načítám data...

ickxs

JménoLukáš Toman
BydlištěPraha 4
Registracepřed 21.1 měs.
Poslední aktivitapřed 10.4 dny
WWWhttps://www.facebook.com/lukas.toman.549
Komentářů u článků16
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jel kdečím, včetně emkových BMW, 911, Nissanu GTR upraveným na 600k, ale nejryzejší zážitek na silnici zažívá na motorce

Posledních 50 komentářů

ickxs
08. července 2019, 14:41
0
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Nemyslim, ze by velka GT zcela vymizela, co treba MB S cupe, nebo BMW 8 atd. ...?

ickxs
23. dubna 2019, 16:33
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Ještě mě napadlo, nemáte někdo zkušenost s věcmi ala Lotus 7?
Caterham je můj sen, ale 400t. nestačí ani na základní 1,6 ... :)
např. český Kaipan vyrábí některé obludnosti, ale nenajde se tam něco schopného a pěkného? Nebo jinde?

ickxs
23. dubna 2019, 16:10
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

tazatel má 190, kromě miatek (až na NC), jsem se všude vešel celkem OK :)

ickxs
23. dubna 2019, 15:53
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Souhlasím, je potřeba se na to podívat objektivně... E85 uvažuju, pokud by se někomu podařilo mi rozmluvit Boxster... Merc ne, na to jsem moc mladej :D a k těm malým, jako je SLK mám jakousi antipatii, kterou neumím blíže vysvětlit... :)
Miatu nechci, chci trochu "POWA" :), Zetko je trochu těžkopádný, to se mi zdálo už u coupé, ... kabrio na tom bude asi ještě hůř... , ale to jsem nejel, tak to nemůžu posoudit.. :) Zetko dělá ten motor, ten je moc fajn...

ickxs
23. dubna 2019, 15:37
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Zajímavá varianta, ale už je to trochu loď :) kamarádka mi na víkend půjčila 645i v kupéčku, dobrý, ale chci něco hbitějšího :)

ickxs
23. dubna 2019, 15:35
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

To jste mi to teda moc nezjednodušili ... :D Vylučovacím způsobem jsem dospěl k Boxsteru S a začal se na něj moc těšit, pak mi tady začnete v diskuzi psát, že Porsche do 400 nebrat, že to je sebevražda... :P
Přitom vím, že charakterem je mi z těch aut, které byly zmíněny, nejblíže... Jezdil jsem párkrát v prvním Caymanu S a bavil mě...
Asi to dopadne tak, že zariskuji a něco se serviskou pořídím, ...
Z4 by mohla být více bezpečná varianta... ale zase mě tolik neláká, jako mid engine..
Speedster mě napadl už dříve, ale nejsou na výběr a jsou drahý a to už by asi slečna brblala, že to drncá :D

Bude to auto na 1 rok, max na 2 roky, cca do 10t. km... za rok... určitě neplánuju si ho nechávat déle... tak buď si vyberu peška a rozletí se mi to, nebo ne :D kromě motoru se na tom Boxsteru asi ničeho dalšího neobávám

ickxs
14. dubna 2019, 09:19
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Hehe... potkal jsem nekoho z vas ve vysocanech... Jsem si stahl okynka a cekal na nejaky divadlo, ale neprislo :(

ickxs
13. dubna 2019, 11:11
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Deda ma jedno cervene tridver Uno v garazi a uz s nim asi nikdy nepojede vzhledem ke zdravotnimu stavu. Budu resit co s nim, kdybys chtel vic info, dej vedet ;)

ickxs
08. dubna 2019, 23:26
1
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Pratele, bral bych vsema deseti skoro cokoli jinyho nez Okynu za tech 650...uprimne, v dost vecech me stavajici Oct3 stve a takova Giulia lehce jeta by se mi tuze libila! Jenze proste firemni narizeni, nemuzu nic jinyho nez novou Oct nebo ted Scalu... Proto premyslim, jestli ted objednat Scalu v plny vybave, nebo pockat na vyspelejsi Oct4, ktera ale podle vseho bude za 650 (coz je limit), bude asi vetsi socka, nez byla trojka za stejny penize...(resp. 4 bude drazsi)... Tak nevim:)

ickxs
08. dubna 2019, 17:11
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Mam 650t. na Skoda naftu. Jsem bez deti, jen se slecnou..Doted mam octavku, rozhoduju se, jestli full Scalu s automatem, nebo pockat jeste na novou Okynu, ktera ale pujde cenove asi vys... Za tech 650 jsem se stavajici Okynou celkem ok, ale u novy toho dostanu asi min, ze? Co byste volili?

ickxs
23. února 2019, 20:36
1
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Ctu to v restauraci a vyprskl jsem smichy a vylitla mi z nosu mensi nudle na stul...takova ta vodicka jenom.. ale vsem na ocich..diky :D

ickxs
12. ledna 2019, 14:20
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Nebudu cekat na odpoved, protoze bud jsi v tom nesedel, nebo jen trolis. Aktualni 340i/440i je objektivne jedno z nejlepsich ne-eMkovych BMW co kdy byly vyrobeny... Z pohledu nadseneho ridice. Celkovy naladeni toho auta, takovy ten vnitrni feel a naladeni, kdy cim vic tomu autu nalozis, tim vic mu muzes verit a jak je citelny, pritom brutalne rychly, to oddeluje nejlepsi od tech dobrych - A napsat, ze poskytne podobny zazitky jako stinger, s tim ses zazdil uplne.
Jel jsem v kazdy M3 (krome E30) a ve vetsine petek a trojek vrcholnych motorizaci a musim rict, ze jak jsem byl smutnej, ze bmw jde do haje (ne-eMka E90 a pod), tak timhle autem predcili moje ocekavani. Zarid si den s 440i Mperformance, bez iXdrivu a se svorem a pak si sedni do ty Kie :D a pak sem napis koment.
Pripadne napis, ktere auto za tyhle penize poskytne srovnatelnou preciznost celkovyho naladeni a dynamiky. A pokud napises Ghibli, tak to ma dobrej motor a odkaz na jakoby uslechtilou historii a hrani si na nejakou exklusivitu..., ponejvice analogovymi hodinami a podobnymi dulezitostmi. Ale jizdne se tomuhke nerovna. Zklamalo me jak rizenim (mrtve kolem stredu) tak tezkopadnosti, podvozkem (zkus fakt den brousit prazdny okresky v Ghibli V6 a pak v tomhle a proste MUSIS poznat rozdil, i kdybys mel dreveny ruce) tak bohuzel i kvalitou interieru. Finalni naladeni celyho auta tak,aby melo 15%navic oproti ostatnim stoji strasny prachy a vetsina lidi ho nepozna, proto se na to vetsinou sere,ale prave za to si BMW v tyhle konkretni verzi (440i Mperformance RWD) vazim.

ickxs
12. ledna 2019, 11:40
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Beastare, jel jsi v tom? A pripadne kolik km?

ickxs
10. ledna 2018, 00:06
0
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG: Další hřebíček do rakve TDI

Zkušenosti po 150t. km s Octavií 1,6 tdi (nekupovat)

co vadí každému:
- pedály příliš blízko řidičovi (pokud chci mít volant tak, jak má být, jsou pedály opravdu nepříjemně pokrčené nohy - a to mám typickou postavu...)
- hluk z venku v autě - oproti minulé generaci jsem měl tendenci kontrolovat, jestli jsou dovřená okna - auto je 100 kg lehčí než Octavia2, šetřilo se i na tlumících materiálech
- středový panel tlačí na koleno,
- sedačky... to je šit :( i minulá generace měla lepší
- Audio Canton rezonuje (výplně dveří - někdy až neposlouchatelné)
- výplně dveří vypadají jako u dodávky (žádné čalounění, jen plast)
- díra ve spodních otáčkách - vadí zejména při rozjezdu
- 5 stupňová převodovka - to jako vážně? už při 140 už to točí zbytečně moc
- přesto jsou převody dloooouhééééé a zabíjejí už tak líné auto
- stejná, spotřeba jako u 2.0 tdi - v případě svižné jízdy dokonce vyšší
- otravný zvuk motoru hlavně při vyšších otáčkách, mám z něj pupínky
- radiomapa si v zimě dělá co chce, nutno restartovat nebo čekat....sama volá, přelaďuje a ukládá předvolby rádií atd...dělá u většiny Oktávek co mám v okolí

Co vadí lidem, kteří rádi řídí:
- letargický motor hlavně ve vyšších rychlostech - načipováno na 102kW - jinak s tím nešlo jezdit
- debilní odezva na plyn - letargická i oproti minulé generaci... vteřinu po sešlápnutí se neděje vůbec nic
- debilní rozmístění pedálů - daleko od sebe, meziplyn v úzkých polobotkách je problém (a ano, meziplyn je potřeba k plynulé jízdě i u tohoto typu auta)
- cit v řízení není, ale to nikdo nečeká
- zadek se mi zdá, že tolik neodskakuje, jak někteří uvádějí
- nejde vypnout ESP (detail... a na sněhové radovánky se dá vytáhnout pojistka... jindy není třeba vypínat)

Věřím, že s benzínem to může být lepší, ale já jsem rozčarován.
Všimli jste si, že 1,4tsi a 1.8tsi mají stejný krouťák 250Nm? Asi kvůli DSG, ale stejně je to vtipný

ickxs
05. prosince 2017, 11:41
0
ickxs
25. října 2017, 22:22
0
Mazda uhranula Tokio s konceptem Vision Coupe

úchvatné, impozantní...! Mazda umí a jde správným směrem...
Mazda uvedla ještě jednu studii, a to předzvěst nové "trojky". Pokud bude z půlky vypadat tak ostře jako studie, bude to s přehledem nejhezčí hatch ve třídě.
Mazda KAI:
https://www.google.cz/search?q=mazda+kai&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj3oLGby4zXAhWB1RQKHdDED0YQ_AUICigB&biw=1920&bih=949

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem