
ReVolte
Jméno | Honza Herejk |
---|---|
Bydliště | Plzeň-město |
Registrace | před 6.1 rok. |
Poslední aktivita | před 10.3 hod. |
Příspěvků ve fóru | 6 |
Komentářů u článků | 65 |
Pozitivních komentářů u článků | 16 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Další z mnoha, co má roadster o kterém se nesmí mluvit.... |
Poslední blogy
Octavia IV 1.5 TSI Combi: rádi stěhujeme ledničky po čtvrté
Jeden z našich blogerů "nafasoval" novou Octavii a neváhal se s námi podělit o první dojmy. Jsou veskrze zajímavé.
Posledních 50 komentářů

Hele já se skoro stydím :D Funkle phil, Igorr a Soviewave... A nějak zvrhle mě láká německé melodie od Max Raabe, ale mám strach to pod svym accountem na youtube pustit dohromady, pak budu mít uplně rozhozenou cílenou reklamu :D Jo a jedu si teď francouzskou vlnu a takové Therapie Taxi: Candide crush a další je stravitelné sousto.

Tyhle příspěvky, kde člověk najde i hudební poklady mám rád. Dostanou mě vždycky z té mé vytyčené hudební zóny a zase se něco naučím. ALE WTF!! Jak se na tohle prostě člověk dostane?! :D Z těch bizárů ještě zlatý Little big .
Moje reakce, ale neznamená, že se mi to nelíbí, pár kousků už mám v playlistu ;)

Nás to i s benzínem na jízdu i dopravu + opravu auta a startovné vyšlo na 8k na hlavu. To se dá za 1,5 hodiny ježdění.

Taky jsem koukal, jeli jsme s nima dokonce i několik dní 2019 Gumbalkán a to auto nevypadalo na stíhačku. Tam asi strategie a um dali nejvíc....

Tak mám jich dost, ale ne vždy a ne pořád. Když to ale vidím napsané, tak je to trochu OCD :)
- Čistý interier a auto
- Klima nastavená synchronně
- Lepím se někdy ve městě a párkrárt jsem se načapal u totálních loudů na okreskách kde je nomhu předjet
- Couvání s výklonem :)
- Absoultní minimalismus. V autě nesmí být nic navíc, nic nesmí zůstat, jen věco nutné pro řízení. Někdy mi to chybí a spolujezdci mi to i vyčiní :D
- Nesnesu parazitní zvuky kdekoliv
- Výhled z auta a obecně čistota omezující řízení mě deptá
Ale vše se ponižuje při použití služebního auta :D

To jsem ani netušil, že jste měli takové problémy. Jsem si v průběhu závodu jen všiml, že jste dali Racing mode na vejfuk a vše OK. A už vydejte další díl, i když jsme tam byli tak mě to zajímá :D

Jo myšlenka byla, že už není třeba řešit něco co se nevyřeší a diskuze je plodnější pod jiným tipem článků :) A zdá se, že alergie na starý sportovní a cool se u tebe zvyšuje, jen nevim jestli ti v tomhle půjde Autíčkář naproti :D Já za sebe překvapivě ty auta s asistentama toleruju. V nový ofci sice nejsou ideálně sladěný, ale z dlouhých služebek mě to tak nevyždímá a jsem za ně rád. Možná je to o tom to mít a pak by se ten strach lidí co to nikdy reálně nepoužili zmenšil. Ale abych to jen nebránil, ve víkendovce chci zase co největší kontrolu a požitek, což s senzofidlátkama nejde...

Bíste, už se tu řeší prkotiny co? No za chvilku něco vyjde od Kraba a budeme se zase moct bavit o tom jak je vše zbytečné :)

Tak tenhle motor a tuto barvu jen v 5d jsem měl a taky z roku 2005 dokonce s keyless :) A na to auto pořád dobře vzpomínám, perfektní jízda, komfort i vzhled a nebýt mojí blbosti tak i servisně a rzí OK. Rozhodně v té cenové relaci perfektní volba.

Žerou olej protože se zapékají kroužky, ale je to způsobené špatným olejem a obecným přístupem k provozu auta. Což ale trápí většinu produkce. Stačí jen měnit olej po roce nebo 10k km

Novou O4 mám už nějaký čas a odhlučnění a změkčení podvozku je dostatečně znatelné. Matrix LED taky paráda. I ten interiér se stylem povedl a Simply clever fajn. bohužel tady to končí a zoufalost střídá bídu....

Vnitřní regulaci mám na automatiku a neřeším. Golf by to tak měl snad mít taky, když to mám i v O4. Možná do článku chtělo ještě přihodit těch pár chyb co infotainment má, protože pochybuji, že to funguje bezproblémově.

No nikdo neříká, že to má Lexus správně. :) V rámci "sportovniho" pocitu a logiky je upshift k sobe a downshift od sebe ve směru přetížení.

Řazení nahoru tahem k sobě a dolů posunem vpřed je myslím ten správný standart. už od sekvenčních převodovek ve WRC to tak funguje. Myslím, že to má co dočinění s komfortem při laterálních silách za brždění a akceleraci.

Citroen Xantia kombi. Odveze nesmysl, motory jsou ok i v naftě a kufr neskutečný!

Řešil jsem to před 3 léty a vyšlo z toho Ka 2013 za pár korun s minimálním nájezdem. To auto té mojí dělá hroznou radost až tak ze to sama myje! Plus se dala docela individualizovat a vybavit. Koupil bych ji z Reichu s malým nájezdem s klimou na 14 kola a je to roztomilé a pohodlné auto.

Ano, ale jsou dva levely keců a dvě úplně jiné nebídky, kde je vypnout. 1 úroveň: hledám dva dny než to vypnu a druhá: hledám měsíc než to najdu :D

A já to vnímal jako hravý zadek, ale zdá se že měkčí uložení je zrádné. Asi by si to zasloužilo tužší tyč stabilizátoru.

Správně si testoval Františku, stejné chyby se mi po 4 měsících vlastnění tohoto zázraku objevují každý den. konektivita BT, asistenty a i paní Laura pravidelně odpadávají a kdyby si jezdil ještě chvíli, tak by se vypnuli i bezpečností systémy a přestaly by fungovat indikace pásů a za soustavného pípání by si rád to auto poslal do sloupu /Ono tam pojede samo díky line assistu). Už mě čeká svolávačka a těším se co se rozbije příště :)
Jen teda nesouhlasím s tou spotřebou. V 5 lidech, dynamicky po všech různých cestách i s testem maximálky a spotřeba po 2000km byla 6,3l což je myslím parádní. Sám v tom jezdím dálky za 5,7 vcelku svižně. A díky za test, rád si potvrdím, že to nejsem jenom já :D

Po delší době s O4 jsem trochu přehodnotil závěry co jsem naposledy psal, ale jsem i rád, že jsem volil 1.5 TSI. Jezdí úsporně, podvozkově je na tom o něco lépe než 2.0TDI, protože se mi zdá trochu čilejší v reakci na změnu směru a je tichá a komfortní. Plus mě opravdu potěšila spotřebou! Na druhou stranu CANTON stojí za nic, něco mi mlátí v kufru a pořád nemohu zjistit co, na dva válce to auto zuřivě duní na rozdíl od O3 a auto muselo do servisu, protože software se naprosto zbláznil. Což jsem pochopil, je teď obvyklé. Ohledně zmínění k ergonomii, ovládání infotainmentu a budíků je tragické a tam bych zuřil ještě více, protože software je v tom autě opravdu zoufalý.

Jooo v liftbacku :) A u Forda je zase na tyhle auta automaticky sleva až 100k rovnou v konfigurátoru. Když jsem porovnával nafty tak mi to vycházelo +- stejně ne-li líp pro Forda. To je asi jedno je to dobře nastavená přímá konkurence.

Já bral v potaz O4 ta v té samé výbavě vychází dráž a dostupná je už nějaký čas.

Pořád lepší jak nová Octavia, když člověk vezme v potaz výbavu.

Tak tyhle severoamerické styly show i aut mě trochu míjejí. Mám radši véce technickou a JDME či Evropsky zařazenou akci. Takže Car Throttle, MCM a Davide Cironi, každé trochu jinak, ale dobře :)

Ta C6 by byla božská. Sice kvalita a provedení interieru trochu proti Lexusu pokulhává, zato vzhled a jízda je na jedničku :)

Tak u mě to graduje. Pokaždé když dostanu do auta něco navíc, tak to nakonec vyžaduji v autě po něm :) Takže od klimy jsem se dostal k Adaptivním světlům. Ale jsou i výjimky jako adaptivní tempomat. Takže pokud se bude dařit, tak budu jen rozmazlenější...

Ono to úplně není o zničení konkurence jako takové, Rusko na ropě nezkrachuje a nezavře krám, ale ani zrovna moc nevydělá. Tady jde o lekci od OPEC k Rusku, které nechtělo snížit ropné kvóty od Března při dohodě ve Vídni a tohle je reakce jak je v tom "vykoupat". Vliv Coronaviru je pak zřejmý. A ohledně cen samotného paliva, tam už se snižovat moc nedá, protože u těch 24 korun dělá větší část částky fixní spotřební daň a ne samotná cena suroviny, takže už není ani kam klesat.

Ajajaj falešné dotazy, falešný Beast, co všechno je ještě na autíčkáři falešné? Neříkejte mi, že i Krab? Určitě ano, to množství textu by přece jenom jeden člověk nevygeneroval :D


Ve spodní části příspěvku si hezky narazil s tou možností dojíždět auta dokud jezdí. Dánsko to "nutí" pomocí obovské daně na pořízení a provoz auta. Ale z globálního hlediska je to proti konzumní logice aktuální ekonomiky, kdy se zboží musí točit a to je pro mnohé ještě větší překážka než klima. Proto si myslím, že tohle nemá bohužel šanci. Nehledě na to, že stará auta mají povětšinou lidi, kteří šetří na nákladech a na tom se i odvíjí kvalita strojů a jejich emisí etc.
Ohledně zalesňováním souhlasím, ale proč by se měli snažit země, které na to mají na úkor toho, že mi své lesy využili k rozvoji. (Myslím tím Evropu). Je těžké v tom najít správnou rovinu :)

Nejlepší jak mnozí řekli cestovat a užívat volnost dokud to jde. Ideálně cestovat a na cestách si půjčovat zajímavá auta. V US muscle car, v Austrálii nějaký ten Ute a v Itálii Abarth 500 v kábru :)

Velký výběr na to zadání. Koukám, že diskuze se tady trochu odklonila od záměru... :) Ale pokud je pán z města a chce trochu prostoru a "klasiku" auto, tak Fiat Tipo. Pokud venkov tak Jimny a nakonec bych se nebál ani Mazdy 2 a 3, oboje mají 4 válce, atmosféry a hybridní nejsou. Pán zde má podkladů dost, teď si to jen osedět a otestovat :)

V standartním autě jsem více expresivní na účty ostatních účastníků provozu, ale v kabriu se staženou střechou je to více bezprostřední a na očích, že své soukromé nadávky držím na uzdě.
Možná by všichni měli jezdit MX-5 a agresivita ustoupí :D


Jo Triglav dobrý, ale cesty mě nenadchly. Bled plný turistů, ale pokud pojedeš přes Taury, tak se vyhni tunelů a vem to přes vrcholky, nádherné silnice a příroda, pro NC ideálek :)

Přesně tak. S hadrem a ještě s ijným tlumičem od Cobaltu mám vcelku slušné rezonance. Pomohlo mi vytlumení dveří a prostoru pod střechou + kufru.

Bourání naštěstí ne. Všechny nehody mě navštívili naštěstí do kufru a ne mojí vinou, ale cit pro techniku po zakoupení jsem neměl moc velký.
Koupě FoFa Mk2, ukážu se před kamarádama jakej to má odpich, takže za 1- Plnej, 2- Plnej, 1- Motor BUM. Takže přetočený motor a s novým autem do servisu na GO.
Po Fofu zakoupena MX-5 a hned druhý den po koupení ukazuju kamarádovi auto se slovy: Koukej umí to i driftovat... Donut -> Knock - Knock málo oleje a motor na GO :D
Jinak nic významného krom hodin na dešti s MX-5 a nic více.

Jeli jsme v tom do Alp plně naloženi a 6 lidí a spotřeba 8,8L Sice jen 220d a rychlost cca 140Km/h, ale i tak pěkné.

Nevím proč se bát té 1.6 v 508. Auto je to hezké, klasické, vše splňuje a pokud se bude člověk takhle omezovat předpojatostí, tak bude vždycky někde problém. Škoda tý Mazdy 6 bez turba, ale 2,5 mi připadá taky OK.

Myslel jsem Káčko, Ale tohle taky dobrý :D

A co takovej Ford a ještě s motorem FIRE to musí být nej! Hlavně když se vyrábí F Polsku :)

Vavris budeš mi to někdy muset ukázat, ten charakter navíc. Jako majitel preFL 2.0 bych rád věděl o co přicházím, nebo se alespoň do krve hádal, že pravdu nemáš :D

To ne, jen je to obhajoba, že poFL má vyšší max. otáčky a má být i točivější :)

To si na to auto natrefil přesně ve fázi, kdy se změnilo ze stavu "nemá se co rozbít" do stavu "vše rozbito" :D

Těžká to otázka, já sypu dokud nepadne nějaký šok, kdy si vše spočítám a vyhodnotím. To pomalé krvácení je věc zákeřná a radši ho nechci ani počítat, už jen proto, že nechci vidět výsledek.
A ohledně auta: teď akorát vybírám přítelkyni za pár drobných Ford Ka 2010: Je to ten F 500 za míň a nemá se co rozbít.

Většina vše co sleduji napsala, ale za mě tu chybí Petrolicious. Pro mě umění auta a obrazu v sobě :)

On to má i dvojkový Focus, ale v Evropě o to nikdo neměl zájem tak to s další generací zrušili.

F-type by byla paráda, ale sehnat ho za 40k€ je vcelku obtížná záležitost. Za mě je v článku ještě málo návrhů, určitě se dají najít další zajímavá GT v tomto rozsahu :)
Za mě bych pokukoval po AF Giulii QV sice s penězma na hraně, ale určitě to má smysl. Nebo Maserati Ghibli, pokud se člověk podívá k západním sousedům, tak by se něco dalo najít.
PS: Lexus nikoho nelákal? :)

ST170 měl jiný motor i jinou převodovku, která s ST150 není přímo kompatibilní, ale i tak ten 6Q ST150 chybí pro určitou míru komfortu.

Moc hezká úvaha nakonec. takže říkáš že patrolheadi jsou v podstatě pokrytci, hájící si svojí rovinu? :)
Poslední komentáře
- El Gringo, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
V 18 letech jsme jeli na nějaký hipec do SVK mojí dieslovou... - František Čáslavský, Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.
Nikdo neříkal, že šlo o společnost pocházející z onoho... - Sato, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Moja oblubena rychla: https://youtu.be/0jgrCKhxE1s Ale pri ostrej... - Černá Vovce, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
H6 MY04. Motor v 260tkm zaklepal na.klice. výměna motoru cca 120tis.... - Kuře , Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Zdeny, asi takhle... Nezlob se na mě, ale to co píšeš, je snůška... - Černá Vovce, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Outback MY04 H6ka pod kapotou. Jsem rád že jezdím za 12 a když... - martin_100, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Arche Enemy, Trautenberk, Amon Amarth, Septic Flesh, Alien atn farm,... - theGeno, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Jako člověku s lehce audiofilními sklony mě hudba v autě... - magnum, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Mám rád vážnou hudbu, zejména R. Wagnera. Na dálnici si ho už nepouštím,... - Vojta, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
159 je opravdu velice, ale velice špatný nápad. Za tyhle prachy... - Vojta, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No hlavní problém 159 je ten, že sehnat do kila pěkná se nedá.... - RBMK, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Scooter je do auta dobrý. Pak trance, DnB. metal už tak vhodný... - Viola Procházková, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
To podepisuju! :) - Habakukk, u blogu Jak jsem si pořídil Traktůrek
Jo má své dá se říci fatální problémy na bloku a jeho... - Dandy6, u blogu Bagristou snadno a rychle
Ahoj, mám dost podobnou zkušenost, taky jsem potřeboval vykopat...
Poslední inzeráty
2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem
1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem
2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem
1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem
1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
73 komentářů - BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž
67 komentářů