lekla_ryba
Jméno | Tom K |
---|---|
Bydliště | Praha 3 |
Registrace | před 4.8 rok. |
Poslední aktivita | před 2.9 dny |
Komentářů u článků | 29 |
Pozitivních komentářů u článků | 17 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Auto mi vydrží obvykle 50 - 60 tisic km meho najezdu. Kupuju zasadne ojetiny. To je doba priblizne cca 3 let, po ktere mi zavola mechanika oznami mi, ze prisel cas zmenit stroj. Takze za asi 2 roky mu prestanu zvedat telefon, protoze s LC200 bych rad zustal kamos uz naporad....
Chtěl bych si přečíst test LC300 v podání zlokočky, případně info o projektu jejího auta na overlanding. Čím míň testů vysavačů, tím lépe...
Ahoj, netušíte někdo, jaká je statistika, kdo si to kupuje? Jako jestli se to auto primárně fasuje v práci nebo to opravdu kupují lidi za svý vlastní prachy jako vysněný vůz? Osobně bych tipl spíš na to fasování.
No ja aktualne presedlal na LC 200 a do Prahy super.Nikdo na mne netroubi, drtiva vetsina mne pousti, nemohu si stezovat. Myslim, ze ti radikalni odpurci SUV, offroadu a pickupu jsou hlaven hrdinové internetu a v realu nic nehrozi....
No jo. To jsou ty nový skvělý auta. Tak jsem si raději koupil land cruiser dvoukilo....
Toto auto jsem za dob studia stopnul - bylo upravene jako pohrebak... Docela zazitek......
No já jej hlavně jako jednou stopnul..... bez prdele.... Pak jsme brali ještě jednoho pasažéra. Ptám se ho, kolik se tu vleze lidí, říká 5 a 2 na ležení... jel jsem s ním asi 100 km a vzpomínám na to dodnes...
Pokud je tam jen závora, to je lehce řešitelné. Pokud u závory není i kamera...
Hele já mám proto pochopení. Letos jsem už 2x sáňkoval s 2,5t, naštěstí bez úhony. A po pravdě kdybych to svý auto nerozstřelil o dodávku na ledu 2 roky zpět, tak to letošní sáňkování by dopadlo mnohem hůře.
Takový věci se stanou snadno....
Zkuste si nekdy rano mezi 3 - 5 projet po Praze. Semafory jsou tu pro legraci a i kdyz mam zelenou, tak si davam bacha na frajery jedouci na cervenou. Na Bulharu je to bezne i pres den (2 - 3 auta od ekonomky bezne jezdi na cervenou)
Zijeme ve state s rozkladem statni spravy. Policie je vicemene pro legraci. To, ze vubec funguji nejaka pravidla, je vlastne zazrak.
Ted jsem na twitteru zaznamenal obrázek - Best of 2019. V porovnání zemí podle kvality silnic (Mediafax) je ČR na krásném 81. místě v těsném závěsu za Pakistánem. Takže tu máme pro ty Land cruisery (malé i velké) ideální prostředí :)
Myslím, že auto jako nástroj svobody a řízení jako relax, souvisí s věkem. Tyto pocity vnímám především u generace mé a starší. Mladí kolegové v práci vnímali auto jako nutné zlo a řízení jako opruz.. Ale vím, že na vzorku pár jedinců nejde dělat závěry...
Včera mne předjížděl na dálnici a vypadal dobře. Určitě si své kupce najde.
Když jsem byl donucen jezdit off roadem (protože ničím jiným tu loď nespustím, aniž by časem na autě něco neodešlo - zajíždím docela hluboko), tak jsem si na to auto musel zvyknout. Pak se z něj stal daily a stali jsme se nerozlučnými kamárady. A taky jsem pochopil u něj několik věcí.
Každý tereňák si pořizuji za nějakým účelem - tudíž časem zjistím, co mi přesně nevyhovuje nebo co potřebuji jinak a přizpůsobím si jej. Tu se mi třeba objeví ledková rampa, abych v noci vůbec viděl nebo mi třeba narostou kola atp... Zároveň auto, aby mi sloužilo, by mělo mít adekvátní cenu. On je trochu rozdíl prolítnout křoví v 15 let starém LC, kde se na nějakej škrábanec v zápalu boje nehledí a udělat to samé s novým autem za 2 míče...
Je jasný, že nový defík není už pro původní cílovku, ale to nutně nemusí být špatně. Je ale jasný, že skončím u toho 15 let starýho lc, protože s ním můžu dělat psí kusy, modifikovat jej a je to vlastně moje první auto, o kterém mohu říci, že mi opravdu slouží... A to je myslím u off roadu to nejzásadnější - auto má sloužit a musím si být schopen jej upravit a za rozumný peníz jej provozovat... To si u nového defa neumím představit..
No nevím, čím obohatil článek vás. Já z něj pochopil, že spolu s autorem jsme už fakt staří.... když koukám na roky vydání oněch her...
K tý poznámce o pokutách. On je největší problém tu rychlost porušovat jen o trochu - třeba 20 plus. To si takový řidič říká o chycení.
Pro minimalizaci pokut za rychlost je naopak potřebné být nejrychlejší auto na dálnici. Pokud jsem nejrychlejší - pak stačí si hlídat jen případné policisty přede mnou :)
No zkoušel jsem 1,5t vlek s lodí připojit za tramvaj a sputit z něj loď. Ale zatím se mi to nepovedlo... :)
Ale je fakt, že vzhledem ke své nadváze jsem začal chodit pěšky, všude, kde to jde.... Ale vůbec z toho nemám radost jako...
No já včera let po D1 absolvoval. Přiznám se, že jsem asi dvakrát použil dálková světla na citlivé upozornění, že pravý pruh je zcela volný. Když nemá kam bezpečně se zařadit, tak to nedělám. Ale to co mne tam nejvíc sejří, je, že jízda vpravém pruhu je nějakou známkou slabosti.... já se tam rád vracím a kdyby tam jezdilo více lidí, měli bychom se všichni krásně...
Pro MBMB - na každém palivu je 21% DPH a pak je tu spotřební daň 12,84 Kč na litr benzínu a 10,95 na litr nafty. Pokud tedy mám správné informace. Takže modelově. Z litru benzinu za 30 CZK je DPH 5.21 a spotřebka 12,84. Dohromady z 30 CZK je to zanedbatelných 18,05 CZK, které ve formě daní jdou státu...
No kromě kosmetických dotyků, které se přešli mávnutím ruky, do mne nedobrzdili 2 pánové. Jeden OK, vyřešila pojištovna. Druhej ujel. I když policie zjistila jméno, tak to řešila má havárka bo jej nechytili - odloženo.
Když jsem si pořídil LC120 a letos v Praze zkoušel, co to umí, tak jsem to poslal po ztrátě trakce na sněhu, pod kterým byl led, do dodávky. Já celkem OK, dodávka o poznání hůře. Hrdině jsem zavolal policii, dostal pokutu. Policista se mne ptal, jak se vám to s takovým autem povedlo - no docela snadno... Po pravdě od tý doby jsem zpomalil bo 2,5 tuny a musím přiznat, že pokuta mi byla ukradená. Výchovné bylo to 3 hodinové čekání na policii....
Na výlet přes austrálii s ohledem na vzdálenosti bych tam třeba řešil drobnosti, jako je lednice a její napájení, nádrž na pitnou vodu nebo větší nádrž na palivo. Nic z toho tam právě nevidím. Proto jsem se ptal..
No slyšel jsem, že nejlepší expedičák za milion je takovej, kterej koupíš za 250k a 750k utratíš za palivo a cestu...
Provozuji LC120 a kromě funkce "městský bojovník" má funkci tahač lodě a vozič nesmyslného množství věcí na ryby.
Kam tím mířím. Trochu mi v článku chybí účel toho auta. Každé auto se na něco staví. Když například zvýším výšku, mohu přijít o možnost tahat vlek. Pevnostní nárazníky přidávají zase hmotnost. Pro expedice je třeba řešit dojezd. Když zvýším hmotnost auta = zvyšuji spotřebu. Expediční auto by mělo mít schopnost jet plně naložené aspoň 1000 km.. Už proto, že v terénu za 12/100 nepojede...
Auta od Dajbycha se mi líbí, ale u tohoto mi přijde, jebnem tam pevnostní nárazníky, hodíme tam zásuvkový systém, šnorchl a závěrku a tradá, máme expediční auto. Nechci aby to vyznělo zle, jen bych chtěl pochopit kontext. V kolika lidech a kam se jede, do jakého terénu apod. Trochu mi po pravdě uniká kontext té stavby a protože mám off roady rád, dala by se tato informace doplnit? Díky
Astru jsem vždy pokládal za peklo. Nicméně, pokud je dotyčný s tím happy, tak si myslím, že nemá morální právo jezdit nečím lepším :)
Osobně si myslím, že měnit auto, se kterým je happy, je blbost. A ženy maj vždy pravdu. Prachy procestovat nebo vlítnout na výrobu dětí. To je smysl našeho bytí a v důchodu Astra chodit na navštěvy nebude.
Hele doufám, že to není proti nějakým pravidlům. Já objevil tohoto týpka a vypadá, že tomu hodně rozumí. Třeba to někdo ocení. Na toto téma udělal trochu delší video
Tuto hrůzu s datem narození 2013 či 2014 jsem vlastnil jako služebák. Narovinu, nic moc jako. A proč tam mám ty dva roky výroby - nu 1,7ka se odebrala do věčných lovišť po najetí celých 19.600 km. A tu druhou jsem naštěstí vracel asi s 2 k km na tachometru. Jinak ve firmě takto umřeli na motor 3 auta, tak to asi nebylo mým ježděním na hraně technických možností vozidla, které jsou omezené... :)
Známý servisman tvrdí, že ty novější už jsou lepší, že už se to kluci korejští naučili. Osobně bych si pořídil jako cokoli jiného a tím myslím, snad fakt cokoli.... Kromě toho, že to byl služebák, tak žádnej klad na autě jsem nenašel. Prostě 4 kola, volant a nějaké to místo v kufru....
Jako daily provozuji starou 120cu. Od tý doby, co ji mám, tvrdím, že do Phy ideální auto :)
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů