Ronoath
Jméno | Jan Gajdušek |
---|---|
Bydliště | Opava |
Registrace | před 7.0 rok. |
Poslední aktivita | před 1.4 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 289 |
Pozitivních komentářů u článků | 137 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Auto jsou pro mě něco více, než jen dopravní prostředek z místa A do místa B, ale nevím co. |
Poslední blogy
Kafe&Káry v Ostravě
Možná příliš subjektivně, možná s ohledem na objekty, prostě pár fotek z výše zmíněné akce.
Posledních 50 komentářů
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.
Látka na sedadlech podezřele připomíná čalounění autobusů Karosa ze stejné doby:-)
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu, že se jim povedlo protlačit obyčejný vzhled.
Podle receptu z C-Elysée ukuchtili nový dort, byť s jinými surovinami. No, asi výsledek bude podobný. Jen ten vzhled je dost strašný, už minulá generace byla blobem a nevím, co říct na tohle.
Koncept se dvěma světlomety uchopila Alfa po svém a vypadá to lépe, než u ostatních. Zejména ve srovnání s disproporčním, ošklivým Kamiqem je Alfa vítěz.
Malé kupátka a třídveřové hatchbacky už tu asi nikdy nepřijdou, a z té bídy mi tohle připadá nejsympatičtější. Zvláště pokud bude i 4x4.
Opel vystupoval z davu konzervativismem, měl ještě poměrně dost tlačítek v kabině pro důležité funkce.
Skokem na vlnu matlající po displeji naopak do davu zapadl.
Prosím o spotřebitelskou radu: je pohodlnější tohle, nebo Kodiaq?
Já si totiž nedokážu představit, že si C-HR koupím jako jediné auto v rodině. Vždycky mě při pohledu dozadu skrz zadní dveře prostor připomněl vzpomínky na Tigru, Pumu a podobná malá 2+2 kupátka. Je to pro mě auto jednoho, max dvou lidí.
To si spíš představím jako auto do rodiny pro nouzovou představu čtyř ten výše zmíněný Swift.
Poslední fotka v galerii je fakt skvělá.
Auto zajímavé, škoda viditelných zadních klik. Z boku byla minulá generace díky tomu zajímavější.
Avšak nejvíce se mi líbil svět Anči a Pepíka, výtvarnice Lucie Lomové. Koukněte na ty káry a bonusem je zajímavá tramvaj v Ušíně - kombinace vozů PCC a trochu v tom vidím švýcarské typy.
Komentář jsem poslal dřív, než jsem přidal obrázek.
Čtyřlístek, to byly zajímavé vozítka.
Jako kluk jsem obdivoval Bobíkovu motokáru. Pak už zmíněný Mlok LS1, a v jednom dílu se objevila skutečná Praha Charón.
Takhle vzpomínám na Punto II. Oproti Felicii nesmírně příjemný interiér, motor, který byl svým projevem jednoznačně lepší a přitom rozměry, které byly zvenku malé, ale uvnitř bylo prostoru dost.
Už nevím, odkud se to moudro vzalo, ale pamatuji si z nějakého rozhovoru, že právě tabáková lobby dala šanci i mnoha jezdcům, za kterými nestálo silné jméno nebo bohatý sponzor, a proto je teď v F1 jen minimum jezdců, kteří jsou pozoruhodnými talenty bez slavného příjmení či bohatých sponzorů.
Jinak reklama je neskutečně silná věc - v dětství jsem měl postavenou F1 Lotus ve zbarvení John Player Special a ačkoli cigarety nekouřím, při cestě po Rakousku jsem si jednu krabičku musel koupit (v ČR se neprodávají).
Parádní článek. Nezkoušeli s tím i závodit? Myslím, že o truck-trialové verzi jsem kdysi četl v ABC.
Jen jednou jsem si koupil auto, jaké jsem chtěl. Jinak to vždy byly různé cesty, jak si mě ty povozy našly:
Lada 2105 - byl jsem na střední a nutně potřeboval auto. Chtěl jsem Fiat Tipo, nakonec za pár peněz koupeno tohle.
Citroën Berlingo - darováno za odvoz. A přitom skvěle posloužilo. Původně zvažováno Volvo S70
Fiat Tipo - jediné nové auto, sedan ve specifikaci, kterou jsem přesně chtěl. Tady jedině se setkala tužba a realita.
Škoda Kodiaq - dozvěděl jsem se, že se stěhuji tam, kde je 8 měsíců v roce zima a zbytek chladno. Představoval jsem si nějakou čtyřkolku od Subaru, nabídka na výše zmíněný povoz byla tak atraktivní, že jsem to překousl a šel do něj.
Takže nemám žádný systém. Má auta si mě našla sama.
V poslední době se tu objevilo spousta článků o starších autech a z toho mám vážně radost! Moc pěkně sepsané, a opět oceňuji krátké video.
Jsem zvědav, jaký vůz z NFS III tu bude příště:-)
Přiznám se, že tenhle vůz se mi vždycky líbil. Ať už na fotkách ve Světu Motorů, tak ve skutečnosti. Jeden modrý sedan jezdil v mé blízkosti.
Za mě zvuk výborný.
Jinak prosba o spotřebitelskou radu: doporučil bys Enfielda Interceptor začátečníkovi?
Moc pěkný test. A už jsem to chtěl napsat několikrát, ta videa u recenzí, co tu teď bývají dosti často, jsou jednoznačně skvělá. Žádné řeči, jen zvuk vozítka a dojmy z jízdy. Fakt super.
Na otázku na konci si dovolím odpovědět takto: Royal Enfield Interceptor.
Skvělý článek k rannímu nedělnímu čaji! Hlavně super, že se najdou lidé, kteří své auto půjčí a mají taky co půjčit.
323F je pro mě asi nejvíce “devadesátkové” auto - ta bezrámová okna, ladné tvary, a celkem rozšířenost na silnicích mi vždycky připomene dobu, kdy jsem byl malý kluk a koukal, co kde jezdí.
Moc pěkně popsané. V podstatě jsem z něj měl před lety podobný dojem, jen dokončený menší depresí, že bych tenhle vůz nikdy nedokázal vést tak, abych jel na limitu.
Ale svezení to bylo báječné: kde jsem jel s Tipem “fakt rychle”, jsem s WRX jel dvojnásobnou rychlostí a nezdálo se mi to nebezpečné. To ten podvozek a boxer s nízkým těžištěm.
Výborný článek. Tento vůz jsem vůbec neznal, a rád jsem si o něm přečetl.
Jinak se přidám k těm, komu se líbí originální Multipla. Jen nakoukat ty tvary mi trvalo dvacet let, u tohohle vozu to bylo rychlejší a připadá mi zajímavý.
Moc pěkný stroj! Nový Royal Enfield Hunter mě nakopl, že si na jaře konečně udělám papíry na motorku, ale tohle se mi taky moc líbí!
Jó Cornwall… asi ho nejlépe vystihli borci z The Fishermans Friends, kapely, kterou jsem si zamiloval stejně jako celý Cornwall.
Jako to je dobrý kino, ale v tomto případě by to mohlo být spíše něco z kulis “Svět pod hlavou”, vyprávěním ve stylu remaku “60 sekund” a koncem z “Pulp Fiction”:-D
Tenhle typ článků tady jde vidět zřídka a já si každý moc užívám! Skvělé čtení, díky!
Barva mi připomněla devadesátkové Xedosy. Jeden takový se motal v mém okolí.
Teda dost koukám, že na tohle Ford kývnul. Mají mé sympatie.
A dost mě překvapuje, jak je ta barva hezká. Jsem odpůrce “zelená mamba” od koncernu a tohle, ačkoli jede podobnou stopu, vypadá daleko lépe.
Super článek! Až jsem si vzpomněl na staré doby Autíčkáře, tohle je trochu mimo duch doby, která řeší displeje a systémy.
T-Mobile G1 mám ve sbírce s původním kompletním balením a Androidem 1.6, ale přesto se Googlu tvrdošíjně vyhýbám používám jen GMail a YouTube. Auto fakt v záplavě dnešních SUV má šmrnc, ale děsí mě představa, až jednou s takovým neodjedu, protože se odmítnu přihlásit Google účtem.
Je spousta aut, které když potkám, mám radost. Ale u několika posléze převáží smutek:
Saab 9-5 poslední generace, protože byl fascinující a nikdy nedojde k rozšíření jejich řad.
Volvo vrnící svým pětiválcem, protože ty motory mi přišly geniální po všech stránkách, a automobilka dnes směřuje úplně někam jinam, než když je přiváděla do života.
Libovolný Fiat z devadesátek, protože to ještě byla automobilka, která vyráběla celé spektrum aut, které dnes již neobjeví. Za všechny Coupe a Marea.
Když jsem se o tento vůz zajímal, líbilo se mi použití klasické automatické převodovky s hydroměničem. Nevím, jak je to dnes, tu informaci o převodovce z infoboxu by to chtělo ověřit… pro mě to byl zásadní plus má tomhle autě, protože dvojspojky nemusím.
Vypadá to pěkně, ale osobně mám problém s interiéry Toyoty. S kamarádem jsme byli pro skladovku Corolly sedanu, takže před faceliftem, a vevnitř to nevypadá o moc lépe než ve Fiatu Tipo. Jak je na tom Cross oproti sedanu ve výbavě GR sport?
Trochu mi to připomíná nástup počítačů - všude se chodilo v bílém plášti, sterilní prostředí a pozor na statickou elektřinu. Dnes se obyčejné písíčko servisuje v ušmudlaném koutě, kde na hromadě na stole leží dobré komponenty a pod stolem ve zmačkané škatuli ty vadné. Už aby to tak bylo i s elektromobily.
Tahleta počteníčka o zajímavém vzniku ve své době naprosto běžných aut mám moc rád! Těším se na pokračování o dalších vozech;-)
Ze samého nadšení bylo opomenuto přiložit tabulku s technickými údaji.
Nebyla by tam fotka pohledu do interiéru dopředu dozadu?
Jinak nadšení chápu :-)
Tohle je ohromující věc, o které jsem neměl ani tušení. Skvělý článek k výbornému nedělnímu obědu, díky za něj!
To auto se mi fakt líbí: zepředu vidím odkaz na devadesátky a vodorovná světla u Accordu, zezadu zase nápad posledního Chargera. A vypadá to moc dobře i zevnitř.
Auto kromě předku nevypadá zle, ale to mechanické propojení podle vzoru Hondy by zřejmě přidalo na efektivitě pohonu.
Titulní fotku by ale Nissan mohl z fleku použit na billboardy, naprosto perfektní práce!
Mechanik: dovolím si odpovědět protiotázkou: a inspirovat se rozvozem piva a pečiva by nešlo?
Jinak s tebou souhlasím, je nesmysl měnit měnit auto z rozmaru touhy spotřebovat. Ale chtěl jsem tím říci, že takzvaní ekologové si vybírají jen to, co se jim hodí do krámu a věci ostatní přecházejí nevšímavostí, což mě rozčiluje.
Pokud chceme ekologii myslet vážně, tak se musíme zamyslet na samotnou dopravou. Pokud se jogurt vyrobený v Olomouci do libovolného supermarketu v témže městě musí projet přes centrální sklad onoho řetězce v Praze, musím zkonstatovat, že největší ekologický problém mé dieselové dvoutunové SUV před dotyčným supermarketem rozhodně nebude.
Čili jednoduše: nejen doprava z Číny je špatně, tyhle zbytečné rozvážky po republice považuji za ještě větší zlo, neboť je to všem úplně jedno.
Fiat 500C. Miluji malé fiaty, ale připadám si u toho divně.
Ssangyong (Daewoo) Chairman. Prapodivný Mercedes z Koreje. Od doby testu ve Světě Motorů (rok cca 1999) mě to auto fascinuje.
Hyundai Genesis Coupé. Předivný nápad kupátka, ale s šestiválcem.
Lada Niva. Jako přijde mi to prostě parádně vymyšlené auto. Zejména pro podmínky tady v Sudetenland.
Zásadní otázka: jaké jsou tam ty hry? Need For Speed 3? Pak by to mělo smysl:-D
Mám to asi jinak. Pokaždé, když jsem kupoval ojetinu, se objevilo něco samo. První auto - Lada 2105 - byla za pár korun a zbyly prachy na blbiny. Berlingo 1 - za odvoz. Přes tři sta tisíc na hrbu a dodnes jezdí. Nikdy jsem přitom nad Citroenem reálně neuvažoval. Nyní Kodiaq - prostě jsem na horách potřeboval čtyřkolku a tohle se objevilo. V životě jsem přitom nechtěl škodovku a nebýt pohodlí a ceny, co jsem za to dal, štvaní by mě to při každém pokusu něco udělat na infotaimentu, který je naprosto tragický.
Takže - u mě ani jedno. Ojetiny ke mě proudí bez dlouhého uvažování.
Zajímavý princip pohonu. Podstata se mi zdá velmi podobná motorovému vozu M290.0, Slovenské Strele. Elektromechanický Sousedíkův pohon.
Jako milovník dieselelektrických lokomotiv bych právě ocenil plynulé řazení osmi stupňů při rozjezdu:-D
Ani by mě nevadilo, kdyby místo kůže dávali třeba velur, ale koženku? Vracíme se zpět do luxusních provedení Škody 100 s hnědou koženkou?
Ze všeho nejvíce bych ocenil vytvoření vlastního layoutu displeje. Představuji si to tak, jako kdysi byla schémata pro mobily (pamětníci SonyEricssonů T610, K750 a podobných budou vědět) třeba přes webovou aplikaci výrobce auta, a to mé nadefinované schéma by se mnou mohlo putovat z auta do auta přes vzdálený přístup.
Koukám, že ty Rajky vás pořád fascinují. Nebo ty vagóny a betonová zeď bylo jediné, k čemu se hodila barva auta?
Ocenil bych více fotek interiéru. Jinak teda překvapení, snad první recenze Mazdy, kde pohořela.
Hamster: Jako jo, máš recht. Je to zajímavý pohled a článek mě skutečně zaujal. Před těmi deseti lety by mě nenapadlo, že anketu zvítězí Jeep před moderní reinkarnací Busíku od VW. Jsou to sice fuj fuj elektromobily, ale přiznám se - před cca dvaceti lety jsem tak koukal na ty smradlavé diesely. A dnes mám ono slavné TDI v garáži taky.
Většinou při testech nezajímavých aut stojí za to aspoň fotky. Tady to úplně neplatí, nějaké foto za dne by se hodilo. Nebo autor chtěl podpořit efekt večerního auta?
Poslední komentáře
- Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů