Petr „Peťas“ Jíša
| VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
|---|---|
| Bydliště | Kolín |
| Registrace | před 8.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 11.8 hod. |
| Komentářů u článků | 153 |
| Pozitivních komentářů u článků | 35 |
| Negativních komentářů u článků | 8 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Stribrna metaliza. Mozna pro nekoho nudna, ale za me nejpraktictejsi barva. Nespini se jako bila a neprehriva a nespini jako cerna, dnes velmi oblibene barvy. Navic tem sedanum a liftbackum hodne slusi. Dnesnim SUV podle me tato barva tak neslusi. Ano vectra b se mi libila nejvic prave kvuli te promyslene lince z kapoty do zrcatek. A proc dnes neni jednoduchy design? No lidi to pry chtej… a pak je potreba nejak rozbit tu obri plochu. No nevim. Proto me nijak neurazi design Tesel, naopak. Ted myslim z venku. Interier je jine tema.
Predek ve me evokuje asx/captur. Delaj to ty tri svetla a trojuhelnik, byt obraceny jak jsem si musel overit pri porovnani. Za to ma pul bodik minus. Jinak je krasne.
Za me bud spalovak nebo elektriku. Neco mezi tim si bere vzdy to nejhorsi z obou svetu. Pokud ma jedno auto slouzit na vsechny cesty ber enyaq nebo y. Pokud muzes mit 2 auta, nech si naftu a kup si k nemu roadster ;-)
Se hodnocenim vzhledu souhlasim je to povedene, nepreplacane. Oficialni udaj zrychleni me prekvapil. Cekal jsem pod 9. Ale taky hmotnost. 1300 mi prijde dost na jednickovou fabii.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/yaris/208880934
Yaris ts
https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/yaris/208564790
Nebo klasicky yaris
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/citigo/208528547
Volbou rozumu muze byt i citigo prekvapuje me ze jsou porad celkem drahe. A i kdyz je cena na limitu pozadavku nebo spis nad tim. vrati se to nizkymi provoznimi naklady.
-
Komentář upraven 29. 7. 2025, 19:20:49
-
Komentář upraven 29. 7. 2025, 20:53:12
Zkuste se na to podivat i jinak. To ve clanku bude neustale klesat na cene az do uplne nuly. Mx5 rozhodne nebude. Swift sport taky ne. To co jsem uvedl z francie… nevim. Kdyz bych chtel hodne srandy za malo penez tak vezmu 206 cc v 2.0 nebo megana s platenou strechou s 2.0. Budu do toho porad sypat penize ktere se asi nikdy nevrati. Koukal jsem ze cenove dno hledaji bmw 1 a cooper nejlepsi cas na koupi. U mx5, swift sport je alespon doufani ze na cene pravdepodobne neztrati po obdobne nakladnem servisu jako u vozidel ve clanku. Nejlepsi kup: https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/mx-5/208790832 Hough domluvil jsem.
-
Komentář upraven 22. 7. 2025, 21:18:08
-
Komentář upraven 22. 7. 2025, 21:18:20
Ja teda nevim ale prijde mi to jako vyber aut pro duchodce, ktere se v bazaru spatne prodavaji a je potreba jim zvednout prodejnoust. Kde je doporuceni na swift sport
https://auto.bazos.cz/inzerat/203538501/suzuki-swift-sport-16.php
C2 vts
https://auto.bazos.cz/inzerat/205119955/citroen-c2-vts.php
Peugetot 206 gti
https://auto.bazos.cz/inzerat/205494850/peugeot-206s16-gti20-99kw.php nebo 206 cc. Sakra jakto ze nezazaznela mx5? A nebo mercedes https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/tridy-c/197924011
Uz jsem u nas ve meste videl dvakrat jet fiesta sedan.

No a koupil jsi ho? Je na prodej? Nebo proc je ten clanek? Ja cekal nejake rozuzleni sneni… :-)
Vim ze tady se srovnavaci testy moc nedelaji ale zajimalo by me srovnani panda, inster, r5 a pro zajimavost k tomu zaradit elroq v co nejblizsi cenove relaci jako vybrana trojice. Vzhledove bych chtel mit doma tu trojici velikostne asi elroq. Asi to zadam alespon v cislech umele inteligenci, pro zajimavost.
Za mě jednoznačne:
No a pak autak na lásku:
Kdysi byla tato specifikace v nabidce jedne autopujcovny. Bez ramu teda. Mam 197cm a vesel jsem se v pohode. Coz se o mx5 rict neda. Najel asi 400km za den. Na problem s levou nohou si nepamatuju. Rozlamanej jsem z toho auta rozhodne nebyl. Takze i vylet do alp bych zvladnul. Skoda ze se ceny drzi porad tak vysoko….
Krasne auto. U te mety 180 by napsal UŽ mista až. Za me tomu vozu chybi nejaky silnejsi pohon.
Ja si snad konecne nejaky kombik koupim abych zjistil co na nich je tak skveleho ze to vsichni chtej.
Ten graf uz jsem nekde videl. A clanek k tomu taky cetl. Asi nekde jinde. Vdecne tema na zvyseni kliku a komentaru. Nic ve zlem. Mam to tady rad. Stejne tady my nic nevyresime. Kazdy prumerny ridic po projeti se elektromobilem uzna ze je to nejlepsi dopravni prostredek na beznou denni rutinu. Ale nedava to smysl pro kazdeho cloveka. Asi jako kdyz mam treba kamionovou dopravu tak si udelam benzinku. Za vetsinu paliva nemusim nikomu platit jeho marzi. Kdyz mam elektromobil tak si udelam fotovoltaickou eletrarnu a za vetsinu energie nemusim nikomu platit.
Ucastnil jsem se vyzkumu kde nejmenovana znacka planovala zridit prodejny aut v centru velkych mest na hlavich ulicich s kavarnou nebo bistrem. Akorat v mnohem mensim meritku nez Citroen. No spis kavarna s jednim autem a prodejnou skrabek znacky. Tento clanek mi to pripomel. Jeste jsem nezaznamenal ze by doslo k realizaci.
Celou dobu jsem chtel podvedome verit ze to je pravda. Vyrobce hodinek Quartz to uplne zabil....
Za me supr pocin. Co se tyce praktickych vychytavek tak tohle bych cekal od nove male elektricke skodovky. Tak snad v Boleslavi vymysli jeste neco praktictejsiho a za nizsi cenu. Ale budou to mit tezke. Latka je nastavena vysoko.
Za me zatim ok. Vypis 6 nejnovejsich clanku mam na hlavni strance. Nad nim je sice jakasi rotujici dlazdice s 5 nejnovejsimi clanky bez ktere bych se obesel. Ale jestli tam musi byt… tak at si tam zustane. Za trest na ni nebudu vubec koukat a ani klikat. Ctu jen na mobilu. Kometare mam trochu nezvykle rozhozene. Ale jen u tech ktere maji moznost “reagovat”. Ale to muze byt i nastavenim zobrazeni na mem telefonu. Fiiha 10 let. Tesim se na dalsich 10 let kvalitniho cteni. Nepolevujte. Jdu se kouknout jestli se daji dohledat prapuvodni clanky. Jo tak daji ale vyhledavaci policko je nekde v coudu tak ze nevidim co pisu.
Aha. Upraveny puvodni motor. Na MZ jsem si zvykl nebo mi to neprislo protoze to byla prvni motorka. Pak jsem jel na aprilii pegaso. No to byl zazitek z motoru…. Byt zena tak asi reknu vzurusujici zazitek. Jo a vyhrivani sedacky nebylo potreba v zime.
Hodne zajimavy clanek, dekuji za nej. Tohle by me zajimalo jak se na tom jezdi. Jestli jsem dobre cetl a zapamatoval si tak neni uvedeno jestli se jednalo o jednovalec. Z fotky hadam ze ano.
Silnice jsou lepsi obzvlast mimo stredocesky kraj. Ale aut je na silnicich cim dal vic a jsou cim dal tezssi.
Na masce uprostred neco chybi, jako by neco upadlo po nehode. Na fotce to vypada hrozne divne.
Ano me se nelibi ani kona ani niro. Ale niro je vetsi. A v cervene barve a kdyz se zrusi chromove listy, kliky a modre listy. Tak uz to neni zas tak hrozne.
Ja jsem po dlouhem badani dospel k zaveru ze nejvhodnejsim ev jako hlavni vozidlo pro me je kia e-niro 2020-2022 s vetsi baterkou 3f nabijenim a plnou vybavou. Dopredu se da dodela prostorny frunk a po vyhazeni vsech podlazek z kufru to ma i pouzitelny kufr pro 3 clenou rodinu. Nevim zatim jak pro 4 clenou. A ceny uz jsou na urovni, kterou ja si pred sebou dokazu obhajit. Za me tip vozidla o kterem se moc nemluvi a pri tom je rekneme dostacujici pro spoustu lidi. Rozumny dojezd, rozmne rychle nabijeni, rozumne spotreba, velikost tak akorat ani velke ani male. Cena odpovidajici.
Hezky napsane, dekuji za clanek. Mam stejny pohled na elektromobilitu uz rok mozna dva. Pred tim jsem byl jineho nazoru. A to jsem ridil elektromobil pouze jednou a asi jen 15km. Ceka me uz pouze realizece. Snad brzy. Mej te se a rad vas stale podporuji v tvorbe.
Jestli je posledni veta pravda, tak ok. Jinak je to obluda z fotek.
Omlouvam se, ale to auto je tak osklive ze jsem test ani necetl. Co blbnou v BMW?
Elektromobil, nebo letet, nebo nejezdit do recka.
Rikal jsem si v nedavne minulosti ze by Tatra mohla prijit s osobnimi automobily - pouze elektromobily. Vzit Tatru 87 a pretavit ji do dnesni doby s jeste lepsi aerodynamikou. No a pak se objevil Ioniq 6. A rikal jsem si sakra ono to nekoho napadlo taky a udelal to. Jen to nebyla Tatra :-( Vidim Tatru v Ioniq 6 jen ja?
Jedno urcite ne. Ideal je mit dve. Da se stihat servis a da se stihat je ujezdit. Pro me elekromobil + roadster, veteran, V12, motorka, proste co je komu po chuti.
Tento nazev modelu jsem asi jeste neslysel, necetl. Dekuji za clanek.
Ano, CLK jsem chtel napsat.
Mercedes SLK W209. Kdyz ho vidim na ulici, reknu si, sakra to auto vubec nestarne, jak to dela?
Menil jsem e39 528i sedan manual za O3 2.0tdi manual. Octavie spada presne do kategorie obycejne, nudne ale dela svou praci skvele s nizkymi provoznimi naklady tedy nedam na ni dopustit. Bmw se v mnoha ohledech muze jevit podobne (mama ani nepoznala rozdil, obe ma je v kategorii stribrny bourak), ale e39 pro me byl naprosty opak oktavky. Nejvic me na nem bavila ta konfigurace vsech prvku vybavy. Me se ani jina e39 moc nelibi.

Pekne auto. Soucinitel odporu vzduchu me vylozene prekvapil u takove karoserie v dnesni dobe. Promarnena prilezitost. Za styl se plati nekdy.
Asi jsem divny kdyz bych o vzhledu auta nerekl, ze je krasny. Nejhezci peugeot? Taky ne. Soucasna produkce se mi libi mnohem vic. A kdyz uz neco z historie tak urcite Peugeot 504 coupe je pekne auto. Me prijde to auto obycejne, tuctove, proste 406 s jednim parem dveri nic extra navic.
Auta evropskych znacek rozhodne nebudou nikdy levnejsi. Spis by mohlo nastat, ze budou tak drahe na vyrobu ze si je (skoro) nikdo nebude moct dovolit. Kdyz si je nebude moct nikdo dovolit tak se nebudou vyrabet. A budeme jezdit jen cinskymi elektromobily. Ale to je jen jeden z moznych scenaru, nerikam ze to tak bude.
Me se mark 2 libi jen nesmi byt ve svetle barve. To je pak moc velka jednolita barevna plocha. Pomohlo by treba decentni cernou linkou obtahnout naraznik. V tmave barve super!
Tomu uz se smi rikat sbirka? Vitej v honda klubu. Kamard by k tomu pridal gesto s rukou pohybujici se rychle tam a sem.
Pravoplatny titul nejzbytecnejsi auto na svete vyhrava tato mazda. Preji ji at brzy skonci na ekolikvidaci a z jejiho ingotu je priste bavorak!
Jo bod dva podepisuju. A pridavam aby brzda (idealne kotouc) vyplnoval prostor kola. To mi prijde, ze vubec neni s ohledem na velikost kol co se montuje.

Tak konecne jsem se dozvedel, jak to funguje, jaka je realna pouzitelnost a naklady na provoz/tedy spotrebu a cenu paliva. Dekuji za clanek. Elektrine na kratke vzdalenosti, nafte na dlouhe vzdalenosti, benzinu pro radost zdar!
Kdyz vidim Ford Flex (jeden u nas jezdi) pripada mi ze vidim Skodu Yeti po americku a rozesmeje me to.
