
martin_100
Jméno | Martin Rypl |
---|---|
Bydliště | Plzeň-sever |
Registrace | před 9.1 rok. |
Poslední aktivita | před 7.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 28 |
Komentářů u článků | 985 |
Pozitivních komentářů u článků | 236 |
Negativních komentářů u článků | 110 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Jo variant Tavrii bylo spoustu, některý i hezký ale k bám a dál na zapad se to nedostalo.
Po revoluci to vylo nejlevnější novy auto na našem trhu. Bohužel velmi nekvalitní takže ani pohlednej design jejich pověst nezachránil. Kolega v bejvaly práci to měl od novoty. Měl to na chalupě ve stodole a nějak to nedokazal dát do šrotu. Sice říkal, že to ma prd najeto ale prej se to sralo od nova děsivě takže to po pár letech zavřel do stodoly a chodil se na to koukat.
Přecijen to bylo jeho jediný a jestěk tomu nový auto.

Jo tuty předohnaný křápy už byly celkem moderní vzhledem. Zpracovaní kulhalo. Ještě fakír a samara ušly ale aleko a tavrie? To byly ukrutný krámy hned od novoty.
Polonéz měl sice vyklopnou záď ale design byl strašlivej. Po faceliftu v 90. letech už to šlo ikdyž technika byla furt z doby kamenný.

Já dával dozadu péra z rapida. Ty byly delší takže zadek byl naopak o kousek vejš než předek a kola byly rovně.
Kdyby bylo emko s nějakou "normalní" technikou a trochu kvalitněji postavenýtak by bylo supr. Ten design právě nebyl vůbec zkej v tý době. Koukáme tu na to bohužel optikou, že to byla komoušská chudobka na velmi zastaralym technickym konceptu. Ale v rámci východního bloku to bylo designově celkem svěží.
Co tehdy v době kdy přislo emko bylo? Trabant a wartburg beze změn 20 let. U warta nova maska. Volha, žigul moskal taky po 20 letech nový plastový masky jinak prd. Poláci jeli furt stejný auta beze změn. Emko byl "facelift" celkem povedený užovky po 6 - 7 letech. Ovšem facelift poměrně rozsáhlej nejen na vizuálu ale hlavně na technice. Což u "konkurence" z vychodního bloku nebylo. Tam byly změny kosmetický.

Byl jsem autem jednou v chorvatsku. 2 tankování se zdrženim po 10 minutách i s vychcánim. Představa, že musim zastavit na každý mezi mě moc neláká. Baterkovy auto bych bral max na cesty do práce. Ale bojim se, že mi to vlakem stejně furt vychazí levněji.

Ten vizuál je vysloveně odpornej. Kdyby to vypadalo ty benzínový MG tak budiž ale tuto je nová "multipla".

To máš pravdu. Nechápu jak do teď mohly ty miliardy řidičů couvat když neměly kamery.....


Emková 120 neni ošklivý auto. Má to čistý vyvážený linie. Nechme stranou techniku nebo bezpečnost. Ještě před pár kety jsem s jednou běžně jezdil a ic mi nechybělo. Ano je mi smutno jakej z toho "krpálci" poklad. A ktěm akcím - no když to tak ma pořadatel nastavený, že postaví prvorepublikovou bugatku vedle 120L tak je .i smutno z pořadatele, ne z účastníka.
Mě je smutno ze všech těch suv na ketery nezbyl řidic a tak se s nima v marnym pokusu o parkování pere ženská, ktera by nezaparkovala ani se Saxem.

Hele malá rada. Polohu natočení kol nemusís zjišťovat přes couvací kameru. Tu poznáš podle ty kulaty velký věci co proti tobě trčí z palubky ;-)

Jo kamarád si pořídil brazilskou Pumu. To je malý placatý kupátko na podvozku brouka. Nejsem čahoun mam 178 a prostě jsem se do toho sedolehu nenaskládal tak abych s tim mohl jet. Jo objet s tim parkoviště bych asi dokázal ale jet dál a rychleji by nebylo pohodlný a už vůbec ne bezpečný.

Je to krásný ale pochybuju, že toho bude jezdit hodně. Todiny, který to potřebujou žmoulají těžce ušetřený kilo před vraty bazaru a doufají že za to najdou nějakej kombík nebo mpv co ještě nesežral plechotoč a snad nastartuje. Rodiny co na to mají nejspíš koupí něco ještě dražšího a víc "von" aby neměli v satelitu ostudu.
Proč asi furt potkáváme otlučený alhambry, sharany, galaxye první generace? Dokonce hranatý peu/citr mpv s víc jak čtvrt stoletim v rodnym listě plný dětí nejsou žádnej neobvyklej výjev.

Já si takhle skočil s ciquecentem. Taky prdel. Když se to vzneslo takto byl kopanec jak od kobyly. A když to dopadlo tak k nohám spolujezdce přistala rezerva a mě za krkem lékárnička, lano a spousta drobnýho bordelu. Taky mě to skákání rychle přešlo.

Na motorce a vlastně když jsem jezdil trabantem mě několikrát napadlo hestli vy tuto šlo za jízdy podjet.


Pravda. Před lety když jsem řešil čim nahradit scorpio vypadla na mě sedanovka s dvoulitrem, vepřový sedačky a v cihlový metle. Hodně jsem nad ní uvažoval. Nebyla drahá. Alepak jsem sito před sebou nedokázal obhájit. Škopka jsem přece prodal kamarádovi páč mi nebavilo živit spotřebu dvoulitru aplatit drahou pojistku.
Dneska by mi to už nevadilo. Z krajskýho města jsem přesídlil do vsi se 600 dušema a i ten věk poskočil takže pojistka by byla za drobný a najedu tak čt rtinu toho co tehdy takže i spotřebu bych kousnul. Jenže teď užzase 2 ltr sedany nejsou. Jsou ale ale za cenu kterou za to odmítam vydat.

Vidíš a ja bych zase rád co nejmíň výbavy ale bohužel takový auta už nikdo nedělá. Nebo možná náká zakázková malosériová značka dělá ale to zase nebude za rozumnej dukát.

Proč by si zájemce o renaulta kupoval Mišáka a naopak opravdu chce zákazník mutrsu koupit rencka?

S tou velikostí vych si nebyl tak jistej. Neoplan Jumbocruiser byl dvoupatrovej kdežto tuto má jen jednu palubu. Ale zase měl o nápravu míň.

To není pravda. Já jí chtěl. Tou dobou už se mi novy auta skoro nelíbily a C6 bylo jediný ze kterýho jsem si "sednul na prdel". A do teď to přetrvává. Kdykoli jí někde vidim tak se za ní ohlíbnu a když někde stojí tak se u ní zastavim a obejdu jí abych si jí prohlídnul.

Tutu čast věty byvh ti opravil: "Ze zábavy několika podivínů co nepotřebují jezdit nikam daleko se stala vcelku respektovaná alternativa ke spalovacím motorům,"
Ma tam bejt: "Ze zábavy několika podivínů co nepotřebují jezdit nikam daleko se stala vcelku nechutně protlačovaná alternativa ke spalovacím motorům

Nenabádam k násilí. Jen navrhuju účinný řesení problému.
3 roky bydlení, topení a jídla zadarmo? Proč ne. Při současný drahotě je to dobrá nabídka.

Jak nemam SUV rád tak tafy musim říct, že hlavně ta slabší verze se mi moc zamlouvá. Taková lokomotiva a tak malá spotřeba a ještě k to.u zadohrab? Pro mě fantazie. Bejt to sedan tak mam jasnej automobilní sen. Ale i jako blbý SUV sr mi to fakt líbí.

Líbí se mi. Ale bojim se, že majitelé novych kusů nenechají hned udělat ošetření spodku a dutin. Tim pádem ojetiny budou shnilý pasti.

Jak z toho ven? Zmrdy co blokujou silnice se svýma transpatentama odstranit rozjetou tatrou s pluhem. A zelený pomatence na vysokych postech řešit palbou.
-
Komentář upraven 1. 4. 2023, 21:20:25

Kdybys nebyl línej tak si děláš oleje a brzdy sám. Pak bys nemusel plakat na webu že si musíš koupit teslu....

Elektromobil je skutečně velmi jednoduchej..... Teda ten z přelomu 19. a 20. století. Tam skutečně bylo pár baterií, motor a nějaký ty stykače.


Nejlíp se cejtim za volantem svojí T3. Tam nic nechybí ani neobtěžuje. A vlastně ani ve fabii junior kterou mam na běžný ježdění se necejtim o nic hůř.


Ano bereš to pohledem marketéra kterej dostal za úkol to prodat. Ten kdo si importuje 500e tuto chtít ne ude protože ch e stylovou 500e. Ten důchodce by to jistě rád koupil ale nejspíš zato nedá víc jak 2 kila. A ke kodiaku plasovou krabičku z číny? To si spíš vezme citigo iv / eUp protože chce aspoň bagy, zadní sedačku a pevnou kastli.
Kdyby to stálo kolem 250 tak se to bude pro spoustu lidí zajímavý. Za 370 je to málo muziky.
Ale jak jsem psal sympatický autíčko to je.

Marku opravdu si to koupí domkář jako druhý auto k prvogenerační fábii nebo oktávce? Dost silně pochybuju.
Koupí si to majitel domu jako druhý auto ke kodiaqu třeba?
U obou asi sotva. Ten první by si za ty love koupil rád nějaký dobrý novější auto ale asi na něj nemá.
Ten druhej do takový skořapky nesedne a radši koupí nějaký dražší EV.
Nějak to prostě nemá cílovou skupinu zákazníků.
Ti nehejtuju samotný autíčko. To se mi líbí ale bohužel viz výše.
-
Komentář upraven 28. 2. 2023, 07:42:39


Tedato už vypadá hezky. Jenže za tu cenu bych si radši pořídil opravdový auto. Tuto by mi na cesty do práce stačilo ale rodinu do toho neposadim a kupovat za cenu opravdovyho auta jednoúčelovou věc je nesmysl.

Přesně. Nějak se mi ne h e dávat do garáže kamna a vymejšlet komín.

V zimě na autech ani jednostopách nedělam. V rukavicích se dělá blbě a zmrzlý kulíky zas postrádají cit a šikovnost.

Poprvé tu nevychází. Před lety už to vycházelo akorát to nebylo v trafikách ale jen poštou. První byla ta modra sklopka T148. Mam jí doma. Ale jo bejka T813 jsem si taky koupil. Ale celý to brát nebudu. Zajímají mě akorát český a ňekterý východoněmecky auta.

Volim rozumem. Prostě spolehlivý snadno a levně opravitelný auta. Jsem snad kvůli tomu míň fanda do aut? ;-)

Hmmm nový auto bych si kvůli tomu že tu diktuje uhnie koupit nemoh. Prostě se tady takový neprodává ani by nešlo zaregistrovat.
Po necelých 20 letech za volantem jsem se postupnym vyvojem vrátil skoro zpátky na začátek. Začínal jsem se škodou 100 a teď jezdim fabií junior co mi nechal děda. Ta se od š 100 liší jen barvou, počtem valců a umístěním motoru. Hele a nic moc mi nechybí přes to že jsem jezdil zanovníma autama i hodně dobře vybavenýma.
Takže kdybych přišel do jakýhokoli autosalomu tak bych položil na stůl papírek s požadavky a štos bankovek. Za 3 minuty bych odcházel pěsky s papírkem i bankovkama. Požadavky: alespoň 4 válec atmosféra, manuál, dálkovej centrál, šíbr, rádio s usb vstupem, vyhřejvaný sedačky, ABS, posilovač řízení, tažný zařízení, ovládání tlačítky, kvalitní zpracování.
Nic navíc, žádný televize, asistenty, klima a podobný kokotiny. Prostě dobře postaveny auto bez kravin. Už manželky golf 6. generace je neskutečně otravný auto. Přitom podvozkově je supr ale ty nesmysly na palubě jsou opruz.
-
Komentář upraven 22. 1. 2023, 11:13:48

Až na přední světla a ten černej C sloupek je to sympatický. Těch 104kw celkově není málo. Zní to jako vcelku rozumný auto. Ale cenovka je teda i v základu úlet. Holt se zase blíží doba kdy bylo auto pro horních 10000 a plebs měl bicykl.



Jo tak takhle jo. Mam rád VW i Fordy a Fordswagen vypadá jako parádní auto.

Teda pamatuji si loňskej rok jako by to bylo včera :-)
No asi si budu pamatovat, že jsem poprvé dal svoje auto na ekolikvidaci coby nepojízdnou zdechlinu. Vždycky jsem prostě jezdivý auto prodal někomu kdi s nim dál jezdil. Akorát jednoho trabanta sem kdysi rozebral na díly ale jeho papíry použil na jinýho a jezdil dál.
-
Komentář upraven 1. 1. 2023, 13:14:43

Jo tady je ten sníh fakt nekecam ráno tam byl !


Mnooo my na štedrej den ráno ještě sníh měli. To volno letos nastěstí vyšlo že jsem nemusel do práce na štědrejden ale až na Štepana takže i ta pohoda u pohadek byla. Po letech..... No ale moristické srdce pod stromkem zaplesalo. Pěkná gola sada, sada bitů a třeba modýlek mý soucasný káry co mi nechal děda -fabia junior :-)

To jste holt nějaka zfajnovělá vesnice. Tady do lesů běžně hezdí fabie pro vlečku dříví. Pro hnuj k sousedům se jezdí s vlekama skoro na pořadník. Balíky sena vozíme za A4 aby měli koníci co žrát. Tady je vlek skoro ob barák ;-)

Lednička..... Hm ale kdo vám odveze vlek suti do sběráku? Kfo vám sjede do lesa pro dřevo co ste si tam narubali? Kdo vám přiveze hnuj z jízdárny? Atd atd. Chápu že bytovkáři neřeší víc než tu lednici. Na vsi je to jinak. Ovšem těch nových aut tu zas tak moc neni.....

Tady na vsi křižujou auta s vlekama furt. Taky máme dva vkeky tři okoulený auta a zvažuju montaž tažnýho i na
to ctvrtý a pátý. Auto bez koule je auto k hovnu.
Moc se těšim a sdílenou elektrodebilitu jak si jí představujou zeleny eurokomouši. Svařim si univerzalní tažný a když budu potřebovat tahat tak servu ze sdílený paštiky zadní náraník. Přivrtam tažný a odvezu si co bude potřeba. Pak to zas odmontuju, nahodim nárazník a vrátim do koloběhu. Po čase už budu mít na vsech sdílených autech v okolí předvrtaný díry tak to bude plug and play :-)

Spartak už se nevyrábí, troska byla srajda a dneska boleslav nemá co nabídnout.

Japonci nikdy naftu v osobákách neuměli. Nakladní a pracovní jo tam měli / mají naftu vychytanou. Ale osobák z japanu v ropě bych nechtěl ani zadarmo.
Poslední komentáře
- beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Junior: Point one taky nebyl primárně se posmívat autu. Mě to taky... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
A mimochodem, jenom abych jako nekecal... Já bych si nějakou... - Stanley, Ford Focus ST X: Okruhový test
Tohle auto mám rád - občas se se standardním ST této generace... - HeavySmoker, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: O software by som sa nebál. Keď sa toto rozšíri (a ono sa to šíri... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Jako jo, uznávám, mohla to být to otrava už tehdá, někdy... - beastar, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: Co píšeš je samozřejmě z velké části pravda. V tom zmiňovaném... - Marek Brunner, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Reálně to je spíš 10-15 kWh/100 km, 19 to žere max v zimě,... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Bych jenom podotkl, že ve slušně vychovaném autě z r. 2007... - Trinom, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Zadávání adresy rozhodně pravěk nebude. Vyhledání obecných... - sheogh, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
... a peklo zamrzlo... :-))))))) Ten interier je vylozene hnusnej,... - FidoBlack , Auta, která mi způsobují smutek
Téměř každý crossover nebo SUV co si hraje na rodinný auto...... - Habakukk, Premiéry na Legendách: novinky ukázal...
Obecně mě mega obrazovky nevadí, ale v tomto krásném Mustangu... - Moctezuma, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Pěkná recenze, díky. Spotřeba 19 kWh/100 km je perfektní.... - afro-r1, Ford Focus ST X: Okruhový test
Take mam relativne dlouhy koncovy prevod petka 250km/h, sestka... - rock, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Ono té konkurence okolo 750 t disponující 150 k s nějakou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Proč je okolo aut tolik vášní?
78 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů