načítám data...

kotzitzaq

JménoJan Petr
BydlištěPraha 10
Registracepřed 5.3 rok.
Poslední aktivitapřed 1.2 hod.
Komentářů u článků194
Pozitivních komentářů u článků89
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

kotzitzaq
včera v 21:07
0
Ptejte se: Malý hatchback pro radost

Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval motorku po Praze dlouho (a když jednou za měsíc jedu náhodou do kanceláře, tak praktikuji i dnes, ale je to jen deset minut, takže irelevantní) a měl jsem holt pro jistotu v kanceláři náhradní oblečení, které jsem ale využil jen párkrát. Uznávám ale, že každý tu možnost mít nemusí.

kotzitzaq
20. března 2023, 19:59
3
Peugeot Oxia: Supersport se lvem ve znaku

Na téma emocí/zábavnosti a úspěšnosti firmy měl zajímavou tezi v jednom podcastu Michal Skuhrovec (kdo zná, vi, kdo nezná dohledá). Měl teorii ve spojení s vlastnictvím a vedením firmy. Pokud je firma primárně ve vlastnictví zakladatelské dynastie, příp. pokud je někdo z nich ve vedení, obvykle má výrazně jasnější a konzistentnější směr, kam se ubírat a co nabízet. CEO jede dle svého pohledu, přesvědčení, vize a buď se vůbec nezodpovídá nějaké skupině akcionářů, nebo má dost síly jít proti nim. Může pak nabízet širší a zajímavější portfolio. Oproti tomu koncerny vedené boardem najatých managerů zodpovídající se široké skupině akcionářů a investorů, kteří chtějí primárně dividendy, nemají v podstatě žádnou vizi, jen v rámci maximalizace zisku nabízí to, co chce většina. Typickým příkladem současnosti je např. Akio Toyoda. Nebo vzorový příklad z nedávné minulosti Ferdinand Piëch a VW - firma, kterou rozhodně nelze označit jako rodinnou, ale Piëch měl sílu a vizi, jak vést “rodinné stříbro” a dnes, kdy se v čele střídají profi manageři bez vztahu k historii a rodině Porsche-Piëch si nedokážeme představit projekty typu Phaeton, Bugatti, XL1, nebo z běžnějších modelů Passat s W8 pod kapotou, či Golf s VR5 (OK ne moc dobrou), či VR6, dva obdobně velké kabriolety v portfoliu apod.

kotzitzaq
20. března 2023, 10:08
3
BMW M340d Xdrive: Když chcete sportovní, ale potřebujete rodinné auto.

Ten debilní starej systém je tam kvůli elektrickému ovládání víka kufru. Navíc jeho životnost je ve finále zásadně delší, než když je tam ten praktičtější paralelogram.

kotzitzaq
13. března 2023, 17:52
4
Dacia Sandero Stepway TCe 110: Už nesedí v koutě

Cena 326 s klimou a turbem (tedy za normální "nízkou" verzi) sice na dnešní dobu vypadá celkem OK, ale pokud půjdu k mateřskému Renaultu, tak o 60k výše dostanu Clio se stejným motorem a to bude o pořádný kus lepší auto. Chápu, že pro typického zájemce o Dacii to může být zásadní částka, z mého pohledu bych si ale raději připlatil. Případně o nějakých 35k výše můžu nakupovat u H/K, což nejsou žádné hvězdy, ale nebude tam tak budgetový pocit, jako u Dacie. Je mi jasné, že Rumuni šli s kvalitou rapidně nahoru, ale bohužel cenový odstup od lepší konkurence je už tak malý, že mi nedává Dacie moc smysl.

kotzitzaq
11. března 2023, 07:34
0
SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant

Ještě Čína (myslím, že je to Dongfeng) nám teď nově servíruje starší Nissan Pick-Up ve zmršeném provedení. Ten je viditelně horší, hůř vybavený, ale zato stojí o trochu víc než SsangYong.

kotzitzaq
07. března 2023, 15:02
1
Nejrychlejší motorka světa

Já si dal skoro 270 km/h "tachometrových" na naked biku (s malým větrným štítkem) a tam už byl cítit pomalu každý km/h. Ale na kapotě to může být absolutně jiný vjem. Taky jsem při rychlostech 200+ nikdy neměl potřebu (a schopnost) nějak zásadně zatáčet a kličkovat :-).

kotzitzaq
01. března 2023, 08:16
5
Honda Civic e:HEV Advance: Doplňující se protiklady

Dle nadšených recenzí ze všech stran se nový Civic povedl. Oproti předchozí generaci vizuálně konečně koukatelné auto. Omezený výběr pohonných jednotek je zřejmě trend, který nezměníme, ale tady evidentně alespoň funguje. A taky jsem rád, že v testu je výraz “bez převodovky” hezky v uvozovkách. Jsem možná až příliš hnidopich, ale pokud píšu technicky zaměřený článek (což recenze aut je), tak i jednostupňová převodovka je pořád převodovka a ne jak 90% recenzí na ostatních “autařských” webech, které sveřepě tvrdí, že elektromobily jsou bez převodovky (OK, na dámských webech mi to nevadí - jednak tam nechodím a za druhé obvyklým čtenářům je technika ukradená).

kotzitzaq
22. února 2023, 12:40
0
Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění

Tady se dost shodneme. Espero a Multipla jsou i na mém a ještě k tomu přidávám Renault Mégane Scenic RX4 - terénní kompaktní MPV je totální crossover (které jinak z duše nesnáším) a dostatečná podivnost. Naštěstí Espero se v inzerci neobjevilo už pár let, Multipla už jde cenově nahoru a ta RX4…no uvidíme.

kotzitzaq
16. února 2023, 23:22
0
Škoda Fabia 1.5 TSI: Tak akorát

To nebylo myšleno tak, že Fabie nemá konkurenci, ale že nemá domácí konkurenci, tak jako Clio a 208. Jenom reakce na předchozí odečet “domácích” prodejů, který je jinak samozřejmě zcela relevantní.

kotzitzaq
16. února 2023, 22:07
1
Škoda Fabia 1.5 TSI: Tak akorát

To je pravda a vypadá to potom vyrovnaně. Nicméně Clio má na domácím trhu ve své třídě poměrně zdatného "domácího" konkurenta v podobě P208, tedy aktuálně nejprodávanějšího auta v rámci Evropy (btw. osobně jsem nikdy nepochopil dlouhodobou nadvládu Peugeotu 206-208 nad Cliem, které mi vždy připadalo jako vyladěnější auto). Což Fabia ve své třídě nemá.

kotzitzaq
16. února 2023, 17:14
5
Škoda Fabia 1.5 TSI: Tak akorát

Však VW avizoval, že elektrická auta budou stát stejně jako benzínová. Jen my všichni si bláhově mysleli, že časem sníží cenu těch elektrických, ale oni na to šli lišácky druhou stranou :-).

kotzitzaq
16. února 2023, 11:00
0
Škoda Fabia 1.5 TSI: Tak akorát

OK, tak když dám bezhlavě vše, co knfigurátor pro Fabii MC nabízí, tak se dostanu na 709.300 CZK (+teoreticky audio za 13.000, které kvůli chybě konfiguátoru nelze) a potom je to ctrl+A. Já rozhodně AZNP nehájím, jejich cena za malý šuplík je děsivá. Jen se obávám, že pokud půjdeme podobně bezhlavě u ostatních značek - pokud bez přemýšlení udělám totéž na níže zmiňovnaé Clio, které jinak považuji za dobrou nabídku, tak se dostávám na nějakých 685.000 CZK.

kotzitzaq
16. února 2023, 10:46
1
Škoda Fabia 1.5 TSI: Tak akorát

Jak říkáš, Škoda má už asi silnější pozici jen Česko-Slovensko-Polsko. Když se podíváme na data z celé Evropy (za rok 2022), je to jasné:
Renault Clio - 143.561 ks (pozice 10)
Škoda Fabia - 85.916 ks (pozice 39)
A to Clio zaznamenalo v loňském roce pád (jak kusový, tak poziční), zatímco Fabia zůstala +/- na svém.

kotzitzaq
16. února 2023, 08:32
0
Škoda Fabia 1.5 TSI: Tak akorát

Souhlasím, že Fabia není zrovna levné auto, ale za 700k je to výbava ctrl+A a na to se dostaneme i u řady konkurentů (a v reálu ji nikdo požadovat do relativně malého pelechu nebude).

kotzitzaq
15. února 2023, 06:43
1
Bazarový snílek: Vítr ve vlasech

Ten narozdíl od cabria nemám, takže jsem přesvědčen, že je to úžasná super cool věc. Ale až si ho koupím… ;-)

kotzitzaq
14. února 2023, 07:13
9
Bazarový snílek: Vítr ve vlasech

Nicméně já stále tvrdím, že kabriolet rozděluje lidi na dvě skupiny. Jedni, kteří si myslí, že je to úžasná super cool věc, a druzí, kteří již kabriolet měli :-).

kotzitzaq
13. února 2023, 07:31
0
Bazarový snílek: Vítr ve vlasech

No ještě je jeden hodně známý Citroën k kusem plátna místo střechy a má i 4 místa. Ale tu Kachnu si musíš buď zrekonstruovat, nebo (ty opravený kousky) dost zaplatit.

kotzitzaq
10. února 2023, 11:05
0
MG EHS: Velká očekávání

Také zatím nevidím nějaké zásadní ohrožení zavedených značek ze strany MG. Kdo bude mít částku okolo milionu, nebude chtít jít do Číny. Takže teoreticky by mohli uspět s nejlevnějším základem, který představuje MG ZS s nejedoucí atmosférou 1,5 za necelých 450 tisíc. Jenže pokud půjdu k Hyundai, mám za stejnou cenu rozumně vybavený kombík s o chlup lepší ATM 1,5. O nějakých 30.000 CZK výše u Kie koupím hatchback s 1,5T a 160 koníky a i u "domácí" značky, která je aktuálně vnímána jako poměrně sebevědomá v cenotvorbě, mám za podobnou cenu základně vybavenou Scalu (případně o dvacítku výše bude Kamiq, pokud budu z absolutně iracionálního důvodu požadovat crossover). A věřím, že nějakou obdobnou alternativu najdu i u jiných značek, které třeba nejsou úžasné, ale věřím jim pořád o něco víc. Nebudou mít sice tolik moderních asistentů, ale dle novinářských testů v MG stejně nějak úžasně nefungují (a já osobně při startu 90% z nich vypínám). Takže pořád nevidím argument, který by měl zákazníky hnát hromadně do autosalónů MG.

kotzitzaq
08. února 2023, 14:55
8
Autíčkář se ptá: Opravitelnost nebo spolehlivost?

jako naprostý idiot a koupit si Rover. Na ten se sice blbě shánějí díly, ale zato není vůbec spolehlivý.

kotzitzaq
08. února 2023, 14:10
0
kotzitzaq
06. února 2023, 21:23
0
TopX: Pět německých aut, která bych si klidně koupil

Renault dělal jako 4x4 právě ten Scenic RX4, co zmiňují výše a Kangoo. Potom přišla SUV , ale to byl často původně Samsung (Koleos).

kotzitzaq
06. února 2023, 20:11
0
TopX: Pět německých aut, která bych si klidně koupil

No a 5 Francouzů?
Citroën XM - už od dětství ;-)
Renault Mégane Scenic RX4 - protože to je opravdový crossover a ty jsou teď IN
Citroën 2CV - abych ženě vysvětlil, z čeho se zrodila její C3
Renault 5 - nějakou svižnější motorizaci (nemusí být Turbo)
Alpinku - aby tam bylo i něco opravdu zajímavého

kotzitzaq
05. února 2023, 20:47
0
Škoda Octavia RS Challenge Plus: Moudra vs. skutečnost

Já teď služebně dráždím O4 Style se standardním sezením a na to jaká tortura sedačky v Octavii vždy byly je to kupodivu celkem v pohodě i bez ergoseatu.

kotzitzaq
04. února 2023, 23:21
0
TopX: Pět německých aut, která bych si klidně koupil

BMW 5 E60 - nevím proč, ale z pětek je má nejoblíbenější
Porsche 911 (964) - aha běžně dostupné, tak jdeme dál
Corrado G60 - bez tuningu a funkční, můj dětský sen
Mercedes W124 v dieselu - protože tak má vypadat Mercedes
Golf 5 v 1,6i nebo 1,9 TDI - k uzoufání nudná, nezajímavá ale naprosto dostačující přepravní kapsle

kotzitzaq
04. února 2023, 22:29
0
Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?

Aby nedošlo k omylu - ta ovce byla sice mula, ale ve stavu téměř nového auta (kamarád jen mechanik, takže vše v jeho vozového parku je ve stavu 1a). Jen měla tažný a to já teď na žádném autě nemám. To auto jelo hezky a díky dobrému obutí i celkem hezky sedělo (na O1). Jen posaz, vzdálenost čelního skla, šířka dveří bylo blíž k mému Roveru (což je Honda z osmdesátek), než současnosti. Ale je pravda, že jedničková ovce není auta z přelomu milénia. A ano je to o tom, na co jsme zvyklí. Většina z nás začínalia řídit okolo milénia (+/- pár let), takže nám připadají tehdejší auta, jako zcela současná (a neboj, já to mám stejně :-)). Mladší generace už to ale může vidět jinak.

kotzitzaq
04. února 2023, 07:20
0
Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?

Jasný, mezi jedničkovou a dvojkovou ovcí je obrovský rozdíl. A mně taky přijde O2 jako naprosto soudobé auto (ač už jsem v ní taky 8 let neseděl, ale zase v nich mám odjeto přes 300 kkkm).. Ale to nebyla úplně podstata mého příspěvku. Můj o jedenáct let mladší bratr ji už vidí jako zastaralý krám - prostě auto, které vyběhlo z výroby dříve, než si dělal řidičák a z jeho pohledu mu chybí zcela zásadní věci, které my považujeme za naprosto nepodstatné a postradatelné (právě ty asistenty a obrazovky s hromadou zbytečných animací atd.).

kotzitzaq
03. února 2023, 16:10
0
Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?

Přidám jeden nepopulární názor. Já si vždy, když se objeví toto téma říkám, kolik ovlivní úhel pohledu (a nechuť připustit si, že stárneme). Jasně, i pro mě je rozdíl mezi auty 2000 a dnes ve srovnání 2000 a 1980 výrazně menší (byť v našem prostředí je to hodně zkresleno tím, co tady před revolucí jezdilo). Ale domnívám se, že velká část nás tady na autíčkáři dělala řidičák před 15-30 lety. Auta okolo roku 2000 jsou tedy pro nás často naše první řidičské sny a nechceme si připustit, že jsou za zenitem.
Můj otec do roku 2003 provozoval jeden z prvních B3 Passatů - tedy tou dobou 15. let staré auto. Pro mě to byla popelnice, on jej měnit nechtěl, že to má klimu, centrál a je to bezpečný a pohodlný, a co víc člověk potřebuje (nakonec byl donucen a měnil za nového Passata B5.5 a stejně se tvářil, že je to vlastně stejný). Podobně jeden o 1,5 generaci starší známý v Rakousku ještě okolo roku 2010 provozoval Nissan Sunny z počátku devadesátek a rozhodně to nebylo tím, že by si nové auto nemohl dovolit. Jen jej považoval za zcela současnou techniku.
Nedávno jsem potřeboval bordel-auto a jelikož žádné aktuálně nevlastním, tak jsem si půjčil od kamaráda jeho mulu - první kombíkovou Octavii Tour (tedy jedna z posledních O1). Sám jsem byl překvapen, jak "old-school" pocit z řízení to byl. Jezdil jsem s ní naposledy před cca. 15 lety a domníval jsem se, že to je sice méně pohodlné, ale jinak víceméně současné auto. Moje pětiletá dcera s jejím úhlem pohledu potom po projížďce měla pocit, že jsme jeli ve veteránu z muzea.

kotzitzaq
30. ledna 2023, 14:34
0
Jak na displeje?

No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo třetí vydání "českého snu" (naftová Octavie). Začalo to na podzim, kdy necelý rok staré auto začalo mít problémy s regenerací dpf. Dokonce si zasloužilo i 2x odtah a servis tvrdil, že auto je dle diagnostiky OK, že nesmím jezdit pořád po městě (v té době jsem jezdil 65t km ročně a rozhodně nejsem taxikář, tedy 80% cest po dálnici). Až s příchodem zimy jsem si všiml, že ukazatel, který byl běžně stále sveřepě na devadesátce najednou na teplotu nedoleze. No...bylo zvláštní, když jsem si o výměnu vadného termostatu musel v autorizovaném servisu říct sám, jelikož to "profíkum" diagnostika neukázala. Auto pořád chladilo a jednoduše se v chladnějším počasí neohřálo do provozní teploty, aby spustilo regeneraci dpf, ale software umrtvil ukazatel na devadesátce, aby byl klid.

kotzitzaq
21. ledna 2023, 20:18
2
Než Citroëny dostaly koule II: Céčka a Rosalie

Zádě super článek. A konečně přijde Traction Avant, který osobně považuji za významnější, než slavnou DS.

kotzitzaq
21. ledna 2023, 10:52
0
Co ve vašem novém autě nesmí chybět?

U pracovní/rodinné muly mimo toho co je naprosto ve všech autech automat, klima (klidně i manuální), LED Matrix, tažné, bufík a multifunkci na volantu. Dříve jsem jezdil hodně s tempomatem, ale s nástupem adaptivních jsem jej přestal používat, jelikož jsem zatím nezažil, aby fungoval alespoň uspokojivě. U auta pro radost nemám ani jedno a je mi to úplně jedno.

kotzitzaq
17. ledna 2023, 13:56
0
Wankel žije! Přiváží ho MX-30 e-Skyactiv R-EV

Výhoda bude chod bez vibrací, což je zrovna disciplína, ve které twinair netahá za nejdelší konec provazu. U těch hmotností těžko říci, zda to není včetně generátoru. Dvourototový Renesis vážil okolo 112 kg a to by ta redukce u tohoto jednorotoru byla celkem malá.

kotzitzaq
14. ledna 2023, 20:21
0
Opel Grandland Hybrid4 - Úsporně a rychle

On ten elektromotor má nějaký rozsah otáček. A jelikož naprostá většina hybridního systémů má elektromotor přes stálý převod, tak je možné jej použit pouze do určité rychlosti. A samozřejmě naprostá většina výrobců jej zpřevoduje tak, aby pokrýval nejběžnější rozsah (tedy pár km/h nad obvyklý dálniční limit). Každý to řeší jinak - mnou udaných 140 km/h bylo pro systém VW Group, kdy nad tuto rychlost rozepla spojka přiřazující elektromotor (a auto znatelně zlenivělo), např. Lexus to řeší zpřevodováním umožňujícím maximální rychlost tuším 180 km/h, tedy tam zabírá motor alespoň částečně až do vmax. Neodporuje se, ale zase je tam limit v rychlosti. Např. AMG-Mercedes má teď systém s dvoustupňovou převodovkou pro elektromotor, tam samozřejmě zabírá elektromotor i ve vyšších rychlostech. Ale to určitě není řešení Stellantisu.

kotzitzaq
13. ledna 2023, 14:39
2
Opel Grandland Hybrid4 - Úsporně a rychle

Hlavně 300k je kombinovaných elektro+spalovák. A obvykle nad cca. 140 km/h už elektromotor nijak nepomáhá, takže ve vyšších rychlostech to bude 200 koni na auto, které je z hlediska aerodynamiky např. v porovnání s výše jmenovanou Calibrou (ta měla cx snad 0,26-0,27 tuším) celkem almara.

kotzitzaq
04. ledna 2023, 14:24
0
Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu

Jako bezpečné a nemainstreamové provedení bych viděl Suzuki Kizashi z posledních let produkce (dokonce jsem teď na jedno takové viděl inzerát s cenou zhruba v budgetu). Ale spotřeba bude okolo devíti a navíc (stejně jako u většiny Subaru) je automat ve formě CVT.

kotzitzaq
12. prosince 2022, 15:38
0
Auta, která vůbec nepotřebujeme, ale o to víc je chceme

Co si pamatuji, tak byl snad jen jeden a ten se moc neprodával:

kotzitzaq
30. listopadu 2022, 11:18
4
DS 9 Rivoli E-Tense 360 4x4: Francouzský křižník, co změnil směr

Všeobecně je nutné v tomto případě pochválit práci s výběrem tracku při focení. Na všech fotkách, kde je vidět nějaký displej.

kotzitzaq
29. listopadu 2022, 13:25
1
Bazarový snílek: Daily driver Jaromíra Soukupa

Berlingo - sice to není úplně malé auto, ale je to Citroen, převeze hromadu dílů na ostatní Citroeny a když bude hledat, tak se najde také stahovací plátěná střecha (a s ohledem na její těsnost po letech provozu koupí auto a bazén v jednom). Navíc v této cenové hladině to bude vyžilá mula, kterou si nezamiluje asi ani Jarda.

kotzitzaq
24. listopadu 2022, 13:09
0
Volvo jde do světa?

Jasný a přestože je to relativně moderní Volvo, zkusil bych i nějaký hipster fórum (pokud něco takového existuje…ale hádám, že ano). Je to pořád ještě hezky hranatá krabice.

kotzitzaq
21. listopadu 2022, 16:56
1
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

MiTo s klimou za pade bude hledat hodně dlouho a bude to ten nejvyžilejší kus na trhu.

kotzitzaq
20. listopadu 2022, 19:18
0
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Tak najdi Rover 200 - toho by ti zase tak líto být nemuselo. Jen provozovat to jako daily při horší dostupnosti některých dílů může být opruz (sám jeden Rover stále mám).

kotzitzaq
20. listopadu 2022, 08:37
0
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Saxána je asi jízdně lepší, než C2, jen už jsou hodně starý a VTS v solidním stavu bude díky oblibě u závodníků a “závodníků” celkem zázrak. Ta C2 zase tak moc oblíbená nebyla (hlavně protože velká část VTSek měla mizerného robota. Případně lze koupit ještě jednodušší VTR s menší 1,4.

kotzitzaq
19. listopadu 2022, 22:40
2
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Pro milovníka Citroënu jedině C2 (ideálně VTS s manuálem) a nezamilovat se ????

kotzitzaq
09. listopadu 2022, 14:04
5
Autíčkář se ptá: Koupili byste si auto jen kvůli vzhledu?

Již několikrát jsem uvažoval, že bych koupil auto jen kvůli jeho vzhledu, ale vždy byl důvod přesně opačný, než je podstata tohoto článku.

kotzitzaq
27. října 2022, 09:17
1
Hyundai Staria Luxury: Vypadá božsky, ale dokáže říct souvislou větu?

riderhenry: jenže V 300d už je dnes naspeedovanej dvoulitr :-(. Takže na EU trhu bude mít Staria v této třídě asi fakt největší motor.

kotzitzaq
22. října 2022, 21:11
1
Když se z dárce stává příjemce aneb stesk nad evropským osudem Mitsubishi

Nejhoršî pro Mitsu je, že tady není asi ani jeden důvod, proč zvolit ASX namísto Capturu (nepředpokládám nějakou budget cenu oproti Renaultu). Snad jedině kdyby měl někdo zásadní potřebu vlastnit auto s minipřirozením na víru kufru (Renault má couvací kameru skrytou ve znaku, tak se to tady nějak udělat muselo). Je to jen lehce ošklivější verze Capturu.

kotzitzaq
14. října 2022, 15:39
0
Ptejte se: Zábavné rodinné kombi za 800 tisíc

Vycházím z oficiálních dat, ale někdo počítá do objemu kufru i prostor pro rezervu. To potom může zkreslovat.
Co se týče staršího MPV tak ono záleží, jaké má kdo koníčky a aktivity. Potom přijdou na řadu odrážedla, kola, v zimě na hory (ikdyž hory se řeší rakví), takže se objem přepravovaných zbytečností často příliš nezmění. Ale je pravda, že ať už jedeme kombíkovou Ovcí, nebo Citroënem C3 mojí paní, tak se vejdeme vždy, jen taháte jiný objem krámů :-).

kotzitzaq
13. října 2022, 22:41
0
Ptejte se: Zábavné rodinné kombi za 800 tisíc

Tu Ovci tedy myšleno samozřejmě 2.0 TSI (což ale může rovnou vzít Leona).

kotzitzaq
13. října 2022, 22:36
0
Ptejte se: Zábavné rodinné kombi za 800 tisíc

Ona ta Kia právě poměrně zásadně větší kufr má (380 vs. 594 litrů). Takže je to celkem dobrý tip. Jinak v daném rozpočtu bych možná zahrnul i liftbacky, ikdyž to nějak zásadně pole nerozšíří. Ale potom by šel Hyundai I30N (tam ale bude při daném limitu manuál a kufr tady opravdu bude jen o trochu větší, než u Golfu) a nebo rezignovat na nějakou zásadní zábavu a zvolit Ovci (ta je v liftbacku pro rodinu dostatečně velká).

kotzitzaq
13. října 2022, 17:21
5
Ptejte se: Zábavné rodinné kombi za 800 tisíc

U toho balení do malého auta je taky otázka, jak často to má být a kde člověk bydlí. Vyskládat si jednou za měsíc věci za auto na zahradě domu a poté si hrát s jejich naskládáním je jiná hra, než je každý týden tahat postupně ze čtvrtého patra na pochcanou ulici před domem a tam se snažit hrát tetris bez položení čehokoliv na zem.

kotzitzaq
18. září 2022, 09:39
0
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?

Jo vycouvat za chladného rána v kopci z řady podélně stojících aut s “malou” DSG (ještě ve spojení s dieselem), tak to aby se ten stojící nade mnou dal na modlení. Strašná pakárna a celkově ta kultura mizerná. Asi jsme měli štěstí a mechatronika nám neodešla ani u jedné, ale neměli jsme žádnou ze začátku výroby, kdy to snad umíralo nejvíc.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Magnum  2005
Dodge Magnum

2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Holliday 1970
Oldsmobile Cutlass Holliday

1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem

Buick Riviera 1971 1971
Buick Riviera 1971

1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem

Ford Thunderbird  2003
Ford Thunderbird

2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem