
Zlokočka
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Viola Procházková |
Bydliště | Praha 5 |
Registrace | před 5.6 rok. |
Poslední aktivita | před 4.0 min. |
Příspěvků ve fóru | 8 |
Komentářů u článků | 350 |
Pozitivních komentářů u článků | 123 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Šéfredaktorka a spolumajitelka Autíčkáře, která se (občas marně) snaží udržovat redakci v pohybu dopředném a neklopýtavém. |
Poslední blogy
Přijďte pobejt na Malvazinky, máme to tu krásný!
Bylo nebylo, předevčírem odpoledne na mě čekalo poblíž trvalého příbytku velké překvapení. Plácek před Albertem na pražských Malvazinkách se proměnil v oázu zeleně, klidu a dobré vůle…
Praha, já a bicykl
Z cyklistického sedla vypadá život na silnicích docela jinak. Neříkám líp nebo hůř, prostě jinak. A člověk si najednou uvědomí spoustu věcí.
Posledních 50 komentářů

Já jsem neměla to srdce vykuchat originální radio ani v té Pumě, a to není žádný designový skvost.

Do zrcátek samo nevidím vůbec, ale zase si dobře protáhnu záda. Všechno má svoje výhody. Problém samozřejmě nastane, když chci vyhlížet zadním okýnkem zářnou budoucnost třeba z Toyoty CHR nebo jiného auta, ze kterého je prd vidět. To pak holt musím cestu odcouvat podle zrcátek. Zatím se to ale vždycky obešlo bez pomoci kolemjdoucích.

Eh... to opravdu neni fér. Levante jsem navíc měla benzínové, a to je třikrát výkonnější, dvakrát rychlejší a dvakrát dražší. Jízdně to srovnávat nejde vůbec. A pokud jde o ten interiér - Maserati ti dává luxus na první dobrou, Caddy se imho nechce tvářit luxusně, chce se tvářit maximálně komfortně, kvalitně a zároveň prakticky. Není to nic, z čeho by se ti podlomila kolena, ale uživatelsky to bude fungovat o něco líp. Radiomapa, byť vypadá primitivně, se taky používá líp.
Ale fakt si neumím představit, že by se někdo rozhodoval mezi Levante a XT4. Caddy bude pro člověka, kterej nechce německej mainstream a u Volva si nevybral.

Korektní vztahy máme stále, proto moje upozornění. Tvoje reakce mě nepřekvapuje – začít couvat a odvolávat se na spolupráci, to už tu bylo mockrát. Pověz mi, co mě má motivovat ke spolupráci s člověkem, který opakovaně komentuje moji práci jako špatnou? Nic moc, no.
Pokud to chceš rozebírat dál, tak už jen v PM. Tady to nemá co dělat.
-
Komentář upraven 4. 1. 2021, 09:39:25

Poslyš Krabe, obvykle nechávám diskuse žít vlastním životem, ale zas nechci být za generála, co chmelí v zázemí, zatímco na bojišti teče krev.
Nechme stranou Toyobaru a vlastně všechna auta, někdo má rád holky, jinej vdolky. S tebou se bohužel blbě o něčem diskutuje, protože jsi hrozně nekonzistentní. Jsi schopen v jedné větě hovořit o autech s duší a výhodném povinném ručení. A mentoringem o objektivní novinařině uzavřeš komentář, který by ve slovníku mohl sloužit za vysvětlivku k pojmu “personal bias”.
Takže za prvé: na Autíčkáři se objektivní novinařina nikdy neprovozovala. Nepleťme si pojmy nezávislý a objektivní. Tady každý autor píše za sebe, vlastní názor byl vždycky kvalifikačním předpokladem pro vstup do naší “redakce”. Takže Kuba si může myslet, že je Toyobaru krám, ty to nemusíš chápat, potud OK. Jenomže ty se nezastavíš u vyslovení vlastního názoru, musíš z něj vyvodit obecnou pravdu – doba se mění, Autíčkář jde do prdele, všichni, kdo za něco stáli, už odtud odešli. Takhle to jede už roky a tebe pořád baví plevelit těmahle kydama pod každým druhým článkem.
Aby bylo jasno, mě už to nebaví, protože tady otravuješ vzduch a šíříš blbou náladu. (A ne, opravdu tomu nepomůže napsat na konec každého komentáře, že se nechceš hádat a že jsme přece kamarádi.) To máš jako když ti do kanclu chodí někdo, kdo smrdí. Nejdřív se tváříš jakoby nic, protože jsi slušně vychovanej. Nelepší se to, tak dotyčného v soukromí upozorníš, že v takových podmínkách se fakt blbě pracuje. A když nepomůže ani to, tak se s ním holt musíš rozloučit. Nenuť mě k tomu, ano? Založil sis vlastní platformu, tak si na ní hejtuj, koho chceš, a neztrácej tu čas s mainstreamem. My ti tam nepolezeme, slibuju.

Dobré ráno, najděte si prosím ve výkladovém slovníku slovo nadsázka.


On je ten kufr obri jako krava i tak, to nikoho trapit nemusi.


Netroufám si hodnotit vývoj evropského, natož pak globálního trhu, na to nemám dostatečný vhled. Ale koukám kolem sebe – zejména na ten svět mimo vlastní sociální bublinu. Netvrdím, že SUV jsou nejvíc, ale že je lidí chtěj. A fakt si myslím, že tu s námi už zůstanou, protože na módní vlnu to trvá už moc dlouho. Připadá mi to podobné, jako když ženské začaly nosit kalhoty – nejdřív Sodoma Gomora, pak výstřednost, dneska norma. Pořád jsou tu tradicionalisti, co budou tvrdit, že ženská má mít šaty, podpatky a dlouhý vlasy, ale ta v gatích a teniskách už není divná.

Právěže tu perverzní krásu začneš objevovat, až když s tím jezdíš, v tom je ta záhada :). Nezjistíš to, dokud si to nevyzkoušíš. Podobně třeba funguje Supra – když se k ní blížíš, je bez pardónu šeredná, když pak od ní odcházíš, zálibně se po ní ohlídneš.

A za co bys utratil své čtyři miliony ty? Samozřejmě v hypotetické situaci, kdy se nemusíš zadlužit ani si utrhnout od huby jinde (nechme stranou fakt, že značná část lidí funguje přesně takhle), zkrátka na to ty prachy máš.
Je mi jasné, že v téhle cenové hladině to bude sto lidí sto chutí, protože tady už si dost často můžeš dovolit nakupovat stylem "prostě to chci" a nehledat racionální argumenty. O mně je známo, že mi BMW sedí jak prdel na hrnec, na estetiku zas tak moc nedám :) a takové to kastování je mi spíš jedno.

Předem se omlouvám, ale v mých testech se nejspíš i nadále setkáš s litaniemi, že mi chybí točítko :). Co o tom má člověk furt psát, že jo.

U těch starších oplů není problém s počtem tlačítek. Je problém s jejich úplně dementním rozmístěním a ještě dementnějšími popisky. Vzpomínám si, že ze čtvrté generace Astry jsem někomu volala o pomoc, kde najít nějakou funkci, a to mé IQ – troufám si říct – minimálně průměrných hodnot dosahuje. Teď mám třeba BMW, které má tlačítek mraky, a je to boží. Protože u jejich aplikace někdo přemýšlel.

Úplně ideální by samozřejmě bylo, kdyby mi postupně ukazovali všechny návrhy, já bych stokrát řekla "next" a po stoprvní by se mi to třeba líbilo. A pak by to vyrobili jenom pro mě, aby to bylo unikátní, a pro všechny ostatní by to vyráběli jiné, samozřejmě šederné.
Já vůbec nerozporuju, že to na průměrného pupkáče funguje. Kupodivu ani nenaznačuju, že komu se to líbí, je průměrný pupkáč. Každý má nějaké svoje kinks, že. Jakákoliv debata o estetice je subjektivní. Mně se obří grily nelíbí, ale zas nečekám, že kvůli tomuhle článku přijdou designéři v BMW nebo Bentley o prémie a dostanou za úkol okamžitě všechno přepracovat.

Mřížka chladiče se týká těch ostatních aut. Tato mají gril – od slova grilovat :).

Dělám z toho kovbojku, protože když tam ta funkce je, tak má být funkční. Tím, že tam funkce je, výrobce přiznává, že tam má smysl. To už bych spíš pochopila, kdyby tam ovládání hlasitosti nedali vůbec a nechali ho jenom na volantu. Není to potřeba, vybavené.
Jenomže se na světě kupodivu najdou lidi, co jezdí se spolujezdcem, a dokonce i takoví, co spolujezdci nezakazují sahat na volume. Tam se pak funkční kolečko hodí.

Ovládání hlasitosti na volantu už je dneska snad v každém autě. To nic neměni na tom, že u radiomapy má bejt točítko a bastafidli!

Hele ne. Pokud zatarasí silnici půl kilometru před semaforem, tak to prostě plynulosti nepřispívá. Je to otázka míry a já mluvím o takové, co už je fakt extrémní.
S rozjížděním ovšem souhlas. Začít hledat kvedlačku, když se auto před už rozjelo, je na zabití.


Tak jasně, to je ryze osobní. A není to frankofobie, jen mi na těch jejich autech většinou něco vadí – obvykle infotainment a ergonomie.
Miliardy PSA neříkají o autech vůbec nic, říkají něco o nefungujícím obchodním modelu a určitě i o spoustě dalších věcí, o kterých nemám tušení. Last but not least – každé omezení diverzity je podle mě ke škodě.

S tím souhlasím. Navíc si tam člověk dost často místo D hodí B, protože je to hned vedle (a ne do strany).

Po dálnici se s tím dá jet legální rychlostí celkem v pohodě. Důležitý ale je , aby ta rychost byla stabilní. Jakmile chceš předjet, uhnout, cokoliv, a přidáš, začne motor vyvádět. Ani vyšší rychlost nemusí být problém, ale potřebuješ se na ni dostat pomalu a pak ji konstantně držet. Auto je sice hlučnější, ale nezblázníš se z toho. Typicky nepříjemnej okamžik byl přibočování na dálnici, zvlášť když je krátkej připojovací pruh.

Baterie 0,8 kWh, Li-Ion, umístěná částečně pod zadní řadou sedaček, částečně pod kufrem, to je asi všechno, co o ní vím :)

Myslím, že multilink mají motory 1,5 TSI 150 koní, 2,0 TSI a 2,0 TDI 150 koní. IMHO jsou to ty verze, co mohou mít 4x4.

U naftaku mi start-stop vetsinou vadi. Nejsem ten typ, co by ho musel vypinat ze zasady v kazdym aute hned po nastartovani, ale zrovna tady mi lezl na nervy.

Blikačky jsou opravdu to červené, takže za těmi se do menu nemusí. Za vnitřní cirkulací bohužel ano.

Nemyslím si. V tomhle případě s sebou pookrok nese jednoznačně větší nároky na pozornost řidiče a tím pádem větší míru rizika. Až bude ten displej nějakou magií fungovat bez koukání a bez trefování jako obyčejné točítko, pak to bude pokrok. Tohle je pouze cost-cutting vydávaný za modernu.

Ratan: Tento slib ti připomenu, až začne sezóna trackdayů a kafe&kár :). Do té doby se shodneme, že se neshodneme. Možná je to jen odlišným vnímáním průměrnosti. Já ji neberu jako něco podřadného.

Ad průměrnost - to asi záleží, jakou škálu bereš v potaz. Když vezmu všechna nová auta od Loganu po dejme tomu RollsRoyce, je Golf skutečně zcela průměrný.
Pokud jsem jenom špatně pochopila sarkasmus, tak se omlouvám :)

Však jo - po focení v lomu jsem pokračovala bosky, protože na ty chlupatý koberečky se s takovým kekelem na podrážkách prostě nedalo stoupnout :). A protože jsem neměla igelitku, musela jsem boty zabalit do mikiny – takže bylo všecko od hnoje, jenom auto čisťoučké .

Stanley: Asi nejsme ve při v té štíhlé sportovní eleganci, ale mně prostě připadá disproporční. Nová jednička je sice knedlík, možná i obyčejnej knedlík, ale proporce má víc v rovnováze. Ale já tomu nerozumím, já nenavrhuju ani stolní svítidla :)

Inšalláh jsem chtěla použít přesně tak, jak myslíš: "děj se vůle boží". V lehce přeneseném (ale používaném) významu prostě "a nazdar" :)

Tak to ani smykem. Funkčností, kvalitou, jízdním projevem, prostě ničím.

Uplne stejne to bylo s esuveckama, a koukni, jak to dopadlo :)

Vitaminy budou až při redakčním testu, toto jsou pressové fotky. Zadní sedačky jsou úplně v pohodě, ale to byly v případě double cabu už dřív.

Tento příspěvek vyvolává spoustu otázek :)

Ach jo, já jsem pako. Opraveno a omlouvám se, samozřejmě jde o benzín.

No jo, já to chápu. Ale když chtějí, aby se to aspoň trochu prodávalo, musí to být něco trendy. A trendy jsou dneska crossovery, co naděláme.

Jejda, chybička se vloudila. Aspoň vidím, jak máme pozorné čtenáře :).
A ano, kromě DSG je v nabídce i šestistupňová kvedlačka.

Mockrát děkujeme. Vždyť my vás taky máme rádi, i když nám občas pěkně zatápíte :)


Tento konkrétní omezen nebyl.

To audio podepisuju. Mizerný zvuk dokáže jízdu úplně zabít.

No... je fakt, že D1 je snad jediná výjimka, která by hovořila pro cestu vlakem :)


Teda pánové, teď jste mě tak dojali, že jsem z toho skoro nesvá. Díky za uznání, fakt mi udělalo radost.

To je super. Kéž by byli všichni zaměstnavatelé takhle benevolentní a všichni zaměstnanci takhle nápadití.


Takovych kompilaci je po internetu tuna, tezke byt originalni :(. Obcas ale musime ty testy trochu odlehcit.
Poslední komentáře
- Viola Procházková, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Já jsem neměla to srdce vykuchat originální radio ani v té Pumě,... - MaverickCZE, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Jako jo, nájezd bude šílenej, ale současně ne o mnoho větší... - Chochin, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Dubioza kolektiv :-) parada! od nich je super aj No escape from... - Zdeny60, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Ale kuwa nebude. Jsou tojen kydy. Legacy 2,0R 121kW mi žral... - HeavySmoker, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Keby nebol požiadavok kombi, tak doporučím VW Phaeton 5L V10 diesel... - BubaaCZek, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Omegy nebyly uz pred 5 lety. Kdyz se nejaka objevi ma 400k na hrbu... - Hansoff, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Když byla řeč o nebezpečné hudbě, jednou se i v mém případě... - Grand Admiral Thrawn, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
PB: Díky za odpověď. - esmo, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Hele to rozhodně výhra není, ale přítelkyně je taková... - PB, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No moje zkusenost je s jednou variantou (be/bh: myslim 1999-2003,... - Kuře , Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Heleď já teda vím že mám už dlouho jiného avatára, ale tak snad... - WP, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Tak jsem se k tomu konečně prokousal. Moc hezký Wawrisi, gratulace... - Grand Admiral Thrawn, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Techno moc nemusím, ale jazz mám rád a diesely taky. - MGRR, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No ja nevim, jezdi sem podobny lide, lesy, pozemky, stavba...... - ReVolte, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Hele já se skoro stydím :D Funkle phil, Igorr a Soviewave......
Poslední inzeráty
2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem
1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem
2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem
1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem
1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
73 komentářů - BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž
67 komentářů