
S.h.I.t.
Jméno | Frantisek Sitler |
---|---|
Bydliště | Pardubice |
Registrace | před 5.9 rok. |
Poslední aktivita | před 4.6 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 173 |
Pozitivních komentářů u článků | 100 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne irelevantni udaj pro naprostou vetsinu uzivatelu.
To by me taky zajimalo, jak se dostavaji pres fleetove limity. Zere to dost, zadne hybridy ani elektra n avyrovnani nemaji a stejne stoji vyrazne min, nez konkurence. Tak bud konkurence lze, ze plati za spalovaky, nebo ito neco nekde obchazeji.
Jako ze presednutim do auta, co nema side assist nedavas pozor, ze tam neco je? Sakra to snad davam i v aute se side assistem ne? I s nim se tam sakra opravdu kouknu, ne ze slepe jedu za tim, jestli sviti nebo ne... To je totalni degenerace a debilita prece. I u auta s parkovacima senzorama a kamerama se podivam, kam jedu, kudy tam jedu a necumim jen na priblbly displej, ten je jen mala pomucka pro pohodli.
@Heavysmoker: pokud je to zalozene na mapach a ne na znackach, je to uplne k nicemu, protoze to nebude vubec schopne reagovat na docasne upravy apod, tudiz to naprosto nutne musi byt zcela nespolehlive.
Jakoze vymenit Astru K, coz je realne auto max 8 let stare za neco desetiletehio jo? To je fakt genialni napad :D Auto, ktere uz chce moc na servisu a to ma znamou historii vymenit za jeste vetsi kasicku s neznamou. Super plan :D
Trinom: no, prave to, ze sje zase zpatky na prelomu milenia je ponekud problem. Bud jsou auta drahy, nebo je mizerna kupni sila.
Ani Dacii, ani Renault. Na jakoukoliv zarucni opravu se ceka strasne dlouho, nemaj dily. Tata ted na Dustera v zaruce cekal na dily skoro pul roku... na dalsi ceka uz 3 mesice a porad nejsou. A to bez nich pada motor do nouzaku... Strasnej pristup.
". Máme dvě malé děti (3. a 1. třída), takže potřebuju, aby se tam nějak poskládaly věci lyže, kola, paddleboardy" - tohle podle me mensi auta dost deklasuje. uz jen to, kolik mista zabere vybava na lyze pro 4 lidi - lyzaky, helmy, obleceni. Lyze samozrejme do boxu na strechu.
Paddleboardy? Leda na strechu, pokud se k nim ma jeste neco vejit. Kola jsou easy, ta jdou 4 na kouli a misto nezerou.
Jojo, neni nad to nechat si naparit napadeni a ublizeni na zdravi kvuli plechum. Trochu IQ tykve,
Je to hnusny, nabubrely, kolotocarsky, vlastne cinsky. A vubec nechapu, jak trilitr muze mit elektricky znacky a vsechny vyhody z nich plynouci. Neskutecna debilita (to jsou teda ty znacky samy o sobe ale tohle to jen umocnuje)
Uple nesnasim dokytovy tlacitka a leskle cerny plochy. Neco tak uzasne nepraktickyho je hruza. Jsem ochoten to snest doma na varne desce nebo na troube, ale v aute fakt ne.
No a pak na modernich autech displej, kterej se chlubi miliardou barv, miliardou pixelu rozliseni, ale umi ukazat par radku textu, nejaky cislicko a pak dva budiky a vic to neumi...
Tak ona obecne neni problem rychlost vysoka, ale neprimerena. A to klidne muze byt i hluboko pod zakonnym limitem a stale to bude extremne nebezpecne. Ale prdnout nekam radar je proste "jednoduche".
buteo: jenze to je zase ten problem: jak je sakra mozne, ze PCR meri neco, co vubec merit nema a postupuje protizakonne a musis se proti tomu aktivne branit? Nemeli by tedy okamzite dostat postihy u hornich hranic,m za zneuziti pravomoci ci neco takoveho? Ale pokud vim, nic se nedeje... kdyz te zmeni nezakonne, nic se nedeje...
Rizeni v anglii jsem zkusil, ale srabacky jsem teda sahl po automatu. Uz tak to stacilo :D
Z profilu - dobry, zezadu - dobry. Ale proboha, co komu udelaly ty predni svetla? Takovej paskvil :D :D
Mame s mechanikem takovou dohodu, ja auto pouzivam a rozbijim, on jej pak opravuje :D . Sam si delam maximalne drobosti ala zarovky, sterace, nejake dopasovani plastu... Jinak nic.
Ropu budeme vozit porad. Sice ne v takovy mire na paliva (teoreticky), ale stejne je jako surovina k vyrove hromady, hromady veci naprosto nenahraditelna.
Evropa bude zavisla vzdycky, svych vlastnich nerostnych zdroju ma minimum. Akorat to dela uplne blbe a je uplne posrana ze svyho kolonialnuho obdobi a tak holt ty kolonie radsi necha cine apod. a bude se jen koukat.
Jako ano, do nejaky vzadelosti (rekneme 1000km) je vlak lepsi nez letadlo - ale musi to bejt rychlovlak ala japonsko nebo cina. Protoze kapacita vs rychlost vs odpadla priprava na kratky let... A je to jasne. Ale musi to byt opravdu rychlovlak a nesmi stavet v kazdy prdeli sveta. Na takovy trase Praha - Pariz by letadlo pak neusetrilo v podstate nic. Ale v Evrope je to tak... za 40 let? Mozna?
Ne, bizar je, ze XM se 4.4l motorem muze dostat EL znacky se vsema vyhodama s nima spojenyma.
@beastar: ze na to uzivatel ani technika neni uplne dobre pripravena, to ale eurourednika uplne nezajima prece.
To, ze tam pod strechou chybi odkladaci system, ktery by vyplnoval ten prostor, povazuju docela za fail. Mel jsem to v Berlingu a bylo to super na veci. Vsechno melo sve misto, vesla se tam toho hromada...
Pokud auto potrebuje rucne prepinat rezim, aby bylo schopny bezpecne predjet nebo se odpichnout z krizovatky, je to z principu totalni srac a ne auto.
MBMB a jeho neustale elektrozvasty na pockani... Tyhle zaryty elektrofanatici, to je otresnej mor.
Bezcennej (ale predrazenej) kram pro ekomagory. Jinak zcela k nicemu. Mozna jako taxi letiste-hotel. Na vse ostatni - uplne k prdu diky dojezdu.
Z toho vyberu... jednoznacne Mopedix :D :D :D ....
HeavySmoker: ale prave elektronika je kamen urazu i u spalovaku. Ze by odchazely primo na selhani spalovaciho motoru se moc nestava. Spis je phrbi nekde neco v elektrice okolo. Tam si s elektrakem nemaj co vycitat.
Uspesnost automobilky se meri pocty prodanych aut a ziskem na konci ucetniho obdobi. Skupina Stellantis neni uplne ztratova a prodava slusna cisla aut.
Plakat v garazi vubec nic nesvedci o uspesnosti. Maximalne o fanouskovstvi.
Hmmm, myslenka, ze Durango bude konkurence Kodiaqu pri rozhodovani mi prijde usmevna. Dokonce nebude stat asi proti Q7, X7 nebo GLSku.
@M1chal: " par roku zpatky" je trochu ten problem. Az ta posledni nema interier jak bakelitak.
to si uplne nemyslim. Kdyz vezmu v jake vysce oproti sedacce je dolni hrana okna, tak to zas tak nizko neni.
Jeden cas jsem realne uvazoval o Rhodisu jako o idealnim povozu :D
Takze tu mame pomerne male auto, ktere je venku nafoukle, ma pres tuny a jeste zere jak protrzeny? Tak hlavne ze je Eko. Hlavne ze ma elektromotor, baterku a recyklovany plasty. Ale zimni jizda Pha-Brno-Ostrava pro to bude nadlidsky ukol.
Infotaiment... pokud autoi pouziva vic nez jeden clovek, tak hromada nepouzitelnych funkci, protoze furt prihlasovat/odhlasovat...
Ten pohled skrz predni okno, kde hromadu mista zabiraj isenzory a zrcatko a neni poradne videt doprava me vyslovene desi. Tohle fakt projde homologaci a je v poradku?
@Michal: no prave, Picasso ma druhou radu posuvnou, treti se schovava do podlahy... ne jak tek ingot s Joggeru :/ ... Holt jina liga no.
Problem je, ze "ekokuze" aka kozenka nema s vekem stejne vlastnosti jako kuze. U te se jaksi nestane, ze by se zacala olupovat a podobne. Ekokuze to dela.... Kuzi staci mazat a pecovat, na ekokuzi nepomuze nic. Obecne je navic ekokuze nachylna na vysoky teploty a primy zareni, coz je u auta trosku problem.. A taky je problem ,ze pokud ji nekdo omylem vezme necim na kuzi, tak ji posle do kopru...
Tempomat (lip hloupej obycejnej nez adaptivni), automatickou klimu, handsfree a bluetooth prenos hudby... Vic serepeticek nepotrebuju
Ja mam teda jen Spintires a Mudrunner. Snowrunner jsem zkousel a nejak to nebylo ono... Ale je nfakt, ze Spintires i Mudrunner jsme hrali primarne v multaku a s par pivama. To pak byla docela sranda tahat ruzne obskurni mapy, hromady ruznych aut...
Kdyz vidim ty lany bile na displejich, jak se to chova v noci/seru/tunelu? Prepne to do cerne? Jak moc to ztlumi jas? Protoze tohle si umim predstavit jen ve svetle, vsude jinde to bude strasne, strasne zarit do oci.
508 PSE neni zadny sportak. Je to mozna GTcko, ale sportak ani nahodou. Ke sportaku ma nejbliz asi 308GT, ale j to porad maximalne hothatch.
Presne jak pise Lukas. C4 Picasso odmrazuje sklo velmi rychle. A to i 1.6HDi. Vim to naprosto presne, protoze do ni i v mrazech temer denne sedam.
Ta cena je mega ulet... A neda se obhajit tim, "ze si obec sahne pro dotaci". Protoze ta cena zustane porad stejna. A realne se vyrobci porad takova zaplati. Ze to obec bude formalne stat min nic neznamena, protoze ty penize na dotaci opet nekdo musi dodat = z dani se zaplati nesmyslne drahy nesmysl.
Ta cena, ta cena, ta cena... tak za pulku mozna, jako primestsky poskakovadlo. Jinak nevidim jedinej duvod, proc misto toho nesahnout treba po tom Oplu Mokka, protoze tech 600 000 rozdilu se za zivotnost auta neprojezdi ani neproservisuji.
MBMB: jenze ten obrovskej tablet tam vubec neni potreba. Je to uplne k nicemu. Na multimedia v aute to nepotrebujes, stejne se na to za jizdy neda koukat. Na navigaci je daleko pratkictejsi HUD pred ridicem, ktery ma v zornem poli porad a ukazuje potrebne info. Na nastavovani navigace a podobneho zase nemusi byt primo v zornem poli, protoze to proste za jizdy delat nemas.
Zbyva ovladani klimatizace/topeni, a to ma byt resene tak, ze nejaky slozity patlani po displeji neni vubec potreba a ses schopnej to delat temer poslepu, pokud tam nesedis poprvy.
Takze cela myslenka obr tabletu je koncepcne uplne blbe, jenom je to "desne v mode".
Budu se asi opakovat, ale ten trend "neceho velkyho trciciho z palubovky" je naprosto otresnej a desnej.
Tohle je jedno z aut, ktery mam v planu sledovat jak si povede.
Ale ceskych posadek v classicich bude vic a taky ne uplne nezajimavych. Treba Tatra 815 "Puma", kde jako navigator nebude nikdo jiny, nez pan Kalina, nekdejsi navigator Lopraise (a pousti se do toh ve svych 72 letech)
Puma je dokonalá ukázka, kde male kompaktní auto nahrazuje nafouklá obluda, která vevnitř nenabídne nic navíc, ale zvenku je to blob a má asi tak 300kiko nadváhu.
Mne prijde uplne brutalni zariznout malou benzinovou Fiestu proto, aby delala misto obludnemu elektrickemu SUV... to nema s ekologii spolecneho vubec nic a je to jen a pouze eurokretenismus v praxi.
Byl jsem se na ni realne podovat, zajimalo me to.. ale v te nizsi vybace, protoze kapitansky sedacky ve 2. a 3. rade jsou sice pro ektere kategorie ok, ale ja tam chtel normalni 3-mistne.
Bohuzel, totalne me zklamala moznost (ne)vyjimani prave sedacek, moznost jejich posuvu apod. Jak by bylo paradni, kdyby tam byly v kolejnicich 3 solo sedadla vedle sebe v kazde rade a jednotlive vyjimatelne a posouvatelne... ale ne, je tam tezka lavice a vyjimatelna velmi spatne. Skoda...
Nemusime sklouzavat na uroven autofora, ale faktem proste je, ze ekologicka navratnost beznyho elektromobilu je sakra dlouha a u nejakyho podobne luxusniho nesmyslu je totalne v riti. Takze pokud se ma elektromobil tvarit jako evoluce smerem k ekologii, logicky tahle cesta je uplne totalne mimo, protoze to ve svem zivote nikdy ekologicky nebude.
Ty jo, nemit to tak hnusnej cumak, tak by se mi to snad i libilo. Puvodniho Active tourera jsem mel na jezdeni strasne rad, ac jsem ho mel jen vzdycky z pujcovny. Pravda, obcas jsem ho vymenil za BMW 2 cabrio nebo nemaky mini, ale obecne se s tim jezdilo dobre.
Poslední komentáře
- Marek Brunner, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
MBMB: sorry, tohle bylo na docela slítanejch Advan Sportech... - S.h.I.t., BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne... - kotzitzaq, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jako hezký je, ale při každém testu aktuálního rodinného... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az jsem si musel zkontrolovat, jestli jsem na novinkach nebo... - Vrooom, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Zdravím kolegu :-) Nadšení plně chápu, užívej! https://jackc.teptin.net/kategorie-clanku/toyobaru - afro-r1, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Byt bych mel se tremi miliony velke dilema, nejspis by vyhrala... - Stanley, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Samozřejmě že ne. Proto píšu, že primárně a ne pouze.... - greg, u blogu GR86, vitaj doma!
Vďaka! V zásade súhlasím s tvojim popisom, akurát ten plyn... - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
BX 4TC? Ten taky vypadá jak s garážnickým bodykitem. - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
Co na to říct? Škaredý ze všech stran. Rukopis se nezapře,... - StreetPro, Subaru WRX STI: Hračka pro řidičsky...
Jako asi to není pro každého, protože moje zhýčkané já mělo... - rock, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Alfa vyběhala pro Giuliu výjimku; RZ se umisťuje na stranu,... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
jj, jednou jsem takto "elakujoval" nad Pyrite brown,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
61 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů