Oris
Jméno | Boris Bělousov |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 4.1 rok. |
Poslední aktivita | před 1.8 dny |
Příspěvků ve fóru | 15 |
Komentářů u článků | 54 |
Pozitivních komentářů u článků | 19 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Starší běloch :-) |
Poslední blogy
Jaký autobusek, dodávku si koupit
Rodina se rozrůstá, jsem několikanásobný dědeček a asi by se mi hodila 9 místná dododávka. Logická volba je ojetý Transportér?
Techno Classica Essen
Jak jsem se vypravil na jednu z největších prodejních výstav auto veteránů a nejen veteránů v Německu.
Posledních 50 komentářů
Sice to auto už dnes moc na silnici nepotkáte ale design má pořád svěží. Klidně by to mohlo být elektro, protože nemá vepředu na první pohled viditelnou tak typickou mřížku chladiče :-) https://www.autickar.cz/clanek/mazda-323f-v6-kosmicka-lod-s-warp-pohonem/
E500 coupé, případně slabší motorizaci, aby se vešel do 500k
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=389204503&scopeId=C&s=Car&vc=Car&action=parkItem
Pokud je to předváděčka už teď má na deklu pod motorem vpravo zřetelné nánosy prachu, nachytané na olejovou skvrnu, tak to něco říká o vysoké kvalitě vozu.
Zeptám se, zapnul jste si oba elektromotory? Ve výchozím stavu to auto jede jen na jeden :-) Chvilku jsem se s tím svezl, je to brutálně přemotorovaný, docela dost mi chybí HUD, protože hledat rychlost na tabletu zcela mimo zorné pole řidiče je pro mě dost nepříjemný. Auto hodně dobře maskuje rychlost, je dobře odhlučněné, neslyšíte ani aerodynamický hluk, nemáte žádný signá, že jdete hodně rychle. A pípání co auto vydává každou chvilku vám moc nepomůže. Jak jsem pořád koukal na displej, auto mě pípáním poslalo na kafe, abych si odpočinul...
Je to pořád stejný, policie plní plán pokut na pro ně výhodných místech, ale nepouští se do žádných složitějších akcí :-( kde by je bylo potřeba. Tím pádem nemají žádný respekt u nás řidičů, protože vnímáme jen buzeraci a žádnou pomoc. Agresivita na CZ silnicích je vysoká. Jezdím 30 až 40kkm ročně, nerad se loudám a jezdím blízko povoleným limitům, ale není dne, abych neměl někoho přilepenýho na zadku auta tak, že mu nevidím reflektory :-(
Mě naopak přijdou ty zadní dvířka i3 super, děti ti z auta nezdrhnou, když nechceš :-) i3 se mi jako jediná líbí a kdybych kupoval elektro tak by to byla i3. Jezdil jsem s ní několik dní a byl jsem hodně spokojený, pěkný design, dobré ovládání, za sucha to smázne na semaforech cokoliv do 300koní :-D
Daily jsem si vždy vybíral jako firemní auto, takže jsem byl firemní politikou nucen nakupovat škodovky (a nelituju toho). Několik naftových Octavií, hodně rád vzpomínám na ti z roku 1999, 1,9 TDI (s červeným I) 81kW, tehdy pro mě super auto. Pak všechny generace Superbu v naftě (1,9 TDI 74kW, 2.0 TDI 96kW, 2,5 TDI, 2.0 TDI 103kW, 2.0 TDI 140kW, 2.0 TDI 147kW) od II Supa vždy kombík. Letos jsem stál před podobným dilematem a líbil by se mi jako daily Golf, ale když porovnám ceny (nákupka díky fleetové smlouvě o cca 26% pod listprice,) byl to opět Sup i když je na moje potřeby zbytečně velký.
Samozřejmě, že nejlepší na takový trip je Fiat Panda 4x4
Obávám se, že úsekové měření se instaluje tam, kde se to s motoristy nedá vydržet. Kdo někdy bydlel nebo bydlí u silnice, kde řidiči denodenně překračují padesátku, ví o čem mluvím :-( Rád se svezu svižně, ale rychlost v obci se snažím dodržovat důsledně. Což znamená, že mám pořád někoho nalapenýho na zadku auta....
RS4 B5 2,7 biturbo jsem řídil a bylo to moje první setkání s autem co mělo přes 300HP a dodnes na to rád vzpomínám, obzvláště na drtivé zrychlení až kamsi ke 300km/h :-o Nepamatuji se, že by to bylo zrovna okreskové auto :-D
Man1k, mám jinou představu o pěkném autě a podle mě dostupných informaci je 13 500 EUR více než 300kKč :-D takže stále tvrdím, že sehnat pěknou 130i do 300k je nemožné. Rozhodně souhlasím, že se 130i je zábava i ve městě. Hodně záleží, co na tom autě je za gumy :-D
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle mě nemožné, jinak bych ji zmínil už dříve :-)
Taky to auto musím chtít.
Já nesmyslně koupil Mazdu 323F 2.0V6 (BA) a teď když jsem se nabažil, utopil v tom spoustu peněz, tak řeším co s ní :-) protože to oproti ostatním BA-čkům má skoro všechno jinak.....
130i je perfektní auto, ale jak na to dáš zimáky (užší) , tak má málo trakce na předku... i3 je super auto na léto, ale jak zaprší, tak se nerozjedeš z křižovatky, málo trakce na uzoučkých gumách na zadku. Nech si E46 na zimu a řeš jenom auto na léto :-)
Volvo Amazon má barvu slonová kost, která má číslo 42 - to je ta správná odpověď
KIA v USA prodává spoustu vizuálně zajímavých aut, byl jsem překvapený :-o a plně chápu, že průměrný Američan hledá KN
Ale má to motor se superkrouťákem, tohle z dvoulitru nedostane nikdo :-)
Točivý moment: 3260 Nm v 1600 – 2750 ot./min
Svoje i firemní auta jezdím do cca 200 000 km. Firemní kupuji nová auta značky Škoda. S aktuálním Superbem 2.0 TDI 4x4 DSG jsem měl poprvé za 22 let se škodovkou servisní náklady nad běžný servis (ve 170 000 km), hučel zadní diferák a bylo to ložisko, pak odešlo gufero na zadní poloose (autorizovaný servis při repasi gufero nevyměnil) a pak během pár km odešlo čerpadlo haldexu. Zvažuju, jestli Supa poslat do světa hned nebo ještě ho rok jezdit.
Když jsem si půjčil v půjčovně odtahovku, se kterou jsem jen do Německa za korony pro E87, tak tomu Mercedesu svítilo na tachometru 666 xxx :-o
Pane redaktore, Fiat 500, "cabrio" dual logic a není to zas tak daleko. Jako bonus je s pěknou motorizací
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=340268519
Já jsem příznivcem Toyoty https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/proace/169269311
Tato konkrétní nemá automat a má slabší diesel. Nabídne dostatečné pohodlí, ekonomický provoz a pro radost je potřeba si koupit jiné auto :-) Je škoda, že zaváděcí ceny na Proace Verso už skončily, dalo se koupit nové auto lehce přes 600kKč.
Kdo někdy jel ve čtvrtek odpoledne po D1 z Prahy na Moravu, nebo v pondělí ráno do Prahy tak ví, že pravý pruh D1 je minimálně z poloviny dálnice plný kamionů a každých cca 5 minut dojedete kamiony, které se předjíždějí.....
Za mě rozhodně i3, je i po té době, co je na trhu stále elegantní, stále neotřelá, na suchu 0-60kmh to pojede téměř jakýkoliv spalovák, je uvnitř překvapivě prostorná a ovládání jen "plynovým" pedálem je silně návykové.
Byl jsem na podobných kurzech několikrát, pamatuji si na první z nich, přijel jsem s pocitem, že jsem mistr světa a odjel s pocitem, že si neumím ani seřídit sedačku za volantem. Doporučuji všem. Naposledy jsem si to užil před 2 lety. Mám najeto lehce přes 1 000 000 km s různými auty, motorkami a dodávkami a pořád se mám co učit. Například mám pomalé reakce na volantu při vyvolání smyku na odtrhové desce :-(
Chtěl bych si přečíst recenzi na auto co nerezaví, třeba Audi A2 nebo A8, potěšila by mě reportáž z https://1000milceskoslovenskych.cz/, potěšil by mě srovnávací test dodávkoidních autobusků pro 9 osob, VW T5/6, Mercedes Vito, Toyota Proace/Peugeot/Citoren/Opel a to v provedení ojetiny proti sobě, nový auta proti sobě.
Superb III combi, klidně by mu mohli říkat Shooting Brake
Někdo na to jde opačně, napřed roadster a pak motorka :-D Možná jen nevěděl, že začal plánem B a pokračuje k plánu A. Když už jsme u toho, může si ušetřit prozkoumávání slepých uliček a koupit si motocykl BMW.
Plán B pro motorkáře je cabrio, taky cítíš jak volní les nebo louka vyhřátá od sluníčka nebo mokrá od deště. Motorky jsou fajn, jen jsem na nich začal dost pozdě a to mě asi zachránilo.
SLK je poměrně těžký auto, prostě Mercedes, pohodlí, klídek. Jezdil jsem se 3. generací se slabým přeplňovaným motorem a oproti MX5 NB mě to nepřišlo tak dobrý. Nechal jsem si MX5-ku. Projel jsem se s R170 AMG 32 a to je úplně jiná káva. Kromě toho, že to docela jede, to taky docela žere, 14l/100km skoro pořád :-o
Nechci být otravný, ale když se Fernie nebo kdokoliv nebude starat, pokazí se mu cokoliv..... ne jenom DSG. Z hlediska uživatele je DSG mnohem příjemnější než měnič, který je zrovna v podání škodovky katastrofální. Howgh
Když se předchozí majitel nestará, je to průser skoro vždycky.
Já jsem se škodovkama s DSG najezdil osobně přes 450 000 km a neměl jsem s ním nikdy problém. U Yettiho je problematičtější koroze nebo kabelové svazky ve dveřích :-) než DSG.
Ne nemám, ale vím o jedné co má neorezlý šrouby na podvozku, ale majitel nechce prodat. Koupil jsem si v německu ojetou a postupně na ní pracuju.
Mazda 323F 2.0V6 - vzpomínka na první služebák, co jsem si byl převzít (323 Sedan) a v prodejně stála nová nádherná 323F 2.0V6 - červená, tehdy zjevení a já ji strašně chtěl. Auto pořád mám, ale repase motoru spolkla 90 tyček a jezdím s tím mnohem míň, než jsem čekal, protože to auto jede až nad 4000rpm.
Vzhledem k tomu, co se děje na trhu s ojetinami bych si taky vsadil na to, že budou auta se spalovacími motory dražší. Pokud by někdo udělal zásadní průlom v nabíjení nebo vyrobil vodíkový generátor, mohla by elektroauta uspět.
SLK je ale hmotnostně někde úplně jinde než MX5, je téměř o 50% hmotnější, provozní náklady minimálně dvojnásobek toho co u MX5, SLK nabízí více pohodlí a méně zábavy.
Odpověď na nadpis článku zní NE.
Všechny další cesty stojí víc peněz než Miata. A všechny mají taky svoje kouzlo. Chceš opici? Musí ti zůstat na banány.
Mam MX5 NB i BMW 130i a jsou to poněkud jiná auta, 130 má svoje velké kouzlo, pod přední kapotou a taky to pěkně hraje z výfuku.
V článku se píše: " Říkají o nás, co chceme od života, a to doslova. Je to něco z následujícího: pohodlí, luxus, klid, praktičnost, společenský status, zábava a adrenalin. " Když se podívám na svoje miláčky, nějak se nemůžu zařadit.
Mazda MX-5 NB 1,9 MIracle
Mazda 323F 2.0 V6
BMW E87 130i
Škoda Superb Combi
BMW R1200R
BMW R100R
BMW F650 CS
K radosti z řízení patří i to, že člověk jede v autu rozdávajícím radost, nebo s někým, kdo mi radost umí dát, nebo jsem na cestě někam, kam je radost jet. Pro mě stále představuje nejlepší poměr náklady / radost z jízdy Mazda MX5 a jakýkoliv motocykl, třeba i 50ccm skůtr :-) a cesta do Alp. Atmosférický R6 třílitr v malém autě má taky svoje kouzlo, ale je to nákladnější zábava.
Problém je v tom, že tazatel má malé auto. Proto se na něj lepí pitomci ve větších autech, kteří mají problém a vyžívají se v terorizování malých aut. Jezdil jsem mnoha různými vozy a pokaždé, když jedu něčím malým, tak v České republice se vždycky najde někdo, kdo musí prudit, nedání přednosti v jízdě, 30cm za zadním nárazníkem atd. Jsem přesvědčený, že jedu stejně "rychle" s velkým i malým autem.
Poslední komentáře
- PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů