František „Fernie“ Čáslavský
| VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
|---|---|
| Bydliště | Brno-město |
| Registrace | před 12.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.9 dny |
| WWW | https://autickar.cz |
| Příspěvků ve fóru | 269 |
| Komentářů u článků | 845 |
| Pozitivních komentářů u článků | 249 |
| Negativních komentářů u článků | 6 |
Posledních 50 komentářů
Bernard L.: Srovnávat cokoli s Wullingem Bingo je teda dost odvážný. Možná to je nevýrazný (spíš to vypadá jako Daihatsu Cuore, to kulatý), ale taky je to strašlivá mrdka, co je i za ty čtyři stovky drahá. K tomu to nedojede moc daleko a nedá se to normálně dobít. A to se vyplatí!
Jsi bystré očko, Coupé má vše v původní pozici, takže kardan je standardní a já se v myšlenkách při přepisování dostal kam jsem neměl. Opraveno tak, jak to mělo být původně a správně. :)
Jé, ty by nás hodně zajímaly! Můžu o ně poprosit do mejlu, frantisek@autickar.cz, případně i s nějakou datací? Děkuju :)
Brát drogy vyjde levnějc. No a taky je to bezpečnější, že...
No to má bejt souboj Ford vs. Chevy, ne? ;) Ale to ještě musím udělat samosvor… :D
Pokročil jsem dobře, to jo. Ale výfuk je udělanej tak skvěle, že je lepší ho udělat znova, takže budu muset počkat než dorazí pár dílů lodí. A to asi chvilku potrvá...
No jo, debilní nápady, že? A ještě k tomu to vyjde na Autíčkáři v den, kdy jsem se nasral a Mustanga strčil do kouta s tím, že ho dodělám na jaře. :) V inzerci na severu je spousta zajímavých aut, ale popravdě - ve Finsku jsou taky dost drahý. V Norsku se s tebou zase skoro nikdo nechce bavit anglicky. :) Švédsko je takovej rozumnej kompromis, ale řešení exportu je tam na palici, pokud nemáš někoho, na koho to auto můžeš napsat.
Nikoli, playboy byl objeven někde automobilu, nevěděl o něm ani předchozí majitel :) Ale prej by se to sem nehodilo...
Hamster: Šaliny pod zemí, close enough
Sato: Ano, nejčastěji u doktorů :D
@Marek: To mě vzhledem k tomu že jsem Metrolog, docela uráží ;)
Jasně, na EU trhu není dostupný Handling package, kterej ti dává jiný stabilizátory a širší kola. Jinak by tam mělo být vše.
Tak to je dané i konstrukcí onoho motoru. Je sranda, že základ Coyote najdeš v devadesátkách, není to nic jiného než vylepšený Modular. Že se jim povedlo, že to má kopec krouťáku v celém spektru a dokáže to krásně gradovat do nesmyslnejch otáček je fakt kouzelný. On zrovna Modular je jeden z mých nejoblíbenějších motorů vůbec, :)
Díky, to mě těší! Při psaní mám někdy problém, jestli se moje rozněžnění podaří do slov přenést tak aby ho pochopili i ostatní. Mám radost, že to tentokrát vyšlo!
Pridam jen muj oblibeny memicek z doby kdy jsem si kupoval skutr :)

bkralik: kontakt na mě máš, stačí mi střelit zprávu, posledně to bylo cca do 18h, obvykle se to kolem páté začne pomalu vyklízet.
Městský vůz? Ale zajisté, ozvalo se u Lincolnu. Děti se vejdou, mrtvoly do kufru taky. A V8 to taky má...
S tím robotem od Fiatu to není až tak strašný, s jedním čas od času jezdím a je to zatím dost bezproblémová věc. Ale jasně, hydroměnič lepší.
2000 SVT Cobra R. Skoro neexistuje Mustang, kterýho bych chtěl víc. Teda...
SVO, samozřejmě, protože naprosto přesně vím jak bych to ztunil a jaké by to bylo hezké.
A když nad tím tak přemýšlím, Foxbody z 1985 a pětilitrem. Nic jinýho, ne... :-)

Dílovej Civic byl (a dnes už zase je) plně pojízdný! ;)
Já bych teda s tou sbírkou moc nepředbíhal :-) Dějem jsme skončili někde v červnu letošního roku a k dnešku je všechno zas jinak :-)
Tak to mělo být pro známou, ale jen představa že by se mi to pak vracelo na servis mi nedělala úplně dobře :-) Nehledě na to, že po servisu a technický by se jí to dalo pomalu zadarmo.
To nejsou rozbroje, u nás v Brně se i nadává v přátelském duchu. Utužuje to kolektiv :D
Může to být jen přátelské popíchnutí, ale jako záminka k internímu rozdávání bídy poslouží spolehlivě. :)
Myslím, že už jsem někdy říkal, že na nahrávání zvuku vybavení mám, ale u nás v Brně máme všichni paměť jak zlatá rybička a koncepce nám taky schází. :D
Mám pět aut z devadesátek. Pro radost? Eeee... Chtělo by to něco staršího.
Ta tam prostě stála :D
Tím chceš říct, že kdybys stál na bedně, tak bys byl konečně na úrovni okolí? No nevim nevim, nemyslim si :D
To má David prostě blbý. I když je na nejvyšší bedně, stejně je nejnižší. :D
Já teda u videa vidím nápis Davidův, ale vono to teda s tím čtením bude celkově těžký, když je stejnej odkaz hned o komentář výše...
Jo, ty čekací doby jsou masakr... BRZ člověk dostane rychleji..
RJ: "Stock Toyobaru" s podvozkem, kravskou geo a s širšíma kolama vepředu. Jo, to je strašně sériový. Akorát že... vůbec.
Tvrdit, že 200 koní je málo na to, aby šlo s autem jezdit bokem, je pičovina. Stejně jako tvrdit, že první Toyobaru je na to super a jde to a je to skvělý. S tím, jakej má krouťák, to půjde líp s ještě podmotorovanou miatou.
Mechanik: "Nechápu ale že výrobce uvádí spotřebu 3,5l a reálná je 7. Není to trochu lež? To je jako bych si koupil 60w žárovku a vona žrala 120. To by neprošlo ani náhodou, ale u aut, to je v pohodě. Mě přece zajímá reálný provoz a né laboratorní testy."
Tady je možná trochu problém v tom, že zkušební postup pro test spotřeby dle WLTP a to co se děje v reálným světě, nemůže bejt nikdy naprosto stejné. Když to zjednoduším a nebudu zabíhat do úplných detailů, metodika WLTP přesně udává profil jízdy, tedy maximální rychlosti, počet zastavení, jejich délku a podobně a reprezentuje jízdu v zastavěných a mimo zastavěné oblasti v poměru 52:48. Tím pádem dostaneme nějaké číslo, které odpovídá přesnému poměru a profilu jízd a je porovnatelné v rámci metodiky mezi různými vozy.
Tímhle číslem se automobilka klidně chlubit může a v praxi může být dosažitelné, za předpokladu obdobného rozložení profilů jízd a dosažených rychlostí.
Jenže pak přijde nějaký novinář, říkejme mu pro představu Dan, který LS500h vezme na dálnice a bude s ním celý týden spěchat a testovat maximální rychlost. Bude jeho udaná spotřeba o něčem vypovídat? A bude o něčem vypovídat když o týden později jiný novinář, který jezdil jen a pouze ecorallye, že s ním jezdil za osm? Asi ne, že...
Vavris: Tyhle historické okénka mám rád. Dneska je situace jak na trhu aut, tak i v redakci už jiná. Jen teda nechápu ten poměr aut ve prospěch nafty, když mám sám 4 benzínový auta (ke kterým se přiznám).
V českém automobilovém rybníčku je jen jedna značka, která vždy vyvolá zájem i hejt. A je to ta naše česká Škodověnka.
Nevěřím statistice, kterou si sám nezfalšuji.
Vojtáno: Jojo, generace X, který je mezi 40 a 60 lety do toho určitě kecá, protože na takový auta má prachy a pro leckeré automobilky je jaksi tou cílovkou. Hajzli jedni zasraní, co si to sobě myslej.
To co popisuješ, je generace Z (nezaměňovat s ruským Z), který je teďka přinejlepším něco málo přes 20...

Jak se dá zaměnit šedá za british racing green, to mi hlava nebere ;)
Trinom: Modrej měl jako jedinej zářez ten ucpanej karbec a dojel na to, že jsem na tom nechal dělat někoho jinýho, protože jsem zrovna neměl čas. Celkově jsem na tom najel asi tři tisíce. Fialovej po přehození karbecu a tlumičů v pohodě odjezdil sezónu cca 4k km. Že je to starý a má to docela dost najeto, dost vysvětluje, že se to někdy posere a člověk to musí opravit. Kór když je to vyprcanej dvoutakt :) Požadavek na spolehlivost úplně na vrcholu nebyl, koneckonců na funkčnosti Hexáče nejsem závislej víceméně vůbec, o to méně po tom, co jsem změnil práci.
st.Padre: Autor sám uvádí a autor reagoval na to, cos napsal. Smutnej život a nepochopení, že ostatní to můžou mít jinak...
Nedokázat si představit, že někdo opravuje starý věci a dělá mu to radost, byť je to někdy docela voser, to musí bejt dost smutnej život.
