načítám data...

Beran

Jménopavel horyna
BydlištěMladá Boleslav
Registracepřed 8.3 měs.
Poslední aktivitapřed 15.7 hod.
Komentářů u článků53
Pozitivních komentářů u článků18
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Be
Beran
07. dubna 2021, 20:45
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Ke trem detem vzadu jsem ji jeste vzpomnel, ze par let zpatky legislativa umoznovala mit vzadu dve deti v sedacce a treti jenom v pasech. Ale nevim jestli to jeste plati. A pak je tu aspekt bezpecnosti a dite obesene na ramenim popruhu pasu.

Be
Beran
07. dubna 2021, 19:28
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Tri deti vzadu vozi kolega v rapidu. Na kraji posmerna sedacka, uprostred vajco, na druhem kraji zena. Roomster na to byl pry jeste lepsi. Mam vyzkouseno, ze takhle to jde i v trojkove fabce.
Holt nedas sedacky na isofix, ale jenom na pasy. Pokud chces vzadu 3 isofixy, tak uz hledas v kategorii velkych MPV. Nekdo vymyslel a prodava "redukci" ze 2 isofixu na 3. Ale nevim jak to je s homologaci a cenove to byl celkem randal.
Z aut pro sest ve dvou radach me napada multipla nebo honda FRV.

Be
Beran
06. dubna 2021, 19:07
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Tak jsem si to na datartu zkusil. Pracku by mi privezli pozitri :-)
Verim tomu, ze se da s rodinou zit i se sedanem nebo 3 dvirkem. Znam triclennou rodinu, ktera je spokojena s C3. A fotr musel zvladnout ctyrclennou rodinu ve stopetce.
Ja jsem pohodlny, takze nakladat deti do 4 dvirka a hazet veci do kufru halabala mi vyhovuje. Vetsina kombiku se mi proporcne libi. Je fajn mit jedny univerzalni pricniky a vice aut s hagusama. A az budou zvysenim spotrebni dane na benzin prosazovat elektromobilitu, tak pod podlahu prijde plynova bomba a v kufru kombika bude rezerva min prekazet.
Ale fandim sportakum nebo 3 dvirkum jako rodinnym vozum. Hlavni je byt spokojeny se svym autem.

Be
Beran
06. dubna 2021, 15:15
2
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Staci sebou vzit jedno odrazedlo a jedno detske kolo. K tomu batoh, obleceni.... a zlaty kombik.
Moje zkusenost z lancera 10 a rapida je malo mista vzadu nad hlavou. Ale verim ze v A6, V80... bude mista dost.
A perlicka. Jeste v dobach pred covidem mi umrela pracka. Utrzeny buben, zadna elektronika. Bylo to v sobotu odpoledne. Otevrel jsem internety. Nejdriv by mi ji privezli ve stredu a eshop byl cenama o ctvrtinu vys nez ostatni s dovozem ctvrtek az sobota. S zenou tesne pred terminem druheho ditete a dvouletym ditetem doma. Byl jsem rad za kombika. V nedeli rano jsem sklopil sedacky. Se sousedem hodil pracku dovnitr. A za 2,5 hodky z prahy privezl novou pracku.

Be
Beran
05. dubna 2021, 21:09
0
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Takovy trumf jako sluzebni auto vytahnes az v komentarich? :-D
Ale nebudu delat chytreho. Na tomhle webu se fandi exotickym autum a zazitkum za volantem. Ja to vidim pohledem fandy do aut, ktery ale potrebuje 2 funkcni auta. Z nichz v jednom muzu s klidnym srdcem poslat zenu+deti pres pul republiky. A druhe me musi dovezt do prace, at nemusim autobusem. To vse s rozumnymi naklady.
Navic ty uz si koupil, takze se da poprat jenom hodne stesti.

Be
Beran
05. dubna 2021, 19:01
3
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Zalezi co znamena "soudobe, spolehlive a bezpecne". Kombinace tohohle rozpoctu a pozadavku? To je jako naftova ovce po doktorovi z nemecka s najezdem 5tis/rocne . Urcite neco takoveho existuje, ale vetsinou je to jenom zamaskovana kasicka.
Kazdopadne preju hodne stesti. A zajima me zhodnoceni nakladu po prvnich dvou letech.

Be
Beran
05. dubna 2021, 18:53
2
Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník

Za 50 az 70 se slusna f2 kupuje blbe. Za tyhle prachy nerezava f1 a zbytek rozpoctu na prvni servis.

Be
Beran
01. dubna 2021, 14:32
0
Tefal HB656838 QuickChef 3v1: Klidný život na vysoké noze

Necekal jsem, ze se to dozvim tady. Ale kvuli dokupovani prislusenstvi po castech to bude horky adept az stavajici mixer prestane fungovat.

Be
Beran
25. března 2021, 09:46
0
Konečné řešení pirátů silnic?

V mistech kterymi jezdim a v casech kdy po nich jezdim pravidla prakticky nikdo nevymaha. Nastesti na nich prevazne vladne rozum. Kamion blikne at predjedes, nikdo nezrychli kdyz je predjizden, z leveho pruhu se pri probliknuti uhyba, v uzke zatacce se pocka az projede kamion... Samozrejmne to neplati uplne vzdy. Ale vetsina ridicu dane trasy jezdi den co den, chce dojet do cile a proste to prirozene prislo.
Tim nerikam, ze striktne dodrzuju pravidla. Pravo na vyvenceni ma i ten posledni konik pod kapotou, rucicka otackomeru si chce prohlidnout celou stupnici a plynovy pedal rad da pusinku podlaze. Ale musi na to byt vhodne podminky a ty nastesti byvaji casteji nez je chci vyuzit.

Be
Beran
19. března 2021, 22:48
17
Konce nadšeného motorismu

Zijeme v dobe neomezenych moznosti. Muzeme zajit do autosalonu, dat na stul par desitek tisic a odjet novym autem. Sice na splatky ktere ukousnou velky kus vyplaty a po 5 letech si ho vezmou zpatky kdyz nedoplatime posledni velkou splatku. Ale muzeme. Taky muzeme za dvacku koupit zajimave auto z "dobrych casu". Sice do nej kazdorocne spadne vice nez byla porizovacka. Ale muzeme. Obe varianty jsou extremni a ekonomicky nesmyslne. Ale mame i nekonecno moznosti mezi temito extremy.
Nedavno tu byl clanek o prvnim vlastnim aute. Kazdy se chce v case posouvat a mit lepe. Ale prave ty vzpominky a pocity z prvniho auta nam musi pripomenout o cem vlastni auto je. Je to svoboda. Svoboda vybrat si auto dle svych potreb, at uz nizke kupatko, kabrio, petimetrovou lod, tereni monstrum nebo vrak protoze na lepsi nemam. Je to svoboda se svym autem kdykoliv jet, nabourat ho, udrzovat ho, opravovat, bastlit nebo zanedbavat. A to vse dle vlastniho uvazeni.
A misto aby si nekteri uzivali neomezenych moznosti, tak jenom breci co je spatne.
Drive holt byly holky hezci a erekce pevnejsi tak musely byt lepsi i auta. Protoze ty dnesni mlade stejne zajima jenom kolik to ma dotykacu a svetylek a ze muzou davat blbosti na fejsbuky, tak se prece dneska nebudou delat poradne auta. A pritom dnesni kupec noveho auta je prave boomer a ty auta se navrhuji at si ho on chce koupit. Nikdo nenavrhuje auta pro 18 az 25 lete kluky, protoze ti si nove auta temer nekupuji.

Be
Beran
16. března 2021, 15:53
4
Be
Beran
14. března 2021, 20:28
0
Šest milníků prvních let nového milénia

Tak 12 pytlu nemaji ani obe moje auta dohromady :-D Jinak S80 je svou kategorii auto mimo vyber. Jako primarni auto mam neco novejsiho, protoze v tom jezdi zena s detma. Takze potrebuju spolehlivost a havarijko. A jako sekundarni auto by provoz vysel na nesmysl. Navic trasu delsi nez 30km v kuse a po velkych cestach jezdime nejakym autem tak jednou do mesice. Na nase priskoky bych to takovou lodi bylo trapeni nas i auta. A jako perlicku, nikoliv dukaz sve pravdy. Pro zajimavost jsem kouknul na encap na 1. generaci S80 a golfa 4 (vitez konkurzu na sekundarni auto) a podle obarvenych panacku (a zkusebni hmotnosti vozu) jsem si udelal dobrou predstavu o kolik by to volvo byla bezpecnejsi volba.
Z toho webu mam smisene pocity. Je fajn, ze pani dela osvetu. Ale k takovehle problematice by mi prislo fajn davat komplexnejsi info. I s relevantnimi zdroji.
A koncim. V pracovnim tydnu nebudu mit cas na psani takovych slohovek :-)

Be
Beran
13. března 2021, 21:56
1
Šest milníků prvních let nového milénia

Ohledne SO uz nevim co napsat, protoze moje vedomosti v tomhle ohledu nejsou velke. Vim jak se ma obecne struktura chovat at je bezpecna. A je mi jasne jakou kinematiku ma mit auto pri SO. Jenom vim ,ze vetsina evropskych aut se zacatkem produkce do roku 2018 v tomhle testu bude mit problem. Protoze aby v nem auto fungovalo, musi mit mezi naraznikem a podelnikama mmohem masivnejsi a sirsi konstrukci nez auta z te doby maji. A byl bych opatrny s prenositelnosti americke vs. evropske auto. Evropa a amerika maji ruzne testy a rozdilne okrajove podminky tech podobnych. A "globalni model" nemusi znamenat ze auta jsou pro vsechny trhy dokonale identicka.
Ze volvo bude v bezpecnosti na spici zhruba vim. Ale protoze si volvo dovolit nemuzu ani ho nemam kde rozumne servisovat. Tak nevim (ani vedet nechci), jak moc je na spici a jak daleko jsou ostatni.
Me pasivni bezpecnost zivi a vypustil bych z ust: kup si kvalitni gumy a mej to v dobrem stavu, projed se v tom at ti to vyhovuje, nauc se ridit bezpecne, kdyz to neni nove tak at je to nebourane bez koroze nosnych casti. Vybiral jsem si druhe auto do rodiny, zhruba do 50 litru prodejni cena. A sam jsem nebyl schopny objektivne zhodnotit jak si v bezpecnosti stoji fabka 1/2, ovce 1/2 nebo jine auta v tehle velikosti a stari.
Detske sedacky resim primerene. Nekupuju nejlevnejsi, ale ani vrchol nabidky s airbagem a moznosti natacet protismerne a posmerne. Starsi dite jezdi vpredu i kdyz vim, ze vzadu je to bezpecnejsi. Ale radsi ho mam vpredu pod kontrolou a spokojeneho nez aby mi vzadu vrestel nebo delal kraviny :-) U tech testu rozumim co diteti ublizi. Svedske testy jsem nezaregistroval, sedacky uz jine kupovat nebudu, ale budu rad za odkaz pro rozsireni obzoru. A ze soudku kritickeho pohledu. Detske sedacky se zkousi sledge testem. Tam je krom rychlosti i dulezity parametr prubeh pulsu zrychleni/zpomaleni.

Be
Beran
13. března 2021, 17:30
0
Šest milníků prvních let nového milénia

Ano souhlasim, byvaji tam. Ale obecne je snaha at vedle cesty tyhle tuhe veci nejsou, silnice "ma odpoustet". A prijde mi, ze krom stromu a obcas nejakeho propustku tyhle veci u cest nejsou. Samozrejmne mimo zastavbu na normalnich cestach, neberu v potaz v obci a silnice 3. tridy s 5 autama za hodinu.

Be
Beran
13. března 2021, 14:23
2
Šest milníků prvních let nového milénia

Elzyx: na tohle nemam jasny nazor, protoze neznam statistiky jak moc je cetny SO na pravy a levy roh. Prijde mi pravdepodobne, ze 99,9 % tehle narazu je na levou stranu (v zemich, kde se jezdi vpravo). SO je zjednodusene dusledek skoro zvladnuteho nedotaciveho smyku a naraz do prekazky v protismeru. Pak by tyhle vysledky testu bylo pro objektivitu potreba doplnit testy na pravy roh pro konfigurace s pravostranym rizenim.
Pokud je ale cetnost SO na levou i pravou stranu podobna tak to byla prasarna a penize zvitezily nad etikou. Kor kdyz nektera automobilka mela vizualne levou a pravou strukturu stejnou a rozdil byl v pouzitych materialech.

Be
Beran
13. března 2021, 13:43
3
Šest milníků prvních let nového milénia

Henry:
Nebouraji srovnatelne bezpecne. Pet hvezd je neco jako A ze zkousky. A jestli to bylo 82 nebo 100 bodu ukazou az obarvene postavicky na ENCAP strankach. Zaroven se da hodne zjednodusene rict, ze moderni auta uz bouraji podobne bezpecne. Pokud ma auto pytle, predepinace a dobre udelanou strukturu nejde uz rozumne udelat o moc vic. Pokud teda nepridam metr predniho previsu nebo jine extremy. Fyzikalne uz neni kde brat. Je potreba zajistit dost nizke zpomaleni at to neroztrha organy a zaroven mit prostor pro preziti. Mimojine proto se ENCAP vydal cestou elektronickych berlicek.
Male vs velke auto je proste fakt. A nelze to rozumne v testech zohlednit jednotnou hmotnosti bariery. Pak by sebelepe vyvinute male auto melo 2 hvezdy a sebevic ojebane velke auto plny pocet.
Bezpecnost auta pri prevraceni a narazu zezadu zohlednuje homologace. ENCAP dela nastavbu whiplahshem (poraneni krcni patere pri narazu zezadu).
Je potreba mit omezeny a reprezentativni pocet zkusebnich konfiguraci. A ty musi byt presne, jasne a transparentne definovane. Kdyby tech komfiguraci bylo 30 tak by to kapacitne neslo overovat. A kdyby fungoval pristup "nejak s tim nabourame" tak to ma dva problemy. Prostor pro podvody. Dost vyrobcu se na to vykasle kvuli nejistote. Oboji protoze ve vyvoji aut litaji nesmyslne vysoke castky. I proto malokdo vyvijel na SO, protoze zadna autorita jim nerekla o tomto problemu a ani jak chce zkouset. A chtit po vyrobci at proaktivne zohlednuje vsechny mozne scenare je ekonomicky utopie. Tady je holt dal volvo, ktere na tom stavi svuj image.
Detske sedacky jsou vtipne tema. Kdyz uvazim co mnozi tatinky a maminky, tak by k sedackam meli pridavat i odbornika s klackem. Protismerna sedacka je hlediska bezpecnosti super. Akorat pri delsi ceste mimo mesto se v ni deti nudi. Jestli je pro bezpecnost lepsi kricici dite vzadu v bezpecnejsi sedacce nebo spokojene dite v mene bezpecne sedacce uz je subjektivni zalezitost. A do toho nechci zabrusovat :-)
Pepa:
Na tohle ve fakticke nesubjektivni rovine nemam co rict. Takze si dovolim nereagovat.

Be
Beran
13. března 2021, 09:17
0
Šest milníků prvních let nového milénia

Protoze tema je pro nektere jedince kontroverzni. A natolik komplexni, ze by vydalo na nekolik clanku. Tak jenom par faktickych poznamek:
-i kdyby auto bylo polepene nalepkama od kol po strechu a melo snimace a pipaky na vsechno. Tak pokud nema dost tuhou strukturu a spravne odladene pasy+pytle tak nikdy ma 5* nedosahne. Jsou 4 discipliny (ochrana cestujicich, ochrana deti, chodci a spol, asistenti). Pro 5* hodnoceni je potreba mit 5* ve vsech disciplinach.
-pribeh o inzovi je ovlivnen alkoholem u nej nebo tebe. Pasy+pytle se musi vyvijet i pro splneni homolgace. tzn. robustneji nez na nekolik ENCAP konfiguraci.
-zkusebni scenare vznikaji na zaklade statistik, moznostech mereni figurin, reality (v kilu do steny je smrt v kazdem aute). Ze amerika testuje small overlap a evropa nikoliv muze byt jinym slozenim vozoveho parku nebo zpusobem jak se vymysli testy. V evrope SO nema smysl zkouset, protoze jeho cetnost v porovnani s jinyma nehodama je mala.

Be
Beran
02. března 2021, 12:35
0
Nejlepší vozidlo na výlet do jiného okresu

Odpoved je stejna jako na spoustu otazek typu: "Jake auto je nejlepsi na...?, a to je bila oktavka s firemnima polepama :-)

Be
Beran
26. února 2021, 20:47
0
Týden plný zajímavých novinek

Tak zrovna ochrana chodcu se od roku 2013 do dneska tak moc nezmenila. A chodce chrani EU, japonci, cina, korea, australie a NZ, indie... krom ameriky skoro kazdy.

Be
Beran
25. února 2021, 08:56
0
Týden plný zajímavých novinek

Ono to neni tak jednoduche. Kdyz ENCAP udeli hvezdy, tak ty neplati neomezene. Tusim 6 let, ale jistej si nejsem. Pak muze kdokoliv privezt auta, zaplatit zkousky a nechat znovu udelit hvezdy.
Ale existuje i japonsky NCAP. Tam predpokladam IS bylo vyvinuto na jejich obdobu 5 hvezd. A divim se, ze to nedokazou preklopit na evropskych 5 hvezd. Ale rozdil mezi evropskymy a japonskymi pozadavky, se mi kvuli tomu zkoumat nechce :-)
BTW: tyhle NCAPy jsou spotrebitelske testy a je presnejsi rikal protokol. Predpisy jsou homologacni a to je neco jineho.

Be
Beran
11. února 2021, 19:46
1
Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc

Na marketplace nekdo v Roudnici nad Labem nabizi Lancera v kombiku (podle me hezci nez sedan). Benzin 2l, 99kw, rok 06, 200t najeto, sport verze, za 65t.
Samotneho me svrbi prsty. Ale nevim, kdy skonci korona a muj HO. A nechi at mi rok jenom stoji u baraku a projizdim ho z povinosti :-(

Be
Beran
10. února 2021, 15:51
0
Ptejte se: Střední třída za 350 tisíc

U takhle stareho auta bych se bal jestli a jak kvalitne pujde udelat havarijko. Kor jestli si majitel planuje nechat auto delsi dobu.
Kouknul bych na kolik vyjdou predni svetla, narazniky a elektroblbinky v naraznikach. Ridit umime vsichni, ale srnku nebo cizi ujeti od nehody na parkovisti neovlivnime.
S ohledem na pozadovanou tridu auta a rozpocet majitele nejspis v budoucnu neminou veci jako vetsi servis podvozku, spojka, drazsi prislusenstvi motoru, vyfuk... Takze bych mrknul i na ceny tehle "spotrebky" a zohlednil hodinove sazby v servise. Stejny barak, mechanik, zvedak... a pasika/sharana hodinu servisovat vyjde mnohem draz nez hodina na polu. Z toho i vyplyva at muze kupujici v rozumne vzdalenosti auto servisovat.
Vim, ze kazim tu vasnivou emotivmi lasku k autum. Ale at se pri 10 tis. rocne nedostane pri sevisnich nakladech, pojistce.. na cenu za km stejnou jako by jezdil taxikem.

Be
Beran
06. února 2021, 09:37
0
Toyobaru: prostorný komfortní rodinný vůz, vhodný na dlouhé dálniční přesuny

Jak se prosim chova ESP v golfu 4? Pry ho tam obvykle montovali. Ale je to elektronicky pravek, tak jestli je otravne nebo nerusive.

Be
Beran
05. února 2021, 22:21
-7
Hledání ideálního Ferrari pro začátečníka

Jezdit ferari mi prijde potupnejsi nez jezdit starym bavorem v ksiltovce.
Dneska se z nej stal statusovy symbol pro auto neznalce. Muzeum v Maranelu byl osklivy zazitek prave kvuli takovym lidem. Oproti tomu muzeum v Modene je vyrazne komornejsi a skutecne auto porno.
Ale samozrejmne existuji vyjimky jak u ridicu ferari tak starych bavoraku. Ti keri ty auta ridi kvuli jejich dusi a ne jako statusovy symbol.
A novou nebo starou californii by mi asi ridit nevadilo :-)

Be
Beran
10. ledna 2021, 00:02
1
Škoda 706 RO Bratislava: Zapomenutý businessjet

Skladuji se showcary, koncepty... veci na chlubeni se. Ale o tomhle byla reportaz, clanek a pak se slehla zem.
A kdyz vedeni, at firmy nebo statu, projekt zamitne. Tak nebude platit jeho skladovani nebo se s nim chlubit v muzeu. Ale treba se pletu a nekdy uvidim v muzeu felicii II, beeetle III, roomster II, lagunu IV... prototyp neexistujiciho posledniho clanku uz ukoncene modelove rady. Automobilky se nerady chlubi neuspechy a nenechavaji je zabirat misto.

Be
Beran
08. ledna 2021, 21:49
1
Škoda 706 RO Bratislava: Zapomenutý businessjet

Clanek vyborny. Doba to byla sku...spatna.
Ale v dnesni dobe by dle meho nazoru sel do srotu rovnou. Takhle mohl aspon nejakou dobu jezdit a az pak vyrazit na pout po nebeske dalnici.

Be
Beran
06. ledna 2021, 23:40
-1
Jaké auto pro dopravní policii?

MS kraj je specificky. Tam potrebuji vykon, protoze transportery na polskych znackach cisti levy pruh i od oktavek s firemnimi polepy :-)
Pokud to bude sluzebak za odmenu, je tu potencial na slusne zachazeni a z toho vyplyvajici nizke servisni naklady. To by v kombinaci se zustatkovou cenou mohlo dostat TCO nekam na uroven oktavek.
Docela by me zajimala porizovaci cena v porovnani s novyma scalama o kterych pise konkurence.
Ale objektivne to bude nejaka mala domu a melo by to nekoho stat zidli nebo aspon osobko..

Be
Beran
05. ledna 2021, 00:05
2
Komunikace mezi účastníky: Pojďme se bavit...

Ze vykukujici auto nalepene za kamion smrdi prusvihem souhlas. Nema prostor nabrat rychlost. A pri vetsim odstupu se i lepe vykukuje do protivky a overuje prostor pred kamionem ve vlastnim pruhu.

Be
Beran
02. ledna 2021, 14:46
2
2021 | Co v autech už nenajdeme

Z vlastni zkusenosti. Fabia, rapid neotviraci sklo. Yeti, Ovce 3, Sup 2 a 3 otviraci.

Obecne je u tohohle problem velke tezke sklo misto lehkeho plechu. Takze vyssi teziste a horsi jizdni vlastnosti.

Be
Beran
30. prosince 2020, 23:40
0
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

Nedokazu ridit v bunde.
Volant drzim levou rukou oprenou o dverni vypln.
Na cesty delsi nez ctvrt hodky potrebuju piti.
Kdyz se za mnou nekdo lepi, tak upozornim cestujici at si zkontrolujou hlavovky.
Kdyz jedu v patek z olmiku na ostravu tak se honim s polakama, tak 5x do roka.

Be
Beran
28. prosince 2020, 23:26
0
Renault Clio 1.2 ICE: Mobilita není drahá

Bude z toho nekolikalety projekt se soupisem vsech problemu a jejich reseni? :-)

Be
Beran
27. prosince 2020, 22:55
0
Auta, která zmizela

Ja vim :-( To je tech 20 az 30 ktere to deli od zachovale fabky. A zaroven zdvojnasobi cenu toho focusa :-D

Be
Beran
27. prosince 2020, 13:16
1
Auta, která zmizela

Krom te dodavky je vytlacily ze silnic ovce a fabky prvni generace. Mezi 20 a 100 tisici si vzdycky nekakou poridis. Vis, ze servis ti udelaji v kazde treti vesnici. A dily maji na kazdem vrakaci, prinejhorsim v autokelly neco z polska. Prumerny majitel chce mit auto po poruse co nejdriv a nejlevneji v cajku. U aut v clanku je to vetsi loterie nez skodovek z prelomu stoleti.
Sam ted resim cim na jare nahradit rezavou feldu jako druhe auto. Jestli prvni fabku za nesmyslnou cenu neno prvnim focusem za polovic nebo necim neobvyklym za symbolickou cenu.

Be
Beran
24. prosince 2020, 00:21
0
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Sice nejsem cilova skupina ani zakladni X6 a vuci ridicum BMW mam predsudky. Ale musim uznat, ze budto maji poradne koule nebo hodne dobry system zjistovani potreb zakazniku. Ze zakladni X6 vyvinout tohle monstrum musely byt obrovske vyvojove naklady a budou za ne obrovske CO2 pokuty. Ale nabizi ho. Stejne jako s prvni X6 zalozili novy subsegment a zakaznici to kupovali. A u 2er proste "dali vse dopredu" protoze cena a prakticnost prebily vyhodu zadniho pohonu a zakaznici kupujou.
Takze az za par let zase predstavi nejaky "na prvni pohled nesmysl" tak budou tvorit trendy a udavat smer.

Be
Beran
18. prosince 2020, 21:14
1
Kam zmizela elegance?

Ony to maji automobilky tezke. Zakaznici chcou velke auta, tak tu plochu musi rozbit nejakyma prolisama. Tema prolisama i vyztuzi tenky vrchni plech. Ten musi byt tenky kvuli uspore hmotnosti a penez.
Pak musi kvuli CO2 pracovat s nasavanim vzduchu v narazniku. A kvuli CO2 i smeruji vsechny automobilky k aero idealni siluete.
Realne musim ocenit, ze dokazi udelat aspon tak pohledna auto jako ted delaji.

Be
Beran
15. prosince 2020, 15:06
0
Autům se vrací smysl pro humor

Tak zrovna Bolka-Mnichov je rychlejsi autem nez letecky. Kdyz jsem minule leto tocival Milano, tak jsem pri zpozdenych letech litoval, ze nejsem autem. Navic letni "spolucestujici" na trase Praha-Milano jsou mi neprijemni a byl jsem rad za sluchatka musle.
Ale brusel, duseldorf nebo barcelonu uz jsem rad tocil letecky.
Je to o case ode dveri ke dverim, pohodli a co sebou potrebuju odvezt :-)

Be
Beran
14. prosince 2020, 13:10
4
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Ty co nejedou konstatne, ale meni styl jizdy.
Kdyz nekdo specha a jede "agresivne" tak mu uhnu a neresim. Ale kdyz o kus dal neni na prehlednem useku schopny predjet nebo jede sam levym stoupacim pruhem predpisovou rychlosti tak se chova nelogicky, zdrzuje me a sere me.
To same zacatecnik, duchodce.... kdyz jede pomalu a zmatene tak si necham odstup a na rozumnem miste ho predjedu. Ale jet na okresce bezduvodne chvilku 70 a chvilku 120 je na facku.

Be
Beran
12. prosince 2020, 00:20
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Znam jenom ty "vtipne" historky. Borec ukaze parkoviste, kde bych se bal nechat i feldu a napul pobavene vypravi, ze tady parkuji dodavatele co.jdou na jednani. Pak vypravi jak rano po ceste z toho parkoviste k brane videl jednou jak si to nekdo rozdava v aute nebo strili do zily. Nebo klasicky "Mel hodinky za X set litru ale slevnit nemuze, protoze by nemel na vyplaty". Ale mam nereprezetativni vzorek par lidi z jednoho oddeleni. Aby rekli nahlas "Tak toho jsem potopil, protoze prijel porsakem" se mi ale nestane. Aby videli cim prijel by byla dost velka nahoda a tohle z logiky veci rict nemuzou.
Takze nevim jak to chodi a jsem za to rad. Protoze kdyz vidim co za veci nekdy vymysli, tak zijou ve svete ktery funguje uplne jinak nez muj :-D

Be
Beran
11. prosince 2020, 19:46
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Junior: to je urcite mozne, skodovka bude mit nakupcika i na hajzlpapir a vsichni se do jednoho baraku nevejdou. Ja myslim ten nakup pod hradem.

Beastar: Nakupciky znam hlavne nepracovne. A je pravda, ze hodinek si vsimaji hodne a asi se v nich i vyznaji.

Ale ten stereotyp o nakupcikovi co vidi drahou karu dodavatele a kvuli toho se sprajcne mi prijde prehnany. Chtel jsem timhle konkretnim pripadem ukazat, ze dost casto nakupcik vidi prave ty drahe hodinky a nikoliv auto.
Ale je fakt, ze kazde auto vysila o svem ridici soubor signalu zalozenych na zazitych stereotypech.

Be
Beran
11. prosince 2020, 15:21
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Nakupci ze skodovky te necha zaparkovat za cikanskym barakem, vyzvedne si te na hnusne recepci, projdes zanedbanym arealem a kdyz mas stesti pujdete do normalni zasedacky misto do podzemni kobky. Ale v lete je ta kobka lepsi nez zasedacka bez klimy.
A pokud mas s nakupcim jednani nekde na obede v restauraci tak rohoduji uplne jine veci nez tvoje auto nebo cena... :-)

Be
Beran
08. prosince 2020, 22:12
0
Ford Focus 2.0 2005: Sluha skoro zadarmo

Da se tady u tech aut dotazenych z nemecka verit te hromade papiru co k tomu inzeruji nebo jedine rozumne kriterium pri vyberu je celkovy technicky stav?

Be
Beran
28. listopadu 2020, 20:51
0
Už máte nakoupíno? Zajímavé dárky pro řidiče, petrolheady, pozéry i závodníky

Od skodovky jme meli detsky oblecek ve stylu zavodnicke kombinezy a dudlik s logem RS a napisem "born to race". Dodnes od nich mame tetmohrnek protoze jsem lepsi nesehnal. A s panskou kozenou penezenkou taky spokojenost. Ale nic z toho nebylo za oficialni ceny :-)
Od tescomy dodnes mame vykrajovatka cukrovi s docela realnyma siluetama aut.

Be
Beran
24. listopadu 2020, 21:47
0
Zimní deprese aneb o autech, která nemám

Asi jsem amater :-D Vycitam si, ze jsem loncem leta nekoupil dvojkovou fabku 1,4 16v, sport edice, nenourana po prvnim majiteli s komplet servisni historii. Protoze auto budu potrebovat az na jare.

Be
Beran
20. října 2020, 09:01
2
Rolls Royce svolává do servisů majitele vozů se svítící soškou. Odporuje nařízení EU.

Zenevska a Videnska umluv (obe vznikly davno pred EU) jsou stavebni kameny dnesni silnicni dopravy. Bez nich by si kazdy stat mohl vymyslet vlastni dopravni znacky i pozadavky pro zpusobilost vozidel k provozu na pozemnich komunikacich. Takhle auto zhomologovane v CR muze jezdit po cele evrope. Bez tehle umluv by mohla vznikat auta ktera napriklad muzou jezdit v CR a polsku, ale do rakouska a nemecka uz by nesmely kvuli jinemu tvaru zadnich odrazek.
Ze EU a evropske homologacni predpisy nejsou jedno a totez, je snad zbytecne vysvetlovat.

Be
Beran
27. září 2020, 23:22
0
Jaké auto skutečně potřebujeme?

My zadelavame na treti a doufam, ze si vystacime s fabkou v kombiku :-D

Be
Beran
21. září 2020, 22:23
0
Alfa Romeo Stelvio Veloce: Čekejte nečekané

U genetickych predispozic k vlastneni velkeho vozu me jako prvni napadlo klise o neprime umere velikosti auta a penisu :-D

Be
Beran
04. září 2020, 22:21
0
Znáte skryté funkce svého auta?

Pocinaje favoritem konce trojkovou ovci se da zadni plato (ne roleta), zasunout za zadni sedacky ze zabere minimum mista a kramy se v kufru daji rovnat az po sklo. A mam pocit, ze to neni ani v navodu.

Be
Beran
28. srpna 2020, 14:06
1
Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic: Když méně je více

Fandatik, beastar.
Diky. Je mozne ze v tech zpravach zamenuju cely koncern a divizi osobaku.

Be
Beran
27. srpna 2020, 22:06
0
Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic: Když méně je více

A proc je teda na tom MB nejhure z D3?
Tim nechci shazovat ostani pochvalne komentare na auto. Je to opravdu seriozne minena otazka.
Moje vedomosti konci u obcasnych prezentaci z benchmarku a internetovych zprav o ekonomickych problemech daimleru.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem

Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw  2013
Chevrolet Camaro Chevrolet CAMARO 3.6 V6 241kw

2013 rok výroby
328 koní výkon
3 600 ccm objem

Mercedes-Benz Třídy C c280 1995
Mercedes-Benz Třídy C c280

1995 rok výroby
193 koní výkon
2 799 ccm objem

GMC Savana 1500 5.3 Vortec AWD 2003
GMC Savana 1500 5.3 Vortec AWD

2003 rok výroby
310 koní výkon
5 ccm objem

Audi A3 3.2 VR6 LPG 2005
Audi A3 3.2 VR6 LPG

2005 rok výroby
250 koní výkon
3 189 ccm objem