
PB
Jméno | Pavel Burian |
---|---|
Bydliště | Asie |
Registrace | před 4.1 rok. |
Poslední aktivita | před 35.5 min. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 239 |
Pozitivních komentářů u článků | 72 |
Negativních komentářů u článků | 10 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ad astra per alas porci ... nebo nějakýho jinýho zvířete
Aneb krátké intro o čem tento blog bude, pokud se (s vaší podporou) dokopu k tomu jej provozovat.
Metalicko-Mechanická Unie
Aneb blátivá portugalská stopa v automobilovém průmyslu.
70 series jako daily? Část první: co je to vlastně zač
Krutá realita krutější než nejkrutější představy. True story a děsivá odhalení – ale až v druhé části.
Posledních 50 komentářů

Ja nemam napriklad slabost pro spoustu klasickych i novodobych ikon... prvni me napada Lancia Stratos. A pak se mi taky nelibi Corvette C2... nejak me to proste neuchvacuje, prestoze objektivne to chapu...

A samozrejme, Knorkator a jeho nejuchylnejsi verze MaBaker od Boney M:)))

To vypada jako muj playlist na Youtube ve tri rano po patnacgi pivech. Jeste tam chybi Axel F, Carpenter Brut a die Antwoord. Od Little Big Poljusko Pola, Max Rabeho Sexbomb a nezapomenout do toho zamichat nejakej mongolskej metal...:) dubioza mela ted dobry sessions na YT..

No moje zkusenost je s jednou variantou (be/bh: myslim 1999-2003, nebo tak neco). S dily (za normalni penize, nemyslim zadarmo) problem nebyl - v tehle dobe bylo subaru celkem uniformni, hodne veci bylo stejnych napric modely. Ty starsi byly take celkem jednoducha a rozumne promyslena auta, takze se s nimi vetsinou mechanici pres pocatecni des v ocixh skamaradi celkem rychle. Jak u novejsich, to nemuzu slouzit.

No jak pisu vyse... outbacka jsem mel 8 let (BE/BH), koupeno ojete, mnou najeto blizko ke ctvrt milionu. Na magnet sel kvuli vseobecne shnilosti ktera vykvetla pod tim fancy plastovym oblozenim a celkove rozviklanosti. Je pravda, že strašně moc Legacy/Outbacků jezdí ve strašným rozmrdu. Ale lidi to nevi, bo se to i tak chova porad lepe nez oktavka.
Jedinej problematickej kardan jsem zazil u kamosovo Legacy - a v AWD to resil asi tri mesice, nez to dal k nejakymu vesnickymu kovari. Ja sam mel problem s lambdami (jeden rok, pak se to nak zatahlo) a pravou zarovkou, ktera umirala furt. Leva nikdy. Ale zasadniho se jinak po dobu me sluzby nestalo nic. A popravde, vetsina majitelu Subaru jsou lempli, a ty auta jim jezdi porad. Nerekl bych, ze je to nejak problematicke.

Posloucham klasiku: predevsim Vivaldiho, Mozarta, Einstürzende Neubauten a Napalm Death. A taky dark synthwave... nak nevim, co z toho me uklidnuje nejvic:))

Pravda pravda, to me nak nedoteklo, jak sem preskakuju mezi praci:). Me prijde ze vetsina olitanejch A6 v kombu je vlastnena takovejma tema moulama ze sidlaku, co delaji za pasem, chodej na venkovsky diskarny a predstiraj tam, ze jsou cool.

No nevim, outback jsem mel 8 let a pokud nepocitam ze to jezdi za necelejch devet (ale zas porad) tak to nic nechtelo.

Nemysleli jste spis C5? C6 je sedan na vozeni zabozroutskejch prezidentu...:)

Lego/Outback stopro - zde bych si dovolil doporucit zakladni Outback 2,5 - je sice v manualu, ale ten tam funguje skoro jako automat - na petku od Ase do Ostravy. S automatem je 2,5 leniva a ctyrkolka neni ta spravna. Alfa 159 v kombiku ma tusim mensi kufr nez sedan :)

S masivnim rozsirenim vyuzivani techto zdroju doslo k vyraznemu rozsireni tezby, a prekvapive - ostatni clanky retezce bohuzel nestihaji. Neni to jen tezba, ale i likvidace odpadu souvisejicich s oze: vetsi vyuzivani vzacnejsich materialu, kompozitu a plastu se projevuje i v problemech nakladani s odpady (napr. Chronicky zname potize s likvidaci lopatek vetrniku). Mnoho “ekologickych” reseni prinasi po zapocteni vsech externalit mnohem vyssi zatez pro zivotni prostredi, casto na mistech, kde by to nikdo necekal. Jiste, jsou to “detske nemoci”, ale casto stavi vyhodnost ruznych reseni na hlavu. Ekonomika celkem spolehlive indikuje ekologicnost jakychkoli prostredku, pokud se podivame na opravdove TCO se zapoctenim vsech externalit. A cim mensi stroj, tim min smyslu to casto dava.

Chci. S naslaplym ctyrvalcovym turbobenzinem. Toho krasnyho designu je na elektro auto skoda. Ale zase, brano pozitivne: nelegalni tezba kobaltu a dalsich vzacnych zemin muze radostne pokracovaty, ekologicke drancovani a otrocka prace primo zpusobena vyssi poptavkou po bateriich musi potesit srdce kazdeho levicaka.

Ano, mrzi me, ze jsem se zbavil Renaultu 9 s krasnym bezovym interierem. A o generaci pozdeji, ze jsem poslal do sveta R21 s 2,2 benzin s automatem. Dnesni Renaulty me nezajimaji, jsou hnusne... ale chtel bych Fuego a devadesatkovou Alpinu V6:)

Nic, ale stoji stejne, nebo vic:) A vseobecnym diskutovanym problemem byla cena. Jo a jasne, pro me osobne, jsou MB hnusny, me se proste ten VW look libi vic - ale maj prakticky benefity. Ja to resim uz docela dlouho, jestli vymenit Seikel za 4X4 Sprinter - coz je v podstate cesta k jednomu valci navic, neco malo kil nosnosti extra a trosku vic vesnicky demence v interieru. Kdyby bylo dobry 4x4 LT, do MB nejdu. Ale take drahokamy proste nejsou. A samozrejme, to je diskuse o ojetinach (i kdyz okolo pul mega). Pokud bych teoreticky resil novinku tohodle typu, asi bych se na to vykaslal, koupil Hilux a zbytek rodiny poslal vlakem.

Jo, s tim musim souhlasit, automatova h6 je spis auto, ktery proste mas deset let a nenajdes duvod, proc ho prodat, protoze zena ho miluje a je strasne v klidu. Spec B je silna, ale asi nejlepsi mi prisla (a mam pocit, ze jste to tu nekde recenzovali) 2.0R. Takova miata v sedanu. Prilepeny, mechanicky, zabavny a pritom ne ani trosku nelegalni. 2,5 gt jsem nemel moznost zkusit a prave planuju dotaz na blog na 4x4 sedan, kde by mohla byt jednou z voleb.. tak se tesim:)

A opet mi tu chybi Subaru Legacy... obligatni spec B :D nebo alespon nejake to R...

Nojo, ale co najdes lepsiho? Krom MB ti zbyva uz jen Transit (hehe) a polovicni Proace a jeho klony. To se v podstate nevyrabi ve ctyrkolce (krom dobastlenyho dangelu, kterej vsude prekazi a kdyz se rozbije auto muzes vyhodit) a taky se nevyrabi s motorem ktery by byl hodny toho jmena.

Teda, jen takovej podotek.... taky vam prijde to logo na volantu strasne divny a lowcost?

No ono osobak bude trosku lepsi - bude tam navrch umelej vepr a nejakej ten plastovej hlinik...

Myslim, ze na to auto muzes taky mluvit :)) ale je treba vychytat spravnej dialekt podle turka, kterej to zrovna montoval :)

No nasi Vaneo maji, ale ze by mi prislo nejak dokonale, to tedy nevim. Vysoke, uzke, hnije naprosto strasne a uvnitr vrze stejne jako muj transporter. A palubovku ma divnou...


Jo cacky kluci ve zbrani, kteri pro samy spravedlivy kseftiky a huleni za benzinkou nemaj cas ohlizet se na paragrafy.



Radio na couvani si tlumim taky :D. Pri couvani se neotacim, protoze mam zrcatka. A motam si pri nudnej jizde copanky na vousech.

Cliffhanger vubec neni literarni prvek jehoz pouziti byste si meli trenovat!!!!

Hezky vanoce:).a Jezule, tem co si prejou auta na baterky,, nadel za trest benzinovy osmivalce:)

Nerekl bych, ze je to kastovani - je to proste zkusenost:) S ovcema je to jinak. Ovci je nejvic, tak je proste nejvetsi statisticka sance, ze kdyz potkas nejakeho cvoka, bude v oktavce. Nelze ale poprit, ze bmw ma specifickou klientelu. Treba jsem jeste nepotkal uplne debilniho ridice v Subaru. Proste si to kupuji lidi, kteri radi jezdi a o rizeni i premysleji. To u BMW, obavam se, vetsinove neplati. No a vyjimky pak trpi:) Proto to nechci:D

:)) no ono si Volvo vychovalo take takovou pasivne-agresivni klientelu. Samozrejme clovek nechce hazet vsechny do jednoho pytle a nektera auta jsou proste typicka. Ale je pravda, ze uz to s temi. BMW neni tak strasne jako pet deset let zpet

Falesny "sportovni zvuk" v reproduktorech. To je spolu s falesnymi koncovkami a pseudo-sportovnimi trivalci pro me asi nejhorsi trend.

Jak to rict... s baworakama problem nemam. Ale celkem pravidelne mam problem s jejich majiteli: ty auta si proste kupuji neskutecni kkti... a prestoze se mi nektere vytvory te znacky libi, nechci vypadat, jakoze mam bordel na nemeckejch hranicich..

A co Legacy? Je sice trosku vetsi, ale da se sehnat s 2,5, ctyrkola je ta sama...

A co treba Subaru Legacy? Nebo obligatni Toyota Camry? Ci snad naprosto zapomenuty Rover 75, pripadne jeho MG verze? Je fakt, ze je to mozna stredni, ale chybi mi tam:)


Ok, tak ja si nakoupim nejaky pivka a zkusim to teda naskrabat :D

Jo, tohle je starsi fotka z Etiopie, a na aute jsou etiopsky diplomaticky znacky.

No uz jsem o tom premejslel, nejak to sepsat, ale vzdycky mi do toho neco vleze:) zkusim to:) Ono je toho za poslednich par let uz docela dost...


Realita z druhe strany sveta: rychlost je teoreticky pojem:) pro tech nekolik kilometru silnic, ktere na Papui mame, sice plati nejake (asi australske) limity, ale nikdo je nezna, nebot jich nelze pro diry, blato, vykopavani auta z blata, pripadne nejakou tu kmenovou valcicku, dosahnout. Pohybujeme se rychlosti postreleneho kone. Ridicsky prukaz je obdrzen ve stejne kancelari, kde se vydavaji prukazy k prodeji lihovin (sic!) a v mem pripade nebyl ani pozadovan prukaz originalni, bo se povazuje za samozrejmost, ze cizinec preukaz vlastni. Z absence osobni rozmarilosti jsem odmitl ridicak na bagr, tank a kamion, bo ani jedna z tech veci tu v podstate neni. Jedinou rozmarilost jsem si dovolil, a to byl ridicak na motorku. Byl jsem v ramci historie kancelare prvni, kdo ho chtel. Motorky tu paradoxne nejsou. Protoze vas na motorce snadno muze nekdo sejmout prakem, jsou povazovany za nebezpecne, stejne jako jakakoliv jizdni zvirata. Predstava, ze je mozne jet z Vidne do Prahy a zpatky v tom samem tydnu a mit mezitim hezkou dovolenou treba v Italii je zde povazovana za naprosty vymysl a konspiracni teorii. Do zahraniicnich mest se leta, ci plave, nekolik dni. Neprestava me fascinovat, jak byla evropa pred sto lety pokrocila oproti nekterym mistum na planete dneska..:)

Ja se tedy priznam, ze moc nechapu tu naprostou fascinaci Svedskem a jejich (ehm) produkty. Ja mam tedy z ikeje nejake drevene policky (bo byly levnejsi nez drevo :D), a v druhem byte takovy ten nabytek co vas netrapi, bo tam moc nebydlime. Masove koule tak jednou do roka. Ale Volvo? Ma to hezky interier, ale je to takove... nijake. Paradoxne z toho necitim takovou tu masivnost, kterou bych podvedome ocekaval. Je to jako vsechno svedske: takove jako ok, ale doopravdy nic moc a neslusi se to komentovat, protoze je to prece svedske. A to mam pribuzne svedy. Takove sterilni huj. za ty penize si radsi uprimny a solidni Outback.

No jo, jasne ze sel do Zuka namontovat normalni karbec, a s motory si hral kde kdo, dokonce i lidi, u kterych bych to nikdy nerekl (jako treba muj tata)... ale problem je, ze to byly hlavne snahy dodelat to, co se v tovarne nepovedlo, aby ty auta aspon trosku civilizovane fungovaly. Pamatuji si rozborku novy skodny pro doplneni protikorozni ochrany a par dodelavek hned po koupi. Myslel jsem neco jineho (a ne nezbytne pro ceske podminky) - a to, ze si muzes objednat treba offroad dily z Australie, nebo si nechat dovezt auto z US, pokud po nem z nejakeho duvodu touzis. I neprilis majetny clovek si muze za par korun pujcit a vyzkouset supersport. Na operak si treba rok vozit prdel v Maserati (if it makes you for some reason happy) a kazde auto, ktere si za rocni prijem privezes domu, bude fungovat mnohem lepe a spolehliveji nez cokoli, na co sis pred 40ti lety vycekal petilety poradnik, kdyz uz si mel po dvacitce let v druzstvu nebo v dole nastradano. Pro dedu s babickou byl polsky fiat zivotnim uspechem... Jako jasne, EUSSR je sesnerovana, ale popravde, mohlo by to byt mnohem horsi a nejake benefity to ma..

Ja bych rekl, ze ted je super doba. Muzes mit v podstate cokoli za par korun, od luxusni limuziny po kdejakej sportak, menit ty auta kazdej rok za prumernej plat, nebo si cokoli vytunit dily z celeho sveta (pravda, mozna to bylo s trochou vice svobody tak deset let zpet)... ale proc bych mel proboha chtit zit v sedesatych letech kvuli tomu, abych mohl ridit auto z te doby? Dneska je to lepsi - a svet neni o nic min dobrodruzny, jen je to proste asi jine. Ja tedy zadnym sentimentem netrpim:)))

Rict "nefer a zbytecne byrokraticke" je silny undrestatement. Je to proste tradicni komunisticko/svazacka pakarna. Ona proste ta EU komunismus musi zazit, jinak to nepujde...

Me vzdycky bavi, jak se lidi z ruznych gubernii hadaji, ktera je horsi: a ted, jestli prej pardubice, nebo brno :D Je snad lepsi slintavka, nez kulhavka? :D

Myslim, ze za tu cenu se da dneska sehnat spoustu aut Berlingo/Partner/Doblo a Renault Cangoo. Pripadne Citroen Jumpy a Lancia Ulyses. Vsechno co mohlo upadnout na nich uz upadlo:). Pak neni problem za nejakych tricet tisic sehnat od PSA Jumper/Boxer/Ducato. Coz je asi vec do ktere bych sel ja. Da se opravit kladivem a ty s pulmilionovym najezdem budou opet zbaveny zivotem vseho nepotrebneho. Krom toho, uzitkace nemaji vnitrek vystlany koberecky a daji se (pokud planujete treba vozit v pozdejsich fazich cisty nabytek) proste vystrikat Vapkou. Asi bych nevidel duvod kupovat osobak, kdyz jsou uzitkace za par korun. Jo a koneckoncu stary Caddy taky nestoji moc a bude k neutahani.

Ten motor je super v Transporteru, ale na tohle mi prijde naprosto strasnej :)) ....ale je pravda, ze obytnaky jsou tradicne celkem lemry..
Poslední komentáře
- lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak úplně neNěmec to není, je v tom kus německé Vectry. - speedfred, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Chlapci na zimu nakupujú Compact-y od BMW a blbnú. Čo tie ale vydržia... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak to mám radost, sobík je nádherné auto a přiložená... - Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Výborně Jaromíre! Už i HeavySmoker jej zmínil ve svém výčtu... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
...psal se rok 2009 a vůz byl 2 roky starý... a tipuju Alfu... - screepy, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Já bych chtěl vidět v reálu, jak to jede těch 230 kmh GPS.... - Slower, Ach, jak já bych Buick chtěl.
MGRR - me ty minuska prijdou fajn. Jako nemam problem, kdyby... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Sázím buď na Lanciu, nebo na Saab. - Frankie, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Můžou to být Japonské sedany. Honda Accord, Mazda 3 nebo... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Díky. No je fakt že ten automat byl asi jediné mínus, které... - HeavySmoker, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ak je jediné svojej značky, tak rôzne obskurné sedany (Citroen...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů