načítám data...

Zlokočka

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoViola Procházková
BydlištěPraha 5
Registracepřed 5.6 rok.
Poslední aktivitapřed 4.0 min.
Příspěvků ve fóru8
Komentářů u článků350
Pozitivních komentářů u článků123
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Šéfredaktorka a spolumajitelka Autíčkáře, která se (občas marně) snaží udržovat redakci v pohybu dopředném a neklopýtavém.

Poslední blogy

Přijďte pobejt na Malvazinky, máme to tu krásný!

05. srpna 2020, 12:55 52 komentářů

Bylo nebylo, předevčírem odpoledne na mě čekalo poblíž trvalého příbytku velké překvapení. Plácek před Albertem na pražských Malvazinkách se proměnil v oázu zeleně, klidu a dobré vůle…

Praha, já a bicykl

28. srpna 2020, 13:34 19 komentářů

Z cyklistického sedla vypadá život na silnicích docela jinak. Neříkám líp nebo hůř, prostě jinak. A člověk si najednou uvědomí spoustu věcí.


Posledních 50 komentářů

Viola Procházková
dnes v 15:12
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Já jsem neměla to srdce vykuchat originální radio ani v té Pumě, a to není žádný designový skvost.

Viola Procházková
včera v 09:53
1
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

Do zrcátek samo nevidím vůbec, ale zase si dobře protáhnu záda. Všechno má svoje výhody. Problém samozřejmě nastane, když chci vyhlížet zadním okýnkem zářnou budoucnost třeba z Toyoty CHR nebo jiného auta, ze kterého je prd vidět. To pak holt musím cestu odcouvat podle zrcátek. Zatím se to ale vždycky obešlo bez pomoci kolemjdoucích.

Viola Procházková
13. ledna 2021, 13:53
3
Cadillac XT4 Turbo Diesel AWD: Dokáže sedět na dvou židlích?

Eh... to opravdu neni fér. Levante jsem navíc měla benzínové, a to je třikrát výkonnější, dvakrát rychlejší a dvakrát dražší. Jízdně to srovnávat nejde vůbec. A pokud jde o ten interiér - Maserati ti dává luxus na první dobrou, Caddy se imho nechce tvářit luxusně, chce se tvářit maximálně komfortně, kvalitně a zároveň prakticky. Není to nic, z čeho by se ti podlomila kolena, ale uživatelsky to bude fungovat o něco líp. Radiomapa, byť vypadá primitivně, se taky používá líp.

Ale fakt si neumím představit, že by se někdo rozhodoval mezi Levante a XT4. Caddy bude pro člověka, kterej nechce německej mainstream a u Volva si nevybral.

Viola Procházková
04. ledna 2021, 09:38
2
Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů

Korektní vztahy máme stále, proto moje upozornění. Tvoje reakce mě nepřekvapuje – začít couvat a odvolávat se na spolupráci, to už tu bylo mockrát. Pověz mi, co mě má motivovat ke spolupráci s člověkem, který opakovaně komentuje moji práci jako špatnou? Nic moc, no.

Pokud to chceš rozebírat dál, tak už jen v PM. Tady to nemá co dělat.
-
Komentář upraven 4. 1. 2021, 09:39:25

Viola Procházková
04. ledna 2021, 09:05
1
Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů

Poslyš Krabe, obvykle nechávám diskuse žít vlastním životem, ale zas nechci být za generála, co chmelí v zázemí, zatímco na bojišti teče krev.

Nechme stranou Toyobaru a vlastně všechna auta, někdo má rád holky, jinej vdolky. S tebou se bohužel blbě o něčem diskutuje, protože jsi hrozně nekonzistentní. Jsi schopen v jedné větě hovořit o autech s duší a výhodném povinném ručení. A mentoringem o objektivní novinařině uzavřeš komentář, který by ve slovníku mohl sloužit za vysvětlivku k pojmu “personal bias”.

Takže za prvé: na Autíčkáři se objektivní novinařina nikdy neprovozovala. Nepleťme si pojmy nezávislý a objektivní. Tady každý autor píše za sebe, vlastní názor byl vždycky kvalifikačním předpokladem pro vstup do naší “redakce”. Takže Kuba si může myslet, že je Toyobaru krám, ty to nemusíš chápat, potud OK. Jenomže ty se nezastavíš u vyslovení vlastního názoru, musíš z něj vyvodit obecnou pravdu – doba se mění, Autíčkář jde do prdele, všichni, kdo za něco stáli, už odtud odešli. Takhle to jede už roky a tebe pořád baví plevelit těmahle kydama pod každým druhým článkem.

Aby bylo jasno, mě už to nebaví, protože tady otravuješ vzduch a šíříš blbou náladu. (A ne, opravdu tomu nepomůže napsat na konec každého komentáře, že se nechceš hádat a že jsme přece kamarádi.) To máš jako když ti do kanclu chodí někdo, kdo smrdí. Nejdřív se tváříš jakoby nic, protože jsi slušně vychovanej. Nelepší se to, tak dotyčného v soukromí upozorníš, že v takových podmínkách se fakt blbě pracuje. A když nepomůže ani to, tak se s ním holt musíš rozloučit. Nenuť mě k tomu, ano? Založil sis vlastní platformu, tak si na ní hejtuj, koho chceš, a neztrácej tu čas s mainstreamem. My ti tam nepolezeme, slibuju.

Viola Procházková
04. ledna 2021, 08:29
9
Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů

Dobré ráno, najděte si prosím ve výkladovém slovníku slovo nadsázka.

Viola Procházková
31. prosince 2020, 19:27
3
Viola Procházková
23. prosince 2020, 17:07
0
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

On je ten kufr obri jako krava i tak, to nikoho trapit nemusi.

Viola Procházková
23. prosince 2020, 09:13
5
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Tobě možná divná připadá, ale fakt už budeš v menšině :)

Viola Procházková
23. prosince 2020, 07:43
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Netroufám si hodnotit vývoj evropského, natož pak globálního trhu, na to nemám dostatečný vhled. Ale koukám kolem sebe – zejména na ten svět mimo vlastní sociální bublinu. Netvrdím, že SUV jsou nejvíc, ale že je lidí chtěj. A fakt si myslím, že tu s námi už zůstanou, protože na módní vlnu to trvá už moc dlouho. Připadá mi to podobné, jako když ženské začaly nosit kalhoty – nejdřív Sodoma Gomora, pak výstřednost, dneska norma. Pořád jsou tu tradicionalisti, co budou tvrdit, že ženská má mít šaty, podpatky a dlouhý vlasy, ale ta v gatích a teniskách už není divná.

Viola Procházková
23. prosince 2020, 07:34
1
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Právěže tu perverzní krásu začneš objevovat, až když s tím jezdíš, v tom je ta záhada :). Nezjistíš to, dokud si to nevyzkoušíš. Podobně třeba funguje Supra – když se k ní blížíš, je bez pardónu šeredná, když pak od ní odcházíš, zálibně se po ní ohlídneš.

Viola Procházková
23. prosince 2020, 07:31
0
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

A za co bys utratil své čtyři miliony ty? Samozřejmě v hypotetické situaci, kdy se nemusíš zadlužit ani si utrhnout od huby jinde (nechme stranou fakt, že značná část lidí funguje přesně takhle), zkrátka na to ty prachy máš.
Je mi jasné, že v téhle cenové hladině to bude sto lidí sto chutí, protože tady už si dost často můžeš dovolit nakupovat stylem "prostě to chci" a nehledat racionální argumenty. O mně je známo, že mi BMW sedí jak prdel na hrnec, na estetiku zas tak moc nedám :) a takové to kastování je mi spíš jedno.

Viola Procházková
17. prosince 2020, 16:34
1
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Předem se omlouvám, ale v mých testech se nejspíš i nadále setkáš s litaniemi, že mi chybí točítko :). Co o tom má člověk furt psát, že jo.

Viola Procházková
17. prosince 2020, 16:33
1
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

U těch starších oplů není problém s počtem tlačítek. Je problém s jejich úplně dementním rozmístěním a ještě dementnějšími popisky. Vzpomínám si, že ze čtvrté generace Astry jsem někomu volala o pomoc, kde najít nějakou funkci, a to mé IQ – troufám si říct – minimálně průměrných hodnot dosahuje. Teď mám třeba BMW, které má tlačítek mraky, a je to boží. Protože u jejich aplikace někdo přemýšlel.

Viola Procházková
17. prosince 2020, 09:11
3
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Úplně ideální by samozřejmě bylo, kdyby mi postupně ukazovali všechny návrhy, já bych stokrát řekla "next" a po stoprvní by se mi to třeba líbilo. A pak by to vyrobili jenom pro mě, aby to bylo unikátní, a pro všechny ostatní by to vyráběli jiné, samozřejmě šederné.

Já vůbec nerozporuju, že to na průměrného pupkáče funguje. Kupodivu ani nenaznačuju, že komu se to líbí, je průměrný pupkáč. Každý má nějaké svoje kinks, že. Jakákoliv debata o estetice je subjektivní. Mně se obří grily nelíbí, ale zas nečekám, že kvůli tomuhle článku přijdou designéři v BMW nebo Bentley o prémie a dostanou za úkol okamžitě všechno přepracovat.

Viola Procházková
17. prosince 2020, 09:03
2
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Mřížka chladiče se týká těch ostatních aut. Tato mají gril – od slova grilovat :).

Viola Procházková
17. prosince 2020, 09:00
2
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Dělám z toho kovbojku, protože když tam ta funkce je, tak má být funkční. Tím, že tam funkce je, výrobce přiznává, že tam má smysl. To už bych spíš pochopila, kdyby tam ovládání hlasitosti nedali vůbec a nechali ho jenom na volantu. Není to potřeba, vybavené.
Jenomže se na světě kupodivu najdou lidi, co jezdí se spolujezdcem, a dokonce i takoví, co spolujezdci nezakazují sahat na volume. Tam se pak funkční kolečko hodí.

Viola Procházková
16. prosince 2020, 13:58
0
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Ovládání hlasitosti na volantu už je dneska snad v každém autě. To nic neměni na tom, že u radiomapy má bejt točítko a bastafidli!

Viola Procházková
13. prosince 2020, 17:17
2
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Hele ne. Pokud zatarasí silnici půl kilometru před semaforem, tak to prostě plynulosti nepřispívá. Je to otázka míry a já mluvím o takové, co už je fakt extrémní.
S rozjížděním ovšem souhlas. Začít hledat kvedlačku, když se auto před už rozjelo, je na zabití.

Viola Procházková
08. prosince 2020, 16:13
1
Opel Insignia 2.0 CDTI: Svět se mění, Omega zůstává

Tak jasně, to je ryze osobní. A není to frankofobie, jen mi na těch jejich autech většinou něco vadí – obvykle infotainment a ergonomie.
Miliardy PSA neříkají o autech vůbec nic, říkají něco o nefungujícím obchodním modelu a určitě i o spoustě dalších věcí, o kterých nemám tušení. Last but not least – každé omezení diverzity je podle mě ke škodě.

Viola Procházková
26. listopadu 2020, 08:43
0
Honda Jazz Crosstar e:HEV: Používejte pouze v souladu se zamýšleným účelem použití

S tím souhlasím. Navíc si tam člověk dost často místo D hodí B, protože je to hned vedle (a ne do strany).

Viola Procházková
26. listopadu 2020, 08:42
0
Honda Jazz Crosstar e:HEV: Používejte pouze v souladu se zamýšleným účelem použití

Po dálnici se s tím dá jet legální rychlostí celkem v pohodě. Důležitý ale je , aby ta rychost byla stabilní. Jakmile chceš předjet, uhnout, cokoliv, a přidáš, začne motor vyvádět. Ani vyšší rychlost nemusí být problém, ale potřebuješ se na ni dostat pomalu a pak ji konstantně držet. Auto je sice hlučnější, ale nezblázníš se z toho. Typicky nepříjemnej okamžik byl přibočování na dálnici, zvlášť když je krátkej připojovací pruh.

Viola Procházková
26. listopadu 2020, 08:39
0
Honda Jazz Crosstar e:HEV: Používejte pouze v souladu se zamýšleným účelem použití

Baterie 0,8 kWh, Li-Ion, umístěná částečně pod zadní řadou sedaček, částečně pod kufrem, to je asi všechno, co o ní vím :)

Viola Procházková
23. listopadu 2020, 15:16
0
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

Myslím, že multilink mají motory 1,5 TSI 150 koní, 2,0 TSI a 2,0 TDI 150 koní. IMHO jsou to ty verze, co mohou mít 4x4.

Viola Procházková
22. listopadu 2020, 08:24
1
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

U naftaku mi start-stop vetsinou vadi. Nejsem ten typ, co by ho musel vypinat ze zasady v kazdym aute hned po nastartovani, ale zrovna tady mi lezl na nervy.

Viola Procházková
21. listopadu 2020, 17:39
0
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

Blikačky jsou opravdu to červené, takže za těmi se do menu nemusí. Za vnitřní cirkulací bohužel ano.

Viola Procházková
21. listopadu 2020, 13:24
32
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

Nemyslím si. V tomhle případě s sebou pookrok nese jednoznačně větší nároky na pozornost řidiče a tím pádem větší míru rizika. Až bude ten displej nějakou magií fungovat bez koukání a bez trefování jako obyčejné točítko, pak to bude pokrok. Tohle je pouze cost-cutting vydávaný za modernu.

Viola Procházková
21. listopadu 2020, 12:58
1
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

Ratan: Tento slib ti připomenu, až začne sezóna trackdayů a kafe&kár :). Do té doby se shodneme, že se neshodneme. Možná je to jen odlišným vnímáním průměrnosti. Já ji neberu jako něco podřadného.

Viola Procházková
21. listopadu 2020, 09:52
0
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Vraťte mi německý pragmatismus!

Ad průměrnost - to asi záleží, jakou škálu bereš v potaz. Když vezmu všechna nová auta od Loganu po dejme tomu RollsRoyce, je Golf skutečně zcela průměrný.
Pokud jsem jenom špatně pochopila sarkasmus, tak se omlouvám :)

Viola Procházková
11. listopadu 2020, 16:34
8
Toyota Land Cruiser 200 5,7 V8: Nejsem cvok. Prostě jen vím, co chci

Však jo - po focení v lomu jsem pokračovala bosky, protože na ty chlupatý koberečky se s takovým kekelem na podrážkách prostě nedalo stoupnout :). A protože jsem neměla igelitku, musela jsem boty zabalit do mikiny – takže bylo všecko od hnoje, jenom auto čisťoučké .

Viola Procházková
06. listopadu 2020, 08:50
1
BMW 118d: Dejte pokoj s ideologií a nechte mě dělat moji práci

Stanley: Asi nejsme ve při v té štíhlé sportovní eleganci, ale mně prostě připadá disproporční. Nová jednička je sice knedlík, možná i obyčejnej knedlík, ale proporce má víc v rovnováze. Ale já tomu nerozumím, já nenavrhuju ani stolní svítidla :)

Viola Procházková
04. listopadu 2020, 12:19
0
BMW 118d: Dejte pokoj s ideologií a nechte mě dělat moji práci

Inšalláh jsem chtěla použít přesně tak, jak myslíš: "děj se vůle boží". V lehce přeneseném (ale používaném) významu prostě "a nazdar" :)

Viola Procházková
04. listopadu 2020, 10:28
6
BMW 118d: Dejte pokoj s ideologií a nechte mě dělat moji práci

Tak to ani smykem. Funkčností, kvalitou, jízdním projevem, prostě ničím.

Viola Procházková
30. října 2020, 20:28
4
Nová Toyota Hilux Invincible ukazuje, že „pickup is the new SUV"

Uplne stejne to bylo s esuveckama, a koukni, jak to dopadlo :)

Viola Procházková
30. října 2020, 14:57
0
Nová Toyota Hilux Invincible ukazuje, že „pickup is the new SUV"

Vitaminy budou až při redakčním testu, toto jsou pressové fotky. Zadní sedačky jsou úplně v pohodě, ale to byly v případě double cabu už dřív.

Viola Procházková
30. října 2020, 14:43
1
Viola Procházková
20. října 2020, 16:32
0
Volkswagen T-Roc Cabrio 1.5 TSI: Netvařte se tak vážně, vždyť nejde o život

Ach jo, já jsem pako. Opraveno a omlouvám se, samozřejmě jde o benzín.

Viola Procházková
20. října 2020, 11:38
1
Volkswagen T-Roc Cabrio 1.5 TSI: Netvařte se tak vážně, vždyť nejde o život

No jo, já to chápu. Ale když chtějí, aby se to aspoň trochu prodávalo, musí to být něco trendy. A trendy jsou dneska crossovery, co naděláme.

Viola Procházková
20. října 2020, 11:36
1
Volkswagen T-Roc Cabrio 1.5 TSI: Netvařte se tak vážně, vždyť nejde o život

Jejda, chybička se vloudila. Aspoň vidím, jak máme pozorné čtenáře :).

A ano, kromě DSG je v nabídce i šestistupňová kvedlačka.

Viola Procházková
20. října 2020, 10:45
1
Trackday se ruší, co bude dál?

Mockrát děkujeme. Vždyť my vás taky máme rádi, i když nám občas pěkně zatápíte :)

Viola Procházková
19. října 2020, 09:10
0
Trackday se ruší, co bude dál?

Ano, člověk musí vidět ta pozitiva :)

Viola Procházková
02. října 2020, 18:00
0
Prospívá auto duševnímu zdraví? Mému rozhodně ano!

To audio podepisuju. Mizerný zvuk dokáže jízdu úplně zabít.

Viola Procházková
02. října 2020, 17:59
0
Prospívá auto duševnímu zdraví? Mému rozhodně ano!

No... je fakt, že D1 je snad jediná výjimka, která by hovořila pro cestu vlakem :)

Viola Procházková
01. října 2020, 15:01
0
Jeep Wrangler Rubicon: Jediný originál

Zas nemůžu vyžrat všechno.

Viola Procházková
17. září 2020, 19:52
0
Geländewagen z devadesátek a hledání nadčasovosti

Teda pánové, teď jste mě tak dojali, že jsem z toho skoro nesvá. Díky za uznání, fakt mi udělalo radost.

Viola Procházková
17. září 2020, 19:50
0
Geländewagen z devadesátek a hledání nadčasovosti

To je super. Kéž by byli všichni zaměstnavatelé takhle benevolentní a všichni zaměstnanci takhle nápadití.

Viola Procházková
14. září 2020, 15:14
1
Jak mě Mercedes-Benz G 350d nepřipravil o iluze

Už o něm píšu :). I naživo vypadá naprosto parádně.

Viola Procházková
09. září 2020, 17:05
2
5 nejšerednějších supersportů planety

Takovych kompilaci je po internetu tuna, tezke byt originalni :(. Obcas ale musime ty testy trochu odlehcit.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Fabia 1,4 16v GT LPG první majitel 2001
Škoda Fabia 1,4 16v GT LPG první majitel

2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem

Lincoln Continental Continental Towncar Limousine 1978
Lincoln Continental Continental Towncar Limousine

1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Voyager Grand Voyager 2000
Chrysler Voyager Grand Voyager

2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem

Jeep XJ001  1986
Jeep XJ001

1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem

Ford Mustang  Fastback 1965 BULLITT 1965
Ford Mustang Fastback 1965 BULLITT

1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem