
Ronoath
Jméno | Jan Gajdušek |
---|---|
Bydliště | Opava |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 1.6 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 269 |
Pozitivních komentářů u článků | 128 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Auto jsou pro mě něco více, než jen dopravní prostředek z místa A do místa B, ale nevím co. |
Poslední blogy
Kafe&Káry v Ostravě
Možná příliš subjektivně, možná s ohledem na objekty, prostě pár fotek z výše zmíněné akce.
Posledních 50 komentářů

Moc pěkně popsané. V podstatě jsem z něj měl před lety podobný dojem, jen dokončený menší depresí, že bych tenhle vůz nikdy nedokázal vést tak, abych jel na limitu.
Ale svezení to bylo báječné: kde jsem jel s Tipem “fakt rychle”, jsem s WRX jel dvojnásobnou rychlostí a nezdálo se mi to nebezpečné. To ten podvozek a boxer s nízkým těžištěm.

Výborný článek. Tento vůz jsem vůbec neznal, a rád jsem si o něm přečetl.
Jinak se přidám k těm, komu se líbí originální Multipla. Jen nakoukat ty tvary mi trvalo dvacet let, u tohohle vozu to bylo rychlejší a připadá mi zajímavý.

Moc pěkný stroj! Nový Royal Enfield Hunter mě nakopl, že si na jaře konečně udělám papíry na motorku, ale tohle se mi taky moc líbí!

Jó Cornwall… asi ho nejlépe vystihli borci z The Fishermans Friends, kapely, kterou jsem si zamiloval stejně jako celý Cornwall.

Jako to je dobrý kino, ale v tomto případě by to mohlo být spíše něco z kulis “Svět pod hlavou”, vyprávěním ve stylu remaku “60 sekund” a koncem z “Pulp Fiction”:-D

Tenhle typ článků tady jde vidět zřídka a já si každý moc užívám! Skvělé čtení, díky!

Barva mi připomněla devadesátkové Xedosy. Jeden takový se motal v mém okolí.

Teda dost koukám, že na tohle Ford kývnul. Mají mé sympatie.
A dost mě překvapuje, jak je ta barva hezká. Jsem odpůrce “zelená mamba” od koncernu a tohle, ačkoli jede podobnou stopu, vypadá daleko lépe.
Super článek! Až jsem si vzpomněl na staré doby Autíčkáře, tohle je trochu mimo duch doby, která řeší displeje a systémy.

T-Mobile G1 mám ve sbírce s původním kompletním balením a Androidem 1.6, ale přesto se Googlu tvrdošíjně vyhýbám používám jen GMail a YouTube. Auto fakt v záplavě dnešních SUV má šmrnc, ale děsí mě představa, až jednou s takovým neodjedu, protože se odmítnu přihlásit Google účtem.

Je spousta aut, které když potkám, mám radost. Ale u několika posléze převáží smutek:
Saab 9-5 poslední generace, protože byl fascinující a nikdy nedojde k rozšíření jejich řad.
Volvo vrnící svým pětiválcem, protože ty motory mi přišly geniální po všech stránkách, a automobilka dnes směřuje úplně někam jinam, než když je přiváděla do života.
Libovolný Fiat z devadesátek, protože to ještě byla automobilka, která vyráběla celé spektrum aut, které dnes již neobjeví. Za všechny Coupe a Marea.

Když jsem se o tento vůz zajímal, líbilo se mi použití klasické automatické převodovky s hydroměničem. Nevím, jak je to dnes, tu informaci o převodovce z infoboxu by to chtělo ověřit… pro mě to byl zásadní plus má tomhle autě, protože dvojspojky nemusím.

Vypadá to pěkně, ale osobně mám problém s interiéry Toyoty. S kamarádem jsme byli pro skladovku Corolly sedanu, takže před faceliftem, a vevnitř to nevypadá o moc lépe než ve Fiatu Tipo. Jak je na tom Cross oproti sedanu ve výbavě GR sport?

Trochu mi to připomíná nástup počítačů - všude se chodilo v bílém plášti, sterilní prostředí a pozor na statickou elektřinu. Dnes se obyčejné písíčko servisuje v ušmudlaném koutě, kde na hromadě na stole leží dobré komponenty a pod stolem ve zmačkané škatuli ty vadné. Už aby to tak bylo i s elektromobily.

Tahleta počteníčka o zajímavém vzniku ve své době naprosto běžných aut mám moc rád! Těším se na pokračování o dalších vozech;-)

Ze samého nadšení bylo opomenuto přiložit tabulku s technickými údaji.
Nebyla by tam fotka pohledu do interiéru dopředu dozadu?
Jinak nadšení chápu :-)

Tohle je ohromující věc, o které jsem neměl ani tušení. Skvělý článek k výbornému nedělnímu obědu, díky za něj!

To auto se mi fakt líbí: zepředu vidím odkaz na devadesátky a vodorovná světla u Accordu, zezadu zase nápad posledního Chargera. A vypadá to moc dobře i zevnitř.

Auto kromě předku nevypadá zle, ale to mechanické propojení podle vzoru Hondy by zřejmě přidalo na efektivitě pohonu.
Titulní fotku by ale Nissan mohl z fleku použit na billboardy, naprosto perfektní práce!

Mechanik: dovolím si odpovědět protiotázkou: a inspirovat se rozvozem piva a pečiva by nešlo?
Jinak s tebou souhlasím, je nesmysl měnit měnit auto z rozmaru touhy spotřebovat. Ale chtěl jsem tím říci, že takzvaní ekologové si vybírají jen to, co se jim hodí do krámu a věci ostatní přecházejí nevšímavostí, což mě rozčiluje.

Pokud chceme ekologii myslet vážně, tak se musíme zamyslet na samotnou dopravou. Pokud se jogurt vyrobený v Olomouci do libovolného supermarketu v témže městě musí projet přes centrální sklad onoho řetězce v Praze, musím zkonstatovat, že největší ekologický problém mé dieselové dvoutunové SUV před dotyčným supermarketem rozhodně nebude.
Čili jednoduše: nejen doprava z Číny je špatně, tyhle zbytečné rozvážky po republice považuji za ještě větší zlo, neboť je to všem úplně jedno.

Fiat 500C. Miluji malé fiaty, ale připadám si u toho divně.
Ssangyong (Daewoo) Chairman. Prapodivný Mercedes z Koreje. Od doby testu ve Světě Motorů (rok cca 1999) mě to auto fascinuje.
Hyundai Genesis Coupé. Předivný nápad kupátka, ale s šestiválcem.
Lada Niva. Jako přijde mi to prostě parádně vymyšlené auto. Zejména pro podmínky tady v Sudetenland.

Zásadní otázka: jaké jsou tam ty hry? Need For Speed 3? Pak by to mělo smysl:-D

Mám to asi jinak. Pokaždé, když jsem kupoval ojetinu, se objevilo něco samo. První auto - Lada 2105 - byla za pár korun a zbyly prachy na blbiny. Berlingo 1 - za odvoz. Přes tři sta tisíc na hrbu a dodnes jezdí. Nikdy jsem přitom nad Citroenem reálně neuvažoval. Nyní Kodiaq - prostě jsem na horách potřeboval čtyřkolku a tohle se objevilo. V životě jsem přitom nechtěl škodovku a nebýt pohodlí a ceny, co jsem za to dal, štvaní by mě to při každém pokusu něco udělat na infotaimentu, který je naprosto tragický.
Takže - u mě ani jedno. Ojetiny ke mě proudí bez dlouhého uvažování.

Zajímavý princip pohonu. Podstata se mi zdá velmi podobná motorovému vozu M290.0, Slovenské Strele. Elektromechanický Sousedíkův pohon.
Jako milovník dieselelektrických lokomotiv bych právě ocenil plynulé řazení osmi stupňů při rozjezdu:-D

Ani by mě nevadilo, kdyby místo kůže dávali třeba velur, ale koženku? Vracíme se zpět do luxusních provedení Škody 100 s hnědou koženkou?

Ze všeho nejvíce bych ocenil vytvoření vlastního layoutu displeje. Představuji si to tak, jako kdysi byla schémata pro mobily (pamětníci SonyEricssonů T610, K750 a podobných budou vědět) třeba přes webovou aplikaci výrobce auta, a to mé nadefinované schéma by se mnou mohlo putovat z auta do auta přes vzdálený přístup.

Koukám, že ty Rajky vás pořád fascinují. Nebo ty vagóny a betonová zeď bylo jediné, k čemu se hodila barva auta?
Ocenil bych více fotek interiéru. Jinak teda překvapení, snad první recenze Mazdy, kde pohořela.

Hamster: Jako jo, máš recht. Je to zajímavý pohled a článek mě skutečně zaujal. Před těmi deseti lety by mě nenapadlo, že anketu zvítězí Jeep před moderní reinkarnací Busíku od VW. Jsou to sice fuj fuj elektromobily, ale přiznám se - před cca dvaceti lety jsem tak koukal na ty smradlavé diesely. A dnes mám ono slavné TDI v garáži taky.

Většinou při testech nezajímavých aut stojí za to aspoň fotky. Tady to úplně neplatí, nějaké foto za dne by se hodilo. Nebo autor chtěl podpořit efekt večerního auta?

Sato: :-D
Beastar: je to 2018. Právě že mě překvapilo, že to je první škodovka, kde se mi pohodlně sedí. Mám tedy kus s příplatkovými koženými odvětrávanými sedadly. A houpá se to jako amerika, což se mi líbí. Ten novější, o kterém píšeš, se houpá méně?

Pěkná recenze.
K jízdním režimům: v Kodiaqu jich mám povícero, a po vyzkoušení všech jsem skončil u Comfortu. Jen teď, když nasněžilo, jsem jezdil na Snow, ale brzo jsem to přepnul zpět na Comfort. Ačkoli mám DCC podvozek a na Sport citelně ztuhne, dávám přednost při rychlé jízdě rozevlátosti jak v amerických filmech ze sedmdesátých let:-)
Takže za mě má více jízdních režimů smysl jen tam, kde to opravdu ovlivní chování auta.

Naprosto nepotřebné, nepraktické, ale obdivuji ho od té doby, co jsem ho viděl kdysi v katalogu automobilů na našem trhu.
Gordon Roadster.



Tyto vozy mají jednu výhodu - člověka to tolik nemrzí, když to otluče. Když jsem ťuknul Tipo, mrzelo mě to dlouho - přece jen italské auto má tu vzácnou schopnost chytit majitele za srdce. U Kodiaqu nic takového nepozoruji.

Mám to s Range Roverem Sport naprosto stejné, jako autor.
Ještě bych si čistě kvůli vzhledu koupil Challenger, byť Charger by se čtyřmi dveřmi byl pro mě podstatně vhodnější. Jenže jak má auto čtyři kulatá světla vpředu, zdá se mi zajímavější, což kupodivu platí i o škodovkách LS a GLS, byť bych normální “stodvácu” nechtěl ani zadarmo.

Foto č. v galerii mi připomnělo doby Grand Theft Auto 1 - pamatuje to vůbec někdo ještě?
Jinak auťák vypadá fakt stylově, myslím, že u Fordu našli ideální průsečík vzhledu stylového a praktického pickupu.

Přesně tohle jsem čekal:-) onu pro tu krabici se čtyřkolkou hovoří prakticky pouze to, že byla hluboko pod půl míče (aneb nabídka, která se neodmítá) a že nyní sídlím v končinách, kde první auto jedoucí napříč krajinou je to moje a až potom někdy autobus:-)
Jinak souhlasím, že to je škoda. Zůstat v Hlučíně, bylo by to jasné, ale v téhle middle od nowhere jsem prostě neměl odvahu…

Dobré varování pro snílky, aby se vykašlali na představu, jak si plní sen a radši šli se středním proudem:-) taky jsem zvažoval, že si pořídím “ňáký Mustang v kábru do půl míče” a jsem fakt rád, že nakonec v garáži stojí Kodiaq s TDI a manuálem:-D

Pěkný článek o pěkném autě, který by si zasloužil opravit překlepy;-)

Nejsmutnější na tom je, že nejsou sami. Podobně jako autor já pláču nad situací Fiatu.

Ještě tu chybí pohádky o mašinkách - o mašince, která nechtěla jezdit po kolejích - kouzelník Zababa z ní udělal fajný traktůrek :-)

Ad BMW, citoval bych klasika: “mě připadá zajímavý, ale spoustě lidem se to nelíbí.” Jako odporné bych na něm popsal jen ty ozdobné zlatavé prvky. Kdyby byly v tmavém chromu, vypadalo by to lépe.
Volvo je vývojem designu asi tam, kde byly v době devítek v devadesátkách - měnily se jen detaily a styl byl pořád stejný - ale tehdy to byla krásná auta s funkční a pohlednou stylistikou, což bych o dnešních modelech neřekl.

Ta sedmistovka vypadá jako solidní bastl: evidentně meziměstská se zaplechovanými prostředními dveřmi, namontované sedačky z dálkové verze a zajímavým mixem dílů. Jako vtip dobrý:-)

Starší auta měla charakter, který jsem obdivoval. Proto bych si v rámci “hrdiny z plakátu” vzal F355 proti libovolnému novodobému ekvivalentu, Countach je pro mě také atraktivnější než jakékoli nové Lambo. U Rollsu bych si vzal nový model.
A co obyčejná auta? Včera jsem potkal MG ZS - obyčejný britský sedan s japonskými kořeny, nikterak unikátní. Ale stejně bych si jej vzal raději než libovolné nové MG, už proto, že mi připadá, že do obyčejné základu se někdo snažil přidat alespoň trochu jinakosti, zatímco nová MG se mi zdají jako typický produkt této doby - “hlavně splynout s hlavním proudem”

Já bych škodovce přál, aby svá auta už konečně začali používat ti, kdo je navrhují. Jezdím teď čtyři roky starým Kodiakem a stále mě překvapuje nedodělanost a nedomyšlenost auta. Pár příkladů: tlačítkem offroad vyberu nejen jakysi jízdní režim, ale i užitečný přehled teploty oleje, vody a nadmořské výšky (lze konfigurovat). Když tlačítko stisknu znovu, režim se vypne a objeví se poslední obrazovka před volbou onoho režimu. Když stisknu menu klimatizace tlačítkem a chci, aby zmizela dalším stiskem stejného tlačítka, nefunguje to tak. Proč?
Hlasové ovládání rozpozná 1 příkaz z 10 správně. Přepnul jsem menu do angličtiny, tam mám úspěšnost 50:50. S láskou vzpomínám na předchozí o rok starší Fiat Tipo, kde to fungovalo bez chyby. A to chci naprosto stejné věci - přehrát interpreta, skladbu, album. Škoda je naprosto ztracená.
Nádherná funkce je sklopení zrcátka spolujezdce tak, abych lépe viděl na obrubník při couvání, ale zase fail - často zrcátko takhle zůstane sklopené a já to musím ručně spravit.
Říkal jsem si, že simply clever asi musí něco znamenat. Ano, mé nadávání u víčka palivové nádrže, která oproti Fiatu není bezzátková a já na zátku pravidelně zapomínám (ještěže je připevněna)
Prostě Škoda by místo vymýšlení 3,14 čovin měla začít testovat své vozy skutečnými lidmi v běžném životě a ne experty na excelovské tabulky v kanceláři.

Taky mě to napadlo. Hlavně ta C30 je i poměrně stylová, s tím nebude za důchodce.

Já bych uvažoval částečně pragmaticky - hybridní Mondeo. Jeden čas jsem nad ním dost uvažoval. Navíc je to sedan (v daném rozpočtu se na kombi nedostane) a to je má oblíbená karoserie.

Při prvním pohledu na úvodní obrázek článku jsem si říkal “zase někdo sedel dlouho u Photoshopu” - a hle, možná fakt někdo od Porsche! Pokud je to pravé, tak mají u mě obrovský obdiv, že nad něčím takovým vůbec uvažovali :-)


Nemohu si pomoci, ale tenhle vůz mi stále siluetou připadá strašlivě disproporční…
Poslední komentáře
- spooon, u blogu K&K na Severu?
Lidi budou problém. Já mám takový dojem, že už před lety... - FidoBlack , u blogu K&K na Severu?
Souhlasím, jen to chce pár lidí aby to mělo cenu. A taky... - M1chal, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
EQS/EQS suv sú už trošku za čiarou, čo sa týka hmotnosti.... - spooon, u blogu K&K na Severu?
Já sem určitě pro! Klidně i letos, ale to by se to muselo... - Štěpán, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :) - Sato, Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic: Úplně...
Pride mi to ako auto ktore vam vyberie manzelka kotra nerada... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit: https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/ Už... - Bernard L., Když jeden kloub nestačí: Z historie...
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady... - Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme... - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Jsem z předměstí (Jablonec)... A R53 je pěkná. To moje...
Poslední inzeráty
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů