načítám data...

ickxs

JménoLukáš Toman
BydlištěPraha 4
Registracepřed 2.9 rok.
Poslední aktivitapřed 8.8 hod.
WWWhttps://www.facebook.com/lukas.toman.549
Komentářů u článků30
Pozitivních komentářů u článků12
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Jel kdečím, včetně emkových BMW, 911, Nissanu GTR upraveným na 600k, ale nejryzejší zážitek na silnici zažívá na motorce

Posledních 50 komentářů

ickxs
04. září 2020, 11:16
2
Jak mě Mercedes-Benz G 350d nepřipravil o iluze

Vzdy, kdyz vidim Gecko, vzpomenu si na tohle "Geckovpici" ????????

ickxs
06. srpna 2020, 19:45
0
Modrá je dobrá: 10 nejpovedenějších modrých odstínů (+1 eklhaft)

Avus Blau jsem mel pred 15 lety na svem prvnim aute, moje nejoblibenejsi modra:) Na fotce je pod mrakem, tak tak hezky nevynikne, ale jinou foto uz asi nemam :D

ickxs
10. června 2020, 13:52
2
Registrační značky: Pár znaků a tolik vášní

Zrovna dneska jsem potkal URUS s SPZ PEACE 2AL
Blba fotka, ale je to tam :D

ickxs
27. května 2020, 09:41
0
Opel Astra 1.2 Turbo: Dospělý automobil

eLzyx: na Okyne3 RS jsme na dalnici rozsvitili cislo 254...a to byla blba nafta a v zakladu bez cipu...ale hodem z letadla se da dosahnout jeste vyssiho cisla ;)

ickxs
07. března 2020, 14:28
2
Peugeot 208 GT Line 1.5 BlueHDi: Malý diesel, malé auto, velké překvapení

Neslo by se vyvarovat slovnimu spojeni, ze interier je "prijemne misto k zivotu"? Je to v kazdem druhem clanku....:) Test fajn, ale 550 za francouzskou nakupni tasku je imho trochu prestrel

ickxs
17. ledna 2020, 13:39
1
Mercedes chystá nový šestipaprskový volant

Podle me zatim nikdo nevymyslel lepsi volant, nez je 4 paprskovy - do bezneho auta. Za spodni paprsky se da pohodlne drzet pri klidnejsich dalnicnich presunech

ickxs
13. prosince 2019, 21:15
0
Autíčkář se ptá: Bourali jste?

Ja mel nedavno crash na motorce a mam do dokonce natoceny..???? video:

ickxs
04. prosince 2019, 00:20
-2
Mazda Skyactiv-X Power Eco Race: Hlavně úsporně!

No nevim, spotrebu pod 6 kombinovanou..jsem mel s lehkou nohou v Mondeu 1.8 SCi 96kW z roku 2004

ickxs
25. září 2019, 19:42
1
ickxs
19. září 2019, 20:02
0
Uniklé nákresy z patentového úřadu naznačují návrat rotační Mazdy

Osobne si myslim, ze pujde o elektromobil a malicky wankel tam bude jako generator s tim, ze ho pak nebudou tolik trapit jeho typicke neduhy, jelikoz bude moci pracovat jen v optimalnich otackach...

ickxs
18. září 2019, 14:57
6
Jaký předpis byste nikdy neporušili (a s jakými si hlavu neděláte)?

Neresim:
-rychlost (krome mesta, tam vetsinou dodrzuji)
-cary, resp zakazy predjizdeni v mistech, kde to znam a neni k nim duvod
-semtam mobil
-samozrejme parkovani, asi stejne jako v clanku

Pres co vlak nejdede:
-poutam se
-alkohol a jine navykove latky
- podjizdeni tramvaje na zastavce
-poustim chodce a obecne se snazim byt tolerantni (krome ridicu, co evidentne nedavaji pozor kolem sebe, na ty troubim:) )

ickxs
14. září 2019, 13:33
1
Když se řekne Citroën...

Proc uz se nedelaji koule? V dobe, kdy je kazdy auto tvrdy jako prkno, by to mohlo byt pro lidi, kteri chteji jen tak plout, zajimave... Vim ze to bylo relativne nespolehlive a drazsi na udrzbu, ale to by se vetim tomu dneska uz vychytalo

ickxs
27. srpna 2019, 00:13
0
Test ojetiny: Poslední rozloučení s Hyundai i40

Nahodou, ted na Mallorce jsme meli pujcenou i10 a bylo celkem zabavne v tom drtit okresky na limitu :)))

ickxs
08. července 2019, 14:41
0
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Nemyslim, ze by velka GT zcela vymizela, co treba MB S cupe, nebo BMW 8 atd. ...?

ickxs
23. dubna 2019, 16:33
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Ještě mě napadlo, nemáte někdo zkušenost s věcmi ala Lotus 7?
Caterham je můj sen, ale 400t. nestačí ani na základní 1,6 ... :)
např. český Kaipan vyrábí některé obludnosti, ale nenajde se tam něco schopného a pěkného? Nebo jinde?

ickxs
23. dubna 2019, 16:10
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

tazatel má 190, kromě miatek (až na NC), jsem se všude vešel celkem OK :)

ickxs
23. dubna 2019, 15:53
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Souhlasím, je potřeba se na to podívat objektivně... E85 uvažuju, pokud by se někomu podařilo mi rozmluvit Boxster... Merc ne, na to jsem moc mladej :D a k těm malým, jako je SLK mám jakousi antipatii, kterou neumím blíže vysvětlit... :)
Miatu nechci, chci trochu "POWA" :), Zetko je trochu těžkopádný, to se mi zdálo už u coupé, ... kabrio na tom bude asi ještě hůř... , ale to jsem nejel, tak to nemůžu posoudit.. :) Zetko dělá ten motor, ten je moc fajn...

ickxs
23. dubna 2019, 15:37
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Zajímavá varianta, ale už je to trochu loď :) kamarádka mi na víkend půjčila 645i v kupéčku, dobrý, ale chci něco hbitějšího :)

ickxs
23. dubna 2019, 15:35
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

To jste mi to teda moc nezjednodušili ... :D Vylučovacím způsobem jsem dospěl k Boxsteru S a začal se na něj moc těšit, pak mi tady začnete v diskuzi psát, že Porsche do 400 nebrat, že to je sebevražda... :P
Přitom vím, že charakterem je mi z těch aut, které byly zmíněny, nejblíže... Jezdil jsem párkrát v prvním Caymanu S a bavil mě...
Asi to dopadne tak, že zariskuji a něco se serviskou pořídím, ...
Z4 by mohla být více bezpečná varianta... ale zase mě tolik neláká, jako mid engine..
Speedster mě napadl už dříve, ale nejsou na výběr a jsou drahý a to už by asi slečna brblala, že to drncá :D

Bude to auto na 1 rok, max na 2 roky, cca do 10t. km... za rok... určitě neplánuju si ho nechávat déle... tak buď si vyberu peška a rozletí se mi to, nebo ne :D kromě motoru se na tom Boxsteru asi ničeho dalšího neobávám

ickxs
14. dubna 2019, 09:19
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Hehe... potkal jsem nekoho z vas ve vysocanech... Jsem si stahl okynka a cekal na nejaky divadlo, ale neprislo :(

ickxs
13. dubna 2019, 11:11
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Deda ma jedno cervene tridver Uno v garazi a uz s nim asi nikdy nepojede vzhledem ke zdravotnimu stavu. Budu resit co s nim, kdybys chtel vic info, dej vedet ;)

ickxs
08. dubna 2019, 23:26
1
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Pratele, bral bych vsema deseti skoro cokoli jinyho nez Okynu za tech 650...uprimne, v dost vecech me stavajici Oct3 stve a takova Giulia lehce jeta by se mi tuze libila! Jenze proste firemni narizeni, nemuzu nic jinyho nez novou Oct nebo ted Scalu... Proto premyslim, jestli ted objednat Scalu v plny vybave, nebo pockat na vyspelejsi Oct4, ktera ale podle vseho bude za 650 (coz je limit), bude asi vetsi socka, nez byla trojka za stejny penize...(resp. 4 bude drazsi)... Tak nevim:)

ickxs
08. dubna 2019, 17:11
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Mam 650t. na Skoda naftu. Jsem bez deti, jen se slecnou..Doted mam octavku, rozhoduju se, jestli full Scalu s automatem, nebo pockat jeste na novou Okynu, ktera ale pujde cenove asi vys... Za tech 650 jsem se stavajici Okynou celkem ok, ale u novy toho dostanu asi min, ze? Co byste volili?

ickxs
23. února 2019, 20:36
2
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Ctu to v restauraci a vyprskl jsem smichy a vylitla mi z nosu mensi nudle na stul...takova ta vodicka jenom.. ale vsem na ocich..diky :D

ickxs
12. ledna 2019, 14:20
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Nebudu cekat na odpoved, protoze bud jsi v tom nesedel, nebo jen trolis. Aktualni 340i/440i je objektivne jedno z nejlepsich ne-eMkovych BMW co kdy byly vyrobeny... Z pohledu nadseneho ridice. Celkovy naladeni toho auta, takovy ten vnitrni feel a naladeni, kdy cim vic tomu autu nalozis, tim vic mu muzes verit a jak je citelny, pritom brutalne rychly, to oddeluje nejlepsi od tech dobrych - A napsat, ze poskytne podobny zazitky jako stinger, s tim ses zazdil uplne.
Jel jsem v kazdy M3 (krome E30) a ve vetsine petek a trojek vrcholnych motorizaci a musim rict, ze jak jsem byl smutnej, ze bmw jde do haje (ne-eMka E90 a pod), tak timhle autem predcili moje ocekavani. Zarid si den s 440i Mperformance, bez iXdrivu a se svorem a pak si sedni do ty Kie :D a pak sem napis koment.
Pripadne napis, ktere auto za tyhle penize poskytne srovnatelnou preciznost celkovyho naladeni a dynamiky. A pokud napises Ghibli, tak to ma dobrej motor a odkaz na jakoby uslechtilou historii a hrani si na nejakou exklusivitu..., ponejvice analogovymi hodinami a podobnymi dulezitostmi. Ale jizdne se tomuhke nerovna. Zklamalo me jak rizenim (mrtve kolem stredu) tak tezkopadnosti, podvozkem (zkus fakt den brousit prazdny okresky v Ghibli V6 a pak v tomhle a proste MUSIS poznat rozdil, i kdybys mel dreveny ruce) tak bohuzel i kvalitou interieru. Finalni naladeni celyho auta tak,aby melo 15%navic oproti ostatnim stoji strasny prachy a vetsina lidi ho nepozna, proto se na to vetsinou sere,ale prave za to si BMW v tyhle konkretni verzi (440i Mperformance RWD) vazim.

ickxs
12. ledna 2019, 11:40
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Beastare, jel jsi v tom? A pripadne kolik km?

ickxs
10. ledna 2018, 00:06
0
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG: Další hřebíček do rakve TDI

Zkušenosti po 150t. km s Octavií 1,6 tdi (nekupovat)

co vadí každému:
- pedály příliš blízko řidičovi (pokud chci mít volant tak, jak má být, jsou pedály opravdu nepříjemně pokrčené nohy - a to mám typickou postavu...)
- hluk z venku v autě - oproti minulé generaci jsem měl tendenci kontrolovat, jestli jsou dovřená okna - auto je 100 kg lehčí než Octavia2, šetřilo se i na tlumících materiálech
- středový panel tlačí na koleno,
- sedačky... to je šit :( i minulá generace měla lepší
- Audio Canton rezonuje (výplně dveří - někdy až neposlouchatelné)
- výplně dveří vypadají jako u dodávky (žádné čalounění, jen plast)
- díra ve spodních otáčkách - vadí zejména při rozjezdu
- 5 stupňová převodovka - to jako vážně? už při 140 už to točí zbytečně moc
- přesto jsou převody dloooouhééééé a zabíjejí už tak líné auto
- stejná, spotřeba jako u 2.0 tdi - v případě svižné jízdy dokonce vyšší
- otravný zvuk motoru hlavně při vyšších otáčkách, mám z něj pupínky
- radiomapa si v zimě dělá co chce, nutno restartovat nebo čekat....sama volá, přelaďuje a ukládá předvolby rádií atd...dělá u většiny Oktávek co mám v okolí

Co vadí lidem, kteří rádi řídí:
- letargický motor hlavně ve vyšších rychlostech - načipováno na 102kW - jinak s tím nešlo jezdit
- debilní odezva na plyn - letargická i oproti minulé generaci... vteřinu po sešlápnutí se neděje vůbec nic
- debilní rozmístění pedálů - daleko od sebe, meziplyn v úzkých polobotkách je problém (a ano, meziplyn je potřeba k plynulé jízdě i u tohoto typu auta)
- cit v řízení není, ale to nikdo nečeká
- zadek se mi zdá, že tolik neodskakuje, jak někteří uvádějí
- nejde vypnout ESP (detail... a na sněhové radovánky se dá vytáhnout pojistka... jindy není třeba vypínat)

Věřím, že s benzínem to může být lepší, ale já jsem rozčarován.
Všimli jste si, že 1,4tsi a 1.8tsi mají stejný krouťák 250Nm? Asi kvůli DSG, ale stejně je to vtipný

ickxs
05. prosince 2017, 11:41
0
ickxs
25. října 2017, 22:22
0
Mazda uhranula Tokio s konceptem Vision Coupe

úchvatné, impozantní...! Mazda umí a jde správným směrem...
Mazda uvedla ještě jednu studii, a to předzvěst nové "trojky". Pokud bude z půlky vypadat tak ostře jako studie, bude to s přehledem nejhezčí hatch ve třídě.
Mazda KAI:
https://www.google.cz/search?q=mazda+kai&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj3oLGby4zXAhWB1RQKHdDED0YQ_AUICigB&biw=1920&bih=949

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac SLS  1997
Cadillac SLS

1997 rok výroby
300 koní výkon
4 500 ccm objem

Lincoln Continental limouzine Bradford Coachworks 1978
Lincoln Continental limouzine Bradford Coachworks

1978 rok výroby
250 koní výkon
7 500 ccm objem

Dodge Charger Policejní verze 5.7 hemi 2012
Dodge Charger Policejní verze 5.7 hemi

2012 rok výroby
400 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Excursion 7.3 V8 TD POWER STROKE 4x4 8mí 2000
Ford Excursion 7.3 V8 TD POWER STROKE 4x4 8mí

2000 rok výroby
279 koní výkon
7 300 ccm objem

Jeep Commander V8  2006
Jeep Commander V8

2006 rok výroby
230 koní výkon
4 700 ccm objem