
Fernie
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | František Čáslavský |
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 10.0 rok. |
Poslední aktivita | před 1.1 dny |
WWW | https://autickar.cz |
Příspěvků ve fóru | 269 |
Komentářů u článků | 822 |
Pozitivních komentářů u článků | 237 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Studenstká léta má sice František sečtena, ale i tak se svých levných vozů nevzdává. Se zápalem sobě vlastním pokračuje v pilování své představy o čistokrevném roadsteru pro každý den. A ve volném čase pošilhává po nějakém tom americkém sedanu. |
Posledních 50 komentářů

Tak to mělo být pro známou, ale jen představa že by se mi to pak vracelo na servis mi nedělala úplně dobře :-) Nehledě na to, že po servisu a technický by se jí to dalo pomalu zadarmo.

To nejsou rozbroje, u nás v Brně se i nadává v přátelském duchu. Utužuje to kolektiv :D

Může to být jen přátelské popíchnutí, ale jako záminka k internímu rozdávání bídy poslouží spolehlivě. :)
Myslím, že už jsem někdy říkal, že na nahrávání zvuku vybavení mám, ale u nás v Brně máme všichni paměť jak zlatá rybička a koncepce nám taky schází. :D

Mám pět aut z devadesátek. Pro radost? Eeee... Chtělo by to něco staršího.

Ta tam prostě stála :D

Tím chceš říct, že kdybys stál na bedně, tak bys byl konečně na úrovni okolí? No nevim nevim, nemyslim si :D

To má David prostě blbý. I když je na nejvyšší bedně, stejně je nejnižší. :D

Já teda u videa vidím nápis Davidův, ale vono to teda s tím čtením bude celkově těžký, když je stejnej odkaz hned o komentář výše...

Jo, ty čekací doby jsou masakr... BRZ člověk dostane rychleji..

RJ: "Stock Toyobaru" s podvozkem, kravskou geo a s širšíma kolama vepředu. Jo, to je strašně sériový. Akorát že... vůbec.
Tvrdit, že 200 koní je málo na to, aby šlo s autem jezdit bokem, je pičovina. Stejně jako tvrdit, že první Toyobaru je na to super a jde to a je to skvělý. S tím, jakej má krouťák, to půjde líp s ještě podmotorovanou miatou.

Mechanik: "Nechápu ale že výrobce uvádí spotřebu 3,5l a reálná je 7. Není to trochu lež? To je jako bych si koupil 60w žárovku a vona žrala 120. To by neprošlo ani náhodou, ale u aut, to je v pohodě. Mě přece zajímá reálný provoz a né laboratorní testy."
Tady je možná trochu problém v tom, že zkušební postup pro test spotřeby dle WLTP a to co se děje v reálným světě, nemůže bejt nikdy naprosto stejné. Když to zjednoduším a nebudu zabíhat do úplných detailů, metodika WLTP přesně udává profil jízdy, tedy maximální rychlosti, počet zastavení, jejich délku a podobně a reprezentuje jízdu v zastavěných a mimo zastavěné oblasti v poměru 52:48. Tím pádem dostaneme nějaké číslo, které odpovídá přesnému poměru a profilu jízd a je porovnatelné v rámci metodiky mezi různými vozy.
Tímhle číslem se automobilka klidně chlubit může a v praxi může být dosažitelné, za předpokladu obdobného rozložení profilů jízd a dosažených rychlostí.
Jenže pak přijde nějaký novinář, říkejme mu pro představu Dan, který LS500h vezme na dálnice a bude s ním celý týden spěchat a testovat maximální rychlost. Bude jeho udaná spotřeba o něčem vypovídat? A bude o něčem vypovídat když o týden později jiný novinář, který jezdil jen a pouze ecorallye, že s ním jezdil za osm? Asi ne, že...




Vavris: Tyhle historické okénka mám rád. Dneska je situace jak na trhu aut, tak i v redakci už jiná. Jen teda nechápu ten poměr aut ve prospěch nafty, když mám sám 4 benzínový auta (ke kterým se přiznám).


V českém automobilovém rybníčku je jen jedna značka, která vždy vyvolá zájem i hejt. A je to ta naše česká Škodověnka.

Nevěřím statistice, kterou si sám nezfalšuji.

Vojtáno: Jojo, generace X, který je mezi 40 a 60 lety do toho určitě kecá, protože na takový auta má prachy a pro leckeré automobilky je jaksi tou cílovkou. Hajzli jedni zasraní, co si to sobě myslej.
To co popisuješ, je generace Z (nezaměňovat s ruským Z), který je teďka přinejlepším něco málo přes 20...





Jak se dá zaměnit šedá za british racing green, to mi hlava nebere ;)

Trinom: Modrej měl jako jedinej zářez ten ucpanej karbec a dojel na to, že jsem na tom nechal dělat někoho jinýho, protože jsem zrovna neměl čas. Celkově jsem na tom najel asi tři tisíce. Fialovej po přehození karbecu a tlumičů v pohodě odjezdil sezónu cca 4k km. Že je to starý a má to docela dost najeto, dost vysvětluje, že se to někdy posere a člověk to musí opravit. Kór když je to vyprcanej dvoutakt :) Požadavek na spolehlivost úplně na vrcholu nebyl, koneckonců na funkčnosti Hexáče nejsem závislej víceméně vůbec, o to méně po tom, co jsem změnil práci.
st.Padre: Autor sám uvádí a autor reagoval na to, cos napsal. Smutnej život a nepochopení, že ostatní to můžou mít jinak...

Nedokázat si představit, že někdo opravuje starý věci a dělá mu to radost, byť je to někdy docela voser, to musí bejt dost smutnej život.

Já bych teda doporučil přečíst si jméno pod dotazem a jméno autora... Sám sobě ať si cpe pro mě za mě třeba Enyaq! ;)


Vzhledem k tomu, jak kvalitní servis a kapaliny dostalo? Rozhodně. Dacia strong.


Nejsmutnější je, že debil z toho má na facebooku ještě prdel místo toho aby držel hubu a krok. Co s takovejma pičusama? Nevim, střílet se to nesmí, ale nepřijde mi to jako úplně blbej nápad...

V tomhle ohledu nejsme vepři. :-) Na ježdění do práce a zpět by to stačilo, ale jakmile bych měl jakoukoli další pojížďku, musel bych hodně přemýšlet jestli to vyjde. A to mě už u prvních elektroaut trochu nebavilo, byť jsem pro to měl tehdy pochopení.

MBMB: I mě by lákalo jezdit spíš na elektrice, ale bohužel mi to s dojezdy dostupných skútrů stále nevychází.

I ten odpor k čínám se zakládá alespoň na nějaké zkušenosti. Jo, umí to vypadat hezky, ale když se na to podíváš zblízka, tak mnohdy odhalíš velice funky zpracování. Alespoň cena tomu odpovídá. Ale rád vyzkouším něco nového a nechám se vyvést z omylu. Marketing okolo mě ale moc nepřesvědčuje.
Ale s Daelimem jsi mě dostal. Je sice milý, že mě považuješ za nějakou autoritu, neb sám bych to nedělal, ale o to důležitější je pak na jakoukoli chybu upozornit. Ano, vzhledem k tomu, že jsem to na bazoši viděl jen v kategorii dojetých sraček vedle Jinlunu a podobných věcí, tak jsem si to bez větších rozpaků zařadil do stejné kategorie. Moje chyba, díky za upozornění, myslím, že si to budu pamatovat. :-)
-
Komentář upraven 14. 6. 2022, 13:55:55



Ty, to není blbé. Mě čeká v blízké budoucnosti nějaké cestování, tak to asi spojím. Škoda jen, že německy umím říct jen že můj bratr nesmrdí. :-)


Rozpočet narostl na cca 170, takže se s tím dá pracovat, ale v blízkém dosahu to není žádná pecka. S myšlenkou, zajet pro něco dál, už docela koketuju. :D

Oris: Opět budu citovat "Hadrovou střechu, to já nechci." A jak píše Iskar...
Iskar: Ano, od té doby se změnily požadavky na to, že dálky maminka ve skutečnosti jezdit nechce, chce malý auto a aby se jí líbilo. Čímžpádem jde logika jaksi stranou... :D

Já včera potkal stříbrnej kousek od práce, ale zapomněl sem ti jo vyfotit a poslat. Snad tam bude i dnes :P

Já teda nevím, kde pisatel vyrozuměl, že Croma vyhovuje. ;)
Jak by řekla maminka: “To je moc velký.”
Ano, není to lehké… :D

Jistě, jakožto oblastní mistr jsem tuto záležitost zadal svým učňům :D

Takže příště už nezapomene zatočit? Tak to je skvělá zpráva! :)

Medvěd bych řekl, že skoro furt. Pokud nesere na louce.


Poslední komentáře
- AAMole, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Vzhledově mi to přijde povedený. Hlavně v porovnaní s tím,... - mariov8, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Nazývat se to nový Sharan, je to bomba. Ale dostal jméno... - Wakantanka, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
To skôr 2008, Mokka, C3 :) a to ešte má doraziť takto prekabátená... - sheogh, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Maximalka 150 :-) Je to vlastne zlutej Duster bez 4x4 :-D - sheogh, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Stylovy to mozna je, ale auto roku? To jsme to dopracovali - VK, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Předohrab. To s elektrikou vážně ne-e. - Habakukk, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Nikdo, proto přispěchali se spalovací verzí. - Romus, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Jako fakt by mě zajímalo kdo si toto "auto roku"... - Jaromír Soukup, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Žehlička je asi přece jen lepší. Neměl jsem sice bohužel... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Rekl bych, ze je pod krytkou na loketce obycejny sroub. Na sedacce... - S.h.I.t., Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Melo by jit 2-3-2 udelat, ale musi byt sedacky bez loketek (v nabidce... - Hansoff, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
V prezentaci na oficiálních stránkách ta možnost vidět... - Wakantanka, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
A kam by si ju dal? Ja aspoň z fotiek a popisu tomu rozumiem... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Podle fotek bych rekl, ze s jednou prikoupenou sedackou je z toho... - Pólin, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Tak to je bizar. Prvnich par hodin u clanku nebyla tabulka s technickymi...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2017 rok výroby
419 koní výkon
6 162 ccm objem
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Kia EV9: Představení a první jízdní dojmy
27 komentářů