
Fernie
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | František Čáslavský |
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 3.6 min. |
WWW | https://autickar.cz |
Příspěvků ve fóru | 269 |
Komentářů u článků | 812 |
Pozitivních komentářů u článků | 233 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Studenstká léta má sice František sečtena, ale i tak se svých levných vozů nevzdává. Se zápalem sobě vlastním pokračuje v pilování své představy o čistokrevném roadsteru pro každý den. A ve volném čase pošilhává po nějakém tom americkém sedanu. |
Posledních 50 komentářů

RJ: "Stock Toyobaru" s podvozkem, kravskou geo a s širšíma kolama vepředu. Jo, to je strašně sériový. Akorát že... vůbec.
Tvrdit, že 200 koní je málo na to, aby šlo s autem jezdit bokem, je pičovina. Stejně jako tvrdit, že první Toyobaru je na to super a jde to a je to skvělý. S tím, jakej má krouťák, to půjde líp s ještě podmotorovanou miatou.

Mechanik: "Nechápu ale že výrobce uvádí spotřebu 3,5l a reálná je 7. Není to trochu lež? To je jako bych si koupil 60w žárovku a vona žrala 120. To by neprošlo ani náhodou, ale u aut, to je v pohodě. Mě přece zajímá reálný provoz a né laboratorní testy."
Tady je možná trochu problém v tom, že zkušební postup pro test spotřeby dle WLTP a to co se děje v reálným světě, nemůže bejt nikdy naprosto stejné. Když to zjednoduším a nebudu zabíhat do úplných detailů, metodika WLTP přesně udává profil jízdy, tedy maximální rychlosti, počet zastavení, jejich délku a podobně a reprezentuje jízdu v zastavěných a mimo zastavěné oblasti v poměru 52:48. Tím pádem dostaneme nějaké číslo, které odpovídá přesnému poměru a profilu jízd a je porovnatelné v rámci metodiky mezi různými vozy.
Tímhle číslem se automobilka klidně chlubit může a v praxi může být dosažitelné, za předpokladu obdobného rozložení profilů jízd a dosažených rychlostí.
Jenže pak přijde nějaký novinář, říkejme mu pro představu Dan, který LS500h vezme na dálnice a bude s ním celý týden spěchat a testovat maximální rychlost. Bude jeho udaná spotřeba o něčem vypovídat? A bude o něčem vypovídat když o týden později jiný novinář, který jezdil jen a pouze ecorallye, že s ním jezdil za osm? Asi ne, že...




Vavris: Tyhle historické okénka mám rád. Dneska je situace jak na trhu aut, tak i v redakci už jiná. Jen teda nechápu ten poměr aut ve prospěch nafty, když mám sám 4 benzínový auta (ke kterým se přiznám).


V českém automobilovém rybníčku je jen jedna značka, která vždy vyvolá zájem i hejt. A je to ta naše česká Škodověnka.

Nevěřím statistice, kterou si sám nezfalšuji.

Vojtáno: Jojo, generace X, který je mezi 40 a 60 lety do toho určitě kecá, protože na takový auta má prachy a pro leckeré automobilky je jaksi tou cílovkou. Hajzli jedni zasraní, co si to sobě myslej.
To co popisuješ, je generace Z (nezaměňovat s ruským Z), který je teďka přinejlepším něco málo přes 20...





Jak se dá zaměnit šedá za british racing green, to mi hlava nebere ;)

Trinom: Modrej měl jako jedinej zářez ten ucpanej karbec a dojel na to, že jsem na tom nechal dělat někoho jinýho, protože jsem zrovna neměl čas. Celkově jsem na tom najel asi tři tisíce. Fialovej po přehození karbecu a tlumičů v pohodě odjezdil sezónu cca 4k km. Že je to starý a má to docela dost najeto, dost vysvětluje, že se to někdy posere a člověk to musí opravit. Kór když je to vyprcanej dvoutakt :) Požadavek na spolehlivost úplně na vrcholu nebyl, koneckonců na funkčnosti Hexáče nejsem závislej víceméně vůbec, o to méně po tom, co jsem změnil práci.
st.Padre: Autor sám uvádí a autor reagoval na to, cos napsal. Smutnej život a nepochopení, že ostatní to můžou mít jinak...

Nedokázat si představit, že někdo opravuje starý věci a dělá mu to radost, byť je to někdy docela voser, to musí bejt dost smutnej život.

Já bych teda doporučil přečíst si jméno pod dotazem a jméno autora... Sám sobě ať si cpe pro mě za mě třeba Enyaq! ;)


Vzhledem k tomu, jak kvalitní servis a kapaliny dostalo? Rozhodně. Dacia strong.


Nejsmutnější je, že debil z toho má na facebooku ještě prdel místo toho aby držel hubu a krok. Co s takovejma pičusama? Nevim, střílet se to nesmí, ale nepřijde mi to jako úplně blbej nápad...

V tomhle ohledu nejsme vepři. :-) Na ježdění do práce a zpět by to stačilo, ale jakmile bych měl jakoukoli další pojížďku, musel bych hodně přemýšlet jestli to vyjde. A to mě už u prvních elektroaut trochu nebavilo, byť jsem pro to měl tehdy pochopení.

MBMB: I mě by lákalo jezdit spíš na elektrice, ale bohužel mi to s dojezdy dostupných skútrů stále nevychází.

I ten odpor k čínám se zakládá alespoň na nějaké zkušenosti. Jo, umí to vypadat hezky, ale když se na to podíváš zblízka, tak mnohdy odhalíš velice funky zpracování. Alespoň cena tomu odpovídá. Ale rád vyzkouším něco nového a nechám se vyvést z omylu. Marketing okolo mě ale moc nepřesvědčuje.
Ale s Daelimem jsi mě dostal. Je sice milý, že mě považuješ za nějakou autoritu, neb sám bych to nedělal, ale o to důležitější je pak na jakoukoli chybu upozornit. Ano, vzhledem k tomu, že jsem to na bazoši viděl jen v kategorii dojetých sraček vedle Jinlunu a podobných věcí, tak jsem si to bez větších rozpaků zařadil do stejné kategorie. Moje chyba, díky za upozornění, myslím, že si to budu pamatovat. :-)
-
Komentář upraven 14. 6. 2022, 13:55:55



Ty, to není blbé. Mě čeká v blízké budoucnosti nějaké cestování, tak to asi spojím. Škoda jen, že německy umím říct jen že můj bratr nesmrdí. :-)


Rozpočet narostl na cca 170, takže se s tím dá pracovat, ale v blízkém dosahu to není žádná pecka. S myšlenkou, zajet pro něco dál, už docela koketuju. :D

Oris: Opět budu citovat "Hadrovou střechu, to já nechci." A jak píše Iskar...
Iskar: Ano, od té doby se změnily požadavky na to, že dálky maminka ve skutečnosti jezdit nechce, chce malý auto a aby se jí líbilo. Čímžpádem jde logika jaksi stranou... :D

Já včera potkal stříbrnej kousek od práce, ale zapomněl sem ti jo vyfotit a poslat. Snad tam bude i dnes :P

Já teda nevím, kde pisatel vyrozuměl, že Croma vyhovuje. ;)
Jak by řekla maminka: “To je moc velký.”
Ano, není to lehké… :D

Jistě, jakožto oblastní mistr jsem tuto záležitost zadal svým učňům :D

Takže příště už nezapomene zatočit? Tak to je skvělá zpráva! :)

Medvěd bych řekl, že skoro furt. Pokud nesere na louce.




Brněnská sekce tímto prosí o více informací ;-)




Brý den pane Smeták,
mě zase serou čtenáři s patentem na rozum, kteří mají problémy s porozuměním textu, přičemž ani neumí své názory vyjádřit slušně a korektně. Dělají jen ostudu sami sobě, ale co já vím, třeba jim jejich vlastní omezenost a demence dělá dobře.
Posílám obrázek a přeju pěkný zbytek života.
P.S.: Ten překlep ve jméně je naschvál.


Corsa OPC byla dost mrdka na můj vkus, 208 gti sice fajn, ale i20 je za mě dál.

Je to úplně v pohodě snesitelný, moje výhrada je spíš k tomu, že sám bych si ten podvozek naladil maličko jinak.

Poslední komentáře
- Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval... - sheogh, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Po tydnu s VW T-Cross ti prijde skoro kazdy jiny auto dobry 😆 - MMM, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Nevystačí
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů