Romus
Jméno | R R |
---|---|
Bydliště | Znojmo |
Registrace | před 8.0 rok. |
Poslední aktivita | před 7.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 221 |
Pozitivních komentářů u článků | 110 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Mazda RX-8, Volvo V60 D6 PHEV |
Posledních 50 komentářů
OT: udelejte prosim neco s temi reklamami v galerii, na mobilu se to neda + kdyby jste meli platbu VIP pres google pay, nebo alespon QR kod, tak to ve slabsi chvili zaplatim.
a Tesla mezitím zase zlevnila Y o 100kkc. Fakt to ty "staré" automobilky nemají lehké.
Najedu prd (+-15kkm) ročně, poslední kontrolu si ani nepamatuju, foukal jsem 2x v životě ( řídím 17 let ). Mám na kontě pár 500,- pokut z radarů v obcích. O změny předpisů/pokut se fakt nezajímám.
Jako fakt by mě zajímalo kdo si toto "auto roku" koupí. Cena elektrické verze je úplně k smíchu ve srovnání s Teslou...
Octavia mě nezajímá, ale tohle konkrétní auto bych asi chtěl. Je vidět, že tomu dal někdo hodně lásky a přitom to používal. Kolik teď 1 RS stojí se ale raději dívat nebudu.
M1chal: pozor, já proti EV nic nemám, jen mě baví tyhle kecy o nutných pauzách a zastavování co chvíli u mekáče, jako by to byla pro každýho samozřejmost.
Mě hrozně baví právě ti různí EV fanboys, kteří se tváří při těch dlouhejch cestách, že každej člověk musí po 2-3 hodinách řízení chcát, srát, cvičit a vyřídit maily.
Já viděl u známého v bazaru prohlídku Feldy asi za 20, kde to asi 3 hodiny kontrolovala celá rodina plus nějak mechanik Pepa. Bylo to v době kdy se slušná Felicie prodávala třeba za 50k, tak bylo jasný že to nebude asi topka. No pak přišli nějak vyjednávat a to byla úplně komedie, chtěli slevu snad 3580,- nebo takový nějaký důkladně vypočítaný číslo.
ty EL značky pro tyhle "PHEV" budou mít myslím rychlej proces do pár let.
cyberpunk, za mě v pořádku. Už se těším až v tom XM budou jezdit za 15 let cigáni.
Možná se tu trochu motáme v tom, že někdo píše o autě v testu a někdo o staré V60 D6 :-D
v60 d6 je public beta phev od Volva... tak se na to člověk asi musí dívat. Předjíždět se s tím dá, ale proč prostě nezmáčknout tlačítko a dostat těch +-30-40 koní navíc...
D6 to přepínání režimu prostě potřebuje, rozdíl v power režimu je zásadní. nejhorší je když člověk potřebuje rychle vystřelit z křižovatky, mám pocit že pokud je motor/automat studený tak to dává tak půlku výkonu, zapnout dopředu i jen awd režim je strašnej rozdíl.
To bylo strašně bolestivých 18 minut. Něco jsem se najezdil auty, které vyžadovali při svižnějším tempu na dálnici bezpečné tankování co cca. 350km a i to je opruz na opravdu delší trasy... táhnout se na dálnici 100 a každé 2 hodiny zastavovat v lepším případě u Mekáče, tomu opravdu říkám cesta je cíl bože.
Já to čistě náhodou dneska potkal v černý na parkovišti u obchodu, musel jsem přibrzdit a zkouknout to, dobrej cyberpunk. kdyby do toho dali nějakej Motor, tak to možná i potřebuju.
Z těch dnešních prvků, které ještě nejsou úplnej standard, tak ten adaptivní tempomat, nezávislé topení a keyless. Se vším mám zkušenost jen z Volva a funguje to skvěle, bohužel je to návykové. Nikdy jsem to nechtěl a teď by mi to chybělo.
Jo a ono to má 140kmh i jako maximální rychlost, fakt mě zajímá cena toho auta.
StreetPro: Právě je otázka, jestli se to udrží v nějakých optimálních otáčkách.
To je podivnost zase... jak se to asi bude chovat při 140kmh na dálnici s vybitou baterií?
Hlavně na všechny tyto otázky se dá najít odpověď na tamtěch internetech, pokud teda člověk není úplný debil, co má potřebu vypisovat otázky po FB a následně se dohadovat.
Passat CC se bohužel z nějakýho důvodu stal oficiálním autem idiotů a psychopatů na silnicích, alespoň u nás na maloměstě a okolí.
Tak jasný, ale ono to v 9/2021 bylo že buď se narychlo koupí skladová Dacie za 300k včetně DPH, nebo jako náhrada tenhle Rencek za 320k bez DPH
Problém je, že nestojí jako Dacie :-) Dokker Van stál tak o 25% méně. Účastnil jsem se honu na jednoho z posledních skladových dokker vanů v ČR na konci loňského roku a byl to blázinec.
Kde jsou ty časy kdy se dalo s 200kkc v kapse něco zajímavého vymyslet... respektuju ten Fleetwood za 140k a Camry za 40k. Jinak všechno úlet ( já vím trh... )
Tahání debila z totálně rozstřelenýho auta + následný zjištění že zfetovanej/ožralej a bez papírů někoho zabil... Sedím v autě každej den a namátkovou kontrolu na chlast jsem nepotkal 3 roky, dopisy s fotkou 60kmh na 50 mám ale 2 do roka...
Trochu OT, ale už mě začíná regulérně srát že 6. generace Mustangu s V8 stojí už snad 3-4 roky stejně... ( 700k+ )
Však je to v tom testu právě popsaný ne? Na Mazdě mě reálně vadí absence nějakého výkonného motoru na EU trhu, atmo 2,5 jako vrchol nabídky je fakt mizérie. a pak ta kvalita laků, na kterou si stěžuje snad každej novej majitel. Nevím proč Mazda dělá tak kvalitní podvozky a pak do toho nedodá pořádnej motor... ano koukám se při tom na svou RX-8 :-D
člověk si zvykne, připojuju/odpojuju klidně 2-3x denně ( nabíjení pouze v práci ), skákání po městě na elektriku je prostě fajn.
Mohl bych se nějak nahlásit do pořadníku až to bude na prodej? Nebo kolik to stojí, nebo kde to vezmu :-D
Kolik těch 156 máte v redakci uložených? to auto je tu zmíněné každou chvíli :-)
No mě připadne jednoduší volit mezi plánovanou délkou trasy, než nějakými cool pojmenovanými režimy. ale já víceméně náhodou drandím se "starou" V60 D6, takže ty novější možná budou chytřejší.
Mě na PHEVu vadí že to není trošku chytřejší. kdyby se dalo např. aspoň nastavit v GPS - tady bydlím, v okolí 1km chci jet vždy na el. Nic nenasere tak, jako když člověk jede celý den na el a pak mu 50m před barákem naskočí diesel... nebo při startu auta jedním klikem volit jestli bude mít trasa 5-50-100km a auto aby se podle toho chovalo. PHEV beru jako záležitost komfortu, ne ekologie...
Vzali nám velké motory - toto není problém, ale vzali nám jednoduché motory. levná auta jsou dražší než v nedávné době, to je problém
Hybrid je ekologická technologie - souhlas, pokud se hybridy a elektromobily budou prezentovat jako luxusní/komfortní technologie, tak OK. Pokud jako jediná možná a povinná ekologická budoucnost, tak je to problém.
Jízdní asistenty nám berou možnost řídit a ještě to dělají blbě - souhlas, pokud je vše možné jednoduše vypnout a upravit nastavení, tak OK. Pokud budou asistenty povinné, tak nám opět budou prodražovat levná auta.
Radiomapa je zlo, chceme si věci nastavovat tlačítky! - nechci patlat po displeji v autě, prostě nechci a nebudu to dělat, je to hnusné, upatlané a za jízdy nebezpečné. Ideálně ať je celá radiomapa jen zrcadlená obrazovka mobilu, základní věci točítky, tlačítky, zbytek hlasem.
A přesně proto mají nafasovat ty Dacie... Ne vážně, policejní ředitel superb, zbytek oktávky, dopravka RSky, nic víc nepotřebujou...
Už se nemůžu dočkat, až budou desítky úředníků v EU řešit, co je ještě elektromobil s prodlužovačem dojezdu a co je už plug-in hybrid, protože plug-in hybridy začínají být fuj fuj.
Já si nemůžu pomoct, ale Volvo mi připadá jako značka aut pro lidi, kteří se tváří že je jim jedno čím jezdí a přitom jim to jedno není. :-)
Zahřálo mě na srdci, když tu vidím v komunitě ty negativní reakce na hlídače parkovišť s kvérem. Chtěl jsem taky napsat něco škaredého, ale stačí zvedat palce!
bkralik: Není to stejný peklo, dají se koupit funkční cívky, nahrát novej FW, na netu najdeš jak premixovat, jak často měnit cívky, že není dobrý tam mít 5w-30 na 20tkm jak chytře předepisovala Mazda, spusta aftermarket dílů atd. atd. a hlavně ti v tom neleží milion + víš co od toho můžeš očekávat
Zdůrazňuju že jsem vlastník RX-8, ale ten renesis považuju za zdaleka nejslabší část auta a i kdyby to bylo spolehlivý, tak je to motor vcelku o ničem. Stejně si ale troufám tvrdit, že je RX-8 zajímavá volba v kategorii levných sporťáků/nesmyslů...
Jakub Pospíšil: Za mě dneska wankel nedává absolutně smysl z pohledu výkon versus spotřeba, to bylo blbý už tehdy, teď je to naprosto směšný. Nechápu lidi co mají potřebu s tím jezdit daily.
Hele z pohledu 1. majitele BFU v roce 2003-2004 byla RX-8 peklo, o tom není snad spor ne? a může si za to Mazda sama. Pokud si to dneska koupí rozumnej člověk jako víkendovku, tak je to vcelku v pohodě. Ale člověk musí být trošku realista, nejhorší co se může stát je novej motor za 120kkc+.
Já myslím že pro nás všechny, co na těch počítačích opravdu tvoříme nějaký hodnoty, je celej home office akorát víc práce a míň sociální interakce... V posledních 14 dnech jsem utratil víc peněz na benzínce za kafe, než za PHM...
Poslední komentáře
- rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-)
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů