načítám data...

OndrasI

JménoOndrej I.
BydlištěPraha 9
Registracepřed 8.2 rok.
Poslední aktivitapřed 10.9 měs.
Příspěvků ve fóru2
Komentářů u článků67
Pozitivních komentářů u článků18
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

OndrasI
17. května 2023, 12:03
0
Krásné detaily

Ty krytky kol, co směřují furt správně = "dynamický" má i za drobnej příplatek i aktuální VW Caddy.

OndrasI
22. září 2022, 10:07
-2
CUPRA Formentor 1.5 TSI DSG: Téměř dokonalé flamenco

Parafrázoval bych Kocoura: "Jíme všichni to samé???"
Přesně tuhle specifikaci mám ve flotile vícekrát a to auto je v krátkosti jebka. Prodeje tomu odpovídají - na Formentora 1.5 dostaneš aktuálně dvoucifernou slevu i na skladovku a i tak to kupují jen půjčovny.
Materiály nepěkný, podvozek uskákanej a infotainment je skutečná komedie - pomalý, neintuitivní a je z toho prostě vidět, že je to jen perverzní parafráze na Audi. Jediný, co uznám je, že je to krásný auto.
Stokrát radši toho Leona.

OndrasI
12. prosince 2021, 10:04
-1
Jaká je ta nejatraktivnější polistopadová Škodovka?

1) Superb 3 Combi Sportline 2.0 TDI 147 kW 4x4 s adaptivnima tlumicema
2) Superb 2 Combi LK 3.6 FSI ve vinovy
3) Octavia 4 Combi 2.0 TSI 4x4

OndrasI
21. září 2021, 10:46
0
Co nejhoršího se vám stalo na cestách?

1) Hned v prvním roce s řidičákem pecka do boku auta, co mi nedalo přednost. Obě Fabie na sračku - a je to už 13 let a pořád mám špatný zápěstí.
2) Prasklá hlava motoru v pátečním provozu při 130++ km/h, v levém pruhu ve stoupání, když to do odstavnýho / odbočovacího bylo přes 3 pruhy. Čelní sklo nahozený od oleje a chladicí kapaliny, nefunkční servo a nebylo poznat, jestli motor běží nebo je jen roztočenej od kol. Nakonec se to dotlačilo do škarpy jen se ztrátou na cti. Auto se opravilo jen aby padlo ze stejnýho důvodu o dva roky pozdějc znovu.

OndrasI
14. prosince 2020, 13:19
0
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Serou mě blbi, kteří na dvouproudu, který se hned za světly (Karlovarská x Slánská, Kolbenova x Průmyslová z centra nebo Povltavský) sjíždí do jednoho pruhu, nedají vůbec šanci ostatním se zařadit.
Obvykle to není taxi, obchoďák ani nikdo takovej, ale tatík v C4 Picasso a podobný příšeře.

OndrasI
13. listopadu 2020, 15:26
2
Ptejte se: Luxusní sedan za milion

Tazateli bych doporučil podívat se na nějakou tu servisní fakturu z autorizáku, pak přijít domu, třísknout hlavou o futro, případně přiložit pětitisícovkou do kamen.
Jestli nepomůže ani tohle, tak ať si to koupí.

Za tenhle rozpočet jedině auto o třídu níž.

OndrasI
16. října 2020, 08:18
2
Ptejte se: Hledáme ideální "popelářské auto"

Nevymýšlet vymyšlené a koupit Caddy/Kangoo/Scudo/Berlingo anebo v případě stavby více svépomocí Transita/Ducato/Boxera. Skříň má tu výhodu, že do ní v pozdějších fázích stavby můžeš naskládat věci, co nechceš nechat venku kvůli nenechavcům ani ti je paní nedovolí mít uvnitř. A až bude hotovo, tak to za nákupku střelíš dalšímu Bořkovi Stavitelovi.

Ještě jedna technická, Multipla nikdy naftu od VM Motori neměla. Vždycky jen Uni a MultiJety od Fiatu.

OndrasI
27. srpna 2020, 09:57
1
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

No když to vidim, tak si vzpomenu na Rychlý Šípy: "Téčko na značce viděti - hrozné neštěstí". Ještě by se to dalo rozšířit na "brněnskej bazar", protože koupit na úvěr vytopený auto z Itálie je k nezaplacení.

OndrasI
19. srpna 2020, 12:10
-1
Renault Captur TCe 155 EDC: Podruhé a mnohem lépe

"Dvouspojka neumí z principu podřadit ob jednotlivé kvalty".
To teda umí. Podřazení z 6 na 2 se dělá tak, že převodovka podřadí z 6 na 5, tím uvolní hřídel se sudými rychlostmi, předvolí 2 a zařadí 2. Trvá to, ale není to sekvence, kde jednotlivé převody odřadit musíš..

Auto jinak skvělý, aktuální generace Renaultů se vydařila a Captur dvojnásob.

OndrasI
06. srpna 2020, 08:57
4
Modrá je dobrá: 10 nejpovedenějších modrých odstínů (+1 eklhaft)

Kromě těch nejhnusnějších má Škodovka zástupce taky těch nejhezčích modrých.
V modré Nightfire, modré Sea nebo modré Ocean vypadá Sup úplně kouzelně :)

OndrasI
30. července 2020, 09:02
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Jestli něco koupí (cokoli, nezáleží na tom), tak to stejně bude víkendovka ve smyslu "celej víkend pod tím proleží".
Problém u těchhle aut je prostě v kombinaci komplexity a stáří - takže už se nerozsype jedna izolovaná věc, ale spíš něco zřetězenýho a pak babo raď. Třeba u té E65 jsem si užil s zřejmě vadnym HDM až až a nakonec to byl, o tři měsíce a 75k CZK později, houpající motor kvůli špatnejm vstřikům a lambdě.

OndrasI
28. července 2020, 17:12
-5
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Nad váhou názoru se zamýšlej jak chceš, ale Okta IV za běžných podmínek na limitu z ničeho nic nepřejde do tak přetáčivého smyku, že si zkušený testér "musí vyměnit trenky". Anebo už tu rovnou můžeme začít s floskulema jako že Volvo je lepší než obývák, MX5 vhodná na vše a Subaru má děsně nízký těžiště.
To auto je totálně tupý, ale taky nezáludný.

OndrasI
28. července 2020, 13:10
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Jo, prasátka z lišt a z toho orámování chybějícího ramena volantu jsou k vzteknutí.
Ta lišta ve dveřích navíc pekelně vrže - a to u celý série 15+ks, co tu mám.

OndrasI
28. července 2020, 12:25
-3
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Pověstnej je nejspíš proto, že iV a GTE moc neumí losí test kvůli půltuně vzadu a na VW začali cpát Turanzy, které neumí vůbec nic.
Nicméně si stále neumím představit situaci, při které by se za normálních podmínek čtyřková Okta přetočila a nezahrnovala by trhání s volantem, pytle cementu v kufru, záměrný poslání do smyku nebo zataženou ručku. Jestli něco, tak to auto je neschopný na začátku oblouku, všechno další už je jen důsledkem toho, jak se přední kola hrnou i na Primacy 4.
Uživatelům to takhle vyhovuje, tupost okolo středový polohy a při nájezdu do oblouku je pro většinu řidičů plus.

Já OIV moc rád nemam (vrzání, polofunkční infotainment, škubavá 1.5, málo místa pro kolena řidiče, hloupý ovládání na volantu), ale zase jí nekřivděme.

OndrasI
28. července 2020, 09:13
-6
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Nijak to pozici neohrozí, lidi jsou z toho auta nadšení přesně do doby, kdy zjistí, že to stojí jako Superb.
Co se podvozku týče, je to loď, ale rozhodně nějaký kotrmelce nehrozí - nechápu, co s tím testér dělal.

OndrasI
28. července 2020, 09:11
1
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

JJ, spotřebu potvrzuju - dneska ráno 220 kilometrů z jižních Čech do Prahy v režimu "za celou dobu mě nikdo nepředjel" a výsledek je 6.2l. Skvělý.

OndrasI
22. července 2020, 13:00
11
Slepé uličky konstrukce: Dveře

Mně se líbí lámačky, který má Avantime.

OndrasI
17. července 2020, 09:36
1
Škoda Superb 2.0 TSI Scout: Pryč s předsudky

Scout má spolu se Sportlajnem jednu nevýhodu a to je absence zvláštního lakování (kromě týhle Tangerine).
Taková Zelená Jungle nebo Rosso Brunello, to by tomu sedlo jako pdrel na hrnec :)
Jinak auto super, v týhle konfiguraci skoro bez chyb.

OndrasI
01. července 2020, 15:24
1
Volvo XC90 B6: Spokojený Uživatel Vesmíru

Jel jsem oboje - něco se zlepšilo, ale většina zůstává.
Je mi jasné, že tupé řízení a neurčité jízdní vlastnosti cílovka ocení, ale Turek nebo X5 to prostě umí líp a rozhodně nejsou míň komfortní nebo uživatelsky přívětivé...

OndrasI
30. června 2020, 14:25
-3
Volvo XC90 B6: Spokojený Uživatel Vesmíru

Z toho testu mám pocit, jako by to byla autorova premiéra v čemkoli lepší, než Kodiak. A tak budu klidně v opozici.
XC90 je celkem dobrej obývák, ale úplně zlý auto. Co mi konkrétně vadí:
- tupý řízení
- toporný jízdní vlastnosti (srovnej s Touaregem)
- infotainment obecně
- jak to nejede (ve srovnání s přímou konkurencí napříč motorizacemi)
- digitální budíky na okrasu
- vzduchovej podvozek o ligu horší než konkurence
- náhradní pneumatika značky ChaoYang
Aspoň, že je to oproti tý konkurenci relativně levný.

OndrasI
22. června 2020, 14:57
0
Škoda Octavia IV: Čtyři jako dostatečná

Jak už bylo zmíněno, vyhodit adaptivní tlumiče, diesel a automat a většina problémů s jízdním projevem zmizí. Objeví se nové v podobě škubání TSIčka, ale pořád je to o ligu jinde.
A plno dalších problémů jako zmrzlá pravá ruka kvůli klimě, těžko ovladatelnej infotainment s pokročilým Alzheimerem, vrzající lišty ve dveřích a kreténsky sklopenej sedák zůstane, ale pořád je to celkově moc fajn auto se skvělou spotřebou.

OndrasI
05. května 2020, 11:51
0
4 auta z devatesátých let, která by František chtěl mít v garáži

Chtěl bych s těma autama i jezdit, tak radši něco civilnějšího:

Alfa Romeo SZ
Audi Ur-S6 Avant v pětiválu
Renault Clio Williams
Renault Safrane Biturbo

OndrasI
26. dubna 2020, 15:35
3
Učebnice z roku 1960: Jak se učili řídit naši předci?

Tuhle ucebnici mam doma taky a priznam se, ze jsem s formulacemi v ni uvedenymi uplne OK.
Budovatelsky nadseni je zrejmy, ale holt kazda doba ma svoje hesla a tehdy zivotni uroven opravdu letela nahoru.
Co se mi ale libi nejvic je to, ze je v te ucebnici kladen duraz hlavne na "selsky rozum" - dela se to tak, protoze je dana vec prakticka, ne proto, ze si to vydupala nejaka hlucna zajmova skupina.

OndrasI
03. listopadu 2019, 20:51
0
Volvo XC90 B5: Důležité rozhodnutí

S podobnou konfigurací (B5 skoro v plný) jsem teď najezdil asi 3500 km a k tomu autu nemám vyjma pochvaly za pěkný exteriér nic pozitivního.
Jízdní vlastnosti se dají vyjádřit asi jen jako "nakonec to zatočí, no", motor nejede, interiér je sice pěkný, ale neergonomický a manýrách jako otočném startovacím tlačítku, skleněném voliči převodovky a retardovaně pomalém voliči jízdních módů raději nemluvě.
Je to auto pro lidi, co nemaji rádi auta.

OndrasI
26. prosince 2018, 17:49
4
Století Lancia | 1. díl

Aurelii B24 jsem si zamiloval poprvé, když jsem jako malej fakan dostal v '92 krásnej červenej 1:18 model od Bburaga a podruhý, když jsem viděl skvělej film Il Sorpasso/Nedělní vyjížďka, kde oklepaná Aurelie hraje společně s Trintignanem a Gassmannem hlavní roli.

OndrasI
08. července 2018, 22:35
0
Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

Auto, na kterym jsem se naučil jezdit a zároveň první auto po získání řidičáku byl Corsár 1.0 12v.
58 koní znamenalo, že jsem se musel naučit řadit jak o život, díky řízení bez posilovače jsem si hodně rozmyslel, jestli to parkovací místo trefím napoprvý - jenže s tím autem byla sranda jak ve městě, tak mimo něj - "furtplnej" a podvozek to na 185 gumách dával jak nic.
Pak už to šlo ráz naráz, protočilo se několik 3er, Focusů, jeden Mégane, hromada Alf, jedna 5er, tři Fabie, nepočitaně služebáků, ale na Corsu nezapomenu :) Dodnes jezdí u prarodičů.

OndrasI
01. března 2018, 10:08
0
Kupte si praktický závoďák od BMW!

Neni to tak dlouho, co šla E6x M5 koupit za půl míče, tohle je absurdní.
To auto už z hlediska daily prostě nedává smysl, to radši oželet ten parádní řev, koupit 535i a nainstalovat JB4. Pojede to stejně, nebude otravovat robotem a hlavně to člověka nesežere.

OndrasI
21. února 2018, 09:11
0
BMW X5 4.4i: Sen manželky vlivného kmotra

Gratuluju ke koupi a díky za záchranu.
Tohle konkrétní auto se objevilo přesně ve chvíli, kdy jsem složil zálohu na nový, mnohem přízemnější auto - stálo mě to pár úplně bezesnejch nocí a když jsem se rozhodl, že radši starou X5 než čtyřletý GT220, tak už byl Bavorák pryč.. Správná barva, správnej motor, správná výbava, původní značky, málo najeto, prostě sen.

OndrasI
16. února 2018, 13:36
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Z hlavy Stelvio a stará X1 :)

OndrasI
16. února 2018, 09:18
3
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

@Beny
Ono je to trošku jinak, musíš se na to dívat optikou satelitního městečka - SUV mají v zásadě čtyři+jednu funkci:
1) Je z toho dobře vidět ve smyslu "přes střechu ostatních aut"
2) Je to pocitově bezpečný, protože spousta plechu
3) Kvůli vyšší světlý výšce se s tím dobře parkuje bez přemejšlení, jestli náhodou ten obrubník zrovna vyšší než má bejt
4) Dobře se do toho nakládaj děti, protože je nemusíš poutat někam hluboko dolu
+ bonusová, nejlepší funkce:
4a) Manželka je zase na půl roku spokojená.

OndrasI
29. ledna 2018, 12:29
3
Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

Jak mi teda vysvětlíš, že většina dnešních aut dá bez problému statisíce km i při použití těch LL olejů a se zapnutým start-stopem? Rezavý auto jsem s výjimkou Mazd a Subaru a ostatních obvyklých podezřelých neviděl ani nepamatuju - doma mi teď kromě "veteránů" stojí pětiletý Mégane (70tkm) a stejně starý Passat B7 (410tkm) a ani jedno auto na sobě nemá s výjimkou výfuku a pár šroubů na podvozku jedinou stopu rzi. Všechno jde povolit rukou i po těch letech, to rozhodně dřív neplatilo.
Materiálově jsme za poslední roky neskutečně pokročili.
Jak jsem psal výše, samou nostalgií se zapomíná na průsery, kterejch bylo v devadesátkách a před deseti lety nepočítaně - Twinsparky 16v, první malá TSI, první downsizované diesely, poslední generace PD, první Haldexy, elektronika okolo přelomu tisíciletí napříč značkami + první multiplexy, koroze u Japonců, umírající automaty, první experimenty s LL u starých motorů, začátky DPF apod.
Že dneska není řízení až taková zábava a designově je skoro všechno překombinovaný je jiná věc, tam si rád zavzpomínám na doby dávno uplynulé a jdu protáhnout Busso anebo toho Megoše, kterej prostě jezdí tak nějak...postaru.

OndrasI
29. ledna 2018, 10:24
0
Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

Zlatý časy automobilismů jsou dneska, jakýkoli jiný tvrzení je jen důsledek selektivní paměti.
Dnešní auta nereznou, obecně najedou statisíce bez údržby, bezpečná jsou až až, ceny pořád klesají a když chci mít 400+ koní v nákupní tašce, prosím.

OndrasI
25. ledna 2018, 13:16
0
Jak Američané motorizovali Rudou armádu

Není v něm sice náklaďák, ale vždy se mi vybaví tohle video. Pár K-700 je i v Česku, naposledy jsem jednu potkal za Děčínem - nějakej nadšenec je tam má.


Roads? Where we're going, we don't need roads.

OndrasI
22. ledna 2018, 12:28
0
Ptejte se: Nové nebo ojeté za 300 tisíc?

S timhle nájezdem a vztahem k autům je podle mě správnou odpovědí vykašlat se na koupi a vzít Golf 1.4TSI Variant na OL - s tímhle nájezdem vyjde na cca 4300 CZK měsíčně včetně pojistky apod. Koupit 4ks zimáků na R15 a párkrát dálniční známku myslím nebude problém, to by tazatel u soukromého musel taky.
92kW varianta už docela jede a Golf je oproti všem výše zmíněným podstatně dotaženější auto.

OndrasI
18. prosince 2017, 17:43
0
Mercedes-Benz GLA 220d 4MATIC: Vstupní brána do lepší společnosti

Tak Francouzi ani Korejci v tomhle segmentu nic důstojnýho nemají - na druhou stranu, když je v přímym srovnání Golf Alltrack ve všech ohledech kromě obratnosti lepší, asi je něco špatně.

OndrasI
18. prosince 2017, 09:13
1
Mercedes-Benz GLA 220d 4MATIC: Vstupní brána do lepší společnosti

V předface GLA220d jsem se něco najezdil - to auto je příšernej krám. Na 180 koní to zoufale nejede, kadlá podobně jak Okta za třetinu ceny, žere i na poměry čtyřkolek hodně, převodovku bych rozhodně za nej na trhu neoznačil a zpracování je vzhledem k cenovce 1.25 mio. dost pofiderní.
Sedadla jsou prima a ve městě se s tím jezdí výborně, jen to má lehce prkennej podvozek.
Posuzováno v intencích D3 a cenově srovnatelných aut.
Vzhledem k tomu, že jsme měli k dispozici 3 kusy a všechny byly stejně divné, se mi zdá test trochu "přikrášlený".

OndrasI
11. prosince 2017, 13:56
1
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Vzhledem k tomu, za kolik se dneska půjčuje, je v určitém cenovém spektru blbost nakupovat za svoje.
Nevidím důvod, proč vydávat úspory, když můžu úvěr splatit kdykoli a během třiceti měsíců splácení přeplatím na 420k celých 19 tisíc, respektive 9 nádrží.
Jinak doporučuju nějakou menší bavorskou šestku, osmiválce jsou sice super masírka, ale zábava s tím moc není.

OndrasI
23. listopadu 2017, 14:08
0
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

Jenže hybrid v kombíku (občas vozím promo materiály a nějaký vzorky), kterej udrží rozumnou rychlost kopec nekopec a neřve mu u toho motor vytočenej na 5500 rpm nebude na all-inclusive operák za 12k :) A vo tom to je.
Původně jsem taky chtěl Giulii Veloce nebo 340i, ale prostě to při tomhle konkrétním použití nedává smysl.

OndrasI
23. listopadu 2017, 12:58
0
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

To vážně? Vždyť ten CT200h ECO za 599 je nedůstojně holý auto, který až absurdně nejede.
Pokud mermomocí chceš hybrida, tak budiž, ale jsou lepší auta - jak nad tím přemýšlím, tak prakticky všechny.
IS300h, to je jiná písnička, ale zase, na dálniční přesuny je to celkem na pytel.

OndrasI
23. listopadu 2017, 10:38
0
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

Je to o konkrétním využití. Dokud se jezdí soukromym autem couračky po kraji, pak klidně benzín - na delší služební cesty jednoznačně naftu.
Jezdím od léta každý týden Praha-Německo (Mnichov, Stuttgart, Saarlouis) a i když jsem měl zpočátku snahy dělat to v soukromym Méganu GT220, nevydržel jsem to a zase si na ty cesty beru Golfa Alltrack ve 135kW verzi.
On turbobenzín sice hezky zatahuje a má pěknej zvuk, ale při tempomatu na 180 km/h se taky dost napije a rozdíl mezi 8l/100km a 11,5l/100km už je zajímavej i proto, že prostě nemusím tak často tankovat. Přejíždět Německo ve 130 km/h je o nervy.

OndrasI
08. listopadu 2017, 15:04
0
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

Jo, je to založený na vylámání pěkný slevy z dealera a dobrejch vztazích u leasingovky. Ale když to zvládnu já jakožto kmán z ulice, tak to zvládne každej.

OndrasI
08. listopadu 2017, 12:15
0
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

To je 60tkm ročně, po těch třech letech se to vrací se 180tkm.

OndrasI
08. listopadu 2017, 11:57
0
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

Ok then :)
Operáky podražily brutálně, ale i tak jde vzít třeba Okta G-Tec Style s komplet servisem a pneu (3 roky á 60tkm) za nějakých 9900 bez daně. A to už mi přijde cajk :)

OndrasI
08. listopadu 2017, 09:54
0
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

Kovomorka je svinstvo a přesně z toho stejného důvodu jsem se zbavoval nádherný 330i.
Odbočím - hele možná jsem divnej, ale když někdo přijede na služební cestu s něčím starším obligátních pěti let, mám o zdraví té firmy pochybnosti. Proč jste nevzali něco na operák/leasing když potřebujete jezdit na služební cesty?

OndrasI
08. listopadu 2017, 09:50
1
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

Krabe, to je ale o příběh o slepici a vejci, prostě dva úplně odlišný případy.
Buď:
1) mám spolehlivou 523i a PROTO si mohu dovolit nájezd 35tkm ročně,
anebo
2) potřebuju jezdit 35tkm ročně, nemám spolehlivou 523i a PROTO hledám spolehlivé auto vhodné pro pravidelný nájezd 100-120km denně. Pustit se s tímhle zadáním do nákupu káry za 150k včetně servisu je takový...nejistý.

Taky teďka jezdím 5tkm měsíčně ve "veteránu", ale rozhodně jsem to GTV s tímhle záměrem nekupoval - prostě to tak vyšlo :)

OndrasI
08. listopadu 2017, 08:26
0
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

To auto nevypadá nijak zle, nic takovýho - původní značky a rychlý proklepnutí majitelů vypadaj slibně.
Jenže na 35tkm ročně bych si ho stejně nevybral. Když jezdím tolik, pravděpodobně vyžaduju spolehlivost a naprosto bezproblémový provoz a to 3er s 230tkm a čtrnácti zimama za sebou fakt nejspíš nezaručí.

OndrasI
08. listopadu 2017, 06:47
3
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

Na 35tkm rocne doporucit 14 let stary kombik polepeny nalepkami "Race", to je netradicni myslenka, ba dokonce je to mozna myslenka puvodni.
Ta rovnice nahore nema s nejvetsi pravdepodobnosti reseni - kdyz mas na vstupu BMW, 35tkm, 150k a pozadavek na neprustrelnou spolehlivost, tak na vystupu bude jeden velkej prusvih.
Pravdepodobne to tazatel slyset nechce, ale za techhle podminek by byla dobra volba Laguna III kombi 4Control s nejsilnejsi 2.0dCi. V pripade pozadavku na prebytek vykonu se kombik delal i se sestivalem 3.0dCi, to leti neskutecne.

OndrasI
04. listopadu 2017, 12:32
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Z toho, co jsem ridil:
Renault Clio III Sport - protoze je to primocara zabava
Alfa 75 V6 - protoze stara skola je nejlepsi skola
Audi RS4 B8 - protoze dokonaly zpracovani spojeny s jekotem V8 v kompaktnim kombibaleni jinde nenajdes
VW Multivan T6 - protoze prostor a variabilita je k nezaplaceni
+
Libovolne prvni auto - protoze prvni laska je jen jedna

OndrasI
23. října 2017, 10:14
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Za 50k nedojedete nikam.
Možné řešení - popojeďte do cílové oblasti, podívejte se, čím tam jezděj a kupte si nejčastější offroad.
S Rextonem jsme byli na Balkáně a i když je to na podobný expedice super auto, tak řešit ohlej tlumič a prasklou pružinu v nějaký kosovský díře nikoho moc nebavilo. A jen ta výbava stála přes 70k.

OndrasI
13. října 2017, 11:07
0
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Busso je samozřejmě v komplexu spolehlivější/blbuvzdornější, ale jak se něco podělá, je to pěkně drahá loterie.
Praskající rozvody, cvakající ventily, vojetý vačky na 12v, zadřít se to umí taky, přístup k předokolkovejm verzím jak k penězům, díly už nejsou a těch Buss, co chlastaj jak když maj díru v nádrži a nikdo neví proč, no těch je.
Ale to víš myslím stejně jako já :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem