
Avex
Jméno | Filip M. |
---|---|
Bydliště | Praha-západ |
Registrace | před 2.6 rok. |
Poslední aktivita | před 5.6 měs. |
Komentářů u článků | 237 |
Pozitivních komentářů u článků | 108 |
Negativních komentářů u článků | 46 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
California Dreamin'?
O výběru, pořízení a servisu Ameriky na studentským budgetu.
Posledních 50 komentářů

Teda nevim jestli je vhodný i v týhle době označit 1,2 mega za auto jako "levný". Levná je Dacia Logan, ne tohle. Líbí se mi docela ten originální vzhled, připomíná mi to tyhle luxusní dodávky z Japonska.


Dream daily, ale šance ho sehnat v Evropě, natož pak v Česku, mizivá. Tohle je přesně ten typ auta, který si většinou majitel nechává.

Saaakra, už jsem chtěl psát Sebring, než jsem viděl cenovku. Ale pod 25k bych snad radši uříznul střechu normálnímu autu, protože ty levný kabria jsou otřes:d

Dva míče za dodávku s výbavou roku 2013 a dojezdem na letiště a zpátky:dd

Třeba prodlouženej Lincoln Navigator?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/lincoln/navigator/18573043

Taky me ten vykon nechava chladnym. Nejspis bych to vetsinou dusil na sedmicku a 1300 otacek:D

Kdyby mi někdo řekl, že to je model z roku 2009, tak mu nejspíš budu věřit:)

Je škoda, že v ČR defacto nejde koupit. Verze po FL jde sehnat možná odněkud z Litvy za 12-15000 €, verze před FL se mi zase tolik nelíbí (ale stejně nejsou). Kdyby tu byl dobrej kus za dobrou cenu, nejspíš už ho mám doma.

Článek je super, ale zase jsem se u něj strašně nasral. Je vidět že současná krize dala všem těm pochybnejm existencím šanci vyrazit s kůží na trh a prodat ty jejich vehikly za deseti-stonásobek normální ceny.
Trh s Miatou je jak vidno ještě víc v háji než před rokem, když shnilá stojí 300k. Hlavně že byly peníze na odporný kola, ale na udělání kosmetiky ne. Ještě bych čekal něco ve stylu "vím co prodávám".
No a prodávat Felicii za 600k nebo debilního Esocrta za 100k je na odebrání občanky, to je drzost takovej inzerát vůbec napsat.

Vypadá to jako něco mezi Škodou 120 a Oltcitem/Renaultem/FSO. Not a fan.

Opel GT vypadá i po těch letech parádně, kdybych ho kupoval, tak ale zvolím americkej rebadge v podobě Saturn Sky.. ten znáček Opelu tomu moc nepřidává.

Syntetický paliva jsou fajn, do běžných aut se ale moc nehodí. To má budoucnost třeba v letadlech, lodích, nákladní dopravě atd.

Jestli něco situace na východě potvrdila, tak to že nenažraný pumpaři nepromarněj ani v krizi příležitost namastit si kapsy. Akorát mě to utvrdilo v tom, že můj další daily driver bude hybrid nebo nějaký levný EV.

Kdo hledá kvalitní zpracování na úrovni Mercedesu musí koukat trochu jinam. Jako hračka pro geeky s bezkonkurenčně nejlepší self-driving technologií na trhu ale obstojí.
Ten interiér se mi i přes určitý nepraktičnosti líbí, mrzí mě zmíněná absence heads-up displeje.

Menší asi jo, ale zase ne nijak dramaticky. Na první pohled je to prostě podobně futuristický auto.

Vypadá to super. Asi první Kia od Stingeru, o který by se vůbec dalo uvažovat. V kategorii futuristickych EV je tam ale pořád konkurence v podobě Ioniqu, kterej začíná o nějakých 400k míň.



Aspoň že až se to DSGčko (nevyhnutelně) rozsype, tak oprava vyjde na lidovych 150k:)

Na krátký vzdálenosti je ICE v týhle době za trest, ale na cestu přes celou Evropu smysl pořád dává. Ale each to their own, znám lidi, který tohle plánování zastávek a dojíždění přesně na kilometr vyloženě rajcuje

Nikdo si podle mě nekupuje EV, aby s ním jezdil na Eurotrip. Tyhle testy potom docela ztrácej smysl, protože normální využití EV auta je max 150 km od domova. Na dálku buď hybrid nebo normální ICE.

Název je jenom marketing, ale je za ním docela fajn auto. Za mě třeba přijatelnější jak Tesla Model Y nebo ten idiotskej Enyaq za 2 míče.

Ok, zvenku trochu nudný, ale docela pěkný. Interiér vypadá jak z roku 2012 a to už je špatný. Stejně bych asi koukal po koncernu.


Nevim jestli je CVT v Sanderu jiný než třeba v Nissanu, ale právě tam mělo CVT pověst nejvíc nespolehlivýho krámu, kterej se ani nevyplatí/nedá opravit. Ne že by na tom třeba DSG když se majitel nestará bylo líp.
Jinak nejsou to špatný auta, to určitě ne, ale minimálně pohodlí jízdy/odhlučnění mi přišlo lepší ve Škodovce.. subjektivně.

Dacia je pro mě něco jako Hyundai před cca 8 lety. Fajn auto za ten peníz, ale pořád to nemá kvalitou na koncern. Za 426k už by byla Fabie Style s relativně ok výbavou, a radši bych koukal tam.

Auto zestárlo krásně, od začátku ho ale zabil Northstar..


Jako rodinný auto za mě ok, navíc má docela fajn design. Cena je na dnešní poměry taky v pohodě.

Odpověď na nadpis: V žádným případě.
Baví mě jezdit jak s mým daily HTPčkem, tak i s šestiválcem a čímkoliv jiným. Prostě mě baví řídit.

Je to tak, ještě bych možná přidal Maserati. I když to bych si z týhle trojky koupil stejně nejradši.

Milion a půl, ale reálně spíš dva miliony za Škodovku. To je strašidelný.

Takový fotky by prodaly i orezlou Feldu. Kam se hrabou weby typu iDnes a Novinky, když náhodou něco testujou.

Takovejch Audin je v okolí Prahy tuna a naživo o moc lepší dojem nedělá. Dát skoro 2 míče za auto, který z dálky vypadá jak Kia nebo Hyundai, a na kterým se nejspíš i šetřilo se mi vůbec nezdá.
A když už je řeč o tom Hyundai, tak třeba Ioniq 5 vypadá oproti tomuhle Audi jak auto z jinýho milénia. Jo a to že nemá frunk ani nekomentuju, to je prostě nehorázný.

Zmiňoval jsem třeba ojetej Nissan Leaf. Dojezd standardně tak 150 km, cena cca 200k, ty s lepší baterkou tak 350k. Jako druhý auto, nebo auto do města ideál. Hlavně třeba na ježdění po Praze, máš zadarmo parkování na modrejch.

Jo, když pominu tu cenu tak je to fajn a do města bych si to asi dokázal představit. Ale menší dojezd v zimě a zmíněná cena jsou absolutní dealbreakery.

V čem je větší? No jenom z patra třeba startéry, palivový pumpy, s motorem může bejt milion a jedna věc špatně - od prkotiny za pár stovek až po výměnu, kdy si majitel radši koupí nový auto. Automat se může vysrat úplně bez problému, a to neni oprava za pár tisíc. Pravidelnej servis - výměny oleje jak v motoru tak v převodovce, rozvody, brzdy (který třeba díky rekuperaci v EV nedostávaj takovou zátěž).
Co je servis na EV? Podvozkový části, brzdy a případně jednou za uherskej rok baterky.
Jo a k tý Tesle, tahle najela 400k kilometrů za 4 roky jako taxík (to je asi nejdrsnější druh využití) a baterka 93%. Tesla navíc garantuje že do 8 let nespadne pod 70% - a to se ani neděje.
https://www.teslarati.com/tesla-model-s-400k-km-250k-mi-7-percent-battery-degradation/

Upřímně servisovatelnost EV je jeden z důvodu proč je mám docela rád. Do budoucna to znamená konec rádoby mechaniků, který vás v horším případě ojebou a jinde by práci nenašli. Repas baterek stojí asi jako výměna motoru, ty reputable servisy na to dávaj záruku 5 let úplně bez problému - a je samozřejmě skoro jistota, že ty baterky vydržej i dýl. U hybridů je zase repas baterek asi nejmenší investice, třeba na Prius to vyjde na cca 25-30k.

Tohle auto by dávalo smysl za 500k, takhle je to absolutně nepoužitelný. Příplatím si 100k a mám rozumně ojetou Teslu, která je míle napřed ve všem, možná kromě zpracování. Nebo si za cenu jednoho takovýho Opelu můžu koupit 3-4 ojetý Nissany Leaf, který udělaj stejnou službu.


Hele já si upřímně nemyslim, že by nás čekal vývoj jako VB v 70s. Do pár let se snad vyhrabeme z korony, přesedláme (dočasně) na jádro a energetickou krizi na nějakou dobu zaženeme. Auta se spalovákem se budou nejspíš vyrábět i po tom avizovaným roce 2035, aspoň tomu dosavadní (ne)vývoj docela nasvědčuje. Automobilky jako Toyota mezitím utrácí neskutečný prachy na R&D různejch alternativ EV... neviděl bych to tak černě, bude zase dobře.

Vůbec ti neberu to jak si tu dlouho, ani to že aktivně píšeš blogy. Vlastně ten původní komentář nebyl ani tak na tebe. Já jenom píšu, že na Autíčkář patřej auta a ne furt brečet jak je EU hrozně špatná. To je lepší zabloudit na Novinky :)
To o těch banech nepíšu v reakci na mínusy (který maj zrovna tady skoro nulovou vypovídající hodnotu) ale v souvislosti s tím, že politika je offtopic. Já sem rád chodím, ale to že pod každým článkem o hybridu nebo EV je aspoň jeden komentář, kde je něco ve stylu o "budovatelských zítřcích", "green dealu", nebo "něco něco EU" mě fakt sere.
Automobilky neiniciovaly přechod na EV - to bylo čistě politický rozhodnutí, ale aktivně se mu ani nebráněj, moc dobře totiž vědi, že v tom je do budoucna mnohem víc prachů. Kdyby chtěly, můžou si diktovat co budou prodávat, ale z PR hlediska je lepší brečet že "zlá EU" a přitom si mastit kapsy jako nikdy.

Já bych byl pro, aby se tu za politiku dával ban, protože majoritně je tu parta lidí, pro který je cokoliv nalevo a sociálního komunismus a velký fuj fuj, a pak je tu parta mladších lidí který to tak neviděj a dostávaj mínusy bez argumentů nebo naopak s argumentačním faulem, že "je zkurvená doba". Pak to dost připomíná circlejerk a echo chamber kde se tu lidi plácaj navzájem po zádech jak je všechno nahovno, ale absolutně nejsou ochotný přijímat jiný názory, než ty jejich. I když s někým politicky nesouhlasím, tak se to snažim limitovat (ne vždycky úspěšně) a držet se aut.
Jinak automobilky jsou hlavní hybatel přechodu na EV, ne(!!!) státy.

Ještě bych dodal, že ta norma 8 let se vztahuje jenom na auta, který nebyly v minulosti přihlášený v EU. Kdyby to před tebou někdo přihlásil (kdybys koukal třeba po starší Americe/Japonci) tak odpadá spousta byrokracie a auto můžeš většinou normálně přihlásit v ČR.

Tyhle Camara šly v posledních letech docela nahoru, to že to nemá numbers matching motor tomu samozřejmě (ze sběratelskýho hlediska) ubírá. Normální, docela hezky vypadající kusy (třeba tenhle: https://bringatrailer.com/listing/1969-chevrolet-camaro-66/) se prodávaj tak za 65 000-75 000$, ale nejhezčí můžou stát klidně daleko přes 100k - tam je to ale buď top renovace nebo perfektní originál. Záleží jak je na tom tohle auto s korozí, kdyby to byla malá a lokální záležitost a ta zmíněná "částečná renovace" by se vešla tak do 300-400k, je to férová cena.

Ten Prius mě docela pobavil, protože někdy v září sem ho viděl na prodej za 115, pak na dva měsíce zmizel a najednou tam visí za 135 :D
Jinak tenhle SAAB/Cadillac by mi úplně nevadil: https://www.sauto.cz/osobni/detail/cadillac/bls/160276011

Je to vlastne jak si psal nahore, elity v cr si porad od revoluce moc neuvedomujou svoji spolecenskou ulohu/povinnost, tohle je proste katastrofalni priklad. Nechapu proc si passer nepronajmul runway nebo nenechal cast dalnice uzavrit, penize na to urcite ma.
Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Tak na jednu stranu, čím míň lidí, tím víc kafe pro nás..... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Lidi budou problém. Já mám takový dojem, že už před lety... - FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů