jbigllesCZE
Jméno | Jakub Baloun |
---|---|
Bydliště | Děčín |
Registrace | před 3.7 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 měs. |
Příspěvků ve fóru | 18 |
Komentářů u článků | 46 |
Pozitivních komentářů u článků | 17 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
ono už i ten červený 16V začíná stat docela nesmysl (furt je to fabia).
já trochu doufám, že se mnou bude dlouho jezdit passat B5, 2.8i...jasne, je to VW, ale ten servis neni zas tak hroznej, na rozdil od W8 a kde koupite atmosferickou V6 (neprimovstrik). Ano, zere to, za tolik to nejede.....ale je zabave, ze mate jen passata a kazdej automaticky ocekava 1.9Tdi.
No pak moje pandička.......tu jsem kupoval v relativne slusnym stavu pred 4 lety za 40k, jako padlo do ni dalsich asi 150k a jeste neco padne.....ale za 40k uz dneska nekoupite shnilou mrchu na dily
mockrát díky...až se stydím, že jsem o některých vůbec nevěděl.....mám co shánět :)
jen malé poškádlení, v TP je psaná jako 5 místná. (reálně za předpokladu obsazenosti 5 průměrně rostlými Italkami).....
tvl, proč? :( díky tomuto článku aktuálně sháním ve verzi 4x4...to je úžasná obskurnost :)
zahřálo u srdéčka :) je to skvělá kára...jen ta koroze :) ale už šetřím na vyvaření a celolak :)
tak to strašně nutně potřebuju :)
dost to ve mně evokuje autobianchi a112 abarth
to je nádhernej článek...víc takového....
ty "budíky"......vždycky jsem říkal, že nejdůležitější je, jak auto jezdí......
"naštěstí" jsem z té sociální vrstvy, kdy zanadávám a při koupi nového (jiného) vozu držím upocených bratru 2OOk, takže mne tyto starosti ještě dlouho nečekají......
no u toho passata je toho spousta na předek a nic na zadek :) druhovýroba takřka nic. Když jsem potřeboval repasovat nápravu, skončil jsem u strongflexu. záměna je tam možná pro motor, měnil jsem převodovku a taky jiná čísla.
zajímavé, mám něco z obou světů (nebo jsem si to alespoň myslel):
Passat b5.5 2.8 V6....paradox je, ze se na to dost věcí nedá sehnat (přitom kupováno právě jakože díly všude a každej to opraví). Mechanik, kterého považuji za šikovného, je z toho pokaždé nešťastný.
Panda Mk1 4x4....prej nic tam není, nemá se co rozbít. leješ benzín a olej a najedeš 100k
no, za necelé 3 roky cca 150 tisíc peněz + nákupka. Skoro nic se nedá sehnat a sháním to všude po světě (např. 2 roky tekoucí nádrž a sehnaná za 10k někde v poušti na Sicílii. O rzi taktně pomlčím:) už jsem ten vehikl 100x prodával, ale vždycky si pak představuju, jak jí někdo odveze, popláču a inzerát stáhnu
já pokládat podlahu, tak mne to stojí víc, než někoho zaplatím (protože to zkazím), bude to hnusné a ještě budu nasranej, kolik jsem tím zabil času......:)
@PanHAJZL minusy nechapu, aktuálně domu nosim v prumeru 40-50k cisteho a jak pises, na sporaku moc penez neni a to mam 2 20 lete pekace....ale nestezuju si :)
na druhou stranu, na rozdíl ode mne má na to si koupit nové auto :)
@ransom: Octavia1 1.9tdi (vlastne jakakoliv Ofce, Hyundai ix20 (bože to je odporný :)) ne nahodou si obe koupil tchan jako nová :)
no kolikpak naživo vídáte jakoukoliv Nperformance (já jednu konu a jednu i20). O Yarisu GR nemluvě, přitom zrovna ta "n" - ka jsou celkem láce, oproti tomu Civicu i Yarisu. Toyobaru oproti tomu vídám celkem často (a nejsem z Prahe :))
1. presne, pokud olej neni v supersportu, mit ho tam rok, nebo 10tis
2.tady je to pravdu subjektivní. Pokud je snih a zima, je to důležité. Přes léto dost záleží na stylu jízdy myslím. Pokud nejezdím kudlu, ale jen okolo komína, nemá smysl tam držet nějaký pecky. Konkrétně u family káry se občas projedu, tak chci, aby to "lepilo", tak tam mám dražší a osvědčený gumy. U jedničkový Pandy 4x4 jezdím celoročně na zimacích, protože na ní najedu tak 5tis, přičemž občas nějaký bláto, les, louka (tam se ten vzorek hodí). A pilu s tím logicky nejezdím.
3. tady je to složitější. U Passata mám psané 95/98 a leju 100 (protože 98 nemají). Je to ale atmo a nepřímým vstřikem, takže možná zbytečné.
Panda, občas dlouho (třeba i měsíc) stojí. Tohle auto rezne, takže prostě nechcete, aby se vám v palivové soustavě tvořila voda. Nehledě na to, že s 95 to mělo takovej nepravidelnej volnoběh, auto se klepalo. Jak jsem tam nalil 100, tak po nádrži se to tak nějak uklidnilo a šlape jak hodinky (1.1 Fire). Vzhledem k nájezdu a rozdílu asi 2kč/l oproti 95 mne to nebolí a mám vnitřní pocit, že autům dělám dobře.
tohle jsem neměl vidět, to nutně potřebuju.....jinak můj tip je taky panda. Ideál asi bez toho City řízení. Dílů mraky, i ta 1.1 (později 1.2 celkem jedou- ve městě). Jenom ty svině mají tu vlastnost, že chytnou a nepustí.
Za 50k už by nejspíš šla i veze 4x4, čímž se fun efekt zdvojnásobí.
já vím, že je to trochu reklama, ale já bych tu čekal (či si spíše přál) nějaký článek o servise aut (je tu něco k Volvu). Ale mně by spíš zajímalo něco staršího, aby se člověk inspiroval. Jako majitel staré Pandy dost často stojím před neřešitelným problémem, který zpravidla vyřeší diskuze na fóru a jedná se o banalitu. A hrozně rád bych nakoukl pod pokličku Italmotori. Kluci jsou totiž hrozně nedostupní :)
tohle bych uvítal u Fiatu...jo a taky u VW :)
bože, to je tak boží.....takovýhle obskurnosti žeru :)
na GT se těším taky, ovšem Xbox game pass na 3 měsíce za 26,90 byl pádný argument ke spuštění na PC :)
má autor článku kladný vztah k nové Forza Horizon 5? Tam se celý jeden příběh točí jen okolo "Bugee" :)
Jak hodně je, nebo není, spotřebič první Panda? Kupoval jsem ji jako daily, protože jsem chtěl levnou 4x4. Ale to auto si mne strašně získalo a pravděpodobně spolu umřeme. Nikdo to nechápe a každej říká, proč si nekoupím něco lepšího.
Teď vlastně ani nevím, zda potvrzuji výše psané, či to naopak vyvracím. Každopádně jednoho (ne)šťastného 29.2, krajina pohádkově zasypaná sněhem, před barákem zapadlý služebák, zapadlý family wagen, a nezmar Panda. Ten den jsem vezl ženu k porodu a jiným autem to nešlo.....takže to auto, i kdyby byl sebevětší spotřebič....už je napořád v srdíčku.....jo a furt se to sere :)
jakožto svého času poslušný žák a plním domácí úkol.
U nás potkávám pouze jednu Miatu (furt tu samou) a ještě zelenou.
Ale svoje Auto potkávám jen, když jej řídí manželka (ale vzhledem k tomu, že nemám dvě stejná auta), tak už je to jiné auto :)
souhlas, VAN je strašně zajímavej a je jich už jen pár :) mám jen standardní verzi a odtahal jsem v tom více, než v O1 Je to prostě hranatý :)
je to krása, zmačkávám slzu....bohužel, pokud nejste nechutně bohatí, tak tento koníček končí pořízením kočárku, resp možná o něco dřív, pořízením manželky. Ale jinak úplně chápu, za každou cenu se snažím (jsem se snažil) brát něco, co jen tak někdo nemá (prostě nebýt ovce s ofcí). Ale když žena poručí...musí to být praktické, na pojíždění po městě to musí mít kufr o objemu tankeru a musí na to být levné díly. Aspoň, že jsem u toho passata ukecal Benzinovou V6 s manuálem.....to pečivo to na ten xicht občas hodí :)
až jí bude tolik, co té mojí.....určitě si jí koupím :)
je boží :) kdyby byla trošku větší, koupil bych jí už teď jako rodinné auto se kterým jezdím jen já :)
Bohuzel je priorita rodinny povoz. pozitek cekam aspon z toho 2.8 V6 :)
@Opelfahrt já myslil, že bylo slyšet, jak rezne z té fotky :)
@RRRampapapatak to je masakr, já to nedal takhle ani do O1 (liftback)
@RRRampapapa: kde jsou kolečka?:) Jinak dá se to ve všem :)
vždyť právě píšu, nepotřebuješ to, než řekne manželka, pak to potřebuješ. Koneckonců, vejde se do Corolly pohodlně kočárek? Nehledě na to, že slyším ty kecy, že se do toho 3dv nebude přece ohýbat :)
mohlo by z toho článku vzniknout nové téma? Mám ve skrze podobné potřeby. Respektive potřebuji nutně Chargera (bohužel po zimě zjištěno, že nutně AWD, bo FWD mi nechala žena v kopci a s hrůzou utekla (tudíž RWD je total sebevražda). No a Chargerů s awd v rozumné cenové relaci se v evropě moc neválí.
Takže téma: Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník (pro člověka, co nezanevřel na požitek z jízdy) + potřeba AWD.
aktuálně zamluvena B5 Variant, + po očku pokukuju po Legacy/Impreze. Cena ve skrze podobná (strop 100k)
nepotřebuje, ale potřebujou ho manželky:) Sháněl jsem teď b5, manuál 2.8 V6. Variant na inzerci téměř není, ale sedanů ,mraky....takže čekám.
též Severočech musím mít připomínku: není to už trochu klišé?....velmi oblíbená "teplická" cesta a minimálně poslední rok jsem tam nikoho neviděl :)
chvilku jsem si říkal, že jste zapomněli prodloužit doménu :)
pravda, avšak tento web se jmenuje Autíčkář :) když ho naklikám, čekám, ze poctu o autech. Kdybych si tu přečetl esej na téma lodní dopravy, budu přemyslet, kde se stala chyba :) Je to zaujaté a je to tak správné. Na stránce o bicyklech si nepůjdu cist o radosti z aut.
A k těm motorkám : mně osobně motorky skoro až děsí. Nikdy mne to nelákalo a když už jsem na tom seděl, doufal jsem, že co nejrychleji budu moct dolu.
Takže třeba mně jde článek do noty a tak nějak očekávám, že všichni, kdož lezou na tento web, budou mít podobný přístup
uznávám, že výše psaný příspěvek může působit jako snůška nesouvislých nesmyslů. Nejspíše to tak i je. Je to dáno zmíněnou směsicí pocitů. Autorovi příspěvku naskakoval do hlavy nesouvislý proud nesouhlasných myšlenek s dnešní dobou. Snažil se je podchytit na papíře (monitoru), avšak prsty absolutně nestíhaly hlavě. Tímto se všem, kteří to dočetli až do konce, omlouvá.
článek ve mně způsobil směsici pocitů...od nadšení po smutek.....ale jelikož jsem fanda takovýchto úvah (mimochodem film jsem viděl a ten nápad je z jistého pohledu fajn) rád bych řekl, že bych byl ten slušnej, ale vždyť já bych se mohl beztrestně dostat k autům, na které jinak můžu jen mlsně koukat (zdravím HF Integrale)...takže nadšení přetrvává....akorát jsem fakt smutnej, z té predikce asistentů a autonomního řízení. Jako já dovedu pochopit, že pro někoho je auto stejnej spotřebič jako lednice, (pro někoho má lednice (plná) větší šanci na emoční prožitek, než auto). Možná jsem dinosaurus, ale proč mi to někdo bere? Já taky nehaním milovníky elektromobilů. Jako jo, směju se jim, ale ne do očí, přeci jen respektuju volbu. Mimochodem, ač automobil disponoval jakýmkoliv pohonem (včetně parního)...vždycky se mu říkalo automobil. U elektromobilu jsem vždycky slyšel: elektromobil. Zamyslel se nad tím někdo? mimochodem slovo automobil: (z řeckého αυτός autos, sám, a latinského mobilis, pohyblivý).....elektromobil (už ne sám?!)
prostě Brusele, ty jeden píppíppíppíppíppíppíppíppíppíppíppíppíppíppíp, nepíppíppíppíppíppíppíppíppíp, a nech auto žít....
kde bych bez ní dneska byl :) už vím, o 2km níže na hlavní spolu s naší octavkou :)
tak pro tuhle káru jsem málem jel. Ale podíval jsem se na náhradní díly....a žádný jsem nenašel........:)
já bych v tohle případě šel jen tak ze srandy koupil Ford SportKa. Vždycky jsem si to přál vyzkoušet a s tím rozpočtem mu zbyde na benzin do konce života (toho auta)
Mám Pandu Mk1 4x4.....vzhledem k absenci redukce to má krátké převody, takže do 60km/h octavy v dieselu koukaj :) Z druhé strany: teď už začínám mít trochu strach, že to někdo odře :)
Poslední komentáře
- PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů