
martin_100
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Martin Rypl |
Bydliště | Plzeň-sever |
Registrace | před 8.2 rok. |
Poslední aktivita | před 4.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 28 |
Komentářů u článků | 861 |
Pozitivních komentářů u článků | 185 |
Negativních komentářů u článků | 92 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Beaste pár let z5jsem potkal zkurvenou teslu S s vlekem plnym harampádí. Přišlo mi to skoro až nepatřičný.

Pohledný auto. V dnesní době příjemná změna. Jestli se to dělá v nějaký základní variantě bez těch otravnych fíčur a s normalnim rádiem místo televize tak bych s tim uměl žít.



Aspoň si to vokoštoval. Ale osobně znam několik lidí co mc i kfc hejtujou ale na dotaz co konkrétně jim tam nechutnalo odpoví že by tam nikdy nevlezli tudíž tam nic nevochutnali. To je pak těžký.

Mam rád Twistra nebo Qurito z KFC. Občas nepohrdnu ani Big macem od donalda. Ale to je jednou za čas na chuť než na pravidelný krmení.
A stejně mam pocit, že fastfoody ceslosvětových řetězců hejtujou hlavně ty kdo tam nikdy nic neochutnali. Prostě "ví" že je to hnusný a militantně svuj názor brání.
-
Komentář upraven 28. 5. 2022, 22:36:20

Když mam chuť na KFC tak nepolezu do bufáče páč tam nic z nabídky KFC neseženu....

Stačí aby křepelka měla svojí káru a tam ať jí haranti třeba serou do loketky. Prostě takovej hnojnej vůz kam vůdce smečky nevleze jinak než v zasraných moterkách aby se nezaprasil. :-D
Pak se snadno povoz pána tvorstva udrží v čistotě.

Karavan je nuda a zbytečně velkej. Stačí plechovej stan (dodávka s postelí) a je klid.
Žádnej problém s hajzlem ani odpadnívodou neni. Přespat se nechá i tam kde karavany stát nesmí protože to neni karavan.
Provozuju to tak 14 let a jsem spokojenej.

muhehe muhehe muheheeeee :-D :-D :-D
Tak teď jsem vyprsknul smíchem :-D

O5 budu oponovat. Praxi jsem dělal ve značkovym citroen servisu kde jsem se přesvědčil že žabožrouti dokážou při konstrukci vozidel nemožný. Nepřekvapila by mě ani výměna žárovky za použití opečenýho klokaního vocasu zkrz hrdlo nádrže.

Tak ta moje má rok a kousek golfa z roku 2012 a do teď tam svítí nějakej kretenskej čas úplně mimo páč to prostě neumíme nastavit a sem línej to googlit bo s tim jedu tak dvakrát do roka a kousek.


Ale jo vlastně i svoje prozření mě teď napadlo.
Jednou jsem po strašlivý době dostal dodávku místo náklaďáku. Časně ráno do svítání daleko a 100 kiláků před sebou. Byl to novej peugeot boxer a nesvítilo levý světlo. Ok nafasuju u směnaře žárovku a jdu na to. Prostor pro ručku čínskýho nemluvněte....
Horkotěžko sem starou žárovku vydoloval. Dostat novou do patice a zajistit byl porod. Po půl hodině kurev a prdelí sem měl krvanej šrám na předloktí a špinavý obě ruce po lokty. Jdu se umejt a potká mě směnař. "Ty sis to světlo nevyndal?"
Šel semnou k autu, otočil dvěma šrouby a světlo elegantně vytahz kastle :-D
Sem myslel že se poseru :-) :-) :-)
-
Komentář upraven 4. 5. 2022, 14:41:24


Neni to moje objevení ale strejdovo. Měl leta škodu 120. Ta dosloužila a než sehnal nějakou slušnou nahradu tak zakoupil rezavou škodu 125. Asi po dvou letech sehnal krásnou audi 80 a tak šla škodovka do světa. Kupec se strejdou sedli do auta a jeli to projet. Kupec vyjel za město a zařadil za 5. To byl údiv! Strejda dva rok netušil že to má pětikvalt :-)


Jo kdyby všechny céčka nepomřely na korozi, světský a cikanský barony tak bych si uměl nějakej modernější ekvivalent někdejšího dvěstědu představit na běžný ježdění.

Ten se mi už léta strašně moc líbí.....a furt nemam koule na to abych si ho koupil ;-)

Je fuk jaký to má parametry. Jde o dobrý mravy.
Do divadla taky nepujdete v plavkách.


Ten pičup má polský noty. Jestli je v nich přestavba zapsaná tak to na český bemusí brjt zas takovej probkém. Polsko je zatim v EU takže cajk ;-)


Přesně to mě napadlo. To byla krásna doba kdy se tu objevovaly článku o kdejakym polovraku a bylo to zábavný.

Beran - asi takhle něl jsem nalorážek několik.
Trabanty měly 0,6 a spotřeba kolem 7
Š 125 1,2 spotřeba mezi 7-8
Felicia 1,3 mpi 7,3
Fiat cinquecento atmo 0,9 spotřeba dlouhodobě 7,1
Citroen C2 atmo 1,1 dlouhodobá 6,8
Fabie 1,2 Mpi dlouhodobě 6,5.
Nissan Almera 1,5 spptřeba 7,6
Všechno reálný hodnoty u aut co jsem provozoval vypočítávaný v provozu.


Proč je na tom těžkym obtloustlym hyundaji to logo pádícího koně?

Přesně tak. Kdo by to chtěl a využil ten to nezaplatí. A ten kdo na to má to zase nejspíš nepotřebuje.
Protože ten co to zaplatí si to na práci koupí bez zadních seslí páč na vožení rodiny má nějaký suv nebo kombík střední třídy.

Asi takhle u kamionu to dost dobře může bwjt že mu to nejede nebo s ohledem na povahu nákladu musí opatrně. To by se dalo ještě chápat. Chapu když pojede pomalu dědek v embéčku nebo žigulu. Ale pak vidíš moderní mnohdy i silný auto a řídí to šnek. To fakt nepochopim.
Ale asi s tim nic nejde dělat.

Cena je nesmysl. Jinak by mi taková fábka dávala smysl. Musela by mít tažný a zahrádku a bohatě by mi stačila. Naopakten dispkej nepotřebuju, klimu taky nechci a liťáky bych si koupil jinde takový jaky by se mi líbily.
Do práce to mam 20km daleko. Na dálnici se podívam párkrát do roka a stejně víc jak 110 nejezdim když nemusim.
Na okresce mě baví jezdit rychle se slabym autem kde se u toho musí přemejšlet a nestačí jenom stát na plynubjak na rejči.
Jo pro mě ideál jen tu cenu přepálili za základ.

Vy tu všichni řešíte pomalíka za náklaďákem. Já s náklaďakem jezdim a vytáčejí mě takový blbci co se plouží před náklaďákem ikdyž by to auto kzrwa umělo jet 90. Pokud se takovej plazí 75-80 tak ho s naklaďákem nemam šanci předjet. Po pár kilometrechbuž se skoro zhmotňuje myšlenka toho zmrda sestřelit do pangejtu nebo narvat na bárazník a tlačit ho dokud neodpadne :-D

Jezdil jsem s 1203 kde byla vůle půl otáčky už to bylo na pováženou.

Máš pravdu. A vychodní svoloč ještě s oblibou přidá když je někdo začne předjíždět. Pak se nedivte že to vypadá jak to vypadá.

Jo Žhavý Výstřely a sxéna s Hondou Transalp první generace. Jako jo je to ozvučený dvouválvocym véčkem. To je konstrukčně odpovídající. Ale ten zvuk je nejspíš nahranej od harleje. Transalp s origo vejfukem tak hutnej zvuk nemá. Ani s laďákem nrni hutbej ake spíš štěkavej. Ostatně to těžkopádny dunění nesedí s tim co tam předvádí. Na takový řádění by musel alpíka dakeko víc točit.
Normální divák nemá šanci poznat. Ale já toho alpa mam doma tak to mam naposlouchaný.

Ještě hsem si vzpoměl ke Kobře11 na heden posřeh.
Honočka po dálnici. Simír s E46 pronasledujrxdarebaka v jinym soudobym autě. Kolem běžnej normalní provoz. Skladba aut kolem 5 let stáří. Hedou jedou a bahednou se okolní privoz změní. Dalnici najednou zaplní dvojkový a trojkovy golfy, omegy A, escorty mk4, transportery T3, občas piáno, kamiony najednou tahají hranatý scanie. Do očí bijící zestarnutí vozovýho parku znamená jediný. Bude velká hromadná bouracka.

Copa v rychlosti chůze. V anerickych filmech jeden čas pískaly gumy i na sněhu nebo šotolině.

To řazení je tam vůbec zajímavý. Rve auto na plno na nejvyšší kvalt záběr na otáčkoměr v červenym a co hrdina udělá aby ještě zrychlil? No podřadí přece :-D

A ve filmu Otčina (Fatherland) zase měly všechny kulatý Wartburgy 311 zvuk osmiválce :-)

No jasně že všímam.
Hodně toho bylo v seriálu Vražedný pobřeží kde se Nick Slaughter proháněl v modrym Jeepu CJ předchůdci Wrangleru.
Někam jel a střídaly se záběry na celek auta, polodetail detail aut z pravidla přes kapotu čelním skle na Nicka za volantem a pohledy z vnitřku vozu.
Milej Nick někam jel a za tu dobubjízdy se autozajímavě měnilo. Během tý jízdy měl stěrače doleva, zachvíli doprava aniž by stíral a pak v jednom prostřihu klidně vůbec nebyly namontovaný, zpětný zrcátka byla normálně za chvíly ale byly sklopený. Dokonce se stalo že čelní sklo bylo notmalně postavrený, na jeden prostřih bylo chvilku sklopený ba kapotu aby v dalšim pohkedu bylo zase vztyčený.
V Kobře zase auta ráda lítala vzduchem. Krásnej pohled na vzduchem ve vývrtce letící černou alfu. Pohled od spodu. Na podvozku motorovej prostor překrytej plandající černou fólií dával tušit absenci motoru a mávající zaříznuta trubka výfuku těsně za motorovym prostorem to potvrzovaka.
Na bezmotorovy auto ta akfa v předchozích záběrech fakt slušně pelášila po dalnici.
A nezapomínejme na Bullita kterýmu během jedný honičky upadlo z kol 7 poklic.....

No jasně Trabant 601. Dva valce produkující ubohých 19kw což tehdy bylo 26 koní a modrej dým.
Směšný údaje.
Ale jako to bylo živý autíčko. Nrstny obratný po městě velmi hbitý a pokud byl motor v kondici tak za městem uměl ručičku tachometru vystrkat až za konec stupnice. Ta končila číslem 120.
Takže ani i s miniaturnim motůrkem o výkonu moderního dilda byla a furt je zábava.

No vidíš kamiony předjíždějí podle stejných předpisů jako ty. Kde je problém?

Rock - a co he řidičům do toho že ty pospícháš? Tak vyjeď dřív nebo nelez na dálnici.
Jak chutná vlastní medicínka?
Příště bys moh chtít aby vlaky staběly před přejezdem a čekaly až bude volno. Přece nemůžeme chtít aby auta čekali než projede nějakej bezohlednej fíra s vlakem....
Točíme se v kruhu.
Trochu vzájemnýho respektu by nikomu neuškodilo a hlavně si svoje ega neberte za volant. Nikdo z nás neni světa pán. Jesnou ty becháš předjet kamčák jindy tebe třeba zase kamion pustí z vedlejší.....
Karma je zdarma. Ty vyzmrdíš kamion tak ti totam jibdy jinej pošle na těsno.
Stejně jako tak jako s předjížděnim čekam až nebude osobák v dohledu tak v opačný situaci nemam probkem na těch pár desítek vteřin sundat nohu z plynu když valim v osobáku.

Vidíš ty tu píšes cosi o větších pravech pro kamiony vůči osobakům a nelíbí se ti to. Žádný pravo silnějšího na silnicích nepkatí. Všichni jsou si rovni. S tím předpokládam souhlašíš.
Notak jakto že by ti nevadil a možna by se ti i líbil zákaz předjíždění pro nakladní auta? Ono je snad nějaký větší pravo na užívání dálnice pro osobáky? Neni viď. Stejně jako oro naklaďáky. A je to spravedlivý? No asi je viď.
Takže kdybys chtěl zavést zákaz předjíždění tak bud férovej a zaveď ho pro všechny. Pak by se rázem ušetřilo i za stavbu dálnic. Stačil by heden oruh oro každej směr. Všichni by jeli svorně stejnou rychlostí a nikdo by nikoho neomezoval svym předjížděním.

BTW "tj. ty tvoje 3 minuty krát 1-20 aut"
Ok 20 aut to máme cca 40 lidí zdržených kamionem. Podle tebe asi špatný.
Ok když je zdrží autobus kterej veze 80 tak to ake bude v pořádku protože má většinu? :-)

Už bych se opakoval jako kolovrátek. Prostě těch pár minut se ve výkonech tak nastřádá že ve výsledku to znamená jestli budeš na víkend doma s rodinou nebo ho strávíš na pochcanym parkingu v průmyslový zóně.
Osobák kdyžztratí minutu tak šlápne ba plyn a za pár kilometrů jí najede. Kamion má omezovač a nenajede vůbec nic ze zpoždění.
Prostě kdo nezkusil ten neví nezná nepochopí.

Nevim jestli metro ale ve francii byly,nějaký systémy tramvají na pneumatikach. V podstatě tomá jednu vodící kokejnici uprostřed jízdnídráhy ale jede to po pneumatikách.

Pochtli uvědom si jednu věc. Ty sundáš nohu z plynu kamion se zařadí z5 do pravýho pruhu ty škaneš na plyn a za pár vteřin seš zpátny na 130 a mizíš. Když na trase takhle kvůli kamionu 5x zpomalíš takdojedes do cíle o 3 minuty dýl. Naopak kamion kterej nebude předjíždět dojede do cíle o desítky minut nebo i několik hodin dýlzaleží na tom jak dlouhou trasu jede.
A ještě jedba věc mě dojímá. Každej má problémsundat chvilku nohu z plynu za kamionem. Ale že s úplně stejnou četností musíte brzdit za osobákama vás nikoho nesere....

Ta krajina se jmenuje Slovensko. Slovensko světu nedalo nikdy nic dobrýho. Nám třeba dalo Husáka a Babiše. Oba pěkný svině.
Zeptej se těch kterých se ten zákaz týká jak to "funguje" a jak jslu nadšený. Pokud jedu 90 (což je maximálka na omezovač) a dojedu vosla co jede 80 protože spotřeba tak ho vosolim zákaz nezákaz protože mě fakt nebaví furt přibržďovat a vláčet se za nim xyz kiláků.
Ostatně objíždět překážku neni zakázaný.... A kde he psáno že se překážka nesmí pohybovat? ;-)

Jenom ty co vlastní dobytci co auto neudržujou.
Kdo pravidelně čistí a ošetřujeprostor pod blátičem tomu to neshnije.
Poslední komentáře
- Woyta, Ne-report z Isle of man TT 2022
Se sajdou to není sranda. Tam končej rovnou dva. V Hořicích... - Woyta, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
No já si před pár měsící říkal, že už nechci v garáži... - Chase, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Jo, jo, tohle auto znám. Nebýt toho, že jsem se zařekl, že dokud... - Chase, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Byla i taková myšlenka, ale nechtělo se mi předělávat i zahrádku.... - Franz Kafka, u blogu R8 - po třech letech
Jako velký fanoušek Audi, co jezdí daily Alfou musím uznat,... - beastar, u blogu R8 - po třech letech
esmo- Na rovinu když vynecháme těch několik málo dnes už spíš... - Woyta, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Jedna fotka. Nejspíše to asi budeš znát. - Woyta, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Pokud hledáš rezervu, tak na Subaru clubu na FB se objevil... - bkralik, Ptejte se: Můžu na trackday i se svým...
Já bych jen doplnil, že Micra skončila primárně kvůli tomu,... - Habakukk, (Výletové) Kafe&Káry vol. 37: Červencové...
Doufám, že máte zjištěno, že není Baseball jinač tam bývá... - krab, u blogu R8 - po třech letech
Pěknej blog, čtu to až teď s nějakým zpožděním... mě to nepřijde... - Trinom, Ptejte se: Můžu na trackday i se svým...
Kulišáci, nebyli jste to vy, kdo polovičatá auta z trati... - Trinom, (Výletové) Kafe&Káry vol. 37: Červencové...
Fun fact: Parkoviště Pražská se nevyskytuje na ulici Pražská,... - StreetPro, u blogu Gumbalkan 2022 se blíží
Vypada naramne, stejne jako cely pocin :-) - esmo, u blogu R8 - po třech letech
Servisní náklady jsou povětšinou poplatny exkluzivitě a pořizovací...
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
182 koní výkon
6 966 ccm objem
2009 rok výroby
208 koní výkon
4 000 ccm objem
2019 rok výroby
275 koní výkon
1 998 ccm objem
2010 rok výroby
170 koní výkon
3 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Kdy jste objevili Ameriku vy?
91 komentářů - Peugeot e-Rifter: Jednoduše
63 komentářů - Bazarový snílek: Bez střechy levně
47 komentářů - Autíčkář se ptá: Je Drive-thru zlo?
45 komentářů - Nejnepochopitelnější závady, jaké se vám přihodily
42 komentářů - Bazarový snílek: Poslední šestiválce ve střední třídě
41 komentářů - Jaguar XJ40 3.6 - na den britským aristokratem
39 komentářů - Mazda 2 Skyactiv-G - 90: Dlouhý převod dojmu vládne
35 komentářů