reklama
načítám data...

ReVolte

JménoHonza Herejk
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 12.8 hod.
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků17
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Další z mnoha, co má roadster o kterém se nesmí mluvit....

Posledních 50 komentářů

ReVolte
04. dubna 2018, 11:54
0
Historie ostrých hatchbacků: Od svižných krabiček po zabijáky supersportů - Díl 2.

ST170 měl jiný motor i jinou převodovku, která s ST150 není přímo kompatibilní, ale i tak ten 6Q ST150 chybí pro určitou míru komfortu.

ReVolte
16. února 2018, 09:40
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Moc hezká úvaha nakonec. takže říkáš že patrolheadi jsou v podstatě pokrytci, hájící si svojí rovinu? :)

ReVolte
20. listopadu 2017, 08:44
2
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Za mě je to vcelku jasné. Akce vytváří reakci a jelikož majitelé Škodovek (hlavně z druhé ruky) se snaží svojí investici bránit horlivěji než u ostatních značek, tak to vzbuzuje vlnu odporu i na druhé straně, kde si lidi zase obhajují svojí volbu a investici. A v rámci počtu aut na českém trhu pak dává smysl, že nejvíce diskutovaná bude značka s nejvěším počtem obhájců své volby. Podle mě neexistovat Škodovka, tak tu máme největší hejty na Golfy :) (Plus Češi radši háží špínu, než aby hledali klady)
Za mě je Škoda stabilní, bezcharakterní slušně zpracovaný povoz dle standartů VW a proto bych i jí jen tak nekoupil.... Ale nenávistí vůči majitelům nedisponuju, dokud mě nezačnou přesvědčovat o své pravdě :D

ReVolte
23. října 2017, 15:13
0
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

Za mě OC II rozhodně lepší jak OC III. Oboje služební a stejná konfigurace 2.0TDI a vyšší výbava. Pro OC II hovoří stabilita, přesnost řízení a kvalita zpracování a i spotřeba lepší. OC III větší prostor komfort a multimedia. raději jezdím rychlejší úseky OC II. A není to o kusu jel jsem oboje v rámci celé fir. flotily a je to +- stejné.

ReVolte
11. září 2017, 16:00
0
Mini Cooper (R56): Volba stylového člověka?

Fotky lepší jak test.... Škoda, možná nebylo ani co psát

ReVolte
02. září 2017, 13:51
0
Který supersport je ten nejúchvatnější ze všech? | Autíčkář se ptá

Supersporty:
1. 250GTO
2. Countach
3. Veyron

Supersportovní
1.250 GT
2.McLaren F1
3. LFA

ReVolte
25. srpna 2017, 11:20
0
Jak bude vypadat automobilová budoucnost? | Autíčkář se ptá

Vidíš to jsem si ani nevšimnul, ale co tak čtu tak tam cesta úplně nevede a všechno to půjde formou elektromotorů. Ale dobrý vědět, že je možnost mít pořád písty a jezdit "eko" na vodík :)

ReVolte
25. srpna 2017, 08:50
0
Jak bude vypadat automobilová budoucnost? | Autíčkář se ptá

Nevím jestli to tady někdo zmiňoval, ale auto na vodík je pořád auto na elektřinu :) Takže nevidět v autech na elektřinu budoucnost a mluvit o vodíku je trochu zcestné. Vodík je jenom držitel energie, která se poté převádí na energii elektrickou a k jeho spalování či jiné přímé spotřebě nedochází. Jediné co se děje je "zpětná" elektrolýza. Ale jinak souhlasím, baterky nejsou vhodný zdroj, ale vodík je mnohem lépe logisticky snesitelná energie, i když jeho dolování je energeticky vcelku náročná činnost.
Nejsem až tak hnidopich jenom mi to prostě nešlo přes uši :)

ReVolte
15. srpna 2017, 19:29
0
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Gratuluji k dalším úspěchům!! A jak jsem četl příspěvky tak se taky hlásím do #autickarfamily a rád bych viděl speciální obsah. Zpusob mi je jedno, ale mohlo by to být ročním příspěvkem který podpoří plechcup atd. A splněním určitých úkolů. Blog, účast na K&K a plechcupu :D Hodně štěstí kluci a doufám že kolektiv nezmizí, protože pak by se ztratilo to nejdůležitější :)

ReVolte
24. července 2017, 08:44
0
James Hunt: Co měl v garáži nezkrotný Brit?

Někdo zvládne i víc žen v jednu chvíli, případně v průběhu celého dne. Asi neměl úplně pravidlo jedna a dost po celý den :)

ReVolte
21. července 2017, 08:30
0
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Měl jsem podobné zážitky, když jsem řídil S90 i s adaptivním podvozkem a nemůžu říct, že by to byla řidičská nirvána, spíše odtržení od světa a jízda ve vlastním světě, s příjemnou masáží zad a zvukovou aparaturou :). Když se trochu vlítlo do zatáček v dyn. režimu tak to fungovalo, ale je to prostě velké auto a ten pocit, že vím co se pode mnou děje tam nebyl (V BMW 7 to bylo o trochu více znát, co se děje pod tím vším vzduchovým odpružením a 20" koly ). A udržování v jízdním pruhu mi fungovalo do 140km/h s tím, že upozornění na vyjetí z pruhu fungovalo do vyšších rychlostí.

ReVolte
07. července 2017, 14:10
0
Máte raději pocity a vjemy, nebo fakta a čísla?

Kdyby na Autíčkáři někdy byly skupiny ve stylu DriveTribe, tak bych byl v klanu Krab :D Takhle hezky popsat úplně stejné pocity a vztahy k "autotisku" tak abych na 100% souhlasil, to se jen tak nestává :)

ReVolte
04. dubna 2015, 13:17
0
Chrysler LHS: O životě s levným sedanem a racionalitě v automobilovém průmyslu

Jsem nečekal, že se dají udělat takový pěkný fotky bez lidí u zvonu v Plzni :D Jinak amerikám tak nerozumím a tomuhle autu už vůbec ne. Zadek má určitou dávku originality a předek je trest. Možná více fotek interiéru pro představu by pomohlo :)

ReVolte
31. ledna 2015, 13:08
0
Nechcete umřít? Kupte si velké SUV!

Murano i CX-7 jsem jel a moc jpn mi to tak nepřipadalo. Minimálně interier a podvozek CX-7 na mě působil spíš zaměřením na US trh.. Osobně jsem si oblíbil CX-5, ale jde o velikost.

ReVolte
02. ledna 2015, 21:53
0
Autíčkář se ptá: Správná kára pro mafiány?

Tak Český "mafiáni" tu jezdí ve hvězdách GL a ML.
Ruský mafián jedině v Gčku.
Anglický ve starém Rollse Royce či Range Rover Sport.
A Americký mafián v 300 nebo Cadillac Escalade :)

ReVolte
10. prosince 2014, 11:16
0
Ptejte se: Bavorská jízda na sněhu

V létě se snažim najít co nejlepší grip a v zimě co nejdelší drift. Oboje mě baví a respektuju spíš ty perfektní průjezdy zatáčkou, meziplyny atd... Ale jednodušší zábava k dosažení v zim je přece jenom ojetý bávo a polňačka :)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem

Chrysler 300C Touring V8 HEMI 2006
Chrysler 300C Touring V8 HEMI

2006 rok výroby
360 koní výkon
5 707 ccm objem

Cadillac deVille  1988
Cadillac deVille

1988 rok výroby
155 koní výkon
4 085 ccm objem

Chevrolet Tahoe LT 4x4 5,3V8-Flex Fuel 2015
Chevrolet Tahoe LT 4x4 5,3V8-Flex Fuel

2015 rok výroby
370 koní výkon
5 300 ccm objem