
ickxs
Jméno | Lukáš Toman |
---|---|
Bydliště | Praha 4 |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 6.2 měs. |
WWW | https://www.facebook.com/lukas.toman.549 |
Komentářů u článků | 37 |
Pozitivních komentářů u článků | 15 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Jel kdečím, včetně emkových BMW, 911, Nissanu GTR upraveným na 600k, ale nejryzejší zážitek na silnici zažívá na motorce |
Posledních 50 komentářů

Jak o tomhle motoru muze nekdo rict neco dobryho... snad krome celkem dobre spotreby pri volne jizde... jinak je to tragedie

Jak si tohle muze nekdo dobrovolne koupit...a jeste chlap, ktery o sobe tvrdi, ze ma rad auta

Zustal bych u testovani aut, neberte to zle...ale jak pisou kluci vyse...tohle neni zadna okruhovka, to je RR

Pro minulou 340i jsem mel slabost, tahle by se mi urcite taky zamlouvala...ale 2,5 mice? Uff... Chapu, ze to je jakasi limitka...ale za tyhle prachy mam krasnou M3, se kterou se da taky jezdit daily bez nejakych omezeni

A co automatické stmívání dálkových světel? Je to novota? Zcela určitě nikolivěk, poprvé se objevilo v roce 1938 na ničem jiném než Cadillacu.
...tohle by me moc zajimalo rozvest :)...

Dekuji za vybaveni krasnych vzpominek na vrakoidni E30 325i, ktera byla osazena svarosvorem. Pri parkovani zadni cast auta poskakovala a kola pohvizdovala. Pri parkovani u nakupaku se toho deti baly a schovavaly se za maminky :D


Vzdy, kdyz vidim Gecko, vzpomenu si na tohle "Geckovpici" ????????

Avus Blau jsem mel pred 15 lety na svem prvnim aute, moje nejoblibenejsi modra:) Na fotce je pod mrakem, tak tak hezky nevynikne, ale jinou foto uz asi nemam :D


Zrovna dneska jsem potkal URUS s SPZ PEACE 2AL
Blba fotka, ale je to tam :D


eLzyx: na Okyne3 RS jsme na dalnici rozsvitili cislo 254...a to byla blba nafta a v zakladu bez cipu...ale hodem z letadla se da dosahnout jeste vyssiho cisla ;)

Neslo by se vyvarovat slovnimu spojeni, ze interier je "prijemne misto k zivotu"? Je to v kazdem druhem clanku....:) Test fajn, ale 550 za francouzskou nakupni tasku je imho trochu prestrel

Podle me zatim nikdo nevymyslel lepsi volant, nez je 4 paprskovy - do bezneho auta. Za spodni paprsky se da pohodlne drzet pri klidnejsich dalnicnich presunech

Ja mel nedavno crash na motorce a mam do dokonce natoceny..???? video:

No nevim, spotrebu pod 6 kombinovanou..jsem mel s lehkou nohou v Mondeu 1.8 SCi 96kW z roku 2004

Trochu me vydesilo skoro 150kg navic mezigeneracne

Osobne si myslim, ze pujde o elektromobil a malicky wankel tam bude jako generator s tim, ze ho pak nebudou tolik trapit jeho typicke neduhy, jelikoz bude moci pracovat jen v optimalnich otackach...

Neresim:
-rychlost (krome mesta, tam vetsinou dodrzuji)
-cary, resp zakazy predjizdeni v mistech, kde to znam a neni k nim duvod
-semtam mobil
-samozrejme parkovani, asi stejne jako v clanku
Pres co vlak nejdede:
-poutam se
-alkohol a jine navykove latky
- podjizdeni tramvaje na zastavce
-poustim chodce a obecne se snazim byt tolerantni (krome ridicu, co evidentne nedavaji pozor kolem sebe, na ty troubim:) )

Proc uz se nedelaji koule? V dobe, kdy je kazdy auto tvrdy jako prkno, by to mohlo byt pro lidi, kteri chteji jen tak plout, zajimave... Vim ze to bylo relativne nespolehlive a drazsi na udrzbu, ale to by se vetim tomu dneska uz vychytalo

Nahodou, ted na Mallorce jsme meli pujcenou i10 a bylo celkem zabavne v tom drtit okresky na limitu :)))


Nemyslim, ze by velka GT zcela vymizela, co treba MB S cupe, nebo BMW 8 atd. ...?

Ještě mě napadlo, nemáte někdo zkušenost s věcmi ala Lotus 7?
Caterham je můj sen, ale 400t. nestačí ani na základní 1,6 ... :)
např. český Kaipan vyrábí některé obludnosti, ale nenajde se tam něco schopného a pěkného? Nebo jinde?

tazatel má 190, kromě miatek (až na NC), jsem se všude vešel celkem OK :)

Souhlasím, je potřeba se na to podívat objektivně... E85 uvažuju, pokud by se někomu podařilo mi rozmluvit Boxster... Merc ne, na to jsem moc mladej :D a k těm malým, jako je SLK mám jakousi antipatii, kterou neumím blíže vysvětlit... :)
Miatu nechci, chci trochu "POWA" :), Zetko je trochu těžkopádný, to se mi zdálo už u coupé, ... kabrio na tom bude asi ještě hůř... , ale to jsem nejel, tak to nemůžu posoudit.. :) Zetko dělá ten motor, ten je moc fajn...

Zajímavá varianta, ale už je to trochu loď :) kamarádka mi na víkend půjčila 645i v kupéčku, dobrý, ale chci něco hbitějšího :)

To jste mi to teda moc nezjednodušili ... :D Vylučovacím způsobem jsem dospěl k Boxsteru S a začal se na něj moc těšit, pak mi tady začnete v diskuzi psát, že Porsche do 400 nebrat, že to je sebevražda... :P
Přitom vím, že charakterem je mi z těch aut, které byly zmíněny, nejblíže... Jezdil jsem párkrát v prvním Caymanu S a bavil mě...
Asi to dopadne tak, že zariskuji a něco se serviskou pořídím, ...
Z4 by mohla být více bezpečná varianta... ale zase mě tolik neláká, jako mid engine..
Speedster mě napadl už dříve, ale nejsou na výběr a jsou drahý a to už by asi slečna brblala, že to drncá :D
Bude to auto na 1 rok, max na 2 roky, cca do 10t. km... za rok... určitě neplánuju si ho nechávat déle... tak buď si vyberu peška a rozletí se mi to, nebo ne :D kromě motoru se na tom Boxsteru asi ničeho dalšího neobávám

Hehe... potkal jsem nekoho z vas ve vysocanech... Jsem si stahl okynka a cekal na nejaky divadlo, ale neprislo :(


Deda ma jedno cervene tridver Uno v garazi a uz s nim asi nikdy nepojede vzhledem ke zdravotnimu stavu. Budu resit co s nim, kdybys chtel vic info, dej vedet ;)

Pratele, bral bych vsema deseti skoro cokoli jinyho nez Okynu za tech 650...uprimne, v dost vecech me stavajici Oct3 stve a takova Giulia lehce jeta by se mi tuze libila! Jenze proste firemni narizeni, nemuzu nic jinyho nez novou Oct nebo ted Scalu... Proto premyslim, jestli ted objednat Scalu v plny vybave, nebo pockat na vyspelejsi Oct4, ktera ale podle vseho bude za 650 (coz je limit), bude asi vetsi socka, nez byla trojka za stejny penize...(resp. 4 bude drazsi)... Tak nevim:)

Mam 650t. na Skoda naftu. Jsem bez deti, jen se slecnou..Doted mam octavku, rozhoduju se, jestli full Scalu s automatem, nebo pockat jeste na novou Okynu, ktera ale pujde cenove asi vys... Za tech 650 jsem se stavajici Okynou celkem ok, ale u novy toho dostanu asi min, ze? Co byste volili?

Ctu to v restauraci a vyprskl jsem smichy a vylitla mi z nosu mensi nudle na stul...takova ta vodicka jenom.. ale vsem na ocich..diky :D

Nebudu cekat na odpoved, protoze bud jsi v tom nesedel, nebo jen trolis. Aktualni 340i/440i je objektivne jedno z nejlepsich ne-eMkovych BMW co kdy byly vyrobeny... Z pohledu nadseneho ridice. Celkovy naladeni toho auta, takovy ten vnitrni feel a naladeni, kdy cim vic tomu autu nalozis, tim vic mu muzes verit a jak je citelny, pritom brutalne rychly, to oddeluje nejlepsi od tech dobrych - A napsat, ze poskytne podobny zazitky jako stinger, s tim ses zazdil uplne.
Jel jsem v kazdy M3 (krome E30) a ve vetsine petek a trojek vrcholnych motorizaci a musim rict, ze jak jsem byl smutnej, ze bmw jde do haje (ne-eMka E90 a pod), tak timhle autem predcili moje ocekavani. Zarid si den s 440i Mperformance, bez iXdrivu a se svorem a pak si sedni do ty Kie :D a pak sem napis koment.
Pripadne napis, ktere auto za tyhle penize poskytne srovnatelnou preciznost celkovyho naladeni a dynamiky. A pokud napises Ghibli, tak to ma dobrej motor a odkaz na jakoby uslechtilou historii a hrani si na nejakou exklusivitu..., ponejvice analogovymi hodinami a podobnymi dulezitostmi. Ale jizdne se tomuhke nerovna. Zklamalo me jak rizenim (mrtve kolem stredu) tak tezkopadnosti, podvozkem (zkus fakt den brousit prazdny okresky v Ghibli V6 a pak v tomhle a proste MUSIS poznat rozdil, i kdybys mel dreveny ruce) tak bohuzel i kvalitou interieru. Finalni naladeni celyho auta tak,aby melo 15%navic oproti ostatnim stoji strasny prachy a vetsina lidi ho nepozna, proto se na to vetsinou sere,ale prave za to si BMW v tyhle konkretni verzi (440i Mperformance RWD) vazim.

Beastare, jel jsi v tom? A pripadne kolik km?

Zkušenosti po 150t. km s Octavií 1,6 tdi (nekupovat)
co vadí každému:
- pedály příliš blízko řidičovi (pokud chci mít volant tak, jak má být, jsou pedály opravdu nepříjemně pokrčené nohy - a to mám typickou postavu...)
- hluk z venku v autě - oproti minulé generaci jsem měl tendenci kontrolovat, jestli jsou dovřená okna - auto je 100 kg lehčí než Octavia2, šetřilo se i na tlumících materiálech
- středový panel tlačí na koleno,
- sedačky... to je šit :( i minulá generace měla lepší
- Audio Canton rezonuje (výplně dveří - někdy až neposlouchatelné)
- výplně dveří vypadají jako u dodávky (žádné čalounění, jen plast)
- díra ve spodních otáčkách - vadí zejména při rozjezdu
- 5 stupňová převodovka - to jako vážně? už při 140 už to točí zbytečně moc
- přesto jsou převody dloooouhééééé a zabíjejí už tak líné auto
- stejná, spotřeba jako u 2.0 tdi - v případě svižné jízdy dokonce vyšší
- otravný zvuk motoru hlavně při vyšších otáčkách, mám z něj pupínky
- radiomapa si v zimě dělá co chce, nutno restartovat nebo čekat....sama volá, přelaďuje a ukládá předvolby rádií atd...dělá u většiny Oktávek co mám v okolí
Co vadí lidem, kteří rádi řídí:
- letargický motor hlavně ve vyšších rychlostech - načipováno na 102kW - jinak s tím nešlo jezdit
- debilní odezva na plyn - letargická i oproti minulé generaci... vteřinu po sešlápnutí se neděje vůbec nic
- debilní rozmístění pedálů - daleko od sebe, meziplyn v úzkých polobotkách je problém (a ano, meziplyn je potřeba k plynulé jízdě i u tohoto typu auta)
- cit v řízení není, ale to nikdo nečeká
- zadek se mi zdá, že tolik neodskakuje, jak někteří uvádějí
- nejde vypnout ESP (detail... a na sněhové radovánky se dá vytáhnout pojistka... jindy není třeba vypínat)
Věřím, že s benzínem to může být lepší, ale já jsem rozčarován.
Všimli jste si, že 1,4tsi a 1.8tsi mají stejný krouťák 250Nm? Asi kvůli DSG, ale stejně je to vtipný


úchvatné, impozantní...! Mazda umí a jde správným směrem...
Mazda uvedla ještě jednu studii, a to předzvěst nové "trojky". Pokud bude z půlky vypadat tak ostře jako studie, bude to s přehledem nejhezčí hatch ve třídě.
Mazda KAI:
https://www.google.cz/search?q=mazda+kai&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj3oLGby4zXAhWB1RQKHdDED0YQ_AUICigB&biw=1920&bih=949


Poslední komentáře
- Michal88, u blogu Prodat či neprodat...
Hlavní důvody, proč je auto v inzerci, je ten, že se stěhujeme... - Trinom, Jak se servisuje elektromobil?
To je samozřejmě pravda. Zejména v případě požáru trakčního... - Habakukk, Volkswagen ID.Buzz: Fillmoreův comeback...
Protože je to malý a 3. isofix se nevlezl. - briza, Jak se servisuje elektromobil?
Čili abych to shrnul. Elektropíčoviny nejsou k hovnu jen v rámci... - HeavySmoker, Jak se servisuje elektromobil?
Trinom: Súhlasím, ICE horia častejšie a tie dáta nejde poprieť,... - sheogh, u blogu Prodat či neprodat...
Haha, ja ted resim uplne to stejne a taky jsem uplne nerozhodny... - Michal Lenc, Jak se servisuje elektromobil?
Myslíš, že ten garážista nebude umět vytáhnout z auta... - HeavySmoker, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
David: Majú to pekné, ale len za príplatok 2700Kč za galvanizovaný... - Mechanik, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
galvanicky pokovené je za mě třeba chrom, čili ocelový nosič... - Mechanik, Jak se servisuje elektromobil?
převis poptávky bude a to výrazný, můžeme začít od začátku,... - HeavySmoker, u blogu Prodat či neprodat...
Robí radosť? Používaš ho? Ak áno, tak si to nechaj. Ak nie a držíš... - David Střítežský, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
Mechanik: stříbrné věci zrovna v BMW mají celkem hezky zmáklý,... - Sato, Jak se servisuje elektromobil?
Frodo: super napísané. Je až fascinujúce, že niektorý ludia... - Michal Lenc, Jak se servisuje elektromobil?
To s tím převisem poptávky nad nabídkou, to jsou takové... - Marek Brunner, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
ad integrace el. motoru do převodovky: strašně záleží na provedení,...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
225 koní výkon
7 468 ccm objem
2020 rok výroby
87 koní výkon
1 745 ccm objem
2023 rok výroby
500 koní výkon
56 ccm objem
1976 rok výroby
209 koní výkon
5 800 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Jak se servisuje elektromobil?
63 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů