
Avex
Jméno | Filip M. |
---|---|
Bydliště | Praha-západ |
Registrace | před 1.9 měs. |
Poslední aktivita | před 1.5 hod. |
Komentářů u článků | 36 |
Pozitivních komentářů u článků | 17 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Sorry, ale do kila (i s prvotníma nákladama) se dá koupit snad auto úplně každý kategorie. Jasně, někdy to asi nebudou leštěnky a vždycky na tom nějaký malý problémy budou, ale určitě není pravda, že bych za auto musel vysolit 200 litrů, aby to vůbec jezdilo. 50-70k je kategorie, ve který jsou buď nudný (ale nenáročný) koncerny, nebo Alfy, Hondy, Mazdy - to si vybere snad každej. Já dal za první auto 30, a po servisu jezdí doteď jak nový:)

Moje první byla za 30, za tu dobu repas motoru, převodovky a taková ta klasika. Myslím, že už v ní bude dohromady tak 70, ale i tak jako daily driver stačí.



No jo, jenom škoda, že neni místo (a vlastně ani peníze, když koukám na Bazoš :D) abych si nějakou tu shnilou V3Sku nebo Defendera koupil. O Stratusu plánuju napsat na blog - uvidíme, jak dopadne jarní servis :D

Asi tak. Sice mě náklaďáky nikdy nebraly, ale tyhle starší vojenský krámy maj něco do sebe.

Na první pohled sem se leknul, že to je VW :D. Ten předek vypadá jak ten jejich novej design.

Nejsem sice cílovka, ale nemůžu si na tenhle vehikl odpustit hate. To je prostě tak nudnej a ošklivej crossover, že už to snad víc ani nejde, ještě v tý příšerný rental-car-gray barvě s blatníkama z plastu. To už fakt výrobci ztratili i zbytky nějaký invence? Chápu, že důchodce nebo mladou rodinku to asi nezajímá, ale zároveň takhle uninspiring auto propagovat jako "lifestyle crossover" je docela odvážný. Notabene za tu cenu, která oproti konkurenci rozhodně není nižší. Mazdě fandím, ale tohle je fakt hrůza.

Fuuuu, mega a půl za Mini, to už je docela pálka :D. Na druhou stranu, v základu by mi to asi dávalo smysl, je to takový hezký auto do města. A reference na TP v prvním odstavci taky potěšila:)

Zase tak černě bych to neviděl. Jak říkal Jay Leno - auta pro nadšence budou vždycky.

Z nějakýho důvodu (tipnul bych si jakýho :D) tuhle Alfu spousta lidí nemusí, ale mě se třeba líbí mnohem víc jak všema opěvovaná 156/159. Kdybych nějakou pěknou viděl v tmavě červený s těmahle kolama, tak už jí mám nejspíš doma.

U nás v rodině se nikdy nekupovalo nic kromě Škodovek (maximálně VW), takže kdybych si pár let zpátky místo HTPčka koupil něco takovýho, tak by mě naši nejspíš hnali z baráku :D. Oni ostatně stačili ty proslovy, když jsem si nedávno kupoval Sebring :D.

V tý černý s těma světlama je to prostě nádhera. Já bych si spíš koupil nějakej starší Panther, ale tohle je zase víc daily-drivable. Pecka!

Ford určitě zaspal (ostatně jako všichni velký hráči), ale má s Machem-E našlápnuto na dobrou cestu. Podle všeho je to jedno z nejlepších elektroaut v poměru cena/výkon, vyčítají mu hlavně málo nabíječek v USA, ale v Evropě by to mohl bejt super kup.

S tou generací E87 souhlas, 1M je asi můj nejoblíbenější bavorák.

Mnohem hezčí jak minulá generace, úplnej opak než třeba čtyřková řada. Až tomu spadne za pár let cena, tak to bude super kup.

Za tenhle článek palec nahoru, dozvěděl jsem se něco novýho..

Souhlasím, že EU (a hlavně ČR) má teď vážnější problémy, než dotace na auta, a naše peníze by měly skončit úplně jinde. Ale stejně si stojím za tím, co jsem napsal, a tím bych to za sebe uzavřel:)

Holofaust - Na nic se mi skládat nemusíte, nejsem žádnej mladej socialista a radši si na věci vydělávám sám :DD. A to že švindl na STK neexistuje je hezký v teorii, ale vím minimálně o dvou lidech kterým pár měsíců zpátky prošly takový vraky, že i na demoliční derby by toho byla škoda :D

Zase nebudu dělat, že co projde STK tak je svatý a vice versa, ale vliv na životní prostředí a zdraví to přece jenom trochu má:)

Skipper - Podle mě o tom, jak se tu vymáhá technickej stav vozu, jak už psal Holofaust. Troufám si říct, že nemalá část aut, který tu jezděj by neprošla STKčkem ani v jiným okrese, natožpak státě. Já osobně nemám nic proti starým autům (sám mám '04 a '97), když normálně (tj. bez podvodů) splňujou to co mají. Ten ukazatel průměrnýho věku je samozřejmě fajn, ale nesmí ho uměle zvyšovat třetí auta v rodině, který držej už jenom silou vůle a který maj tu kontrolu "už fakt naposled".

Vidím, že jsem tu rozjel plodnou diskuzi :D. Ne ale vážně, nebudu se hádat, že je dojezd starých aut ekologičtější jak výroba nových, to je asi jasný všem, mně šlo spíš o ten pohled na zdraví. A elektromobily jsou v ČR slepá ulička, dokud to stát nebude dotovat, protože cena je naprosto mimo dosah normálních lidí. I tak se mi ale výkup vraků zdá jako rozumná věc, protože to motivuje ke koupi novějších aut (ne nutně úplně nových). Ideální řešení bych viděl asi takhle - EU by měla podporovat elektromobily na západě a ve střední a východní Evropě podporovat nákup novějších spalovacích aut. Je to win-win-win situace, bohatší západ se zbaví spalováků (ty se posunou na východ), východ nebude jezdit jako na vrakovišti a celá Evropa bude o něco ekologičtější. Je mi jasný že v Česku asi nebude průměrnej věk aut 8 let jako v Rakousku, na druhou stranu i Slovensko je na tom líp jak my.

Sice je prosazována na sílu, ale do určitý míry tuhle iniciativu chápu. Jasně, je ekologický nechat dojet starý auta (a valná většina jich je v naprostý pohodě) ale pak to ve spoustě případů odsírá lidský zdraví. Teď se nebavím o veteránu, kterej vyjede párkrát za léto, ale o autech jako 1.9 s vykuchaným DPFkem a kaťákem, kterých jsou tu desetitsíce. Nevím jestli je rozumný podporovat zrovna elektromobily, na druhou stranu by měla vláda udělat nějakej program na výkup starých aut, něco jako bylo Cash-for-clunkers ve státech, aby se ty silnice trochu pročistili. Nebo by možná stačilo aby každá třetí STK nebyla úplatná a nepouštěla tyhle vraky na silnici, potom by jsme s Polskem neměli největší průměrnej věk aut v Evropě.

Chtít takovou slevu a bejt až moc "podezíravej" se mi zdá minimálně vůči prodejci dost drzý, řešil bych to tak, že bych to těmhle odborníkům prostě neprodal:). Samozřejmě je jedna věc, když je to takhle neoprávněný, a druhá, kdy prodejce přecení šrot a není schopnej se normálně domluvit na ceně.

Upřímně mi ani tak nevaděj ty auta, holt když je to krumpl, tak to nikdo nekoupí. Co mě ale vyloženě s*re, je ten typ prodejců (nejen) těhlech aut - O CENĚ SE NEHODLÁM BAVIT, VÍM CO PRODÁVÁM, CENA JE PEVNÁ, SERVIS 50K (i když má auto hodnotu 20). Tahle rádoby pasivní agresivita mě odrazuje už když čtu ten inzerát :D


Když hydraulika funguje, tak je mi sympatičtější než elektrika. Na druhou stranu normálnímu člověku to je beztak úplně buřt, a zajímá ho jenom cena, když se to vysere :D

Přidal bych další - všechno na elektřinu. Třeba víčko nádrže nebo řízení - PROČ?

Nah, prodávat se bude hodně. Těch co kupujou Cčko v AMG moc neni, je to spíš firemní/leasing auto.

Ještě jsem neslyšel že by auto chytlo samo od sebe od prachu, ale vždycky se rád dozvím něco novýho :D

Poslední komentáře
- potkanX, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
sakra, zasa dalsi clanok o tomto aute a zasa neukazali ako ten verkel... - lumix, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Přední světla se mi nelíbí, nepřišel jsem jim na chut’.... - st. Padre, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Orální sex s Halinou musí být tedy pěkná divočina na hranici... - briza, Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nebojte...
Byť mě celé portfolio Hyndai láká zhruba stejně, jako orální... - Frankie, u blogu Komu zvoní hrana aneb proč...
Teď mě tak napadlo, jak naše děti budou cca za 20 let vzpomínat,... - bitner, Dětství bez autíček
K te zarive soucasnosti: Ano, zijeme v krasnem novem svete, kde se smyslem... - Černá Vovce, Dětství bez autíček
No, školu jsem měl na sídlišti, tak jsem chodil pěšky.... - frite, Toyota Proace City: Podařené Berlingo
A které trhy by to měly být? - José Jiménez, Dětství bez autíček
Článek mě připomněl hromadu vzpomínek na dojíždění... - afro-r1, Dětství bez autíček
Jasne, kvuli zabave je tam sposta nadsazky a prehaneni. Dobre... - gramo, Dětství bez autíček
Na tu cákající vodu z okenního žlábku bych málem zapomněl.... - jazet, Dětství bez autíček
Co pamatuju, tak naši měli stovku nějakou tmavou, pak stodvacu... - LennyLeonard, Dětství bez autíček
Super clanek. Moc sem se zasmal. Zakladka pesky, stredni dojizdeni... - PepaSFI, Dětství bez autíček
já zažil ještě busy RTO, dojížděli jsme do školy do střediskové... - martin_100, Dětství bez autíček
My taky auto neměli. Děda s babi měli trabanta pak 105. To byl muj nejintenzivnější...
Poslední inzeráty
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem
1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem
2011 rok výroby
432 koní výkon
6 162 ccm objem
2003 rok výroby
310 koní výkon
5 ccm objem
Rušné diskuse
- Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů