J.K.
Jméno | Jindřich |
---|---|
Bydliště | Praha 6 |
Registrace | před 5.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 rok. |
Komentářů u článků | 121 |
Pozitivních komentářů u článků | 41 |
Negativních komentářů u článků | 50 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tak co jako zdroj místo nezávislého Alarmu, pro kteří píší oceňovaní novináři, doporučíš?
Další podnět k brblání o třicítce v Paříži:
Ignis máme v rodině a tak jsem nemohl vynechat přečtení i tohoto testu. Je to Ignis ještě se čtyřhrnkovou atmosférou s pohonem všech a absolutní spokojenost. Je to velmi příjemné a dobře ovladatelné. Když si to vypůjčím, tak i zábavné. Jediné, co poslednímu Ignisu vyčítám, je ten příšerný škaredý zadek srovnatelný snad jen s Fabií II. Proto by mě zajímalo přímé srovnání Ignisu s Ignisem Hybrid. Nemáte někdo?
Jako fanda britských vozů tankuji výhradně Vervu 100 bez biosložek, aby se mi v nádrži neusadila hromada sajrajtu, zatímco bude mé auto stát zase v servise. Nejen vstřiky to ocení.
Na nepovedené studentské cvičení to má super interiér.
Že tenhle skvost nebudu vídat na silnici mi chybět nebude.
Nejsem historik automobilismu, ale důvod nízké prodejnosti McLaren F1 bych skutečně hledal jinde, než že to auto nemá duši.
Ale houby, Beastare. Jen si na rozdíl od Bitnera uvědomuji, že jde o systémový problém, který pár facek od jednoho samozvaného alfasamce nevyřeší. Že tohle obtěžování není znakem nějaké neslušností a špatné výchovy násilníka, ale že sexuální obtěžování jsou neodmyslitelně spjata s každou šovinistickou společností. A pokud se naše společnost v tomto od základu nezmění, nezmění se ani počet obtěžování.
Až budete příště počítat řidičky za volantem, udělejte si u každé desáté křížek, protože statisticky právě každá desátá žena v ČR byla ve svém životě znásilněna. Sexuální násilí je odvrácenou stranou světa, který dle mnohých tady je v pořádku. Já tvrdím, že není a nikdy nebyl, protože ani v minulosti sexuálního násilí nebylo míň. Naopak.
Ty si těmi pár ranami spravíš zraněné ego, ale tvé obtěžované dceři to vůbec nepomůže, protože k traumatickému zážitku už došlo.
Zlokoč ka: Jsi takový místní jednorožec. Tvá zkušenost možná dokládá právě to, že kdyby měly ženy jiné životní zážitky, mohlo vás být i zde na Autíčkáři víc. Možná právě to, že jsi nesetkala s žádnou zásadní agresí na silnici, umožnilo Tvou lásku k vozům. Když jsem si vyslechl zkušenosti žen, které se naopak rozhodly neřídit, nedivil jsem se jim. Souhlasím s tím, že se mnoho žen rodí s vlohami a zájmy, kterým říkáme dívčí. To ale přeci nemusí znamenat, že nebudou rádi řídit. Technické vzdělání k řízení auta dnes není vůbec potřeba.
O té póze, kterou mnoho žen předvádí, si také myslím, že je zcela zbytečná. Myslím si ale také, že mnoho z žen ji dělá právě proto, že ji od nich muži očekávají. Že ty ženy chtějí, aby je mělo okolí rádo. A jejich zkušenost je, že právě tyto pózy přinášejí vytouženou reakci.
Dovol mi dotaz: Co to bylo za výzkum, z něhož vyšlo, že v ČR za volant denně usedne 40 % žen a dalších 20% řídí minimálně jednou týdně? To by bylo více než má řidičský průkaz. (Řidičský průkaz má u nás asi 46% žen.)
Vojtěch Kubiš: Kámo, jako vážně srovnáváš řízení dnešních aut s prací v dole? Ti hráblo?
Je nějaký fyzický či psychický důvod, proč by nemohl řídit podobný počet žen jako mužů? Ukazují statistiky třeba na větší nehodovost nebo větší počet úmrtí řidiček? Nikde nepíšu nic o kvótách ani nic o nařizování. Píšu o tom, že si za nízký počet žen řidiček a žen autíčkářek můžeme my muži sami. Pokud ti to tak vyhovuje, OK. Mně ne. Neupřednostňuji sausage party.
Jasně. Souhlasím. Ani já nechci nic diktovat a rozdělovat. Na 50:50 samozřejmě netrvám ;-) Jen aktuální stav považuji za nemocný.
Ale rýpnu i do našich autíčkářských řad. Pár žen, které se rozhodly prolomit tu naši bariéru jsem zažil, a styděl jsem se při tom. Jakmile se objevily na srazu, byly hned očumovány jako telata před porážkou ony a ne auta, kterými přijely. Se nedivím, že už jsem je znovu neviděl.
Díky moc za článek, Zlokočko. Je to téma, o kterém hodně přemýšlím. Už jen proto, že má osobní pozorování rozhodně nepotvrzují, že by za volant denně usedalo 40% žen. Naopak za volantem vidím ženu v každém desátém a někdy i dvacátém autě. A pokud ji tam vidím, jede žena takřka vždy sama nebo s další ženou. Jakmile je ve voze muž, v drtivé většině případů muž i řídí. (Nejčastěji se pohybuji po dálnicích a okreskách.)
Ale nedivím se. Žijeme ve světě, kterému vládnou muži na úkor žen. Ve světě, kde se většina mužů snaží držet svých privilegovaných pozic. A k tomu patří i symbol svobody a moci: Automobil. Už od dětství kluky vedeme k tomuto symbolu všemi možnými prostředky. Od hraček, technickým vzděláváním, až po spojování aut s ženami a úspěchem v reklamách. Pokračujeme traumatizujícími autoškolami obsazenými šovinistickými autoškoláky, kteří nejedné ženě dokázali řízení znechutit už v počátku. Pokračujeme v autoservisech, jejichž návštěva je pro mnoho žen traumatem. A končíme malým množstvím příležitostí řídit, které svým ženám dáváme jako partneři a manželé.
V tomto toxickém šovinistickém světě dnešního automobilismu je pro ženy od odporu k autům k jejich lásce velmi daleko. Až jednou uvidím podobný počet žen za volantem jako mužů, bude to pro mě dobrý signál o stavu naší společnosti. Zatím je tento lakmusový papírek červený jako spartakiádní trenýrky.
Chápu naštvání autora článku z další nekoncepční změny nařízení, ale mně je asi jedno, zda mohu ten "pruh navíc" využívat v době, kdy není provoz. To ho nepotřebuji. Vážně mě neštve, že ve tři ráno mohu místo jednoho prázdného pruhu využívat prázdné pruhy dva.
Co mě sere, je to zvýhodnění TAXI spolu s autobusy. To je jako proč? Protože pokud pojedu na letiště taxíkem, tak jsem něco víc, než pokud mě poveze manželka? Nebo pan taxikář je něco víc než ostatní řidiči? To mi fakt hlava nebere.
Ať jsou spolu s autobusy zvýhodněna třeba auta, která jsou obsazena čtyřmi cestujícími. To by mi smysl dávalo. Zvýhodnění TAXI vnímám jen jako pozůstatek devadesátkových mafiánských praktik nazývaných taxikářská lobby. Praha už dávno nepatří taxikářům. Nebo ano?
Jde o to, jak muzeum pojímáte. Pokud chcete, aby muzeum nebylo sbírkou kuriozit, ale odrazem doby, tak Superb III bude dle mého skvělým exponátem. To nejlepší, co Škodovka po revoluci vyrobila. Ohledně T603 souhlasím. Ta by se hodila víc - uvedl jsem 110 R Coupé jako příklad se stejným znáčkem na kapotě. Nechme se překvapit, co budoucnost ukáže. Třeba Superb IV bude ještě lepším autem.
Jsem zvědav, jak se na stávající vozy budeme dívat v budoucnosti. Zahraju si na proroka a zavěštím, že ze Škody Superb III se stane podobně hodnotná ozdoba každého technického muzea jako je dnes Škoda 110 R Coupé.
Jásám nad zrušením "plovoucího" displeje uprostřed, který u všech aktuálně vyráběných vozů Hyundai působí debil...pardon nepatřičně. A současně zvracím nad novým plovoucím displejem před řidičem. Praktičnost sama.
PS.: Něco mi říká, že šéfdesigner Hyundai jezdí do práce Mercedesem.
Beastar: Nevím, co myslíš tím kopáním kolem sebe. Obecně je tím myšleno urážení lidí kolem sebe od osoby, která je argumenty zatlačena do kouta. Jediný, kdo tady na někoho útočí jsi zde ty. O tom, že toho máš načteno víc o testování aut než já se nepřu a klidně to zde veřejně uznám. To ale neznamená, že o tom nevím nic a už vůbec to nemění nic na platnosti mého argumentu obhajujícího přístup Volva. Na otázku, jak je to u A6 jsi mi neodpověděl, protože to nevíš pane ó veliký Beastare, co zde v diskuzích sám o sobě už několikrát prohlásil, že je plný sebereflexe. Takové mám nejradši. Ještě napiš, že jsi skromnej a uvědomělej.
O mě víš taky úplný kulový. Všechny kolem si jen házíš do škatulek, co máš v hlavě, a pak je posuzuješ podle těch škatulek, kam sis je zařadil viz tvůj blog a celé tvé vystupování tady. Volvo mi je úplně ukradený. Já jsem obchodník a zajímá mě jejich marketing a prodejní strategie. Tos nevěděl viď? Proto Volvo uznávám. Na jejich auta kašlu. Nikdy jsem v žádném ani neseděl.
PS.: Začni žít Beastare. Trávíš tady podezřele hodně času na to, jak tvrdíš, že jsi zaneprázdněnej.
-
Komentář upraven 10. 7. 2020, 22:13:13
Beastar: Jsou dny, kdy tvé příspěvky dávají smysl a dny, kdy od tebe čtu jen bla bla bla. Dnes je ten druhý případ. Jsi se špatně vyspal nebo se ti z článku a mého příspěvku jen zarudlo před očima? Piš si co chceš, ale osočovat druhého z nepravd a blábolů bez argumentů jsem myslel, že je pod tvou úroveň. Napsal jsem "Na jakou rychlost navrhují bezpečnostní prvky BWM, Audi či třeba Jaguar nikdo neví." Tak například: Pokud pojedu Audi A6 po dálnici 250km/h, bude fungovat automatické brzdění před překážkou, nebo mě, když usnu, ten výdobytek techniky pošle do pomalu jedoucího kamionu? Víš to, Beastare, nebo nevíš? A ví to uživatel? A co při vyšších rychlostech? Kdy ten asistent přestane fungovat? Zatímco Volvo se jednou zaručí za 180 km/h, tak ty budeš jen dokola omílat, že všichni testují na maximální rychlost.
Nikde netvrdím, že je Volvo bezpečnější než vozy ostatních značek. To sis zase přimyslel. Tvrdím, že to mají finančně, technicky a marketingově dobře promyšlené. Dvakrát čti, jednou piš.
Cartham: Nikde netvrdím, že je rychlost nejdůležitější, co se týče bezpečnosti. Tvrdím, že cena vývoje každého prvku aktivní i pasivní bezpečnosti exponenciálně roste s narůstající rychlosti, pro kterou je prvek určen. Prosím čti, co píšu a ne co ti ego našeptává. Jelikož se Volvo nyní snaží své vozy dimenzovat na rychlost 180 km/h, šlo by zcela proti sobě, kdyby bylo možné jezdit jejich vozy rychleji. To je jako kdyby třeba Mercedes prodával své vozy s pneumatikami určenými do 180km/h jen s doporučením "Nejezděte rychleji". To udělat prostě nemohou. Musí nazout do 274km/h, protože jejich vozy mají omezovač až na 250km/h.
-
Komentář upraven 10. 7. 2020, 14:29:58
Vavris: Nikde netvrdím, že BMW, Audi či Jaguár mají nefunkční bezpečnostní prvky ve 200km/h. Tvrdím, že někde ta hranice, kde už to netestují, je, ale zákazníci netuší kde. U Volva je nyní jasno a to si myslím, že je dobře. Je to velmi chytré i z důvodu nákladů. Pokud, jak píšeš, BMW své vozy staví na rychlosti třeba i přes 200km/h, Volvo vůči nim opravdu velmi ušetří, protože náklady na bezpečnost s narůstající rychlostí rostou exponenciálně. A o to více se může soustředit na bezpečnostní prvky funkční do rychlosti 180 km/h a tím zvyšovat obraz Volv jako nejbezpečnějších vozů.
Netvrdím, že se nikdo ve Volvu nezabije. Ani, že nehodu ve 200 km/h nelze přežít v jiném voze než Volvo. Můj strejda může vyprávět, když v podobné rychlosti zrušil Opel Vectra a vystoupil sám. Tvrdím, že to, jak to má Volvo vymyšlené, dává smysl.
-
Komentář upraven 10. 7. 2020, 11:12:32
Cartman: Jo to by byl marketingový slogan: "Bezpečnost jako příplatková výbava!" Zákazníci jim budou trhat ruce :-D
Mě hrozně baví ty stále opakované řeči o svobodě a omezeních. Tak pro všechny voliče ODS a TOP 09: Nabídka poptávka voé! Svoboda je tady přesně v tom, že Volvo může nabízet omezovač, jaký chce. Ty jsi jen zákazník, tak si ho nekupuj, pokud se ti to nelíbí. Trh ti nabídne alternativu.
A není to žádný ideologický naschvál čínských komunistů, ale pragmatické rozhodnutí na základě technických možností. Navrhovat a ručit za bezpečnost vozu, který jede přes 200km/h je nemožné. Fyzikální zákony neukecáš. Jediné Volvo má teď jasně danou rychlost, na kterou své systémy navrhuje. Na jakou rychlost navrhují bezpečnostní prvky BWM, Audi či třeba Jaguar nikdo neví. U Volva je jasné, že do 180km/h se na jejich funkčnost dá spolehnout a to není špatný pocit.
Není to ten fake URUSu z Toyoty Rav4?
Doufám, že je, protože jestli tenhle hnus vyjel z fabriky Lamborghini, tak už se nedivím ničemu.
Jestli EKO znamená, že mi životní prostředí není zadku a BUZÍK, že se nebojím gayů, leseb, či nakažlivosti homosexuality, pak se hrdě hlásím - jsem EKOBUZÍK.
Já značky na přání miluji!
Dřív, když jsem potkal Audinu, BMW, či podobný vehikl neslavné pověsti, nevěděl jsem, zda v tom jede vysoce postavený manager, člen správní rady velké firmy, nebo vypatlanec s nemocným egem, který bude brzy ohrožovat své okolí nebezpečnou jízdou. Teď, když si to ti vypatlanci píšou na značky sami, vím na koho si dát pozor a nechávám si dostatečný odstup.
-
Komentář upraven 3. 6. 2020, 20:21:02
Asi se všichni shodneme, že ta příď je prostě věcí vkusu. Třeba nad obří tlamou Audin se dnes už nikdo nepozastaví.
Co mě ale udivuje, je směr designerů, kterým se BMW se zvětšováním ledvin(ek) vydalo dnes v době nástupu elektromobilů a hybridů, když takové otvory pro chlazení elektromobily vůbec a hybridy v omezené míře nepotřebují.
Asi nastupuje doba nejen falešných koncovek výfuků, ale i falešné mřížky chladiče. Pro mě smutná doba.
Volant v Athonu byl jen úsměvným designovým cvičením jednoho konceptu. Z jednoramenných volantů považuji za nejpovedenější ten v Lagondě.
Irwinek: Ano, ten volant E-Type je na dnešní dobu tenký. Není obšit kůží, protože kožené jsou rukavice, v kterých se řídí. Zároveň je na dnešní dobu obrovský, což odpovídá technice vozu šedesátých let. Co vzývám je krása toho volantu.
Ale ten volant Sprintu je taky nádherný! Mít k Sprintu nějaký vztah, hned ho za 4 000 CZK kupuji i jen na zeď.
https://autobazar.hyperinzerce.cz/veterani-nahradni-dily/inzerat/14459896-original-volant-alfa-romeo-spider-sprint-junior-75-90-nabidka/
Tady je to jasné. Nejkrásnější volant je, byl a bude v Jaguaru E-Type.
Souhlasím ale s Hamsterem, že v Modeně a Z8 jsou také skvosty.
-
Komentář upraven 15. 5. 2020, 14:10:31
Hlasuji pro založení klubu "Nemám rád Ferrari F40 a nelíbí se mi ani naživo!"
Je to jediná předokolka, která mě skutečně bavila. A to i po několika tisících kilometrů. Jen ta (ne)bezpečnost no. S Ticem opravdu bourat nechceš :-D Vše podstatné velmi trefně vystihuje článek:
https://www.autickar.cz/clanek/daewoo-tico-jak-malo-staci-k-radosti/
Všechny reklamy na Tico stojí za to:
4 auta z devatesátých let, která by Jindřich chtěl mít v garáži:
Daewoo Tico
Lotus Esprit V8
BMW Z8
Jaguar XK8
Čímž ale nepopírám, že v devadesátkách vznikl nejlepší vůz na světě McLaren F1.
Ano, je to trochu zvláštní, protože zlom z hlediska techniky a designu byl právě v devadesátých letech oproti osmdesátým v podobě radikálního zvýšení bezpečnosti (deformační zóny, airbagy) a výkonu (přímé vstřikování). V prvních letech tohoto století se zase nic extra z hlediska automobilového průmyslu nedělo - jen větší rozšíření elektroniky (počítačů).
Chápu, že vnímáš velký rozdíl mezi dnešními auty a těmi devadesátkovými - je to rozdíl vice než dvaceti let vývoje. A těmi devadesátkovými a těmi osmdesátkovými. Je ale zajímavé že to tak vnímáš i dál, přestože mezi devadesátými roky a prvními nového století žádný přelom nenastal - pouze evoluce, která vrcholila před pár lety. Ten další zlom zažíváme až nyní radikálním snižováním emisí.
-
Komentář upraven 5. 5. 2020, 18:05:21
-
Komentář upraven 5. 5. 2020, 18:06:23
-
Komentář upraven 5. 5. 2020, 18:07:16
Sakra, Vy musíte mít teda vážně velkej vnitřní problém. To si pište někam do profilu, že každý musí kolem našlapovat po špičkách, Vaše Veličenstvo. Tak, ať to máme za sebou: Sumy, Sumy, Sumy. Sumyho žena, Sumyho žena, Sumyho žena.
Sám víte, že celý problém nastal, když jste tak situaci napoprvé vůbec nepopsal, tak proč tohle neustálé rozmazávání. Příhodu své ženy jste popsal způsobem, kterým jste jí sám zařadil mezi kokoty, na jaké odkazuje Matěj. A proto byla má reakce taková, jaká byla. Ono ale napsat do příspěvku, že vaše žena slušně ukázala vůz a zeptala se, zda si ho může umýt, a až pak si auto v myčce umyla, jak to dělá každý slušný offroaďák, ztratilo by to tu machregopointu.
Otázka závěrem: Jaký dojem Vaše žena v oné myčce o offroaďácích tedy zanechala?
-
Komentář upraven 25. 4. 2020, 13:54:10
Beastar: Je úplně OK, že sis mé poslední příspěvky nepřečetl. Byly určeny Krabovi a nic jsem tam o tobě nepsal. Příběh rvačka s idiotem mě nezaujal, protože z vlastní zkušenosti vím, že se takové situace těžko popisují, zvnějšku chápou a jako zkušenost jsou nepřenositelné. Jak ty jistě také víš, často ani sám aktér neví, jak a proč k tomu vlastně došlo. Jako nějaký vzor chování, který by byl hodný následování mladíky, kteří to tu po tobě čtou, jsi to neprezentoval, tak nemám problém ani já - velký levicový mravokárce ;-)
Je zajímavé, jak v tobě diskuze zanechala dojem toho, že jsem já vedl diskuzi do míst kde jsem silný, přestože jsem se neustále snažil od Gréty, ochrany planety a sociologie vrátit k tématům offroady vs. myčka a příroda vs. krosskaři a čtyřkolkáři, které jsem kritizoval. I ty mi téměř v každém příspěvku předhazuješ komunisty, ekologii a neúspěšný lidi :-D Mým úkolem jako menšiny tady mezi pravicovými konzervativci není tyhle narážky stále přecházet. Zvlášť když rozhodně nejsem neúspěšný, nejsem komunista a nejsem vášnivý ekolog. (Jen peníze nejsou středem mého světa, ostatní lidé mi nejsou u zadku a příroda a planeta taky ne.)
Ale s tou vznikající nenávistí vůči mě máš asi pravdu, ale paradoxně víc vypovídá o komunitě tady než o mě, jako o nějakém vnějším prvku. Pokud chceš poznat nějakou komunitu, vložit do ní nějaký cizí prvek je jednou z metod poznávání. Dnes jsem asi nějakého místního patriota namíchl natolik, že si prošel všechny mé komentáře v profilu a bez ohledu na obsah každý označil negativním hodnocením :-D Snad se jeho xenofobní zášť trochu uhasila...
Habakkuk: Pokud jde o obecná témata, tak ano. To plácáš.
To klidné usínání ti přeju.
Krab3: I s tím selským rozumem by se dalo úspěšně polemizovat. „Dodnes jsme řešili pouze lokální ekologické problémy (třídění odpadu, emise ve městech, eroze půdy v krajině atd.) a stačilo to. Bude to proto stačit i dál.“ Tohle je úsudek selského rozumu o ochraně planety. Úsudek armády vědců založený na měření s výpočty superpočítačů je ale zcela opačný. Pozorování změn ve světě jejich závěry potvrzují. Vlastní zkušenost je zde absolutně nepoužitelná, protože jsme se s podobným oteplováním nikdy nesetkali. To ale „sedlákovi“ nejde nikdy vysvětlit a bude dál osévat to vyschlé pole, dokud to jen půjde, protože to tak dělal vždy. Já ale stále věřím, že ty nejsi ten sedlák.
Jednou pro vždy: Ten, kdo vytáhne Grétu, je pro mě blb, co naletěl. Naletěl desinformačním médiím, které se ho skrz ní snaží poštvat proti nepoštvaným. Gréta neříká nic jiného než ta armáda vědců zmíněná výše. Je to jen hvězdička, kterou si mediální prostor vytvořil k větší čtenosti. Trapný clickbajt, který stále zabírá. Řeknu ti tajemství: Nikdy jsem nikoho z ekologických neziskovek, strany zelených ani jiných aktivistů neslyšel mluvit o Grétě a to těch lidí pár znám. Ale slyšel jsem o ní mluvit hromadu vystrašených konzervativně smýšlejících kámošů a rodinných příslušníků. Už se na ni vykašli, Krabe. Bude ti líp. Já o Grétě nečetl nic už hodně dlouho. Naposledy něco o lodi a to jsem nedočetl. Byly to nedůležité blbosti. Svět dál řídí kapitál a nic se na tom nemění. Můžeš usínat klidně. (Na rozdíl ode mě.)
Krab2: Píšete tady o hyperkorektnosti. Co je hyperkorektnost pro mě? Přesně to, že na ten Sumyho příspěvek nikdo nezareagoval, přestože to, jak situaci nejprve popsal, bylo přes čáru lidské slušnosti a ohleduplnosti, kterou tady tak vzýváš, Krabe. Jo, to se tady na Autíčkáři nedělá někoho přímo kritizovat. Stejně jako psát něco špatného o Miatách nebo dobrého o elektromobilech. To musíš v rukavičkách, protože jinak si v diskuzi vyslechneš a dostaneš hromadu negativního hodnocení.
Vzpomínám na Juniora, jak se zde chlubil tím, jak do někoho úmyslně nacouval koulí. Setkal se tady na tom nekorektním prostoru Autíčkáře s nějakou ostrou kritikou? Ne, všichni byli hyperkorektně zticha. A při tom co je sakra větší svinstvo pro autíčkáře, než když mu nějakej pičus úmyslně nabourá auto?
Krab: Přiznám se, že mě na jednu stranu baví sledovat, jak si kde kdo do mé osoby projektuje své představy a pak svou zášť nad tím, co si představil, vyjádří negativním hodnocením u příspěvku. Na druhou stranu mě vlastně sere, že takhle prvoplánově uvažujeme. Co má má kritika týpka, co se tady chlubil tím, jak jeho žena vyzrála nad obsluhou automyčky společného s ekologií? A co s nějakou Grétou? Pokud jsem něco kritizoval, tak takové to čecháčkovské vychcánkovství, protože co fakt nemám rád je, když se takovým chováním někdo pak dokonce i veřejně chlubí za podpory jemu podobných. Ano, nakonec to nebylo tak horké, jak Sumy později vysvětlil, takže se omlouvám, že si to odnesl za všechny offroaďáky, kteří se tak v myčkách někdy zachovali.
Ne, není správné najet do myčky s totálně zabláceným autem. Ta myčka na to není stavěná, ničí se tím a dalšímu, co do ní najede, pravděpodobně poškrábe lak víc než jindy, protože takový bordel v těch kartáčích vždy trochu zůstane. A že na to pak nějaký pro očividně většinu tady podřadný týpek musí vzít lopatu a čistící prostředky, nemusím zmiňovat. To je ale v tom lepším případě. V tom horším to udělá obsluha od pokladny, takže se příště nedivte, když budete na zaplacení čekat, protože je tam jen jeden člověk za pokladnou, nebo že je myčka z technických důvodů zavřená. To se na to obsluha benzínky vykašlala úplně a objednala si údržbu, která ale přijede až druhý den. Vážně to tady musím rozepisovat, aby každému došlo, že to, že někdo sobecky jezdí do automyčky s totálně zabláceným autem, je pro každého jiného špatně?
Poslední komentáře
- Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S výběrem souhlasím. U BMW pak z té doby ještě Z8, a i řada... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Tak nějak :-D - Sato, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
toto je velmi zaujimava informacia - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Teraz riesim predaj Granturisma pre kamarata fakt je to tak ze sportove... - RRRampapapa, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nestárnou, protože staré byla už když je vyrobili :D - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No tak to nevím hranatá krabice, 80. léta z toho přímo křičí.... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Jojo, některá auta nestárnou :-D - Peťas, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Mercedes SLK W209. Kdyz ho vidim na ulici, reknu si, sakra to auto... - peca, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Mozna spis nez Superb mi nadcasovejsi prijde prvni Octavia. Kdyz... - mazany_lisak, Lexus LC 500 Hokkaido: Pět důvodů,...
Mít peníze, těžko by se rozhodovalo mezi kupé, které mi přijde... - Bigg.I, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Je fakt, ze jsem se dival na vahu s tim nejvetsim motorem (7.6L... - Bernard L., Tato auta zrají jako víno: Modely...
Popravdě vůbec nevím kde se Ufo vyrábělo a (ne)prodávalo. - Bernard L., Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ta 323F je taky parádní a vůbec mne nenapdla. Jinak naprosto... - Sato, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ufo civic bol fakt super, ale reálne je z Anglicka, on sa v Japonsku...
Poslední inzeráty
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů