načítám data...

kotzitzaq

JménoJan Petr
BydlištěPraha 10
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 15.1 hod.
Komentářů u článků24
Pozitivních komentářů u článků11
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

kotzitzaq
06. června 2021, 12:26
14
Alfa Romeo & Carabinieri: Pomáhat, chránit a vypadat sakra dobře

Přesně tohle se mi na Autíčkáři líbí. Zatímco jiné servery hodí (když už si všimnou) zprávu na jeden řádek a dál se věnují detailům příplatkového popelníku nové Fabie, tady to vezmou s plnou parádou.

kotzitzaq
04. června 2021, 06:56
0
Peugeot Rifter GT 1.5 BlueHDI: Sluha pro každý den

V tomhle se mi líbí testy, které dělá Rasťo Chvala - bere všechna auta na jeden okruh. Navíc když chce, tak umí jet i úsporně.

kotzitzaq
08. května 2021, 21:20
1
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Nejlepší oktávka, jakou dneska můžete mít

Já jsem v hodně dobře vybaveném Scoutu předchozí generace najezdil cca. 130.000 km. A ze všech trojkových Octávií (a že jsem s nimi najezdil cca. 400.000 km - to už je nějaká oběť) byl nejpříjemnější. Díky jinému profilu pneumatik a vyššímu podvozku byl relativně pohodlný. Samozřejmě to není teréňák a jeho “off-road” výbava přinášela nejvíce výhod právě ve městě - lépe se s tím vyskakovalo na obrubníky a když se parkovalo čumákem k obrubníku, nehrozila obvykle destrukce předního nárazníku.

kotzitzaq
05. května 2021, 17:37
1
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Nejlepší oktávka, jakou dneska můžete mít

Ona už v předchozí generaci byla Octavia Scout tou nejlepší “běžnou” volbou (možná ještě benzínové RS mohlo být dobré, ale předpokládám, že těch se v ČR zase tolik neprodalo - kdykoliv vidím RS, tak je to diesel a to je nepochopitelná hovadina).

kotzitzaq
21. března 2021, 11:07
0
Autíčkář motorkářem. Může se to stát i vám?

Dodnes si pamatuji první jízdu na Banditu 1200 (který mi pak vydržel dalších 10 let). Akorát tam to zrychlení nebylo udivující v rozmezí 0-100 km/h, ale až do dvoustovky. Jezdil jsem tehdy Yarisem, takže jsem měl větší motor v motorce, jak v autě.

kotzitzaq
18. března 2021, 22:52
0
Poprvé ve svém: Jaká byla první auta našich redaktorů?

První, které jsem sám řídil byla dědova Felicie Combi (to mi bylo asi dvanáct, když jsem se učil řídit). První, které jsem používal jako vlastní byla jedna z prvních Toyot Yaris (červená celolak, třídvířko) a tu jsem sedlal asi jedenáct let. A první, kde jsem byl v papírech je Rover 216 Cabrio, který mám dodnes.

kotzitzaq
14. března 2021, 21:20
0
Když se z ženy stane neřízená střela

Lella Lombardi - rád bych napsal jediná žena s bodem z F1, ale nebyla by to tak úplně pravda (byl to půlbod :-))

kotzitzaq
11. března 2021, 13:06
0
kotzitzaq
04. března 2021, 15:05
0
Renault Mégane Grandtour E-Tech: Nezapomeňte nabít!

Jasný, u Superbu je např. 13 kWh baterie a využitelných je jen nějakých 10,4 kWh, aby se neničila a byla tam i ta zmiňovaná rezerva. Ale i v případě, že nejdeme do té rezervy (zbývá např. 3-5% z té použitelné kapacity), tak se auto chová tak, jak jsem popisoval. Rekuperuje i v momentech, kdy to úplně vhodné není. Nicméně je to technika s omezeným rozsahem vstupních informací a do hlavy řidiče nevidí vůbec, takže je vcelku pochopitelné, že to nebude dokonalé.

kotzitzaq
04. března 2021, 14:21
1
Renault Mégane Grandtour E-Tech: Nezapomeňte nabít!

Z mé zkušenosti je nutné každý plug-in držet nabitý. Ono by to při jízdě na benzín nebralo nějak zásadně víc, než čistě benzínová verze, ale s vybitou baterkou se snaží obvykle alespoň mírně rekuperovat i v okamžiku, kdy to zrovna vhodné není (tedy alespoň řešení od VW - klidně i na dálnici jízdou do kopce, nebo v případě mírného klesání, které by bylo možné jet bez plynu je nutné lehce přidávat) a potom spotřeba letí nahoru. A ne, není to v režimu B / plné rekuperace.

kotzitzaq
20. listopadu 2020, 08:20
2
Autíčkář se ptá: Prostorné SUV pro městskou policii

Takže jinak řečeno předface Hyundai Tuscon 1,6TGDI - ten má dokonce rozvor přesně 2,67, veškerou požadovanou výbavu a chybí mu jen 2 cm na celkovou délku (což se předpokládám zaokrouhlí ).

kotzitzaq
13. října 2020, 15:28
0
Letní láska, aneb když se okolnosti sejdou

jj....taky Fiat 500, ale klasická 1,2 FIRE a v Neapoli.

kotzitzaq
26. září 2020, 10:55
0
Škoda Octavia RS iV: Dokázali v Boleslavi spojit neslučitelné?

Co jsem viděl ve worku projekty, tak 1,5 TSI PHEV je ve vývoji. Ale holt to není tak jednoduchý jen prohodit 1,4 za 1,5. Navíc koncern má evidentně dost starostí i s vývojem jiných záležitostí (EV, ne právě odladěný software atd...).

kotzitzaq
01. září 2020, 16:50
0
Opel Zafira Life: Omyvatelný přístroj

OK...bral jsem garáže tak, jak udávají aktuální normy, kde je pro osobáky dána průjezdní výška vrat myslím 197 cm. Uznávám, že starší garáže mohou být poněkud odlišných rozměrů. Sám dodávkou nejezdím, ale strávil jsem víkend v Toyotě Proace (tedy s tím samým autem, jen kratší verze, než testovaný jezevčík) a s velikostí auta jsem nezaznamenal žádný problém (nákupáky, úzké silnice, podzemní parkoviště...vše jak s osobákem). Víc se užitkový původ projevoval na jízdních vlastnostech (na horším povrchu je to strašně uhoupaný/uskákaný).

kotzitzaq
31. srpna 2020, 21:57
-1
Opel Zafira Life: Omyvatelný přístroj

To, že na vývoj samostatného MPV “střední třídy” jakožto umírající kategorie stratégové moc peněz neuvolní je bohužel smutný fakt. “Musí” se vyvinout mnoho zbytečných SUV a Crossoverů, to dá rozum. Ale argument s velikostí garáže nějak nechápu. Jestli je výška auta 170, nebo 190 cm je z hlediska garáže jedno, šířka 192 cm namísto 182 cm by možná drobnou roli hrát mohla a pokud mám problém s délkou, tak si koupím nejkratší verzi, která je dokonce o pár mm kratší, než původní MPV Zafira ve svém posledním vydání.

kotzitzaq
05. srpna 2020, 07:09
6
Nekupujte si kabriolet, je to blbost a budete toho litovat

Šlo by tesat do kamene....holt se lidi rozlišují na dvě skupiny. Na ty, kteří si myslí, že kabrio je super a na ty, kteří už jej měli. Já jsem z důvodu všech nevýhod kabria přesedlal na léto na motorku - ta umí vše ještě hůře. Ale přesto se hadráka asi nikdy nevzdám.

kotzitzaq
06. dubna 2020, 07:05
1
Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC CVT: Samohybná židlička

Tak ono 50 kw není 80 k. Ten motor má dle údajů Mitsubishi 59 kw (typing mistake). Jinak souhlasím, že cca. 300k za malé auto s automatem a výbavou "to co reálně potřebuješ" je OK. Před pár lety si žena kupovala podobný drbadlo s podobnou cenou, ačkoliv za podobné peníze mohla mít novou kombíkovou Fábii, nebo ojetý Transporter, nebo ještě ojetější BMW 7er :-) . Někdy prostě nepotřebuješ co nejvíc plechu, ale skutečně auto dle svých potřeb.

kotzitzaq
24. února 2020, 13:29
0
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Kruháče jsou všeobecně tragédie. Když už se odhodlají vjet na kruháč o více pruzích, tak samozřejmě krouží jak satelit po vnějším obvodu, ikdyž jej hodlají opustit téměř ve stejném místě, kde do něj vjížděli.

kotzitzaq
21. února 2020, 08:36
1
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

Jj....shánět něco na MG/Rover je už celkem problém (zvlášť LHD specifické díly, protože v Anglii jich je ještě dost, ale jinde je to bída). Já už Rover jako daily nemám a je to přesně ta situace, kdy víc stojí v garáži.

kotzitzaq
19. ledna 2020, 14:11
1
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Citroën C3 Picasso - bude sice méně festovni, než VW/Ford/Toyota, ale zase to bude při daném rozpočtu téměř nové auto. Jen benzíny VTi (zvláště 1,6) jsou trochu riziko.

kotzitzaq
06. listopadu 2019, 07:01
0
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Krab ale evidentně myslel Opel GT Speedster postavený na Pontiacu Solstice. Zajímavý tip, jen asi bude trochu hůře k sehnání. A můj tip - jelikož většina dobrých tipů tady již nějak je, tak se vydám směrem k přeci jen trochu vyšším provozním nákladům. Pokud to může být i starší ročník, tak Mitsubishi 3000GT (což bude mít k supersportu blíže i jízdně...minimálně dynamikou). Mělo by být i relativně spolehlivě, ale, pokud se na něm něco podělá, tak to asi bude horší, než u toho Porsche.

kotzitzaq
06. září 2019, 13:51
2
Rover 75: Bitva o Británii

O shánění dílů na Rover něco vím (a to mám naštěstí základ v Hondě Civic/Concerto, což hodně pomáhá). Karosářské díly jsou průser, ale přes e-bay apod. lze ještě z Anglie nakupovat. Největší problém jsou díly specifické pro provoz na kontinentu - např. přední světla pro LHD provedení, to je radost.

kotzitzaq
26. srpna 2019, 17:08
0
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Kupoval jsem před cca. 7 lety v Brně. Tak záleží, kam šel ten tvůj.

kotzitzaq
26. srpna 2019, 15:31
2
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Až taková vzácnost to není, ale díky pověstné britské kvalitě jich po cestách moc nejezdí (shánění některých dílů je celkem fuška).

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C4 1988
Chevrolet Corvette C4

1988 rok výroby
245 koní výkon
5 733 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 Stingray 1970
Chevrolet Corvette C3 Stingray

1970 rok výroby
350 koní výkon
5 573 ccm objem

Ford Mustang Fastback V8, V ČR 1966
Ford Mustang Fastback V8, V ČR

1966 rok výroby
210 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang Convertible V8, Na cestě do ČR 1967
Ford Mustang Convertible V8, Na cestě do ČR

1967 rok výroby
210 koní výkon
4 700 ccm objem

Chrysler Sebring Colombo 2001
Chrysler Sebring Colombo

2001 rok výroby
272 koní výkon
3 000 ccm objem