yellec
Jméno | David Jelínek |
---|---|
Bydliště | Brno-venkov |
Registrace | před 7.4 rok. |
Poslední aktivita | před 18.4 hod. |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 70 |
Pozitivních komentářů u článků | 25 |
Negativních komentářů u článků | 11 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Přesně jak píše předřečník. Obrázek vydá za tisíc slov. Za kolik slov by vydala 20s ukázka v 1080p*120 + 2k*60?
To nepohodlí trochu rozveď. Mně to v jeho use case přijde jako docela pohodlné.
U popisu příjezdu máte chybu už od minule. Úsekáč není v Ostopovicích, ale Ostrovačicích jestli se nepletu :-)
Podívej se kolik je na aliexpressu různých android infotainmentů na EU only auta. Třeba Škoda moc prodejů v Americe nemá, přesto je jich tam přehršel.
Zapni si waze a značky nepotřebuješ. Značku můžeš přehlédnout, waze nepřeslechneš.
Kdyžtak až model po faceliftu. Ten má vylepšené pístní kroužky.
Jj. Vyrábí se tam, prodávaj se nejvíc mimo ČR a i jako ojetý to stojí strašnou raketu. A v Medlánkách se lítá doteď a doufám, že ještě dlouho bude ;-)
Další aspekt je dlouhodobá výdrž baterek. Baterky nesnáší mráz a horko. Mně by se něco maličkého pro příměstké poskakování líbilo, ale bohužel stálo by to venku. To u mě není problém ani tak kvuli nabíjení, ale klimatickým podmínkám. V zimě temperovat baterky bude drahé a stavět přístřešek kvůli stínu se mi taky nechce.
Jedna ze super návykových věcí na motorce je že, přetížení v zatáčkách tě tlačí do sedačky a ne ven z ní. Takže kousek pohodlí auta křížený s náklony jako na motorce mi přijde naprosto dokonalá kombinace.
Mně by se líbilo tohle. https://www.peravescz.com/electric-version/
Ale když vidím ty jízdní výkony, říkám si jako přibližovadlo co ujede pár km a musí se nabíjet by to byla škoda. Takže by se mi líbilo tohle se spalovákem :-) Což není problém koupit, ale zaplatit :-)
Kalhoty nevyhazuj, tady ti je opraví. Já ve dvakrát padených jezdím dál. Člověku to skoro dá pocit hrdosti na battle scars :-) https://www.kozene-odevy.cz/firma.html
Tam kde se dá odbočit doleva se prostě nepředjíždí. Na tohle doplatilo už tolik motorkářů, že by to mělo být vyražené na rámu každé motorky.
Bohužel půlku lidí s koulema vyhladili nacisti, druhou komanči. Takže u nás nepřežili rebelové, ale spíš práskači. Ale když se obětuješ pro blaho většiny, budem ti do basy nosit buchty.
Ano to je jeden z paradoxů dnešní doby. Evropský automobilový design se přizpůsobuje čínskému vkusu a čínský motocyklový design tomu evropskému. Na poslední Eicma výstavě spousta čínských motorek vypadala líp než ty japonské.
30 nesundali nejspíš z nějakých konspiračních důvodů, aby tam řidiči jezdili rychle. Ale potíž je v tom, že úsekový radar jaksi měří průměrnou rychlost vozidla. Takže v úseku nemůže být jiná než jediná nejvyšší dovolená rychlost. Těžko by se někomu prokazovalo že jel rychleji než 50 nebo než 30. To by řidiči vyhrávali správní řízení a špatně by se rejžovalo. A jelikož sloup s kamerou by se do zúženého úseku nevešel, museli ho dát až za úsek se třicítkou. To bude důvod proč 30 zmizela. Tady prostě nejde o nic jiného než o peníze.
Tady souhlasím. Na jednu stranu se EU cpe do tvaru okurek, na druhou není schopna tohle prosadit povinně pro kamiony. Před 10 lety bylo pozdě. Kolik průšvihů na dálnicích způsobil kamion co nedobrzdil? Stojící dálnice má nepopiratelný vliv na DPH a ročně to stojí krom životů i miliardy.
Sorry, ale z toho tabletu mi krvácejí oči. Chápu že jsem dědek zaprděnej a moje láska ke klasickým budíkům nikoho nezajímá, ale když už musím civět i na vyjížďce na playstation tak chci aby to bylo udělané aspoň trochu vkusně. Paradoxně designem jsou v poslední době Číňani před Japonci, ale tohle se fakt nepovedlo.
Přesně. Tenerife mě taky neskutečně příjemně překvapilo. Místní tam mají s turisty svatou trpělivost.
S obecním skrytým mýtným prostřednictvím radarů se shodnem. Já reagoval na Butea a jeho chybějící prevenci od Policie. Tím myslel policii státní a o té já taky mluvil. Městskou a obce zajímá jediná věc a to je rychlost v obcích. Dokud nebudou mít pravomoc i mimo obec, tak mě to až tolik netrápí. Tam kde to znám si dávám pozor, tam kde to neznám mám zapnutý waze. A taky v obcích s tím dodržovat padesátku moc problém nemám. Spíš mi vadí řidiči co se plouží tachometrových 43-45.
Jinak to že obce měří jen tam kde to vynáší je taky pravda, ale taky už byla doba kdy si z toho dělali starostové vyloženě klondike, kdy technologie patřila spřáteleným firmám, co vyřizovaly všechno včetně obesílání přestupců a z pokut si většinu nechávali (krom malé domů pro starosty) To už bylo moc i na poslance a chtěli obcím ty výnosy z pokut sebrat. Za mě by to bylo logické. Když jde přeci o bezpečnost provozu, tak nepotřebujou peníze. To bylo tehdy ryku. Ale uzákonil se kompromis, že měření budou provozovat výhradně obce a místa k měření bude schvalovat PČR. Trochu se to zlepšilo. Za mě ideální stav by byl v obci přes den 50 po 22h aspoň těch 60, nebo ještě líp 70.
Jak já to dělám, že jezdím 26 let a ještě jsem neboural a ani nikdo do mě. Rozhodně nejezdím pomalu, ale razím tezi, že na kolizi musí být dva. Nespočítám, kolikrát jsem brzdil za někoho kdo neměl přednost, nebo uhnul někomu kdo se nevešel. Prasárny z nepozornosti mě většinou nechávají klidným, protože sám taky nejsem bez chyby a sem tam někdo taky pomohl mě. Zvlášť kdysi, v telecích letech.
A čo si Kefalín predstavujete pod pojmom prevencia? Peníze z pokut jdou do rozpočtu ministerstva financí. Nechcete snad proboha aby je dostávala policie? To by bylo přeradarováno už totálně. Mě stačil tzv. https://www.fondzabranyskod.cz/
To se málo ví, do tohoto fondu přispíváme všichni částkou z povinného ručení. Já bych čekal, že když je to o zábraně škod, půjde to třeba na zlepšení stavu silnic. Třeba dvojitá svodidla pro motorkáře v úsecích kde jsou častější jejich nehody. Nebo do rozpočtu silničářům aby silnice neopravovali tou jejich slavnou drtí, kdy ty úseky občas zapomenout označit, nebo pak zamést.
Ale ne, tady se za to nakoupily oradarované Octávky a motorky pro PČR.
To kolo přes 130MPH na šestistovce je neuvěřitelné. Poprvé na litru se přes 130 dostal John McGuiness teprv vroce 2007.
Pravda při brzdění z 300kmh jsem si narovnat okamžitě po zmáčknutí páčky taky netroufl. Ale při brzdění ti naopak vítr pomáhá vyrovnat setrvačnost co tě chce přehodit přes řidítka. Moje S1000rr má na budících měřák a při běžném brzdění z větších rychlostí se dostanu k 1g, protože k účinku pneu se přidává aerodynamika narovnaného těla. A jen díky větru se v pohodě udržím. Čet jsem rozhovor s myslím Doviziozem co jezdí MotoGP. Jejich stroje prý brzdí 1,5-1,8g. Říkal že občas jezdí trenink s čidly co měří životní funkce. A doktor mu pak vyčetl, že při brzdění nedýchá.
Prostě nesmíš vykouknout. Když se k těmto rychlostem propracováváš postupně, není to až takový frmol. Rozdíl mezi 180 a 200 je sotva znatelný, to samé mezi 200 220 a tak dál a tak dál. Co je větší problém je gyroskopický moment kol. Ke změně směru je potřeba zatlačit na řidítka čím dál větší silou a v rychlostech 300+ i jen přejetí na dálnici z pruhu do pruhu dá docela zabrat. O to větší obdiv ode mě mají jezdci na TT co těmito rychlostmi jedou nemalou část tratě a závod má 5 kol.
To mě by to chybělo. Pouštím si v autě krom hudby, třeba podcasty. Ty často nahrávají amatéři a mají to dost potichu, takže musím hodně zesilovat. Takže sednu do auta nepamatuju si jestli ten včerejší podcast byl potichu nebo normálně nahlas a teď mám náladu na hudbu. Ale pustit ji rovnou může taky být rachot, že by to ''vysklilo'' okna a já se bych se po ránu fest lekl a zbytek dne strávil s bolehlavem. Proto se napřed přesvědším jak moc nahlas to bude hrát a pak teprv hudbu pustím .
Tohle jsou položky co Číňan prodává za pár korun. Nejdražší je na autě tradičně akupack a tam s cenou nehnete. Takže vyndat je nedává cenově smysl.
Jako "bývalý'' autičkář ti IS250 doporučím. Kombinace pohodlného auta a motorky na vyblbnutí je podle mě ideální. Na internetech jsem nasál, že manuální převodovka je u ní poruchová a vzhledem k tomu že často jezdím ucpaným městem, šel jsem do automatu. Jestli budeš mít na výběr, ber pofacelift. Ten umí podřadit ťuknutím do pádla na volantu ve full auto režimu. Podřadit samozřejmě můžeš i přidáním plynu, ale občas se hodí napřed podřadit a pak přidat. Obyčejný podvozek je na mě tak akorát aby byl pohodlný na našich cestách, ale když člověk chce jet svižně, neotráví ho to. Sportovní jsem nezkusil, ale recenzenti se většinou shodovali, že je zbytečně tvrdý. A co ještě vyzdvihnu je audio. Určitě hledej verzi s Mark Levinsonem. V kombinaci s dobrým odhlučněním je fakt super. V nadsázce občas říkám, že jsem koupil poslechovou místnost a dostal k tomu auto.
V článku automobilová loga se mění. Čím to? Jste se zamýšleli čím to a v diskuzi se objevila myšlenka že to je lidma jejichž největší obavou je, aby si šéfové nevšimli že jsou tam zbyteční. Tak vymýšlejí kraviny. Nejvíc nebezpeční jsou takoví na ministerstvech a dalších úřadech, ale vidím že se to nevyhýbá ani menším kolektivům :D
Žiješ a jezdíš v ČR? I kdyby dnešní diesely vypouštěly čistší vzduch než nasávají, co je mi to platné když stáří vozového parku u nás je přes 15 let. Nikdy nepřejedu město aniž bych aspoň jednou nemusel přepnout na vnitřní okruh. Jak u nás fungují STK vídáme a čicháme všichni na množství sazometů v ulicích. A nakonec upřímně pochybuju že ty dnešní super diesly až dosáhnou toho průměrného stáří nebudou ty kvanta rakoviny vypouštět taky.
Služební Octavia IV a její Lane assist. Přiznám se návod jsem nečetl, takže pořádně nevím co tím pánové v Boleslavi mysleli. Pokud je to určeno primárně na dálnici, tak budiž, ale pak by neměl být defaultně zapnutý, protože všude jinde se chová naprosto debilně. Škube za volant tam, kde žádná čára není. Škube za volant tam kde je dočasné dopravní značení nalepené žlutou páskou. Pořád na mě pípá ať jedu v rozporu se zdravým rozumem a zákonem uprostřed pruhu. Lidi už tak jezdí hrozně a teď je ještě asistent bude učit ať jedou tak aby přes ně nebylo vidět. Grrrrrr.
Na druhou stranu protisrážkový radar mě za těch zatím 25kkm ani jednou nezašlápl brzdu (ťuk ťuk) a občas když jsem se zadíval na pěknou slečnu na chodníku, se ozval řek bych tak akorát. Mám ho nastavený na nejpozdější varování.
Před pár týdny jsem se vrátil od Lipna, byl jsem tam na motorce, pár dní v penzionu a nechápu jak se vám povedlo tam mít silnice v tak pěkným stavu. S trochou nadsázky stačilo zabodnout naslepo prst do mapy na pěkně zakroucenou silnici a byl jsem v motoráji. Nechcete nám na Jižní Moravu pučit pár bývalých hejtmanů ať to ty naše kretény naučí? PS: Sorry za off topic. :-)
''Schovaná'' světla klidně být můžou. Ale tím že bylo každé oko jiné se Báwa odlišovaly od zbytku světa. Možná to je pro někoho kontroverzní, ale mě se to líbí. Určitě není snadné to nakreslit tak, aby to nevypadalo divně. Ale třeba na K1300R to vypadá super, S1000R, RR, XR byly taky povedené. GSo při tom zůstalo doteď a za mě je návrat k symetrii chyba. Jestli jsi u toho fakt byl, zajímalo by mě jak probíhala debata o změně směru. Za mě je to prostě chyba.
jestli znáš člověka co do ní prosadil zpátky symetrický světla, tak mu vzkaž moje přání všeho nehezkého :-)
Sakra teď jsi mi nasadil brouka do hlavy. Fakt je 2019+ o tolik lepší? Radši ji zkoušet nebudu, jinak budu zas léta žrát trávu :D. Mě právě ta smrt šestek mrzí nejvíc. Mám rád čtyřválce a jejich výraznou špičku. Na litr se dobře zvyká, ale s využitím potenciálu na normálních cestách je to horší. Pro mě by byla ideální šestka s motorem a váhou mojí bývalé 636r ale se všema serepetičkama co má S1000RR. Hlavně ten quickshifter :-)
S tím že nové motorky jsou ještě pořád lepší bych si dovolil polemizovat. Jak v čem. Elektronika jde určitě dopředu. Ale tím jak Euro 5 zabilo 6 stovky, to soudruhům z Bruselu nikdy neodpustím. Jinak chválím za výběr ;-) Taky mám S1000RR (2017)
S hledači je to jednoduché. To jsou cyklisti co zrovna sedí za volantem. Která jiná skupina má totálně v paži, že v rámci provozování koníčka každý den přináší diskomfort a zdržení stovkám lidí, co se jen chtějí dopravit z místa na místo?
Asi to bude trochu rozdílné i v různých částech republiky. V Brně a okolí se lidi už naučili zipovat docela rozumně. Ale co se majáků týče. Jistě, zpomalit u nehody je rozumné. Ale prakticky nikdo se hned za problémem nerozjede, každý si může krk ukroutit. Občas se v rámci práce vyskytnu u nehody. Nedávno kamioňák jel krokem v protisměru a v ruce mobil. Najednou slyším skřípot jak si to češe o svodidla. Přiznám se v ten moment u mě škodolibost zvítězila.
a to uspořené CO2 bohatě vynahradí zpopelňování obětí nehod :D
S Čínskými skůtry je to tak trochu sázka do loterie. Snad kromě známých značek (tam bych se bál míň). V mém okolí se dva lidi nechali zlákat nízkou cenou, koupili stroj značky o které jsme nikdy neslyšeli. Jeden odjezdil v klidu jen první sezónu, druhému začaly problémy nedlouho po koupi. Je sice super, že máte záruku, ale to že je skútr věčně v servisu vás nakonec znechutí. Oba se jich zbavili a koupili ojetinu. Pomáhal jsem jim s výběrem, tak jsem si udělal trošku obrázek jak je to na trhu. Hledat v bazarech moc nemělo smysl. Prodejci co vozí skútry z Itálie prodávali naleštěnou bídu a nestyděli si cenu nastavit značně sebevědomě. Nakonec jsme vybrali Hondu Lead a Hondu SH 125 od soukromníků. Já sám mám Gileru Runner. Jediné co bych při příštím nákupu volil jinak, vybíral bych skútr co má vstřikování. Přestože dávám na zimu Vervu 100, jarní starty nejsou úplně ono a karbec je potřeba občas poladit.
Ještě bych zdůraznil tu náročnost na fyzičku. Motorka čím jede rychleji, tím těžší je přimět ji kvůli gyroskopickému momentu ke změně směru. Na jednu stranu je to výhoda. Motorka je hodně stabilní. Ale při rychlostech 250+ je to už docela fuška. Já jel přes 300 párkrát v životě, pár set metrů. Neumím si představit tohle vydržet 360 km skoro v kuse.
a díl s jeho přítelkyní co tam taky závodila je pro člověka z venku snad ještě lepší. Podle mě dokáže líp přiblížit o čem to je.
S vodíkem je několik nezanedbatelných potíží. Nejlevnější je vyrobit ho ze zemního plynu, ale to jaksi není eko. (přesto se např. Rusko nemůže dočkat až nám ho bude "výhodně" prodávat.) Jediný zelený způsob jeho výroby je elektrolýzou a k tomu potřebujeme elektřinu z obnovitelných zdrojů. Jsem zvědavý kdy a jestli vůbec někdy budeme mít její přebytky aby jsme si mohli dovolit ''plýtvat'' na výrobu vodíku.
Teď máme vodík. Ale ten musíme stlačit abysme ho dostali do nádrže použitelné množství. Stlačit na 700 atmosfér. Představu kolik energie je k tomu potřeba získáme snadno. Zkusme si napumpovat kolo u auta ruční pumpou aspoň na 2 atmosféry. Vodík máme stlačený, paráda, tak si ho napustíme do nádrže. Jenomže on je atom vodíku potvůrka maličká a má tendenci utíkat. Naštěstí ne dost rychle na to aby nám vytvořil výbušnou koncentraci, ale dost rychle na to aby jeho ztráty byly cítit na ekonomice provozu. Řešení by bylo. Když ho ochladíme na cca -250 stupňů, vodík tím zkapalníme a utíkat nám přestane. Asi to nebudeme muset dělat u aut pro každodení provoz, ale tam kde se vodík bude skladovat ve velkém už nutné bude.
Součet ztrát v celém tomhle procesu mě osobně přijde za hranou praktické použitelnosti a to jsem ještě nezapočítal ztráty v palivovém článku, kde budeme vodík měnit na elektřinu.
To už se fakt víc vyplatí vodík vynechat a používat rovnou baterky. Jenomže co kamiony? Tam náklad ubírá z dojezdu tolik, že je potřeba přidat baterek. Ale to přidává zase na hmotnosti a ta ubírá na dojezdu.
Tak že by přece jen ten vodík?
Přestal jsem sledovat F1 ve chvíli kdy si začli hrát na eko zachránce planety. Když ty auta začly znít hůř než sousedovic Octávka. Když nedokázali předjet bez zmáčknutí kouzelnýho tlačítka a začli vozit kila baterek. Tohle už se tam neděje? Kdysi to byla výstavní síň možných technologií a kdo přišel s revoluční inovací holt měl navrch a mohlo to způsobit nudnou sezónu. Ale taky ty auta byla řízená chlapama co měli koule. Dnes to jezdí nagelovaný barbíny, co by to nejradši ovládaly na dálku aby si nezlomily nehet. Tourist trophy na Isle of Man. To je dneska vrchol motorsportu. Tam je svět ještě v pořádku. Since 1907
Smrta jsem měl. Po face první generaci s 800 turbodieslem 3 válcem. Když se člověk přenesl přes nepříjemnou houpavost způsobenou kratičkým rozvorem (podobnou jsem zažil ve Fiatu 500), bylo to kupodivu na řízení docela zábavné auto. Ani ta robotická převodovka nebyla taková tragédie. Jezdil jsem v manuálním režimu a zvykl si dát pokyn k přeřazení o vteřinu dřív, než jsem to potřeboval. Člověk se aspoň zdokonalí ve čtení provozu.
S tím příčným parkováním v řadě podélně stojících aut to nebylo tak slavné jak se všude píše. Za 6 let co jsem Smrta měl jsem to využil max. 3x. Potíž je v tom, že v místech kde je o parkovací místa nouze, se lidi naučí parkovat úsporně. Takže mezeru na Smarta tak často nevidíte. A když ji konečně najdete, je tak tak široká na auto+ prostor k otevření dveří a tím člověku co stojí vedle vás postavíte před čumák/za zadek 2,5m širokou překážku a možná taky problém když se od tama bude chtít vymotat. Já neměl koule tohle dělat.
přesně nevím, ale zasunutím toho červenýho klíče se nejspíš ECU přepla do servisního módu. V Chomutově v Hondě připojil borec krabičku, něco do ní ťukal, znovu spároval černý klíče s autem a zase to šlapalo.
To mě odstavila vlastní blbost. Rok 2006 konečně vezu domů vysněnou Integru. Moje první pořádný auto. Vraceli jsme se z Bielefeldu, do Brna zbývá ještě kus cesty. Jel se mnou kámoš jako morální podpora a před náma člověk co mi nákup zařizoval. V Chemnitzu kousek od hranic chtěl zařizovač zastavit na nákup v supermarketu u dálnice. Ok sjeli jsme, šli se taky mrknout dovnitř, ale nic nekoupili. Vrátili se do auta a já myslel na ty super zážitky co mě s ním čekaj.
Dívali jsme se co kde vlastně je a kámoš si všiml že na svazku klíčů jsou dva černé a jeden červený. Zeptal se k čemu je? Já nevím. Asi servisní. Myslíš že taky nastartuje? Nevím. Zkusíme. Zkusil jsem, nenastartoval. Ale pak ani ty černé. motor točil, blikala ikona imobilizéru a to bylo všechno.
Zkoušeli jsme všechno možné, volat do ČR kámošům co maj taky Hondu a postupovat podle jejich rad, hledali Honda servis v Chemnitzu a našli ho zavřený, zvažovali že v autech přespíme na parkovišti, ale vzhledem k tomu že byl leden jsme to zavrhli. Nakonec jsme potupně odjeli do Chomutova a já s hrůzou nechal Hondičku stát na parkále, odhlášenou, na převozních značkách. V Chomutově jsme se ubytovali v penzionu a půjčili si telefonní seznam a v 11 večer začali obvolávat odtahovky.
Povedlo se najít člověka, co druhý den vezl do Německa opravené auto na vleku a ITR že nám odveze zpátky. Takže ráno nasnídat, já celou cestu v hrůze jestli tam auto bude stát, naštěstí stálo. V Chomutově oživit auto byla záležitost na 10 minut a jelo se konečně domů.
Na té úvodní fotce nejsou pořádně vidět ty dvojitý světla a já já si na první pohled říkal to je divnej Zed. (Kawasaki Zxxx) V téhle barvě je Street neokoukanej a hodně pěknej. Tak ať slouží.
1. leden 2017. To je den co umřely 600ccm supersporty. Zabil je nástup Euro 4 normy. Výrobcům se vzhledem k nízkým prodejům nevyplatilo ''vylepšit'' motory aby normu plnily. Jediní kdo do toho šli byla Yamaha s R6 za cenu přírůstku na váze a úbytku výkonu a MV Agusta F3 675. Vyčetl jsem že problém bylo překrytí otevření ventilů. Tehdejší šestky točí 15000+ otáček a mají ke 130k. A v tak vysokých otáčkách je pro optimální fungování motoru, potřebný krátký moment kdy jsou otevřené sací i výfukové ventily zároveň. A bohužel to znamenalo že v nížkých otáčkách trocha nespálené směsi dohořívá ve výfuku a to kazilo emise.
Poslední komentáře
- Lulub, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tak možná v 1.7 dci - chrochta, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ten je pěknej. Focus je boží v tom, že má nesmyslně velkej... - Frodo, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
Nedokážu si představit nic nudnějšího, než si koupit auto... - krab, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
V létě jsem vedle novýho Mustangu parkoval na jednom srazu... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
No testují to zatím různě po Kalifornii, takže sníh a námraza... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní... - Bigg.I, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Cabrio Focus https://auto.bazos.cz/inzerat/189980324/ford-focus-ford-focus-20i-cabrio-automat.php
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
2008 rok výroby
347 koní výkon
6 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů