
Ča Snač Aj
Jméno | Václav Dočkal |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 5.1 rok. |
Poslední aktivita | před 6.8 hod. |
Komentářů u článků | 211 |
Pozitivních komentářů u článků | 66 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jablko bylo nahrazeno kufříkem s kvérem? Hezky po americku? :D
Kastovani je naprd.. jenže když pak potkáš na silnici neohleduplneho blba, bohužel dost často jede právě v BMW nebo Audi. To neznamená, že všichni jejich řidiči jsou takový, většina bude absolutně normální, ale ten punc tam prostě je. Přitom treba kokota v Porsche jsem na silnici zatím nepotkal.
Edit: uznávám že tahle "sama jedu" verze je o něco pokročilejší, ale stejně, ne zas o tolik.. come on!
Sakra, tempomat za 40? Blbá Toyota má adaptivní tempomat (safety sense 2) zdarma i v úplně základním modelu a u Audi za 40k navíc? Lol
Amíci jezdí vlastenecky hlavně v Toyotách a jiných Japoncích a Korejcích..
Je to smutné, když se jeden podívá jak v USA ho prodávají s turbem a 300 koníky..
Ty si delas srandu, ale zkus nekdy pozorovat posilovny a kolik lidi tam dojede 2km svym SUV aby pak mohli behat na pase.. neni to ani trochu na hlavu?
Tak cute auto by bylo. Ted jeste udelat dvakrat levnejsi verzi se stejnym designem, ale s jedna petkou a turbem. Mohlo by to vazit kolem tuny a vsadim se, ze by se prodávalo jak housky na krámě.
Pak nezbývá než dodat, že když už se s ní řízneš, moc to nečekáš a stojí to obvykle za to..
A po doplnění nákladového prostoru vodou máte šmrncovní brouzdaliště pro ratolesti..
"V případné válce má návěs (který může táhnout třeba protiletadlový kanón) větší hodnotu, než obyčejný autobus." Prosím změňte si návěs na tahač. Danke
Já jezdil s kloboukem.. abych si neožehl citlivý krk a odstáté uši ^_^
Vidím to stejně.. a z toho výběru je Clio asi nejhezčí a navíc má kliky zadních dveří schované ve sloupcích takže z dostatečné dálky i působí jako 3dv. A co si budeme povídat s těma pěti dverma se funguje v denním provozu líp.
:D Juniore díky. V hlavě se mi zjevil obraz. Dítě řve, řidič řve na auto, auto hlásí, že neví co řidič chce. Řidič řve na dítě aby bylo zticha, manželka nevydrží a řve na řidiče ať neřve na dítě, auto hlásí, že neví co...
Hele borci a nepřemýšlel i jste o tom udělat si účet na Patreonu nebo startovaci? Já bych vam i nějakou pětku klidně poslal, ať máte na naftu do těch fasovanejch Maserati.
"Zapínat se to musí po každém zapnutí auta" to je ale docela problém nemyslíte? Mě by to teda dost s..štvalo.
Je fakt, že tohle otevírá dveře úplně novému levelu value engineeringu..
A sličnou děvu v závěru snímku okouzlí složením obýváku h Ikei, který celý film vozí v kufru. Prostě sexy, co dodat.
MBMB: asi tak. Ono se na nic z těch pomocníků nejde spoléhat na 100%. Krásně to ukázala ta Tesla co to na Tajwanu narvala do prevraceneho kamionu. Bílý návěs na pozadí čistého nebe a auto ho nevidí, jedno kolik jede..
To je pořád sama klasika. Já bych šel pro nový Speedster a k tomu Macan. Zbývá jen vyhrát ty Euromilióny.. a ze starých Porsche by to byla Carrera GT.
Bude aspoň C+E? Já si kdysi udělal pro srandu céčko a k éčku už se nedostal.. a teď si říkám, že by to nebylo marný, už jen pro tu zkušenost.
Je to placaty.. hmm. Docela to jede. Hmm. ale koncepce motoru se jmenuje stejně jako moje oblíbená dodávka. Takže je to super :) Lék je sehnat Boxera, plaťák a udělat test jak se tahá Porsche za Pažoutem. (Viděl bych to radši než test toho Porsche, těch je všude dost :)
Dovolím si poukázat na stavbu skotského parlamentu, z původních 40mil se dokázali dostat 414 :)
https://www.google.com/amp/s/www.scotsman.com/news/scottish-news/scottish-parliament-20-ps414m-endless-recrimination-and-finally-iconic-building-1418185%3famp
Na braní do kanclu bych doporučil podívat se po skládacím elektrokole. Jede se na tom líp jak na koloběžce, složený je to stejně skladný a hlavně pro ostatní v provozu včetně chodců je to předvídatelnější. Srazit se s někým na koloběžce není moc prdel a stává se to překvapivě často.
Právě, do města na přejíždění obrubníků tohi není člověku líto a když vidím ty výbavy a cenu, tak bych o takovém sám uvažoval na drndani do prace. Nevim jak v CR, ale v UK dávají teď i sedm let záruku, což by mohlo pomoct držet cenu při následném prodeji.
Řekl bych, že srovnání s 2.5l z roku 2010 není úplně namístě, to byla jiná konstrukce než skyactiv + tenhle bude mít turbo. Jinak to ale vypada, že tohle bude laděné spíš jako silný cruiser než hothatch.
"jak se třeba tou instalací tepelného čerpadla zvýší zátěž životního prostředí oproti přímotopu, ale to je jedno." Odpovědí jsou emise a náklady na výrobu a údržbu, které mají velký význam právě proto, že dané zařízení se většinu své existence nebude používat.
P2G bude pravděpodně doplňovat část mixu, dovedu si představit použití třeba v nákladní přepravě, kde dává mnohem větší smysl než baterie. A je lepší pálit P2G než ropu, která se dá využít užitečněji než jako palivo. Právě díky nákladní dopravě si myslím, že ICU jen tak neskončí. Výroba paliva z odpadu+vzduchu by teroreticky mohla využívat odpadního tepla z JE což by efektivitu výroby energie pošouplo do jiného levelu, ale to je v současné situaci asi absolutní scifi.
"S tím souhlasím. V domě, kde se skoro nemusí topit, je skoro jedno, jak se tam topí. Tak je holt nastavený systém."
není to jedno, ty vámi zmiňované varianty jsou prostě v daném případě falešná ekologie. Ve jménu snížení zátěže životního prostředí ji naprosto nesmyslně zvýší. Ten samý nesmysl jsou tzv energeticky pozitivní domy a "energetické účetnictví" kolem nich. Postavím neúspornou stavbu a narvu na ní panely a najednou je eko.. bullshit. Je přeci šetrnějsí tu energii vůbec nepotřebovat. Zase falešná ekologie. Centrální výroba energie bude vždy efektivnější.
P2G i spálené v ICE je z principu uhlíkově neutrální a dává větší smysl než výroba mega baterií, už jenom proto, že na kapalná paliva máš dávno vybudovanou infrastrukturu. Navíc jeho výroba se dá efektivně připojit nejenom k obnovitelným zdrojům, ale třeba i k jaderné elektrárně, ale to by musela být vůle a ta po tom co všichni masivně nainvestovali do baterek jen tak nebude.
MBMB: jak píše Sato, ten přímotop je v malém pasivním domě de facto to nejekologičtější co může být, podívej se na celý life-cycle té věci. Vytápění se použije v jednotkách dní za rok, takže mnohem větší roli hraje zátěž vytvořena při výrobě a údržbě a tam přímotop nemá podlahová rohož válcuje všechny ostatní varianty. "Zatímco elektromobil je alternativa ke spalovacímu autu, což je ekvivalent toho topit uhlím." Ale v českých podmínkách ten elektromobil JE topení uhlím.
Sato: tohle je přesně ta hrozná zvrácenost na kterou jsem narazil, když jsem si vymýšlel dům. Superizolovana stavba kde jako jediný dodatečný vytápění na asi 20 dní v roce kdy je potenciálně potřeba je ideální jeden jediný na výrobu nenáročný přímotop.. ale nemůžu protože není eko a místo toho musím mít tepelné čerpadlo za x set tisíc a z neporovnatelně náročnější výrobou, servisem a vším kolem. To není ekologie, to je bizár.
Když pominu skladbu elektrické energie, která je u nás k dispozici (ale to by bylo na jinou diskuzi) :D tohle je totiž hrozně vtipný. Zajímal jste se někdo o ekologicke bydlení a dotace v ČR? Třeba pasivní dům pro zelenou úsporám, který jako jediný zdroj tepla má třeba jen jeden přímotop vám neuznají pro dotaci, protože vytápění elektřinou není kvůli našemu energetickému mixu ekologické.. ale auto co jezdi na ten samý mix je ok a bez daně.. :D
Však to ber pozitivně. Musíš si říkat, že jedeš jako s polovinou třílitrového šestiválce.
Teorie hezká. Realita je jinde. Mnoho lidí si právě takové auto koupí i když ho za celou dobu provozu de facto nenabijí. Takové auto je pak kvůli nákladům na vyrobu vlastně míň eko, než kdyby si koupili normální spalovací verzi. Důvod? Daně a emisní poplatky. V ČR to není znat, ale zkuste se podívat jinde v EU.
:D ok, btw kdo mi tu dal minus? :D Co je na C3 s automatem na dany ucel spatne? S tim puretechem je to i pro cesty po dalnici na svoji velikost prekvapive schopny a pohodlny auto ktery se lehce ridi.. Jinak myslim, ze pro ucely tazatelky lepsi nez treba ta trojkova Mazda
Co třeba C3 1.2 puretech EAT6.. bude kolem roku staré a "fplný" nebo starší 308 s tím samým pohonem?
Ta maximální rychlost, dovolím si říct, je limitovaná absencí převodovky i ten elektromotor má nějaké maximální otacky, kdy přestává být efektivní. Ale na druhou stranu jsou tak vysoko, že se to nevyplatí řešit.
Muj dojem by se dal shrnout jako: ve městě super a nenucené, na dálnici v legálních rychlostech adekvátní, lepší spíš na kratší přejezdy, na okresky jenom pro klidného řidiče :D obecně hlavně ve městě plynulé a neobtěžující, spoustě lidem asi vadí jak nerostou otáčky zároveň s rychlostí. Takže jo, je třeba to vyzkoušet.
Kia je zatím asi jediná značka co o dejezdu svých EV moc nekecá. Na YouTube je video od CarWow kde porovnávají dojezd několika EV až do prázdné baterky a Kia Niro je ze všech nejblíž deklarované vzdálenosti.
Hlavně to CVT do mesta je úplně boží. Mám zkušenost jenom s Jazzem. Ale ta pohoda a plynulost v jinak uskakane dopravě je až návyková. Na začátku se mi zdálo, že to vlastně nejede, ale pak mi došlo, že z velké části je to jen dojem vytvářeny CVT převodovkou a v provozu a na svetlech jsem jeden z nejrychlejších. Jen si zvyknout na ten pocit.
Ještěže si mi to napsal, jinak bych to nevěděl..
Ještěže je prvního :D (mimochodem "ještěže" je vážně divný slovo, když ho vidím takhle napsaný :)
Přesně. Já bych dokonce řekl, že V60 je se svým hranatějším zadkem prostě víc Volvo než V90.
Mě to nedá. Taky někomu všechna nová BMW připomínají zepředu prasata z Angry birds?
Asi to v kontextu těchhle dvou aut bude znít paradoxně, ale interiér Mercedesu na mě působí jako z asijské tržnice. Zlatá asijská auta :D
Tak to tu čtu a bavím se, děkuji. Nebudu tu nikoho oblazovat svým politickým názorem, ale jen bych rád dodal poznámku. Proč je to podle mě v ČR tak dojebane a nejsme schopni efektivně nic dodělat, proč je to tak prebyrokratizovane? Je to (ne)vymahatelností prava v rozumném čase a jeho (ne)předvídatelností. Pak se každej hlavně snaží primárně kryt si vlastní řiť..
Mám podobnou zkušenost. Pro řidiče daného vozů možná super.. pro ostatní vypaleny tvar světla na sítnici..
Poslední komentáře
- PB, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Well, to neni zadny auto - El Gringo, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
V 18 letech jsme jeli na nějaký hipec do SVK mojí dieslovou... - František Čáslavský, Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.
Nikdo neříkal, že šlo o společnost pocházející z onoho... - Sato, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Moja oblubena rychla: https://youtu.be/0jgrCKhxE1s Ale pri ostrej... - Černá Vovce, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
H6 MY04. Motor v 260tkm zaklepal na.klice. výměna motoru cca 120tis.... - Kuře , Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Zdeny, asi takhle... Nezlob se na mě, ale to co píšeš, je snůška... - Černá Vovce, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Outback MY04 H6ka pod kapotou. Jsem rád že jezdím za 12 a když... - martin_100, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Arche Enemy, Trautenberk, Amon Amarth, Septic Flesh, Alien atn farm,... - theGeno, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Jako člověku s lehce audiofilními sklony mě hudba v autě... - magnum, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Mám rád vážnou hudbu, zejména R. Wagnera. Na dálnici si ho už nepouštím,... - Vojta, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
159 je opravdu velice, ale velice špatný nápad. Za tyhle prachy... - Vojta, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No hlavní problém 159 je ten, že sehnat do kila pěkná se nedá.... - RBMK, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Scooter je do auta dobrý. Pak trance, DnB. metal už tak vhodný... - Viola Procházková, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
To podepisuju! :) - Habakukk, u blogu Jak jsem si pořídil Traktůrek
Jo má své dá se říci fatální problémy na bloku a jeho...
Poslední inzeráty
2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem
1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem
2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem
1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem
1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
73 komentářů - BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž
67 komentářů