
ReVolte
Jméno | Honza Herejk |
---|---|
Bydliště | Plzeň-město |
Registrace | před 8.8 rok. |
Poslední aktivita | před 20.9 hod. |
Příspěvků ve fóru | 8 |
Komentářů u článků | 114 |
Pozitivních komentářů u článků | 36 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Další z mnoha, co má roadster o kterém se nesmí mluvit.... |
Poslední blogy
Octavia IV 1.5 TSI Combi: rádi stěhujeme ledničky po čtvrté
Jeden z našich blogerů "nafasoval" novou Octavii a neváhal se s námi podělit o první dojmy. Jsou veskrze zajímavé.
Posledních 50 komentářů

Ne, ale jako každá berlička i tohle funguje jako ujištění se, že tvoje rozhodnutí jde v souladu s asistentem. Když se podíváš do zrcátka a usoudíš, že je vše OK a asistent svítí tak se pro jistotu ještě extra podíváš. Pokud si myslíš, že je vše OK a systém taky nenadává, tak jen získáš vyšší jistotu. A jelikož systém funguje, tak že když nesvítí, je to OK. Tak je to problém, když přesedneš do jiného auta a tam podvědomě máš to potvrzení systémem ač tam vlastně žádný není. A proto jsem taky napsal, že ho nikde nechci, abych se této teoretické situaci vyhnul. Trochu si to tady vyhejtil do jiné, nepsané vrstvy ;)

Za mě s dostatečným otupením zvládnu všechny asistenty. U ACC mi vadila velká mezera kam mi každý vlítné a moc časté brždění a přibržďování auta, kde bych to nechal prostě dojet. Nakonec to zničilo rychle kotouče i desky. I tak si myslím, že ACC jedině s automatem a rozjezdem z 0. Line assist je velké téma, protože ten hloupý je opravdu otrava, ale aktivní řízení je už mnohem chytřejší bráška, který dokáže pomoci, protože limituje některé pozapomnění se zatáčením u některých řidičů. Front assist, když funguje je dle mě must have, a dokáže zachránit nšjakým špekům, akorát měá pořád svoje mouchy a drbne do pedálu tam kde je vše OK. No a Side assistu se vyhýbám, protože je tak dobrý, že se jednou zapomenu v jiném autě, že ho nemám a kvůli zvyku někoho ještě zbořím :)

Tak když vezmu v potaz to ježdění město a pak jednou za čas dálka, tak ten Focus dává největší smysl. Za mě rozbitá cesta ani nepotřebuje Active paket, ale jedinou věci co bych dal je ochrana podmotorové části. Ten terén je víc o hlavě než schopnostech auta :)

Keicar obecně mám rád kvůli určité roztomilosti/praktičnosti. Jak sportovní tak i tato krabicoidní verze keicar má vždy nějakou myšlenku. A zde ta efektivita využití prostoru je báječná. Také proto jsem do rodiny vybral 2x Ford B-max, není to stejné, ale B sloupek off je pro mě naprosto boží.

Zdá se mi, že tu je nejasnost co je vyztek na auto a co smutek. Vztek mám na spoustu aut, ale smutek jen z auto co jsou krásná, mají potenciál se stát i veteránem nebo leštěnkou, ale uživatel je prostě przní...

Tady souhlas. Stojí mi to v ulici a stavbou karoserie a velikostí kol, to vypadá, jako kdyby to někdo násilně vytnul vzhůru z podvozku Fabie.

Jo takže to jsem si myslel, jen překlep. V textu jsou čtyři válce :)

Jen tak detail, ale opravdu bude v CX-90 přeplňovaný řadový čtyřválec o objemu 3,3 litru?

Počkat jak jako "končí můj seriál" ! Tohle je moje oblíbené čtení a číst si to můžu stále ač fakta již znám :)

Tak horizonty jsou problém, značky s vysokým leskem a pak auta daleko na rovině, které ti prostě musí vyblikat, že svítíš dálkama i když jsi od nich ještě kilometr daleko :)


Ty ceny u Fordu jsou jen fata morgána, jako dříve u Peugeotu. Prostě by se měla psát cena v akci, protože ta snad nikdy nekončí

Boaty McBoatface je zářným důkazem, že to funguje jak má :)

Tak jí párkrát někde odrbej, půjč ji na chvilku tchýni a až se vrátí, tak budou emoce fuč!

Moje winterkára bude to co přežije i šestihodinovku :) Těším se na tu vaší Mazdu a doufám, že zase jedete první termín!

Ohledně vývoje aut s reaktorem. Je toho hodně na netu kolem Thoria a provozu z něj.

Mě po 2,5 letech zatím nikde nenechala. Mám auto v hodně podobné specifikaci a i jsem tady o něm psal. Zato 13x reklamace a stále nejsme nakonci je dobrá vizitka :D

Jen bych doplnil, že plán výroby se odvíjí dle forecastu na výrobu ICE a EV s plněním fleetových emisí a tím odvíjených poplatků za gram emisí, tzn.EV se v určité míře musejí vyrábět, viz výroba neziskové Škody Citi-go EV, jen pro splnění tabulek. Dále je preference ziskovosti, kde je větší marže tam jdeme. Takže priority jsou asi tak Marže>Emise>RealLET (dostupnost dílů)>Promised date. Ale je to jen obecný scénář, každá automobilka má svojí strategii na základě portfolia.


Bylo by hezké najít něco zvrhlého z Japonska alá Kei car, ale v rámci rozumu je nejlepší vzít něco z Italských supermini a jejich odkolků:
- Fiat 500 ( Jde bez střechy, shick, zajímavé motory)
- Ford Ka ( Levnější a hbitější alternativa na 500)
- Ypsilon (Luxusnější verze 500)

Už to začíná být má oblíbená serie o mé oblíbené značce! :) Těším se na další článek

Hmm blog o Mazdě od Bísta.. Na to se těším víc, jak na auto samotné :D

Ono by stačilo jen, kdyby předjížděný kamion na chvilku pustil plyn.Zrychlí process předjíždění, sebe zpomalí o pár sekund a auto bude zase moct rychle frčet.

B-max je super už jsem doporučil a koupil dva do blízkého okolí, ale na kočár, dvě děti a věci okolo je ten kufr, řekl bych malý. C-max je best volba s atmosferickou 1.6. A dále je zajímavá volba ta Meriva něco mezi C-maxem a B-maxem.

To bylo první co jsem v tom viděl!

Příběh!
Cokoliv co má určitou historickou, vývojovou či osobnostní vazbu na auto svět např:
- příběhy konstruktérů, f1 jezdců či jen neuvěřitelné povídky z autosveta.
- rozhovory s osobnostmi z automotive
- příběhy strojů na které se již zapomnělo nebo ovlivnili naše životy
Dále články jak o konstrukci tak hlavně testy ojetin, youngtimeru a samozřejmě aktuální produkce, jak to už umíte.


Za humny jednoduchý FoFo Mk2? Automat není dvojspojka, motor je ověřená klasika, dílů je na to tuna a tenhle je dokonce i za humny
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/focus/151612732

Game on! Teď máme v plánu se zlepšit, ale na auto nešahat :D

Zase Le Mans, budeme mít to štěstí jet proti vám v sobotu v Listopadu?


1.8 16V stále máme pro závodně/terénní aktivity a je to auto s neskutečnou výdrží a minimem nároků na servis. Za mě top a to auto pořád vypadá dobře i když je to 20 let starý model :)



Pokud suše podáš informace tak jak jsi to udělal, tak to opravdu nedává smysl glorifikovat tenhle kousek.... Ale je teba to auto zkusit. Já prostě do toho auta sednu a nic mě neštve, jede to, neotravuje to a baví mě ho řídit i se na něj dívat a pořád mám určitou tendenci neokoukanosti. Plus jakmile přesedneš jinam, tak si uvědomíš, že tam kde Mazda funguje tak ti to u jiných aut chybí jen sis to neuvědomil. Třeba způsob grafiky budíků, infotainment v zorném poli, či jednoduchost a odezva tlačítek. Chybějící výkonný motor je škoda pro sportovnější varianty, ale pro obyčejné ježdění je tohle dostatečné a předvídatelné. Mám ještě doma turbo přímovstřik v novém autě a tam je spousta věcí OK, ale chování motoru k tomu nepatří. Pro upřesnění jezdil jsem novou M3. Doma máme CX-3 a tam ta určitá aura je, ale "premiovost" nové generace Mazd tam ještě není znatelná.

Ještě bych přidal zmíňku, které jsem si nevšiml ani v komentářích a to, že fotky redakce nabírají na kvalitě více a více!

Mrzne mi koleno a ruka. V zimě to skrz ně netopí, takže mi ruce neohřeje a v létě to skrz ně chladí intenzivně a myslím, že mi za chvilku odejde koleno a zápěstí z toho prochladnutí. :)

No mám jí déle jak rok (Ne Scout) a jsem rád, že se kvalitativně za ten rok zlepšila. Bohužel jen aktualizace nestačí a auto pro rok 2020 mají jiný HW a nikdy se toho stavu funkčnosti nedočkají. Dále je verdik trefný! Jen snad ta kvality plastů na dveřích a tam kam oko hned nevidí není úplně milionová a Laura a její tygři jsou stále naprosto na nic :)
Ještě poznamenám, rozsah přeročení rychlosti je skoro zbytečný, Octavia porovnává rychloměr s GPS a nemá tam klasickou odchylku co známe z předchozí generace.

Krabe GLE je rozumná volba, ale postrádá to torchu té originality. :) Já jsem se teď zahleděl to něčeho obyčejného a zároveň zajímavého. To jsou Ford B-Max - Ty dveře to je božský a je to malé a pro single mimčo akorát a nic moc se na tom nerozbije. A pak C-Max 2011+, dveře taky posuvné ač se sloupkem a víc prostoru.

Bíste, takže to znamená, že když tam ty EV lidi na autíčkářův trackday dostaneme, tak konečně uvidíme, že existuješ? A jako bonus nám předvedeš v praxi kop z otočky jako strejda Chuck Norris? :) Za takovou akci bych i rád zaplatil!

Dnešní Vaculík, ale nemusel být stejný Vaculík jako v roce 2000.

Ona je v tom O4 zrádná, chyby začínají až po uplynutí nějaké doby. Samozřejmě taky se vydávají nové verze SW, ale stále to není ideální. Jinak za sebe u 1.5TSI,: Startstop mi nevadí, skoro ho nezaznamenám. Line assist je ve městě automaticky deaktivovaný a mimo město je to formou 2 kliků na volantu a Sound generator s jízdním režimem je otrava furt měnit (Nemám generátor, ale to je jedno).


Do DK (CX-3) se dává mapa na 121kW. Obecně lidi na ní bez úprav naměří na kolech 105 - 110kW. To auto je utlumený délkou kvaltů.

Za mě jen hloupá konfigurace.. Auto se prodává i v nesporotvní edici s normálním otáčkoměrem, na 16" pneu. Motor má utlumenou charakteristiku hlavně v rámci mapy a dlouhých kvaltů. Jinak souhlas s tím vnitřním pocitem, kdy je to holt stále Mazda 2 na levnějším spektru, takže některé prvky výbavy nejsou a budíky jsou trochu moc ořezané. Já osobně jsem jednu vybral pro rodiče s ještě manuální ručkou, budíky s tachometrem a 2.0 benzínem, na 16" a je tam spokojenost. Je to auto pro 2, ale delší cesty se dají také díky tomu že dám nohy pod přední sedačku a sedím víc vzpřímeně. Ještě jsem k tomu hodil upravenou mapu motoru, aby to nahoře bylo happy a trochu jsem upravil ten Mazda connect. Jo a spotřeba alá jízda na výlet a jízda do Lidlu 6,3l :)

Tohle je MZR což je Duratec. Podvozek je z Focusu a kastle je více hnijící Focus .)

Jestli M6 tak jedině po FL s novým Mazda connectem a upraveným interierem. Motor a jeho výkon je jedno, ty motory jsou stejné jen s jinou mapou a přehrát si ji na výkonnější model je jednoduché. Ohledně zbytku, tak to Mondeo je slušná volba v rámci údržby servisu a pohodlí.

Krabe ty fakt využiješ příležitosti porovnat 2 tříhrnkové Dacie? Tak prosím ať to skončí dobře (Pro tebe, Dacie ať si dělá co chce :))!

Koukám, že tady styl testu odpovídá i stylu vozu... No chápu, žese nic jiného neočekává. Snad bude příště lepší objekt nebo více vína :)

Hele já se skoro stydím :D Funkle phil, Igorr a Soviewave... A nějak zvrhle mě láká německé melodie od Max Raabe, ale mám strach to pod svym accountem na youtube pustit dohromady, pak budu mít uplně rozhozenou cílenou reklamu :D Jo a jedu si teď francouzskou vlnu a takové Therapie Taxi: Candide crush a další je stravitelné sousto.
Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme... - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Jsem z předměstí (Jablonec)... A R53 je pěkná. To moje... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů