Petr „Mechanik“ M
| Bydliště | Nymburk |
|---|---|
| Registrace | před 5.5 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.0 dny |
| Příspěvků ve fóru | 4 |
| Komentářů u článků | 460 |
| Pozitivních komentářů u článků | 168 |
| Negativních komentářů u článků | 97 |
Posledních 50 komentářů
Já kladívko na rozbití vozím už tak 20 let v každém autě které nemá švihadla, tedy ve všech soudobých autech, ve veteránech jsou švihadla, okna jsou v gumě, jdou vytlačit a hlavně, většinou vypadnou sami, při větší nehodě. Na tom kladívku je i břit na uříznutí pásu, totiž z toho se dostat je taky nadlidský úkon.
Tak jsem tohle auto dostal v půjčovně a je to strašný, jak o něm může někdo napsat takovýto článek nechápu. Do města je to použitelný, ale mimo město je to smrtelně nebezpečný stroj a to myslím úplně vážně, nechápu jak to můžou prodávat. Dostat se z vedlejší na 90km je hrozný, nájezd na dálnici životu nebezpečné protože se prostě nedokážete rozjet. Předjíždět se v tom nedá, prostě to nejde, nejede to. I moje malé děti poznali že je to krám a ocenili když jsme si na letišti doma sedli do našeho 26 let starého poctivého auta které nevydává žádné otravné zvuky a normálně to jede tak jak člověk potřebuje.
85kW v novém autě je reálně pod 50kW ve starém autě. Výkon není dostačující, nejede to je to nepoužitelný.
SSR se mi taky líbí, jen teda bez té střechy mi to přijde už jako moc. To už by mohli dělat radši dodávku kabrio :-)
Ve svém autě naštěstí nic takového neřeším. Když chci něco v noci hledat, v první řadě sáhnu po paměti a je to tam, ale když třeba žena hledá ty kapesníčky pro děti, tak si zmáčkne tlačítko, zapne si bludičku, mě to nijak neomezuje a nejde si co potřebuje. To jsou věci co :-D
Veškerá výbava která přibyla v autech za posledních 25 let je pro mě úplně k prdu a odmítám to sebou vozit.
Jediné co přiznám že je dobrý vývoj jsou světla, svítí to opravdu úžasně, ale zase odmítám jezdit s autem kde přední světlo stojí víc jak 100t. pak stačí sejmout zvěř a je to totálka, tak to ani náhodou.
No, tak ještě že nemusím řešit vaše problémy, řeším spoustu skutečných a zatěžovat se ještě tímto, ani nahodou.
Ford Tuscom 1953, co to je prosím za auto, na netu jsem nic nenašel.
Třecí tlumiče na Volze, to asi těžko že, víš co je třecí tlumič, to se používalo naposledy někde v roce 30
Viola, hlavně aby to prodávající řekl, jinak se taky chudák nezkušený kupující může v první zatáčce rozstřelit o strom. Pneumatiky udělají hodně a kor když pískají při normálním průjezdu zatáčkou, to je fakt životu nebezpečné. Tak ještě že jsi dobrý řidič.
Podobnost tu je, ale konstrukce je úplně jiná, Ford má pomocný rám pod celým autem, Volha je samonosná s předním rámem na nápravu. Přední přepážka je úplně jinak řešená, motorová stěna též. Palubka je teda taky dost jiná a zadní část vozu je úplně jiná. Prostě je to design poplatný době, toť vše
Jinak ten Žigul určitě není funkční, pokud autu ujede cyklista. Chce to udělat podvozek, tlumiče, pružiny a hlavně pneumatiky že. 1500 je velmi rychlé auto i v zatáčkách.
Volha 21 nebyla ničí kopie, pouze je poplatná své době, podobná auta dělal i Opel nebo Simca, samozřejmě se Evropa mohla inspirovat v USA, to je přece normální. Motor Volhy je vlastní konstrukce a je hodně povedený, vlastně ho vyrábějí dodnes.
Moc pěkný článek, děkuji za něj. Tohle období rallye mám úplně nejradši.
Jen to vyznělo že Pat byla první průkopnice, což určitě nebyla a taky mohla být alespoň zmíněna naše Eliška....
Měl jsem rok 1960, ještě dveře proti směru. Vršek motoru jsem dal z Malucha a jezdil moc pěkně. Říkal jsem mu pochcánek, furt z něj tekl olej i když už měl vyměněná všechna gufera co šla. Když jsem ho řídil, pokaždé jsem se smál, nešlo to jinak.
Pravda, čtu to na telefonu
To neachuj, čtu to tu už pěkných pár let a na začátku tu nebyla skoro žádná reklama, před pár lety se to skokově zvedlo a teď asi před půl rokem, to už je víc reklama než článek. Při každém rolování na mě skočí reklama, pak občas vyskočí překrývající reklama a ty rolovací musíš odťuknout dvakrát aby jsi se jich zbavil. Nevěřím tomu že vám tak enormně vzrostly náklady
Já bych si přál na Autickari méně reklam, celkem už je to přehnaný, nedá se to číst, bohužel.
Dyť letos ještě žádná zima nebyla. Normálně dělám venku na autech a jde to v pohodě, dokud nemrznou ruce.
Já si to deset dní v podobném nájezdu jak ty píšeš vyzkoušel a teda ani náhodou. Jelikož se nestravuji po fast foodech, nekouřím a kafe mi stačí dvě za den, tak mě to dobíjení celkem otravovalo. Když si to člověk spočítá, tak ani nákladově to nedává smysl, oproti LPG. A porizovacka úplně mimo. Pojištění také drahé. Ekologie a podobné nesmysly bych tu vůbec nenačínal.
Ale že to pro to jedno procento uživatelů může být ok, proč né.
Proč s tím jezdíš ty?
Ty s tímhle dojezdem budeš jezdit dálkové trasy a tvářit se že tě to nijak neomezuje? I s dnešní technikou jsou ta auta na větší nájezdy otravné, nepoužitelné, nedává to v ničem smysl to je prostě fakt, nespochybnitelny jakoukoliv diskuzí
Četl jsi co jsem tam psal.
Psal jsem že na venkově pak ze soláru
Co vlastně řešíme?
Psal jsem že si to o víkendu bude dobíjet u nakupáku, tedy celý týden s tím bude jezdit po městě a to těch 300 bude ok
Samozřejmě že je to auto nesmysl, za ty peníze, s tím že je to auto na dlouhé vzdálenosti s dojezdem 300km. Totální blbost
EV dává smysl pouze jako malé auto do města a nebo na venkov na dojíždění do práce s tím že si to o víkendu dobiju u nakupáku, nebo doma ze soláru
A to šel dokonce do Škodovky a koupil si to nové
Jsou lidi co mají Kamiq a jsou spokojení, kolega z práce v tom má ten tříválec a ještě si pochvaluje jak to pěkně jede a že když ho to chytne tak se v zatáčkovitém úseku pěkně sportovně svěže.
Ten Lexus je tak hnusnej že se nedivím. Přední maska v podobě keporkaka je šílená
Mám doma dvě E46 a jako náhradní, pracovní a zimní auto jedničkovou Fabií. Za 5 let mě E46 stála na servise tak 150t. Fabie tak 60t. Báwo bych za ty prachy prodal Fabií asi těžko. Takže Báwo je vlastně dobrá investice, ale o to vůbec nejde, když je to to nejlepší auto pro daného uživatele, máš ho navždycky a jakákoliv investice je OK, protože to děláš pro sebe. V životě přece utratis spoustu peněz za blbosti který vlastně nepotřebuješ a z ekonomického hlediska nedávají smysl
Pěkný článek, děkujeme. Jen víc takových.
Tenkrát jsem byl na jeho znovupředstavení, je to úžasný stroj, chce to vidět naživo, jen když člověk slyší ten motor moc to k tomu nejde, jezdit to ale mohlo slušně
Jen jsou dost mimo s tou cenou, u sousedů jsou ty auta za 400t
Zase mi ale přijde určitě aerodynamičtější než Saab 96
I v té tvojí zprávě píší že ID mělo 0.38 a 924 0.36. Někde uvádí že Saab měl 0.32, ale taky je potřeba se podívat na ten prototyp a potom na to co opravdu vyjelo ven v produkčních modelech
Tatra 77A měla koeficient odporu 0.23, před válkou
Martin co blbneš, většina automechaniků, zedníků, topenářů.... bych mohl pokračovat do aleluja, všichni tito podnikají a přitom makají. Stačí převzít zodpovědnost za svůj výdělek a živit se tím co umíš.
Dotace jsou i pro normální lidi, máš starý kotel, dostaneš příspěvek, máš starý barák, dostaneš milión atd, stačí se zajímat
Souhlas, Toyota působí jako poslední automobilka, která používá mozek.
Z nedávné minulosti je to pro mě BMW
Mě se třeba líbí Jaguar mk1 v úpravě závodních cestovní vozů, reálné bych si ho mohl pořídit a provozovat, ale uznávám že už mám servisů dost i bez něj, jsou to prostě složitější stroje a provoz skýtá jisté komplikace a to to porovnávám třeba s Tatrou 603
Je to krásné auto, vlastnit bych ho ale nechtěl, v tom rozsahu si dokážu představit zajímavější auta.
Nejezdili by se mi v tom dobře, člověk fakt musí jen odhadovat kde to auto končí a začíná. Předek je velký a těžký.
To auto musí být v perfektním stavu, jinak je to utrpení, je to dost složitá mašina.
Jako vypadá pěkně, taky jsem o něm uvažoval, pak jsem se v jednom svezl a to fakt nešlo. To se musí zažít, udělat to jako první, svést se v nejbližším autě a pokud ok, tak pak teprv hledat toho svého Mustanga, ušetříte spoustu času, nejspíš totiž po prvním svezení začnete hledat něco jiného
Martin_100 : kašpárek jsi ty a extrémista
Loukotě a 1000 mil je omezený stářím auta, že :-D
Nevidíš rozdíl mezi Trabantem a Žigulem, ok, zřejmě jsi slepej a nikdy jsi v tom nejel. Já srovnávám stejné období a cenu. V další větě jsem psal mladší auta za stejné peníze, protože tam dneska lidi směřují, nikdo nechce předválku a hlavně, na tu potřebuješ už tak 300t, což už je jiný level.
A to že tedy neuznáš nikoho jinýho, jen proto, že nemá 300t + na veterána, za veteránistu, to je dost bizardní pohled na věc. Rybář co nemá vybavení za 200t taky není rybář?
Dokonalé auto neexistuje, dokonalé věci neexistují, takže za mě, když člověk může mít víc aut, je to super a pak ani není nutné bejt děvkař. Já mám stále svoje první (25 let), druhé (23 let), třetí auto ( 22 let) atd.
od 50 do 100 se dají sehnat slušné 120, Moskvič nebo Žigulíky. Do 150 se dá sehnat pěkná Volha, Brouk, BMW e30, runé Fordy, Simcy atd. Fakt nechápu proč by si někdo dneska měl koupit tráboše, pokud v tom není extrémní nostalgie. Já mám takhle doma Škodu 110L, kdyby to nebyla závodní a nebyla po dědovi, dávno bych jí prodal. Škodu 100 po druhém dědovi jsem prodal a jsem rád že je fuč.
Ale tak lidi jsou různí, ať si každý dělá co chce, jen tomu nerozumím.
Asi kousek v mizerném stavu, můj držel jak přibitý, nové pneu a tlumiče, podvozek bez vůlí, to je základ. Motorově to také takový žebrák nebyl, ten můj byl celkem živý a dál i 120, do kopce táhnul líp jak soudobé Škodovky.
Je to ale smutný doklad tehdejší doby, ukončením výroby 600 to mělo skončit celé, pak už to bylo jen smutné a odráželo to tehdejší dobu, že byl člověk rád i za tohle. I dneska se vyrábí úděsná vozítka, ale člověk má furt alespoň na výběr. Mít to dneska jako veterána mi nedává smysl, za ty prachy se dá koupit normální auto veterán.
Kámoš ho měl kdysi jako první auto, teď mu jeho žena koupila zážitkovou jízdu, celá rodinka se v tom svezla a už mají doma svého Trabanta, nešťastlivci.
Já už svůj ideální povoz mám, přes 20 let staré kupátko, pro mě ideální volba na cestování do práce, rodinku naložím I na delší výlet, když potřebuji něco převést zatím vždycky jsem se vešel. Nemám důvod měnit, tak snad mi nezrezne.
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první auto. Z výroby tam byl otáčkoměr, hodiny u stropu, uzamykatelná přihrádka a mělo to i centrál, stál nový 180t.
Ty náklony, to přece nic neznamená, určitě jsi jel v Citroen BX, ten se taky pěkně kachnil. Forman držel v zatáčkách celkem obstojně
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku.
Ta zelená 603, to je pecka
Za mě BMW E46, Cabrio pro čtyři je úplně v pohodě
Dopadlo to jak se dalo čekat, další BMW :-D Taky mám doma dvě brambory.
Nedivím se, dá se ocenit původ a stav vozu. Já se uplně hrozím až budu muset řešit další auto co bude pro všechno, pracant co mi je jedno. Jezdit po střepech a ztrácet drahocenný čas se mi fakt nechce. Reálně uvažuji že si vezmu ovci v kombíku s tažným po švárovy a to kombíky nemám rád, vo oktávce nemluvě. Jenže vím že je to auto v dobrým stavu co mi vydrží 10 let
Za mě třeba jedničková Fobie v GTéčku, celkem to jede, i sranda s tím je, ale hlavně jako nenáročný pracant úžasná šedá myš
Bych teda řekl že E39 v roce 97 v ČR, to musel budit slušné pozdvižení, já bych si ho všimnul I dneska
Ta 603 za to taky nemůže, když vidíš starej mercedes, řekneš si - hele nácek? Pokud pro tebe kdysi přijeli v 603 a sebrali tě, ok. Pokud tvůj soused byl ultra komouš a jezdil ve Volze, ok. Ale přebírat cizí předsudky, to je divný.
Vlastně celý tenhle článek je o předsudkách, když vidíš Fábii, už se chytáš že to zase bude šnek, když vidíš E46 už se bojíš co zase vyvede, OK, může to pramenit z osobních zkušeností, ale stejně. Půjdeš na první rande, a už si budeš v duchu říkat, co je to zase za svini, jen kvůli tomu že bejvalka tě podvedla a okradla? Divný svět.
No James píše něco o perfektní renovaci, tak třeba to není ona,ale pochybuju že jich tam jezdí víc.