reklama
načítám data...

Ráfek

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoRadek Chlud
BydlištěZlín
Registracepřed 3.0 rok.
Poslední aktivitapřed 8.5 hod.
Komentářů u článků84
Pozitivních komentářů u článků12
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Odborník na levné plečky, rallye i nejrůznější podivnosti. A kromě toho také jeden z dvorních fotografů redakce. Obvykle ho najdete kdesi kolem Zlína za volantem rozpadajícího se Hondo-Roveru (alias Honveru).

Posledních 50 komentářů

Radek Chlud
07. června 2018, 23:17
0
Garáž britské královské rodiny: Proč mají paparazzi smůlu a proč jezdí Aston Martin na pálenku?

Je to L-series Bentley - Rolls-Royce konstrukčně vychazí z motoru z 50.let

Radek Chlud
19. května 2018, 17:52
0
Honda Jazz 1.5 i-VTEC: Automobilový bonsai

To si pletete, to je Hyundai SantaFe :D

Radek Chlud
11. května 2018, 10:24
0
Mitsubishi Colt: Je auto za patnáct tisíc skvělá investice?

Takový Colt už tady taky byl :D věrně čekám na jedno GTi, které je ve Zlíně a jezdí s ním důchodce na ryby. https://www.autickar.cz/clanek/zivot-s-coltem-strelba-slepyma/

Radek Chlud
02. května 2018, 18:22
1
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

Sice je to moje staré 'dětské' skákací kolo, ale fakt nekecám. Je to RSová šedá :D

Radek Chlud
02. května 2018, 10:06
0
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

Treba u i30N ? Tak ze ji chci. A hned

Radek Chlud
01. května 2018, 11:25
0
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

Snažíme se to pečlivě zjišťovat u všech modelů. Právě kvůli tomu, abychom dokázali odhalit ten konkrétní moment, kdy to dělat přestane.

Radek Chlud
01. května 2018, 10:39
6
Radek Chlud
01. května 2018, 10:39
0
Radek Chlud
23. února 2018, 12:37
2
Radek Chlud
23. února 2018, 12:29
1
Ve stopě Valašské zimy: Jak se přichází o naděje

Díky, příště už budeme zase chytřejší :)

Radek Chlud
23. února 2018, 12:28
0
Ve stopě Valašské zimy: Jak se přichází o naděje

To je skvělá otázka. No když tě napadne odpověď, tak mi ji napiš :D Já jsem se bránil, koneckonců moje auto to není. Nevěříl jsem tomu, že to předstih zvládne, nezvládl. Ale pravděpodobně se do toho zamíchal i další faktor, a to, že se zlomil kabel ve faji ke svíčce. Možná v tom nakonec hraje roli víc věcí.
-
Komentář upraven 23. 2. 2018, 12:28:50

Radek Chlud
28. ledna 2018, 22:24
0
Ve stopě Valašské zimy: Jak se přichází o závodnické panictví?

Hlavně se chci bavit, na čas a pořadí kašlu... I když to si říkám teď

Radek Chlud
28. ledna 2018, 15:29
0
Radek Chlud
23. ledna 2018, 11:46
0
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

Jel a dokonce jsem nebyl sám. Byli jsme dva. Když je po tom takový hlad, tak to snad i sepíšeme.

Radek Chlud
18. ledna 2018, 23:33
0
BMW 530d xDrive Touring: Lamač předsudků

"Mediterranean Blue" je barva. Krásná je, bohužel mě velmi překvapila krupice na laku. Na jednom detailu v galerii to jde dost vidět.

Radek Chlud
18. ledna 2018, 20:49
0
BMW 530d xDrive Touring: Lamač předsudků

Cena testovaného modelu byla vsak jeste o 800 dal.

Radek Chlud
18. ledna 2018, 10:33
0
Radek Chlud
15. listopadu 2017, 10:18
0
Dálnice D1: Od Bati přes komunisty až po budoucnost

Oni ti Poláci na koních proti tankům opravdu jeli, jen měli lehké protitankové pušky, jejichž náboje poměrně úspěšně pronikaly německým pancířem.

Radek Chlud
04. listopadu 2017, 02:58
1
Autíčkářův trackday po třetí: Zima, déšť a orkán

A taky ze to bez nasledku bohuzel nezustalo. Nechci ted vydavat nejaky oficialni statement za redakci, to mi ani nepruslusi, ale budu se do budoucna snazit zasadit o to, aby tohle zmizelo. Je to totiz spis ke skoda, jak k uzitku. Pristi track day o ne bude postarano. Diky za point.

Radek Chlud
21. července 2017, 11:21
0
Radek Chlud
19. července 2017, 17:06
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

A že jich tam bylo. Ještě že nás Matěji má, vždycky ho totiž podržíme.

Radek Chlud
30. května 2017, 23:01
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Hah. Tak lepší kancl si člověk asi nedokáže představit. Třeba budeme mít v Autíčkáři někdy taky takovou redakci *wish*

Radek Chlud
30. května 2017, 22:48
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Děkuji :) Jinak, buď se mi to zdá nebo ne, ale slyšel jsem, že přesně taková videa jsou ze simulátoru, který je ve Zlíně. Pravda nebo fikce? :D

Radek Chlud
30. května 2017, 11:41
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Stejně jako LFS není zmíněn Automobilista, Raceroom iRacing atd. Zmínil jsem záměrně hry, které hravám nejčastěji. Navíc si myslím, že v dnešní době je LFS už překonané a oproti jiným nemá zas až tak co nabídnout

Radek Chlud
30. května 2017, 11:07
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Protože jsem nechtěl ? :D

Radek Chlud
14. května 2017, 22:24
0
Geniální kličky v předpisech motorsportu: Vol. 1

Existovalo :) Fotka toho auta je v galerii. Byl to Brabham

Radek Chlud
14. května 2017, 12:46
0
Geniální kličky v předpisech motorsportu: Vol. 1

Sorry o rok jsem se sekl. Opravim, diky

Radek Chlud
24. dubna 2017, 11:59
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Samozřejmě, že je to náhoda :)

Radek Chlud
12. dubna 2017, 01:56
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Díky za doplňujicí info :) O Krumlově vím, myslel jsem na to, ale zapomněl jsem to pak v textu zmínit. Pokud si to správně pamatuju 037čka s pohonem čtyř kola přišla na svět ve stejné době jako ECV, čili na Legendách a pak ten Krumlov. Ono, do skupiny S v podstatě spadal i slušovický Bastard - Škoda 160 MTX. Respektive do 'nové' skupiny S, která měla mít omezení do 300 koní. O tom se rozhodlo někdy na podzim roku 86 a výrobci měli prakticky 3 měsíce na to, aby dali dohromady auta na novou sezónu. Nakonec sešlo i z toho.

Radek Chlud
11. dubna 2017, 20:40
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Škoda, že ho nesleduju, aspoň bych nemusel přemýšlet, o čem budu psát :)

Radek Chlud
11. dubna 2017, 17:40
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Jsem rád, že se líbí. Horší bude do budoucna vybírat podobně zajímavé témata. Začínají totiž docházet :D

Radek Chlud
03. dubna 2017, 20:53
0
Radek Chlud
25. března 2017, 10:18
0
Renault Clio Williams: Dospělácký sen

Taky jsem se skoro nechal zmást. Ale je to 1.8 16V. V o dost lepším stavu se nedávno prodávala za 25 000.

Radek Chlud
18. března 2017, 16:07
0
Nissan Juke 1.6 DIG-T - Neberte se vážně

Nikon D7000, čas závěrky asi 15-30 sekund myslim, objektiv 50 mm :)

Radek Chlud
22. února 2017, 11:36
0
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

"Vážení motoristé a sportovní nadšenci,

Autodrom Hradec Králové - CzechRring byl otevřen v roce 2012 a byl ukončen v dubnu 2016. Nyní bude projekt CzechRing pokračovat mimo původní areál. Online rezevace se nevztahují k původnímu areálu. Uvedené informace na stránkách se vztahují k původnímu projektu CzechRing. O novinkách vás budeme informovat.

S pozdravem

Karel Pohner

RS 2016"

Radek Chlud
16. února 2017, 08:00
1
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Czech ring je zavřený. I přes to, davy se tam nikdy nehrnuly...Zejména kvůli betonovým jersey barierám, ze kterých jde respekt a nikomu se nechtělo o ně opírat svoje auto.

Radek Chlud
15. února 2017, 23:27
0
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Tuto záležitost jsme řešili v redakci a ne jednou. Dospělo se k závěru, že to není tak jednoduché, protože ne každý letecký spolek/sdružení rád vidí na své letištní ploše místo letadel závodící auta. Co sám vím, kolem mého okolí - např. v Biskupicích se změnil majitel a hrubě se vymezuje proti takovým zábavám. Na tuhle problematiku je v redakci nejpovolanější Matěj, který je druhým jménem letec. Nicméně odpověď je vcelku jednoduchá - povozit se na letišti na vlastní pěst, v tom takový problém není, ale uspořádat na takovém místě 'oficiální' závod už je o dost složitější. Každopádně, kdyby měl někdo kontakt nebo věděl o někom, kdo by byl ochoten svolit k takové nekalosti a dovolil by nám uspořádat závod na volné ploše, rozhodně nás kontaktujte. (P.S. Nemluvě o komplikacích, které letiště mezi polem a lesem skýtá - soc. zařízení, elektrika atd.)

Radek Chlud
07. února 2017, 10:53
0
Kdy začínáme mít rádi své auto?

To je jednoduché, to vyžaduje notnou porci sebereflexe :D

Radek Chlud
26. ledna 2017, 10:54
4
Nejheroičtější okamžiky v dějinách motorsportu

Původně tady mělo být 5 částí, ještě byl rozepsany Colin, když v roce 95 bojoval o titul. Konkrétně Katalánská Rally, kde se do rozhodování, kdo bude první a druhý, pustil David Richards. Našel jsem docela zajímavé informace, ale to si nechám až do dalšího pokračování.

Radek Chlud
26. ledna 2017, 10:07
0
Nejheroičtější okamžiky v dějinách motorsportu

Díky za inspiraci, bude se hodit - tím víc ta česká. Jinak rok 2005 s Colinem, ten si určitě zaslouží řádky.

Radek Chlud
10. ledna 2017, 18:02
0
The Grand Tour: O velkých penězích, promarněné šanci a ztrátě iluzí

Hvězdy umírají jen kvůli dohledu armády právníků z BBC. Jinak, ještě nikdo neviděl všechny epizody, protože ještě nebyli odvysílány, že..I přes to si myslím, že se můj dojem z této série do konce velmi pravděpodobně nezmění.

Radek Chlud
09. ledna 2017, 09:20
0
The Grand Tour: O velkých penězích, promarněné šanci a ztrátě iluzí

Musím souhlasit. Poslední dvě série původního Top Gearu nestálý, ve srovnání s těmi staršími, za moc, tam to docházení dechu a vyčerpání formátu bylo znatelné. Možná bych se ani nedivil, kdyby Clarkson vyprovokval tehda celou tu srandu s vyhazovem naschvál :D, aby mohli zacit jinde a znova s nesvazanyma rukama.

Radek Chlud
15. prosince 2016, 12:29
0
Proč nerad řídím v zimě a proč rád neřídím nikdy?

Psal jsem to na facebook, napisu to i sem. Nejde o to ,ze bych mel strach z jezdeni v zime, jen mam strach z jezdeni na hranici, ktera se blizi limitu. A chci si tu hranici uzit, vnimat cestu a ne to, jestli jede nekdo do protivky. Myslim si, ze je to tam zmineno dost jasne, priste se musim vic snazit :)

Radek Chlud
10. prosince 2016, 09:38
0
Radek Chlud
27. listopadu 2016, 23:02
0
Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?

Kde se konkrétně píše, že odvádí interní WG spaliny do ovzduší? Je tam psáno, že je odvádí právě interní přes kat a výfuk. A co se týká popisu WG, co je na tom v článku špatně? Protože je tam napsané skoro přesně to, co jsi napsal. Jinak, čerpal jsem z diplomových prací, bakalářek a knížky TURBO o vývoji přeplňování u Porsche. Není v mých silách mít vše správně, protože vždycky existuje něco, co normální smrtelník nezná a někdo z vás zrovna tuto podrobnost zná. To bychom mohli laborovat skoro u všech věcí, které v tom článku jsou. Apropo. pokud tam píšu, že přesahují 150 000 ot./min, to nezahrnuje hodnoty, které píšeš - 200-300 k?

Radek Chlud
25. listopadu 2016, 02:42
0
Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?

Cela nase redakce ted doslova zije Lipicany (Obvzlaste Matej), Kladrubaky, Anglickymi plnokrevniky a dalsimy druhy tohoto odvetvi, takze jsme za kazdou radu jak preplnit takoveho 'koňa' velmi vdecni !

Radek Chlud
24. listopadu 2016, 12:31
0
Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?

Díky, ano, mělo by, pokud seženu dostatek informací :)

Radek Chlud
24. listopadu 2016, 11:10
0
Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?

Ano přesně tak, pak je snaha nacpat turbo co nejblíž k motoru, aby měly spaliny nejkratší cestu. Tady ten problém má několik řešení, a jak píšeš - elektronický systém roztáčení turba má napřiklad F1 a nechci kecat, ale věřím tomu, že i Mclaren P1 a myslím si že stejně tak i Porsche 918. Pak se to dá řešit i ALS systémem, který vstřikuje před turbo do výfuku benzín, aby dodatečné spaliny vyrobil a turbo se tka točilo pořád. Ale o tom všem až příště :).

Radek Chlud
23. listopadu 2016, 00:08
0
Legendy rallye: Ford RS200

Problém tady těch aut byl hlavně v tom, že posádka seděla na nádrži kvůli vyvážení. Stejně jako Toivonen s Crestem, kteří uhořeli při o chvíli pozdější Tour de Corse v Lancii Delta S4. Hlavně, jediným normálně řiditelným autem z té skupiny byl udájně Pug 205 T16 a možná RS200, jinak to stálo za starou belu, zejména Quattro. Co už si teda vůbec nedovedu představit, jak v té době vypadaly pneumatiky a jestli vůbec měly schopnost přenést takové síly na vozovku (evidentně asi ne).

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 L82 targa 1977
Chevrolet Corvette C3 L82 targa

1977 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 7 BMW 730D 2007
BMW Řada 7 BMW 730D

2007 rok výroby
170 koní výkon
2 993 ccm objem

BMW Ostatní BMW 530D touring 2004
BMW Ostatní BMW 530D touring

2004 rok výroby
160 koní výkon
2 993 ccm objem

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem