
PB
Jméno | Pavel Burian |
---|---|
Bydliště | Asie |
Registrace | před 5.5 rok. |
Poslední aktivita | před 8.6 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 385 |
Pozitivních komentářů u článků | 141 |
Negativních komentářů u článků | 17 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ad astra per alas porci ... nebo nějakýho jinýho zvířete
Aneb krátké intro o čem tento blog bude, pokud se (s vaší podporou) dokopu k tomu jej provozovat.
Metalicko-Mechanická Unie
Aneb blátivá portugalská stopa v automobilovém průmyslu.
70 series jako daily? Část první: co je to vlastně zač
Krutá realita krutější než nejkrutější představy. True story a děsivá odhalení – ale až v druhé části.
Posledních 50 komentářů

Asi se nemam ani ptat, jestli to ma ctyrkolku, ze ne?

A Kia Stinger je taky premie? No tak to jsme uz uplne v pasti…

To bylo vsechno? Dva? A co subaru legacy/outback s 3,6 ? Nebo treba nejakje ford, pokud chcete domu pesky?:)

To vetsina tech vw smart veci… fakt nejsou moc trvanlivy.





Joj bavorak... lederhosen, nas*ano v hlave, cumak jak teplej bobr a tri body dolu na socialni skale - jen o jeden stupinek nad majitele ohnilych Audi. Ja vam nevim, proc mame vlastne jediny clanek za poslednich X dni o aute ktere nikdo nechce?



Moji neexistujici oblibenci:
1.) Carmagedon - Lada
2.) GTA VC - Cuban Hermes
3.) GTA VC - Mister Whoopee
4.) Taxik z Quarantine (fuj to jsem ale starej)
5.) A samozrejme Militech Basilisk z Cyberpunku :) ...to ale neni moc auto..:))






V konfiguraci za 1,5 (trosku lepsi vybava) je GLB podstatne lepsi volba - a trosku slabsi s diselem by byl mnohem lepsi volba nez Kodiak. Mista v tom bude stejne, ale bude to mnohem prijemnejsi...

Tak to samozrejme - spis tady jde o to, ze Skoda neni nijak premiova, nebo prestizni znacka. Pokud postrada clovek styl a potrebu, tak korejska suv poskytnou lepsi uzitnou hodnotu. Pokud styl nepostrada, s malym priplatkem za ty penize bude mozna zvenku mensi premie. Zevnitr to bude jedno, tam misto odpovidajici footprintu neni.

No pokud mam 1,4 milijonu, tak mam 1,6 nebo take 1,7. A za ty penize skodiak nestoji. Barvu ma ale hezkou a ty sedacky vypadaji uzasne - o to zadna :)

Soucasny smysl elektroaut vidim v kombinaci danoveho odpoctu a snizeni mesicnich vydaju. Jako soukroma investice mi prijde tenhle vozik celkem nekonkurenceschopny.

No u toho ZX - rozhodne ne vylozene zavodni, ale v podstate zapomenuty hothatch ZX Volcane by mozna do toho listu patril. ZX jako takovy bylo velmi zajimavy auto: disponovalo pasivnim rizenim zadni napravy, coz z nej delalo zajimavy stroj (clovek musel prekonat pocit hroziciho prevraceni, aby se zadni kola zatizila a natocila, pak se auto krasne chytlo) i v zakladnich verzich. Volcane mohl mit vyborny benzinovy dvoulitr, ale i obycejne ZX bylo celkem super.

No coz na normalni vesnici, tam aspon byva nejaka zakladni infrastruktura, ale v takovych smoulovych sidlistich na lezato, nekde v polich na pul ceste mezi Prahou a Plzni, tam je clovek teprve v pasti:))

Pokud jsem v CR, bydlim na Smichove - presneji u malostranskeho hrbitova: to je - vzhledem k blizkosti Andela - jedna z oblasti nejlepe pokrytych verejnou dopravou v Praze (a potazmo v CR). Kdyz se zamyslim, kterak se moje hromadne-dopravni navyky zmenily po prichodu Uberu - a tedy se zvysenim jednoduchosti privolani taxiku a rozhodnuti, jaky zpusob dopravy pro danou cestu pouziju, rekl bych, ze Uber pro mne funguje v ramci dvou hlavnich potreb: 1.) doprava na/z letiste, 2.) nocni svoz opilcu. V prubehu dne pro pohyb v ramci mesta mi neprijde taxi moc efektivni a zvlaste u nejakych nestandartnich lokaci je predevsim vyzvedavani pomerne opruz. Clovek navic pomerne hodne plati a zaroven si vychutna veskere zacpy a radosti automobilismu ve meste. Sebehnout na zastavku a svezt se mestskou bez potreby cekani, privolavani auta, propletani se mestem a platbou v urovni celodennich listu je uspokojivejsi. Od doby co existuji modre zony se snazim nejezdit do Prahy autem a tudiz pouzivam taxi pokud mam nejaka vetsi zavazadla - jinak to nema myslim moc cenu. A dame jidlo povazuji v ramci Prahy za zhovadilost: bud si uvarim, nebo dojdu do restaurace (castecne kvuli zazitku). Sluzby typu rohlik byly super v ramci karanten a lockdownu, ale jakmile to opadlo, radeji si starosvetsky do kramu dojdu... prece jen se cloveku vybira lepe realne zbozi, kupovat zeleninu pres internet je pro mne opruz. No a hlavne jsem zjistil, ze sedet doma a pak sedet v aute a ani se nehnout dela z cloveka trosku. I prochazka do obchodu muze rozjastnit den:)))

Jsem mel uklizet bordel po Silvestru a misto toho parim na Maxe Raaba... prokleti budizte!


Jako zazitky blabla bla... kouzelnej rok to byl! Ale hlavni prinos tohodle clanku byl stejne link na muziku:) nejvetsi uchylarny, ktery se znepokojive shoduji s mym vkusem:) Radost mi Zlokocka udelala, jak jsem na to zapomel, tak to dneska sjizdim cely a zacaly mi dochazet piva od Silvestra... Krasnej 22 decka, doufejme, ze bude jeste lepsi nez tenhle rok.. death to 2021!

Opravdovy Dakar koncil na malem kopecku vedle ruzoveho jezera Lac Retba (aka Lac Rose). Muzete si pujcit ctyrkolku a dojet si tam (a jeste si dat par kilometru plny palby po opusteny plazi). Samotny jezero Retba je unikatni svoji tezbou soli a vubec cely to misto je magicky - na tom kopecku byla vzdycky ohromna party a lidi cekali, az se auta prevali z poslednich dun. Kdyz z toho kopecku slezete, zapadnete do pisku po kolena - i na blbej ctyrkolce je to treba kalit, protoze jinak se zakopete neuveritelnym a naprosto unavnym zpusobem. Hrozne rad na Retbu jezdim, a ten pocit rallye tam porad je... :)



Ano, video kolem deste minuty mi k navalum silne uzkosti stacilo????


Jest ironii, ze nejvetsi cast diskuse o kvalite interieru okupuje clovek, ktery ma starou Teslu, etalon kvality interieru :))

No ono se nema Isuzu a Iveco moc jak prosazovat. Iveco nepachne z Evropy ( a Massif je paradoxne nastupce Defenderu, je to prebastlena Santana). A iveco nema v podstate nic ekvivalentniho pracovnim strojum typu LC79 nebo gecku. Ma jen Dmax a to je ekvivalent Hiluxu/Rangeru a podobnejm ... jen s mnohem mensim servisnim zazemim. A jak uz jsem kdysi psal, samotna nakupni cena je pro zamysleny typ nasazeni zcela nepodstatna - vetsinou nakupujes auta jednou a musi prezit celou operaci (dulni, humanitarni, jakoukoli) a nebudes riskovat, ze se ti to rozsype v pulce, protoze to je mnohem vetsi problem nez koupit draho vetsinou.

“We clearly need to work with partners to give ourselves the coverage from a service point of view. There's parts of Africa and Australia where some people think Toyota parts grow on trees, so we know what we're up against,”

Grenadier bude vybornej. Je to spravne prastroj jen na pul (takze se konecne neco vyrovnava kontinualne vymazlovanymu prastroji LC79) a navic pouziva civilizovany (rozumnej kontinentalni) komponenty a ne vymysly britskeho socialistickeho inzenyrstvi. S tim se totiz pojil jeden malej problemecek - na ty hranaty britsky kramy se totiz poradne nikde mimo jejich byvale kolonie nedaly sehnat dily. Co je totiz zajimavy, je kombinace dealerstvi ktery s Ineosem zahajily spolupraci a zajimavy benefity - napriklad zaruka v Australii neni limitovana najezdem, pouze roky. Ono totiz kupujici LR nejsou opravdu klicovou skupinou zakazniku, tou klicovou skupinou jsou zakaznici Toyoty. A Toyota je kmenova zalezitost, tam se jen tak neprestupuje.
Co by me taky zajimalo, bude porovnani s Ivecem Masif, to je podobny pocin, ale spis z fleetovych duvodu (stejne jako v cr napriklad MAN TGE).

Caterpillar normalne se spalovanim vodiku pocita... ale do vetsi techniky, lodi a tak.

Michal88 - hele porid si radsi neco legendarniho:) Chapu ze Pluriel je asi jedinej kabriolet od Citroenu, kterej lze sehnat za cenu dvou sepranejch kosil, ale:
1.) existuje novy e-mehari https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=333824392&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
2.) existuje puvodni mehari https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=297937112&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
Kdyz by uz clovek chtel citroen ... a nebo DS3 cabro

Ono C3 vseobecne nejsou proti desti moc odolne, takze by me prekvapilo, kdyby tato na tom nebyla jeste radove hur...

Design bych oznacil jedinym slovem: samoucelny.

Hehe, cas prihrat si polivcicku, bo co je lepsi nez parazitni advertisement: https://www.autickar.cz/blog/clanek/samohyby-ve-stinu-padisaha/1264/

Na Hjundaj me popravde nejvic odradilo, jak radostne podporoval mestsky fizly a podobnej povl. Napriklad v CB to bylo hodne signifikantni.

Dodavka neni blbost, dodavka je nejlepsi. Vetsina z nich se neridi odlisne od osobaku, vetsina z nich nema vyrazne odlisnou spotrebu, zato vetsina z nich je podstatne uzitecnejsi nez nejake MPV.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=330413189&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
staci vybrat ty milijony za pozitivni recenze Citroenu, a tatik ma k vanocum trilitr :)

Nejuzitecnejsi rozvaha porizeni elektroauta, kterou jsem do dneska cetl:) Dik.

Ratan: ze vseho nejdriv, dekuju za krasnej komentar:) Ja nikdy nerozporoval, ze formule ma svoji funkci. Ja jen popiram domenku, ze je zabavna. Technicky zalozeny clovek dnes muze nejen sazet na miliony aktivit posouvajici hranice lidskeho poznani a schopnosti, ale muze se jich i ucastnit. Neni duvod cumet na hamiltona,. Hamilton nepomaha, nemotivuje,.. vlastne ani nepropaguje. Nikdo nevi, kdo tam soutezi a nikdo ani nevi, proc to ti lide delaji. Formule je mrtva. Mozna se bude jeste nejaky cas hybat, ale je mrtva. Srazeniu srnku u silnice take nepozorujete do posledniho dechu: bud ujedete, nebo udelate gulas. Sledovani F1 je v podstate pozorovani umirajici srnky. Chces vedet jak to skonci, i kdyz to vis, ale nemuzes se odtrhnout, bo chces videt ten posledni zachvev kopejtek. Je to NUDA a sledovani te veci je nekrofilie. Prej existuje i formule elektricka, tam ty mrtvy srnky pravdepodobne zneuctuji: áe to nevim, prenos z takove obskurnosti muj televizor nezaznamenal…

Me proste formule hrube nebavi. Jasne, je tam pretizeni a rychlost a technologie a blablabla. Ale sledovat to v televizi je pro me nuda (napriklad takovy curling je mnohem zabavnejsi) a sledovat formule nazivo je nuda stejna, ale hlucnejsi. V Abu Dhabi mne mnohem vic zaujali zavody velbloudu - predevsim to, jak maji na hrbete roboty, co je bicujou - to je panecku technologie. A je to inkluzivni - chudsi tymy tam maji misto robotu deti. A proste nemam tak prazdnej zivot zarucujici mnohahodinovej attention span, abych vydrzel hodiny koukat na krouzici voziky, ktery nejezdi bokem, nehori a ani nejsou okazale neekologicky. Jakkoli high-tech, je to NUDA.

Naprosty souhlas s Kubajzem - F1 je suverene nejhorsi. A i ten opovrhovany Nascar je mnohem mnohem vetsi zabava. A dragraces? C´mon to je predevsim "pohar konstrukteru" - koukam na to kvuli obskurnim stavbam, co zavodi..

Ten Cygnet fungoval jeste trosku jinak. Aston Martin ho pribaloval k velkymu autu zdarma, prave proto, ze to nikdo nekupoval. Ale ledni medvedi byli touto uspornou operaci (misto jednoho auta dve) nepochybne zachraneni...

Tak jo, ja se priznam. Koukal jsem na cenik. Koukal jsem taky na cenik 79. Pak jsem si do 79 sedl. A rekl jsem si, ze 79 nechce v evrope doopravdy nikdo. Ale tohle jo - tam si ani nemusim sedat. Tohle chci ja. A strasne moc. Dam tomu rok, bude na to akce - bo u Tojoty je vzdycky akce. Tak zhruba kilo. Zadny picovani s malym a rychlym sedanem. Tohle jezdi bokem na suchu i pred skolkou. Vitej stari, vitej zaplacena hypoteko, sbohem zenino druhemu autu do rodiny ... muhehehehehe:)

Taktez jsem na zaivo nevidel, ale verim, ze to bude dobre. Mozna to uplne nevydrzi (jak rikal ten clovek co psal naposled Beastara :))) ale verim, ze prvni wow efect bude super

Musim rict, ze interier se mi libi moc. U vsech DS. Je zajimavej, takhle z rychliku vypada kvalitne... a to je vsechno. Nenachazim duvod, proc bych mel za hezky calounenyho pazouta s motorem ze sekacky platit jeden a pul mega. Nema nic, cim byly puvodni citroeny prevratne, nema ani vetsinu toho, cim si dokaze zakaznika ziskat cokoli jineho.
Neporovnavam to rozhodne s nejakymi premiovymi znackami, ale i tak - pro predstavu:
1.) Camry 2021 v plne palbe (v podstate si lze priplatit jen za barvu) 1 100 000.
2.) Lexus ES 300h, limitka 1 240 000, za 1,5 mega potom nesrovnatelne lepsi auto (a priznavam, jejich interiery miluju, zvlast ty ruzne hnede:))
3.) Jaguar XE SE (takze ne uplne holatko, s benzinem a ctyrkolou) ... nejakych 1,3 mega. nejdrazsi 1,6.
4.) Genesis Exclusive: pokud chcete V6, 4x4 a mate slabost pro obskurni znacky: budete tam za 1,6.
Proc by mel nekdo proboha chtit tohle DS?

Haha Henry, zas tak rychly to neni, je to skareda tezka draha almara. A pravdepodobne tvrda a nepohodlna jako vsechny skodny:)) Ale verim, ze pro nejaky vesni je to ultimate dream machine.

Na vozeni deti na krouzky asi dobry. Jinak nic zajimaveho. Celkem jsem musel patrat, kdeze ten facelift. Pak jsem to nasel a nemam na to zadny nazor. Vypada to stejne jako predtim. Je to cele nudne. V barve nudy. A i to je mi jedno. To i ten modrej nezajimavej pazout z minulyho clanku me zaujal vic.
Poslední komentáře
- Woyta, Ne-report z Isle of man TT 2022
Se sajdou to není sranda. Tam končej rovnou dva. V Hořicích... - Woyta, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
No já si před pár měsící říkal, že už nechci v garáži... - Chase, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Jo, jo, tohle auto znám. Nebýt toho, že jsem se zařekl, že dokud... - Chase, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Byla i taková myšlenka, ale nechtělo se mi předělávat i zahrádku.... - Franz Kafka, u blogu R8 - po třech letech
Jako velký fanoušek Audi, co jezdí daily Alfou musím uznat,... - beastar, u blogu R8 - po třech letech
esmo- Na rovinu když vynecháme těch několik málo dnes už spíš... - Woyta, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Jedna fotka. Nejspíše to asi budeš znát. - Woyta, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Pokud hledáš rezervu, tak na Subaru clubu na FB se objevil... - bkralik, Ptejte se: Můžu na trackday i se svým...
Já bych jen doplnil, že Micra skončila primárně kvůli tomu,... - Habakukk, (Výletové) Kafe&Káry vol. 37: Červencové...
Doufám, že máte zjištěno, že není Baseball jinač tam bývá... - krab, u blogu R8 - po třech letech
Pěknej blog, čtu to až teď s nějakým zpožděním... mě to nepřijde... - Trinom, Ptejte se: Můžu na trackday i se svým...
Kulišáci, nebyli jste to vy, kdo polovičatá auta z trati... - Trinom, (Výletové) Kafe&Káry vol. 37: Červencové...
Fun fact: Parkoviště Pražská se nevyskytuje na ulici Pražská,... - StreetPro, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Vypada naramne, stejne jako cely pocin :-) - esmo, u blogu R8 - po třech letech
Servisní náklady jsou povětšinou poplatny exkluzivitě a pořizovací...
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
182 koní výkon
6 966 ccm objem
2009 rok výroby
208 koní výkon
4 000 ccm objem
2019 rok výroby
275 koní výkon
1 998 ccm objem
2010 rok výroby
170 koní výkon
3 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Kdy jste objevili Ameriku vy?
91 komentářů - Peugeot e-Rifter: Jednoduše
63 komentářů - Bazarový snílek: Bez střechy levně
47 komentářů - Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?
45 komentářů - Nejnepochopitelnější závady, jaké se vám přihodily
42 komentářů - Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě
41 komentářů - Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
39 komentářů - Mazda 2 Skyactiv-G - 90: Dlouhý převod dojmu vládne
35 komentářů