
Oris
Jméno | Boris Bělousov |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 3.7 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 hod. |
Příspěvků ve fóru | 15 |
Komentářů u článků | 47 |
Pozitivních komentářů u článků | 16 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Starší běloch :-) |
Poslední blogy
Jaký autobusek, dodávku si koupit
Rodina se rozrůstá, jsem několikanásobný dědeček a asi by se mi hodila 9 místná dododávka. Logická volba je ojetý Transportér?
Techno Classica Essen
Jak jsem se vypravil na jednu z největších prodejních výstav auto veteránů a nejen veteránů v Německu.
Posledních 50 komentářů
Samozřejmě, že nejlepší na takový trip je Fiat Panda 4x4
Obávám se, že úsekové měření se instaluje tam, kde se to s motoristy nedá vydržet. Kdo někdy bydlel nebo bydlí u silnice, kde řidiči denodenně překračují padesátku, ví o čem mluvím :-( Rád se svezu svižně, ale rychlost v obci se snažím dodržovat důsledně. Což znamená, že mám pořád někoho nalapenýho na zadku auta....
RS4 B5 2,7 biturbo jsem řídil a bylo to moje první setkání s autem co mělo přes 300HP a dodnes na to rád vzpomínám, obzvláště na drtivé zrychlení až kamsi ke 300km/h :-o Nepamatuji se, že by to bylo zrovna okreskové auto :-D
Man1k, mám jinou představu o pěkném autě a podle mě dostupných informaci je 13 500 EUR více než 300kKč :-D takže stále tvrdím, že sehnat pěknou 130i do 300k je nemožné. Rozhodně souhlasím, že se 130i je zábava i ve městě. Hodně záleží, co na tom autě je za gumy :-D
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle mě nemožné, jinak bych ji zmínil už dříve :-)
Taky to auto musím chtít.
Já nesmyslně koupil Mazdu 323F 2.0V6 (BA) a teď když jsem se nabažil, utopil v tom spoustu peněz, tak řeším co s ní :-) protože to oproti ostatním BA-čkům má skoro všechno jinak.....
130i je perfektní auto, ale jak na to dáš zimáky (užší) , tak má málo trakce na předku... i3 je super auto na léto, ale jak zaprší, tak se nerozjedeš z křižovatky, málo trakce na uzoučkých gumách na zadku. Nech si E46 na zimu a řeš jenom auto na léto :-)
Volvo Amazon má barvu slonová kost, která má číslo 42 - to je ta správná odpověď
KIA v USA prodává spoustu vizuálně zajímavých aut, byl jsem překvapený :-o a plně chápu, že průměrný Američan hledá KN
Ale má to motor se superkrouťákem, tohle z dvoulitru nedostane nikdo :-)
Točivý moment: 3260 Nm v 1600 – 2750 ot./min
Svoje i firemní auta jezdím do cca 200 000 km. Firemní kupuji nová auta značky Škoda. S aktuálním Superbem 2.0 TDI 4x4 DSG jsem měl poprvé za 22 let se škodovkou servisní náklady nad běžný servis (ve 170 000 km), hučel zadní diferák a bylo to ložisko, pak odešlo gufero na zadní poloose (autorizovaný servis při repasi gufero nevyměnil) a pak během pár km odešlo čerpadlo haldexu. Zvažuju, jestli Supa poslat do světa hned nebo ještě ho rok jezdit.
Když jsem si půjčil v půjčovně odtahovku, se kterou jsem jen do Německa za korony pro E87, tak tomu Mercedesu svítilo na tachometru 666 xxx :-o
Pane redaktore, Fiat 500, "cabrio" dual logic a není to zas tak daleko. Jako bonus je s pěknou motorizací
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=340268519
Já jsem příznivcem Toyoty https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/proace/169269311
Tato konkrétní nemá automat a má slabší diesel. Nabídne dostatečné pohodlí, ekonomický provoz a pro radost je potřeba si koupit jiné auto :-) Je škoda, že zaváděcí ceny na Proace Verso už skončily, dalo se koupit nové auto lehce přes 600kKč.
Kdo někdy jel ve čtvrtek odpoledne po D1 z Prahy na Moravu, nebo v pondělí ráno do Prahy tak ví, že pravý pruh D1 je minimálně z poloviny dálnice plný kamionů a každých cca 5 minut dojedete kamiony, které se předjíždějí.....
Za mě rozhodně i3, je i po té době, co je na trhu stále elegantní, stále neotřelá, na suchu 0-60kmh to pojede téměř jakýkoliv spalovák, je uvnitř překvapivě prostorná a ovládání jen "plynovým" pedálem je silně návykové.
Byl jsem na podobných kurzech několikrát, pamatuji si na první z nich, přijel jsem s pocitem, že jsem mistr světa a odjel s pocitem, že si neumím ani seřídit sedačku za volantem. Doporučuji všem. Naposledy jsem si to užil před 2 lety. Mám najeto lehce přes 1 000 000 km s různými auty, motorkami a dodávkami a pořád se mám co učit. Například mám pomalé reakce na volantu při vyvolání smyku na odtrhové desce :-(
Chtěl bych si přečíst recenzi na auto co nerezaví, třeba Audi A2 nebo A8, potěšila by mě reportáž z https://1000milceskoslovenskych.cz/, potěšil by mě srovnávací test dodávkoidních autobusků pro 9 osob, VW T5/6, Mercedes Vito, Toyota Proace/Peugeot/Citoren/Opel a to v provedení ojetiny proti sobě, nový auta proti sobě.
Superb III combi, klidně by mu mohli říkat Shooting Brake
Někdo na to jde opačně, napřed roadster a pak motorka :-D Možná jen nevěděl, že začal plánem B a pokračuje k plánu A. Když už jsme u toho, může si ušetřit prozkoumávání slepých uliček a koupit si motocykl BMW.
Plán B pro motorkáře je cabrio, taky cítíš jak volní les nebo louka vyhřátá od sluníčka nebo mokrá od deště. Motorky jsou fajn, jen jsem na nich začal dost pozdě a to mě asi zachránilo.
SLK je poměrně těžký auto, prostě Mercedes, pohodlí, klídek. Jezdil jsem se 3. generací se slabým přeplňovaným motorem a oproti MX5 NB mě to nepřišlo tak dobrý. Nechal jsem si MX5-ku. Projel jsem se s R170 AMG 32 a to je úplně jiná káva. Kromě toho, že to docela jede, to taky docela žere, 14l/100km skoro pořád :-o
Nechci být otravný, ale když se Fernie nebo kdokoliv nebude starat, pokazí se mu cokoliv..... ne jenom DSG. Z hlediska uživatele je DSG mnohem příjemnější než měnič, který je zrovna v podání škodovky katastrofální. Howgh
Když se předchozí majitel nestará, je to průser skoro vždycky.
Já jsem se škodovkama s DSG najezdil osobně přes 450 000 km a neměl jsem s ním nikdy problém. U Yettiho je problematičtější koroze nebo kabelové svazky ve dveřích :-) než DSG.
Ne nemám, ale vím o jedné co má neorezlý šrouby na podvozku, ale majitel nechce prodat. Koupil jsem si v německu ojetou a postupně na ní pracuju.
Mazda 323F 2.0V6 - vzpomínka na první služebák, co jsem si byl převzít (323 Sedan) a v prodejně stála nová nádherná 323F 2.0V6 - červená, tehdy zjevení a já ji strašně chtěl. Auto pořád mám, ale repase motoru spolkla 90 tyček a jezdím s tím mnohem míň, než jsem čekal, protože to auto jede až nad 4000rpm.
Vzhledem k tomu, co se děje na trhu s ojetinami bych si taky vsadil na to, že budou auta se spalovacími motory dražší. Pokud by někdo udělal zásadní průlom v nabíjení nebo vyrobil vodíkový generátor, mohla by elektroauta uspět.
SLK je ale hmotnostně někde úplně jinde než MX5, je téměř o 50% hmotnější, provozní náklady minimálně dvojnásobek toho co u MX5, SLK nabízí více pohodlí a méně zábavy.
Odpověď na nadpis článku zní NE.
Všechny další cesty stojí víc peněz než Miata. A všechny mají taky svoje kouzlo. Chceš opici? Musí ti zůstat na banány.
Mam MX5 NB i BMW 130i a jsou to poněkud jiná auta, 130 má svoje velké kouzlo, pod přední kapotou a taky to pěkně hraje z výfuku.
V článku se píše: " Říkají o nás, co chceme od života, a to doslova. Je to něco z následujícího: pohodlí, luxus, klid, praktičnost, společenský status, zábava a adrenalin. " Když se podívám na svoje miláčky, nějak se nemůžu zařadit.
Mazda MX-5 NB 1,9 MIracle
Mazda 323F 2.0 V6
BMW E87 130i
Škoda Superb Combi
BMW R1200R
BMW R100R
BMW F650 CS
K radosti z řízení patří i to, že člověk jede v autu rozdávajícím radost, nebo s někým, kdo mi radost umí dát, nebo jsem na cestě někam, kam je radost jet. Pro mě stále představuje nejlepší poměr náklady / radost z jízdy Mazda MX5 a jakýkoliv motocykl, třeba i 50ccm skůtr :-) a cesta do Alp. Atmosférický R6 třílitr v malém autě má taky svoje kouzlo, ale je to nákladnější zábava.
Problém je v tom, že tazatel má malé auto. Proto se na něj lepí pitomci ve větších autech, kteří mají problém a vyžívají se v terorizování malých aut. Jezdil jsem mnoha různými vozy a pokaždé, když jedu něčím malým, tak v České republice se vždycky najde někdo, kdo musí prudit, nedání přednosti v jízdě, 30cm za zadním nárazníkem atd. Jsem přesvědčený, že jedu stejně "rychle" s velkým i malým autem.
Musím to sem napsat, koupit si jako dělníka/daily/promanželku Škodu Octavia Combi není ostuda. To auto funguje velice dobře, pokud je v normálním technickém stavu. :-)
Ano, Krabe, 323F 2.0V6 je velmi zajímavé auto, jedno jsem před pár lety koupil a trošku ji dávám do kupy. Prodalo se jich poměrně málo a trvalo mi dost dlouho než jsem v Německu našel ucházející základ pro oživení. I dneska tahle malá Mazda umí hodně překvapit mnohem dražší auta.
Konečně si někdo vzpomněl na CLS, ve verzi 500 v podstatě dostupné auto.
Kde jsou Clarksonovy penisy? https://imgur.com/Gr0DPt1
Poslední komentáře
- Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Troufnu si tvrdit, ze mam vymakanejsi drzaky na piti, protoze... - Habakukk, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Jo Ducato s 2,3 mjet fajne dělník který i jede, ale že bych... - Doubitch, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Pro mě bylo před 4 lety velkým překvapením, když mi táta... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Pitíčko v držáku byla zkouška, které jsem docela bál.... - kotzitzaq, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Opel Movano tam je - ten už je z důvodu Stallantisu (a jeho... - Irwinek, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Ale je, samozřejmě, že je - nádherný kočár v dost dobrém... - František Čáslavský, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Kdo vám dvěma objednával manuály a ještě z toho měl prdel,... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Je to rok 1998, takze jsou to vrstevnici. Ten muj prave s rokem... - Oh!Gust, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
zabudol si na Master, prípadne ešte jeho klon Opel Movano.... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Děkuju, no uvidíme, jak často to bude, ale občas něco napsat... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Děkuju :) nevím, zda je až tak co závidět, eště uvidíme.... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Hezky, Taurus byl trochu inspirace pro design Crown Victorie... - Viola Procházková, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
To je hezké, že ses zastavil, klidně to můžeš dělat častěji... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Já se stal omylem taky majitelem ameriky, je to teda menší... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Gratuluji, je to moc pěkný.
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2017 rok výroby
419 koní výkon
6 162 ccm objem
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Ptejte se: Existují ještě levné jednoduché kombíky?
28 komentářů