Mechanik
Jméno | Petr M |
---|---|
Bydliště | Nymburk |
Registrace | před 4.3 rok. |
Poslední aktivita | před 1.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 430 |
Pozitivních komentářů u článků | 154 |
Negativních komentářů u článků | 96 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Souhlas, Toyota působí jako poslední automobilka, která používá mozek.
Z nedávné minulosti je to pro mě BMW
Mě se třeba líbí Jaguar mk1 v úpravě závodních cestovní vozů, reálné bych si ho mohl pořídit a provozovat, ale uznávám že už mám servisů dost i bez něj, jsou to prostě složitější stroje a provoz skýtá jisté komplikace a to to porovnávám třeba s Tatrou 603
Je to krásné auto, vlastnit bych ho ale nechtěl, v tom rozsahu si dokážu představit zajímavější auta.
Nejezdili by se mi v tom dobře, člověk fakt musí jen odhadovat kde to auto končí a začíná. Předek je velký a těžký.
To auto musí být v perfektním stavu, jinak je to utrpení, je to dost složitá mašina.
Jako vypadá pěkně, taky jsem o něm uvažoval, pak jsem se v jednom svezl a to fakt nešlo. To se musí zažít, udělat to jako první, svést se v nejbližším autě a pokud ok, tak pak teprv hledat toho svého Mustanga, ušetříte spoustu času, nejspíš totiž po prvním svezení začnete hledat něco jiného
Martin_100 : kašpárek jsi ty a extrémista
Loukotě a 1000 mil je omezený stářím auta, že :-D
Nevidíš rozdíl mezi Trabantem a Žigulem, ok, zřejmě jsi slepej a nikdy jsi v tom nejel. Já srovnávám stejné období a cenu. V další větě jsem psal mladší auta za stejné peníze, protože tam dneska lidi směřují, nikdo nechce předválku a hlavně, na tu potřebuješ už tak 300t, což už je jiný level.
A to že tedy neuznáš nikoho jinýho, jen proto, že nemá 300t + na veterána, za veteránistu, to je dost bizardní pohled na věc. Rybář co nemá vybavení za 200t taky není rybář?
Dokonalé auto neexistuje, dokonalé věci neexistují, takže za mě, když člověk může mít víc aut, je to super a pak ani není nutné bejt děvkař. Já mám stále svoje první (25 let), druhé (23 let), třetí auto ( 22 let) atd.
od 50 do 100 se dají sehnat slušné 120, Moskvič nebo Žigulíky. Do 150 se dá sehnat pěkná Volha, Brouk, BMW e30, runé Fordy, Simcy atd. Fakt nechápu proč by si někdo dneska měl koupit tráboše, pokud v tom není extrémní nostalgie. Já mám takhle doma Škodu 110L, kdyby to nebyla závodní a nebyla po dědovi, dávno bych jí prodal. Škodu 100 po druhém dědovi jsem prodal a jsem rád že je fuč.
Ale tak lidi jsou různí, ať si každý dělá co chce, jen tomu nerozumím.
Asi kousek v mizerném stavu, můj držel jak přibitý, nové pneu a tlumiče, podvozek bez vůlí, to je základ. Motorově to také takový žebrák nebyl, ten můj byl celkem živý a dál i 120, do kopce táhnul líp jak soudobé Škodovky.
Je to ale smutný doklad tehdejší doby, ukončením výroby 600 to mělo skončit celé, pak už to bylo jen smutné a odráželo to tehdejší dobu, že byl člověk rád i za tohle. I dneska se vyrábí úděsná vozítka, ale člověk má furt alespoň na výběr. Mít to dneska jako veterána mi nedává smysl, za ty prachy se dá koupit normální auto veterán.
Kámoš ho měl kdysi jako první auto, teď mu jeho žena koupila zážitkovou jízdu, celá rodinka se v tom svezla a už mají doma svého Trabanta, nešťastlivci.
Já už svůj ideální povoz mám, přes 20 let staré kupátko, pro mě ideální volba na cestování do práce, rodinku naložím I na delší výlet, když potřebuji něco převést zatím vždycky jsem se vešel. Nemám důvod měnit, tak snad mi nezrezne.
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první auto. Z výroby tam byl otáčkoměr, hodiny u stropu, uzamykatelná přihrádka a mělo to i centrál, stál nový 180t.
Ty náklony, to přece nic neznamená, určitě jsi jel v Citroen BX, ten se taky pěkně kachnil. Forman držel v zatáčkách celkem obstojně
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku.
Ta zelená 603, to je pecka
Za mě BMW E46, Cabrio pro čtyři je úplně v pohodě
Dopadlo to jak se dalo čekat, další BMW :-D Taky mám doma dvě brambory.
Nedivím se, dá se ocenit původ a stav vozu. Já se uplně hrozím až budu muset řešit další auto co bude pro všechno, pracant co mi je jedno. Jezdit po střepech a ztrácet drahocenný čas se mi fakt nechce. Reálně uvažuji že si vezmu ovci v kombíku s tažným po švárovy a to kombíky nemám rád, vo oktávce nemluvě. Jenže vím že je to auto v dobrým stavu co mi vydrží 10 let
Za mě třeba jedničková Fobie v GTéčku, celkem to jede, i sranda s tím je, ale hlavně jako nenáročný pracant úžasná šedá myš
Bych teda řekl že E39 v roce 97 v ČR, to musel budit slušné pozdvižení, já bych si ho všimnul I dneska
Ta 603 za to taky nemůže, když vidíš starej mercedes, řekneš si - hele nácek? Pokud pro tebe kdysi přijeli v 603 a sebrali tě, ok. Pokud tvůj soused byl ultra komouš a jezdil ve Volze, ok. Ale přebírat cizí předsudky, to je divný.
Vlastně celý tenhle článek je o předsudkách, když vidíš Fábii, už se chytáš že to zase bude šnek, když vidíš E46 už se bojíš co zase vyvede, OK, může to pramenit z osobních zkušeností, ale stejně. Půjdeš na první rande, a už si budeš v duchu říkat, co je to zase za svini, jen kvůli tomu že bejvalka tě podvedla a okradla? Divný svět.
No James píše něco o perfektní renovaci, tak třeba to není ona,ale pochybuju že jich tam jezdí víc.
No, jestli je to ta co jsem vyděl já, jak tam má nabastlený takový trojúhelníčky a na tom má chromovanou lištu z nasavače Tatry 603
S tou Volhou se vozvu, dyť je to blbost, proč by měl být komouš?? Volha je prostě dobrý robustní auto, tak mu vydržela celý život, co je na tom špatného.
Vím, nepatří to pod článek, ale čitelnost tady dost klesla, komfort si musím asi fakt zaplatit, když v jednom krátkém komentáři jsou dvě reklamy, při otevření článku vyskočí přes celou obrazovku nějaká Slovenska reklama a při samotném čtení tam furt něco leze, už je to fakt moc!
Nevymejšlel bych už vymyšlené. Poučil bych se u ostatních a vybral si model který funguje a je realizovatelný v mých podmínkách. Máš pár možností, buď to vezmi na pankáče, kup nějaký auto a jeď, uvidíš jak to dopadne, nebo si kupte každý jedno auto a vyražte společně, třeba jedno nakonec dojede. Já bych zvolil auto které si umím opravit sám, nemůžeš se spoléhat na nikoho že ti někde pomůže, to je jen příjemný bonus, ale jinak jsi v tom sám, takže, ať jsou ti dva tví kamarádi šikovní a nejlépe ať to auto znají. V mém případě bych si koupil Volhu 24 v kombíku, dal si půl roku na kompletní zrevidování mechanického celku auta, pobral pár dílů a vyrazil. Pokud tví kamarádi nejsou automechanici, kup si kachnu a jeď, věř že cesta bude cíl
Jo, přesně, sehnat jí v pěkném stavu je zázrak a ty ceny jsou nesmysl, dají se koupit mnohem lepší auta za stejné prachy a ještě je nemusíš hledat po inzerci v celé Evropě
beastar : problém vlastního bydlení je ale u nás jinej než v říši, když v ČR nedokážeš mít vlastní bydlení do důchodového věku, je z tebe bezdomovec. Důchod dneska bude 20t, nájem i s energiema 15t. A za 5t asi fakt nepřežiješ. V říši mají úplně jiné podmínky na důchod, nepotřebují vlastní bydlení, protože mají na to platit nájem.
A dnešní mladý jsou úplně mimoni, příjde s maturou ucházet se o zaměstnání, ale vlastně nic neumí a nemá problém si říct o 40t čistého, měsíc dovolený, nějakej HO, plovoucí pracovní dobu a taky nějaký ty benefity, že. Když už nastoupí, ve zkužebce klidně 14 dní marodí, pak chodí jak do kostela a co jako že jsem nepřišel, vo co jde, že. Marný
Sportsitze jsem z E46 vyhodil a koupil skořepinu, nejen kvůli bočnímu vedení ale potřeboval jsem se dostat níž abych nečuměl do horní hrany čelního skla
Já to pochopil a mám totožné auto v šestiválci a ve čtyřválci a já to teda poznám a to celkem dost
Moc pěkné, děkuji za report, jen houšť
Povedené auto, souhlas se vším co bylo napsáno, jen teda za mě, rozdíl mezi šestiválcem a čtyřválcem je na okreskach sakra znát.
Zrovna minulý týden tu na státovce vzali jedno Ferrari, nad ním vrtulník a už ho lustrovali z dodávky.
A celkem nedávno jsem potkal kreténa co předjížděl extrémně nebezpečné řadu aut a o obec dál už stál u policie zmerenej civilní ovcí. Pak celkem dlouho jezdil slušně a teď už jsem ho dlouho nepotkal, možná nevydržel a změřili ho znova.
V roce 2003 jsem kupoval Fabku za 400t, v té době se dala u nás na dědině koupi parcela za 300t, parcela ve městě za 3mil. Garáž ve městě za 100t. Nový barák na vesnici za 2,5mil. Myslím že je teď podstatě dráž, protože průměrný plat není 100t.
mariov8 : chvilku jsem jezdil daily autem který pochází z 50 let, jak píšeš 100, ok, mě to jezdí v pohodě 110, někde jsem nikdy nezdržoval, celkem jsem i předjížděl. Že by to nebrzdila, to bych se hádal, samozřejmě to nemá ABS a dnešní řidič vlastně neví jak s tím má brzdit. Řešit karburátor na cestě je sranda, vždycky jsem to dokázal opravit a celkem rychle, já bych zase nechtěl řešit na cestě podělaný vstřiky.
Moje rodinný auto je z roku 98 a má všechno co potřebujeme a hlavně co chceme. Provozu to stačí, skoro 200k, spíš mě ostatní brzdí.
Měl jsem v roce 15 auto z roku 12, vyšší třída. Pojezdili jsme s ženou dva roky a šlo příč, nic pro nás. Návrat do milénia byl balzám na duši. V nových autech jezdím občas v práci, nic pro mě, vadí mi ta sterilnost, odtržení od okolního světa, nemám zpětnou vazbu ....
Beastar : gratuluji k Supře, super volba, tak ať baví
Vapno92 : buď v klidu, oni to tak nemyslí.
A hlavně, ty s ním chceš bourat?? Asi ne že. Ta pravděpodobnost že se vybouráš tak fatálně že tě tohle auto zabije je mizivá, a kdyby se ti taková nehoda stala v novém autě, rozdíl bude minimální. Samozřejmě dostanu hafo mínusek a plno keců jak je to jinak, ale jinak to není. Je úplně jedno v čem jedeš když se rozplácneš o protijedoucí kamion, on jede 90, ty 110.......
Martin_100 : Speciální oblečení přece není potřeba, stačí dobře padnoucí kalhoty a tričko s límečkem, když nemáš košili.
Když jdeš na rande, slušně se oblečeš, když jdeš na pohovor také. Když jdeš na obchodní jednání vezmeš si něco přiměřeně formálního.
Oblečením vyjadřuješ úctu k tomu s kým se sejdeš. Když si tedy vezmu sako, dávám tím najevo, že si dotyčného vážím a že mi stojí za to, abych se slušně oblékl.
Legendy jsou slavnost, oblečením vyjadřuješ, že si vážíš příležitosti vidět vyjímečné vozy, že jsi rád že majitel obětoval svůj čas a přivezl ukázat něco, co jen tak neuvidíš, že respektuješ pravidla akce, úctu k cizímu majetku......
Se přidám s vlastní zkušeností, na legendách jsem byl s vlastním autem první dva ročníky. Bylo to hlavně v úplně jiném prostředí a mělo to trochu jiný nádech. Bohužel lidi jsou furt stejný, nemají absolutně žádnou úctu k těm autům, je to cizí věc, často velké hodnoty a oni k tomu přistupují jak když je to hovno u cesty. Děti absolutně nepoučený, protože rodiče jsou dementi. Když je napomeneš, tatínek je schopnej ti rozbít hubu.
Vrchol všeho byl když jsem se vrátil k autu a v autě sedí chlap a nechá se fotit jak kdyby to bylo jeho. Odpověď na mojí otázku byla, VŽDYŤ TY AUTA TU JSOU PRO NÁS, JÁ SI TO ZAPLATIL. Další ročníky jsem s radostí vynechal, tohle fakt nemám zapotřebí.
Do kupátka se vejdu, úplně v pohodě, ale nejak z toho není vidět, horní hrana je prostě nízko, tovární sedačka už niž nejde, tak jsem musel jít cestou sportovní sedačka a nastavit tak jak mi to vyhovuje, teď to vypadá že si hraju na závodníka, ale jinak to fakt nešlo.
Riderhenry: E46 sedan byl ženy sen od jejích 12 let. Musel jsem jí to splnit, dokud to jde, navíc pro mě je to taky top auto, já mám teda kupátko. Takže když ho má, staráme se o něj aby vydržel a samozřejmě ho nedá, z toho vyplívá že do auta se vejdem.
Tři děti bych tam nenacpal, to uznávám že je blbost, není to můj případ ale.
a pes myslím pes a né nějaká atrapa
E46 je samozřejmě menší, to je jasné, ale vejdem se v pohodě, dvě autosedačky, já s ženou a pes, v sedanu, úplně v pohodě. Spíš záleží na potřebě dané rodiny, u nás je to v tom že nepotřebujem táhnout na dovolenou mikrovlnku a kávovar
Puma je prcek, tak to je v automobilovém světě ještě horší stav než jsem si myslel
on je to problém spíš globální, ubylo aut o kterých se dá snít
za mě stará BMW působila vzdušně, lehce, i v pojetí sedmi. U E90, E60 se ty auta zbachratěla, pro mě působí mohutným dojmem, těžkopádně. Vytratila se elegance a sportovní nádech. Pár novějších aut vypadá na živo celkem fajne, ale to jsou spíš vyjimky. Souhlasím že na živo dnešní sedma působí hrozně, ale pokud si člověk tím autem chce povýšit respekt u obchodních partneru, tak asi ano
Poslední komentáře
- Lulub, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tak možná v 1.7 dci - chrochta, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ten je pěknej. Focus je boží v tom, že má nesmyslně velkej... - Frodo, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
Nedokážu si představit nic nudnějšího, než si koupit auto... - krab, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
V létě jsem vedle novýho Mustangu parkoval na jednom srazu... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
No testují to zatím různě po Kalifornii, takže sníh a námraza... - johny-mnemonic, Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost...
@Staromil Jo, máš samozřejmě pravdu, že jsem nadšenec.... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní... - Bigg.I, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Cabrio Focus https://auto.bazos.cz/inzerat/189980324/ford-focus-ford-focus-20i-cabrio-automat.php
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
2008 rok výroby
347 koní výkon
6 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů