načítám data...

Fernie

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoFrantišek Čáslavský
BydlištěBrno-město
Registracepřed 6.7 rok.
Poslední aktivitapřed 48.6 min.
Příspěvků ve fóru260
Komentářů u článků521
Pozitivních komentářů u článků75
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Může student provozovat luxusní americký sedan? A co čistokrevný sportovní roadster? František se pilně snaží dokázat, že na pořízení a provoz zajímavých aut nepotřebujete velké peníze.

Posledních 50 komentářů

František Čáslavský
28. července 2020, 18:55
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Pokud na ní zrovna nechybí kus výfuku a naladěná jednotka ;)

František Čáslavský
28. července 2020, 18:32
6
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Nehodlám tady tvrdit něco o řidičských schopnostech, neboť nehodlám tvrdit, že jsem skvělej řidič. To je cesta do škarpy. ;) Nicméně chování jsem ověřil, bylo mi i potvrzeno z dalších zkušeností. Nějak nemám moc potřebu si vymýšlet. Špatných věcí jsem na tom autě našel i tak dost.

František Čáslavský
28. července 2020, 18:28
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Bude stačit když pošlu číslo účtu? Potřebuju olej do dvoutaktu... :))

František Čáslavský
28. července 2020, 14:17
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Já dělal autoškolu v Octavii II 1.6 TDI. Nevzpomínám na to s láskou :)

jerry: Kompenzuju si to zálibou ve starých mrdkách, no. :D

František Čáslavský
28. července 2020, 14:16
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Inu, manažerské rozhodnutí. Kdyby auta musela splňovat normy SIL, nedělo by se to... A taky by byly zpoždění větší jak půl roku.

František Čáslavský
28. července 2020, 13:33
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Touhle bych se ale svézt fakt chtěl. Jsem moc mladý a minulo mě to...

František Čáslavský
28. července 2020, 10:30
3
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

O kontrmelcích se tu nikdo nebaví, o přetáčivosti jo :)

František Čáslavský
27. července 2020, 21:23
7
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Ukázkový lift-off. ESP zapnuto a ani si neškrtlo. Ale dobrý, jen sem skončil naštorc silnice. Vyměnil jsem trenky a jel jsem dom. Hnědej interiér v ceníku očekávejte již brzy.

František Čáslavský
27. července 2020, 21:19
5
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Todle je ještě dobrý. Já sem s tím zažil brown alert... :D

František Čáslavský
17. července 2020, 00:41
0
Škoda Superb 2.0 TSI Scout: Pryč s předsudky

Když to vidím, jsem zvědav na budoucí reakce na můj test Octavie. ;) Bude to malebné. Nikoliv pro Škodovku. Takový už je život.

František Čáslavský
14. července 2020, 10:15
1
Chevrolet Camaro LT 1978: Kupé na důchod

No, spíš tak na deset let :-)

František Čáslavský
13. července 2020, 11:23
6
Peugeot 3008 Allure Hybrid: Nenaplněná očekávání

Hoho, no to se na to podíváme. 3008 jsem měl déle než na víkend a najel jsem s ní asi tak dvakrát tolik. Jestli si dětizemě myslí, že jsem si s nastavením auta vůbec nehrál a vůbec nevím jak ho nastavit, tak prosím, ale obhajovat to, že je to chování v pořádku? To fakt není. A obviňovat euro aparát? Oukej...
Chování auta v defaultu s vybitou baterií fakt OK není. Správně by mělo mít na bateriích rezervu, při jejímž dosažení přepne do hybridního režimu a bude spíše vytěžovat spalovák. Dělá to tak skoro každý hybrid, 3008 to ale neumí. Z pohledu koncového zákazníka, je tohle chování, kdy musím při každé jízdě přenastavovat všechna nastavení jak debil, úplně špatně. Volba eSave sice donutí auto dobíjet, ale není to řešení chování celého ústrojí. Je to dobré tak leda na to, že si můžete třeba na té dálnici dobít a po městě se pohybovat na elektřinu.
Co se podvozku týká, že musí být tužší? To jako vážně? A těžiště je výš protože baterie jsou na střeše společně s motorem? Ehm, to fakt ne. Je to tvrdé a nepohodlné. Měkký podvozek by tam být mohl, ale to by ho někdo musel udělat a naladit. A to stojí peníze, které do toho nedali.
Závěrem bych doporučoval vyzkoušet si i konkurenční hybridy. Třeba tu DS7 nebo aspoň Hybrid4. Tohle se totiž prostě nepovedlo.

František Čáslavský
30. června 2020, 13:30
0
Ford Mustang GT Convertible: Tvor extrovertní

Nikolivěk, nastíním pouze, že motor v Mustangu a v dodávce mají něco společného ;)

František Čáslavský
30. června 2020, 00:33
0
Ford Mustang GT Convertible: Tvor extrovertní

Neboj, i já mám v zásobě dodávku. Počítá se, že má osmiválec?

František Čáslavský
30. června 2020, 00:33
0
Ford Mustang GT Convertible: Tvor extrovertní

Silnice není žádné tajemství, https://mapy.cz/s/pokumosono
Jinak rozdíl je 150 koní ve prospěch Mustangu, ale taky 300 kilo navíc. Takže bych asi taky řekl, že na každé silnici to fungovat nebude. Tady to mám dost najeté. Civic vypadal, že se chce projet svižně, ale že by se mnou držel krok, to nemohu říct.

František Čáslavský
29. června 2020, 16:05
0
Ford Mustang GT Convertible: Tvor extrovertní

Jo, docela dost a ano, měl bys. LSko zní trochu líp.

František Čáslavský
29. června 2020, 16:05
1
Ford Mustang GT Convertible: Tvor extrovertní

Mám dost podobný pocit často, když sednu za volant nějaké ameriky... Ale možná je lepší být tady, auto se dá importovat :)

František Čáslavský
21. června 2020, 23:06
2
Škoda Octavia IV: Čtyři jako dostatečná

To je ale dost trefné. Až teda na asistenty a infotainment a podvozek na hraně. To je spíš terrible.

František Čáslavský
21. června 2020, 23:05
4
Škoda Octavia IV: Čtyři jako dostatečná

Můžu se voptat, co je to vůbec nežralo? Zrovna jezdím s Octou a 7,2 v kombinaci mi nepřijde jako vůbec nic. Není to teda úplně špatný, ale taky žádnej šlágr.

František Čáslavský
17. června 2020, 17:24
0
Doprava po městě aneb nejen auty je Autíčkář živ

Kdybychom se bavili o Praze, tak by zase záleželo odkud kam. Na moje cesty po Brně by nebylo úplně nejlepší, přecejenom je to většina cesty po městském okruhu z města ven nebo nazpátek a cyklostezky, které by mi to usnadnily tu nejsou. Jinak po Brně jezdím docela dost i na kole. Ony ty kopce se vyšlapat dají :)

František Čáslavský
17. června 2020, 17:20
0
Doprava po městě aneb nejen auty je Autíčkář živ

Tohle je taky dobrej úlet, ale stojí to moc peněz :D

František Čáslavský
16. června 2020, 20:41
3
Doprava po městě aneb nejen auty je Autíčkář živ

Ale to jsme zase u toho, že se každý musí zamyslet sám u sebe

František Čáslavský
16. června 2020, 17:19
0
Doprava po městě aneb nejen auty je Autíčkář živ

Tak, na posledním obrázku Piaggio je :)

František Čáslavský
10. června 2020, 08:11
2
Registrační značky: Pár znaků a tolik vášní

Nevím, co dokazuje, že jsem na Civic dostal značku 2345 :D Bylo to zadarmo...

František Čáslavský
09. června 2020, 16:22
2
Toyota Proace Verso Nomad: Kempování za časů korony

To by se ti líbilo! Prd, sebe s rozpuštěnejma vlasama! :D

František Čáslavský
05. června 2020, 18:58
1
František Čáslavský
31. května 2020, 22:42
0
Škoda Superb iV: Spi sladce, TDI

Já bych si raději pustil Prago pičo ;)

František Čáslavský
28. května 2020, 12:22
0
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

A není to to jediný pořádný, co mám :D

František Čáslavský
28. května 2020, 11:42
8
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Vzhledem k tomu, že se odmítám účastnit poměřování petrolheadských článků a přijde mi, že "rapovat o tom, jak to jde všechno do píči, je jako mstít se za gól na míči", tak jsem všeobecně děkuju za pochvalný reakce, udělaly mi radost a trochu mě i dál motivují.

A kdyby náhodou někdo z vás měl nějaké starší auto a nebál se mi do dát do ruky... Budu rád. :)

František Čáslavský
28. května 2020, 11:23
0
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Mám pocit, že aktuální pojízdný vozový park již byl vyčerpán :) Ale snad čas dovolí a podaří se něco dalšího.

František Čáslavský
28. května 2020, 11:13
1
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Jé, to by byl ale pěknej článek... :-)

František Čáslavský
25. května 2020, 10:44
0
Kafe&Káry Praha vol. 34 budou 7. června

Ano, bílé čepice s sebou!

František Čáslavský
11. května 2020, 13:52
2
Mini Cooper SE L: Co je vlastně dobrý elektromobil?

Junior: Taky nikdo neříká, že máš okamžitě zahodit svoje mužství v limuzíně a přesedlat na elektřinu. Furt je to pro lidi, co to chtějí, nikoli pro každého. A taky se to ne všem vyplatí, chce se to trochu zamyslet... Já bych teď s elektromobilem klidně žít mohl, nabíjení bych řešil v práci a nad nabíječkama přemýšlel jen když bych jel někam dál nebo jinam. Ale nějak nepociťuju tu potřebu... Jen mě baví si to jednou za čas zkusit.
Jinak ano, lze to nabíjet i z 220 V, u Mini jsem dobil půl baterky asi za 6 hodin.

František Čáslavský
11. května 2020, 13:37
2
Mini Cooper SE L: Co je vlastně dobrý elektromobil?

Nějak mi přijdou ty narážky na majitele Miaty trochu laciný... ;)

František Čáslavský
11. května 2020, 13:33
3
Mini Cooper SE L: Co je vlastně dobrý elektromobil?

Ty, Juniore, mi přijde, že ti ty čísla nějak haprujou. Každej, kdo si elektroauto pořídí, si nejspíš veme i nějakej takovej ten tarif, kde má nějaký kilowatthodiny předplacený. Třeba nejmenší sazba, víkendovej řidič, to má za 5,5 korun za kWh, to jsme najednou skoro na půlce. K tomu v praxi často máš i možnost nějak nabíjet v práci (pravda, ne vždy a všude).

Vem si třeba, že bys s Mini najel cca 1000 km měsíčně s mojí spotřebou (která shodou náhod vychází na necelej tisíc km). Takže bys potřeboval 154 kWh. Takže ČEZu zaplatíš 550,- za 122 kWh a doplatíš dalších 32 po 4,5 korunách. To máme 694 korun. Hnedle jiný počty, co.

František Čáslavský
29. dubna 2020, 00:35
1
Chevrolet Camaro Z28 1991: Už v sedmnácti jsem se nemýlil

tak, nakrmit uši... Ale nevím, co budem dělat, až po nás začnete chtít krmení i do nosu :D

František Čáslavský
28. dubna 2020, 19:39
3
Učebnice z roku 1960: Jak se učili řídit naši předci?

Já bych se s dovolením vyjádřil jen obrázkem. Jsem mileniál. Myslím.

František Čáslavský
21. dubna 2020, 07:15
0
Jak vypnout start-stop aneb proč nedoporučovat věci, o kterých nic nevím

LOL, no fakt. Díky, beru to jako morální vítězství :D

František Čáslavský
06. dubna 2020, 23:51
0
Kia e-Soul: Svatý grál elektromobilty

Já bych k tomu ještě měl jednu věc, na kterou jsem si měl vzpomenout dopoledne. Ono na tom, nakolik jsou čísla z WLTP či NEDC vypovídající, až tolik nesejde do jednoho momentu. A tím je chvíle, kdy se tímhle číslem začne automobilka ohánět a propagovat jej. Tím vzbudí nějaká očekávání a pokud je produkt nesplní, máme oheň na střeše.
Jinak se sprintmonitorem máte pravdu, pro info kolik konkrétní auto žere je to dobré, pro porovnatelnost už ne.

František Čáslavský
06. dubna 2020, 23:49
1
Kia e-Soul: Svatý grál elektromobilty

Tak ona elektromobilita je stále jen pro ty, co o ni stojí a tedy jsou ochotni za ni zaplatit. O tom se tu ale snad nemusíme bavit, už je to docela ohranej kolovrátek.

František Čáslavský
06. dubna 2020, 14:28
0
Kia e-Soul: Svatý grál elektromobilty

Kefalín, v EU se novej Soul prodává jen jako EV.

František Čáslavský
06. dubna 2020, 10:47
1
Kia e-Soul: Svatý grál elektromobilty

Ty, máš pravdu, je to podle NEDC. Proč jsem měl v hlavě, že to bylo podle WLTP, to nevím.

František Čáslavský
06. dubna 2020, 10:28
1
Kia e-Soul: Svatý grál elektromobilty

Údaje o dojezdu Ioniqu vylezly z WLTP. NEDC byl výrazně pomalejší, WLTP se ale docela blíží realitě a s tím i vypovídající hodnota jeho dat. Jak říkáš, reálná spotřeba neexistuje, nicméně pokud dostaneš auto s dojezdem 300 km a i když pojedeš na toho největšího klobouka a ujedeš 180, nebudeš šťastný. To jen k tomu Ioniqu, který dostal po zásluze sestřel.

František Čáslavský
31. března 2020, 08:02
2
František Čáslavský
11. března 2020, 10:25
0
František Čáslavský
11. března 2020, 10:21
3
Potřebujete vůbec auto?

Přijít o ruku je tak trochu něco úplně jinýho, ale děkujeme za věcný příspěvek do diskuse.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Renault Mégane  1996
Renault Mégane

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem

BMW Řada 1 118D  2007
BMW Řada 1 118D

2007 rok výroby
142 koní výkon
1 995 ccm objem

Ford Bronco  1984
Ford Bronco

1984 rok výroby
160 koní výkon
5 000 ccm objem

Mercury Marauder  2003
Mercury Marauder

2003 rok výroby
305 koní výkon
4 600 ccm objem

BMW X5 3.0d manual 4x4 2002
BMW X5 3.0d manual 4x4

2002 rok výroby
176 koní výkon
2 978 ccm objem