načítám data...

ickxs

JménoLukáš Toman
BydlištěPraha 4
Registracepřed 18.2 měs.
Poslední aktivitapřed 20.7 min.
WWWhttps://www.facebook.com/lukas.toman.549
Komentářů u článků15
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jel kdečím, včetně emkových BMW, 911, Nissanu GTR upraveným na 600k, ale nejryzejší zážitek na silnici zažívá na motorce

Posledních 50 komentářů

ickxs
včera v 16:33
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Ještě mě napadlo, nemáte někdo zkušenost s věcmi ala Lotus 7?
Caterham je můj sen, ale 400t. nestačí ani na základní 1,6 ... :)
např. český Kaipan vyrábí některé obludnosti, ale nenajde se tam něco schopného a pěkného? Nebo jinde?

ickxs
včera v 16:10
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

tazatel má 190, kromě miatek (až na NC), jsem se všude vešel celkem OK :)

ickxs
včera v 15:53
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Souhlasím, je potřeba se na to podívat objektivně... E85 uvažuju, pokud by se někomu podařilo mi rozmluvit Boxster... Merc ne, na to jsem moc mladej :D a k těm malým, jako je SLK mám jakousi antipatii, kterou neumím blíže vysvětlit... :)
Miatu nechci, chci trochu "POWA" :), Zetko je trochu těžkopádný, to se mi zdálo už u coupé, ... kabrio na tom bude asi ještě hůř... , ale to jsem nejel, tak to nemůžu posoudit.. :) Zetko dělá ten motor, ten je moc fajn...

ickxs
včera v 15:37
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Zajímavá varianta, ale už je to trochu loď :) kamarádka mi na víkend půjčila 645i v kupéčku, dobrý, ale chci něco hbitějšího :)

ickxs
včera v 15:35
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

To jste mi to teda moc nezjednodušili ... :D Vylučovacím způsobem jsem dospěl k Boxsteru S a začal se na něj moc těšit, pak mi tady začnete v diskuzi psát, že Porsche do 400 nebrat, že to je sebevražda... :P
Přitom vím, že charakterem je mi z těch aut, které byly zmíněny, nejblíže... Jezdil jsem párkrát v prvním Caymanu S a bavil mě...
Asi to dopadne tak, že zariskuji a něco se serviskou pořídím, ...
Z4 by mohla být více bezpečná varianta... ale zase mě tolik neláká, jako mid engine..
Speedster mě napadl už dříve, ale nejsou na výběr a jsou drahý a to už by asi slečna brblala, že to drncá :D

Bude to auto na 1 rok, max na 2 roky, cca do 10t. km... za rok... určitě neplánuju si ho nechávat déle... tak buď si vyberu peška a rozletí se mi to, nebo ne :D kromě motoru se na tom Boxsteru asi ničeho dalšího neobávám

ickxs
14. dubna 2019, 09:19
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Hehe... potkal jsem nekoho z vas ve vysocanech... Jsem si stahl okynka a cekal na nejaky divadlo, ale neprislo :(

ickxs
13. dubna 2019, 11:11
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Deda ma jedno cervene tridver Uno v garazi a uz s nim asi nikdy nepojede vzhledem ke zdravotnimu stavu. Budu resit co s nim, kdybys chtel vic info, dej vedet ;)

ickxs
08. dubna 2019, 23:26
1
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Pratele, bral bych vsema deseti skoro cokoli jinyho nez Okynu za tech 650...uprimne, v dost vecech me stavajici Oct3 stve a takova Giulia lehce jeta by se mi tuze libila! Jenze proste firemni narizeni, nemuzu nic jinyho nez novou Oct nebo ted Scalu... Proto premyslim, jestli ted objednat Scalu v plny vybave, nebo pockat na vyspelejsi Oct4, ktera ale podle vseho bude za 650 (coz je limit), bude asi vetsi socka, nez byla trojka za stejny penize...(resp. 4 bude drazsi)... Tak nevim:)

ickxs
08. dubna 2019, 17:11
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Mam 650t. na Skoda naftu. Jsem bez deti, jen se slecnou..Doted mam octavku, rozhoduju se, jestli full Scalu s automatem, nebo pockat jeste na novou Okynu, ktera ale pujde cenove asi vys... Za tech 650 jsem se stavajici Okynou celkem ok, ale u novy toho dostanu asi min, ze? Co byste volili?

ickxs
23. února 2019, 20:36
1
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Ctu to v restauraci a vyprskl jsem smichy a vylitla mi z nosu mensi nudle na stul...takova ta vodicka jenom.. ale vsem na ocich..diky :D

ickxs
12. ledna 2019, 14:20
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Nebudu cekat na odpoved, protoze bud jsi v tom nesedel, nebo jen trolis. Aktualni 340i/440i je objektivne jedno z nejlepsich ne-eMkovych BMW co kdy byly vyrobeny... Z pohledu nadseneho ridice. Celkovy naladeni toho auta, takovy ten vnitrni feel a naladeni, kdy cim vic tomu autu nalozis, tim vic mu muzes verit a jak je citelny, pritom brutalne rychly, to oddeluje nejlepsi od tech dobrych - A napsat, ze poskytne podobny zazitky jako stinger, s tim ses zazdil uplne.
Jel jsem v kazdy M3 (krome E30) a ve vetsine petek a trojek vrcholnych motorizaci a musim rict, ze jak jsem byl smutnej, ze bmw jde do haje (ne-eMka E90 a pod), tak timhle autem predcili moje ocekavani. Zarid si den s 440i Mperformance, bez iXdrivu a se svorem a pak si sedni do ty Kie :D a pak sem napis koment.
Pripadne napis, ktere auto za tyhle penize poskytne srovnatelnou preciznost celkovyho naladeni a dynamiky. A pokud napises Ghibli, tak to ma dobrej motor a odkaz na jakoby uslechtilou historii a hrani si na nejakou exklusivitu..., ponejvice analogovymi hodinami a podobnymi dulezitostmi. Ale jizdne se tomuhke nerovna. Zklamalo me jak rizenim (mrtve kolem stredu) tak tezkopadnosti, podvozkem (zkus fakt den brousit prazdny okresky v Ghibli V6 a pak v tomhle a proste MUSIS poznat rozdil, i kdybys mel dreveny ruce) tak bohuzel i kvalitou interieru. Finalni naladeni celyho auta tak,aby melo 15%navic oproti ostatnim stoji strasny prachy a vetsina lidi ho nepozna, proto se na to vetsinou sere,ale prave za to si BMW v tyhle konkretni verzi (440i Mperformance RWD) vazim.

ickxs
12. ledna 2019, 11:40
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Beastare, jel jsi v tom? A pripadne kolik km?

ickxs
10. ledna 2018, 00:06
0
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG: Další hřebíček do rakve TDI

Zkušenosti po 150t. km s Octavií 1,6 tdi (nekupovat)

co vadí každému:
- pedály příliš blízko řidičovi (pokud chci mít volant tak, jak má být, jsou pedály opravdu nepříjemně pokrčené nohy - a to mám typickou postavu...)
- hluk z venku v autě - oproti minulé generaci jsem měl tendenci kontrolovat, jestli jsou dovřená okna - auto je 100 kg lehčí než Octavia2, šetřilo se i na tlumících materiálech
- středový panel tlačí na koleno,
- sedačky... to je šit :( i minulá generace měla lepší
- Audio Canton rezonuje (výplně dveří - někdy až neposlouchatelné)
- výplně dveří vypadají jako u dodávky (žádné čalounění, jen plast)
- díra ve spodních otáčkách - vadí zejména při rozjezdu
- 5 stupňová převodovka - to jako vážně? už při 140 už to točí zbytečně moc
- přesto jsou převody dloooouhééééé a zabíjejí už tak líné auto
- stejná, spotřeba jako u 2.0 tdi - v případě svižné jízdy dokonce vyšší
- otravný zvuk motoru hlavně při vyšších otáčkách, mám z něj pupínky
- radiomapa si v zimě dělá co chce, nutno restartovat nebo čekat....sama volá, přelaďuje a ukládá předvolby rádií atd...dělá u většiny Oktávek co mám v okolí

Co vadí lidem, kteří rádi řídí:
- letargický motor hlavně ve vyšších rychlostech - načipováno na 102kW - jinak s tím nešlo jezdit
- debilní odezva na plyn - letargická i oproti minulé generaci... vteřinu po sešlápnutí se neděje vůbec nic
- debilní rozmístění pedálů - daleko od sebe, meziplyn v úzkých polobotkách je problém (a ano, meziplyn je potřeba k plynulé jízdě i u tohoto typu auta)
- cit v řízení není, ale to nikdo nečeká
- zadek se mi zdá, že tolik neodskakuje, jak někteří uvádějí
- nejde vypnout ESP (detail... a na sněhové radovánky se dá vytáhnout pojistka... jindy není třeba vypínat)

Věřím, že s benzínem to může být lepší, ale já jsem rozčarován.
Všimli jste si, že 1,4tsi a 1.8tsi mají stejný krouťák 250Nm? Asi kvůli DSG, ale stejně je to vtipný

ickxs
05. prosince 2017, 11:41
0
ickxs
25. října 2017, 22:22
0
Mazda uhranula Tokio s konceptem Vision Coupe

úchvatné, impozantní...! Mazda umí a jde správným směrem...
Mazda uvedla ještě jednu studii, a to předzvěst nové "trojky". Pokud bude z půlky vypadat tak ostře jako studie, bude to s přehledem nejhezčí hatch ve třídě.
Mazda KAI:
https://www.google.cz/search?q=mazda+kai&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj3oLGby4zXAhWB1RQKHdDED0YQ_AUICigB&biw=1920&bih=949

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Century 1974 1974
Buick Century 1974

1974 rok výroby
222 koní výkon
6 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1978
Chrysler Cordoba

1978 rok výroby
200 koní výkon
6 551 ccm objem

Cadillac Escalade ESV modelový rok 2016 2015
Cadillac Escalade ESV modelový rok 2016

2015 rok výroby
426 koní výkon
6 227 ccm objem

Mini Cooper S  2014
Mini Cooper S

2014 rok výroby
198 koní výkon
1 998 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1981
Cadillac Fleetwood Brougham

1981 rok výroby
140 koní výkon
6 000 ccm objem