ReVolte
Jméno | Honza Herejk |
---|---|
Bydliště | Plzeň-město |
Registrace | před 9.4 rok. |
Poslední aktivita | před 6.4 hod. |
Příspěvků ve fóru | 8 |
Komentářů u článků | 126 |
Pozitivních komentářů u článků | 41 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Další z mnoha, co má roadster o kterém se nesmí mluvit.... |
Poslední blogy
Octavia IV 1.5 TSI Combi: rádi stěhujeme ledničky po čtvrté
Jeden z našich blogerů "nafasoval" novou Octavii a neváhal se s námi podělit o první dojmy. Jsou veskrze zajímavé.
Posledních 50 komentářů
1.5 TSI v manuálu už mám dlouho a po Mk3 1.6TDI si hodně polepšíš, Jako pořád to není auto co bych si koupil, ale co pamatuju 1.6TDI, tak to už bylo na hraně se soudností. A hlavně přechod z Mk4 z Mk3 je jako do Superbu jak chováním tak odtažitostí. Jo a spotřeba bude vcelku hezká :)
Tipuju, že je to od Sh3ka a to projde technickou na pohodu, je to jen upravená mapa originálu s tím, že většina toho se děje nahoře.
Ford B-max. Je to asi ošklivé, nesportovní MPV co je moc malé na to být MPV. Ale ten paradox velikosti, absenci b-sloupku a překvapivě hravého řízení mi připadá úžasná. Do rodiny šly rovnou dva :D
Jakákoliv sportovní "blbost" je do Prahy peklo. Myšlenka mít aspoň jednou Alfu je hezká a tam bych asi byl spoko s Brerou 1.8Tbi. Ale z hlediska pragmatismu prostě Prius..... Případně DS, protože blbost, ale pohodlná :)
To máš dobré, ale každá firma má jiné podmínky a taky prostě to auto nemusíš dostat, když se ti nelíbí jaké :)
Blbý, že tu mám tendenci se obhajovat, ale sám jsem vždy Ofci popisoval jako šeď davů a láskou jsem k ní neoplýval. Takže můžu i říct, že jsem jí kritizoval a stále ji částečně kritizuji. ALE, když máš služební, tak to prostě bereš. Je to jako mít shitbox, ale ve vůni. Prostě je ti všechno jedno a ono to jezdí a pak se povzneseš nad to co řídíš...
Tak mám novou ofci, takže mistrovství jsem vyhrál :D
Nebude to spíš dílem pravděpodobnosti? Více ofcí na silnicích než čehokoliv ostatního, způsobí větší množství těchto situací?
Respekt za tu generálku. Sám pamatuji na zjišťování šotků v jednotce bezklíčového zamykání a vybíjení baterky. Také za tím by skrytý domácí kutil a náhodné zapojování kabelů....
Jen bych upřesnil, Fabie, ix20 a jiné to posouvají dál, pokud mají tažné a to nasazené. Osobně nesnáším nasazená tažná, když nikam nic netahnu. A dále když někdo řídí cokoliv premiového co už 100% má handsfree a drží mobil v ruce a zároveň řídí, nepochopím.
BTW: nasadit tažné na BMW ,aby jím eliminoval Rapida, je akceptovatelné :D
Jsem rád, že moje ofce triggruje aspoň někoho... Já myslel, že jsem v tom autě neviditelný jako lednička v Datartu :D
Já to auto celou dobu nedokázal zařadit jak cílovce, tak i typově, ale myslím, že to vyjádření s middlefingrem je asi přesně to co tam ten člověk musí hledat. Globální výsměch a extravaganza. Díky tomu si to dokážu trochu vysvětlit a i to nějak respektovat.
Ne, ale jako každá berlička i tohle funguje jako ujištění se, že tvoje rozhodnutí jde v souladu s asistentem. Když se podíváš do zrcátka a usoudíš, že je vše OK a asistent svítí tak se pro jistotu ještě extra podíváš. Pokud si myslíš, že je vše OK a systém taky nenadává, tak jen získáš vyšší jistotu. A jelikož systém funguje, tak že když nesvítí, je to OK. Tak je to problém, když přesedneš do jiného auta a tam podvědomě máš to potvrzení systémem ač tam vlastně žádný není. A proto jsem taky napsal, že ho nikde nechci, abych se této teoretické situaci vyhnul. Trochu si to tady vyhejtil do jiné, nepsané vrstvy ;)
Za mě s dostatečným otupením zvládnu všechny asistenty. U ACC mi vadila velká mezera kam mi každý vlítné a moc časté brždění a přibržďování auta, kde bych to nechal prostě dojet. Nakonec to zničilo rychle kotouče i desky. I tak si myslím, že ACC jedině s automatem a rozjezdem z 0. Line assist je velké téma, protože ten hloupý je opravdu otrava, ale aktivní řízení je už mnohem chytřejší bráška, který dokáže pomoci, protože limituje některé pozapomnění se zatáčením u některých řidičů. Front assist, když funguje je dle mě must have, a dokáže zachránit nšjakým špekům, akorát měá pořád svoje mouchy a drbne do pedálu tam kde je vše OK. No a Side assistu se vyhýbám, protože je tak dobrý, že se jednou zapomenu v jiném autě, že ho nemám a kvůli zvyku někoho ještě zbořím :)
Tak když vezmu v potaz to ježdění město a pak jednou za čas dálka, tak ten Focus dává největší smysl. Za mě rozbitá cesta ani nepotřebuje Active paket, ale jedinou věci co bych dal je ochrana podmotorové části. Ten terén je víc o hlavě než schopnostech auta :)
Keicar obecně mám rád kvůli určité roztomilosti/praktičnosti. Jak sportovní tak i tato krabicoidní verze keicar má vždy nějakou myšlenku. A zde ta efektivita využití prostoru je báječná. Také proto jsem do rodiny vybral 2x Ford B-max, není to stejné, ale B sloupek off je pro mě naprosto boží.
Zdá se mi, že tu je nejasnost co je vyztek na auto a co smutek. Vztek mám na spoustu aut, ale smutek jen z auto co jsou krásná, mají potenciál se stát i veteránem nebo leštěnkou, ale uživatel je prostě przní...
Tady souhlas. Stojí mi to v ulici a stavbou karoserie a velikostí kol, to vypadá, jako kdyby to někdo násilně vytnul vzhůru z podvozku Fabie.
Jo takže to jsem si myslel, jen překlep. V textu jsou čtyři válce :)
Jen tak detail, ale opravdu bude v CX-90 přeplňovaný řadový čtyřválec o objemu 3,3 litru?
Počkat jak jako "končí můj seriál" ! Tohle je moje oblíbené čtení a číst si to můžu stále ač fakta již znám :)
Tak horizonty jsou problém, značky s vysokým leskem a pak auta daleko na rovině, které ti prostě musí vyblikat, že svítíš dálkama i když jsi od nich ještě kilometr daleko :)
Ty ceny u Fordu jsou jen fata morgána, jako dříve u Peugeotu. Prostě by se měla psát cena v akci, protože ta snad nikdy nekončí
Boaty McBoatface je zářným důkazem, že to funguje jak má :)
Tak jí párkrát někde odrbej, půjč ji na chvilku tchýni a až se vrátí, tak budou emoce fuč!
Moje winterkára bude to co přežije i šestihodinovku :) Těším se na tu vaší Mazdu a doufám, že zase jedete první termín!
Ohledně vývoje aut s reaktorem. Je toho hodně na netu kolem Thoria a provozu z něj.
Mě po 2,5 letech zatím nikde nenechala. Mám auto v hodně podobné specifikaci a i jsem tady o něm psal. Zato 13x reklamace a stále nejsme nakonci je dobrá vizitka :D
Jen bych doplnil, že plán výroby se odvíjí dle forecastu na výrobu ICE a EV s plněním fleetových emisí a tím odvíjených poplatků za gram emisí, tzn.EV se v určité míře musejí vyrábět, viz výroba neziskové Škody Citi-go EV, jen pro splnění tabulek. Dále je preference ziskovosti, kde je větší marže tam jdeme. Takže priority jsou asi tak Marže>Emise>RealLET (dostupnost dílů)>Promised date. Ale je to jen obecný scénář, každá automobilka má svojí strategii na základě portfolia.
Bylo by hezké najít něco zvrhlého z Japonska alá Kei car, ale v rámci rozumu je nejlepší vzít něco z Italských supermini a jejich odkolků:
- Fiat 500 ( Jde bez střechy, shick, zajímavé motory)
- Ford Ka ( Levnější a hbitější alternativa na 500)
- Ypsilon (Luxusnější verze 500)
Už to začíná být má oblíbená serie o mé oblíbené značce! :) Těším se na další článek
Hmm blog o Mazdě od Bísta.. Na to se těším víc, jak na auto samotné :D
Ono by stačilo jen, kdyby předjížděný kamion na chvilku pustil plyn.Zrychlí process předjíždění, sebe zpomalí o pár sekund a auto bude zase moct rychle frčet.
B-max je super už jsem doporučil a koupil dva do blízkého okolí, ale na kočár, dvě děti a věci okolo je ten kufr, řekl bych malý. C-max je best volba s atmosferickou 1.6. A dále je zajímavá volba ta Meriva něco mezi C-maxem a B-maxem.
To bylo první co jsem v tom viděl!
Příběh!
Cokoliv co má určitou historickou, vývojovou či osobnostní vazbu na auto svět např:
- příběhy konstruktérů, f1 jezdců či jen neuvěřitelné povídky z autosveta.
- rozhovory s osobnostmi z automotive
- příběhy strojů na které se již zapomnělo nebo ovlivnili naše životy
Dále články jak o konstrukci tak hlavně testy ojetin, youngtimeru a samozřejmě aktuální produkce, jak to už umíte.
Za humny jednoduchý FoFo Mk2? Automat není dvojspojka, motor je ověřená klasika, dílů je na to tuna a tenhle je dokonce i za humny
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/focus/151612732
Game on! Teď máme v plánu se zlepšit, ale na auto nešahat :D
Zase Le Mans, budeme mít to štěstí jet proti vám v sobotu v Listopadu?
1.8 16V stále máme pro závodně/terénní aktivity a je to auto s neskutečnou výdrží a minimem nároků na servis. Za mě top a to auto pořád vypadá dobře i když je to 20 let starý model :)
Pokud suše podáš informace tak jak jsi to udělal, tak to opravdu nedává smysl glorifikovat tenhle kousek.... Ale je teba to auto zkusit. Já prostě do toho auta sednu a nic mě neštve, jede to, neotravuje to a baví mě ho řídit i se na něj dívat a pořád mám určitou tendenci neokoukanosti. Plus jakmile přesedneš jinam, tak si uvědomíš, že tam kde Mazda funguje tak ti to u jiných aut chybí jen sis to neuvědomil. Třeba způsob grafiky budíků, infotainment v zorném poli, či jednoduchost a odezva tlačítek. Chybějící výkonný motor je škoda pro sportovnější varianty, ale pro obyčejné ježdění je tohle dostatečné a předvídatelné. Mám ještě doma turbo přímovstřik v novém autě a tam je spousta věcí OK, ale chování motoru k tomu nepatří. Pro upřesnění jezdil jsem novou M3. Doma máme CX-3 a tam ta určitá aura je, ale "premiovost" nové generace Mazd tam ještě není znatelná.
Ještě bych přidal zmíňku, které jsem si nevšiml ani v komentářích a to, že fotky redakce nabírají na kvalitě více a více!
Mrzne mi koleno a ruka. V zimě to skrz ně netopí, takže mi ruce neohřeje a v létě to skrz ně chladí intenzivně a myslím, že mi za chvilku odejde koleno a zápěstí z toho prochladnutí. :)
No mám jí déle jak rok (Ne Scout) a jsem rád, že se kvalitativně za ten rok zlepšila. Bohužel jen aktualizace nestačí a auto pro rok 2020 mají jiný HW a nikdy se toho stavu funkčnosti nedočkají. Dále je verdik trefný! Jen snad ta kvality plastů na dveřích a tam kam oko hned nevidí není úplně milionová a Laura a její tygři jsou stále naprosto na nic :)
Ještě poznamenám, rozsah přeročení rychlosti je skoro zbytečný, Octavia porovnává rychloměr s GPS a nemá tam klasickou odchylku co známe z předchozí generace.
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů