Černá Vovce
Jméno | Jiri Pilsky |
---|---|
Bydliště | Česká Lípa |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 20.0 měs. |
Komentářů u článků | 92 |
Pozitivních komentářů u článků | 37 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Já to hraji ode dne kdy to vyšlo. Aktuálně dodělávám Wisconsin a pak hurá na Amur. Ale u mě je pravda, že si vždycky dám na pár měsíců puaza a pak třeba nehraji nic jiného :D
Někdo po třech letech objevil ameriku? :D
Jak vyšli Tatry, tak jsem T813 tačal používat na průzkum.
Imho a pergektní jsou i módy, kde jsou super mapy a težší než v základní hře, a spousta aut, který se chovají velice reálně. (záleží na autorovi)
Asi žádný z nabídky. Za 300T, při nájezdu 45tkm ročně, bych chtěl něco pohodlného a šel bych cestou PSA. Tedy buďto 508mu nebo C5ku s nepřůstřelným 2,0 HDI....
Tak u Supry bych dal teda radši přednost MKIII před MKIV. Ale obe dvě jsou staré, že :)
Tak ono pak záleží co to je za auto, a na co by mělo být používáno, pokud Dailyna tak spíše nové, pokud pro zábavu tak spíše to starší
Subaru Outback - prodával jsem ho s najetými 400tkm a dodneška jezdí a potkávám ho.
Aktuálně mám 407SW 2.0 HDI - najeto 350tkm a netváří se že by mu to vadilo, olej všechny filtry dělám po 15tkm i když interval dle výrobce je 30tkm, nekteré servisní úkony dávám do autorizáku, něco si dělám doma. aktuálně řeším zaseklou brzdu na zadním kole, takže budu muset repasovat třmen, ale to je tak vše, co je aktuálně na autě špatné :) denne s ním najedu 160km tak doufám že ještě nějaký čas vydrží.
Tak jestli se 1300 vyráběla do roku 2004 tak se nedivím že jsou pořád vidět. Tak u nás v v letech 90-00 byla nejvíce vidět 120ka. Pak to byla Felici a dneska je jako nejlevnější přibližovadlo Fabie první generace, což je RV 99 - 2007(?) což odpovídá té dachně
Matrixe před FL měla ségra se švagrem. Na jednu stranu strašně unuděné auto, na druhou stranu kolik toho převezla, tak to bylo k neuvěření. Skončila tak, že jí v DE sundal něměcký tuner v BMW při předjíždění, takže aspoň něco pozitivního na ní je.¨Na druhou stranu kdy tohle auto vzniklo, tak to byla doba, kdy se Hyundai začínal nadechovat a započal svou cestu tam kde je teď, tenkrát to byl konec divné sonaty a divného accentu a celkově korejců 90 tých let. Jako na jednu stranu si říkám, nebýt Matrixe nebo Getze tak dneska nemáme Starii nebo I30N
Mě se tahle Era líbí. PT dokonce považuji za pěkný auto. Ale těžko říct jestli to má nějakou vypovídající hodnotu od člověka, pro kterého je Multipla vyloženě krásné auto.
Opravil bych to na - Koncepty Hyundai
Mě se Staria Líbí, stejně jako Ionig 5 - Ale Design je vkus každého jedince.
Prostě pro mě konečně nastala doba, kterou jsem viděl ve Sci-Fi z 80tek
Koukám, že po tom shit stormu v diskuzi, bych ten článek smazal a napsal ho znova a svíce autama než jen dvěma... Třeba o tom Samsungu jak byl zmíněn v dikuzi, Kia Stinger, Us, bych se třeba taky něco rád dozveděl....
A zrovna 300C jak byl zmíněn. Jako beru že, tu není BMW, Audi a MB, to je prémie, ale zbytek moc ne.
Tak mohly tam být i Ameriky, Chrysler 300C apod.
Ono, pokud člověk pátrá tak najde více jak dvě auta. Jen se toho nebát :D
Dvě auta? To je vše? Kde je Peugeot, Renault, a japonci?
Patníky vím už drahno let.
Co se týká šipečky, tak nemá to každé auto, ale dá se to poznat, pdole toho kde je nakreslená hadice, nebo na které straně je vyloženě ten piktogram stojanu.
Jediné co mě překvapilo aneveděl jsme je tajná funkce probliknutí světel u Subaru na zdravení dalšísch subaristů. Kdy se to po aktivaci, nejdříve problikne jedno světlo a pak se přidá druhé, při světelné houkačce.
Pak má Subo taky možnost (novější) naklepakt kód do kliky od kufru, při kterém se odemkne auto, takže někde u vody, se můžpu dát klíče do auta pak si tímhle způsobem odemknout auto.
Jen bych chtěl podotknout, že změna směru jízdy nebyl výmysl neměcka, ale byl už plánován za ČSR a němci to po okupaci posunuli jen asi o tři měsíce, než bylo plánované datum.
V carmagedonu jsem radši jezdil takovým.klasickym sedanem. Už nevím jak se jmenoval :)
Já v závodních hrách, moc smyšlená auta rád nemám. Ale mám -li nějaké vybrat tak
GTA3 - Sentinel (Staré 5er báwo)
GTA SA - Sultan (Impreza)
GTA5 - Rebel, případně Bravado Bison
Mafia - Lassiter V16
Jinak teď hraju Snowrunnera a tam nejoblíbenější je Tayga (Kraz) a Voron (Ural)
Není ta couvací kamera u Smarta trošku zbytečná? Když strčím ruku za sebe, tak to tak nějak vyjde nastejno....
Autobusy, bagry, zemědělské stroje a SSSR potvory. Už tady na tohle téma dlouho nic nebylo :)
Ještě třeba zajímavé a zapomenuté koncepty atd.
No, nevím, jestli se to dá považovat za plečku. Ale vloni na jaře (21) jsme kupoval za 40t 407cku s 2.0HDI s 300tkm na tacho, s tím, že to mám na ježdění do práce 180 km denně. Investice za oprav cca 5000 a najeto uz 30 000km bez nějakých výraznějších problémů.
Teď se snažím vzopemnout co to tam ty Mexičani mají, když jsem před pěti lety koukal čím.jezdi. taxíky jsou nějaký starší Nissany. Hodně tam.jezdila Natálka (Thálie) rebrandla taky jako Nissan.
Já měl
Automat nikdy. Diesel nikdy, co nejtvrdší podvozek protože to je sportovní, k čemu kombika, coupe stačí.
A dneska. Jezdím naftovým pezotem v kombíku a jsem rád jak je pohodlný :) A předchozí auto byl automat a teď mě štve, že ten Pažout není v automatu
Středový tunel mi neberte, hlavně ten velký a vysoký. Nemám rád když tam není, evokuje mi to dobu 120tek a fakanu. Mě se líbilo na prvních DSkach (DS5) že byl vysoký, přepínače na stropě, že to bylo jak v letadle. Mám rád když mě interiér obejme
Ty zadní blinkry v nárazníku jsou dany legislativou. Je tam nějaká maximální výška od vozovky, kde musí být a světla jsou už moc vysoko. Když se podíváš tak v 90tych letech to takhle měla řešena většina offroadu a suv
Jako první pevnou skládací střechu použil Peugeot v třicátých letech u modelu 401. Takže to mercedesi tvrzení není pravdivé že byl první. Pak byly teda ty Ameriky.
Tak on hlavně Avantime vyšlapal cestu druhému Metanu, který byl designové podobný a už tak moc nesokoval...
S tou Borou to taky není tak jednoduchý. Golfi sedan (Vento, Bora, jeta) byl vždycky takový lepší golf. Lepší plasty v interiéru, lépe odhlučněné, lepší výbava apod. Takže pokud chtěl někdo lepšího a luxusnějšího Golfa v kombíků tak sáhl po bore v kombíků.
Když už se to nakousli, nešel by vážně udělat test toho carsharingu? Jak dlouho se čeká na auto, jaká je dostupnost, cena, stav vozu atd. Prostě týden to používat místo normosnauta nebo MHD a sepsat na to test. Docela by mě to zajimalo
Tak to napíšeš na několik epizod. Jako upřímně mě nezajímá ten test auta, ale ten cestopis z tripu :)
To je jako chci červený auto v plné výbavě, ale radši koupím stříbrné s menší výbavou aby tolik při případném prodeji ztratilo na ceně
já nevím, mě se designové docela líbí, ale na experta to nemá, to nevím proč.mi připomíná americké dodávky. co se týká těch zadních vrat, tak na 407me mám taky otevírací okno zvlášť, a do kufru z 90% lezu ním, takže u té dodávky není problém že tak nejsou dodávkové vrata
GIV, prase 5,5 dvojková ovečka. i když to nejsou v základu špatná auta, tak mají špatnou pověst kvůli pánvickarum
No, školu jsem měl na sídlišti, tak jsem chodil pěšky. když jsem se narodil tak táta koupil fungl novou 135ku aby ji po devíti letech v 93tim vystřídal B2 Passat. pak táta začal časovat sluzebaky (Felda, Octavia, Passat atd) máma měla na ježdění 106ku a když jsme se přestěhovali do dědiny tak pár let jsem jezdil vlakem do města do školy a jak mi bylo 18 tak jsme dostal po mamen106ku a začal jezdit vlastníma. MHD jsem naštěstí tak moc nepoznal a tyhle historky nemám :D
tak 407ma má svoje problémy, které jsou známé, takže se dá tomu předcházet.
Ono jako s elektrikou to je dneska těžký. Manažeři v práci mají rok staré superby a během jednoho týdne tři kiksly a musely se odtáhnout (komfortní jednotka, podtlakové čidlo a toho třetího nevím) a jeden z toho byl šéfa, takže jsem ho.chvilku vozil do práce a z práce ????
a co měl za motorizací? Pezoty máme v rodině 20let a nikde nás nikde nenechali, takže proti nim nemůžu říct žádné špatné slovo
já jsem teď taky měnil rodinné kombíky, z uzraneho ctyrhnatoveho za diesloveho za pár sušni. koupil jsem 407mu 2.0HDi. výbava slušná, byl všehovšudy za 40tis s tím že cca 12tis do něj teď narvu (největší výdaj je spojka) a dají se sehnat i v automatu a v kožichu jen o pár korun draz. hlavně ta 407ma je bezporuchova a ten dvoulitr v tom je nesmrtelný motor. Se dívim že se do výběru nedostal.
Jednoduše řečeno. Turbo lag je čas, než se plně natlakuje turbo a zabere. Hlavně teda po přeřazení že
k tomu kroutící moment vs. výkon. rád říká laikům říkám, že kroutící moment je to, co tě při rozjezdu zaráží do sedačky a výkon je to, co ti pomáhá prorážet vzduch ve velkých rychlostech
H6 MY04. Motor v 260tkm zaklepal na.klice. výměna motoru cca 120tis. Z toho nakupka.motoru 50tis. Nový kompletně pretesnen, nové rozvody atd. Před rokem kompletní GO podvozku (stabiky, tyčky, táhla, siláky, tlumiče, pružiny) cca 40tis. Takže ona ta žádná levná sranda není, když chce člověk.aby bylo v dobrém stavu a fungovalo.
Outback MY04 H6ka pod kapotou. Jsem rád že jezdím za 12 a když to.jednoi za čas dám.do servisu tak tam nechám přes deset. A to jsou spotřební věci. Brzdy 5t olej další 4t, komplet výfuk cca 15 atd atd. Ale.je.oravda že to.do.toho.sevisu neputuje tak často i když mám najeto skoro 400tkm
Já mám nejradši mluvené slovo. Takže když jedu sám tak sjíždím různé podcasty nebo ČRo plus. Když někoho vezu tak přepínám na Radiožurnál :)
Tak zrovna to Lego / Outback je taky prémie a taky docela drahé na provoz. Ale je pravda že ten servis potřebuje minimálně ????
Pořád to není ono. Ten interiér mi přijde moc vzdušný, neobklopuje mé. To už se mi více líbí Berlingo/partner
Do dvou měsíců představí nový Tecko ,na to jsem zvědavý.
Jinak ten interiér mi přijde divný. Nechtel bych v tom sedět, je to takové odosobněné, jak čekárna u doktora, a ta barva plastů taky tomu moc nenahrava
Já do dneska nevím jak je u kloubových autobusu řešen pohon. Vím že motor je vzadu a roztáčí zadní kola, ale přijde mi to divné, že by zadek zatlačil tak se to v tom kloubů musí zlomit... Není tam ještě nějaký kardan přes kloub který pohání prostřední nápravu?
Poslední komentáře
- Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
zajimavy, jak to delaji? to v duchu tradic Fr. odborov davaju... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
...nebo 86 kWh od 1,58 M - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Scenic těch 87 kWh umí od 1,09 M ID.7 má 77 kWh od 1,33 M - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
87kwh za 1.2M... to je lepsie nez ID.7 ze jo? - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Úplně stejně jako v minulý generaci - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
btw ako su na tom zadne sedacky? v porovnani s s550 alebo challengerom? - JL, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Tady taky přispěju. I pokud by byl za rok jediný slunečný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jojo, ono to po zamyšlení je očekávatelné - jedno je moderní... - Bigg.I, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Cabrio Focus https://auto.bazos.cz/inzerat/189980324/ford-focus-ford-focus-20i-cabrio-automat.php - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Tak to je dané i konstrukcí onoho motoru. Je sranda, že základ... - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Díky, to mě těší! Při psaní mám někdy problém, jestli... - liška, Proč nemám elektromobil, i když bych...
Jsou to samé benefity a sociální jistoty. Dá se říct jen předepsaný... - bkralik, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Protože mám hodné kamarády, tak se mi povedlo dostat za volant... - Sato, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Samozreme super :) Ta cenovka drzi inflaciu s cenami menuciek... - StreetPro, Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
Ford Focus rovnou v plynu? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=402172396&c=Cabrio&con=USED&fr=2005%3A&isSearchRequest=true&ms=9000%3B%3B%3B&p=%3A10000&ref=srp&refId=d32011f8-f661-004e-954a-74ea63663981&s=Car&sb=rel&searchId=d32011f8-f661-004e-954a-74ea63663981&tr=AUTOMATIC_GEAR&vc=Car
Poslední inzeráty
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
2009 rok výroby
403 koní výkon
6 ccm objem
2020 rok výroby
400 koní výkon
4 998 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
109 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů