
S.h.I.t.
Jméno | Frantisek Sitler |
---|---|
Bydliště | Pardubice |
Registrace | před 3.5 rok. |
Poslední aktivita | před 16.3 hod. |
Komentářů u článků | 58 |
Pozitivních komentářů u článků | 27 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ja nevim, jsem rozmazlenej. S malym ditetem mi bylo skvelym partakem Berlingo. Proc? Kocar = nizka hrana kufru a nalozit ho bylo otazka hodit ho tam bez slozeni cely. S ditetem super, zadny crcani se s rozkladanim a skladanim. Zaroven. na decko v autosedacce u jakehokoliv marketu jsou bombovy soupacky vzadu - at auto vedle stoji jakkoliv blizko, vzdycky mam dvere otevreny na plno. A pak takovy kraviny jako snadny prebalvani v kufru a tak, to si uzivala zena.
S tchanovou Fabii jsem trpel kazdou nutnou cestu... maly auto uz bych nechtel. K decku urcite ne.
Grand C4 za 70 bude vrak, a urcite nebude mit automat,ale jen robota = nebrat
To je strasne snadny. Ta myslenka je, ze auto nebude pro kazdyho. Proste omezeni mobility. CHces nekam jet? Tak verejnou dopravou, nebo nejakym super sdilenym sracem.
Jezdim po dalnici 2x tydne 70km/cesta s berlingem v 1.6 atmo benzinu. Nastesti, mam v tom LPG, takze to, ze to zere 12/100 me tolik nebere a neni mi uplne lito to proste drzet pod krkem. Ale jinak naprosty souhlas. Pred casem jsem mel pujcenou Astru s 1.4T a obstojne drzela 160 bez problemu, spickove jela i 180 a pri 130 to byla pohoda s rezervou. Testovano na trase Hamburk-Drazdany a zpet.
Takova vec, kam jine dopravni prostredky nesmi, kde ty veci mezi sebou kokunikuji, pouzivaji stejna rozhrani, nemaji moc krizovatek.... to uz existuje. Jmenuje se to koleje a moderni VRT.
Jo je to problem. Nevidim jediny rozumny duvod mit v aute vec, co aktivne saha do rizeni takovy zpusobem, ze sama o sobe muze zpusobit vyrazne zhorseni situace. A jeste za ni platit a jeste komplikovane resit jak to pred kazdou jizdou mit vypnute.
A znovu, pokud se nekdo neumi udrzet v pruhu nebo za voilantem chrape, tak tam proste nepatri a ma jet autobusem. Jinak je nebezpecny vsem okolo sebe.
Nesnasim ruzny pseudoasistenty ala drzeni v pruhu. Jestli se nekdo neumi v pruhu udrzet, nema co delat za volantem. Pokud za volantem chrape, opet tam nema co delat.
Naposled se me tenhle dementni system pokusil zabit. Potreboval jsem se rychle vyhnout kdyz mi z boku vletel bordel na cestu a ten kram se se mnou jak prat o volant. Takze dekuju, tohle fakt nechci.
Znacky at si to klidne cte a zobrazuje na HUD, ale proboha, at to podle nich hlavne nic nedela.
Na to je ten nefunkcni klakson idealni :D . Kdyz jsem fakt nastvany, tak se proste naprazdno opru o volat a nadavam vevnitr auta :D
Kez by :D . Osobni zkusenost z benzinky, kdy jsem za to dostal pojed "co si to jako dovoluju"
Jo no, tripling me ani nenapadl jako duvod proc ne a pritom je relevantni.
Ale i tak trochu jinej svet a moc beznych "polovodicu" aut tomu nerozumi. A potkal jsem se i s tim, ze klasicke motorkarsk epodekovani nohou berou jako projev agrese - kopanec. :-/
Gesta pouzivam casto a jsem rad, kdyz i ostatni to umi. Staci lehke mavnuti ruky jako pokyn ze davam prostor, popr probliknuti... Z pozice motorkare dost casto pouzivam podekovani nohou.
Blinkrama dekuju kamionum, osobakum vystrazkama, neb blinkry na stridacku vetsina osobaku moc nechape. Zaroven, pokud nekdo takto podekuje mne, dostane problik dalkovkama ala "neni zac"
Z pozice chodce, ac mam na prechodu prednost, tak pokud auto stavi kvuli mne (tzn neni tam hrozen lidi), tak mu proste mavnu "diky".
No... a hanlive gestikuluju jen na ty, co me primo ohrozi. U ostatnich si sice casto neco reknu, ale ven to slyset neni a posunky u toho nedelam :D ... Klakson mi na aute netroubi, takze max prosviceni dalkama...
Obavam se, ze to auto odejde driv na neco jinyho nez spojku/motor. Aktualne mame spolecnych pres 200 000km, auto samotne pres 320 000km a asi zmizi na nerentabilni repasi podvozku.
Opruz... jak kdy. Samozrejme, kdyz mi to vadi, tak vyradim. Rozjet se z neutralu umim dost rychle, ale casto mi tp proste prijde pohodlnejsi. NEbo treba s offroadem se rozjizdim na dvojku a ctyrku taky preskakuju.
No, mam pocit ze mym zlozvykem je vlastnictvi a rizeni auta samo o sobe. Ale vozim v aute asi tunu veci, uplne na nic... Ale jsou odlozene v kufru a proste tam jsou a cekaji, az je nekdo premisti kam patri, treba do sklepa...
Pak spojka. Nikdy jsem se nenaucil na krizovatkach vyradit.. proste tam necham kvalt a seslapnu spojku. Asi tim trpi, ale tech par tisic km zivotnosti asi uz ozelim.
A pak teplota v aute... ridi se proste jen podle me. Ostatni at is to nejak poresi.
Tak muj zas fungoval treba tak, ze pri zapojeni vleku, resp zasuvky, auto bezelo i bez klicku v zapalovani. Anebo taky ruzne blikal svetlama. Sam, na parkovisti, jako by se mu styskalo... :D Ale to bylo proste tim, ze spatne nalepenym vymenenym prednim sklem teklo primo do pojistkovky no. Ale za 6 let a spolecnych cca 160kkm si uzil dost.
Ja ho mel rad :) , mel jsem kombika, jezdil se mnou pres 6 let a oddrel neskutecnou praci a hromady vyletu vsude mozne.Rozdelilo nas az kdyz pod volantem zahorely kabely. To jsem mu uz neodpustil :D
VelSatis a Avantime jsou, podle me, designove velmi zajimave kousky. Neco, co se dneska uz vubec nevidi :(
Hovnosberacum staci multikara maximalne. Tak nejak doufam, ze jim to Zdarsti daji najevo, co si to z jejich dani kupuji za blbosti.
Ten cintat je samozremje lez, viz
https://citaty.net/citaty/262729-otto-von-bismarck-sila-ruska-muze-byt-podkopana-jenom-jeho-oddelenim/
Klasicka proruska propaganda.
Super clanek. Jen mi prikde skoda mit tak pekny clanek o Kamazu, kde neni kapitola o jeho sportovnich, hlavne dakarskych, uspesich.
Uz to v komentarich zaznelo, sel bych cestou Berlingo/Partner/Kangoo/Doblo, pri pozadavku na vetsi rozmer Scudo/Jumpy/806... apod. Jsou to delnici, daj se sehnat jak v osobni, tak plechovy verzi, zlodeje to nezajima, provozni naklady jsou minimalni a je to presne delany na takovou praci
Autoklubackou kartu teda nemam. Mam jen klasickou vernostni MOLackou na body, betsinou si za rok akorat nasbiram body na slevu na dalnicku... takze radove 4000l/rok
Preferuju LPG na MOL, ale obecne tankuju proste tam, kde zrovna jsem a potrebuju...
A jeste k vyhledu: nevim, kolik mas s cim najeto, ale ja mam ledacos odlitano s auty, ktera mela prepazku ci pevne zadni okno bez pruhledu. A jsem zvykly jet jen a pouze na zrcatka a pohledy pres rameno, zadni okno proste netreba. Ano, je prijemy bonus, ale nutne neni...
To nerozporuju, přesto, je důležité to správně ukurtovat. Já vždy, když toho vezu víc, tak náklad kurtuju k podlaze. A to mám za zadníma sedačkama originální síť na oddělení prostoru. Prostě zabezpecuji tak, aby se náklad moc nehýbal ikdyby šlo auto přes střechu.
Chtěl jsem primárně říct že jakkoli spoléhat na rolety či plato je nesmysl. To je jen optický kryt.
Pokud myslis, ze nejaka roletka ci plato v takovem pripade pomuze, tak fakt ne. Je mplne jedno, jestli to nalozis pod nebo nad roletu. Podstatne je to spravne ukurtovat a zachytit. Roletka to jen schova...
No, na tu "Professional" verzi G-cka jsem nedavno nekde narazil. Uprimne, asi jediny auto za 4+ Mega, co ma okna na svihadla. To bych rekl ze uz je az prehnane :D
Opet vyhozene penize... Problem neni rychlost, problem je totalni bezohlednost. Ale to se jaksi blbe dokazuje, takze zasit se za ker s radarem j ejednodussi.,..
Knightrider: Bud uznas sve chyby na ceste a dobrovolne odevzdas papiry, nebo nechas statni urady at delaji svou praci a pokud maji pocit, ze si neco porusil, at to dokazi. To je jejich prace, jejich povinnost.
Predpokladam, ze svoje papiry si neodevzdal, za kazde prekroceni predpisu se nejdes udat, tak tu laskave nemoralizuj.
Umet priznat chybu a nest odpovednost je zcela neco odlisneho od toho si nechat cizi chybou znicit zivot.
A mluvit s policajtem je taky chyba... obzvlast ve chvili, kdy ses ve strsu z neceho, co se zrovna stalo.
A priznt chybu a nest zodpovednost: krasna hlaska no. uz si odevzdal ridicak, napraskal na sebe vsechny prestupky a vse zaplatil? Ne? Tak to asi tezko priznavas chybu a ses hovno chlap.
Takhle zakladni veci musi jit ovladat bez koukani na displej a hledani v nekde v patlaci aplikaci. Tohle proste vymyslel totalni pitomec s predstavou, ze patlatko je supercool. Ono i kraviny jako nastavovani klimy by nemelo byt nekde v debilni patlacce, ale snadno pristupne,m protoze to je neco, s cim ridic zpravidla potrebuje hnout i za jizdy. Tedy to musi byt udelano tak, aby to neodvadelo pozornost...
Nevim no, ja mam na tohle radsi samostatny displej vepredu v kaplicce/vysuvu nekde uprostred palubovky. Uplne nemusim ty moderni nesmysly, kdy se na tom disleji patla prstama a tak musi byt "u ruky"... Zlaty tlacitka a displej v zornem poli.
S tim zapracovanim displeje je to tezke. Tady je klasicky utopeny dole, coz je napr. pro navigaci uplne nepouzitelne misto. Octavka i dalsi nova auta se ho snazi dat nahoru, aby byl blize zornemu poli. Tohle je "tam nekde, kde normalne je radio"
Proste totalni nesmysl, ktery neni vhodny na zadny zpusob uziti. Mozna jako ukazka "jak se to nedela"...
no.. 1+2+3 jsem splachnul do jednoho auta a na misto 4. mam motorku :D ... na vic aktualne neni prostor
V pracovnim tydnu se bez nej obejdu (ostatne si myslim, ze tahat auto do Brna je masochismus), ale na popracovni ci vikendove cinnosti - ani nahodou. Tam je auto nutnost a obcas je jedno malo...
Vlastni vinou jen jednou... Fotky nejsou, tehdy jeste nebyly poradny fotomobily a 0.3Mpx za sera proste nic nevyfotilo...
Mokry papiry, tatuv Forman, oslizla silnice a stojici kolona. No, kouknul jsem na radio, pak slapnul na brzdy, pak rana... a posunul jsem 3 auta pred sebou. Forman KO kapota, chadicova stena, svetla, chladic prekvapive prezil, jen se posunul... no bylo to asi za 15000 oprava :D
Od ty doby, tuk tuk tuk, vlastni vinou nic a nevlastni jen sramy z parkoviste
Jen ten elektromobil to zvlada trochu... plynuleji a bez skakani :D
Rozjezd pres starter, a 60km na chalupu s plne nalozenym autem :) . Aneb Berlingo s utrzenym lankem spojky. No a pak jeho vymena v polnich podminkach, kdy misto prochazky v izerkach se lezelo pod autem :D
Muj Escort byl vcelku slusny. Do chvile, kdy chybou spatne nalepeneho skla zacalo zatekat. A to presne do pojistkove skrine. Ten pohled na aut, jak si na parkovisti ruzne sviti, blika a troubi byl... desivy :D Za jizdy byl kulturni, jen nahodne blikala zadni mlhovka ... A docela dlouho mi trvalo nez jsem prisel na to, kudy to tece :/
My casto jezdime v kombinaci 4 dospeli + dite v autosedacce a predstava, ze se ladujeme do kombiku me desi. Obzvlast pro ty vzadu, kde naprosta vetsina kombiku ma jen 2 plna mista, prostredni je osizene, + casto tunel uprostred + zpravidla uzke v oblasti ramenou. Tady mi MPV kombik nenahradi a Multivan je zas overkill velikostne.
Pro me MPV vyplnuje misto, kdy i velky kombik je maly, ale Multivan ci Vclass neskutecne drahy....
Moje zena taky nechtela velky auto... ted tvrdi, ze Berlingo je maly. A denne s tim jezdi mesto.
Hlavne na tech autech jsou pro manipulaci s deckama super soupacky vzadu - v podstate pri libovolnem parkovani to znamena porad hromadu mista bez rizika, ze se bude mlatit do vseho kolem nebo ze nepujdou dvere otevrit naplno. + misto v kufru, kam se kocar parkuje, nikoliv ruzne sklada (coz manzelka brala jako super vec - manipulace v radu sekund)
"Pokud se na něj podívám očima potenciálního zákazníka, pak mě asi nenapadá důvod, proč si jej nekoupit."
Me nenapada duvod, proc to koupit. Pokud se podivam na konkurenci, z 90% poridim lepe ci levneji.
Je uplne jedno, jak ho chteji implementovat. Dost zrudne je uz to, ze takova kravina tam ma byt povinne. Je to jen a pouze krok k tomu, aby se postupne stal nevypinatelny. A casem k tomu realne dojde.
Svoboda a moznost svobodneho rozhodovani a mysleni postupne mizi. Mame predpisy a zakony na kazde hovno. A je to cim dal horsi.
RS6 byvaji po smrti ve 100tis km. Vetsinou ale proto, ze je maji jen na tachu a realne uz 3x a s tomu odpovidajicin (ne)servisem...
Poslední komentáře
- MBMB, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
200*1000 = 200 000 Nevím, kde se z těchto vstupních čísel... - PeterLuk, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Jimi má postreh. Autá sa zväčšujú, nafukujú. Nejedno auto... - Radek Chlud, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Machačů, ty už umíš dělat obrázky jak z instagramu ! - PeterLuk, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
No jo, to je možno aj dôvod, prečo si na západe nemajú ľudia... - Jimi, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Design- vypadá to lehčeji a "odolně". Jedno z pravidel,... - lazywriter, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
"Ostrá levá, horizont, plné brzdy a pod plynem do prava.... - Bavoraczech, u blogu Vítěz Gumbalkanu jako daily:...
Je to hodně let... Jsem jezdíval tátovým nahnilým Escortem.... - eLzyx, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
dojezd naprd, maximálka vylučující jízdy po DE dálnicích,... - Staromil, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Jestli to nebude tím, že "nárazník" je odvozen... - Avex, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Co teprve tohle:) - st. Padre, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
1000 nabijecich cyklů je u auta s dojezdem dle wltp 200 km maximálně... - Jan Machač, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Je to crossover, takže to musí vydržet šutry. Mazda se to snaží... - kuc_t, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Trošku mimo téma - Mě osobně štvou ty černý nárazníky... - rock, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
XTad: Rozměrová a dynamická alternativa u Mazdy je asi CX-30... - MBMB, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Už chápu. Nicméně takový scénář, obavám se, neodpovídá...
Poslední inzeráty
1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem
1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem
2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem
1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
124 komentářů - Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů - Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?
61 komentářů - Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech
58 komentářů