
Romus
Jméno | Roman Růžička |
---|---|
Bydliště | Znojmo |
Registrace | před 2.8 rok. |
Poslední aktivita | před 7.2 hod. |
Komentářů u článků | 98 |
Pozitivních komentářů u článků | 37 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Mazda RX-8 ; AR 156 2.5 V6 SW ; Mazda CX-7 2.3 DISI |
Posledních 50 komentářů

Tímhle jsem si fakt neprošel a to na to mám věk. Nikdy jsem nepochopil potřebu těchto autíčkářů "upravovat" základní motorizace těch nejnudnějších aut. I dnes, když potkám nějakej bejvalej "showcar" na 14" plechových kolech a s orvaným bodykitem, tak je mi z toho na blití...

Přesně, bydlíme v "satelitu" 5 km od okresního města. 80% domácností má dvě a víc aut.

Jedu tím 2-3x za rok, většinou když jsem v Praze a jedeme na pivo.
Už na střední jsem musel opouštět barák v 6:15 abych se dostal na 7 do školy vzdálené cca 6-7 km. S autem stačilo odjet v 6:50. Radši pojedu tím největším vrakem, nedej bože na kole, než sockou.

Třetina lidí jsou prostě blbci, idioti a ignoranti. Čím dříve se s tím smíříme tím líp... Já se nesmířil a za volantem strašně nadávám, ale zase je to pro mě trošku forma relaxace :-D

Lidi nechtějí/nepotřebují skoro 5 metrů dlouhá auta :-) a raději si připlatí za SUV než za o 20-30 cm delší auto s obrovským kufrem a "přebytkem" místa na zadních sedačkách.

U nás ve Znojmě je taková ta debilní zima kdy napadne 5 cm sněhu a ten pořád jen taje a namrzá, nějaká pokrývka na silnicích tu je maximálně 2-3 dny v roce. No a schopnosti místních řidičů tomu odpovídají. No a 15 minut jízdy směr na Jihlavu začíná korektní zima :-)
Před 10 lety jsem normálně žil s letním pneu i v zimě, předloni jsem dostal v největších sra*kách náhradní auto na letních a taky jsem to přežil a všimnul si toho až jsem to vracel.


Problém není v silničářích jako lidech co jezdí v těch mašinách, ale v jejich vedení... Na FB stránce zabývající se dopravou v okolí našeho okresního města se za poslední dobu objevilo pár příspěvků od kluků co se tím živí a ten insider pohled je hodně nepříjemná záležitost ( např. mizerná polská sůl ). Bohužel se vždy řva a nadává na poslední článek každého řetězu, byť to ten není schopný ovlivnit ( hotline T-mobile, PPL, pracovník pobočky Alzy, řidič posypového vozu atd. )
Za mě musí být maximální focus na hlavní tahy a vedlejší klidně nechat pod sněhem, ať se taky lidi učí řídit. V Rakousku to funguje. Naši řidiči v zimě, to je velká katastrofa.

Krab: On je problém v tom, že RX-8 je teď skrz kluky z Car Throttle trošku víc internetově "populární" a když všude člověk čte ty "názory" tak je trochu agresivní v argumentaci. To auto je jednoduše zajímavý pro každýho, kdo rád řídí a nevýhody použité techniky jsou kompenzovaný nižší tržní cenou.

3,2 V6 JTS v 159 a Breře nemá s Busso motory z 156/147/GT nic společného.
http://dfens-cz.com/smejd-ma-jmeno-jts/

O kilu jsem já nemluvil, za kilo máš mrtvou 170kw RX-8 verzi, za 150 máš slušnej kus. a ano 330i E46 je alternativa, třebaže většinou nemá svor, ale zase za 150 máš nějakou 2003 s 200-300tkm na hrbu a tam už může bejt taky cokoliv.
RX-8 byla peklo pro první majitele a tu pověst si zaslouží, ale zase ji budu bránit před tupým hejtem, protože to auto prostě jede famózně, a ano je relativně pomalá v přímce, ale furt rychlejší než Miata :-D ( kdy 2.0 NC se svorem taky startuje na 200k )

Junior: odkaz z ebaye na dveře za 1000 liber, když v UK koupíš za 1000 liber celý auto no LOL

RWD sporťák s LSD a vypínatelným ESP 2006+ 200hp+
Nejsem žádnej tupej fanboy, beru že ten wankel je víceméně blbost, ale kterej 10-15 let starej sporťák je bezpečná koupě?

Ten blábol s plechama pobavil, díly kromě motoru a spotřebáku jsou na to za pár korun...
Prosím nějakou alternativu k RX-8 kolem 150k, fakt prosím!

Já si myslím že je úplně zbytečný to tady řešit, naše dopravní infrastruktura je v takovým stavu, že i člověk musí být hodně kreativní aby to přežil, nebo někam dojel.

Současná RX-8 s jakýmkoliv normálním motorem s 200hp/300nm :-( , takže jednou BRZ nebo lépe Mustang.


Máma: chci auto
Táta: Známej prodává Kia Venga
Já: auto pro důchodce...
Máma: nechci auto pro důchodce!
Táta: Není to auto pro důchodce!
Po zkušební jízdě...
Máma: Jé do toho se hezky nastupuje!
Já: Protože je to auto pro důchodce...
Táta: Není to auto pro důchodce!
O 3 měsíce později...
Táta: Půjčíš mi RX8?
Já: Tak jeď Vengou!
Táta: To je auto pro důchodce!
Já: …..

Jestli tohle má být budoucnost, tak já budu pěkně nepříjemnej dědek...

Já si nemůžu pomoct, ale viděl bych to spíš na dvě auta. Kupovat top motorizace na skákání po městě je prostě škoda a strašně si omezuješ výběr. Koroze u M6 bych se nebál, orezlá po 10 letech v soli bude většina aut, holt se to musí ošetřit.

Mustangů vidím hromady, oproti ostatní autům dohromady násobně víc... a chci ho taky :-D

Mě je to jedno, má rád zábavná a zajímavá auta, znáček na kapotě mám celkem u zádi. Skalní fanoušci nějaké značky jsou stejně většinou pacienti.

Octávka 3 je o třídu větší auto než O1 a váží maximálně stejně, ale spíš míň. 1.0 tsi jede o hodně líp než stará 1.6 mpi. a k tomu plní EURO6...

To jednoduše není pravda :-) S tím směrem vývojem nemusíte souhlasit, ale prostě je a existuje...

Až na to, že na co si v 90. letech potřeboval 2 litr, tak na to ti dneska stačí 1.2 co žere 6 :-) a k tomu musí plnit hromadu ekopí*ovin.

vůbec nejsem fanda, ale je to supercool

Já myslím že ty 20" tam jsou v základu, menší kola v ceníku tuším nemají, v kombinaci s 195mm gumou to vypadá poměrně legračně.

Korejci to dělají tak, aby nikoho vyloženě nenaštvali. Ale takhle nudný auto v kombinaci s tím jejich debilním agresivním marketingem... za sebe nikdy...

Hlavně za ty prachy je S2, která by měla být podstatně spolehlivější oproti 2003-2004 S1

Co se píše v recenzích na FB, tak oproti předchozím ročníkům velkej fail :-(

Fiat Tempra 1.6, žádná autíčkářská záležitost -> prostě mít káru v 18 a měl jsem na to 10 000, vrak, blbě to brzdilo a totálně f korozi, když si zpětně vezmu co se s tím autem dělalo a jak jsem jezdil, tak to bylo vlastně šťastný auto, ti cigáni co to koupili už tolik štěstí neměli a rozsekali to asi 2 hodiny po prodeji...

Zase nechápu ty fotky interiéru... Fakt si musím po přečtení testu googlovat normální fotku interiéru auta?

To fakt nechodí nějaké zajímavější dotazy? Myslím že tenhle web by měl řešit zajímavější věci než výběr spotřební krabice za 250.

Garážovaná víkendovka 1x za rok pořádně Meguiars ( umýt, dekontaminace, vosk ) a pak není problém mít auto pořád čisté, stačí wapka a osušit. Je to jedna z mála věcí co si na autě udělám sám, takže z toho mám radost.
Dailydriver má už zničený lak z myčky, takže párkrát za rok do kartáčů a prdět na to.
Na interiéry jsem pes, tam musí být čisto v každým autě.

Sorry jako, ale mě to celé přijde jako ruská/čínská kopie luxusního SUV, kterou vyrábí fabrika patřící nějakému podivnému oligarchovi. Sice to vypadá majestátně, ale nemůžu si pomoct, některé rozměry/plochy/tvary mi tam prostě nesedí... Jinak mě osobně SUV vůbec nevadí.

Díky moc za to info o Wankelu v Ladách, to je normální pecka :-)
Ve středu snad koupím RX-8, už se nemůžu dočkat :-D

Já si tedy myslím že se 156 na tom bude v podstatě stejně jako se současným MG, tzn. je to auto na hraně použitelnosti jako daily - koroze, bezpečnost, nabídka aut. Sehnat novější kus 2.5 bude problém, a GTA je jako daily už vážně škoda.

Někde jsem ty čísla operáku viděl a byl to docela nesmysl, asi to má co dělat s vyšší ztrátou hodnoty u AR oproti konkurenci. Myslím že to měla na webu IMOFA

Já teda taky trpím masivní zimní autíčkářskou depresí. Tady ta naše znojemská zima je něco tak strašně zbytečného a otravného, 4x za zimu napadne trocha sněhu, který následně neustále taje/namrzá. K čemu je tady být autíčkář, když skoro půl roku je ideální povoz SUV, které člověka od těch sra*ek bezpečně odizoluje?

Pridam se k lidem kteri nechapou ty dnesni propady cen u zanovnich ojetin. Driv se rikalo ze auto ztrati 1/3 hodnoty tim, ze vyjede ze salonu. Dneska jsou auta z operaku jen o par desitek tisic levnejsi nez nova. Jako kdo si poridi rocni auto s 30 000km na hrbu se kterym jezdil kdovi kdo se slevou 5-10%?

Já teda spíš nechápu proč se některý z koncernů nesnaží konkurovat Dacii? To tam jsou ty marže opravdu tak nízko?

Hodně pracuju, tak abych měl na auto, na který kvůli práci nemám čas :-D

U auta ze 2 mega je důležitý kolik ujede na nádrž a ne jaká je spotřeba :-D Myslím že zrovna na autickar.cz by se spotřeba řešit nemusela vůbec...


Já už proto nekoukám na některý americký kanály na Youtube... aneb aby to mohlo na silnice/značky tak to musí být pojištěný, aby to bylo pojištěný tak to musí mít VIN kód a.... to je všechno... A tady řešíš jestli máš gumu 225 nebo 215, jestli máš SPZ uprostřed atd.

Tady je všechno v pořádku :-) Ani ta cena mi vzhledem k výkonu a záruce nepřijde nijak přestřelená.

"Jen se obávám že místní úřední šiml funguje v každém městě jinak..." Přesně tak, zatím jsem se s nikým neshodnul na tom, jak funguje blbej zápis kol do TP a ve výsledku vždy záleží na konkrétním úředníkovi, na konkrétním úřadě...

To člověk tak nějak pochopí, až s tím rok-dva jezdí a pak přesedne do normálního auta
Poslední komentáře
- wdave_t, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
Bylo to na přelomu listopadu a prosince fůru let zpátky, takže... - martinw, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
a jak se to stalo ? mikrospanek, smyk ? - Sedrik, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
Ad krab: přesně, jak říkáš. Taky nerad sedím na sedadle... - Jakub Pospíšil, Autíčkářův Pubquiz Praha vol. 1 - zdařilá...
No, z hospody sice odešel po svých, ale zakončení večera... - Kuře , Autíčkářův Pubquiz Praha vol. 1 - zdařilá...
A já si říkal čím to, že Franta nezakončil večer na šrot:) - wdave_t, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
No, já sem si koupil starou Vectru za pakatel den předtím... - Asid, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
Nevím jestli je to přímo prusvih nebo trapas... spíš taková... - Pochtli, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
To si takhle vjedete na žulových kostkách ve swiftovi (1999)... - Asid, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
No to dobře znám.... když jsem jezdil s pplkem po Brně a kór... - Perníček, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
První akce, za kterou bych si nejradeji naliskal, byla, když... - Jan Machač, Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno
Samozřejmě, že to byl záměr! Žigulik smutně stojí někde... - Daniel Borský, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
Největší blbost? V 19 letech jsem si vypůjčil rodinou A6 C5. Byl prosinec... - M, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
Je mile si priznat chyby a vacsina muzov je jesitne najlepsi... - Ronoath, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
Asi největší ostuda, jaká se mi kdy povedla, byla pár dní... - MGRR, Autíčkář se ptá: Jaký byl váš...
To nebyl Prius, nějaké nové BMW
Poslední inzeráty
2006 rok výroby
420 koní výkon
4 163 ccm objem
2015 rok výroby
365 koní výkon
3 500 ccm objem
1950 rok výroby
130 koní výkon
4 000 ccm objem
1987 rok výroby
425 koní výkon
14 600 ccm objem
1969 rok výroby
290 koní výkon
6 277 ccm objem
Rušné diskuse
- Až tu s námi Toyobaru nebude...
127 komentářů - Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.
98 komentářů - Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat
85 komentářů - Hodně prostoru za málo peněz
84 komentářů - Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun
81 komentářů - Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?
74 komentářů - Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!
71 komentářů - Opravdu silničáři zaspali?
65 komentářů
Kategorie
- #autickarfuturista
- Autíčkář na cestách
- Autíčkář se ptá
- Autíčkář si hraje
- Autíčkář.TV
- Autíčkářova fikce
- Autíčkářova garáž
- Autíčkářova reklama
- Autíčkářovy historky
- Autíčkářovy názory
- Autíčkářovy projekty
- Autíčkářovy věci
- Autíčkářův hejt
- Autíčkářův týden
- Bazarový snílek
- Co se kde děje?
- Editorial
- Garážoví kutilové
- Historie
- Kafe&Káry