načítám data...

Ráfek

JménoRadek Chlud
BydlištěZlín
Registracepřed 4.9 rok.
Poslední aktivitapřed 17.6 dny
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků161
Pozitivních komentářů u článků38
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Odborník na levné plečky, rallye i nejrůznější podivnosti. A kromě toho také jeden z dvorních fotografů redakce. Obvykle ho najdete kdesi kolem Zlína za volantem rozpadajícího se Hondo-Roveru (alias Honveru).

Posledních 50 komentářů

Radek Chlud
26. února 2020, 12:04
2
BMW X4M Competition: Frajer, co myslí jenom na jedno

Chěl jsem tím říct, že si občas úplně nevybíráme co a kdy nám přistane :)

Radek Chlud
26. února 2020, 11:07
3
BMW X4M Competition: Frajer, co myslí jenom na jedno

Jsme si naschvál půjčili v jeden týden X4M a X4 M40i no. #Sorryjako

Radek Chlud
20. února 2020, 08:40
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Vojta: Už jsme to přeci řešili :) Šířka okruhu je opravdu nedostatečná.

Radek Chlud
18. února 2020, 09:35
0
Citroën C3 AirCross 1.2 Pure Tech: Zvýšený standard

Jak píšeš sám, Lukáš to má jako hobby a proto absolutně nemusí tlačit na nějaký výnos - dělá to sám, my ne, takže se z toho něco vracet musí. Podle toho, co jsi psal nahoře, sám víš, jak to chodí. Aby se člověk dostal k zajímavým autům a nemá za jménem napsané novinář, nemůže si dovolit selektovat auta, které mu PR nabídnou. Je to začarovaný kruh, ze kterého budeme moct snad jednou vystoupit... Avšak je k tomu potřeba obligátní prostředek - peniažky :D

Radek Chlud
17. února 2020, 22:06
0
Citroën C3 AirCross 1.2 Pure Tech: Zvýšený standard

A teď ti do toho hodím vidle, když už jsme u té udržitelnosti a směřování webu. Víc článků denně už tu bylo. Je to nákladově dvojnásobná zátěž, ale že by z toho byl pak 2x větší výnos, to se určitě říct nedá. Takže už jen z pohledu výnosů a nákladů je to zásadně nerentabilní záležitost. Nehledě na časové možnosti nás všech.

Radek Chlud
17. února 2020, 18:26
0
Citroën C3 AirCross 1.2 Pure Tech: Zvýšený standard

Kdybych věděl, že opravdu existuješ, tak ti snad i podekuju :D

Radek Chlud
17. února 2020, 16:09
1
Citroën C3 AirCross 1.2 Pure Tech: Zvýšený standard

Díky za názor a pohled z jiné strany. Co bych předevčírem v noci v lese dal za to, abych měl o milimetr delší spacák (a to myslím zcela vážně)

Radek Chlud
17. února 2020, 16:07
2
Citroën C3 AirCross 1.2 Pure Tech: Zvýšený standard

Ale na psaní komentářů pod články, které mě nezajímají, na to je čas vždycky :D

Radek Chlud
15. února 2020, 12:14
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Evidentně máme každý jinou zkušenost :D třeba budu za rok mluvit jinak :)

Radek Chlud
15. února 2020, 11:14
1
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Pod pojmem sériový kotouč si představuji OEM kotouč (nevrtaný, bez drážek a ano tyto podmínky splňují vlastně i EBC nebo nějaké Brembo), a pod pojmem usmažený kotouč si představuji zvadlé brzdy.
Ad brzdovka: Nevydrží. Necucám si to z prstu, vloni se mi to stalo...
-
Komentář upraven 15. 2. 2020, 11:15:15

Radek Chlud
15. února 2020, 10:59
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Don't get me wrong, but: "Trinom: Naopak, sportovní desky přinesou výhodu především ve zvýšeném brzdném účinku. To jak rychle to zvadne záleží především na kotouči, brzdovce, schopnposti se chladit..."

Radek Chlud
15. února 2020, 10:41
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Ano, vytrhávat veci z kontextu, to by nám Kárům šlo :) Jestli pro někoho má smysl na tři kola v Mýtě řešit Ferodo DS3000, ať řeší, ale k čemu to na sériovém kotouči pro 13 palcová kola bude ? Z vlastní zkušenosti vim, že se v takovém případě sstejně usmaží dřív kotouč a nebo brzdovka. Takže ten reálný důvod, který mi uniká, je ?

Radek Chlud
15. února 2020, 00:44
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Mimo Cara bych se k deskám vyjádřil tak, že pokud nekdo chce a ma na to budget v ramci 15k a chce se mu dávat na sériové kotouče ostré desky, ať to klidně udělá. Rozdíl bude tak i onak zanedbatelný.

Radek Chlud
14. února 2020, 19:50
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Apropo. Vzpomeň si na Bělou, kolik chybělo, aby vaše FTO zvladla zajet mrdka za 4000 kč na nějakých Uniroyalech.

Radek Chlud
14. února 2020, 19:46
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Hele bez velke namahy jsem koupil predloni ekvivalent skrčka s najezdem 89k tis. km a byl jsem druhý majitel. Byl za 15, takze to jde. Treba rakova Puma s 1.7 se nechá taky koupit i pod 15

Radek Chlud
14. února 2020, 15:28
1
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Bohužel jim vadí zejména auta bez částí karoserie.

Radek Chlud
14. února 2020, 15:05
1
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Trinom: imho si myslim, že to bude přesně naopak. Pravdila jsou daná, nikdo se nemůže cítit znevýhodněný a podvedený vynalézavostí ostatních jak balancovat na hraně předpisů. Pravdila považuji mimo jiné i za cestu jak narovnant konkurenceschopnost všech - zjevně tam málokdo jezdí jen tak se svézt bez ambicí :)
-
Komentář upraven 14. 2. 2020, 15:12:03

Radek Chlud
14. února 2020, 12:30
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

"Vraky" by nevadily zas až tak nám, ale těžko se vysvětlují lidem, kteří nám okruh pronajímají :)

Radek Chlud
10. února 2020, 18:53
0
Proč toužím po Fordu Model T

Ještě že nejsme ti...Žurnalisti

Radek Chlud
25. ledna 2020, 11:43
7
Článek roku 2019

Jo a jinak tě mám rád a myslím si, že jsi nejlepší redaktor, řidič i člověk z celé redakce. Musel jsem si na ten diplom sáhnout...

Radek Chlud
25. ledna 2020, 11:40
9
Článek roku 2019

O tom není pochyb, že ses nenarodil, protože by tě nikdo nemohl porodit tak kvalitně, abys s tim byl spokojený a neměl bys potřebu te dotyčné sdělit, že bys sám sebe býval porodil líp. A k Baťově kanálu, ten by myslím sám sebe raději vypustil, než aby ho zaneřádilo tvoje zapáchající zemědělské polopolské, polotmavé tělo :D

Radek Chlud
22. ledna 2020, 08:46
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Nojo... o tom, že se všechno čte až moc vážně jsem se přesvědčil nejen zde, ale i na našem FB. Komentář Martina nahoře tomu budiž zářným příkladem :)

Radek Chlud
10. ledna 2020, 15:21
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

To je úplně irelevantní řekl bych - kdo, kde, jak a proč to vyrábí. Navíc bych nepsal nic, co jsem si vycucal z prstu. Pořád je varianta jezdit na Nokianech, které nefungují :D

Radek Chlud
10. ledna 2020, 14:18
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

Z Nokianů se staly gumy, se kterými auto vyjíždí zánovní z autosalónu. Už dávno to není správná finská pneumatika, která si poradí se vším. Dobrou alternativou zdají se býti ruské pneumatiky KAMA např. V521 Mám kolem sebe pár lidí, kteří zimu nevnímají jen jako příležitost k lyžování a tyhle gumy chválí do nebes.
-
Komentář upraven 10. 1. 2020, 14:18:25
-
Komentář upraven 10. 1. 2020, 14:18:55

Radek Chlud
07. ledna 2020, 12:53
2
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Jsi se odhodlával tak dlouho, až jsi odešel z redakce :D

Radek Chlud
22. prosince 2019, 14:28
4
Lexus RC 300h: Vůz perspektivního bezdětného muže

Díky! Snažím se k těm našim kvalitním textům dodat i odpovídající vizuální materiál. Tak vypadá, že se to podařilo :)

Radek Chlud
08. prosince 2019, 22:59
0
Radek Chlud
08. prosince 2019, 22:31
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Trinome díky, aspoň to teď nemusím dělat já :D. Je vidět, že na tohle jsou tady protichůdné názory a neni to zbytečná diskuze. Jedni by chteli z plechcupu závod rozpadlých mrd*k a druzí už něco víc. Takže je potřeba vymyslet něco, ať se vlk nažere a koza zůstane celá. Jako varianty řešení bych v tuto chvíli viděl:

1.: Nechat vše pri starém.


2 .: Za stejných podmínek rozdělit kategorie na auta s STK a bez STK.

3.: Rozdělit pole na auta s STK a bez STK s tím, ze bychom u aut bez stk zvedli limit a 'povolili' úpravy o kterých se teď dohadujeme, aby se nebylo o čem dohadovat.
A možná u aut v kategorii s STK omezit úpravy jen na opravdu běžnou údržbu (treba plácnu: tak aby auto bylo schopné v den zavodu udelat STK a nic víc) , aby se budget udržel co nejnižší a zavedlo by se treba i pravidlo pro gumy. A tak by mohla byt spokojená i skupina lidi ktera chce low budget závodění s tim, že pravidla budou 'stejná pro všechny' a nebude se o čem dohadovat.

Radek Chlud
08. prosince 2019, 17:44
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Možná za něj kope proto, protože nikoho zatim nenapadlo to delat jako vy :) Navíc Trinome, kde je přesně vypsané, co je tunning a a co je běžná údržba ? Píšeš to tak, jak kdyby to někde někdy bylo přesně vypsané, ale není.

Radek Chlud
06. prosince 2019, 12:49
2
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Trinom: Oukej hele, pak do tvého konceptu zapadá i to, že dám na Colta úplně nové brzdy z Eva včetně kotoučů a desek. Stare brzdy uz nebyly bezpečné a neměly dostatečnou tloušťku kotouče, tak jsem je vymenil za tyhle. A stejne tak tlumiče, ty staré vytekly a bylo to nebezpečné, tak jsem koupil závodní, protože jsou lepší než normální a čirou náhodou vlastně zrychlí i auto na okruhu... A asi bys mi na to nemohl říct ani ň :)
-
Komentář upraven 6. 12. 2019, 12:59:52

Radek Chlud
06. prosince 2019, 08:32
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Osobně s rozdělením nemám sebemenší problém.

Radek Chlud
06. prosince 2019, 07:38
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Trinom: A co konkrétně z toho co jsi napsal, je dneska jinak? Když potřebuješ na autě vyměnit destičky, normálně bys tam dal destičky za pár stovek, ale u PC speciálu tam dáš nějaké Feroda za 2000 Kč/kus. Je to údržba nebo ne ? A tohle je to, o čem tady i Kubajz někde výš mluvil, protože se tímto způsobem da auto vybavit třeba i stavitelným podvozkem.

Radek Chlud
05. prosince 2019, 23:30
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Vytrhl jsem ram z kontextu a byla to chyba. Máš pravdu, snazil jsem se tím jen nastínit situaci jaká je. Všechny náklady a práce se dají ohnout tak, aby to sedělo na náklady na údržbu atd. Pak už je to jenom o vás a o vašem svědomí. O ničem jiném. Proto vznikla celá tahle debata, jelikož se nám občas u některých zdá, že si pravidla trochu ohýbají :). Pokud tomu tak není, tak je to jen dobře Zkusme spíš vymyslet jak nastavit pravidla tak, aby byli vsichni spokojeni. Pomůže neco zakazovat a přikazovat ? Pomůže rozdělit auta na kategorie přijelo po ose/nepřijelo po ose ? Konec konců vy jste ti co závodíte...

Radek Chlud
05. prosince 2019, 16:11
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Kde jsi nabral pocit, že nechceme nic měnit? :D V chatu se o tom hádáme už asi dobré 3 měsíce, jenže ty tendence jsou bohužel protichůdné a není lehké se na něčem dohodnout.

Radek Chlud
05. prosince 2019, 14:49
4
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Jagy: Nechápu o co ti jde? Proč se furt oháníš tím, že kdo nejezdí pod minutu, tak je lempl nebo co si z toho mám vzít ? To vůbec nechápu, co to má být za argument. Když se podíváš na výsledky, tak pod minutu jezdí miň jak polovina aut. Když normálně koupíš auto, které není úplná mrdka, bude tě stát desítku. Pak si opravdu nemůžeš v rámci rozpočtu dovolit gumu Zestino s tvrdou směsí za 1600 Kč za kus. Promiň, ale oba máte předpokládám přístup k dílně, kde se to dá dělat. U paneláku tohle asi neuděláš. Jasně, pak se dá argumentovat tím, ať takový lidi Plechcup nejezdí, jenže přesně pro takové lidi PlechCup je. A tím se vracím zpět k té první větě, cítím z tvého komentáře vysmívání se lidem, kteří 'nezajedou' pod minutu a tys to zvládl s Primerou i na špatných gumách. Je vážně potřeba vytvářet takovouhle atmosféru v rámci závodu, ve kterém může jet každý s jakýmkoliv keplem ? Postavili jste auto, které dokáže vyhrát, je to postavené z vraku, máš zkušenosti se závoděním a víš kam v autě sáhnout, aby bylo rychlejší. To je super věc. Ale myslím si, že tyhle kecy fakt nejsou potřeba a neprospějí nikomu... Jenom tím tady shazuješ tu vaši snahu, které osobně fandím.

A co mě zcela upřímně sere nejvíc, že některým lidem stojí za to podvádět. Budou říkat, že prodali díly a přitom je třeba nikdy neprodali, co my můžeme vědět. Nebo že koupí celou sadu semislicků za 2000 a kdo ví... Sere mě to hlavně z toho důvodu, že to má být sranda závod a vůbec není potřeba hrotit tady tyhle kraviny. Ale jestli Vojta nahoře píše, že v rámci údržby dá do auta rám, tak to pardon, ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je dle mě trochu přes čáru.

Radek Chlud
18. října 2019, 12:23
3
Ty nejlepší Felicie, které jste si u nás mohli koupit

Snad mě mate zrak, tohle si nechám vytesat do kanceláře na zeď. Mohl by ses mi pod to přijít pak vlastnoručně podepsat?

Radek Chlud
16. října 2019, 08:42
9
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

Všichni tady víme, že s MX-5 máš bytostný problém (zejména s RF). Kdybys chtěl, určitě by bylo pro tvůj účet možné zařídit nějaký filtr, aby se ti nezobrazovaly články, které obsahují slovo 'Miata' nebo označení 'MX-5'. Je z toho celkem zřejmé, že by sis u nás přečetl tak jeden, možná dva články týdně, ale nebylo by pak na tom světe krásně? :)

Radek Chlud
15. října 2019, 10:42
0
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

Jedinou věc, kterou jsem v kabině shledal jako nesmyslnou, je průměr volantu, který je do tak malého prostoru nepatřičně veliký. Jinak si nemyslím, že by Kubajz byl kdovíjak vyšší než já a musím říct, že jsem s prostorem uvnitř (krom volantu) problém neměl.

Radek Chlud
03. října 2019, 15:43
0
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

S Escortem jsme si padli do oka, takže oko bylo ve hře už od začátku :D

Radek Chlud
03. října 2019, 15:42
1
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

Mezi novými a starými auty je mnoho rozdílu. Mám za to, že dneska už si nikdo nemůže dovolit udělat auto s chybami. I když možná je chyba špatné slovo, protože požadavky a standardy byly pro auta dříve odlišné a volnější. Možná se dá mluvit o nějakém rozptylu od standardu, který byl rozhodně větší než dnes. Kdyby tomu tak nebylo, neexistovalo by ani tolik milovníku starých aut. Chyby dělají charakter, to samé můžeme říct třeba i o lidech. Pak je jen na řidiči, jak se s chybami naučí pracovat. Sám sobě jsem si tento proces nazval ochočením a myslím, že je to dobře vypovídající název. Člověk k autu přistupuje jako k neznámému zvířeti, se kterým se první musí poznat a až pak se s ním může kamarádit nebo ho plně využívat. To je u nových aut nedostatkovým zbožím. Další otázkou může být, jestli je to dobře nebo špatně, i když odpověď pak bude velmi jednoduchá. Odvíjí se to hlavně od skupiny uživatelů, do které konkrétní osoba patří.

Radek Chlud
19. srpna 2019, 15:07
0
Range Rover Evoque: Perfektně zvládnutá evoluce

Je hezké sledovat, jak některé z vás dokáže pobouřit jen to, jak auto vypadá :)

Radek Chlud
01. července 2019, 15:01
0
Radek Chlud
30. června 2019, 14:45
0
Hyundai i30N Fastback: Tak dobrý, až je špatný

Díky, těší mě, že se líbí :)

Radek Chlud
29. června 2019, 21:37
0
Hyundai i30N Fastback: Tak dobrý, až je špatný

Nikdy jsem o sobě netvrdil, že umím nějak řídit. Ale ve chvíli, když mi člověk, kterého jsem vezl, řekl, že tam nikdy tak rychle s nikym nejel a je to člověk, který zná kdejakou Imprezu a Evo jako své boty - a navíc je to podle mě jeden z nejlepších řidičů, kterého znám, tak jsem začal silně uvažovat o tom, že to auto je opravdu rychlé. Možná ty měřítka rychlosti na okresce mame trochu jinde :D Já jsem zvyklý na valašský flat-out haha, to je moje měřítko:)

Radek Chlud
10. června 2019, 01:11
1
Smrt v Imole 1994: Den, kdy Formule 1 přišla o krále

https://www.autickar.cz/clanek/fatalni-nehody/ možná by se mohlo líbit :). Když kliknete na mé jmeno v záhlaví článku (pouze tam, ne v komentářích), tak vyjede seznam článků. Vidím, že o závodech něco víte, a tak by tam mohlo být pár starších článků, které by vás mohly zajímat.
-
Komentář upraven 10. 6. 2019, 01:12:10

Radek Chlud
13. května 2019, 12:02
0
Smrt v Imole 1994: Den, kdy Formule 1 přišla o krále

Pořád je to jen nějaká spekulace. Taky koluje informace, že senna si nechal převařit tyč řízení tak, aby mohl mít víc natáhlé ruce, a proto praskal. Že selhala pneumatika, že auto bylo na Tamburello moc nízko a jak poskočilo, tak ztratilo downforce. Těžko říct, kde je pravda.

Radek Chlud
07. května 2019, 10:12
0
Trackday&PlechCup 19.5.2019 Bělá pod Bezdězem - registrace spuštěny!

Ahoj, vzhledem k pasáží v lesíku po odbočení do leva, která by se při otočení směru jela z kopca, jsme myslím ani neuvažovali nad variantou otočeného směru. Takže se bude jezdit tak, jak máme na videu.

Radek Chlud
08. dubna 2019, 21:24
0
Ford Mustang se možná konečně dočká ostré čtyřválcové verze!

Nebudu mluvit za celou redakci, ale pouze za sebe. Já žádný EcoBoost nechci. #V8POWA

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Challenger GT 3.6 V6 ,4x4 11500km! 2019
Dodge Challenger GT 3.6 V6 ,4x4 11500km!

2019 rok výroby
305 koní výkon
3 605 ccm objem

Pontiac Fiero V6 1986
Pontiac Fiero V6

1986 rok výroby
120 koní výkon
3 100 ccm objem

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR! 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR!

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem