načítám data...

Ča Snač Aj

JménoVáclav Dočkal
BydlištěEvropa
Registracepřed 5.3 rok.
Poslední aktivitapřed 4.7 hod.
Komentářů u článků229
Pozitivních komentářů u článků74
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ča
Ča Snač Aj
24. března 2021, 22:18
0
Konce nadšeného motorismu

Na to ti MBMB odpoví, že potřebuješ víc baterek hehe, že není kde brát nevadí..

Ča
Ča Snač Aj
20. března 2021, 19:53
1
Konce nadšeného motorismu

MBMB: " A že o těch nových rostoucích trzích se přirozeně mluví kvůli rychlosti růstu" a o to přeci jde ne? Rychle rostoucí trh a velký potenciál dalšího růstu. Tam chce každá rozumná společnost být protože tam se dá opravdu vydělat. Evropa a Japonsko jsou stagnující trhy, Japonsko díky demografii už brzy upadající.

Ča
Ča Snač Aj
16. března 2021, 17:29
0
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Cesnecko? Ok. Jsem rád, že to má úroveň tady..

Ča
Ča Snač Aj
16. března 2021, 14:10
0
Ča
Ča Snač Aj
16. března 2021, 14:04
0
BMW 118i: Překvapivě radostné "obyčejné" auto.

Já na to koukám jako potenciální kupec v mostě kde žiju, kdybych šel teď pro nové, hledal bych zhruba v téhle cenové kategorii a koukal jaké financování mi nabídnou a tady(UK) docela umí zabrat oba. A BMW mi přijde jako prostě jako víc dotažené auto a aspoň se bude líp parkovat.+ Ten znáček pro někoho. Podle toho co potkávám na silnicích, asi nebudu sám. V tomhle ale celkově vyhrává Mercedes s Ackem, který je schopný dát za super měsíční splátky.

Ča
Ča Snač Aj
16. března 2021, 10:15
0
Ča
Ča Snač Aj
15. března 2021, 07:30
0
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

MBMB: jestli narazila na mne, tak ty proudy jsou problém protože by se museli dostávat na mnoho míst v neřízený čas a na mnoho nabíjecích míst naráz, zatímco třeba ta výroba vodíku nebo metanolu se dá do určité míry centralizovat, úspora na el. distribuční síti, a distribuce paliva pak není vázána v čase jako elektřina.

Ča
Ča Snač Aj
15. března 2021, 07:19
0
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Ta ropa je podle mě fér argument pro alternativní paliva. Je to moc užitečná látka na to aby se pálila.

Ča
Ča Snač Aj
14. března 2021, 13:59
5
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Stejně tak to, že proudy k rychlému nabití několika aut na jednom místě jsou prostě absurdní, takže nakonec se bude muset umělé snižovat příkon a prodlužovat doba nabíjení i na rychlo nabíječkách. To se dá řešit obří baterií pod nabíječkou, ale pak jsme zpátky kde jsme byli, co ta ekologie?

Ča
Ča Snač Aj
14. března 2021, 13:56
2
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

" Má hroznou starost, jak se budou nabíjet elektromobily, ale prát trojnásobek energie do výroby vodíku by se mu líbílo. Jemu samozřejmě... Ale spousta lidí mu to pochopitelně žere, protože si to nespojí." Protože nejde o množství energie, ale o to v jakém čase a místě je ta energie dostupná. To co předvádíte je pěkný cherry picking. Nevím jestli zrovna vodík je úplně cesta, ale problém obnovitelných zdrojů produkujících ve špatném čase, je snad obecně znám.

Ča
Ča Snač Aj
14. března 2021, 12:38
5
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

MBMB: mimochodem říká, že je 7 let stará a očividně má velký nájezd. V tom bude asi ten problém.

Ča
Ča Snač Aj
14. března 2021, 12:37
5
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

A pak je tu ještě jeden nemalý problém. Výpadek státního příjmu ze spotřební daně na naftu a benzín. V UK to zatím chtějí řešit tak, že od určitého data bude muset každé elektroauto mít sledovací systém a budete platit daň za ujeté míle. A to se vyplatí ..

Ča
Ča Snač Aj
14. března 2021, 12:28
3
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Protože průměrný uživatel najezdí do 15000 ročně, to dělá alespoň 13 let než se vůz dostane na 200 000 km. Existuje něco jako morální zastarání, hodně lidí vnímá auto jako staré a zralé na výměnu už po třech letech. Kupci ojetin, a obzvlášť těch elektro, vysoké roční nájezdy nemívají. To neznamená, že se nenajdou auta co najedou hodně přes, ale obávám se, že to budou spíš výjimky a velké množství zamíří do věčných lovišť o hodně dřív a tím celou úsporu CO2 postaví na hlavu a stane se z toho klasická cesta do pekla dlážděná dobrými úmysly.

Ča
Ča Snač Aj
14. března 2021, 11:57
4
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Lehce off topic, ale né zas moc. Na info.cz je podcast Insider a v posledním díle je hostem Pavel Tykač. Bavi se především o energetice a na konci se ho ptají na jeho sedmiletou Teslu. Mě to víry v elektro auto moc nepřidalo :D

Ča
Ča Snač Aj
14. března 2021, 11:55
0
Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Díky, ale přijde mi, že opomíjíš dvě věci. 1. Ztráty v rozvodné síti. 2. Kde se ty články do baterek vyrábí, jak tam prdí na ekologii a jak se na nich díky tomu stáváme závislejšími než jsme do teď. A pak taky, kolik aut reálně najede těch 200 000km. Spousta se jich k break even bodu, kdy začne být elektro ekologičtější nikdy nedostane.

Ča
Ča Snač Aj
04. března 2021, 14:23
0
Renault Mégane Grandtour E-Tech: Nezapomeňte nabít!

A nemá tenhle primát už Porsche s kombi verzí Taycanu?

Ča
Ča Snač Aj
02. února 2021, 10:28
1
Ča
Ča Snač Aj
28. ledna 2021, 19:22
-1
Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Důvod těšit se na zimní slotu

Musí si vybrat. Hodně aut s malým profit marginem nebo málo aut s větším marginem. Mně je přístup Subaru sympatický. A cena je teď už taková.. no normální bohužel teď. Tohle je myslím auto ke kterému se musí vyzrát a prostě ten přístup každému nesedne.

Ča
Ča Snač Aj
13. ledna 2021, 17:34
1
Cadillac XT4 Turbo Diesel AWD: Dokáže sedět na dvou židlích?

Jablko bylo nahrazeno kufříkem s kvérem? Hezky po americku? :D

Ča
Ča Snač Aj
23. prosince 2020, 22:47
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Kastovani je naprd.. jenže když pak potkáš na silnici neohleduplneho blba, bohužel dost často jede právě v BMW nebo Audi. To neznamená, že všichni jejich řidiči jsou takový, většina bude absolutně normální, ale ten punc tam prostě je. Přitom treba kokota v Porsche jsem na silnici zatím nepotkal.

Ča
Ča Snač Aj
18. listopadu 2020, 09:40
0
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

Edit: uznávám že tahle "sama jedu" verze je o něco pokročilejší, ale stejně, ne zas o tolik.. come on!

Ča
Ča Snač Aj
18. listopadu 2020, 09:36
2
Audi A4 35TDI: Auto do uspěchané doby

Sakra, tempomat za 40? Blbá Toyota má adaptivní tempomat (safety sense 2) zdarma i v úplně základním modelu a u Audi za 40k navíc? Lol

Ča
Ča Snač Aj
02. listopadu 2020, 18:48
7
Jezdíme křápy, aneb Proč nás lidi nemají rádi.

Amíci jezdí vlastenecky hlavně v Toyotách a jiných Japoncích a Korejcích..

Ča
Ča Snač Aj
28. října 2020, 09:36
2
Subaru Levorg Executive ES: Ideální kombík nadšeného řidiče?

Je to smutné, když se jeden podívá jak v USA ho prodávají s turbem a 300 koníky..

Ča
Ča Snač Aj
11. října 2020, 15:56
0
Ford Transit 2.0 EcoBlue automat: Když nechcete jet nadvakrát

Ty si delas srandu, ale zkus nekdy pozorovat posilovny a kolik lidi tam dojede 2km svym SUV aby pak mohli behat na pase.. neni to ani trochu na hlavu?

Ča
Ča Snač Aj
29. září 2020, 10:14
13
Honda E Advance: Upřímný automobil

Tak cute auto by bylo. Ted jeste udelat dvakrat levnejsi verzi se stejnym designem, ale s jedna petkou a turbem. Mohlo by to vazit kolem tuny a vsadim se, ze by se prodávalo jak housky na krámě.

Ča
Ča Snač Aj
14. září 2020, 14:00
2
Koloběžka Lime: Jak se stát kosmonautem...

Jak není přední kolo 20 palců a víc, stojí to za... :D

Ča
Ča Snač Aj
11. září 2020, 20:29
0
BMW M235i xDrive Gran Coupé: Takhle by to dál nešlo.

Pak nezbývá než dodat, že když už se s ní řízneš, moc to nečekáš a stojí to obvykle za to..

Ča
Ča Snač Aj
20. srpna 2020, 13:46
1
CAT 725: Nedostižný sen českého chalupáře

A po doplnění nákladového prostoru vodou máte šmrncovní brouzdaliště pro ratolesti..

Ča
Ča Snač Aj
13. srpna 2020, 14:38
0
Dnes bez motoru: O autobusových přívěsech a návěsech

"V případné válce má návěs (který může táhnout třeba protiletadlový kanón) větší hodnotu, než obyčejný autobus." Prosím změňte si návěs na tahač. Danke

Ča
Ča Snač Aj
05. srpna 2020, 08:16
1
Nekupujte si kabriolet, je to blbost a budete toho litovat

Já jezdil s kloboukem.. abych si neožehl citlivý krk a odstáté uši ^_^

Ča
Ča Snač Aj
04. srpna 2020, 16:57
0
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

Vidím to stejně.. a z toho výběru je Clio asi nejhezčí a navíc má kliky zadních dveří schované ve sloupcích takže z dostatečné dálky i působí jako 3dv. A co si budeme povídat s těma pěti dverma se funguje v denním provozu líp.

Ča
Ča Snač Aj
03. srpna 2020, 14:10
11
Zásadní verdikt německého soudu: Padl trest za nastavování stěračů skrz dotykový displej

:D Juniore díky. V hlavě se mi zjevil obraz. Dítě řve, řidič řve na auto, auto hlásí, že neví co řidič chce. Řidič řve na dítě aby bylo zticha, manželka nevydrží a řve na řidiče ať neřve na dítě, auto hlásí, že neví co...

Ča
Ča Snač Aj
28. července 2020, 16:21
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Hele borci a nepřemýšlel i jste o tom udělat si účet na Patreonu nebo startovaci? Já bych vam i nějakou pětku klidně poslal, ať máte na naftu do těch fasovanejch Maserati.

Ča
Ča Snač Aj
13. července 2020, 09:46
4
Peugeot 3008 Allure Hybrid: Nenaplněná očekávání

"Zapínat se to musí po každém zapnutí auta" to je ale docela problém nemyslíte? Mě by to teda dost s..štvalo.

Ča
Ča Snač Aj
11. července 2020, 07:45
0
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

Je fakt, že tohle otevírá dveře úplně novému levelu value engineeringu..

Ča
Ča Snač Aj
11. července 2020, 07:42
3
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

A sličnou děvu v závěru snímku okouzlí složením obýváku h Ikei, který celý film vozí v kufru. Prostě sexy, co dodat.

Ča
Ča Snač Aj
11. července 2020, 07:38
3
Pět aut pomalejších než rodinné Volvo

MBMB: asi tak. Ono se na nic z těch pomocníků nejde spoléhat na 100%. Krásně to ukázala ta Tesla co to na Tajwanu narvala do prevraceneho kamionu. Bílý návěs na pozadí čistého nebe a auto ho nevidí, jedno kolik jede..

Ča
Ča Snač Aj
02. července 2020, 09:15
0
Autíčkář se ptá: Vaše nejoblíbenější Porsche?

To je pořád sama klasika. Já bych šel pro nový Speedster a k tomu Macan. Zbývá jen vyhrát ty Euromilióny.. a ze starých Porsche by to byla Carrera GT.

Ča
Ča Snač Aj
30. června 2020, 14:45
0
Peugeot Boxer: Poštovní panáček

Bude aspoň C+E? Já si kdysi udělal pro srandu céčko a k éčku už se nedostal.. a teď si říkám, že by to nebylo marný, už jen pro tu zkušenost.

Ča
Ča Snač Aj
30. června 2020, 09:35
0
Peugeot Boxer: Poštovní panáček

Je to placaty.. hmm. Docela to jede. Hmm. ale koncepce motoru se jmenuje stejně jako moje oblíbená dodávka. Takže je to super :) Lék je sehnat Boxera, plaťák a udělat test jak se tahá Porsche za Pažoutem. (Viděl bych to radši než test toho Porsche, těch je všude dost :)

Ča
Ča Snač Aj
16. června 2020, 23:33
2
Doprava po městě aneb nejen auty je Autíčkář živ

Na braní do kanclu bych doporučil podívat se po skládacím elektrokole. Jede se na tom líp jak na koloběžce, složený je to stejně skladný a hlavně pro ostatní v provozu včetně chodců je to předvídatelnější. Srazit se s někým na koloběžce není moc prdel a stává se to překvapivě často.

Ča
Ča Snač Aj
12. června 2020, 11:41
0
SsangYong Korando 1.6 e-XDI AWD: Levné neznamená laciné

Právě, do města na přejíždění obrubníků tohi není člověku líto a když vidím ty výbavy a cenu, tak bych o takovém sám uvažoval na drndani do prace. Nevim jak v CR, ale v UK dávají teď i sedm let záruku, což by mohlo pomoct držet cenu při následném prodeji.

Ča
Ča Snač Aj
12. června 2020, 11:37
0
Mazda3 dostane příští rok přeplňovaný dvouapůllitr. Je tu ale háček.

Řekl bych, že srovnání s 2.5l z roku 2010 není úplně namístě, to byla jiná konstrukce než skyactiv + tenhle bude mít turbo. Jinak to ale vypada, že tohle bude laděné spíš jako silný cruiser než hothatch.

Ča
Ča Snač Aj
11. června 2020, 08:09
1
Ča
Ča Snač Aj
04. června 2020, 15:38
0
Hyundai Ioniq Electric: Efektivitou k lepším zítřkům

"jak se třeba tou instalací tepelného čerpadla zvýší zátěž životního prostředí oproti přímotopu, ale to je jedno." Odpovědí jsou emise a náklady na výrobu a údržbu, které mají velký význam právě proto, že dané zařízení se většinu své existence nebude používat.

P2G bude pravděpodně doplňovat část mixu, dovedu si představit použití třeba v nákladní přepravě, kde dává mnohem větší smysl než baterie. A je lepší pálit P2G než ropu, která se dá využít užitečněji než jako palivo. Právě díky nákladní dopravě si myslím, že ICU jen tak neskončí. Výroba paliva z odpadu+vzduchu by teroreticky mohla využívat odpadního tepla z JE což by efektivitu výroby energie pošouplo do jiného levelu, ale to je v současné situaci asi absolutní scifi.

Ča
Ča Snač Aj
04. června 2020, 11:19
2
Hyundai Ioniq Electric: Efektivitou k lepším zítřkům

"S tím souhlasím. V domě, kde se skoro nemusí topit, je skoro jedno, jak se tam topí. Tak je holt nastavený systém."
není to jedno, ty vámi zmiňované varianty jsou prostě v daném případě falešná ekologie. Ve jménu snížení zátěže životního prostředí ji naprosto nesmyslně zvýší. Ten samý nesmysl jsou tzv energeticky pozitivní domy a "energetické účetnictví" kolem nich. Postavím neúspornou stavbu a narvu na ní panely a najednou je eko.. bullshit. Je přeci šetrnějsí tu energii vůbec nepotřebovat. Zase falešná ekologie. Centrální výroba energie bude vždy efektivnější.

P2G i spálené v ICE je z principu uhlíkově neutrální a dává větší smysl než výroba mega baterií, už jenom proto, že na kapalná paliva máš dávno vybudovanou infrastrukturu. Navíc jeho výroba se dá efektivně připojit nejenom k obnovitelným zdrojům, ale třeba i k jaderné elektrárně, ale to by musela být vůle a ta po tom co všichni masivně nainvestovali do baterek jen tak nebude.

Ča
Ča Snač Aj
04. června 2020, 09:42
0
Hyundai Ioniq Electric: Efektivitou k lepším zítřkům

MBMB: jak píše Sato, ten přímotop je v malém pasivním domě de facto to nejekologičtější co může být, podívej se na celý life-cycle té věci. Vytápění se použije v jednotkách dní za rok, takže mnohem větší roli hraje zátěž vytvořena při výrobě a údržbě a tam přímotop nemá podlahová rohož válcuje všechny ostatní varianty. "Zatímco elektromobil je alternativa ke spalovacímu autu, což je ekvivalent toho topit uhlím." Ale v českých podmínkách ten elektromobil JE topení uhlím.

Ča
Ča Snač Aj
04. června 2020, 09:23
1
Hyundai Ioniq Electric: Efektivitou k lepším zítřkům

Sato: tohle je přesně ta hrozná zvrácenost na kterou jsem narazil, když jsem si vymýšlel dům. Superizolovana stavba kde jako jediný dodatečný vytápění na asi 20 dní v roce kdy je potenciálně potřeba je ideální jeden jediný na výrobu nenáročný přímotop.. ale nemůžu protože není eko a místo toho musím mít tepelné čerpadlo za x set tisíc a z neporovnatelně náročnější výrobou, servisem a vším kolem. To není ekologie, to je bizár.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem