
S.h.I.t.
Jméno | Frantisek Sitler |
---|---|
Bydliště | Pardubice |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 3.6 hod. |
Komentářů u článků | 147 |
Pozitivních komentářů u článků | 83 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Uspesnost automobilky se meri pocty prodanych aut a ziskem na konci ucetniho obdobi. Skupina Stellantis neni uplne ztratova a prodava slusna cisla aut.
Plakat v garazi vubec nic nesvedci o uspesnosti. Maximalne o fanouskovstvi.
Hmmm, myslenka, ze Durango bude konkurence Kodiaqu pri rozhodovani mi prijde usmevna. Dokonce nebude stat asi proti Q7, X7 nebo GLSku.
@M1chal: " par roku zpatky" je trochu ten problem. Az ta posledni nema interier jak bakelitak.
to si uplne nemyslim. Kdyz vezmu v jake vysce oproti sedacce je dolni hrana okna, tak to zas tak nizko neni.
Jeden cas jsem realne uvazoval o Rhodisu jako o idealnim povozu :D
Takze tu mame pomerne male auto, ktere je venku nafoukle, ma pres tuny a jeste zere jak protrzeny? Tak hlavne ze je Eko. Hlavne ze ma elektromotor, baterku a recyklovany plasty. Ale zimni jizda Pha-Brno-Ostrava pro to bude nadlidsky ukol.
Infotaiment... pokud autoi pouziva vic nez jeden clovek, tak hromada nepouzitelnych funkci, protoze furt prihlasovat/odhlasovat...
Ten pohled skrz predni okno, kde hromadu mista zabiraj isenzory a zrcatko a neni poradne videt doprava me vyslovene desi. Tohle fakt projde homologaci a je v poradku?
@Michal: no prave, Picasso ma druhou radu posuvnou, treti se schovava do podlahy... ne jak tek ingot s Joggeru :/ ... Holt jina liga no.
Problem je, ze "ekokuze" aka kozenka nema s vekem stejne vlastnosti jako kuze. U te se jaksi nestane, ze by se zacala olupovat a podobne. Ekokuze to dela.... Kuzi staci mazat a pecovat, na ekokuzi nepomuze nic. Obecne je navic ekokuze nachylna na vysoky teploty a primy zareni, coz je u auta trosku problem.. A taky je problem ,ze pokud ji nekdo omylem vezme necim na kuzi, tak ji posle do kopru...
Tempomat (lip hloupej obycejnej nez adaptivni), automatickou klimu, handsfree a bluetooth prenos hudby... Vic serepeticek nepotrebuju
Ja mam teda jen Spintires a Mudrunner. Snowrunner jsem zkousel a nejak to nebylo ono... Ale je nfakt, ze Spintires i Mudrunner jsme hrali primarne v multaku a s par pivama. To pak byla docela sranda tahat ruzne obskurni mapy, hromady ruznych aut...
Kdyz vidim ty lany bile na displejich, jak se to chova v noci/seru/tunelu? Prepne to do cerne? Jak moc to ztlumi jas? Protoze tohle si umim predstavit jen ve svetle, vsude jinde to bude strasne, strasne zarit do oci.
508 PSE neni zadny sportak. Je to mozna GTcko, ale sportak ani nahodou. Ke sportaku ma nejbliz asi 308GT, ale j to porad maximalne hothatch.
Presne jak pise Lukas. C4 Picasso odmrazuje sklo velmi rychle. A to i 1.6HDi. Vim to naprosto presne, protoze do ni i v mrazech temer denne sedam.
Ta cena je mega ulet... A neda se obhajit tim, "ze si obec sahne pro dotaci". Protoze ta cena zustane porad stejna. A realne se vyrobci porad takova zaplati. Ze to obec bude formalne stat min nic neznamena, protoze ty penize na dotaci opet nekdo musi dodat = z dani se zaplati nesmyslne drahy nesmysl.
Ta cena, ta cena, ta cena... tak za pulku mozna, jako primestsky poskakovadlo. Jinak nevidim jedinej duvod, proc misto toho nesahnout treba po tom Oplu Mokka, protoze tech 600 000 rozdilu se za zivotnost auta neprojezdi ani neproservisuji.
MBMB: jenze ten obrovskej tablet tam vubec neni potreba. Je to uplne k nicemu. Na multimedia v aute to nepotrebujes, stejne se na to za jizdy neda koukat. Na navigaci je daleko pratkictejsi HUD pred ridicem, ktery ma v zornem poli porad a ukazuje potrebne info. Na nastavovani navigace a podobneho zase nemusi byt primo v zornem poli, protoze to proste za jizdy delat nemas.
Zbyva ovladani klimatizace/topeni, a to ma byt resene tak, ze nejaky slozity patlani po displeji neni vubec potreba a ses schopnej to delat temer poslepu, pokud tam nesedis poprvy.
Takze cela myslenka obr tabletu je koncepcne uplne blbe, jenom je to "desne v mode".
Budu se asi opakovat, ale ten trend "neceho velkyho trciciho z palubovky" je naprosto otresnej a desnej.
Tohle je jedno z aut, ktery mam v planu sledovat jak si povede.
Ale ceskych posadek v classicich bude vic a taky ne uplne nezajimavych. Treba Tatra 815 "Puma", kde jako navigator nebude nikdo jiny, nez pan Kalina, nekdejsi navigator Lopraise (a pousti se do toh ve svych 72 letech)
Puma je dokonalá ukázka, kde male kompaktní auto nahrazuje nafouklá obluda, která vevnitř nenabídne nic navíc, ale zvenku je to blob a má asi tak 300kiko nadváhu.
Mne prijde uplne brutalni zariznout malou benzinovou Fiestu proto, aby delala misto obludnemu elektrickemu SUV... to nema s ekologii spolecneho vubec nic a je to jen a pouze eurokretenismus v praxi.
Byl jsem se na ni realne podovat, zajimalo me to.. ale v te nizsi vybace, protoze kapitansky sedacky ve 2. a 3. rade jsou sice pro ektere kategorie ok, ale ja tam chtel normalni 3-mistne.
Bohuzel, totalne me zklamala moznost (ne)vyjimani prave sedacek, moznost jejich posuvu apod. Jak by bylo paradni, kdyby tam byly v kolejnicich 3 solo sedadla vedle sebe v kazde rade a jednotlive vyjimatelne a posouvatelne... ale ne, je tam tezka lavice a vyjimatelna velmi spatne. Skoda...
Nemusime sklouzavat na uroven autofora, ale faktem proste je, ze ekologicka navratnost beznyho elektromobilu je sakra dlouha a u nejakyho podobne luxusniho nesmyslu je totalne v riti. Takze pokud se ma elektromobil tvarit jako evoluce smerem k ekologii, logicky tahle cesta je uplne totalne mimo, protoze to ve svem zivote nikdy ekologicky nebude.
Ty jo, nemit to tak hnusnej cumak, tak by se mi to snad i libilo. Puvodniho Active tourera jsem mel na jezdeni strasne rad, ac jsem ho mel jen vzdycky z pujcovny. Pravda, obcas jsem ho vymenil za BMW 2 cabrio nebo nemaky mini, ale obecne se s tim jezdilo dobre.
Jenze krizovy brzdeni nepreperes. Tempomatu klidne pridas plynem nebo uberes brzdou, line assist taky na volantu pretlacis, ale jak ti nouzovy brzdeni hrabne po brzdach, neudelas vubec nic. Nemas zadnou moznost to pretlacit. Brzdy nepovolis, neodblokujes. Proste jen cekas, jak to dopadne a doufas, ze dobre.
Ridic za sve jednani, na rozdil od toho systemu, nese odpovednost. Takze jestli to ma blbe vyhodnotit system, tak v pripade, ze udela chybu a zpusobi problem, chci jako ridic byt z obliga a bez odpovednosti - at to teda s plnou paradou odsere vyrobce auta.
@PepaSFI: ne, to bylo proste opakovane nespravne vyhodnocene. Fakt, ze ti nekdo nekde hodi mysku a realne nemusis ani tuknout o brdy, protoze to auto zrychluje, nebrzdi, a kamion ti hodi tvrdy brdy a vytvori ze situace lehce na hrane situaci znacne kritickou, to je proste na pres drzku. Naprosto spatne vyhodnocena situace, naprosto spatne reseni. Nejake kydy "mohla to byt maminka"... taky ta sama maminka mohla byt za tim kamionem, ktery ji zcela bez duvodu natvrdo slapul pred nosem do brzd.
A podobnou zkusenost mam z pozice spolujezdce z kamaradova kamionu. Cca rok stary Mercedes. Automaticke brzdeni. Opakovany vyhodnotil mysku hozenou osobakem jako problem. A kdyz v tech maximalnich asi 85km/h zadupne natvrdo brzdy, tak v tom proste nechces sedet. Pritom by se to obeslo zcela bez brzdeni. Ale senzor vyhodnotil prekazku hodne blizko pred autem.
Saha mi to do rizeni. Cwtou, ktera se mi nelibi a dokonce se mi jevi nebezpecna. Mel jsem pujcene auto s "automatickym bezpecnostnim brzdenim" ... no, na dalnici mi ten kram ve 130 dupnul na brzdy, protoze si myslel, ze tam je prekazka... Ne diky. Tohle fakt v aute nechci.
ASP, ESR apod, jo... klidne. Hlidacky mrtvyho uhlu - klidne, hlidacku pruhu, klidne. Ale neco, co mi naprosto necekane aktivne hrabne po brzdach - ne, diky.
Ja mam taky neblahy pocit, ze vetsina tech aut ma zjevne chybu v cene - vetsine totiz prebyva na konci jedna nula. Tomu zbytku mozna pri trose dobru vule prebyva jednicka na zacatku...
Hezky clanek.
Souhlasim s uvodem. Problem dnesnich HH je ten, ze dostat je na limit je za limitem naprosty vetsiny ridicu a rozhodne za limitem jakekoliv bezpecne jizdy na verejne komunikaci. Je na to potreba uzavreny okruh.
Novy Zetko je vcelku dobre auto, ale ... asi bych, mit volnou ruku a budget, nesel ani do 260Z, ani do 350/370Z, ale do 300ZX Z32 :D Faktem ale je, ze Z-kova linie je pomerne dobra cela. To se moc nevidi.
Jo a ten vetracek melo Berlingo taky uz pred 20 lety. Bez priplatku ve vybavove verzi s modutop strechou. Proste "VW, das scheiße auto"
Slusna katastrofa. Hlavne ten interier a jeho "funkce", tuplem ty priplatkove ala ventilator dozadu :D :D
Vyklopny okynka vzadu melo bez priplatku iuz treba berlingo pred 20 lety. Pro VW neresitelna vec... a nebo teda za extra prachy. Des a hruza.
Ono jako vubec udelat neco jako malou obytku s dojezdem 270km (a to jeste bez napr. lyzi na strese, nebo bez ztizenych podminek) je dost blbej napad.
martin_100: nevim jak ostatni, ja mam asistenci v pojisteni a cena bez nej je nizsi jen v radu korun mesicne... Takze platim to tak jako tak.
A to, ze to delat nechci neznamena, ze to udelat neumim. Dost rozdil. A pokud nekam jedu, tak casto cisty, v nepracovnim. A vyndat v mem pripade rezervu zpod auta znamena byt zapraseny az po ramena. Totez kola z auta zapraskana od prachu z desticek. To fakt nechci mit na obleceni, ve kterem jedu do prace nebo na jednani... Nehlede na to, ze zpravidla na miste nemam solvinu ani podobny cistic a obycejne mydlo kolikrat na ten bordel taky nestaci.
martin_100: proc bych mel jako po navratu ze servisu kontrolovat a predelavat jejich praci? Co je na tom jako blba udrzba, ze to damn udelat jim a nepredelavam to po nich? Na danej moment to maj utahnout. Ja to mam maximalne po X km zkontrolovat,m jestli se to nepovolilo.
A nez abych se zabejval vymenou kola nekde na krajnici, tak zavolam assitenci. At se stara nekdo jinej, rad chvili pockam, nez se u toho zprasit od kola i rezervy a jeste se motat po krajnici mezi kamionama s polodebilama za volantem.
@Hamster: ses vztahovacnej az to hezky neni. Nikdo nepsal, ze kazdy je debil. Jen ze se na masovost te akce hromada takovych nabalila a akorat to pro vsechny totalne kurvi. A ze tam zase letos byli. Uz v predvecer startu zliti jak motyka, rano v klidecku za volant... a cestou zas vecer co vecer udrzovat hladinku. A v cili jakbysmet. Vecer vozrat drzku, rano v klidecku za volant a supajda zas na cestu. Jo... asi mas pravdu. Takovy lidi tam patrej a jestli to nekomu vadi, tak je blbej hejtr no.
Ja mam pocit ze Jogger nema ambice stat proti i30 combi. To je jina kategorie auta.
@Habakukk : trip a navigacni rally jsou uplne odlisny veci s uplne jinejma zazitkama. Trip ma volnost, rally ma tu navigacne planovaci slozku.
Asi jsem starej, ale strašně mi vadí jaká se s z toho stala monstr akce se skovkama aut a hromadou totálních debilů, co akorát dělaj bordel všude kde jsou. A tak nějak čekám, že to nebude dlouho trvat a policie v jednotlivých státech si na to dá hodně pozor....
Jo no, ten kufr je dobra hruza. Skoro stejna, jako tech 6 gumicek na prednich sedackach namisto nejaky sitky :D :D
Kdyby jenom 30. Uplne penim, kdyz na dalnici vidim ceduli "80" a za ni 10 metru lehce pocuchanych svodidel. Desne velky nebezpeci. Na okresne bez nich se jezdi 90, ale tady je 80, protoze jsou pomuchlany...
Autovandalismus tak nejak muzu potvrdit. V nemecku, teda tom "zapadnim" mi pani u zaparkovaneho auta ustrelila zrcatko. Nebyl jsem doma. Ale nechala na sebe kompletni udaje u souseda, ktery doma byl... pry at se ozvu, ze to vyresime s jeji pojistovnou.
U nas? Umyslne poskozeny auto - ulamany zrcatka, poskrabany kapoty.
Po nejaky dobe auto nabourany couvajicim blbcem na parkovisti - taky od toho ujel. Mel smulu, ze jsem to auto videl. Vymluva? Zena asi spechala a nevesla se...
Ted nedavno na aute pribyla doslova dira ve dverich - nejakej dement otevrel svoje dvere tak, ze je zarazil do mych - jednak je odrel, druhak je dokazal i prohnout. Samozrejme ujel. Beze stopy.
Pred par dny jsem stal s atem na parkovisti u benzinky, odpocival jsem. Najednou rana, ze se cely auto oklepalo. No... pan vedle "vystupoval" a prasknul mi do dveri svejma. Zadna omluva, vubec nic. Uz jsem to nevydrzel. Na miste jsem ho serval jak malyho fracka.
Vandalismus, nasranost, arogance, a hlavne: totalni bezohlednost. To jsou ceske silnice.
Ja teda v clanku nectu, ze tam je motor od Hondy. Jen jako by ji z oka vypadl, coz je fakt. Vyrobne ho dela Loncin. A Jawa/RVM nidke netvrdi, ze jde o Hondi motor.
Jako jo, ale jako zacatecnicka motorka v tyhle kategorii je to celkem ok.
Ja z toho teda nadsenej nejsem. Kdyz se rozhlednu, vsude ruzny zatarasy, sloupky, retardery, ruzne nadrbanej milion znacek uplne k nicemu. Spousta reseni stylem "nacpeme tam plastovy sloupky" nebo "dame tak kusy betonu, at se to jakoze omezi" ... Katastrofa.
Kdyz nevime co s tim, jebneme tam betonovou zabranu, ostruvek, sloupek nebo nejakou plastovou kravovinu a je to vyreseny.
@Curdin: nema to turbo, nema to FAP, neni potreba resit jakoukoliv dekarbonizaci. Na kratky pocuky je to technologicky daleko lepsi varianta, nez tyrat turbomotor s primym vstrikem, kterej to konstrukce primo nesnasi.
No jo, jenze prave ten foukanej primovstrik bude trpet, kdyz to auto bude realne vetsinu casu jezdit 5km do kramu a jednou za 14 dni na chalupu. Tam ta obycejna, jednoducha atmosfera proste bude vhodnejsi. Jasne, kdo jezdi vic, sahne po tom jen o malo drazsim foukanym litru a bude happy.
A prave to se mi libi - v temer identicky cene je volba naprosto odlisnyho motoru. A muzes si v podobny cene vybrat ten, kterej ti lip sedne na tvoje pouziti.
Poslední komentáře
- Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval... - sheogh, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Po tydnu s VW T-Cross ti prijde skoro kazdy jiny auto dobry 😆
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů