Fernie
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | František Čáslavský |
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 10.9 rok. |
Poslední aktivita | před 12.9 hod. |
WWW | https://autickar.cz |
Příspěvků ve fóru | 269 |
Komentářů u článků | 836 |
Pozitivních komentářů u článků | 242 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Studenstká léta má sice František sečtena, ale i tak se svých levných vozů nevzdává. Se zápalem sobě vlastním pokračuje v pilování své představy o čistokrevném roadsteru pro každý den. A ve volném čase pošilhává po nějakém tom americkém sedanu. |
Posledních 50 komentářů
Nikoli, playboy byl objeven někde automobilu, nevěděl o něm ani předchozí majitel :) Ale prej by se to sem nehodilo...
Hamster: Šaliny pod zemí, close enough
Sato: Ano, nejčastěji u doktorů :D
@Marek: To mě vzhledem k tomu že jsem Metrolog, docela uráží ;)
Jasně, na EU trhu není dostupný Handling package, kterej ti dává jiný stabilizátory a širší kola. Jinak by tam mělo být vše.
Tak to je dané i konstrukcí onoho motoru. Je sranda, že základ Coyote najdeš v devadesátkách, není to nic jiného než vylepšený Modular. Že se jim povedlo, že to má kopec krouťáku v celém spektru a dokáže to krásně gradovat do nesmyslnejch otáček je fakt kouzelný. On zrovna Modular je jeden z mých nejoblíbenějších motorů vůbec, :)
Díky, to mě těší! Při psaní mám někdy problém, jestli se moje rozněžnění podaří do slov přenést tak aby ho pochopili i ostatní. Mám radost, že to tentokrát vyšlo!
Pridam jen muj oblibeny memicek z doby kdy jsem si kupoval skutr :)
bkralik: kontakt na mě máš, stačí mi střelit zprávu, posledně to bylo cca do 18h, obvykle se to kolem páté začne pomalu vyklízet.
Městský vůz? Ale zajisté, ozvalo se u Lincolnu. Děti se vejdou, mrtvoly do kufru taky. A V8 to taky má...
S tím robotem od Fiatu to není až tak strašný, s jedním čas od času jezdím a je to zatím dost bezproblémová věc. Ale jasně, hydroměnič lepší.
2000 SVT Cobra R. Skoro neexistuje Mustang, kterýho bych chtěl víc. Teda...
SVO, samozřejmě, protože naprosto přesně vím jak bych to ztunil a jaké by to bylo hezké.
A když nad tím tak přemýšlím, Foxbody z 1985 a pětilitrem. Nic jinýho, ne... :-)
Dílovej Civic byl (a dnes už zase je) plně pojízdný! ;)
Já bych teda s tou sbírkou moc nepředbíhal :-) Dějem jsme skončili někde v červnu letošního roku a k dnešku je všechno zas jinak :-)
Tak to mělo být pro známou, ale jen představa že by se mi to pak vracelo na servis mi nedělala úplně dobře :-) Nehledě na to, že po servisu a technický by se jí to dalo pomalu zadarmo.
To nejsou rozbroje, u nás v Brně se i nadává v přátelském duchu. Utužuje to kolektiv :D
Může to být jen přátelské popíchnutí, ale jako záminka k internímu rozdávání bídy poslouží spolehlivě. :)
Myslím, že už jsem někdy říkal, že na nahrávání zvuku vybavení mám, ale u nás v Brně máme všichni paměť jak zlatá rybička a koncepce nám taky schází. :D
Mám pět aut z devadesátek. Pro radost? Eeee... Chtělo by to něco staršího.
Ta tam prostě stála :D
Tím chceš říct, že kdybys stál na bedně, tak bys byl konečně na úrovni okolí? No nevim nevim, nemyslim si :D
To má David prostě blbý. I když je na nejvyšší bedně, stejně je nejnižší. :D
Já teda u videa vidím nápis Davidův, ale vono to teda s tím čtením bude celkově těžký, když je stejnej odkaz hned o komentář výše...
Jo, ty čekací doby jsou masakr... BRZ člověk dostane rychleji..
RJ: "Stock Toyobaru" s podvozkem, kravskou geo a s širšíma kolama vepředu. Jo, to je strašně sériový. Akorát že... vůbec.
Tvrdit, že 200 koní je málo na to, aby šlo s autem jezdit bokem, je pičovina. Stejně jako tvrdit, že první Toyobaru je na to super a jde to a je to skvělý. S tím, jakej má krouťák, to půjde líp s ještě podmotorovanou miatou.
Mechanik: "Nechápu ale že výrobce uvádí spotřebu 3,5l a reálná je 7. Není to trochu lež? To je jako bych si koupil 60w žárovku a vona žrala 120. To by neprošlo ani náhodou, ale u aut, to je v pohodě. Mě přece zajímá reálný provoz a né laboratorní testy."
Tady je možná trochu problém v tom, že zkušební postup pro test spotřeby dle WLTP a to co se děje v reálným světě, nemůže bejt nikdy naprosto stejné. Když to zjednoduším a nebudu zabíhat do úplných detailů, metodika WLTP přesně udává profil jízdy, tedy maximální rychlosti, počet zastavení, jejich délku a podobně a reprezentuje jízdu v zastavěných a mimo zastavěné oblasti v poměru 52:48. Tím pádem dostaneme nějaké číslo, které odpovídá přesnému poměru a profilu jízd a je porovnatelné v rámci metodiky mezi různými vozy.
Tímhle číslem se automobilka klidně chlubit může a v praxi může být dosažitelné, za předpokladu obdobného rozložení profilů jízd a dosažených rychlostí.
Jenže pak přijde nějaký novinář, říkejme mu pro představu Dan, který LS500h vezme na dálnice a bude s ním celý týden spěchat a testovat maximální rychlost. Bude jeho udaná spotřeba o něčem vypovídat? A bude o něčem vypovídat když o týden později jiný novinář, který jezdil jen a pouze ecorallye, že s ním jezdil za osm? Asi ne, že...
Vavris: Tyhle historické okénka mám rád. Dneska je situace jak na trhu aut, tak i v redakci už jiná. Jen teda nechápu ten poměr aut ve prospěch nafty, když mám sám 4 benzínový auta (ke kterým se přiznám).
V českém automobilovém rybníčku je jen jedna značka, která vždy vyvolá zájem i hejt. A je to ta naše česká Škodověnka.
Nevěřím statistice, kterou si sám nezfalšuji.
Vojtáno: Jojo, generace X, který je mezi 40 a 60 lety do toho určitě kecá, protože na takový auta má prachy a pro leckeré automobilky je jaksi tou cílovkou. Hajzli jedni zasraní, co si to sobě myslej.
To co popisuješ, je generace Z (nezaměňovat s ruským Z), který je teďka přinejlepším něco málo přes 20...
Jak se dá zaměnit šedá za british racing green, to mi hlava nebere ;)
Trinom: Modrej měl jako jedinej zářez ten ucpanej karbec a dojel na to, že jsem na tom nechal dělat někoho jinýho, protože jsem zrovna neměl čas. Celkově jsem na tom najel asi tři tisíce. Fialovej po přehození karbecu a tlumičů v pohodě odjezdil sezónu cca 4k km. Že je to starý a má to docela dost najeto, dost vysvětluje, že se to někdy posere a člověk to musí opravit. Kór když je to vyprcanej dvoutakt :) Požadavek na spolehlivost úplně na vrcholu nebyl, koneckonců na funkčnosti Hexáče nejsem závislej víceméně vůbec, o to méně po tom, co jsem změnil práci.
st.Padre: Autor sám uvádí a autor reagoval na to, cos napsal. Smutnej život a nepochopení, že ostatní to můžou mít jinak...
Nedokázat si představit, že někdo opravuje starý věci a dělá mu to radost, byť je to někdy docela voser, to musí bejt dost smutnej život.
Já bych teda doporučil přečíst si jméno pod dotazem a jméno autora... Sám sobě ať si cpe pro mě za mě třeba Enyaq! ;)
Vzhledem k tomu, jak kvalitní servis a kapaliny dostalo? Rozhodně. Dacia strong.
Nejsmutnější je, že debil z toho má na facebooku ještě prdel místo toho aby držel hubu a krok. Co s takovejma pičusama? Nevim, střílet se to nesmí, ale nepřijde mi to jako úplně blbej nápad...
V tomhle ohledu nejsme vepři. :-) Na ježdění do práce a zpět by to stačilo, ale jakmile bych měl jakoukoli další pojížďku, musel bych hodně přemýšlet jestli to vyjde. A to mě už u prvních elektroaut trochu nebavilo, byť jsem pro to měl tehdy pochopení.
MBMB: I mě by lákalo jezdit spíš na elektrice, ale bohužel mi to s dojezdy dostupných skútrů stále nevychází.
I ten odpor k čínám se zakládá alespoň na nějaké zkušenosti. Jo, umí to vypadat hezky, ale když se na to podíváš zblízka, tak mnohdy odhalíš velice funky zpracování. Alespoň cena tomu odpovídá. Ale rád vyzkouším něco nového a nechám se vyvést z omylu. Marketing okolo mě ale moc nepřesvědčuje.
Ale s Daelimem jsi mě dostal. Je sice milý, že mě považuješ za nějakou autoritu, neb sám bych to nedělal, ale o to důležitější je pak na jakoukoli chybu upozornit. Ano, vzhledem k tomu, že jsem to na bazoši viděl jen v kategorii dojetých sraček vedle Jinlunu a podobných věcí, tak jsem si to bez větších rozpaků zařadil do stejné kategorie. Moje chyba, díky za upozornění, myslím, že si to budu pamatovat. :-)
-
Komentář upraven 14. 6. 2022, 13:55:55
Poslední komentáře
- Habakukk, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
No když to vezmu kolem a kolem buchnout na to dotaci -200 litrů... - Lukáš Naske, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Neber mu to. Prostě je pro něj o 12 cm menší Scala stejná,... - Holofaust, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Scala/kamiq je o tridu niz a jejich ekvivalentem bude epiq - sheogh, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Normalne bych si to auto podle tech fotek i koupil, i kdyz ta maska... - Marek Brunner, Sigma WR: Tentokrát na okruhu
Jo, byl jsem línej vymýšlet svojí a moc jí nestudoval, sorry:)... - David Střítežský, Sigma WR: Tentokrát na okruhu
On akorát někdo ukradl tabulku z mýho silničního testu - tam to bylo... - Marek Brunner, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Vyřídím pochvaly, díky! Možná ještě lepší fotky budou... - esmo, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Radku, zas brutální fotky! - Frodo, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Pro mě je ekvivalent i třeba taková Scala. Jasně, není to SUV,... - StreetPro, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
+ absence ohyzdného plast rámečku ACC - viz foto (jednak... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Ano, Elroq je nejlevnější ve své třídě "levných... - VK, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Rozhodně navýsost sympatické, že setrvali u primárně zadního... - PanHAJZL, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
ten rypák je od pohledu fakt šíleně hnusnej. Kolik se tu těch... - StreetPro, Suzuki Swift 1.2 DualJet: Umí mile...
Potvrzuji, že to snížení tření v gumovém uložení skutečně... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
A proč Karoq? Existují varianty od jiných výrobců, kde by to šlo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
185 koní výkon
5 732 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů