
Opelfahrt
Jméno | Igor Vítek |
---|---|
Bydliště | Blansko |
Registrace | před 4.4 rok. |
Poslední aktivita | před 12.1 hod. |
Příspěvků ve fóru | 32 |
Komentářů u článků | 450 |
Pozitivních komentářů u článků | 176 |
Negativních komentářů u článků | 16 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Nerven sparen – Bahn fahren (oder Opel. Omega. Lotus Omega). |
Posledních 50 komentářů

Tak s tím Embem jsem to nevěděl. Brácha měl sice 1000 MBX, ale nestačil jsem se svézt, protože ho brzo orezlý prodal. Z dnešního pohledu blbost, ale taková byla doba.
Já jsem začínal jezdit na Š100 a pak 742 a pak Favec, tak si to pamatuju jenom tyhle vehikly.

Embéčko mělo automatický sytič? Škoda 100 (1975) měla páčky a to byla mechanika, ne? Podobně to bylo u 742 až do konce výroby. Automatický byl až u Favorita. Nebo se pletu?

Nevím, co je na tom k rozčilování. Prostě ses pochlubil fotkou, na které je podle mě hloupý jednání, tak se s tím smiř. Nemusíš nic vysvětlovat a stěžovat si na blbý kecy, mě to nenaštve. Nejsem žádnej anonym z internetu a fakt si myslím, že je normální si na to vzít náklaďák.

S tím Picassem na fotce je neuvěřitelný, jaký dokážou někteří lidi dělat blbosti, aby ušetřili.

Nevím, kamoš byl se zánovní RAV HEV na první servisní prohlídce a nová se prý teď ani nedá objednat. V tom inzerátu je to stejně ojetina a podezřele levná. Že by třeba volavka?

Myslím, že tady nemáte Suzuki S-Cross. Existuje jako 4 WD i s automatem, jenom na ty krámy bude potřeba rakev na střechu, ale to asi u všech aut, co tady kdo doporučil. Za 750 snad ani neexistuje nové auto s těmito parametry, do kterého by se všechno vešlo.

Souhlas a připadají mně infantilní i ty denní svítilny dole v podobě pěti puntíků jako na hrací kostce.

Ještě bych doplnil, že komu tehdy stačil „warm hatch“, tak Suzuki Swift Sport stál myslím od 369 tisíc.

Na co diesel? Ušetří litr na sto na palivu a vrazí to do servisu, ale hlavně: Golf IV TDI nebo Bravo JTD jsou tak hlučné a vibrují, že to by mě třeba na denní ježdění totálně vadilo. Navíc jde z toho strašnej smrad. Nevím, ale v nové práci bych se asi nerad uvedl tím, že budu denně smrdět pod okny se starým kadla kadla.
Vybral bych něco benzínového s jasnou servisní historií, třeba toho golfa IV, jenom ne tu dieselovou vraždu z bazaru v Česku.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=372033525&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FULL_SERVICE_HISTORY&fuels=PETROL&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&maxPrice=4000&minPrice=2500&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=be484a89-b2a4-e574-fda6-63a7c42be9a1&ref=srp

Poslední dobou kolem Brna potkávám dost ubohé exempláře. Třeba tuzingem napadený onálepkovaný Pluriel s mnoha nepůvodními levnými autodoplňky a třeba minulý týden ve Znojmě zelenkavého ubožáka se střechou komplet kolem dokola fest zalepenou páskou – asi mu dovnitř teklo.
Říkal jsem si, že to budu fotit, ale pak mi přišlo škoda tady Jaromíra trápit :-)

Co tam dělala ta nabořená Astra bez předního světla? To se někomu stalo cestou na KaK?
Jinak to parkoviště bývalo super v původní velikosti (když na jeho části nebyl oplocený autobazar), dobře se tam v zimě blblo na sněhu.

K tomu ještě připočtěte, že Sharan / Alhambra je vlastně ve své třídě skoro sám. Možná ještě Galaxy a S-Max.
No a s tím novým Berlingem by teda soused mohl leda tak zkusit vyzobnout poslední skladovky s tříválcem 1,2 a výkonem 110 k, protože objednávat se dá už jenom ë-Berlingo.

Přesně, to je ten problém, že 2,5 turbo je jen v USA.
Pokud by se ale člověk rozhoupal k dovozu, tak mezi novějšími japonci je tam pořád výběr. Accord 9G 2,0 turbo (i manuál) nebo třeba Legacy (nejen Outback, ale i sedan!) 2,4 turbo a jednou už tady někdo zmiňoval Acuru TLX V6 (to je ale záležitost posledních pár let a rozhodně to není za již od 180 tisíc a karbon všude v ceně).

A bavíte se RAV4 plug-inu nebo o obyčejném hybridu?

Super, no. Ty trasy na videu jezdím autem, ale takhle to v autě opravdu nevypadá.

MILFka na tandemu ti strašně pokazí power to weight ratio...

Celý je to jenom o tom, že ke každé situaci se hodí nějaké oblečení. Do divadla taky nechodí lidi v pantoflích a kraťasech a nejsou to zmrdi a snobi.


Chtělo by to sundat přebytečné lišty na masce a na dveřích a pak ty krytky nasávání. Doplnit chromované lišty dolního okraje oken a kovové pásky na stírátkách. A taky musí být chromované poklice s okružím s víceotvorovým vzorem – což jasně, že tady jsou zjevně sundané.
Jinak je ale tohle pěkný odstín, co měly ještě poslední 110R.

... a s dvacetipalcovými koly.
Nakonec dvacítky měl i poslední Scénic, dokonce s ještě užšími pneu: 195/55 R20 a existují na to i plecháče. To se fakt vyplatí.

Tady bude trošku zmatek, protože lidi do těch SUV začnou míchat crossovery (jako by to nebylo jedno, žr?). Tak já začnu: Cupra Formentor VZ5 v té nejvíc snížené verzi. Obyčejná skladovka 1.5 TSI je naopak zoufalá.

Nečekal jsem, že se tady tahle škaredka objeví znovu, ale když se stalo, tak to napíšu. Ten design dolního okraje oken v zadních dveřích je nesmyslný. Brání totiž ve výhledu menším postavám vzadu. Například Roomster to měl právě naopak, dolní hrana zadních oken šla níž.
No každopádně je to pozůstatek z Citroënu DS3, který byl docela hezký a kde tohle řešení nevadilo, protože vzadu těžko kdy někdo jezdil.
https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-citroen-ds3-racing-hrat-si-na-loeba-21007156

Pepa má být asi „expert Pepa“ ze zábavného pořadu Autosalon na TV Prima. Akorát že vůbec není z Brna, jenže to si pán z nějaké středočeské vesnice pravděpodobně umí zjistit, šlo mu spíš o to vyvolat flame za každou cenu. Nekrmil bych to.

MB-AMG a Audi RS kombíky mají, tak se v BMW asi chtěli rozloučit s touto kategorií aut a postavili M3 Touring. Předpokládám, že poslední generaci. Nakonec naživo a v barvě Isle of Man Grün mi ty bobří zuby ani nevadí...

To mně připomnělo, že asi před dvěma lety někdo na Slovensku prodával Peugeot 405 T16, měl k tomu navíc hodně specifických dílů do zásoby, co se už nevyrábějí a nejdou prý sehnat. Auto mělo myslím za sebou skoro hotovou menší renovaci, no a cena byla pro laika samozřejmě zcela astronomická, kór když je to francouz. Už nevím, kolik to bylo, ale nepochybuju, že se brzo našel nadšenec z FR, BE, SUI a koupil to, protože se vyrobilo asi jenom 1000 aut.

Každé zboží má svého kupce. Pokud jsem se díval, tak ty auta jsou ze Španělska a bez koroze. Něco stojí administrativa a doprava, asi nemůžete čekat, že vám na druhém konci Evropy někdo sežene auto zadarmo. Pak tam má často uvedeno hodně servisu: nové brzdy, gumy třeba atd.
Tak prostě si s tím dal hodně práce a udělal servis, tak je potřeba to zaplatit. Nakonec najde někdo, kdo v tom autě v 90. letech jezdil a teď si ho chce připomenout. Vzhledem k cenám nových aut dneska 200 až 250 tisíc za ojetinu není zas tak moc. Bohužel.


Jednou někde psali, že pistáciových sedanů je strašně málo. Taky je málo sedanů 2,0 MPI, takže kombinace obojího by bylo něco.

Jsem se zasmál. Řazení manuálem je tak zažitá a automatizovaná činnost, že tomu supervýkonnému počítači, totiž lidskému mozku, odebírá naprosto minimální zlomek energie, kterou potřebuje na řízení a neustálé vyhodnocování situace v provozu. Ledaže by člověk měl odepsané koleno jako tady kolega ve vlákně a z toho důvodu si nemohl dovolit jezdit s Viperem.

Vzhledově to je opravdu kus od kusu, mně třeba designově nevadí crossovery KIA.
Ale tohle BMW má docela neforemný tvar, no a ten plastový hliník ve stylu Mondea a focusu z roku 2008 je teda tristní, ještě ty růžky vpředu i vzadu. Kolikrát si říkám, že designéři nevědí roupama, co dělat a kolik prolisů a pičovinek na ty nárazníky nacpat. Pak to ještě celé provedou v černém plastu – super, člověk si připlatí za pěkný odstín laku a místo něho má pak dole hory černých plastů a fake aluminum. Odstrašující je to třeba u toho modrého P408 nedávno tady...

Před očima mi jede video z Top Gearu, jak se v Peugeotu na poradě rozhodli, že udělají auto na hovno.

Technická poznámka:
Nemá být ve větě níže spíš „s manuálem“ místo „s automatem?“
„Zajímavostí je, že ze všech šestadvaceti se do testů dostalo jediné auto s automatem a jediné auto s cenovkou pod 400 tisíc – v obou případech Aygo X. “

Aha, tohle video jsem viděl a po přečtení článku si říkal: vždyť jsem to už v Česku viděl – takže jenom online :-)

Asi tak. Nebo: víte, co je pro kritiky aut zosobnění petromaskulinity? Že si „zaostalá“ členská země EU zvolí za prezidenta bývalého vojáka, který se jmenuje Petr a jezdí v BMW M2.

Móda je asi pryč, ale stejně je to ve srovnání s jakýmkoli SUV nádherný auto. A ještě víc se mně líbí BMW 6 Gran Coupé, nejlíp od Alpiny.

Na ten Swift se určitě dají dát gumy s vyšším profilem.
Třeba na moje auto je možnost 235/45 R18, 215/55 R17 nebo 215/60 R16, ale nějak se mi zdá, že když jedu na škaredých zimních 16palcových, tak to mlátí skoro stejně jako na hezkých letních osmnáctkách :-)

Nebo by to mohli fotit s bečkou a chlaďákem, to už se dá brát jako test praktičnosti zavazadlového prostoru.

To není první fotka, na které redakce vozí basu holby :-)

Taky se mi Flex líbí. Vůbec si myslím, že ideální rodinné auto má spíš karoserii jako Flex, Pacifica, Odyssey, Sienna, Sedona. Co bych si ale vybral, to nevím.

Jen nesmělý dotaz. Znám od vidění rodinu s pěti dětmi tak 5 až 17 let, co má XC90 s registrační značkou EL, čili asi plug-in....
Do toho se fakt vejde 7 lidí???

Má to od pohledu úplně brutálně velké prosklené plochy, tak se nedivím, že v tom byla zima. Jestli to ještě budete testovat někdy v létě, tak schválně, jestli to ta klima zase zvládne vychladit, protože v horku bych čekal opačný efekt.

Já si třeba představuju hezký design tříprostorové kastle jako třeba Accord 8G nebo současná Acura TLX.



Ono je to těžký, on Civic s tříprostorovou karoserií (kterou dnes nahradil liftback) se asi nikdy nelíbil všem – viz foto dole.
Takové ty prolisy v náraznících vpředu vzadu jsou dnes u všech aut. Mně se třeba nelíbí krátký zadek, mělký a malý kufr, zadní čelo se světly vypadá, jak kdyby smíchali všechny možné designy a vyšel jim z toho kočkopes.



Jo, to byla škoda, že tyhle kupéčka měly jenom ty slabší motory 1.5 a 1.7 l. Možná v USA to bylo lepší, protože do novější generace dávali ten 2.4 z Accordu

Staromil: Jediný důvod PROČ chtít toto auto je ten, že žena chce auto v barvě Oslo Blau s čalouněním z ecofriendly petflašek, a ten, kdo platí, nemá 4 miliony na 992ku z programu Porsche Exclusive Manufaktur s hnusnou neveganskou hovězinou...



Smysl toho retrofitu je asi v tom, že majitele bude o trošku míň srát, že nemá nejnovější model.
Jinak noční panel u Saabu by mně nevyhovoval, protože potřebuju neustále na všechno vidět :-) Ale pravý důvod je asi ten, aby člověk včas a co nejdřív zaregistroval toho losa na silnici.

GTC super, ani jsem to neznal. Na první pohled mně to připomnělo šlapací Moskvič pro děti.

Ještě Peugeot 405 T16 byla čtyřkolka. Dnes rarita skoro jako ten Safrane Biturbo.

Rancho byla sen nás všech tehdy. Pochybuju, že ji novou někdo v ČSSR měl, ale každopádně jsem si myslel, že má pohon všech kol, protože zvedlá je slušně.
Poslední komentáře
- Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof.... - Jaromír, Honda S660: Upřímný sporťáček
Přidávám se se žádostí o autíčkářsky orientovaný travel-blog.... - Sato, Honda S660: Upřímný sporťáček
Akurat nedavno som videl smart roadster, niekdy som v tom nesedel... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Jedna tu byla, ale uz je pryc. - esmo, Honda S660: Upřímný sporťáček
Moc se těším, díky :-) - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jo, stačí si sednout do Okty IV a říct si, že je v tom o "10... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Mám v plánu ještě článek o cestování další malou potvorou... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Ano, asi tak bych to viděl. Mám 183 cm, tedy průměrnou evropskou... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Ano, na ABS samozřejmě záleží také, ty starší systémy... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Kdo ma pres 180, ten se dovnitr pohodlne nevejde. V okoli bylo... - JohnyLBC, Honda S660: Upřímný sporťáček
super autíčko, ale když vidím ten tvůj posez a kolena tak je vidět... - JohnyLBC, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Odkud jsi? Já jsem z Liberce a mám MINI R53 po Krabovi :) za severočeské... - JohnyLBC, Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost,...
Je 911 996 už dostatečně "stará? 996 se bere jako "moderní"... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Většina sportovních aut má ve 160 v lepším případě 0 vztlak,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů