
PB
Jméno | P B |
---|---|
Bydliště | Asie |
Registrace | před 6.9 rok. |
Poslední aktivita | před 17.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 424 |
Pozitivních komentářů u článků | 163 |
Negativních komentářů u článků | 18 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ad astra per alas porci ... nebo nějakýho jinýho zvířete
Aneb krátké intro o čem tento blog bude, pokud se (s vaší podporou) dokopu k tomu jej provozovat.
Metalicko-Mechanická Unie
Aneb blátivá portugalská stopa v automobilovém průmyslu.
70 series jako daily? Část první: co je to vlastně zač
Krutá realita krutější než nejkrutější představy. True story a děsivá odhalení – ale až v druhé části.
Posledních 50 komentářů


VW v posledních letech nž cokoli jiného definuje: 1.) dementní dotykové ovládání, 2.) mizerné materiály, 3.) mizerné radiomapy.... zmizelo z toho něco? Nezmizelo, Viola si jen zvykla... nový kupec si nezvykne a bude ho to sejřit.. nebo spíše po testovací jízdě půjde pro slušné auto do Toyoty, nebo případně Tesly.

No, mám takový neodbytný pocit, že fauvé je dead. Jak víme, němci nedělají malé chyby a začíná se jim to sčítat. Na tom autě je fasciující především to, jak je naprosto bezpohlavní, nudné a evropsky inkluzivní. Tak snad se jich prodá dost na to, aby VW rozjel v Holandsku tu půjčovnu koloběžek, nebo co geniálního tam řeší.

Ja myslim, ze Michal David by k nejpopularnejsimu modelu znacky, kterym je momentalne Skoda Buziq, naprosto vyborne sedel:)

Dole jsem psal - normalni (ne operak) leasing na par let jetou corollu (cca bura za kus s 50k najeto), mi prijde jako najrozumnejsi. Operak je ok, ale zas o tolik levnejsi neni a dojizdet nekam fiatem 500, no to potes koste:) Chudak doktor asi musi v praci i neco delat, ne se jen zotavovat z cesty a pripravovat se dusevne na cestu zpatky:))

Jestli je mu to jedno, at si koupi novou/lehce ojetou corollu na leasing. V benzinu, protoze to stejne nic nezere, je velka a pohodlnejsi nez ta slavna oktavka a za bura/sestku mesicne ma vyreseno.
Treba tady: https://proverenevozy.toyota.cz/nabidka/toyota-corolla/166381
Nebo tady: https://proverenevozy.toyota.cz/nabidka/toyota-corolla/166361
Je to naprosto vyborny a blbuvzdorny auto. A vypada solidne, ne jako nejakej vylitanej italskej pelech.

To novy Prado je naprosto bozi a treba dodoat: pribyl i novy LC 70, ktery ma stejnou 2,8 a pripadne klasicke osmivalce. Po pravde, jeste nevim, jestli se mi libi: ) Mocnej predek a od A-sloupku furt to samy:)



Jako jo, ale chtelo by to vzit rozbrus a vyriznout trosku mista kolem tech zadnich kol, vypada to fakt divne - takovej vysokej ponton a v tom utopeny minikolecka bez spetky mista na drapaky. Neco jako 2WD Hilux

Land Rover je proti tomuhle plečka po expiraci. Navíc to vypadá, že člověk nemusí být půlkou těla z okýnka, jako u toho původního žebřiňáku.

Nemám tedy výrazné zkušenosti z UK, jelikož na světě je dostatek jiných míst, kde se lze otrávit jídlem a nechat zmlátit zfetovanými pakistánci (případně fotbalovými fanoušky s bídným chrupem), a ve většině z nich je alespoň slušné počasí:)) Jinak ale mám s ježděním na druhé straně teď už několik let souvislou zkušenost. A sice mi to nevadí, ale v komplikovanějších dopravních situacích je třeba být opatrný, celoživotní návyky jsou mrcha. Na denní bázi nejvíce trpím přehozenými stěrači a blinkry. Co mne překvapilo, byla skutečnost, že jako levák opravdu raději držim volant rukou levou, a řadím pravou. Praváci po krátké době většinou tvrdí, že je pro ně jezdit vlevo přirozenější.

Tohle je pomerne blbost, vetsina pickupu je (z dobreho duvodu) bud sundavaci nastavba (ala slavny flymetal 720 v CR), nebo naopak aussie kombinace s predelanym zadkem a oddelenym stanem nahore. Tahle nastavba na tak malem aute jako je Hilux (a zvlast double-cab) je jen kombinaci nevyhod. Napriklad nemuzes poradne varit uvnitr, nestoupnes si -- takej bastard to je.

Ja vim, ze nechce offroad, ale Jimny/Vitara by nemusely byt tak spatnou volbou

Neni to pro obchodni cestujici.... neni to pro nikoho, bylo by to super pro myho tatu na samote patnact kilometru od brna, ale pomer vykon cena je tak dementni, ze i kdyby obouchal statecek solarama aby mel stavu free (coz taktez neni zadara), tak za to ma hezkou ctyrkolku s palivem na dosmrti zdarma. Takze je to uplne, totalne, na h@vno:) Jasne, elektro vyhraje politicky - nebo take ne, predpokladam, ze pristi volby do europarlamentu budou mit ponekud vyssi ucast.

Tak to je dobre na vylizp*d*l, takovyho obskakovani vehiklu a planovani jak na prvovystup toho Triglavu. Zavislost na pocitani, planovani a nabijeni je neskutecne otravna - a to nemluvime o tom, ze bys nedejboze chtel zmenit plan, nebo vyrazit treba kousek vedle do Rumunska. A uspora? Vsechno to nasypes do prasku na nervy tak akorat.

3 zabozrouti na jedne strance? Jeden stejny jako druhy? A hlavni otazka - tohle si fakt lidi kupuji za vlastni penize? S takovou financni gramotnosti se nedivim, ze desetina republiky v exekuci :)))

To je pecka, tři bavoráky, a všechny hnusný:))) vývoj nezastavíš!

Co 4x4, od nekuj jinud si pamatuji noticku, ze zadek pohani elektro, jak to je?

To auto zjevne namaloval zhulenej skolak trpejici krizi identity

Dalsi Citroen bez motoru... dobrej tak pro zabzrouty, ale za ty penize naprosto nekonkurenceschopna parodie na auto. Zbytecny produkt... a navic je to skaredy jak noc. Fuj.

Po Novém roce kolega mojí ženy v Senegalu prodával Renault Duster a tak jsem se přichomýtl k přemýšlení jestli to nechceme náhodou koupit. Byl jsem příjemně překvapen: mají podstatně lepší motory než v EU (normální objem i počet válců). A vypadají lépe než Dáčije: https://www.renault.sn/cars/renault-duster/renault-duster.html ...a krom toho, furt premejšlím o tom jejich malým UTE: Renault Oroch. Ten je fakt boží:) prodává se v EU? https://www.renault.sn/cars/nouvelle-renault-oroch/renault-oroch.html


Ta snaha "zesportovnit" takoveho tlusteho pasika s litrovym moturkem odznacky ST-line me bavi...

Jo, je to spis osobni lokomotiva... To je ta ekologie woe :))

Subaru ma bozi EyeSight, jedinej jejich problem je, ze nedavaji do aut motor. Jinak, nemaj redaktori referencni elektroVolvo? :) to cloveku ten ideologicky spravny pohled ujasni:))

Pamatujete si to bily auto ve filmu Equilibrium? Tak to je presne ono - budoucnost techno totality od svedsko-cinskych soudruhu.

Zit venku neznamena nezbytne uspech: neco by nam o tom mohli povedet muklove co jezdi makat do UK (jestli to jeste vubec nekdo dela). Ale kazdopadne to znamena odlisny pohled na domaci deni a moznost porovnavat. A cim dal jses, tim lepe se porovnava:)

Hele, bejt tady, mel bys pocit ze celej svet Papua je:))) Ale ono je to jedno, luxus dochazkovy vzdalenosti do prace plati vsude..

Neznaje pana, ale stavaje se tredni generaci, s jeho moudrem se naprosto ztotoznuju. Jezdim do prace po te silnici na fotce jenom nejake 4 km asi tak 4x denne, ale autem jezdit musim - a tak rad bych misto toho vstal drive a proste sel pesky...


Ziju v zahranici roky. Letos jsem doma stravil neceleho pul roku / po asi deseti letech. A ted, kdyz mam jet domu na Vanoce, pojedu, ale ze by mi Evropa chybela - to mi nechybi. Proc o tom pisu: protoze Evropa uz nechybi uplne nikomu. Pro same regulace a levicove picovani jsou v podstate vsude na svete lepsi podminky k podnikani, srovnatelna (a v ramci stredni tridy casto i lepsi) zivotni uroven a pro tu lekarskou peci si casto proste doletite (tam, kde je to treba - prachy na to budou). Je neuveritelne, jak se EU pomalu propada a hlavne, jak zije z podstaty. Zevnitr to jeste neni tolik videt, ale z venku zatracene jo. A i treba vietnamske auto pomuze par lidem, aby si to uvedomili. Vypada to normalne a asi to bude i normalne fungovat... a to financovani baterky je minimalne zajimavy napad...

On zakaznik ani tak nezchudobnel, ale proste jim na to s*re. :)

On bude nekdy nekdo v realnem svete tyhle dve auta porovnavat? :DDD tak to asi fakt ne :DDD

No, Tak jasne, ze to neni uplne jednoduchy, ale prave u Renaultu muzes snadno vystopovat upadek konkurenceschopnosti nekdy pred deseti-patnacti lety a ruku v ruce s krizi a hromadou elektraren za zady, elektromobilita byla cestou hrobnikovi z lopaty - a jasne ze to ma co delat s tim, ze to je statni podnik (teda asi z desetiny). Zmena narativu, tedy zamereni na ekologii (a pak kumulativni "sailing ship effect") prisel az pozdejc. Ja to na vyrobce nesvadim kterak se snazis prezentovat, ale rikam, ze jejich role v tom byla rozhodne silna a nekde dokonce motivovala vlady k zahajeni elektromobilniho tazeni.

BTW, proto je z logiky veci lepsi volit auta na ramu, bo tam si na karoserii obrnis, co chces, zatimco u samonosne karoserie se lepi panely spis tam, kde je v konstrukci misto..

No, to ze to bude nenapadny muze rict jen nekdo, kdo obrneny auto nikdy nevidel... a i tomu (pokud nekdy videl Landaka) tam bude neco pripadat trosku divne. Predevsim zesileny ramy oken (to nejde moc okecat) a pokud nebude auto mit uplne zacernena skla, tak jeste hodne divnej lom svetla. A hodne stesti s tema dverma bez pridavnych zapadek (pouzivaji se petlice jak od chliva), to se pri jakemkoli vybuchu vyvali behem vteriny. Tyhle auta mivaji z konstrukcniho hlediska strasne moc slabych mist, napriklad mezery ve dverich - treba u LC se tak cely ram dveri nahrazuje specialnim odlitkem, aby se to prekrylo, to nevypada, ze tady bude uplne mozne. Jako urcite lepsi nez nic, ale byl bych opatrnej: VPAM 4 je na urovni B3/B4, coz neni uplne nic moc a VPAM 6 je furt pod B5, ci maximalne ekvivalentni. Pro hrubou predstavu, tabulky jsou tady (http://armour-works.com/standards.html) a jeste se podivejte na to, jak se to meri - cim je soustrel tesnejsi, tim se da povazovat certifikace za narocnejsi (velmi zjednoduseno:)

No s Euro 7 se jeste uvidi, bo i kdyz uz i Evropske komisi zacina dochazet, ze to prepiskla... Ono ale Renault v zadnem vleku neni, silne loboval a ted je v pasti, kterou si na sebe upletl, stejne jako VW.

Je treba uznat, ze tyhle predrazeny mr*ky ve me vzbuzuji jistou nostalgii... zhruba jako u starsich soudruhu napriklad ziguliky, nebo debilni skoda 130... nedavno jsem zjistil, ze to skodovkovy peklo, ze kteryho tatik udelal kurnik pro kaceny byla exportni verze, pry 400 kusu... vcera videno k prodeji za dveste litru. No, ani se nedivim, ze to v zahranici nikdo nekoupil, jako kurnik to dnes slouzi mnohem lepe, nez jako auto tenkrat.
Vzit tech hypotetickych sto-stopade co chteji sasci vyse za ty svoje terakem kasirovany vraky, muzu mit (velmi strucne vybrano), uplne jiny level auta. Daily a s potencialem "joungtajmra":
Lego H6: https://auto.bazos.cz/inzerat/158845531/prodam-subaru-legacy-h6-30.php Pecka auto. Jen z toho omlatit ten tesko tuzing
https://auto.bazos.cz/inzerat/158723035/subaru-legacy-sedan-30-r-180kw-executive.php ... za 75 klacku? pohoda...
A japonskej pohrebak na psy za kilecko.. https://auto.bazos.cz/inzerat/158729946/honda-accord-24-140kw-2003-executive.php
... a cokoli z toho bude jonungtajmr za nejakych deset let. :)

Prehlidka luxusnich pasti:) Ceny naprosto neuveritelny, za ty prachy to dost postrada kouzlo:D. Ja dostal svoji R25 zadarmo....

Vyzneni recenze: nuda nuda nuda. Skoda slov a nuda. Prepravni kapsle v poutove barve. Pohon nepodstatny, vykon nepodstatny, dojezd nepodstatny. Emoce nula. Hodnota jakasi, asi tak prumerna.

A dorazi tradicni sekce dutohlavu s baworaky?? :))

Asi se nemam ani ptat, jestli to ma ctyrkolku, ze ne?

A Kia Stinger je taky premie? No tak to jsme uz uplne v pasti…

To bylo vsechno? Dva? A co subaru legacy/outback s 3,6 ? Nebo treba nejakje ford, pokud chcete domu pesky?:)

To vetsina tech vw smart veci… fakt nejsou moc trvanlivy.





Joj bavorak... lederhosen, nas*ano v hlave, cumak jak teplej bobr a tri body dolu na socialni skale - jen o jeden stupinek nad majitele ohnilych Audi. Ja vam nevim, proc mame vlastne jediny clanek za poslednich X dni o aute ktere nikdo nechce?

Poslední komentáře
- Stal123, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Díky. Super počtení :) - David Střítežský, Pravda o pádech na motorce
Byl to super záběr, nešlo odolat a "nepochlubit se"... - dolejolej, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Máš pro děcka nějaký podsedák, nebo jsou jen tak? Nemůžu... - David Střítežský, Pravda o pádech na motorce
Zkusím, za zeptání nic nedám. I tak se ale rozhodně rekvalifikovaly... - rock, Ptejte se: Existují ještě levné...
Je to tak. Ještě před pár týdny byly skladovky Corolla kombi... - yellec, Pravda o pádech na motorce
Kalhoty nevyhazuj, tady ti je opraví. Já ve dvakrát padených... - yellec, Pravda o pádech na motorce
Tam kde se dá odbočit doleva se prostě nepředjíždí. Na tohle... - sheogh, Ptejte se: Existují ještě levné...
Ten Ceed asi fakt vychazi nejlip. https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/cee-d/200684116 Jinak... - kotzitzaq, MG EX-E 1985: Koncept supersportu s rallye...
MGB a MGF byly lehké britské roadstery. Cyberster je čínský... - jazet, MG EX-E 1985: Koncept supersportu s rallye...
Tak už vím kde se inspirovalo BMW Nazca C2 :) . - Frankie, u blogu Bahrajn, svět kousek od nás,...
Jak jsme došli na apartmán, tak hned dali klimu naplno. V autech,... - jiris, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
A ještě něco, oproti kupé jsou opěradla zadních sedaček... - jiris, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Ahoj, fouká ale ne zas tak moc, do 80kmh je to celkem v pohodě.... - M P, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
něco o Maserati versus XKR napsal pár let zpět Vavris https://www.autickar.cz/clanek/jaguar-xkr-vs-maserati-coupe-4200gt-cambiocorsa-stara-luxusni-sportovni-gt/ téhož... - Raspby, Pravda o pádech na motorce
Musím uznat, že jseš frajer, když se tady o to takhle podělíš....
Poslední inzeráty
1960 rok výroby
300 koní výkon
6 500 ccm objem
1953 rok výroby
190 koní výkon
4 300 ccm objem
1973 rok výroby
300 koní výkon
7 500 ccm objem
2000 rok výroby
300 koní výkon
5 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
32 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Kia EV9: Představení a první jízdní dojmy
27 komentářů