R „Romus“ R
| VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
|---|---|
| Bydliště | Znojmo |
| Registrace | před 9.5 rok. |
| Poslední aktivita | před 17.3 hod. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 242 |
| Pozitivních komentářů u článků | 121 |
| Negativních komentářů u článků | 7 |
Posledních 50 komentářů
Já si myslím že problém je v tom, že ti co Teslu chtěli, tak už ji mají. Teď začínají kupovat elektro i konzervativnější lidi a pro ty je to bizár.
Já bych to hrál na jistotu s elektromobilem :-) Při tomhle používání a možnosti nabíjení by se zapnul spalovák párkrát do měsíce.
Já vím že Tesla je teď bizár, ale já prostě když vidím tu 3 skladovku lehce přes milion, tak nechápu proč si někdo kupuje tady ty autíčka za 700-800
přesně tak, auta rostou, v základu toho mají mnohem víc atd. Poslední dobou mám pocit že už se i vrací akční ceny na rozumná auta za 400-500kkc. Ale holt naftovej Talisman kombi za 550kkc už asi nebude :-D
Kéž by nebylo to MG na kapotě... Vypadá to pěkně.
Ach jo, to jsem nečekal, tak jsem to VIP zaplatil teda... K těm reklamám je to takové divné, často mám u vás jen bílé/prázdné bannery, a ostatní reklamy jsou strašně mimo můj zájem. Na PC/NB žádný blokátor reklam myslím nemám, pokud není něco integrovaného v Edge
Sorry, ale ty reklamy na PC/Windows se fakt nedají. na mobilu je to krása, ale tam mám asi nějaký blokátor reklam. Pokud bude možné VIP zaplatit nějakým současným způsobem, alespoň QR kódem, tak to na rok zkusím.
Konkrétně v této barvě a kolech mi to přijde teda hodně škaredý
Jiste, ale to tady resime koho? 1 procento lidi v ČR? a Covid ukazal ze se bez toho osobniho setkani svet taky neposere. Myslim ze sluzebni cestovani autem nam kazi a zkazi driv jine veci nez elektromobilita.
Tady u těch debat je prostě zásadní, jestli člověk má možnost ráno vyrazit s plně nabitým autem a večer ho může zase zaparkovat úplně vybité.
Rozumnej manažer by hlavně měl řešit, aby on a jeho podřízení netrávili pracovní dobu za volantem v autě.
Já už dneska prostě věřím víc ve spolehlivost elektromobilu, než moderního spalováku.
Já to řídil fakt dávno, když to bylo třeba 5-6 let starý auto. 6. generace mi pak přišla naopak skvělá (za ty prachy)
Ano, jako zajímavá daily možná, ale jako víkendovku něco staršího z USA. Řídil jsem kdysi dávno tu starší V8 v automatu a velká slabota, od podvozku jsem to čekal, ale ten motor s tou převodovkou...
Kastle viz níže, trochu zvednutá, bez zadních sedaček, pohon všech kol, PHEV - V8 z Mustangu + 150kw elektromotor, dojezd na elektriku tak 100km, všichni moderní pomocníci ale s vypnutím přes jedno tlačítko, nezávislé topení/chlazení. Váha tak 1500kg, cena do milionu. Pokud to někdo bude prodávat, tak to objednám, čestný skautský.

provedl jsem ještě malej průzkum a nějak 3000-4000ks toho prodali globálně
Když ono je to tak krásně zbytečné... :-D Vzhledem k tomu že na autoscout24 je teď v celé EU 12 kusů na prodej, tak to má určitě sběratelský potenciál :-D
Z nějakého důvodu se mi strašně líbí/potřebuju S60 CC

Tohle jsou debaty o ničem, kdo si může dovolit auto za milion+ tak si dokáže spočítat co je pro něj optimální.
OT: udelejte prosim neco s temi reklamami v galerii, na mobilu se to neda + kdyby jste meli platbu VIP pres google pay, nebo alespon QR kod, tak to ve slabsi chvili zaplatim.
a Tesla mezitím zase zlevnila Y o 100kkc. Fakt to ty "staré" automobilky nemají lehké.
Najedu prd (+-15kkm) ročně, poslední kontrolu si ani nepamatuju, foukal jsem 2x v životě ( řídím 17 let ). Mám na kontě pár 500,- pokut z radarů v obcích. O změny předpisů/pokut se fakt nezajímám.
Jako fakt by mě zajímalo kdo si toto "auto roku" koupí. Cena elektrické verze je úplně k smíchu ve srovnání s Teslou...
Octavia mě nezajímá, ale tohle konkrétní auto bych asi chtěl. Je vidět, že tomu dal někdo hodně lásky a přitom to používal. Kolik teď 1 RS stojí se ale raději dívat nebudu.
M1chal: pozor, já proti EV nic nemám, jen mě baví tyhle kecy o nutných pauzách a zastavování co chvíli u mekáče, jako by to byla pro každýho samozřejmost.
Mě hrozně baví právě ti různí EV fanboys, kteří se tváří při těch dlouhejch cestách, že každej člověk musí po 2-3 hodinách řízení chcát, srát, cvičit a vyřídit maily.
Já viděl u známého v bazaru prohlídku Feldy asi za 20, kde to asi 3 hodiny kontrolovala celá rodina plus nějak mechanik Pepa. Bylo to v době kdy se slušná Felicie prodávala třeba za 50k, tak bylo jasný že to nebude asi topka. No pak přišli nějak vyjednávat a to byla úplně komedie, chtěli slevu snad 3580,- nebo takový nějaký důkladně vypočítaný číslo.
ty EL značky pro tyhle "PHEV" budou mít myslím rychlej proces do pár let.
cyberpunk, za mě v pořádku. Už se těším až v tom XM budou jezdit za 15 let cigáni.
Možná se tu trochu motáme v tom, že někdo píše o autě v testu a někdo o staré V60 D6 :-D
v60 d6 je public beta phev od Volva... tak se na to člověk asi musí dívat. Předjíždět se s tím dá, ale proč prostě nezmáčknout tlačítko a dostat těch +-30-40 koní navíc...
D6 to přepínání režimu prostě potřebuje, rozdíl v power režimu je zásadní. nejhorší je když člověk potřebuje rychle vystřelit z křižovatky, mám pocit že pokud je motor/automat studený tak to dává tak půlku výkonu, zapnout dopředu i jen awd režim je strašnej rozdíl.
To bylo strašně bolestivých 18 minut. Něco jsem se najezdil auty, které vyžadovali při svižnějším tempu na dálnici bezpečné tankování co cca. 350km a i to je opruz na opravdu delší trasy... táhnout se na dálnici 100 a každé 2 hodiny zastavovat v lepším případě u Mekáče, tomu opravdu říkám cesta je cíl bože.
Já to čistě náhodou dneska potkal v černý na parkovišti u obchodu, musel jsem přibrzdit a zkouknout to, dobrej cyberpunk. kdyby do toho dali nějakej Motor, tak to možná i potřebuju.
Z těch dnešních prvků, které ještě nejsou úplnej standard, tak ten adaptivní tempomat, nezávislé topení a keyless. Se vším mám zkušenost jen z Volva a funguje to skvěle, bohužel je to návykové. Nikdy jsem to nechtěl a teď by mi to chybělo.
Jo a ono to má 140kmh i jako maximální rychlost, fakt mě zajímá cena toho auta.
StreetPro: Právě je otázka, jestli se to udrží v nějakých optimálních otáčkách.
To je podivnost zase... jak se to asi bude chovat při 140kmh na dálnici s vybitou baterií?
Hlavně na všechny tyto otázky se dá najít odpověď na tamtěch internetech, pokud teda člověk není úplný debil, co má potřebu vypisovat otázky po FB a následně se dohadovat.
Passat CC se bohužel z nějakýho důvodu stal oficiálním autem idiotů a psychopatů na silnicích, alespoň u nás na maloměstě a okolí.
Tak jasný, ale ono to v 9/2021 bylo že buď se narychlo koupí skladová Dacie za 300k včetně DPH, nebo jako náhrada tenhle Rencek za 320k bez DPH