martin_100
Jméno | Martin Rypl |
---|---|
Bydliště | Plzeň-sever |
Registrace | před 10.4 rok. |
Poslední aktivita | před 17.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 28 |
Komentářů u článků | 1106 |
Pozitivních komentářů u článků | 275 |
Negativních komentářů u článků | 138 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Asi jsem divnej ale líbí se mi to. Krásně divnej tvar a ta "řadička" na palubce to je super.
To dýl. Babi s dědou měli složebou vinkulaci na novýho trabanta snad 3 roky. Mezitim mototechna zvedla cenu tak museli na rychlo sehnat dalších 7 litrů aby vůbec auto dostali.
Ale to byl kobec 60. let.
Kde jsou ty časy kdy se trabanty dávaly za přepis.
Nooo povedl... jezdí pěkně. Ale kurwa kde to má ňáký odhlučnění? Rambajz od kol tam je slyšet víc než v lowcost fabii junior o 20 let starší. To jsem fakt nepobral. A uppzorňuju, že i na státovce ne jen na nějaky rozpadlý okresce. Palec dolů pro slepici.
Btw kdyby auta za ty prachy byly tak špatný tak by jich asi tolik nezdilo. Když se ppdívam v práci na parkovistě tak jedničkových fabií je tam několik desítek. Jinak auta v rozpětí 2000-2005 tam tvoří 3/4 az 4/5 vozovýho parku. Funglovky jestli tam hezdí tak 2-3 a auta so 5 let stáří bys tam taky spocítal na prytech jedný ruky.
Hranice pro veterány je 30 let. A opravdu mi auto z roku 2002 přijde skoro nový. Novější jsem měl jen jedno auto a to bylo z roku 2003. Ne nemam patent na hledání kvalitních aut. Ale chce to hledat s rozumem. Pokud koupíš za 30 S classe nebo Jaguára tak to jesty že to bude vrak. Ale pokud za ty pra hy koupíš obyčejný auto bez nějakých bpvadiv ve výbavě tak se dá očekávat, že bude dobře sloužit při velmi rozumných nákladech. No a taky nesmíš bejt jelito co musí i na výměnu žarovky do servisu. To tě pak stahne z kůže i 5 letá novota.
Neni stará. Je to 2002. A díly na jakýkoli soudobý auto dneska seženeš v pohodě. Dneska už se neobchází s flaškou mototechny....
Mam asi jiny zkušenosti. Holt nekoupim první vranu co mi ňějakej vychcánek nabídne. Ale chce to prostě hledat a prohlížet důkladně. Nejlepší auto bylo scorpio za 6 litrů. Sloužilo mi denně 4 roky a další 3 ho stej ě provozoval kamarád.
Naopak tchánovo berlingo za 280 tisíc se rok sralo az ho radši střelil s velkou ztrátou.....
Johny proc by auto za 20-30 tisíc mělo bejt pred smrtí? Kdo by tolik peněz dal za auto před smrtí?
Mam v ty hodnotě fabii po dědovi. Je furt jako nová, má málo naneto a korozi nezná. Přesto bych ji za víc jak 20 hodně tězko prodal. Proslo miv takovy cenovy relaci několik aut rukama. Žadný nebylo extra starý ani pred smrtí. Stačila tomu běžná údržba a ty auta spolehlivě sloužily.
Naopak extra starý auta za 20-30 tisíc nekoupíš protože už rostou na ceně.
Kde píšu že jsou špatně?
Špatně he to vseobecný vnucování. Že je všem vnucujou politici... no budiž to jsou psychopati odtržený od reality. Ale že se to snaží všem cpát na potkaní i majitelě EVče to je na povážwnou.
Jsou otravný jako vegani.
Ještě EVčkáři taky rádi argumentujou, že to má .ín mechanickych častí takže je míň věcí co se můžou podělat.
K tomu mam jediný. Za těch 20 let co jezdim jsem měl většinou problémy v elektrice a tý jsou elektromobily plný. Z mechaniky většinou řešim čepy, ložiska a vejfuky. Ty jediný EV nemají.
Krasný shrnutí. Asi b,ch to napsalúplně stejně.
Jak vsem "nutičům" EVče rad odpovídam: "Jsem ochotnej prpdat s oje auto na daily, přihodit k ziskaný častce ještě jed ou tolik a koupit EVčko. Víš o nějakym?"
Na to se mě obvykle s nadšením optají čím jezdím. Když odpovim že 22 let starlu fábií junior po dědovi tak jeji h nadšení opadne....
Ale uznavam že na mone jezdění 22 km do a to z práce a pbcas nějam do 100 kilaků daleko by baterkáč plně vyhovoval.
Jenže odmítam vydat statisíce když auto za zlomek xeny slouží stejně možná i líp.
Taky nechápu argument EVčkařů: "Ty to nechces protpže si s tim nejel, svez se a uvidíš jak se tvuj postoj změní."
No ne im jakože když se svezu EVčkem tak mi na účtu přistane půl mega a ppběžim koupit jetou I3 ne o Zoe? Asi nepřistane....
Dotace se doufam opravdu nerozběhnout. Chudý by zase akorat ppvinně bohatým přispívali na hračky.
Když si chce koupit bohatej EV za mega tak jasný 2 kilca od státlu jsou vítaná sleva. A hurá na dovču.
Chudej ty dvě kila nedostane. Takže než by siza ně koupil o několik generaní novější a tim čistější auto tak holt bude dál drandit ve felicii.
No a protoze politik nema z čeho rozdávat ty dárky bohatym tak chudymu tu felicii jestě pořadně zdaní. To by tak bylo aby si usetřil na lepší..... Lepší je pro bohatý a ty chude cáluj dokud tě nesedřeme z kůže.
Ne ne žadný dotace. Pěkně každej za svoje.
Na leaf jsem koukal asi 2 roky z5. Tehdy byl v inzerci nejlevnější z roku 10 najeto lehce pod dvě kila, cena 2 kila ale deklarovanej dojezd.... tadáááá 50 kilometrů!!!
To chceš. Koupit 12 let starou káru s dvěma kilama za 2 kika s nustnoytí dalsí 2 - 3 kila nasypat do výměny baterky. Za cenu fundlovky normalní dojetou elektrohračku....
Neboj oni politici najdou způsob jak nám v tom zabránit. Vymyslí se zas nějaká krádež za bílýho dne. "Ekodaň" při přepisu byla takovej průzkum jak moc se lidi ozvou... neozvali. Takže ano koupit auto bude legalní ale stát tě za odměnu obere o megašišku.
Rád bych si na jezdění EV pořídil.
Ale nějak chybí trh. Prostě neni co koupit. Nejdražší auto co jsem kdy koupil stálo 85 tisíc. Druhý nejdrazší 49. Jinak většinou jezdim autama za 20-30 tisíc.
Takže pokud víte o EV velikosti první fábie, kterej bude stejně kvalitně zpracovanej (odmítam jezdit rachotinou z laciných vrzajících plastů) a stojí kolem 50 litrů hoďte mi odkaz.
No vono i tak. Sem furt žil v dojmu, že takovej vajgl bude mít do tuny.
Parádá. Byla to opravdu zvláštní doba....
Víte, že statisticky nejvíc lidí umírá v posteli? A přesto do ní kazdej večer lezete....
Manželka s malou mají na daily ježdění 6 golfa ale jezdí často taky broukem z roku 71.
No a já tak nějak z principu odmítam jen tak převážet x kubíků vzduchu a zbytečný tuny auta tam a zpátky.
Nevim no já si vždy ky auta kupoval na ježdění, ne na crash testy.
Až mi doslouží fabie tak bych si uměl na běžný jezdění představit dvojkovýho golfa nebo mk4 escorta.
Jakej boj proti EV máš na mysli?
Takovej cutroen saxo electrique kdyby se do něj zabudovala moderní baterie by byl velmi sympatický vozítko na cesty do práce a na nákup.
No jasně ten totiž potřebuje elektriku jen na start a aby se udržel itevřenej ventil na čerpadle. A i ten se nechá předělat na mechanický ovládání.
Jezdit to bude na naftu ne na stk. Stačí to mít přihlášený na ukrajině nebo v americe.
Koukam, že až jednou zmrd politik rozhodne, že musim mít nový autotak ro bude složitý. Vyrvat z kastle všechnu elektriku, motor, převodovku. Zabudovat mechanickej naftovej pohon z konce 80. let, natahnout k němu ty 3 dráty co potřebuje, zprovoznit světla a pak teprve budu moci vyjet.
Přitom vy ytačilo tam žadnej softvér nedávat. Holt by to nemělo televizi přes půl palubky. V žadny autě sem nikdy se softvérem neměl problém. Vždycky mi stačilo normální autorádio bez softvéru.
Staromil - Ano přoblížilo se to cenou spalovákům..... Ale jen díky tomu, že spalováky neskutečně zdražily.
Hajtad - no to rozhodně nejste. Viz předchozí přispěvatelé.
A neznam moc obyčějnych lidí s novym autem natož někoho s autem za mega.
To ano ale platyse za tu dobu zas tak moc nezměnily. Takže sorry ale pokud je u auta napsaný, že je dostupný a je za mega tak tam má bejt napsaný, že je dostupný ale ne pro bězný lidi.
Před 12 lety jsem si kupoval 2+1 v Plzni za mega stopade ty Chánove.
Dostupný pro normální lidi?
Tolik stál před pár lety byt a normální lidi se kvůli tomu zadlužili na 30 let.
Pohybuju, že tuta věc bude sloužit tak dlouho.
Tak na tuten seriál se moc těšim! Pán se očividně napínavými příběhy jen hemží.
Ja to myslel spíš kvůli značnýmu diskomfortu proti normálnímunautu.
A nebo to bude úplně naopak až zjistí, že baterka je v háji a nova stojí víc než stálo to auto....
A o olej degraduje a mechanika pokud se nehejbe tak trpí. Po zimní odstávce je to znát na každym autě a motorce prvních pár kiláků.
To ne ale oleje degradunpu nejen kilometrama ale i časem. Pokud se s tim párkrát do roka neobjede garáž tak pujdou mechanický věci do hajzlu..... pochybuju, že by nechali takovej majetek zpustnout.
Ty jo vaší gumbalkanskou dačku jsem viděl nedavno v Losiný nedaleko Johánkovo Speedpra.... náhoda?
A teď si představte ty dílny a armádu mecbošů co to udržujou. Příště se chci narodit tam a získat takovou práci pro sultána.
S jednim z prvních V8 jsem pár kilometrů ujel a neurazilo mě to. Projel jsem několik amerik a tuto nijak nevybočovalo.
Ty mě bavíš. Trabanta mam. Měl jsem jich 6 během svýho života. A jo je to stejnej hnuj jako žigul nebo škoda 120. Dmeska se takový sráče prodávají za ceny předválek před 10-15 lety. Nechápu proč. Chápu tu nostalgii ale nechápu ochotu platit za to takový prachy.
Oki taksi za cenu trabanta kup felinu a budeš kámo drsnej veteránista. Zazáříš na 1000 mil Československých i na Loukotích a řemenech..... ovšem jako kašpárek ;-)
To si ovšem nerozumíme. Ty zmiňuješ stejny haldy h oje jako je trabant přitomjsi psal něvo o veteránu. Veterána famt za ty drobný nekoupíš. Veterán je pro mě auto vyrobeny zhruba tak do konce 2. světový.
No jde otojestli by to b lo na takový ty běžný pojížďky. Nebo rodinná kára na všechno.
Na ty pojížďky mam fabii junior. A klidně bych tu stejnou koupil fungl novou. Je dobře vyrobená a nemá vůbec nic takže mě v tom nic neštve. Asi by klidně mohla bejt i na elektriku, pokud by technika dospěla do stádia, že to bude bez větších investic sloužit 30 let.
Pokud už by to mělo bejt jako všestranný auto tak by to bylo něco jako fabie kombi ale s výbavou blížící se juniorce. Snad jen sesilnějším benzinovym motorem a (mou neoblíbenou) klimatizací.
Jo a obojí musí mít tažný.
V roce 2000 už byla výroba trabantu 10 let pod kytkama
Počkej s těma prachama mi to vysvětli. Auto bez not na udělání je kolem 30. Za to opravdovýho veterána nemoupíš. Za kilopade zkpuší někteří prodat udělaný přihlášený kusy. Ani za to nekoupíš veterána. Už ani vrak na udělání.
Trabant je vstup do veteránismu v podstazě za drobný.
Ještě že tu visí kalendář jinak bych nabyl podezření, že to tu někdo hacknul.
V piči to maj ty mladý, na který rodiče serou a k ničemu je nevedou. V mym okolí je jest mladých se těší na řidičák a vlastní auto. Kamarádky synovi je 14. Jednim trabantem společně jezdí na srazy a vylety, druhýho kluk dává do kupy od holý kastle, mají favorita na papírech, teďpřitahli sva wartburgy, jeden na notách druhej na díly. Mladej už se nemůže dockat až bude se všim tim moct jezdit legálně.
Je to 9 let co jsem dal celkem slušnou 120 hasičům na rozstřihání. Už jsem s ní nechtěl jezdit na STK.
Míval jsem fichtla Jawa 05 z roku 62. Prej je to vzácnej ročník, nevim, neznam. Vyměnil jsem to za babettu kus za kus. Dneska ten fichtl má prej celkem cenu. Babetta naopak stojí i po těch letech jen o pár korun víc.
Dal jsem kdysi známýmu kulatýho trabanta 600. Taky dneska nevídaná kára. Prostě coby kdyby to se nedá odhadovat.
Jo kdo je za vodou, koupí si halu,naplní jí a za 20-30 let sám uvidí co se zhodnotilo a co nepokreje ani inflaci. Ale kolik tu mezi náma autíčkářema takových dobrodruhů najdeme?
Vono je to těžký tuty coby kdyby.
Kdo by se před 10lety nadál že blbá stodvacítka nebo třiapůle budou jednou žádaný artikly. To jsou stroje u kterých to nechápu. Ze soudobý konfekce fakt nevim. Jo 500 a ty jagoše to bych asi čekal ale jinak?
Ikdyž na druhou stranu pokud svazáci protlačí ten esmysl se zákazem prodeje nových normálních aut..... To pak bude každý pojízdný auto s notama žádaný.
Poslední komentáře
- Iskar, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
Čo má 4 nohy a dokáže lietať? To je ľahké... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
ani pri 100k hrubeho mesacne, pokial pri tom clovek ma rodinu... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
takze sa tam nezmesti ani jeden balik fasaneho polystyrenu? Zufalo... - StreetPro, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Širší kola? Ani těch 9,5 a 10´´ není zrovna na "tramvaj... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Renault má taky spalovací alternativu. Říká ji Austral a je od 780 t. - Daniel Borský, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Hluboký je kufr dost, s tím jsem problém neměl. Víc by mi asi vadila... - jerry, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Renault Scenic za jeden a čtvrt milionu? A lidem to přijde... - bitner, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-glosa-horor-ve-wolfsburgu-jednou-to-prijde-i-do-ceska-259250 Tak... - Habakukk, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Litráž to je taková onanie výrobce jak to zase o ten kufr... - bitner, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Zazil jsem jednu sekretarku, ktera jezdila do prace Touranem.... - HeavySmoker, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Sato: S dojazdom toho zas tak veľa neurobia. Baterky nie sú drahé,... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Kufr okolo 500 l v základní konfiguraci. Co přesně byste... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
pri pohlade na kufor je to jasne nizsia stredna trieda, takze... - MBMB, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tesla má aktuálně 57,5 kWh využitelných, 60 kWh nominálně... - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jasně, na EU trhu není dostupný Handling package, kterej ti dává...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
193 koní výkon
5 732 ccm objem
2009 rok výroby
403 koní výkon
6 ccm objem
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů