načítám data...

Jaký předpis byste nikdy neporušili (a s jakými si hlavu neděláte)?

Jízda s mobilem u ucha, bez pásů, pod vlivem omamných látek... Pro jednoho hrdelní zločin, pro druhého denní chleba. Jak to máte vy?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Když se v hospodě zrovna nediskutuje o základním dilematu lidského života – totiž je-li váš vůz lepší než oktávka v dýzlu – řeč se občas stočí na věci, které by dotyční na silnici nikdy neudělali. No dobře… častěji diskutující skončí u výčtu pravidel silničního provozu, která jsou jim k smíchu a jejichž porušování je málem otázkou cti. Věřili byste tomu, že se pořád ještě najdou lidi, kteří vám budou tvrdit, že bezpečnostní pásy nikdy, protože se v případě nehody promění ve svěrací kazajku, která vás uvězní v plamenech (pravidelně doloženo konkrétními případy z okolních vísek)? Následuje licitace o nejzásadnější překročení povolené rychlosti a počet piv, po nichž je řidičova pozornost stejně dobrá, ne-li lepší než za střízliva. 

Na podobných debatách mě fascinuje zejména fakt, jak odlišně má každý z nás nastavenou toleranci k přestupkům i pravidlům samotným. Já osobně – jakožto dlouholetá obyvatelka hlavního města – jsem kupříkladu totálně imunní vůči pravidlům týkajících se parkování. Vyhýbám se jen místům vyhrazeným pro invalidy a očividně používaným vjezdům, jinak mě nic nezastaví a tímto se omlouvám všem, kdo museli mé auto obcházet na chodníku nebo objíždět v úzké uličce. Dnes a denně přitom slýchávám z okolí argument “autem nepojedu, vždyť tam nejde zaparkovat”. Snad za to může má bezbřehá lenost, ale takovou situaci neznám. Jsou místa, kde je to složitější, ale “nejde”? Všechno jde. Nanejvýš to občas stojí peníze.

Pak jsou tu předpisy a nařízení, k nimž nemám vyhraněný postoj, tudíž je dodržuju tak nějak podle situace a nálady. K rychlostním limitům zaujímám souhlasné stanovisko většinou jen tam, kde hrozí nebezpečí sankcí. Jinak se řídím spíš instinktem, rozumem a snahou o plynulost provozu. V obcích také strachem, že mi pod kola vběhne kočka a já nestihnu zabrzdit. Zákazy stání a zastavení beru spíš jako doporučení, sem tam se otočím na semaforech, zimní a letní pneumatiky měním pravidelně s kvartálním zpožděním. Občas vezmu v autě do ruky mobil, když si chci přečíst zprávy nebo se mrknout na navigaci (tu žádný z mých vozů defaultně nemá). Na druhé straně nechápu, proč tolik lidí za volantem telefonuje bez handsfree, i když je jejich auto touto funkcí vybaveno. Takový výjev potkávám dnes a denně – aktuální model vozu a za volantem osoba s mobilem u ucha. Může mi to někdo vysvětlit?   

Na opačné straně spektra se nachází škatulka s popiskem “tabu”. Není právě přeplněná, něco málo se v ní přesto najde. Radši dopředu uvádím na pravou míru, že nebudu mluvit o případech, kdy vezu člena rodiny na pohotovost a vedle kroucení volantem se snažím zastavit tepenné krvácení. V takové situaci přirozeně veškerá tabu padají. Když ovšem pominu otázky života a smrti, například pod vlivem za volant skutečně nesedám za žádných okolností. A jsem upřímně v šoku pokaždé, když se přichomýtnu k nějaké vesnické merendě, jejíž nachmelení účastníci po skončení kulturního programu nad ránem sedají do svých vozů a vyrážejí vstříc východu slunce. Já vím, já vím, ne všude funguje noční hromadná doprava, ne všude jezdí taxíky a na procházku člověk za svítání nemá vždycky náladu. Přesto se v mém světě něco takového zkrátka nedělá, i kdyby jen proto, že život bez řidičáku by mi přišel smutný a krajně nepohodlný.

Výjimky nedělám ani v případě bezpečnostních pásů. Z Alberta na rohu ten kousek bez pásu dojedu, ale tím to hasne. A když jde o děti, stává se ze mě rakousko-uherský úředník, s nímž se nedá usmlouvat ani metr. Možná si myslíte, že takovou samozřejmost ani nemá cenu zmiňovat, ale zrovna včera jsem kdesi v pražském štrůdlu viděla drobotinu hemžící se po zadních sedadlech úplně navolno. 

Další případ není tak docela tabu, ale jen s velkým sebezapřením a krajní nechutí předjíždím na dálnici zprava. Zejména proto, že kterýkoliv z vagónků vláčku přede mnou může zničehonic zamířit do bezpečí pravého pruhu a nepodívat se přitom do zrcátka. Ale co naplat, kdo jezdí po českých dálnicích, musí se občas k podobnému manévru odhodlat, aby ze samé frustrace nerozhryzal volant. 

 

Nyní očekávám, že mě  v tom nenecháte a svěříte se s vlastními silničními hříchy. Která pravidla puntičkářsky dodržujete, ať už z důvodu mravnosti, špatných zkušeností, nebo obsedantně kompulsivní poruchy? Na které předpisy naopak kašlete, protože stejně nikomu neprospívají? Prozraďte nám to v komentářích. 

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ji
Jira24
18. září 2019, 13:55
2

Pro mě je tabu objíždění šaliny v zastávce a to ani na motorce.

reagovat
ro
rock
18. září 2019, 14:14
3

361/2000 Sb., §4 a)

Nevím, jestli je to úplně tabu, ale docela se snažím.

btw většina Zákona o provozu na pozemních komunikacích v podstatě jenom rozvíjí tendle jeden odstavec...

reagovat
sheogh
18. září 2019, 15:39
2

Presne tak to mam taky.

Nejezdim "pod vlivem", ale to jen proto, ze je to o papiry - v nemecku, svycarsku, italii si klidne 2 pivka dam, a jsem porad v toleranci. Nemam vubec nic proti huleni, narozdil od spousty jinych veci to nepodnecuje agresivitu. V CH tak jezdila spousta lidi, no problem... Jo a neresim rychlost - spis jedu podle okolnosti...

Co je pro me tabu, tak hrani si s telefonem za jizdy - fakt neni problem nekde zastavit, vyridit telefon a jet dal... Snazim se neparkovat tak, ze bych mel pocit, ze zavazim (i ve vyhledu treba do krizovatky).

ma
martinw
18. září 2019, 14:25
0

Když je malý provoz jsem levoproudař což je podle novely špatné ale nějak se mi nechce jezdit ve vyjetých kolejích zvlášť za deště. Provozu za mnou samozřejmě uhýbám dle potřeby :)

reagovat
BigBen
18. září 2019, 14:40
-1

Na neopravených úsecích dálnice D1 jezdím zásadne v levém pruhu jízdním pruhu, protože pravý vymlácený pruh způsobuje postupné rozpadání mého auta.

reagovat
ickxs
18. září 2019, 14:57
6

Neresim:
-rychlost (krome mesta, tam vetsinou dodrzuji)
-cary, resp zakazy predjizdeni v mistech, kde to znam a neni k nim duvod
-semtam mobil
-samozrejme parkovani, asi stejne jako v clanku

Pres co vlak nejdede:
-poutam se
-alkohol a jine navykove latky
- podjizdeni tramvaje na zastavce
-poustim chodce a obecne se snazim byt tolerantni (krome ridicu, co evidentne nedavaji pozor kolem sebe, na ty troubim:) )

reagovat
PlusOne
19. září 2019, 11:19
1

Podepisuji! ;-)

krab
18. září 2019, 14:59
8

Bílá čára není zeď ... Předjedu přes ní ale jen "překážku silničního provozu, čili bezdůvodně pomalé vozidlo" a když tam opravdu dokonale vidím.

Jinak všechno dělám přiměřeně, levoproudař se snažím maximálně nebýt, bohužel těch bezohledných co opravdu zaberou levý proud naprosto zbytečně je spousta. Ale neobjíždím zprava, kašlu na to, počkám si pěkně trpezlivo :)

Rychlost mimo město, dodržuju jen přiměřeně, ale nejedu zásadně kam nevidím.

Skóre: zatím pořád čistý bodový štít, letos 1x pokuta za otáčení na zákazu (bez bodů), loni 1x za rychlost (Rakousko) a předloni 1x za nezastavení na stopce na přejezdu ( taky bez bodů). Snad mě nic nepotká ... myslím si, že to chce prostě zbytečně nedráždit na místech, kde se často měří, dodržovat rychlost v obcích a taky si dát pozor na předjíždění kde je zákaz značkou, protože tam je to pak o hubu, když by člověka náhodou chytili nebo tě někdo měl natočenýho na kameře.

Tabu je alkohol, byť jsem pro zavedení limitu 0.4 promile jako mají Němci a opravdu tabu je udavačství ostatních účastníků silničního provozu. Takový ty věci co jsou teď často v médiích, jako že si někdo projede krátkej úsek po dálnici ve Formuli ... K tomu říkám: no a co? Nikoho neohrozil, neomezil, kdy to máte šanci vůbec vidět? :)

reagovat
wdave_t
18. září 2019, 16:27
1

To fakt nějakej chudák volal benga na formuli? Já myslel, že si toho všimli na základě toho videa, který někdo zveřejnil jen proto, že to je hustý.

krab
18. září 2019, 18:43
0

Možná jsem tenhle případ blbě pochopil a natočili si to původně z jinýho důvodu a až pak ty zprávy byly jak hon na rebela. Náhodou to byl frajer. Ale jsou míň vtipný případy takový tý hnusný netolerance. Dědci co jedou uprostřed a nepustí tě schválně předjet na okresce třeti třídy anebo naopak na vrub nás autařů, takový to věčný hnusný nadávání na cyklisty. Ono to v pravidlech provozu moc přesně není, ale právě tabu považuju takovku tu obecnou agresivitu a netoleranci na silnicích. V hospodě se taky člověk běžně nepere, zato na silnici je z každýho koho potkají hned ... (dosaď oblíbený sprostý slovo)

Slower
18. září 2019, 15:43
0

Ja bych k tomu jen pridal, ze nejezdim na cervenou a pres blikajici prejezd.
A to i kdyz nikde nic neni a hrozne me to rozciluje.

reagovat
luknav
18. září 2019, 16:55
0

No, mě se třeba ta hranice mění podle situace a taky dopravního prostředku. V Praze v ranní špičce na skůtru jezdím jak, no, jak na skůtru... Předvídatelně a abych nikoho včetně sebe neohrozil a nebylo nutné na mě troubit a blikat. Ale divočina to je, to asi jo. Z předpisů v tu chvíli platí červená a chodci. Když jedu svým 55kw Fusionem, tak si zas připadám jako sedmdesátník a předpisy dodržuji všechny. Rychlost v tom autě neexistuje, takže mám čas a trpělivost na všechno. No a v Miatě, to je asi zrovna podle nálady. Někdy jak dědula, někdy jak mladý výrostek. Ale všeho s mírou, nejsme nikde v asii. Pokutu nemám zatím (klepu na stůl) žádnou (parkování nepočítám!).

reagovat
Pochtli
18. září 2019, 17:04
2

Nedělá mi problém:
- překročit rychlost tam, kde nehrozí střet s chodce (tj. mimo zástavbu),
- předjet pseudo řidiče na bezpečném místě s plnou čárou (tam kde to znám a vím, že bych se za ním pláži dalších X km)
- zákazy vjezdu (především místní vyasfaltovane polňačky)
- podjíždění (s opatrností)
Dodržuju:
- červenou (nepočítám "ještě oranžovou")
- alkohol (jen u malého zbytkáče to risknu)
- přednost v jízdě
- nepřekážet (když jedu s nějakou plečkou)

reagovat
Csaba
18. září 2019, 17:07
1

Nikdy jsem nejel a nepojedu "pod vlivem" čehokoli. Na druhou stranu už jsem projel na spoustu "červených" a plná čára mě nijak zvlášť neleká :-) S rychlostí jsem si nikdy moc hlavu nelámal, ale čím jsem starší, tím jezdím pomaleji - spěchat do práce už nemusím a těm rychlým dnes už vlastně jen uhýbám doprava :)

reagovat
Ju
Junior
18. září 2019, 17:09
0

Striktně dodržuju přednost v jízdě ve všech podobách, dávám blinkr a nejezdím zlitej, to poslední jenom ze strachu o řidičák.
Zbytek neřeším.

reagovat
Ju
Junior
18. září 2019, 17:11
0

*a ještě neparkuju jak píča. Na sirokej chodník klidně jo, ale abych blokoval dopravu, to ne

tazzz
18. září 2019, 17:09
1

Mě nejvíc síří podivíni,kteří jedou šedesátkou v levém pruhu a bezdůvodně skoro zastaví před prázdným kruhovým objezdem.To je prostě na přesdržku.Chlast a mobily jsou obehraná písnička, ale pásy u ostatních neřeším, neohrožují mě, krom zmíněných nepřipoutaných dětí, které rozptylují řidiče.

reagovat
Skipper
18. září 2019, 18:47
14

Za mně neřeším rychlost, i když za poslední léta jsem se hodně zklidnil. Vlastně čím mám silnější auto, tím jezdím pomaleji. Pak plná čára a zákaz stání - ale pouze v mém okolí, kde to opravdu znám a fakt vím, jak vypadá situace za horizontem.
Co neporušuji nikdy: červená na křižovatce, alkohol, pásy, předjíždění zprava.

Jen malé okénko osvěty - k té pohotovosti. Neexistuje důvod spěchat do nemocnice. Na všechny život ohrožující stavy volat vždy rychlou! Myšlení, že budu v nemocnici dřív, než záchranka dojede ke mně je špatně. Život ohrožující věci je lepší řešit hned na místě - třeba to arteriální krvácení. Infarkty, dušnosti, alergie - vše se začne léčit ještě na místě a následně my víme, kam toho člověka dovézt tak, aby byla časová prodleva co nejmenší. Z místa avizujeme nemocnici co vezeme a na co se mají připravit. Opravdu, když dojedete na vrátnici rychle, tak ničemu nepomůžete. To stejné s úrazy. I rodit v sanitě dovedeme. Jakékoliv riskování nebezpečnou jízdou pro ,,záchranu,, kohokoliv je neskutečná kravina. Na pohotovost patří bolesti v krku, teploty, průjmy a tak podobně. Prostě to, s čím člověk jde v pracovní době za obvoďákem. Ale tam opravdu není důvod spěchat.

reagovat
fortress
18. září 2019, 19:07
0

Neřeším akorát:
Rychlost (mimo obec a na dálnici)
Parkování (tam kde si myslím že jsem v právu - moje baráky, u známých,lekárna, kam jdu jen na skok) - park anywhere button
Použití antiradaru
Jiné porušení povinností (občas podjetí levoproudaře)

Jinak všechno ostatní si myslím že dodržuju a nejsem pirát.

reagovat
PepaSFI
18. září 2019, 19:44
1

nikdy věci co můžou skončit velkou ránou, tedy přednosti, semafory, železniční přejezdy, horizonty, nepřehledné zatáčky. Obecně jezdím stylem "furt ve střehu" a nedělám nic co mi v tom brání. Netelefonuju, vlastně i přes hlasitý si radši zastavím. Nečudluju do mobilu ani do navigace. Alkohol nikdy, prostě mi to vadí, mozek se s tím pere. Jednou jsem po asi dvou pivech potřeboval kousek popojet, přeparkovat a připadal jsem si jak po ráně do hlavy. Asi mi chybí to ignorantství lidí co neřídí, jen nějakou náhodou sedí za volantem a ono to kamsi jede. Já prostě řídím a nic dalšího v hlavě nemůžu mít. Asi to mám podobně jako jsem slyšel od některých amatérských pilotů, že si v letadle vyčistí hlavu. Prostě v té chvíli je jen letadlo, to chyby neodpouští a proto všechno ostatní jde stranou.


Nepřekračuju rychlost v obci, teda aspoň ne tak aby to stálo za změření. Přece nebudu snadná kořist. Mimo obec to moc neřeším, většinou jezdím po silnicích kde to nikdo měřit nebude. Cyklistu nebo traktor předjedu přes plnou čáru pokud tam je rozhled. Nějaké ty zákazy jsem taky projel, ty obvykle nemají nic společného s bezpečností, teda kromě jednosměrky, to není hezký když něco jede proti a nemělo by.

reagovat
ransom
18. září 2019, 19:48
4

Nejdřív mě napadlo, že jsem asi za život porušil úplně všechny paragrafy. Ale není tomu tak!
1) Nikdy nejezdím jednosměrkou v protisměru.
2) Vždycky uposlechnu pokynů uniformovaného policisty.
3) Nikdy nebráním rychlejšímu v předjetí, i když mám třeba o sto koní víc.
4) Nikdy neparkuju někde, kde bych překážel (typicky na vjezdu, před garáží).
5) Ani mě nehne rozjíždět se na přejezd, dokud bliká červeně.
6) Nikdy nekouřím na motorce. To ale možná bude tím, že nekouřím ani nikde jinde.
7) Nikdy nevozím děti bez sedačky. Děti mi do auta nesmějí.

reagovat
Ko
Kouzelník
18. září 2019, 20:04
0

Telefonování bez handsfree občas zláká na lepší kvalitu přenosu. Skutečně dobré bezruční řešení pozoruji jen u sluchátek. Možná když obě strany mají dobrou sadu a tiché vozidlo, tak je to k nerozeznání...

reagovat
bitner
18. září 2019, 21:11
0

Hlavne neprejet regulovcika! Tim se ridim cely zivot.

reagovat
beastar
19. září 2019, 01:26
5

Nejezdim pod vlivem. (alkohol, drogy včetně měkkých)
Nejezdim na červenou a skrze STOP i když tam vidim.
Důsledně si hlídám přednosti z prava (V Praze nutnost)
Nejezdim rychle v pěší zóně a tam kde je pravděpodobný výskyt osob, školy atd.
Jednosměrky a tak dále striktně jezdim tak jak se má naopak ani náhodou.
Dávám blinkr v 99,9%.... prostě kdykoliv a kdekoliv a zřetelně a dopředu.
----

Proti tomu.
Jezdim skoro furt bez pásu.
Telefonuju jak zběsilej i když teda na BT.HF. (což není přestupek ale to rozptyluje)
Žeru za volantem pro což platí to stejný jako pro to nad tím.
Jezdim rychle nad limitem jak dálnice tak RS tak někdy obce, kde to jde.
Parkuju kdekoliv vyjma vjezdu, garáží a míst pro invalidy.
Mrdám na takzvanou "absolutní" přednost na přechodu zejména potom v centru Prahy, kde si vožralý debilní britský turisti myslí, že na východě se z nich každej zesere a přechází kdekoliv.

reagovat
Ny
Nyte
19. září 2019, 16:37
1

k čemu je dobré jezdit bez pásu?

ransom
21. září 2019, 08:09
3

Beastar: Koukám, že máme stejnej zlozvyk. Taky žeru za volantem. Cestou do práce ne, to mám osm kilometrů. Ovšem jak jedu dál, klidně sežeru poslepu pytel rohlíků a čtvrt kila šunky. Znám jednoho magora - jezdili jsme montovat a servisovat Pobaltí, Rusko a tak - a ten neměl problém si v půli cesty za volantem otevřít vepřovku, oloupat cibuli a nakrájet chleba.

Letis
21. září 2019, 09:20
0

Sakra, tohle jsem měl nějak blbě zafixovaný, že pít (nealko) a jíst se za volantem může. Stejně tak, pokud vím, tak se může kouřit (jen ne na motorce). Dělám to teda v podstatě jen na delších cestách (víc než hodina - dvě).

ransom
21. září 2019, 11:37
0

Zakázaný to není. Jenom zlozvyk. A taky kdo pak má to auto uklízet od drobků a mastnoty.
Po kuřákovi je někdy auto fakt lahůdka. Vajgly a popel úplně všude a smrad jako v koksovně. To samé ale aj po dětech nebo po čoklech.

Ny
Nyte
19. září 2019, 16:34
0

Tabu:
jízda na červenou, včetně "tmavě oranžové"
pásy
alkohol
předjíždění "však on uhne"
zrychlování při předjíždění v obousměrném provozu
vybržďování

Míň tabu:
rychlost +20 % na bezpečném místě
park anywhere button
mobil z důvodu

reagovat
Ny
Nyte
19. září 2019, 16:35
0

omylem jsem odeslal...mobil z důvodu nastavení navi, ale snažím se to omezovat.

Fa
Fandatik
20. září 2019, 12:19
0

Tak tohle je fakt zábava, jak všichni prasej. Ale tak nějak jinak, bezpečně. :-DD

Taky můžu napsat, že alkohol za volantem nikdy. Maximálně v irském limitu (+-0,08%).

Vždy dám přednost. No občas si ve špičce trochu bloknu celý pruh, při vyjíždění z vedlejší do leva.

Červená nikdy. Občas růžová. A vlastně při odbočení vpravo je to dovoleno. Nebo ne?

Podjíždění na dálnici? Hmmm. Počítají se dva kamiony odstavným?

Použití telefonu? Není důvod mám přece handsfree. Ale jednou jsem zabloudil, tak nebyl čas stavět k nastavení navi. A tenhle telefon je fakt důležitý, co kdyby se jednalo o krajní nouzy.

Jednosměrkou bych nikdy neprojel v protisměru, když se dá celá vycouvat.

Nikdy neohrozím nikoho při předjíždění. Ale když mi frajer uhýbá, tak "skoro" zůstanou na své polovině. Co to prase v protisměru předjíždí, vždyť je skoro celý v mém pruhu.
Občas trochu poruším rychlost a čára není zeď. Ten idiot v protisměru jel tu zatáčku snad stodvacet, debil, málem mě to nedalo.

Většina komentářů je tak strašně alibistická, že bych blil. Prostě je lepší přiznat, že člověk prostě prasí. A záleží na dopravní situaci jak moc. Sorry jako

reagovat
Irwinek
20. září 2019, 12:56
6

Nejezdím autem po schodech, a to ani dolu :-D

Jsem člověk, takže jsem asi někdy porušil úplně všechno, co je zakázaný a dost možná i něco navíc

reagovat
No
Novis
21. září 2019, 13:26
0

Jsem kurýr. V Praze. Je to třeba dále rozvádět? :)

Ale jo... drogy neužívám a pod vlivem alkoholu mi stačilo řídit jednou jízdní kolo. A na červenou jedu jen když na nějakém krátkém a přehledném úseku tvoří nesmyslné kyvadlo. Popř. sem tam tmavooranžovka. Nejezdím na červeně rozblikané žel. přejezdy, nepodjiždim tramvaje v zastávkách bez ostrůvku. Uznávám prednosti... zprava, dej přednost v jízdě... ale takovou stopku často beru jen jako důraznější dej přednost v jízdě.

Neřeším pásy. Jezdím často krátké přejezdy a vždy se velmi rád svezu i v autě, které žádné vůbec nemá, nikdy nemělo a jedno takové i vlastním. Volám bez HF. To, co člověku na celém procesu nejvíc žere pozornost je stejně obsah hovoru, nikoli držení mobilu. Tady vidím mnohem větší nebezpečí v kouření (nekouřím ani nikde jinde). Za zákazy odbočení na zcela přehledných místech už mám sbírku pokut. O parkování se nebavím, v Praze je spousta míst, kam doručit třeba 50 kg zásilku prostě znamená fláknout auto do vjezdu, na invalidy či na přechod + park anywhere button. Ale zase bych tak nezaparkoval na déle jak 5 minut. Obzvláště po nedávném zobousměrnění ulice ve které bydlím celý život již necitím přehnaný respekt k jednosměrkám. Ale zase všeho s mírou... čímž se to dá hezky uzavrit.

reagovat
Zd
Zdeny60
26. září 2019, 07:50
0

Nikdy bych nesednul za volant, když: bych měl cokoliv vypito, byť jedno malé pivo. přes to u mě nejede vlak. nehulím nic nečichám ani nezobu, takže tohle mám vyřešené. Nikdy bych nevlítnul do křižovatky na červenou. pokaždé respektujit značku STOp na 100%. U závor čekám, až zhasnou světla. Nikdy bych nevyjel bez zapnutých pásů. toto jsou mé zásady, přes které nejde vlak. otázka rachlosti - tu už mám také léta vyřešenou. od té doby, co už nepracuji a benzín si platím za své poctivě vydělané peníze (tedy nikoliv továrníkovy peníze abych proléval hrdlem nádrež), respektuji limity, takže mimo obce jezdím obvykle mezi GPS 80-90km/h, obec do 54km/h a dálnice GPS 115-120km/h. Už npřed dávnými lety jsem došel k názoru, že minuta v lidském životě nic neznamená, tudíž pro mě nemá význam jezdit rychleji. A co mám už také vyřešené, tak s idiotem za volantem zásadně nekomunikuji. proto již dlouhá léta jsem v klidu a jízdu beru jako nutné zlo. Mám najeto kolem 2 milionů km od doby, co vlastním ŘP a dnes jsem rád za každý dne, kd ynemusím do dnešního provozu, kde vládne anarchie, lidská blbost, agresivita, neschopnost tolerance k něčemu či někomu. je mi 59 let, takže senilní geront jestě zdaleka nejsem. V životě jsem mlě 3 DN a všechny tři zaviněním druhého debila, co: nekoukal před sebe, nevěnoval se řízení a v jednom případě dokonce usunl za volante. To byla poslední 3. vážná DN, po níž jsem procitnul a začal si vážit každého dne, kdy se směji, dýchám čistý jesenický vzduch a směji se těm, co denně tráví za volantem deset a více hodin...

reagovat
Asid
30. září 2019, 22:30
0

V životě bych nejel bez pásů. A to třeba i kdybych měl jet jen sto metrů daleko.... Jinak.... řídil jsem opilej, zdrogovanej, opilej a zdrogovanej taky... nevím... mám v piči.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 T6 AWD Summum 2011
Volvo S60 T6 AWD Summum

2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem

Ford F150 RANGER 1980
Ford F150 RANGER

1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem