Opelfahrt
Jméno | Igor Vítek |
---|---|
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 5.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 37 |
Komentářů u článků | 537 |
Pozitivních komentářů u článků | 200 |
Negativních komentářů u článků | 20 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Nerven sparen – Bahn fahren (oder Opel. Omega. Lotus Omega). |
Posledních 50 komentářů
Jo a ještě k tomu před panelákem a pětimístný. Někteří lidi by fakt chtěli všechno za co nejmíň peněz, nejlíp zadarmo a je jim úplně jedno, že to prostě neexistuje.
Ještě mají DS9 z Číny :-)
Samozřejmě a na podporu svých zákazů vymyslíme jakkoli blbý argument, třeba zde
https://zdopravy.cz/elektrokola-mohou-byt-ekologictejsi-nez-klasicka-kola-uvedl-odbornik-216959/
Prodejce je dost známej tím, že prodává fakt drahý auta (uprostřed ničeho je to jenom zdánlivě, je to u Písku a skoro až tam vede dálnice z Prahy).
Jinak jestli jste někdy viděli youtubera „Koza Bobkov“, kterej natočil už dost hodně pěkných aut, tak ten měl od tohoto prodejce jedno video s Turkem a Richardedm Chladem a jeho Veyronem a Chironem, takže tak...
Jo, jasně, jako oplista jsem snil o Calibře Turbo (2,0 R4, 4x4, 150 kW), ale to byla tehdy rok stará verze pět let starýho auta. Designově ale tehdy pořád velice přitažlivýho!
No Need To Argue – boží. Dokonce jsem minulý týden na YT našel tuhle píseň jako duet Dolores + Sinéad, což jsem ale váhal, jestli to není dílo umělé inteligence.
Ten Buick je unikát, já jsem v té době nejvíc žral kupé Mazdu MX-6, bydlel jsem v Brně vedle autosalonu Mazdy, a jako už tehdy raritku jsem obdivoval kupé Subaru SVX.
Jo, taky mi tehdy bylo dvacet a jezdil jsem svým prvním autem – Š100 po bráchovi a rodičích :-) a šetřil na něco lepšího.
Přesně, to mě na tom nejvíc zklamalo. I když vlastně mě to nezajímá, jako každé SUV od exkluzivnější značky.
Haha, „směřovat k entropii“ je dost dobrej eufemismus pro pomalej rozklad vozidla... :-)
Tahle Alpinagrün s panoramou je taky moje volba. Jen vybrat trošku míň ojetou a s těma lovama na servis bokem se samozřejmě počítá.
XTad: Doba byla úplně na hovno.
A jestli pán něco s pajšlem Lotusu Omega koupil, rozhodně to neznamená, že se to normálně dalo koupit. A škoda, že si ho nenechal stejně jako R16.
Jinak Renault 16 si společně s tankama zahrál i v jednom českém hudebním klipu z roku 1968:
No dobrý, to jsem ani nevěděl. A oni to furt nabízí s možností manuálu, 668 hp, to jsou fakt srdcaři.
https://www.cadillac.com/sedans/ct5-v-blackwing
Jo, díky, AMG jsem vytěsnil a CTS-V je taky můj kůň teda.
Jen technická, co za auto v téhle třídě je supercharged, tedy s kompresorem? Jaguar XF?
Pak mě napadají jenom čtyřválce ve starým MB W210 a to se s tímhle srovnávat nedá.
Náhodou šedá je krásná, zvlášť tmavošedá Daytona, bílá jedině perleťová, pro mě je zabitá černá.
Tak to je hodně smutný, když utratíš tolik peněz za kočárky, to je fakt pech :-)
No tvl, já jsem z Brna, ale už tam nebydlím, takže jsem tam jen tak jednou týdně. No ještě jsem to naživo neviděl, budu se muset líp dívat. A ten obyčejnej T-Roc v té měděné barvě si vždycky z dálky pletu s Daciou :-)
Nějaký pěkný kompaktnější kombík, třeba Cadillac CTS-V 6.2 V8.
Hele, sto lidí sto chutí, teď jsem se díval, že tu světlemodrou mají dokonce na hlavní stránce v konfigurátoru. Když tehdy Nissan udělal kabriolet z Murana, v životě by mě nenapadlo, že ještě někdy někdo zkusí tenhle nápad zopakovat.
Jen teda i to málo střednětřídních sedanů ubývá. Passat už není sedan, Mazda 6 brzo skončí, to Volvo asi taky (mám dojem). Ještě existuje P508. Krásný auto, ale taky se prý neprodává.
To v první větě samozřejmě jsou plečky, ale z těch všech je Lada nebo Fiat Polski 125p aspoň trochu auto. To bych se třeba s Trabošem srovnávat neodvážil.
Nebo je to předpona. Supersonic, supernatural, superstition.
Zrovna Douga DeMura bych jako taky angličtinář doporučil těm, které zajímají auta a zároveň se chtějí zdokonalit v angličtině. Sice mluví rychle, ale je mu dobře rozumět. „This... is a 2005 Ford GT and in fact it's my 2005 Ford GT“.
A jenom dodám, že ten Superb je z latinského přídavného jména superbus (mužský rod), superba (ženský).
Měl ses ptát polsky nebo nějakou tou hatmatilkou z Pákistánu :-)
A nemá ta jejich marmelade být z pomerančů? Vždycky padám smíchy, jak v každým druhým filmu furt chlastají ten svůj čaj a ještě ho kazí mlíkem. Tam se vlastně nedá nic ani žrát k jídlu o přeslazených sladkostech nemluvím. Rozmáčený lupínky na snídani, to je prostě „no go gastrozóna“.
Ale při řízení z toho vůbec nemůže být vidět do boku, což myslím, že zase bude srát toho excentrika, co to bude řídit. Prostě facepalm nejfacepalmovatější.
Dnes jsem ho viděl poprvé naživo a překvapilo mě, te není vůbec vysoký (vysoké nemám rád) a vzhledově docela ujde. Na fotkách je to bída.
Dobrej zimní plac na blbnutí bývalo i to parkoviště na Křižíkově, my místní říkáme pod tunýlkem.
Věřte nebo nevěřte, kdysi nebyla půlka toho parkoviště oplocená s bazarem, takže to byl fakt velkej plac, v zimě samo se sněhem a od odpoledne do rána prostě úplně prázdnej.
Pistoška tady jezdí Octavia III kombi před faceliftem. To musel být fakt fanda té barvy :-)
Zas ale hezčí než než podobný i30 kombi první generace. Aspoň to má pěkný kola.
Jo, jako raritu jsem to někde viděl v článku nebo v inzerátu.
To je prostě asi taková blbinka pro zběsilý borce z Finska, co v zimě obujou hroty a lítají se starýma žigulíkama (kdo už neví, tak Lada neboli VAZ) po zledovatělých lesních cestách mezi jezerama.
Buď to má sběratelský potenciál nebo to nikdo nechce. Ale je dobře, že pokud o tom někdo sní, může si to koupit.
Dal jsem like, že se najde někdo, komu se tohle líbí :-))) Prosím, brát s humorem. A zajímalo by mě, kolik se téhle verze prodalo kusů.
Posilovač se továrně montoval poprvé až do Feldy 1.6, nejdřív jen u GLX, za příplatek u LX a později u všech 1,6 standardně. Do Fáčka musel být dodělávanej, i když je pořád možný, že na některých zahraničních trzích to mohli dodělávat dealeři, což ale není moc pravděpodobný.
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě nádhera. Ale určitě bych si je odřel jako ty zrenovované osmnáctky na Kizashi.
Na některých trzích to můžou ještě přejmenovat na Maluch.
S tím předkem to tak bude, kvůli chodcům. Z toho pak plyne, že designéři nevěděli, čím ten prostor zaplnit, tak vymysleli dvoupatrový světla. Strašnej nešvar.
Tak první fotky v té žluté před časem vypadaly slibně, ale tady to zvenku vypadá jak Kuga se znáčky Maserati. Každý den kolem Kugy chodím, tak se toho pocitu nemůžu zbavit.
Souhlas, jen teda mně by to stačilo bez příplatku za dva krtečky na palubce :-)))
[eidž] se to čte jenom, když je samotné AGE = věk
Ve složenině to -AGE neznamená věk, ale prostě příponu. Viz třeba slovo SHORTAGE = nedostatek [*šo:tidž], takže pokud by se SPORTAGE četla anglicky, bylo by to [spo:tidž] nehledě na to, jak tomu říká paní z Žiliny :-)))
Pardon, napsal jsem to pod jiný článek – Vitaru bych nesrovnával s S-Crossem, nějak mi ušlo, že tohle je článek o Dacii. Stejné motory má Vitara a S-Cross, samozřejmě.
Vitaru s tímhle bych asi nesrovnával, je to menší auto. Motory jsou stejné a Vitara u někoho možná boduje s kratším rozvorem, ale je fakt malá. Jel jsem s Vitarou jako spolujezdec z nádraží na úřad a do autosalonu a pro vysokého člověka se to prostě nedá. Možná tak na hrkání ke krmelci, ale na to stačí starý Jimny.
No ty kliky byly děs, to je fakt. Ještě k tomu vodorovně. Pokud s tím má každý den maipulovat menší dítě, tak je to prostě blbý řešení. Stačily mně tázavé pohledy dětí, co to je za vynález, když mně umělci v servisu namočili motor v Kizashi a do druhého dne jsem dostal Swifta.
Rodinná legenda, jo? Kdyby tak ty maminy s tím aspoň uměly manévrovat... Je to pro ně moc velký a často si to nechtějí připustit.
To zní dobře, ale jak to bude s první technickou? Projde to emisema nebo se to bude muset zase přeladit zpátky?
Kdyby se Francouzi poslední dobou nepředháněli v tom, kdo vymyslí ulítlejší přední denní světla, byly by ty jejich designy o trochu vkusnější.
No to jo, ale říkají mu 6er Gran Coupé, tak si myslím, že při výšce 1370 mm je to rozhodně víc kupé než X6. Krásný auto.
„Nálepku zvráceného“ si nese pořád a otáčí se za ním možná tak kluci z třetí třídy. Když netradiční kupé, tak jedině BMW F06.
Zvědavost mně nedala, ale bohužel to není ani k smíchu, jen k pláči... (foto Auto Schwab, Kladno)
Poslední komentáře
- johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní... - Bigg.I, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Cabrio Focus https://auto.bazos.cz/inzerat/189980324/ford-focus-ford-focus-20i-cabrio-automat.php - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Tak to je dané i konstrukcí onoho motoru. Je sranda, že základ... - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Díky, to mě těší! Při psaní mám někdy problém, jestli... - liška, Proč nemám elektromobil, i když bych...
Jsou to samé benefity a sociální jistoty. Dá se říct jen předepsaný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Protože mám hodné kamarády, tak se mi povedlo dostat za volant... - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Samozreme super :) Ta cenovka drzi inflaciu s cenami menuciek...
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2009 rok výroby
403 koní výkon
6 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
110 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů