martin_100
Jméno | Martin Rypl |
---|---|
Bydliště | Plzeň-sever |
Registrace | před 10.0 rok. |
Poslední aktivita | před 1.9 dny |
Příspěvků ve fóru | 28 |
Komentářů u článků | 1060 |
Pozitivních komentářů u článků | 266 |
Negativních komentářů u článků | 123 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ještě že tu visí kalendář jinak bych nabyl podezření, že to tu někdo hacknul.
V piči to maj ty mladý, na který rodiče serou a k ničemu je nevedou. V mym okolí je jest mladých se těší na řidičák a vlastní auto. Kamarádky synovi je 14. Jednim trabantem společně jezdí na srazy a vylety, druhýho kluk dává do kupy od holý kastle, mají favorita na papírech, teďpřitahli sva wartburgy, jeden na notách druhej na díly. Mladej už se nemůže dockat až bude se všim tim moct jezdit legálně.
Je to 9 let co jsem dal celkem slušnou 120 hasičům na rozstřihání. Už jsem s ní nechtěl jezdit na STK.
Míval jsem fichtla Jawa 05 z roku 62. Prej je to vzácnej ročník, nevim, neznam. Vyměnil jsem to za babettu kus za kus. Dneska ten fichtl má prej celkem cenu. Babetta naopak stojí i po těch letech jen o pár korun víc.
Dal jsem kdysi známýmu kulatýho trabanta 600. Taky dneska nevídaná kára. Prostě coby kdyby to se nedá odhadovat.
Jo kdo je za vodou, koupí si halu,naplní jí a za 20-30 let sám uvidí co se zhodnotilo a co nepokreje ani inflaci. Ale kolik tu mezi náma autíčkářema takových dobrodruhů najdeme?
Vono je to těžký tuty coby kdyby.
Kdo by se před 10lety nadál že blbá stodvacítka nebo třiapůle budou jednou žádaný artikly. To jsou stroje u kterých to nechápu. Ze soudobý konfekce fakt nevim. Jo 500 a ty jagoše to bych asi čekal ale jinak?
Ikdyž na druhou stranu pokud svazáci protlačí ten esmysl se zákazem prodeje nových normálních aut..... To pak bude každý pojízdný auto s notama žádaný.
Jo jo tu dobu pamatuju. Tehdy jsem to zas tolik nechtěl. Dneska by se mi líbioa ale zase ceny jsou setsakra jinde.
Hele Funka vzácnost... No bylo jich málo ale pamatuju dobu kdy se do 40 tisíc dalo vybírat. Dost jich měly firmy právě s budkou aby s tim mohla parta montérů jezdit po kšeftech. Ty auta podletoho vypadaly ale byly dostupný. Jenom v mý socialní bublině byly 3 funky zapár peněz koupený.
To že ostatní auta nejsou o mnoho levnější neznamená, že ro neni drahý.
Mě spíš udivujou ty spotřeby. Nevěřim, že to všude drtil na uzavřený RZ na krev. A nedivio bych se kdyby podobný nároky na palivo ty auta měly u většiny řidičů co nejezdí na klobouka.
*kterej mu tehdy
Omlouvam se za překlepy. Inu dotyková "klávesnice" mobilu
Neni zarputilej ale mentálně postiženej. Jednou jsem mu napsal, že užje trapnej. Začal mě urážet s tim, že kolik mam profilů a že semnou soud zatočí, že dokáže že jsem mu prodal šmejd. 🤣
Ten je silně paranoidní. Každej oponent je v jeho očích falešnej profil prodejce, ktetej mu twjdy auto prodal.
Rock - pokud by se elektrifikace individualní dopravy stala teď povinnou tak nás to nevratí do roku 2004 ale do roků tak asi1954-1964. Auto by se pro většinu lidí stalo jen nedostupným snem.
20 let stará fábie se dá v dobrym stavu koupit za 20 tisíc. A poslouží velmi dobře. Takže v rozpětí 20 tisíc až milion je nekonečnej výběr aut.
Hmmm kouknu na cenu a důvod proč říct "ne" nacházim vepmi snadno 🤣
Užvidim nadšení bankéře, když pouádam o hypotéku na čtvrt století s tim, že ručit budu autem který tak dlouho ani nevydrží pojízdný 🤔
Mě se ta mk2 moc líbí. V tý zlatý metalíze bych ho bral do garáže.
Přesně tak. Ty šmejdi si dovolujou na starý auta protože ví že si najdou záminkz k pokutě. A pokuta je jedinej výkaz činnosti fízla. Bez pokut nemá jak doložit, že si vejplatu zaslouží. Prostě to berte tak, že je to dodatečný zdanění statších aut. S transpprterem najedu mezi 500- 2500km ročně a minimálně jednou do roka mě s nim zastaví. Žena se 6 golfem najela za 3 roky přes 40 tisíc a nikdy jí nezastavili.
To ať se klidně posuzuje. Každej má jezdit tak aby neboural. Je spousta aut který pásy nemají tudíž se posádka nepoutá. Jistě se i takový auta připletou do nehody. Prostě pás i helma má bejt na rozhodnutí každýho.
Přesně. Pásy a helma můžou bejt fízlům.úplně u prdele. Jenže prachy za pokuty to nese žejo.....
No mě se teda takhle jak je na fotce u porsche opravdu líbí. Na novějších fotkách u audi mě zas tak neoslovuje. Mam radši "obyčejný" holky než plastikový modelíny.
Jo jo viděl.jsem jí kdysi v akci. Vtipný bylo, že jí vozili na "uříznutym" erťáku. Ten měl prej motor snad z manu a jinou převodovku. Jezdili s tim na trucktrialy po celý evropě. Prejto po dálnici i s pragpu na hrbu valilo 130. No nevim s erťákovýma brzdama..... Veliký koule a nebo velká představivost.
To je jen jeden dílek do mozaiky. Další díly jsou již zmiňovaný fasování ofcí ve firmách. No a další je jaký typy lidí ty auta přitahujou.
Dříve takovej typ řidičů jezdil v otuněných escortech. Escorty shnily, jejich řidiči se stali bonitnějšími tak přesedli do český modly.... jen povahově se nikterak nezměnili.
Samozřejmě, že cim novější ofce tim větší pravděpodobnost namistrovanýho jelita za volantem.
No bohužel zaposledních 10-15 let pokud mě někdo vyprasit tak to byl z 90% řidic ofce.
Ty auta asi přitahujou samý blbce. A nebo je to tim, žeofci si nikdo nekpupí. Tu lidi fasujou jako monterky a podle toho se k tomu autu chovají.
Mam ten 40kw a žere 6 v zimě o půl litru víc. Je to dost ale když jsem sedlal slavnou rotačku tdi tak to místo pověstný výroby nafty žralo přes 7. To ted těch 6 přijde ještě dobrý. Co opravdu moc nejede je litr 37kw. Ten se musel hodně držet ppd krkem. Dost mi to připomínalo wartburga. Ten taky moc nejel ale jak se rozhoupaltak držel tempo.
Tak před 20 lety to byl novej motor a nikdo nebyl jasnovidec. Teď se nám to povídá po letech zkušeností. Mě se třeba hrozně líbí ten novej řadovej naftovej 6 hrnec v mazdě cx60. Za 10 let to může mít pověst velikýho omylu. Lidi htp kupovali protože v předváděckách to prostě jelo. Třívál tahne od spoda, bylo to tichý tak potom sahli. 1,4 tehdy měla pověst motoru ze starýho embéčka a zněla stejně jako felicie.
Más pravdu 6 litrů na tak malý auto neni málo. Rozvody se musí občas vyměnit teda hlavně napínáky. Katík trpí ale když se k tomu motoru chovás trochu s rozumem tak dobrý. Neni to auto na dálnici na tvalej tah ve vyšších otáčkách. Prostě, olej, svíčky měnit často. Motor nehonit než se ohřeje, nehonit ho po dalnicích a pak neni problém. Známej na jednickovy htp najezdil lehce pod 3 kioa od novoty pak jí prodal a stale slouží.
Samozřejmě jsou lepší motory než htp ale občas mi přijde, že ten motor lidi až démonizujou. Hlavně ty co ho nikdy neměli.
Mě se rozezní alarm pokaždý když vidim poblíž jet oktávku. Je fuk jaká je to generace. Oktávka = "pozor debil chce tě zabít!"
A pak odulý SUV typu jako je Q7 a podobně. Tam ten pocit "jede pán tvorstva" silně rezonuje.
Taky bystřim když vidim jakejkoli osobní peugeot. Ty neprasí ale vždy to řídí neschopný jelito co svym neumětelstvim dokáže způsobit kolaps dopravy už při výjezdu z garáže.
No a sekta svědků Ýlonových to je kategorie sama o sobě.
Máme fabii htp skoro 20 let. Od loni co mi jí děda předal s ní už jezdim nen já. Co jena tom zaprůser? Jo jasný nejezdim úplně 50 přes vesnice a mimo obce se pod kilo taky málokdy podívam. Ale nepředjíždim kde nevidim, nelepim se nenajíždim na pomalejší. To auto mi jako průser nepřijde zatim nás niody nikde nenechalo.
Já vim ale přijde mi to jako viktoriánská dubová vyřezávaná truhla z lamina s plastovym kovánim na oko.
To je možný ale tim se ty auta degradujou na předtaženou konfekci. V12 jsi nemohl mít malym autě do města za pár korun. Teď máš v RR stejnej motor jako rozvozce pizzy v ošoupanym městskym poskakovadle. Už jen přístroje z palubky staly tolik co běžny lidový auto. Ted má RR displej od číňana za hrst rejže jako kdejaká levná plečka.
Rolls byl vždy o preciznim zpracování dokobalých mechanických celků. Teď tam dali motor z pračky a místo budíků jak od švýcarskýho mistra hodináře čonskej tablet zapár drobnych.
Moje motoristicky přání jsou celkem skromny i tak budou nejspís nevyslyšený v plným znění. Chtěl bych udělat servis na motorce a aspoň jednou za měsíc vyjet na celej den. (nejspíš vyjde sotva pár hodin) Chtěl bych se konečně pustit dorenovace trabanta, kterej mi 3 roky stojí bez hnutí pod přístřeškem. (neni čas prostě, dům si žádá svý) a musim dát na transportera komplet novy hadice chlazení (to musim letos jsme kvůli ztrátě fridexu 2x stáli na krajnici. To s miminem fakt neni žádnej med takže musim.)
No uvidíme.
A prosimpěkně tuto je ta ekologie? Auto s baterkou který žere dvakrát tolik co stejně velký benzínový je vytouženej Gréty cíl?
Za 20let jsem měl lecos. Začínal.jsem na zadomotorových škodovkách, pár trabantů jsem pojezdil. Kombíka vystřídala dodávka (nakonec he z ní hračka). Velkej RWD sedan vystřídala malinká nákupní taška a tak podobně....
System v tom nevidim. Co se mi zrovna zalíbí v tom jezdim.
Dokud budou stát městský auta mega tak elektromobilita nemášanci. Až to bide stát 1/3 tak ve městě skoro normální auto nepotkáme.
*potáhnou mu je....
Sakra proč má ten šmatlafpun tak malý "tlačítka"
Přitom je to jednoduchý. Kdo jetak bohatej, že si může koupit auto s rádoby koženýma seslema, ten už najde pár dukátů pro šikovnýho čalouníka. Nechá si ten odpad ze sedaček su dat a potánou mu ne kvalitní hovězinou. Ty původní potahy pak můże s klidnym srdcem srolovat a narvat do řiti to.u kravaťákovi co mu auto prodával.
"Vy možná ohrnujete nos a budíte se v noci hrůzou, ale reální lidé, kteří si kupují auta, přesně tohle hledají. Proč bychom jinak viděli podobná vozidla všude kolem."
Proc je vidíme všude kolem? Lidi takový auta moc nevyhledávají ale automobilky jim nedávají na výběr.
Ne o se tuten medvěd vyrábí bez filtru, bez adblue,s normálním rádiem a mechanickým přístrojovým štítem?
Třeba ve vozech Bmz.... To v autě vážně někdo chce?
To obložení je tragédie. Opravdu si zákazníci volva přejou aby to v jejich autě vypalo jako ve vlaku na hajzlu?
Taky neznam mon normálních clověků co by měli nový auto za 6 kil ani za půl mega..... Zjednodušim to: neznam normálního člověka s novym autem.
Mam rád bílou barvu na autech. Tutomu to ale moc nesluší. Dneska jsemto viděl v černý a můžu říct, žeto nevypadá zle. Ale kdovíjak veliký mi to nepřišlo....
To je prasárna ale trh jim to dovolil. Těžko s tim něco uděláme.
Ty ceby u aut ani tak nerostou kvůli inflaci ale kvů unii. Unie do aut nadiktovala tolik hovadin úplně k ničemu. Tozvedlo ceny do nesmyslu. A bez nich ti auto neprodají. Takže zaplatíš a vozís v autě metráky odpadu do nechceš, nepouživáš aleprodražujou ti koupi i provoz auta úplně zbytečně.
Hypošku nemam. Kupoval jsem barák za svoje. To bych s hypoškou neměl ani na to starý auto. Ale s tim rokem 05 jsi mě dostal. Našel jsem si pásky z tý doby. Jo polepšil jsem si cca o 10 litrů čistýho. Takže jo mam se o trochu líp. Tehdy jsem tejden před vejplatou žral suchý rohlíky aměl holou řiť. Teď postupně rekonstruuju barák, živim rodinu a občas u něco našetřim.
Nicméně mamstejněpocit, že ceny poskočily o ost vejš než ty platy.
Tady je prostě problém, že za normalní hodiny normální peníze nejsou. Jestli si máme porovnávat kašpárký podle budíku tak vstávam ve 4:15 a do barálu zpátky vcházim v 19:10. (A to i o víkendech celkem pravidelně) Nicméně dneska bych nový auto neufinancoval. Před 4-5 lety asi ještě tak nějak jo. V okruhu rodiny a přátel mají fungl novou káru jen asi 3 lidi.
Když se podívam na parkoviště v práci tak tam najdu jednu novou dachnu, jednoho sopla a jinak jsou to káry mezi 10 (pár kusů) po 30 lety stáří.
Průser vidim v tom, že ceny všeho absolutně neodpovídají výdělkům. Já jako obyčejnej dělník jezdim nakupovat do říše a to fakt nebydlim u hranic protože je tam levněji. A kdyžse bavim s lidma co znam v německu tak se diví jak tady s poměreme platů k cenám dokážeme přežít.
Ale to už jsme od aut hodně daleko.
Tou ppslední větou jsi to krásně shrnul. Prostě makejte za almužnu dokud nepadnete na držku ať se má majitel dobře. Njn pak se nediv, že obyčejným lidem přijdou auta drahý. A oni skutečně jsou. A to hlavně kvůli tomu jak jsou zbytečně přepíčený. Jezdim fabií junior. Kdyby takový jednoduchý přesto kvalitně postavený auto někdo vyráběl tak ho koupim.
Ale dneska jsou i "levný" auta nacpaný kokotinama, který nechci ale za ro je všude vidět jak se šetří na materiálech i sestavení.
Máme se ZATIM dost dobře. Nicméně jestli, že bych si 3-5 let zpátky dokázal představit, že by nákup novýho obyčejnýho auta byl reálnej tak teď ani omylem. Pokud vezmu zdražení aut v procentech tak rozhodně neodpovídá procentům o který se zvedly plat. Ne ty průměrný ale ty reálný. A to dotoho nemotam radši o kolik víc teď stojí běžný vyžití takže ten nákup nový káry je úplně z říše snů. Smutný, žeod myslitelny reality se dostaneme za tak krátkou dobu do kategorie absolutně nereálný.
Jo marketplace je na prodej aut velmi zábavná aplikace. To sem prodával za dvacku káru v pěknym stavu s čerstvou stk. Nějakej žalud mi napsal "Co to prodáváš za sračku"
Prostě nějakej magor vůbec netušim kdo to byl ani proč to psal. Zájem o auto očividně neměl. Pak zas jinej se vytasil s nabídkou ani ne půlky požadovaný ceny a ještě abych mu to dovez (přes 100km). Tak jsem mu odepsal, že nabídku veru a za rychlý jednání mu to přezuju na nový zimáky a natankuju plnou nádrž a pojedu. A on že supr, poslal adresu a prej v kolik hodin přijedu a ať mu pošlu nacionále, žepujde ověřit plnou moc než dojedu. Prostě nepochopíš.
Trabantů jsem měl/mám několik. sytič jen na start a hned vypnout. Škodovek sem sedlal taky x. Tam byl už sytič alchymie. Ale u brouků automatickej funguje výborně. Holt na západě uměli. Tady to ani u o desítky let novějšího fáva nefungovalo....
Mam rád automatickej sytič. Dokud jsem jezdil s autama s páčkou tak mě to štvalo. Občas jsem ho stáhnul moc brzo a motor se dusil a netáhnul jindy jsem ho nechával zbytečně dlouho což taky motoru neprospívá.
Taky je fajn automatický vypnutí blikru, že pak člověk nehede kilometr rovně se zaplym blikačem.
Poslední komentáře
- rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-)
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů