S.h.I.t.
Jméno | Frantisek Sitler |
---|---|
Bydliště | Pardubice |
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 8.1 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 218 |
Pozitivních komentářů u článků | 131 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jen bych doplnil k tomu motoru - da se koupit i s 3,5l V6 v benzinu. To pro ty, kterym se z dieslu jezi chlupy. A nestoji to nic moc vic.
Tvl, koukam na to... a to je strasna hruza. To snad nemohlo ani projit nejakym design koleckem, ne? Vzdyt vo vypada, jako by tam za volant jen nekdo vrazil tablet a prilepil ho tam sekundakem... To fakt chces v aute za milion a vic :D
Uz dlouho jsem nazoru, ze PCR umi jen buzerovat, ale rozhodne neumi "pomahat a chranit". A straznici? Ti umi jen parkovani. Akorat by radsi meli sbirat hovna po psech, jinak jsou uplne zbytecni.
@Beran: video je idealni zpusob, jak text, co zabere 5 minut na precteni, prezentovat minimalne dvaceti minutami obrazu :D
1) Mel jsem strasne rad svyho Escorta v kombiku. Prvni vlastni auto, spousta zazitku, dovolenych, vikendu, festaku... projel hromadu ruznych necest :D
2) Berlingo. Skvelej kocar pro maly decko. Ze se zapadla? vsak je to samy plast, staci otrit hadrem. Znicit nebylo co.
3) Peugeto 406 sedan. Na svou dobu - super pohodlny auto, co polykalo kilometry jak nic a po 1000km clovek skoro nevedel, ze nekam jel.
Za me jednoznacne skoda, ze se nedela jako sedmimisto. 2-3-2 by tomu sluselo, byt na kor kufru (ale to je klasika u tohoto rozmeru auta), tuplem s tim, to ta trojsedacka nejsou 3 stejna mista (bohuzel), ale zase jen lavice delena 60:40 :(
Kterej kluk vyrustajici v devadesatkach tohle nemel nad posteli, nebo aspon v casaku v supliku nebo jako anglicaka? Priznejte se :D
V klasickem rallye urcite neplatilo, ze citroen jen prebalil kastli. Dost dlouho si tam Citroen vs Peugeot konkurovali, at uz v nizsi soutezi, tak potom ve WRCckach. NEjdriv 206 vs sara, pozdeji 307 vs C4. A ty auta sly realne proti sobe v soutezich.
Docela se tesim na dalsi dil :) , po dalkovem ZX to jiste bude klasicke rallye a s tim Xsara wrc a nasledne C4, kde na obou jezdila zvucna jmena.
Za me
1) SVT Cobra (precejen, nejsou tak proflakle)
2) Boss-351 (nejsou tak moc videt jako ostatni klasici)
3) Mach-1 428 Super Cobra Jet
Treti rada je realne max pro deti, nikam dal se v tom pro dospeleho jet neda. A i ve druhe rade je pro 3 dospele "uzko" minimalne v ramenou. Proste to tak je.
Tam by ucite bylo lepsi sahnout po 2.0HDi, ta 1.5 je na to, stejne jako u 5008 ,proste mala. Jakmile to jed obsazeny, tak chyby kroutak na to, aby to slusne jezdilo treba kopce.
Problem trosku je, ze v podstate ani jedna varianta nema to, co mel Espace 4.gen, tzn 7 pohodlnych sedacek pro dospeleho cloveka.
5008, Sharan, Galaxy... u vsech je treti rada spis nouzova, nebo pro deti. Dospely tam delsi trasu absolvovat nechce. Krom toho, pratkicky to znamena ozelet kufr (na coz treba Grand Espace uplne netrpel).
Ameriky a japonci (ovsem rekneme si, jsou to vice ameriky - tam jsou cilene), maji zase pro ne typicke deleni 2-2-3, coz je neprakticke ve chvili, kdy se jezdi hlavne v peti (a navic minaji zadek jako jednu lavici, tzn vse nebo nic)
No, je to boj neco takoveho najit :/
Za snizene viditelnosti jasne, tam to dava smysl a tech, co ani za mlhy nebo snezeni/deste nerosviti obrysova (a tim i zadni) svetla jsou hrozny kvanta.
Jizda bez svetel za nesnizene viditelnosti je prkotina. nic vic. Kdo nevidi neosvetleny auto, tak nema bejt za volantem.
Policie nic delat neumi. Umi jen tupe merit rychlost. Vic nezvladnou. Realne nebezpecne chovani neumi ani dokazovat, natoz postihovat. A hlavne, dalo by to moc prace. Buzervat s radarem za kerickem je jednodussi a jisty prachy.
Pro me osobne , kdy za poslednich 10 let pri prumernem najezdu 30-35000 za rok jsem mel jednu "preventivni" kontrolu a jedno udajne nezastaveni na stopce (slovo proti slovu, dukaz nebyl), se asi nic moc nemeni. Ze mi nejake bodove ohodnoceni nedava smysl ve smyslu nebezpecnosti apod., to proste nedava.
Papiry v 17 s dohledem ,za me ok. Ale kriteria pro lektora - to je paskvil. Protoze pak muze byt lektor stara baba, co uz 20 let neridila a nevi z pravidel vubec nic, ale "ma cisty konto", ale kvalitni ridic, co nekde pred pul pretapl rychlost na buzerradaru, je z toho venku. Absolutni nesmysl.
Mig 21 totiz byla opravdu stihacka a prepadovka. F-4 Fantom nikdy nebyl ciste stihacka. Vzdycky to byl viceucelak, mimo jine i pro prepady. A jako takovy mel sve plusy i minusy. Ale vyzbroj, kterou F-4 diky tomu mohl nest, to Mig 21 nikdy nest nemohl.
Uprimne, i se spotrebou 8 na 100 by to bylo moc. To ma lecjaky konvencni motor, mnohdy i mene... tak proc se tam patlat s nejakym hybridem, ktery z principu spojuje vsechny nevyhody spalovaku a elektra do jednoho balicku...
Asi auta na "F". Zacalo to vlastnim Fordem, pokracuje pres uz druheho Francouze
Kdyz si uvedomim, ze na citroenu z roku 2008 tohle resim ootcenim kolecka na volantu od minimalniho jasu (zhasnuto) do jasneho podsviceni a ze tim, podl pocasi a slunicka, motam pravidelne :D
Asi jsem divnej, ale davam prednost latkovym sedackam pred kuzi a pseudokuzi :D
Na C8/807 po 2010 nenarazis kvuli tomu, ze se pak proste benziny uz nedelaly. Po FL uplne vypadly z nabidky a byly jen diesly. Uz ve faceliftu 2008-20012 tech benzinu nebylo moc (jen dvoulitry a prodavaly se malo), a od 2012 nebyly vubec v nabidce. Proto benzin sezenes nejspis do 2008 vyroba, vyjmecne do 2010, ale malo...
THP nebrat, proboha, hlavne THP nebrat :) . 5008/C4GP jedine s naftou, s benzinem rozhodne ne. A zadni sedacky jsou i tak jen pro deti, dospely tam bude, no, jak sardinka. Na par km ok, ale dal v tom jet urcite nechces. Malo mista do sirky, malo mista pro nohy, sedacky strasne nizko (mam C4GP doma, vim o cem mluvim :D )
Jinak soupacky jsou naopak skvely. Hlavne pro deti.
Zalezi no, ale treba ty byty s garazema v podzemi jsou dost draha vec a lidi tam casto maj drahy auta.
Marek Bruner: jako by wallboxy a zasuvky byly treba v garazich pod bytovkama neco beznyho. Nebo v garazich patricich puvodne prave k bytovkam a sidlistim, tem radovym. Casto se spolecnou elektrinou pro cely blok garazi, kde je kolikrat problem zapnout silnou vrtacku, natoz neco jako wallbox na 3 faze....
Melo by jit 2-3-2 udelat, ale musi byt sedacky bez loketek (v nabidce jsou). Jde defakto cokoliv krom 2-3-3.
Vsak na to "starnuti" je okruhovka ideal. Za 99% veci s imuzes sam, ale mas tam unikovy zony, takze muzes lip zkouset a pilovat. Na silnici je "nebezpecno", i na cenduru...
Na "silnici" je to holt jine no. Jezdim enduro, offroad, a tam je clovek na zemi ponekud casteji, avska za lehce odlisnych rychlosti a okolnosti. Tam k tomu clovek pristupuje jinak a drzkopad vlastne nic neni. Nejhorsi je, ma-li jej nejaky "kamarad" na kamere :D
Logika je takova, ze s pridanim radaru najednou zmizela potreba tricitky pred skolou. Zahadne... najednou je tam 50 v poradku. Takze bud tam roky byla 30 jako buzerace, nebo ji ted sundali s tim, ze spis nekoho osolej za 55. Rozhodne se tam diametralne nezmenila situace.
treba okruh v Hradci Kralove je dukazem toho, ze se to nacpalo tam, kde to nejspis vydela. Ne kde to bude resit nejakou bezpecnost.
Otazkou je, jestli je to spravna cesta. Bohuzel taky vidim, ze ditko se do skoly vozi X7... nebo Escaladem... A prijde mi to v evropskych podminkach trosku... sileny.
Spravnej smelinar taha za kombikovym passatem :D . Vyjmecne za Multivanem.
Frodo: milovnik tahani privesu taky s tim privesem nemusi najizdet stovky kilometru denne. Muze klidne tahat vlek na kone 40km tam a zpatky, zato 3x tydne. A tam velky dojezd neni uplne prioritou, ale tazna sila ano. Totez treba preprava malych stavebnich stroju a podobne. Naprosta vetsina se odjezdi v okruhu 50-100km.
Predstava, ze milovnik tahani = karavanista, co ma denni najezd vysoky stovky km je vcelku nespravna.
moje deti protismernou bytostne nesnasi a pri pokusu jezdit v ni cestu prorvou. V posmerne, kde maji kontakt dopredu, je to v pohode. Takze jsem protismernou zahodil a jezadi se s klasickou posmernou. Jsem toho nazoru, ze 2 hodiny rvouci dite je daleko nebezpecnejsi.
Hamster: Na to existuje odpoved: C4GP, Pago 5008... druha rada se sklada do roviny s kufrem. Ne uplne pod podlahu, ale proste do prostoru "pro nohy". Po slozeni je rovna plocha od prednich sedacek az k viku kufru.
A to jsou v druhe rade 3 stejne sedacky, v nejake omezene mire samostatne posuvne, samostatne sklapeci. Neni potreba je nikde vyndavat, skladovat... neni duvod. A to maj ty auta vyrazne skromnejsi rozmer nez Pacifica.
A pokud se moc nepletu, takovy Galaxy, Sharan ci Alhambra umely i v posledni generaci totez - sklopit dolu do roviny s podlahou kufru.
Beru, ze amerika ma odlisnou koncepci, ale z pohledu evropskeho uzivatele mi to prijde skoda.
TopTether - uchycovaci bod pro autosedacky. A IsoFix je pro nejaky bezpecnejsi autosedacky naprosty standard. Uz jen proto, ze crcat se se trema sedackama, ktery nejsou priklapnuty a pri poutani se ruzne hejbou a musej se zajistovat pasama je totalni oser.
To je prave to, co se mi nelibi - to prostredni misto je mizerny. Siroky je to na 3 stejny sedacky dost. Kdyz to umel evropsy Peugeot 807 treba, tak tady by se to v pohode veslo taky...
Strasne, strasne mi chybi, ze tohle auto nema 2-3-2 nebo 2-3-3 konfiguraci sedacek, kde by ta prostredni sedacka v druhe rade nebyla osizena. Sakra, tohle umi evropsky MPV mensiho rozmeru, proc to nejde tady...
Hlavne z to ma elektricky znacky a status "ekologickyho auta, co nutne potrebuje vyhody z toho plynouci". Desna sracka. Jak auto, tak elektroznacka.
Ano, neexistuje univerzalni. Obcas jedu do nemecka a klidne odstrelin 400+ bez zastavky, na druhou cestu cestou pardubice-praha pravidelne stavim na pumpe na kafe...
Nektery novy sety jsou vcelku komplexnejsi nez ty starsi. Napr. u Speed champions je to docela videt, ze se s roky pridaly detaily, zvysil se pocet dilu.. Pak jsu samozrejem i sety, kde jsou hromady specialnich dilku, co se jinde moc pouzit nedaji, ale zaroven se porad delaji i ty univerzalni sady, kde jsou jen kosticky a dilky a skladej si co chces :)
Je to i o systemu hry. Me bavilo stavet veci, dceru bavi si postavit treba dum/zahradu/obchod... a pak si s tim hrat jako s prostredim a figurkama a na konec to zase rozlozi a pro dalsi hru si postavi neco jineho.
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne irelevantni udaj pro naprostou vetsinu uzivatelu.
To by me taky zajimalo, jak se dostavaji pres fleetove limity. Zere to dost, zadne hybridy ani elektra n avyrovnani nemaji a stejne stoji vyrazne min, nez konkurence. Tak bud konkurence lze, ze plati za spalovaky, nebo ito neco nekde obchazeji.
Jako ze presednutim do auta, co nema side assist nedavas pozor, ze tam neco je? Sakra to snad davam i v aute se side assistem ne? I s nim se tam sakra opravdu kouknu, ne ze slepe jedu za tim, jestli sviti nebo ne... To je totalni degenerace a debilita prece. I u auta s parkovacima senzorama a kamerama se podivam, kam jedu, kudy tam jedu a necumim jen na priblbly displej, ten je jen mala pomucka pro pohodli.
@Heavysmoker: pokud je to zalozene na mapach a ne na znackach, je to uplne k nicemu, protoze to nebude vubec schopne reagovat na docasne upravy apod, tudiz to naprosto nutne musi byt zcela nespolehlive.
Jakoze vymenit Astru K, coz je realne auto max 8 let stare za neco desetiletehio jo? To je fakt genialni napad :D Auto, ktere uz chce moc na servisu a to ma znamou historii vymenit za jeste vetsi kasicku s neznamou. Super plan :D
Poslední komentáře
- PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: BMW jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: BMW jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: BMW jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove.... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
A situace je ještě o to horší, že s Volvem by se měl porovnávat... - Honza123, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Nechapu ceny elektromobilů.. Volvo EX30 s dvojnasobnym vykonem... - Karel TB, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Bavím se, že jsem trefil MiTo :) Moje zkušenost je Delta... - Habakukk, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Státu je to ve výsledku úplně jedno. Hlavně, že se jede... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Popravdě si tohle nějak nepamatuji – tedy nepřišlo mi na pedálech... - VK, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Je to už pár let, co jsem měl jednu dvěstaosmičku půjčenou... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Trochu jsem se snažil předat info o tom, že to právě není... - Frodo, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Podle předpovědi počasí doufám, že v následujících dnes...
Poslední inzeráty
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
2012 rok výroby
417 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů