
Romus
Jméno | R R |
---|---|
Bydliště | Znojmo |
Registrace | před 6.7 rok. |
Poslední aktivita | před 7.0 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 202 |
Pozitivních komentářů u článků | 98 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Mazda RX-8, Volvo V60 D6 PHEV |
Posledních 50 komentářů

Z těch dnešních prvků, které ještě nejsou úplnej standard, tak ten adaptivní tempomat, nezávislé topení a keyless. Se vším mám zkušenost jen z Volva a funguje to skvěle, bohužel je to návykové. Nikdy jsem to nechtěl a teď by mi to chybělo.

Jo a ono to má 140kmh i jako maximální rychlost, fakt mě zajímá cena toho auta.

StreetPro: Právě je otázka, jestli se to udrží v nějakých optimálních otáčkách.

To je podivnost zase... jak se to asi bude chovat při 140kmh na dálnici s vybitou baterií?

Hlavně na všechny tyto otázky se dá najít odpověď na tamtěch internetech, pokud teda člověk není úplný debil, co má potřebu vypisovat otázky po FB a následně se dohadovat.


Passat CC se bohužel z nějakýho důvodu stal oficiálním autem idiotů a psychopatů na silnicích, alespoň u nás na maloměstě a okolí.



Tak jasný, ale ono to v 9/2021 bylo že buď se narychlo koupí skladová Dacie za 300k včetně DPH, nebo jako náhrada tenhle Rencek za 320k bez DPH

Problém je, že nestojí jako Dacie :-) Dokker Van stál tak o 25% méně. Účastnil jsem se honu na jednoho z posledních skladových dokker vanů v ČR na konci loňského roku a byl to blázinec.

Kde jsou ty časy kdy se dalo s 200kkc v kapse něco zajímavého vymyslet... respektuju ten Fleetwood za 140k a Camry za 40k. Jinak všechno úlet ( já vím trh... )

Tahání debila z totálně rozstřelenýho auta + následný zjištění že zfetovanej/ožralej a bez papírů někoho zabil... Sedím v autě každej den a namátkovou kontrolu na chlast jsem nepotkal 3 roky, dopisy s fotkou 60kmh na 50 mám ale 2 do roka...

Trochu OT, ale už mě začíná regulérně srát že 6. generace Mustangu s V8 stojí už snad 3-4 roky stejně... ( 700k+ )

Však je to v tom testu právě popsaný ne? Na Mazdě mě reálně vadí absence nějakého výkonného motoru na EU trhu, atmo 2,5 jako vrchol nabídky je fakt mizérie. a pak ta kvalita laků, na kterou si stěžuje snad každej novej majitel. Nevím proč Mazda dělá tak kvalitní podvozky a pak do toho nedodá pořádnej motor... ano koukám se při tom na svou RX-8 :-D

člověk si zvykne, připojuju/odpojuju klidně 2-3x denně ( nabíjení pouze v práci ), skákání po městě na elektriku je prostě fajn.

Mohl bych se nějak nahlásit do pořadníku až to bude na prodej? Nebo kolik to stojí, nebo kde to vezmu :-D

Kolik těch 156 máte v redakci uložených? to auto je tu zmíněné každou chvíli :-)

No mě připadne jednoduší volit mezi plánovanou délkou trasy, než nějakými cool pojmenovanými režimy. ale já víceméně náhodou drandím se "starou" V60 D6, takže ty novější možná budou chytřejší.

Mě na PHEVu vadí že to není trošku chytřejší. kdyby se dalo např. aspoň nastavit v GPS - tady bydlím, v okolí 1km chci jet vždy na el. Nic nenasere tak, jako když člověk jede celý den na el a pak mu 50m před barákem naskočí diesel... nebo při startu auta jedním klikem volit jestli bude mít trasa 5-50-100km a auto aby se podle toho chovalo. PHEV beru jako záležitost komfortu, ne ekologie...

Vzali nám velké motory - toto není problém, ale vzali nám jednoduché motory. levná auta jsou dražší než v nedávné době, to je problém
Hybrid je ekologická technologie - souhlas, pokud se hybridy a elektromobily budou prezentovat jako luxusní/komfortní technologie, tak OK. Pokud jako jediná možná a povinná ekologická budoucnost, tak je to problém.
Jízdní asistenty nám berou možnost řídit a ještě to dělají blbě - souhlas, pokud je vše možné jednoduše vypnout a upravit nastavení, tak OK. Pokud budou asistenty povinné, tak nám opět budou prodražovat levná auta.
Radiomapa je zlo, chceme si věci nastavovat tlačítky! - nechci patlat po displeji v autě, prostě nechci a nebudu to dělat, je to hnusné, upatlané a za jízdy nebezpečné. Ideálně ať je celá radiomapa jen zrcadlená obrazovka mobilu, základní věci točítky, tlačítky, zbytek hlasem.

A přesně proto mají nafasovat ty Dacie... Ne vážně, policejní ředitel superb, zbytek oktávky, dopravka RSky, nic víc nepotřebujou...

Už se nemůžu dočkat, až budou desítky úředníků v EU řešit, co je ještě elektromobil s prodlužovačem dojezdu a co je už plug-in hybrid, protože plug-in hybridy začínají být fuj fuj.

Já si nemůžu pomoct, ale Volvo mi připadá jako značka aut pro lidi, kteří se tváří že je jim jedno čím jezdí a přitom jim to jedno není. :-)

Zahřálo mě na srdci, když tu vidím v komunitě ty negativní reakce na hlídače parkovišť s kvérem. Chtěl jsem taky napsat něco škaredého, ale stačí zvedat palce!

bkralik: Není to stejný peklo, dají se koupit funkční cívky, nahrát novej FW, na netu najdeš jak premixovat, jak často měnit cívky, že není dobrý tam mít 5w-30 na 20tkm jak chytře předepisovala Mazda, spusta aftermarket dílů atd. atd. a hlavně ti v tom neleží milion + víš co od toho můžeš očekávat
Zdůrazňuju že jsem vlastník RX-8, ale ten renesis považuju za zdaleka nejslabší část auta a i kdyby to bylo spolehlivý, tak je to motor vcelku o ničem. Stejně si ale troufám tvrdit, že je RX-8 zajímavá volba v kategorii levných sporťáků/nesmyslů...

Jakub Pospíšil: Za mě dneska wankel nedává absolutně smysl z pohledu výkon versus spotřeba, to bylo blbý už tehdy, teď je to naprosto směšný. Nechápu lidi co mají potřebu s tím jezdit daily.

Hele z pohledu 1. majitele BFU v roce 2003-2004 byla RX-8 peklo, o tom není snad spor ne? a může si za to Mazda sama. Pokud si to dneska koupí rozumnej člověk jako víkendovku, tak je to vcelku v pohodě. Ale člověk musí být trošku realista, nejhorší co se může stát je novej motor za 120kkc+.

Já myslím že pro nás všechny, co na těch počítačích opravdu tvoříme nějaký hodnoty, je celej home office akorát víc práce a míň sociální interakce... V posledních 14 dnech jsem utratil víc peněz na benzínce za kafe, než za PHM...

okey, neberte mě špatně. Pravděpodobně mám v těch hybridních systémech jen chaos :-)

Já to celkem chápu, ale měl jsem za to že ty ztráty nestojí za zvýšení účinnosti, tzn že tenhle systém má smysl jako rozšíření dojezdu "elektromobilu". pokud to malé auto opravdu jezdí z 4-5l na 100 tak to dle mě smysl opravdu nedává.

V čem spočívá výhoda tohoto řešení pohonu? s nějakou větší baterkou a jako plug-in bych to asi chápal, ale takto?

Habakukk: 2010 to fakt nebyla, spíš 2013.
Obecně nemám nic proti hybridu, když si to člověk koupí jako luxusní věc, ale sere mě že je to nějak preferovaný a dotovaný. Jezdím teď s tou 2015 V60 D6 PHEV a mám tam ty EL značky, protože teoreticky spotřeba 1,8... Což ale nikomu nebrání se vykašlat na dobíjení a lítat s tím za 10l nafty na 100km v Power módu...

inflace vůbec, tomu se říká EU sračky/pokuty za CO2 a povinný bezpečnostní pí/oviny.

Já si taky myslím že už to nebude stát 220k s klimou...



Hele do kila to pojízdný koupíš a lidi si to pletou s kde čím, zadání splněno :-) Mě nejvíc pobavil borec co si myslel že mám Dodge Viper :-D a to nemluvím o lidech co koupí za 40k angličáka...

Sorry, ale v tomhle článku jednoznačně chybí RX-8...


Jsem debil... Dělám si tu z toho srandu a vypadá to že reálně nafasuju tu raritní V60 D6 plug-in...

Cena je dle mě solidní, i vzhledem k tomu nezávislému topení/klimatizaci v ceně.

Není to i nějaký drahý? Nezačínala O3 RS cenově na 700k? nebo si to blbě pamatuju?

Fandatik: moc pěkný, takže do 100k v dílech a máš 250 koní na kolech

Jen takový teoretický dotaz na odborníky. Kolik peněz by stálo tomu přidat třeba 100 koní? a mají tyhle přidušené motory ve výsledku nějak rozdílnou spotřebu oproti autům z 196x?

S tímhle názorem mám tendenci souhlasit, ale fakt je ten, že tohle se říká odjakživa a říkalo se to i o těch autech co teď ten Venca servisuje :-) Za 15-20 let bude možná mít Venca 3D tiskárnu, bude solidní elektrikář a bude mít nějakou obecnou představu o IT a programování :-)

Ono týrání na dálnici bylo i dodržování té 130, vzhledem k převodovce. Z povídání lidí, co to fasovali v tom 2002-2005 si pamatuju, že největší průser byl rozdíl mezi normovanou a reálnou spotřebou, pak ty auta neměli rádi a podle toho jim taky na té dálnici nakládali :-D

krab: To každopádně, já jsem rád že mám tohle jízdně úžasný auto a stálo mě "jen" 150kkc. Furt je to super víkendovka na těch 5000km ročně. Zároveň je mi líto těch 1. majitelů, co za to před 15 lety daly 1,2 mio :-D
Poslední komentáře
- beastar, Jak na displeje?
Tady obrázky nějak stávkoval upload - beastar, Jak na displeje?
Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního... - Blix, Jak na displeje?
Není zhovadilost 2 odkaz na původní Pumu? Pamatuju si že tehdejší... - Blix, Jak na displeje?
První Miata NA6 měla skutečný budík tlaku oleje, bylo na něm... - Lanza, Reportáž z krize středního věku
Ahoj Honzo, no kolem Prahy zrovna ne...musel bys to vzít po moři. Ale... - spooon, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
taky se přimlouvám za článek a klidně i fotodokumentaci... - spooon, Jak na displeje?
U MX-5 NA a NB takhle právě funguje i ukazatel teploty vody.... - Mechanik, Jak na displeje?
Chytrý hodinky bych si nikdy nekoupil. Když má člověk na ruce... - afro-r1, Jak na displeje?
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum... - fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů