
jazet
Jméno | Jaroslav Zenger |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 6.9 rok. |
Poslední aktivita | před 5.8 hod. |
Komentářů u článků | 121 |
Pozitivních komentářů u článků | 57 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
High_fish já taky ne, díval jsem se na ně v galerii :D .
Asi už jsem starej, ale mě se z těch finalistů nelíbí ani jedno auto.
Co tohle? Je to teda nemec, ale kdyby k tomu dal plnou nádrž a zimaky, tak by to za ty prachy šlo :)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/golf/182841767
No všechno ukáže až osobní zkušenost, ale čím více značek, tím větší výběr a to je za mě dobře.
Děkuji pane beastar, že mě podle tohoto příspěvku dokážete ohodnotit kolik mám zkušeností s cihlami přes mega :)
Jako 130 kW je celkem rozumný základ a asi je celkem naivní si myslet, že to bude nějaký zavodak, ale prostě normální MPV/dodávka. Ke značce Hyundai necítím žádné extra sympatie, ale tenhle model se mi líbí moc a v téhle kategorii je cena super. Jediný handicap vidím v ne zrovna snadné demontáži zadních sedaček a ne v tom jak to jede ve 140.
Souhlas s autorem. Měl jsem možnost C5 trochu prolezt a vzadu místo jen tak tak a za ty ceny bych našel (pro mě) lepší stroj.
Já mám rád sedany střední, vyšší střední třídy, bohužel jsem asi v menšině, protože kromě prémie už jsou prakticky mrtvé.
Motorky mě moc neberou, ale tohle se četlo samo. Taky se těším na pokračování.
Ou, tak to mám asi trochu pomotany, sypu si popel na hlavu.
Když jezdila Visa, tak žádný wrc neexistovalo.
Děkuju za odpověď. Trochu jsem si myslel, že to tak dopadne, holt jsem v menšině.
Jak jsem psal už výše, tyhle starý plechovky mě baví. Mohl by prosím někdo z redakce pustit nějaké údaje o čtenosti článků takovýchto aut vs nových modelů? Nejde mi o konkrétní čísla, ale jen tak zhruba poměr čtenosti. Já jen jestli jsem v menšině ( myslím, že jo). Případně dík.
Já hlasuji pro více hrdinů minulosti, baví mě to.
Riderhenry: jsem rád, že má někdo stejné pocity z řízení jako já. Mám předchozí šestku přes půl roku a když jsem ji koupil, tak jsem si říkal, kde je to perfektní řízení, který všichni tak chvalej a byl jsem trochu zklamanej a až později jsem přišel na to, že to všechno začne pořádně fungovat, až když ji začneš nakládat.
Test trochu strohý, ale jinak dobrý. Oceňuji, že se v testu neobjevilo slovo radiomapa, protože mi jinak přijde, že každý nový člen redakce musí při nástupu podepsat; budu používat slovo radiomapa, jinak ho nevezmou. Na dnešní poměry celkem rozumné cenové rozpětí.
To Beastar: A3 a A4 nejsou jedná platforma.
Já to nemyslím nijak hanlivě,jen by mě to (a asi i víc lidí) zajímalo. Může mi autor odpovědět nebo je mlčenlivost součástí dohody?
A jaká částka za ten servis by byla na pomyslné faktuře?
Jakože škodovky nemusím, ani se nemyslím, že jsou to špatný auta, ale vadí mi, že jsou všude a ještě víc, že každej Lojza, kterej jí má, mi tvrdí jak je boží a přitom se v ničem jiným nesvezl. Ale k věci- já bych si vybral posledního superba.
Mamut je pro mě taky top, ale nezlobil bych se ani za tuhle.
S pocity toho pána, co na něj v dealerství házeli bobek se plně ztotoznuji, taky bych odešel, akorát tedy k jinému dealerovi stejné značky.
164 je pro mě pořád krásný auto. Byly časy kdy jsem koukal po cernejch kusech s červenou kůží na nemeckejch serverech , ale to jsem neměl tolik peněz, abyh si jí koupil a dneska bohužel nemám garáž, kde bych tu krasavici prechovaval, nemluvě o tom, že dnes už skoro nejsou.
To Habakukk: slyšel si někdy slovo nadsázka?
Když se to vezme z tohodle pohledu, tak by se vlastně dalo říct, že auta moc nezdrazujou: golf 4 vs fabia 4 rozměry podobný, fabia výbavou jinde. Akorát se mi nechce hledat kolik stál golf tenkrát a kolik byl průměrnej plat, ale asi by to mohlo sedět. Tak že vlastně dobrá zpráva. :)
Minus jsem nedával, ale viděl bych to na první odstavec, kdy golf 4 je nejvíc.
Zadek je stejnej jako u liftu. To "prý" se týkalo toho, že by se to mělo v poho přestavit zpátky.
Toledo kombi, prý to snad byla přestavba, která se dala zase kdykoliv vrátit do liftbacku.

Nijak zvlášť se mi nelíbí, ale palec nahoru za každej novej sedan ( moje oblíbená karosérie). V Evropě se nechytne.
Fotky jsou slabší, ale jinak hezky napsáno. Nemám rád SUV, ale ty toyoty mě nijak neurazej a docela se mi i líbí. Ta poslední věta je podle mě celkem trefna.
Mně se moc líbí. Nikdy jsem nebyl příznivcem francouzů, ale mám moc rád klasický sedany ( i když úplně klasickej sedan to není) ,bohužel se obávám, že další 500 něco už nebude sedan, ale nějaký posra.. SUV. Ale peugeotu bude můj názor asi sumak, neb jako kupující letitejch ojetin jsem jim ukradenej.
Poslední komentáře
- beastar, Jak na displeje?
Tady obrázky nějak stávkoval upload - beastar, Jak na displeje?
Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního... - Blix, Jak na displeje?
Není zhovadilost 2 odkaz na původní Pumu? Pamatuju si že tehdejší... - Blix, Jak na displeje?
První Miata NA6 měla skutečný budík tlaku oleje, bylo na něm... - Lanza, Reportáž z krize středního věku
Ahoj Honzo, no kolem Prahy zrovna ne...musel bys to vzít po moři. Ale... - spooon, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
taky se přimlouvám za článek a klidně i fotodokumentaci... - spooon, Jak na displeje?
U MX-5 NA a NB takhle právě funguje i ukazatel teploty vody.... - Mechanik, Jak na displeje?
Chytrý hodinky bych si nikdy nekoupil. Když má člověk na ruce... - afro-r1, Jak na displeje?
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum... - fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů