Jyrki
Jméno | Jiří Krč |
---|---|
Bydliště | Prostějov |
Registrace | před 4.6 rok. |
Poslední aktivita | před 25.1 min. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 125 |
Pozitivních komentářů u článků | 49 |
Negativních komentářů u článků | 13 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
GET OUT&DRIVE vol.4
road trip Buchlovské vrchy od rozbřesku do setmění
Posledních 50 komentářů
Chodci jsou postradatelná skupina předurčena k zániku. Postupně mizí na e-koloběžky, e-kola, hoover boardy a jiné postředky, v budoucna pak jistě na raketové boty a nebo teleportér.
Kdy už konečně Greta řekne, že záchrana planety je důležitější než ochrana zdraví lidí a v souladu s tímto poselstvím a přesvdčením začneme zase dělat placatejší kary, s menší čelní plochou a hlavně nižší hmotností?
S Milano je obohacením výrobního programu? Nebo nahrazuje Stelvio, Tonale? Bylo období, kdy Alfa měla v portfoliu snad 4 auta (147, 156, 166 a Gtv) a já chtěl všechny, a teď mají modelů...a vlastně nechci žádný. A nemám pocit, že ten odklon toho co chtějí fandové Alfy k tomu co chce BFS (běžný Franta spotřebitel) by jim přineslo růst a komerční úspěch.
Ta barva je dobrá. Ale dál kromě znaku na autě nevidím důvod proč ano.
Ale několik proč ne:
SUV
V Maserati se definitivně posunuli do doby displejové, takže tu jsou hned tři hlavní zobrazovače.
Převodovka: osmistupňová automatická
Provozní hmotnost: 1895 kg
Cena (Grecale Modena): 87 160 € bez DPH + čtyřválec 1 995 cm3 MHEV
Nedá mi to a musím se vrátit k tomuto článku. Sainz je v životní formě, pěkně nakládá LeClerca. On už v minulosti v Torro Rosso byl více než vyrovnaným týmovým kolegou Verstappenovi. Vedle žádného jezdce nepropadl. A letos se zdá, že je leaderem Ferrari on.
Zatímco Hamilton předvádí svoji klasiku. Když není na špici nebo mu auto nevyhovuje, je téměř neviditelný. A ten věk...Ferrari nemohlo udělat větší chybu.
už opravdu dlouho vlastním Alfu Spidera, model 916. Na zimu jej zazimuji a pravidelně se mi po něm rok co rok stýská když přijde únor a už myslím na to, kdy jej zase proženu.
S příchodem rodiny taky rok co rok dumám, jestli jej neposlat do světa a nekoupit si něco s plátěnou střechou, co nás odveze všechny čtyři. A za těch 5 let co je nejmladší dítko na světě, jsem nepřišel na nic, čím bych toho Spidera nahradil.
Snad jen Lancia Beta Spider...
já mám 308 SW dodnes, je to auto pro manželku a nehodlá se ho vzdát. Prostorem skvělé. Chtít víc místa vevnitř, muselo by to být větší zvenčí a to už by manželka nezkosla, bylo to vnějšími rozměry maximum. Vzhledově strašný, kvalita některých věcí bídná - třeba volant co se loupe. Opravuju to sám, pokaždé když ns tom něco dělám, tak říkám: "zasraní francouzi, zlatí italy!"
Ale jezdí to celkem za pusu. Ale i tak stříhám metr, kdy to půjde z domu a přesvědčím ženu na něco jiného.
Ale řadit to mezi nejhorší auta z Francie? Za mě ne.
trochu jsi mi dal vzpomenout na vtip: "je zajímavé, že když šla ode mě večer milenka, věděl to celej barák...no a když vykradli byt, všichni spali."
Ono je toho na nasrání mnoho, dnes si totiž každý myslí, že si může dělat co chce a policie jen přihlíží. A tak elektrokoloběžky a elektrokola jezdí klíďou padesátkou. Kola jezdí po chodníku mezi chodci, ale taky klidně prostředkem pruhu, i když mají pruh pro cyklisty. Vystavěli se cyklostezky, ale mnohdy jsou to jen chodníky, kam je s kolem trest jet, protože je to úzký a je tam nevhodný povrch, třeba zámková dlažba, což na silničce fakt není žádný med. Atd atd atd.
Policie nedělá pro bezpečnost na silnicích nic. Umí jen buzerovat, měřit na přehledných úsecích. Jde o jen o jinou formu výběrčích daní.
absence Sainze na závodě tento víkend dala šanci Bearmanov. Sice máme jen po kvalifikaci, ale myslím si, že se Bearman skvěle uvedl. Pokud Ferrari chtělo změnu, může zkusit si šampiona vychovat. Ten vítěžný tým taky nevybudují přes noc, za tu dobu může Bearman klidně dospět do mistrovské formy...zkrátka a dobře, čím déle to je od toho oznámení podpisu s Hamiltonem, tím méně ten krok chápu a tím je pro mě obtížnější jej přijmout
Tak pokud bychom se bavili vyloženě o určitém modelu, bude jich spousta (Citroen 2CV, Citroen 11 Traction Avant - když ho měl děda, tak jsem nebyl na světě, Opel Kaddett....). Ale od většiny značek jsem si vyzkoušel alespoň nějaké auto nebo víc modelů. Ale třeba Dacii žádnou.
Pokud bych se omezil na nějakou skupinu, třeba dostupné dvousedadlové kabriolety, tak MG F.
Jseš :-D
Jako 504 Coupé se taky libí. Ale to jsou tak dvě věci, s kterými souhlasím.
Staré moudro říká, že pokud není olej pod autem, není ani v motoru...
406 Coupé jsem měl, s motorem 3.0 V6, který je opravdu těžký na předek a v zatáčkách to bylo znát. A i když V6 zněla pěkně, nezněla tak pěkně jako Busso. A taky Bussu stačilo 2.5 litru na stejný jízdní dojem.
Interiér 406 je fádní, je obrovská škoda, že nepustili italy i dovnitř.
To auto mě bavilo asi dva měsíce, pak si ho půjčil Karel TB na pár měsíců. Za tu dobu jsem zjistil, že mi vůbec nechybí a poslal jsem ho dál.
Zvenčí dál 406 Coupé považuji za jeden z nejkrísnějších Peugeotů všech dob a jedno z nejkrásnějších aut minimálně své doby, ale většinu času bohužel člověk s tím autem má před sebou pařížský taxík, takže si to pořádně neužije. Škoda, byl to zmařený potenciál.
ano, byla to otevřená soutěž, i když samozřejmě základ byl velmi podobný. Peugeot když nasadil 307CC, tak měl i pokus se 4stupňovou převodovkou. Všichni kroutili hlavami a evidentně byla kvůli tomu i špatná nálada uvnitř týmu, kterou Gronholm ventiloval do světa legendární hláškou
ano, rozpočtový strop tam je, ale týmy si jistě cestu najdou. Konec konců, Ferrari otevřelo program pro hypercar v Le Mans serii. Ta továrna myslím ve stropu není, ale ano, maji omezené hodiny ve větrném tunelu apod. Záleží, jak dokážou být kreativní. A pokud už chtěli utrácet prachy za jezdce, raději měli vyplatit třeba Norrise
mimo Wingmana, zadupal jes Kovalainena.Ale urcite je to malo.
A ano, Sainz je dle meho nedoceneny.
pro mě je Hamilton dost možná nejméně sympatický jezdec celé formule 1, takže jeho přestup k mému oblíbenému Ferrari je mi trnem v oku.V jeho věku už nejde o nic jiného než splnění si snu a rýžování peněz. Já bych raději, aby ten balík byl dán na vývoj, posilnění inženýrské struktury nebo do modernizace továrny, technologií. Nebo k přilákání toho nejlepšího co lze dnes na jezdeckém trhu najít - tím jsou Verstappen a Norris.
Proč se má nejslavnější tým historie spokojit s jezdcem za zenitem, který už dlouho není nejlepším, pokud nejlepším kdy byl. Ani Alonsa, ani Buttona neporazil, byla to spíše plichta. A s Rosbergem ta bilance byla taky 2:1.
Doufám, že LeClerc Lewise zadupe do země a pošle ho do závodního důchodu.
Ten motor V10 nebyl Ligier, ale Alfa Romeo, navržený v souladu s pravidly pro tehdejší formuli 1 nebo skupinu C. Více o něm na Wikipedii. Objevil se v určité fázi i v připravovaném speciálu skupiny C, ale velmi záhy v tom speciálu zkoušeli motor Ferrari V12/65. Nejspíše zde zapracoval koncern, proč vyvíjet dva nákladné motory, když Ferrari bylo v F1 aktivní, pokračovalo s vývojem svého motoru...bohužel ten speciál skupiny C se také nikdy nedočkal ostrého nasazenní.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Tipo_1035
Pokud jde o tu Alfa 156 GTA, v třídě superturismo pro vozy s motorem do 2000 cm, mohli těžké použít Busso a nepřinášelo by to žádný benefit proti jiným lehkonohým čtyřválcům.
obecně, jízda bez zapnutých světel by měla být řešena rázněji. To je dle mého vázné pochybení.
Jsem rád že povinné ručení budou platit třeba elektrokoloběžky. Nelíbí se mi některé věci kde se časem polevuje. Kola na chodníku kde jsou nebezpečená chodcům, vystavíme cyklostezky, ale pokud není silnice označena cedulí zákaz vjezdu cyklistů, tak je to doprovolné zda po ní cyklista pojede.
Tolerance k odbočování cyklistů doprava na značce dej přednost v jízdě. Ne, ten cyklista není placka vystřižená z lepenky co nic na šířku nezabírá. Zrovna dneska mě jeden pěkně namíchl. Zastavil autobus, dával mi přednost, bylo již šero a za tím busem naprosto neočekávaně se vynořil cyklista co si řekl, že doprava přece může najet bez problémů. O pár metrů dál silnice zúžená kvůli ostrůvku uprostřed. A policajti tohle nechávají být.
Dle mého není třeba měnit stále pravidla a přitvrzovat, stačí začít vyžadovat co už platí.
do města možná, ale děti bych musel nechat doma. Do práce jezdím v 99.9% sám a mám to 15 km, takže by se dalo říct, v dosahu elektromobilu, ale cestou (kvůli času), vyzvedávám děti ze školky. To by asi zase běžěli za mnou.
Ale to pak vlastně dává ekologicky smysl i můj oblíbený Lotus 7, je to malé, lehké, nemá to obří motor, takže spotřeba bude proti dvoutunovému SUV taky někde jinde :-)
Možná by to dávalo smysl pro různé rozvozy pizzy apod. Ale ti většinou jezdí v elektromobilu typu Škoda Citigo apod, což takové smysluplné elektroauto docela je.
ať je jakákoliv, na holce se mi to prostě nelíbí. Tetování se mi teda nelíbí vůbec, stejně jako jakýkoliv jiný projev těloprznění, ať už jde o jizvení, piercingy či jiný blbosti.
tak ono nic neni jednoduchý. Když jsem byl na prahu dvacítky, taky jsem chtěl jezdit, dělal jsem mechanika u jednoho menšího týmu, sbíral zkušenosti. Náš jezdec mi vždycky říkal: "točit kolečkem umí každej, ale sehnat si na to prachy, jen ti nejlepší." Spousta talentovanejch kluků se k tomu nakonec nedostane a nemá šanci ukázat co umí. A upřímně, na onlyfans o ně nebude zájem a musí najít jiný zdroj. V tomhle to maj holky vlastně o dost jednodušší. Ale zase v jiných věcech je to obráceně a já bych s nima teda neměnil.
nebyla to nějaká kráska, ale škaredá teda taky rozhodně nebyla. Normální holka. Což taky preferuju. Co ale úplně nesnáším, to je tetování.
Dialogos byl jednim z nejkrasnejsich konceptu Lancie a i kdyz uz tu byl Thesis, kdyby to dnes vyrabeli, porad by to byla pecka a sve kupce by si to naslo.
Uz v unoru by mel prijit novy Ypsilon, ale dle toho co uniklo, spis bych uvital v produkci prave Dialogos :-D
každý má nějaké potřeby a preference a těm auto přizpůsobuje, ale to pokrytectví mi vadí. ReVolte, s tím služebákem to úplně neberu. Já měl služebák v předchozím zaměstnání a i když se u nás kupovala primárně Škoda, postavil jsem si hlavu a prosadil si Fiata. Ano, vzhledem ke car policy jsem musel udělat ústupky - žádný sportovní model nebo sportovní verze, nadiktovaná barva a musel to být nafťák. Služebák má svoje nesporné výhody a chápu, že člověk v lecčems ustoupí, ale pokud něco tak moc nechci a je mi trnem v oku, tak určitě by za to měl zabojovat a leccos se dá dosáhnout.
dost možná jen Reliant Robin. Ne vážně. Každý rád něco jiného - někdo velká auta, takže když si můj bývalý šéf pořídil SUV, neodsoudil jsem ho, i kdyz tu kategorii aut nesnáším, věděl jsem přesně, že on je cílová skupina. Někdo rád oldies, někdo spotřebák atd. Ale pokud někdo roky hlásá že by nemohl třeba mít Octávku (každý nechť si doplní co chce, já to beru podle jednoho reálného člověka), každýho kdo ji má kritizuje a pomlouvá a pak v ní sám přijede, je zbaven úcty spolehlivě.
pro letošek jsem měl jen skromná přání, rozjezdit Deltu HPE a absolvovat s ní konečně sraz Lancia klubu, což se mi podařilo. A postavit na značky Gammu Coupé. A i tohle jsem si splnil.
Pro ten příští nebo přespříští rok bych měl přání taky dvě, absolvovat road trip po západním pobřeží Italie s vozem katergorie GT s Karlem TBI a uspořádat sraz vozů Lancia s karoserií coupé.
Díky, pěkné. Ale stejně mám nejraději klasiku
já už mnoho a mnoho let kupuji karavan. Začínám vybírat podle velkolepého vnitřního prostoru a když jsem spokojený s vnitřkem, kouknu na motor, protože chci, aby to taky trochu jelo. Pak chci lepší brzdy, to je základ. A mělo by to být i hezké. Nemělo by to mít obrovskou čelní plochu, chce to trochu sportovní siluetu. A pokud by to mělo stahovací střechu, ideál. A nakonec se na to podívám a je z toho dvousedadlový benzinový kabriolet. Končím výběr, kabrio už doma je, tento rok zase karavan nebude...
ale je to s podivem, protoze poslední Ypsilonka nebyla pěkná ani tehdy a za tu dobu jsem ji na chuť nepřišel. Tu obludu vytaženou z vody bych nejraději neviděl. Je poplatná době, otřesná kola, nápis v černém pruhu mezi zadními světly, ostré linky. Elegance je nenávratně pryč. Ale pokud to bude obchodně úspěšné, značka se díky tomu udrží a ještě někdy přijde se skutečnou peckou, tak to téhle kreatuře odpustím a vezmu ji na milost.
Ne, podle francouzských novin byla z kanálu na Rhone vylovena Lancia Ypsilon. Tam byl plan na predstaveni v unoru 2024.
no já bych nebral turbínu nebo nějakou 1,4 - 1,5. Ale litrových Fiatů Uno se pořád ještě v inzerce válí dost. Toho by mi tak líto nebylo. A alespoň já mám mnohem raději Uno než Punto.
já bych si vzal Fiat Uno, nenáročné auto, velké uvnitř, malé zvenku.
Předně musím říct, že jsem v podstatě zaujatý. Mercedes mě uchvátil snad jen starým "Gullwingem", jinak se mi ta auta prostě nelíbí a tento model není vyjímkou.
Ale napsal to Jarda a ten titulek byl tak řvavý a konfrontační, že jsem si to musel přečíct. Tolik superlativů a tolik nadšení z toho čiší, že jsem hned otevřel inzerci, A to navzdory tomu, že se mi to auto nelíbí. Nicméně miluju kabriolety, tak si to nějak sám sobě obhájím. Je to opravdu pěkné čtení.
Nicméně stačí se podívat kdo dnes reprezentuje Mercedes třeba v F1...Wolff, Hamilton. Jsem vyléčený, inzerci zavírám a Mercedes si sám sobě zakazuji, je mi jedno jak moc je dobrý, není to moje krevní skupina.
co je TT? A proč je ISOFIX nutnost? Já jej buď nemám nebo ani nevím že jej mám a nikdy mě to netrápilo.
První auto které jsem si koupil za své peníze byl Fiat Uno Logo 1.5 i.e., byla to verze SX. Nechal jsem si ho dva roky a pak šel sbírat automobilové zkušenosti dál. A to je auto, po kterém se mi stýská nejvíce a nejčastěji. Zrovna se jedno Uno Logo s tímto motorem prodává a 22k na Bazoši a já mám silné nutkání si "zavzpomínat." Ale mám těch auto moc, takže nejspíše vyhraje rácio.
A chystám se už 3/4 roku na prodej Lancie Dedry, protože to doma potřebuju trochu zredukovat a z aut co mám doma mě baví nejméně. Ale nějak se nemůžu donutit ji dát do inzerce...
Každý rok se chystám prodat Alfu Spidera, typ 916 phase2. Největší to nutkání mám, když už je hezké jaro, dalo by se jezdit bez střechy a já nemám hotové práce co jsem začal. Letos jsem o tom uvažoval téměř do konce června. Ale stačí jedna jízda po tom co vytahnu značky z depozitu a prodej se nekoná. Mimochodem, před cca 7-8 lety ten prodej byl hodně seriozní a já objel větší množství aut, kterými jsem ji plánoval nahradit - mezi nimi i SLK, stejné generace jako bylo v článku. Ale po projetí všech adeptů jsem měl jasno, koupil bych si jen jiný Spider, taky 916, ale třeba v jíné barvě, s jiným motorem a s červeným porno interiérem. Ale tomu se zdárně bráním, přece jen, to své mám víc než dekádu, což je kus historie auta a vím, že každou zimu je zazimované...ne, to nikdy neprodám. A pokud v květnu neuvidíte inzerát na něj, tak s ním jezdí dodnes.
Průměrný věk mého vozového parku je 29,82 roku. To nejstarší má 52 let, nejmladší 14 let (rodinný kombík, kterým jedu jen o dovolené, jinak jej jezdí žena a mě děsně nebaví), celkem 11 kusů, většina kolem 25-28 let. Mám úplně jiný problém, žena by ráda něco novějšího a já nevím co, nic se nelíbí, nic mi nevyhovuje, já bych se nejraději toho kombíku zbavil bez náhrady.
Pokud jde o bezpečnost, budu chytat mínusy jako Mechanik. Rád si zablbnu, ale snažím se to dělat rozumně, když mám prostor nebo si to nechám třeba na nějaké malé letiště, sraz, okruh atd.
Jinak taky neplánuju bourat a za dobu co jezdím, jsem nevyzkoušel k čemu jsou airbagy a jak by to moje auto dopadlo po nějaké srážce. Moderní auta neberu jako výhru, třeba široké A sloupky s airbagem se mě snaží zabít každý den, vždyť se za nimi za určité situace schová přijíždějící auto, u některých aut s brutálním sklonem předního okna a masivního A-sloupku i kamion. To je nebezpečné každý kilometr a moderní asistentni a airbagy to fakt nezachrání, ty jsou v té chvíli už úplně zbyteční.
Nicméně provozování starých aut má svoje úskalí a je pravda, že někdy to prostě měsíce stojí jen proto, že člověk hledá náhradní díl. To se stává a ne že ne. Ale stejně bych neměnil, zlatá stará auta.
mně to zatím moc netlačí, mám dva dobrý gumaře s kterými jsem spokojen a jezdím s důvěrou k nim, ne moc často, protože mám hotový sady a přehazuju celý kola. Ale ano, pokud pominu ty dva, tak jsem měl větší počet těch kde to byla tragédie.
nemám zouvačku a vyvažovačku na gumy, taky si zatím nedělám karosářskou a lakýrnickou, jinak už dělám vše sám
pod to se podepisu.
A k Peugeotu jen dodam, posledni opravdu pekny Peugeot byl 306 a 406.
to byla recenze nebo recese?
830k za něco takového? Vždyť je to extrémně ošklivé, zvenčí i zevnitř. Má to ubohou 1.2 o třech válcích s turbem. A hovořit o jednoduchosti už jen při pohledu na interiér a výňatku z výbavy je úplně mimo. A na závěr srovnání s 404, naprosto směšné.
Karle, já bych to s tím designem tak negativně neviděl. Když srovnám Diablo a Cizetu, na obou jsou designované prvky, které převyšují to druhé. Kdybych si měl vybrat, bral bych Cizetu...v kabriu
Krabe, já určitě nechci auto na "V" značkách. To je omezení, které nejsem ochoten akceptovat. Ale ano, místo EKO raději testace HV. Nicméně na bílé to půjde jen letos, od příštího roku, pokud mám správné info, tak auto bez Euro3 už JEN na "V"
Krabe, to máš pravdu, ale třeba ta Gamma je z konce 70.let, ta fakt není Euro3. A ono není moc aut na mém seznamu co plní Euro3 a výš.
já jsem stále v psychické pohodě a auta, stará, mě baví stále. Baví mě se v nich hrabat. Těším se na pěkné počasí, na květen kdy vyzvednu značky z depozitu k Deltě, Spideru (ještě včas dorazit rozdělané věci na nich), Karel vytáhne Mase a že vyrazíme opět na nějaký východ slunce.
Těším se, že dám na značky Gammu Coupé a konečně ji pořádně proženu a že letos stihnu nějaký ten sraz.
Manželka se mě ptala jestli se už těším na dovolenou. Asi bych se i těšil, nejen opět tím nejmladším, největším co doma je. 308 SW mě opravdu nebaví, vlastně žádné nové auto mě nebaví, Štve mě každá služební cesta, protože je Golfem, Scalou nebo nějakým podobným nesmyslem.
A vypadá to, že letos je poslední rok kdy na bílé značky jde dostat staré auto dovezené z Evropy, tak možná jen mám menší depku z toho, že spoustu snů už si vyplnit nestihnu. Ale to hned přejde a stočí se to k úvahám, že zbývá 3/4 roku a co by se dalo stihnout...
pár pomatenců volá po zákazu aut, ale nenabízí žádnou alternativu. Já auta miluju, jezdím s nimi i čistě pro radost. Ale využívaj je musím i na cesty, které bych raději absolvoval jinak.
Rád a poměrně často jezdím na koncerty, většina jich je v Praze. V minulosti jsem hojně využíval vlak, hlavák je kousek o Lucerna Music Baru, Archy a jiných klubů. A večer člověk sedl na Košičan a jel domů, aniž by po celém dni v práci, cestě do Práglu a koncertě riskoval únavu a mikrospánek za volantem. Ale každý rok je to horší a horší. Poslední vlak jezdí v čas kdy člověk ještě stojí v klubu.
Takže teď už i tyhle cesty realizuje výhradně autem.
Pokud chtějí aby lidi využívali více hromadnou dopravu, museli by ji sakra zefektivnit.
Auto je zkrátka nenahraditelný pomocník, kdo proti němu protestuje, neví co dělat se svým životem a volným časem. Navrhuji taková individua pořádně zaměstnat.
ono záleží co je to za auto, jiný požadavek bude mít na auto rodinné a jiný na auto pro radost. Osobně se nejlépe cítím v interiéru Alfy Spider 916. Ano, materiály by mohly být třeba kvalitnější, mám rád dřevo a tohle to nenabízí, ale stejně, usedám do ní nejraději.
Obecně nemám rád displeje, nemám rád, když mám některé informace, například o spotřebě, dojezdu, průměrné rychlosti apod. pak mám tendenci se hlídat, zvyšovat dojezd a snižovat spotřebu, nebo naopak u objemnějšího šestiválce zkoušet jaké nové maximum spotřeby a maximálky se dá dosahnout. A ve finále jsem z cestování jen víc unavený. "Hloupé" auto bez palubního PC je pro mě nejlepší a jízdu si víc užiju.
Nemám rád vestavěné navigace, většinou jsou k ničemu, špatně se aktualizují a zastarají. Když potřebuji navigaci, zapnu ji na mobilu.
Co v mnoha autech postrádám a rád sleduju, je tlak a teplota oleje. To je ostuda, že to v autech není a týká se to bohužel i mnou chválené Alfy 916.
Co mi vadí extrémně, to je nelogické ovládání mlhovek. Už jsem to tu psal a zopakuju to i nyní. Přední mlhovky řidič použít může, zadní musí. Někteří výrobci, a není jich málo, neumožňují zapnout zadní mlhovky bez toho, aby přední člověk neměl zapnuté taky. Já třeba přední nepoužívám vůbec, nevyhovují mi. Upřímně, raději pak poruším předpisy a nezapnu zadní, než bych rožnul ty přední, které mi vadí.
A při tom technologickém skoku který se udál, by se mohl některý výrobce zamyslet nad užitečnými funkcemi, například když mě někdo dojede zezadu nebo vjedu do města, aby zadní mlhovku automaticky vypnul, ať to nemusím dělat manuálně a neosplňuju řidiče za mnou.
Poslední komentáře
- frite, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Tak jestli se klasickou koncepci kabiny myslí sedan tak ten snad... - rock, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Bože můj ty detaily. Ať mi nikdo netvrdí, že ty budíky... - Bigg.I, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Ta hmotnost je velice OK. Když porovnám s Fordem Gran Torino... - Trinom, u blogu AKTUALIZACE 2024 : Smolíkova...
Smoldo, dva postřehy. Jednak někam zmizely obrázky a pak jak se řeší... - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
S tím dochlazováním to u Mita nebude tak horké. Má turbo... - James, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Pěkný úlovek! Přirozeně nekonečně víc pozornosti sklízí... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Spis vznik komunismu. Neb se tim eliminuje soukrome vlastnictvi.... - Ronoath, Nový Citroën C3 Aircross: Indická...
Podle receptu z C-Elysée ukuchtili nový dort, byť s jinými... - Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů