
Vasek7
Jméno | Vasek |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 7.4 rok. |
Poslední aktivita | před 12.8 měs. |
Komentářů u článků | 99 |
Pozitivních komentářů u článků | 36 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Díky za dobrý dotaz a dobré odpovědi. Konečně něco co se dá číst.
P.S.: otázka k zamyšlení, kdyby Thomas a Rolf (vodnící z doktora Mráčka) jeli dnes do Čech kabriolety, co by měli za auta?
Pojmenovani problemu je spravne, ale reseni je spatne.
Je jedno jestli pojedete Brnem na 1 stope nebo 2 stopach, stale to bude ocistec.
Jedine co jizdou na skutru dosahnete je, ze budete riskovat svoje zdravi aby nekdo jiny mohl zaparkovat auto.
To se mi zda jako spatny obchod a hlavne to cloveku zlikviduje jakoukoliv radost z rizeni.
Spravne reseni zacpy je:
1) nikam nejezdit. Za karanteny to slo, ted to take jde
2) kdyz jezdit, tak Boltem/Uberem/Lyfem at se stresuje nekdo kdo je za to placeny
3) kdyz jezdit tak lestenkou pro radost kdyz nejsou zacpy - v noci, o vikendech a o svatcich
P.S. vsimli jste si jak je Bolt levny mimo spicky?
Moje zkusenosti jsou ze na to v Cesku hlavne nejsou silnice. Idealni silnice na obytnak s alkovnou je dlouha rovna silnice kde je 110 kmh. Realita v cesku je bud kroucene silnice kde obytnak trpi v zatackach, okresky kde brzdi rychlejsi provoz a dalnice, kde na pravy pruh je moc rychly a na levy moc pomaly.
Jako workaround se mi osvedcilo volit stejne trasy jako s kabriem, tzn zamerne o 30-50% delsi na kilometry ale hezke silnice bez provozu a jezdit max 150-200 km denne, i mene..
Ohledně Californie, přestřelené to možná je, ale v tom případě jsou všechny obytňáky taky přestřelené.
Cenotvorba obytňáků za posledních pár let udělala pěkný kolotoč:
1) Už před koronou jakýkoliv Transporter/Multivan/Caravelle který má v názvu "obytný" se nabízí nejmíň o 200 000 výš než úplně stejné auto "neobytné".
2) Za první korony všechno co bylo "trochu obytné" podražilo tak o 30% nejmíň a co hůř, nebylo co kupovat.
3) Poslední rok se to už trochu spravilo
V tomto kontextu je zminovana Californie jeste vyhra v loterii, protoze: a) motor s nejlepsi povesti b) profesionalni prestavba, zadny bastl, c) velice cenena(a priserne draha) zvedaci strecha
P.S. Stále se bavíme o ceně nabídkové, nikoliv prodejní a myslím si že v tomhle segmentu to bude hrát velkou roli
Ted jeste aby v Hornbachu zacali prodavat "pristresek na auto se solarnimi panely" a do 5 let mame vsechny duchodce-chalupare elektrifikovane.
Když už tady řešíme duchařiny na VANOSu, mohl by mi někdo vyložit z karet co znamená tento error:
"002A99 DME: Klikový hřídel - vačkový hřídel výfukových ventilů, reference" na motoru N52 195kW
Zatím 2x výměna oleje (jednou moc, jedno málo) a výměna olejového separátoru i s víkem a kuře na grilu se pořád náhodně rozvěcuje.. dík
Diky za dobry clanek.
Dovolim si dve zajimavosti:
-Zoe ma nejrychlejsi domaci nabijeni z cirkularky protoze ma 3 fazovou palubni nabijecku
-cena bazarovych i3 v CR nikdy neslezla pod 300 000 czk a troufam si tvrdit ze uz nikdy nesleze
Přemýšlel jsem o tom delší dobu ale tohle mě namotivovalo. Díky!
* Cestopisy a/nebo automuzea
* Historie automobilek (Vauxhall v prvni rade)
* Engine swap v ceskych podminkach - nevzpominam si ze by tu byl clanek
* Kombinace aut v garazi - na webu kde se kazdy tvari ze ma nejmin 3 auta je s podivem, ze se nikdo nikdy nezabyva otazkou typu "mam 200 tisic a chci za to 2 auta - jedno hezky a druhy prakticky"
* "Shopping guide" na tech 5 proflaklych aut-> Jasne, serie "Vyberte mi auto" je super, ale jenom podle rocniku, motoru si auto nekoupim. Jeste je potreba minimalne obvykly seznam zavad a jejich cena, co je prvovyroba, co druhovyroba a co se koupit neda
* "Škoda Rapid: Jak to bylo tehdy a jak se to zdá dnes" - to byla dobrá kategorie článeku, zda se mi to, nebo potom už podobého nevyšlo?¨
P.S. A placená verze by mohla mít filtr ktery schová těch 8 místních všeználků kteří píší stejné věci pod všechny články
@MMM: je Prius 1. generace tak spolehlivy jako ty dalsi generace? Obcas se nejaky objevi za zajimave prachy..Dik
Díky za super článek. První co mě napadlo je, že by se to hodilo jako šífra do nějakéké exit-game...
Uz tak 3 roky cekam, az i3 v bazaru klesne pod magickych 300 000 czk. Pred koronou se k ni zacala blizit, ted jsou zas 350 a nebal bych se rict ze pujdou dal nahoru..
Mel jsem pujcene elektoauto a kdyz jsem se potom vratil ke spalovacimu motoru tak me hlavne zacalo stvat, ze cestou z kopce nepribyva benzin v nadrzi.
Prekvapuje me, ze se tu jeste nekdo nezastal toho S-maxe.
Zopakuju tady to, co tady nekdo moudre napsal pod jinym clankem par let zpet:
"S S-maxem muzete jet bud rychle, nebo s detma. Pokud se pokusite o oboji, budou vam deti zvracet"
Ale to ze mate deti, neznamena ze s nimi jezdite porad. Takze S-max smysl dava, zvlast kdyz chcete mit jen jedno auto.
Díky za článek, nad SLK jsem kdysi velice přemýšlel ale jedno posezení v bazaru me odradilo - velice nekomfortní posez, navíc mi připadalo že sedím hrozně vlevo. Nevím čím to je.
Každopádně SLK je perfektní odpověď na otázku "chci mít jen jedno auto, musí být zajímavé, musí být do 100 000 a nemám garáž" a přijde mi zajímavé že se tady neobjevuje víc v článcích "jaké auto"
Zajimavá otázka, tady(jižní morava) Z3 občas vídám, ale tak maximalne jeden kus Z3 na 10 kusu Z4.
A uz to Z4 je dost vzacne auto.
Dlouho po Acku pokukuju, rad bych se zeptal do pléna:
-jaka je nejvic bezproblemova motorizace?
-automaticka prevodovka, je to kurvitko nebo rozumne spolehliva vec?
-slysel jsem o nejakem neopravitelnem problemu se zadnimi svetly, co je na tom pravdy?
-v jednom predchozich clanku se tady psalo, ze sedadlo spolujezdce se da sklopit aby se tam veslo kolo. Nepodarilo se mi tuto informaci nekde potvrdit a podle fotek vsechny kusy co se prodavaji vypadaji nesklapeci. Mate to nekdo?
-a klasická otázka, da se v tom spát?
Pluriel je uz dlouho na mem seznamu "nesmysly kterymi chci jezdit" a protoze Multiplu a Wagon uz jsme meli, smeruje to prave k Pluriel-u. S nadsenim tedy vyhlizim pokracovani clanku. Mám obligátní otázku, dá se v tom spát?
Diky vsem za cenne komentare, zejmena mi pomohlo:
PB: prestavba Corsy - vedel jsem ze mi neco unika a bylo to prave toto, dik!
v0c4s: Demio: to je auto presne podle myho gusta, maly zvenku velky zevnitr. Dik!
Dobrý dotaz a dobrý článek nicmene bych si dovolil unest tema k dotazu ktery mi vrta hlavou posledni dobou.
Hledam nejmensi auto v kterem se komfortne vyspi jedna osoba do 185cm. Zaroven by to melo byt neco relativne spolehliveho do 50 tisic Kc.
Easy resenim je samozrejme jakykoliv kombik s rovnym kufrem, ale zajimalo by me jestli by to slo i v hatchbacku - v puvodnim Twingu to slo, ale to na to bylo holt stavene.
V hledacku mam Panda, Leon, Altea, A3 nicmene nebranim se cemukoliv.
Dik predem za tipy..
Díky za super dotaz a super článek, více takových ujetých dotazů!
Mám k tomu jediný komentář, 200k na osobní auto je super rozpočet, ALE 200k na dodávku nebo offroad je málo, protože trh je vnímá jako pracovní auta a pracovní věci jsou obecně dražší.
Díky za super článek a nenašel by se tady někdo kdo má zkušenosti s obytným autobusem co má garáž na malé auto? Dá se to ještě postavit a legalizovat? Díky předem!
Jenom doplnim ze elektricke CityGoE v Brne se da pujcit od carsharingu Auto Napůl, akorat se tím moc nechlubí. Maji system ze auto se pujcuje a vraci na konkretni nabijecku v Krpoli takze je vzdy nabite. CityGoE je z roku 2020 a v městských rychlostech se pohybuje svižně a naprosto nehlučně, což je docela magický zážitek. Povozil jsem povícero lidí a všichni byli nadšeni. Jediná past je že AutoNapůl má registraci za 5000Kč vratných nebo 1000Kč nevratných.
P.S. zároveň je to jediny způsob jak si půjčit elektroauto na celé jižní moravě za rozumné peníze. Bůhví proč půjčovny všech elektrických věcí jsou v Praze a okolí
Čtyři kola dobré, dvě kola špatné a nedělejte z Autíčkáře další lifestylový magazín.
Ransom: chtěl jsem psát komentář ale je to zbytečné, pěkně jste to vystihnul. Dik!
Taky jsem nad tim hloubal a dosel jsem ke dvema vecem - 1) cena se bude odvijet hlavne od stavu baterky 2) i baterka ktera ma polovinu kapacity ma velkou cenu, ale ne v aute ale pro domaci solarni elektrarnu. Viz bazos.
Shodou okolností jsem se letos viděl s dvěma kamarády, kteří si pořídili "řidičské auto" - 335i a VRS a oba si zcela nezávisle stěžovali v duchu "je to sice rychlé ale tu rychlost necítíš - nepoznáš rozdíl jestli jedeš 130 nebo 180, pokud se nedíváš na tachometr". Takže milá redakce, což takhle bazarový snílek na "auto v kterým cítíš každej kilometr a není to kabrio"?
Díky za dobrý článek a mám upřesňující dotaz - kde to těch 34 let stálo?
Díky za skvělý článek a pokud hledáte námět na cestu po otevření hranic, v Rize je skvělé automuzeum s exceletní sbírkou limuzín sovětských vládců:
http://motormuseum.com/kremlin-collection.php
Dobrý den,
nevím kde žijete ale tady carsharingové auto 98% času stojí a to často na jedné ulici před jedním barákem. Přijde mi že tím 90% výpujček jezdí 1-3 lidi pravidelně a vzácně si to půjčí někdo přespolní. Z mého pohledu to podezřele připomíná situaci s referentským autem ve firmě.
Auta jsou obecně čístá vevnitř i venku a jsou úplně nové - můj rekord je Fabia s 693 km najeto. Nejvíc jsem viděl myslím 20 000km.
Jaká je rentabilita tohodle modelu z hlediska provozovatele je mi ovšem záhadou.
Zajimave ze tady nikdo nepochytil vyhody komercnich carsharingu pro ctenare Autickare.
Vzhledem k tomu ze o tom neco vim, tak tady je par postrehu:
Usecase 1: vlastnim zabavnou ojetinu presne v duchu Autickare- ameriku/kabrio za par supu, ale jednou za kvartal potrebuju dojet Chorvatska/Tater/nekam daleko a tou pleckou si tam netroufam. Mam individualitu zabavne levne plecky a zaroven nemusim zivit drahe spolehlive auto.
Usecase 2: mam zabavnou ojetinu ale v patek pred vikendovym vyletem mi zdechne. Misto toho abych narychlo shanel nahradni auto/pujcovnu/kamarada, proste jdu o 2 ulice vedle a pujcim carsharingove auto
Usecase 3: potrebuju odvezt auto do servisu ktery je na druhem konci mesta a nechce se mi odtam MHD (protoze je zrovna zima/korona)
Usecase 4 : potrebuju auto jenom na jednu cestu a kdybych tam jel svym, tak se musim pro nej slozite vracet. (ie potrebuju posunout svoje auta po meste, ale nemuzu zrovna sehnat druheho ridice)
Usecase 5 : potrebuju spolehlive auto na vikend ktere ma rakouskou/slovenskou dalnicni znamku
Usecase 6 : protože od korony je registrace obou hlavních carsharingu za korunu, nemusí se tam dopředu nabíjet peníze a když to nepoužívám, tak to nic nestojí - takže proč to nemít jen tak? Místo rezervního kola mít rezervní auto..
Morec: muzete prosim ozdrojovat informaci o Rekolu a dotacich? Dari se mi dohledat akorat 4 miliony a to se mi zda dost mala castka na provoz jakekoliv celorepublikove organizace..Diky
Diky za clanek, tisickrat zajimavejsi nez test dalsiho nove nezajimaveho auta!
Diky za super clanek, mohl by byt dalsi na tema jak se (americke) policejni auto lisi od obycejneho?
Docetl jsem se nekde ze se znacne lisi system startovani, resp. auto je nastartovane furt.
Ale urcite toho je daleko vic..
Diky za clanek, velmi pobavilo.
Zrovna vcera jsem premyslel, proc uz se na Autickarovi neobjevuji clanky typu "Nesmyslne zadani, extremne vtipne odpovedi".
Vice takovych prosim, ty sterilni testy sterilnich aut jsou plytvani Vasim potencialem.
Vykopavam temata:
1) "co si koupit na mobilni homeoffice"
2) "muzu mit trvale bydliste na chate, ktera ma 4 kola?"
Smysl mi to dava kdyz se dodela tazny a koupi obytny prives. Pak na jedno auto trefite tri kategorie soucasne: daily, fun, dovolenka.
Jinak dekuji za predchozi clanek o EOSu ktery me privedl k zjisteni ze strecha je unikatni a delalo se to i s 3.2 FSI
Nechodí sem náhodou ten člověk který si doma přestavěl MX-8 na elektromotory a nabíjí to z domácí fotovoltaiky?
Poslední komentáře
- Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof.... - Jaromír, Honda S660: Upřímný sporťáček
Přidávám se se žádostí o autíčkářsky orientovaný travel-blog.... - Sato, Honda S660: Upřímný sporťáček
Akurat nedavno som videl smart roadster, niekdy som v tom nesedel... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Jedna tu byla, ale uz je pryc. - esmo, Honda S660: Upřímný sporťáček
Moc se těším, díky :-) - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jo, stačí si sednout do Okty IV a říct si, že je v tom o "10... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Mám v plánu ještě článek o cestování další malou potvorou... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Ano, asi tak bych to viděl. Mám 183 cm, tedy průměrnou evropskou... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Ano, na ABS samozřejmě záleží také, ty starší systémy... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Kdo ma pres 180, ten se dovnitr pohodlne nevejde. V okoli bylo... - JohnyLBC, Honda S660: Upřímný sporťáček
super autíčko, ale když vidím ten tvůj posez a kolena tak je vidět... - JohnyLBC, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Odkud jsi? Já jsem z Liberce a mám MINI R53 po Krabovi :) za severočeské... - JohnyLBC, Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost,...
Je 911 996 už dostatečně "stará? 996 se bere jako "moderní"... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Většina sportovních aut má ve 160 v lepším případě 0 vztlak,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů