jazet
Jméno | Jaroslav Zenger |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 8.6 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 hod. |
Komentářů u článků | 177 |
Pozitivních komentářů u článků | 87 |
Negativních komentářů u článků | 8 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Nedělám si iluze, že originál by na tom z dnešních hledisek byl nějak extra lépe, ale dát sem čínskou kopii, je trochu rána pod pás.
Hloupý je hlavně ten, kdo neví, kdy se ve slově hloupý píše tvrdé a kdy měkké i.
Jestli je to zrychlení na sto pravdivé, tak to nic moc.
Jakože chápu, že Tesla ( v tomhle případě třeba 3) není pro každého, ale cena lehce přes milion vs tohle je fakt bullshit.
Tazatel chce elektro, tak ať si koupí fabii, reakce úplně mimo.
Shoduji se s autorem článku, první bych bral i3, možná pak Citigo.
Zní to dost nepravděpodobně, ale se zájmem si počkám. Každopádně zajímavé téma.
To si pan Přikryl trochu zapřeháněl.
Tak karoserie ve tvaru sedanu má obvykle lepší aerodynamiku, než hatchback nebo kombi, samozřejmě tady bráno v kontextu asi jakože kategorie SUV.
Přidávám se, moc hezky napsaný test.
Kdysi dávno byly Maserati auta s výjimečným designem, silnými charakternimi motory. Dnes design žádný zázrak, kdejaká Mazda za jiné peníze vypadá minimálně stejně dobře. Chybí tam ten wau efekt, nevidím důvod proč si nekoupít BMW/Audi/Mercedes za stejné/ lepší peníze se stejně výkonnými motory, možná lepší spotřebou a nesrovnatelně lepším servisním zázemím. Prostě to kouzlo výjimečnosti už je pryč. Škoda, ale tak to je.
Pěkná kára, jak je to se sháněním dílů?
Cena slušná, design hrozný.
A teď si představ, že by si tu převodovku srovnával s nějakou horší, tak by ta v Mazdě byla zase lepší. Takhle ten svět funguje :) . Né, nic ve zlém.
Souhlas s tím popisováním fotek. Jinak zajímavý článek o, pro mne, neznámé značce.
Nějak nechápu, proč musí pořád většina lidí elektroauta hejtovat, asi je to tím, že je nevyzkousela, po vyzkoušení si myslím, že většinou změní názor. Je mi jasné, že o nějakou ekologii moc nejde, to beru, ale jinak proč ne. A to říkám jako majitel benzínového dvouapulitru.
Však v pohodě, jde jen o to napsat něco originálního a ne něco, co tu už bylo.
Já už tu minule psal ( nic ve zlém ), že bych radši, kdyby napsal pan Křeček nějaký test auta, než jen všeobecné povídání- recyklaci, ale tak nějak nic ...
Taky jsem pro roadmastera, zvlášť pokud je od kamaráda ( i když to nemusí být záruka vůbec ničeho).
Tak už vím kde se inspirovalo BMW Nazca C2 :) .
Fakt se prodalo o tolik víc kabrií, než kupéček? Tak to celkem koukám, není to naopak?
Bez ironie jsem se fakt zasmál :). Po zkušenostech s elektrickým pohonem, i když poněkud v jiné dopravě, než automobilové beru elektro jako dobrej pokrok - výkony, zrychlení, ticho, relativní servisní nenáročnost. Chápu, že na to lidi nadavaji a pro lidi v bytech zatím moc nevidím možnosti dobíjení, ale kdo zkusí, tak musí minimálně uznat, že to má něco do sebe. Nicméně 15 minut ( i když je to velký pokrok) je pořád minimálně třikrát tak delší doba, než natankovat dinosaury, tak mě vždycky ty poznámky o čůrání, snídani, kafíčku a SUV ve vůni trochu serou.
Po delší době na Autickari moc pěkně napsaný test, ne odbytý pár větami, ale čtivě a poctivě napsané. Díky. Vzhledově mám k autu dost výhrad, ale bral bych ho hned :) .
Auta prostě narostla, stará trojka je taky o kus menší, než nejnovější. Neříkám, že je to dobře, ale tak to prostě je, netřeba divení a simulací. Bezpečnostní požadavky atd.
Teď jste mě vyrušili z blaženosti, že moje auto jiné značky na benzín podle palubaku žere 8,5 litru. Nikdy jsem to neměřil podle dotankovani a radši už ani nechci. Žít v nevědomosti je tak sladké.
Hyundai potažmo Kia udělali obrovskej skok. A já jim (teda spíš Kie) celkem fandím. Když to srovnám s ostatními koncerny, tak mi přijde, že udělali největší progres.
Poslední komentáře
- Habakukk, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
No když to vezmu kolem a kolem buchnout na to dotaci -200 litrů... - Lukáš Naske, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Neber mu to. Prostě je pro něj o 12 cm menší Scala stejná,... - Holofaust, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Scala/kamiq je o tridu niz a jejich ekvivalentem bude epiq - sheogh, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Normalne bych si to auto podle tech fotek i koupil, i kdyz ta maska... - Marek Brunner, Sigma WR: Tentokrát na okruhu
Jo, byl jsem línej vymýšlet svojí a moc jí nestudoval, sorry:)... - David Střítežský, Sigma WR: Tentokrát na okruhu
On akorát někdo ukradl tabulku z mýho silničního testu - tam to bylo... - Marek Brunner, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Vyřídím pochvaly, díky! Možná ještě lepší fotky budou... - esmo, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
Radku, zas brutální fotky! - Frodo, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Pro mě je ekvivalent i třeba taková Scala. Jasně, není to SUV,... - StreetPro, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
+ absence ohyzdného plast rámečku ACC - viz foto (jednak... - bkralik, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Ano, Elroq je nejlevnější ve své třídě "levných... - VK, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
Rozhodně navýsost sympatické, že setrvali u primárně zadního... - PanHAJZL, BMW i7 M70: Nejlepší elektromobil...
ten rypák je od pohledu fakt šíleně hnusnej. Kolik se tu těch... - StreetPro, Suzuki Swift 1.2 DualJet: Umí mile...
Potvrzuji, že to snížení tření v gumovém uložení skutečně... - rock, Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě...
A proč Karoq? Existují varianty od jiných výrobců, kde by to šlo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
185 koní výkon
5 732 ccm objem
1984 rok výroby
210 koní výkon
7 500 ccm objem
2015 rok výroby
300 koní výkon
3 700 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů