
wdave_t
Jméno | David . |
---|---|
Bydliště | Praha 4 |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 1.8 dny |
Příspěvků ve fóru | 45 |
Komentářů u článků | 183 |
Pozitivních komentářů u článků | 69 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace '99 Mitsubishi Lancer Evolution VI, '03 Mercedes-Benz C32 AMG, '92 Mazda MX-5 Miata a dříve: '16 Ford Fiesta ST, '99 Honda Legend KA9 3.5 V6, '07 Mazda MX-5 NC 2.0 PRHT, '04 Mazda MX-5 NB 1.6, '99 Volvo S80 2.9, '96 Opel Omega B 2.5 V6, '01 Opel Vectra B 1.8, '96 Opel Vectra B 1.6 |
Poslední blogy
Mazda MX-5: NC 2.0 ve srovnání s NB 1.6
Mazdu MX-5 NB 1.6 jsem provozoval rok a půl, teď jsem si k ní pořídil ještě NC 2.0. Jaké jsou mezi nimi rozdíly?
Víkend s Alfa Romeo Spider 2.0 (1984)
Na víkend jsem vyměnil svou Mazdu MX-5 NC za Alfa Romeo Spider. Jak tento kulturní šok probíhal? Čtěte dál!
O autoobsesi a cestě ven
Povídání o tom jakej typ automobilovýho pošuka jsem, co jsem měl za auta a úvaha jak se vymanit z bazarovýho snění a proč ne každý auto je potřeba vlastnit.
Posledních 50 komentářů

V mém daily musí být airbagy, ABS, klima, tempomat, centrál plus dálka, dobrý světla, slušný audio s bluetooth, parkovací senzory, vyhřívaný kožený sedačky, vzadu isofix :) , el. ovládání oken, zrcátek a ideálně i sedaček a to včetně paměti nastavení pro více řidičů, držáky na pití. A moje preference je automatická převodovka a výkonnej benzínovej motor.
V autě pro zábavu musí být manuál, pohon zadních či všech kol a musí to dělat bordel jako svině a buď mít nesmyslně vysokej výkon anebo bejt miata :D Čím míň nesmyslů kecajících do řízení, tím líp. ABS a posilovač řízení a brzd lze tolerovat.
-
Komentář upraven 22. 1. 2023, 02:43:33

Slušnej seznam, i když pro mě relativně málo zajímavých aut. Mustang pro radost super, tato generace je nejhezčí. Jakou jsi vzal motorizaci?
U mě letos novinka Evo VI, viz můj blog.
Ze zajímavých aut co jsem řídil byla hlavně krabova 911 SC, když jsme si na chvilku vyměnili klíčky - super zážitek, i když pro sebe bych chtěl novější generaci 993. Potom jsem měl na 15 minut půjčenou 991 GT3 na okreskách, to byl taky hustej zážitek. Takže vlastně to bylo ve znamení Porsche 911 :)
Jo a vlastně ještě jednou jsem si s Krabem prohazoval klíčky zkraje roku, půjčil jsem mu Fiestu ST (kterou už jsem prodal) a on mně své Mini JCW, který má teď úžasnej projev a díky kompresoru a nalazení táhne jak debil.
Jinak jsem vlastně jezdil jen svými auty, jestli na nic nezapomínám: C32 AMG, MX-5 NA (o chudince napíšu pak blog, protože bohužel tou generálkou příběh neskončil) a trochu jsem se svezl i Legendem.

Jo, najít nezrezlou W203 je kumšt, ale když se zadaří, tak to chce hned důkladně umýt podvozek a dutiny, nastříkat to voskem a udržovat to průběžně každý rok nebo dva, speciálně když se s tím jezdí v zimě a nestojí to v suchu. Zárodky koroze řešit včas.

Já jsem koupil v listopadu 21 dokonce za míň, ale to byla docela klika. A je v pěkném stavu, takže servis zatím řeším jen běžný. Jenom teda žere jak prase no. S těžkou nohou mám dlouhodobou spotřebu 15.6 :D

C32 AMG (W203), pokud stačí velikostně. Mám a nemůžu si vynachválit.

Já jsem smutnej z toho, když vidím parkovat různé staříky u nás před panelákem. Když zacouvávají na parkovací místo, vytočí motor do červených a s rozvahou veeelmi pomalu pouští spojku a snaží se takto vyjet na obrubník. Au.
To je pak smutný, když si takový antitalent nepřipustí, že už je čas to řízení pověsit na hřebík a místo toho někde někoho smete, protože má reakční dobu 14 dní.
No a pak mě nedávno dostala paní co mi vezla jídlo. Prostě přijela k nám do slepý ulice, dál vede jen protisměr. Tak místo aby si pět metrů rovně couvla a odjela jako člověk, tak konstatovala že necouvá a prostě pokračovala protisměrem. To byla nějaká akce, že rozdávali řidičáky k Happy Mealu nebo co jsem minul?


Ještě jsem článek nečetl důkladně, ale zdá se že chybí zmínka o muzeu toho prince, kde jsou vystavený parádní káry! Včetně řady těch, které na ulici neuvidíte ani v Monaku.


Moje první automobilová závada byla vtipná. Měl jsem tenkrát Vectru B z roku 1996, už docela unavenou a hned po vyzvednutí čerstvého řidičáku jsem se jel projet a užít si nové nabytou formu svobody. No a když jsem se jal stáhnout el. ovládané okno u řidiče, tak celý zapadlo do dveří...

Nejvíc ztracenej jsem byl při první jízdě v mercedesu (w203). Tam je páčka jenom nalevo a musí zvládat všechno, blinkry i stěrače. A nad ní je druhá páčka, aby to bylo dostatečně divný, která ovládá tempomat a omezovač.

Miatou se nenech zmást. Na C32 mám to co popisuješ. Ale nejlepší to má fiesta. Prostě pistoli prostrčíš skrz kryt, který zajede a po vytažení se zas vrátí zpátky. Nemusíš nic šroubovat.


Ta šipka kde je nádrž je super, bohužel není v každém autě. Ale co taky souvisí s tankováním a objevil jsem to teprv nedávno, je to že zevnitř dvířek k nádrži bývá držák na víčko, takže ho nemusím pokládat kdoví kam a doufat, že na něj nezapomenu :D

Jo, ten název je v našich končinách docela nešťastnej :D

Hezky napsaná recenze, pobavila mě. Nejvíc pasáž o vaně :D

Mám zákulisní info, že pro modelový rok 2024 uvedou variantu GTS-R se 3,5 koňmi, takže osobně si radši počkám na tu.

Díky za zajímavej článek. Praha v 30. letech vypadala jak město ve hře Mafia. Líp než dneska, speciálně hezčí auta a i ty semafory.

Kruci, já nemám čím jet. U miaty musím zajet motor a než ji potáhnu na okruh, tak to chce ještě novej podvozek. A fiestě se minule kouřilo z kotoučů už po pár lapech :(

Já bych s tím rozpočtem koupil C63 T AMG (w204) a cisternu benzínu. Jelikož jsem měl rozpočet menší, vzal jsem C32 T bez cisterny a dokoupim samosvor.
-
Komentář upraven 20. 12. 2021, 20:26:49
-
Komentář upraven 21. 12. 2021, 20:29:53

Starý auta, ale i ty novější, ve kterých sedíš nízko... třeba v Audi R8 1. generace jsem měl ve 140 km/h pocit, že jedu daleko rychleji. Protože v tom sedíš níž než v Miatě.

MX-5 NA/NB nebude ztrácet na hodnotě, je s ní kýbl srandy a provozovat se nechá za drobný. Takže tu doporučuji přikoupit k rodinnému vozu a od něj nechtít zázraky. S jiným rozpočtem by se obojí dalo spojit do jednoho auta, ale v téhle situaci je podle mě levná víkendovka fajn řešením.

Super, při čtení dotazu jsem se smál nahlas. Severočech to ocení dvojnásob :D

Mě nedávno pobavilo tohle udělátko :D
https://artsandculture.google.com/experiment/blob-opera/AAHWrq360NcGbw

Paráda, díky za článek. Jako kdybyste mi četli myšlenky - zrovna včera jsem hrál WRC 9 a byla tam zmínka o paní Mouton, tak jsem si s chutí přečetl o ní i o ostatních ženách.

u NA se uvádí váha 950-960kg, mínus to co už odrezlo a oddrolilo se a do 980kg se pak vejde i hardtop atd.

Pěknej článek :)
Mrkačky
BRZ vs. MX5 2:2 ;)
PS: nevím jak výhřev sedaček, ale klimatizace se do NA dávala - samozřejmě to nic nemění na tom, že pokud interiér posuzujem dle výbavy, tak MX-5 nemá šanci



Je to možné, já to nehodnotil, jen jsem konstatoval fakt. Právě v naději, že by si to ještě někdo mohl přečíst. Posílal jsem to 10.10.

Psal jsem vám před několika měsíci a ani mi nepřišla odpověď.

Starý škodovky mi nic neříkají, ale řídil jsem kousek starý "kilo" a řazení bylo přesný jako vařečka zapíchnutá v bramborový kaši. Na jednu stranu celkem sranda, ale nic co bych chtěl vlastnit.

Já třeba žeru kdejaký rallye legendy, ale nedávám design Delty. Všichni po tom šílí, ale i kdyby stála jako deset Evíků a já ji dostal, tak ji vyměním za Evíky 1 až 10 :D

Je to škoda, protože Insignia OPC byla docela pekelná a zdá se, že v téhle generaci bývala mohla bejt o dost lehčí...

Hezkej článek a věřím, že to je parádní svezení, ale já popravdě nechápu na jaký planetě je design G20 hezčí než F30. Přijde mi, že to takhle v BMW ale funguje už dlouho. E30 gut, E36 nic moc, E46 supr, E90 nic moc, atd. až doteď.
A taky žasnu nad tím rozdílem ceny "již" vs. "final edition" - ten rozdíl by člověku koupil MX-5 30th Annie :))) Úlet!


Gratuluju. Sepsali jste to parádně, taky jsem u toho řval! :D

Taky mám rád klasický šíbry. Ale ten problém s ohříváním možná vyřeší takovej ten knoflík na okamžitý zatmavení, ne? Vím, zatím ho má jen pár aut, ale časem to asi bude všude, protože jestli ne a zmizej šíbry, tak potěš koště.

Pěkná recenze. OPC v této generaci asi nebude, co?


S icabrio mám dobré zkušenosti a zrovna tak přes hoppygo to lze (může být levnější, ale vhodné spíš pro menší nájezdy)

MX-5 corvette, tu potřebuju! :D
Bezva článek, díky!

Informativní a zábavnej článek, díky! Rád si v budoucnu přečtu víc podrobností o aktuálně používaných technologiích a jejich vychytávkách. Slyšel jsem, že třeba Mercedes spolupracuje s odborníky ohledně toho, aby jejich adaptabilní světla neoslňovaly a jsou v tom napřed před ostatními. Víc jsem to nezkoumal, říkal mi to kámoš, ale bylo by to podle mě jedno ze zajímavých témat.
-
Komentář upraven 22. 10. 2020, 16:34:02

Mimochodem, zajímavý jak se zde autor vyjadřuje o Vectře. Přesně! (V sedanu) je to pěkný auto. Nechápu proč tomu dal Clarkson takovej kartáč v Top Gearu, že je to prej nenudnější auto na světě a designéři to odflákli během pauzy na oběd. Jeliman :D
Měl jsem dva sedany (1.6 a 1.8) a pak jsem přešel na Omegu 2.5 V6, která je teda o dost lepší. Teda byla, než mi začala hořet na dálnici kvůli nějaké el. vadě.
Za dvaciáše by se podle mě Omega na rok měla dát sehnat - samozřejmě postačí nějakej čtyřválec. Třeba taková:
https://auto.bazos.cz/inzerat/126040856/opel-omega-kombi-22-benzin-rv-2000-platna-stk.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/126552540/omega-kombi-xenony-kuze.php
Tady mě ještě pobavilo "stačí sednout a jed"
https://auto.bazos.cz/inzerat/125022886/prodam-opel-omega-25.php
-
Komentář upraven 16. 10. 2020, 00:23:09

Fiat Palio Weekend :D
Třeba takovej: https://auto.bazos.cz/inzerat/124753362/fiat-palio-weekend.php
Nebo radši trochu lepší: https://auto.bazos.cz/inzerat/124090013/prodam-fiat-palio-weekend.php
-
Komentář upraven 15. 10. 2020, 21:05:47

Ten fenomén, kterej pozoruješ, nesouvisí s BMW, je to v úplně každé (i neautomobilové) komunitě. Lidi držkujou na něco, co ani neznají (v případě aut to v životě neřídili) a hejtujou to, protože na to nemají - a když už na to nemají a nic o tom nevědí, tak proč aspoň netrollovat majitele, místo investování té energie do vzdělání, aby si taky nějakou korunu přivydělali, že... Je to smutná realita některých jedinců, kteří mají pocit, že jsou velcí borci, když se takhle vyjadřují.

Fanklub MX-5, s těma jezdím posledních pár let na nějaký ten 3- až 4-denní sraz a je to bžunda. No a zmíněný Sunday Drive je taky lahoda, pane Jahoda, i když jsou to jen jednodenní projížďky - zas tam člověk vidí i něco jinýho než japonský angličáky :D

Hezkej článek! Musí to bejt bomba svezení, ale ta maximálka ... to mi prostě hlava nebere.
Poslední komentáře
- fortress, Volkswagen ID.Buzz: Fillmoreův comeback...
Z mé zkušeností nadšení značně ochladlo po tom co se zájemce... - afro-r1, Volkswagen ID.Buzz: Fillmoreův comeback...
Oobne bych si u rodinneho auta priplatil spis za celocerny interier.... - Frodo, Volkswagen ID.Buzz: Fillmoreův comeback...
Dvoubarevný lak přípatek 46tis. Nevím jestli to je něco,... - Caras, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ten propad ceny ojetin je přesně to ono co táhne dolů i modely... - StreetPro, Zakázané ovoce: Suzuki
Ad tyhle mini auta - Daihatsu Cuore jsem měl příležitost... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ono moderní dieselové Ghibli nebyl zase takový úspěch jak by se mohlo... - krab, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Dík za komentář a dík ostatním za přání ... Porsche virus... - Caras, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Předchozí generace Granturisma byla jasným odkazem na závodní... - rock, Zakázané ovoce: Suzuki
Naopak Mighty Boy mi přijde svým způsobem docela roztomilý.... - rock, Zakázané ovoce: Suzuki
Přemýšlím, jestli Twin vykrádá víc 1. gen Ford Ka (nárazníky... - sheogh, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Panamera z Wishe pobavila 😀. A jo, celkem to videt je, myslis... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Já osobně na tom nevidím nic špatného. Když si koupíš... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
...no nazdar, našel jsem se v tom posledním odstavcis tím... - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
A ještě to je navíc preFL, takže hydro řízení - Vrooom, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Mně se ta co tu postnul man1k líbí, na 17let staré auto super....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů