Viola „Zlokočka“ Procházková
| VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
|---|---|
| Bydliště | Praha 5 |
| Registrace | před 10.4 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.7 min. |
| Příspěvků ve fóru | 9 |
| Komentářů u článků | 551 |
| Pozitivních komentářů u článků | 237 |
| Negativních komentářů u článků | 3 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Frodo: Abychom byli k automobilkám spravedliví, oni na prezentacích samozřejmě povídají o tom, jak to jezdí. Osobně ovšem tyhle věci nerada přepisuju do článku, protože by to bylo samé "údajně" a "dle informací" - na jízdu je zkrátka lepší počkat si na vlastní zkušenost, ze statické prezentace můžu předat maximálně nějaká technická řešení.
Tenhle článek jsem navíc brala spíš jako "top X" zajímavostí, ne jako souhrnné představení.
Kouzlo nechtěného. Ale teď už to musím opravit :)
Přiznám se, že mě zlákala hlavně ta barevná kompozice s řepkou. Jinak máš samozřejmě pravdu, tady se zblízka radši nedívat :)
VW bude jednoznačně těžit z toho, že mraky firem u nich jede fleety dlouhodobě, takže pojedou dál. Další argument je servisní síť - přesná čísla nemám, ale hádám, že bude výrazně lepší.
Pokud se ta poslední evoluce nachází i v testovaném Berlingu, tak mi ani nepřišlo. Stabilní rychlostí to dokáže na dálnici frčet 160, jen trochu přibyde hluku.
Je fakt, ze ta absence detailu me na tom designu rusi snad nejvic. Pusobi to jako megalit nebo - jak rikas - maketa. Ale zrovna tohle by se jeste zmenit mohlo.
Pokud mam spravne informace, tak zadna maketa. Tohle jezdi.
Jak říká Rivka, respekt jistě sehrál svou roli. Pneumatiky měly navíc to nejlepší za sebou už před mnoha lety :). A ten cyklista se řítil jako vítr!
Z aktuálních modelů do přehledu určitě patří VW ID.3 :).
Obávám se, že v tomto případě je důvodem fakt, že Ateca je už docela "staré" auto. Pochybuju, že se s příští modernizací tlačítka udrží.
Vždycky něco zapomenu... 324 368 eur bez DPH
Osobně jsem s nimi byla spokojená. Boční vedení nic moc, ale zrovna v takovém autě to moc nevadí. Nevím, jak na delších trasách - seděla jsem maximálně dvě a půl hodiny v kuse a taky netrpím žádným zásadním problémem se zády :)
Omlouvám se a opravuji. Píšu několik věcí najednou a občas se prostě chybička vloudí. Děkuji za upozornění, ale jistě se kvůli tomu není třeba rozčilovat - zdraví máme jenom jedno.
Nevím, jaký zaklínadla nad tím udělali, ale jelo to fakt perfektně. Na německé silnici, samozřejmě, zážitek mezi vískami ve středních Čechách by byl bezpochyby jiný.
Tady by asi bylo nejprve nutné definovat, co je to "sportovní auto" (mimochodem, nikde netvrdím, že X2 je sportovní auto - pokud dobře vidím, hovořím o sportovním zaměření a to je celkem jasný). A to je velmi filozofická otázka, na kterou těžko najdeme objektivní odpověď.
Jestliže říkám, že ta věc dokáže bavit, mám na mysli situaci, kdy tlačíš auto na hranu a přitom ti to přináší radost, ne stres nebo strach. Budeš-li X2 srovnávat se Suprou nebo 4C, je to spíš hod kladivem než překážky na 100 metrů, prostě jinej sport, ale můpžeš v něm být dobrej a může tě to bavit. Jou lidi, pro které je etalon sportovního auta těžké GTR, pro jiné je to pomalá Miata. Jednoznačná odpověď prostě neexistuje.
jazet: troufám si říct, že nikoliv. Právě o té Omeze bude jeden z článků avizovaného seriálu a nejspíš to skutečně bylo nějaké předprodukční auto.
Na 703 se zmenší, když tam máš rezervu. Přímo na jejich stránkách se píše: Základní objem je 839 l / 703 l (s rezervním kolem) a po sklopení zadních sedadel kapacita naroste na 1 662 litrů.
Právě že mně ten tlak nepřipadal zas tak minimální. Ale když to není zapnuté povinně, tak asi dobrý :)
Honza123: Samozřejmě máš pravdu a já si jdu zopakovat počty.
Přidávám aspoň fotku motoru (a samojeda), ale je to ostuda, polepšíme se...
Abych to uvedla na pravou míru: když píšu, že pro auto neplatí fyzikální zákony (plus další rozvíjející věty), jedná se o nadsázku, jejímž cílem je popsat dojmy z jízdy, nikoliv tvrdá fakta. Jinak díky za vědecké okénko i plnou pozornost při čtení.
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D
Helma není povinná, pouze doporučená. A desetiminutovky jsou k dispozici stále, jen se může stát, že budeš chvíli čekat při větší vytíženosti okruhu. V tuto chvíli doporučuju přijet spíš dopoledne, které je volnější.
Jak se to vezme. Kodiaq s DCC v comfort módu je určitě měkčí a houpavější, osobně se ale přiznám, že na mě je to až moc a v zatáčkách mi ta houpavost přišla na úkor řiditelnosti.
Rock: ovoce a zelenina bude, slibuju! :)
Čekala jsem, že dostanu vyhubováno, co to lemtám za kekel :)
Díky za upozornění, chybička se vloudila :/
Moctezuma: Zrovna já třeba adaptivní tempomat používám a docela ráda :). Ale ono se to dá - svoji funkci splní, jen prostě není tak smooth jako u některých jiných aut.
Říkají tomu FireFly.
Myslím, že je to ten samý, co dávají do základního Tonale.
-
Komentář upraven 18. 10. 2023, 14:31:04
Já ti to osvětlím. Lego je super lapač na děti, které pod záminkou, že budou stavět stavebnici (to je přece hodnotná aktivita!) lákají z rodičů nové a nové krabice s líbivým vizuálem, aby hotové výrobky následně lapaly prach na poličce, případně jinde, a už na ně nikdy nikdo nesáhl.
Pak se zjistilo, že to funguje i na dospělé :).
Již byli odesláni na Sibiř na převýchovu.
EDIT: Do Hirošimy samozřejmě, jsem to ale husa.
-
Komentář upraven 18. 8. 2023, 13:35:31
-
Komentář upraven 18. 8. 2023, 13:38:46
Benzin mi nedošel ani jednou, nechcíp altík ani nic jinýho, tak ještě budeš muset zapracovat :D
Jo, z boku to vypadá jako děsnej lowrider :))
Díky, opraveno :). Oni v tom mají koukám guláš úplně všude...
Nesmíš bejt línej a holt ty piva vyskládat pod sedadlo - to se jich tam vejde i víc!
Já to naprosto chápu. Mně to auto úplně učarovalo, ale taky na něj nemám a dost možná mít nikdy nebudu. Takže sice říkám, že nechápu, proč nejezdí všichni Alpinou, ale je to nejmíň milion a půl za zcela jednoúčelový auto.
Mimochodem, celkový prodej 3,5k není špatný, ovšem v ČR se prodalo za loňský rok 8, slovy osm kusů. A letos zatím tři.
Omlouvam se vsem, kteri maji ujimani z Toyobaru - byl to zert. (Zajimave, ze se neozval zadny skodovkar…)
Já jsem jednoznačně boomer, a nevadí mi to :).
Výrazy, které běžně používám, budu s dovolením používat i tady a nebudu pro ně za každou cenu hledat nějaké nosočistopleny. Díky za pochopení.
To prece neni test, bylo to ctvrthodinove svezeni.
Pisu o autech. Jestli jsou z Ceska, Japonska nebo Etiopie, je mi vicemene fuk. Nejsem politicky komentator ani nerikam lidem, co si maji koupit.
Pokud se neumis smazat, napis do redakcniho mailu a zaridime to.
Ona se ta kategorie v originale jmenuje “performance cars”, jen do cestiny se to preklada takhle blbe.
Jasně že jo, dokonce mě na to kolega upozorňoval a já to opravila, kruci. To je ten internet vzduchem - trochu fouká a už to padá.
Osobně si na tenhle typ inovací nepotrpím. Myšlenka je fajn, ale praxe taková, že mě na akci museli z auta dvakrát vytahovat :D
Pozorný pán - myslí na její zdraví a fyzickou kondici!
Myslím, že si nikdo nestěžoval na tvar, ale spíš na to, že plast, ze kterého je to vyrobené, připomíná příbor ze stánku na autobusovém nádraží.

