Jaroslav „jazet“ Zenger
| Bydliště | Praha |
|---|---|
| Registrace | před 9.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.7 hod. |
| Komentářů u článků | 189 |
| Pozitivních komentářů u článků | 94 |
| Negativních komentářů u článků | 8 |
Posledních 50 komentářů
Kdy bude klasický test?
Asi budu v menšině, ale mně tohle auto přišlo na Alfu pěkně hnusný.
Ten výkon na auto téhle velikosti je prostě málo.
Kdyby to bylo 5,579l byl by to nepochybně ještě lepší výsledek.
Miník, miník, miník, miník, miník, miník...... strašný text.
Citroen jde hodně dolů řekl bych, ostatně jako celý Stellantis.
Nedělám si iluze, že originál by na tom z dnešních hledisek byl nějak extra lépe, ale dát sem čínskou kopii, je trochu rána pod pás.
Hloupý je hlavně ten, kdo neví, kdy se ve slově hloupý píše tvrdé a kdy měkké i.
Jestli je to zrychlení na sto pravdivé, tak to nic moc.
Jakože chápu, že Tesla ( v tomhle případě třeba 3) není pro každého, ale cena lehce přes milion vs tohle je fakt bullshit.
Tazatel chce elektro, tak ať si koupí fabii, reakce úplně mimo.
Shoduji se s autorem článku, první bych bral i3, možná pak Citigo.
Zní to dost nepravděpodobně, ale se zájmem si počkám. Každopádně zajímavé téma.
To si pan Přikryl trochu zapřeháněl.
Tak karoserie ve tvaru sedanu má obvykle lepší aerodynamiku, než hatchback nebo kombi, samozřejmě tady bráno v kontextu asi jakože kategorie SUV.
Přidávám se, moc hezky napsaný test.
Kdysi dávno byly Maserati auta s výjimečným designem, silnými charakternimi motory. Dnes design žádný zázrak, kdejaká Mazda za jiné peníze vypadá minimálně stejně dobře. Chybí tam ten wau efekt, nevidím důvod proč si nekoupít BMW/Audi/Mercedes za stejné/ lepší peníze se stejně výkonnými motory, možná lepší spotřebou a nesrovnatelně lepším servisním zázemím. Prostě to kouzlo výjimečnosti už je pryč. Škoda, ale tak to je.
Pěkná kára, jak je to se sháněním dílů?
Cena slušná, design hrozný.
A teď si představ, že by si tu převodovku srovnával s nějakou horší, tak by ta v Mazdě byla zase lepší. Takhle ten svět funguje :) . Né, nic ve zlém.
Souhlas s tím popisováním fotek. Jinak zajímavý článek o, pro mne, neznámé značce.
Nějak nechápu, proč musí pořád většina lidí elektroauta hejtovat, asi je to tím, že je nevyzkousela, po vyzkoušení si myslím, že většinou změní názor. Je mi jasné, že o nějakou ekologii moc nejde, to beru, ale jinak proč ne. A to říkám jako majitel benzínového dvouapulitru.
Však v pohodě, jde jen o to napsat něco originálního a ne něco, co tu už bylo.
Já už tu minule psal ( nic ve zlém ), že bych radši, kdyby napsal pan Křeček nějaký test auta, než jen všeobecné povídání- recyklaci, ale tak nějak nic ...
Taky jsem pro roadmastera, zvlášť pokud je od kamaráda ( i když to nemusí být záruka vůbec ničeho).
Tak už vím kde se inspirovalo BMW Nazca C2 :) .
Fakt se prodalo o tolik víc kabrií, než kupéček? Tak to celkem koukám, není to naopak?
Bez ironie jsem se fakt zasmál :). Po zkušenostech s elektrickým pohonem, i když poněkud v jiné dopravě, než automobilové beru elektro jako dobrej pokrok - výkony, zrychlení, ticho, relativní servisní nenáročnost. Chápu, že na to lidi nadavaji a pro lidi v bytech zatím moc nevidím možnosti dobíjení, ale kdo zkusí, tak musí minimálně uznat, že to má něco do sebe. Nicméně 15 minut ( i když je to velký pokrok) je pořád minimálně třikrát tak delší doba, než natankovat dinosaury, tak mě vždycky ty poznámky o čůrání, snídani, kafíčku a SUV ve vůni trochu serou.