
Zlokočka
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Viola Procházková |
Bydliště | Praha 5 |
Registrace | před 7.8 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 hod. |
Příspěvků ve fóru | 9 |
Komentářů u článků | 504 |
Pozitivních komentářů u článků | 211 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Šéfredaktorka a spolumajitelka Autíčkáře, která se (občas marně) snaží udržovat redakci v pohybu dopředném a neklopýtavém. |
Poslední blogy
Přijďte pobejt na Malvazinky, máme to tu krásný!
Bylo nebylo, předevčírem odpoledne na mě čekalo poblíž trvalého příbytku velké překvapení. Plácek před Albertem na pražských Malvazinkách se proměnil v oázu zeleně, klidu a dobré vůle…
Praha, já a bicykl
Z cyklistického sedla vypadá život na silnicích docela jinak. Neříkám líp nebo hůř, prostě jinak. A člověk si najednou uvědomí spoustu věcí.
Posledních 50 komentářů

Osobně si na tenhle typ inovací nepotrpím. Myšlenka je fajn, ale praxe taková, že mě na akci museli z auta dvakrát vytahovat :D

Pozorný pán - myslí na její zdraví a fyzickou kondici!

Myslím, že si nikdo nestěžoval na tvar, ale spíš na to, že plast, ze kterého je to vyrobené, připomíná příbor ze stánku na autobusovém nádraží.

Proteinový dezerty jedině v Lidlu - super kvalita za super cenu!
Kdybych byla elektro geek a měla doma nabíječku (což nemám a považuju to za hlavní důvod, proč si nic elektrického nekoupím), spíš bych šla do EV6 GT, protože se mi prostě líbí víc. Ale zcela upřímně, mě ten Mustang bavil. Navíc mě neuráží design, neuráží mě elektro, nesere mě dokonce ani to "znesvěcení" jména. Tohle jsem si vnitřně vyřešila u Pumy a od té doby je mi to buřt.


Když mám přes dva miliony na auto, pořád je rozdíl, jestli je to na auto, které potřebuju, nebo chci. Radit někomu, jaké auto pro radost si má za své peníze pořídit, je bez znalosti konkrétního člověka úplně mimo mísu (a možná i se znalostí). 95 % nákupů aut ostatních lidí mi nedává smysl, lidí, co nechápou moje nákupy, by bylo podobně. Takže na tvou otázku opět nemám odpověď, snad jen že už začíná být kapku ohraná.
Můj úkol není poradit lidem, jak mají rozumně utratit peníze. Spíš přinést nějaké dojmy, ze kterých čtenář pozná, jestli se mu to bude, či nebude líbit. Tobě asi nebude, a to je naprosto v pořádku. Já bych si třeba koupila Alpinu GT, ale jenom růžovou!
Na závěr potravinová analogie: Zbožňuju krůtí prsní filet z Alberta. Jo, je drahej jak kretén a z hlediska kvality srovnatelnej s o třetinu levnějšími produkty. Kupovat ho nedává smysl výživový ani finanční. Ale mně prostě chutná nejvíc, co se dá dělat.

Eh... omlouvám se, opraveno.

Ano, koženka je škaredé slovo, dneska se tomu říká ekokůže nebo veganská kůže, jen mi to nějak nešlo přes klávesnici :). Pravda je ovšem taková, že kdo na to není vysloveně ujetej, tak by tu koženku od pravé kůže asi nepoznal.

Ano, podle všeho je to pravda. Informace jsou trochu zmatečné, ale zjišťujeme další a brzy snad budeme vědět víc.

Chalupář v kombíků je prostě fousatá novinářská replika. Samozřejmě nemyslím nikoho z vás osobně, to bych si nedovolila :)

Beran: Hlavně bod 4 si myslím zaslouží zdůraznit :)

Tlačítko v interiéru tam je, ale když se sunu s nákupem k autu, nepolezu dovnitř, abych si otevřela kufr. Mně se to prostě líbilo a basta! Asi nejsem estét :)

To madlo kufru je náhodou boží, protože nemusím jako obvykle šátrat v sajrajtu kolem spz. Do testu jsem to zapomněla napsat :)

Ano, ani mně neuniklo, že Dacia již má elektromobil v podobě Springa. Před časem nám prošel redakcí. Takže jsem měla spíš napsat "neobsahují žádné další kroky". Pardóón :)

Beast: zejo! Na druhou stranu - kdyz muzu udelat osvetu, taky to zahreje u srdicka :D


Máš o tom bližší info? Protože podle některých kolegů bude startovat na milionu.

Dorovnávání cen spalováků bylo spíš takové rýpnutí do dnešního stavu cen na trhu aut obecně. Se mzdou 34 hrubýho si člověk pravděpodobně nepůjde koupit žádné nové auto, tak to prostě je. Když tedy mluvím o "normálním" člověku, mluvím o normálním člověku, který si čas od času kupuje nové auto, jak bylo koneckonců řečeno na začátku článku. Chápu, že pro jiného něco takového normální být nemusí.
Když člověk flexí, vykonává činnost honění vody neboli machrování.


Ransom: což o to, za sebe si sedneš. Ale jestli se pak rozjedeš, to nevim nevim... :D

Vavris: A nejsou rady jako rady. Osobně si myslím, že pro někoho, kdo žádný okruh nikdy nenavštívil (ale rád by), jsou dojmy nováčka, který už se odhodlal, v lecčem přínosnější než zkušenosti protřelých. Protože takhle člověk získá pocit, že okruh není zábava jen pro borce v otuněných kárách, ale i pro něj. Nebo napsal Lukáš něco, s čím nesouhlasíš?



Proto jsem se větu snažila formulovat tak, aby bylo jasné, že jde o marketingový výrok výrobce, nikoli můj soukromý názor. Sarkasmus zřejmě nebyl dostatečně akcentován :)

Škoda že to nemáme jisté. Na takové atrakci bychom významně nahonili návštěvnost :)

Byla jsem v RO lately letos. Mé zkušenosti asi budou trochu zkreslené tím, že jsem se pohybovala nejen mimo hlavní tahy, ale v zapadlých končinách, kde se jezdilo spíš na těch žebřiňácích než v současných autech. Každopádně přiznávám, že jsem v článku použila jistou míru nadsázky a těch mercedesů budou možná i vyšší desítky.

James: to je blbý. Zažila jsem bohužel případy, na které nefungovalo vůbec nic, měli jsme kocoura, co se poblil, poscal a někdy i posral jen cestou k veterináři, což byla slabá čtvrthodinka. A dávno tomu jest, co jsem měla vlčáka, který začal slintat, když jsme auto jenom otevřeli - dělalo se mu blbě už z té představy. Pak je asi fakt lepší odjezdit jen to nejnutnější a na zbytek se vybodnout.


Jaký si to uděláš... Na cestě z tohohle článku jsme jednou nocovali na parkovišti u stroje F60, kde nebyla ani noha - z jedné strany jezero, z druhé F60, romantika jak cyp. Podruhé v kempu, kde bylo kromě nás jedno auto. Stačilo nezůstat na prvním místě, které jsme našli.

Můj názor je spíš bezcenný, protože na to prostě nemám ani vzdáleně. A pouštět se do spekulací, co by bylo kdyby, fakt nemá smysl. Ta cena je šílená, na druhou stranu v rámci konkurence (které moc není) tak nějak očekávaná. Už jsem viděla lidi utrácet za mnohem větší koniny, ale ano, zrovna u nás se toho prodají jednotky. Český trh pro ně určitě moc zajímavý nebude.

Však kritizuj, s tím problém nemám. Koneckonců, v mnoha ohledech nejsme ve při, i když v článku jsem to nechtěla rozmazávat, takže to zaznělo jen okrajově.
V rámci mého PMS mě ale přeci jen maličko triggeruje, že se ta kritika nemůže obejít bez nenápadných větiček typu "Dneska sem sakra dospělej člověk umím se bavit sám. Vymyslet si trip sám." Snad si moc nefandím, když řeknu, že jsem taky dospělej člověk a umím se bavit i vymyslet si vlastní program. Jen jsem se tentokrát z mnoha různých důvodů rozhodla, že to neudělám. Konec slovíčkářského okénka.

Už na to mam věk a hrnce nepotřebuju. Mám ty prachy žrát?

Bohužel o těch dementech je vždycky nejvíc slyšet, tohle je všude stejné. Osobně jsem žádné nepřístojnosti cestou nepotkala, neviděla jsem, že by po sobě někdo nechal svinčík, nic. Ano, třeba situace na startu, to je moje definice pekla. Ale pak už se lidi rozptýlí, kdo chce zůstat ve skupině, může, a kdo nechce, nemusí.
Mně se hrozně líbí právě to, že jedu a a vlastně nevím kam. Dostanu se na místa, která bych sama nikdy neobjevila. Naprosto chápu, že někdo si tohle chce rozhodovat sám. Já naopak nesmírně ocením, že za celý týden nemusím udělat ani jedno manažerské rozhodnutí a plánuju nejdál to, co bude za dvě hodiny :)

Call of south mam v hledacku uz nejakou chvili. Je to jedna z dalsich moznosti.

Vlastně dodneška nevím, co je to přesně za barvu, je několik možností a všechny jsou si hrozně podobné...

Koukám, kde se mi vloudil šotek, ale asi si sedím na vedení.

Já tu květinku trhám hrozně nerada, ale číst postoosmdesátýosmý ten samej hejt, navíc s poměrně chabou přidanou hodnotou fóru, to už nezachrání ani avatar oblíbeného šoumena. #sorryjako

Můžu jen říct, jak dlouho fotograf čekal, až přestane šajnit slunce, aby z toho interiéru bylo vůbec něco vidět. Bylo to přesně od úterka ráno do neděle odpoledne. Pak se naskytlo asi desetiminutové okno – příležitost!
Škoda, no, o tu lepší část článku jsi asi přišel :).

Pouvažuju nad tím. Ale vyšší prioritu má na mém wishlistu standardizovaný komentář, který se rovnou sám spláchne do koše a nikdo ho v diskusi nebude muset číst. Budem ho dávat jako možnost ke každému článku o elektromobilu.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Evropské_auto_roku
Jak tak koukám do historie (tohle je teda evropská verze), je to pořád stejné :)

Tak pokud v tom člověk jezdí sám, je to úplně fuk. Ale střídat se třeba každý den s hodně jinak velkým člověkem, to musí být na sebevraždu :).
Pro vyhřívaná sedadla bys musel o výbavu výš a připlatit si 5k.

Nechci být pesimista, ale mám dojem, že cílová skupina Dongfengu nebude mít problém ani s Bidli, ani s ESA, ani s PCR.

Tak časem se asi omrzí, ale zatím mám z toho zrychlení vždycky radost. A není pravda, že by bylo u všech elektrik stejné, třeba Enyaq tohle divadlo neumí.

VK už to řekl za mě, takže jen podepisuji a jsem s pozdravem, pane Romane.
Beast: Poprvé se vztahovalo ke kompletnímu týdennímu testu. Tak mimo nejsem ani já, abych do letošního roku nesedla do elektra :)

Koukám, že budu muset redaktorům updatovat smlouvy...

briza: Dneska nemůžeš lemtat benzín každý den. Víš, co to stojí??

Henry: jak by se k tomu mělo podle tebe v testech přistupovat? O tom, jestli auto stojí, nebo nestojí hodně peněz, si každej udělá obrázek sám, ne? My tu nejsme od toho, abychom posuzovali, jestli je trh spravedlivej, nebo není. Nebo?

Kuře: Taky v tom vidím kurva rozdíl a myslím, že jsem to i celkem jasně napsala.

To, že jsou v jednom pytli, neznamená, že jsou úplně stejné, ne? Nebo by tě napadlo srovnávat M2 a X6M? Nebo i M5 a X6M.
Poslední komentáře
- 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat.... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ona taky N52 žere minimálně o 1 l více, než přímovstřiková... - briza, SsangYong Musso Grand: Nečekaný premiant
Záruka? - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No já teda popojížděčky po městě s N52 pod 11 neměl ... - HeavySmoker, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Nie je lepší dôkaz že interiér sa na Grecale podobá až príliš,... - Sato, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Z venku pekné aj ked na povodné grandturismo to nemá, a z vnútra... - Bernard L., Ptejte se: Malý hatchback pro radost
No, na popojíždění do města baterkáč určitě smysl dává,... - Mechanik, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Záleží na tom, co si kdo pod pojmem "žravá" představí.... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Ta R6 bude docela žravá ve městě. Zas je pravda že oproti... - riderhenry, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Souhlas, E87 130i mi dává největší smysl. Ojedinělá koncepce,... - kotzitzaq, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Zase tak hrozný s tím mokrem a zpocením to není. Já praktikoval...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
54 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů