
Zlokočka
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Viola Procházková |
Bydliště | Praha 5 |
Registrace | před 8.5 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 hod. |
Příspěvků ve fóru | 9 |
Komentářů u článků | 520 |
Pozitivních komentářů u článků | 221 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Šéfredaktorka a spolumajitelka Autíčkáře, která se (občas marně) snaží udržovat redakci v pohybu dopředném a neklopýtavém. |
Poslední blogy
Přijďte pobejt na Malvazinky, máme to tu krásný!
Bylo nebylo, předevčírem odpoledne na mě čekalo poblíž trvalého příbytku velké překvapení. Plácek před Albertem na pražských Malvazinkách se proměnil v oázu zeleně, klidu a dobré vůle…
Praha, já a bicykl
Z cyklistického sedla vypadá život na silnicích docela jinak. Neříkám líp nebo hůř, prostě jinak. A člověk si najednou uvědomí spoustu věcí.
Posledních 50 komentářů

Moctezuma: Zrovna já třeba adaptivní tempomat používám a docela ráda :). Ale ono se to dá - svoji funkci splní, jen prostě není tak smooth jako u některých jiných aut.

Říkají tomu FireFly.
Myslím, že je to ten samý, co dávají do základního Tonale.
-
Komentář upraven 18. 10. 2023, 14:31:04

Já ti to osvětlím. Lego je super lapač na děti, které pod záminkou, že budou stavět stavebnici (to je přece hodnotná aktivita!) lákají z rodičů nové a nové krabice s líbivým vizuálem, aby hotové výrobky následně lapaly prach na poličce, případně jinde, a už na ně nikdy nikdo nesáhl.
Pak se zjistilo, že to funguje i na dospělé :).

Již byli odesláni na Sibiř na převýchovu.
EDIT: Do Hirošimy samozřejmě, jsem to ale husa.
-
Komentář upraven 18. 8. 2023, 13:35:31
-
Komentář upraven 18. 8. 2023, 13:38:46

Benzin mi nedošel ani jednou, nechcíp altík ani nic jinýho, tak ještě budeš muset zapracovat :D

Jo, z boku to vypadá jako děsnej lowrider :))

Díky, opraveno :). Oni v tom mají koukám guláš úplně všude...

Nesmíš bejt línej a holt ty piva vyskládat pod sedadlo - to se jich tam vejde i víc!

Já to naprosto chápu. Mně to auto úplně učarovalo, ale taky na něj nemám a dost možná mít nikdy nebudu. Takže sice říkám, že nechápu, proč nejezdí všichni Alpinou, ale je to nejmíň milion a půl za zcela jednoúčelový auto.
Mimochodem, celkový prodej 3,5k není špatný, ovšem v ČR se prodalo za loňský rok 8, slovy osm kusů. A letos zatím tři.

Omlouvam se vsem, kteri maji ujimani z Toyobaru - byl to zert. (Zajimave, ze se neozval zadny skodovkar…)

Já jsem jednoznačně boomer, a nevadí mi to :).
Výrazy, které běžně používám, budu s dovolením používat i tady a nebudu pro ně za každou cenu hledat nějaké nosočistopleny. Díky za pochopení.

To prece neni test, bylo to ctvrthodinove svezeni.

Pisu o autech. Jestli jsou z Ceska, Japonska nebo Etiopie, je mi vicemene fuk. Nejsem politicky komentator ani nerikam lidem, co si maji koupit.
Pokud se neumis smazat, napis do redakcniho mailu a zaridime to.


Ona se ta kategorie v originale jmenuje “performance cars”, jen do cestiny se to preklada takhle blbe.

Jasně že jo, dokonce mě na to kolega upozorňoval a já to opravila, kruci. To je ten internet vzduchem - trochu fouká a už to padá.

Osobně si na tenhle typ inovací nepotrpím. Myšlenka je fajn, ale praxe taková, že mě na akci museli z auta dvakrát vytahovat :D

Pozorný pán - myslí na její zdraví a fyzickou kondici!

Myslím, že si nikdo nestěžoval na tvar, ale spíš na to, že plast, ze kterého je to vyrobené, připomíná příbor ze stánku na autobusovém nádraží.

Proteinový dezerty jedině v Lidlu - super kvalita za super cenu!
Kdybych byla elektro geek a měla doma nabíječku (což nemám a považuju to za hlavní důvod, proč si nic elektrického nekoupím), spíš bych šla do EV6 GT, protože se mi prostě líbí víc. Ale zcela upřímně, mě ten Mustang bavil. Navíc mě neuráží design, neuráží mě elektro, nesere mě dokonce ani to "znesvěcení" jména. Tohle jsem si vnitřně vyřešila u Pumy a od té doby je mi to buřt.


Když mám přes dva miliony na auto, pořád je rozdíl, jestli je to na auto, které potřebuju, nebo chci. Radit někomu, jaké auto pro radost si má za své peníze pořídit, je bez znalosti konkrétního člověka úplně mimo mísu (a možná i se znalostí). 95 % nákupů aut ostatních lidí mi nedává smysl, lidí, co nechápou moje nákupy, by bylo podobně. Takže na tvou otázku opět nemám odpověď, snad jen že už začíná být kapku ohraná.
Můj úkol není poradit lidem, jak mají rozumně utratit peníze. Spíš přinést nějaké dojmy, ze kterých čtenář pozná, jestli se mu to bude, či nebude líbit. Tobě asi nebude, a to je naprosto v pořádku. Já bych si třeba koupila Alpinu GT, ale jenom růžovou!
Na závěr potravinová analogie: Zbožňuju krůtí prsní filet z Alberta. Jo, je drahej jak kretén a z hlediska kvality srovnatelnej s o třetinu levnějšími produkty. Kupovat ho nedává smysl výživový ani finanční. Ale mně prostě chutná nejvíc, co se dá dělat.

Eh... omlouvám se, opraveno.

Ano, koženka je škaredé slovo, dneska se tomu říká ekokůže nebo veganská kůže, jen mi to nějak nešlo přes klávesnici :). Pravda je ovšem taková, že kdo na to není vysloveně ujetej, tak by tu koženku od pravé kůže asi nepoznal.

Ano, podle všeho je to pravda. Informace jsou trochu zmatečné, ale zjišťujeme další a brzy snad budeme vědět víc.

Chalupář v kombíků je prostě fousatá novinářská replika. Samozřejmě nemyslím nikoho z vás osobně, to bych si nedovolila :)

Beran: Hlavně bod 4 si myslím zaslouží zdůraznit :)

Tlačítko v interiéru tam je, ale když se sunu s nákupem k autu, nepolezu dovnitř, abych si otevřela kufr. Mně se to prostě líbilo a basta! Asi nejsem estét :)

To madlo kufru je náhodou boží, protože nemusím jako obvykle šátrat v sajrajtu kolem spz. Do testu jsem to zapomněla napsat :)

Ano, ani mně neuniklo, že Dacia již má elektromobil v podobě Springa. Před časem nám prošel redakcí. Takže jsem měla spíš napsat "neobsahují žádné další kroky". Pardóón :)

Beast: zejo! Na druhou stranu - kdyz muzu udelat osvetu, taky to zahreje u srdicka :D


Máš o tom bližší info? Protože podle některých kolegů bude startovat na milionu.

Dorovnávání cen spalováků bylo spíš takové rýpnutí do dnešního stavu cen na trhu aut obecně. Se mzdou 34 hrubýho si člověk pravděpodobně nepůjde koupit žádné nové auto, tak to prostě je. Když tedy mluvím o "normálním" člověku, mluvím o normálním člověku, který si čas od času kupuje nové auto, jak bylo koneckonců řečeno na začátku článku. Chápu, že pro jiného něco takového normální být nemusí.
Když člověk flexí, vykonává činnost honění vody neboli machrování.


Ransom: což o to, za sebe si sedneš. Ale jestli se pak rozjedeš, to nevim nevim... :D

Vavris: A nejsou rady jako rady. Osobně si myslím, že pro někoho, kdo žádný okruh nikdy nenavštívil (ale rád by), jsou dojmy nováčka, který už se odhodlal, v lecčem přínosnější než zkušenosti protřelých. Protože takhle člověk získá pocit, že okruh není zábava jen pro borce v otuněných kárách, ale i pro něj. Nebo napsal Lukáš něco, s čím nesouhlasíš?



Proto jsem se větu snažila formulovat tak, aby bylo jasné, že jde o marketingový výrok výrobce, nikoli můj soukromý názor. Sarkasmus zřejmě nebyl dostatečně akcentován :)

Škoda že to nemáme jisté. Na takové atrakci bychom významně nahonili návštěvnost :)

Byla jsem v RO lately letos. Mé zkušenosti asi budou trochu zkreslené tím, že jsem se pohybovala nejen mimo hlavní tahy, ale v zapadlých končinách, kde se jezdilo spíš na těch žebřiňácích než v současných autech. Každopádně přiznávám, že jsem v článku použila jistou míru nadsázky a těch mercedesů budou možná i vyšší desítky.

James: to je blbý. Zažila jsem bohužel případy, na které nefungovalo vůbec nic, měli jsme kocoura, co se poblil, poscal a někdy i posral jen cestou k veterináři, což byla slabá čtvrthodinka. A dávno tomu jest, co jsem měla vlčáka, který začal slintat, když jsme auto jenom otevřeli - dělalo se mu blbě už z té představy. Pak je asi fakt lepší odjezdit jen to nejnutnější a na zbytek se vybodnout.


Jaký si to uděláš... Na cestě z tohohle článku jsme jednou nocovali na parkovišti u stroje F60, kde nebyla ani noha - z jedné strany jezero, z druhé F60, romantika jak cyp. Podruhé v kempu, kde bylo kromě nás jedno auto. Stačilo nezůstat na prvním místě, které jsme našli.

Můj názor je spíš bezcenný, protože na to prostě nemám ani vzdáleně. A pouštět se do spekulací, co by bylo kdyby, fakt nemá smysl. Ta cena je šílená, na druhou stranu v rámci konkurence (které moc není) tak nějak očekávaná. Už jsem viděla lidi utrácet za mnohem větší koniny, ale ano, zrovna u nás se toho prodají jednotky. Český trh pro ně určitě moc zajímavý nebude.

Však kritizuj, s tím problém nemám. Koneckonců, v mnoha ohledech nejsme ve při, i když v článku jsem to nechtěla rozmazávat, takže to zaznělo jen okrajově.
V rámci mého PMS mě ale přeci jen maličko triggeruje, že se ta kritika nemůže obejít bez nenápadných větiček typu "Dneska sem sakra dospělej člověk umím se bavit sám. Vymyslet si trip sám." Snad si moc nefandím, když řeknu, že jsem taky dospělej člověk a umím se bavit i vymyslet si vlastní program. Jen jsem se tentokrát z mnoha různých důvodů rozhodla, že to neudělám. Konec slovíčkářského okénka.

Už na to mam věk a hrnce nepotřebuju. Mám ty prachy žrát?

Bohužel o těch dementech je vždycky nejvíc slyšet, tohle je všude stejné. Osobně jsem žádné nepřístojnosti cestou nepotkala, neviděla jsem, že by po sobě někdo nechal svinčík, nic. Ano, třeba situace na startu, to je moje definice pekla. Ale pak už se lidi rozptýlí, kdo chce zůstat ve skupině, může, a kdo nechce, nemusí.
Mně se hrozně líbí právě to, že jedu a a vlastně nevím kam. Dostanu se na místa, která bych sama nikdy neobjevila. Naprosto chápu, že někdo si tohle chce rozhodovat sám. Já naopak nesmírně ocením, že za celý týden nemusím udělat ani jedno manažerské rozhodnutí a plánuju nejdál to, co bude za dvě hodiny :)
Poslední komentáře
- Habakukk, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Nikdo, proto přispěchali se spalovací verzí. - Romus, Jeep Avenger: Stylovka se slavným rodokmenem
Jako fakt by mě zajímalo kdo si toto "auto roku"... - Jaromír Soukup, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Žehlička je asi přece jen lepší. Neměl jsem sice bohužel... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Rekl bych, ze je pod krytkou na loketce obycejny sroub. Na sedacce... - S.h.I.t., Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Melo by jit 2-3-2 udelat, ale musi byt sedacky bez loketek (v nabidce... - Hansoff, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
V prezentaci na oficiálních stránkách ta možnost vidět... - Wakantanka, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
A kam by si ju dal? Ja aspoň z fotiek a popisu tomu rozumiem... - afro-r1, Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI: V lecčem...
Podle fotek bych rekl, ze s jednou prikoupenou sedackou je z toho... - Pólin, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Tak to je bizar. Prvnich par hodin u clanku nebyla tabulka s technickymi... - rock, Ford Puma ST Ecoboost Hybrid: Velká...
Puma je sice crossover, ale ze všech sil předstírá, že nahrazuje... - Lokysek, 5 dobrých důvodů, proč si koupit...
S odstupem let je docela zajímavé vidět pokrok. Technologie... - Frankie, u blogu Bahrajn, svět kousek od nás,...
Asi jo, netuším. Naštěstí ve všech povozech od Uber, které... - Fižid, Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
Docela by mě zajímalo srovnání s žehličkou co tu nedávno... - RRRampapapa, u blogu Bahrajn, svět kousek od nás,...
Nějak mi to hlava nebere, ale to jsou v těch teplotách schopni... - Larin, Ptejte se: Existují ještě levné...
Možná ještě Megane s 1.3 TCE 140 https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/megane/198770626
Poslední inzeráty
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1960 rok výroby
300 koní výkon
6 500 ccm objem
1953 rok výroby
190 koní výkon
4 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Kia EV9: Představení a první jízdní dojmy
27 komentářů