
Ča Snač Aj
Jméno | Václav Dočkal |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 8.0 rok. |
Poslední aktivita | před 20.9 min. |
Komentářů u článků | 352 |
Pozitivních komentářů u článků | 147 |
Negativních komentářů u článků | 8 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ještě stojí za povšimnutí ten hrozně dlouhý převis vpředu. Působí jakoby to měla být predokolka.
Chceš aby šlo sehnat díly a šlo to všude opravit. Toyota Corolla.
Třeba to bude na živo lepší, ale proč je sakra tak ošklivé?
Dokud ho nevidíš jet kolem normálního hatchbacku..
Hmm auto. Z boku to vypadá jako Peugeot. Je to vulgární. Ta kola mě vysloveně uráží.
Zdá se to tak. Nevím jak v ČR, ale v UK se postupně začínají dealeři předhánět kdo nabídne 0%apr financování a lepší slevy. Asi jim nejdou prodeje jak by chtěli a do toho mají v rybníce ne jednu, ale hned tři EV štiky, Tesla, MG, BYD..
@Karda já mám typicky problem při přechodu z LHD na RHD a naopak s řazením. Chci rychle přeřadit, ruka vylétne k řadící páce.. a narazí do dveří.
Wait what? Blinkry a stěrače prohozené? To v UK nemáme. Byl to jen tenhle Yaris nebo všechna auta?
Líbí se mi změna exteriéru, an rozdíl od předchozí verze se na něj můžu alespoň podívat aniž by urážel moje vizuální cítění. To u té první zrůdy nešlo.
Jak píše Beastar, je to dost daný prostředím. Třeba žít na venkově s okreskama kolem a nemuset se minimálně půlhodiny dostávat ven z husté dopravy a skrz patnáctero semaforů, tak tady oroduju za manual. Kdo ví. Ale prostě když žijete v okolí velkého města, kvedlání se zprotiví. Ad pádla: tohle je přeci o načasování řazení a to můžete trénovat jak s padly, tak s manuálem.
Není to kdoví jaká nádhera, ale v provozu působí celkem nevšedně a neurazí.
Ten hydropower truck.. to je ale 3.14čovina s prominutím. Je vidět, že v ekonomice bylo moc levných peněz, když někdo přišel s tímhle. Buď mám dost vody a pak je prostě lepsi vodní mikroelektrarna - efektivnější a stabilnější zdroj. Nebo dost vody nemám a pak je i ten truck úplně na nic.
Tak jsem zrovna viděl ten zázrak naživo v jednobarevném provedení. Jde to, ale je to takové meh, nemastné neslané. Ta dvoubarevná kombinace dělá hrozně moc.
Při nabíjení DC ale přeci taky máte ztráty přes menič. Akorát že ten není v autě ale v externí nabíječce/boxu bo co jsem si zatím stihl všimnout tak rozvodná soustava beží na AC.
Na testovaném autě je nejhorší ze všeho ta barva. To samé máme na parkovišti před prací a je prostě ošklivá a autu nesluší a vypadá v ní tak tlusté jak doopravdy je. Přitom mají skvělou modrou nebo takovou oranzovo-cervenou ve kterých to vypadá tak o 200% líp.
Hele dobrý. A co se kategorie týče, za mě je to prostě velkej hatchback.
Potřeba vlastnit silnicni pickup? Tu mám taky. Vždyť je to geniální.
Zrovna jsem nouzově pořídil Fiat Panda 2010 - 212tis km, spousta drobností věcí chce výměnu.. ale jede a brzdí :)
Nejde u ochrany chodců právě o výšku horní hrany kapoty, aby to potenciálni oběť jakože moc "nepodseklo"? Pak by byl Dodge v cajku.
Já o něm jeden čas přemýšlel.. ale ty baterky v kufru to kompletně zabíjí.
Přitom zrovna ten Up dává dokonalý smysl, ale ty ceny jsou prostě moc mimo.. uvidíme co udělá nárůst prodeju nových aut s cenami ojetin tak za dva tři roky, kdy současné smlouvy začnou vyprchávat. PS docela dostupné ojeté Ev je leaf, ale ten je prostě hnusnej. A pak první modely i3, ty jsou super, ale mají hrozný dojezd.
To že elektrické Citigo nebo Up jsou vcelku trefa podle mně dokládají vysoké ceny ojetin. Teda aspoň v UK. Sám jsem o něm přemýšlel(přecijen benzín stojí skoro dvě libry ..) a když jsem zjistil ceny, tak jsem zase zchladul :D
Počkat, oni nebudou v ČR prodávat MG3 a MG5 EV(jediný EV kombík kromě Taycanu)? To mi při cenové politice MG přijde jako dvě auta, která by se v ČR mohla chytit.
Čtivá recenze na pěkné auto. Ale v jednom si dovolím s autorem nesouhlasit. Píše: "Ve městě to prakticky nenastává, silná akcelerace tam většinou netrvá příliš dlouho, ale NX přece není městské auto." Ale já myslím, že je to přesně naopak. Přes 90% téhle aut bude jezdit naprostou většinu svých cest v městském, případně příměstském provozu. Ne někde na dálnicích a okreskách.
Já tuhle výměnu u trojkoveho Mondea miloval. Oproti jiným autům jsem si nemusel nikde lámat ruce za světlem a když víš jak na to, je to velmi rychle hotové. Ale třeba u Fiesty byla ta samá výměna dost opruz kvůli tvaru světla, kdy šlo vytáhnout takovým specifickým pohybem.. peklo.
no jo, ale ve fieste nemuzes chladit pivo v bazenku ;)
MX-5 se šestiválcem.. to by mohla být správná vražda. Ideálně třeba jako limitka na pár tisíc kusů. Myslím, že by jim zakaznici utrhali ruce.
Kdyby se dělali takovéhle kity na předělání starších aut na EV, tak by s tou elektromobilitou hnuly mnohem víc než s těma dotacema
Já bych si ještě prisadil a kacířsky řekl, že bubny ještě třeba zažijí comeback. U EV kolikrát budou reznout jak se nepoužívají a navíc se víc bude řešit prach z brzd. Buben eliminuje oboje..
1. Už to mám.. necvaklo mi, že R32 je název chladiva.. v hlavě mám jenom Nissan.. nikde se nemůžu doklikat nějaké relevantní tabulky s průběhem cop vzhledem k venkovní teplotě nebo rozdílu teplot.. cop k pěti vypadá super, ale jaky je cop když je venku -15?
1. Co je to R32?
2. Samozřejmě, v zemi je +- konstantní teplota i v zimě, ale to není relevantní k TČ u aut. Navíc pořizovací náklady jsou zase úplně jinde a vtělená energie mnohem větší, takže platí, co jsem psal výše. Samozřejmě čím větší objekt tím víc začne TČ dávat smysl a naopak, takže to není univerzální pravda.
3. CO2 systém pro superizolované domy postrádá smysl.
Ono to tak bude. I TČ u rodinných domů ztrácí účinnost s klesající teplotou.. takže nejlíp funguje když je venku tak 5°C a víc, ale jak je nula a pod ní, tak rozdíl oproti odporovému drátu není veliký.. (proto to třeba nedává smysl do domu, kde potřebuju topit 20dni v roce, to jsou ty dny kdy je venku -15 a víc.. to už můžu topit primotopem co stál zlomek a kvůli jeho výrobě neumřelo zbytečně 13 tuleních mláďat)
My museli pro sklouznutí tahat za ručku, tady stačí dát nohu z plynu.. pokrok nezastavíš
Tabulka s cenou a nějakými základními údaji by byla fajn.. já vím, já vím, máme přece Google, ale stejně..
"Podle odborníka PREdistribuce ale rozhodně není cílem snižovat komfort zákazníků nebo vydávat plošné zákazy dobíjení. Distributoři elektřiny by mohli nabídnout zvýhodněné cenové podmínky pro majitele elektromobilů, kteří budou ochotni své potřeby nabíjení časově přizpůsobit. Na základě vzájemné dohody pak může být dobíjení elektromobilů v určitých intervalech lokálně omezené." Hlavně poslední věta stojí za povšimnutí.
https://oenergetice.cz/elektromobilita/nabijet-elektromobily-sance-i-dilema-distribucni-site
Tak jeden standardizovaný kabel všude dává smysl, jenom pořád nějak není..
*Možná trochu zdanění paliv? Ale samozřejmě spravedlivější by bylo aby se platilo nějaké mýto dle počtu ujetých km." Ale právě spotřební dan na palivu je přeci přesně takové zdanění. A u EV až jich bude víc to přijde taky (navíc jsou v průměru těžší - víc opotřebení povrchu silnic) formy jsou zatím uvažované dvě. 1. Auto měří a odesílá kolik najede a podle toho se ti strhne daň. 2. Danění na vstupu - tedy nabíječka měří kolik nabiješ a podle toho platíš. Vzhledem k tomu, že už tě všude nacpána sledovací technika a ecall, nebo jak se to jmenuje, tak se první varianta s ještě větším sledováním zda pravděpodobnější. Navíc je uživatelsky pohodlnější. Takže projde ..
Čekám kdy nějaký výrobce projde s navíjecím kabelem/kabely jako u vysavače :D pak by tolik nevadilo chybějící frunk
Poslední komentáře
- Habakukk, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Nikdo, proto přispěchali se spalovací verzí. - Romus, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Jako fakt by mě zajímalo kdo si toto "auto roku"... - Jaromír Soukup, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Žehlička je asi přece jen lepší. Neměl jsem sice bohužel... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Rekl bych, ze je pod krytkou na loketce obycejny sroub. Na sedacce... - S.h.I.t., Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Melo by jit 2-3-2 udelat, ale musi byt sedacky bez loketek (v nabidce... - Hansoff, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
V prezentaci na oficiálních stránkách ta možnost vidět... - Wakantanka, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
A kam by si ju dal? Ja aspoň z fotiek a popisu tomu rozumiem... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Podle fotek bych rekl, ze s jednou prikoupenou sedackou je z toho... - Pólin, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Tak to je bizar. Prvnich par hodin u clanku nebyla tabulka s technickymi... - rock, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Puma je sice crossover, ale ze všech sil předstírá, že nahrazuje... - Lokysek, 5 dobrých důvodů, proč si koupit...
S odstupem let je docela zajímavé vidět pokrok. Technologie... - Frankie, u blogu Bahrajn, svět kousek od nás,...
Asi jo, netuším. Naštěstí ve všech povozech od Uber, které... - Fižid, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Docela by mě zajímalo srovnání s žehličkou co tu nedávno... - RRRampapapa, u blogu Bahrajn, svět kousek od nás,...
Nějak mi to hlava nebere, ale to jsou v těch teplotách schopni... - Larin, Ptejte se: Existují ještě levné...
Možná ještě Megane s 1.3 TCE 140 https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/megane/198770626
Poslední inzeráty
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1960 rok výroby
300 koní výkon
6 500 ccm objem
1953 rok výroby
190 koní výkon
4 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Kia EV9: Představení a první jízdní dojmy
27 komentářů