Mechanik
Jméno | Petr M |
---|---|
Bydliště | Nymburk |
Registrace | před 4.0 rok. |
Poslední aktivita | před 1.3 dny |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 418 |
Pozitivních komentářů u článků | 147 |
Negativních komentářů u článků | 96 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Za mě BMW E46, Cabrio pro čtyři je úplně v pohodě
Dopadlo to jak se dalo čekat, další BMW :-D Taky mám doma dvě brambory.
Nedivím se, dá se ocenit původ a stav vozu. Já se uplně hrozím až budu muset řešit další auto co bude pro všechno, pracant co mi je jedno. Jezdit po střepech a ztrácet drahocenný čas se mi fakt nechce. Reálně uvažuji že si vezmu ovci v kombíku s tažným po švárovy a to kombíky nemám rád, vo oktávce nemluvě. Jenže vím že je to auto v dobrým stavu co mi vydrží 10 let
Za mě třeba jedničková Fobie v GTéčku, celkem to jede, i sranda s tím je, ale hlavně jako nenáročný pracant úžasná šedá myš
Bych teda řekl že E39 v roce 97 v ČR, to musel budit slušné pozdvižení, já bych si ho všimnul I dneska
Ta 603 za to taky nemůže, když vidíš starej mercedes, řekneš si - hele nácek? Pokud pro tebe kdysi přijeli v 603 a sebrali tě, ok. Pokud tvůj soused byl ultra komouš a jezdil ve Volze, ok. Ale přebírat cizí předsudky, to je divný.
Vlastně celý tenhle článek je o předsudkách, když vidíš Fábii, už se chytáš že to zase bude šnek, když vidíš E46 už se bojíš co zase vyvede, OK, může to pramenit z osobních zkušeností, ale stejně. Půjdeš na první rande, a už si budeš v duchu říkat, co je to zase za svini, jen kvůli tomu že bejvalka tě podvedla a okradla? Divný svět.
No James píše něco o perfektní renovaci, tak třeba to není ona,ale pochybuju že jich tam jezdí víc.
No, jestli je to ta co jsem vyděl já, jak tam má nabastlený takový trojúhelníčky a na tom má chromovanou lištu z nasavače Tatry 603
S tou Volhou se vozvu, dyť je to blbost, proč by měl být komouš?? Volha je prostě dobrý robustní auto, tak mu vydržela celý život, co je na tom špatného.
Vím, nepatří to pod článek, ale čitelnost tady dost klesla, komfort si musím asi fakt zaplatit, když v jednom krátkém komentáři jsou dvě reklamy, při otevření článku vyskočí přes celou obrazovku nějaká Slovenska reklama a při samotném čtení tam furt něco leze, už je to fakt moc!
Nevymejšlel bych už vymyšlené. Poučil bych se u ostatních a vybral si model který funguje a je realizovatelný v mých podmínkách. Máš pár možností, buď to vezmi na pankáče, kup nějaký auto a jeď, uvidíš jak to dopadne, nebo si kupte každý jedno auto a vyražte společně, třeba jedno nakonec dojede. Já bych zvolil auto které si umím opravit sám, nemůžeš se spoléhat na nikoho že ti někde pomůže, to je jen příjemný bonus, ale jinak jsi v tom sám, takže, ať jsou ti dva tví kamarádi šikovní a nejlépe ať to auto znají. V mém případě bych si koupil Volhu 24 v kombíku, dal si půl roku na kompletní zrevidování mechanického celku auta, pobral pár dílů a vyrazil. Pokud tví kamarádi nejsou automechanici, kup si kachnu a jeď, věř že cesta bude cíl
Jo, přesně, sehnat jí v pěkném stavu je zázrak a ty ceny jsou nesmysl, dají se koupit mnohem lepší auta za stejné prachy a ještě je nemusíš hledat po inzerci v celé Evropě
beastar : problém vlastního bydlení je ale u nás jinej než v říši, když v ČR nedokážeš mít vlastní bydlení do důchodového věku, je z tebe bezdomovec. Důchod dneska bude 20t, nájem i s energiema 15t. A za 5t asi fakt nepřežiješ. V říši mají úplně jiné podmínky na důchod, nepotřebují vlastní bydlení, protože mají na to platit nájem.
A dnešní mladý jsou úplně mimoni, příjde s maturou ucházet se o zaměstnání, ale vlastně nic neumí a nemá problém si říct o 40t čistého, měsíc dovolený, nějakej HO, plovoucí pracovní dobu a taky nějaký ty benefity, že. Když už nastoupí, ve zkužebce klidně 14 dní marodí, pak chodí jak do kostela a co jako že jsem nepřišel, vo co jde, že. Marný
Sportsitze jsem z E46 vyhodil a koupil skořepinu, nejen kvůli bočnímu vedení ale potřeboval jsem se dostat níž abych nečuměl do horní hrany čelního skla
Já to pochopil a mám totožné auto v šestiválci a ve čtyřválci a já to teda poznám a to celkem dost
Moc pěkné, děkuji za report, jen houšť
Povedené auto, souhlas se vším co bylo napsáno, jen teda za mě, rozdíl mezi šestiválcem a čtyřválcem je na okreskach sakra znát.
Zrovna minulý týden tu na státovce vzali jedno Ferrari, nad ním vrtulník a už ho lustrovali z dodávky.
A celkem nedávno jsem potkal kreténa co předjížděl extrémně nebezpečné řadu aut a o obec dál už stál u policie zmerenej civilní ovcí. Pak celkem dlouho jezdil slušně a teď už jsem ho dlouho nepotkal, možná nevydržel a změřili ho znova.
V roce 2003 jsem kupoval Fabku za 400t, v té době se dala u nás na dědině koupi parcela za 300t, parcela ve městě za 3mil. Garáž ve městě za 100t. Nový barák na vesnici za 2,5mil. Myslím že je teď podstatě dráž, protože průměrný plat není 100t.
mariov8 : chvilku jsem jezdil daily autem který pochází z 50 let, jak píšeš 100, ok, mě to jezdí v pohodě 110, někde jsem nikdy nezdržoval, celkem jsem i předjížděl. Že by to nebrzdila, to bych se hádal, samozřejmě to nemá ABS a dnešní řidič vlastně neví jak s tím má brzdit. Řešit karburátor na cestě je sranda, vždycky jsem to dokázal opravit a celkem rychle, já bych zase nechtěl řešit na cestě podělaný vstřiky.
Moje rodinný auto je z roku 98 a má všechno co potřebujeme a hlavně co chceme. Provozu to stačí, skoro 200k, spíš mě ostatní brzdí.
Měl jsem v roce 15 auto z roku 12, vyšší třída. Pojezdili jsme s ženou dva roky a šlo příč, nic pro nás. Návrat do milénia byl balzám na duši. V nových autech jezdím občas v práci, nic pro mě, vadí mi ta sterilnost, odtržení od okolního světa, nemám zpětnou vazbu ....
Beastar : gratuluji k Supře, super volba, tak ať baví
Vapno92 : buď v klidu, oni to tak nemyslí.
A hlavně, ty s ním chceš bourat?? Asi ne že. Ta pravděpodobnost že se vybouráš tak fatálně že tě tohle auto zabije je mizivá, a kdyby se ti taková nehoda stala v novém autě, rozdíl bude minimální. Samozřejmě dostanu hafo mínusek a plno keců jak je to jinak, ale jinak to není. Je úplně jedno v čem jedeš když se rozplácneš o protijedoucí kamion, on jede 90, ty 110.......
Martin_100 : Speciální oblečení přece není potřeba, stačí dobře padnoucí kalhoty a tričko s límečkem, když nemáš košili.
Když jdeš na rande, slušně se oblečeš, když jdeš na pohovor také. Když jdeš na obchodní jednání vezmeš si něco přiměřeně formálního.
Oblečením vyjadřuješ úctu k tomu s kým se sejdeš. Když si tedy vezmu sako, dávám tím najevo, že si dotyčného vážím a že mi stojí za to, abych se slušně oblékl.
Legendy jsou slavnost, oblečením vyjadřuješ, že si vážíš příležitosti vidět vyjímečné vozy, že jsi rád že majitel obětoval svůj čas a přivezl ukázat něco, co jen tak neuvidíš, že respektuješ pravidla akce, úctu k cizímu majetku......
Se přidám s vlastní zkušeností, na legendách jsem byl s vlastním autem první dva ročníky. Bylo to hlavně v úplně jiném prostředí a mělo to trochu jiný nádech. Bohužel lidi jsou furt stejný, nemají absolutně žádnou úctu k těm autům, je to cizí věc, často velké hodnoty a oni k tomu přistupují jak když je to hovno u cesty. Děti absolutně nepoučený, protože rodiče jsou dementi. Když je napomeneš, tatínek je schopnej ti rozbít hubu.
Vrchol všeho byl když jsem se vrátil k autu a v autě sedí chlap a nechá se fotit jak kdyby to bylo jeho. Odpověď na mojí otázku byla, VŽDYŤ TY AUTA TU JSOU PRO NÁS, JÁ SI TO ZAPLATIL. Další ročníky jsem s radostí vynechal, tohle fakt nemám zapotřebí.
Do kupátka se vejdu, úplně v pohodě, ale nejak z toho není vidět, horní hrana je prostě nízko, tovární sedačka už niž nejde, tak jsem musel jít cestou sportovní sedačka a nastavit tak jak mi to vyhovuje, teď to vypadá že si hraju na závodníka, ale jinak to fakt nešlo.
Riderhenry: E46 sedan byl ženy sen od jejích 12 let. Musel jsem jí to splnit, dokud to jde, navíc pro mě je to taky top auto, já mám teda kupátko. Takže když ho má, staráme se o něj aby vydržel a samozřejmě ho nedá, z toho vyplívá že do auta se vejdem.
Tři děti bych tam nenacpal, to uznávám že je blbost, není to můj případ ale.
a pes myslím pes a né nějaká atrapa
E46 je samozřejmě menší, to je jasné, ale vejdem se v pohodě, dvě autosedačky, já s ženou a pes, v sedanu, úplně v pohodě. Spíš záleží na potřebě dané rodiny, u nás je to v tom že nepotřebujem táhnout na dovolenou mikrovlnku a kávovar
Puma je prcek, tak to je v automobilovém světě ještě horší stav než jsem si myslel
on je to problém spíš globální, ubylo aut o kterých se dá snít
za mě stará BMW působila vzdušně, lehce, i v pojetí sedmi. U E90, E60 se ty auta zbachratěla, pro mě působí mohutným dojmem, těžkopádně. Vytratila se elegance a sportovní nádech. Pár novějších aut vypadá na živo celkem fajne, ale to jsou spíš vyjimky. Souhlasím že na živo dnešní sedma působí hrozně, ale pokud si člověk tím autem chce povýšit respekt u obchodních partneru, tak asi ano
Na operační systém to samozřejmě zdechne do 10 let a nic s tím neuděláš, to je ale záměr, vždyť o to nikdo nestojí aby auta jezdila déle. Tesla staví auta na 80t.km, co s tím budeš dělat potom, nic, protože by tě to stalo neúměrně peněz a času to opravit
Jenže u těch Škodovek to bylo pěkné, nezamrzalo to a dalo se to ovládat krásně jednou rukou.
Proč ukamenovat, plně s tebou souhlasím.
A ty kola, pro mě o to horší že si to přezouvám sám a u Táty ty 17 už jsou fakt težký. BMW na 16 a ty dělali ještě kvalitní lehká kola
S tím klíčkem BMW jsi mě teda dostal, to je ultra blbost :-D jsem zvědav jestli to bude fungovat i za 20 let. Těžko.
Ten můj je plně dostačující a řekl bych i povedený
Jinak teda ty zrcadka to je taky dobrá kravina
krab : samozřejmě s tebou souhlasím, ale tohle není panenské auto, chce za to 270t a pak k tomu síše : běžné parkovací šrámy rohu nárazníku, sem tam škrábaneček. To by mě teda vadilo a pak taky bez historie. Je tam na prodej za 250t. Carina po prvním majiteli, koupená v ČR, původní SPZ a TP a nemá najeto ani 50tkm, to už je o něčem jiném, tam se můžeme bavit o uském zájmu sběratelů. Pohledů je spoustu a asi každý může mít svým způsobem pravdu, každopádně jsem zvědav jestli to prodá, celkem ty jeho inzeráty sleduju a že by to mizelo, no nevím no.
Před časem jsem takhle sledoval jednoho co vozil w123 v krásném stavu, auto bylo vždycky do dvou dnů pryč, teď co přivezl poslední, nemůže ho prodat už pár měsíců a cena byla vždy kolem 150 - 170t. čili drobné, že :-D
MMM : Mi to prosím vysvětli, rád se dozvím něco nového
beastar : To jsi ale popsal auta, která mají hodnotu pokřivenou určitým kultem, fanouškovskou základnou která kolem těch aut vytváří bublinu, která samozřejmě roky nemusí splasknout, ale pak splaskne, už jsem to zažil u jiných aut.
Carina je pro 99% lidí v ČR absolutně bezpohlavní kus plechu. Jediná reálná klientela je magor co si to koupí jako svoje daily a ten si to nekoupí za 250t. , to prostě nejsou drobné, to si radši koupí tu Krabovu Sierru za 80t a udělá mu to uplně stejnou službu, navíc s malou bublinou kolem tohoto auta.
Podobná Carina je tam za 45t, celkem reálná cena a stejně jí nikdo nechce
Kdyby pro mě bylo 250t drobné, tak si rozhodně nekoupím takovéto auto pro radost, ani jako investice to není vhodné, jedná se o krásnou zachovalou ojetinu, vhodnou na další ježdění, nejedná se o veterána. Je možné, že se najde člověk který si jí z nějakého důvodu koupí a uskladní, ale nikdy to nebude investiční auto a nikdy to nebude auto pro radost jako tokou, vždyť je to sedan, s nic neříkajícím podvozkem, interiérem a ani motor není nic zajímavého.
MMM : takže inzeruješ za 270 a prodáš za 200?
To kdybych věděl už bych si u tebe taky dávno vybral.
Auta tam máš zajímavá, sledují, ale ty ceny, to už je na mě moc
Seš dobrej, jo jo E30. Asi ano, byli jsme v tom tři, nepřipoutaní a přežili jsme všici.
Holt sviňa Baworák si na tom přejezdu hrábnul, asi v 6t. ot., no a už jsme se točili jak na kolotoči, no spíš centrifuga.
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů