
Jyrki
Jméno | Jiří Krč |
---|---|
Bydliště | Prostějov |
Registrace | před 4.1 rok. |
Poslední aktivita | před 51.2 min. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 86 |
Pozitivních komentářů u článků | 30 |
Negativních komentářů u článků | 11 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
GET OUT&DRIVE vol.4
road trip Buchlovské vrchy od rozbřesku do setmění
Posledních 50 komentářů

Průměrný věk mého vozového parku je 29,82 roku. To nejstarší má 52 let, nejmladší 14 let (rodinný kombík, kterým jedu jen o dovolené, jinak jej jezdí žena a mě děsně nebaví), celkem 11 kusů, většina kolem 25-28 let. Mám úplně jiný problém, žena by ráda něco novějšího a já nevím co, nic se nelíbí, nic mi nevyhovuje, já bych se nejraději toho kombíku zbavil bez náhrady.
Pokud jde o bezpečnost, budu chytat mínusy jako Mechanik. Rád si zablbnu, ale snažím se to dělat rozumně, když mám prostor nebo si to nechám třeba na nějaké malé letiště, sraz, okruh atd.
Jinak taky neplánuju bourat a za dobu co jezdím, jsem nevyzkoušel k čemu jsou airbagy a jak by to moje auto dopadlo po nějaké srážce. Moderní auta neberu jako výhru, třeba široké A sloupky s airbagem se mě snaží zabít každý den, vždyť se za nimi za určité situace schová přijíždějící auto, u některých aut s brutálním sklonem předního okna a masivního A-sloupku i kamion. To je nebezpečné každý kilometr a moderní asistentni a airbagy to fakt nezachrání, ty jsou v té chvíli už úplně zbyteční.
Nicméně provozování starých aut má svoje úskalí a je pravda, že někdy to prostě měsíce stojí jen proto, že člověk hledá náhradní díl. To se stává a ne že ne. Ale stejně bych neměnil, zlatá stará auta.

mně to zatím moc netlačí, mám dva dobrý gumaře s kterými jsem spokojen a jezdím s důvěrou k nim, ne moc často, protože mám hotový sady a přehazuju celý kola. Ale ano, pokud pominu ty dva, tak jsem měl větší počet těch kde to byla tragédie.

nemám zouvačku a vyvažovačku na gumy, taky si zatím nedělám karosářskou a lakýrnickou, jinak už dělám vše sám

pod to se podepisu.
A k Peugeotu jen dodam, posledni opravdu pekny Peugeot byl 306 a 406.

to byla recenze nebo recese?
830k za něco takového? Vždyť je to extrémně ošklivé, zvenčí i zevnitř. Má to ubohou 1.2 o třech válcích s turbem. A hovořit o jednoduchosti už jen při pohledu na interiér a výňatku z výbavy je úplně mimo. A na závěr srovnání s 404, naprosto směšné.

Karle, já bych to s tím designem tak negativně neviděl. Když srovnám Diablo a Cizetu, na obou jsou designované prvky, které převyšují to druhé. Kdybych si měl vybrat, bral bych Cizetu...v kabriu

Krabe, já určitě nechci auto na "V" značkách. To je omezení, které nejsem ochoten akceptovat. Ale ano, místo EKO raději testace HV. Nicméně na bílé to půjde jen letos, od příštího roku, pokud mám správné info, tak auto bez Euro3 už JEN na "V"

Krabe, to máš pravdu, ale třeba ta Gamma je z konce 70.let, ta fakt není Euro3. A ono není moc aut na mém seznamu co plní Euro3 a výš.

já jsem stále v psychické pohodě a auta, stará, mě baví stále. Baví mě se v nich hrabat. Těším se na pěkné počasí, na květen kdy vyzvednu značky z depozitu k Deltě, Spideru (ještě včas dorazit rozdělané věci na nich), Karel vytáhne Mase a že vyrazíme opět na nějaký východ slunce.
Těším se, že dám na značky Gammu Coupé a konečně ji pořádně proženu a že letos stihnu nějaký ten sraz.
Manželka se mě ptala jestli se už těším na dovolenou. Asi bych se i těšil, nejen opět tím nejmladším, největším co doma je. 308 SW mě opravdu nebaví, vlastně žádné nové auto mě nebaví, Štve mě každá služební cesta, protože je Golfem, Scalou nebo nějakým podobným nesmyslem.
A vypadá to, že letos je poslední rok kdy na bílé značky jde dostat staré auto dovezené z Evropy, tak možná jen mám menší depku z toho, že spoustu snů už si vyplnit nestihnu. Ale to hned přejde a stočí se to k úvahám, že zbývá 3/4 roku a co by se dalo stihnout...

pár pomatenců volá po zákazu aut, ale nenabízí žádnou alternativu. Já auta miluju, jezdím s nimi i čistě pro radost. Ale využívaj je musím i na cesty, které bych raději absolvoval jinak.
Rád a poměrně často jezdím na koncerty, většina jich je v Praze. V minulosti jsem hojně využíval vlak, hlavák je kousek o Lucerna Music Baru, Archy a jiných klubů. A večer člověk sedl na Košičan a jel domů, aniž by po celém dni v práci, cestě do Práglu a koncertě riskoval únavu a mikrospánek za volantem. Ale každý rok je to horší a horší. Poslední vlak jezdí v čas kdy člověk ještě stojí v klubu.
Takže teď už i tyhle cesty realizuje výhradně autem.
Pokud chtějí aby lidi využívali více hromadnou dopravu, museli by ji sakra zefektivnit.
Auto je zkrátka nenahraditelný pomocník, kdo proti němu protestuje, neví co dělat se svým životem a volným časem. Navrhuji taková individua pořádně zaměstnat.

ono záleží co je to za auto, jiný požadavek bude mít na auto rodinné a jiný na auto pro radost. Osobně se nejlépe cítím v interiéru Alfy Spider 916. Ano, materiály by mohly být třeba kvalitnější, mám rád dřevo a tohle to nenabízí, ale stejně, usedám do ní nejraději.
Obecně nemám rád displeje, nemám rád, když mám některé informace, například o spotřebě, dojezdu, průměrné rychlosti apod. pak mám tendenci se hlídat, zvyšovat dojezd a snižovat spotřebu, nebo naopak u objemnějšího šestiválce zkoušet jaké nové maximum spotřeby a maximálky se dá dosahnout. A ve finále jsem z cestování jen víc unavený. "Hloupé" auto bez palubního PC je pro mě nejlepší a jízdu si víc užiju.
Nemám rád vestavěné navigace, většinou jsou k ničemu, špatně se aktualizují a zastarají. Když potřebuji navigaci, zapnu ji na mobilu.
Co v mnoha autech postrádám a rád sleduju, je tlak a teplota oleje. To je ostuda, že to v autech není a týká se to bohužel i mnou chválené Alfy 916.
Co mi vadí extrémně, to je nelogické ovládání mlhovek. Už jsem to tu psal a zopakuju to i nyní. Přední mlhovky řidič použít může, zadní musí. Někteří výrobci, a není jich málo, neumožňují zapnout zadní mlhovky bez toho, aby přední člověk neměl zapnuté taky. Já třeba přední nepoužívám vůbec, nevyhovují mi. Upřímně, raději pak poruším předpisy a nezapnu zadní, než bych rožnul ty přední, které mi vadí.
A při tom technologickém skoku který se udál, by se mohl některý výrobce zamyslet nad užitečnými funkcemi, například když mě někdo dojede zezadu nebo vjedu do města, aby zadní mlhovku automaticky vypnul, ať to nemusím dělat manuálně a neosplňuju řidiče za mnou.

a samozřejmě jsem zapomněl na jedno zajímavé auto. Starý Fiat 124 Spider. "Occasional rear seats" tam jsou. Je dokonce i zadohrab, krásný design by Pininfarina s boulema na přední kapotě, Lampredi Twin Cam, dřevěný dekor palubky. Fiat, který má opravdu šmrc a zvuk.
A střecha tam jde složit z místa řidiče jednou rukou.

No, upřímně, designově to sází na osvědčené styltistické prvky Alfy, které nemohou zklamat, přesto je to nevyvážené a zejména zadní část vozu se mi vůbec nelíbí.
A ačkoliv jde o Alfu, nechává mě naprosto chladným. Crossover opravdu není to co bych od Alfy chtěl mít. Pohon, k tomu se raději ani nevyjadřuji. A dnešní interiéry, to je téma k pláči u každého nového auta. Opět jedno auto, které ukazuje, jak je mi současná automobilová produkce cizí.

to sice je můj šálek čaje, ale není to moje cenová skupina. Upřímně, v téhle ceně už se dá koupit Lancia Aurelia B24 Spider, což je sice zase dvousedadlové auto, ale zase když bych postavil vedle sebe DS a Aurelii, vezmu raději ji :-D

Mně už 11 let dělá společnost přes léto Alfa Romeo Spider 916. Nesčetněkrát jsem hledal náhradu, objel jsem spousty aut, ale po jejich projetí jsem vždy došel k závěru, že bych si koupil Alfu Romeo Spider 916. A tak spolu bojujeme dál. Před novou sezonou mě ještě čekat vytahnutí almary, aktuálně totiž má zaseklou jedničku, která nejde vyředit. Už jsem trénoval na jiné almaře, abych si připomněl, jak se ta potvůrka skládá.
Z daného výběru se mi nejvíce líbí Lotus, ale nešel bych do něj. Přece jen, už nějaký ten rok mám doma i dvě děti a občas mě zamrzí, že když je chci svézt, a tím nemyslím cestu 600 metrů ze školky, kdy si oba sednou vedle sebe na jedno sedadlo, musím jet s jedním a pak s druhým. Kdybych teď reálně uvažoval o změně, tak vybírám nejspíše mezi Lancii Betou Spider a Alfou Romeo GTC. A jedna GTC mě teď v inzerci v Čechách řádně provokuje!

mě se na tom autě líbí jediná věc, a je společná pro všechna nová auta, laky. Jinak je to prostě ohavné.; Kam se poděla estetika? A zrovna Peugeot měl období, kdy dělal v běžné automobilové produkci jedny z nejpřitažlivějších aut. To bylo před tím, než se začal orientovat na ta nejhorší auta na světě.

Karle, však víš jak to vidím já. Vždy volím srdcem a pokud na tom závisí výdělek, jedu to na počet, pořád je šance, že alespoň jedno zůstane pojízdné a ráno nastartuje

ani jedno, kašlu na to, důležité je, jestli to auto mám na seznamu toho co chci.

ad Bavoraczech: já rozhodně další auto nepotřebuju :-D a 607 rozhodně nechci. Moje krevní skupina jsou primárně italové, ale C6, to je prostě umělecké dílo
ad Jaromír Soukup: ano, ten automat půjde k charakteru toho Citroenu lépe nez manuál, ale nejde k mému charakteru. Jak to bylo s automaty u C6 vím, a pro mě je to obrovské štěstí, mám těch aut poněkud mnoho a vím, že C6 bych V6 a manuálem neodolal.

to já nepopírám, ale díky tomu to není můj šálek čaje. Ale to je dobře. Takovou loď už bych měl problém někam zaparkovat.

já bych chtěl C6 s V6 v benzínu, ale mám smůlu, myslím, že se tam vždy pojil jen s automatem, což je pro mě no-go

díky za tento díl, zvlášť k 11TA mám zvláštní vztah, to auto měl můj děda a fotka mého otce právě u tohoto auta zdobí i mou dílnu

když jsem byl mladej kluk a udělal si řidičák, otec mi podal klíče od rodinnýho auta s tím, že rodinu teď vozím já a on si koupil dvousedadlové kupé :-)
pokud se bude historie opakovat, tak za 15 let může mít řidičák můj synátor, něco na odvoz rodiny dostane a já si konečně koupím Lotus 7.

a ještě, nesmí tam být nelogičnosti v ovládacích prvcích typu - nejde zapnout zadní mlhovka, aniž by se nezapla i přední. Dle legislativy se zadní použít musí, ale přední jen může.

manuál, atmosferický šesti a vícehrnek, klasický klíč - žádný vystřelovák, nesmí tam být xenony - protože s nima houno vidím, žádnou klimu - páč pak vždycky lehnu, šíbr, centrál - klidně bez dálkáče, stejně ho moc nepoužívám a radši zasunu klíč, zámek i na straně spolujezdce, analogový budíky včetně teploty a tlaku oleje, dřevěný volant a dřevěnou hlavici šaltrpáky, dobrý audio - 1 DIN umožňující snadnou instalaci aftermarket rádia - musí mít bluetooth, dobrá sedadla, mechanickou ruční brzdu, okna v elektrice, cyklovač stěračů a režim rychlého setření, žádné akustické nebo vizuálně upozornění na nezapnutý pás nebo možnost jeho vypnutí, absence palubního PC - když v autě je, stresuje mě sledování spotřeby, dojedu atd, po těch letech řízení jsem zjistil, že nejvíc si jízdu užiju když je to auto bez palubního PC.

za mě má Jezza jednoznačně palec dolů. Místo omluvy měl přijít s ještě peprnějším prohlášením potvrzujícím jeho názor. Za pravdu by se měl každý bít

Nové auto? Už se není na co těšit. Já nejvíc doufám, že se mi podaří přesvědčit ženu, že pošleme do světa to nejnovější co je doma, což je Peugeot 308 a zůstane mi tak jako nejmladší vůz Alfa 156 s Bussem z roku 2002 a pak průřez italy napříč dekádami od 1970...

ja dostal o co jsem Jeziskovi napsal. Mahagonovy volant Luisi, naba do Lancie Gammy Coupe a drevena hlavice radici paky Luisi. A po dnesni ceste bych si pral, aby uz zacli opravovat silnice, tolik der neni ani v tureckym bordelu

Má zkušenost je taková, že nejlepší auta jsou právě ta, jejichž koupě byla naprosto iracionální.
Nakonec jsem skončil s naprosto různorodým vozovým parkem - mám auta dvou, tří, čtyř i pětidveřová. Sedany, kupé, kombi, kabriolet. Čtyř, pěti i šestiválec. Hladký i oturbený. Řadový, vidlicový i boxer. Objem od 1,6 po 3,0 litru. OHV i OHC. Dva nebo čtyři ventily na válec.
Auta kupuji především srdcem, to poslední co jsem koupil rozumem, mě po půl roce absolutně přestalo bavit, klíče jsem dal manželce a neskutečně mě sere, když na něm mám dělat nějaký servis.
Auta mě musí hlavně bavit.
Pár nejlepších zážitků se pojí s Karlem TB, třeba naše cesta pro 166 V6 TB. Po cestě jsme se teprve domlouvali, kdo že ji vlastně kupuje. Tehdy jsem mu ji nechal, protože odpoledne jsem měl dovézt Lancii Deltu a koupit dvě auta za den se mi zdálo příliš :-D
Jestli je auto které jsem naopak nekoupil a na které rád vzpomínám, jednoznačně Alfa 155 2.0 Twin Spark 8V. Byla to neskutečná hujda, hlavová opěrka ulomená a bouchala řidiče do hlavy, řadící páka zůstala v ruce, nefungoval posilovač brzd, spojka během 10 minut neskutečně smrděla. Ale byla to prdel, čirá radost. Nabídl jsem cenu odpovídající motoru, což nebylo akceptováno. Pokaždé když je nějaká 155 TS 8V v inzerci, jsem v pokušení.

Dělám si téměř vše - od běžného servisu typu olej, svíčky po GO motoru, převodovky. Nedělal jsem zatím karosářskou a pak úkony typu geometrie na které nemám vybavení.
Auta mě nikdy neživila, je to pro mě relax a koníček. Dílnu mám u rodičů, babička si užije vnoučat, žena má čas pro sebe, já zrelaxuju. Děti si poběhají po zahradě na kterou musí přes dílnu, takže když tam pracuju, vidím i na ně a oni na mě.

já jsem asi opravdu dinosaurus. Poslední Maserati které mě opravdu oslovilo, bylo 3200 GT.

tak hmotnostne je mezi GTV a Brerou 150-200 kg. To neni vubec malo.
Tuhost a komfort ma Brera urcite lepsi. To souhlasim, krasne to hladi nerovnosti, pusobi hodne jiste. Ale ta vaha tam citit je. A neni to takova zabava ji ridit. Auta na platforme Tipa byla hravejsi, byla takova spravne chuliganska. Na 916 mam rad mimo jine rizeni, posed. Ja vim ze te nepresvedcim, nectu poprve jaky mas nazor na 916 a podobne modely. Nikomu ta auta nevnucuju, ale zas tak spatna nejsou.
Ja bych se Brere, teda spise Spideru 939 nebranil, kdyby se dalo vybrat z motoru....byla doba kdy me to zralo dost, ale ta auta se mi dost okoukala, dneska uz me to tolik neboli a jsem rad za svou 916

VW v tomto byl konzistentní dekády a tak nějak to ostatní převzali. Ale Lancie teda zrovna není značka, která by držela tradiční pojmenování. Nástupce většinou nesl nové jméno.
A Delta III je auto, které budí otázky - je to hatch? Je to kombi? Při uvedení se hovořilo o crossoveru. Tam by vůbec nevadilo odchýlení se v pojmenování

já teda na GTV/Spider (916) nedám dopustit. Pravda, v první verzi to mělo bídný interiér, ale od phase 2 už je ten pokojíček fajn. Phase 3 je nejlepší, ale tam už se mi nelíbí změny exteriéru.
Brera se dle mého názoru okoukala víc. Navíc je příliš těžká a těžkopádná. A není tam žádná vhodná motorizace. Nafta do těchto aut nepatří a benzín tam byl příšerný.

Můj zimní projekt se jmenuje Lancia Gamma Coupé. Je doma cca týden. Což asi každý musí uznat, že je brutální nesmysl. Divím se, že při sjíždění z vozíku ji nevybouchl motor :-D
No a tímto nastal čas pustit pryč něco jiného....
https://auto.bazos.cz/inzerat/158043010/peugeot-406-coupe-30-v6.php
na ceně se dá domluvit. Zvenku je 406 Coupé pořád nádherné auto, třílitr má charisma a jede slušně (umí to i kolem 7 litrů, pro šetřílky), musel jsem ho mít a splnit si sen. Jsem moc rád, že jsem jej měl a jezdilo se mi s ním dobře, ale ač miluji francouzskou kinematografii, moje petrolhead srdce bilo a bije pro Itálii.


máš sice pravdu, ale u Delty III ta unifikace byla největší a nejvíce viditelná. U Delty I je ten podvozek dost odlišný. Delta II má sice platformu Fiat Tipo, ale spousta prvků se nese od Bety, kde měla Lancie úplnou autonomii. A k Delte III se jméno Delta vůbec, ale vůbec nehodí. To auto bych akceptoval kdyby to byla třeba Lybra Nuova nebo to mělo ještě jiné jméno, ale jako Delta?

Delta Integrale je jasne ta plakatova kraska. Ale Delta III? Vzdyt je to prodlouzeny Fiat Bravo.
Ale já bych tu měl jedno auto, kde se nemůžu rozhodnout jestli staré nebo nové. Fiat 124.
A těžké je pro mě se rozhodnout i stran Alfy Romeo Giulia. Ta z roku 1962 je méně zajímavá než ta nová. Ale na druhou stranu, Alfa Romeo Giulia Spider, to je úplně jiný level a jasná volba.

Lancia Medusa
Jinak k té Škodě. Dneska když se člověk projede po Evropě nebo podívá na nějaký nový film/seriál, Škoda je na každém rohu, rezignovat na Š fakt už nedává smysl, na to už musí každý být zvyklý. Možná je to jen další znak hyperkorektnosti dnešní doby a zbavují se spojení s Českou Republikou, s naším jazykem. Doufám, že to náš národ popudí a od koupě odradí.

kolo jsem na cestě měnil tak 7 let zpátky naposledy, bylo to u Karlových Varů a byla to "radost". Po tom klíči jsem musel skákat pěkně dlouho a padlo mnoho neslušných slov. Ale povedlo se.
Nicméně dneska není moc časté, že bych řešil jakýkoliv problém na cestě a časy mých automobilových začátků kdy jsem měl Škodu 120 a na cestě ,měnil třeba lanko plynu nebo celý karburátor jsou dávno pryč.
Jinak pokud jde o moderní technologie v autech. Nemám je rád a v autě je nechci. Tempomat jsem téměř nevyužil, klima mi dělá zle a jsem z ní vždycky nemocný. Nemám rád ani palubní počítač, až časem jsem si uvědomil, že si jízdu daleko víc užiju když v tom autě není vůbec nic z těch moderních vymožeností.

"1Stylové auto co chci abych byl cool gansta street rapa boss of instagr3m. "
nechceš mě adoptovat? :-D Má to i výhody, jsem už vyjžděnej, takže nebudou moc stát opravy a nemělo by být potřeba nákup provádět opakovaně :-D

me nejvic oslovilo to Ferrari. Moje leto je uz 10 let spjato s Alfou Romeo Spider (916), ale pokud by se mel kouknout po necem jinem, tak nejspise Maserati Biturbo Spider Zagato nebo Lancia Beta Spyder. Tj. strecha musi dolu, bez toho leto neni leto.

Předně, já myslel, že 8.srpna je "Mezinárodní den ženského orgasmu." Ony mají svátky kočky dvounohé i čtyřnohé, zase jsem o něco chytřejší.
S kočkou mám nacestováno poměrně hodně - lodí, autem, letadlem. Nejdál to bylo Finsko, Švédsko. Já kočky choval a vystavoval. Pokud má člověk kombíka, ideální je do kufru větší bedna třeba 120x80 cm co se prodává na psa. Tam pak kočka může mít vodu, záchod, pelíšek, prostě vše co potřebuje.
Ale jde to cestovat i něčím menším. Vzpomínám si na cesty do Polska Fiatem Barchetta. Samo litr, bez střechy. Tak tam fakt nebylo kočku kam dát a člověk si dočasně na nějakou chvilku po dojezdu, udělal z přítelkyně / manželky či jiné ženy na její úrovni, invalidu. Ona ta přepravka na klíně za těch pár stovek kilometrů udělá své.
Když kabrio, doporučuji něco na styl Alfa Romeo Spider, kde za předními sedadly je prostor jak dělaný na kočičí přepravku. Ale těch cest moc nebylo, protože o Alfách moje, dnes už nebožka, tvrdila, že smrdí a dělalo se ji v ní špatně. Kočka byla jiného názoru, tak je jasné kdo se mnou žije ještě dnes a kdo ne, že?

Napadá mě jediné.....svatokrádež. Znásilnění jména. Uvnitř je to opravdu škaredý. Zrovna včera jsem měl tepovku hodně vysoko, i když se jednalo o staré 3200 GT, co na tom, že vnější klika dveří je shodná s Lancii Kappa Coupé, zrcátka s Alfou 166 a výdechy ventilace jsou v každé levné Alfě...ale tohle mě nechává naprosto chladným.

Rád bych se nechal překvapit. Ale hlavně ať je to starší (už nevyráběné), ať je to víceválcové, tj. žádný plebejský čtyřválec, a nejlépe ať je to otevřené - jó, vítr ve vlasech...

Holt jsme doma divná rodina, dcera bude mít pět, synovi budou tři. Aut mám deset, na dílnu chodím ve čtvrtky a v neděle. Každej den přemýšlím čím pojedu tentokrát, na co mám chuť. Do toho mi kecá mladej, kterej už na to má vlastní názor :-D
Když auto pošlu rychle do zatáčky, razantně akceleruji, zezadu z dětské sedačky se začne ozývat brutální smích doprovázený slovy: "mně se to líbí."
Doma děti mají na hraní sedadla z auta, mladej se pod něj občas sklání a říká, že opravuje motor.
A dcera? Ta je evidentně taky postižená. Nedávno jsem projížděl inzerci na Bazoši, otevřel jsem inzerát s jedním motorem když přišla dcera, sedla mi na klín a povídá: "tati co je to za motor." Jen mě napadlo, holka, to je teda hodně špatný když v pěti letech uvidíš obrázek a přesně víš, že je na něm motor z auta.
Tož tak. A jak stále opakuji dětem...."Alfa V6, the best sounding V6 ever....this side of Maserati."

určitě Tudor, i když se nevyráběl. A v závěru Felicia Kit Car

306, 406 - to byla éra, kdy Peugeot dělal jedna z nejkrásnějších aut. U 407 jsem byl plný očekávání, strašně jsem se těšil až přijde, až Peugeot ukáže novinku co zase vše vytře zrak. A dokonce jsem se hodně snažil si na těch autech něco pěkného najít a mít je rád. Ale nešlo to. Fakt ne. 407 je opravdu hodně nepovedé auto.
Jinak díky za článek, 504, zejména jako Coupé mám moc rád.

Auto je to krasny, ale chybi mi pocit lehkosti a vzdusnosti. V coupe je to prijatelnejsi nez v kabriu. Co nejsem schopen odpustit zadnemu autu, digitalni pristrojovy stit. Ja chci klasicke budiky a idealne zapustene v tubusech.
Svezt se? Proc ne. Vlastnit? Diky ne

Barchetta byla moje prvni kabrio a mam na ni uzasne vzpominky. Docela to odnesla, provozoval jsem ji celorocne a i v mrazu a pri snezeni sla strecha dolu :-D az praskla zadni slida. V lete uzasna vec ty kliky - nadherne stylove. V zime? Boze, to byl boj dostat se do auta a nejednou jsem proste musel jet necim jinym.
Vevnitr spartanske. Jizdne neutralni az pretacive.
Na tech motorech je ten variator fakt pruser. Jede to slusne, ma to pekny zvukovy projev, ale jak se zacne ozyvat variator, tak je nadseni pryc, protoze traktor fakt rad neposloucham. Pokud si pamatuju dobre, tak ten motor vznikl zkracenim petivalce poprve pouzitem v Lancii Kappa.
Motor v Ritmu je z pera Aurelia Lamprediho. Ma puvod ve Fiatu 128, je krasne tocivy, Ty motory bez uprav davali vklidu 8000 otacek. Pomer vrtani zdvih jako u formule 1 :-)
Ja od Barchetty sel k Alfe Spider 916. Coz je stejny zaklad jako Fiat Coupe nebo Lancia Delta 2, je to mnohem dospelejsi, praktictejsi a vsestrannejsi auto. Pokud clovek nema prilis aut, je Spider 916 urcite lepsi volba. Pokud ma clovek na kazdy den v tydnu jinou karu, volil bych dnes zase Baru. Prave pro to jak prosta, jednoducha, naprosto neprakticka (fakt, treba to ze nejde otevrit zaroven kapotu strechy a kufr), ale je neskutecne zabavna.
Co nechapu, je kult MX5, to auto me nadchlo jedinou veci, ze jde z mista ridice, jednou rukou natahnout strecha, jaky kontrast hlavne k Spideru 916, kde pri nastartovanem motoru nejde otevrit kapotaz strechy....
Jinak k te Bare a schrance pred spolujezdcem, dala se dokoupit. Vytahl se airbag a dala se tam zamykatelna schranka ;-)
Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme... - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Jsem z předměstí (Jablonec)... A R53 je pěkná. To moje... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů