načítám data...

Mechanik

JménoPetr Mechanik
BydlištěNymburk
Registracepřed 8.7 měs.
Poslední aktivitapřed 3.2 min.
Komentářů u článků69
Pozitivních komentářů u článků15
Negativních komentářů u článků37
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Mechanik
dnes v 09:50
0
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Beastar: To je slovo do pranice, souhlasím, nejrozumnější volba a pri jeho zacházení mu ovce vydrží nejdéle

Mechanik
včera v 18:07
0
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Máš pravdu že některé věci člověk sám neudělá, ale tak to jde udělat jinak. Kamarád postavil celý barák sám, cihlu po cihle, všechno sám, jen tesařinu potřeboval pomoc, měl složitou střechu, potřeboval podržet trám.
Já když jsem rekonstruoval byt, tak jsem si nechal od borce specialisty na rekonstrukce vyzdít příčku, chtěl za to 4t, za kousek zdi a letěl, protože to bych vyzdil líp já a po slepu. Celej byt jsem si udělal sám, včetně rozvodů, renovace parket atd
A tak je to se vším, chceš to mít pořádně a poctivě, urob si sám.

Mechanik
včera v 17:30
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Pěkně napsané, souhlas.
Nejhorší na tom všem je, že ti to nutí, prostě si to koupíš a hotovo. A pak to že to nejde vypnout. Nechápu proč se to všechno automaticky zapíná po novém nastartovaní. Chci tam mít možnost zapnout a vypnout podle sebe. To je jako kdyby nešla vypnout navigace, protože co kdyby jsi se náhodou ztratil.

Mechanik
včera v 15:50
-2
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

K vaší plodné debatě, vono řemeslníci nevědí co by si za práci řekli a když to pak zhodnotím, tak si to udělám já líp, takže nechápu za co jim ty peníze dávat, a to nemluvím o nespolehlivosti, podvodech a okrádání. Přesto ty živnostníci nevědí co dřív dělat, ten stav společnosti je fakt smutnej.

Mechanik
17. ledna 2021, 18:11
1
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Je to jednoduché, prostě si to nekoupím ;-)

Mechanik
17. ledna 2021, 17:43
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Návod jsem četl, nastavit to nejde, i automatické sklápění zrcátek jsem musel nechat vypnout přes diagnostiku v servisu. Já chápu proč to tam je, ale je to blbost, v jiném autě na to mám normálně tlačítko a když tedy hrozí že by mi mohl někdo vlézt do auta, tak ho zamknu. To samé s těma zrcátkama, sklopím když potřebuju

Mechanik
17. ledna 2021, 17:37
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

To není z jednoho auta, ale zažil jsem to ve více vozech, prostě to tak vyráběli. A samozřejmě to není vše co mě otravuje je toho hafo, co na mě má auto řvát že nejsem připoután.atd

Mechanik
17. ledna 2021, 17:06
0
Aktivní zásahy do řízení: Opatrně, prosím...

Nefungují základní věci jako automatické stěrače - najednou začnou stírat jak prdlý a není důvod, navíc chybí manuální nastavení rychlosti cyklovače protože je tam přece automat. Nebo obyčejný parkovací senzory, když přes ně sjede sníh a začnou najednou řvát, člověk se lekne že je schopnej nabourat. Nechápu proč musím zmáčknout spojku když chci nastartovat, akorát ubližuju motoru. Proč musím dvakrát mačkat odemčení auta, když nastupuje víc lidí. Proč musím vypnout motor když chci otevřít kufr. Když zapnu ofuk předního skla, proč se automaticky zapne klimatizace a větrák na plno a nejde to jinak. Ty věci jen otravují život a to za to mám ještě platit?

Mechanik
14. ledna 2021, 21:24
0
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Já to dělám :-D
Hele ale takovejch auto co prostě nezreznou bez ohledu na péči moc není. I Volvo jsem viděl zrezlé na prach

Mechanik
14. ledna 2021, 20:56
0
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

To máš samozřejmě pravdu, ale stačí se o auto starat, vzít ty místa vabkou aby tam nebyl bordel a to auto vydrží 20 let bez koroze úplně v pohodě. A to je to základní, maličkost, když tomu za včasu přidáš pořádný nástřik podvozku a dutin, neshnije ani auto ze 60 let. Vlastní zkušenosti, nevařím z vody.

Mechanik
12. ledna 2021, 17:46
1
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Pche a pak že se neshodneme :-D

Mechanik
12. ledna 2021, 09:12
2
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Asi mi nedošlo proč má člověk za tohle dát o milion na víc, 1,6m ok, ale 2,5m za tohle, proč? Za 2,5m se dá koupit zajímavější auto

Mechanik
12. ledna 2021, 08:51
2
BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž

Trotl jo, za pět let, ani náhodou, kde by na to vzal. Chápu že když jsi zvyklej na prvotřídní kurvy že pak z holky na baru ti nehoupne, ale tohle fakt není auto co si za pět let může dovolit každej, reálný svět takhle nevypadá.

Mechanik
31. prosince 2020, 12:33
2
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

Není, na manuálu trvala ona, já jí chtěl koupit automat, ale to né, že prý je to nuda, že chce řádit. No tak je to její spojka, já jí nezničil

Mechanik
31. prosince 2020, 10:59
0
Mechanik
31. prosince 2020, 10:21
0
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

Souhlasím. Dokonce jsou i tací co mě vytroubí když někoho pustím z vedlejší

Mechanik
31. prosince 2020, 10:17
2
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

Tak já se přiznám, v určitých situacích nedodržuji uctivou vzdálenost. Ale asi to v ČR jinak nejde, myslím že to známe všichni

Mechanik
31. prosince 2020, 10:04
4
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

Žena odrovnala spojku i s dvohmotou za pár desítek tisíc km, nechávala nohu na spojce furt. Nechal jsem jí to zaplatit a jak to najednou šlo

Mechanik
31. prosince 2020, 09:56
0
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

To taky znám, já v těch starejch plečkách vozím půlku garáže:-D

Mechanik
31. prosince 2020, 09:51
0
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

Hele to znám, jsem schopen za zajímavým autem jet i několik km a kochat se, i když jede jiným směrem.

Mechanik
27. prosince 2020, 16:33
0
Auta, která zmizela

Dyť je tu celkem dost reálných lidí co jezdí 20 let starým autem, dobrovolně, a i když by měli na nové tak ho nechtějí. Krab si koupil X5 aby v ní vozil rodinu.Vavris dole píše že by si klidně starou Mazdu 626 koupil, kdyby to šlo.... Takže reálně dost velký procento lidí nechce nová auta a radši jezdí ve starých paštikách

Mechanik
27. prosince 2020, 14:02
0
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

To mi přijde ok spotřeba, jsem četl tenkrát zjevně totální blábol, jak to tak na netu bejvá.

Mechanik
27. prosince 2020, 12:38
-7
Auta, která zmizela

Bezpečnost a spolehlivost novějších aut? To jste hodně zmaštěný reklamou atd. Je to blbost, zkouknete statistiky nehod, máme prý vozový park starý v průměru 15 let, ok, ale nehodovost zapříčinila nejčastěji auta daleko novější. Nejčastější příčina nehody je nevěnování se řízení a nepřiměřená rychlost. Celkem logické když v novým autě tu rychlost necítím a nevnímám, všechno je dotykový a k rozptylování je tam hafo blbostí.

Kámoš jezdí odtahovku a co asi nejčastěji sbírá za auta, dle jeho slov 5-10 let starý auta. Zasvítí kontrolka, chcípne to a nic s tim neuděláš.
Druhy kámoš jezdí mobilní servis a taky má slušný zážitky. Sere se to ještě v záruce, odcházejí čidla, kontakty atd, ale taky třeba motor ko po 40t. km.

A za to chtějí 500t +, když to dáte, kupte si to.

Mechanik
26. prosince 2020, 18:48
0
BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.

Krab: Někde jsem slyšel že to Maserati žere úplnej nesmysl. Je to pravda? Samozřejmě v souladu s nájezdem je to asi fuk, spíš mě to zajímá.

Mechanik
25. prosince 2020, 16:10
1
Milý Ježíšku... : Co si přeje naše redakce k vánocům?

Hlavně ať jsme na tom asfaltu tolerantnější a pozornější

Mechanik
13. prosince 2020, 09:55
-2
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

Já bych řekl že nový auto na pořád už moc neexistuje, když teda vezmu běžnou produkci, to už dávno bylo, ta doba už se nevrátí. A k budoucnosti, prý auta budou jen pro vyvolené, asi je to možný, ale zase je to velkej kšeft, takže se určitě budou snažit prodávat masově, jen už teda asi nebude v domácnosti víc aut. Přitom elektromobil se dá udělat tak jednoduše, bohužel na to navěsí plno blbostí a je z toho nesmysl.
Krab: Já myslím že tvoje dítko bude mít z čeho vybírat, máš dobrej rozstřel. Mám to podobně, ale ani tak nedoufám že ho to bude zajímat v dospělosti, to klidně ať mu je to fuk. Ale snažím se mu předat manuální gramotnost, s tím se neztratí, zatím semnou dělá drobnosti, jsou mu 4 roky, tak jsme spolu třeba přezouvali na zimní kola a i tak, když šli náhodou kolem chataři, tak z toho byli paf a fotili si ho jak v zoo. V plánu s ním mám zrenovovat aspoň jedno auto, celkem mě do toho i on sám tlačí, chce aby jsme dodělali Pragovku valníček a z toho co tu leží si pak vybral Fiata 500, sám se do toho hrne a furt se ptá kdy to uděláme a že to bude jeho autíčko a bude s ním jezdit. To se samozřejmě může všechno změnit a když si najde svojí cestu, budu jenom rád, ale aspoň bude mít povědomí o technice, jak co funguje a bude schopen třeba něco opravit, což v budoucnu bude vyvažováno zlatem, lidi nechtějí makat rukama už teď, že. Tím ale nemyslím že by neměl studovat a tak, jen se mu to může jednou hodit.
Užívej si to formování toho dítěte, předej mu to nejlepší ze sebe a uvidíš jak to dopadne, on si cestu najde.

Mechanik
12. prosince 2020, 23:01
-3
Autům se vrací smysl pro humor

Ty máš evidentně velký problém s veteránysty, nevím proč a je mi to fuk, ale proč si to vylejváš tady, nechápu. Já ignorant nejsem, každého na silnici respektuji a snažím se předcházet problémům. Ignorant spíš působíš ty, když opovrhuješ historií. Já jsem přece neřekl že jsme nejlepší řidiči, jen holt nemáme žádné jízdní asistenty a to je rozdíl. Někdo tu řekl že v nových autech už nejsou řidiči ale obsluha, ale já to nebyl. Nemluvím za ostatní, ale já prostě navigaci nemám, no a co tě na tom tak drásá, dyť je to moje věc. Moje auto v dnešním provozu obstojí úplně v pohodě, jinak už by dávno nejezdilo, ale pro mě to není bojiště, v tom možná bude ten problém. Fakt nechápu proč mě napadáš když mě vůbec neznáš, asi by to chtělo třeba míň kafe a trochu meditovat. Svět není bojiště, je to o toleranci. Necháme toho, nikam to nevede.

Mechanik
12. prosince 2020, 19:11
-3
Autům se vrací smysl pro humor

Jsi nepochopil tu větu, je to tak že spousta lidí zapne navigaci a dojede do cíle aniž by věděli kudy jeli, tupě jen poslouchají navigaci. Myslíš že z veterána vylezeš na třikrát zlomený? Seděl jsi někdy na pružinový sedačce? Si to vyzkoušej a pak se teprv vyjadřuj. O mém ježdění výš prd, střílíš dost mimo. Hele proč ty se k tomu vyjadřuješ když jsi evidentně úplně mimo. Já se taky nevyjadřuju konkrétně k novým autům, když o tom nic moc nevím.

Mechanik
12. prosince 2020, 13:53
-3
Autům se vrací smysl pro humor

Mně přijde hloupý si pustit tu navigaci a dojet do cíle ani nevědět jak. A veterán nejezdí jen padesátkou, s tím asi zkušenost nemáš, evidentně. Stará auta se musí řídit, určitě to není pro jednoduší lidi.

Mechanik
11. prosince 2020, 23:17
-1
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

Vyzkoušet se má všechno a službu určitě odvede. Psíka nějak stabilizuj, děti mají řezání zatáček rádi.

Mechanik
11. prosince 2020, 23:11
-3
Autům se vrací smysl pro humor

Jo a ve veteránu se nudit nebudeš, každý jízda je zážitek.

Mechanik
11. prosince 2020, 22:31
0
SUV, které udělá radost i náročnému fajnšmekrovi

Krab: hele ty důvody proč SUV jsou celkem blbost a řeknu ti ze zkušeností s tím nakládaní dětí do auta, bojíš se úplně zbytečně a do SUV se mi děti dávají úplně nejhůř, neštěstí ho má jen děda, takže to bylo párkrát. Rodinný auto máme starší sedan, a děti se nakládají úplně v pohodě, ono totiž vezmeš dítě, trochu ho zvedneš a jak ho dáváš do auta, opřeš se hrudníkem a rameny o horní hranu, hlavu máš nad střechou a dítě tam krásně hodíš bez námahy. Tohle navíc děláš do tří let dítěte, pak je schopné si tam vlézt samo, teda když to není vysoké SUV, že. Kámoš má navíc zkušenost s Golfem, tří dvířko a ten se rozplýval že se mu tam děti dávají úplně nejlíp, protože má oporu v tom sklopenym operadle. Kdyby jsi chtěl apelovat jako že žena to nedá, ta moje ma 45kg a zvládala to v pohodě, protože daleko těžší je vytáhnout dítě z postýlky a nebo dát ho do příkrmový židličky.

Mechanik
08. prosince 2020, 15:38
-2
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Taky jde dost o to kde ty auta člověk používá, dálniční známku jsem si koupil asi 2* v životě, po dálnicích nejezdím, uspávají mě. Volka a Simca mají ruční plyn, nastavíš a jedeš, takovej tempomat, noha si odpočine a jeto. Myslím že lidské schopnosti asistenti ještě dlouho nepřekonají.

Mechanik
08. prosince 2020, 15:07
-2
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Kubo: jasné, po Praze bych s tím taky nechtěl jezdit, ale spíš kvůli tomu autu, bylo by mi ho líto. Znám ale pár pražáků co jsou masochisti a jezdí ve veteránech po Praze běžně, jeden konkrétní jezdí přes celou Prahu do práce v autech ze 70 let, navíc ročně s těma autama ujede tak 50t +, což už je obdivuhodný počin.
A k těm jízdním asistentům, já se fakt cítím bezpečněji bez nich, protože mě to nutí se tomu řízení věnovat na 100%, dokonce ani hudbu v těch autech nemám, poslouchám motor a celkově stroj jako takový. Když jsem v 603 pustil rádio tak moje žena řekla: co děláš, dyť neslyším motor. Tak asi tak.

Mechanik
08. prosince 2020, 14:56
-2
Mechanik
08. prosince 2020, 14:51
-2
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Kubo, to já samozřejmě vím, už jsem i párkrát boural. Ale za prvé, bourat v přímém směru do pevné překážky se mi asi nestane a za druhé ta Volha není tank, ona se taky zbortí, né sice programově ale něco pohltí a vzhledem k vnitřnímu prostoru je ho i dost na muchlání než mě to zmačkne mezi plechy.
Moje Volha teda pomalá není a neřídí se jak cisterna, je dost upravená a do dnešního provozu použitelná, ale máš pravdu že je potřeba se věnovat řízení a hodně předvídat a myslet do předu, všímat si okolního provozu uplně jinak než v novém aute, to mě veteráni naučili a aplikuji to v každém autě které řídím, kéž by to dělal každý.

Mechanik
08. prosince 2020, 13:51
-2
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Tak nějak jsem čekal že se chytneš a jsem rád.
Proč myslíš že v tom někdo zemřel, z obrázku to nepoznáš. A že ta Lada byla shnilá, to jsi poznal jak? Já tam nic shnileho nevidím. Oficiální crashtesty jsou úplně k prdu, automobilky vědí jak přesně probíhají, z jakého úhlu, v jaké rychlosti. Není nic snazšího konstrukci auta upravit tak aby přišli, ale z reálných bouracek to nemá nic společného. Stejně tak jak udavana spotřeba, reálna čísla jsou úplně jinde. Zrovna ta žlutá dle toho druhého auta je maximálně z 90 lez, spíš novější, šlo o prehlednou křižovatku a jasné nedání přednosti v minimálně 50km/h.
Samozřejmě nesouhlasím s tím že já ve Volze na tom budu nutně hůř. Třeba při srážce s nějakým prckem budu vždy mít návrh.
Vaříš z vody, ukaž mi fotku kde podobný auto jako Volha dopadlo špatně s novějším autem.
A trolíš ty, kritizuješ něco co neznáš, nejel jsi v tom natož aby jsi v tom boural nebo řešil nějakou krizovku.
Děkuji, též ti přeji ať se ti v autě nikdy nic špatného nestane.

Mechanik
08. prosince 2020, 12:03
-1
Jaké auto skutečně potřebujeme?

Mě teda Volha nebezpečná nepřijde, názor může mít každý svůj, ale něco veřejně kritizovat na základě domněnky mi přijde hloupost.

Mechanik
14. listopadu 2020, 21:55
3
Jeden fiátek, spousty možností

Taky jsem jednoho měl, říkal jsem mu pochcánek, prostě to nešlo utěsnit, ale trochu poladěný uháněl stovkou ve čtyřech lidech úplně v pohodě. Teď mám vrak prvního modelu rok 58, čeká na renovaci

Mechanik
14. listopadu 2020, 21:23
-2
Co je to resto-mod? A je to dobré?

Já něco podobného jak píšeš mám a jezdím ofiko, vše prošlo. Zvýšený výkon, jiná hlava, svody, karbec, předělaný olejový filtr na novodobý, elektronické zapalování, snížené, tvrdší tlumiče, stabilizátory, novodobé pneu, rádio. No jediné co mě sere je původní třístupňová převodovka, je to fakt hrozně poskládaný.

Mechanik
14. listopadu 2020, 21:00
-1
Co je to resto-mod? A je to dobré?

Jo, moje řeč, na bezpečnost kašlu, nakonec mě srazi nějaký opilec když půjdu na chodníku.
Ale s tím drahým provozem moc nesouhlasím, mám to na véčkách a komisař mi tam nechal napsat novodobý pneu s co nejpodobnějším rozměrem k originálu, takže pneu za 1100,- v pohodě, třeba nový brzdový prasátko stojí 250,- normálně sehnatelný a olej, no výměna i s filtrem mě vyjde na 450,-. Jo, žere to, ale von ten benzín není zas taková nákladová položka. Jezdit s veteránem je o hodně levnější než s novým autem.

Mechanik
02. listopadu 2020, 19:01
-1
Jezdíme křápy, aneb Proč nás lidi nemají rádi.

U mě v rodině je nejmladší auto dvacetileté a novější bych nechtěl, s úsměvem vzpomínám na 150km v nouzovém režimu směr hory, opačný směr bez posilovače, opravilo se to samo. Cesta z Turnova do nížin bez brzd, po dálnici samozřejmě. Prasklý kříž kardanu 100km od domova a taky jsem dojel......
Já nejradši jezdím autem 50+, ty už mají porodní bolesti vychytané.
Ale jinak tě chápu a dyť by to byla jinak nuda, že.
Vždycky mě nejvíc pobaví chudák co mi řekne : a dyť je to morálně zastaralý, proč si nekoupíš něco nového.....

Mechanik
26. října 2020, 22:12
-1
Škoda 706 RTO: Rodinné stříbro

Svezl jsem se v tom kabrioletu po Nymburce, je to pecka, úžasný zážitek.

Mechanik
25. října 2020, 21:57
-1
Doba motorismu zaslíbená

500t km na dva motory, si myslím že je ok

Mechanik
25. října 2020, 21:20
-1
Doba motorismu zaslíbená

Ta Tatra, no spočítané to nemám, ale bývalý majitel s ní jezdil celkem dost, už jen to že každý rok jezdil k moři, nejvíc jižní Španělsko. Jsem třetí majitel a tak ta historie je docela dohledaná. Ale jelikož je v ní třetí motor, úplně málo to nebude.
Volha je po prvním majiteli a ta má tak 150t.

Mechanik
24. října 2020, 19:42
-1
Doba motorismu zaslíbená

Krab: Jo, děkuji.
Psaním se neživím, moc mi to nejde, uznávám a svůj názor vyjadřuji často strohým a tvrdým způsobem. Možná to vypadá že jsem se zasekl v 60. letech, ale to né, novější auta jsou fajn, mám asi stejný názor jako ty, ale na nová auta je tu příspěvků dost a ty dědky nikdo nebrání, víš jak, je potřeba se zastat menšiny.

Mechanik
24. října 2020, 19:08
-1
Doba motorismu zaslíbená

Bastar: S tim soustružníkem je to pravda, nemám důvod si vymejšlet. Komouš fakt nejsem. Tvoje blbost že nevěříš.
603 se běžně vyřazovaly po 5-7 letech, měl holt asi dobrý kontakt, koupil jí, vyvařil, opravil, pár let pojezdil aby to nebyla šmelina, prodal, koupil jinou atd. Co je na tom divného? Označit někoho jen tak za lháře, to je slušná arogance. A k platu, můj táta měl základní plat dělníka 3t, za měsíc dokázal udělat 5000,- a komouš fakt nebyl. Škodovka stála 50t, takže proč nedostižný??
Octavia na Monte Carlo normálně startovala, stejně tak 603 nebo Volha 21, tady máš velké mezery.

Mechanik
24. října 2020, 17:20
-1
Doba motorismu zaslíbená

Jo, to je fakt, zajímavý úhel pohledu.

Mechanik
24. října 2020, 17:03
-1
Doba motorismu zaslíbená

Máš samozřejmě pravdu, ale zase když se člověk staral, vydrží to auto na věky. Já mám třeba Tatru 603 a Volhu 21 s původními nevyvařovanými korosériemi s původním lakem. To moc dnešních aut asi nedá. A ta údržba, mě to baví, navíc vím že to kdekoliv opravím a dojedu.

Mechanik
24. října 2020, 16:53
-3
Doba motorismu zaslíbená

Já znám soustružníka co si za komoušů postavil barák ve městě, v období 20 let měl tři 603 a dvě 613. Dneska, asi těžko, že.
Šedesátá léta se mi líbí že i s blbou Octávkou mohl jet člověk závodit, v podstatě i Monte Carlo že. Známej měl Škodu 110, v týdnu s ní jezdil do práce a o víkendu závidím, a vyhrával. Úžasná doba. Auto mělo pár lidí, oproti dnešku, no a tak nebyl takový provoz, dalo se užít si cestu i odpoledne z práce. Večer neomezená rychlost....

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Fabia 1,4 16v GT LPG první majitel 2001
Škoda Fabia 1,4 16v GT LPG první majitel

2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem

Lincoln Continental Continental Towncar Limousine 1978
Lincoln Continental Continental Towncar Limousine

1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem

Chrysler Voyager Grand Voyager 2000
Chrysler Voyager Grand Voyager

2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem

Jeep XJ001  1986
Jeep XJ001

1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem

Ford Mustang  Fastback 1965 BULLITT 1965
Ford Mustang Fastback 1965 BULLITT

1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem