načítám data...

Jyrki

JménoJiří Krč
BydlištěProstějov
Registracepřed 2.1 rok.
Poslední aktivitapřed 2.6 hod.
Komentářů u článků38
Pozitivních komentářů u článků9
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Jy
Jyrki
13. října 2021, 21:25
-1
Lexus LC 500 Convertible: Záleží na každém momentu

Auto je to krasny, ale chybi mi pocit lehkosti a vzdusnosti. V coupe je to prijatelnejsi nez v kabriu. Co nejsem schopen odpustit zadnemu autu, digitalni pristrojovy stit. Ja chci klasicke budiky a idealne zapustene v tubusech.
Svezt se? Proc ne. Vlastnit? Diky ne

Jy
Jyrki
17. srpna 2021, 21:44
0
Bertone Ritmo Cabrio a Fiat Barchetta: Italští hadráci

Barchetta byla moje prvni kabrio a mam na ni uzasne vzpominky. Docela to odnesla, provozoval jsem ji celorocne a i v mrazu a pri snezeni sla strecha dolu :-D az praskla zadni slida. V lete uzasna vec ty kliky - nadherne stylove. V zime? Boze, to byl boj dostat se do auta a nejednou jsem proste musel jet necim jinym.
Vevnitr spartanske. Jizdne neutralni az pretacive.
Na tech motorech je ten variator fakt pruser. Jede to slusne, ma to pekny zvukovy projev, ale jak se zacne ozyvat variator, tak je nadseni pryc, protoze traktor fakt rad neposloucham. Pokud si pamatuju dobre, tak ten motor vznikl zkracenim petivalce poprve pouzitem v Lancii Kappa.
Motor v Ritmu je z pera Aurelia Lamprediho. Ma puvod ve Fiatu 128, je krasne tocivy, Ty motory bez uprav davali vklidu 8000 otacek. Pomer vrtani zdvih jako u formule 1 :-)
Ja od Barchetty sel k Alfe Spider 916. Coz je stejny zaklad jako Fiat Coupe nebo Lancia Delta 2, je to mnohem dospelejsi, praktictejsi a vsestrannejsi auto. Pokud clovek nema prilis aut, je Spider 916 urcite lepsi volba. Pokud ma clovek na kazdy den v tydnu jinou karu, volil bych dnes zase Baru. Prave pro to jak prosta, jednoducha, naprosto neprakticka (fakt, treba to ze nejde otevrit zaroven kapotu strechy a kufr), ale je neskutecne zabavna.
Co nechapu, je kult MX5, to auto me nadchlo jedinou veci, ze jde z mista ridice, jednou rukou natahnout strecha, jaky kontrast hlavne k Spideru 916, kde pri nastartovanem motoru nejde otevrit kapotaz strechy....
Jinak k te Bare a schrance pred spolujezdcem, dala se dokoupit. Vytahl se airbag a dala se tam zamykatelna schranka ;-)

Jy
Jyrki
07. srpna 2021, 20:25
0
Lancia Gamma: Kráska v nesnázích

Škoda, že se do produkce nedostal ten shooting brake, ten vypadá fenomenálně.
Ještě větší škoda je, že vývoj byl uspěchán a nedostatečně financován. Vždyť třeba ten neslavný motor je z pera De Virgilia, který pracoval už na V6 v Aurelii nebo flat-4 OHV z Flavie, který byl abnormálně spolehlivý.

Jy
Jyrki
01. června 2021, 23:20
0
Autíčkář se ptá: Sdílená mobilita?

nevim jak to maji ostatni, ale ja jsem z cyklisticke rodiny - drahari a silnicari. U nas v rodine cykliskou zijeme dekady.

Jy
Jyrki
26. května 2021, 20:20
-1
Autíčkář se ptá: Sdílená mobilita?

sdilena auta jsou kravina. Svoje auta nikomu nepujcim a cizim jet nechci. To radeji pujdu pesky. Sdilena kola? Sorry, ale chci si seridit posed - sedlo, mit na sebe spravne dlouhy kliky, spravne dlouhy predstavec. Takze kolo mi uz vubec nedava smysl. Tak jen ta sdilena kolobezka....na tu se da naskocit bez prevlikani do sportovniho.
Kazdopadne, lidi co jsou zvykly jezdit autem tohle sdileny nezajima. Vyuziji to jen ti co chodili pesky nebo jezdili MHD. Takze ve finale misto omezeni aut ve mestech docilili toho, pokud se budeme bavit o elektrokolobezkach, ze cim dal min lidi se pohybuje zdrave. A ve meste zase ubylo mista.

Jy
Jyrki
22. května 2021, 12:56
-4
Auta, která zachránila svou značku

Ypsilon je opravdu osklive auto a pomalu zacinam razit nazor, ze Fiat mel Lancii nechat vklidu spat.
U te skodovky, spis nez Ochcavku bych tam videl Favorita. Ten udelal ze skodovky atraktivni pro investory.

Jy
Jyrki
01. května 2021, 20:59
-2
Bod zlomu

ja se priznam, nova auta nemam rad a jsou mi trnem v oku. Crash test mozna vyjde dobre, ale k cemu to? Cilem by melo vubec tyhle vlastnosti auta nepoznat. Za moderni siroke A sloupky s brutalnim sklonem, se ale schova pri prijezdu do krizovatky i kamion.
Ano, naladeni podvozku modernich aut je sice rychle, ale ve finale jsou to spis tvrde uskakane kozy.

Jy
Jyrki
21. dubna 2021, 21:20
7
O řidičích, cyklistech a skládacím metru

a jeste bych pridal jeden obrazek

Jy
Jyrki
21. dubna 2021, 21:11
0
O řidičích, cyklistech a skládacím metru

za sebe, ja to pochopeni pro cyklisty mam, protoze jsem na obou stranach barikady. Miluju projizdku autem. Je nadherny letet kladu proti kopci v kabriu nekde lesem kde se neustale strida svetlo a stin. To je adrenalin. A zaroven si skvele uziju drinu na kole v tom propocenym spandexovym obleceni, protoze je to pohodlny a funkcni.
A nejsem v tom jen sam. Muj ded i otec, byli automechanici a vasnivi ridici, presto se venovali vrcholove i silnicni a drahove cyklistice.
Ja myslim ze ta averze vuci cyklististum ale prameni od tech co kolum holduji, ale ne organizovane. Uz kdyz jsem jezdil za oddil, tepal nas trener za to ze pri odbocovani neukazujeme, ze si beeeeelku vezeme na riditkach a ne na hlave a jeste tak blbe, ze se to muze priplest do kola nebo ze nemame porad svetly a on byl uz podzim a brzo se stmivalo a hnali nas do chumlu do prostred, aby nas schovali nekde mezi poradne svetlusky.
Zkratka, probihala tam nejaka vychova, pouceni o dusledcich a kazani, ze na silnici nejsme sami.
Ale co ti ostatni nebozaci, kteri jsou taky oznacovani jako cyklisti, ale jsou to proste jen sprosti velocipediste nebo jak je tu nekdo oznacil, slapaci? Mezi ridici jsou postrachem cepicari a nejinak je tomu u cyklistu. Taky tu, velmi negativne, hraji prim lide pokrocilejsiho veku, kterym uz na zivote nezalezi a hledaji nejkratsi cestu k Bohu. Vozit na riditkach tezkou tasku s nakupem a kymacet se ze strany na stranu fakt neni bezpecne.
Odbocovat doprava bez rozhlednuti se a dani prednosti v jizde je opravdu hazard a ne, nejste tak uzci ze se to obejde bez povsimnuti.
A odbocovat spravne vlevo umi jen hrstka slapacu. Vetsina je bud sebevrahu kteri maji pocit ze jedou prvni a muzou si zmenit smer jak chteji, ti vzadu at si to ohlidaji a poperou se s tim nebo jsou to priposranci, kteri se asi boji dat ruku z riditek (s taskou na riditkach to fakt muze byt sebevrazda, ale nemaji ji tam mit) a otocit hlavu dozadu, radeji zastavi u prave krajnice a cekaji az to vrazedne komando v autech projede.
Co zaverem? Tak hlavne at to vsichni ve zdravi prezijem.

Jy
Jyrki
13. dubna 2021, 20:47
1
Lancia Beta: Radosti i trápení

Díky moc. Krásný článek. Delta Integrale a její následovníci jsou sice legendární, ale ani pro mě to není symbol Lancie. Mnohem raději mám právě Betu (a Spidera bych opravdu do své sbírky rád), Fulvia kupé, Aurelia.
Pro mnoho Lancistů je poslední pravou Lancií model 2000, v podstatě poslední facelift Flavie, jde o poslední auto s technikou Lancie, než se na značce podepsal cost saving Fiatu.
Ať tak či onak, Lancie je značka, která ve svých autech opravdu duši má

Jy
Jyrki
29. ledna 2021, 21:31
15
Proč nechápeme nová auta

Ale jo, novy auta nejezdi zle, nezerou, sedi atd atd. Ale bavi? Ani ne. Mam kamarada co se priznal, ze kdyz svou novou karu ridi, premysli, ze to opre nekde o strom, aby zazil alespon nejake emoce.
Me treba opravdu bavi si jen tak zajit do garaze, nastartovat atmosferickou, benzinovou V6 od Alfa, diky maestro Giuseppe, a poslouchat jej desitky minut. V tom aute jsem vlastne ani po radiu jeste nesahl, pry je tam audio od Bose. Mozna i slusne hraje.
Nova auta? Dnesni laky jsou mnohdy uchvatne a opravdu delaji rozdil. Ale pak otevru kapotu a vidim ta lestena chromovana kolinka sani a ani nevim jakou to auto ma barvu.
Jsou nova auta pomalejsi nebo mene vykonna? Asi ne. Do prace dojede ve stejnem case. Ale rozdil tam je. S tim novym autem jsem rad, ze jsem v praci a jdu makat. S Bussem uz myslim na konec pracovni doby a doufam, ze cesta domu bude trvat vecne.
Mam tvrda cisla ze to stare auto je lepsi? Leda tak fotku po dojezdu do cile :-D
Ale co, novy nebo stary, dulezita je radost ze zivota.

Jy
Jyrki
22. ledna 2021, 21:07
0
Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?

nechápu ty nářky. Rko na svou dobu vypadalo dobře. Srovnání s Jaguarem je úplně mimo. Je třeba srovnávat s jinými auty - Opely, Renaulty atd.
Motor nenadchl výkonem a jízdním projevem, ale technologií výroby? Tlakové lití hliníku, tehdy velmi pokrokový, kdo to tehdy uměl?
Škoda že to mělo třikrát uloženou kliku, nedostalo to osmikanálovou hlavu a ten karbec taky nic moc. K tomu vzhledu to chtělo alespoň převrtat na 1,3, lépe na 1,5. Max toho motoru bylo tuším 1608 ccm.
Rapid? To už je doba kdy ta technika měla být obměněna. Když už nevyšel nádherný projekt 720, designové prvky alespoň přenesly do produkce, ale to auto bylo spíš horší.
Když bych měl ale vyzdvihnout nejkrásnější Škodu z dob komunismu, tak 1100 MBX.
Ale adorovat ta auta nebudu.
Vozy Tatra určitě respekt zaslouží. Nejen 603 která tu byla zmíněna. Já bych nezatracoval ani první 613 designovanou Vignale. Pozdější verze s plastovými nárazníky už byl hnus.
Já nikdy nepochopil co lidi mají na 911, je to jen Brouk :-D Taky nechápu co kdo vidí na Piánu. Mercedes po Rackovi mě v podstatě ničím neoslovuje.
Co bych v garáži určitě bral - Citroen DS19, Alfu Giulii Spider s charismatickým motorem Nord nebo Jaguar XJC - fantatiscké kupé s bezrámovými okny a bez B sloupku. A pokud bych měl jmenovat auto zpoza železné opony - Wartburg 311/312 zejména jako kupé. Nebo ÚVMV 1100 GT.

Jy
Jyrki
16. ledna 2021, 18:56
0
5 aut, která jsem nestihl, než se z nich staly youngtimery

facelift vylozene rozbil koncepci toho auta.
Motor 2.0 v Crome neni Fiat SOHC ;-) ale Fiat Twin Cam. Taky z pera Aurelia, ale neni to all new motor, je postaven na zakladu OHV motoru z Fiatu 124. Ten motor drzel mnohem vic nez 85 kw v Crome, viz treba Fiat Coupe 2.0 16V turbo nebo Lancia Delta Integrale.

Jy
Jyrki
14. ledna 2021, 21:30
4
5 aut, která jsem nestihl, než se z nich staly youngtimery

Je zajimave, jak tem talosum ty facelifty nevychazeji. Prvni verze byva neotrela, zajimava a nadcasova. Facelift je poplatny dobe a to auto ma priblizit masam. Asi nejvic to odnesla Alfa 166 a prave Ritmo. Ale z tech dalsich take Alfa 156, Fiat Barchetta, Fiat Multipla, Fiat Grande Punto / Punto Evo.
A ten motor ze neni legendarni? Dovolim si nesouhlasit. Fiat SOHC z pera Aurelia Lamprediho, byvaleho konstruktera Ferrari vydrzel v produkci od roku 1969 do 2010. Debutoval ve Fiatu 128, pohanel i Fiat X1/9 a mnoho dalsich zajimavych vozu.

Jy
Jyrki
13. prosince 2020, 18:52
0
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

jejda, tech veci by bylo vice...:
- mlhovky, lidi s nima zbytecne oslnuji
- svetla pro denni sviceni - serou me za kazde situace. Spousta lidi nevedela kdy si ma zapnout svetla. Genialne to vyresila povinnost svitit celodenne. A pak nejaky kreten prijde se svetly pro denni sviceni. Takove bludicky co nejsou videt a jsou jen vpredu. A problem je tu znovu, je nechutne mnoho tech, kteri nevi, ze uz je tma a ze svetla pro denni sviceni maji jen vpredu, ale videt musi byt i zezadu. Taky ze ta svetla pro denni sviceni jsou vetsi umistena az uplne dole v narazniku a ze kdyz jedu za horizont, bude to az to posledni co z auta bude videt....
- parkovani. Parkovaci mista jsou stale mensi, auta cim dal vetsi. A kdyz k tomu ma clovek tridverak s velkymi vraty, potrebuje misto. Zasadne tak parkuju co nejdal od ostatnich. Pak me zakonite vylozene nasere, kdyz prijedu nekam na parking, jsem tam treba prvni, stojim na nejvzalenejsim miste a prijede druhy auto a stoupne si hned vedle. Copak nevidi tu spoustu mista, nebo je to buzerant co se musi na nekoho lepit za kazde situace?

Jy
Jyrki
30. listopadu 2020, 05:54
0
Hatchback nemusí být hot, aby byl cool

Alfa 145 vznikala puvodne jako nova Delta (5dverova), ale v urcite chvili se na ni podivali ve fabrice v sirsim kruhu a jeden clovek poznamenal, ze to vypada spis jako Alfa.....druhy par dveri byl odstranen, zustal po nem pozustatek ve forme deleneho bocniho skla za sloupkem B.
Mne ve vyctu chybi Delta II. Delta III, to uz bylo zneuziti slavneho jmena pro auto, ktere se rozhodne melo jmenovat jinak.
Ve vyctu autora me nejvice zaujalo Isuzu.

Jy
Jyrki
20. listopadu 2020, 20:33
0
Ptejte se: Rychlá nákupní taška za 100 tisíc

to proč jsem jako nejlepší malé auto nevybral Fiat 500 má jeden logický důvod. Já jsem zapomněl na Fiat 500. Jak pravil drive Jeremy....par sportovnich verzi to taky melo. Designove je povedenejsi nez Panda, tak proc ji nikdo nezminil?

Jy
Jyrki
04. srpna 2020, 20:14
1
Nekupujte si kabriolet, je to blbost a budete toho litovat

Ale jo, je to tak, s temi body nelze nesouhlasit. Pravda, ja jsem zvlastni pripad. Leto? To je pro me cyklistika, kdyz jsou nejumornejsi vedra, vlezu na kolo, pekne ze sedla a uz jedu proti nejakemu tomu kopci. Nebo beru, za zvuku alba Sticky Fingers od Rolling Stones, kabrio. Mozna je to tim, ze nemam pres leto dostatek saunoveho vyziti.
Takze snad jen to, ze do kabria sviti slunce, vzdy, mi vubec, ale vubec nevadi. Navic mi v aute proste vadi klima. Opravdu je pro me prijemne v tom lete byt na vzduchu, misto sezeni v nejake klimatizovane krabici.
A i po vic nez dekade soutizi s kabriem, a ne jednim, mi vyloudi usmev na tvari, kdyz to clovek rozjede aspon kilem a zvedne pracky na ram predniho okna nebo kdyz to nechas udelat nic netusiciho spolujezdce / spolujezdkyni :-)
A ta poznamka pod carou? Tak tohle proste tesat do kamene...

Jy
Jyrki
19. července 2020, 19:10
0
Zelená je nová černá! 14 zelených odstínů, které berou dech (+2 šeredné)

ja si teda nevybral. Mit zeleny auto, zvazim celolak :-D

Jy
Jyrki
06. července 2020, 19:55
0
Bazarový snílek: Obyčejná stará auta

to moje Uno bylo taky cerne a taky 5dvirko :-)

Jy
Jyrki
05. července 2020, 20:07
0
Bazarový snílek: Obyčejná stará auta

nostalgie....Uno 1.5 i.e. bylo moje prvni auto. Joooo, uz je to pres 20 let. A mam na nej krasne vzpominky.
Jinak z toho vyberu me oslovila jeste 405 a ZX..
Ja mam posledni dobou chut koupit Alfu 33. 1.7 16V by byla paradni, ale za tu taky uz nevi co si rict, 1.4 se mi zda mala. Tak koukam po 1.7 8V

Jy
Jyrki
01. července 2020, 16:20
0
Autíčkář se ptá: Vaše nejoblíbenější Porsche?

Porsche neni muj salek caje, ja v tom vidim porad jen Brouka, jako nekteri kluci z Top Gearu. Mozna tak 959, ale nez to, tak bych radeji sahnul po F40.
A tak bych na celo Porschaku dal https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_WSC-95
Ale da se pocitat, kdyz to byl puvodne Jaguar vyvinuty partou kolem majora Toma?

Jy
Jyrki
06. června 2020, 20:50
1
Vše, co jste (možná) nevěděli o povinném ručení

hmmm, tak bohužel to rozhodně nebylo vše co bych se rád dověděl. Mně by zajímalo, jestli se najde alespoň jedna slušná pojišťovna, co příjde a pojistí osobu nikoliv konkrétní vůz, tj. aby pojistil sebe, manželku a nikoliv svoje auta...

Jy
Jyrki
16. května 2020, 10:05
0
To nejdůležitější v každém autě

je pravda, ja nemel VTS. Vim, ze C5 trpel stejny problemem a tam to Citroen resil a kdo chtel, v ramci svolavacky dostal upravu. Tenkrat jsem se ptal v Citroenu zda se planuje to same pro C4, nevedeli o tom. Ja mel jednoho z prvnich. A nechal jsem si ho necele dva roky. Tech problemu tam bylo tolik, ze jsem to radeji pustil do sveta, mozna pozdejsi rocniky na tom byly lip...

Jy
Jyrki
15. května 2020, 20:34
0
To nejdůležitější v každém autě

C4 s pevnym stredem volantu jsem mel. Libilo se mi na pohled, trochu to pripominalo DS19, kde bylo tak jedno rameno. Ale s temi tlacitky....volantem se toci, a ne vzdy se po tlacitkach saha bez natoceni volantu, takze to bylo strasne matouci a clovek hledal. Lepsi je, kdyz se tlacitka otaci i s volantem a clovek jen natahne prst. Citroen na to asi taky prisel, protoze po C4 1.gen uz bylo zase vse pri starem....ale jeste horsi to bylo s brutalne preposilovanym rizenim...

Jy
Jyrki
15. května 2020, 20:30
1
To nejdůležitější v každém autě

U Alfy bych nasel jeste jeden uzasny volant, asi jeden z poslednich pred nastupem airbagu....
https://www.bazos.cz/img/7/563/119202563.jpg?t=1588002395

Jy
Jyrki
01. května 2020, 20:17
0
Lancia Kappa: Důstojné stáří

ke Kappe Coupe doporucuji tento odkaz
https://www.bozhdynsky.com/cars/lancia-kappa-coupe/

spousta zajimavych informaci. JTD se tam udajne dal jen do par prototypu, coz by odpovidalo, na prodej jsem Coupe JTD nikdy zadne nevidel a ze po ni pokukuju roky

Jy
Jyrki
19. dubna 2020, 19:55
0
Věci, které na současném automobilismu nechápu...

Budu strohy. DIKY! A je treba to psat neustale, treba si to pak nekdo i precte a konecne se to zmeni.

Jy
Jyrki
16. dubna 2020, 19:01
0
Hledáme únikové auto pro bankovní loupež

černé Maserati Biturbo, je to odzkoušené, projede i úzkými uličkami, kde se policejní auta zaseknou a bude to v cajku

Jy
Jyrki
09. dubna 2020, 19:58
0
Čím by jezdili redaktoři Autíčkáře v roli diktátorů?

Bud Alfu Romeo 6C 2500 jako krab nebo Lancii Flaminia Berlina

Jy
Jyrki
07. dubna 2020, 20:14
0
Lancia Ypsilon: Jak to bylo tehdy a jak se to zdá dnes

ja mam nejradeji tu druhou radu, model 840. Ten posledni model mi pripadal designove otresny v dobe uvedeni a nic se na tom nezmenilo ani po letech. Vubec to spojeni s Chryslerem a prichod noveho grilu s horizontalnim zebrovanim bylo velke slapnuti mimo.
Nekde jsem cetl clanek, ze Marcchione na smrtelne posteli podepsal nove modely Lancia, pry nechtel zemrit s nalepkou cloveka co zabil Lancii. Ale zatim se nic nedeje.

Jy
Jyrki
31. března 2020, 20:17
0
Autíčkář se ptá: Auto do postapokalyptického světa

tak jednoznacne auto, ktere se osvedcilo v tezkych podminkach...
Co treba Fiat Barchetta? Hammond s nim tehdy trumfl BMW Z3 a Mazdu MX-5
https://auto.bazos.cz/inzerat/116093640/fiat-barchetta-18-i-16v-96kw-malo-najeto.php
Navic jsem Baru mel a mam na ni hezke vzpominky. Me prvni kabrio, strecha dole i za husteho snezeni a pri teplote pod nulou. Pustil jsem si topeni a hura do sveta :-D Jasne, ta slida v zadnim okne to odnesla...dneska uz strechu nestahuju kdyz je pod 10 stupnu, ale tenkrat to proste bylo to nadseni a clovek si to chtel zkusit...
A kdyz uz ma prijit apokalypsa, tak je potreba si naposledy uzit a to ve spartanske Bare jsem velmi dobre

Jy
Jyrki
28. března 2020, 21:18
0
Věci, které prostě musíte mít

z toho seznamu urcite stresni okno a snad jeste to audio. I kdyz je pravda, ze treba ve 156 s Bussem jsem jeste ani nezjistil, jak to Bose hraje.
Posledni dobou zjistuji, ze me nestkutecne rozciluje kazda blbost, treba palubni pocitac. Kdyz uz v tom aute je, tak na nej koukam, nemuzu jinak. Ale ve finale nejvetsi radost mam z jizdy autem, v kterym ten pocitac neni.
Jinak urcite potrebuju motor, brzdy, sedadla, budik teploty oleje. Mala a hezka zpetna zrcatka. A stary klicek, zadny bezklickovy pristup, zadne startovani knoflikem nebo vystrelovaci klic, ja chci mit klic, ktery vyvolava emoce, treba tvaru pistu wankelova motoru a logo Lancia na nem.
A nesmim zapomenout - DREVENY VOLANT.

Jy
Jyrki
23. března 2020, 19:55
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá romantické auto?

ano, je to ze svatecni vyjizdky. Tak konec by mel byt urcite jiny a spolujezdec taky. Ale silnice, auto a ty rukavice nemaji chybu :-)

Jy
Jyrki
21. března 2020, 20:17
1
Autíčkář se ptá: Jak vypadá romantické auto?

Romantika? Horske prusmyky, nebe nad hlavou, ridicske rukavice, Lancia Aurelia B24 Spider....

Jy
Jyrki
02. března 2020, 20:01
4
Alfa Romeo láká na Giulii GTA i zbrusu nový model

ten design bude spis aerodynamicky funkcni, na krase to rozhodne ubralo. A predevsim mi neco rika, ze Alfa nepotrebuje takovou ostrou raketu, kterou bude chtit par jedincu, ale spise kombi na bazi Giulie. To by mohlo prinest "masovejsi" prodej.
Ac jsem priznivec znacky a Alfy mam doma dve, tohle rozhodne neberu jako dobrou zpravu, rad bych totiz, aby Alfa prezila nejen v nasich srdcich.

Jy
Jyrki
27. října 2019, 19:34
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Aktuálně sedm:
Peugeot 308 SW THP - praktické auto, kterým jezdí převážně manželka. Dvě dětské sedačky uvnitř, odveze vklidu dva kočárky, dětské odrážedlo, nějakou tašku atd.
Lancia Lybra
Lancia Dedra
Lancia Delta II
Alfa Romeo Spider (916)
Alfa Romeo 156 s Bussem
Peugeot 406 Coupe 3.0 V6

Nevím koilk bych jich reálně potřeboval, ale já je chci. S každým dalším ženě slibuju, že tohle je na nějakou dobu poslední....A co bych ještě chtěl? Maserati Biturbo a Alfu 75.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem

Chevrolet Suburban C10 Ambulance  1970
Chevrolet Suburban C10 Ambulance

1970 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem