Frantisek „S.h.I.t.“ Sitler
| Bydliště | Pardubice |
|---|---|
| Registrace | před 8.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 19.5 hod. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 267 |
| Pozitivních komentářů u článků | 160 |
| Negativních komentářů u článků | 6 |
Posledních 50 komentářů
Sidecary jako zavody jsou masakr. Sidecarcross trochu chapu, okruhovy sajdy uz mene, ale co nechapu vubec - sajdy na prirodnich okruzich. To je masakr jak blazen. Zadny unikovy zony, a ty paka to melou hlavou kolem obrubniku, zidky nebo patniku jako by se nic nedelo.
Cross te nema zachranit od dodavky, ma ti dat dalsi smer a posuv a dalsi uroven zabavy. Jako doplnek k okruhum idealni. Obhajis tim dodavku, tu vyuzijes i na okruhy a kdyz nejde jezdit okruhy, tak crossit se da i za blbyho pocasi :D . A jedny gumy toho taky odjedou hodne, nez je hobbik zahodi. A nebo chyta ty, co zahazujou po jednom zavode mistraci.
S ADV to neni takova slava - diky tomu, co vse je ilegal, co je vsude lidi :) . Mam endurko v garazi, v podstate od dubna do listopadu na spouste mist nejezditelny, protoze vsude vylezly lidi.
Samozrejem jako doplnek, ne jako nahrada Tripla :) .
Ad 3. : ADV neni reseni, Po CR vice-mene vse ilegal, na legal musis na balkan apod. Jestli ale ches jen za humna a pro prdel, tak cross a MX trate - je jich dost, neni to tak drahy, je hromada ruznych urovni sranda cupu az po mistraky, muzes to vzit i na maratony a podobne.
Pokud v Karoqu potrebujes jednicku na prujezd kruhaku, tak zjevne neumis jezdit s autem.
Jenze ony nezmizely jen auta typu C8, ale i mensi jako C4Grand Picasso :/ . Ted je sotva kombik, nebo nejake SUV, co je zvenku jako krava, zato vevnitr abys misto hledal lupou.
Porsche z vychodu? jo... mozna to ukazuje, jak byl ten vychod 100 let za opicemi. To auto bylo mizerne uz ve fabrice a kdykoliv pozdeji to nebylo o nic lepsi. Jejich soucasna cena je jen sentimentalni a jakmile odejde generace pametniku, bude to bezcenny kram. Jezdilo a jezdi to mizerne, motor nestoji ani za zlamanou gresli. Jen socialisticke planovani se na nic lepsiho nezmohlo.
Budu se opakovat, ale tohle je proste magorina :) . Road racing je naprosta silenost. Staci u nas koukat na Horice, Czech TT, a dalsi road racingy, ale TT je jeste o znacny kus dal. Klobouk dolu pred kazdym, kdo to jezdi a umi.
Alpine neni a nebyla jen 110, Bylo jich daleko vice z daleko vice modelu. Treba A310, nebo renault 5 Alpine, nebo Renault 12 Alpine ...
Vyrobce Quartz to pokazil :) , jinak by toho Citroen schopny ale byl :D
Nemam plne vyhraneny nazor, ale pro me byl Vale proste "The Doctor" a mel jsem strasne rad jeho zpusob jezdeni. Bez emoci se na to kouknout neumim. Tim spis, kdyz ve 2004 preskocil na Yamahu, ktera byla objektivne horsi stroj, ale pod nm to bylo jak symfonie.
Svym zpusobem to rozhodnuti chapu. Michat auta a motorky dohromady nedela moc dobrotu, ne v tomhle prostredi. Spis skoda, ze to nerozdelili po dnech, ze nekdy jen auta, nekdy jen motorky. (ale to zas anrazei na pocasi, aut i za deste pojede dost, motorek asi jen par...)
XC90 se mi vzdy libila, ale kdyz vidim klegu s jeho XC90, ktera je pomalu vic v servisu nez na silnici a pravidelne ho necha nekde stat a vraci se domu na podvalu, nejak k tom nemam moc duveru :D
Rozhodne zajimave momenty, ale dle meho nazoru - daleko vic "stesti nez rozumu" mivaji obcas jezdci road racingu, kde jaksi chybi unikove zony. A zabery rozkmitanych riditek ve 200+ na uzke ceste mezi zidkami jsou pomerne legendarni :)
A za kolik to v te Indii vyrabi? Kolik tam lidem plati? Napr.? Ono kdyby tady lidi pracovali za 1/10 platu, tak by ta cena byla nizsi, protoze cena prace by byla nekde uplne jinde.
Tohle slo ruku v ruce s obrovskym boomem elektra v cine, kde evropa nema sanci konkurovat.
Ja nevim, neni tech banneru poskaldanych kolem uplne vseho nejak malo? nechtelo by to jeste pridat?

@rock : ono se to spis seslo, ze jsem to po te ere prestal sledovat. Prisly jine zajmy, prisly motorky jako konicek, ymeniky se casovy priority... :D a uz jsem si k tomu zpatky cestu nenasel.
Jo ta era Hakkinen vs Schumacher... tak nejak po otm, co tohle opadlo jsem prestal formuli sledovat :)
Vzhled je cste dubjektivni. Me osobne se, na fotkach a hlavne i na zivo, to auto fakt libi. Blbe se mi hleda uhel, ze kteryho by na me pusobilo rusive ci nelibive. Ale to je proste o osobnich preferencich :)
U nas takhle "opravili" mostek. Jeho katastrofalni stav opravili znackou 30, zuzenim z obou stran a osazenim znackami o prednosti vozidel z jednoho smeru.
Nemame dokoncenou ani zakladni sit hlavnich tahu, ktere by odpovidaly kapacite. Dalnice na Rakousko chybi, do Polska ani nemluve, do Nemecka mame cele 2 propoje a slus. Na Slovensko lepsi nelmuvit, ale tam je "vyhoda", ze slovaci jsou na tom jeste hur. Kazdy rizeni u nas reva desne dloubo...
Jeste by me docela zajimalo, jestli autor narazil na problem ucukanym plynem. Zatim jsemm to potkal snad ve vsech recenzich, ze ma z kraje znacny on-off efekt a ze jet s tim jen na malo plynu je tak problem.
Za me strasna skoda, ze to nema o nejakych 15-20kg mene. Jako je to furt super, ale uz je to trosku tlustoch :)
Skoda, ze benzinovy motor neni zadna slava a dieslovy pro zmenu trpi na problemy s adblue vstrikovaci a jejich nevydrzi a zanasenim. Bohuzel, opravy drahe... a jiste.
Nemuzu si pomoct, ale vzdycky mi to prislo jako Unimog 411, kterej se srazil pri prani :D :D
6l bandasku to melo proto, protoze to byl koncept, ktery se na zadost prezidenta vytahl z muzea. Nebyl to oficialni vuz. A u konceptu do muzea to problem nebyl :D
Ja nevim... kouknu se na kaplicku za volantem s ti mdisplejem a regulene mi je na bliti. Za tohle ze chtej 1,5 milionu? Palubka horsi jak z cinana za tretinu.
Mi nekam upadla pulka odpovedi :D :D
V principu, elektro je asi idealni auto pro moji mamku. Denne dojizdi
Ten fanatismus me na tom sere ze vseho nejvic. Pomalu jak sektarstvi.
V principu, elektro je asi idealni auto pro moji mamku. Denne dojizdi
Znam trasy, kde ani slusny auto nema sanci za supermotardem, znam trasy, kde bezny auto naspraska superbiku jak nic. Je to o profilu trasy, o provozu, o povrchu. A zavodit v provozu se nema :)
Vskutku nadcasove auto. vzdy se mi libilo, nikdy jsem nemel koule na to, si ho jako bazarovku koupit (a ani mit nebudu)
To na uvodni fotce jsem uz nekde videl, to je prestavena Capri 3.gen, ne? A to z konce clanku, to je jasna RX-7, takze v tom bude chytat? :D :D
Torres ma ale jeste variantu EVX. Ma ale odlisny design karoserie i interieru a je to full Elektro. Zajimavosti je, ze na baterku davaji 10 let nebo 1 000 000km (milion) garanci, na to ze nespadne pod 70%
Tvl ta kaplicka s tim hranatym cimsi... to je na pobliti. Kdo si tohle proboha koupi? Navrhar palubkvky se zlil jak carskej oficir a nejakej dalsi blbec to podle toho vyrobil? To tam jsou vsichni uplne slepi a tupi? ... Ale na "ceskej podnikatelskej sen" to asi staci no.
rock: za vic nez pul milionu km s LPG autem po cele evrope jsem doslova nenarazil na zadny problem. Nicmene je fakt, ze znacku "zakaz vjezdu LPG" do garazi uspesne ignoruju. Stejne jako vsichni ostatni.
Skoda, ze hybrid nema 4x4 se zadni napravou hnanou elektromotorem.. (jako ma treba Rav4 4x4)
ReVolte: v podstate ano :D .
Iskar: LM jse strasne osklivy z venku :D a Toyota jakbysmet
a koukam ,ze tam mam preklep. Konfigurace 2-3-2. Podstatne je, aby to nebyla 2-2-3 :D
Jsem nenarocny. Sedmimistne MPV v konfiguraci 2-3-3, sedacky samostatne sklapeci do urovne rovne podlahy.kufru. Motorizace: idealne ala 2.5 hybrid od toyoty, protoze v takhle velkem aute EV zatim neverim na dojezd v kombinaci s hmotnosti, aerodynamikou a predpokladanym vyuzivanim. Zvednute nepotrebuju, takze SUV ne. Proste klasicke MPV s modernim motorem. Pro me idealni daily na vetsinu roku.
Tak "cestovni kroska" to urcite neni, ale celkem schopny adventure bike zase jo. Nadrze a dojezd pripadne vyresi World Raid, ktera ma na stejnem podvozku vetsi nadrz (ale taky sirsi v kolenou a palivo nahore pridava teziste nahoru).
Asi to budu muset nekdy zkusit. Jako family wagen je mi to docela sympaticky totiz. Jen se proste bojim, protoze mam pocit ze i moje soucasna 1.6HDi je obcas v obsazeni dychavicna.
Strasne by me zajimalo, jak se ten litrovej moturek bude chovat, kdyz se auto obsadi ctyrma lidma, plnou bagazi na tyden na horach a rakvi na strese, popr. s kolama na kouli? Da se s tim pak rozumne jet? Tzn. klidna cestovka kolen 120 na dalnici, normalni jzda po okreskach, bez problemu v kopeckach, zadna couracka, ale taky zadny zavodeni? O necem jako pripojenej vlek s motorkama, tzn. nejakych 5-600kg na kouli, tam radsi nejakou dynamiku ani nepocitam.
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou v mobilu v PDFku, v lepsim pripade namotany do roadbooku, jako tripmaster mas druhej telefon, a frcis a pocitas v hlave za jizdy :D , jen ty vykricniky se ctou spatne no. U me konkretne jsem zvedave koukal, co tam znaci a pak prisel na to, ze zarostle koleje od traktoru v trave - to ve chvili, kdy jsem si v nich rozbil cumak a vystoupil asi v padesatce pres riditka :D . Driv jsem to precist nestihl.
Ale jak koukam na fotky, nadherna sbirka aut :)
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi i v terenu. Tam si ale jeden clovek cte sam roadbook, cestu, krizovatky, vzdalenosti a vsechno to jeste pocita :D
Vnitrnim prostorem to umlati rukavici moje 16 let stary C4 picasso. Hm... akorat nestoji 2,5 milionu a pro rodinu je asi 1000x lepsi volbou v doslova vsech smerech.
Tohle neni rodinny auto, tohle je pseudostatusovy SUV.
Dotacni mrdka. Slusneji to nejde. Cely slavny dotace jsou neskutecnej mor.
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen" N1 se vsema jejima omezenima? Protoze co maj spalovaci skladovky, vsechno to jsou N1.
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi... Akorat buzerat, nic vic. Ale tak na se PCR nic vic neumi. Neumi resit pretizeny kamiony, neumi resit nebezpecny predjizdeni... umi jen tupe merit na rovnym useku cesty.
Jen bych doplnil k tomu motoru - da se koupit i s 3,5l V6 v benzinu. To pro ty, kterym se z dieslu jezi chlupy. A nestoji to nic moc vic.