načítám data...

Zlokočka

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoViola Procházková
BydlištěPraha 5
Registracepřed 5.9 rok.
Poslední aktivitapřed 2.9 hod.
Příspěvků ve fóru8
Komentářů u článků390
Pozitivních komentářů u článků142
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Šéfredaktorka a spolumajitelka Autíčkáře, která se (občas marně) snaží udržovat redakci v pohybu dopředném a neklopýtavém.

Poslední blogy

Přijďte pobejt na Malvazinky, máme to tu krásný!

05. srpna 2020, 12:55 52 komentářů

Bylo nebylo, předevčírem odpoledne na mě čekalo poblíž trvalého příbytku velké překvapení. Plácek před Albertem na pražských Malvazinkách se proměnil v oázu zeleně, klidu a dobré vůle…

Praha, já a bicykl

28. srpna 2020, 13:34 19 komentářů

Z cyklistického sedla vypadá život na silnicích docela jinak. Neříkám líp nebo hůř, prostě jinak. A člověk si najednou uvědomí spoustu věcí.


Posledních 50 komentářů

Viola Procházková
15. dubna 2021, 14:50
0
Ford Puma ST: Žabák, který se stal hothatchem

Přišla mi podvozkově hrozně rozbředlá. Ale už je to takových let, že si nejsem jistá, zda si to paměť trochu nepřikrášluje ve prospěch malého Fordu.

Viola Procházková
15. dubna 2021, 14:48
0
Ford Puma ST: Žabák, který se stal hothatchem

No vida, blahopřeju! A trochu závidím :)

Viola Procházková
15. dubna 2021, 09:01
0
Ford Puma ST: Žabák, který se stal hothatchem

V nové Pumě je na zadních sedačkách víc místa než ve staré Pumě i než v nové Fiestě. Baskeťáky tam vozit nechceš, ale děti úplně v pohodě, plus zadní dveře jsou taky bonus, jinak je to o nervy. Nová Puma má navíc překvapivě velkej kufr.

Viola Procházková
15. dubna 2021, 08:58
0
Viola Procházková
14. dubna 2021, 14:15
0
Ford Puma ST: Žabák, který se stal hothatchem

Bohužel jsem nejela s Fiestou ve stejné motorizaci a nevím, jak moc relevantní bude srovnání s předchozí čtyřválcovou 1.6. Taky už je to pár let, takže těžko říct. Fiesta mi připadala o fous mrštnější, přece jenom sedí níž a je skoro o dva metráky lehčí (ale i o kus menší). Měla taky v kabině příjemnější zvuk. Ale celkově charakterem mi ta auta připadají mimořádně podobná. A když koukám, co o ní napsal Honza tady https://www.autickar.cz/clanek/ford-fiesta-st-cili-zivot-stenete/ tak asi fakt budou.

Viola Procházková
28. března 2021, 12:23
0
Mini Countryman SD All4: O přínosu naftového crossoveru pro mentální zdraví

Ono to s tou racionální volbou bylo v kontextu myšleno malinko jinak, ale nebudeme to spoilovat ostatním :)

A není to Mini za milion, ale za milion a půl, to jen pro pořádek.

Viola Procházková
20. března 2021, 11:54
2
Konce nadšeného motorismu

Tohle by si snad měl každý nechat vytetovat na čelo :))

Viola Procházková
13. března 2021, 17:38
0
Kafe & Káry online? Pojďme to vyzkoušet na Clubhouse

pošli mi prosím do soukromých zpráv telefonní číslo.

Viola Procházková
12. března 2021, 15:27
0
Kia XCeed PHEV: Nemusím se vytahovat

No jasně, příště tam strčim flašku kořaly...

Viola Procházková
12. března 2021, 15:13
1
Kia XCeed PHEV: Nemusím se vytahovat

Respekt tvému názoru i kedlubnám. Běžný občan bezesporu nejsi, to bych se nebála. Jen pozor, aby ses nedopouštěl prohřešku, který občas vytýkáš ostatním – automatické kritiky auta, ve kterém jsi nikdy neseděl. Pokud to tak není, už mlčím.

Viola Procházková
12. března 2021, 15:00
0
Kafe & Káry online? Pojďme to vyzkoušet na Clubhouse

Ze všech dostupných informací je mi jasné, že s GDPR si velké starosti nedělají, ale jinak nevím, čeho se bát. Našla jsem spoustu článků o fejkových aplikacích, spoustu spekulací na téma "spolupracuje s firmou, která má pobočku i v Číně, takže teoreticky může prodávat data čínské vládě", atd. Nic z toho mi nepřijde přímo ohrožující, zejména pro BFU, jak říkáš.
Máš nějaké relevantní info?

Viola Procházková
11. března 2021, 07:44
6
Kia XCeed PHEV: Nemusím se vytahovat

Minule mi někdo ošklivě pomluvil jabka, přestože jsou bio, z domácí produkce a touto dobou nejchutnější. Takže trucuju.
A Králíku, tebe musím zklamat, mrkev je do cupholderu tvarově zcela nevhodná.

Viola Procházková
11. března 2021, 07:36
2
Kia XCeed PHEV: Nemusím se vytahovat

Já si furt myslím, že se to tam skrz větší objemy výroby, optimalizace a další hacky dostane. Samozřejmě za předpokladu, že se elektrifikace bude tlačit dál a nestane se z ní slepá vývojová větev. To jisté není a ještě míň je jisté, že se toho dožiju.

Slova chvály se v tomto případě vztahují k funkci auta a PHEV. V kontextu aktuální nabídky PHEV (které mají všechny úplně stejně ustřelenou cenovku) je tohle konkrétní jedo z těch povedených.

Viola Procházková
04. března 2021, 13:07
5
Toyota RAV4 Black Edition: A žili spolu šťastně až do smrti

Junior: Je to nezajímavej spotřebič, ale důvodů, proč si ho koupit vidím hromadu. Třeba proto, že chci dojet s celou rodinou z místa A do místa B v pohodlí a s rozumnou spotřebou. A znova a znova a furt to bude fungovat. My jsme tady trochu divná sorta lidí, rádi si myslíme, že kupujeme auta s duší a podobně. Ale pravda je, že rodinu bych radši vozila v tomhle než v patnáct let starém Foresteru. Nevozím, protože na to nemám prachy. Ono když si budeš chtít koupit férový rodinný auto, co je navíc zajímavý, za mega to fakt nebude.

Možná jsem v tom článku dostatečně neakcentovala, co jsem chtěla. Ano, je to "jen" spotřebič, ale v kategorii spotřebičů je to opravdu dobrý.

Viola Procházková
04. března 2021, 08:08
4
Toyota RAV4 Black Edition: A žili spolu šťastně až do smrti

Domnívala jsem se, že když mám Volkswagen hned v další větě, bude význam pochopitelný. Dokonce to byl úmysl s cílem vyhnout se opakování slov.
Prvoplánové srovnání je zde proto, že každý druhý má sklony prvoplánově pokládat koncern Volkswagen za etalon konzervativismu.

Viola Procházková
20. února 2021, 20:13
0
Viola Procházková
18. února 2021, 10:34
0
CAT 432F2: Souznění člověka a stroje tentokrát trochu jinak

Honza: ta poslední věc by spíš měla být první :). Navíc dneska po autech chceme, aby uměla fakt všechno, a v tom ten pokrok docela proběhl.

Viola Procházková
14. února 2021, 17:09
3
Moje osobní radosti a strasti s PR

Tak ona ta epizoda neproběhla slovo od slova takhle :). Prostě jsme v té chvíli odmítli hrát divadýlko a slibovat hory doly, atmosféra rozhovoru nám umožnila upřímnost. Přiznali jsme sobě i dotyčnému zástupci automobilky, že prodeje asi moc neovlivníme – a to je prostý fakt.

Viola Procházková
11. února 2021, 12:32
0
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Jaks to uhád?? :) Článek samozřejmě bude.

Viola Procházková
11. února 2021, 11:24
4
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

No vida, mohla jsem si ten román o kus výše ušetřit. Napsal jsi to přesně. O spotřebě jsem se nerozepisovala, protože o tom, jak funguje PHEV už jsme tady psali tisíckrát. Navíc se přiznám, že to téma je pro mě tak trochu nezajímavé, většinou ho neřeším v žádném testu (pokud to teda není nco extrémního). Dobré auto ať si žere dle chuti, mizerné auto nezachrání ani fakt, že jezdí za tři litry.

Viola Procházková
11. února 2021, 11:17
1
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Opojný pocit z řízení stodoly tak trochu znám (včera jsem jela traktorbagrem, to je jinačí stroj :), ale tohle Volvo tam nespadá. Je to spíš takový těžší hatchback, co do pocitu z řízení.

Viola Procházková
11. února 2021, 11:11
9
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Vždycky jen fascinovaně civím, že se zrovna tady řeší na prvním místě spotřeba. Ale máte štěstí, že jdu zrovna kolem...
Plug-in hybrid má smysl, když ho používáte určitým způsobem. To znamená, že ho nabíjíte. Přes týden můžete jezdit do práce výhradně na elektřinu, takže i ta spotřeba dle WLTP je relevantní. Můžete jezdit dokonce za nulu. Přitom to je REÁLNÝ PROVOZ, žádná hypotetická simulace.
A když pak třeba o víkendu jedete někam dál, máte nádrž a spalovací motor se spotřebou, která není kdovíco, ale ani nic strašného.

Ten pokrok, který tu všichni trochu mimo mísu hejtujete, spočívá hlavně v tom, že ve městě nevypouštíte smrad (ono už se to leckde ve světě dokonce nesmí). V druhé řadě je tu jistá finanční úspora (ta se ovšem bohatě promítne do ceny auta, takže zanedbatelné) a ve třetí řadě je tu jízda na elektřinu, která má spoustu milých vlastností.
Takže pokud se sem jdete pochlubit, že váš dvacetiletý osmiválec žere míň, tím pádem jste ekologičtější a kde že je ten pokrok, jenom nechápete, jak má PHEV fungovat. I když máte samozřejmě tak trochu pravdu, protože nejekologičtější auto je to, které se vůbec nevyrobí.


Viola Procházková
10. února 2021, 14:37
19
Viola Procházková
10. února 2021, 14:36
7
Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu

Diverzita je důležitá nejen ve světě automobilů!

Viola Procházková
07. února 2021, 12:36
7
Autíčkář hledá posily (+ výroční zpráva a plán na další pětiletku)

Ajaj, omlouvám se! Mail skutečně zapadl, protože ve stejnou dobu se řešilo rušení trackdaye a byla kolem toho spousta administrativy. Kouknu na to, Davide.

Viola Procházková
05. února 2021, 10:09
0
Viola Procházková
05. února 2021, 08:38
8
Hyundai i30 1.6 CRDi: Vítězství tabulek nad emocemi

Asi by stačilo říct "tohle se mi nelíbí/to mě sere/nebaví/whatever". Na samozvané programové ředitele jsme tu trochu hákliví.

Viola Procházková
03. února 2021, 16:42
0
Toyobaru: prostorný komfortní rodinný vůz, vhodný na dlouhé dálniční přesuny

Mám ještě rozdělaný test hybridního Volva XC40, což tě taky jistě nadchne. Takže náměty na psaní by byly. Tohle ze mě ale nečekaně vytrysklo úplně samo :).
Mimochodem, že je to nejlepší overall, si snad nemyslí ani Krab, ne?

Viola Procházková
22. ledna 2021, 17:56
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Podcasty jedu při běhání a je to nejlepší způsob, jak zapomenout, že člověk vykonává nějakou fyzickou aktivitu. V autě mě to nebaví, ale nikdy neříkej nikdy no.

Viola Procházková
22. ledna 2021, 08:52
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Díky, ale já už si to nemám kde pustit :). A díky podruhé - přivedl jsi mě na docela zajímavé kousky.

Viola Procházková
21. ledna 2021, 13:28
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Díky, přátelé, již jsem si v autě pustila playlist s výběrem z vašich tipů a cítím se velmi obohacena.

Ještě pár kousků, co mě v poslední době zaujaly:







Viola Procházková
21. ledna 2021, 08:48
1
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

V článku jsem nezmínila ještě jednu věc, která mě fakt baví – pouštět si hudbu, která nějakým způsobem souvisí s autem. Třeba do Toyoty LC76 dokonale sedlo tohle:



Mercedesu třídy G slušelo:



Do pickupů klasická country, loket ven a jedem :)

Viola Procházková
21. ledna 2021, 08:41
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Jsem žena a sklony k agresivitě mám jako kdokoliv jiný, skóre bych té studii asi moc nevylepšila. Myslím si ale, že hudba je v tom většinou nevinně, na jiných okolnostech záleží víc. Občas si všimnu, že když mě někdo rozzuří, tak potom jedu jako prase hlava nehlava, to se musím vysloveně hlídat a nějakou tu alternativu velrybího zpěvu si vědomě naordinovat.
Potěšila mě zmínka country, to je poslední dobou moje guilty pleasure. Objevila jsem kompilace "Dark country" a Blues Saraceno je můj nový superhrdina :). Ale ani Johnny Cash nezarmoutí, ba dokonce Dolly Parton... :).

Viola Procházková
20. ledna 2021, 15:12
0
Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?

Já jsem neměla to srdce vykuchat originální radio ani v té Pumě, a to není žádný designový skvost.

Viola Procházková
19. ledna 2021, 09:53
1
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

Do zrcátek samo nevidím vůbec, ale zase si dobře protáhnu záda. Všechno má svoje výhody. Problém samozřejmě nastane, když chci vyhlížet zadním okýnkem zářnou budoucnost třeba z Toyoty CHR nebo jiného auta, ze kterého je prd vidět. To pak holt musím cestu odcouvat podle zrcátek. Zatím se to ale vždycky obešlo bez pomoci kolemjdoucích.

Viola Procházková
13. ledna 2021, 13:53
4
Cadillac XT4 Turbo Diesel AWD: Dokáže sedět na dvou židlích?

Eh... to opravdu neni fér. Levante jsem navíc měla benzínové, a to je třikrát výkonnější, dvakrát rychlejší a dvakrát dražší. Jízdně to srovnávat nejde vůbec. A pokud jde o ten interiér - Maserati ti dává luxus na první dobrou, Caddy se imho nechce tvářit luxusně, chce se tvářit maximálně komfortně, kvalitně a zároveň prakticky. Není to nic, z čeho by se ti podlomila kolena, ale uživatelsky to bude fungovat o něco líp. Radiomapa, byť vypadá primitivně, se taky používá líp.

Ale fakt si neumím představit, že by se někdo rozhodoval mezi Levante a XT4. Caddy bude pro člověka, kterej nechce německej mainstream a u Volva si nevybral.

Viola Procházková
04. ledna 2021, 09:38
2
Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů

Korektní vztahy máme stále, proto moje upozornění. Tvoje reakce mě nepřekvapuje – začít couvat a odvolávat se na spolupráci, to už tu bylo mockrát. Pověz mi, co mě má motivovat ke spolupráci s člověkem, který opakovaně komentuje moji práci jako špatnou? Nic moc, no.

Pokud to chceš rozebírat dál, tak už jen v PM. Tady to nemá co dělat.
-
Komentář upraven 4. 1. 2021, 09:39:25

Viola Procházková
04. ledna 2021, 09:05
1
Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů

Poslyš Krabe, obvykle nechávám diskuse žít vlastním životem, ale zas nechci být za generála, co chmelí v zázemí, zatímco na bojišti teče krev.

Nechme stranou Toyobaru a vlastně všechna auta, někdo má rád holky, jinej vdolky. S tebou se bohužel blbě o něčem diskutuje, protože jsi hrozně nekonzistentní. Jsi schopen v jedné větě hovořit o autech s duší a výhodném povinném ručení. A mentoringem o objektivní novinařině uzavřeš komentář, který by ve slovníku mohl sloužit za vysvětlivku k pojmu “personal bias”.

Takže za prvé: na Autíčkáři se objektivní novinařina nikdy neprovozovala. Nepleťme si pojmy nezávislý a objektivní. Tady každý autor píše za sebe, vlastní názor byl vždycky kvalifikačním předpokladem pro vstup do naší “redakce”. Takže Kuba si může myslet, že je Toyobaru krám, ty to nemusíš chápat, potud OK. Jenomže ty se nezastavíš u vyslovení vlastního názoru, musíš z něj vyvodit obecnou pravdu – doba se mění, Autíčkář jde do prdele, všichni, kdo za něco stáli, už odtud odešli. Takhle to jede už roky a tebe pořád baví plevelit těmahle kydama pod každým druhým článkem.

Aby bylo jasno, mě už to nebaví, protože tady otravuješ vzduch a šíříš blbou náladu. (A ne, opravdu tomu nepomůže napsat na konec každého komentáře, že se nechceš hádat a že jsme přece kamarádi.) To máš jako když ti do kanclu chodí někdo, kdo smrdí. Nejdřív se tváříš jakoby nic, protože jsi slušně vychovanej. Nelepší se to, tak dotyčného v soukromí upozorníš, že v takových podmínkách se fakt blbě pracuje. A když nepomůže ani to, tak se s ním holt musíš rozloučit. Nenuť mě k tomu, ano? Založil sis vlastní platformu, tak si na ní hejtuj, koho chceš, a neztrácej tu čas s mainstreamem. My ti tam nepolezeme, slibuju.

Viola Procházková
04. ledna 2021, 08:29
9
Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů

Dobré ráno, najděte si prosím ve výkladovém slovníku slovo nadsázka.

Viola Procházková
31. prosince 2020, 19:27
3
Viola Procházková
23. prosince 2020, 17:07
0
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

On je ten kufr obri jako krava i tak, to nikoho trapit nemusi.

Viola Procházková
23. prosince 2020, 09:13
5
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Tobě možná divná připadá, ale fakt už budeš v menšině :)

Viola Procházková
23. prosince 2020, 07:43
2
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Netroufám si hodnotit vývoj evropského, natož pak globálního trhu, na to nemám dostatečný vhled. Ale koukám kolem sebe – zejména na ten svět mimo vlastní sociální bublinu. Netvrdím, že SUV jsou nejvíc, ale že je lidí chtěj. A fakt si myslím, že tu s námi už zůstanou, protože na módní vlnu to trvá už moc dlouho. Připadá mi to podobné, jako když ženské začaly nosit kalhoty – nejdřív Sodoma Gomora, pak výstřednost, dneska norma. Pořád jsou tu tradicionalisti, co budou tvrdit, že ženská má mít šaty, podpatky a dlouhý vlasy, ale ta v gatích a teniskách už není divná.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem