Martin „martin_100“ Rypl
Bydliště | Plzeň-sever |
---|---|
Registrace | před 10.7 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 28 |
Komentářů u článků | 1182 |
Pozitivních komentářů u článků | 301 |
Negativních komentářů u článků | 151 |
Posledních 50 komentářů
martin_100
09. 1. 2025, 21:37 0Hmmm aha tak jo. Je to kára z půlky osmdesátek z východniho bloku.... jestli si myslíš že to mělo antikorozku na dnešni úrovni tak jsi blázen. Ne nemělo a těch 40 let by to bez koroze vydrželo leda schovaný v suchý stodole bez toho aby to vyjelo ven. I tak by to asi ohnilo.
martin_100
06. 1. 2025, 16:52 0Mě by,stačilo kdybych letos konecně našel čas a pustil se do trabanta co mi tu 4 roky stojí a prostě sem na něj nesah bo nebylo kdy.....
martin_100
06. 1. 2025, 16:50 1Ten škopek je na prodej od podzimu. Navrhoval jsem to ženě kdyz jsme řešili obměnu jejího golfa 6 kombi. Nechtěla ani slyšet. Přitom kdyz jme se poznali tak jsem škopka měl tak by měla bejt zvyklá :-D
martin_100
03. 1. 2025, 12:41 0To si dělal nějakej tuner doma v garáži?
martin_100
27. 12. 2024, 20:42 0Jj taky to ctu jen z mobilu a je to fakt čim dál tim horší. Nebejt to Autíčkář...... jinej web bych kvůli tomu prostě zavrhnul. Ale tuty stránky jsou droga.
martin_100
26. 12. 2024, 10:25 03 měsíce? Ja ti nevim ale od listopadu už se dá venku málokdy něco dělat a v v dubnu to ještě kolikrát nebejvá žadná sláva.
martin_100
24. 12. 2024, 20:25 0*plantážnící
martin_100
24. 12. 2024, 12:44 2Kubajs to napsal za mně do puntíku.
Tak krasný Vánoce ppantážnící.
martin_100
23. 12. 2024, 12:27 2Asi nejsem úplně cílovka. Než auto by mě spíš zajímala ta budova a její zasazení do krajiny.
martin_100
22. 12. 2024, 00:11 5To financování na 24 let bez započtení nakladů a iroků je úžasný. Zajímalo by mě jak blbej musí bejt člověk co by ta ty 4 kila měsíčně vzal. 🤣
martin_100
21. 12. 2024, 19:56 0Jaká je pravděpodobnost že to dojdu a nechcípnu a úpal úžeh dehydrataci, únavu, kousnutí kdovíčím při tom montování?
Pokud věděl kde je a kudy do civilizace tak je to na zvážení.
martin_100
21. 12. 2024, 13:16 0No nevim.... zpracování dachny a škodovky to jsou jiný světy. Na to dost lidí taky hledí. A u starších lidi hraje roli i to že škodovek je tu nejvíc takže je na ně nepreberný mnozství servisů a opravářů.
Spousta servisů i samostatnych me haniků odmitá francouze dělat.
martin_100
21. 12. 2024, 13:13 0No mě to přijde že prenos bude třením o běhoun pneumatiky od unaseče poloosy.
Ale než 12 dní zkouset cosi konstruovat s nejistym cysledkem to bych se radši vydal zpatky po svých pokud to skutečně bylo kolem těch 30 mil.
martin_100
20. 12. 2024, 21:11 0No v poušti v tom horlu se zasobou hlavně vody to za den nedáš asi ani za dva.
Ale tim neshazuju jeho vynalézavost. Akurát ma ten přiběh prostě diry a otazníky.
martin_100
20. 12. 2024, 17:50 1Tuten příběh je celkem známej. I okolnosti byly už x krat medializovaný. Prej byl od civilizace asi 30mil od civilizavce. Kdyby místo 12 dnů vymejslení kokotin sbalil zasoby co by unes a vyrazil tak byl za dva nax 3 dny v bezpečí. Jenže to by nikoho nezajímalo.
martin_100
19. 12. 2024, 21:31 0Zatim.asi jen fotokniha. K dostáni na Styxu a jeli kluci šňůru prednášek. Ale twd Marek dělá prednášky hlavně o žlutym cirkusu do mongolska. Jak je na tom nějakej výstup do médií o indodieslech nějak ani nevim.
martin_100
19. 12. 2024, 12:24 0Ano těch motorů je po indii nespocet. Poháni různý stroje jako stabipáky. Často pumpy na vodu či šrotovníky. Furt se to nechá v indii koupit ojetý, přivézt a prostě si udělat pojistku na VIN a jezdit s indickou registrací. Pochybuju, že by mistni fízl viděl do i dickýho registru vozidel. A co třeba registrace v polaku a pak přeregistrace sem? Aaaa nebo treba angláni by mohli pomoci když to byla jejich kolonie.
martin_100
19. 12. 2024, 07:05 2Marek Slobodník prvniho naftovýho enfielda dovezl rozebranýhoms přeřiznutým rámem letadle jako spoluzavazadlo. Pak s partou vyrazil do indie znovu a xovezli po ose další naftovy enfieldy.
Hledejte heslo "Indodiesel na cestě"
martin_100
15. 12. 2024, 20:28 0Litrový TSI máme v rapidu (6q manuál) 81 kw a cviči to s tim autem neskutečně. I v plnym obsazení to na šestku fiči po dálnici do kopce aniž by to zpomalovalo. Ne hápu jak takovej malej motůrek může tak jet.. 81 kw jsem míval kdysi v golfu 1,9tdi a ted má ten výkon hnedle poloviční agregát.
martin_100
13. 12. 2024, 20:35 1Právě mě to prekvapuje. Par tisíc jsem najel s touranem 1,4 turbo kompresor s dsg a přislo mi to dost sypaticky a to byl skoro plně naloženej. Tak se divim, že by 1,5 o dost novější motor v menšim autě nefungoval.
martin_100
13. 12. 2024, 15:43 1Teď na to koukam kamuk 1,5 dsg je skoro stejně tězkej jako moje auto (cca metrák neni rozdíl) a přitom má hnedle trojnásobnej výkon (40×110kw) to přece nemůže bejt liný.
martin_100
13. 12. 2024, 15:29 11,5 v tak.malym autěje liná? No to bych chtěl vidět.
Nesmíš to hodnotitz pozice clověja co nikdy nejel s ničim co němělo aspoň 6 válců. Takový lidi si to přirozeně nekoupí. Ale hlavně to be i za 3/4 mega aleza půl 1,5 dsg. To nejsou úplně špatný dukáty.
martin_100
13. 12. 2024, 13:03 2Tak zrovna Kamýka chápu. Je to fábie ze který se líp vystupuje. Vzhledem k tomu, že si novy auta v tutom státě kupujpu jenom firmy a nebo důchodci z celoživotnich uspor tak chápu tu rozšírenost proto Skále. Co na plat, že je možná levnější. Pro dědu je nizká, pro babi je pocitově velká na parkování. Nějaký adaptivni tlumiče akorat prodraží servis. Já oblibě Kamýku rozumim.
martin_100
10. 12. 2024, 09:00 0Ransom - uteklo mi někam "ne" ale ze zbytku textu je to pochopitelný.
Rock - no narážel hsem na tuning začátku tutoho století. Tehdy bylo v módě na všem zavařovat zadní kliky. Kdo byl sikovnější a peclivější, ten oteviral dveře odskokem. Lajdáci museli otevírat hmatem na vnitřní kliku. Ale prostě to vypadalo divně kdyz 4/5 dverpvy auto vzadu mělo dveře ale jejich přítomnost měla schpvat absence kliky. A v posled ich letech to dělaj auto.obilky samy a vypadá to blbě.
Bejt dneska tu er tak naopak vařim na zad i dveře kliku aby ladila s predni klikou.
martin_100
10. 12. 2024, 00:20 1Ještě že ty kliky zadnich dveří schovali jak je ted v moódě. Vypadá to strašně. Takhle se tunily auta před čtvrt stoletím a vypadaloto strašně, byloto to směšný. Je to hnusný a směšny i teď. Koukáš na nějakou linii auta z boku klika predních dveři ppkracuješ dozadu, čekaš kliku a tam nic. Prostě prázdno a z dálky to křičí, že tam něco chybí. Pro vyrobce tutěch paskvilů mam jeden vzkaz: "Když kurva nechcete zadní kliky tam tam vy jelita nedávejte dveře."
martin_100
08. 12. 2024, 21:40 0Že by mi ten članek vetknul nějakou podprahovou informaci? Aneb jdu koupit psovi vodítko a......
martin_100
08. 12. 2024, 16:22 0Přesně tak. Jel jsem 3 roky naz5 z finska přes celý polsko. Od severu až na naši hranici byla bud krásná dálnice a nebo aspon rozestavěná. Celkově x stovek kiláků ve vystavbě až na čáru čilej ruch. A u nás? Nic ani zatlučený kulíky nebo vykácený stromy. Od Lubawky po Jaroměř ani prd. No vostuda.
martin_100
08. 12. 2024, 16:22 2Přesně tak. Jel jsem 3 roky naz5 z finska přes celý polsko. Od severu až na naši hranici byla bud krásná dálnice a nebo aspon rozestavěná. Celkově x stovek kiláků ve vystavbě až na čáru čilej ruch. A u nás? Nic ani zatlučený kulíky nebo vykácený stromy. Od Lubawky po Jaroměř ani prd. No vostuda.
martin_100
06. 12. 2024, 08:54 2No teda ale :-) Takový krasný kousky a skončíš u fordu "scorpio coupé" :-) Finskou autoscénu celkem sleduju. Nechápu kolik zajímavých až exotickych aut se tam pohybuje. A ta inzerce no sákra. Mam občas hejble po letech zopakovat trip kdy se do Helsinek letí érem a gpátky se plove lodičkou do Tallinu a dál povozem az domů.
martin_100
02. 12. 2024, 14:49 1Nově asi možná jo ale na začátku to bylo kvůli nějakýlegislativě jen pro dva. Mam pocit že tu byl i článek.
martin_100
28. 11. 2024, 19:39 0Dalo i víc. Neni důvod proč by ne. Fiatí devitistovka byl dost živej motor. Ale Elblesk je 4 místnej jen ve svojí domovině. U nás je jen 2 mistnej.
martin_100
27. 11. 2024, 20:07 -1Elblesk asi nejede 130 a nevejdou se do něj 4 lidi. Cinque to zvládalo v pohodě. Jinak jo ten jejich Pony nebo jaxe jmenuje by s litrovym atmosférickym motorem bylo fajn.
martin_100
25. 11. 2024, 17:35 0Já bych zase rád malý auto jako bylo treba polský cinquecento. Měl.jsem ho x let a byla s tim hrozná sranda. Dneska takový auto nikdo nenabízí. Tak holt nejsem zákazník.
martin_100
25. 11. 2024, 17:32 0To jo ale neni to od mercedesu....
martin_100
25. 11. 2024, 13:04 0Škoda, že to nedotahli k sériový výrobě. Věřim, že dneska by to byla kultovka.
martin_100
24. 11. 2024, 20:18 1Bohužel auta nechutně boptnají.
Třeba Citigo ppvažujeme za mrňouse do města. Felicii/Favorita jsme považovali za rodinný auto. Když jsem viděl Citigo zaparkovaný mezu felinou a fáčkem tak mi přišlo nějak podivně velký proti to.u když někde stojí mezi moderníma autama.
martin_100
23. 11. 2024, 23:31 0Za tuten způsob kampaně by jim slušel krach a úpadek do zapomění. Že to nějakej zfetovanej nebinární ekobio marketér vymyslel je jedna věc. Ale pak to musel někdo z vedení automobilky schválit a zaplatit. Tam bych ovšem ocekaval člověka při smyslech.....ktetej tam očividně žadnej nezbyl.
martin_100
23. 11. 2024, 23:26 -1Jsou to zrůdy vzdáleně přippminajíci ludsky postavy.
Jo jasně odlíčí se a jdou domů. Ale pokud jsou za peníze schopný prodat svoje těla a nechat se takhle zřídit tak třeba nejsou zrůdy, jen dementi, kterým bohatý dementi zaplatili aby ze zákazniků propagovaný značky dělali dementy.
martin_100
21. 11. 2024, 07:48 1Notypyčo! Kdyby ste mi ukázali jen ty obrazky bez nápisu jaGUar tak bych fakt netušil jakej druh zboží to má propagovat. Jagy se mi vzdycky líbily ale po tutěch obrazcich na jejich nový auto fakt nejsem zvědavej.
martin_100
15. 11. 2024, 21:40 0Bono - tesat do kamene. Mluvíš mi z duše.
martin_100
15. 11. 2024, 21:35 0Ale nikdo ti legislativně nezakáže rozmlátit palubku kladivem na sračky. Pak už pípat nebude. To by byl muj případ v modernim otravnym autě
martin_100
15. 11. 2024, 19:19 0Pro mě je to neskutečnej kus techniky a hlavně designu. To auto nemělo nikde na světě obdoby.
martin_100
12. 11. 2024, 12:03 -1Ale design je poplatnej době. Takhle "hnusný" auta dělali ve 40. - 50. letech všichni. Jen velikost se lišila.
martin_100
11. 11. 2024, 13:22 -4Tak hlavně že 603 kterou většina autíčkářů pbdivuje pro design nabibřela neni.... Tuto ne větší a zdobnější Sedan 1200/1201. VOSka nemůže za to pro jaky cestujici byla určená. Zaslouží pozornost i obdov. Uz je pro to jakej um a šikovnost museli jeji tvůrci prokázat při vývoji a výrobě v dobách kdy tu bylo hovno a ještě je dusili komouši.
Velkej obdiv těm lidem.
martin_100
07. 11. 2024, 18:13 2Nechtěl bys to rozvést v blogu? Jistě by to bylo napínavý čtení.
martin_100
07. 11. 2024, 12:35 0*byli
martin_100
07. 11. 2024, 12:35 0600 mívala mámy kamarádka. My auto neměli takže jsme byly celkem.pravidelně voženi kamaradkou její "Beruškou". Ano ten fiatek měl černý velky puntíky.
Pak si kamarádka našla přitele s Oplem Rekord a Beruška šla do lisu.
martin_100
05. 11. 2024, 12:37 7Spíš Das Majitel.....
martin_100
01. 11. 2024, 10:55 1Vitara je fajn. Svezl jsem se s 1,6 a libilo se mi to. Posez mi nepřišel nikterak špatnej. Byla to 4 kolka a kus jsem s ní stoupal lesní hodně vymletpu cestou se zapřaženym naloženym vlekem a jako nic.
U.ěl bych si s tim predstavit život. A nějaký spojování mobilu mě netrápí. To jsem nikdy nepotřeboval a nejspíš to ani nikdy nepoužiju. Takže za mě to je jistě fajn auto což u novych už vždy říct nejde.
martin_100
21. 10. 2024, 16:13 0Protože je to vtipný.