Frankie
Jméno | Radim Labaj |
---|---|
Bydliště | Frýdek-Místek |
Registrace | před 4.1 rok. |
Poslední aktivita | před 1.8 hod. |
Komentářů u článků | 405 |
Pozitivních komentářů u článků | 173 |
Negativních komentářů u článků | 35 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Cestovani, auta |
Poslední blogy
Úvodník k Road tripům
O road tripech a o Z4 a nás na něm, úvodník
Posledních 50 komentářů
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo za to koupit a uchaovet už jen pro jejich krásu. Ten Citroen C6, BMW 6 buď cupe nebo raději kabriolet. Ale i ta pětka z té doby, jedná nádherná tu stává u pumpy. Alfa 159 nebo Brera taky.
S výběrem souhlasím. U BMW pak z té doby ještě Z8, a i řada 3.
Pěkné a málo stárnoucí je i Audi A5, A7.
Má Z4 dlouhodobě kolem 8,3. Při režimu jak je psáno něco mezi 9 a 10 l. Záleží, zda ustaleny režim, nebo časté akcelerace.
Historkama že života toho buldoček by se dal naplnit slušný blog, ale asi na jiný server. Je to fakt sranda.
No a Toyota je fakt zajímavým a i žádaným zpestřením nabídky v tomto segmentu.
No nevím to srovnání s Francouzským buldočkem. Ségra ho má. Jo hravý a milý je... a pak sežere vše co vidí. Strašně prdi. V létě není schopen delší chůze, protože se prehriva. Je neskutečný závislák. Jak je doma sám, tak toho spoustu zničí. Tak tyhle vlastnosti u auta nechceš:-)
Pod tenhle závěr se můžu podepsat. I kamarád motorkář mi říkal, kabriolet skoro jako motorka, krom náklonu v zatáčkách, ale můžeš do něj bez helmy, štítu a v kratších a tričku.
Proto mi teď v hlavě leží bratříček, 645 nebo 650 kabriolet, tam těch 8 hrnců a poradny objem jsou.
Za mě to auto má smysl a své místo. Pomalu se stává v Evropě jedním z malé svého druhu. Nízké, velké nepremiove auto.
Jen k tomu představení kombi jako první. Logiku to má, ale jinou. Prostě jdou spolu s Passatem, ten jen jako kombi. A musel jít na světlo světa jako první. Pak až Sup kombi a poslední lift. Ono je to jedno, jen se to prostě takto postupně dostane do salonu a k zákazníkům.
Díky, no uvidím. Já se s tou stávající docela szil, manuál, 4x4, bylo to trochu chipnute, tak to i jede. Hlavně mi bude chybět ta 4x4, ale uvidíme.
Je to možné, ale nikdy nevíš. Druhá věc je, že to můžou finančně znepříjemnit, např. Přes paliva. Ono se uvidí a je to fuk. Teď to možné je, tak je třeba jezdit a pokud na to člověk má pořídit si cokoliv pro radost a to využívat. Kabros, hotH, vicevalec apod.
Navazuji Krabe na tvůj příspěvek na zacatku: ano, údržba tě bude stát, ale za každý zážitek, koníček člověk platí, takže to dáš pomyslně na ten účet. No a pak pokud se přihodí, že auto získá na hodnotě a je stále cajk, tak člověk i něco vydělá.
Každopádně zastávám přístup koupit si a užívat něco, co člověka aktuálně baví. A pokud tomu naroste hodnota je to bonus.
My doma bohužel, kdysi zlikvidovali Felicii, tu původní. A pak děda prodal za 3 tis. Jawu Kyvacku cernou s chromem. Ach jo.
Pokud nám do toho nehodí vidle budoucí legislativa a bude možno s těmi auty jezdit i třebas za 30 let, tak vše s 6 a více válci. I proto mě láká Banglovka rady 6 s 8 válci, a asi spíš v kabriu. Ale fajn budou i verze cupe, nebo i podobne řazené sedany.
A z trochu exoty to pořád vidím na Renault Avantime, možná i VelSatis, na ulici je už skoro nevidíš.
A co to nebude? Zatím to vidím na SUV.
No jsem na to hodně zvědav a časem tu o tom možná něco napíšu. Bude to přechod z 3G, 1,6 TDi, 4x4, manual, kola 16". S tou jsem se docela sžil
1,5 TSi, mild hybrid, 7st. DSG budu mít za nedlouho ve služební Oktavce Combi, predfacelift, 18" kola. Tak jsem na to zvědav
Překvapením pro mě je, že jsi šel do kombi verze. Ale zas s přihlédnutím k jeho stavu a historii se nedivím. Prostě jsi dal na neco, co uzalespon trochu znáš a máš k tomu i doporučení.
No a co by odpovídalo tvému zadání? Moc toho fakt není. Čistě pohon na zadek uz málo kdo dělá. A k Amerikam tě to zjevně natáhne, a navíc ta jejich velikost.
No a když i Vavris skončil BMW 3 KOMBI...
Jo někde psali, že ten 3 litr vyžaduje víc péče než 2,5, tak ať se daří. Jezdit to bude fajn a věřím, že budeš za chvíli i hrdým...
Šel bych do stirka, nebo podobného malého živého auta, co by bylo schopno udělat radost na křižovatkách, v městských uličkách a I na okreskach. Abarth, Mini, nějaké GTi, ST apod. Nebo Bawo 1 v sestihrnku
Jako ono rozebrat nějaká zajímavá auta hlavně z historie Dakaru by nebylo špatné tema. Takový dvoukomorový DAF, Tatra 8x8, Perllini v kamionem nebo něco z osobaku by šlo.
Pěkný článek o zajimavem autě a jeho osudu.
Chtělo by jej trochu zrevidovat z pohledu chyb, např. rok 1977, tok místo rok ...
Pěkné!
Tak se mi zdá, že se těmito expedicemi hodně inspirovali při závodu Paříž - Dakar a následných verzi do Kapskeho Města či do Pekingu.
A očekávám, že tento seriál bude zakončen účasti Citroën na těchto rallye.
Byla to v určitý moment možnost jak se odlišit, prostě tak trochu protest, vystoupení z davu. Teď je pomalu vystoupením z davu, když jsi čistý.
Jinak souseda syn se tím živí, umí to fakt hezky a má furt koho tetovat.
To představení, kterého se účastnila legenda Carroll Shelby a zkitizoval jej jako těžký tlustý vůz Ken Miles, bylo kresne zpracováno ve filmu Le Mans 66
Ano, zeleno levicacka magorina nás donutí počítat uhlikovou stopu výrobků dle nějakých pseoudo vzorců, kde se zahrne i otázka služebních aut a dokonce i toho, jak se zaměstnanci dostávají do práce, tak paráda.
Rolls křížený s Bentley a bobrem. Sportovní elegance a lehkost jsou pryč, bohužel.
A jak psal Krab, BMW z let 2000 až 2010 dozrávají, tak je těžko říct, zda se to povede téhle 7 a I nedávné 5.
Přesně, tohle podepisuji. Služební a je to fajn. A prostě to i fajn funguje, slouží, takže ok. Ale pokud bych utrácet své peníze, nebo někomu doporučoval, tak se Škodě a VW lroste vyhnu. Výjimkou je odkup starého sluzebaku, nebo nabídka od kamarádů s jasnou historií
Mám nafasovanou ovci, ročně nejezdím tak 30 tkm, ale opravdu bych neřekl, že to je nějaký fenomén jak píšeš. Dílem to je snad jen tím počtem. Ale co se prasečí týče, tam já sám nemám mezi auty favorita, je to různorodé. Pomalá jízda, tam jo, Dacia, iX20, Thálie apod.
Já sám se snažím jezdit svižně a je fakt, že občas předsedu tam, kde by jiný asi nepredjizdel. Občas na pomaliky bliknu, zvlášť, když zaberou levý pruh dálnice.
Kamiony a autobusy podepisuju. Kamiony za to, čemu říkám tour de kamion, jejich neustále vzajemne předjíždění rozdílem 2 km/h. A autobusy, jejich řidiči, hlavně linkovi na příměstských linkách to je kapitola sama pro sebe. Mají pokuty za to, když odjedou ze zastávky dříve. A tak se raději mezi zastávkami táhnou jak smrad, bez ohledu na ostatní. No slak by tě mohl trefit. Bezpecne předjet nejde.
Já bych asi moc neskatulkoval snad krom těchto věcí: jo H2 a podobně obří oplzlosti asi opravdu něco značí, zvlášť v naších končinách. Druhá je tuning, zejména ten kriklavy nevkusny a mimo. A třetí věc jsou dodávka, to vím, že bude vždy spěchat, o to víc pokud má polskou RZ, ale tam to je už spíš nemoc z povolání.
Me soukromé přání pro následující rok jsou spíše očekáváním a tak doufám, že vyjdou. Se Z4 nikam daleko příští rok nepojedu, ale doufám, že nám vyjde Gumbalkan se synem a povozem z roku 96. Dál doufám, že nová služební oktavka bude 4x4 a kdyby měla tu silnější naftu, bylo by to supr. A dalším očekáváním je nějaká služební cesta do vzdálených krajin a další cestování, tak snad to vyjde a i auta tam budou fungovat.
A autickarska? Co nejvíce fajn cest s malým provozem a bez uzavirek. A pokud by to šlo, ať se nevymsleji další pseoudoekologicke daně ve vztahu k individuální dopravě.
Můj hlavní stereotyp, a ten platí i pokud se s někým bavím je pokus se najít něco mimo Škodu, VW. A proč? No hlavně proto, že tyhle se fasádou, je to nuda a u nás ojeti předražené. Ale když je někdo zaryty škodovkar, tak to nemá cenu.
A jak to mám já osobně? No na praktické auto mi slouží právě ta služební Oktavka. Před tím to byly rodinná auta dle finančních možností, praktičnosti a musela být pro mě něčím zajímavá. Proto Mondeo 1 generace v kombi, taková velikosti a pojetím skoro Amerika. A pak Corolla Verso, díky velikosti interiéru, nadcasovosti. A pokud bych zas vybíral nějaké rodinné, tak bych se rozhlížel různé, ale muselo by mě něčím zaujmout. Vzhled, motor, praktické vlastnosti a tě jich není všude plno. A 4x4, nízké náklady jsou taky fajn.
Zábavné auto, tam je to jinak. Rád bych pořídil časem další, ale tam typu. Hot hatch? Něco s hodně válci? A pak kupé? Velké kabrio? Fakt nevím. No naštěstí zatím nejsou finance na tyto bláznovství. Ale časem to přijde...
Mercedes E v kombiku to bylo první auto, které mě k zadání napadlo. Taková evropská Amerika.
A docela zajímavý a krabicoidni mi přijde Accord, jen už bude mít klidně 20 let.
Pak ještě napíšu Toyota Sienna.
Myslím, že to je slepá ulička v hledání možnosti alternativního pohonu. Ekonomický je to dražší než nafta či benzín a to to není zatíženo spotřební daní. A to ještě test nemohl vyzkoušet běžný provoz s možným vyprchavanim vodíku.
Je fajn, že číslo 5 žije. Je to taková klasika a jo nebránil bych se tomu s ní jezdit. Ale ta záď, ta se hodně nepovedla, z bočního pohledu. Ten chrom, klesající kufr, ne to ne prostě.
Rád jezdí trupy sám, resp. ve dvou a hodne často na Balkán. A jo, v roce 2024 pojedeme ten gum. Proč? Protože synovi se to zalíbilo a chce to zkusit, tak jedeme spolu a uvidíme. S Vectrou B. Jo radši bych s ním neorganizovaně kabrosem. Ale i tak se těším. A pakam, debilum se vyhnu. Asi prostě tak.
Obvod zeměkoule je kolem 42 tis. km. Na té cestě autem dáš víc, asi. To, co budeš muset vyměnit se dá asi vzít sebou, díly, to bude pak výměna bez problémů. Gumy asi taky, to bude všude na světě v poho. Takže hlavně spolehlivý motor vc. příslušenství, převodovka a elektrika. Podvozek se dá asi vždy pořešit. Při nejhorším někde zatvrdnes a kámoš pošle díly. Svět je už fakt malý.
A což něco v tomto směru? Kombík, velký, 4x4, manuál, benzín. Jen to turbo je možná trochu navíc, atmosféra by mi přišla lepší. Jen kde hledat?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/insignia/194171155
Pokud by tazatel otevřel skříňku kategorie ojetina, tak se mu hodně rozšíří obzory z čeho vybírat. A tady mi na první dobrou naskočil na mysl Audi A4 Allroad. A nebo pokud by chtěl Škodu, tak nějaký ten Scout. Prostě možnosti nepřeberné a I v kategorii zvedlych combi nižší střední a střední třídy. Já bych při tomto zadání šel nejspíše tímhle směrem.
Legislativní trend s názvem flotilove emise a z nich vyplavjici pokuty s následným omezením nabídky.
Takže plán je jasný. Počkat tak cca 10 let a pak koupit na tripy nějakou fajn ojetou, ale radši teda šestiválec a klidně i s automatem. No a z té mé první generace udělat letenku, pokud ji tedy do té doby úplně nestrham .
Jinak si myslím, že není úplně fér srovnávat Z3 a Z4. Jsou stavěné jinak, za jiným účelem. Z4 hlavně jako denně použitelný roadster. A tomu odpovídá naladění podvozku, kufr, kvalita střechy. I v té první generaci plátěná tlumí, o hodně víc, než např. v MX5. Z3 je spíše taky sportovní, motokára.
A věřím, že i aktuální Z4 a její design bude časem žrát jak víno a za těch 10 let bude spíše tím krásným v porovnání s aktuální produkci roku 2033, tedy pokud bude ještě nějaký srovnatelný roadster v té době.
No, je velmi pravděpodobné, že to za nějaký čas budu moct vyzkoušet na vlastní kůži, jelikož bych ji měl dostat jako služební. Tak uvidím. A možná tu i o tam pak něco napíšu.
Mi zrovna lift neprojde až tak bachratý. Řekl bych, že je spíše elegantní. Tam jsou horší přešlapy hlavně uvnitř.
Za mě je trojková Octavia a s odstupem času i po faceliftu povedené, řekl bych nadčasové, neurazejici auto. Superb, aktuální je opravdu povedený. Takže pana Kabane hodnotím za působení ve Škodě pozitivně.
To asi ano. Ale je to prostě něco jiného, jinde než S2000. Ale pak už toho moc dalšího na zvažování není, co by bylo sportovní, dosažitelné a zajímavé. Aktuální Z4 tu už tazatel zmínil. Lexus by byl taky zajímavý, ale nejspíš narazí na cenu a GT projev. Ještě je otázkou co by řekl na roadster od Mercedesu, ale ani tam nevidím tolik sportovnosti.
Kdysi jsem byl na krátko svezen s Pontiac Solstice. Turbo, 4 válce, dost zběsilý projev, bez střechy to je. Jen už starší holt.
Asi tohle dilema nejspíš skončí u status Quo myslím, ne?
Dosetri a jdi do Jaguar F type, kabrio. Alespoň mi teď přichází na mysl. Jen finance chybí.
Jako sorry, ale stará Mazda kolem 80 tis. nezrezla a spolehlivá v dieselu je teda docela dost protimluv.
Vidím tam hodně z tvaru, které jsou použity na Z4 první generace. A tuto studii vnímám i trochu jako její posun dál, k druhé generaci Z4 z jeho pera, na kterou bohužel už nedošlo a vypadala prostě dost jinak. Snad jen její předek tam malinko je. A tak tyto živé Banglovske křivky jsou pouze na generaci první. A mi se hodně líbí, působí úžasné nadčasově
Poslední komentáře
- M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,... - Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů