
martinw
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Martin W. |
Bydliště | Praha-západ |
Registrace | před 3.5 rok. |
Poslední aktivita | před 7.7 hod. |
Příspěvků ve fóru | 19 |
Komentářů u článků | 739 |
Pozitivních komentářů u článků | 189 |
Negativních komentářů u článků | 32 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
připomínám že mluvíme o autu které má být roztomilá hybridní nákupní taška :D
Probliknutí aby zhasnuli zbytečně rozsvícenou mlhovku - to se povede tak u 10% ridicu, ostatni nechapou nebo si to vylozi uplne jinak. Nemam rad kdyz jsou ostatni ridici a ucastnici hodne velkorysy a davaji zbytecne prednost, takove to pokynuti rukou ze muzu vyjet z vedlejsi je super ale rikam si jak bych to vysvetloval v pojistovne - okolni ucastnici provozu s timhle nemusi uplne pocitat...
Takhle si vládneme, toho jsme docílili sami. Cool kombinace dopravních expertů a zoufalé samosprávy okořeněno spravedlivým hněvem místních kteří nechtějí aby tam jezdili lidi jako prasata. Vždycky když o prázdninách přejedu hranici v železné rudě uvědomím si jak prozíravě mají v německu tohle dopravní značení zvládnuté. Problém trochu vidím v tom že značek je prostě hodně, nestíhám vůbec koukat na filmy během jízdy pořád jen samé značky :)
Na picu to nedelaj vsichni, Subaru opticky system v soucasne generaci v pohode vychytany. Audi uz 5 let pouziva kombinaci radaru a monochromaticke kamery a nikdy nezastavi auto jen kvuli radaru ale potrebuje potvrzeni i od te kamery ze to rozpoznala. U te zavory v OC si myslim ze Volvo pouziva k validaci navic taky kameru ale bouzel jestli je zavora pruhovana podobne jako zadni cast navesu kamionu tak tomu rikam smula
Tyhle precrash systemy bych nezatracoval "prumerny ridic" je potrebuje, protoze : 1) neumi brzdit 2) neumi rychle reagovat
Ten "prumerny ridic" ale musi mit drazsi karu protoze na levnejsich autech to vetsinou funguje dost naprd.
Pořád je tu nezanedbatelná skupina řidičů který jsou ze starý školy, možná je spojuje že při fyzice ve škole dávali pozor. Průměrný auto co na Vás vyjede z protisměru Lanďák v klidu rozmázne. Na váhu přepere i elektromobil, pro paranoiky celkem dobrý a zároveň nenápadný auto.
Proti Superbu má drobnou výhodu : 1 tunu navíc. A to je příjemná výhoda.
Právě že drtivá většina auto co tu jezdí smysl nedává jen to není tak okatý.
nová doba, poslední co chci slyšet v luxusním autě je řev motoru...
Volvo S90 T8 je luxusni to mi nevymluvite :)
-
Komentář upraven 11. 11. 2020, 09:32:20
-
Komentář upraven 11. 11. 2020, 09:32:51
VW Golf s příplatkem za lepší logo na kapotě ? :)
Jenže tenhle pickup je široký jen 1855mm to je stejné jako tuctovka Tucson. Velký SUV mají okolo 2m šířky a v pohodě jezděj (i když protijedoucí z toho radost nemají).
Nesouhlasím, rodinného mastodonta bude hrát od 2021 Toyota Highlander. A kolem průhonic jezdí pořád spíš Edge, Santa Fe, Touareg, X7, XC90 apod... Ty pickupy přeci jen spíš křičí do světa něco o malým péru. A jaký má ten Hilux zadní sedačky - jsou pohodlný ?
PS: Na fotkách chybí ovoce :D !
-
Komentář upraven 30. 10. 2020, 14:43:39
myslim ze to bylo tady to psal dalsi ze ma vepredu dost teplo oproti tomu co fouka dozadu https://www.subaruclub.cz/forum-tema/levorg-89217
V autě je pořád horko a to dokonce i po nainstalování infra fólií na skla. Dokonce mi přišlo, že je větší horko, když se jede rychle. To mě přivedlo na jednu zvrácenou myšlenku. "Že by u motoru chyběla tepelná izolace?" Bohužel opravdu chybí! Je tam jen jakási černá, asi protihluková.
https://moje.auto.cz/Tomogo/subik.html
...a parkrat se to probiralo i na subaru forech v CR.
U minulé generace si řidiči stěžovali že na nohách bylo cítit teplo od motoru, pevně doufam že to už je vychytané. Chyběla tam údajně tepelná izolace na té stěně mezi motorem a spodkem kabiny.
Tohle asi nebude článek pro rodiny s dětma :D Jakou dlouhou chvílí máte na mysli kua ?!
by se měl otestovat ještě soupeř ve stejný váhový - Yaris Cross.
Romus : Prave diky podobnemu hybridnimu reseni ve vetsine svych modelu nema Toyota problem s emisemi... Dava to smysl i ohledne spolehlivosti a zivotnosti, motor je namahan v idealnich otackach.
Obdobny reseni ma vetsi bracha CR-V aby melo nizsi emise, je to elegantnejsi reseni ktery prinasi trochu vic komfortu a zatahu nez ten klasickej start-stop system s vetsi 12V baterii.
Taky bych to videl tak na pujcovnu, pro soukromy uziti je to moc honosny. Za 1.5mice muzete cestovat cele roky po celem svete, ale pro nekoho ma ten vlastni zachod v dodavce cenu zlata :D
Tesla bude brzy německé auto tak proč ho nekoupit a nepodpořit německo v těžkých dobách :o)
< 3
-
Komentář upraven 11. 10. 2020, 20:17:29
rovnou bych tu páčku která je schopná poškodit na asfaltu auto odmontoval pryč, uplně vidím jak to někomu půjčím a on to tam zařadí nevědomky
Tak ještě počkej na cenovku, ta bude taky ekologická :o) vyrazne lehci asi ne kdyz vynechame hot hatch autaky.
Vidíte, stačí pár jinak naohýbaných plechů a už si sedáme na prdel :) a mezi elektromobily bude panovat ještě vetší unifikace ve výrobě. Fakt nevím jak chtějí do budoucna vydělat na prémiových autech ...i obyčejná Scala má 'dynamické blinkry' a další fičurky který před pár lety měly jen prémiovky.
Informativní příspěvek, zajímavý tip na tu PC hru. Dík
Doba je absurdní a smekám jaké všechny změny dokázali pod kapotu nacpat.
Přesně vyšiluje se kvůli eCall ale že má každý mobil u sebe který poslouchá co Vám má ukázat za reklamu to nikoho netankuje :D
Je to standartní Octavia vybavená zařízením na snížení CO2 emisí. Výhody pro zákazníka jsou sporné, auto je stejně tak letargické jako předtím - můžeme debatovat jestli to motoru prodlouží životnost, ale karbonování té pohonné jednotky to stejně neřeší. Tohle netěší ani zákazníka, ani výrobce.
-
Komentář upraven 17. 9. 2020, 15:11:30
souhlas ...tipuju že s takovým budgetem zákazník půjde nejdřív sem : https://www.autickar.cz/clanek/bmw-330e-pokrok-nezastavis/
Cena je vysoká, ale pak mi ale došlo že pohonná jednotka má téměř 300 koní, stovka za 6 sekund, zajímavý design - to není taková nuda.
WTF tyc na reseni konflitu, tak ty budes dost nekonfliktni clovek :D
přesně, taky bych tu raději viděl koňský povozy. Stop spalování fosilních paliv.
zadny ojeby prave je to vsechno puvodni spalovaci korzár ! ...jen vyrvali tu pristrojovku a misto pod sedackama - tam schovali trpasliky :D
Mám z toho pocit jako bychom byli pokusní králíci : Šéfe nebude je štvát ten displej v originálním dashboardu Corsy ? A nebude jim vadit že to ani neumí hrábnout na asfaltu a nebo že neustále čarujeme s tou hodnotou dojezdu ? ...a lépe bych majitele Tesly nepopsal, pobavilo to ;)
Počkám až Rasťo Chvála otestuje v terénu, vůbec se to nebude kroutit :D
Je to pořád stejná platforma od roku 2015 - pořád ty tlustý B sloupky přes které se nejde normálně rozhlédnout šikmo dozadu ?
Hele statisíce dolarů ročně můžeš dělat jen tím že čístíš bohatším lidem bazény nebo že děláš úplně obyčeného instalatéra, na zélandu jsem potkal partu 3 slováků kteří si vydělali každý zhruba 2x víc než já v IT tím že renovovali lidem koupelny a záchody... prostě úplně obyčejný věci který v podstatě umí v naší zemi téměř každej, je jasný že s holou prdelí a bez diplomu tam asi nepřečůráš ve výplatě člověka co vystudoval nějakou z univerzit Ivy league. Taky to mám v ČR rád, ale je dobrý si věřit a vědět, že když to tu půjde z kopce tak máš kam s rodinou jít a víš jak si vydělat, je to o tom mít životní rozhled.
"Z Brna do Mostu" hehe, pokud ma clovek odvahu neco v zivote zmenit a vystoupit z komfortni zony tak doporucuju pilovat anglictinu, koupit letenku nejake imigracni/pracovni vizum zajistit a sup do sveta at uz kanada, australie nebo USA je to uplne jedno... Penize nelezej v Brne ani v Mostu, lezej na mistech a v povolanich o kterych ted ani nevite - migrace do jine zeme otevre cloveku oci hned se kouka na prilezitosti jinak. Mit od +-25ti hypoteku a proslapavat stejnou nudnou cestu jako vetsina lidi to by me teda vylozene sralo.
-
Komentář upraven 29. 8. 2020, 19:43:01
@Sedrik - Jakej early adopter, Lexusy se sviznym rozjezdem na elektrinu uz jezdi neco pres 2 dekady. Ja bych popsal dnesni uzivatele spis jako betatestery, jdou za svoji znamou znackou (ktera byla k elektrifikaci nasilim donucena legislativou) a ta doufa ze se to hezky vsechno povede jak s baterkou v delsim horizontu tak s dostatecnyma prodejema. Drzme si klobouky.
Tak podle diskuze lze v klidu říct že PHEV je teď hodně cool řešení ...nová doba :D
*pro normální lidi = pro těch 5% lidí kteří na to mají ;)
Ale abych nebyl pesimista - překvapilo mě jak nízko začíná cenovka, to docela jde.
mercedes stejně jako ostatní musí ukázat že umí, však počkejte ono to zlevní a dostane se to více mezi prostý lid :)
Juniore videl jsem to podobne, poradna garaz u rodinnyho sidla - vsechno to naradi bude nakoupeny atd... Realita je takova ze treba s detma na krku jsi rad kdyz posekas zahradu 2x do tydne a jeste budes rad kdyz manzelka zavola technika od Jablotronu a napoji par cidel od zabezpecovacky na centralu :D a na sny bude cas az deti vyleti z baraku... snad :D
A nefotil se podvozek, je pěkně zakrytovaný ? :D
Hodně příjemná byla sedmiletá záruka kterou kdysi nabízeli - i proto jich tu jezdí tolik. Aby to auto nebylo oldschool - Tucson/Sportage má tuhle platformu snad od 2013, kdyby je netlačila bota kvůli elektrizaci (tj. prostor pro baterii v podlaze) věřím že by to prodávali dalších 20 let :D
Je těžké mít sympatie ke Škodovce v době kdy všichni víme, že ubírali hmotnost kde to jen šlo, gramařina. Z toho zákazník mít prospěch asi nebude že ? Zákazníka má potěšit software - tak snad příští update v autoservisu to spraví...
Poslední komentáře
- ReVolte, u blogu Kola pro e46
Mě se vždy líbil styling 135 a nebo 72 :) - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ta hláška je určitě pro zaryté saabisty kult. V době vzniku... - Ronoath, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Zaslouží, už se na to těším. A docela to chápu. Je to totiž... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Souhlasím. Pod neokoukaným kabátem známá a zcela běžná... - peca, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Jako ja nevim. Prvni mocny hejt na koncern VW, nemecke auta a uniformitu... - Karda, Volvo 360c: Povídej si se strojem
Tak třeba to povede k tomu, že se auta budou dělat poctivě,... - bitner, Ach, jak já bych Buick chtěl.
No presne! Kdyz uz, tak poradne lany chromu zlateho jet age.... - Jimi, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Jasně, beru to jako celek. Audi má samozřejmě jinou filozofii... - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak úplně neNěmec to není, je v tom kus německé Vectry. - speedfred, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Chlapci na zimu nakupujú Compact-y od BMW a blbnú. Čo tie ale vydržia... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak to mám radost, sobík je nádherné auto a přiložená... - Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů