Calif
Jméno | Jaroslav Juklíček |
---|---|
Bydliště | Pelhřimov |
Registrace | před 6.3 rok. |
Poslední aktivita | před 13.3 dny |
Komentářů u článků | 36 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jezdil jsem cca 15 let v starých, tehdy luxusních BMW....pak přišel zlom a odmítl jsem do toho cpát čas a peníze. Koupil dvojkovou ovci, našel jsem málo jetou s benzínem a automatem s měničem....zvyk z těch limuzín.
Můžu to porovnat objektivně. BMW byla obvykle přes 20 let stará. Ovce má teď jen 17....Ale z výbavy má vše co potřebuju, respektive z toho co mělo jedno bmw a na co jsem si zvykl nemá...webasto s dálkou....pak už jen horší sedačky.....jinak mi tam nic nechybí. Provoz vyjde tak o polovinu levněji a v servisu nejsem tak často....je to auto bez duše, ale moje duše má větší klid :) Takže ano, současná auta stárnou pomaleji....
Mám ten zázrak FSI v O2 , ale vrstvené spalování to nemá, klasická homogenní směs.....ale je to přímovstřik , tak tam tu Vervu liju už dva roky co to mám kvůli karbonu atd...a zatím žádný problém.
Při dnešních, budoucích cenách elektřiny vyjde levněji provozovat Dodge Ram V8 ...
Měl jsem dvě e38 a vždy na 16", jednu jsem koupil na 18" a nedalo se to....
Taky jezdím, ale motku co by tam jen překážela a v první zatáčce bych urval výfuky.
Pěkné čtení, ale sakra, nemá to konec :)
to je Benzina? Tak tam bych asi taky přednost nedal ???? Dobré vědět....
Za mě volič na středovém tunelu, ideálně ve výšce loketky..... oporám si o něho dlaň, kolikrát jsem zkoušel to nedělat, ale na tu dlaň visící z loketky bych si nezvykl.....a v ovci 2 je hlavice krásně široká....
Před 21 lety mi bylo 18....Jawa 350 Californian v policejní verzi....Jedu v Kladně kolem kablovky směrem k přejezdu na Cikánce ( místní, dodnes výstižný název ) , široká silnice, od zastávky vyběhnou dva zpitý cikáni a jako že mě s rozpaženýma rukama zastoupí cestu, místo abych zastavil nebo je zeširoka objel jsem hrdinně pokračoval beze změny směru jízdy, ten první malinko uhnul, ale vzal jsem o něj pravou brzdovou páčkou, mašina šla s řídítky vpravo k zemi na levou stranu vlivem cikánské odstředivé síly. Ještě stále zpomaleně vidím jak zadní kolo stále rotující podmetlo more nohy, sňalo obuv, která letěla opačným směrem než přemet činící majitel ...
Když jsem se po efektním skluzu a ráně přilbou o obrubník zvedl tak bosý aktér se právě zvedal po provedeném gymnastickém prvku a druhý se kvapně vzdaloval. V tom se kolem vyrojilo asi deset snědých fakanů a jedna paní s taškou cinkajicí lahváčena co na mě křičela že jsem jim "zabil tatu".... Chtěl jsem volat policii, ale došlo mi, že jsem až příliš dlouho odkládal absolvování STK v řádném termínu....Bosého však slova o policii velmi sklidnila a jal se hledat své tenisky. Zvedl jsem Jawu a zjišťoval škody. Blinkr fuč, heft odřený, stupačka kolmo k nebi a řidítka v nepřirozeném úhlu..... Nešlo to nakopnout, asi přelitý karburátor....za cenu půl krabičky cigaret mě haranti za všeobecného veselí roztlačili..V Kladně už dlouho nebydlím, ale vždy když tím mistem jedu si tu situaci přesně vybavím jak film...
Nevím co s tou minazdou pořád máte
.... než jsem začal chodit sem, netušil jsem, že je to tak supr ťupr autíčko....
Bmw e36 325i nebo 328i, kdyby byla námitka na tu stahovací střechu, tak tu to může mít taky....oproti tomu prdítku je v tom místo, může to mít velmi dobrou výbavu, samosvor atd....je to použitelné všude....cena? Dnes směšná, dostupnost dílů? Vynikající....
A vypadá to jako auto....
Umlaťte mě řadící pákou z Moskviče, ale zatím stojím....
Ano, to je skutečně ošklivé a drahé auto....s image to u mě ale nemá co dělat. Je to prostě hnus...
Mergly z 80s a 90s jsou mé nejoblíbenější....w123,124,140, snad se tam vejde i čína w126 .... to jsou už legendy .... v tom se nemůže stydět nikdo.... když je to tedy evidentně ve stavu a ne na dojetí. Každá stará prémiovka z Velké trojky mě vzdy na silnici zaujme.
Tohle mě nechává chladným.
Měl jsem e36 i Feldu, e36 s r6 jela impozantně a felda se opravovala sama, respektive prakticky zadarmo. Auta si kupuju buď jaká potřebuju nebo jaké chci.... Co na to čumilové na chodníku je mi putna.....
Zvláštní, ale já bych aspoň na chvíli chtěl každý z těch modelů... hlavně Phaeton...
Největší nesmysl vidím v té Felině...dnes se prodávají hnusné polovraky s pravostranným řízením za statisíce. ... vlastně za víc než ten Phaeton ????
Jinak velmi zdařilý článek.. díky
Taky jsem ji koupil....ale nešel jsem středem a koupil liftback v benzínu s automatem ???? Je to dobré obyčejné auto ....
Měli jsme v rodině BX 1.4, krásně bílý...v době kdy bílých aut nebylo tolik. Bylo to krásně pohodlné a uvnitř obrovské. Tuším ročník 87... ještě v roce 2008 jsem ho tu vídal v běžném provozu s majitelem co ho od nás koupil lehce bouraný na čumák..... krásně hranaté auto...to byl ale poslední BX co jsem od té doby zahlédl...docela bych ho bral...s hydraulikou nebyl nikdy problém.
To už i na sériová auta cpou ta hnusná černá kola? K BMW mám pozitivní vztah, ale tohle vzhledově není můj šálek kávy, nelíbí se mi přístrojovka ani palubka....Ale věřím, že to jede skvěle. K té hmotnosti, měl jsem e38 a celková hmotnost byla přes dvě tuny, výkon pouhých 190 koní a nepřišlo mi to nijak líné nebo neobratné pro běžnou nebo lehce ostřejší jízdu....Otcova X3 v naftě a 160kw je taky vzhledem k dvěma tunám velmi rychlé auto a i s tou vysokou karoserií se vodí až velmi lehce.... až na ten šíleně tuhý posilovač řízení...
Dvě děti i s kočárem jsem vozil v BMW e38....
Je to spíš o pohodlí, do auta s vysokou střechou a pátými dveřmi se ty věci prostě lépe dávají. O děti tak nejde, sedačky se vejdou snad do každého auta, ale jde o podélný prostor mezi sedadly, až povyrostou aby ti pořád nečutali nožkama do opěradla....
Ano .... ale s tím nastupováním... jezdím často otcovou X3 první generace, a to nastupování a vystupování z vyššího auta není příjemné, pro mě naopak, nehledě na to že při průměrné výšce z toho nelze vylézt aniž by si člověk nezamazal nohavici. Ale pokud to byla zajímavá koupě tak samozřejmě proč ne....
Měl jsem podobné požadavky.....ale benzín byl podmínkou... já ten smrad z nafty prostě nesnesu. Ale naštěstí jsem se nebál do výběru zařadit i onu Octavii.... Tohle má zřejmě navíc jen pohodlnější sedačky a větší výlučnost v běžném provozu...
Za mě super.... až na pár gramatických chyb, které se bohužel objevují i v tištěných médiích typu Autotip Klassik.
Styl se mi líbí a dokonce by mě přinutil se o auto zajímat blíže, pokud bych tedy nějaké levné nové hledal....
Facelift povedený, krasná kočka.... až se nechce věřit, že tahle auta mají být brzy výhradně elektrická.
Vsuvka s dětmi a Teslou pobavila..
Já to vzdal, 15 let ve 3 Bmw, poslední dvě 7er e38....po investicích blížící se 200 tis Kč to začala vzdávat karoserie a další desetitisíce jsem prostě odmítl pumpovat.... jako daily na dojíždění do fabriky a bez garáže to prostě přestalo dávat smysl.... navíc přišla rodina.. ale moc mi ten obývák s neskutečně pohodlnýma sedačkama chybí....koupil jsem český sen v benzínu, ale neodpustil jsem si aspoň měničový automat....kvedlání klackem mě sedma definitivně odnaučila....ale plně ti rozumím....ale jak říkali Němci...."es komt der Tag"...
Zrovna na té fotce s Mercedesama jsem si v první chvíli myslel, že jsou všechny stejný..... to není dobrý příklad...
E38 728ia... Stála kilo, bez rezu, původní, na danou motorizace velmi pěkná výbava.... Za dva roky náklady na údržbu další kilo. O renovaci nemůže být řeč. Je to dailyna, a prostě jsem ho chtěl....hodlám si ho nechat tak dlouho jak jen to půjde....
Gratulace, krásné auto. Ale miluju tu zelenou e39 z těch odkazů dole!
Poslední komentáře
- James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove.... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
A situace je ještě o to horší, že s Volvem by se měl porovnávat...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů