James
Jméno | James Mašín |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 6.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.9 dny |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 87 |
Pozitivních komentářů u článků | 30 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Ducati Multistrada 1000ds first. gen.
Jak muze petrolhead kolenovrt levne dosahnout na adrenalin na okreskach, vitr ve vlasech, skvele zrychleni, bleskovou reakci na plyn, extremne komunikativni rizeni, pocit ze cim vic tlaci na pilu tim lip to funguje, navykovy rev z otevreneho vyfuku a proste Jinba ittai? Poridi si spravne zvolenou levnou… motorku. Idealne s V2. Treba tuhle.
Citroen XM V6 manuál předfacelift
Tímto bych tu s časovým odstupem rád shrnul popis, pořízení, dojmy, vlastnosti a vady mého dlouhodoběji vysněného vozu.
Posledních 50 komentářů
Něco na těch DS po designové stránce je, ale nějak se nemůžu zbavit dojmu jakési načančané papundeklovosti pod tím vším.
Ale i po té stránce designu mi to přijde trochu tápající, když se třeba zadívám na kola: čím by jako měla být nějak hezká, nebo aspoň zajímavá? Jakoby úplně nevěděli, jakého celkového dojmu ve finále vlastně chtěli dosáhnout
Hodnotit to nějak objektivně určitě nemůžu - nikdy jsem v žádném nejel.
Které z těch trošku starších DS má nejpohodlnější podvozek?
A které trochu spolehlivější jen spalovací motor v kombinaci s automatem?
Hudson / Packard, případně International a Studebaker,
jinak dost těch zajímavých jste tu už zmínili,
a možná ještě víc stále existuje, ale už dávno ani náznakem nedělají to, čím byly zajímavé
Mně osobně se to líbí, narozdíl od všech ostatních Tesel. Oceňuji na tom konkrétně, že se fakt nebáli a je to opravdu jiné. Kéž by si z toho ostatní automobilky vzaly příklad, pokud si to tedy můžou dovolit.
Co jsem tak kde zatím zachytil, tak po technické stránce je to složitý klasicky po Teslovsku nedotažený a nekvalitní krám. Kdejaká blbost je tam vyřešená schválně jinak a složitěji, než by bylo nutné. To se určitě nebude sypat...
Modýlek té Hondy City s tímhle v kufru jsem teď zahlédl na prodej na bazoši
Vždycky mi to přišlo jako ta správná japonská úchylárna
Ale (i z důvodu ceny a dostupnosti) jsem si japonskou retro úchylárnu splnil Hondou Helix, k tomu občas kouknu na Initial D. To stačí.
Pěkný úlovek! Přirozeně nekonečně víc pozornosti sklízí následující 1968-1970 z Bullita, ale o to víc je tenhle starší model zajímavý. Ta hmotnost tedy není nijak příšerná, jak by člověk čekal.
Trochu offtopic: právě jsem si objednal svázaný ročník 1930 časopisu Pestrý týden, plného nádherných dobových reklam, článků o tehdejším motorismu, módě, architektuře, ... to se zrovna dokončil Brněnský Tugendhat a hospodářská krize byla na prahu.
To abych si připomněl, že dobře už bylo. :D
Chlapi, tady se zapomnělo na Vel Satis
Ne, taky bych ho nakonec asi nechtěl.
Stihnul jsem aspoň tu Multiplu předFL, dokonce dvě. 1.9jtd byla optimální motorizace pro to, s tím to fungovalo pěkně.
Za 200k běžím vybírat co nejmíň ojeté Moto Morini 1200. :)
Mnohem spíš ale jen povyspravím stávající prastarou Ducati Multistradu a Hondu Helix (na obou samozřejmě nesmí chybět ohlušující laďáky), udělám jim nové STK a budu se snažit za nadcházející sezonu v součtu najet aspoň něco maličko.
Nějaké větší / jiné ambice by u mě stejně byly nereálné.
Dobrá, tohle téma sem nepatří - mínusky přijímám.
Švýcarsko je opravdu docela peklo i dle mé nedávné zkušenosti a já už se taky bojím vyjet přes hranice na západ/jih v podstatě vším co teď mám. Na druhou stranu, i my se tomu přibližujeme mílovými kroky.
Sato, já pěšky a žrát jen zeleninu opravdu nikdy ne, ať už si to zkouší vnucovat kdokoliv a maskuje se u toho za jakýkoliv bohulibý záměr.
Jak je to s těmi smíšenými aktivitami? Ptám se bez ironie, fakt v tomhle případě nemám tušení, klidně do SZ.
Kdo si myslíš, že v těch rozhodovacích funkcích sedí teď?
Ale pojďme se nepřít, neměl jsem to vytahovat.
Se vším souhlas.
Kromě toho, že progresivní (rádoby)zelení levičáci nám už vládnou teď. Po jejich nedávném pochodu institucemi už jim patří vše: parlament, senát, ústavní soud i prezident. Nad tím vším je EU a nad ní USA. Kruh se uzavřel.
Aspoň do europarlamentu volte Filipa Turka :)
Z hlediska spolehlivosti a rizik budoucích nákladů: je lepší ten naftový nebo benzínový čtyřválec, případně v jaké výkonové verzi?
Je o co stát v těch vyšších stupních výbav?
Ta jednoduchá zadokolka mi pořád trochu nedá spát :)
Díky za test.
Nepochybuji, že to jezdí velmi dobře, a je mi jasné, že trh si žádá a tím se věci prostě řídit musí. O tom všem vůbec žádná.
Když jsem ale včera dával k autoelektrikářovi XJR6 se seznamem na jednu A4, tak mi tu neradost z budoucí faktury relativně vynahradilo jak to auto svojí siluetou vypadá v okolním provozu jak z jiného světa, jak jiná je i ta technika a pocit v kabině.
Pak se proti tomu podívám na tohohle odulého slona od té samé značky (ale už pod druhým nebo třetím majitelem od těch dob) a nemůžu si neříct - kam jsme se to od té doby vlastně dostali? Já vím že praktičnost, jízdní vlastnosti, spotřeba, emise, výbava, bezpečnost atd. jsou už někde jinde, navíc konkurence taky bouchá slony protože prostě poptávka, ale stejně...
Tady můžu mít aspoň trošku pocit bezpečí, že mi tu aspoň někdo moje staromilské breky trochu pochopí :)
Aha. Těch 200ps by na normální ježdění klidně stačilo, ono to určitě půjde pak i trochu potunit v případě potřeby. A pokud je to stejný blok motoru (?), tak bych u ojetiny čekal spíš lepší stav a životnost. Že do SUV všichni chtějí 4x4 a že zrovna v tomhle nejspíš funguje fajn rozumím, ale já budu výjimka. :) Kolem Prahy s sebou tahat to železo a odpory navíc nemá významu a ten jen zadní náhon by těch 200ps aspoň trochu zakčnil. Teď jsme to tady viděli parkovat na chodníku a to je prý přesně to pravé. :/
Noo, za mě teda aspoň určitě hezčí než Levante. Totiž já jsem někdy za pár let ambiciózně uvažoval nějaké ošoupanější Quattroporte GTS, jenže to mi neprojde, spolehlivost a následné servisní náklady by asi znamenaly dost studenou sprchu a ještě ke všemu je to Quattroporte v porovnání s mým současným 30letým XJR6 o poznání těžší a má o fous horší zrychlení a krouťák :/
Nikdy jsem neřídil žádný Hyundai/Kiu, drtivou většinu všech Škodovek, žádný modernější Ford, jakékoliv BMW v nevrcholové třídě nebo specifikaci / ale těch vrcholových BMW taky tolik nebylo :)
Vaculík na to má pěkné video má YT, test po 200t km. V zásadě tam jen chválí, proti Kodiaqům a spol.
Nedělá se to i jako jen zadokolka? Kdybych byl doma opravdu časem násilně přinucen do tohohle segmentu, tak by to bylo docela dobré východisko, zakuklená Giulia s kufrem
Je to jak píšete.
Ono nikasil mělo kde co (já ho mám v motorce třeba), ale nevím o tom, že by s ním u všeho byl problém.
Já jsem se před časem rozhodoval jestli půjdu do tohohle novějšího AJ-V8, nebo ještě do staršího AJ16S. Vyhrál u mě starší AJ16S, i když jsou pořizovací náklady v zásadě stejné a novější AJ-V8 má samozřejmě papírově lákavější parametry. Upřednostnil jsem ale tradičnější a o něco jednodušší konstrukci R6, roli pro mě třeba hrálo že AJ16 má sání, ventilový dekl atd. ještě správně z hliníku (dokonce z hořčíku), kdežto u AJ-V8 už je vše jen trochu myslitelné odfláknuto z plastu, rozvodový řetěz je ještě duplex, elektroniky je podstatně méně... ani to samozřejmě není dokonalé, u AJ16 se kazí horní napínák řetězu, ale zase není to pro něj fatální a výměna je mnohem snazší než u AJ-V8. Některé specifické díly jsou problém... Ale AJ16 je pro mě skoro 50 let prověřená konstrukce (motor XK) s důrazem na solidnost, kdežto AJ-V8 jsem viděl spíš jako kasičku s kurvítky.
Ani jedno bych si ale nepořídil na spolehlivé denní ježdění.
Mito = naleštěnější Punto s přiblblýmy bezrámovými skly u dveří.
V Mitu reálně normálně mohou jezdit dospělí i vzadu a má to i aspoň malej kufr, narozdíl od 500. Konkrétně T-Jet je skvělej, ale bacha na man. převodovku u něj. Má to slušně širokej interiér vepředu oproti třeba Polu, celkem slušný sedačky, 4pístová Bremba potěší, celková kvalita je víceméně dobrá.
Nicméně 500 je krásně kraťoučký na manévry do města, lehký a Abarth prostě bude vždycky nějak bavit a trochu těšit tou ztřeštěností. I když už téměř nemá kufr a je to auto jen pro dva
Kdyby si někdo chtěl koupit Jazz za půlku, s obřím kufrem a celkově ošklivější, jmenuje se City :)
Rozhodně jsou.
Nicméně ty novější uz nikasil neměly, a taky měly lépe vyřešené samo-se-potkávající rozvody (tedy přesněji jejich napínáky)
Zagoogli trochu: IS250 měl pokusnej motor na přímý vstřik a velice se to nepovedlo. Takže s touhle motorizací ne. Jinak proti IS nic.
Btw já bývalý majitel staršího IS200.
Tohle je adept na budoucího nástupce našeho aktuálního MiTa, protože SUV mánii ani já nedokážu doma účinně dlouhodobě bránit.
Na SUV to nevypadá zle, ale po pročtení testu budu MiTo rád udržovat na živu tak dlouho, jak jen to bude možné, protože T-Jet f tuningu / hmotnost / přední Bremba oproti tomuto. A to bych na to MiTo dokázal naházet i dost špíny.
Stelvio/Giulia oproti tomu sklízejí docela chválu, kde se vyskytnou
To je taky pravda. Vyjet si tam do toho třeba svým vzácným veteránem jen tak na projížďku bych se asi docela rozmýšlel.
Na druhou stranu ty naše radary na každém kroku a defacto nemožnost reálně někam dojet, aniž bych u toho nevědomky porušil řadu paragrafů, mně osobně vadí víc než ty šrámy.
Taky mně osobně šrámy vadí určitě míň, než pokrytectví typu benzín E10, Euro 6/7, dotace a výhody pro elektromobily a hybridy apod. Ano, to už jsou zase trochu jiná politická témata
V Neapoli se mi nejvíc líbila zcela běžná jízda na červenou (ale to se děje i na severu; červená tam má význam asi jako u nás oranžová na odstaveném semaforu) a na motorce v pohodě i po chodníku mezi lidmi na plnej knedlík, jen když je to momentálně rychlejší než zrovna po ucpané silnici. Nosit helmu na jednostopých tam nikdo nikdy neviděl.
No a umírají tam snad denně masově oběti? Samozřejmě kulové. Prostě to funguje.
Tady u nás by všechny naše puristy, co se můžou pomátnout když je někdo předjede zprava nebo telefonuje při jízdě nebo nemá pás nebo denní svícení, chytil psotník :)
Pořád nám budou něco přikazovat, zakazovat, řídit, regulovat, a až to chcípne, tak to budou dotovat. Klíč k bezpečnosti a ekologičnosti provozu je jeho plynulost. Mně z tohoto titulu nejlépe vyhovuje, jak se jezdí v Itálii, nejlépe na jihu. Neplatí žádná pravidla, vyjma toho nikdy nezastavovat a nikoho dalšího svou jízdou nezdržovat. A k tomu samozřejmě osobní zodpovědnost za to, co případně sám způsobím svou chybou. Funguje to excelentně i za hustého provozu za dopravní špičky.
U nás v ČR jsou obecně všichni děsně vypjatí kvůli nepodstatným maličkostem v provozu a kdybychom tu náhle začali všichni jezdit tak jako v Itálii, tak z toho asi půlku řidičů ihned trefí šlak. Ostatní by se rychle přizpůsobili.
Jinak denní svícení otravná hovadina.
Cyklista je chráněný druh, řidič motorového vozidla automaticky potenciální gauner.
Stopky běžně v místech, kde má zcela evidentně být dej přednost v jízdě.
Nesmyslné bazírování na maximální dovolené rychlosti v místech, kde je zcela bezpečné jet i dvojnásobek.
Atd.
Super, o tom jsem neměl tušení.
Nějak si neumím představit ty vačky z hotrodů, v tom V6 Maserati...
Dobré SM se paradoxně i dnes dá normálně pořídit, není to zcela nedostupné, ale levné tedy taky zrovna ne. Kdo by v tom ale chtěl jezdit a proč, je to spíš designový objekt, i když plně a dobře funkční.
Dneska jsem v tom poprvé v životě jel. Asi 50 metrů jako spolujezdec :)
Je fakt že to nějak nedrncalo. Já nevím ty Fordy ale nějak...
Už teda jednoho mám, je na něm napsáno XJR nebo tak nějak
Tak to tady jakožto mild Citroen nadšenec pochválím alespoň já :)
Tyhle pásovce jsem nedávno viděl na vlastní oči v oficiální sbírce Citroenu na periferii Paříže. Rozhodně doporučuji to tam navštívit, opravdu to za to stojí, i pro neCitroenáře.
Offtopic: existuju vůbec a dá se ještě koupit opravdu pohodlné, opravdu měkce odpružené, na konvenčním podvozku malé auto až maximálně vyšší střední třída, řekněme deseti až dvacetipěti leté auto? To samé malá až velká dodávka?
Hádám že leda Francouzi, případně Italové.
Reliant Robin mě tuhle předjížděl v levém pruhu na Jižní Spojce. Vlastně předjížděl úplně všechny. A týpek v tom samozřejmě seděl ještě na špatné straně. To byl tak neuvěřitelnej a cool výjev, že se všichni ostatní borci v supr drahej 700ps kárách můžou jít klouzat. Ten humor a nadsázka v tom :)
Ne, je to hranatej GAZ 24, ale doplněnej o křídla na kufru ve stylu Cadillac 1960-1970, jen samozřejmě o dost menší.
Jestli to byl originál dobový doplněk, nebo je to bastl, to netuším. Na oko to k tomu kupodivu docela pasuje - má na tom jinak chromové poklice, běloboké pneu, takže v tom stylu. Můj šálek to není, mně se GAZ 24 líbí víc v základu bez těhle doplňků, co to posouvají směrem do 60. let.
Jinak já proti tomu absolutně nic nemám, naopak, jestli to tak vyznělo. Přijde mi to teda už nevkusné v tomhle stylu, ale tisíc lidí tisíc chutí, má to ve fakt pěkném stavu, navíc opravdu s tím pravidelně jezdí a to celoročně, je to příjemná změna oproti všemu běžnému co člověk běžně potkává u hitlermarketů.
Ten dojem z toho ale prostě trochu jde, že jede tehdejší komun. pohlavár. Něco jako Tatra 603-3.
Já Ti to nechci hanit, a ani se nechci vozit na takovejch těch stereotypech o tom.
Fabia 1 je za mě sice od počátku odporný, ale překvapivě kvalitně postavený a odolný auto, o tom si ty novější generace můžou nechat zdát. K tomu má nízkou hmotnost, je jednoduché a díly jsou slušně dostupné. Takže i dnes pořád racionální dobrá volba.
Tenhle motor ale objektivně je mizernej krám s já s tím mám před lety přímou zkušenost. Ventily vypadaly jako kopretiny, u kusu se známou historií od zcela nového (celkem 2 majitelé z jediné rodiny), najeto cca 120k, nikdo to nehonil, jízdy po městě, olej pravidelně. Prostě ten motor zničil sám sebe a to velmi předčasně. Proč by si tohle někdo měl dobrovolně pořizovat, obzvlášť když v tom bylo k mání mnoho jiných motorizací, z nichž všechny ostatní jsou spolehlivé?
Že to funguje Tobě absolutně nic neznamená, staráš se o to a k tomu prostě máš štěstí. Jiným uživatelům se to rozletělo do obličeje bez zavdání důvodu, proto si to tu pověst zaslouží.
Nechápu že tu chybí Kodiaq. U mě jednoznačně první místo.
Pak všechna ta různá obludnější SUV / "kupé" SUV bez ohledu na výrobce.
Novější Audi, řekněme velice zhruba za posledních 25 let. Podobně BMW.
H2 jasně, a všechny takové ty na první pohled velmi drahé křiklavé tuningy jak píše Michal taky. Asi proto mám XJR6 bez vejfuku se skořepinama :D To ale není ani nové, ani drahé, tak snad se to tomu trochu vymyká.
Jedničkovou Tálii jsem kdysi řídil, přišlo mi to naprosto příšerné. Proti tomu Hondu City určitě můžu doporučit, skvělý poměr cena / praktičnost, pohodlí, spolehlivost.
Důchodce mám celkem i v úctě, takže různé ty hyundaie, fabie, Thálie apod. určitě dokážu překousnout. Jeden hodně starý pár tu v okolí jezdí k doktorovi a na nákup dokonale zrenovovanou bledě modrou Volhou Gaz 24 s křídlama. Asi to bude zarytej celoživotní komunista co má doma podobizny Stalina, ale tak co.
Ten motor celkem žere a proti tomu nejede (jedna z point 3válce má být příznivá spotřeba), nasaje si postupně svůj vlastní katalyzátor a tím se to odpraví, rozvody až příliš často umí přeskočit, podpálené ventily, ... Je to velice mizerná konstrukce celkově, o to jde. Kdo měl v jedničkové fabii to prehistorické 1.4 OHV z 50. let, tak to proti tomu zcela jednoznačně vyhrál. Na druhou stranu když to HTP ale zrovna funguje jak má, tak mi přišlo, že to jede přijatelně.
Pěkný článek
Bench seat za mě dává smysl tak pro mladého řidiče co bude v autě vozit plno kámošů, ale jako tehdejší provozovatel Multipel z praktické zkušenosti vím, že spolu 3 lidi vepředu naráz dobrovolně moc jezdit nechtějí, protože prostě diskrétní zóna.
Ano ty bezdůvodně obtloustlé středové tunely taky nemám rád.
Jinak snad žádné sériové auto nemá sedačky které v zatáčce opravdu podrží, je to vždycky kompromis aby tam našel přijatelné pohodlí jak 150kg advokát, tak 60kg 150cm povoláním manželka.
Tohle jsem pochopil po tom, co jsem si do auta namontoval Sabelt Titan. TO je sedačka, která opravdu v rychle projeté zatáčce podrží a rozdíl ve smyslu propojení řidiče s autem je neuvěřitelný. V produkčním autě by to ale nikdo nesnesl, protože se do toho dost neprakticky blbě nastupuje/vystupuje, nemá to nastavitelné opěradlo, velikost sedačky nemůže být jedna univerzální pro všechny typy postav.
Mně osobně v retrovlně chybí rozumné servisní intervaly, skutečná snaha o trvanlivost, snaha o nedrncající auta, skutečně hliníkový/nerezový trim místo plastu úplně všude, větrací trojúhelníky v předních dveřích / skla s větracími odskoky v poslední řadě.
Ty eurovany, konkrétně tedy Citroen C8 a Peugeot 807, se vyráběly do roku 2014 a šlo v nich mít 4válcové benzíny 2.0 a 2.2.
Jde o velmi pěkně vybavené auto s velmi dobrou variabilitou interiéru, přitom se s tím parkuje a jezdí spíš jako s osobákem než dodávkou, podvozky jsou jednoduché a odolné, korozi to vzdoruje nadprůměrně. Slabá místa jsou servisní přístup, odolnost převodovek u vyšších nájezdů, u starších a hodně ojetých kusů el. výbava, váží to přes 1.8 tuny.
Benzíny budou mít obecně nalítáno méně a je to takový tip na "výhodnou" koupi, zkuste se schválně v nějakém nevylítaném projet.
Krab to myslím recenzoval na garáž.cz
MPV Sevel Nord Vans
Jedině v co nejlepším stavu, ty starší modely mohly mít obyč. dvoulitr, ta novější generace i V6 3.0 od Citroenu (dobrej motor, ale rozvody klasicky řemeny, blbej servisní přístup, X lambda sond).
Novější Fiat Doblo T-Jet (viz. YouTube video Vaculík auto.cz)
T-Jet je zázračnej motor, podrobnej článek o něm např. na D-fens.
Nepochybně Roadmaster. Pokud je pěknej, není co řešit
Jinak je to klasická loterie odježděných vran a mnohem spíš by měl rozhodovat skutečný stav než co to bude. Jinak je to nakonec jen pro vztek.
180ps asi ne, těch se vyrobilo jen něco přes 1.000ks, ty nebudou k mání vůbec
Je zajímavé, že v tom to starší PRV 2.6 ještě s karbecama má větší výkon i krouťák než novější 3.0 PRV co mám v XM
Ta výbava je u takhle ojedinělé staré věci spíš pro vztek, tam já teda raději pěkně postaru švihadla a bezklima
No... myslím že místo toho budu raději opatrně dál koukat po Bushovce 740, nakonec ta vypadá tomu velice podobně :)
Ta Tagora vypadá úžasně divně, v tom dobrém smyslu. Dneska už to asi nepůjde sehnat, natož v dobrém provozuschopném stavu. A i kdyby nakonec šlo, tak díly... A i kdyby i ty díly šly, tak nakonec co s tím... :)
Kdysi jsem na Ducati na okresce předjížděl auto, které přede mě vjelo z vedlejší a zbytečně by mě zpomalilo, když jsem ho dojel. Když jsem byl v úrovni jeho předního blatníku, periferně jsem zahlédl, že se mu na něm rozsvítil levý blinkr. Pak už si nic nepamatuju, až probuzení v sanitce. Prý do mě odbočil, skončil jsem ve škarpě a motorka přistála na mně. Od té doby vím, že nejsem nesmrtelný, a že to extra platí na motorce. Přesto mě ten způsob, jakým se jezdí u nás, velmi nesedí a nejlépe se cítím v provozu v jižní Itálii. :) To jak to tam funguje naprosto přirozeně a samo, a nikde žádné hromady mrtvol samozřejmě.
Říká se to, že XJR6 je surovější než ty novější V8...
I po vyhození cca 150kg zbytečností, vyhození katalyzátorů a koncových tlumičů, zvýšení výkonu, skořepinách Sabelt, tužších stabilizátorech na unibalech, je to pořád celkem komfortní uvnitř tichá limuzína s dlouhým rozvorem. Maskuje to rychlost, člověk v tom ani náhodou nemá pocit, že 0-100 je za 5,5s
Fajn alternativa k ohraným BMW apod. Jsem rád, že se Guzzi drží a vyrábí dál. Osobně jsem od nich kdysi jezdil jen na Stornello 125, což budou tak 60.-70. léta :)
Za mě škoda toho vodního chlazení, nemám to na motorkách rád. Ale řekl bych, že tady na vině jako obvykle nebude fabrika, ale emisní požadavky, možná hluk.
Díky moc zatím alespoň takhle. Za podrobnější článek někdy později nás bude rádo určitě více.
Co jsem zatím v kostce vysledoval: šlo nemít Skyhook = kde nic není nemá se co rozbít, 4.2 může mít problémy s variabilním časováním, některé měly mazání se suchou skříní jiné klasicky, velký problém je koroze hlavně nápravnic, upřednostnit ZF s měničem před robotem. Ceny ND jsou mnohdy krvavé.
Snažím se vytipovat ideální ojetou, v rámci toho spolehlivou co nejméně servisně náročnou kombinaci.
A ještě "levně" a dostupně. No je zcela evidentní že je to chůze po tenkém ledě. Navíc ještě když člověk má trochu konkrétní požadavky na interiér, barvu, případně i kola, tím si výběr ještě dále velice zúží.
Beastare, má smysl koukat po předchozí generaci Granturisma jako po relativně dostupné nadčasové víkendovce? Co je na těch autech problematického, poruchového, drahého na servis / čemu se vyhnout? Po čem koukat že by bylo zajímavé mít z hlediska tehdy možných zajímavých příplatků? Jsou první roky výroby OK, nebo zásadně koukat po novějších? Přes koho to shánět? Předem děkuji za reakci...
Krásný článek, těším se na pokračování.
Hlásím aktuální návrat z Paříže: navštíven hrob Andrého, stanice metra Javelin André Citroën a hlavně Citroën Conservatoire / nelze jinak než doporučit.
Dneska tedy auto v garáži hned dostalo aspoň novou baterku a postupně budeme pomalu dál pokračovat :)
Skvělá a náročná hra / nebo možná skoro spíš simulátor.
Jen občas nějaký ten bug, žere to čas v násobcích oproti jiným hrám a po čase přijde trochu stereotyp.
Kvůli tomu na nějakou dobu momentálně odloženo.
Poslední komentáře
- HeavySmoker, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Sato: Obvykle sa výrobná cena pre automobilky uvádza v rozmedzí... - sheogh, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Ten kufr teda na "rodinny" auto moc nevypada. - Lulub, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tak možná v 1.7 dci - chrochta, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ten je pěknej. Focus je boží v tom, že má nesmyslně velkej... - Frodo, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
Nedokážu si představit nic nudnějšího, než si koupit auto... - krab, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
V létě jsem vedle novýho Mustangu parkoval na jednom srazu... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
No testují to zatím různě po Kalifornii, takže sníh a námraza... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný...
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
2008 rok výroby
347 koní výkon
6 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů