyjímkou. Auta se z centra pozornosti přesouvají na okraj zájmu. Dokonce i povědomí o motorsportu povadá. Dnes už krize středního věku neznamená rudou Z3 (byť se základní 1,9), po ulicích se přestaly prohánět Hondy se zlatými Enkei ráfky a nesmyslně nízký podvozkem.
Snad to aspoň do budoucna bude znamenat zlevnění zajímavých aut.


No, asi to bude nějaké specifikun. Když řídí má žena, rozhodně je ve velkém stresu, stejně jako všichni kolem.

Minimálně u škodovek ano. Ne že by to bylo na závadu. Jen ujet se zapomenutou pistolí je u plynu trochu větší oser než u benzínu.

Rozdíl jsem poznal dvakrát:
Když jsem omylem použil zelenou pistoli místočerné a pak když jsem do svého chrysleru natankoval E85, páčjsem si popletl kanystry. Obojí se naštěstí obešlo bez následků:-)

"Tady do toho rohu dáme světlo" je minimálně na Pulicera :-D

Niva má samonosku a tuhou jen vzadu a jak uz si 50 let drandi terenem...

Se tady vychlubuje a přitom je všem dávno jasné, že vznikne spojité město demokraticky pojmenované jako Prdec. Nebo radši Hradubice?

Ještě že nám tu v Pardubicich teče Labe. Brzy budou tyto koloběžky k vyzvednutí v Hradci, Přelouči, Chvaleticích a dalších osadách po proudu. Co na to lithium řeknou ryby, to uvidíme. Třeba jim dorostou nožičky a vylezou na břeh...
Poslední komentáře
- Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Díky. No je fakt že ten automat byl asi jediné mínus, které... - HeavySmoker, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ak je jediné svojej značky, tak rôzne obskurné sedany (Citroen... - František Čáslavský, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
To se nepočítá, to je sice tvoje fotka, ale můj meme! :D - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Napadá mě Citroen C6, Peugeot 605, Lancia Kappa - Thema, Rover... - Goldies, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Hold my beer ????
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů