
Mechanik
Jméno | Petr M |
---|---|
Bydliště | Nymburk |
Registrace | před 3.4 rok. |
Poslední aktivita | před 5.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 402 |
Pozitivních komentářů u článků | 139 |
Negativních komentářů u článků | 96 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

beastar : problém vlastního bydlení je ale u nás jinej než v říši, když v ČR nedokážeš mít vlastní bydlení do důchodového věku, je z tebe bezdomovec. Důchod dneska bude 20t, nájem i s energiema 15t. A za 5t asi fakt nepřežiješ. V říši mají úplně jiné podmínky na důchod, nepotřebují vlastní bydlení, protože mají na to platit nájem.
A dnešní mladý jsou úplně mimoni, příjde s maturou ucházet se o zaměstnání, ale vlastně nic neumí a nemá problém si říct o 40t čistého, měsíc dovolený, nějakej HO, plovoucí pracovní dobu a taky nějaký ty benefity, že. Když už nastoupí, ve zkužebce klidně 14 dní marodí, pak chodí jak do kostela a co jako že jsem nepřišel, vo co jde, že. Marný

Sportsitze jsem z E46 vyhodil a koupil skořepinu, nejen kvůli bočnímu vedení ale potřeboval jsem se dostat níž abych nečuměl do horní hrany čelního skla

Já to pochopil a mám totožné auto v šestiválci a ve čtyřválci a já to teda poznám a to celkem dost

Moc pěkné, děkuji za report, jen houšť

Povedené auto, souhlas se vším co bylo napsáno, jen teda za mě, rozdíl mezi šestiválcem a čtyřválcem je na okreskach sakra znát.

Zrovna minulý týden tu na státovce vzali jedno Ferrari, nad ním vrtulník a už ho lustrovali z dodávky.
A celkem nedávno jsem potkal kreténa co předjížděl extrémně nebezpečné řadu aut a o obec dál už stál u policie zmerenej civilní ovcí. Pak celkem dlouho jezdil slušně a teď už jsem ho dlouho nepotkal, možná nevydržel a změřili ho znova.


V roce 2003 jsem kupoval Fabku za 400t, v té době se dala u nás na dědině koupi parcela za 300t, parcela ve městě za 3mil. Garáž ve městě za 100t. Nový barák na vesnici za 2,5mil. Myslím že je teď podstatě dráž, protože průměrný plat není 100t.

mariov8 : chvilku jsem jezdil daily autem který pochází z 50 let, jak píšeš 100, ok, mě to jezdí v pohodě 110, někde jsem nikdy nezdržoval, celkem jsem i předjížděl. Že by to nebrzdila, to bych se hádal, samozřejmě to nemá ABS a dnešní řidič vlastně neví jak s tím má brzdit. Řešit karburátor na cestě je sranda, vždycky jsem to dokázal opravit a celkem rychle, já bych zase nechtěl řešit na cestě podělaný vstřiky.
Moje rodinný auto je z roku 98 a má všechno co potřebujeme a hlavně co chceme. Provozu to stačí, skoro 200k, spíš mě ostatní brzdí.
Měl jsem v roce 15 auto z roku 12, vyšší třída. Pojezdili jsme s ženou dva roky a šlo příč, nic pro nás. Návrat do milénia byl balzám na duši. V nových autech jezdím občas v práci, nic pro mě, vadí mi ta sterilnost, odtržení od okolního světa, nemám zpětnou vazbu ....

Beastar : gratuluji k Supře, super volba, tak ať baví

Vapno92 : buď v klidu, oni to tak nemyslí.
A hlavně, ty s ním chceš bourat?? Asi ne že. Ta pravděpodobnost že se vybouráš tak fatálně že tě tohle auto zabije je mizivá, a kdyby se ti taková nehoda stala v novém autě, rozdíl bude minimální. Samozřejmě dostanu hafo mínusek a plno keců jak je to jinak, ale jinak to není. Je úplně jedno v čem jedeš když se rozplácneš o protijedoucí kamion, on jede 90, ty 110.......


Martin_100 : Speciální oblečení přece není potřeba, stačí dobře padnoucí kalhoty a tričko s límečkem, když nemáš košili.
Když jdeš na rande, slušně se oblečeš, když jdeš na pohovor také. Když jdeš na obchodní jednání vezmeš si něco přiměřeně formálního.
Oblečením vyjadřuješ úctu k tomu s kým se sejdeš. Když si tedy vezmu sako, dávám tím najevo, že si dotyčného vážím a že mi stojí za to, abych se slušně oblékl.
Legendy jsou slavnost, oblečením vyjadřuješ, že si vážíš příležitosti vidět vyjímečné vozy, že jsi rád že majitel obětoval svůj čas a přivezl ukázat něco, co jen tak neuvidíš, že respektuješ pravidla akce, úctu k cizímu majetku......

Se přidám s vlastní zkušeností, na legendách jsem byl s vlastním autem první dva ročníky. Bylo to hlavně v úplně jiném prostředí a mělo to trochu jiný nádech. Bohužel lidi jsou furt stejný, nemají absolutně žádnou úctu k těm autům, je to cizí věc, často velké hodnoty a oni k tomu přistupují jak když je to hovno u cesty. Děti absolutně nepoučený, protože rodiče jsou dementi. Když je napomeneš, tatínek je schopnej ti rozbít hubu.
Vrchol všeho byl když jsem se vrátil k autu a v autě sedí chlap a nechá se fotit jak kdyby to bylo jeho. Odpověď na mojí otázku byla, VŽDYŤ TY AUTA TU JSOU PRO NÁS, JÁ SI TO ZAPLATIL. Další ročníky jsem s radostí vynechal, tohle fakt nemám zapotřebí.

Do kupátka se vejdu, úplně v pohodě, ale nejak z toho není vidět, horní hrana je prostě nízko, tovární sedačka už niž nejde, tak jsem musel jít cestou sportovní sedačka a nastavit tak jak mi to vyhovuje, teď to vypadá že si hraju na závodníka, ale jinak to fakt nešlo.

Riderhenry: E46 sedan byl ženy sen od jejích 12 let. Musel jsem jí to splnit, dokud to jde, navíc pro mě je to taky top auto, já mám teda kupátko. Takže když ho má, staráme se o něj aby vydržel a samozřejmě ho nedá, z toho vyplívá že do auta se vejdem.
Tři děti bych tam nenacpal, to uznávám že je blbost, není to můj případ ale.

a pes myslím pes a né nějaká atrapa


E46 je samozřejmě menší, to je jasné, ale vejdem se v pohodě, dvě autosedačky, já s ženou a pes, v sedanu, úplně v pohodě. Spíš záleží na potřebě dané rodiny, u nás je to v tom že nepotřebujem táhnout na dovolenou mikrovlnku a kávovar

Puma je prcek, tak to je v automobilovém světě ještě horší stav než jsem si myslel

on je to problém spíš globální, ubylo aut o kterých se dá snít

za mě stará BMW působila vzdušně, lehce, i v pojetí sedmi. U E90, E60 se ty auta zbachratěla, pro mě působí mohutným dojmem, těžkopádně. Vytratila se elegance a sportovní nádech. Pár novějších aut vypadá na živo celkem fajne, ale to jsou spíš vyjimky. Souhlasím že na živo dnešní sedma působí hrozně, ale pokud si člověk tím autem chce povýšit respekt u obchodních partneru, tak asi ano




Na operační systém to samozřejmě zdechne do 10 let a nic s tím neuděláš, to je ale záměr, vždyť o to nikdo nestojí aby auta jezdila déle. Tesla staví auta na 80t.km, co s tím budeš dělat potom, nic, protože by tě to stalo neúměrně peněz a času to opravit

Jenže u těch Škodovek to bylo pěkné, nezamrzalo to a dalo se to ovládat krásně jednou rukou.

Proč ukamenovat, plně s tebou souhlasím.
A ty kola, pro mě o to horší že si to přezouvám sám a u Táty ty 17 už jsou fakt težký. BMW na 16 a ty dělali ještě kvalitní lehká kola

S tím klíčkem BMW jsi mě teda dostal, to je ultra blbost :-D jsem zvědav jestli to bude fungovat i za 20 let. Těžko.
Ten můj je plně dostačující a řekl bych i povedený
Jinak teda ty zrcadka to je taky dobrá kravina


krab : samozřejmě s tebou souhlasím, ale tohle není panenské auto, chce za to 270t a pak k tomu síše : běžné parkovací šrámy rohu nárazníku, sem tam škrábaneček. To by mě teda vadilo a pak taky bez historie. Je tam na prodej za 250t. Carina po prvním majiteli, koupená v ČR, původní SPZ a TP a nemá najeto ani 50tkm, to už je o něčem jiném, tam se můžeme bavit o uském zájmu sběratelů. Pohledů je spoustu a asi každý může mít svým způsobem pravdu, každopádně jsem zvědav jestli to prodá, celkem ty jeho inzeráty sleduju a že by to mizelo, no nevím no.
Před časem jsem takhle sledoval jednoho co vozil w123 v krásném stavu, auto bylo vždycky do dvou dnů pryč, teď co přivezl poslední, nemůže ho prodat už pár měsíců a cena byla vždy kolem 150 - 170t. čili drobné, že :-D

MMM : Mi to prosím vysvětli, rád se dozvím něco nového

beastar : To jsi ale popsal auta, která mají hodnotu pokřivenou určitým kultem, fanouškovskou základnou která kolem těch aut vytváří bublinu, která samozřejmě roky nemusí splasknout, ale pak splaskne, už jsem to zažil u jiných aut.
Carina je pro 99% lidí v ČR absolutně bezpohlavní kus plechu. Jediná reálná klientela je magor co si to koupí jako svoje daily a ten si to nekoupí za 250t. , to prostě nejsou drobné, to si radši koupí tu Krabovu Sierru za 80t a udělá mu to uplně stejnou službu, navíc s malou bublinou kolem tohoto auta.
Podobná Carina je tam za 45t, celkem reálná cena a stejně jí nikdo nechce

Kdyby pro mě bylo 250t drobné, tak si rozhodně nekoupím takovéto auto pro radost, ani jako investice to není vhodné, jedná se o krásnou zachovalou ojetinu, vhodnou na další ježdění, nejedná se o veterána. Je možné, že se najde člověk který si jí z nějakého důvodu koupí a uskladní, ale nikdy to nebude investiční auto a nikdy to nebude auto pro radost jako tokou, vždyť je to sedan, s nic neříkajícím podvozkem, interiérem a ani motor není nic zajímavého.

MMM : takže inzeruješ za 270 a prodáš za 200?
To kdybych věděl už bych si u tebe taky dávno vybral.
Auta tam máš zajímavá, sledují, ale ty ceny, to už je na mě moc

Seš dobrej, jo jo E30. Asi ano, byli jsme v tom tři, nepřipoutaní a přežili jsme všici.
Holt sviňa Baworák si na tom přejezdu hrábnul, asi v 6t. ot., no a už jsme se točili jak na kolotoči, no spíš centrifuga.

No a takhle když to nevyšlo, taky přejezd, ale bylo trošku namrzlo no


Taky jsem si hópnul přes přejezd, auto šlo samozřejmě až na dorazy, rána jako prase, byl jsem ve vzduchu celkem dlouho. A já se praštil hlavou o strop a to jsem tam měl tak 10 cm místo, za normálních okolností. Kolenama jsem zapnul stěrače a blinkr v pravo. Ještě že se nic nestalo


Krásně napsané, děkuji.
V té době byla Alfa špičkovou automobilkou

Ransom : Dakota - Golf souhlas, ale Caravelle - dyť je to autobus :-D

Hádat se s vámi nebudu, ale za mě je to Consolidated PBY Catalina

Stejně mi to přijde hloupé řešit co je a co není sportovní.
Běh je sport, šachy ne?


galvanicky pokovené je za mě třeba chrom, čili ocelový nosič a pak pochromované. Jestli je daná věc z hliníku, tak je to jen vyleštěné, nachromovat hliník není totiž jen tak.

převis poptávky bude a to výrazný, můžeme začít od začátku, učiliště nechrlí nové mechaniky, elektrikáře atd, servisy budou na vážkách jestli do toho všeho investovat, řada z nich ani nebude schopná a pak odpadnou všichni garažisti, kterí bych řekl dělají 25% trhu.
Ale ono to stejně ztroskotá na rozvodné síti, takže zbytečné řešit

Za uvedení těch příplatků máš velký palec nahoru. Celkem mě pobavil příplatek za sedačku řidiče přes 60t. to je fakt pecka. Jasně, nejsem potenciální kupec, tak je jasné že to nepobírám, ale i tak jsem se chtěl vyjádřit. Jinak pěkný test.
Pochybuju že jsou ty stříbrné věci galvanicky pokovené, ale to je fuk.
Já bych se obával o funkčnost integrace el. motoru do převodovky, to rozlouskne až čas, ale obávám se že to nebude dlouho trvat a půjde opravdu o rozlousknutí.

Trinom: A já četl data kde požár EV byl 6x častejší než u spalováků, čili nevěř všemu co kde napíšou. A je mi to i celkem fuk a tobě když uhoříš v aute to bude taky fuk, jak moc velká pravděpodobnost to byla, prostě se to stalo

Přeprava benzínu a přeprava baterií je ale úplně jinde, přečti si ty předpisy. To se nedá srovnávat.
Zeptej se hasičů, jak hoří spalovák a EVčko, se nenech vysmát, zase se to nedá srovnávat.
Ale lidi si strčí nabíjející se telefon klidně pod polštář. Mě přijde bezpečné skočit si padákem. Fór je ale v tom že mi to nikdo nepřikázal a udělal jsem to z vlastní vůle.

Přesně jak píšou někteří hore, je to jak jaderná elektrárna, s nadsázkou, samozřejmě.
Já bych do takového auta svoje děti nikdy neposadil, a to mě tu mnozí kritizovali za to že vozím děti ve veteránech a jak je to nebezpečné. No, kam se na to hrabe EV.
Zajímavé jsou třeba předpisy na přepravu těchto akumulátorů, v podstatě je to jak s chemickým vybavením, výbušninami a radioaktivním materiálem. A pak se to dá do auta předpisy jsou fuč. Také se to tak obchází, samozřejmě nemají povolení na přepravu nebezpečného materiálu, tak se to dá do stroje, a to už se převážet může. No prostě EU kocourkov.

U M52 spotřeba 8,6 jen po městě, mamacar, do školky, školy a do práce, cesta do 10km. 20let starý motor, myslím že dobrý a s tím co má najeto výborný
Poslední komentáře
- FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Tak na jednu stranu, čím míň lidí, tím víc kafe pro nás..... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Lidi budou problém. Já mám takový dojem, že už před lety... - FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů