Peťas
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Petr Jíša |
Bydliště | Kolín |
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 dny |
Komentářů u článků | 114 |
Pozitivních komentářů u článků | 21 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Knihovna Květy - Století automobilů
Musím se Vámi podělit o tento již historický artefakt, který se mi dostal do kury.
Posledních 50 komentářů
Mercedes SLK W209. Kdyz ho vidim na ulici, reknu si, sakra to auto vubec nestarne, jak to dela?
Menil jsem e39 528i sedan manual za O3 2.0tdi manual. Octavie spada presne do kategorie obycejne, nudne ale dela svou praci skvele s nizkymi provoznimi naklady tedy nedam na ni dopustit. Bmw se v mnoha ohledech muze jevit podobne (mama ani nepoznala rozdil, obe ma je v kategorii stribrny bourak), ale e39 pro me byl naprosty opak oktavky. Nejvic me na nem bavila ta konfigurace vsech prvku vybavy. Me se ani jina e39 moc nelibi.
Pekne auto. Soucinitel odporu vzduchu me vylozene prekvapil u takove karoserie v dnesni dobe. Promarnena prilezitost. Za styl se plati nekdy.
Asi jsem divny kdyz bych o vzhledu auta nerekl, ze je krasny. Nejhezci peugeot? Taky ne. Soucasna produkce se mi libi mnohem vic. A kdyz uz neco z historie tak urcite Peugeot 504 coupe je pekne auto. Me prijde to auto obycejne, tuctove, proste 406 s jednim parem dveri nic extra navic.
Auta evropskych znacek rozhodne nebudou nikdy levnejsi. Spis by mohlo nastat, ze budou tak drahe na vyrobu ze si je (skoro) nikdo nebude moct dovolit. Kdyz si je nebude moct nikdo dovolit tak se nebudou vyrabet. A budeme jezdit jen cinskymi elektromobily. Ale to je jen jeden z moznych scenaru, nerikam ze to tak bude.
Me se mark 2 libi jen nesmi byt ve svetle barve. To je pak moc velka jednolita barevna plocha. Pomohlo by treba decentni cernou linkou obtahnout naraznik. V tmave barve super!
Tomu uz se smi rikat sbirka? Vitej v honda klubu. Kamard by k tomu pridal gesto s rukou pohybujici se rychle tam a sem.
Pravoplatny titul nejzbytecnejsi auto na svete vyhrava tato mazda. Preji ji at brzy skonci na ekolikvidaci a z jejiho ingotu je priste bavorak!
Jo bod dva podepisuju. A pridavam aby brzda (idealne kotouc) vyplnoval prostor kola. To mi prijde, ze vubec neni s ohledem na velikost kol co se montuje.
Tak konecne jsem se dozvedel, jak to funguje, jaka je realna pouzitelnost a naklady na provoz/tedy spotrebu a cenu paliva. Dekuji za clanek. Elektrine na kratke vzdalenosti, nafte na dlouhe vzdalenosti, benzinu pro radost zdar!
Kdyz vidim Ford Flex (jeden u nas jezdi) pripada mi ze vidim Skodu Yeti po americku a rozesmeje me to.
Slusny fofr na silnicnich gumach. Smyk zadniho kola jsem dostal dvakrat na silnici za deste pri rychlosti cca 20km/h prvne jsem to odpichnul nohou a jel dal a desne se tlemil do helmy. Podruhe jsem se trikrat odpichnul a pak spadnul. To uz mi do smichu nebylo, ale nic hrozneho, zavazi, stupacka, zrcatko, vyfuk lehce odrene.
Jeste se da zvazovat v teto cenove (na horni hranici) hladine citroen c4/c4x. Ale scala by mela odves svoji praci nejlepe pripadne hatchbackove verze i30/ceed.
Tohle neni vubec blby napad, jen se to musi dobre promyslet a naplanovat. Jsou na svete zeme, kam vjedes s vozidlem a bez nej te ze zeme nepusti. Nesmis tam vozidlo nechat/prodat.
Co takhle neco s SDI motorem, za me asi idealne caddy. Pokud bych jel kolem sveta, chtel bych videt zapadle kouty, takze bych asi nakonec hledal auto s 4x4. Zkusil bych dustera, rav4, daihatsu terios, vitara/grand vitara a vybral co by mi sedelo nejlip.
Pekny clanek, pribeh jsem neznal. Aktualne treba max 300km/h?
Vyssi posez je dan "sportovnimi sedackami" ne elektrickym nastavenim, alespon tak to mam ja vypozorovane z octavii a superbu 3. Generace. Klasicke sedacky jde spustit vyrazne nize-absolutne proti logice.
Komentaru moc, tak jsem neprosel vsechny. Navrhuji renault arkana, peugeot 408 a citroen ted nevim presne c4X myslim, jestli nahodou nesplni pozadavky. Jinak ten focus active bude asi nejlepsi volba.
Nadherne auto. Nemuzu si pomoc, vidim tam trochu bmw z8 a z1.
Ja nepochopil proc byl long range s jednim motorem jen pro firmy. Proc nebyl ve standardni nabidce. To je podle me verze, ktera dava smysl jako nahrada za spalovaci auto.
Kdyz jsem uvidel tech 5 svetel dole, tak mi hned naskocil megane rs a nemohl si vzpomenout kolik jich tam ma on-3. Za me jasna inspirace/kopie. Cim vic svetilek tim vic... auto. Nic proti, je to pekna diskoteka, ale uz to nekdo vymyslel.
Zajimavy clanek, ale rozhovor s nim.... to by byla bomba na autickari! Tak a mate nad cim premyslet :-) rozhovory s podobnymi lidmi bych tady velmi ocenil. Ve finale je tohle jen takove jedna baba povidala. Nechci tim nikoho urazit, jen popichnout k lepsim vykonum/clankum.
Hodne povedena motorka co se technickych parametru tyce-spotreba dojezd, maximalni rychlost. A vzhledove take velmi povedene, jen ten vyfuk mi z fotek prijde jako pest na oko, dal bych bud tento ale v cerne barve, nebo idealne uzsi v chromu. Cena by me prekvapila mile kdyby byla 5 mistna, cekal jsem sestimistnou, ale tolik? Asi se nebude prodavat jako teply housky na krame. Diky za test.
Je dobre mit pozornwho spolujezdce idealne ne jednoho, ktery te opravi kdyz nahodou jedes po spatne strane, u me nejcasteii po odboceni na krizovatce. Prvne s automatem a po par mesicich i manual.
1) snad se casem najde idealni reseni skrytych klik
2) zajimal by me nazor kamionaku, u mercedesu uz vidam dlouho v hojnem poctu
3) nejvic nejvetsi ojeb na zakaznika
4) nemam zkusenost ale klicek v mobilu asi ideal, sousacny beru do ruky jekdyz ho doma davam do kapsy a doma z kapsy takze cim mensi tim lepsi, zadny znacka ideal.
Mam doma jen modely vsech aut, ktere jsem vlastnil nebo vlastnim, samozrejme ve stejne barve. Modely motorek se mi zatim nepodarilo sehnat :-(
Idealni asi neexistuje nebo jsem v nem zatim nesedel. Zalezi taky na mnozstvi vybavy ve voze a to jak pozadovane tak nedulezite samozrejme jak pro koho. U hodne vybavy se idealu se hodne blizi Skoda octavia 3 superb 3. Jedine co bych premistnil je ovladani tempomatu na volant a nulovani denniho pocitadla kamkoliv jinam nez mezi budiky. Pri malo vybavy mi pripada idealni Honda S2000.
Mam od 4sr i bundu-maximalni spokojenost, skvele utracene penize a dziny-dobry jen ty koleni chranice mi porad cestujou a na svem miste jsou jen prvnich par vterin jizdy pak lezou nahoru nebo dole a v pripade padu si myslim, ze utecou i do strany... tak at se brzdy podari vylepsit k tve spokojenosti
A ten motor/pohon respektive vsechny nabizene jednotky v tomto voze, to je asi uz pujcene od peugeot/citroen? Necekam zadnou vlastni invenci alfy?
Rukavice mam dlouhe "turisticke" od 4sr uz asi 6. Sezonu 15tkm najeto. Rupnul mi sev na kloubech na jedne ruce ani nevim kdy, jak a proc. Poslal jsem je vyrobci a ten je zasil zdarma. Je to trochu videt ale funkci to plni uz asi 3. Sezonu bez dalsiho naznaku rozpadani se. Za me spokojenost za tu cenu, servis a je to ceska firma. Retez mam od vyroby original 20tkm a plan vymeny je snad 25tkm. Snazim se cistit a mamzat co 1000km ale taky nekdy prejedu.
A neni lepsi si koupt motorku, kde jsou dobre brzdy uz z vyroby? :-)
Presne tak, v nevyhrivane garazi delam jen pri teplotach vyssich nez +10 a vice idealne jeste kdyz je pocitova teplota +15 a ne +5 jako dnes.
Me se z fotek moc libi. Jsem zvedav na real. Uz jsem ho zehledl na kamionu ale to neni ono. Cenovka je asi ambiciozni.
E46 take prosim jednu, pouze vsak presne s tou vybavou co je na fotce v textu, kdyz to bude navic benzinovy sestivalec zlobit se nebudu.
Omegu B po faceliftu jsem ridil kdyz jsem si ji chtel koupit. Ujel jsem asi 5km a vedel jsem ze tohle urcite ne. Nevim jestli byla v tak hroznem technickem stavu nebo to bylo tim ze chvili pred tim jsem ridil E39. CLK jedine kupe a to povazuji vzhledove za nadcasove. Cabrio mi prijde takove nevyvazene.
Do (ne)vlastnictvi auta spada asi i operativni leasing? Mozna i jiny leasing ci uver. A toho je, bych si troufl odhadnout, daleko vic aut nez carsharing. A taky to spada podle me do nevlastnictvi auta. Jestli si nebudu moct koupit SILNICNI sedan nebo liftback.... reseni budu muset vymyslet az v danou/aktualni situaci. Pak jsem chtel napsat neco k zacatku bodu jedna, neco ve smyslu prechod konska sila, para, fosilni paliva, elektrina... jaderny pohon :-) ..nebo jak to bude... myslim ze uz jsem presahl pripustny pocet tecek v textu. Vesteni z kristalove koule je me oblibene tema kdyz ma v sobe vice promile nez soupani zeleznice do kubovy hute :-) hura strizlivet.
To je to co nikdo nevyzkousel. Vzit treba karoserii hondy insight prvni generace nebo lightyear 0 a dat do toho nejaky velmi usporny naftovy motor. At uz existujici nebo nove vyvynuty pro tento ucel a dobre mild hybrid to byt muze.
Proste snilek, co veri ze tato cesta jeste neni radne prozkoumana. Nic vic.
VW XL1 obdivuji z hlediska techniky a dekuji za clanek. Mrzime, ze se automobilovy prumysl (trh) ubira opacnym smerem. Tim myslim ze se vyrabi velka, tezka a neaerodinamicka auta. Verim, ze kdyby se trochu snazili tak udelaji neco mezi XL1 lupo 3L za rozumnou cenu. Predstavuji si 4 mistny liftback s vyladenou aerodynamikou po vzoru xl1. Velikostne ovsem max polo idealne up. A postaveny ve stylu rapidu tim myslim z vyprodeje dilu. V idealnim svete by se dalo jeste volit mezi 5 dverovou a 3 dverovou karoserii. Motor si prestavuju pulku soucasnych 1.6 tdi nebo 2.0 tdi. Pripadne by se tam mohl montovat i 1.0 tsi. Prevodovka pouze automaticka. Hlavne zadna baterie aby se nedalo carovat se spotrebou. Zajimalo by me jak by to dopadlo cenove a se spotrebou. Predstavuji si cenu do 500 000 Kc a spotrebu do 2,5l/100km
To jsem se zase zasnil. No skoda. O nic takoveho asi trh nema zajem.
Taky jsem se bal prahu. Musel jsem sundat plastove kryty prahu. Pokud nejsou prahy zrezle, neni ceho se bat. Quickjack ma nespornou vyhodu ze zveda predni i zadni cast zaroven a je pristum i do stredu vozidla (vyfuk, brzdove, palivove vedeni). Cena/vykon meho reseni je pro me naprosto vyhovujici.
Jsem na tom asi dost podobne jako autor clanku. Jen s tim rozdilem, ze uz jsem se posunul od heveru na koleckach a premysleni o dvousloupu (proste opravdu a skutecne neni kam dat) k autolift 3000 a jsem maximalne spokojeny. A na olejove filtry jsem si koupil "klice" takove plastove nastavce co jsou myslim uz na vetsine novych autech.
Duvody proc si delam servis sam jsou:
Bavi me to i kdyz mi to trva 3x dele nez v servisu. Udrzuje me to v jiste mechanicke zrucnosti. Neco malo usetrim. Mam jistotu, ze tam nebudu mit dily z edice starline a ten olej skutecne vymenim cely.
Preji vsem pevne nervy pri povolovani zarezlych sroubu.
Auticko s crrvenym srdcem jsem miloval a doufal ze bude ve vyberu protoze bych si uz nevzpomel jak se to jmenovalo. Diky.
Slusny vyber. Jeste je tak vsechny dostat na jedno misto v jeden cas. To by uz byla slusna vystava, nebo sraz?
Dalsi dulezitou veci k dosazeni vysokeho najezdu je nebourat. S ohledem na hustotu provozu mi prijde vetsi zazrak, ze auto prezije bez nehody, ktera by pro nej jiz znamenala konec.
Tak jeste neco o Honde frv a pak treba navazat clankem o prvni generaci Hondy hrv, pro me asi prvni crossover, ktery zalozil to co ted chrli kazda automobilka. Diky :-)
Trojka me vytaci uplne nejvic. Podobne je to s kamionem. Celou dobu kolona jak hrom za kamionem. Prijdou dva pruhy do kopce a kamion predjedou dve auta za dva kilometry. Nikdo dalsi nema sanci to stihnout. Vubec nevim proc. To mam zdy chut to otocit a jet domu.
Stejne jako u auta bez abs na snehu se to pouziva k nahrnuti materialu pred kolo pro lepsi brzdny ucinek po povoleni brzdy.
Zoe me napadlo. Ucel by asi plnilo dobre. Ale na elektro je asi jeste brzy. Chci aby tomu vrcel motor. IQ mi prijde moc dlouhe na kolme parkovani v podelnych mistech a moc siroke ale mozna je to jen opticky klam a mate me obrazek nize.
Lupo/arosa, punto chci vyzkouset jestli se vejdu. Puvodni mini uz od pohledu urcite ne. Stejne jako puvodni 500. Nova 500 by mohla byt zajimavym favoritem.
Poslední komentáře
- M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
30 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů