načítám data...

Co byste si letos na Autíčkáři chtěli přečíst?

Dnes máte jedinečnou šanci objednat si článek přesně podle svého gusta. Tak se nestyďte, a povídejte!

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Další rok před námi. My samozřejmě už teď víme, že bude zábavnější, dobrodružnější a po všech stránkách přínosnější než ten předchozí. Chystá se úspěšný Gumbalkán, swap osmiválce z Camara do Miaty NA a další taškařice, kterým se na našich stránkách budete moci vysmát. Křišťálová koule mi dále prozradila, že Hamster si konečně pořídí Fiat Panda (to všichni chcete vidět!) a vyvrátíme mnoho persistentních mýtů o nespolehlivosti značky Land Rover.

Plány bychom tedy měli. Jenže znáte to… Pak člověk sedí nad prázdným papírem – mohu-li tak nazývat nový soubor v googledokách – a bezradně čumí do blba. Inspirace si lozí někde po horách a nechá nás ve štychu pokaždé, když ji sakra potřebujeme. Pokud máte pocit, že náš bordel na kolečkách momentálně táhnou vpřed hlavně zobáci (jsem na ně mimořádně hrdá!), nebudu vám lhát – stejný pocit mám občas i já. Někteří ze starších členů zkrátka již začali vykazovat známky opotřebení a potřebují větší servisní zásah. Vyměnit zpuchřelé a orezlé součátky, natankovat prémiové palivo a kvalitní olej a samozřejmě důkladně vypucovat zvenčí i zevnitř. Zatímco krize středního věku, závislosti a jiné mentální poruchy již řešíme se svými terapeuty, life-kouči a šamany, s prémiovým palivem nám můžete pomoci hlavně vy, naši čtenáři. 

Interně se často dohadujeme o tom, co vlastně chcete. Tak proč nejít štěstíčku trochu naproti a nezeptat se přímo? Co byste si v nadcházejícím roce na našich stránkách rádi přečetli?
Testy nových aut budou samozřejmě pokračovat jako doposud. Můžete si klidně myslet, že zajímavých aut se vyrábí pořád míň (a něco na tom je), ale nás jejich zkoušení, porovnávání, hejtování i prosté užívání zkrátka baví. Studnice možností však obsahuje hromadu dalších formátů. Zajímá vás nějaká zajímavá osobnost? Můžeme ji zkusit uhnat a promluvit si s ní. Zajímaly by vás reportáže ze srazů, závodů, výstav, muzejí a tak dále? Chcete si přečíst o historii cupholderů, o repasi převodovky na Lancii Delta nebo o vlivu řízení Renaultu Thalia na duševní svěžest jednotlivce? Stačí říct! Nebojte se být konkrétní a předložit klidně i potrhlý nápad; takové máme nejradši. 

Dokonce nemusíme zůstávat jen u článků. I další nápady jsou vřele vítány. Někteří z týmu si už dlouho pohrávají s myšlenkou točit podcasty – možná je vybičuje k akci, když si v komentářích přečtou, že nahrávky jejich mouder jsou přesně tím, po čem jste celý život prahli. Měli bychom se u testů zaměřit na zajímavější nebo akčnější fotky (nahotinky neprojdou #sorryjako)? Líbila by se vám krátká videa, třeba s ukázkami zajímavých funkcí? 

Ty nejlepší (rozumějte nejšílenější, ale stále realizovatelné) nápady odměníme Autíčkářovým hrnkem.

Jsem jedno ucho.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Holofaust
15. ledna 2022, 13:36
4

Chtěl bych si tu přečíst, že zelený hlavy přestaly fuckupovat automotive, a všechno je jako před dvaceti lety...

reagovat
Frankie
15. ledna 2022, 15:57
1

Mám rád testy. A to jak zajímavých aut, tak i praktických. Fajn je vše kolem bazaltového snílka apod. Taky články o zajímavém starším autě, které vám někdo půjčil k přijetí. No a v neposlední řadě něco z historie, vývoje automobilismu a věci kolem něj. Jako hezké téma mě napadá i o filmech s autotematikou, asi i díky tomu, že mě teď nadchnul Le Mans 66

reagovat
le
lekla_ryba
15. ledna 2022, 16:37
0

Chtěl bych si přečíst test LC300 v podání zlokočky, případně info o projektu jejího auta na overlanding. Čím míň testů vysavačů, tím lépe...

reagovat
sp
spooon
15. ledna 2022, 17:39
3

Já se musím přimluvit za více armádní techniky, offroad náklaďáku, dodávek, aut... Jak ruských, tak amerických ale klidně i jiných. Líbí se mi ta provázanost, nebo bych spíše měl říct kopírování SSSR od amíků? No to je jedno...

reagovat
Do
Dodo
15. ledna 2022, 18:04
6

Napadly mě dvě věci, co mi tu chybí:

1) Technické články!
Když rozkliknu štítek Technika, tak za 2021 je tam všeho všudy jeden článek. Chápu, že nejde napodobovat Vaculíka ze SM, ale bylo by super si třeba přečíst postřehy Vaší redakce od běžné údržby, přes opravarénskou údržbu, postřehy k provozu/repasi toho a toho až klidně po články typu "jak ta a ta věc funguje".
Nebo třeba nějaké zajímavé technické i byrokratické důvody na pikantnější svolávačky (klidně i profláklou Takatu si rád přečtu ve Vašem podání).

2) Rozhovory!
Zajímavých lidí běhá po světě hodně a pár z nich by se i nechalo na nějaké to povídání zlákat. A od psaného rozhovoru není daleko k podcastům, které taky nejsou špatný nápad. Možná by to docela dobře šlo spojit s bodem 1

reagovat
Be
Beran
15. ledna 2022, 23:27
1

Souhlas s obema body.

Navic:
-podcasty
-reportaze s ruznych srazu psane odlehcenym stylem zdejsich autoru
-testy ruznych starych aut, co se vam dostanou do rukou
-osobni dojmy a shrnuti zkusenosti s vlastnim vozovym parkem
-absurdni srovnavaci testy, napr. auto stejne tridy od stejneho vyrobce s rozdilem 20 let roku vyroby nebo auta stejneho vyrobce z opacnych koncu nabidky (tridou vozu, vybavou zebrak x plna palba, motorem zakladni x vrcholna motorizace)
-tipy na autickarske atrakce s detmi
-historicke okynko o automobilkach
-zivotopisy vyznamnych auto osobnosti (bez ohledu zda Fangio, Schumacher, Musk nebo Chapman)
-odlehcenou formou, ktera vam opravdu jde, psane informace o aktualnich auto udalostech. Napr zavod F1, dakar...
-nejaky objektivni a vysvetlujici pohled na aktualni automobilni regulace (ekektro, emise, asistenti...) v historickem, geografickem, technickem...kontextu
-serial "jak fotit/umyvat/znicit/ridit/tunit x bastlit/nekupovat" auto

Internet je plny "seriozniho" zpravodajstvi s cisly a fakty. Autíčkář jde mimo tento hlavni proud a proto ho rad ctu.

beastar
16. ledna 2022, 11:20
-1

K těm rozhovorům taková věcná. Jsou na ně potřeba dva lidi. Ten co se ptá a ten co odpovídá. A ten co se ptá musí vědět na co a jak se má ptát. Vzhledem k tomu, že občas ani profesionální žurnál neumí vyloudit kloudný rozhovor. Tak tady při všem respektu třeba k Viole... A i dalším. To jako nevím nevím. Plus predstava že někam volám, píšu. Tady Franta Koudelka z Autíčkáře neměl by pan Charouz chuť nám odpovědět na pár otázek..

Zkrátka jo já nad tím přemýšlel už z krát jak sem zařadit rozhovory třeba jen a skrze blog. No nakonec si to dovedu představit taková ta klasika. My vám pošleme otázky mailem. Jako osobní setkání někde s někým to podle mě není úplně snadný. A co mám já zkušenost lidi se prostě neumí ptát mnohdy. Ještě jedna věc. Dost lidí co nejsou zvyklí neumí odpovídat. Pak se to musí editovat, to zase často ten člověk chce schválit. Musíš mu to poslat. Prostě hodně práce a nejistý přínos. To raději napíšeš od stolu proč jsou ty mladý dneska tak špatný řidiči. A prokliky se jen hrnou. A já to chápu... Easy way...

Be
Beran
16. ledna 2022, 19:41
1

K tem rozhovorum dobra pripominka.

A mladi jsou ridici na hovno. Stejne jako jsme byli my.
Ale zena a a deti nemocni kvuli vybite baterce v elektromobilu pri jizde po zacpane D1. To je klikbajt, ze i Mares by zavidel.

Trinom
18. ledna 2022, 22:43
1

Co se týká rozhovorů, tak už jsem slyšel víc podcastů ve stylu debaty redakce/kamarádů na nějaké předem dané téma, nebo se prostě jen drželi předem dané osnovy a nějakého časového rámce.
Ostatně rozhovor jde udělat i s majitelem něčeho zajímavého, nemusí to být za každou cenu odborník. Věřím tomu, že i s BFU (běžným Frantou uživatelem) by šel udělat zajímavý rozhovor, pokud by se rozumně vymyslely otázky a nevařilo se z vody.
Jinak absurdní srovnávačka je perfektní nápad, protože postavit proti sobě něco ojetého a ještě ojetějšího za podobné prachy by mohla být docela sranda.
Osobní dojmy s vlastním vozovým parkem ... no to by bylo docela na dlouho :D

Černá Vovce
15. ledna 2022, 19:09
2

Autobusy, bagry, zemědělské stroje a SSSR potvory. Už tady na tohle téma dlouho nic nebylo :)
Ještě třeba zajímavé a zapomenuté koncepty atd.

reagovat
Jakub Pospíšil
15. ledna 2022, 20:57
0

Něco jako autobus je rozepsáno.

beastar
16. ledna 2022, 21:51
0

Anton?

Jakub Pospíšil
17. ledna 2022, 11:05
1

Trolejbus. Ale tentokrát jde o reálie, nikoli stroj samotný.

Au
Audinář
15. ledna 2022, 19:19
1

Já bych si osobně rád přečetl článek o porovnání systému pohonu všech kol Quattro, konkrétně porovnání "staré" versus "nové" Quattro.

Pro podcasty jsem jedině pro, při dlouhých cestách autem to bude určitě skvělé na poslouchání. Rád oželím nudné rádio za podcast od Autíčkaře

reagovat
Pe
Peťas
15. ledna 2022, 19:21
1

o vlivu řízení Renaultu Thalia na duševní svěžest jednotlivce - moc prosim o tento clanek. Treba se mi konecne podari manzelku presvedcit ze to neni dobre auto.
Jinak kdyzbyse podaril test vice nez 30 let starehi auta budu rad.

reagovat
martin_100
15. ledna 2022, 19:38
-2

Já bych si chtěl přečíst článek pojednávají zhruba o následujícím:
- Automobilky smějí vyrábět a prodávat auta jaký se jim zlíbí, klidně karburátorový 12 válce.
- Automobilky nemusí dávat di aut debilní asistenty v základu. Kdo chce ať si je připlatí.
- Elektromobily škodí životnímu prostředí a tudíž za ně výrobci platí pokuty.
- Povinná Stk pro vozy starší 25 let se ruší.
- Ekodaň se ruší a vrací se i zpětně již zaplacená.

reagovat
ja
jazet
15. ledna 2022, 19:47
1

Já bych chtěl test Lamborghini Countach.

reagovat
VK
VK
15. ledna 2022, 20:33
0

Jednou céčkový mercedes, prosil bych si. A kočku XF, že jsem tak smělý.

reagovat
Jakub Pospíšil
15. ledna 2022, 20:56
5

Naftové céčko?
Ale tak dobře, do dvou týdnů tu bude.

VK
VK
15. ledna 2022, 21:03
0

Nádherná barva, s tou by to prošlo i přes ženu.

beastar
16. ledna 2022, 00:16
1

Úžasný auto jakože vážně. V téhle kategorii momentálně patří do top 3 na trhu. A jo fakt dobrá barva. Sem zvědav na zdejší postoje.

Bageta
15. ledna 2022, 20:35
0

Já bych prosil tu historii cupholderu. Pak cokoliv o starších zajímavých autech. Ideálně takových co jsou chvíli před rozpadnutim. Prostě takový ty punkovejší věci, než to co si člověk přečte jinde. A hlavně děláte to dobře, tak v tom tak prosím i pokračujte a moc se neměňte.

Jo a už tu dlouho nebylo nic o MX-5 se mi zdá…

reagovat
František Čáslavský
16. ledna 2022, 14:54
1

Ale historie cupholderu už tu byla... :)
https://www.autickar.cz/clanek/podrzte-mi-pivo-cupholdery/

O Miatě nějak není co, ale možná by zasloužila nějaké drobné shrnutí, byť se s ní loni mnoho neudálo.
-
Komentář upraven 16. 1. 2022, 14:56:05

Ča
Ča Snač Aj
15. ledna 2022, 21:27
0

Panda 4x4, libovolná generace

reagovat
PepaSFI
16. ledna 2022, 09:37
0

tak aspoň ke druhé generaci, tam je to snadné. Vem všechna myslitelná negativa, pak přidej ještě pár takových co tě hned nenapadly a máš stručnou charakteristiku. Pak zjistíš že každé to negativum, snad kromě zvýšené spotřeby, má nějakým zvrhlým způsobem něco do plusu, přidáš lepší průchodnost v mírně obtížném terénu, což běžný uživatel potřebuje vlastně jen párkrát když náhle zasněží, vzhled u kterého se lidi nikdy neshodnou jestli se líbí nebo ne a zjistíš že vlastně nevíš proč s takovou věcí jezdit a přesto je to docela príma věc.

Ma
Max
15. ledna 2022, 21:32
5

Tie články o starších autách sú super. Prípadne keď majiteľ vypustí nejaké múdra o silných a slabých stránkach, zháňaní dielov a tak. Bazarový snílek je tiež fajn, rozširuje to obzory. BS na tému veľa koní za málo peňazí je fajn, ale dobrý bol ten o pohrebákoch. Tiež sa mi páčila štatistika o najčítanejších a najkomentovanejších článkoch a najlajkovanejších komentoch a tak. Na základe toho som sa vracal k článkom, čo som prehliadol.

reagovat
Jy
Jyrki
15. ledna 2022, 23:37
0

Rád bych se nechal překvapit. Ale hlavně ať je to starší (už nevyráběné), ať je to víceválcové, tj. žádný plebejský čtyřválec, a nejlépe ať je to otevřené - jó, vítr ve vlasech...

reagovat
beastar
16. ledna 2022, 00:28
5

Test nějaké Tesly. Aby si zdejší fans přišli na svoje. Ideálně nějaká roční ojetina. Aby se kvality této ikony projevili naplno.

Pak by bylo skvělý navštívit nějaký velký okruh. S nějakým skvělým sporťákem. Třeba Fabii htp, nebo Junior.

reagovat
beastar
16. ledna 2022, 21:51
-1

Joo jenomže Rapid 1.2 TSI je proti Juniorce sporťák. Já bych hrozně chtěl najít třeba Octavii Active 1.4 MPI těch 59 kW. A pořádně to odzkoušet na limitu:D

ReVolte
16. ledna 2022, 08:37
1

Příběh!
Cokoliv co má určitou historickou, vývojovou či osobnostní vazbu na auto svět např:
- příběhy konstruktérů, f1 jezdců či jen neuvěřitelné povídky z autosveta.
- rozhovory s osobnostmi z automotive
- příběhy strojů na které se již zapomnělo nebo ovlivnili naše životy

Dále články jak o konstrukci tak hlavně testy ojetin, youngtimeru a samozřejmě aktuální produkce, jak to už umíte.

reagovat
Ev
Evlo
16. ledna 2022, 09:26
3

Tak Autíčkář furt zvládá i nějaký ty negativní věci a třeba recenze na vw caddy byla fajn, že se nebáli napsat jak ty věci nefungují. Za mě nikdo nepíše o takových těch věcech ze života autíčkáře, boje s pojišťovnama když člověk má nějak exotické vozidlo. Nebo třeba u nákupu nového auta, jak je problém zjistit reálnou cenu kvůli "slevám". Nebo třeba o tom jak to doopravdy je s dostupností aut a ne to co píšou mas media.

reagovat
Ju
Junior
16. ledna 2022, 10:48
-2

1. Dopady rozpadu Evropské unie na automobilový průmysl.
2. Petr Fiala se projel ve V8, zjistil, že je to drahej špás a prosadil zrušení spotřební daně z benzínu.
3. Modré zóny v Praze byly zrušeny

a tak :)

reagovat
Ju
Junior
16. ledna 2022, 10:50
-4

jo a ještě:

4. recenzi GR86, s tím, že navzdory současné době nebude stát přes milion s daní a při běžném, svižném používání (limity + 40/50), stále žere do 10l

krab
16. ledna 2022, 11:03
0

To ona snad fakt přes milion s daní stát nebude ... dozvíme se to podle mě už snad v únoru nebo v březnu ty ceny. To je teda se ti přiznám taky jediný nový auto na který se těším a i když je jasný, že se na všechny testovací co budou sletěj všichni novináři jak masařky na lejno, tak doufám, že se mi taky povede kousek uždíbnout a projet si to a udělat na to auto recenzi :-D

beastar
16. ledna 2022, 11:11
-1

To je super zase bude co hejtit za malý výkon, hnusný interiér a nulovou užitnou hodnotu. Díky japkonci.

Ju
Junior
16. ledna 2022, 11:48
1

Dyť to bude mít víc koní než RS ovce, ne? Takže street credit zaručen.

beastar
16. ledna 2022, 12:12
-4

No tak to bezpochyby. Přeci hothatche jsou trapný a co teprve ofce. Teprve až když dáš podprůměrný auto do karoserie kupé pomůžeš tomu dýchavičným motorem, nesmyslně zastaralým řízením a jako třešničku do toho umístíš interiér alá Daewoo Lanos. Najntys feelin. Samozřejmě manuál protože dobrej a schopnej pitralonhead, ten si přece řadí líp sám. Máš ultimate rejsin machina co tě naučí řídit a být lepším ultrapilotem.

Ju
Junior
16. ledna 2022, 14:37
0

ještě add krab: Já jsem původně myslel milion bez daně dokonce, jen jsem moc rychle psal a málo přemejšlel :)
Imo to do milionu S daní bejt snad ani nemůže. Dyť minulá generace končila na 0,9, pak teda ta Finálka za jedničku. Od tý doby čipy, korona, emise, píčoviny... Navíc, cenová elasticita je u takovýhle hraček imo fakt mrňavá, kdo to chce, tak dá 1,2, stejně jako by dal 1,0. Supra 2.0 je pryč, 3.0 je výrazně dražší, M2 to samý. U Yarisa to je něco jinýho, tam je pořád mimo evropskej trh konkurence v podobě STI, lidi jsou ochotný platit nesmysly i za 10 let starý EVO, muselo se to nacenit nějak "s trhem". U GR86 tahle potřeba imo nebude. Kór v Evropě, kde nemáš (narozdíl od US) možnost to porovnat s nějakým Stangem, kterej OK, míň feelinu, ale větší frajeřina a hlavně poooowa.

Uvidíme, co to udělá s cenama minulý generace. Upřímně jsem byl trošku na vážkách, že bych si jí koupil jetou na daily. Jako vopravdickej geroj, rok dva by mě to třeba fakt bavilo. Oproti STI provozní náklady míň než poloviční, stálo by to za zkoušku. Rozdíl oproti 2.0TDI by byl velmi pravděpodobně v nízkých desítkách halířích na km a to i při započtení toho, že naftu mám za velkoobchodní cenu. To by za tu srandu možná stálo, navíc bude asi potřeba / možnost udělat nějaký rošády doma s autama, současný daily by šlo do firmy, tak proč ne.
Jenže ony nějak zapomněly spadnout ceny, většina těch aut nemá odpočty, a pak jsou pro mě, jako pro IČO člověka, všechy BRZ v současný době na tipcars, prakticky stejně drahý, jako kdybych to před 2-3 lety kupoval nový. A to nedám, nejsem blázen a BRZ není Zonda...
Za, z mýho pohledu, rozumný peníze už jsou jen auta s 100-150kkm a to mě nezajímá. Chci ojetý, nikoliv dojetý auto.
Takže o jednoho nepuristickýho troubu v hothatch namísto pure šporťáku víc :)

Ju
Junior
16. ledna 2022, 14:38
0

...a nebuďte hořký šmoulové. 180 na dálnici a 140 na okresce jsou normální rychlosti, při kterých se dá drbat nohou za uchem.

krab
16. ledna 2022, 15:19
2

Přesně, jak říkáš Juniore, taky si řikám, že si Beast pěkně zapřeháněl ... Nový auto bude mít 231 koní a 250 N.m, to nebude vůbec špatný. Jiný auto než GR Yaris, pro trošku jinej typ jezdce, ale myslim, že to budou lidi objednávat jak na běžícím páse. I když ... o ten GR Yaris byl fakt zájem tak enormní, že kupátko to asi nezopakuje. Snad jich aspoň bude dostatek a nebudou hned vyprodaný. Takový lehce zákulisní info bylo, že to má být cca 900 s DPH , ale budou dvě verze. Jedna základní (asi Sport) a jedna s lepší výbavou (Premium). Podle mýho odhadu jak si osobně myslím že to Toyota nacení to bude : 879 základ a 979 Premium, takže s barvou prostě na tom milionu člověk nakonec bude.. Každopádně nemělo by to překročit cenu GR Yarisu, proto to odhaduju takhle. Ale necháme se překvapit.

S ojetýma to nejspíš trochu zahýbá, jsou předražený, na našem trhu obzvlášť. Jetý BRZ ani GT86 už bych dneska nekoupil, protože si myslím, že jsou fakt předražený, před těma 4-5 rokama když jsem ten jeden rok měl tu oranžovou 2012 ročník, tak mi přišla cena 400 co jsem kupoval adektvátní. Ale abych za podobně starý auto dneska platil za 400 ... to fakt ne

Ju
Junior
16. ledna 2022, 16:02
-3

Si nemyslím, že by vyloženě přeháněl. Ono s tím BRZ to v dobách největší slávy bylo jak s Teslou. Když si to koupit nechceš, tak tě to prostě nezajímá, jenže když kdykoliv otevřeš forum / fejsbuk / ledničku a hned na tebe vyskočí nějakej trouba a začne ti vysvětlovat, že každej majitel sedanu za 2,5mega si prostě chce co 2hodiny svižný jízdy postát na hodinu na pumpě s kamioňákama a žrát bagetu (nebo že 200 koní je uplně dostatečná porce výkonu a hlavně to spojení s tím vozidlem), ikdyž ses ho na vůbec nic neptal, tak tě to začne po čase srát a začneš ho prostě trollit :) Imo odtud pramení spousta hejtu na BRZ, prostě přehnaný fanboys. Něco jako Miaťáci :).
Ceny -> Samozřejmě netuším odkud čerpáš info, ale bylo by to snad jediný auto, který v průběhu několika posledních let extrémně nezdražilo. Navíc novej model... Bylo by to hezký, ale přijde mi to nereálný

krab
16. ledna 2022, 16:41
1

Jo, chápu a je mi to jasný ... ono je fakt, že přehnaný fanouškovství všeho nakonec vždycky leze na nervy. No, ty ceny říkám co si myslím na základě zprávy že to má být levnější než GR Yaris. Ale současně jsem si taky říkal prve, že to bude spíš dražší než byla poslední BRZ finálka. A doufám, že nebude... Za pár měsíců se to dozvíme.

beastar
16. ledna 2022, 17:13
-3

:D Šmudlové, co do toho dali těžký love už mínuskují. Wow jak nečekané. Koupit auto abych na něm buď musel dělat úpravy za XY anebo dostával bídu od kdejakýho Leona Cupra. To už je blbý no. 230 koní v roce 2022, tak to sorry už z toho respektem seru benzín v kostkách. Ten krouťák bych raději nikde nepsal. Každopádně doufám že to bude stát pod milion. Alespoň bude víc profesionálních pilotů na kterých si s chutí zgustnu. Až pojedou pilovat svoje božský schopnosti. Obzvlášť radost mi to dělá v rodinným Renaultu který má dokonce vzadu sedačky. To je když nemáš skill na to řídit takový vylazený fáro jako je Brz. A jo samozřejmě že na tom všem mají zásluhu přepálený fans. Tohle dostává i třeba ta zmiňovaná ofce RS. Já se hlavně bavím jak se vždy u těchto témat můžou některý Sennové umínuskovat. A proč? To auto za to nemůže, že část novinářů a část pitralonheadu neumí být kritická ke svým modlám. Jsou jak fanklub Lady Gaga.

Avex
16. ledna 2022, 23:46
0

Já bych k tomu zase tak kritickej nebyl, podle mě je výkon až fakt vedlejší. 230 koní není na sporťák moc, ale podle mě je takový auto hlavně o požitku z řízení a nepotřebuju k tomu 500 koní. Miata je koneckonců auto výkonově ubohý, ale řidičsky jedno z nejlepších aut ever.

fr
frujt
18. ledna 2022, 11:06
0

GR86 má být dle Toyoty nejdostupnější GR v nabídce. GR Yaris teď má ceníkovou 899t Kč s DPH.

Ronoath
16. ledna 2022, 17:45
1

Vlastně nevím, co bych si přál více. Možná jen nový článek každé ráno, nikoli večer, a vždycky v neděli něco pěkného - jak byly ty medailonky pilotů, historie závodů, test veterána a podobně.

Mě se to prostě líbí tak, jak to je. A spíše než podcasty bych věnoval čas třeba organizaci setkání více zajímavých aut - ať už nových, tak starých.

reagovat
Or
Oris
16. ledna 2022, 18:56
2

Chtěl bych si přečíst recenzi na auto co nerezaví, třeba Audi A2 nebo A8, potěšila by mě reportáž z https://1000milceskoslovenskych.cz/, potěšil by mě srovnávací test dodávkoidních autobusků pro 9 osob, VW T5/6, Mercedes Vito, Toyota Proace/Peugeot/Citoren/Opel a to v provedení ojetiny proti sobě, nový auta proti sobě.

reagovat
JanSevera
16. ledna 2022, 19:46
4

Já to vezmu trochu z jinýho konce, ne o článcích, ale o komentářích.
Bylo by fajn si číst komentáře od nepředpojatých lidí, co se hned nenaváží do ostatních, nemajících názor, že jediný nejlepší auto je "NA Miata" s "V8", apod.

reagovat
Kuře
16. ledna 2022, 20:06
0

Dvakrát podtrženo!!

...bohužel ale, bývávalo...

beastar
16. ledna 2022, 21:48
0

:D Však každý ví, že nejlepší je Tesla. A elektrická budoucnost. Hned teda potom jedině Miata NA s V8. Já bych řekl, že se tady psali daleko peprnější komentáře. Vedli daleko lepší bitvy. Třeba právě za vlny miát. Jen část lidí tady s věkem vyměkla. Třeba i ty Kuře. Bejval si držák... Dneska ti člověk něco napíše, nesouhlasí. A hned se ti zdá že je moc chytrý a všechno ví atd...

Takhle to tu právě nefungovalo. Byl tady nadhled. Občas i humor. Teď tady napíšeš cokoliv trochu mimo mainstream názor z fejsbučku a instáčku. A hned se vynoří moralisti a mínuskáři. A to teď nevztahuju na sebe, ale obecně. Takže místo takto podivných přání by bylo možné zamyslet se třeba každý sám nad sebou. Čím a jak tady přispívá.

Kuře
17. ledna 2022, 06:35
0

Ježíši Kriste, Bíste, rýpl sem si dl tebe jednou, slovy, jednou, tak už se přes to přece přenes;D;D

Jinak právě že já tady beru nevážně a s humorem drtivou většinu věcí, i tohle konkrétně píšu s úsměvem. Proto sem chodím, pobavit se...

beastar
17. ledna 2022, 12:01
0

Ok, jinak s tebou souhlasím. Někteří přepálenci a provokatéři to tu trochu občas rozvíří až moc. Jmenovat raději nechci. Já už to dávno nejsem.

Frankie
16. ledna 2022, 20:58
3

Test nealko piv, s osobním hodnocením těchto piv.

reagovat
beastar
16. ledna 2022, 21:42
1

Stella je hrozně hnusná. Jako asi všechny nealko piva. Nejlepší je MIATA NA s V8 jakože nealko.

Adam Forman
17. ledna 2022, 06:22
1

Ovšem toto je velmi nosná myšlenka!

jbigllesCZE
17. ledna 2022, 09:16
0

já vím, že je to trochu reklama, ale já bych tu čekal (či si spíše přál) nějaký článek o servise aut (je tu něco k Volvu). Ale mně by spíš zajímalo něco staršího, aby se člověk inspiroval. Jako majitel staré Pandy dost často stojím před neřešitelným problémem, který zpravidla vyřeší diskuze na fóru a jedná se o banalitu. A hrozně rád bych nakoukl pod pokličku Italmotori. Kluci jsou totiž hrozně nedostupní :)

reagovat
beastar
17. ledna 2022, 11:42
0

Ok:D Tak sem si musel trochu rypnout. Jinak s tebou souhlasím. Taky sem chodím číst a psát. S nadhledem. Sic chápu i fandovstvi, tak jen do jisté míry. Občas nám tu začíná dělat problémy věkový a kulturní rozdíl.

reagovat
Jenik
17. ledna 2022, 14:03
4

Zajímal by třeba někoho takový maly blog příhod, zážitků, průserů z nočních letů a přeletů taxíkem? Není to tedy přímo pro redakci, spíš jen pro mou línou prdel, už delší dobu si pohrávající s myšlenkou něco taky napsat.

reagovat
Viola Procházková
17. ledna 2022, 15:52
1

Koukej psat, lenochu!

Mechanik
17. ledna 2022, 19:54
0

Tak to napiš, na co čekáš

Jenik
18. ledna 2022, 15:37
1

Ok, a zajímá vás spíše obšírné podání a povídání ohledně taxikařiny obecně proříznuté různými zážitky (v tomhle duchu jsem zčal psát) nebo spíše jen vypíchnuté jednotlivé příhody tak jak si na ně vzpomenu? Zajímá vás něco konkrétního? Dále budeme bořit mýty, tak přihoďte nějaké zažité dogma ???? Dále, co se vám vybaví když se řekne taxikář? Díky za inspiraci

beastar
18. ledna 2022, 16:52
0

Zažité dogma... Všichni taxikáři kradou. Plus že to není žádná věda ani dřina. Když se řekne taxikář vybaví se mi E200 v Iight Ivory:))

Csaba
18. ledna 2022, 19:00
0

Jeniku, rozepiš se tak obšírně jak jen budeš chtít klidně i na víc dílů... :) Já si to moc rád přečtu, jistě to bude zajímavé víc než dost. Já třeba už ani nevím kdy jsem naposledy jel taxíkem, tipuju že je to minimálně 10-15 let :)

Jenik
18. ledna 2022, 19:12
0

To je asi mýtus numero uno, teda mimo Prahe. Každopádně díky :)

Mechanik
17. ledna 2022, 20:00
1

No, co dodat, už tu zaznělo hodně dobrých námětů.
Já bych rád kalendář akcí, do kterého bychom všichni přispívali.
Víc srazů a víc projížděk se zaměřením na region, pokaždé někde jinde. Místní Autíčkář by mohl pomoci.

reagovat
Augi
předevčírem v 12:06
0

Kdyby tě zajímaly čistě trackdaye, tak na to jsem už před léty vytvořil Google kalendář, který stále plním: https://augi.cz/autickarnik/

beastar
předevčírem v 12:44
0

Augi: Mě spíše zcela vážně zajímá jaká je motivace k tomu učit se Katalánsky. Sám mám jazyky rád a pár jich znám, ale všechny kromě češtiny a italštiny. Jsem se učil buď ve škole, nebo kvůli práci/obchodu. A to během celého života postupně. Nikdy mě nenapadlo říct si tak teď se naučím afrikánsky protože chci. Třeba to tam někde píšeš, ale neměl sem čas to studovat blíž. Jinak kalendář akcí dobrý.

Mechanik
předevčírem v 19:10
0

Super, děkuji za odkaz

briza
17. ledna 2022, 21:12
1

Uvítal bych, kdyby někdo zpracoval historii vozů Jiřiny Bohdalové.

reagovat
beastar
17. ledna 2022, 21:38
0

Ona má řidičák?

Opelfahrt
18. ledna 2022, 01:05
0

Tak tam by to byly možná zahradní traktory od Bédy Trávníčka a snad ještě ten jejich slavnej Cadillac CTS (nic proti tomu autu).

Va
Vasek7
18. ledna 2022, 13:27
0

* Cestopisy a/nebo automuzea
* Historie automobilek (Vauxhall v prvni rade)
* Engine swap v ceskych podminkach - nevzpominam si ze by tu byl clanek
* Kombinace aut v garazi - na webu kde se kazdy tvari ze ma nejmin 3 auta je s podivem, ze se nikdo nikdy nezabyva otazkou typu "mam 200 tisic a chci za to 2 auta - jedno hezky a druhy prakticky"
* "Shopping guide" na tech 5 proflaklych aut-> Jasne, serie "Vyberte mi auto" je super, ale jenom podle rocniku, motoru si auto nekoupim. Jeste je potreba minimalne obvykly seznam zavad a jejich cena, co je prvovyroba, co druhovyroba a co se koupit neda
* "Škoda Rapid: Jak to bylo tehdy a jak se to zdá dnes" - to byla dobrá kategorie článeku, zda se mi to, nebo potom už podobého nevyšlo?¨

P.S. A placená verze by mohla mít filtr ktery schová těch 8 místních všeználků kteří píší stejné věci pod všechny články

reagovat
beastar
18. ledna 2022, 15:19
-1

A kdo by sem pak psal? :D Tohle vždycky pobaví. Nebylo by lepší kdyby placená verze vůbec neměla komentáře? Bez podnětu není diskuse. A ještě poznámečka mistře... Tady je nějaká povinnost číst komentáře, nebo to od těch 8. Proč zrovna 8. Efektivní by bylo napsat 7. Protože 7 statečných... Jinak asi dobrý. Jen mám pocit že 3 auta má i v Čechách často průměrná vesnická rodina... Jen Krab má deset a já pět. Protože Krab je korýš. A já nejsem dislokován v ČR.

Za 200 000 dneska skoro nekoupíš jedno normální auto. Natož hezký a ještě k tomu praktické. Navýšil bych to na mám půl miooo. Hezký den a hodně zdaru!

Ju
Junior
18. ledna 2022, 15:31
0

Ty vole teď přemejšlím, jestli sem se dostal do výběru

beastar
18. ledna 2022, 16:50
0

Junior: To nevím to záleží koho Vašek považuje za... všeználka. Jestli obecně kohokoliv, kdo se odváží mít názor nebo zkusit diskutovat. Nebo pěkně po bolševicku jen ty s kterými osobně nesouhlasí. Případně je pro něco nemá rád. Tuším že jedna z věcí který tě u něj zařadí na švarclist je když si dovolíš mít víc jak dva vozy.

PeterLuk
18. ledna 2022, 20:33
1

Za mňa: viac starých krámov a dostupných áut z druhej ruky, viac rarít a u nás neznámych áut, Amerík, viac ohliadnutí za nedávnou automobilovou históriou a jej miľníkmi.... Testy moderných áut má každý jeden automobilový magazín a web. Za to články o autách z druhej ruky, testy rôznych shitboxov, ale aj drahších rarít na Autičkári sú proste iné. Boli to práve tie, ktoré ma na Autičkár priviedli, pretože narozdiel od iných webov sa nevenujete len poruchovosti a cenám, ale aj zážitku z jazdy a špecifikám a charakteru konkrétneho auta, a dopĺňate to skvelými fotkami. V poslednej dobe tu už žiaľ trochu zapadajú. Chápem, že zohnať takéto autá nie je také ľahké a nie sú také dostupné, ale mňa to baví viac.

No ale keĎ už sme pri tých moderných autách... Nejaké praktické porovnanie nových elektromobilov by som si prečítal, Enyaq vs Ioniq 5.

reagovat
Opelfahrt
předevčírem v 14:16
0

Porovnávání EV? Radši ne. Chtěl jsem napsat, že chci míň EV, a pak jsem se na to vykašlal.
Ale tak to teda napravím: chci míň testů EV! :-)

HeavySmoker
předevčírem v 14:27
2

Chcel by som testy legendárnych áut, hlavne za účelom demystifikácie rôznych fámov a snahy zistiť či dostoja svojmu štatútu. Veci ako staré bavoráky, Porsche, nejaky Mamut alebo starú Alfu. Inak som s obsahom Autíčkara maximálne spokojný.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Firebird Trans Am 6,6 V8 1977
Pontiac Firebird Trans Am 6,6 V8

1977 rok výroby
240 koní výkon
6 600 ccm objem

Pontiac Solstice cabrio 2008
Pontiac Solstice cabrio

2008 rok výroby
175 koní výkon
2 400 ccm objem

Ford F350 7.3 Powerstroke V8 Diesel MT 2003
Ford F350 7.3 Powerstroke V8 Diesel MT

2003 rok výroby
275 koní výkon
7 300 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Supreme  1992
Oldsmobile Cutlass Supreme

1992 rok výroby
191 koní výkon
3 130 ccm objem