
PB
Jméno | P B |
---|---|
Bydliště | Asie |
Registrace | před 6.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.5 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 405 |
Pozitivních komentářů u článků | 156 |
Negativních komentářů u článků | 17 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ad astra per alas porci ... nebo nějakýho jinýho zvířete
Aneb krátké intro o čem tento blog bude, pokud se (s vaší podporou) dokopu k tomu jej provozovat.
Metalicko-Mechanická Unie
Aneb blátivá portugalská stopa v automobilovém průmyslu.
70 series jako daily? Část první: co je to vlastně zač
Krutá realita krutější než nejkrutější představy. True story a děsivá odhalení – ale až v druhé části.
Posledních 50 komentářů

Po Novém roce kolega mojí ženy v Senegalu prodával Renault Duster a tak jsem se přichomýtl k přemýšlení jestli to nechceme náhodou koupit. Byl jsem příjemně překvapen: mají podstatně lepší motory než v EU (normální objem i počet válců). A vypadají lépe než Dáčije: https://www.renault.sn/cars/renault-duster/renault-duster.html ...a krom toho, furt premejšlím o tom jejich malým UTE: Renault Oroch. Ten je fakt boží:) prodává se v EU? https://www.renault.sn/cars/nouvelle-renault-oroch/renault-oroch.html


Ta snaha "zesportovnit" takoveho tlusteho pasika s litrovym moturkem odznacky ST-line me bavi...

Jo, je to spis osobni lokomotiva... To je ta ekologie woe :))

Subaru ma bozi EyeSight, jedinej jejich problem je, ze nedavaji do aut motor. Jinak, nemaj redaktori referencni elektroVolvo? :) to cloveku ten ideologicky spravny pohled ujasni:))

Pamatujete si to bily auto ve filmu Equilibrium? Tak to je presne ono - budoucnost techno totality od svedsko-cinskych soudruhu.

Zit venku neznamena nezbytne uspech: neco by nam o tom mohli povedet muklove co jezdi makat do UK (jestli to jeste vubec nekdo dela). Ale kazdopadne to znamena odlisny pohled na domaci deni a moznost porovnavat. A cim dal jses, tim lepe se porovnava:)

Hele, bejt tady, mel bys pocit ze celej svet Papua je:))) Ale ono je to jedno, luxus dochazkovy vzdalenosti do prace plati vsude..

Neznaje pana, ale stavaje se tredni generaci, s jeho moudrem se naprosto ztotoznuju. Jezdim do prace po te silnici na fotce jenom nejake 4 km asi tak 4x denne, ale autem jezdit musim - a tak rad bych misto toho vstal drive a proste sel pesky...


Ziju v zahranici roky. Letos jsem doma stravil neceleho pul roku / po asi deseti letech. A ted, kdyz mam jet domu na Vanoce, pojedu, ale ze by mi Evropa chybela - to mi nechybi. Proc o tom pisu: protoze Evropa uz nechybi uplne nikomu. Pro same regulace a levicove picovani jsou v podstate vsude na svete lepsi podminky k podnikani, srovnatelna (a v ramci stredni tridy casto i lepsi) zivotni uroven a pro tu lekarskou peci si casto proste doletite (tam, kde je to treba - prachy na to budou). Je neuveritelne, jak se EU pomalu propada a hlavne, jak zije z podstaty. Zevnitr to jeste neni tolik videt, ale z venku zatracene jo. A i treba vietnamske auto pomuze par lidem, aby si to uvedomili. Vypada to normalne a asi to bude i normalne fungovat... a to financovani baterky je minimalne zajimavy napad...

On zakaznik ani tak nezchudobnel, ale proste jim na to s*re. :)

On bude nekdy nekdo v realnem svete tyhle dve auta porovnavat? :DDD tak to asi fakt ne :DDD

No, Tak jasne, ze to neni uplne jednoduchy, ale prave u Renaultu muzes snadno vystopovat upadek konkurenceschopnosti nekdy pred deseti-patnacti lety a ruku v ruce s krizi a hromadou elektraren za zady, elektromobilita byla cestou hrobnikovi z lopaty - a jasne ze to ma co delat s tim, ze to je statni podnik (teda asi z desetiny). Zmena narativu, tedy zamereni na ekologii (a pak kumulativni "sailing ship effect") prisel az pozdejc. Ja to na vyrobce nesvadim kterak se snazis prezentovat, ale rikam, ze jejich role v tom byla rozhodne silna a nekde dokonce motivovala vlady k zahajeni elektromobilniho tazeni.

BTW, proto je z logiky veci lepsi volit auta na ramu, bo tam si na karoserii obrnis, co chces, zatimco u samonosne karoserie se lepi panely spis tam, kde je v konstrukci misto..

No, to ze to bude nenapadny muze rict jen nekdo, kdo obrneny auto nikdy nevidel... a i tomu (pokud nekdy videl Landaka) tam bude neco pripadat trosku divne. Predevsim zesileny ramy oken (to nejde moc okecat) a pokud nebude auto mit uplne zacernena skla, tak jeste hodne divnej lom svetla. A hodne stesti s tema dverma bez pridavnych zapadek (pouzivaji se petlice jak od chliva), to se pri jakemkoli vybuchu vyvali behem vteriny. Tyhle auta mivaji z konstrukcniho hlediska strasne moc slabych mist, napriklad mezery ve dverich - treba u LC se tak cely ram dveri nahrazuje specialnim odlitkem, aby se to prekrylo, to nevypada, ze tady bude uplne mozne. Jako urcite lepsi nez nic, ale byl bych opatrnej: VPAM 4 je na urovni B3/B4, coz neni uplne nic moc a VPAM 6 je furt pod B5, ci maximalne ekvivalentni. Pro hrubou predstavu, tabulky jsou tady (http://armour-works.com/standards.html) a jeste se podivejte na to, jak se to meri - cim je soustrel tesnejsi, tim se da povazovat certifikace za narocnejsi (velmi zjednoduseno:)

No s Euro 7 se jeste uvidi, bo i kdyz uz i Evropske komisi zacina dochazet, ze to prepiskla... Ono ale Renault v zadnem vleku neni, silne loboval a ted je v pasti, kterou si na sebe upletl, stejne jako VW.

Je treba uznat, ze tyhle predrazeny mr*ky ve me vzbuzuji jistou nostalgii... zhruba jako u starsich soudruhu napriklad ziguliky, nebo debilni skoda 130... nedavno jsem zjistil, ze to skodovkovy peklo, ze kteryho tatik udelal kurnik pro kaceny byla exportni verze, pry 400 kusu... vcera videno k prodeji za dveste litru. No, ani se nedivim, ze to v zahranici nikdo nekoupil, jako kurnik to dnes slouzi mnohem lepe, nez jako auto tenkrat.
Vzit tech hypotetickych sto-stopade co chteji sasci vyse za ty svoje terakem kasirovany vraky, muzu mit (velmi strucne vybrano), uplne jiny level auta. Daily a s potencialem "joungtajmra":
Lego H6: https://auto.bazos.cz/inzerat/158845531/prodam-subaru-legacy-h6-30.php Pecka auto. Jen z toho omlatit ten tesko tuzing
https://auto.bazos.cz/inzerat/158723035/subaru-legacy-sedan-30-r-180kw-executive.php ... za 75 klacku? pohoda...
A japonskej pohrebak na psy za kilecko.. https://auto.bazos.cz/inzerat/158729946/honda-accord-24-140kw-2003-executive.php
... a cokoli z toho bude jonungtajmr za nejakych deset let. :)

Prehlidka luxusnich pasti:) Ceny naprosto neuveritelny, za ty prachy to dost postrada kouzlo:D. Ja dostal svoji R25 zadarmo....

Vyzneni recenze: nuda nuda nuda. Skoda slov a nuda. Prepravni kapsle v poutove barve. Pohon nepodstatny, vykon nepodstatny, dojezd nepodstatny. Emoce nula. Hodnota jakasi, asi tak prumerna.

A dorazi tradicni sekce dutohlavu s baworaky?? :))

Asi se nemam ani ptat, jestli to ma ctyrkolku, ze ne?

A Kia Stinger je taky premie? No tak to jsme uz uplne v pasti…

To bylo vsechno? Dva? A co subaru legacy/outback s 3,6 ? Nebo treba nejakje ford, pokud chcete domu pesky?:)

To vetsina tech vw smart veci… fakt nejsou moc trvanlivy.





Joj bavorak... lederhosen, nas*ano v hlave, cumak jak teplej bobr a tri body dolu na socialni skale - jen o jeden stupinek nad majitele ohnilych Audi. Ja vam nevim, proc mame vlastne jediny clanek za poslednich X dni o aute ktere nikdo nechce?



Moji neexistujici oblibenci:
1.) Carmagedon - Lada
2.) GTA VC - Cuban Hermes
3.) GTA VC - Mister Whoopee
4.) Taxik z Quarantine (fuj to jsem ale starej)
5.) A samozrejme Militech Basilisk z Cyberpunku :) ...to ale neni moc auto..:))






V konfiguraci za 1,5 (trosku lepsi vybava) je GLB podstatne lepsi volba - a trosku slabsi s diselem by byl mnohem lepsi volba nez Kodiak. Mista v tom bude stejne, ale bude to mnohem prijemnejsi...

Tak to samozrejme - spis tady jde o to, ze Skoda neni nijak premiova, nebo prestizni znacka. Pokud postrada clovek styl a potrebu, tak korejska suv poskytnou lepsi uzitnou hodnotu. Pokud styl nepostrada, s malym priplatkem za ty penize bude mozna zvenku mensi premie. Zevnitr to bude jedno, tam misto odpovidajici footprintu neni.

No pokud mam 1,4 milijonu, tak mam 1,6 nebo take 1,7. A za ty penize skodiak nestoji. Barvu ma ale hezkou a ty sedacky vypadaji uzasne - o to zadna :)

Soucasny smysl elektroaut vidim v kombinaci danoveho odpoctu a snizeni mesicnich vydaju. Jako soukroma investice mi prijde tenhle vozik celkem nekonkurenceschopny.

No u toho ZX - rozhodne ne vylozene zavodni, ale v podstate zapomenuty hothatch ZX Volcane by mozna do toho listu patril. ZX jako takovy bylo velmi zajimavy auto: disponovalo pasivnim rizenim zadni napravy, coz z nej delalo zajimavy stroj (clovek musel prekonat pocit hroziciho prevraceni, aby se zadni kola zatizila a natocila, pak se auto krasne chytlo) i v zakladnich verzich. Volcane mohl mit vyborny benzinovy dvoulitr, ale i obycejne ZX bylo celkem super.

No coz na normalni vesnici, tam aspon byva nejaka zakladni infrastruktura, ale v takovych smoulovych sidlistich na lezato, nekde v polich na pul ceste mezi Prahou a Plzni, tam je clovek teprve v pasti:))

Pokud jsem v CR, bydlim na Smichove - presneji u malostranskeho hrbitova: to je - vzhledem k blizkosti Andela - jedna z oblasti nejlepe pokrytych verejnou dopravou v Praze (a potazmo v CR). Kdyz se zamyslim, kterak se moje hromadne-dopravni navyky zmenily po prichodu Uberu - a tedy se zvysenim jednoduchosti privolani taxiku a rozhodnuti, jaky zpusob dopravy pro danou cestu pouziju, rekl bych, ze Uber pro mne funguje v ramci dvou hlavnich potreb: 1.) doprava na/z letiste, 2.) nocni svoz opilcu. V prubehu dne pro pohyb v ramci mesta mi neprijde taxi moc efektivni a zvlaste u nejakych nestandartnich lokaci je predevsim vyzvedavani pomerne opruz. Clovek navic pomerne hodne plati a zaroven si vychutna veskere zacpy a radosti automobilismu ve meste. Sebehnout na zastavku a svezt se mestskou bez potreby cekani, privolavani auta, propletani se mestem a platbou v urovni celodennich listu je uspokojivejsi. Od doby co existuji modre zony se snazim nejezdit do Prahy autem a tudiz pouzivam taxi pokud mam nejaka vetsi zavazadla - jinak to nema myslim moc cenu. A dame jidlo povazuji v ramci Prahy za zhovadilost: bud si uvarim, nebo dojdu do restaurace (castecne kvuli zazitku). Sluzby typu rohlik byly super v ramci karanten a lockdownu, ale jakmile to opadlo, radeji si starosvetsky do kramu dojdu... prece jen se cloveku vybira lepe realne zbozi, kupovat zeleninu pres internet je pro mne opruz. No a hlavne jsem zjistil, ze sedet doma a pak sedet v aute a ani se nehnout dela z cloveka trosku. I prochazka do obchodu muze rozjastnit den:)))

Jsem mel uklizet bordel po Silvestru a misto toho parim na Maxe Raaba... prokleti budizte!


Jako zazitky blabla bla... kouzelnej rok to byl! Ale hlavni prinos tohodle clanku byl stejne link na muziku:) nejvetsi uchylarny, ktery se znepokojive shoduji s mym vkusem:) Radost mi Zlokocka udelala, jak jsem na to zapomel, tak to dneska sjizdim cely a zacaly mi dochazet piva od Silvestra... Krasnej 22 decka, doufejme, ze bude jeste lepsi nez tenhle rok.. death to 2021!

Opravdovy Dakar koncil na malem kopecku vedle ruzoveho jezera Lac Retba (aka Lac Rose). Muzete si pujcit ctyrkolku a dojet si tam (a jeste si dat par kilometru plny palby po opusteny plazi). Samotny jezero Retba je unikatni svoji tezbou soli a vubec cely to misto je magicky - na tom kopecku byla vzdycky ohromna party a lidi cekali, az se auta prevali z poslednich dun. Kdyz z toho kopecku slezete, zapadnete do pisku po kolena - i na blbej ctyrkolce je to treba kalit, protoze jinak se zakopete neuveritelnym a naprosto unavnym zpusobem. Hrozne rad na Retbu jezdim, a ten pocit rallye tam porad je... :)



Ano, video kolem deste minuty mi k navalum silne uzkosti stacilo????


Jest ironii, ze nejvetsi cast diskuse o kvalite interieru okupuje clovek, ktery ma starou Teslu, etalon kvality interieru :))

No ono se nema Isuzu a Iveco moc jak prosazovat. Iveco nepachne z Evropy ( a Massif je paradoxne nastupce Defenderu, je to prebastlena Santana). A iveco nema v podstate nic ekvivalentniho pracovnim strojum typu LC79 nebo gecku. Ma jen Dmax a to je ekvivalent Hiluxu/Rangeru a podobnejm ... jen s mnohem mensim servisnim zazemim. A jak uz jsem kdysi psal, samotna nakupni cena je pro zamysleny typ nasazeni zcela nepodstatna - vetsinou nakupujes auta jednou a musi prezit celou operaci (dulni, humanitarni, jakoukoli) a nebudes riskovat, ze se ti to rozsype v pulce, protoze to je mnohem vetsi problem nez koupit draho vetsinou.

“We clearly need to work with partners to give ourselves the coverage from a service point of view. There's parts of Africa and Australia where some people think Toyota parts grow on trees, so we know what we're up against,”
Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů