Dodo
Jméno | Jan Dusek |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 7.6 rok. |
Poslední aktivita | před 21.1 dny |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 32 |
Pozitivních komentářů u článků | 8 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jakože se to automaticky zamkne i s klíčkem v zapalování (vypnutý motor)? :D
Jinak teda pokud kurýr by používal primárně ty dvoukřídlé dveře, tak kabina může vlastně zůstat zamknutá tak jako tak.
jo, vypadá to trochu poslepovaně, ale ladné designové křivky při výběru užitkových aut asi priorita úplně nebudou ;)
Napadly mě dvě věci, co mi tu chybí:
1) Technické články!
Když rozkliknu štítek Technika, tak za 2021 je tam všeho všudy jeden článek. Chápu, že nejde napodobovat Vaculíka ze SM, ale bylo by super si třeba přečíst postřehy Vaší redakce od běžné údržby, přes opravarénskou údržbu, postřehy k provozu/repasi toho a toho až klidně po články typu "jak ta a ta věc funguje".
Nebo třeba nějaké zajímavé technické i byrokratické důvody na pikantnější svolávačky (klidně i profláklou Takatu si rád přečtu ve Vašem podání).
2) Rozhovory!
Zajímavých lidí běhá po světě hodně a pár z nich by se i nechalo na nějaké to povídání zlákat. A od psaného rozhovoru není daleko k podcastům, které taky nejsou špatný nápad. Možná by to docela dobře šlo spojit s bodem 1
Nehoda (cca 10 let zpět, plečka Golf III Variant):
Rovinka 2 km dlouhá mezi polema, sychravý a deštivý den. Přes malé údolí, takže extrémně přehledná. Dojíždím 3 pomalu jedoucí vozy u kterých plynule přecházím do předjíždění, protože nikde jinde nic nejede.
Přesně v ten nejhorší okamžik se poslední auto bez zrcátka rozhodne předjíždět taky. Je mokro, dva lidi, plně naložené auto plus za sebou nebržděný vlek se 600kg nákladem. Při kritickém brždění jsem se snažil vejít ještě vedle toho auta zleva, ale jedno z kol chytlo štěrk u krajnice a záhy letíme 2m dolu do pole.
Obrovským štěstím mineme jak stromy podél silnice, tak takový betonek na rouru na strouhu z pole. Vlek přistává vedle nás a ne na nás, LP přední kolo vletělo dovnitř k pedálům.
Doteď nechápu, kde jsem měl v moment nárazu nohy, že mi je to neskříplo.
Nejhorší byla situace po nehodě, kdy už do rozbahněného pole začalo pršet a stmívat se, takže řešení nehody a 4h čekání na odtah bylo peklo...
Štěstí v neštěstí bylo, že nakonec spolujezdec měl jen hnutý krk, já byl OK a ten dotyčný (ač vlastně žádná kolize neproběhla) neujel, vrátil se a ještě všechno na sebe policii napráskal - prý jel z porodnice.
hahaha :D s lepší ironií bych to nenapsal :D
Moc zajímavý test :)
Když jsem kouknul do ceníku, tak ten rozptyl cen je teda pořádný...
Jako dobrý point s tím LC, ale musí se nechat, že tady Kia začíná na 1,1 mio a LC začíná na 1,6 mio a to jaksi je rozdíl...
Ha, při dočtení článku mě okamžitě napadla Tesla Model S. Jsem potěšen, že nejsem sám :)
Totiž stačí místo "nejede to, tedy dávám najevo že nemusím spěchat" uvažovat "musím co chvilku nabíjet, tedy dávám najevo, že nemusím spěchat".
Není ta fotka mapy cesty blbě? Píšeš, že mezi Aradem a Sebesem jste to 2. den ještě vzali po dálnici...
Většina SUV se snaží tvářit jako offroad. Land Cruiser se snaží tvářit jako SUV :D
Jen teda btw. bylo by od věci napsat, že recenzujeme LC stopadesátku (Prado) - ano, vím že je to jediný model oficiálně pro český trh. Třeba napsat do technických údajů úplný název auta, co? ;)
Nápad na článek pěkný!
Musím ovšem říct, že teda styl autora není úplně pro mě. Několikrát jsem přemýšlel, jestli je to blog nebo vážně článek v hlavní sekci... :/
netušil bys, za kolik se mohlo to z inzerátu prodávat nové? :)
no je to paráda za každého počasí :D Jen teda všichni čumí.... Předtím tmavě zelený NBfl tolik pozornosti rozhodně nepřitahovalo :D
Jojo :D Navíc za tmy s pouličním osvětlením hraje úplně jinou barvu, než za dne ;)
Přiznám se, že tyhle reklamní kolekce fakt nejsou můj šálek kávy.
Já jsem si předčasně udělal obrovskou radost touhle mini-sadou nářadí (je to WERA Tool-Check PLUS, kdyby někoho zajímalo). Na takovou tu běžnou činnost kolem auta a domu (kdy v 90% případů nepotřebuje žádný utahovací/povolovací bomby) je to naprosto perfektní a na rozdíl od normálních sad nářadí si to odnesete v kapse. Poprvý furt neběhám sem tam pro správnej ořech / šroubovák atp.
Po chvíli práce s tím jsem si až nadával, že jsem si to nepřídil dřív... Po doplnění skládacíma kleštěma Leatherman do druhý kapsy jsem asi našel ultimátní kombo (pro mě).
No a jako bonus: Made in Czech Republic ;)
no právě vzhledem k tomu legendárnímu V8 si nejsem jistej, že odpis bude takový
Je tady někdo, kdo Phaeton úspěšně provozuje a úspěšně servisuje?
Nedávno jsem o Phaetonu dost silně uvažoval (koukal jsem po základní motorizaci, dieslové V6).
Nejvíc mě trápí, že Phaeton má prý dost spešl diagnostiku a běžné koncernové servisy si s ním moc neporadí. Ale žádné konkrétní info jsem nedovedl dohledat.
Existuje nějaká CZ skupina / klub apod? Našel jsem nějaké letité fórum, co vypadá docela mrtvě plus nějaké Facebookové bazary dílů, jinak nic.
Junior: To máš k podnikání? Docela se divím, že stará Felda za to stojí. A jinou variantu takového nájedzu jako soukr. osoba si neumím představit :D
Adame, že jsem tak smělý... Když je článek tak nabitý technickými detaily, tys někdy viděl ozubené kolo s osmi zuby na převodu 1:2? ;)
Jezdím do práce tak v polovině případů vlakem. Nastupuji na Praha - Podbaba a vystupuji v Kralupech n. Vlt., sice to celkem i s chůzí "od domu k píchačce v práci" vyjde o trochu déle než autem (při zimním škrábání skoro stejně), ale pořád je to celkem snesitelná varianta. Zejména kvůli naprosto tristnímu stavu silniční infrastruktury na levém břehu Vltavy. Mezi Pražskými Dejvicemi a Kralupy nad Vltavou prostě slušná silnice neexistuje. Varianta vzít to po D7 nebo na druhé straně D8 znamená o třetinu delší trasu a časově úplně nastejno.
Zrovna v těch Tchořovicích je obecní, ale hodně vytížené: http://www.tchorovice.cz/cs/pronajem-letiste/R46-A0/
Jojo, Masarykův okruh a tohle, brainstorm jak poleno čéče... :-D :-D :-D
Tak pro méně bystřejší, ještě jednou tě cituju: "Teď možná budu se svým dotazem za blba (ale na okruhu jsem nikdy nebyl)"
Opravdu doporučuješ okruh, co vznikne speciálně uzavřením místních komunikací? Navíc jsi nikdy nikde nebyl? Mlčeti zlato se říká...
"Teď možná budu se svým dotazem za blba (ale na okruhu jsem nikdy nebyl)" ... ale jinak v pohodě ;)
To je zase v komentářích nablito... A že mi trvalo se tím prokousat. Takových internetových strážů mezinárodního míru tu dlouho nebylo.
Že když uděláte přestupek, tak jej uznáte a v klidu přijmete vinu a trest? Jasně, proč ne, ale kdo vám ten trest vyměří? Kdo rozhodne o přiměřenosti trestu? Hodíte si kostkou? Někteří tu mluvíte neustále o mravech a o 184 vs 176 km/h po dálnici, a jak tyhle hrozně hnusný firmy vysekávají ošklivý piráty a že slušnýmu člověku se nemá co stát!
Policie zastaví dvě auta, ve stejný úsek, klidně ve stejný den, klidně i dvě auta jedoucí přímo za sebou, stejně rychle, stejným tempem. Obě zastavena, dejme tomu za rychlost.
"Budete si házet, pane řidiči? Když padne šestka, je to jen za pětikilo, když jednička, tak likvidační částka a zákaz činnosti na půl roku. Může být?" Druhý zastavený řidič hodí dobře, vy hodíte špatně.
Takhle asi ne, že? Tedy stejná, férová, výměra trestu by být měla, jo? A co když není? Nastala pak vůči vám asi nějaká nespravedlnost. Budete se chtít s přestupkem obhajovat? Asi jo, že? Takže obhajobu jó, ale zlá firma je pořád fuj.
Takže co se nelíbí? Obecně firmy, co "vysekávají" "piráty" "ze smrtelných hříchů za volantem"? A kolik z nich to jsou ty poctivý vobyčejný lidi, který jenom někde udělali chybu a zároveň si hodili na kostce jedničku?
Jo, dobře, ale teda že pořád nějaká část klientů jsou vyčůránci "co mají všechno v píči" - abych citoval zdejší diskuzi - a platí si "výkupné" a "štěstí v kostkách" penězma? Že je nemorální si na tomhle stavět kšeft?
Jediné a pouhé, co mi opravdu nemorální přijde, je chování některých podobných společností, co vybírají (vybíraly) peníze a přitom žádnou nebo řádnou (smluvenou) službu obhajoby řidičům neposkytli. A doufám, že "Redakce autíčkáře" si nedělá z huby nočník a tahle firma je skutečně funkční.
Teď si, prosím chcete-li, poslužte v odpovědích vy.
Venca: nenapsal jsem to nejlépe - "podobně jako" mělo být ve smyslu "na rozdíl od" ;) Proč bych to jinak kontrastoval? ;)
Milý autíčkáři,
na bazaru amerik jsem to ještě nějak zkousl, ale tady mi to nedá nenapsat. VAN NENÍ zkratka podobně jako SUV nebo MPV, je to prostě slovo - van, česky dodávka (resp. dodávkový automobil). Co to přijmenovat na Van/dodávka. Jo, chápu, transit a ducato je něco úplně jiného než vandura, tak samostatnou kategorii "dodávka" ?
Že dodávky si kupují jen firmy a řemeslníci a tak nemají na autíčkářském bazaru co dělat? Docela byste se divili... ;)
A když už v tom šťourám, co takhle ještě jedna kategorie ve stylu "domácí výroba/nezařaditelné"? Nedávno jste dávali na fb orémované Justy - opět se možná budete divit, ale takových homodomo srandiček se po čechách válí (a občas prodává) celkem spousta, ať to jsou tříkolové traktůrky z motorky, buginy z trabantu, auta a stroje do amatérské rally a podobně. Nezasloužilo by si tohle taky svoje místo v inzerci? ;)
Ja mam B+E a ty si nejdriv nastuduj, co vubec muzes nebo nemuzes ridit a ne jen podle toho, co ti nejaky blbec tvrdi. Mas nahore odkazy.
Rien: *facepalm* A to tohle napíšeš po tom, cos ho včera udělal? ...
Hanshoff: Špatně, špatně, špatně! Je to v zásadě, jak píše zitnyp. To B+E dává možnost přesáhnout celkovou hm. nad 3,5t, jinak zásady připojování platí jak je popsáno výše.
Po 19.1.2013 nastalo mnoho dalších úprav, nebudu to vypisovat, posílám odkazy s přesnými termíny a vypsáním konkrétních paragrafů:
http://www.adamek.cz/pick-up/pravo/tazeni-privesu-ridicak/#main
http://www.asociaceautoskol.cz/admin/files/File/Navrhy-zakonu/1_Vymezeni_ridicskeho_opravneni_skupiny__B___po_datu_19_01_2013.pdf
http://www.uplnezneni.cz/zakon/361-2000-sb-o-provozu-na-pozemnich-komunikacich/
A ohnedně rady od nového člena redakce, přijde mi to jako takové nic neříkající doporučení osobní preference které rozhodně tazateli NEPOMOHLO. Většina dodávek může mít tažné až na 3,5t, spousta dodávek se dělá v osmimístné variantě, které navíc nebývají tak zhuntované, ale po vyndání sedaček do toho gumy a podobně naložíš, a tak dál... Řekl bych, že zde zákon padajícího hovna dopadl na nešťastnou půdu.
já nevím, zrovna řízení je sice tupé (tzn jak motokára to nezatáčí pochopitelně), ale obratné je a nějaké minimum zpětné vazby se tam taky najde.
Se zbytkem článku vcelku souhlasím, ale jestli ten přehnaně negativní dojem z řízení není spíš záležitost toho tuzing podvozku ;-)
Poslední komentáře
- xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi... - beastar, Z Alfy Romeo Milano je Alfa Romeo Junior...
Celý problém je v tom že Milano je v Itálii. A Junior ne. A jelikož...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů