
Evlo
Jméno | evlo evlo |
---|---|
Bydliště | Praha 1 |
Registrace | před 8.7 rok. |
Poslední aktivita | před 5.4 měs. |
Příspěvků ve fóru | 497 |
Komentářů u článků | 805 |
Pozitivních komentářů u článků | 42 |
Negativních komentářů u článků | 107 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ake kdy jsi naposledy v reálu potkal elektrickej rohlík?
Jsem trochu smutný z těch tlačítek, mohli to dát do dotykové "obrazovky" třeba menu vozidlo a pak automatizace a bylo by to potřeba vždy zapnout po odjetí
Takové daihatsu mira panel van se senzorem kličku, ale chápu, že když tohle nějkaý kurýr co nejede ičo dostane, tak to mega potěší
Tak hlavní problém je bidli apod. Otazka když by přišlo třeba bys nebo geely a normální firma to prodávala a servisosovala, kolik by to stálo.
Rifter v automatu, musis povinne 1.5 a realna cena bohuzel bude kolem 600 000 dnes :(
Dohromady 280 000 hrubého, zjistil jsi, te nejsi ani střední střída tak se tě to dotklo?
Auto jsem nedávno kupoval, v době kdy škodovka auto dodává za 12 měsíců (snad) se dá dodání za 7 týdnů a sleva přes 10%. Takže tohle beru jen jako kecy, nebo samozřejmě jedná se o potřebu mít škodovku. Takovou potřebu chápu.
Cena testovaného modelu s příplatky (tep. čerpadlo + lak): 1 370 980 Kč, dejme tomu realná cena od prodavače 1 150 000, asi míň pokud na úvěr, aby to člověka mega nesralo když ho někdo nabourá, tak dejme tomu, že na auto musí mít za 6 měsíců, to výchází na nějakých 191 666 aby mu zbylo po pokrytí potřeba měsíčně. Podle mě je tohle typická střední střída kam tohle auto míří, Tj. 2 lidi s příjmem něco přes 100 000 čistýho měsíčně.
Vím že hyundai psali nízká cisiloa už dříve, ale nevěřil jsem, že je to reálné.
Rychlonabijeni ČEZ zdražil na 18kc za kWh aby to nebylo líto, takze 16*18 = 288 vs 5*43 = 215 poměr zůstal zachován ale doma jde furt v létě nabíjet kolem 0 a v zimě za 5 za kWh. V zimě ale nebude spotřeba 16 za nabití 14, ale tak 30 za nabití 25.
Až na přístrojovou a středový panel pěkný, ale u mě hyundai skončil cca před 8 lety :D
140Whkm je teda mega mazec, obzvlast kdyz to neni uplne mikro auto.
tak to ti zavidim to mas jeste mobil z te generace telefonu normalnich velikosti
Tak autor píše, že krytky zákazník zaplatí, tady afro vysvětluje co vlastně platí a proč.
Vlastně historicky auto s can bus, asi jedno z prvních, a tam byl problém, že díky špatnému kontaktu na spínačce se přepínali režimy servo řízení, tím, že to odpojilo elektronickou část posilovače a nechalo jen tu hydraulickou, a zároveň teda se se rozsvítilo osvětlení interiéru.
Nejdivnější závadu a tu jsem furt nevyřešil je slabí výkon klimy při idle, a teda dělá to i divné zvuky od kompresoru, tak jako asi bude vadný kompresor, jenže, high idle je na spodní hranici (a je mega ojeb to posunovat, protože to je starý auto a je tam tempomat, plyn, a pak idle se zaplou klimou řešený mechanicky), klimuje to, ale málo, ale jakmile se zvýší otáčky nedej bože rozjede, tak to klimuje prostě vpohodě. A s tímhle už žiju roky.
I když možná víc nejnepochopitelnější závada byl zvuk někde od rukavicové přihrádky při rychlosti tak nad 70, nakonec se ukázalo, že taková gumička u skla byla trochu uvolněná a při větší rychlosti začala mlátit do skla, ale nebylo to vidět zevnitř a to se prostě přenášelo, že to znělo jako z rukavicové přihrádky.
Ale ok, tohle jsou starý auta, u nových radši nepsat.
Po 10 letech vlastnictví auta jsme zjistili, ze páčka co nastavuje rychlost snímání nastavuje jak moc stěrače reagují na déšť.
Hmm, tak to mě příjde ok, třeba modle co byla modla před turanem, ty oktavia 2 maj ty světla takovej plastík z kterého má jít světlo povolit, ale když do auta někdo nacouvá, tak plastík křupne a světlo z něj nejde vyndat.
Tak ten problém s nedostupností benzínových motorů u tohodle auta i toho o jedno menšího mají všichni, nejen opel, nedá se to ani objednat, teda lepší prodejci umí ojeb s N1, ale za mě vzhledem k dodací době, je to furt drahý..
Všimli jste si jak touran je nová dvojková oktávka?
Jinak tohle odmítám podporovat, manuál, černý zrcadlo kolem display, černý zrcadlo na volantu, fuj.
Aha mě teda při aktálních cenaách rychlonabíjení vychází diesel v proace levněji. Ono pomalu to bude i u ceny nabíjení doma.
říkal jsem si: kia ev6 gt - má to všechno co evropské auto potřebuje - jezdí to na baterie, je to prolezlý spywarem, je to od korejskýho výrobce, vyrobený v koreji, je to široký 2 metry, má to obří kola a malý pneumatiky a tuhej podvozek a sedí se v tom nízko, většina věcí co mohli být tlačitko jsou dotyková ploška, místo budíků to má černý zrcadlo a palubní desce dominuje druhý černý zrcadlo. Pak jsem si řekl, těžko najít něco co by lepé splňovalo zadáni pro evropské auto roku, ale pak jsem si vzpomněl, že se v článku píše, že vyhrálo bmw i4, takže jo, zcela souhlasím, je to něco jako když by někomu vadilo, že prezident ČR je zeman, bmw i4 skutečně plní zadání nejlépe.
Nemá kia takový to auto jak má DRL jakože obdelníčky složený z jakoby obřích pixelů? To mě příjde docela pěkný (ale ne auto co bych si koupil).
Spíš je otázka jestli tak moc lidí potřebuje vozit dalších 6 lidí a za mě teda auto co nemá ani možnost automatu, natož automat jako standard by fakt vyhrát obyčejné auto roku 2022 vyhrát nemělo.
kombinace mm reality a partners
Vzhledem k tomu kdo to tady prodává a kde, tak tím je to dané, no.
Kombinace bidli a auto esa určitě v lidech probudí jen a jen důvěru ve vozidla narvržená v PRC
A krabice od merglu neni suv?
To NAčko by podle mě i za 100k mohlo jít prodat, ne?
Výkonná audio sestava ve tvaru lokomotivy, inzerát na bazoši jsem našel, ale nenašel jsem tu sestavu ve tvaru lokomotivy :(
Já to beru tak, že aby mě vlastnictví auta nesralo, tak nemůže stát vic než dvůj měsíční příjem, při aktuálním TCO jsem to teda zvýšil na tříměsíční. TCO je teda nutné brát v XAU a ne CZK. Tj. že třeba teoreticky může mít auto gap na 5 let je fajn, ale 600 000 CZK za 5 let? (což je spíš cena použitelného crossland než grandland :D ), ale 600 000 CZK za 5 let bude kolik přepočeteno na dnešní? 400 000, takže i když by se sauto za dva roky prodalo zas za 600 000 CZK, je to TCO reálně na CZK zhruba 50 000 za rok.
No já jen, že dneska jsou ty auta fakt stejná. Pár rozdílů v interiéru, když má člověk štěstí a zvenku jiné plastíky a hotovo. Možná bude pár výjmek co nakonec uvidíme, ale příjde mě to stejné jako někdy od 40 tých let nebo kdy, kdy prostě mini rozdílky povětšinou, avantime nebo XM nevím jestli někdo dneska dělá.
Zajimavý, že na fotkách to nevypadá tak nízký jako ve skutečnosti.
Tak když i opel pro důchodce má místo ukazatele rychlosti display, tak to je rozhodně důkaz toho jak jsou dneska jiná, že to není jen 5008 s jinými plastíky a jiným vzhledem vybraným ve skryté konfiguraci CIROCCO pro ten display.
A cuka ten automat při rozjezdu? Mě přijde, že si při zastavení zařadí interně n a pak při rozjezdu rychle d a tím cukne.
Otazka jaky jsou realny ceny, no, n1 combo life v automatu stoji tak 620k ...
mazec jak peníze ztratili hodnotu
TCe 130 EDC 554 000 Uvedené ceny jsou bez DPH.
To cuore s litre v te generaci na fotce a s automatem jezdi teda za 8 ne za 4, ale tak co.
Poslední komentáře
- beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Junior: Point one taky nebyl primárně se posmívat autu. Mě to taky... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
A mimochodem, jenom abych jako nekecal... Já bych si nějakou... - Stanley, Ford Focus ST X: Okruhový test
Tohle auto mám rád - občas se se standardním ST této generace... - HeavySmoker, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: O software by som sa nebál. Keď sa toto rozšíri (a ono sa to šíri... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Jako jo, uznávám, mohla to být to otrava už tehdá, někdy... - beastar, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: Co píšeš je samozřejmě z velké části pravda. V tom zmiňovaném... - Marek Brunner, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Reálně to je spíš 10-15 kWh/100 km, 19 to žere max v zimě,... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Bych jenom podotkl, že ve slušně vychovaném autě z r. 2007... - Trinom, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Zadávání adresy rozhodně pravěk nebude. Vyhledání obecných... - sheogh, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
... a peklo zamrzlo... :-))))))) Ten interier je vylozene hnusnej,... - FidoBlack , Auta, která mi způsobují smutek
Téměř každý crossover nebo SUV co si hraje na rodinný auto...... - Habakukk, Premiéry na Legendách: novinky ukázal...
Obecně mě mega obrazovky nevadí, ale v tomto krásném Mustangu... - Moctezuma, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Pěkná recenze, díky. Spotřeba 19 kWh/100 km je perfektní.... - afro-r1, Ford Focus ST X: Okruhový test
Take mam relativne dlouhy koncovy prevod petka 250km/h, sestka... - rock, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Ono té konkurence okolo 750 t disponující 150 k s nějakou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - DS3 E-tense: Nově bez přídomku, zato s lepším dojezdem
25 komentářů