Jyrki
Jméno | Jiří Krč |
---|---|
Bydliště | Prostějov |
Registrace | před 5.0 rok. |
Poslední aktivita | před 1.3 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 137 |
Pozitivních komentářů u článků | 57 |
Negativních komentářů u článků | 13 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
GET OUT&DRIVE vol.4
road trip Buchlovské vrchy od rozbřesku do setmění
Posledních 50 komentářů
zemi původu :-D a podobný vzhled. Jinak jsou odlišné jak jen auta mohou být. Boxer versus řaďák, přední pohon versus transaxle atd. atd.
Mimochodem, co tu nezaznělo, Lancia Flavia a 2000 měli boxer s rozvodem OHV. Někde jsem chybně četl o Gammě, že měla další evoluci tohoto boxeru, což je nesmysl, Gamma měla úplně nový boxer s rozvodem OHC. Z hlediska zvuku, OHV boxer má něco do sebe
Po nějaké době zase Honza překvapil a potěšil. Lancii 2000 mám rád, zejména ve verzi HF Coupé, kterou sám mám, byť čeká na navrácení zašlé slávy. Je to tak krásná, jak jen Lancia může být. Měla i další prvenství. Větrák chladiče zde poprvé není pohánět nuceně z hřídele motoru, ale elektricky. V dobovém prospektu to Lancia hodně propagovala.
A ano, byl to facelift Flavie, kdy auto vlastně od sloupků A po C zůstalo stejné, ale dostalo novou příď a záď. I z toho důvodu tam zůstala ta zastaralá listová pera.
Mnoho lidí říká, že je to poslední pravá Lancia. Síla plechů, kvalita zpracování to potvrzuje. Na YouTube třeba bylo vyzdviženo, že overengineeringem je například kapota jištěna plynovými vzpěrami a ještě i mechanickou podpěrou.
Nicméně poslední opravdu svébytnou Lancii byla dle mého opravdu Gamma. Vlastní podvozek, brzdy super-duplex a vlastní pohonná jednotka. Na Gammě toho opravdu z Fiatů moc nenajdete, pokud tam vůbec něco je. Ale kvalita zpracování a materiálů už je cítit cost savingem, interiér už je fádní, i když sedadla jsou tvarově pěkná a opěrky hlavy na Coupé jsou velice elegantní. Gamma také už má nápravu, kterou v další modifikací převazala Delta. Však také jízdní vlastnosti Gammy jsou vyzdvihované.
současná auta mě nezajímají a novou nabídku vůbec nesleduji, já si jen opečovávám svůj vozový park. A pokud se podívám směrem dozadu, tak Lancia a Alfa Romeo.
Zmocnila se mě nostalgie. Báru jsem měl řadu let, byl to můj první kabriolet a mám na ni hezké vzpomínky, byla zábavná a velmi spartánská. Ta 1.8 ji slušela, pokud byl ok variátor, měla i pěkný zvuk.
Nějakou dobu jsem s ní fungoval jako s jediným autem a zažil jsem s ní zimní období, každý se mě ptal, jestli se to vůbec pod střechou vytopí. Vytopilo se to úplně v pohodě a rychle, pokud nebyl vlhký mráz a člověk se do auta dostal.
Servisovatelnost byla naprosto ok, pokud člověk nepotřeboval plechařinu. Ve 140 km/h vzít předkem zajíce byl docela drahý špás, ale opravit to šlo. Dnes by to byl asi zatraceně velký problém, taloši origo náhradními díly podporují svoje auta většinou legislativně nejkratší nutnou dobu.
Koukám na rozměry a to auto je vlastně menší než jsem si myslel a než na co vypadá. Tím se pak i vysvětluje ten malý zavazadlový prostor, i když do dnešních dnů jsem si myslel, že moderní krabicoidní SUV auta mají posed jako na záchodě a díky tomu více místa nejen pro cestující, ale i pro zavazadla, ale jak zjišťuju, kdyby si tohle koupil tchán, tak brambory mu zase povezu v Lancii Kappě Coupé, protože s Kamiqem by jel dvakrát.
Takže praktické není, hezké taky ne. Co se mi na něm vlastně líbí? Možná tak spotřeba.
Ale za jakou cenu? "Millerov cyklus, vypínanie valcov, plazmové nauhličenie stien valcov, premenlivá geometria turba, viac okruhové chladenie, takmer dva krát vyššie vstrekovacie tlaky", o to bych se starat teda rozhodně nechtěl.
"Optimista: "V dnesni dobe muzete mit SUV od jakekoliv znacky"
:-D :-D"
pár trendseterů / pózérů si začne kupovat SUV, automobilky je začnou tlačit do prodeje, protože nechtějí, aby jim ujela vlna. Obyčejní smrtelníci, kteří koupí v podstatě cokoliv, se přizpůsobí. A lidi co mají auta fakt rádi nemají z čeho vybírat.
Jelikož nic než SUV na trhu není a ve městech překáží, jsou trnem v oku politikům, ekoaktivistům a dost dobře všem, začnou je města regulovat.
Sebevražda automotive odvětví v přímém přenosu.
Opravdu nevidím jediný benefit na tom, že se dá vybrat SUV od jakékoliv značky, když v jiných segmentech není nabídka prakticky žádná.
kamarád je milovník Jaguárů a E-Type zrovna moc nemusí, možná kvůli tomu jak je adorován, z jeho pohled asi příliš. Ale já to auto miluju, líbil by se mi tedy v jiné barvě, a ano, vím že to není british racing green, bral bych ho v červené.
roadster a pro deti najit hlidani :-D
Lotus 7 a protože jsme čtyřčlenná rodina, tak dva :-D
Ale aby žena nenadávala, tak spíš něco jako Lancia 2000 HF Coupé, ale hodil by se hlubší kufr. Třeba jako má Kappa Coupé, mimochodem, tou jsem dostal tchána, chtěl dovézt brambory, 7 pytlů, já jich tam dostal 9. Nevěřil mi, prý to coupé nemůže mít větší kufr než jeho rodinné auto, kam dostal 4 po složení. Tak proč ne. Kappa Coupe s motorem 3.2 V6 a manuálem. Světlá kůže uvnitř, světle modrá zvenčí, dřevěný volant a místo plastů imitujícíh dřevo bych prosil pravé dřevo.
Zajímavé auto, design spíše trošku kontroverzní. Ale motor Twin Spark je i přes svou pověst velmi dobrou volbou, má příjemný zvuk, pěkně jde do toček a táhne pěkně v celém spektru otáček. Pro mě je ideální 145ka černá, s koženým žlutooranžovým interiérem Momo, samozřejmě ve verzi QV, to je pak velká paráda. Musí to být pozdější verze, strmější řízení tomu opravdu pomohlo...
Velkou výhodou je, že jdou vyklopit zadní okýnka.
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi krabice na svete. Tedy rozhodne ve verzi Integrale. Ctyri kula svetla, nadherne vyvevede otvory v narazniku, siroke blatniky vpred, vzadu, prolis a rozsireni zadnich dveri. Radost pohledet.
A dvojka, kdyz je siroka, je na tom podobne. Neni to takova hitparada jako jednickova Integrala, ale ma smrnc. Ale pokazili to u poslednich rocniku, dvojce nesluselo 100% lakování, byl tam skvělý kontrast s černými plasty některý dílů, třeba právě toho mezi zadními světly.
já jsem fanoušek Lancie, mám jich doma osm. Ale Delta III prostě ne. Ještě než přišla na svět, těšil jsem se na ni jak blázen,obdivoval jsem koncept GranTurismo
http://www.conceptcar.ee/ru/106-lancia/3234-lancia-granturismo-stilnovo-concept-2003.html
ale s oficiálním představením příšlo brutální zklamání. Snažil jsem se přesvědčit sám sebe, že se mi musí líbit, je to přece Lancie. Ale nikdy se mi to nepovedlo a je to jedno z mála aut se znakem Lancie, o které nestojím. Na tom autě je hezká jen ta záď, Z ostatní úhlů se na to nedá dívat, zejména ne na příď, která faceliftem ještě víc utrpěla. Z hlediska motorizací tam není nic po čem by člověk toužil, možníá tak 1.8 TBI, ale ta se pojí s neakceptovatelnou převodovkou.
Chodci jsou postradatelná skupina předurčena k zániku. Postupně mizí na e-koloběžky, e-kola, hoover boardy a jiné postředky, v budoucna pak jistě na raketové boty a nebo teleportér.
Kdy už konečně Greta řekne, že záchrana planety je důležitější než ochrana zdraví lidí a v souladu s tímto poselstvím a přesvdčením začneme zase dělat placatejší kary, s menší čelní plochou a hlavně nižší hmotností?
S Milano je obohacením výrobního programu? Nebo nahrazuje Stelvio, Tonale? Bylo období, kdy Alfa měla v portfoliu snad 4 auta (147, 156, 166 a Gtv) a já chtěl všechny, a teď mají modelů...a vlastně nechci žádný. A nemám pocit, že ten odklon toho co chtějí fandové Alfy k tomu co chce BFS (běžný Franta spotřebitel) by jim přineslo růst a komerční úspěch.
Ta barva je dobrá. Ale dál kromě znaku na autě nevidím důvod proč ano.
Ale několik proč ne:
SUV
V Maserati se definitivně posunuli do doby displejové, takže tu jsou hned tři hlavní zobrazovače.
Převodovka: osmistupňová automatická
Provozní hmotnost: 1895 kg
Cena (Grecale Modena): 87 160 € bez DPH + čtyřválec 1 995 cm3 MHEV
Nedá mi to a musím se vrátit k tomuto článku. Sainz je v životní formě, pěkně nakládá LeClerca. On už v minulosti v Torro Rosso byl více než vyrovnaným týmovým kolegou Verstappenovi. Vedle žádného jezdce nepropadl. A letos se zdá, že je leaderem Ferrari on.
Zatímco Hamilton předvádí svoji klasiku. Když není na špici nebo mu auto nevyhovuje, je téměř neviditelný. A ten věk...Ferrari nemohlo udělat větší chybu.
už opravdu dlouho vlastním Alfu Spidera, model 916. Na zimu jej zazimuji a pravidelně se mi po něm rok co rok stýská když přijde únor a už myslím na to, kdy jej zase proženu.
S příchodem rodiny taky rok co rok dumám, jestli jej neposlat do světa a nekoupit si něco s plátěnou střechou, co nás odveze všechny čtyři. A za těch 5 let co je nejmladší dítko na světě, jsem nepřišel na nic, čím bych toho Spidera nahradil.
Snad jen Lancia Beta Spider...
já mám 308 SW dodnes, je to auto pro manželku a nehodlá se ho vzdát. Prostorem skvělé. Chtít víc místa vevnitř, muselo by to být větší zvenčí a to už by manželka nezkosla, bylo to vnějšími rozměry maximum. Vzhledově strašný, kvalita některých věcí bídná - třeba volant co se loupe. Opravuju to sám, pokaždé když ns tom něco dělám, tak říkám: "zasraní francouzi, zlatí italy!"
Ale jezdí to celkem za pusu. Ale i tak stříhám metr, kdy to půjde z domu a přesvědčím ženu na něco jiného.
Ale řadit to mezi nejhorší auta z Francie? Za mě ne.
trochu jsi mi dal vzpomenout na vtip: "je zajímavé, že když šla ode mě večer milenka, věděl to celej barák...no a když vykradli byt, všichni spali."
Ono je toho na nasrání mnoho, dnes si totiž každý myslí, že si může dělat co chce a policie jen přihlíží. A tak elektrokoloběžky a elektrokola jezdí klíďou padesátkou. Kola jezdí po chodníku mezi chodci, ale taky klidně prostředkem pruhu, i když mají pruh pro cyklisty. Vystavěli se cyklostezky, ale mnohdy jsou to jen chodníky, kam je s kolem trest jet, protože je to úzký a je tam nevhodný povrch, třeba zámková dlažba, což na silničce fakt není žádný med. Atd atd atd.
Policie nedělá pro bezpečnost na silnicích nic. Umí jen buzerovat, měřit na přehledných úsecích. Jde o jen o jinou formu výběrčích daní.
absence Sainze na závodě tento víkend dala šanci Bearmanov. Sice máme jen po kvalifikaci, ale myslím si, že se Bearman skvěle uvedl. Pokud Ferrari chtělo změnu, může zkusit si šampiona vychovat. Ten vítěžný tým taky nevybudují přes noc, za tu dobu může Bearman klidně dospět do mistrovské formy...zkrátka a dobře, čím déle to je od toho oznámení podpisu s Hamiltonem, tím méně ten krok chápu a tím je pro mě obtížnější jej přijmout
Tak pokud bychom se bavili vyloženě o určitém modelu, bude jich spousta (Citroen 2CV, Citroen 11 Traction Avant - když ho měl děda, tak jsem nebyl na světě, Opel Kaddett....). Ale od většiny značek jsem si vyzkoušel alespoň nějaké auto nebo víc modelů. Ale třeba Dacii žádnou.
Pokud bych se omezil na nějakou skupinu, třeba dostupné dvousedadlové kabriolety, tak MG F.
Jseš :-D
Jako 504 Coupé se taky libí. Ale to jsou tak dvě věci, s kterými souhlasím.
Staré moudro říká, že pokud není olej pod autem, není ani v motoru...
406 Coupé jsem měl, s motorem 3.0 V6, který je opravdu těžký na předek a v zatáčkách to bylo znát. A i když V6 zněla pěkně, nezněla tak pěkně jako Busso. A taky Bussu stačilo 2.5 litru na stejný jízdní dojem.
Interiér 406 je fádní, je obrovská škoda, že nepustili italy i dovnitř.
To auto mě bavilo asi dva měsíce, pak si ho půjčil Karel TB na pár měsíců. Za tu dobu jsem zjistil, že mi vůbec nechybí a poslal jsem ho dál.
Zvenčí dál 406 Coupé považuji za jeden z nejkrísnějších Peugeotů všech dob a jedno z nejkrásnějších aut minimálně své doby, ale většinu času bohužel člověk s tím autem má před sebou pařížský taxík, takže si to pořádně neužije. Škoda, byl to zmařený potenciál.
ano, byla to otevřená soutěž, i když samozřejmě základ byl velmi podobný. Peugeot když nasadil 307CC, tak měl i pokus se 4stupňovou převodovkou. Všichni kroutili hlavami a evidentně byla kvůli tomu i špatná nálada uvnitř týmu, kterou Gronholm ventiloval do světa legendární hláškou
ano, rozpočtový strop tam je, ale týmy si jistě cestu najdou. Konec konců, Ferrari otevřelo program pro hypercar v Le Mans serii. Ta továrna myslím ve stropu není, ale ano, maji omezené hodiny ve větrném tunelu apod. Záleží, jak dokážou být kreativní. A pokud už chtěli utrácet prachy za jezdce, raději měli vyplatit třeba Norrise
mimo Wingmana, zadupal jes Kovalainena.Ale urcite je to malo.
A ano, Sainz je dle meho nedoceneny.
pro mě je Hamilton dost možná nejméně sympatický jezdec celé formule 1, takže jeho přestup k mému oblíbenému Ferrari je mi trnem v oku.V jeho věku už nejde o nic jiného než splnění si snu a rýžování peněz. Já bych raději, aby ten balík byl dán na vývoj, posilnění inženýrské struktury nebo do modernizace továrny, technologií. Nebo k přilákání toho nejlepšího co lze dnes na jezdeckém trhu najít - tím jsou Verstappen a Norris.
Proč se má nejslavnější tým historie spokojit s jezdcem za zenitem, který už dlouho není nejlepším, pokud nejlepším kdy byl. Ani Alonsa, ani Buttona neporazil, byla to spíše plichta. A s Rosbergem ta bilance byla taky 2:1.
Doufám, že LeClerc Lewise zadupe do země a pošle ho do závodního důchodu.
Ten motor V10 nebyl Ligier, ale Alfa Romeo, navržený v souladu s pravidly pro tehdejší formuli 1 nebo skupinu C. Více o něm na Wikipedii. Objevil se v určité fázi i v připravovaném speciálu skupiny C, ale velmi záhy v tom speciálu zkoušeli motor Ferrari V12/65. Nejspíše zde zapracoval koncern, proč vyvíjet dva nákladné motory, když Ferrari bylo v F1 aktivní, pokračovalo s vývojem svého motoru...bohužel ten speciál skupiny C se také nikdy nedočkal ostrého nasazenní.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Tipo_1035
Pokud jde o tu Alfa 156 GTA, v třídě superturismo pro vozy s motorem do 2000 cm, mohli těžké použít Busso a nepřinášelo by to žádný benefit proti jiným lehkonohým čtyřválcům.
obecně, jízda bez zapnutých světel by měla být řešena rázněji. To je dle mého vázné pochybení.
Jsem rád že povinné ručení budou platit třeba elektrokoloběžky. Nelíbí se mi některé věci kde se časem polevuje. Kola na chodníku kde jsou nebezpečená chodcům, vystavíme cyklostezky, ale pokud není silnice označena cedulí zákaz vjezdu cyklistů, tak je to doprovolné zda po ní cyklista pojede.
Tolerance k odbočování cyklistů doprava na značce dej přednost v jízdě. Ne, ten cyklista není placka vystřižená z lepenky co nic na šířku nezabírá. Zrovna dneska mě jeden pěkně namíchl. Zastavil autobus, dával mi přednost, bylo již šero a za tím busem naprosto neočekávaně se vynořil cyklista co si řekl, že doprava přece může najet bez problémů. O pár metrů dál silnice zúžená kvůli ostrůvku uprostřed. A policajti tohle nechávají být.
Dle mého není třeba měnit stále pravidla a přitvrzovat, stačí začít vyžadovat co už platí.
do města možná, ale děti bych musel nechat doma. Do práce jezdím v 99.9% sám a mám to 15 km, takže by se dalo říct, v dosahu elektromobilu, ale cestou (kvůli času), vyzvedávám děti ze školky. To by asi zase běžěli za mnou.
Ale to pak vlastně dává ekologicky smysl i můj oblíbený Lotus 7, je to malé, lehké, nemá to obří motor, takže spotřeba bude proti dvoutunovému SUV taky někde jinde :-)
Možná by to dávalo smysl pro různé rozvozy pizzy apod. Ale ti většinou jezdí v elektromobilu typu Škoda Citigo apod, což takové smysluplné elektroauto docela je.
ať je jakákoliv, na holce se mi to prostě nelíbí. Tetování se mi teda nelíbí vůbec, stejně jako jakýkoliv jiný projev těloprznění, ať už jde o jizvení, piercingy či jiný blbosti.
tak ono nic neni jednoduchý. Když jsem byl na prahu dvacítky, taky jsem chtěl jezdit, dělal jsem mechanika u jednoho menšího týmu, sbíral zkušenosti. Náš jezdec mi vždycky říkal: "točit kolečkem umí každej, ale sehnat si na to prachy, jen ti nejlepší." Spousta talentovanejch kluků se k tomu nakonec nedostane a nemá šanci ukázat co umí. A upřímně, na onlyfans o ně nebude zájem a musí najít jiný zdroj. V tomhle to maj holky vlastně o dost jednodušší. Ale zase v jiných věcech je to obráceně a já bych s nima teda neměnil.
nebyla to nějaká kráska, ale škaredá teda taky rozhodně nebyla. Normální holka. Což taky preferuju. Co ale úplně nesnáším, to je tetování.
Dialogos byl jednim z nejkrasnejsich konceptu Lancie a i kdyz uz tu byl Thesis, kdyby to dnes vyrabeli, porad by to byla pecka a sve kupce by si to naslo.
Uz v unoru by mel prijit novy Ypsilon, ale dle toho co uniklo, spis bych uvital v produkci prave Dialogos :-D
každý má nějaké potřeby a preference a těm auto přizpůsobuje, ale to pokrytectví mi vadí. ReVolte, s tím služebákem to úplně neberu. Já měl služebák v předchozím zaměstnání a i když se u nás kupovala primárně Škoda, postavil jsem si hlavu a prosadil si Fiata. Ano, vzhledem ke car policy jsem musel udělat ústupky - žádný sportovní model nebo sportovní verze, nadiktovaná barva a musel to být nafťák. Služebák má svoje nesporné výhody a chápu, že člověk v lecčems ustoupí, ale pokud něco tak moc nechci a je mi trnem v oku, tak určitě by za to měl zabojovat a leccos se dá dosáhnout.
dost možná jen Reliant Robin. Ne vážně. Každý rád něco jiného - někdo velká auta, takže když si můj bývalý šéf pořídil SUV, neodsoudil jsem ho, i kdyz tu kategorii aut nesnáším, věděl jsem přesně, že on je cílová skupina. Někdo rád oldies, někdo spotřebák atd. Ale pokud někdo roky hlásá že by nemohl třeba mít Octávku (každý nechť si doplní co chce, já to beru podle jednoho reálného člověka), každýho kdo ji má kritizuje a pomlouvá a pak v ní sám přijede, je zbaven úcty spolehlivě.
pro letošek jsem měl jen skromná přání, rozjezdit Deltu HPE a absolvovat s ní konečně sraz Lancia klubu, což se mi podařilo. A postavit na značky Gammu Coupé. A i tohle jsem si splnil.
Pro ten příští nebo přespříští rok bych měl přání taky dvě, absolvovat road trip po západním pobřeží Italie s vozem katergorie GT s Karlem TBI a uspořádat sraz vozů Lancia s karoserií coupé.
Díky, pěkné. Ale stejně mám nejraději klasiku
já už mnoho a mnoho let kupuji karavan. Začínám vybírat podle velkolepého vnitřního prostoru a když jsem spokojený s vnitřkem, kouknu na motor, protože chci, aby to taky trochu jelo. Pak chci lepší brzdy, to je základ. A mělo by to být i hezké. Nemělo by to mít obrovskou čelní plochu, chce to trochu sportovní siluetu. A pokud by to mělo stahovací střechu, ideál. A nakonec se na to podívám a je z toho dvousedadlový benzinový kabriolet. Končím výběr, kabrio už doma je, tento rok zase karavan nebude...
ale je to s podivem, protoze poslední Ypsilonka nebyla pěkná ani tehdy a za tu dobu jsem ji na chuť nepřišel. Tu obludu vytaženou z vody bych nejraději neviděl. Je poplatná době, otřesná kola, nápis v černém pruhu mezi zadními světly, ostré linky. Elegance je nenávratně pryč. Ale pokud to bude obchodně úspěšné, značka se díky tomu udrží a ještě někdy přijde se skutečnou peckou, tak to téhle kreatuře odpustím a vezmu ji na milost.
Ne, podle francouzských novin byla z kanálu na Rhone vylovena Lancia Ypsilon. Tam byl plan na predstaveni v unoru 2024.
no já bych nebral turbínu nebo nějakou 1,4 - 1,5. Ale litrových Fiatů Uno se pořád ještě v inzerce válí dost. Toho by mi tak líto nebylo. A alespoň já mám mnohem raději Uno než Punto.
já bych si vzal Fiat Uno, nenáročné auto, velké uvnitř, malé zvenku.
Předně musím říct, že jsem v podstatě zaujatý. Mercedes mě uchvátil snad jen starým "Gullwingem", jinak se mi ta auta prostě nelíbí a tento model není vyjímkou.
Ale napsal to Jarda a ten titulek byl tak řvavý a konfrontační, že jsem si to musel přečíct. Tolik superlativů a tolik nadšení z toho čiší, že jsem hned otevřel inzerci, A to navzdory tomu, že se mi to auto nelíbí. Nicméně miluju kabriolety, tak si to nějak sám sobě obhájím. Je to opravdu pěkné čtení.
Nicméně stačí se podívat kdo dnes reprezentuje Mercedes třeba v F1...Wolff, Hamilton. Jsem vyléčený, inzerci zavírám a Mercedes si sám sobě zakazuji, je mi jedno jak moc je dobrý, není to moje krevní skupina.
co je TT? A proč je ISOFIX nutnost? Já jej buď nemám nebo ani nevím že jej mám a nikdy mě to netrápilo.
Poslední komentáře
- riderhenry, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
Určitě. Co jiného udělat, když se mi nedaří prodávat... - Iskar, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
Čo má 4 nohy a dokáže lietať? To je ľahké... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
ani pri 100k hrubeho mesacne, pokial pri tom clovek ma rodinu... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
takze sa tam nezmesti ani jeden balik fasaneho polystyrenu? Zufalo... - StreetPro, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Širší kola? Ani těch 9,5 a 10´´ není zrovna na "tramvaj... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Renault má taky spalovací alternativu. Říká ji Austral a je od 780 t. - Daniel Borský, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Hluboký je kufr dost, s tím jsem problém neměl. Víc by mi asi vadila... - jerry, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Renault Scenic za jeden a čtvrt milionu? A lidem to přijde... - bitner, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-glosa-horor-ve-wolfsburgu-jednou-to-prijde-i-do-ceska-259250 Tak... - Habakukk, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Litráž to je taková onanie výrobce jak to zase o ten kufr... - bitner, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Zazil jsem jednu sekretarku, ktera jezdila do prace Touranem.... - HeavySmoker, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Sato: S dojazdom toho zas tak veľa neurobia. Baterky nie sú drahé,... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Kufr okolo 500 l v základní konfiguraci. Co přesně byste... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
pri pohlade na kufor je to jasne nizsia stredna trieda, takze... - MBMB, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tesla má aktuálně 57,5 kWh využitelných, 60 kWh nominálně...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
193 koní výkon
5 732 ccm objem
2009 rok výroby
403 koní výkon
6 ccm objem
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů