
FidoBlack
Jméno | Filip Černý |
---|---|
Bydliště | Jablonec nad Nisou |
Registrace | před 3.2 rok. |
Poslední aktivita | před 1.4 měs. |
WWW | instagram.com/progettosupercinque |
Příspěvků ve fóru | 19 |
Komentářů u článků | 99 |
Pozitivních komentářů u článků | 39 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Je mi 23 a jsem z Jablonce. Miluju malá a Italská auta. A taky jednu bílou Fábii. Právě proto je můj rodinný kombík AR159 a závodnička FIat Cinquecento. Motto : Kdo má peníze koupí si auto, kdo nemá, zabije se jinak. |
Poslední blogy
Jak chci postavit vrchařský auto
Malý auto bez výkonu a na vrchy? Zbláznil si se?Ne…já prostě dokážu že to jde
Stavba závoďáku- jak jsme ho dovezli domů a co se chystá.
Seicento jaksi nevyšlo, tak se sehnal jeho starší brácha..
Jak pokračuje stavba malého fiatu
No.. o dost hůř než jsem čekal, popravdě ale tak hrozný to není.
Posledních 50 komentářů

Ano, v základu ze začátku výroby se dávala. Výbava byla těžká socka jakože bez posilovače a tak.. ale byla tam.

Zrovna v něčem podobném lovím taky, sháním provoz provoz pro ségru a začínám přemýšlet nad druhým autem do rodiny protože paní začíná s dcérou nějak moc cestovat. :D Každopádně za mě cokoliv od FIATu třeba fakt ta panda s 1.2 nebo punto 1.2 16v, popřípadě klidně i 1.4 16v. Motory spolehlivý, ceny dílů jak na felicii. pokud chceš ultra spolehlivost tak 1.1 8v (ten co se nemůže potkat).
Ale za mě bych se přiklonil ke všem co tu hlásají fiat ať už panda nebo punto. Jen za mě, aby tě to bavilo měl by mít vzadu na kufru plaketku Sporting nebo T-Jet :D

Já v čentu letěl střechu. Nebál bych se toho. Radši zdravý čento než sežraný Káčko


Dokonalá éra tohle, PTčka a dokonce jedno HHR v nějaké tuning úpravě potkávám u nás v okrese a je to opravdu hezká alternativa k české klasice alá fábie atd..

Já třeba pár desítek km denně jezdím, řekněme 200 jen do práce z práce.... uplně si nedovedu představit že je elektro pro mě volba i když u parkoviště máme stanici a imrvére plnou..

Proto pro dceru schovavame nějaký ty skvosty v garáži :D

Jsem rád že jsem mladý (24) vyrostl jsem v rodině kde vždy byla nějakým způsobem pěstována láska k autům. Ujišťuji tě že nepatřím k těm mladým který auta nebaví a nepotřebují. Sice nejezdím žigulem jako před 30ti lety ale jsem rád že mám své 3 staré analogové vrány o které se musím starat a budu, jelikož mě to baví.

Já se letos svezl v celém lineupu škodovek od Fábie až po Enyaqa a nevím jestli nerad tak Enyaq mě bavil a baví nejvíc. Pak samozřejmě moje krabičky jako 159SW, Cinquecento, Punto MK1... Dědův prohulený Grand Scenic, strýcova uloženka Bravo 1.9JTDm. Letos to doufám bude zajímavější.. :)

Krásná vzpomínka na p. Lopraise, díky němu bych asi dodnes nevěděl co je Dakar :D jakmile se řekne Loprais to se rovná dakar.
Každopádně s tou šílenou dobou a šílenými DAFy se mi vždy vybaví video jak se ta šílená krabice nahání se 405tkou.

Jinak ty auta u nás, za mě by to byl třeba Renault Thalia, vážně, nebo třeba Punto první generace, neskutečný dělníci, sice pohodlí nic moc ale co se týče spolehlivosti, nic co by se dalo vytknout

Líbí se mi tohle prodlužování výroby starších modelů, to je jak kdyby Škodovka vyrobila Octavii Tour z Touru a toura :D
Každopádně hezký článek, vždy mě zajímaly vozy které jsou na cizích trzích a u nás ne.

Bohužel taky s článkem musím souhlasit. Hned v prvních dvou bodech jsem se našel. Začínal jsem řídit přesně jak píšeš, plečku s manuálem a říkal jak nikdy nechci automata protože znovu, jak tam píšeš. Druhý bod, nikdy si nekoupím škodovku..eh, no jasně.
Dopadlo to tak že doma mám automata a už další auto bez automatu na moje ježdění 40tkm za rok nechci a bílá fabie mi u baráku taky stojís tříválcem dokonce hospodsky oplývaným na hovnostojícím TSi a už 90tkm a dva a půl roku na ní nemůžu říct křivý slovo, prostě to jede funguje.

Jo tak to mě nenapadlo :D Ale i tak, prostě za mě si myslím, že ten prostor ohromného auta mohli ještě trošičku lépe poskládat.

Musím nesouhlasit s kolonkou líbí se mi a to ten vnitřní prostor.... Popravdě Kodiaq mi přijde prostornější než Enyaq... Stačí už jen pohled třeba na tu kilometrovou palubku co v tom autě je, chápu, potřebovali schovat klimu a topení ale vždyť taková tesla nebo cokoliv jiného elektro má i kufr vepředu. Škodovka tam má klimu a dalších x milionů věcí. Za mě ten prostor v tom autě prostě není domyšlený. Očekával jsem že když je to platforma na elektro, že se toho místa co nejvíc využije aby to bylo prostornější.

To ružový kapůčo je boží, kde se jako dají sehnat keicars u nás česku? :D

Já bych do výběru zahrnul Formuli E, je to nuda a snad nikoho to nebaví :D

Tak tahle kachna je lepší než ta poválečná, taková správná steampunk kachna :D

https://drivetribe.com/p/this-accident-highlights-the-unsuspected-VcURq4J4QYOBHeIDvK4HcA?iid=HSfqbyubTxmnbZxFUa6AWA
On už to někdo nabourat stihl... tak pro info přidávám :D

Ted by to chtělo nějakou odezvu od redakce zda se jim to pozdává :D mame tu i pár hezkých míst. Myslím si že by to mohl být opravdu fajn nápad

Hele lidičky, kdyby byl zájem lidí, co udělat nějaký takovýhle kafe a káry poblíž nám serveročechům (Liberec a okolí)...
Třeba bych se i hecnul a snažil bych se to i organizovat:)

Já ho mám stále, sice jen 1.1 ale je to držák, to je opravdu auto dokud nás stk nerozdělí :)

Jojo, Punta jsou zábava, taky jsem si jednou takhle štrádoval z práce domu když tu kontrolka immo... zastavím a auto nic, otevřu kapotu a hle, vyskočený + kontakt na baterce, takže jsem jel cca 40km na altík :D To samé s tou kapalinou, někde se mi záhadně ztratila a trasu cca 70km jsem jel bez vody. Naštěstí to auto je tak blbuvzdorný že se za jízdy neuvařilo, uchladilo se vzduchem

Jak je na tom s kufrem? Narvu tam kočár? Možná by to mohla být adekvátní náhrada za punto

A tak ona vydechlá není, nakonec ten nájezd co tam je (190tkm) je ověřený... Ale prostě asi špatný předchozí majitel.



U mě si třeba rád vzpomínám na dědovo Renaulta Safrane, pohodlí, ticho a klid za jízdy, bylo to jedno z mála aut ve kterém jsem jako malý dokázal usnout..
Dneska třeba už beru spíš funfactor, třeba Punto co máme.. Nikdy asi nezapomenu jak jsem jel 40km bez vody a neuvařil jsem to nebo jak mi přes přejetí díry vypadl plus kontakt na baterce a auto dojelo na altík.. :D

Však já si dělám srandu.. :)

Čtu punto, mám radost! Konečně oživí pořádný auto:D
A jestli si do toho fiat rypne, najdeme pod kapotou Fire motory včetně elektro :D

Nehanim to, sam fabii mam a nemuzu si stezovat.
Jen kdyz vidim to porovnání cena výkon, do Vw bych znovu nešel

Popravdě, radši aspoň tohle jakoby "aspoň trošku vybavené" než Fabii 1.0MPi se sociálkou...



Končí kočárkem a manželkou...no nevím..ofci a ofce nejsem a naopak, řekla mi že jestli prodám auta tak mě nakope, že by semnou doma nebylo k vydrzeni :D

K dnešnímu dni... Fabie 1.0TSi - jízdní projev nic moc ale každodenní povinnosti udělá
Alfice 159 - 3 měsíce v servisu.. taky o tom tady budu psát
Punťa - srdcová záležitost..
A pak je tu ČENTO který netlačí na pumpě a nechce nastartovat a stejně tu krabici s rámem mám rád.
Do budoucna bych chtěl nějakou Emeriku s pořádným V8 co bude klidně žrát i trávu kolem silnice a jako takovou fun káru místo punta neskutečně chci Coopera S, ta 1.6 s kompresorem je slast.

A pro vstup.. bude platit i druhá dávka očkování?


@RBMK 106 1.5D je pecka, sice nejede ale aspoň to nežere jel jsem v tom párkrát a celkem jsem se bavil :D Colt zní zajímavě a SUV moc v oblibě nemám, bojím se jich :D
Ono stačí občas jízda v našem punťovi, žádný asistenti, žádný posilovače a jedeš

Řekl bych že by ten bazarový snílek byl každé auto co je starší 20+ a nemá moc techniky... :D
Kupříkladu naše punto, tam je opravdu znát jestli jedeš 50 nebo 130.

Já si prošel školením bezpečné jízdy a až tehdy jsem po dvou letech pochopil co vlastně auto dokáže i když to je městská krabice jak píšeš... Určitě souhlasím s tím že k autoškole by něco takového na tu vyzkoušenou být mělo.

Já právě přemýšlel nad 1.8TDCi s 92kw, automat asi oželím jelikož jedu denně 150km cestu a toho 95% dálnice..
Četl jsem že ta 1.8 je nejspolehlivější.

Novinka vypadá krásně... nemá ale někdo zkušenosti a co a jak jezdí jeden ze starších S-maxů? Asi jsem dospěl a vyměním sportovní kombík za sportovní MPV...

Kdy bude další trackday? Že bych taky konečně vytáhl nějakou ze svých hraček..:D Vypadá to totiž jako zábava

Mě popravdě naštvali i koncepty naší domácké Škodovky.. například Joyster (koncept roomstera) a nebo třeba Vision RS (Scala)
Vím že je to automobilka pro masy ale z celkem hezkých konceptů se stalo to co vždy... klasická česká konzervativní nuda.



Parádní recenze, parádní kára. Taky se po Unu (popřípadě Tipu) ohlížím, tak snad se mi zadaří.. :)

Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů