Asid
Jméno | olehor roleh |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 7.1 rok. |
Poslední aktivita | před 4.5 rok. |
Příspěvků ve fóru | 19 |
Komentářů u článků | 65 |
Pozitivních komentářů u článků | 15 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Co řídím ? NISSAN PRIMERA GT P11 NISSAN 350Z IVECO 35 S11 B |
Posledních 50 komentářů
V životě bych nejel bez pásů. A to třeba i kdybych měl jet jen sto metrů daleko.... Jinak.... řídil jsem opilej, zdrogovanej, opilej a zdrogovanej taky... nevím... mám v piči.
Článek je pěkný... bohužel je škoda, že autickar.cz nemá vlastního editora, protože číst tento článek mě opravdu bolelo.... Pro příště prosím autora aby se více zamýšlel nad slovosledem a skladbou vět.
Já jsem ale v několika článcích četl, že ty gumy na videích a fotkách atd jsou jenom referenční vzorky bez bočnic, aby bylo vidět jak ten systém funguje. Výsledný produkt už prý bočnice mít bude. Každopádně pro mě tady cesta nevede... jsem rád když mi sada pneu vydrží rok. Navíc pro ten systém je zatím asi technicky nemožný aby se vyráběl ve větších rozměrech. Takže pro auta s většímy brzdovými třmeny taky nepoužítelný.... no a pak tu máme vysokou váhu.
Mít v 18 letech nějakej dvoulitr zadohrab tak jsem pravděpodobně mrtvej, protože rozum a rozvážnost bylo všechno co jsem na silnici neměl a to jsem jezdil s 1,6 Daewoo Racer (licencovanej Kadet)
Zlatí japonci teda... výměna spojky na primeře GT za odpoledne takřka bez komplikací
Nevím jestli je to přímo prusvih nebo trapas... spíš taková mladická nerozvážnost... V 18 letech, první auto - Daewoo Racer (licencovanej Opel Kadet v sedanu) jeli jsme na punkovej koncert a po skončení jsme se měli pesunout do asi km vzdálené vesnice... samozřejmě v "punk´s not dead" náladě jsem se rozhodl, že tam přeživší odvezu, samozřejmě s ne zrovna střízlivej.... To by ještě šlo, ale těch přeživších bylo 11 a věřte tomu nebo ne... všichni jsme se do toho auta vlezli a to tím stylem, že jsem já řídil, vedle mě seděl borec a na něm holka, na zadních sedadlech bylo šest lidí, dva lidi v kufru a po cestě si nás stopl ještě jeden punker kterej vlezl na střechu. Tzn 12 lidí v kadetu :D .... jel jsem teda krokem a dojeli jsme v pořádku.... nic se nestalo... ale tak nebylo to zrovna rozumny :D
No to dobře znám.... když jsem jezdil s pplkem po Brně a kór v létě, tak ty ženský jsou horší než náledí...
A v tom Mýtě budou pořád ty dementní gumy z traktoru v každé zatáčce ?... To by se mělo nějak pošéfovat... protože proč jezdit na okruh kde jsou únikový zóný hrazeny překážkou, která ničí tu jedinou výhodu toho, proč lidi vlastně na okruhy jezdí.. a to že si můžou zajezdit bezpečně bez ohledu na to, jestli to někde trošku přepísknou...
Jestl si vybrat zda jít 400metrů na šalinu nebo sednout do auta před domem a dojet si přesně tam kam chci, poslechnout si u toho muziku a projet se v autě které mám rád... Auto je jasná volba .)
Já jsem teda zarytej japoncomil, ale řekl jsem si, že si na příští zimu jenom tak na zablbnutí koupím E46 330i jenom tak na ozkoušení o čem teda ty "báva" jsou. Tady v Holandsku kde bydlím se prodávaj hrozně pod cenou, třeba i za 1500 euro, takže je to idealni koupe i kdyby mi mela vydrzet mesic. A jak bylo psáno "Zkušenost je neprenosná"
Jj... jak jsi psal lepení je takovej českej národní spor. Jinde to moc není. A je to jednoduše zapříčiněný tím obdobím komunismu. Takový to když někdo chtěl machrovat že má lepší. V Rakousku to moc nezažiješ... tam jedou všichni v max 5 let starejch autech, 300 Hp všichni a klidně jedou 90...
Do práce jedu 5 minut zhruba dva kilometry. A ne. Na kole nebo pěšky bych nešel.
Ale zároveň teda musím říct, že kdyby mi před barákem stála oktávka nebo fabia tak bych se asi projet už nešel... :D
Tak to já jsem asi srdcař. Jsem řidič z povolání. Jsem schopnej jezdit dvanáctku v dodávce s omezovačem na 90, jízdu si užívat a když příjdu z práce tak klidně ještě sednu do své primery GT a jedu se někam vyblbnout na okresku. :))
No tak já ho umývám jednou týdně na wapce, takže ono zas tak zasraný není, ale na to opláchnutí sraček ze stromů a pilu to v pohodě stačí. 2x oplach s práškem a 2x jenom voda a hotovo. Kolikrát jsem to jenom oplachoval čistě vodou za dvacku a výsledek obstojnej. Když si člověk pohne tak to jde.
co si vzpomínám tak to byl nějakej vosk od sonaxu...předtím jsem to dělal ještě nějakým spešl čistícím prostředkem přímo před voskováním... Jako nevím jestli to byl přímo jenom týden, ale maximálně dva. A pak mi přišlo, že to nějak přestává být vidět. Kor na stříbrným autě, na černé by to asi bylo vidět víc, ale stejně už to nikdy dělat nebudu. Tu námahu co mě to stálo, celej den tím strávenej, 500 za věci na leštění... Vím že nedaleko Brna je borec, co profesionálně leští auta, co dokáže udělat s lakem je neuvěřitelný a bere si 1200 za celý auto, takže to budu příště řešit takhle a snad teda i výsledek bude mít delší trvání.
kufr vypadá ještě hůř... jelikož auto používám i jako šatnu, tak ho mám plnej hader do práce a kapalin do auta.
Tak já to mám trochu naopak... jako vepředu mám uklizený, ale vzadu je to skladiště flašek od pití a jinejch předmětů, nářadí atd...
Souhlas, kdysi jsem měl starou Toyotu Corolla... hlavně mi to usnadňovalo parkování, měla promáčklý dveře, všechny rohy obytý, poškrábaná... člověk pak s tím mohl zaparkovat i na místech, kam by si s novým autem netroufl... mám na mysli třeba parkování o strom atd
Jo to souhlasím s tím uspokojením.... je to takovej relax po týdnu v práci, vytáhnout káru na okresky a večer to opláchnout. Jako jediný štěstí u mě je, že lak nemám moc v pořádku, jinak bych se asi o leštění atd staral mnohem víc. Svoje auto jsem leštil a voskoval jenom jednou. Už bych to sám v životě nedělal... celej den strávenej leštěním, bolavý záda a všechno - výsledek byl sice pěknej, ale za týden zmizel.
Naneštěstí teda moje auto pár šrámů od parkování ostatních na sobě má, není to žádná leštěnka... ale taky žádná špindíra :)
Jelikož parkuju na ulici která je celá vysázená lípami, tak minimálně jednou za týden na wapku prostě musím.... to co z těch stromů teče za kombinaci sirupu, pilu a prachu z ulice vytváří na vozidlech fakt nevábnou vrstvu hnusu. Mám štěstí, že mám stříbrný auto a ne černý, protože to by byla naprostá katastrofa. Dobře je to vidět na autech, které moc nejezdí a nemění místo... některý vyadaj jak kdyby ležely rok na dně moře. Ale jinak mi ježdění na wapku nevadí, nejsem žádnej detailer ale čistý auto mám rád... postupem času mi už nedělá problém umýt auto za 40kč vhozených do wapky, do srovnatelné podoby jako bych dal 100 kč za myčku. A sušení neřeším, vždycky jenom stěrkou setřu okna a po pár kilometrech svižné jízdy auto uschne samo.
Chybí tam každopádně nějaký auto s parním pohonem.... páč benzín/nafta dojde taky brzo...
Čéče, budu o tom přemýšlet :D Jako jestli jsi za to flokovani platil 1300 tak to je dost seriozni cena
Jó lesknutí palubovky v primeře byl pro mě taky problém.... hlavně byl problém, když předchozí majitel asi za vidinou omlazení interiéru všechno vyleštil takovým tím sprejem na palubovky. Hrůza, za slunečnýho dne jsem kolikrát vůbec neviděl. O flokování jsem přemýšlel taky ale pak jsem se na to vysral skrz to, že by byla potřeba vymontovat celá palubovka což je hroznej porod. Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem si koupil saténovou látku, kterou jsem si zhruba do zornýho pole řidiče nalepil na palubovku. Nevypadá to nijak extra úžasně ale funguje to dokonale.
jsem to nějak blbě napsal, za to >>>HLAVNĚ>>>>HLAVNĚ WAZE
ha :D Jelikož mojí prací je ježdění po Brně s dodávkou takřka celý den jako delivery služba tak k tomu mám trošku co říct... A to, že to teda nevidím tak extrémně černě jak se v článku píše. Takhle - chápu, že problém jsou špičky, jak ranní tak odpolední - ale to jsou kolony vždy na těch stejných místech a za dobu co po Brně rozvážím, jsem se naučil spoustu zkratek, jak objet gajdošku, úvoz, koliště ve špičce ( z milady horákové odbočit přes zákaz rovně kolem úrazovky přes cejl na křenku např - to ve špičce ušetří i 15 minut)atd. No a hlavně >>> HLAVNĚžidenice> černovice - Opoledne jsem se pořád motal v týhle oblasti, tam a zpátky a s waze jsem stál za celý odpoledne v koloně jenom jednou a to na kolišti asi 5 minut. Takže do Brna WAZE a klídek... Jako chápu, že když jezdíte každej den stejnou trasu z práce domů a naopak jako tisíce dalších lidí v tu hodinu ve špiččce, tak na těch hlavních tazích se asi zaseknete no... ale jinak fakt se mi moc nestává že bych v nějak moc stával v kolonách a to jezdím fakt all day.
A ještě nějaký fotky nejsou někde ? Jsem tam viděl minimálně tři fotografy...
Bohužel... takhle podobně velký a kde by třeba nebyly sloupy o takovým nevím.... leda veškerý parkoviště u obchoďáků ale to je na hovno. A jinak vím o tomhle, ale z Brna je to trošku dál https://mapy.cz/zakladni?x=16.6591641&y=48.9170996&z=17&base=ophoto&source=base&id=1703734&q=loc%3A4915%278.5%22N+1711%2742.2%22E
Tak abych pravdu řekl, tak rychlosti si fakt nevybavím, ale vím že v té úzké vracečce v nejvzdálenějším rohu okruhu řadím i jedničku.
Ale v Brně je takovýhle parkoviště. přesně tady > 49.1995944N, 16.4458039E
Takže verdikt : Spojka off, gumy off, já off, počasí off ale stálo to za to a božsky :)
Ja jsem na gumy psal dotaz pres fb a prislo MI odpoved : Nechceme je tam, takze snad nebudou . Tak uvidime na miste. Ty gumy totiz rusi to jedinou vymozenost toho, proc lidi vubec na okruh jezdi
.
U
mrkni na nejaky videa na yotube.. to ti da nejakou predstavu aspon. Ale tipoval bych to tak vetsinou na neco kolem 30-40 aut
Určitě Rumunsko :D Sice totální psycho, sotva přejedeš hranice tak začne totální anarchie tzn - čára není zeď, ani dvojtá plná, na silnicích od dacie, pres konsky povozy az po mafosky mercedesy, platí pravidlo - když můžeš tak jeď, rychlost v obci -80, mimo obec všichni komu to vůz dovolí 130 a víc... no prostě super, ale musí se tam počítat fakt se vším, jako kdyby tam za horizontem byla na silnici ponorka, tak tě to nesmí překvapit. K tomu jsou tam všude přemnožení psi , všude - tzn klidn i na dálnice uprostred pruhů stojí pes - no fucks given. Strasne mi tenhle psycho anarchy styl jízdy vyhovoval, protože jsem si jízdu fakt užíval a zaroven me to drzelo porad ve strehu. Ne jak kokotci v rakousku , každej BMW, Audiny a podobný děla maximálně rok výroby 2015 a jsou schopní se plazit za kamionem 5km než aby ho předjeli... z toho jsem umíral. Mno... a transfaragasan road byl neskutecnej zážitek samozrejme... posilam pozdravy he :D
Pekná primerka na fotce...
Naposled jsem se tak zahrabal minulej týden ve sněhu :D Zastavil jsem v mikro kopci kde bylo převýšení tak 30 cm :D :D a už jsem se nerozjel :D
Já jezdím s dodávkou každej den, město. 8 metrů. A kupodivu, do města je to to nejlepší auto ever :D Sedíš si vysoko, parkuješ si kde chceš - policie naštěstí toleruje delivery služby. Já si nestěžuju. Jezdím Ivecama od roku 2012 nahoru. Full automat. Uvnitř to vypadá jak v osobáku, pohodička. S tím autem se dá jet neskutečná rally... jízdu si fakt užívám. Jinak se mi ještě nestalo, že bych někama neprojel, co se týče zaparkovaných aut a úzkých ulic. A to jezdím se skříňákem. Jediný co je shit, tak ježdění v zimě, stačí trocha sněhu a jseš v prdeli, ten automat si s tím neporadí, zastavíš v kopci a skončils. To auto se zahrabe i na mokré trávě. No ale nadruhou stranu se ty auta celkem serou. Ve vozovým parku jich máme 22 a jednu dobu jich bylo 14 v servise.
No Iveco... V práci jich máme 22. Od roku výroby 2012 nahoru. Ty auta se serou neskutečným stylem. Prostě každej měsíc minimálně dvě nebo tři se poserou. Naposled včera - a to jsem jel kouskem r.v. 2015 - nalítaný ani ne 200 000 - závada převodovky. Dnes kolega ta stejná závada. Nadruhou stranu ale podezříváme spíš servis, že na to schválně serou, protože maj smlouvu s nadnárodní společností a dobře věděj, že všechny faktury budou uhrazeny, tak tam schválně dávaj díly o kterých ví, že se podělaj a do měsíce tam maj auto zpátky, tudíž další prachy.
Nechápu proč autor vybral zrovna takhle velký neotesaný limuzíny jako víkendový požitkový auto.
To je sice pravda, ale bavíme se o D1 která už na tom místě přece leží ne ? Já narážím spíš na problém kdy se mnohdy třeba jen desetikilometrové úseky staví, přesněji pokládá se nový povrch klidně i několik let. To je na tom to zarážející. Proto jsem psal příklad s tím Rumunskem, 800km za čtyři roky. Na dálnici z Brna směr Vyškov se opravdu jenom desetikilometrový úsek nového povrchu ve dvou směrech stavěl více než dva roky.Dyt to je šílený. Proč ? Proč to tady kurva nejde ?
Mě fascinuje mnoha desetiletá neschopnost tady tu dálnici prostě už dostavět. V létě jsem jel přes Rumunsko, který stejně jako čr bylo sužovaný komunismem a přes celý rumunsko se staví dálnice A1 která od Szegedu až k moři. Je sice částečně rozestavěná, takže jedeš 300 km po dálnci pak 100km po normálních cestách a pak zas na dálnici. Dohromady zatím postavili něco kolem 800km dálnice za ČTYŘI ROKY ! Chápete to ? Rumunsko - to je ta země kde lidi pořád pasou ovce.
Jo no ... jak říkáš, fotografů jsem tam viděl mnoho a fotek jsem viděl dohromady ani ne dvacet. Jako chápu že se sem snaží mistři aparátu dát jenom ty nejlepší kousky, ale pro nás, kteří by ocenili vidět svoje auto poprvé jet bokem, by potěšila i nějaká ta nepovedená... Takže klidně uploadujte celý alba :D
Jinak ale borec co tam předváděl s tím Cadillacem... to bylo jak driftovat s tankerem :D
Myslím, že za ty vláčky fakt mohlo hlavně počasí.... ne kazdej si troufnul jet na krev rychle a na druhou stranu to spíš svádělo k pomalejší jízdě a driftům. Byla tady narážka na někoho "kdo vlál po trati" ani bych se nedivil kdyby byla řeč o mně (stříbrná primera gt), nadruhou stranu musím říct, že jsem každýmu kdo se o to pokusil dal ihned jak bylo možné, možnost mě předjet uhnutím na bok trati a bliknutím vpravo... takže tak. Jako jezdilo tam víc borců, kteří se nechat předjet nenechali vůbec třeba dvě kola a to už tě fakt sere....
Taky sem hodím aspoň jeden povedenej krom těch několika výletů mimo trať :D
Poslední komentáře
- afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů