načítám data...

Zlokočka

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoZlo Kočka
BydlištěPraha 5
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 1.5 hod.
Příspěvků ve fóru7
Komentářů u článků187
Pozitivních komentářů u článků39
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Zástupce šéfredaktora a spolumajitelka Autíčkáře, která se ocelovou pěstí stará o to, aby všechno fungovalo. Odborník na přepravu potomstva ve Fordu Puma a díky praxi v lifestylových magazínech také specialista na módní SUV a crossovery.

Posledních 50 komentářů

Zlo Kočka
10. ledna 2019, 10:04
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Zas tak velký požadavky na radiomapu nemám. Ale rozhodně si chci spárovat telefon a pustit si z něj hudbu. Pokud tohle nejde během pár minut, dokáže mě to vymotat do bezvědomí :). A pak občas něco zadávám do navigace, takový obyčejný věci.
Kočkopes GC je pro někoho, kdo by si jinak koupil sedan a tohle mu přijde hezčí. Nic jinýho v tom imho není.

Zlo Kočka
10. ledna 2019, 08:54
2
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Začínám se v tom maličko ztrácet, ale že jsi to ty, vzala jsem si sešítek a sepsala si pár věcí, které chci řekněme uvést na pravou míru.

Na hromadě věcí se očividně neshodnem a je to v pořádku. Co ale v pořádku není, že mi imrvére vkládáš do pusy něco, co jsem nikde neřekla. Nikde jsem nenapsala, že je to "o sportovním dovádění a zábavě, jedna báseň zábavný, že to umí jet dlouhodobě sportovně na hraně". Takže není třeba se na tom točit jak gramofon. Snad si to možná přečti znova. Na okruhu tě vyndá nejenom Evo a BRZ, na nějakém menším si tě namaže na chleba i ta plechcupová 306 s dobrým pilotem.

Pak tu máme otázku, co je to pravověrné BMW. A na tu si asi taky každý odpovídáme jinak. Pro mě prostě typický BMW není eMko, protože to je atyp, extrém. Typický BMW je pro mě skutečně ten "univerzální rodinnej přepravník", kterej ale dokáže nabídnout něco navíc, nějakou tu "freude am fahren", a k tomu je technicky na úrovni. Za tím si stojím. Říkáš, že je to "auto kompromisu" a v tom se shodnem. Ono totiž auto bez kompromisů imho jako daily fungovat nemůže. BMW byla vždycky konfekce, ale jedna z těch opravdu kvalitních.

Tvůj hejt na výsadní postavení BMW po revoluci chápu, ale nesdílím. Mercedes má v tomhle škatulkování imho ještě otravnější pozici, to samé třeba tebou zmiňované VW. Ale to už se dostáváme k tomu, že na každou značku se nabaluje nějaká sorta kokotů. Něco takového nemám potřebu v testech zohledňovat. Dobrý auto zůstane dobrým autem, dokonce i když je drahé, nebo když v něm sedí idiot.

Objektivní nejsem. Nikdy jsem nebyla. Nepopírám, že současná produkce BMW mi konvenuje asi nejvíc ze všech "konfekčních" značek. Naproti tomu ve zmiňované Giulii jsem měla chuť vrazit šroubovák do radiomapy už po deseti minutách soužití a neoslňuje mě ani vzhledem, bohužel. Jestli je charakterní, to nedokážu potvrdit ani vyvrátit. Mockrát jsem si ověřila, že na mě to italské kouzlo prostě nefunguje. Věřím, že existuje, ale se se mnou to nic nedělá. Možná to bude tím, že právě žádnej "top race driver" nejsem a dobrej adaptivní tempomat nebo bezpečný předjíždění mě potěší víc než že to na okreskách natřu borcovi v BRZ.



Zlo Kočka
09. ledna 2019, 18:11
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

To je právě to, oč tu běží. Ony ty starý bavoráky jsou super "řidičský" a na prostou zábavu za volantem mnonem lepší. Ale jako daily bych to prostě nechtěla.

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 18:07
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Hranice možností, to ani náhodou. Ale mezi kolejema a hranicema je pořád ještě nějaká škála variant. Není to žádnej driftcar a já to stejně neumim, ale lehce zadkem hodit dokáže, jen už si teda nepamatuju, jaké bylo počasí. Sníh nebyl, to natuty :). Jestli se tu chceš vymotávat zrovna na ježdění bokem, tak teda jo, připouštím, že na tohle najdeš na trhu lepší auta. V tom nejsme vepři.

I jako zcela průměrný řidič nesdílím názor, že 350 kobyl je nesmyslný výkon, který v tomhle autě nedává smysl. Dává smysl v každém autě, které to podvozkově utáhne. Nemusíš s tím souhlasit, ale pro mě to zkrátka výhoda je, a jestli ji využiju jenom tak, že z ní budu mít radost, je to pořád validní argument.
Jako jo, nejezdím s tímhle motorem dennodenně, to je fakt. Ale že by trochu silnější BMW až tak rozhodilo hračky... Asi se nad sebou musím zamyslet :).
Nejlepší kára ve vesmíru to každopádně není kvůli tomu, že umí jezdit rychle. Nejlepší kára ve vesmíru je to proto, že umí jezdit rychle, ale k tomu je všestranně použitelný a ještě tam všechno funguje, jak má. Což se nedá říct o mnohých vozidlech s ještě ambicióznější cenovkou. Nebudu jmenovat :).

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 17:24
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Beastar: Malé a drahé? A s čím to srovnáváš? Že jich nepotkávám víc, není tím, že si jdou všichni koupit M5 (nebo i obyčejnou pětku), ale protože si jdou koupit něco, co začíná na X.
Že to jezdí "jako po kolejích" můžeš říct asi leda proto, že jsi v tom nikdy neseděl. Že rychlost nikdo nestihne využít? To říkáš zrovna ty? Nestihne no, ale můžeš, když chceš :))
A feel oldschoolovýho bímru je něco, co fakt nevyhledávám. Já jsem nikde nepsala, že připomíná stará BMW. Napsala jsem, že takhle si představuju pravověrné BMW. To je rozdíl.

Comme ci comme ça, mon ami, tenhle příspěvek jsi napsal jen proto, že máš dnes náladu být v opozici :).

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 17:16
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Až na to, že novou M3 už jaksi nekoupíš. Koupíš M4 a ta se s trochou výbavy šplhá spíš ke třem mega.

Zlo Kočka
06. ledna 2019, 08:36
2
Auta roku 2018 podle Autíčkáře

Akorát do terénu se moc nehodí. Ale nic, co by nevyřešil Jimny za pár drobných :)

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 16:42
0
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Beastar: Mýlíte se, milý Watsone, tři hrníčky a dost. Přesně jak doporučuje WHO.

Sheogh: Jenomže Clio nejni todlencto... crossover! Takže to nejni cool. Navíc tam jednou zalehneš, a pak už nevstaneš :)

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 13:19
2
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Data z porovnání nemám ani je nehodlám sbírat. A jaký je reálný problém při jízdě? Že je to otravné, protivné, iritující a prostě mi to vadí. Jestli ti to nevadí, tak buď rád a já tě rozhodně nebudu přesvědčovat, že by ti to vadit mělo :).

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 13:16
1
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

I ty Fabky už bohužel dělaj jen s Rowentou pod kapotou :)

Zlo Kočka
10. prosince 2018, 15:16
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Imho mezi pátečním samovrahem a brzdou provozu je ještě celá škála řidičských způsobů. Ne že bych toužila být v Brně jako první, ale zkrátka mě stresuje, když někde zacláním (a stejně mě stresuje, když mám jet na dálnici 80). Možnost vyššího výkonu tady je, já bych si za něj připlatila, thats all.

Zlo Kočka
07. prosince 2018, 09:53
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Připouštím, že je to subjektivní dojem, proto jsem se snažila trochu popsat situace, kdy mi to vadilo. Každý by měl mít možnost odvodit, jestli mu to bude vadit taky. Zrovna na našich dálnicích je rychlost tachometrových 135 docela problém, protože pravý pruh jede 120, levý často kolem 150. Bez výkonové rezervy se v takové situaci předjíždí fakt mizerně. Navíc tedy - co si budeme povídat - mnohem radši pojedu to kilo pade celou dobu.

Zlo Kočka
05. prosince 2018, 10:00
3
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Ou, na tempomat jsem úplně zapomněla. Samozřejmě že tam je. Sice se ovládá "postaru" páčkou pod volantem a nemá žádné chytré funkce, používání je ale velmi příjemné.

Zlo Kočka
22. listopadu 2018, 07:20
1
Volkswagen Multivan HighLine 2.0 TDI DSG: Kdy se můžu nastěhovat?

To parkování je fakt jenom věc zvyku a psychického bloku. Na čísla to není o nic větší než osobák.

Zlo Kočka
20. listopadu 2018, 09:23
4
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Myslím, že si prozatím vystačíme se slovním hodnocením v komentářích - přeci jen je hezké, když člověk ten svůj "palec dolů" aspoň nějak vysvětlí.
Hodnocení článků už by mohlo být na naše terapeuty příliš.

Zlo Kočka
09. listopadu 2018, 09:18
2
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Dáte šanci talentu ze skromných poměrů?

Auto pro "mladý" u nás a v Americe, to je úplně jinej vesmír. Nevím o nikom, kdo by k osmnáctinám dostal novou káru. U nás jsou "mladý" spíš mezi 25 a 35, co už maj práci a můžou si dovolit aspoň leasing, málokdo to vykešuje.

Zlo Kočka
22. října 2018, 13:54
0
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Proti tomu asi nemám co namítnout :)

Zlo Kočka
22. října 2018, 13:41
2
Zlo Kočka
22. října 2018, 13:40
7
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Ale no tak, Adame, auta srovnávat s Národním divadlem. Tady se bavíme o spotřebním zboží. Proč by se navíc o autech měli vzdělávat lidi, které ta věc vůbec nezajímá? Mě zas nezajímaj bicykly. Úplně mi stačí, že na něm lze někam dojet. Jestli to má odpružený vidlice nebo kotoučový brzdy, je mi egal, a jsem moc ráda, že se nikdo nesnaží mě v tomto směru osvítit. Jestli někdo chce utratit svoje peníze za i40 a bude pak sám se sebou spokojen, budiž mu to přáno. (Samozřejmě je trapný, když pak takovej člověk někde sám osvětu provádí a řve, že ostatní auta jsou mrdky.)

Zlo Kočka
22. října 2018, 10:54
2
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Matěj: Některý hadry z Lidlu velmi oblibuju (džíny dokonce už jinde nekupuju, protože Lidl je šije akorát na mě :). Ale nikdy by mě nenapadlo si stěžovat, že jejich šev občas není tak rovný jako u Ganta.

Zlo Kočka
22. října 2018, 09:31
3
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Krabe, lidi, kteří v těchto autech jezdí, si tenhle článek přečtou maximálně omylem. Vavrisovu depresi sice naprosto chápu, ale stejné by bylo brečet, že lidi čtou místo Dostojevského Blesk a Rytmus života, místo architekta si zaplatí domek z katalogu a hadry nakupujou v háemku, místo aby si je nechali ušít u krejčího. Nudný Hyundai dává perfektní smysl pro někoho, kdo chce "prostě auto". Odezva od podvozku? Kulisa řazení? Co to je? To je jako by člověk koupil gatě v Lidlu a nadával, že nemají sesazený vzor.

Zlo Kočka
17. října 2018, 12:17
1
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Chystala jsem se tam dokonce napsat, že bych si do toho pořídila automat mnohem radši než manuál, ale kolegové by se mi zase smáli, že neumím řídit :)

Zlo Kočka
17. října 2018, 12:16
4
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Ok, jako fór to neprošlo, tak já to teda vyhodím :))

Zlo Kočka
04. října 2018, 07:21
0
Mitsubishi Pajero Expedition: Život začíná tam, kde končí cesta

S tou délkou věcí máš pravdu, na druhou stranu když jsou v kabině čtyři lidi a jede se na dlouhou trať, stejně nechceš mít krámy mezi sedačkama. Ideálně to řeší rošt na střechu (pokud tam teda neni ložnice :).

Zlo Kočka
02. října 2018, 18:29
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Kdyby tam někdo párkrát přeběhnul, nikdo z nás neřekne ani popel. Ale když tam procesí lidí courá jak na kolonádě neustále tam a zpět, už to začne bejt dost otrava. Příště asi obeženeme policejní páskou celej okruh ne? A to vše kvůli jedný skupince pánů, který se rozhodli nachodit sto podzimních kilometrů zrovna naokruhu. Lidi, nikdo se s váma nechce hádat, natož vás nahánět po areálu jak stádo ovec, ale když to nepochopíte po prvním upozornění, asi to opravdu jinak nejde.

Zlo Kočka
02. října 2018, 12:57
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Ono by někdy stačilo používat makovici a nečekat, že na všechno budou směrnice a vyhlášky.

Zlo Kočka
30. září 2018, 16:17
3
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Na predchozich trackdayich Autickare to rozhodne bezne nebylo, co si pamatuju. Asi by neskodilo si uvedomit, ze pokud by se tam nekdo zabil, popotahovat budou nas, zadne vlastni nebezpeci by nikoho nezajimalo. Vztekani je tedy pochopitelne.

Zlo Kočka
26. září 2018, 14:05
7
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Nejsem si jistá, že správně chápu otázku, takže se předem omlouvám, jestli odpovím blbě, ale...

My jsme tu takový druh debilů, který auty žije. Někdo má radši velká, někdo malá, někdo rychlá, někdo pomalá, ideologické rozdíly však mezi nimi neděláme – aspoň se o to snažíme. Nejvyšší rada složená z našich kocourů rozhodla, že vyzkoušíme všechno, k čemu se dostaneme, a o všem napíšeme od srdce a bez cenzury. Je mi líto, že jsme se ti tentokrát netrefili do vkusu. Příště to třeba bude lepší a hejtovat nás bude zase někdo jiný.
Za poslední týdny jsme vyzkoušeli třeba Ford C-max, BMW M5, Renault Captur, Mustang GT nebo VW Multivan. Momentálně si vozím zadek v novém Sprinteru. Nabídka je tedy skutečně pestrá a tak to i zůstane. Jinak nám kocouři načůrají do bot.

Zlo Kočka
26. září 2018, 13:54
0
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Je hodně přísný. Pokud potřebuješ pevnou ruku, rozhodně doporučuju vyzkoušet :D

Zlo Kočka
12. září 2018, 19:58
2
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

Zkoušeli jsme tam nacpat Kubajze, ale na délku se vešel dost blbě, tak jsme to radši nefotili :D.

Ale vážně – kufr není tak fotogenický, aby ho stálo za to zvěčňovat. Je velký jako ve velkém kobíku, pro rodinu úplně akorát

Zlo Kočka
28. srpna 2018, 21:03
0
Autíčkář e-shop – místo i pro vaše nápady!

Kristova noho.... já když jednou za uherskej rok umeju auto od bahna, akorát vidim, kde všude je omlácený :D

Zlo Kočka
28. srpna 2018, 20:49
0
Autíčkář e-shop – místo i pro vaše nápady!

Nesnažíme se najít skulinu na trhu, taková věc už dneska skoro neexistuje. Snažíme se jen nabídnout zajímavý věci, který je jinak třeba složitě hledat.

A zrovna detailing... Noo, proti gustu žádnej dišputát, ale když občas nějakýho takovýho nadšence potkám na ruční myčce, jenom nevěřícně zírám. Osobně asi nechci mít s touhle disciplínou nic společnýho :D, i když nikdy neříkej nikdy.

Zlo Kočka
22. srpna 2018, 20:15
0
Renault Talisman 1.6 dCi: Návrat do komfortní zóny

Po FL by měl Talisman dostat 2.0 s 118 a 147 kW (nafta). Pořád to není žádná hitparáda, ale lepší než drátem do oka.

Zlo Kočka
22. srpna 2018, 20:11
4
Renault Talisman 1.6 dCi: Návrat do komfortní zóny

Napíšu to taky slušně: Ne, děkuji.

Zlo Kočka
21. srpna 2018, 20:18
2
BMW X2 25d xDrive: Škatulka, která se vysmívá škatulkování

Je dost možné, že v základu je to tak děsivý, jak říkáš. Nemám možnost posoudit. Tohle nebyl základ, ale naopak asi ‚nejvíc‘ výbava, jakou lze dostat, a stojím si za tím, že je to prostě technicky brilantní a v detailech domyšlený auto. Porovnání s E-typem, co jsem měla nedávno a co stojí totožný prachy (nad tím se nikdo nepodivoval), je jako pěstí mezi oči.

A debata, jestli je někdo ochotnej za to dát 1,5 mio... Holt někdo nasype peníze do X2, někdo do veteránskýho projektu, někdo do beden, to už je na preferencích každýho soudruha.

Zlo Kočka
21. srpna 2018, 20:12
0
BMW X2 25d xDrive: Škatulka, která se vysmívá škatulkování

V naftové verzi je každopádně 8st Aisin. Do benzinu se dává 7st dvouspojka, původem si nejsem jistá.

Zlo Kočka
21. srpna 2018, 19:40
0
Zlo Kočka
20. srpna 2018, 08:38
0
BMW X2 25d xDrive: Škatulka, která se vysmívá škatulkování

Oba stojí na stejné platformě společné s X1.

Zlo Kočka
16. srpna 2018, 21:58
0
Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

Za tu dvojku bych tě zabila, kolego. Je fakt boží, když jedeš příjemné kilo osmdesát, pak ti to tam těsně před auto pošle nějaký ichtyl jako ty :) a půl hodiny předjíždí dalšího ichtyla v pravém.

Zlo Kočka
08. srpna 2018, 14:07
1
Jaguar E-Pace P250 S: Kočka, nebo kočkopes?

Podle ofiko tabulky se manuál páruje jen s některými naftovými motory, benzin tam nevidím ani jeden.

Zlo Kočka
17. července 2018, 11:34
2
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Nejsem žádný znalec historie, ale myslím, že Subaru vstoupilo do motorsportu až koncem 80. let. Tou dobou už dávalo boxery i čtyrkolky do spousty "obyčejných" modelů včetně minidodávek. Značku můžeš vnímat jako sportovní, když se koukáš na Imprezy. Ale když se koukáš na Libero, Brat nebo Forester, vypadá to zese úplně jinak.
O konci boxeru se spekuluje víc než deset let a zatím kde nic, tu nic.

Zlo Kočka
13. července 2018, 16:49
0
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Tak to je pěkné, i když moc nechápu, jak to děláš. Teď jsem jezdila ropným Pajerem 3.2 a na dálnici 15 jen to hvízdne.

Zlo Kočka
13. července 2018, 15:04
0
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Skaut je o 5 čísel nižší, nájezdové úhly nesrovnatelné. A hlavně teda nesrovnatelné jízdní vlastnosti, což říkám jako člověk, co považuje škodovky za vcelku dobrá auta.

Zlo Kočka
13. července 2018, 15:01
0
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Jezdila jsem s tím plus minus za deset.

Zlo Kočka
09. července 2018, 12:29
0
Mitsubishi L200 Expedition: Dobrodružství na každém kilometru

To je Delica? Ony tyhle japonské krabičky vypadají všechny stejně...
Delica Bushmaster by se mi líbila, ne že ne :). Jenže kde ji tady vzít?

Zlo Kočka
08. července 2018, 19:42
0
Zlo Kočka
08. července 2018, 13:18
1
Mitsubishi L200 Expedition: Dobrodružství na každém kilometru

Popravdě netuším. Myslím, že dealeři Mitsubishi by časem měli nabízet i tuhle upravenou variantu, tak možná zkusit se s někým dohodnout. Pokud chceš, můžu ti dát „náš“ kontakt. Když budeš dostatečně kreativní, třeba se ti podaří něco vymyslet :).

Zlo Kočka
13. června 2018, 09:16
0
Kafe & Káry Praha vol. 26: Fata Morgana a červená zmije

To je ale úplně špatný přístup. Sice je hezké, když se ameriky můžou vyfotit spolu, ale Autíčkářovy Kafe&Káry jsou imho zajímavé právě tím, že tam přijede pestrá směska. Takže příště hezky na plac!

Zlo Kočka
09. června 2018, 20:17
0
Ford Ranger 3.2 TDCi: Symfonie pro pět válců

Původně jsem tam měla v centimetrech i brodivost.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW 2009
Škoda Yeti 4x4, 1.8 TSI, 118 kW

2009 rok výroby
158 koní výkon
1 798 ccm objem

Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley 1981
Chevrolet Monte Carlo 5.7 holley

1981 rok výroby
190 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln MK 8  1993
Lincoln MK 8

1993 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Chevrolet Caprice  1991
Chevrolet Caprice

1991 rok výroby
170 koní výkon
5 000 ccm objem

Škoda Felicia Combi 1.6 1996
Škoda Felicia Combi 1.6

1996 rok výroby
75 koní výkon
1 598 ccm objem