JohnyLBC
Jméno | J P |
---|---|
Bydliště | Liberec |
Registrace | před 4.8 rok. |
Poslední aktivita | před 7.7 měs. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 73 |
Pozitivních komentářů u článků | 23 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
zadání třídy a velikosti nespňuje ale MPV Galaxy 2006-2014 jezdí extra komfortně, a nádherně žehlí. a velikostí malou dodávku zastane :)
až na jedno to nejsou asistenti, ale funkce...
velmi oceňuji hlídání mrtvého pruhu indikací v zrcátku, párkrát v životě se mi už stalo že jsem to auto fakt neviděl a uviděl jsem ho až periferně když jel vedle mě... stalo se to třikrát ale od té doby co jezdím s autem co mi to hlídá se mi to nestalo nikdy.
a pak spíš funkce auta... naklopení zrcátka při parkování couváním, skvělá funkce... neodřu si kolo a zaparkuji napřesno
hillholder... vím že můžu půjčit auto s manuálem i mé ženě a ona se nestresuje že jí to ujede moc a něco způsobí. a co si budem povídat, na nějaké podélné parkování natěsno v kopci je to super věc i pro chlapa
V Japonsku jsou totiž všichni stejně malí, tam se nastaví sedačka z výroby na pozici "vyheverováno" a pokud to nejde na export tak s tím už nikdo nikdy nehne, ať je to manžel nebo manželka :)
super autíčko, ale když vidím ten tvůj posez a kolena tak je vidět že to reálně je fakt maličký :) kolik měříš ?
Je 911 996 už dostatečně "stará? 996 se bere jako "moderní" Porsche ale můj kousek letos oslavil 25 let.
Je to rok 1998, nejobyčejnější Carrera, manuál, samosvor z výroby, plyn lankem, jednoduchá trakce vypínatelná tlačítkem, ABS se chová že tam není, a takový cit ve volantu z žádného jiného auta neznám.
Když do toho sednu, je to už vážně starý auto. Ale láká mě mít ještě něco staršího k tomu. Od Kraba jsem koupil zelený Mini R53 a Miníky prostě miluju. Speciálně ty klasické. Rád bych s tím občas vyrazil do práce, do kavárny, do školky, na okruh nebo na sraz případně i nějakou tu veteránskou akci, setinovou rallye. Na tohle mi přijde ideální klasické MINI, jedny z posledních let s MPi vstřikováním a novějším interiérem. Jestli to zelené Mini jednou vyměním, a zatím říkám že ne, tak to bude za to klasický a taky british racing green :) Ale to je v podstatě jedno z opravdu mála opravdu starých aut co mě láká... jednoduchý auto... to spravit půjde...jenže to taky není tak úplně starý, rok výroby bude 95-2000 ale konstrukčně je to auto z padesátých let :)
Historka s klíčem v Ostravě mě zajímá, nějaké novinky? :D co se mu stalo? Ztratil ten svůj?
To je smutný. Ale je to fakt tragédie s těma kontrolama. Tohle mě taky štve.
Všechno to byl krám už v době kdy to vyjelo z fabriky, ať už to byla 120, Favorit nebo Felicia. To jen nějaká nostalgie co žene ty ceny takhle. A když si to někdo za ty ceny koupí... :D
Naštěstí je to jenom v Čechách :)
Je to škoda, nech se od někoho svézt a dej tomu šanci ;)
Věřím že ten výpadek síly ve středním pásmu teď doladí ty 4 decky navíc v objemu u nové verze a bude to dokonalé. Škoda, že už si to v Evropě jako BRZ nevyzkoušíme.
v pohodě, neberu to jako výtku :D
BRZko je každopádně povedené a víc síly by se mu hodilo, ne že ne. Ale když tě veze člověk co umí zacházet s volantem, plynem a řadící pákou tak mi to pomalé vůbec nepřijde, naopak :)
Je to vtipné, jak je se mění to vnímání rychlosti když řídíš ty, a když někdo jiný a jen se vezeš :D
V reálu jezdíme okresky stejnou rychlostí, ale pokaždé když si přesedneme jako spolujezdci k tomu druhému tak máme hnědé pruhy na kalhotech :)
:-)))
Ta dynamika te fotce fakt chybí, jsem pořád amatér. Letos snad ještě stihneme lepší nové fotky :)
Ja myslim že je to těmi černými koly. Jak nejsou vidět jak se otáčí, pak tomu chybí dynamika.
Letos ale budeme fotit nové BRZ Final edition, a to černá kola myslím nemá ;)
Kluci zaparkovane fakt nebylo :)
Udělali jsme několik průjezdů, bylo to hodně oslizlé a ta zatáčka se o moc rychleji v těchto podmínkách projet nedá :)
Ber tu Multiplu. Až to hodíš do šrotu, uděláš tím vlastně dobrý skutek, že zmizí další multipla ze světa :)
Já u té reklamy na SAAB taky vidím dlouhý silniční vlak, který tě překvapí svojí reálnu délkou, kterou jsi neviděl/nečekal a musíš to předjet co nejrychleji :)
Vavris: já myslím že maskotem webu nemá být ani Volvo, ani Miata... ale nějaká pořádná holobytová dodávka v naftě ????
To máš pravdu :) nicméně ta carrera gt je opravdu tichá a je to škoda :)
No vidis, akorat ta mi prijde na desetivalec nejaka ticha :) ale jinak je nadherna, a prý dobře hoří ????
Je to trochu pubertální, ale V10 S65 od BMW nebo V10 z LFA je na top žebříčku :)
Atmosferickou ječivou V10 do sedanu už nikdy nikdo nedá, a v M6 je to taky pecka s Eisenmann Race výfukem je to u mě na prvním místě, kdybych fakt nevěděl co s penězi...
Ten stav interiéru je fakt krásný! A s tím klíčem... proboha proč má někdo tu potřebu tohle nikdy nepochopím... a ještě na takovém autě...
Snad to GTI dostanou všichni pizzaři na rozvoz. A pizza bude zase o něco teplejší :)
Stačilo by mi jedno Porsche na všechno, na daily, na okruh, na vikendové ježdění pro rohlíky...
SINGER
Jsem rád, že si můžu dneska přečíst o sportovním autě, a ne o dodávce :) Dneska jsem potkal černé kupé téhle generace, a i ta černá je pořád docela křiklavá:)
Z Netflixu mě překvapivě hodně chytlo Hyperdrive. Nejdřív jsem tomu nechtěl dát šanci ale je to pecka! Dva kluci s Nissanem jedou vyloženě na show a nejmladší závodník jezdí suverénně jak žiletka
Kluci ja teda s Rapidem s DSG a “silným tříhrnkem” zkušenost mám, protože jsem to dostal jako náhradní vozidlo v servisu. A můžu říct že i když to byla verze Monte Carlo tak to byla hrozná bída. Když pominu RádobySportovní všechno na autě, ať už alá karbon v interiéru, zatmavená světla a tmavší lišty, tak motor má opravdu nechutný kovový zvuk, drnčí, je plechový, odspodu jede slušně ale ve středním pásmu a nahoře nejede vůbec, fakt jak diesel. Převodovka si s tím docela poradila, ale cukání tam prostě bylo i když se to zlepšilo. S převodovkou se žít dá, ale ten motor, to je fakt tragedie. Kdo ma alespon trochu sluchu a mechanický cit tak ho to musí tahat za uši... dálku bych v tom fakt jet nechtěl. A je to koza uskákaná. Zlatý Superb proti tomu, a to Superba normálně nechválím protože ani ten nemá komfort odpovídající ceně.
Mimochodem takovéhle hodiny jsem měl v Mondeu MK3 04´ a mě se to líbilo, ačkoliv spousta recenzí na to plivala že je to ošklivé a proč to není digitální. I tady v Passatu se mi ty hodiny líbí :)
S tou hvězdou máš pravdu, nicméně Béčko máme první generaci a už tím jak slouží spolehlivě každý den a nechce nic kromě výmeny oleje a benzínu si tu hvězdu zaslouží :) Ve finále jsem ji do toho Béčka vlastně tak trochu nasměroval já. Ještě v době kdy jsem bramboru neměl
Mrkni na moji ikonku, jsem spis na brambory a bramboru mám :) Manželka ma Béčko protože to chtěla :)
To máš pravdu, byl jsem se klouzat asi jen dvakrát a to jsem musel až na Bedřichov :-D
Asi jsem ten Bychař uznàvající pouze šestiválec, manuál a zadní pohon, i když jsem to slovo nikdy neslyšel... nicméně, 2 Active Tourer / Gran Tourer oceňuji, protože až budu hledat něco většího než manželky stávající B-Klasse tak je to v podstatě jediná zajímavá volba abych zůstal u značky. A mě se i docela líbí, mnohem hezčí než Scénic nebo C-Maxy. A pro manželku do města a na zimu chci automat a předokolku/4kolku a slušnou motorizaci. Tady se vybrat dá... nechci aby žena jezdila v Liberci se zadokolkou v zimě :)
Krabe Spotify se ti zalíbí, věř mi :) Ty playlisty jsou super!
Ta moderní a kradená M5 je v podstatě nejlepší volba..... poslední generace je neskutečně rychlá
Nebo foukaná 1200HP Supra Mk IV.... zastřelit komplice, hodit prachy na sedadlo spolujezce a tradáááá
@XTad takhle jak to píšeš, ty ceny benziňáků, tak je to fakt porovnatelný... drahý je oboje :)))
@esmo
na mobile.de je X1 do roku 2011 s motorem 190kW (filtr nad 185kW) jen 12ks, a hned první je hnědá v černé kůži s Mpaket interiérem :))) ta je pěkná, pak je asi v polovině ještě ve světlé kůži s Mpaketem :))) chtěl bych světlou kůži jako v Z4, ale na denní ježdění je prostě lepší černá už kvůli džínám které občas mám....
XTad - já bych ale 1,6TDi nechtěl, bylo by to auto pro ženu do města... takže benzín...
Počkej příplatek za Škodovku proti KIE? To mi nepřijde přiměřený.... je to pořád 55tKč... Stonic ale vypadá o dost lépe a předně čumák Kamiqu se mi fakt nelíbí.
Jinak ani po Kamiqu ani po Stonicu bych jako po novém autě nekoukal :)
A když to vezmeš obě ceny přes 500 už jsou ujeté na to jak je to kompaktní auto... jen mě osobně přijde ta KIA hezčí a lepší a za ty peníze prostě víc muziky...
bavit se o prostornosti ve třídě malých SUV je stejně zcestné...na denní ježdění mám kombi střední třídy a z toho bych nechtěl slevit. Na městské auto, druhé auto do rodiny je prostornost jak toho Stonicu tak Kamiqu asi dostačující, tam asi pár cm nerozhodne.
Vycházel jsem z té redakční ceny 700tKč což je i v té výbavě naprosto mimo mísu :) 565tKč je podle mě pořád hodně, ale lidi to brát budou, protože je to přeci Škodovka... nejvíc to budou brát ti, co v životě neměli jinou značku než škodovku a ti to budou hájit a ostatní značky budou hanit, tak to je a bude :))
Já osobně budu pořád dál koukat po X1 první generace s 3,0i R6 a Mpaketem, je to levnější, a ano, je to už 10let staré auto, ale pořád sympatičtější a věřím že kvalitnější, než nová Škoda nebo KIA :) A ten motor.... mmmmmmm, mňam mňam mňam :D
@esmo M paket exterier bych ani mit nemusel, libi se mi jak je takhle, klidně s těmi stříbrnými lištami, mě zajímá hlavně Mpaket interiér aby to mělo ty lepší sedačky
@XTad
jednak bych nekoukal po vozu typu Kamiq, výjimka je fakt jen to X1...
kamarád má teď pár měsíců novou Kiu Ceed GT, a to auto mě hodně překvapilo.... co se týče jízdy, výbavy, vzhledu atd tak je to auto úplně jinde než Kamiq, má motor který jede, a super výbavu aniž bych musel cokoliv dokupovat jsi v tom o něco levněji než Kamiq za 700k... a ano, je to úplně jiný typ auta, to vím
když to srovnám s tím Kamiqem tak k němu je alternativou Stonic, a to auto vypadá subjektině lépe naž Kamiq... když si zvolíš tu nejsilnější motorizaci 1,0T-GDi se 7st automatem a nejvyšší výbavou jsi na 509k... to je pořád 200t Kč rozdíl.... může být rozdíl třeba v těch světlech, nemám to nastudované,, ale pořád je to 200tKč, a mě by sem nevadil klidně slabší motor s automatem pro ženu do města - úspora 40t Kč
@Matěj - ano do roku 2011 tuším, pak byl pod stejným označením foukaný dvoulitr. Je jich málo ale občas se vyskytne :)
A jsem asi ujetej, ale mě se ta X1 první generace hrozně moc líbí... v M paketu v hnědé metalíze to auto vypadá skvěle, je to vždy zadokolka a dávali tam i třílitrový šestiválec s označení 28i,, ten samý co mám v Z4 pouze podladěný o 5kW :))
A to se mi obecně hnědá na autech nelíbila... občas kouknu na inzeráty, ale sehnat takovou je kumšt, a kdybych to vyměnil ženě za její MB B-Classe, tak budu poslouchat že jsme to měli vyměnit za ještě větší, ne menší auto.
Poslední komentáře
- Lulub, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tak možná v 1.7 dci - chrochta, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ten je pěknej. Focus je boží v tom, že má nesmyslně velkej... - Frodo, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
Nedokážu si představit nic nudnějšího, než si koupit auto... - krab, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
V létě jsem vedle novýho Mustangu parkoval na jednom srazu... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
No testují to zatím různě po Kalifornii, takže sníh a námraza... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní... - Bigg.I, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Cabrio Focus https://auto.bazos.cz/inzerat/189980324/ford-focus-ford-focus-20i-cabrio-automat.php
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
2008 rok výroby
347 koní výkon
6 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů