PB
Jméno | P B |
---|---|
Bydliště | Asie |
Registrace | před 7.3 rok. |
Poslední aktivita | před 5.7 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 456 |
Pozitivních komentářů u článků | 183 |
Negativních komentářů u článků | 20 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ad astra per alas porci ... nebo nějakýho jinýho zvířete
Aneb krátké intro o čem tento blog bude, pokud se (s vaší podporou) dokopu k tomu jej provozovat.
Metalicko-Mechanická Unie
Aneb blátivá portugalská stopa v automobilovém průmyslu.
70 series jako daily? Část první: co je to vlastně zač
Krutá realita krutější než nejkrutější představy. True story a děsivá odhalení – ale až v druhé části.
Posledních 50 komentářů
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi v Bruselu zametou! Zelenou revoluci si rozvracet nedáme!
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden z tech aspergerovskych naschvalu, ktery ten kram cini pro me nepouzitelnym. Druhym je tragicka situace ohledne servisovatelnosti a nahradnich dilu..
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion na malej francouzskej elektrickej kopanec, tak ten milion a půl na normální auto (sice německý, ale co už) najdeš taky. Případně pro dlužníky: platit jak mourovatej a jezdit v pežotu, nebo platit jak mourovatej a jezdit v autě je celkem rozdíl...
Státní svátek zabukaření.
Ani tak boure ve sklenici vody, jako trigger tema:) Ja osobne mel nejradsi sedacky ve starem Subaru, byla to kombinace alcantary a hrube sitovino-latky (tezko popsat:)) a byly nejvic nejlepsi - tedy krom cisteni.. S kuzi mam obcas problem, ze v nevhodnem obleceni mi klouze po sedacce zadek:)) pripalenej...
To, ze kuze neni kuze pujde poznat hned po par letech. A vetsionu je nejlepsim testem provozovat auta s interiery z reciklovanych materialu v horkych klimatech. Degraduje to neuveritelne rychle.
Fossil-free steel je něco mezi masturbací nad fotkou Gréty, kreativním účetnictvím a vlhkým snem městského povaleče. Principem je nahrazení uhlí "zeleným" vodíkem. Což sice v principu lze, ale zas tak moc se to nevyplatí a v realitě to žije tak maximálně v myslích bruselských byrokratů. Horší je to ještě s fossil-free ore, případně fossil-free mining, kdy se v podstatě počítá s vyšší elektrifikací samotné těžby. Jeden takový důl se má otvírat příští rok tady za humny v Austrálii, ale všeobecně se u těchto "zelených" procesů s oblibou vynechávají nepohodlné skurtečnosti, ajko například používání infrastruktury vyvinuté s fosilními palivy - a jedná se tedy primárně o marketingový trik. Například ty větrníky co maj vyrábět zelenej vodík jsou vyrobený s použitím poctivý hromady australskýho uhlí a čínský chemie...
Vypadá to jak blbě ocumlanej bombón. Navíc ta představa konžskej dětí kopajících v pralese aby si blbeček dojel ekologicky pro bagetu... tyhle mastodontí EV jsou nesmysl. Ekologickej i technickej...
To planovany SUVko vypadá jako nafouklá 110.. takže prostě vyrejžujou ten design do mrtě.
https://www.auto-moto.com/electrique/alpine-suv-9999
Tak pokud jste majitel zastavárny s kradenejma vercajkama a hustlení nedalo na XM, tak tohle je holt to druhý nejvíc nejhnusnější auto, který si můžete pořídit.. Ta lopata vepředu - nazývaná v textu eufemicky "knírek", dodává jinak pouze obtloustlému vozidlu ten dotek značkové ohyzdnosti, kterou je BMW v posledních letech proslulé.... Moc mne tedy nenadchly fotky tentokát, takový inzerát na noční auto :DDD
Asi to v tom Brně zas tak moc vyprodané nebude, když všechny (ty celé) tři ty alpiny visí na Sautu...
Hlavne je třeba se konstantně bránit a zasypávat ty negramoty právním provozem, který nedokážou zvládnout. V dopravě jednoznačně platí, že policie je nepřítel a s nepřítelem se co? Nebavíme! Zato využíváme všechny dostupné právní nástroje, aby si to hoši užili. ČR je právní džungle, hodit kládu přes cestu a se samopalem vybírat mýtné by byl podstatně slušnější a k občanovi férovější přístup.
Jo Pužó s naprosto úděsně protaženým ó je jasnej Doug Demuro..:))
No přestože řídím rozličné věci, vyhýbají se mi celé značky... třeba jsem v životě neřídíl nic od Seatu, Hondy a asi ani Mitsubishi. Velmi málo amerik. Žádný čínský auto. A nikdy jsem neřídil elektromobil. Pokud se nepočítá vozejk na golf.
Je to poněkud dementní auto. Ovšem pokud jste novorus, nebo chudák co nemá nic jiného než prachy, tak je to pro vás. Je to takové to vozidlo, které člověku umožní na chvilku pochopit ty vořežpruty přilepený k silnici. Vulgární a naprosto nesmyslná parodie na opulenci - ale hej, když se to někomu líbí a koupí si to, alespoň člověk pozná, že s takovým pazgřivcem by nechtěl dvojdomek a bude se mu lepší obloukem vyhnout.
No ona je ta recenze svym zpusobem inside joke:)), v podstate jako ty auta.
Vozit děti v elektromobilu na neznámá místa... to by bylo na sociálku :DDD
Je to drahý a nikam to nedojede. Tak. :)) A je to škoda, Lexus je - stejně jako RR - perfektní platformou pro elektromobilitu. Tak holt příště. Hybridní RX je milionkrát lepší volba: furt si můžete honit ekoptáka a přitom máte funkční a navýsost příjemné auto.
Fízlové chtějí čárky a prémie, dřepět v teple na prdeli a cpát si do rypáku odpad z fstfoodu. Nikde tam není níc o prospěšnosti někomu jinému než sobě samým. Co je zarážjící (a níkdo to v podstatě nerozporuje a nepozastavuje se nad tím), že si vlády nechávají dávat od policajtů notičky - nejen v dopravě - a přizpůsobují vše tomu, aby fízlovstvo mělo méně práce s dokazováním a v podstatě jakoukoli činností krom výbšru výpalného.
Chladak za 1,7, kterej ma neco malo pres polovinu objemu T6/7... to musite mit dost hipstera ucetniho, aby vam to proslo
Paradoxně asi nejhorší mi přijdou Volvisti. Je jich sice málo, ale jezdí tak divně, že o ně člověk furt někde zakopává. A také jsou velmi vtipní: mají vzadu nálepku vzpínajícího se losa, hehe.
To se nam tu urodilo estetu a moralistu :DDD
Jeste ti tam chybi nedavno zde zminovany Talbot Express (prvni krabice spolu s Alfou) a zjevne to existovalo v nejake fazi i jako Zastava Ducato.
Taky je vetsina evropskych automobilek tak trosku v hajzlu - go woke, go broke. A naprosto si to zaslouzi.
Stellantis neni automobilka, ale comedy club. Mega za takovou plečku :))) Fakt ne.
VW v posledních letech nž cokoli jiného definuje: 1.) dementní dotykové ovládání, 2.) mizerné materiály, 3.) mizerné radiomapy.... zmizelo z toho něco? Nezmizelo, Viola si jen zvykla... nový kupec si nezvykne a bude ho to sejřit.. nebo spíše po testovací jízdě půjde pro slušné auto do Toyoty, nebo případně Tesly.
No, mám takový neodbytný pocit, že fauvé je dead. Jak víme, němci nedělají malé chyby a začíná se jim to sčítat. Na tom autě je fasciující především to, jak je naprosto bezpohlavní, nudné a evropsky inkluzivní. Tak snad se jich prodá dost na to, aby VW rozjel v Holandsku tu půjčovnu koloběžek, nebo co geniálního tam řeší.
Ja myslim, ze Michal David by k nejpopularnejsimu modelu znacky, kterym je momentalne Skoda Buziq, naprosto vyborne sedel:)
Dole jsem psal - normalni (ne operak) leasing na par let jetou corollu (cca bura za kus s 50k najeto), mi prijde jako najrozumnejsi. Operak je ok, ale zas o tolik levnejsi neni a dojizdet nekam fiatem 500, no to potes koste:) Chudak doktor asi musi v praci i neco delat, ne se jen zotavovat z cesty a pripravovat se dusevne na cestu zpatky:))
Jestli je mu to jedno, at si koupi novou/lehce ojetou corollu na leasing. V benzinu, protoze to stejne nic nezere, je velka a pohodlnejsi nez ta slavna oktavka a za bura/sestku mesicne ma vyreseno.
Treba tady: https://proverenevozy.toyota.cz/nabidka/toyota-corolla/166381
Nebo tady: https://proverenevozy.toyota.cz/nabidka/toyota-corolla/166361
Je to naprosto vyborny a blbuvzdorny auto. A vypada solidne, ne jako nejakej vylitanej italskej pelech.
To novy Prado je naprosto bozi a treba dodoat: pribyl i novy LC 70, ktery ma stejnou 2,8 a pripadne klasicke osmivalce. Po pravde, jeste nevim, jestli se mi libi: ) Mocnej predek a od A-sloupku furt to samy:)
Jako jo, ale chtelo by to vzit rozbrus a vyriznout trosku mista kolem tech zadnich kol, vypada to fakt divne - takovej vysokej ponton a v tom utopeny minikolecka bez spetky mista na drapaky. Neco jako 2WD Hilux
Land Rover je proti tomuhle plečka po expiraci. Navíc to vypadá, že člověk nemusí být půlkou těla z okýnka, jako u toho původního žebřiňáku.
Nemám tedy výrazné zkušenosti z UK, jelikož na světě je dostatek jiných míst, kde se lze otrávit jídlem a nechat zmlátit zfetovanými pakistánci (případně fotbalovými fanoušky s bídným chrupem), a ve většině z nich je alespoň slušné počasí:)) Jinak ale mám s ježděním na druhé straně teď už několik let souvislou zkušenost. A sice mi to nevadí, ale v komplikovanějších dopravních situacích je třeba být opatrný, celoživotní návyky jsou mrcha. Na denní bázi nejvíce trpím přehozenými stěrači a blinkry. Co mne překvapilo, byla skutečnost, že jako levák opravdu raději držim volant rukou levou, a řadím pravou. Praváci po krátké době většinou tvrdí, že je pro ně jezdit vlevo přirozenější.
Tohle je pomerne blbost, vetsina pickupu je (z dobreho duvodu) bud sundavaci nastavba (ala slavny flymetal 720 v CR), nebo naopak aussie kombinace s predelanym zadkem a oddelenym stanem nahore. Tahle nastavba na tak malem aute jako je Hilux (a zvlast double-cab) je jen kombinaci nevyhod. Napriklad nemuzes poradne varit uvnitr, nestoupnes si -- takej bastard to je.
Ja vim, ze nechce offroad, ale Jimny/Vitara by nemusely byt tak spatnou volbou
Neni to pro obchodni cestujici.... neni to pro nikoho, bylo by to super pro myho tatu na samote patnact kilometru od brna, ale pomer vykon cena je tak dementni, ze i kdyby obouchal statecek solarama aby mel stavu free (coz taktez neni zadara), tak za to ma hezkou ctyrkolku s palivem na dosmrti zdarma. Takze je to uplne, totalne, na h@vno:) Jasne, elektro vyhraje politicky - nebo take ne, predpokladam, ze pristi volby do europarlamentu budou mit ponekud vyssi ucast.
Tak to je dobre na vylizp*d*l, takovyho obskakovani vehiklu a planovani jak na prvovystup toho Triglavu. Zavislost na pocitani, planovani a nabijeni je neskutecne otravna - a to nemluvime o tom, ze bys nedejboze chtel zmenit plan, nebo vyrazit treba kousek vedle do Rumunska. A uspora? Vsechno to nasypes do prasku na nervy tak akorat.
3 zabozrouti na jedne strance? Jeden stejny jako druhy? A hlavni otazka - tohle si fakt lidi kupuji za vlastni penize? S takovou financni gramotnosti se nedivim, ze desetina republiky v exekuci :)))
To je pecka, tři bavoráky, a všechny hnusný:))) vývoj nezastavíš!
Co 4x4, od nekuj jinud si pamatuji noticku, ze zadek pohani elektro, jak to je?
To auto zjevne namaloval zhulenej skolak trpejici krizi identity
Poslední komentáře
- Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě... - krab, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S tím výběrem docela souhlasím, navíc u toho BMW bych spíš... - Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů