Opelfahrt
Jméno | Igor Vítek |
---|---|
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 5.0 rok. |
Poslední aktivita | před 14.5 hod. |
Příspěvků ve fóru | 36 |
Komentářů u článků | 504 |
Pozitivních komentářů u článků | 191 |
Negativních komentářů u článků | 20 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Nerven sparen – Bahn fahren (oder Opel. Omega. Lotus Omega). |
Posledních 50 komentářů
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě nádhera. Ale určitě bych si je odřel jako ty zrenovované osmnáctky na Kizashi.
Na některých trzích to můžou ještě přejmenovat na Maluch.
S tím předkem to tak bude, kvůli chodcům. Z toho pak plyne, že designéři nevěděli, čím ten prostor zaplnit, tak vymysleli dvoupatrový světla. Strašnej nešvar.
Tak první fotky v té žluté před časem vypadaly slibně, ale tady to zvenku vypadá jak Kuga se znáčky Maserati. Každý den kolem Kugy chodím, tak se toho pocitu nemůžu zbavit.
Souhlas, jen teda mně by to stačilo bez příplatku za dva krtečky na palubce :-)))
[eidž] se to čte jenom, když je samotné AGE = věk
Ve složenině to -AGE neznamená věk, ale prostě příponu. Viz třeba slovo SHORTAGE = nedostatek [*šo:tidž], takže pokud by se SPORTAGE četla anglicky, bylo by to [spo:tidž] nehledě na to, jak tomu říká paní z Žiliny :-)))
Pardon, napsal jsem to pod jiný článek – Vitaru bych nesrovnával s S-Crossem, nějak mi ušlo, že tohle je článek o Dacii. Stejné motory má Vitara a S-Cross, samozřejmě.
Vitaru s tímhle bych asi nesrovnával, je to menší auto. Motory jsou stejné a Vitara u někoho možná boduje s kratším rozvorem, ale je fakt malá. Jel jsem s Vitarou jako spolujezdec z nádraží na úřad a do autosalonu a pro vysokého člověka se to prostě nedá. Možná tak na hrkání ke krmelci, ale na to stačí starý Jimny.
No ty kliky byly děs, to je fakt. Ještě k tomu vodorovně. Pokud s tím má každý den maipulovat menší dítě, tak je to prostě blbý řešení. Stačily mně tázavé pohledy dětí, co to je za vynález, když mně umělci v servisu namočili motor v Kizashi a do druhého dne jsem dostal Swifta.
Rodinná legenda, jo? Kdyby tak ty maminy s tím aspoň uměly manévrovat... Je to pro ně moc velký a často si to nechtějí připustit.
To zní dobře, ale jak to bude s první technickou? Projde to emisema nebo se to bude muset zase přeladit zpátky?
Kdyby se Francouzi poslední dobou nepředháněli v tom, kdo vymyslí ulítlejší přední denní světla, byly by ty jejich designy o trochu vkusnější.
No to jo, ale říkají mu 6er Gran Coupé, tak si myslím, že při výšce 1370 mm je to rozhodně víc kupé než X6. Krásný auto.
„Nálepku zvráceného“ si nese pořád a otáčí se za ním možná tak kluci z třetí třídy. Když netradiční kupé, tak jedině BMW F06.
Zvědavost mně nedala, ale bohužel to není ani k smíchu, jen k pláči... (foto Auto Schwab, Kladno)
No nevím, 5008 má délku a šířku stejnou jako moje Suzuki Kizashi. Nedokážu si představit, jak se na tomhle půdorysu přepraví sedm lidí. Kizashi je dostatečně velké auto pro čtyři, ale pro pět už ne, natož ještě dva v kufru.
Když ještě u 5008 vezmem v úvahu ty motory, tak je to maximálně tak na rozvoz vlastních dětí a dětí sousedky do kroužků.
Tak ta věc z odkazu je teda něco. Ojetý benzínový verze se prý dají koupit, píšou. A nejvíc mě rozsekalo, že se to vyrábí na letišti v Medlánkách, kde kdysi borci lítali akorát tak s větroněma.
Volha s křídlama není GAZ 24 (ta je hranatá), ale spíš GAZ 21, ne?
Hele, jsou některý maloměsta, kde takhle dementně stojí lidi normálně. Asi přistěhovalci z okolního hardcore venkova. Prostě vidí za křižovatkou zákaz stání, tak si stoupne před značku prostě v tom ohybu křižovatky a klidně přes noc. Nebo jsou garáže a naproti nim řada vyhrazených parkovacích stání. Tak si teda stoupne na výjezd skoro do toho ohybu, vždyť okolo něj se jakž takž projet dá.
Když je nouze, tak nabíjet jedině u michelinské restaurace. Při příjezdu dáš auto valetovi (autopinglovi) a doufáš, že mu při nabíjení neshoří.
To by bylo super a dárcem motoru by mohla být ta Corolla TS, co má Sheogh.
Svět není jinde, ale část lidí pořád nemá vkus nebo kupuje nesmysly, a proto chtějí SUV kupé.
Nejlepší jsou chlapi před důchodem, co na parkovišti u kauflandu obcházejí novou Arkanu, na kterou si namontovali aftermarketové ofuky oken, a pokaždé zkouší, jestli mají zamčeno.
Jestli jich je ve Švédsku hodně, tak jezdí možná na ethanol, ne? Tam je to dost rozšířená věc. Ale jinak osobně bych Flex bral, podle mě je krásnej. A vevnitř pro dlouhý lidi a hodně věcí ideál.
Smekám před takhle encyklopedickými znalostmi. Ani jednu kombinaci názvů automobilky a modelu jsem v životě neslyšel :-)
Souhlas, jen myslím, že ten padající zadek nedělají kvůli potření usedlosti, ale kvůli aerodynamice. Podřizují jí všechno, viz ty debilní prolisy na předním nárazníku, rybí zadky jako třeba oktávka IV, směšné krytky na litých kolech, co se podobají cedníkům, něrkuli, že někdo vymyslí tykadla s kamerami místo zrcátek. Že to stejně má větší spotřebu kvůli nadměrné hmotnosti nebo stodolovité čelní ploše, to jim nevadí.
K tomu maloměstu je zajímavý, že třeba u nás ta zrůda od Oplu moc nejezdí, asi proto, že autorizáky jsou dost daleko. Tady jsou spíš Hyundaie, Citroëny, Dacie.
To je fakt hnus, co ještě daleko překonal Hyu ix20. Jinak teda ale soused nakládal akordeon v pouzdře do Oplu Mokka a rázem měl kufr plnej, tak nevím nevím, jak je na tom s kufrem ta zrůda, o které je tohle vlákno a jejíž jméno si ani netroufám napsat....
Jo, jo, nenažrané Říčany a jejich dlouholetý starosta Vladimír Kořen, ten hodný pán, co dělá v televizi naučné zábavné pořady o přírodě. I když chápu, že to možná sám nechtěl a že ho přehlasovala rada města.
Tam je od Kuřimi takovej provoz, že procento lidí, co se nejsou schopní v provozu normálně připojit, se v tom počtu projeví. Těžko říct, jestli to iniciovala ORP Kuřim nebo ŘSD, ale Ředitelství myslím nedávno zařídilo ten radar na 20 km/h, co byl na provizorním mostě od židenických kasáren směrem k Husovickýmu tunelu. Že jako řidiči ohrožovali pracovníky stavby a asi aby ten provizorní most nespadl. No každopádně dodržovat úsekový měření dvacítky bylo dost náročný :-)
V Rajhradě jsem myslel na Staré Poště na staré znojemské silnici.
Tak tohle jsou podle mě ty nejkrásnější odstíny laků. Jmenuje se to (...) zelená, ale kolikrát to vypadá do modra.
Ještě třeba muranogün od Porsche.
https://www.rennbow.org/porsche-colors/MuranoGreen
Tak pokud tam má být ještě ponk, police, skříňky, tak určitě těch 7 metrů.
Jinak loni jsme kupovali řadovou garáž novostavbu a oni to pořád dělají na zhruba 550 cm, což teda sousedi s A6 Allroad nebo s Chargerem nemají moc rezervu.
To je původně Samsung SM11, což hovoří za vše. A paradoxně tehdy ještě neuměl Android Auto.
Toyotu řady 70 prodává novou Dajbych. Benzínovou V6 a naftu možná taky.
Místo spílání tady a snění o radarech byste se mohl na tom strašně nebezpečném úseku u vás doma angažovat a zaúkolovat místní úřady a policajty, ať tam nějaké omezení dají, když je to tak nebezpečné.
Hele, ten „rozvoj Bílovic“ je jen na oko. Bílovice patří pod ORP Šlapanice, takže to prošustrujou tam. ,,
Dost obludných rozměrů to nabylo v Židlochovicích, kde mají ve „městě“ dva radary, pak vedle v Holasicích, Rajhradě, Rajhradicích a v Hrušovanech a všechno tohle jim jde do kapsy a těm obcím snad slíbili, že jim tam občas zajede ze Židel městská policie.
Jinak pro neznalé, přátelé, samotné město Brno je stále ještě bez stacionárních a úsekových radarů. Ani v tunelech se neměří. Buďme za to rádi. Dokonce se po rekonstrukci výpadovky I/43 na jednom úseku zvýšila rychlost z 80 na 110 km/h, i když na mnoha jiných místech se snížila.
Giuliu nikdo nekupuje, a proto postavili zvýšený hatch, co nabiješ, ale on pak nedokáže jezdit jenom na elektřinu. Prostě super kauf, to se bude určitě prodávat.
Ta jedna chyba v nadpisu je asi to, jak je to šeredně hnusný, ale tak neuvěřitelně moc, že moje stříbrná lednička od Samsungu je proti tomu nádherná a navíc plná dobrot.
Tady ten design nepřirozeně rozdělených světel dosáhl vrcholu, nastěhoval se i dozadu a celý to auto je prostě totální no go zóna. Kdo by byl řekl, že dokážou udělat něco ještě odpornějšího než ix20!
Mně se to zdálo dost velký. Viděl jsem v tom udržovaného seniora a mělo to tažný, což působilo úsměvně, ale pak jsem pochopil, že je to předváděčka a náhradní vozidlo místního dealera.
V Německu to funguje, sám jsem to dvakrát absolvoval, ale i když nechceš převozní značky, musíš na úřad, aby tě zapsali do toho jejich techničáku. Ale ve vlákně nahoře se mluvilo o Řecku a tam bych fakt úřady obíhat nechtěl.
Olivové cabrio jezdí někde kolem Brna. Jenou jsem za ním jel asi 30 km a ten lak se podle osvětlení krásně proměňuje. Nádhera.
VD: Co to je za spam, ještě k tomu capslockem? To patří do návodu k použití nějakého spotřebiče, ne pod test LC500.
Jo, na německé Wiki jsou i počty vyrobených kousků 55AMG C208 (coupé): 3.381 ks a A208 (cabrio): 400 ks – kabrio jen na zvláštní přání zákazníka, takže dneska jednorožec.
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Baureihe_208
Tak to jistě bude tuhý jak štolverk :-) Jinak super termín „zbořenka“. Něco jako uloženka nebo stočenka.
Díky, no do SLK bych se asi nevešel, jak postavou, tak s dětma, to by se hádaly, kdo pojede. Ale starší generace CLK ve světlé kůži by mi připadala jako první kabrio akorát, které má aspoň trochu styl, chakrakter, ani to nemusí být motokára jako SLK, spíš jízda na pohodu. No a ten kompresor mě láká, do tohohle auta ani nepotřebuju V6 nebo V8.
Můžu se zeptat, autore, na servisovatelnost toho motoru? Předpokládám, že na to díly pořád jsou, nemýlím se?
Viděl jsem nedávno krásné CLK cabrio (řada 208) s motorem 230 Kompressor za rozumnou cenu a začal o něm přemýšlet jako o svém možném prvním kabrioletu.
Hele, počkal bych ještě, Toyotu Century SUV už představili jako koncept :-)
Poslední komentáře
- Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů